Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

En dat terwijl ik Assasin's Creed net nadat het probleem onstond in de bus kreeg.
*gelukkig kan Ubisoft in de komende weken de patch releasen zodat ik i.i.g geen vastlopers krijg als ik het eindelijk kan spelen*
Wel raar dat ze die er uit halen,Anoniem: 239951 schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:34:
Het grappige is mijn familie in de US heeft Uncharted en R&C ook op NL-gesproken gezet.
Zo blijft mijn neefje de taal machtig, er worden in 'Nederlandse Uncharted' naar mijn mening grovere woorden gebruikt dan in engels gesproken. Het is toch ook voor kids?
Zullen we vanaf nú geen vergelijkingen meer doen tussen 60gb en 40gb(?), dat is in nu zo'n drie volle treads besproken. Nu de 60gb overal eigenlijk is uitverkocht kunnen we daar wel over ophouden.
Als iemand nog vragen heeft leest hij de oude reacties maar na, heb ik ook gedaan.
wel raar, 360 heeft er geen problemen mee geloof ikEfBe schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:00:
Voor RS:vegas beloofden ze ook een patch, die is nooit gemaakt. een patch beloven is simpel. Een patch releasen is wat anders.
AC zou ik zeker nu niet kopen, de crashes zijn gewoon te frequent en te frustrerend.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 197857
Toeval.Shiver23 schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:24:
Ik heb als ik geen internetverbinding heb geen vastloper meer gehad met AC. Ook niet heel veel gespeeld, dus misschien is het toeval. Maar doe er je voordeel mee.
Ik heb 4 targets gekilled zonder internet verbinding en 2 keer vastloper gehad (ps3 reageerde nog wel, maar kon niet meer bewegen. Camera kon ik wel nog ronddraaien :x)
Is het trouwens op de PS3 zo dat je met een RGB kabel groen beeld krijgt tijdens dvd's (en Blu-ray's) net zoals op de PS2?
En als je vanuit de XMB beelden afspeelt (foto's, filmpjes)?
Heb namelijk nog geen HDTV en mn tv ondersteunt geen component
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Dat klopt, ik heb het hier ook.hesr schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:41:
Misschien is het een goed idee als er een nieuwe poll gestart wordt. Ik heb daar bijvoorbeeld ingevuld dat ik nog ff wachtte, maar nu heb ik een PS3 40GB besteld bij de Wehkamp.
Is het trouwens op de PS3 zo dat je met een RGB kabel groen beeld krijgt tijdens dvd's (en Blu-ray's) net zoals op de PS2?
Het verhaal zou zijn dat aangezien RGB superieur was aan de andere kabels en omdat Sony ook nog DVD spelers probeerde te verkopen. Ze ervoor zorgte dat de PS2 geen DVD via RGB kon spelen zodat je toch een DVD speler moest kopen. Slimme gasten bij sony, dus nee het is niet omdat het technisch niet zou kunnen maar gewoon om marktredenen. Ze hebben dezelfde "fout" erin gelaten bij de PS3.hesr schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:41:
Misschien is het een goed idee als er een nieuwe poll gestart wordt. Ik heb daar bijvoorbeeld ingevuld dat ik nog ff wachtte, maar nu heb ik een PS3 40GB besteld bij de Wehkamp.
Gelukkig kent Blu-ray geen PAL of NTSC.. geen RBG of YPBR problemen.
There is no place like ::1
Met een beetje pech liggen ze bij de Douane
Anoniem: 178057
Bedankt voor de links en info
Nope ik heb hem gewoon via WMP 11 geen problemen. Alleen voor firmware 2.00 had i happeringen bij sommige films en kon mijn PS3 mijn audio folder niet goed lezen, waardoor ik dus geen muziek kon streamenAnoniem: 237759 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:25:
[...]
Iedereen hier heeft z'n PS3 waarschijnlijk via Tversity aan z'n pc hangen(al wil het bij mij nog niet altijd optimaal werken hier...)
Guide om Tversity goed af te stellen
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 178057 op 26-11-2007 04:02 ]
Mijn exemplaar van Uncharted was op de 20ste verstuurd bij VGP en ook ik wacht totdat ie bij mij op de deurmat ligt. Daarnaast heb ik gezien dat 3busymen goedkoper is met verzendkosten erbij opgeteldSJOE®DO schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:56:
Heeft iemand de laatste tijd nog games besteld bij videogamesplus.ca? Ik zit nog steeds te wachten op een Assassins Creed die 13 nov verstuurd is en ook op Uncharted die de 16e verstuurd is. Net de 2 spellen die ik supergraag wil spelen natuurlijk!
Met een beetje pech liggen ze bij de DouaneWeet iemand of die gasten daar te bereiken zijn? Invoerrechten ala maar ik heb geen zin om nog 3 weken te wachten
Lijkt me dat 3busymen wel te vertrouwen valt gezien de hoge feedback score dus mijn volgende game ga ik daar eens bestellen. Kijken of het net zo snel als VGP is, zo ja, dan scheelt het je een krappe 10 euro en dat is toch mooi meegenomen.
Als jij hem per schip en niet per vliegtuig verstuurd duurt het ongeveer 4-8 weken. Duane duurt meestal niet zolang.SJOE®DO schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:56:
Heeft iemand de laatste tijd nog games besteld bij videogamesplus.ca? Ik zit nog steeds te wachten op een Assassins Creed die 13 nov verstuurd is en ook op Uncharted die de 16e verstuurd is. Net de 2 spellen die ik supergraag wil spelen natuurlijk!
Met een beetje pech liggen ze bij de DouaneWeet iemand of die gasten daar te bereiken zijn? Invoerrechten ala maar ik heb geen zin om nog 3 weken te wachten
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik heb bij VGP ooit eens Warhawk besteld en anderhalve week later lag ie bij mij op de deurmat..SJOE®DO schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:56:
R&C via 3Busymen had ik binnen een week, maar ik heb daar ook CoD4 besteld en dat duurt nu al iets langer dan een week. Het kan nogal verschillen dus.
PSN id: NL_SToRM
Over die usb mini kabel. Ook al hang je de controller daaraan dan is het niet zo dat je input door het draadje gegeven wordt toch? De input is altijd draadloos meen ik. De kabel hang je er alleen aan als je controller leeg is om onder het opladen te kunnen gamen.harley schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:21:
allemaal (sommige nutteloze) vragen....( controller was al een tijdje bekend volgens mij terwijl je onder een steen hebt geleefd...) no offence
[...]
Overigens gister COD4 gekregen maar damn wat is dat idd een vette game! Hoge verwachtingen maar die werden wel ingelost. Heb trouwens nog geen framedrops gezien zoals iemand een paar posts eerder zei..( ben dan ook niet heel erg ver ik weet niet wanneer dat moet voorkomen dan?)
Offtopic: mn schoonouders! hebben gister een Wii gekocht. Wel grappig en mn zoontje ( van 3 ) kon al aardig boksen! Lachen hoor. Maar doe mij toch maar een PS3.
PSN id: PENo1
Anoniem: 226733
Artnr. : I398300
Prijs : 499.99 EUR
PlayStation 3 starterspack.
Met extra controller en 2 games
PS3 60 Gb console + 2 SIXAXIS controllers + Game: Motorstorm + Resistance Fall of Men.
Anoniem: 125123
Sommige zelf gebrande dvd's, het geluid valt af en toe weg.
De dvd's werken wel in andere apparaten (DVD speler & pc)
Hebben jullie dit ook wel is ?
PS3 40GB Versie
HDMI beeld.
Geluid via rca naar stereo.
Ik heb al geprobeerd om alles te resetten. En het geluid via hdmi te laten lopen. Het heeft niet geholpen.
Het gaat om dvd's die ik van AVI naar dvd heb overgezet en daarna op een DVD+R heb gebrand.
Dit probleem had ik ook als ik een avi had omgezet naar dvd. Dit gebeurde echter alleen in 1 van de dvd spelers die ik heb en niet in alle. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat bepaalde dvd spelers niet goed overweg kunnen met omgezette bestanden. jammer genoeg ook de PS3 blijkbaar...Anoniem: 125123 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:14:
IK heb het volgende probleem.
Sommige zelf gebrande dvd's, het geluid valt af en toe weg.
De dvd's werken wel in andere apparaten (DVD speler & pc)
Hebben jullie dit ook wel is ?
PS3 40GB Versie
HDMI beeld.
Geluid via rca naar stereo.
Ik heb al geprobeerd om alles te resetten. En het geluid via hdmi te laten lopen. Het heeft niet geholpen.
Het gaat om dvd's die ik van AVI naar dvd heb overgezet en daarna op een DVD+R heb gebrand.
Of misschien een ander programma gebruiken om om te zetten?
[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 26-11-2007 11:25 ]
In Enschede bij de gameshop en de Mediamarkt kost ie 379,- (40GB). Scheelt toch weer.sysiwan schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:18:
MediaMarkt Arena heeft vanaf vandaag de 40Gb PS3 voor 388 Euro staan. Voor diegene die dit forum lezen en nog op zoek zijn....
PSN: Shiver23
Anoniem: 241585
Ik heb even een vraagje over een probleem met m'n ps3 dat ik hier nog niet eerder voorbij heb zien komen (heb er in ieder geval wel naar gezocht);
Na het updaten naar de nieuwste versie van de firmware zit er bij het upscalen van dvd's een storing in beeld (als het ware 2 horizontale stippellijnen in het midden van het beeld). Voorheen deed zich dit probleem dus niet voor. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Of misschien iemand die weet wat ik er aan kan doen? De storing doet zich ook alleen maar voor tijdens het upscalen. Bij gewoon afspelen van dvd's, blu-ray discs of spellen is geen sprake van een storing.
Alvast bedankt!
Anoniem: 44718
jabvandepol schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:34:
Kan de PS3 1080p uitsturen over component?
link
Anoniem: 114616
Dus ga even kijken waar ik het goedkoopst de 40gb versie kan halen en dan importeer ik wel wat spellen uit het buitenland. ( R&C, AC )
Component VIDEO IN-aansluiting ondersteund de volgende videomodi 1080p, 1080i, 720p, 576p, 576i.bvandepol schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:34:
Heb ik zo uit de bijgeleverde verkorte handleiding (pagina 97).
Staat een paar blazij terug...MeijsteR schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:50:
Ik had een vraagje heb ergens gelezen dat je ergens op internet een virtuele creditcard kon aanmaken om games mee te kopen van het PSN. Iemand die link? Kan hem namelijk nergens meer vinden..
http://www9.wirecard.com/
excuus denk net overheen gelezen. i.i.g bedankt!Windkracht13 schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:54:
[...]
Staat een paar blazij terug...
http://www9.wirecard.com/
https://www.wirecard.com/wirecard/MeijsteR schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:50:
Ik had een vraagje heb ergens gelezen dat je ergens op internet een virtuele creditcard kon aanmaken om games mee te kopen van het PSN. Iemand die link? Kan hem namelijk nergens meer vinden..
Welkom bij de BeYond. Het is het geld waard, zeker als je uiteindelijk een leuke HD TV hebt ( of zoals vele zijn TFT monitor als scherm gebruikt ) en blu-ray gaat spelen.Anoniem: 226733 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:05:
Hallo ik heb net bij neckermann deze betselling geplaatst, wordt morgen geleverd.
PS3 60 Gb console + 2 SIXAXIS controllers + Game: Motorstorm + Resistance Fall of Men.
USB heeft Powerlijnen en Datalijnen het is best mogelijk dat de controller dan over USB data gaat verzenden maar misschien dan ook niet. Wie weet..maakt het eigenlijk uit?P.E.No.1 schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:24:
[...]
Over die usb mini kabel. Ook al hang je de controller daaraan dan is het niet zo dat je input door het draadje gegeven wordt toch? De input is altijd draadloos meen ik. De kabel hang je er alleen aan als je controller leeg is om onder het opladen te kunnen gamen.
Hehehe sorry hoor de Wii mag mischien wel een leuk apparaat zijn ik verwacht niet dat de beste titels erop komen. Ik vindt de wii nog steeds een leuke BIJ console! Er zijn maar iets van 3 toptitels op uit op dit moment en de rest is "muh" of "partygame". Playstation 3 heeft al meer toptitels binnen..dus ja de Wii is en blijft de tweede console voor de serieuze gamer.Offtopic: mn schoonouders! hebben gister een Wii gekocht. Wel grappig en mn zoontje ( van 3 ) kon al aardig boksen! Lachen hoor. Maar doe mij toch maar een PS3.
Voor niet zo serieuze gamers tja, die hoeven echt geen xbox360 of een playstation 3.
Anoniem: 213565
Heb 2 accounts en met geen enkel accuont kan ik nog aankopen doen.
Was ook al eerder gemeld.
Meen je dat nou, dus voor niks mijn gegvens ingevuld...Anoniem: 213565 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:55:
wirecard werkt overigens al een paar maanden niet meer hoor.
Heb 2 accounts en met geen enkel accuont kan ik nog aankopen doen.
Was ook al eerder gemeld.
Dus je kan er geen geld meer opzetten???
THANKZzz...
En bij filmpjes vanuit de XMB?
Feli met je aankoop en veel plezier ermee morgenAnoniem: 226733 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:05:
Hallo ik heb net bij neckermann deze betselling geplaatst, wordt morgen geleverd.
Dan kan zoals al eerder is aangegeven.bvandepol schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:34:
Bedenk wel dat HDMI beter is dan component aangezien HDMI een digitaal signaal is.
Ik had er zelf geen last van, maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn PS3 maar een paar weken via RGB aangesloten heb gehad. Daarna is alles via HDMI aangesloten in verband met een nieuwe tv. Dus heb ik die periode maar enkele dvd's en dergelijke gekeken.hesr schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:32:
Is het op de PS3 zo dat je met een RGB kabel groen beeld krijgt tijdens Blu-ray's net zoals bij dvd's?
Nu van mezelf nog een vraag:
Van Spiderman is er zo'n mooie 3 Blu-Ray Box voor rond de €50 wat voor 3 discs niet veel geld is.
Nu wil ik Pirates of the Caribbean graag ook op Blu-Ray hebben, maar daar heb ik nog geen box van gezien. Dus weet iemand of er daar ook een box van komt net als bij Spiderman of wordt het toch alle drie los kopen? Zou wel zonde zijn, want dan ben ik iets van 3 x €35 kwijt...
Bij de Free Recordshop is het 3 halen, 2 betalen voor alle Blu-Rays. Dus dan zou het op hetzelfde neer komen als een box van €50,-. Maar ik ben gewoon gek van cd's, dvd's en dergelijke in leuke box-sets

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 26-11-2007 15:43 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Bij FRS hebben ze toch niet alle films voor 3=2. Volgens mij alleen die van Sony Pictures.FeaR1986 schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:41:toon volledige bericht
[...]
Feli met je aankoop en veel plezier ermee morgen![]()
[...]
Ik had er zelf geen last van, maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn PS3 maar een paar weken via RGB aangesloten heb gehad. Daarna is alles via HDMI aangesloten in verband met een nieuwe tv. Dus heb ik die periode maar enkele dvd's en dergelijke gekeken.
Van Spiderman is er zo'n mooie 3 Blu-Ray Box voor rond de €50 wat voor 3 discs niet veel geld is.
Nu wil ik Pirates of the Caribbean graag ook op Blu-Ray hebben, maar daar heb ik nog geen box van gezien. Dus weet iemand of er daar ook een box van komt net als bij Spiderman of wordt het toch alle drie los kopen? Zou wel zonde zijn, want dan ben ik iets van 3 x €35 kwijt...
Bij de Free Recordshop is het 3 halen, 2 betalen voor alle Blu-Rays. Dus dan zou het op hetzelfde neer komen als een box van €50,-. Maar ik ben gewoon gek van cd's, dvd's en dergelijke in leuke box-sets
Verder heb ik bij Bol.com al aankondigingen gezien voor een BluRay box van PotC. Dacht het ook al gezien te hebben bij Amazon. Dat is ook wel een zekerheidje voor mij PotC op BluRay!
Anoniem: 101975
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 26-11-2007 15:54 ]
Ja, Ja, Nee.hesr schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:32:
Is het op de PS3 zo dat je met een RGB kabel groen beeld krijgt tijdens Blu-ray's net zoals bij dvd's?
Helaas blijft Sony hier lekker aan vasthouden. En volgens mij is het niemand helemaal duidelijk waarom.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ziet er goed uit, game is niet wat ik zelf leuk vind maar vooral die shots van de steden zien er echt gelikt uitswopdark schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:20:
check uit dit vette filmpje van de aankomende Devil May Cry 4 PS3 demo. Ben benieuwd wanneer dit stuk killer software in onze store te verkrijgen zal zijn...
Wat nog meer scheelt is dus via Wehkamp heb m zojuist besteld voor 359,10Shiver23 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:32:
[...]
In Enschede bij de gameshop en de Mediamarkt kost ie 379,- (40GB). Scheelt toch weer.
Op niet elke Blu-Ray zit inderdaad een sticker met 3=2. Maar had het nagevraagd en die gast van de Free Record Shop op de Helftheuvel en die zei dat het voor elke titel was. Kan wel kloppen, want op elke Blu-Ray zat zo'n sticker op PotC 3 na, maar die was pas net binnen dus kan zijn dan ze nog geen tijd hadden om te stickeren.m4yall schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:44:
[...]
Bij FRS hebben ze toch niet alle films voor 3=2. Volgens mij alleen die van Sony Pictures.
Verder heb ik bij Bol.com al aankondigingen gezien voor een BluRay box van PotC. Dacht het ook al gezien te hebben bij Amazon. Dat is ook wel een zekerheidje voor mij PotC op BluRay!
Ik had al op Bol.com gekeken, maar daar niets kunnen vinden over een box. En bij de MusicStore hier in Zaltbommel wisten ze ook nog niet of er zo'n box kwam. Maar leek me wel logisch als die zou komen, nu alleen nog de vraag wanneer...
Ik kan hier nog wel iets zinnigs over zeggen. De PS3-controller is namelijk zelfs in Windows te gebruiken via de USB-kabel. De sixaxis kan dus wel data over de datalines van de USB versturen.swampy schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:01:
[...]
USB heeft Powerlijnen en Datalijnen het is best mogelijk dat de controller dan over USB data gaat verzenden maar misschien dan ook niet. Wie weet..maakt het eigenlijk uit?
[...]
[knip]
NOSIG
ik gebruik me ps3 controller nu gewoon lekker om snes en n64 spellen te spelen op de pc. Speelt een stuk lekkerder dan met toetsenbord_Christiaan_ schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:40:
[...]
Ik kan hier nog wel iets zinnigs over zeggen. De PS3-controller is namelijk zelfs in Windows te gebruiken via de USB-kabel. De sixaxis kan dus wel data over de datalines van de USB versturen.
Vandaag is de 10% korting bij Wehkamp nog geldig - deze aktie laten ze doorlopen t/m 26-11 ipv 25-11.Anoniem: 114616 schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:43:
Ik zat eigenlijk te wachten op een mooie bundel maar waarschijnlijk komen die er niet meer binnen een aantal weken?
Dus ga even kijken waar ik het goedkoopst de 40gb versie kan halen en dan importeer ik wel wat spellen uit het buitenland. ( R&C, AC )
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Ik heb het nog niet werkend gekregen..._Christiaan_ schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:40:
[...]
Ik kan hier nog wel iets zinnigs over zeggen. De PS3-controller is namelijk zelfs in Windows te gebruiken via de USB-kabel. De sixaxis kan dus wel data over de datalines van de USB versturen.
Overigens als ik de ps3 aanzet en de controller zit met usb vast dan reageert ie eerder en knipperen de lampjes op de controller minder lang, dus ik denk dat de data dan over usb gaat.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Gebruik je Vista? Dan kan het zijn dat je het niet werkend krijgt. Ik heb het op m'n Vista machine ook niet werkend gekregen, maar op XP wel.Arm1n schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:43:
[...]
Ik heb het nog niet werkend gekregen...
Overigens als ik de ps3 aanzet en de controller zit met usb vast dan reageert ie eerder en knipperen de lampjes op de controller minder lang, dus ik denk dat de data dan over usb gaat.
NOSIG
je moet gewoon ff googlen en dan vind je wel een tutorial maar je hebt gelijk: xp only_Christiaan_ schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:46:
[...]
Gebruik je Vista? Dan kan het zijn dat je het niet werkend krijgt. Ik heb het op m'n Vista machine ook niet werkend gekregen, maar op XP wel.
Wat je ook had kunnen doen, is de FAQ lezen die op de SP staat. Die probeer ik up-to-date te houden met tips zoals deze.MeijsteR schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:50:
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
ik heb natuurlijk al eerst die tutorial via internet gedaan, vista en xp doen het niet. Ik rijk al mn usb apparaten kwijt, als ik die filter oid gebruik en hij wordt ook niet herkend bij spel en besturing, mischien moet dat helemaal niet? (Dit is overigens alleen zo nadat ik dat progje heb gebruik, als ik hem er zo in plug wordt hij herkent als ps3 controller maar reageert verder nergens op)zerokill schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:01:
[...]
je moet gewoon ff googlen en dan vind je wel een tutorial maar je hebt gelijk: xp only
Krijg iets te zien dat ik een cd moet hebben die dingen instelt ofz config file etc
Heb bij de gameplay 24 ps2 games gekocht (3 voor 5 euro), zal wel minder zijn als ik die niet online zou kunnen spelen
Als je zonnodig een PSx-controller op je PC wil hebben, doe niet moeilijk. Koop gewoon een thrustmaster dual trigger 3.3. Alles zit erop, rumble/analoog/digitaal/programmeerbaar en PS2-aansluiting/USB-aansluiting. Klaar.
[ Voor 42% gewijzigd door SkyStreaker op 26-11-2007 21:14 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Er is nog geen box set van Pirates, maar zal ongetwijfelt in de toekomst wel komen. Ik zou inderdaad voor de FRS aanbieding gaan. PotC 3 komt geloof ik deze week?FeaR1986 schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:41:toon volledige bericht
[...]
Feli met je aankoop en veel plezier ermee morgen![]()
[...]
Dan kan zoals al eerder is aangegeven.
Bedenk wel dat HDMI beter is dan component aangezien HDMI een digitaal signaal is.
[...]
Ik had er zelf geen last van, maar moet eerlijk zeggen dat ik mijn PS3 maar een paar weken via RGB aangesloten heb gehad. Daarna is alles via HDMI aangesloten in verband met een nieuwe tv. Dus heb ik die periode maar enkele dvd's en dergelijke gekeken.
Anoniem: 91822
Ik ben wat aan het zoeken geweest om te zien of er een IR afstandbediening is voor de PS3, zodat je je eigen universele afstandbediening kan gaan gebruiken.
Nu heb ik een gevonden van NYKO.
Heeft iemand hier ervaring mee, of is er misschien ook een andere mogelijkheid.
Want ik wil graag mijn harmony 895 mede gaan gebruiken voor mijn PS3.
zie voor meer info over de NYKO de site http://www.nyko.com/nyko/products/?i=113
Zonde dat er die afstandsbediening bij zit. Je hebt in feite alleen die USB-IR-adapter nodig voor je universele afstandsbediening.Anoniem: 91822 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:39:
Ik had een eigen post aangemaakt maar ze verwezen naar deze post, Dus zet ik het hier ook maar neer, wel wat dubbel, sorry daarvoor.
Ik ben wat aan het zoeken geweest om te zien of er een IR afstandbediening is voor de PS3, zodat je je eigen universele afstandbediening kan gaan gebruiken.
Nu heb ik een gevonden van NYKO.
Heeft iemand hier ervaring mee, of is er misschien ook een andere mogelijkheid.
Want ik wil graag mijn harmony 895 mede gaan gebruiken voor mijn PS3.
zie voor meer info over de NYKO de site http://www.nyko.com/nyko/products/?i=113
Wat ik deed:Arm1n schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:41:
[...]
ik heb natuurlijk al eerst die tutorial via internet gedaan, vista en xp doen het niet. Ik rijk al mn usb apparaten kwijt, als ik die filter oid gebruik en hij wordt ook niet herkend bij spel en besturing, mischien moet dat helemaal niet? (Dit is overigens alleen zo nadat ik dat progje heb gebruik, als ik hem er zo in plug wordt hij herkent als ps3 controller maar reageert verder nergens op)
Eerst drivers installeren. Dan lijken al je usb dingen even niet te werken. PC herstarten
Dan het programma ps3.exe oid opstarten.
Vervolgens op de middelste knop drukken en dan hoort het te werken. Je moet iedere keer dat ps3.exe programmatje opstarten
Het verhaal zou zijn dat aangezien RGB superieur was aan de andere kabels en omdat Sony ook nog DVD spelers probeerde te verkopen. Ze ervoor zorgte dat de PS2 geen DVD via RGB kon spelen zodat je toch een DVD speler moest kopen. Slimme gasten bij sony, dus nee het is niet omdat het technisch niet zou kunnen maar gewoon om marktredenen. Ze hebben dezelfde "fout" erin gelaten bij de PS3.
Gelukkig kent Blu-ray geen PAL of NTSC.. geen RBG of YPBR problemen.
Ja, Ja, Nee.
Helaas blijft Sony hier lekker aan vasthouden. En volgens mij is het niemand helemaal duidelijk waarom.
Oke, sommigen zeggen dus dat Blu-ray hier last van heeft en sommigen niet?Dat klopt, ik heb het hier ook.
En een paar zeggen dat dvd er last van heeft en een ander zegt weer van niet?
Hoe zit het nou?

Aangezien ik de enige ben die er geen problemen mee had zal het antwoord wel gewoon ja zijn.hesr schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:54:toon volledige bericht
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Oke, sommigen zeggen dus dat Blu-ray hier last van heeft en sommigen niet?
Hoe zit het nou?
Mijn tv was kapot en vandaar vervangen door een nieuwe, dus wellicht geeft een kapotte tv wel goed beeld via rgb
Nope...vorige week vrijdag lag hij al bij de Free Record Shop op de Helftheuvel in Den Bosch.Arx schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:36:
[...]
Er is nog geen box set van Pirates, maar zal ongetwijfelt in de toekomst wel komen. Ik zou inderdaad voor de FRS aanbieding gaan. PotC 3 komt geloof ik deze week?
Special Edition: 2 Blu-Ray discs en nog een kartonnetje om het doosje zelf.
Maar niet om lullig te doen, maar je betaald voor zo'n nieuwe Blu-Ray al snel €10-€15 meer (wat ik op een bedrag van enkele tientjes nogal fors vindt). En als je dan kijkt in wat voor mooi doosje de dvd-versie zit van PotC 3: met zo'n kartonnetje met relief erin en glanzende delen. En het kartonnetje om de Blu-Ray versie is gewoon van de kwaliteit kleuterschool...
Ik weet dat ik een zeikerd ben, maar ik geil nou eenmaal op special editions en leuke doosjes

[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 26-11-2007 21:57 ]
Met SCART-RGB krijg je zowel bij Blu-Rays als DVDs een groen beeld. Er schijnen wel speciale SCART-RGB-kabels te zijn met een toggle om op die manier via S-Video of composiet wel een normaal beeld te krijgen.hesr schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:54:
Hoe zit het nou?
Het beste is in dit geval een SCART-kabel met S-video-signaal, een computermonitor met DVI+HDCP of natuurlijk HDMI.
Ik heb hier mijn PS3 via RGB op een PAL-tv aangesloten. Met het afspelen van een DVD of Blu-Ray krijg ik groen beeld. Bij het afspelen van films vanuit de XMB krijg ik gewoon beeld. Iets anders kan ik er niet van maken. Mensen die geen groen beeld hebben gebruiken andere kabels of gebruiken een scart-aansluiting die geen RGB ondersteund.hesr schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:54:
Hoe zit het nou?
Ook hier loont het om te importeren. Er zijn aardig wat regio-vrije titels op Blu-Ray uit en die zijn een stuk goedkoper in de VS.FeaR1986 schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:56:
[...]
Maar niet om lullig te doen, maar je betaald voor zo'n nieuwe Blu-Ray al snel €10-€15 meer (wat ik op een bedrag van enkele tientjes nogal fors vindt). En als je dan kijkt in wat voor mooi doosje de dvd-versie zit van PotC 3: met zo'n kartonnetje met relief erin en glanzende delen. En het kartonnetje om de Blu-Ray versie is gewoon van de kwaliteit kleuterschool...
Ik weet dat ik een zeikerd ben, maar ik geil nou eenmaal op special editions en leuke doosjes
Het gaat mij niet ten zeerste om de prijs dat ik dat te duur vind of niet neer kan leggen, want dat is het ten zeerste zeker niet. Het was meer dat je al meer betaald voor de Blu-Ray en dat je dan nog steeds zo'n lullig doosje hebt. Ik zou bijvoorbeeld liever €40 uitgeven voor een Blu-Ray in een doosje gelijk aan die van een dvd dan hoe je ze nu krijgt. Dingen als flashy covers (zoals zo'n hologram als bij The Grudge 2, Hanibal Rising, etc.), boekjes en dergelijke die bij een dvd zitten vind ik nu eenmaal leuk om te hebben. Vandaar dat ik ook zo veel mogelijk special editions en steel cases heb. En hoe de Blu-Rays er nu uit zien vallen ze er een beetje buiten. Maar ik zal me toch aan moeten passen, want dit wordt nu eenmaal de toekomst...ymmv schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:03:
[...]
Ook hier loont het om te importeren. Er zijn aardig wat regio-vrije titels op Blu-Ray uit en die zijn een stuk goedkoper in de VS.
En importeren is wel leuk, maar dan heb ik geen Nederlandse subs.
Niet dat ik dat erg vind, maar familie en sommige vrienden waarderen dat niet zo.
En eerlijkheid biedt mij te zeggen dat ik het een stuk relaxter vindt kijken met subs. Zo hoef ik niet en te vertalen en op het beeld bij te houden wat er gebeurt. Met subs hoef ik alleen maar te kijken en ik zie alles in één oogopslag.
Ik zal er morgen wel even naar kijkenzerokill schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:43:
[...]
Wat ik deed:
Eerst drivers installeren. Dan lijken al je usb dingen even niet te werken. PC herstarten
Dan het programma ps3.exe oid opstarten.
Vervolgens op de middelste knop drukken en dan hoort het te werken. Je moet iedere keer dat ps3.exe programmatje opstarten
Anoniem: 241585
Iemand?Anoniem: 241585 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:54:
Hallo!
Ik heb even een vraagje over een probleem met m'n ps3 dat ik hier nog niet eerder voorbij heb zien komen (heb er in ieder geval wel naar gezocht);
Na het updaten naar de nieuwste versie van de firmware zit er bij het upscalen van dvd's een storing in beeld (als het ware 2 horizontale stippellijnen in het midden van het beeld). Voorheen deed zich dit probleem dus niet voor. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Of misschien iemand die weet wat ik er aan kan doen? De storing doet zich ook alleen maar voor tijdens het upscalen. Bij gewoon afspelen van dvd's, blu-ray discs of spellen is geen sprake van een storing.
Alvast bedankt!
Niet je vraag herhalen binnen 24 uur na je vorige post. Dit is namelijk niet echt netjes
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 27-11-2007 12:12 ]
Anoniem: 109288
Anoniem: 142356
bij amazon staat het er niet altijd bij
Nou heb ik niet de DVD versie gezien maar mijn blu-ray versie heeft een normaal doosje met daaromheen een hoes van karton met diepteFeaR1986 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:24:
[...]
Het gaat mij niet ten zeerste om de prijs dat ik dat te duur vind of niet neer kan leggen, want dat is het ten zeerste zeker niet. Het was meer dat je al meer betaald voor de Blu-Ray en dat je dan nog steeds zo'n lullig doosje hebt. Ik zou bijvoorbeeld liever €40 uitgeven voor een Blu-Ray in een doosje gelijk aan die van een dvd dan hoe je ze nu krijgt. Dingen als flashy covers (zoals zo'n hologram als bij The Grudge 2, Hanibal Rising, etc.), boekjes en dergelijke die bij een dvd zitten vind ik nu eenmaal leuk om te hebben. Vandaar dat ik ook zo veel mogelijk special editions en steel cases heb. En hoe de Blu-Rays er nu uit zien vallen ze er een beetje buiten. Maar ik zal me toch aan moeten passen, want dit wordt nu eenmaal de toekomst...
En importeren is wel leuk, maar dan heb ik geen Nederlandse subs.
Niet dat ik dat erg vind, maar familie en sommige vrienden waarderen dat niet zo.
En eerlijkheid biedt mij te zeggen dat ik het een stuk relaxter vindt kijken met subs. Zo hoef ik niet en te vertalen en op het beeld bij te houden wat er gebeurt. Met subs hoef ik alleen maar te kijken en ik zie alles in één oogopslag.

Ik hoop dat je het een beetje ziet maar iig het logo en linkerschip zijn hoger geleden en hetzelfde geldt voor de complete blauwe rand welke een relief heeft.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 101975
Voor mijn PS2 heb ik destijds een rgb kabel gekocht waarbij je dus terug kon schakelen om toch dvd's te kunnen kijken. Ik zie hem alleen niet meer staan bij bol.comymmv schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:01:
[...]
Met SCART-RGB krijg je zowel bij Blu-Rays als DVDs een groen beeld. Er schijnen wel speciale SCART-RGB-kabels te zijn met een toggle om op die manier via S-Video of composiet wel een normaal beeld te krijgen.
Het beste is in dit geval een SCART-kabel met S-video-signaal, een computermonitor met DVI+HDCP of natuurlijk HDMI.
En die schakelde tussen RGB voor games en composiet voor DVD-films..Anoniem: 101975 schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:46:
[...]
Voor mijn PS2 heb ik destijds een rgb kabel gekocht waarbij je dus terug kon schakelen om toch dvd's te kunnen kijken. Ik zie hem alleen niet meer staan bij bol.com
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 239951
De prijzen voor dvd gaan volgens mij ook sneller omlaag dan BD.
bv: Blood diamond op dvd is 9,99€ voor BD 29,99€! Die 20 € houd ik liever in mijn zak...
Layer cake op BD is 25€ terwijl hij voor dvd in de 3 eurobak ligt, waarom brengen ze die oude meuk op BD?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 27-11-2007 00:20 ]
Precies. Ik heb hier dus zo'n RGB-kabel met een Video-switch, ooit voor m'n PS2 gekocht maar werkt ook prima op de PS3.Shiver23 schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:02:
[...]
Ik heb hier mijn PS3 via RGB op een PAL-tv aangesloten. Met het afspelen van een DVD of Blu-Ray krijg ik groen beeld. Bij het afspelen van films vanuit de XMB krijg ik gewoon beeld. Iets anders kan ik er niet van maken. Mensen die geen groen beeld hebben gebruiken andere kabels of gebruiken een scart-aansluiting die geen RGB ondersteund.
Als je de RGB-stand gebruikt, worden zowel DVD's als Blu-ray's in groen beeld weergegeven. Schakelaar op composiet zetten en je hebt prima beeld. Grappig ook om te zien dan dat m'n TV dan van z'n extensie kanaal (scart-1) terug springt naar gewoon kabel signaal. Moet dan dus zelf ook weer de TV op het extensie kanaal zetten (scart-1) om film te kijken.
Het RGB-signaal in de XMB en games is toch echt wel veel beter in vergelijking met het composiet signaal dat normaal gesproken gebruikt wordt (bij SD-tv's).
Ik heb deze kabel van Logic-3. (Waarschijnlijk niet de beste, maar werkt prima).
http://gameorder.nl/scart...-rgbav-switch-p-3210.html
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Heroes 720P omgezet naar mp4 formaat op een usb disk.
Als ik die afspeel dan gaat ie haperen de laatste 10 minuten ongeveer.
Als ik even pauzeer dan gaat het weer goed voor een minuut ofzo.
Ik hoor de harddisk echt ratelen ook.
Ligt niet aan de codering ofzo want vanaf de interne harddisk gaat het wel goed.
Ik blijf het trouwens knap vinden die stotterloze playback vanaf de interne schijf, nooit problemen als ik ook aan het downloaden ben.
Overigens is die FRS 3halen2betalen BRD actie beperkt, niet alle titels tellen mee, die Pirates wil ik ook graag hebben maar doen niet mee aan die actie.
Ik zit eigenlijk ook op die Box te wachten.
Eye of Judgement bevalt best goed, ik heb nooit MTG gedaan dus tis even wennen en doorhebben maar kheb zondag de computer verslagen op normal met de startersdeck, dat was echt kicken
De animaties zijn mooi en best gaaf maar het houdt enorm op, dus na 1,5 uur ofzo zette ik het uit en ging 3x zo snel door mn potjes heen.
[ Voor 19% gewijzigd door Gman op 27-11-2007 01:10 ]
Ik denk dat je het beste contact op kan nemen met sony want het lijkt erop alsof er iets mis is gegaan bij een firmware update. Je kan proberen de hele console te reseten. Ik bedoel dus terug gaan naar fabrieks instellingen. Je format dan gewoon de hdd van de ps3. Niet vergeten een back up te maken van alle dingen die je wilt bewaren zoals saves etc.
Snap er niet veel van. Kan het te maken hebben met het feit dat deze schijf is geformateerd als EXT2 terwijl dat eigenlijk FAT32 moet zijn?
Nee, maakt voor streamen niks uit, je data gaat over het netwerk (Samba).hully schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 07:56:
Snap er niet veel van. Kan het te maken hebben met het feit dat deze schijf is geformateerd als EXT2 terwijl dat eigenlijk FAT32 moet zijn?
Wij hebben vandeweek pirates 2 op dvd (geupscaled met mijn gewone DVD speler met hdmi output en upscaler) en daarna pirates 3op BD. Je ziet het vooral in de kleuren die gewoon veel mooier en helderder zijn Het is natuurlijk ook allemaal scherper maar mij viel het vooral in de kleuren op.Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:16:
Ik vraag me altijd in de grote DVD filmboeren af of je het verschil zult zien tussen een geupscalede gewone DVD (15€) of een BD (35-40€). Meestal ga ik dan toch voor de goedkope DVD; ook omdat ik hem dan nog in een gewone dvd-speler kan kijken in me laptop of op mijn slaapkamer.
De prijzen voor dvd gaan volgens mij ook sneller omlaag dan BD.
bv: Blood diamond op dvd is 9,99€ voor BD 29,99€! Die 20 € houd ik liever in mijn zak...
Layer cake op BD is 25€ terwijl hij voor dvd in de 3 eurobak ligt, waarom brengen ze die oude meuk op BD?
Die 3=2 actie van de FRS geldt eigenlijk alleen voor sony BD schijfjes niet voor andere. Ik heb er ook al 1 keer een andere tussen gehad en had geluk maar eigenlijk is het alleen voor sony discs
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Heb ik ook last van, met Heroes... Zou het gewoon niet aan het bronbestand liggen?Gman schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:07:
Ik heb best iets wazigs met playback van hd files.
Heroes 720P omgezet naar mp4 formaat op een usb disk.
Als ik die afspeel dan gaat ie haperen de laatste 10 minuten ongeveer.
Als ik even pauzeer dan gaat het weer goed voor een minuut ofzo.
Ik hoor de harddisk echt ratelen ook.
Ligt niet aan de codering ofzo want vanaf de interne harddisk gaat het wel goed.
Ik blijf het trouwens knap vinden die stotterloze playback vanaf de interne schijf, nooit problemen als ik ook aan het downloaden ben.
...
Typisch... de versie die ik heb gezien zag er anders uit.harley schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:15:
[...]
Nou heb ik niet de DVD versie gezien maar mijn blu-ray versie heeft een normaal doosje met daaromheen een hoes van karton met diepte
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat je het een beetje ziet maar iig het logo en linkerschip zijn hoger geleden en hetzelfde geldt voor de complete blauwe rand welke een relief heeft.
Maar ik wacht nog steeds op een mooie box, maar toch bedankt voor de info en de moeite
PSPonderdelen schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:45:
Weet iemand hoe ik online kan met een ps2 spel op de ps3.
Krijg iets te zien dat ik een cd moet hebben die dingen instelt ofz config file etc
Heb bij de gameplay 24 ps2 games gekocht (3 voor 5 euro), zal wel minder zijn als ik die niet online zou kunnen spelen
Je kan ook geen map kiezen ofietsdergelijks vanwege het rank systeem. Gewoon je voorkeur qua gamemode kiezen en zoeken naar spelers, dan match-maked hij alles bij elkaar en hadsikidee je kan spelen.
offtopic: Potje doen straks?nudie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:41:
CoD4 werkt anders, niet met dedicated servers zoals Warhawk () dus telkens als jij CoD4 speelt "host" een van de spelers. Stopt het spel dan stopt de server. Dus kan je geen favorieten aanmaken want de server is weg zodra de speler die host stopt.
Je kan ook geen map kiezen ofietsdergelijks vanwege het rank systeem. Gewoon je voorkeur qua gamemode kiezen en zoeken naar spelers, dan match-maked hij alles bij elkaar en hadsikidee je kan spelen.
Zwaar weekend achter de rug maar kwam toch ff wat melden... dit weekend Uncharted gespeeld, uitgespeeld en kan er maar 1 ding over zeggen..
Net DS3 besteld bij dezelfde store als jij Nudie... 4 dagen levertijd was het?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Hmmm.....werkt alleen Warhawk met dedicated servers?nudie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:41:
CoD4 werkt anders, niet met dedicated servers zoals Warhawk () dus telkens als jij CoD4 speelt "host" een van de spelers. Stopt het spel dan stopt de server. Dus kan je geen favorieten aanmaken want de server is weg zodra de speler die host stopt.
Jammer dat Infinityward niet wat servertjes opzet......
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee, werkt hetzelfde. Er zijn wel meer spellen die met servers werken.P.E.No.1 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:07:
Inderdaad, dan ben je niet afhankelijk van die hosts. Werkt de xbox versie wel met servers dan? Zo ja is dit na het 'nadeel' wat je hebt omdat PSN gratis is?
Veel mensen denken overigens dat je bij xbox live! betaald voor gameservers, maar dat is dus in heel veel gevallen niet zo. Wat dat betreft zit er weinig verschil tussen.
Dus dedicated servers zijn niet aan de orde voor Xbox Live. Ook MMORPG's zijn lastig (niet onmogelijk, maar lastig). Omdat het business model van Live daar niet toegankelijk voor is. PSN daarentegen wel. Simpel voorbeeld is dat wij een browser hebben etc. Mark Rein van Epic (Unreal, GeoW) heeft het ook goed omschreven.
Enige wat PSN nodig heeft (en wat ook komt) zijn een paar "simpele" updates om XMB ingame bereikbaar te maken en Home erin te knallen en boom dan vervallen vrijwel alle voordelen die Live heeft op PSN, helemaal als je het prijskaartje in rekening houdt.
Grootste oorzaak voor shitty ports en het feit dat we ingame XMB nog niet hebben is volgens mij t feit dat het aardig wat optimalisatie kost om dat ivm het geheugen te regelen. Dat is ook het enige wat ik Sony verwijt. Ik weet dat 512mb (2x256mb) geheugen voldoende is als je alles op je Cell dumpt en dat werkt ook perfect (1st party titles) echter het had denk ik het eerste jaar voor Sony een stuk geholpen als ze 512mb normaal geheugen erin hadden gedaan en dan nog 256mb voor de RSX/GPU. Maargoed ze waren druk bezig dat ding zo goedkoop mogelijk (Ja 600EUR was goedkoop) neer te zetten zonder al te veel verlies te maken dus het is hun vergeven. Maar het had de ports een stuk beter gemaakt denk ik.
Anywho. We merken nu al de ommekeer met hele sterke 1st en 3rd party titels dus ik maak me absoluut geen zorgen meer. Helemaal niet met de stormvloed aan spellen die we in 2008 kunnen verwachten
Maar tot die tijd vermaak ik me prima met CoD4, Uncharted, Assasins Creed, Guitar Hero III, Warhawk, UT3, etc etc
Ik heb mijn DS3 afelopen zondag ook bij dezelfde handelaar besteld, dus ik hoop m deze week nog binnen te krijgen. Ik heb gisteren in ieder geval al een bevestiging gehad dat ie verstuurd is.Vince22 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:49:
offtopic: Potje doen straks?
Zwaar weekend achter de rug maar kwam toch ff wat melden... dit weekend Uncharted gespeeld, uitgespeeld en kan er maar 1 ding over zeggen..![]()
Net DS3 besteld bij dezelfde store als jij Nudie... 4 dagen levertijd was het?
Gisteren ook CoD4 binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik m tot nu toe wel aardig vind. Ik heb m nog maar even kunnen spelen dus ik moet er nog echt inkomen
Ik ga eerst AC en R&C uitspelen voordat ik serieus aan CoD4 begin, want anders ga ik teveel door elkaar spelen. En dan komt deze week ook nogeens Uncharted binnen, zucht...
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 27-11-2007 11:46 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 27-11-2007 11:52 ]
zijn ze te positief of negatief? te negatief is nooit ergShiver23 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:47:
De preview van The Orange Box voor PS3 is overigens nog niet heel verkeerd, op IGN. De framerate is niet zo stabiel als op de 360, maar het scheelt niet zoveel. En in belichting is het dan weer wat beter op de PS3. Metname episode two zou last hebben van framedrops in sommige delen. Al met al niet heel negatief dus. Maar het blijft een preview en geen review. En mijn ervaring leert dat die bij IGN niet altijd kloppen met de werkelijkheid.
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ware het niet dat het behoorlijk duur geheugen is. De grafische chip heeft GDDR3 ofzo maar het systeem geheugen is XDR van rambus. Zeker omdat de Cell grote bandbreedte nodig heeft om gevoed te worden is "normaal" geheugen bijna niet haalbaar en is XDR de beste optie maar...het is duur!nudie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:30:
Grootste oorzaak voor shitty ports en het feit dat we ingame XMB nog niet hebben is volgens mij t feit dat het aardig wat optimalisatie kost om dat ivm het geheugen te regelen. Dat is ook het enige wat ik Sony verwijt. Ik weet dat 512mb (2x256mb) geheugen voldoende is als je alles op je Cell dumpt en dat werkt ook perfect (1st party titles) echter het had denk ik het eerste jaar voor Sony een stuk geholpen als ze 512mb normaal geheugen erin hadden gedaan en dan nog 256mb voor de RSX/GPU. Maargoed ze waren druk bezig dat ding zo goedkoop mogelijk (Ja 600EUR was goedkoop) neer te zetten zonder al te veel verlies te maken dus het is hun vergeven. Maar het had de ports een stuk beter gemaakt denk ik.
Dus daarom ook maar 256Mb, zou leuk zijn als het meer was maar ja! Economisch moet het biggetje ook eten. Het lijkt zo makkelijk om 1Gbyte als minimum te verwachten maar in de console wereld is alles zoveel meer geoptimaliseert dat ze op zich met 2x256 of zouden moeten kunnen!
Weet je dat de Playstation 2 grafische chip geheugen aanspreekt over een 2560bits bus. Oh ja..dan praat je over bandbreedte die ze zelf vandaag de dag nog moeilijk eruit kunnen persen alleen maar doordat ze zo'n opzet gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 27-11-2007 12:24 ]
RSX Shrinks Next Month
According to a report from Nikkei late last week, Toshiba is planning on switching manufacturing of the PlayStation 3's RSX graphics processor to a 65nm process next month. Currently, the chip is manufacturing using a 90nm process, the same as it's been since the system's launch.
A smaller die size for the chip can mean cheaper production costs and less heat, contributing to lower prices for the consumer, and a quieter, more reliable PS3 system.
The latest versions of the system's Cell CPU are being manufactured using a 65nm process. It is widely believed that the switch to 65nm for the Cell is one of the main reasons Sony was able to drop the PS3's price down to $399 in time for the holidays.
Nikkei also reports that Toshiba is planning on beginning manufacturing at 45nm in the latter half of the next fiscal year, and speculates that the RSX and other PlayStation 3 chips are prime candidates for the new line.
Ah okay, bedanktswampy schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:21:
[...]
Ware het niet dat het behoorlijk duur geheugen is. De grafische chip heeft GDDR3 ofzo maar het systeem geheugen is XDR van rambus. Zeker omdat de Cell grote bandbreedte nodig heeft om gevoed te worden is "normaal" geheugen bijna niet haalbaar en is XDR de beste optie maar...het is duur!
Dus daarom ook maar 256Mb, zou leuk zijn als het meer was maar ja! Economisch moet het biggetje ook eten. Het lijkt zo makkelijk om 1Gbyte als minimum te verwachten maar in de console wereld is alles zoveel meer geoptimaliseert dat ze op zich met 2x256 of zouden moeten kunnen!
Weet je dat de Playstation 2 grafische chip geheugen aanspreekt over een 2560bits bus. Oh ja..dan praat je over bandbreedte die ze zelf vandaag de dag nog moeilijk eruit kunnen persen alleen maar doordat ze zo'n opzet gebruiken.
@Vince22, zondag besteld, woensdag in huis
Achter in het boekje van een game staat het telefoonnr.Anoniem: 109288 schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:45:
Is er een telefonische helpdesk voor de PS3? Kan niets vinden op de site
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Nu officieel aangekondigd een patch voor de PS3-versie die het bevriezen/vastlopen van de game op moet lossen:
Patch voor PS3-versie Assassin's Creed aangekondigd
Enne op naar deeltje 16 nu we weer over de 1000 posts zijn?
Edit:
Ik heb niets gezegd

Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16
[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 27-11-2007 13:04 ]
Dit topic is gesloten.