Verwijderd

Ik heb mijn bestelling afgezegd!!! ik word ook gek van prepaid... daar kan ik echt niks mee... Ik ben voor de LG viewty gegaan, want deze is nog goedkoper dan de f700 bij een VF op gsmweb.nl

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-10 13:09
nja het is dus gebeurd. ik heb de HTC p3300 genomen, ben ik waarschijnlijk nog tevredener mee, want er zit gps op. jullie allemaal succes met wachten. Ik hooud het topic toch nog wel in de gaten want ik wil kijken wat ik misgelopen ben. :P Ooit koop ik de f700 wel via marktplaats ofzo! :D

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik vind het ook wel mooi geweest hoor. * FMS neemt een E51 en wacht wel op de SE en Nokia touchscreen toestellen. :z

Verwijderd

/me vind het allemaal wel best en wacht tot januari

Verwijderd

bestelling af gezegd ik wacht gewoon lekker tot januari en dan zie ik welbij welke provider ik hem neem als hij tenminste dan al uit is :S

Verwijderd

Net maar eens een mail gestuurd naar Vodafone:

Beste hr/mv,
Een maand geleden heb ik bij jullie de samsung f700 besteld. Deze werd in eerste instantie geleverd op de 4e, toen werd het de 14e en nu volgens jullie de 23e. Ik zit al een tijd te wachten op deze telefoon en begin me nu enigzins te irriteren aan het uitstellen. Zeg dan gelijk aan het begin al dat het langer ging duren, dan had ik deze nooit besteld. Heb hem namelijk wel degelijk snel nodig ivm werk. Ik snap dat het niet totaal aan Vodafone ligt, maar heb op zn minst wat beter contact met de personen die al lang zitten te wachten op deze telefoon dan momenteel gebeurd. Had beter verwacht van Vodafone.
Mvg

Kijken wat ze der van zeggen :)

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:43
Ik wacht wel, heb inmiddels meer gehoort dat vodafone echt alleen dit jaar alleenrecht heeft,
Ofwel, 1 januari gewoon halen :P

Verwijderd

Beste is gewoon allemaal afmelden.
Niet dat 1 telefoon iets zou uit maken maar zo veel uitstellen is voor de klant ook niet leuk.

Kunnen goed gewoon in een zee container staan in Rotterdam. En in dezelde container een paar iligalen hebben gezeten.

En ja dan is het een crime scene.

Ja sorry ik kijk te veel csi.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

greatgonzo

schit-te-rend!

och, mijn abbo gaat toch pas feb over... kan er nu toch nix mee

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:06:

Kunnen goed gewoon in een zee container staan in Rotterdam. En in dezelde container een paar iligalen hebben gezeten.

En ja dan is het een crime scene.

Ja sorry ik kijk te veel csi.
wat is je punt? :P

• janna
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04-2008

janna

holy macaroni

greatgonzo schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:41:
och, mijn abbo gaat toch pas feb over... kan er nu toch nix mee
Ik kan ook pas vanaf de 26e verlengen, dus vind het niet erg dat ie nog wat uitgesteld wordt.

Ondanks de negatieve puntjes (wifi en batterijtijd) denk ik toch dat ik deze neem :)
(Omdat ie zo mooi is :$ )

Verwijderd

janna schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:40:
[...]
Ondanks de negatieve puntjes (wifi en batterijtijd) denk ik toch dat ik deze neem :)
(Omdat ie zo mooi is :$ )
Ik kan pas in januari eventueel verlengen.

Niet kiezen om het uiterlijk, heb ik gedaan bij mijn Nokia 7370 en met dat toestel kun je dus geen ene flikker behalve sms/bellen. Er zit een 'size converter' op. Ja ik wil ook echt weten welke maat ik in Japan zou moeten kopen. :')
Maargoed, deze telefoon is niet alleen mooi, er zitten leuke functies op. (bv het qwerty toetsenbord)

@ Nilo1987; ben benieuwd wat ze zeggen op je brief.

offtopic:
Werd gisteren ineens gebeld door Vodafone, dat ze mijn klachtbrief voor zich had en of het opgelost was? Ik zo "Uh, die klachtbrief is zeker van 1 maand geleden..'.. het was inmiddels opgelost maar bel dan eerder (bv binnen de termijn van 17 werkdagen die in de sms stond) }:|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 10:20 ]

Verwijderd

Ik wil de telefoon wel bij vodafone halen omdat het door mij gekozen abbonement daar gunstig uitvalt ivm allerlei acties... maar als je de phone na 1 januari bij vodafone zou halen zou hij dan niet branded zijn ? of blijf je hoe dan ook bij vodafone een F700 krijgen met branded logo erop? Dit schoonheids dingetje is het enige waardoor ik zou kunnen wachten namelijk, maar bij vodafone blijf ik toch.

• Dutch Di©k
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-03 03:22
Dutch Di©k schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:15:
Ben het ook een beetje zat... zoek wel wat anders uit. Had mijn abo opgezegd bij Vfone,moeten ze dan maar mee door gaan met die opzegging, kan ik per 3 januari bijv. de Touch bestellen bij een andere provider... of zoiets.
Nachtje over geslapen en nog eens met Vfone aan de lijn gehangen. Abo opzeggen geeft weer een hoop rompslomp (zit ik eigenlijk niet op te wachten) en een andere telefoon is geen optie (Vfone heeft niks in zijn assortiment waar ik warm voor loop en een beetje betaalbaar is). Wordt dan toch maar wachten op de f700. Dit ook na, wederom, de toezegging dat de 23e toch echt wel een einddatum zal zijn en mensen hem dan voor december binnen zullen hebben... jaja, ik zal wel zien. }:|

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:07:
[...]
Dit ook na, wederom, de toezegging dat de 23e toch echt wel een einddatum zal zijn en mensen hem dan voor december binnen zullen hebben... jaja, ik zal wel zien. }:|
Ja, vast.
Ik heb een soortgelijke ervaring gehad met Vodafone, na 2 maanden elke week gebeld te hebben 'ja, mevrouw hij is net bij ons binnen! Eind van de week kunt u hem verwachten!' kreeg ik dan 2 maanden later (4 maanden wachten dus) toch ein-de-lijk mijn telefoon binnen.

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:53:
[...]
kreeg ik dan 2 maanden later (4 maanden wachten dus) toch ein-de-lijk mijn telefoon binnen.
<SarcasticMode:on>Wacht pas een maand, nog 3 maanden te gaan dus, heb ik hem in elk geval voor de zomer binnen ;) <SarcasticMode:off>
Ik ben toch van mening dat het de moeite is om op te wachten, jammer is alleen dat al die onduidelijkheid zo frustrerend is...

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch Di©k op 15-11-2007 13:19 ]

• Tonkey
Zit hier trouwens tvout op?
Zou wel heel mooi zijn!

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:17:
[...]

<SarcasticMode:on>Wacht pas een maand, nog 3 maanden te gaan dus, heb ik hem in elk geval voor de zomer binnen ;) <SarcasticMode:off>
Ik ben toch van mening dat het de moeite is om op te wachten, jammer is alleen dat al die onduidelijkheid zo frustrerend is...
Haha woo kun je aan het zwembad met je toestel pronken.

Ja, ze moeten je niet aan het lijntje houden. Gewoon eerlijk zijn.. maargoed dan verliezen ze vast klanten. :/

Verwijderd

Het is vervelend dat er onduidelijkheid blijft bestaan over de levering van de Samsung F700. Zoals ik eerder heb uitgelegd, zijn we als mobiele telecom-aanbieder afhankelijk van het tijdstip waarop de toestelfabrikant, in dit geval Samsung, de gevraagde mobiele telefoons kan leveren. Als die datum verschuift zijn we uiteraard genoodzaakt om onze leverdatum ook aan te passen.

Gisteren, 14 november, hebben we de eerste levering toestellen van Samsung ontvangen. Na de gebruikelijke kwaliteits-check starten we zo snel mogelijk met het bezorgen van de toestellen bij klanten. De eerste toestellen zullen met voorrang naar klanten gaan die al hebben besteld. Uiteraard zullen de toestellen ook in de 90 Vodafone winkels te zien en te bestellen zijn. De volgende zending F700's verwachten we eind volgende week. Vanaf dat moment verwachten wij dat er voldoende F700 toestellen in Nederland voorradig zijn om iedere klant online of in de winkels direct te bedienen.

Hopelijk heb ik hiermee een en ander kunnen verduidelijken.

Antoine

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 16:09 ]

Verwijderd

Kijk daar hebben we wat aan! Hopelijk zit ik bij de eerste levering, kan ik em begin volgende week verwachten denk ik. Iig mooi dat je ons hier ff op de hoogte houdt!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik snapte sowieso het gezeur richting VF niet, ok, ze hadden misschien niet moeten melden dat hij er vanaf 3 nov zou zijn, maar zij zijn ook maar afhanelijk van samsung.

Oftewel, klagen richting samsung heeft meer zin..

• Tonkey
Eindelijk wat actie!
Ik moet toch tot 1 januari wachten, maartoch :D

Maar weet iemand of er tv-out opzit?

• Dutch Di©k
greatgonzo schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:04:
ik snapte sowieso het gezeur richting VF niet, ok, ze hadden misschien niet moeten melden dat hij er vanaf 3 nov zou zijn, maar zij zijn ook maar afhanelijk van samsung.

Oftewel, klagen richting samsung heeft meer zin..
Zeuren richting Vfone heeft toch geholpen, zie reactie Antoine die hiermee met meer duidelijkheid komt dan menig Vfone medewerker die je spreekt (en dat zijn er al heel wat geweest) ;)
Daarnaast doen de mensen met Vfone zaken, niet met Samsung... al valt de onduidelijkheid m.b.t. tot leverdatum en specs Vfone niet te verwijten, da's waar!

Vfone zet zelfs nog mensen in als Antoine die fora bezoeken om meer duidelijkheid te geven, iets wat ik zeer waardeer _/-\o_ _/-\o_ , van Samsung heb ik nog geen reacties gezien hier. Daar verwacht ik ook niet veel respons van. Zelfs hun website geeft nul info over de f700 (op een plaatje na dan).

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:27:
Het is vervelend dat er onduidelijkheid blijft bestaan over de levering van de Samsung F700. Zoals ik eerder heb uitgelegd, zijn we als mobiele telecom-aanbieder afhankelijk van het tijdstip waarop de toestelfabrikant, in dit geval Samsung, de gevraagde mobiele telefoons kan leveren. Als die datum verschuift zijn we uiteraard genoodzaakt om onze leverdatum ook aan te passen.

Gisteren, 14 november, hebben we de eerste levering toestellen van Samsung ontvangen. Na de gebruikelijke kwaliteits-check starten we zo snel mogelijk met het bezorgen van de toestellen bij klanten. De eerste toestellen zullen met voorrang naar klanten gaan die al hebben besteld. Uiteraard zullen de toestellen ook in de 90 Vodafone winkels te zien en te bestellen zijn. De volgende zending F700's verwachten we eind volgende week. Vanaf dat moment verwachten wij dat er voldoende F700 toestellen in Nederland voorradig zijn om iedere klant online of in de winkels direct te bedienen.

Antoine
Kijk dat is nou leuk van VF, goede zaak Antoine :*)

Anyway: ik ben ook wel benieuwd of ik hem binnen ga krijgen of niet; de verkoper heeft 16e Nov gezegd, maar het zou me niets verbazen als ik hem ook pas volgende week krijg...

PS:
Heeft iemand al een handleiding kunnen vinden?

• janna

janna

holy macaroni

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:19:
[...]

Ik kan pas in januari eventueel verlengen.

Niet kiezen om het uiterlijk, heb ik gedaan bij mijn Nokia 7370 en met dat toestel kun je dus geen ene flikker behalve sms/bellen. Er zit een 'size converter' op. Ja ik wil ook echt weten welke maat ik in Japan zou moeten kopen. :')
Maargoed, deze telefoon is niet alleen mooi, er zitten leuke functies op. (bv het qwerty toetsenbord)
Ik kijk ook nog wel naar specs en ervaringen hoor :P

Verwijderd

Antoine
Mooi dat er wat binnen zijn, ben benieuwd! Vervelend dat het wat langer duurt bij Samsung, maar jullie maken het jezelf m.i. erg lastig door op jullie website een datum te noemen, terwijl er nog geen toestel binnen is. Wellicht is wat meer marge in de planning houden verstandiger, zeker als er ook nog 'gebruikelijke kwaliteits-checks' moeten gebeuren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:26:
[...]

Mooi dat er wat binnen zijn, ben benieuwd! Vervelend dat het wat langer duurt bij Samsung, maar jullie maken het jezelf m.i. erg lastig door op jullie website een datum te noemen, terwijl er nog geen toestel binnen is. Wellicht is wat meer marge in de planning houden verstandiger, zeker als er ook nog 'gebruikelijke kwaliteits-checks' moeten gebeuren.
Mee eens, wat mij betreft was het handiger geweest om November 2007 te zeggen ipv een exacte datum noemen, dan gaan denk ik mensen toch minder snel zeiken...

• theunpire
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12 08:12
ach, mensen hebben altijd wel iets om over te zeuren. Het is iig fijn dat iemand van Vfone hier op het forum duidenlijk schept en ons up-to-date houdt.

Ik kan niet wachten om de F700 te bestellen volgende week!

Verwijderd

Antoine
Kijk, daar hebben we wat aan. Er zijn in ieder geval toestellen geleverd, dat is mooi.
Zo weten we dat ze er daadwerkelijk zijn, en zitten we niet te gissen of Samsung het toestel al heeft uitgeleverd.

• janna

janna

holy macaroni

Antoine, heb jij er al een in je handen gehad? Zo ja, wat vind je er van?

Verwijderd

Kom net bij een Vodafone winkel vandaan, en daar zeggen ze dat ze pas volgende week in de verkoop gaan.

Heel raar allemaal.

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 08:42
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:50:
Kom net bij een Vodafone winkel vandaan, en daar zeggen ze dat ze pas volgende week in de verkoop gaan.

Heel raar allemaal.
Opzich niet. Antoine zei in zijn bericht dat ze ze bij vodafone wel binnen hebben, maar dat nadat ze volledig getest zijn, ze worden uitgestuurd naar de eerste bestellers. De volgende levering komt hoogstwaarschijnlijk eind volgende week binnen en dan zouden ze ook in de winkel liggen...

Verwijderd

@janna,

Ik heb inderdaad heel even een F700 in mijn handen gehad. Het toestel ziet er prachtig uit en het touchscreen is geweldig. Ik heb niet alle functionaliteiten geprobeerd, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

Antoine

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:50:

Heel raar allemaal.
Zoals Antoine al zei, de eerste levering word na test uitgeleverd aan de eerste bestellers.
De volgende levering zal hoogstwaarschijnlijk te bestellen zijn in de winkels, maar dan geldt natuurlijk ook 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'.

En daarnaast weten de VFW medewerkers vrij weinig.. vind ik dan.

• Tonkey
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:25:
@janna,

Ik heb inderdaad heel even een F700 in mijn handen gehad. Het toestel ziet er prachtig uit en het touchscreen is geweldig. Ik heb niet alle functionaliteiten geprobeerd, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

Antoine
Ikke wille hebbe!!! O-)

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:25:
@janna,

Antoine
Ik zou zeggen: pak het toestel nog eens en maak ons deelgenoot in je bevindingen :*)

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hierbij nog wat goede foto's van de kleur van het toestel. Bij Vodafone in Duitsland krijgen je er een 4gig micro sd kaartje bij. Ik verwacht niet dat dat hier het geval zal zijn.

Foto 1
Foto 2
Foto 3

• Dutch Di©k
GloriX schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:01:
Hierbij nog wat goede foto's van de kleur van het toestel. Bij Vodafone in Duitsland krijgen je er een 4gig micro sd kaartje bij. Ik verwacht niet dat dat hier het geval zal zijn.

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Hoop wel dat er een sd-kaartje bij zit, 4 gig schijnt momenteel ook het max te zijn wat de f700 nog kan herkennen.

En die foto's: :9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Betekent dit dat de F700 microSDHC kaarten ondersteund? Naar mijn weten bestaan er geen 4GB microSD kaartjes...of heb ik het mis?

Iemand anders stelde de vraag ook al, maar omdat er nog geen antwoord op is gegeven: is het bekend of de F700 een video-out heeft?

+ weet iemand of deze phone over een USB Host functie beschikt?

Ben benieuwd met welke toestellen de F700 zich kan meten op het gebied van de camera en met welke de F700 vergelijkbaar is...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:24:
Betekent dit dat de F700 microSDHC kaarten ondersteund? Naar mijn weten bestaan er geen 4GB microSD kaartjes...of heb ik het mis?

Iemand anders stelde de vraag ook al, maar omdat er nog geen antwoord op is gegeven: is het bekend of de F700 een video-out heeft?

+ weet iemand of deze phone over een USB Host functie beschikt?

Ben benieuwd met welke toestellen de F700 zich kan meten op het gebied van de camera en met welke de F700 vergelijkbaar is...
Hij ondersteunt inderdaad microSDHC, de andere functies zou ik niet weten. De camera is trouwens denk ik vergelijkbaar met de U600/U700...

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:24:
4GB is er al voor rond de 50 euro, maar ook de 8GB zit er aan te komen ;)

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
kan je de telefoon niet in landscape modus hebben als je zit te internette? ik zie alleen maar foto's waar hij op portait modus internet... dat vond ik bij de iphone nou juist zo goed.

• Dutch Di©k
Fubaruba schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:46:
kan je de telefoon niet in landscape modus hebben als je zit te internette? ik zie alleen maar foto's waar hij op portait modus internet... dat vond ik bij de iphone nou juist zo goed.
Ook met landscape modus. Check deze serie foto's.

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch Di©k op 17-11-2007 10:55 ]

Verwijderd

GloriX schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:01:
Hierbij nog wat goede foto's van de kleur van het toestel.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Love it! :9~

• Tonkey
Dutch Di©k schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:53:
[...]

Ook met landscape modus. Check deze serie foto's.
Ziet er mooi uit :D
En dan vooral die met het toetsenbord open, lijkt me zo handig werken! :D

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:44:
[...]

4GB is er al voor rond de 50 euro, maar ook de 8GB zit er aan te komen ;)
8GB is er al :) 69 euro.. maar of de samsung dat aan kan?!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 11:39 ]

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:38:
[...]

8GB is er al :) 69 euro.. maar of de samsung dat aan kan?!
Ja, t/m 32 gb kan elke telefoon die sdhc ondersteunt aan.

Verwijderd

domme vraag, maar wat is landscape mode?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:33:
domme vraag, maar wat is landscape mode?
Dat je het beeld ook horizontaal kan gebruiken..

Verwijderd

Het kan zijn dat ik het verkeerd heb! Maar de Samsung F700 die in de U.S.A uit komt is gewoon de oude versie die in het begin werd gepresenteerd aan ons.. 5MP camara.. de toetsen zitten op de oude plaats weer.. enz.. bekijk dit maar:

http://phonearena.com/htm...shots-article-a_2207.html

Daarnaast ziet het menu er anders uit! is dit dan de update waar ze over spraken, waardoor wij moeten wachten?

Verwijderd

heracles schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:52:
[...]

Ja, t/m 32 gb kan elke telefoon die sdhc ondersteunt aan.
Ik las laatst een artikel waarin de F700 getest werd samen met nog wat andere phones zoals de n95 en een blackberry geloof ik... de F700 kon toen nog niet meer dan 4GB microSD aan. Maar wellicht is daar nu verandering in gekomen?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:46:
Het kan zijn dat ik het verkeerd heb! Maar de Samsung F700 die in de U.S.A uit komt is gewoon de oude versie die in het begin werd gepresenteerd aan ons.. 5MP camara.. de toetsen zitten op de oude plaats weer.. enz.. bekijk dit maar:

http://phonearena.com/htm...shots-article-a_2207.html

Daarnaast ziet het menu er anders uit! is dit dan de update waar ze over spraken, waardoor wij moeten wachten?
Currently, we can confirm that the camera is only 2 Megapixels, unlike the GSM version which offers 3.

[ Voor 70% gewijzigd door MarcoC op 17-11-2007 23:46 ]

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 19:57
Nu ben ik net als jullie allemaal al heel erg lang aan het wachten op dit toestel en aangezien Vodagone de enige is die hem binnenkort gaat leveren ben ik me gaan verdiepen in wat voorwaarden..

Daar kwam ik tegen dat je bij het Internet abbonoment voor deze foon slechts op een soort fair use policy gebruik maakt van de dienst, en dat houd in 50MB per maand... Ben ik nou de enige die dat wel heel erg weinig vind ?? Ik begrijp dat je geen complete muziek albums gaat downloaden met deze foon dag en nacht.. Maar als je paar keer tweakers bekijkt, een mailtje met een afbeelding dan zit je in een maand al snel dik over die 50mb heen.

De vraag is dan ook, wat is jullie ervaring met zo'n internet abbo van vodafone ? En is het nog langer wachten eventueel waard totdat andere providers hem ook aanbieden zodat je wellicht daar een i-net abbo er bij kan nemen die wel meer data toe laat ( ifso, welke zou dat dan zijn :) )..

Dank u !

Bobo

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:43:
[...]

Autodre, even ter info:

Lerende van de gebruikerservaringen de afgelopen maanden hebben we besloten per maandag 12 november de Fair Usage Policy aan te passen naar 10 keer het gemiddelde gebruik per maand.
Als het gemiddelde datagebruik toeneemt, groeit dit getal uiteraard mee. We ondernemen GEEN actie naar klanten die de veelbesproken Fair Usage Policy van 50 MB de afgelopen maanden hebben overschreden en brengen dus niets in rekening. Het gemiddelde gebruik in de afgelopen maanden zat tussen de 20 en 25 MB.

Klanten betalen dus NOOIT meer dan 9,50 per maand, dus ook niet als je meer dan 10 keer het gemiddelde datavolume gebruikt. Bij overschrijding van de grens van 10x het gemiddelde wordt je door Vodafone geïnformeerd. Dat doen we drie keer. Pas bij de derde keer bieden we je een alternatief aan dat beter past bij je data verbruik. Je hoeft je dus nooit zorgen te maken dat je ongemerkt extra gaat betalen voor je internet gebruik.

Richard
Vodafone Web Relations
Dit stond al eerder in het topic uitgelegd dus door vodafone webrelations.

Ik ben gisteren bij vodafone in Rotterdam langs geweest helaas hadden die de F700 nog niet in de winkel ik ga maandag kijken bij vodafone Maastricht.

[ Voor 6% gewijzigd door -NRG- op 18-11-2007 10:35 ]

• diebobo
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 19:57
Aaah ok... Ondanks dat ik dit topic dagelijks lees heb ik dat toch echt gemist.. Bedankt voor de opheldering !.

Verwijderd

Huh, is hij nu maar 2MP ipv 3MP? :?

• Dutch Di©k
Alleen de USA versie zoals door Verizon wordt aangeboden. Er schijnen zo'n 5 varianten te komen van de f700, waaronder ook zelfs een zonder querty toetsebord (begreep ik tenminste). Dus de NL versie is gewoon 3MP.

Verwijderd

Dutch Di©k schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:53:
[...]

Alleen de USA versie zoals door Verizon wordt aangeboden. Er schijnen zo'n 5 varianten te komen van de f700, waaronder ook zelfs een zonder querty toetsebord (begreep ik tenminste). Dus de NL versie is gewoon 3MP.
waar heb je dit vandaan? Eentje zonder toetsenbord? heb je het over de armani of wat? je telt de f520 toch niet mee he? Als dat idd zo is dan wacht ik maar ff af voor een "smarter" versie van de F700

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 14:17 ]

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat typhone.nl de f700 al wel op vooraad heeft, want kijk maar eens naar deze aanbieding op de site
Link
Link
Wel raar dat er nog de oude maten, gewicht en foto's bij staan

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 16:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:19:
Het ziet er naar uit dat typhone.nl de f700 al wel op vooraad heeft, want kijk maar eens naar deze aanbieding op de site
Link
Link
Vanaf 30 nov! Vodafone begint volgende week met uitleveren..

• schaap2005
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:19:
Link
Link

Te laat: zie vorige post :+

Trouwens: wie heeft de 16e al een F700 in huis gehad O-) Ik had namelijk begrepen dat sommige telefoons al de 16e uitgeleverd zouden worden...
De mijne komt hopelijk de 23e oid...

[ Voor 14% gewijzigd door schaap2005 op 18-11-2007 16:31 ]

Verwijderd

Huh??? er staat toch ''Actie is geldig t/m 30-11-2007 15:00'' op de site en niet VANAF??

• Dutch Di©k
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:07:
[...]

waar heb je dit vandaan? Eentje zonder toetsenbord? heb je het over de armani of wat? je telt de f520 toch niet mee he? Als dat idd zo is dan wacht ik maar ff af voor een "smarter" versie van de F700
Wellicht vergis ik me, en heb ik de f520 onbewust meegeteld (clever design trouwens). Wel is zeker dat de US uitvoering van de f700 anders wordt dan de NL uitvoering (intern tenminste). Daarnaast dacht ik iets gelezen te hebben van een versie zonder querty toetsenbord waarbij alle invoer via touchscreen gaat, maar dat artikel kan ik dus niet terugvinden.

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
De F700 is van de comming soon lijst gehaald bij Vodafone!

http://www.vodafone.nl/sh...ing.jsp?catId=cat16170003

3D View:
http://www.vodafone.nl/sh...w.jsp?prodId=prod20600021

[ Voor 25% gewijzigd door -NRG- op 19-11-2007 06:49 ]

Verwijderd

Maar alle telefoons die er eerst stonden zijn weg.. niet alleen de F700.
Oh boy. Nu wil ik hem. En met nu bedoel ik NU. :/
De aanbieding is trouwens ook veranderd..
Ik hoop dat ik hem kan bestellen zonder al die poespas en dat hij dan gewoon 22,50 p.m kost want ik hoef dit allemaal niet:
Aanbiedingen »
+ Nu: eerste 8 maanden voor € 9,95
+ Tot € 96,00 extra voordeel op je toestel.
+ 4 maanden gratis Zorgeloos SMS BloX, daarna € 10,00 p.mnd.
Extra's »
+ Zorgeloos Internet (12 maanden)
+ Zorgeloos SMS

Aangezien ze nu leverbaar zouden moeten zijn vind ik dat diegene die ruim vantevoren besteld hebben, hem deze week (ahum, vandaag) moeten kijgen..

• Dutch Di©k
Wat mij meteen opvalt is dat dat Vodafone logo op het toestel niet op de foto op hun website meer te zien is...? Zou mooi zijn als het toestel wat ik krijg daar ook van verschoond is.

Verwijderd

ben ik de enige die het opvalt?
Dus de mensen die vroeg besteld hebben waaronder dus ik. Gaan dus duidelijk meer betalen dan de mensen die nu gaan bestellen?
Genaaid?

Edit: of uhmm.. is t juist nou duurder :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 09:37 ]

Verwijderd

hmmm snap der geen drol van, net weer een VF medewerkster opgebeld, en die verteld dat het toestel er nog niet is? 23e wordt het weer volgens hun :S Enig idee hoe dit zit Antoine?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:35:
ben ik de enige die het opvalt?
Dus de mensen die vroeg besteld hebben waaronder dus ik. Gaan dus duidelijk meer betalen dan de mensen die nu gaan bestellen?
Genaaid?

Edit: of uhmm.. is t juist nou duurder :P
Het is op dit moment duurder om hem te bestellen dan voorheen toen hij nog coming soon was. Nu word je lekker gemaakt met wat kortstondige acties en directe korting op de mobiel zelf en dan ben je na die kortingsmaanden ineens een stuk duurder uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:14:
hmmm snap der geen drol van, net weer een VF medewerkster opgebeld, en die verteld dat het toestel er nog niet is? 23e wordt het weer volgens hun :S Enig idee hoe dit zit Antoine?
Zoals ik eerder aangaf, zal de eerste levering van 16 november met voorrang worden uitgeleverd aan klanten die al hebben besteld.

De afdeling Verkoop ziet de tweede verwachte levering terug in het systeem. Vanaf dat moment verwachten wij voldoende F700 toestellen op voorraad te hebben om iedereen direct te kunnen bedienen.

Antoine

Verwijderd

Ik vind het belachelijk dat als je nu besteld meer moet betalen p/m. -O-

Ik ben benieuwd wie van de bestellers hem daadwerkelijk deze week bezorgd krijgt, ik heb al ergens in dit topic gelezen dat iemand hem in september heeft besteld.. beetje vreemd als diegene hem niet zou krijgen.

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 20:19
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:34:
[knip]
De aanbieding is trouwens ook veranderd..
Ik hoop dat ik hem kan bestellen zonder al die poespas en dat hij dan gewoon 22,50 p.m kost want ik hoef dit allemaal niet:
Aanbiedingen »
+ Nu: eerste 8 maanden voor € 9,95
+ Tot € 96,00 extra voordeel op je toestel.
+ 4 maanden gratis Zorgeloos SMS BloX, daarna € 10,00 p.mnd.
Extra's »
+ Zorgeloos Internet (12 maanden)
+ Zorgeloos SMS

Aangezien ze nu leverbaar zouden moeten zijn vind ik dat diegene die ruim vantevoren besteld hebben, hem deze week (ahum, vandaag) moeten kijgen..
Mên, ik zit inderdaad ook niet te wachten op bijvoorbeeld dat SMS blox gebeuren, dan ga je dus na 4 maanden €10,00 per maand extra betalen, in totaal dus €160,- extra! (gerekend over twee jaar).

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:49:
[...]

Zoals ik eerder aangaf, zal de eerste levering van 16 november met voorrang worden uitgeleverd aan klanten die al hebben besteld.

De afdeling Verkoop ziet de tweede verwachte levering terug in het systeem. Vanaf dat moment verwachten wij voldoende F700 toestellen op voorraad te hebben om iedereen direct te kunnen bedienen.

Antoine
Netjes! :D
Ofwel, vanaf de 23e gewoon voor iedereen leverbaar! (vodafone lock dus)

Ervaringen aub :D

• Dutch Di©k
Jelbo940 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:27:
[...]

Mên, ik zit inderdaad ook niet te wachten op bijvoorbeeld dat SMS blox gebeuren, dan ga je dus na 4 maanden €10,00 per maand extra betalen, in totaal dus €160,- extra! (gerekend over twee jaar).
Maar deze blox kun je gewoon uitvinken volgens mij... dan wordt het pakket weer goedkoper ;)

Voor de rest schelen de totale basisabonementskosten nauwelijks (lees: 7,60 euro duurder) bij een 2-jarig abonnement van 22,50 euro vergeleken met de aanbieding tijdens de coming-soon periode.

Wat wel scheelt is dat je het toestel er voorheen gratis bij kreeg en je nu 89,99 euro voor moet lappen. Dat hoef je dan weer niet te betalen wanneer je kiest voor Zorgeloos internet Blox waarbij je korting krijgt op je toestel, dus lijkt het toestel nu in de aanbieding gratis, alleen had je voorheen de keuze om naast een gratis toestel ook 12 maanden 50% korting te krijgen op je internetblox (scheelde dan weer 60 euro). Dus afhankelijk van je pakketkeuze ben je tussen de 60 en 100 euro 'genaaid' als je hem nu bestelt :N

@Antoine: heb je ons wellicht nog wat smeuige details te melden (gebruikservaringen?), of mocht je de f700 niet mee naar huisnemen van het weekend? 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch Di©k op 19-11-2007 12:31 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Dutch Di©k schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:20:
[...]

Maar deze blox kun je gewoon uitvinken volgens mij... dan wordt het pakket weer goedkoper ;)

Voor de rest schelen de totale basisabonementskosten nauwelijks (lees: 7,60 euro duurder) bij een 2-jarig abonnement van 22,50 euro vergeleken met de aanbieding tijdens de coming-soon periode.

Wat wel scheelt is dat je het toestel er voorheen gratis bij kreeg en je nu 89,99 euro voor moet lappen. Dat hoef je dan weer niet te betalen wanneer je kiest voor Zorgeloos internet Blox waarbij je korting krijgt op je toestel, dus lijkt het toestel nu in de aanbieding gratis, alleen had je voorheen de keuze om naast een gratis toestel ook 12 maanden 50% korting te krijgen op je internetblox (scheelde dan weer 60 euro). Dus afhankelijk van je pakketkeuze ben je tussen de 60 en 100 euro 'genaaid' als je hem nu bestelt :N

@Antoine: heb je ons wellicht nog wat smeuige details te melden (gebruikservaringen?), of mocht je de f700 niet mee naar huisnemen van het weekend? 8)
heeft VF niet de online shop aanbieding meer dan?

Ik heb het basic 22,50 abbo met sms blox, 20% korting hierop, dus totaal 20 euro in de maand

Verwijderd

Jawel, maar het is duurder geworden..
Ik ga echt geen 60 euro bijbetalen. :X
Dan laat ik mijn abonnement na 6 jaar maar beëindigen en wacht ik tot er een beter aanbod komt, dan maar van een andere provider.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heeft iemand trouwens al een leveringsdatum gekregen? Zou toch haast moeten, aangezien VF ze gaat distribueren vanaf nu>

Verwijderd

greatgonzo schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:26:
heeft iemand trouwens al een leveringsdatum gekregen? Zou toch haast moeten, aangezien VF ze gaat distribueren vanaf nu>
Ze zeggen dat ze 16 november zijn binnengekomen maar ze moeten nog een kwaliteitstest ondergaan volgens VF dus duurt het langer.. hoe lang dat zou duren is mij een raadsel.
VF medewerkers zijn aan het bellen dat het toestel nog niet binnen is, dat het toestel de 23ste komt. Als dat zo is (2de levering o.i.d) dan krijgen die toestellen weer een kwaliteitscheck en ga zo maar door.

Verwijderd

Ik kreeg dit mailtje terug nadat ik vodafone gemaild had over waar mijn f700 bleef!

" Het toestel dat u heeft besteld is inderdaad een coming soon product. Dit houdt in dat u het toestel vast bij ons kunt reserveren. Er is reeds een levering geweest bij ons, echter staat u verder op de reserveringslijst. Zodra wij de volgende levering hebben ontvangen kunnen wij uw order direct in behandeling nemen. Wij verwachten spoedig weer een levering, echter kan ik u nog geen definitieve datum hierover geven, omdat we nog geen datum van onze leverancier hebben ontvangen voor de volgende levering."

Ik heb de telefoon 14 november besteld, dus het is best logisch dat ik niet hoog genoeg sta op de reserveringslijst. Maar andere hebben hun tellie dus al wel gekregen??

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb net ook maar even telefonisch contact opgenomen met Vodafone. En een klein beetje doorgevraagd en zij houdt het ook op de 23ste. Dat terwijl ik hem 5 oktober definitef besteld heb.... je zou toch zeggen dat ik er dan redelijk vroeg bij was.

Wat mij wel verbaasde is dat ze eigenlijk niet met zekerheid kon zeggen of hij nou wel of niet verzonden of verzonden gaat worden. Toch raar, je verwacht dat ze dat toch wel voor elkaar hebben bij zo'n bedrijf.

Tja hoe eerder hoe beter en anders blijf ik wel wachten... zucht! :P

Verwijderd

Ik heb hem net opgehaald bij de Vodaphone shop in Rotterdam _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 15:18 ]

Verwijderd

GloriX schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:58:
Dat terwijl ik hem 5 oktober definitef besteld heb.... je zou toch zeggen dat ik er dan redelijk vroeg bij was.
Heb hem half oktober besteld, iets later dan jou dan.. vraag me inderdaad ook af wat er gaat gebeuren met de levering, ophalen bij een VF winkel? Thuisgestuurd? Heb verder ook nog niks van een bevestiging gekregen dat ik et ding heb besteld, alleen maar een brief over de verlenging van mn contract, daar zijn ze natuurlijk wel rap mee! :X

Edit: OOOOHHH! Hoe ben je daaraan gekomen? gebeld door vf dat ie der was? of gewoon heengegaan? Hoe istie???? :*) :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 15:21 ]

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:06

Thy King

Ruler Of Thy World

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:17:
Vertel vertel vertel!!

Photo's and all please :D

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Verwijderd

Oehh.. Foto's :P..

@Antoine..
Voor mij blijft er wat onduidelijk, als ik vraag aan een VF medewerker of ik bij de eerste levering erbij sta en dergelijke, willen zij er niks over zeggen en beweren ze dat ze dat niet terug kunnen zien in het systeem. Ik heb hem in oktober toen besteld en toen ik er toen over belde, konden ze mij wel vertellen dat ik bij de eerste leveringslijst stond. Hoe werkt dat nou precies? Kan ik ook weten of ik in de eerste leveringslijst sta of niet?

Ik kan niet meer wachten. Ik wil die telefoo echt deze week gewoon hebben :O.

Verwijderd

Jaloeeeeers.

Je bent de eerste uit dit topic! Foto's, recensie!

• Gnixon
Nou jongens, ik vind t heel lullig voor de mensen die hem maanden geleden hebben besteld, maar ik had hem net ook in m'n handen bij onze lokale vodafone boer. De enige reden dat ik hem niet kon meenemen, was omdat mijn huidige (tijdelijke) contract in de naam van mijn zus staat (omdat ik 2 jaar geleden nog geen 18 was) en die woont aan dle andere kant van het land!! AAAAH!

Anyway, hij staat nu voor mij gereserveerd, en morgen ga ik hem ophalen met het bijbehorende contract. Mooi contractje gevonden trouwens, 2 jaar 22,50 abbo met internet en sms onbeperkt blox voor 30 euro per maand. PLUS de eerste 3 maanden gratis sms blox en de eerste 8 maanden gratis internet blox en 50% korting op abbo kosten. Chill dus =D

Prachtig ding trouwens!! Hij is iets groter dan ik had verwacht, maar t scherm is grandioos!! Voelt lekker zwaar/rebuust in de hand, en de toetjes zijn ook wel lekker. Dat touchscreen wordt wel ff wennen =P.

Voor de mensen die hem hebben besteld en nog kunnen annuleren, zou ik dat zsm doen en gewoon langsgaan bij een lokale vodafone dealer. Ze hebben er namelijk per winkel 2 liggen! (in mijn winkel nog maar 1 =P)

Verwijderd

Nja en als je duurder wil betalen natuurlijk kun je naar de winkel gaan.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Tsss... En ik maar wachten bij de brievenbus op de koerier :/ :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-10 13:09
Ik ben net gebeld ze komen hem morgen brengen. Dat is leuk maar ik had de order geannuleerd :S Nja ik zie wel wat ik er mee doe.. misschien gooi ik hem op marktplaats en laat ik iemand het contract overnemen ofzo... pff lekker service..

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

• Gnixon
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:40:
Nja en als je duurder wil betalen natuurlijk kun je naar de winkel gaan.
Duurder uit wil zijn of meer betalen is het trouwens...

Maar ik heb niet het idee dat ik zo meer zou moeten betalen dan een ander of zie ik dat verkeerd?

Verwijderd

wanneer heb je hem besteld carl? Om ff te kunnen nagaan of ik em dan ook binnenkort kan verwachten ;)

Verwijderd

De status van mijn bestelling is vandaag ook veranderd van: Binnenkort leverbaar, naar -> Abonnement in aanvraag Wacht op goedkeuring nummerbehoud ..

Dan is het toch eindelijk zo ver en zullen we de phone een dezer dagen toch in onze schoen krijgen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:05:
De status van mijn bestelling is vandaag ook veranderd van: Binnenkort leverbaar, naar -> Abonnement in aanvraag Wacht op goedkeuring nummerbehoud ..

Dan is het toch eindelijk zo ver en zullen we de phone een dezer dagen toch in onze schoen krijgen!
Mijn status is 'Abonnement in aanvraag, wacht op documentatie van klant '. Schoen maar vast zetten hihihihi. 4 oktober besteld.

Verwijderd

Ik had de samsung F700 28 oktober aangevraagt.. en 5nov kreeg ik de simkaart al die direct actief was met nummerbehoud.. heeft niemand anders dat gehad?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:31:
Ik had de samsung F700 28 oktober aangevraagt.. en 5nov kreeg ik de simkaart al die direct actief was met nummerbehoud.. heeft niemand anders dat gehad?
ik heb wel verglijkbaar iets gehad.
Volgens mij had ik ook rond die datum besteld. Maar ik kreeg de simkaart al 2 dagen erna.
Verder weet ik ook niet hoe het gaat aflopen..

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Had je ervoor al een Vodafone abbo dan? Want ik ga nu van KPN naar Vodafone :)

Misschien dat daar het verschil in zit.

[ Voor 5% gewijzigd door SideSwipe op 19-11-2007 21:45 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

SideSwipe schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:44:
[...]

Had je ervoor al een Vodafone abbo dan? Want ik ga nu van KPN naar Vodafone :)

Misschien dat daar het verschil in zit.
Nee, ik kwam bij T-mobile vandaan.. ?! :)

Verwijderd

Heb nog helemaal niets ontvangen. Met nr behoud van tele2. Moet ik me al zorgen gaan maken?

• schaap2005
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:22:
[...]

Heb nog helemaal niets ontvangen. Met nr behoud van tele2. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Nee; het grootste deel van alle gebruikers hier heeft hun telefoon nog niet (of een andere simkaart?)
De meeste telefoons zullen pas rond de 23ste uitgeleverd worden aan klanten ;)

Ik wacht zelf met smart af!

• Dutch Di©k
smart (de ~ (v.), ~en)
1 [form.] diep verdriet

Nou, ik wacht liever in grote blijdschap als je het niet erg vind :D
23e op de post, a.s. zaterdag in huis! of ben ik nu TE optimistisch?
Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste