Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.064 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Vorige week besteld en betaald, en zaterdag kreeg ik dus een e-mail met daarin de bevestiging dat het pakketje verzonden was (eerder dan gepland, zou pas maandag uitkomen)

Edit: inderdaad geen invoerrechten hoeven te betalen!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 18:21 ]

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:21:
Vorige week besteld en betaald, en zaterdag kreeg ik dus een e-mail met daarin de bevestiging dat het pakketje verzonden was (eerder dan gepland, zou pas maandag uitkomen)

Edit: inderdaad geen invoerrechten hoeven te betalen!
Doen ze er ook z'n stickertje op? met GIFT erop? opzich wel slim gedaan

Verwijderd

Nee, de waarde van het document staat wel gewoon op de enveloppe ($ 56,95)
En ik kan de mensen gerust stellen, het spel werkt.... ;)

Verwijderd

Ik sta op het punt om twee witte DualShock 3 controllers via YesAsia te bestellen, ze zitten in mijn mandje. Hebben jullie nog tips voor zaken die ik er absoluut ook bij moet bestellen nu ik er toch aan het shoppen ben? ;)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Heb je al een PS3 remote? Ik vind het wel relaxt bedienen, kun je tenminste een beetje normaal door de bluray / dvd menu's heen :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:14:
Ik sta op het punt om twee witte DualShock 3 controllers via YesAsia te bestellen, ze zitten in mijn mandje. Hebben jullie nog tips voor zaken die ik er absoluut ook bij moet bestellen nu ik er toch aan het shoppen ben? ;)
Hori draadloze toetsenbord ben ik benieuwd naar, is die volledig ps3 compatible met zelfde toetsen als op de controller??

Verwijderd

Die remote heb ik al, veel handiger dan de controller inderdaad. :P

Staat dat keyboard wel in het assortiment van YesAsia? Ik wilde op zich altijd al zo'n draadloze klopplank erbij hebben (vooral met UT3 straks), maar vond de 'PS3 versie' hier in NL wat te duur.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 19:25 ]

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:24
hesr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:16:
Hoeveel geluid maakt de 60GB nou eigenlijk?
Ben er nog steeds niet uit of ik de 60GB of 40GB moet nemen.

60GB
+ BC
+ 20GB
+ card reader
+ extra controller
+ 2 games (denk niet dat het mijn soort games zijn)
+ 2 USB
- 100 euro duurder
- maakt meer geluid dan 40GB (hoeveel?)
- verbruikt meer stroom (60 watt toch?)

40GB
+ minder stroomverbruik
+ stiller
+ 100 euro goedkoper
- geen BC
- card reader
- 2 USB
- 20 GB minder
- geen extra controller

Ben nu al een tijdje zo bezig, maar kom er nog steeds niet uit...
Wil nu wel snel beslissen want dan kan ik met 10% korting bestellen bij Wehkamp.
Ik denk dat ik stilte toch het belangrijkst vind maar hoe groot is dat verschil in de praktijk nou?
Ik wil de PS3 ook voor Blu-Ray films gaan gebruiken, hoor je de 60GB bij het kijken van een film steeds zoemen?
Ik zat ook een tijdje te twijfelen, maar heb eiteindelijk gekozen voor de 40GB versie.
Waarom ik niet heb gekozen voor de 60GB versie:
- de spellen liggen mij niet (als ik ze wil spelen, kan ik ze lenen van vrienden)
- een tweede Sixaxis wil ik niet, anders zit je ermee opgescheept als de DS3 uitkomt (die Sixaxis zit er gewoon bij omdat ze van hun voorraad af willen geraken)
- ivm de BC, PS2 spellen zal ik niet meer spelen denk ik (anders heb ik nog altijd mijn PS2tje staan)
- ivm de cardreader en usb poorten, als ik dat nodig heb steek ik wel een cardreader of hub in

Wat voor mij de doorslag gaf:
indien je het starterpack niet koopt voor de spellen of voor de tweede controller, betaal je eigenlijk € 100 meer voor 2 usb poorten en een cardreader.

PSN: Zwartkijker

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zwartkijker schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:34:
[...]

Ik zat ook een tijdje te twijfelen, maar heb eiteindelijk gekozen voor de 40GB versie.
Waarom ik niet heb gekozen voor de 60GB versie:
- de spellen liggen mij niet (als ik ze wil spelen, kan ik ze lenen van vrienden)
- een tweede Sixaxis wil ik niet, anders zit je ermee opgescheept als de DS3 uitkomt (die Sixaxis zit er gewoon bij omdat ze van hun voorraad af willen geraken)
- ivm de BC, PS2 spellen zal ik niet meer spelen denk ik (anders heb ik nog altijd mijn PS2tje staan)
- ivm de cardreader en usb poorten, als ik dat nodig heb steek ik wel een cardreader of hub in

Wat voor mij de doorslag gaf:
indien je het starterpack niet koopt voor de spellen of voor de tweede controller, betaal je eigenlijk € 100 meer voor 2 usb poorten en een cardreader.
Bij mij gaf de doorslag de 60 GB wel te kopen het feit dat ik mijn ps2 voor 150 euro kon verkopen. Achteraf had ik wel beter de singstar mics kunnen houden, want dezelfde zitten weer bij de ps3 versie (ik dacht dat de draadloze gelijk meekwamen, maar die komen later weer).

[edit]Alleen met Timecrisis erbij (en de guncom, de rest van de spellen heb ik gehouden omdat ik die nog op de ps3 kan spelen, oa alle singstargames).

[ Voor 6% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-11-2007 07:41 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Zwartkijker
MeNTaL_TO schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:37:
[...]

Bij mij gaf de doorslag de 60 GB wel te kopen het feit dat ik mijn ps2 voor 150 euro kon verkopen. Achteraf had ik wel beter de singstar mics kunnen houden, want dezelfde zitten weer bij de ps3 versie (ik dacht dat de draadloze gelijk meekwamen, maar die komen later weer).
€ 150 voor enkel de PS2? Of heb je het verkocht met enkele spellen erbij?
Het kost hier € 150 met 3 spellen bij.

Verwijderd

Zwartkijker schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:59:
[...]

€ 150 voor enkel de PS2? Of heb je het verkocht met enkele spellen erbij?
Het kost hier € 150 met 3 spellen bij.
Lees goed, het staat erbij :)

Met singstar erbij. Misschien ook nog meer.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:27:
Nee, de waarde van het document staat wel gewoon op de enveloppe ($ 56,95)
En ik kan de mensen gerust stellen, het spel werkt.... ;)
Is deze ook in het nederlands te spelen ?

• Zwartkijker
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:14:
[...]

Lees goed, het staat erbij :)

Met singstar erbij. Misschien ook nog meer.
Het kon zijn dat er nog andere spellen bijzaten ook.

Werkt die BC goed? Mijn broer kan kan met zijn 60GB versie de grote klassiekers niet spelen (Gran Turismo 3 en 4, God of War 1 en 2, ...).

Verwijderd

Zwartkijker schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:34:
[...]

Werkt die BC goed? Mijn broer kan kan met zijn 60GB versie de grote klassiekers niet spelen (Gran Turismo 3 en 4, God of War 1 en 2, ...).
Er is een website van Sony waar alles op staat.

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Zwartkijker schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:34:
[...]

Dat lijkt me sterk, want alle doen het goed. Misschien moet 'ie eens zijn PS3 updaten? :?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Zwartkijker
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:37:
[...]

Er is een website van Sony waar alles op staat.
Weet ik, staat op dat GoW goed werkt, maar die doet het niet (ongeveer 3 maanden geleden geprobeerd)
Mijn broer is iemand die dingen koopt om te hebben, niet om te gebruiken (zijn PS3 gebruikt hij enkel om te surfen). Hij is trouwens nooit onder de indruk van iets. Bij AC zegt hij : bwa, valt mee 8)7

Verwijderd

Crawl NL schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:24:
Is deze ook in het nederlands te spelen ?
Net even voor je gekeken en dat is het inderdaad. Je kunt bijv. NL menu's kiezen met Engels gesproken (en bijv. NL ondertiteling) of gewoon NL gesproken (maar dat vind ik niet klinken...) ;)
Bij mij staat de tekst en ondertiteling in NL en spraak op Engels.

• EfBe
  • Niet online
Zwartkijker schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:44:
[...]

Weet ik, staat op dat GoW goed werkt, maar die doet het niet (ongeveer 3 maanden geleden geprobeerd)
Mijn broer is iemand die dingen koopt om te hebben, niet om te gebruiken (zijn PS3 gebruikt hij enkel om te surfen). Hij is trouwens nooit onder de indruk van iets. Bij AC zegt hij : bwa, valt mee 8)7
Dus zijn nick is DIEPZwartkijker ? ;) :P

God of war werkte hier perfect overigens.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Uncharted besteld bij videogamesplus.ca . Vrijdag een bericht gehad dat het verzonden was maar nog altijd niets ontvangen (België) Vermoed dat het voor volgende week zal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door simplicidad op 22-11-2007 21:03 ]

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Store-update voor deze week:

# G-Police (voor PlayStation 3 en PlayStation Portable); €4,99

# Uncharted: Drake's Fortune demo
# Blazing Angels 2 demo

# MotorStorm car pack 'Rascal & Governor'; €2,49
# Folklore 'Alchemist' pack; €1,99

# Vier Tekken 5: Dark Resurrection wallpapers

# Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction trailer
# MotorStorm Devils Weekend trailer

MUZIEK!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Satch schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:11:
[...]

Ik heb hem ook de 13e of 14e besteld. Was mij verteld dat AC de 19de of 20ste verstuurd naar mij zou worden, maar inmiddels is het 'binnenkort' bij de leveringstijd ook weg en verteld een medewerker mij ook dat het nog een week duurt. Maar met zo'n goede prijs was het te verwachten dat de voorraad meteen op zou zijn. En ik hoef maar 36.50 Euro te betalen, dus ik wacht nog wel even. :)
Kan Ubisoft ondertussen nog even een patch uitbrengen. *wishfull thinking* :P
kwou lekker in het weekend gamen ;( hopelijk hebben ze um zaterdag in de jaarbeurs utrecht :P

Verwijderd

Weinig boeiends dus..... ;)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

nioz schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:12:
[...]

Daarnaast is 2 usb poorten meer dan genoeg lijkt mij, je hoeft niet om de paar uur 4 controllers op te laden oid, dus ik kan me niet voorstellen dat 2 poorten niet toereikend is.
Laatst las ik op computerandvideogames dat er wel een geval is waarbij dat niet handig uitkomt en dat is met Rock Band, waarbij je dus 4 USB poorten nodig zou hebben. Maar ja, genoeg mensen spelen dat niet en dan nog heb je daar ook weer hubjes voor, zo stel ik me voor.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
uncharted demo !

zometeen voor eerst downloaden :)

ben benieuwd grafische pracht op hd-tv ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Halfkakkende schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:07:
Store-update voor deze week:
# G-Police (voor PlayStation 3 en PlayStation Portable); €4,99
G-Police FTW!! hier moeten ze een vette PS3 remake voor maken!!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:20:
uncharted demo !

zometeen voor eerst downloaden :)

ben benieuwd grafische pracht op hd-tv ?
Was in de US store al een tijdje te downloaden, net als Blazing Angels 2.... ;)
Maar het is een leuke demo hoor, veel plezier ermee!

Werkt de store nu een beetje trouwens? Op donderdag avond is het meestal drama....

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:24:
[...]

Was in de US store al een tijdje te downloaden, net als Blazing Angels 2.... ;)
Maar het is een leuke demo hoor, veel plezier ermee!

Werkt de store nu een beetje trouwens? Op donderdag avond is het meestal drama....
traag met downloaden,

ik maak nooit us accountjes, op 360 ook niet.
gedoe altijd

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:11:
[...]

traag met downloaden,

gedoe altijd
Ik heb het nog niet op de 360 gedaan maar op de PS3 stelt het echt niks voor hoor en je kan vaak al weken eerder genieten van nieuwe demo's.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Ik snap niet waarom die DS3 pas in voorjaar 2008 uitkomt trouwens. Ik zie geen enkele reden om de launch hiervan uit te stellen, terwijl dat ding in Japan al uit is.

NOSIG

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

_Christiaan_ schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:27:
Ik snap niet waarom die DS3 pas in voorjaar 2008 uitkomt trouwens. Ik zie geen enkele reden om de launch hiervan uit te stellen, terwijl dat ding in Japan al uit is.
productiecapaciteit, FCC en andere instanties die moeten keuren.

PSN: Shiver23

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Zijn die instanties in Japan dan zoveel sneller dan in de rest van de wereld? Want om de één of andere reden komt alles van Sony altijd een kwartaal tot een halfjaar eerder uit in Japan dan elders...

NOSIG

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:11:
[...]

traag met downloaden,

gedoe altijd
Zoals Minnema zei is het op de PS3 het meer dan waard om een USA-account aan te maken en als je van GT5 wilt genieten is een Japanse account ook zo gemaakt.

Op de Xbox moet je geldige e-mailadressen invoeren en alles activeren en dergelijke. En je hebt gelijk dat dat een heel gedoe is.
PS3 is het wat gegevens invullen plus een nieuwe PSN-ID en that's it. Enige wat een gedoe kan zijn is het vinden van een Amerikaans adres, maar die zijn er genoeg te vinden op internet. En er staan hele tutorials op het net over hoe je een Japanse account moet maken zodat het alleen maar overtypen is.

Het is denk ik 10 minuten werk om twee nieuwe accounts aan te maken en je hebt er zeer veel plezier van. Ik geniet in ieder geval nog steeds van mijn GT5 demo en ik speelde Uncharted al 2 weken hiervoor...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
Het is hier al regelmatig gevraagd, maar met zoeken kom ik niet echt op een helder beeld. Ik heb mijn PS3 op de TV aangesloten middels een HDMI kabel. De home cinema set heb ik met meegeleverde scart kabel aangesloten op de TV. De HDMI aansluiting op mijn Home cinema set gebruik ik niet omdat ik maar HDMI aansluiting op me TV heb, en die wil ik voor de PS3 gebruiken, anders zou ik geen HDMI beeld krijgen (?)
Kan iemand mij vertellen wat de meest gangbare manier is om geluid van de PS3 op me Home cinema set te krijgen? Is dat toevallig via optische kabel? Met optische kabel heb je geen geluid meer uit je TV toch? Hopelijk kan iemand me zo een antwoordje geven :) En nogmaals sorry dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben die het vraagt.

als ik hier bijv kijk http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=67981
Dan hebben ze het over tulp, maar ook over optische kabels.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik ben net 20 minuten me de Uncharted demo bezig geweest, prachtig spel, en dan heb ik nog maar een gewone tv. Nu ik de demo heb gezien heb ik er geen spijt van dat ik eerder vandaag het spel besteld heb bij eStarland voor maar 43 euro :*)

• Gman
  • Laatst online: 09:46
technoaddict schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:00:
Het is hier al regelmatig gevraagd, maar met zoeken kom ik niet echt op een helder beeld. Ik heb mijn PS3 op de TV aangesloten middels een HDMI kabel. De home cinema set heb ik met meegeleverde scart kabel aangesloten op de TV. De HDMI aansluiting op mijn Home cinema set gebruik ik niet omdat ik maar HDMI aansluiting op me TV heb, en die wil ik voor de PS3 gebruiken, anders zou ik geen HDMI beeld krijgen (?)
Kan iemand mij vertellen wat de meest gangbare manier is om geluid van de PS3 op me Home cinema set te krijgen? Is dat toevallig via optische kabel? Met optische kabel heb je geen geluid meer uit je TV toch? Hopelijk kan iemand me zo een antwoordje geven :) En nogmaals sorry dat ik waarschijnlijk de zoveelste ben die het vraagt.

als ik hier bijv kijk http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=67981
Dan hebben ze het over tulp, maar ook over optische kabels.
Het kan allebei, je kan dat bij geluidsinstellingen configureren.
Als je receiver optisch in heeft is de keuze snel gemaakt...

• Mars18
FeaR1986 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:47:
[...]

Zoals Minnema zei is het op de PS3 het meer dan waard om een USA-account aan te maken en als je van GT5 wilt genieten is een Japanse account ook zo gemaakt.

Op de Xbox moet je geldige e-mailadressen invoeren en alles activeren en dergelijke. En je hebt gelijk dat dat een heel gedoe is.
PS3 is het wat gegevens invullen plus een nieuwe PSN-ID en that's it. Enige wat een gedoe kan zijn is het vinden van een Amerikaans adres, maar die zijn er genoeg te vinden op internet. En er staan hele tutorials op het net over hoe je een Japanse account moet maken zodat het alleen maar overtypen is.

Het is denk ik 10 minuten werk om twee nieuwe accounts aan te maken en je hebt er zeer veel plezier van. Ik geniet in ieder geval nog steeds van mijn GT5 demo en ik speelde Uncharted al 2 weken hiervoor...
Is die GT 5 demo wel engels ? en die bleef toch tot een tijd open ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GT5 demo is in het Japans, maar je kunt er zo doorheen komen, zoveel tekst zit er niet in. Menu items spreken wel voor zich, hoofdmenu items zijn trouwens wel in het Engels.
Ik zou maar opschieten, want GT5 blijft niet lang meer beschikbaar, eind deze maand wordt ie van de Japanse store verwijderd dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

GT5 demo staat toch ook gewoon in de US store :?

Trouwens, ik heb tot twee keer toe Foling@home geprobeerd te draaien. En allebei de keren liep het vast waarna ik mijn PS3 moest uitzetten. Dit was een keer met 2.0 en ik dacht dat het met 2.1 wel opgelost zou zijn. Niet dus.

Ik gooi het er nu definitief af. Ze krijgen de ziekte maar. Kost toch alleen CPU tijd en stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fool at Home draaien en 2x loopt je PS3 vast en besluit je dit niet meer te doen, want het kost
toch allemaal stroom. Moeder natuur is je dankbaar :) Fool at Home ;) lol (hahaahahhahaa)

Sorry maar ik hou van dit forum en moest zo lachen in een mellige bui.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb net Uncharted gespeeld, wat een pracht game, loop ik onder een waterval wordt het shirt ook echt nat.

Ziet er geweldig goed uit, alleen door al die rotsen, lijkt het net of ik in een studio rond loop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 60gb SP; en ik heb wél gebruik gemaakt van de BC
Je koopt nu voor een paar euro de PS2 toppers 2ehands; GoW, MGS:SE, GT4 en GTA: Vice city stories, samen gekocht voor 25€ Voor dat geld laat ik die vermakelijke/goede spellen niet liggen.
Maar nu ik AC heb en binnenkort Uncharted, zal ik ze niet gauw meer spelen natuurlijk.

Voor mij was de extra controller en Motorstorm een pré, Rfom kan mij niet bekoren.
Ben ook wel blij met de interne cardreader, geen losse rommel bij me TV.

Nog een vraag:
Tikt/schokt de PS3 altijd zo met het lezen van een schijf? Ik begin me er nu aan te ergeren.
Het is net of het schijfje snel van niet-draaiend naar draaiend word gebracht, en weer naar niet-draaiend.
Dan hoor je een beetje een tikkend/kloppend geluid. Bijvoorbeeld bij installatie van AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:18:

Trouwens, ik heb tot twee keer toe Foling@home geprobeerd te draaien. En allebei de keren liep het vast waarna ik mijn PS3 moest uitzetten. Dit was een keer met 2.0 en ik dacht dat het met 2.1 wel opgelost zou zijn. Niet dus.

Ik gooi het er nu definitief af. Ze krijgen de ziekte maar. Kost toch alleen CPU tijd en stroom.
L.O.L. ik val hier zowaar van mijn stoel :D
vervelend dat het niet goed werkt, zo ontmoedigen ze erg veel mensen. nogmaals een prachtige woordkeus :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:34:
Nog een vraag:
Tikt/schokt de PS3 altijd zo met het lezen van een schijf? Ik begin me er nu aan te ergeren.
Het is net of het schijfje snel van niet-draaiend naar draaiend word gebracht, en weer naar niet-draaiend.
Dan hoor je een beetje een tikkend/kloppend geluid. Bijvoorbeeld bij installatie van AC.
Dit had ik ook bij de installatie van AC, om eerlijk te zijn schrok ik ook toen ik dit hoorde. Verder nog niet gehad iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
harlekein schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:18:
De prologue demo niet. Maar de Japanse versie ie easy te snappen. En zeer de moeite waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 21:54
MarcoM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:14:
[...]

De prologue demo niet. Maar de Japanse versie ie easy te snappen. En zeer de moeite waard :P
Ik hoorde het inderdaad van een clangenoot van me :)

Ik heb trouwens nu ook een ps3 :D wel 40GB, nergens (althans in mijn buurt) de 60GB versie te verkrijgen jammergenoeg. Firmware 2.01 idd en vannacht wat games gelurkt. gister GT HD gespeeld en damn, de replays.... kwijl! :9~

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MarcoM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:14:
[...]

Heb vannacht US/JAP accounts gemaakt

GT 5 is wel erg mooi :+
En ben verder alle andere demos ook downe, goed dat ik 60 gig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Klopt het dat het gisteravond een drama was op PSN? Werd er telkens afgegooid. Overigens kan het ook aan mijn router liggen. Die krijg ik maar niet goed ingesteld. Heb wel nog PES gespeeld online en dat ging zonder problemen. Dwz zonder dat ik er afgekicked werd, ik had namelijk wel last van vreemde gebeurtenissen op het veld zoals verspringende ballen en mannetjes. Zeer irritant.. 8)7

Wat betreft de router (syslink): Hoe stel ik die het best in voor me PS3? op mn pc heb ik gewoon internet alleen mn PS3 ouwehoert echt. Bij internet test de ene keer ip adres aanvragen geslaagd en internet gefailed. En dan weer allebei geslaagd maar psn gefailed. Ik word er gek van 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-11-2007 08:36 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Armada schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:16:
[...]

Laatst las ik op computerandvideogames dat er wel een geval is waarbij dat niet handig uitkomt en dat is met Rock Band, waarbij je dus 4 USB poorten nodig zou hebben. Maar ja, genoeg mensen spelen dat niet en dan nog heb je daar ook weer hubjes voor, zo stel ik me voor.
Tja een USB hubje werkt gewoon en heb je uiteindelijk ook nog behoefte aan een cardreader kan je die er ook gewoon aanhangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag avond wordt de Store geupdate, dan is het altijd drama op PSN. Je zal waarschijnlijk zien dat het vanavond wel weer gewoon soepel loopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik blijf het vaag vinden dat er aan de achterkant geen usb zit.

Het jeukt om EoJ te kopen maar heb eigenlijk nog teveel te gamen atm.
Maar ik wil 'm toch hebben :P

[ Voor 45% gewijzigd door Gman op 23-11-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
even voor de koopjesjagers.. er zijn op het ogenblik op amazon.co.uk een aantal akties voor PS3 games (o.a. R&C met 24% korting), en een 3 for 2 aktie op een aantal Blu-Rays ( http://www.amazon.co.uk/gp/feature.html/?docId=1000124583 )

@JeepXJ89: AC was voor mij ook de eerste titel die zo veel herrie maakte bij de install. Ik hoor de disk meestal nog meer dan de drive.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:11:
Donderdag avond wordt de Store geupdate, dan is het altijd drama op PSN. Je zal waarschijnlijk zien dat het vanavond wel weer gewoon soepel loopt....
Ik hoop het want dan ligt het waarschijnlijk niet aan mn router..van die dingen heb ik echt de ballen verstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sentry23 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:26:
@JeepXJ89: AC was voor mij ook de eerste titel die zo veel herrie maakte bij de install. Ik hoor de disk meestal nog meer dan de drive.
Kennelijk was die drive op zoek naar de patch code die hij niet kon vinden ;) :+

Ik heb er echter niet veel van gemerkt van die herrie. De game gaat wel op marktplaats want ook na 50 uur oblivion is die game nog altijd interessanter dan AC ooit is geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door EfBe op 23-11-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:36:
Ik hoop het want dan ligt het waarschijnlijk niet aan mn router..van die dingen heb ik echt de ballen verstand...
Zeker omdat het op een donderdag avond was zou ik me nog niet teveel zorgen maken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Nog even over het downloaden uit de Japanse Store. Wie zijn er allemaal van plan om GT5 Prologue te kopen de 13e december? Of zal het te lastig zijn om de Japanse menu's te begrijpen?

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:15:

EoJ is een topspel. Ik kan hem je zeker aanraden. Ik speel in feite niets anders meer atm op m'n PS3.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Even een vraag niet geheel mbt de ps3, alleen wel met blu-ray.
Als ik em niet hier mag stellen zal ik em wel editten.

Goed; ik wil heel graag de Blu-ray van Planet Earth van Discovery wegens zeer goeie recensies en zeer positieve meningen van lui die em ook hebben.
Alleen ik kan die blu-ray versie alleen bij bol.com vinden voor 85eu als import.
Ik heb bol.com gebelt en gevraagd hoe dit zat met import blu-ray.
De juffrouw vertelde mij dat dit neit gaat werken wegens de regiogebonden blu-ray.
Aan 1 kant was ik opgelucht (85eu!? damn) maar toch wil ik em eigenlijk nog wel hebben.
Mensen hier die em hebben en mij kunnen wijzen op een goeie versie die het wel doet in mijn PAL ps3?

Alvast bedankt.

P.s: vanmdidag ga ik toch maar Kane&Lynch halen en zal hier zsm mn bevindingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt Planet Earth bestellen bij Play.com of Amazon.com, die werken gegarandeerd op de PS3.
Ik wil die serie binnenkort ook eens gaan bestellen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:20:
De juffrouw vertelde mij dat dit neit gaat werken wegens de regiogebonden blu-ray.
Onzin Planet Earth is regiovrij. Kijk hier voor de regiocoderingen van blurays:

http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=50447 Blauw is regiovrij, rood is regiolocked.

Zoals hierboven aangegeven kijk eens bij play of amazon.co.uk daar kost hij ook nog eens 20 euro minder. Helaas wel alleen met credit card.

[ Voor 15% gewijzigd door Chocovla op 23-11-2007 10:31 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:20:
Hoi,

Even een vraag niet geheel mbt de ps3, alleen wel met blu-ray.
Als ik em niet hier mag stellen zal ik em wel editten.

Goed; ik wil heel graag de Blu-ray van Planet Earth van Discovery wegens zeer goeie recensies en zeer positieve meningen van lui die em ook hebben.
Alleen ik kan die blu-ray versie alleen bij bol.com vinden voor 85eu als import.
Ik heb bol.com gebelt en gevraagd hoe dit zat met import blu-ray.
Aan 1 kant was ik opgelucht (85eu!? damn) maar toch wil ik em eigenlijk nog wel hebben.
Mensen hier die em hebben en mij kunnen wijzen op een goeie versie die het wel doet in mijn PAL ps3?

Alvast bedankt.

P.s: vanmdidag ga ik toch maar Kane&Lynch halen en zal hier zsm mn bevindingen plaatsen.
Ik heb planet earth bij amazon.com besteld. Helaas kwam er nog wel invoer rechten overheen (had dus pech met de douane).De box is regiovrij. Dus lijkt mij dat de import versie van BOL.COM ook regio vrij is. Prijs bij amazon was een stuk voordeliger. 66$ .was uiteindelijk met invoerrechten en verzendkosten nog voordeliger uit. Had hem binnen een week binnen. Mischien kan je nog kijken bij andere overzee'se dvd aanbieders.

ps, de box is erg de moeite waard! Prachtige beelden .blueray komt erg tot zijn recht

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik de vraag nogmaals stel:
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:34:

Dan hoor je een beetje een tikkend/kloppend geluid. Dit hoorde ik bij installatie van AC. en het spelen bij PS2 spellen. Bij Motorstorm heb ik het nog niet gehoord.
Ik maak me een beetje zorgen dus vergeef me. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Wanneer komen de PSN cards? Ik heb geen creditcard en geen zin in omslachtige methodes zoals wirecard dat voorzover ik begreep ook niet (meer) werkt met PSN? Ik wil MK2 spelen! Zou het trouwens mogelijk zijn om met een hier gekochte PSN card iets uit de USstore te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank jullile alleen voor de tips :)
ik wist echt niet dat die bluray box regiovrij was :)
Ga mn wirecard op waarderen en dan toch die box bestellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:37:
Wanneer komen de PSN cards? Ik heb geen creditcard en geen zin in omslachtige methodes zoals wirecard dat voorzover ik begreep ook niet (meer) werkt met PSN? Ik wil MK2 spelen! Zou het trouwens mogelijk zijn om met een hier gekochte PSN card iets uit de USstore te kopen?
Ik denk dat die PSN cards eerlijk gezegd alleen in de EU store werken.
Alleen ik zou niet snappen waarom et niet in de US store zou werken.
Gaat toch volgens mij alleen om een code in te voeren.

Maarja ze wouden toch (wat ik had gelezen) de US store bij de US houden en EU store bij EU enz.
Dus ga er maar vanuit dat het niet wil.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:33:
Sorry dat ik de vraag nogmaals stel:
[...]

Ik maak me een beetje zorgen dus vergeef me. :?
Ik las daarnet boven al dat er nog iemand was die een tik hoorde en alleen bij AC zo was.
Denk niet dat et iets is om je druk over te maken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Afbeeldingslocatie: http://consumerist.com/assets/resources/2007/11/PS3%20War.jpg
lol
hier dat verhaaltje over die stoffige ps3 die niet gerepareerd werd.
Nou blijkt dat ie 'm gewoon altijd aangehad heeft (folding enzo).

Ben benieuwd, kheb mijnes lang niet altijd aan maar mijn kamer is wel erg stoffig, dat is vrij normaal voor een slaapkamer :)
Ik hoop niet dat we straks een "PS3 problemen" topic hoeven te openen over een jaar :X

Vandaag wel ff een dagje folden, kijken hoe hard ie gaat :P

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 23-11-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je foto's van dat ding gezien? Alsof er een volle stofzuigerzak overheen gegooid was.

Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/6llsopc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
jammer dat ik op werk geen foto's kan bekijken. Ga thuis kijken ben wel benieuwd wat voor een smeerkees het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
als ik die foto zie dan vind ik het niet gek ook, wat een smeerkees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:59:

Ben benieuwd, kheb mijnes lang niet altijd aan maar mijn kamer is wel erg stoffig, dat is vrij normaal voor een slaapkamer :)
Ik hoop niet dat we straks een "PS3 problemen" topic hoeven te openen over een jaar :X

Hmmm... als je je PS3 echt 24/7 aan hebt staan dan is je kans idd groot dat hij zo gaat uitzien. Zeker als je ook nog eens huisdieren hebt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, na een week ligt er bij mij ook wel wat stof op (heb ook een kat hier rondlopen).
Maar je stoft dat ding toch ook regelmatig eventjes af?? Dat is bij het exemplaar op de foto echt nooit gebeurt hoor.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die cardreader (slot links) zit zelfs helemaal vol met stof. Dat is echt onmogelijk, dat klepje zit ten eerste dicht en ten twee komt daar geen lucht doorheen, dus hoe stof zich daar IN ophoopt is me een raadsel.

De eigenaar van dit ding is overigens een gesjeesde acteur. Wilde kennelijk aandacht. Betrekkelijk droevige stunt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Let wel even op dat de flits het extra stoffig en vet en bekrast eruit laat zien. Maar dan nog steeds is dat ding smerig natuurlijk. En ik vind het vreemd dat hij z'n PS3 niet even heeft schoongemaakt voordat-ie hem opstuurde.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:39:
Die cardreader (slot links) zit zelfs helemaal vol met stof. Dat is echt onmogelijk, dat klepje zit ten eerste dicht en ten twee komt daar geen lucht doorheen, dus hoe stof zich daar IN ophoopt is me een raadsel.

De eigenaar van dit ding is overigens een gesjeesde acteur. Wilde kennelijk aandacht. Betrekkelijk droevige stunt overigens.
Ik heb mijn cardreader slot misschien 2x gebruikt maar er zit wel elke keer als ik em ff afstof, stof achter dat klepje.
Inderdaad ook geen idee hoe dat kan, maar het gebeurd dus wel. Daarbij komt dat ook de PS3 in een gesloten kast staat, daar komt ook bijna geen stof bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
Geen bloed en geweld in UnCharted Jap versie:

Men heeft de Japanse versie van Uncharted: Drake's Fortune gewoon uitgerust met een filter tegen bloed en geweld zou je denken, maar dat lijkt niet het geval te zijn. De persoon die al deze dingen opmerkte kocht ook een Amerikaanse versie van het spel en kreeg tot zijn grote verbazing hetzelfde effect te zien: geen bloed en een wit scherm bij het krijgen van klappen. Blijkbaar zorgt een Japanse PS3, de hardware dus, ervoor dat deze dingen uit het spel wegvallen. Om zijn betoog te staven heeft de man een filmpje op YouTube gezet met daarin het bewijs.

http://www.youtube.com/watch?v=GsYwG4F0960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:28

Taygeta

KTM 790 Adventure

Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:15:

haha ja mij lijkt het ook een leuk spel, en vooral omdat het een keer wat anders is!!
als ik hem via estarland bestel kost het me 60 euro inclusief verzendkosten.
Misschien ook een aanrader voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:10:
Heb je foto's van dat ding gezien? Alsof er een volle stofzuigerzak overheen gegooid was.

Zie hier:
[afbeelding]
Dit schijnt de PS3 te zijn van een celebrity uit een onbekende serie die samen met FOX News dit opgepakt heeft. Als je de PS3 ziet wil toch niet weten hoe de rest van zijn huis eruit ziet?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

sysiwan schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:56:
Geen bloed en geweld in UnCharted Jap versie:

Men heeft de Japanse versie van Uncharted: Drake's Fortune gewoon uitgerust met een filter tegen bloed en geweld zou je denken, maar dat lijkt niet het geval te zijn. De persoon die al deze dingen opmerkte kocht ook een Amerikaanse versie van het spel en kreeg tot zijn grote verbazing hetzelfde effect te zien: geen bloed en een wit scherm bij het krijgen van klappen. Blijkbaar zorgt een Japanse PS3, de hardware dus, ervoor dat deze dingen uit het spel wegvallen. Om zijn betoog te staven heeft de man een filmpje op YouTube gezet met daarin het bewijs.

http://www.youtube.com/watch?v=GsYwG4F0960
Zal wel met landsinstelling of taalinstelling van de PS3 hebben te maken. Moet je kunnen veranderen imo.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 23-11-2007 12:06 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:43:
[...]

Ik heb mijn cardreader slot misschien 2x gebruikt maar er zit wel elke keer als ik em ff afstof, stof achter dat klepje.
Inderdaad ook geen idee hoe dat kan, maar het gebeurd dus wel. Daarbij komt dat ook de PS3 in een gesloten kast staat, daar komt ook bijna geen stof bij.
Gesloten kast betekend stilstaande lucht, en dat betekend dat de stofdeeltjes lekker kunnen vallen.
Je moet hem dus in een open kast zetten zodat er lekker veel ventilatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pi-xie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:36:
[...]

Voor mij waren Blu-ray en dvd-upscaling ook belangrijke factoren om de PS3 te kopen. Ik vond de 60GB versie die ik via BartSmit kocht veel te luid, zat me op 3 à 4m afstand echt te ergeren aan het geluid van de koeling tijdens een film (en niet alleen tijdens stille scenes). Heb daarna omgeruild voor een 40GB model en die is echt veel stiller. Als ik nu wat hoor is het voornamelijk de drive tijdens gamen, de koeling blijft stil ook tijdens gamen/blu-ray kijken.

De "starter-pack games" heb ik goedkoop op de kop getikt. Verder was alleen het gemis van SACD ondersteuning in de 40GB voor mij een overweging aangezien ik enkele SACDs in huis heb, maar mijn cd/sacd-speler blijft voorlopig toch staan.

Zoals je leest hebben anderen andere ervaringen, hoeveel "last" je van het geluid hebt is deels ook subjectief, maar misschien helpt mijn ervaring je een beslissing te nemen. Succes!
Voor mij was de Blu-ray ook heel belangrijk
Ik heb een AVCHD Camcorder, en die kan ik nu direct op de PS3 afspelen
ik vond de ingebouwde cardreader daarom ook een belangrijke optie
Dit omdat AVCHD op SD kaartjes wordt opgenomen.
Ik had eerst een 60Gb versie.
Wat mij tegenviel was de hitte en toch ook het geluid van de PS3 zelf

Ik heb nu een 40Gb versie.
Wat een verademing.
Ik heb nu alleen een cardreader nodig (nou en)
Het is heel erg stil en wordt ook nieet warm.

En wat betreft het gemis van de extra spellen en controler

ik heb op marktplaats 20 euro betaald voor Motorstorm.
dat andere spel vind ik persoonlijk niet leuk
En de controller met 15 euro korting gekocht bij BS

Ik zou persoonlijk altijd voor de 40 Gb versie gaan.

Ik ga de harde schijf vervangen voor een grote harde schijf.
Is er een bepaalde harde schijf die nu het beste is voor de PS3

ik weet dat er een lijst is, maar heeft er iemand ervaring met een bepaalde harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:59:
[afbeelding]
lol
hier dat verhaaltje over die stoffige ps3 die niet gerepareerd werd.

Hmm.
Hoe zet ik dit aan?
I don't get it! Sony is including Folding@home with their consoles, The auto-start feature makes it so its running almost all the time
Ik hoopte met screensaver, maar blijkbaar start die niet automatisch folding, iemand enig idee?
Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:36:
[...]

Misschien, ik heb nog een Intertoys bon van 25 euro die ik graag wil opmaken.
Tuurlijk dat kan later ook wel, maar ik loop steeds tegen de frustratie aan dat Intertoys sch**tlangzaam is met nieuwe games in het schap zetten.

Kies bij Folding @ Home wel voor Team 92 dan zit je bij een nederlands team (Dutchpowercows)
Dat had ik al ingesteld.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-11-2007 12:42 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:48:
dank jullile alleen voor de tips :)
ik wist echt niet dat die bluray box regiovrij was :)
Ga mn wirecard op waarderen en dan toch die box bestellen!!
Ik heb ook interesse in die Blu-Ray, maar ik zit eigenlijk te wachten op de Europese release...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:25:
[...]

Hmm.
Hoe zet ik dit aan?

[...]

Ik hoopte met screensaver, maar blijkbaar start die niet automatisch folding, iemand enig idee?
Naar de F@H applicatie navigeren, op driehoekje drukken en dan onder auto-start aantal minuten opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:10:

Zie hier:
[afbeelding]
Yup, en..wat voor soort VET is dat...normale stof is niet BRUIN! Deze gast moet of in een woestijn wonen of..de PS3 door een Dirt Race getrokken hebben!

@proo

Ach ja zoals je het zelft wilt..je hebt altijd keuzes :)

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 23-11-2007 12:39 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Taygeta schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:02:
[...]

haha ja mij lijkt het ook een leuk spel, en vooral omdat het een keer wat anders is!!
als ik hem via estarland bestel kost het me 60 euro inclusief verzendkosten.
Misschien ook een aanrader voor jou?
Misschien, ik heb nog een Intertoys bon van 25 euro die ik graag wil opmaken.
Tuurlijk dat kan later ook wel, maar ik loop steeds tegen de frustratie aan dat Intertoys sch**tlangzaam is met nieuwe games in het schap zetten.

Kies bij Folding @ Home wel voor Team 92 dan zit je bij een nederlands team (Dutchpowercows)

[ Voor 79% gewijzigd door Gman op 23-11-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
yzf1kr schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:29:
[...]

Hmmm... als je je PS3 echt 24/7 aan hebt staan dan is je kans idd groot dat hij zo gaat uitzien. Zeker als je ook nog eens huisdieren hebt.
Ik vraag me alleen af waarom hij 24/7 het memorykaartklepje open heeft staan. Dat zou bij normaal gebruik de enige plek zijn die in ieder geval schoon zou moeten zijn. Er zijn heel wat PS3-bezitters die niet eens weten dat dat dingetje open kan, maar deze Amerikaanse viespeuk gooit er zo te zien zijn asbak in leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Nou als systeembeheerder kom ik ook wel zulke taferelen tegen.
Alleen niet na 8 maanden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
ymmv schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:40:
[...]

Ik vraag me alleen af waarom hij 24/7 het memorykaartklepje open heeft staan. Dat zou bij normaal gebruik de enige plek zijn die in ieder geval schoon zou moeten zijn. Er zijn heel wat PS3-bezitters die niet eens weten dat dat dingetje open kan, maar deze Amerikaanse viespeuk gooit er zo te zien zijn asbak in leeg...
Helaas -- thuis staat het klepje dicht en onder het klepje zit nog meer stof dan op de console. (Voor de poetsvrouw langst is geweest ;))

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Kan ik voor de HDMI aansluiting gewoon een HDMI -> DVI aansluiting kopen, vervolgens DVI weer naar VGA omzetten om het op m'n computermonitor full HD te kunnen zien?

Ik las iets over HDCP beveiliging, hoe zit dat precies?

En de optische geluidsuitgang kan gewoon zo in die van de Logitech Z5500 geplugd worden zonder er iets voor te hoeven doen of moet ik nog een hoop instellen?

Heb dus m'n computermonitor met 2 aansluitingen: 1 DVI poort dat de computer al bezet, en 1 vrije VGA aansluitinge (ik kan met m'n monitor tussen input switchen), en de Z5500 heb ik analoog aangesloten waardoor ik dus de optische uitgang en coax aansluiting vrij hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:17:
[...]

Ik heb nu een 40Gb versie.
Wat een verademing.
Ik heb nu alleen een cardreader nodig (nou en)
Het is heel erg stil en wordt ook nieet warm.

En wat betreft het gemis van de extra spellen en controler

ik heb op marktplaats 20 euro betaald voor Motorstorm.
dat andere spel vind ik persoonlijk niet leuk
En de controller met 15 euro korting gekocht bij BS

Ik zou persoonlijk altijd voor de 40 Gb versie gaan.
Is er uiterlijk ook nog verschil tussen de 40 en de 60 ? Voor zover ik heb kunnen zien op bepaalde fotos is dat zilver gedeelte nu meer grijs. Is de 40gb PS3 zelf wel nog altijd blinkend zwart? Het ziet er op sommige fotos wat matter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de PS3 nou wel of geen bluetooth? Ik ben op zoek naar een draadloze headset, werken die bluetooth headsets gewoon op de ps3?

Welke headset gebruiken jullie voor online-gaming?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Jorn1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:34:
Kan ik voor de HDMI aansluiting gewoon een HDMI -> DVI aansluiting kopen, vervolgens DVI weer naar VGA omzetten om het op m'n computermonitor full HD te kunnen zien?

Ik las iets over HDCP beveiliging, hoe zit dat precies?

En de optische geluidsuitgang kan gewoon zo in die van de Logitech Z5500 geplugd worden zonder er iets voor te hoeven doen of moet ik nog een hoop instellen?

Heb dus m'n computermonitor met 2 aansluitingen: 1 DVI poort dat de computer al bezet, en 1 vrije VGA aansluitinge (ik kan met m'n monitor tussen input switchen), en de Z5500 heb ik analoog aangesloten waardoor ik dus de optische uitgang en coax aansluiting vrij hou.
Ik zou je pc op VGA aansluiten en dan voor de PS3 hdmi>dvi doen.
Je monitor moet wel HDCP ondersteunen anders gaat dit niet werken.
DVI/HDMI is digitaal, VGA is analoog, je kan het alleen omzetten door een kastje ertussen te zetten die dit doet.
(videokaarten geven analoog signaal uit over de DVI poort dmv wat extra pinnen maar dat gebeurt niet bij HDMI).

Verder: www.google.com (o.a. voor HDCP monitor support) ;)

Heeft je monitor geen component toevallig?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:51:
Heeft de PS3 nou wel of geen bluetooth? Ik ben op zoek naar een draadloze headset, werken die bluetooth headsets gewoon op de ps3?

Welke headset gebruiken jullie voor online-gaming?
PS3 heeft bluetooth ja, de controllers zijn ook BT.
BT Headsets moeten werken ja, mijn Logitech pakt ie niet maar gsm's ook bijna niet dus dat ligt aan dat geval zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Gman op 23-11-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Gman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:52:
[...]

Heeft je monitor geen component toevallig?
Afbeeldingslocatie: http://www.dvhardware.net/reviews/dell_2407wfp/dell_2407wfp_back.jpg
Is nummer 7 de juiste? Kan je met nummer 7 ook full HD materiaal bekijken (1080P)?

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 23-11-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:57:
[...]

[afbeelding]
Is nummer 7 de juiste? Kan je met nummer 7 ook full HD materiaal bekijken (1080P)?
Ja en nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:51:
Die headset die bij Warhawk zit werk in elk geval op bluetooth , dus ik denk dat andere headsets ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Jep dat is 'm.

Ik heb zelf de 2405 en Component werkt prima icm de PS3, wel kan component (in deze combinatie!) max 1080i aan.

Vriend van me had z'n xbox360 op de 2407 component en dat vond hij niks, dus ik zou even wat ervaringen opzoeken met de combinatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 23-11-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nummer 7 is de juiste, maar 1080p gaat dan niet werken. Dat moet via DVI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Shiver23 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:59:
Nummer 7 is de juiste, maar 1080p gaat dan niet werken. Dat moet via DVI.
En als ik dan even de computer op de VGA aansluit en dan een HDMI -> DVI kabel koop; moet die dan voldoen aan zo'n ''HDCP'' standaard (de dure kabels), of maakt het niet uit wat voor kabel ik koop en werkt het ''HDCP'' altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDCP moet ondersteund worden door de monitor, zoek bijvoorbeeld eens met de volgende keywords op Google: 'hdcp dell 2407'
Dan heb je snel genoeg je antwoord. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 14:08 . Reden: dhcp -> hdcp ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jorn1986 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:01:
[...]

En als ik dan even de computer op de VGA aansluit en dan een HDMI -> DVI kabel koop; moet die dan voldoen aan zo'n ''HDCP'' standaard (de dure kabels), of maakt het niet uit wat voor kabel ik koop en werkt het ''HDCP'' altijd?
HDCP heeft niets met je kabel te maken. Je kunt indd gewoon een HDMI-> DVI kabel kopen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja hij ondersteund het wel volgens de specificaties, maar iemand in de productsurvey schreef er grote problemen mee te hebben ondervonden:

KLIK uit KLIK

Gaat overigens dan wel waarschijnlijk om een 2407wfp (zonder HC) rev. A02, terwijl ik een 2407wfp-HC heb...

[ Voor 16% gewijzigd door Jorn1986 op 23-11-2007 14:18 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.