Ja ik vind het OS toch wel Flink beperkt.. het komt niet echt in de buurt van een WM telefoon.. verder is ie zoals alle samsung producten, qua design werkelijk prachtig. Maar met uiterlijk kom je erniet alleen maar... .
Aan te raden is in ieder geval een screenprotector halen want het is echt een vingerafdruk-magneet.
wat ik wel weer stoer vind is dat je er een 2de achterkantje bijkrijgt, een "glossy/hoogglas geval" ik heb de "matte" erop laten zitten(minder vinger afdrukken)
Nadelen :
Menu is gevoelig, als je dat menu oproept d.m.v de shortcuts op het " today/home" screen dan moetje zorgen dat je met je handpalm niet over het scherm gaat want dat pakt ie ook al.. Dan selecteerd ie gelukkig niets maar hij gaat wel meteen naar de desbetreffende optie.
De oortjes die je erbij krijgt zijn eigenlijk Qua vormgeving gejat van Se Walkman-phones.Ik heb ze niet getest maar dat is met de reden dat ik anders niet van het toestel afkom morgen. Dat verloop dingetje doet onder voor samsung het is gewoon en blok met een knop erin, geen facy zilveren schuifje voor volume of iets.
Er zit in iedergeval Bejeweld op, welliswaar de demo maar ach.
Dat waren de nadelen*persoonlijke meningen natuurlijk*
De voordelen:
Geluidskwaliteit is subliem! je hoort de andere partij perfect, en muziek afspelen is ook geen enkel probleem. Natuurlijk het ubervoordeel : 3,5mm jack. er zit ook een verloop bij voor de normale samsung aansluiting zodat je wel gebruik kan maken van je heatset, maar je kan net als bij SE Walkman phones ook je eigen koptelefoon(sennheiser all te way^^) in de verloop doen zodat je wel gebruik kan maken van de microfoon maar toch ook van je eigen oortjes.
Het QWERTY keyboardje werkt ook uitstekend, typt lekker weg de toetsen liggen goed in de hand, hij typt bijna lekkerder dan mijn oude MDA vario

Hoewel ik toch wel onder de indruk ben ook van de onscreen keyboard in combinatie met de VibeTonZ technologie, het werkte opzicht wel aardig lekker, alleen ikzelf geef toch voorkeur aan de QWERTY.
De camera heb ik niet uitvoerig kunnen testen en ik ben dit ook niet van plan want ik heb er 1 foto meegemaakt en ik merk op dat dit toch meer een camera voor " buiten " is.
Nja dit was een redelijk beknopte, rommelige maar toch wel informatief reviewtje over mijn mening over de F700. Ik zelf kan voor mezelf zeggen dat ik toch wel blij ben dat ik vorige week de HTC p3300 heb gekocht(niet te vergelijken, maar i just love ingebouwde GPS) De F700 is voor mij een mooi telefoon waar ergens toch wel meer aan het OS gedaan mocht worden. Maar dat is mijn visie. de foto's kunnen jullie hier vinden. Wie nog afzonderlijke foto's wilt van iets geeft maar een gil. Wees wel snel, dit weekend gaat ie terug naar Vodafone.
http://s229.photobucket.com/albums/ee268/carlhendrix18/