Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
http://www.ripten.com/200...ted-mass-effect-and-more/
PSN id: NL_SToRM
http://www.games-asia.com...1622e1777ce42bc4530cfb7ae
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Wat kan ik hieraan doen?
opgelost.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 19:01 ]
Verwijderd
COD4 begin met een online game " krijg ik een zwart scherm" meld je aan bij het playstation netwerk" ,terwijl ik gisteravond tot 2 uur 's nachts nog online heb gegamed.
Iemand??? of is die weer offline
Ik heb hem bij renchi.com besteld. Inclusief verzending $69, ergens rond de 47 euro. Vergeleken met de winkelprijs van een gewone SixAxis (50 euro bij Bart Smit) kan ik daar zeer wel mee leven. Ga ik volgende week fijn Ratchet & Clank opnieuw spelen.
Als je de beide games tweedehands koopt lukt het wel voor 100 euro. Same stuff.Dus uiteindelijk ben ik nog voor €80 aan accesoires misgelopen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Koop daarvoor een leuke recente game en evt controller bij Dixons. Als je Motorstorm en RFOM wilt dan pik je die heel voordelig nieuw of nog voordeliger gebruikt op via een of ander gameforum. Ik heb deze twee titels samen voor 30 euro (gebruikt in perfecte staat) op de kop getikt._Christiaan_ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:37:
[...]
Ik heb inmiddels een mailtje gekregen van de klantenservice. Ze kunnen geen apart actiepakket meer geven omdat ze overal op zijn. Ze bieden me €100 aan waardebonnen aan zodat ik zelf "de accessoires aan kan schaffen welk in het actiepakket zitten".
Unreal Tournament 3 is Gold!! (Voor de VS)
Dat wordt importeren van onze grote vriend 3busymen :D:D Was ik toch al van planFolks,
The PlayStation 3 version of Unreal Tournament 3 has gone gold! We got news last night that Unreal Tournament 3 has been approved by SCEA and has been released to North American manufacturing.
Midway has started talking to retailers to figure out exact timing and they will have a formal announcement early next week when everyone is back from the Thanksgiving holiday. My guess is that Midway will start shipping the title to North American retailers on Monday December 10th and it could show up in stores as early as December 11th but more likely toward the middle of that week.
I think PS3 owners are going to really enjoy UT3 this holiday so make sure you get it on your shopping list!
For PAL territories, specifically UK and Europe, we have a few localization-related tasks to complete and then we should be starting the certification process pretty soon. My best guess is early next year (January or February) for the game to ship over there.
[ Voor 80% gewijzigd door nudie op 21-11-2007 22:39 ]
Verwijderd
Is Guitar Hero nergens via een US shop te krijgen voor een paar $>€?Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:54:
#knip#
Ow ja, net Guitar Hero III toch ook maar alvast besteld bij GCshop, mooi prijsje van 81,50 incl bezorging. Ong. net zo duur als dat ik 'm met kerst mee zou nemen vanuit Toronto
Krijg het idee dat de set daar is uitverkocht want ik zie op Ebay prijzen van 130$!
Vind je die witte kleur mooi?zwembroek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:
Heb zonet ff een witte dualshock 3 gekocht via japan-export.
Creditcard/betaalpas:
€61,09 EUR van MasterCard XXXX-XXXX-XXXX-
De wisselkoers van PayPal op 21 nov 2007:
1 euro = 1,44073 Amerikaanse dollars
Dit is inclusief super snelle verzending!
Lang leve de US Dollar!
Ik vind het eigenlijk helemaal niks. Bij een zwarte PS3 hoort een zwarte controller imo.
NOSIG
Verwijderd
Of worden die pas morgen verstuurd???
Sommigen hebben nogal driftig e-mail contact met hem, dus wellicht dat iemand weet wanneer die verstuurd zijn...
Hij?nudie schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:39:
Hij is gold voor de PS3 !!! Hij komt iig in december uit in Amerika, in Europa wellicht later (januari) omdat er hier meer regelementen zijn etc.
Maargoed ik ga hem toch importeren bij onze eBay vriend 3busymen dus whoopdiedoo!
Oftewel, welk spel heb je het over?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Unreal Tournament IIIMeNTaL_TO schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:34:
[...]
Hij?
UT3 ja
Mod suppot

Klinkt als Unreal Tournament III.MeNTaL_TO schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:34:
[...]
Hij?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik kreeg vanmiddag bericht dat de mijne was geshipped. Maarrr ik heb dan ook pas gister besteld...Ik denk dat de preorders gewoon op de 17e zijn geshipped?Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:30:
Zijn er al uncharted's in NL gespot gekocht bij 3busymen??
Sommigen hebben nogal driftig e-mail contact met hem, dus wellicht dat iemand weet wanneer die verstuurd zijn...
En UT3 wordt vet! Hopen dat er inderdaad demo's komen, of dat de reviews beetje snel tevoorschijn komen, dan hebben we namelijk een dikke multiplayergame voor met kerst
[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 21-11-2007 23:48 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Als je de berichten een beetje gevolgd hebt dan had je geweten dat ie idd schaars is.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:56:
[...]
Is Guitar Hero nergens via een US shop te krijgen voor een paar $>€?
Krijg het idee dat de set daar is uitverkocht want ik zie op Ebay prijzen van 130$!
[ Voor 57% gewijzigd door Gman op 21-11-2007 23:57 ]
Ik ben het met je eens dat er bij een zwarte PS3 in eerste instantie ook zwarte controllers horen._Christiaan_ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:16:
[...]
Vind je die witte kleur mooi?
Ik vind het eigenlijk helemaal niks. Bij een zwarte PS3 hoort een zwarte controller imo.
Maar aangezien ik al twee zwarte heb, en ik graag de dualshock makkelijk van de sixaxis wil onderscheiden zonder alle controllers weer door de handen te hebben, heb ik voor een witte gekozen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb hem (nu gisteren) gekocht bij de Bart Smit.-RazieL- schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:51:
Iemand GH3 al in zn bezit? Vrijdag ben ik de hele dag in utrecht dus ik ga morgen maar ff kijken. Tegenwoordig liggen games vaak al voor de release in de winkel (cod4 ed), dus ik hoop dat het met gh3 ook zo is.
Wel leuk hoor
Hop,hop,hop!
lang leve nederlandse import wetten: zometeen krijg je dus 19% btw erbovenop = € 11,60 + inklaringskosten zeg maar € 5 ofzozwembroek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:
Heb zonet ff een witte dualshock 3 gekocht via japan-export.
Creditcard/betaalpas:
€61,09 EUR van MasterCard XXXX-XXXX-XXXX-
De wisselkoers van PayPal op 21 nov 2007:
1 euro = 1,44073 Amerikaanse dollars
Dit is inclusief super snelle verzending!
Lang leve de US Dollar!
dan kost de controller je maar 76 euro... koopje (ahem)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Kijk, dat is slim denken. Ik denk dat ik ook een witte laat overvliegen.zwembroek schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:24:
[...]
Ik ben het met je eens dat er bij een zwarte PS3 in eerste instantie ook zwarte controllers horen.
Maar aangezien ik al twee zwarte heb, en ik graag de dualshock makkelijk van de sixaxis wil onderscheiden zonder alle controllers weer door de handen te hebben, heb ik voor een witte gekozen.
Ik durf met je te wedden om een kratje bier dat ik geen invoerkosten betaal.Phusebox schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:40:
[...]
lang leve nederlandse import wetten: zometeen krijg je dus 19% btw erbovenop = € 11,60 + inklaringskosten zeg maar € 5 ofzo
dan kost de controller je maar 76 euro... koopje (ahem)
Misschien dat het een kwestie van geluk is maar ik heb al zoveel geimporteerd van psp's tot aan videokaarten, en nog nooit heb ik iets van extra invoerkosten moeten betalen.
Je moet gewoon van te voren met de aanbieder afspreken dat hij het als "gift" opstuurd.
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 22-11-2007 09:07 ]
Verwijderd
Ik denk dat als je een zwarte sixaxis en een zwarte DS controller hebt je nog steeds duidelijk wel kan zien welke welke precies is. Daar heb je geen andere kleur voor nodig.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:55:
[...]
Kijk, dat is slim denken. Ik denk dat ik ook een witte laat overvliegen.
@Sentry: Heb net eens even Beowulf gameplay footage gekeken en weer een GoW en Conan ripoff.
Zag al weer wat foutjes en ziet er ook niet super uit. Voiceacting klonk wel heel vet
Ik kan niet echt een goeie Kane en Lynch review vinden
Ik kreeg dinsdagochtend een email dattie verstuurd was (maandags). Dus die zal vrijdag/zaterdag wel komen.. (maar ik denk eerder volgende week)Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:30:
Zijn er al uncharted's in NL gespot gekocht bij 3busymen??
Dat KAN een logische verklaring hebben natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:14:
[ Voor 19% gewijzigd door EfBe op 22-11-2007 09:28 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dat lukt mij zelden met "gewone" (niet persoonlijke) winkels.zwembroek schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:01:
[...]
Je moet gewoon van te voren met de aanbieder afspreken dat hij het als "gift" opstuurd.
Via handelaren op ebay zal dit denk ik wel een stuk makkelijker gaan.
Verwijderd
Ik zie de startersspack nog staan! 450€!
Zal zo wel uitverkocht zijn.
Verwijderd
Afgezien van de tekst DualShock 3 zijn er toch geen uiterlijke verschillen? Maar het was ook meer een grapje van mijn kant hoor.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:14:
[...]
Ik denk dat als je een zwarte sixaxis en een zwarte DS controller hebt je nog steeds duidelijk wel kan zien welke welke precies is. Daar heb je geen andere kleur voor nodig.
@Sentry: Heb net eens even Beowulf gameplay footage gekeken en weer een GoW en Conan ripoff.
Zag al weer wat foutjes en ziet er ook niet super uit. Voiceacting klonk wel heel vet
Tsja, het blijft een filmgame en die pakken zelden goed uit.
Verwijderd
Haha, ja ik doelde meer op gewoon een reviewEfBe schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:20:
[...]
Dat KAN een logische verklaring hebben natuurlijk
Maar ziet er naar uit dat ik gewoon teleurgesteld moet zijn
@Minnema: Tja, daar heb je wel gelijk in
Even nog wat anders, ik zag op de lijst van te komen games bij dimplus ook KingKong staan?
Is dat hetzelfde spel als die launchgame van de 360?

Dat kan toch niet..
En net nog wat footage gezien van de nieuwe SoF. Ik vind het er toch best goed uitzien dat spel, ik zou em best willen hebben. Enige wat om te huilen is, is de AI volgens mij.

PSN: Shiver23
Ik zou even wat reviews afwachten, hij is namelijk erg kort, maat van me was er ongeveer na 6 uur doorheen (op de pc).Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:36:
[...]
En net nog wat footage gezien van de nieuwe SoF. Ik vind het er toch best goed uitzien dat spel, ik zou em best willen hebben. Enige wat om te huilen is, is de AI volgens mij.
Wel gaaf spel.

Is die nieuwe controller ook in het zwart te krijgen dan?
PSN id: PENo1
Motorstorm is bijv tegenwoordig bij wehkamp nog maar rond de 31 euro..en beide spellen zijn op marktplaats veelvuldig ook voor weinig te krijgen. Je hebt nu wel de mogelijkheid om zelf een spel uit te kiezen dus ik vind het redelijk netjes van de dixons
_Christiaan_ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:37:
[...]
Misschien dat sommige mensen het zich nog herinneren. Ik heb pas een PS3 gekocht bij Dixons en geen actiepakket gekregen. Volgens hun waren ze op, ze werden niet meer geleverd en ze zouden vrijwel nergens meer te krijgen zijn (de actiepakketten dus). Daar sta je dan met je PS3 60 gig zonder accesoires.
Ik heb inmiddels een mailtje gekregen van de klantenservice. Ze kunnen geen apart actiepakket meer geven omdat ze overal op zijn. Ze bieden me €100 aan waardebonnen aan zodat ik zelf "de accessoires aan kan schaffen welk in het actiepakket zitten".
Ik ben allang blij dat ik iets heb, maar een snelle rekensom leert:
code:
1 2 3 4 Motorstorm €65 Resistance: FOM €65 extra controller: €50 Totaal €180.
Dus uiteindelijk ben ik nog voor €80 aan accesoires misgelopen.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
DualShock 3 / DualShockP.E.No.1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:53:
Waarom hebben een paar het hier over een DS3 od DS contoller. WTF is dat? Iets nieuws van Nintendo?
En ja, die is ook in het zwart te krijgen.
Hey collega.....je weet wel de nieuwe dualshock III....met die rumble ensu.P.E.No.1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:53:
Waarom hebben een paar het hier over een DS3 od DS contoller. WTF is dat? Iets nieuws van Nintendo?
Verwijderd
Nee, Dixons had gewoon moeten kijken naar de huidige prijs van die artikelen in hun assortiment en dat bedrag in waardebonnen moeten geven of de artikelen er zelf los bij leveren.amsterdammertje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:55:
tja maar dat is een beetje een kromme berekening.
Motorstorm is bijv tegenwoordig bij wehkamp nog maar rond de 31 euro..en beide spellen zijn op marktplaats veelvuldig ook voor weinig te krijgen. Je hebt nu wel de mogelijkheid om zelf een spel uit te kiezen dus ik vind het redelijk netjes van de dixons
[...]
Ik vind het ook erg netjes want bij de meeste winkels is op ook op. En dan hoeven ze jou in principe niks aan te bieden. Een vriend van mij heeft uiteindelijk wel een actie pakket gevonden. Hij is voordat hij hem eindelijk gevonden had wel 6 winkels afgeweest en overal kreeg hij te horen dat het pakket niet meer geleverd werd en maar 1 van de 6 winkels bood hem de 40Gb versie aan + de accesoires voor 499.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:05:
[...]
Nee, Dixons had gewoon moeten kijken naar de huidige prijs van die artikelen in hun assortiment en dat bedrag in waardebonnen moeten geven of de artikelen er zelf los bij leveren.
psn-id: Jacman
Oh ja tuurlijk!!zwembroek schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:00:
[...]
Hey collega.....je weet wel de nieuwe dualshock III....met die rumble ensu.

Verwijderd
Was het een ander actiepakket dan gewoon het starterspakket dan? Want als het een tijdelijke op=op actie was dan heb je inderdaad wel gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het om het gewone 60GB + controller + Motorstorm + Resistance pakket ging.Jacman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:12:
[...]
Ik vind het ook erg netjes want bij de meeste winkels is op ook op. En dan hoeven ze jou in principe niks aan te bieden. Een vriend van mij heeft uiteindelijk wel een actie pakket gevonden. Hij is voordat hij hem eindelijk gevonden had wel 6 winkels afgeweest en overal kreeg hij te horen dat het pakket niet meer geleverd werd en maar 1 van de 6 winkels bood hem de 40Gb versie aan + de accesoires voor 499.
Als het wel om het starterspakket ging hadden ze het hem niet moeten verkopen voor 499,- euro zonder accessoires (met 100,- euro waardebonnen).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 10:26 ]
Dat vind ik ook. Toen Bart Smit begin deze maand hun 15 % korting-aktie had, heeft de Coltuyt, hier in Belgie, de prijs van de PS3 ook met 15% verlaagd. Colruyt past altijd z'n prijzen aan als een produkt in een andere winkel goedkoper is. Deze prijs was enkel die dag geldig. Ik heb de PS3 toen bij Colruyt besteld voor 424 euroVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:05:
[...]
Nee, Dixons had gewoon moeten kijken naar de huidige prijs van die artikelen in hun assortiment en dat bedrag in waardebonnen moeten geven of de artikelen er zelf los bij leveren.
Ik heb er wel een dag of tien moeten wachten maar dat was het me wel waard
Het kan dus wel, als de winkel maar wil.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik vind GT echt zo kaal zonder
Andere games mis ik het niet echt maar het voegt echt genoeg toe.
Ik wacht even op de import ervaringen en dan importeer ik 'm misschien ook.
Over UT3:
Eindelijk een keer andersomEuropese gamers kunnen het pc-spel vanaf 23 november aanschaffen. De Xbox 360-variant wordt in het eerste kwartaal van 2008 verwacht.
[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 22-11-2007 11:42 ]
Verwijderd
Ik denk dat het nogal optimistisch is om te denken dat UT3 al zo snel naar de 360 komt. Daar hebben ze namelijk nog helemaal niet aan gewerkt.
ja juiced,bagger spel, zal niemand spelenVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:38:
Ligt dat nou aan mij of zijn er zo weinig servers te vinden als je online gaat? Wanneer ik Juiced wil spelen kom ik telkens in legen lobby's en bij Tony Hawk is er ook niet veel te vinden. Heb ik een instellings fout of is dit normaal?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik mis de rumble echt wel. Was het zo gewend dat ik echt wel blij ben dat er toch een rumble controller komt. Het voegt echt iets toe imo. Zoals de eerste keer dat ik de rumble echt gaaf vond in MGS1 op de PS1 met die Hind die overvloog. Toen vond ik het echt een gave feature. Op den duur ga je er wel aan wennen en kijk je er niet meer van op. Maar ik mis het nu met de PS3 wel.swopdark schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
Ik moet zeggen dat ik tijdens het game de rumble eigenlijk gewoon niet mis. De rumble is zo'n onbewuste ervaring dat het geen merkbaar verschil oplevert. Toch heb ik de dwang om mezelf toch een Dual Shock 3 aan te meten zodra hij beschikbaar is. Ik kan het niet goed uitelggen maar ik moet em gewoon hebben, voor de rumble. (tegenstrijdig) Ook het verhaal dat ie wat zwaarder is klinkt me wel goed in de oren. Dat de SIXAXIS zo licht is komt tijdens de lange game-sessies wel goed uit maar toch straalt een wat zwaarder apparaat wat meer "kwaliteit" uit.
Alleen erg jammer en volslagen belachelijk van Sony dat ze er nu achteraf mee komen....
Verwijderd
Ik zou net zeggen, dat kan nog wel eens een tijdje gaan duren voordat Unreal Tournament III voor de X360 uitkomt. Er is inderdaad nog niet aan gewerkt en daar komt nog bij dat ze eerst volgend jaar eens met Microsoft om de tafel willen i.v.m. het ondersteunen van mods.Shiver23 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat het nogal optimistisch is om te denken dat UT3 al zo snel naar de 360 komt. Daar hebben ze namelijk nog helemaal niet aan gewerkt.
Maar voordat ze hieraan beginnen willen ze eerst vakantie vieren hehe.
Verwijderd
Vooral als je een lange tijd achterelkaar speelt wordt het vervelend.
je kan ook op een trilplaat gaan staan, doe je nog wat aan je lichaam ook
Ben er nog steeds niet uit of ik de 60GB of 40GB moet nemen.
60GB
+ BC
+ 20GB
+ card reader
+ extra controller
+ 2 games (denk niet dat het mijn soort games zijn)
+ 2 USB
- 100 euro duurder
- maakt meer geluid dan 40GB (hoeveel?)
- verbruikt meer stroom (60 watt toch?)
40GB
+ minder stroomverbruik
+ stiller
+ 100 euro goedkoper
- geen BC
- card reader
- 2 USB
- 20 GB minder
- geen extra controller
Ben nu al een tijdje zo bezig, maar kom er nog steeds niet uit...
Wil nu wel snel beslissen want dan kan ik met 10% korting bestellen bij Wehkamp.
Ik denk dat ik stilte toch het belangrijkst vind maar hoe groot is dat verschil in de praktijk nou?
Ik wil de PS3 ook voor Blu-Ray films gaan gebruiken, hoor je de 60GB bij het kijken van een film steeds zoemen?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik heb een 60gb en pas als ik mijn TV uit doe valt het me op dat hij geluid maakt. Dus tijdens gamen en film kijken vind ik het geluid verwaarloosbaar. En als je tv uit staat dan staat meestal ook je PS3 uit.hesr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:16:
Hoeveel geluid maakt de 60GB nou eigenlijk?
60GB
+ BC
+ 20GB
+ card reader
+ extra controller
+ 2 USB
- 100 euro duurder
40GB
+ minder stroomverbruik
+ stiller
+ 100 euro goedkoper
- geen BC
- card reader
- 2 USB
- 20 GB minder
- geen extra controller
Wil nu wel snel beslissen want dan kan ik met 10% korting bestellen bij Wehkamp.
Ik denk dat ik stilte toch het belangrijkst vind maar hoe groot is dat verschil in de praktijk nou?
Ik wil de PS3 ook voor Blu-Ray films gaan gebruiken, hoor je de 60GB bij het kijken van een film steeds zoemen?
>> Signature?
Weet ik dat het daar aan lag uiteindelijk ( na veel gelul in de ruimte) maar toch vind ik het raar dat ze toen niet schikten en nu wel. Schik dan gelijk...Nu krijg je dat geouwehoer dat je achteraf een DS controller moet kopen..Gman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:54:
Heeft te maken met rechtzaken en patenten.
[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 22-11-2007 12:22 ]
Verzending had sneller kunnen zijn, het duurt 2 tot 3 weken voor je een pakje krijgt. Ik heb betere ervaringen met videogamesplus.ca, renchi.com of verschillende eBay-handelaren want dan komt het binnen een week binnen.EgoPro schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:53:
Ik heb het al meerder malen gehoord hoor maar ik zoek toch nog even wat ervaringen, iedereen hier is tevreden over dvdboxoffice.com?? ZO ja dan ga ik mijn verlanglijstje maar eens opsturen
Verwijderd
eensch! Heb nu ook sinds 2 weken een 60GB en het geluid is echt verwaarloosbaar. Voor het verschil in geluidsproductie hoef je het iig niet te doen.Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:18:
pff die 60 gig hoor je niet
(Helemaal geleken met mijn oude Xbox v1.0

En als je echt denkt dat je wat aan dat lagere stroomverbruik hebt moet je dat mee laten wegen, maar vergeet niet dat het gemiddelde kWh een centje of 9 kost en je besparing door een 40GB 65nm ipv een 60GB 90nm dan slechts een halve cent per uur bedraagt!
(rekenvoorbeeldje besparing bij bijv. 14 draaiuren per week onder volle belasting: 14*52*0.05= E 3,64 op jaarbasis)
imho ook verwaarloosbaar dus.
Voor mij waren Blu-ray en dvd-upscaling ook belangrijke factoren om de PS3 te kopen. Ik vond de 60GB versie die ik via BartSmit kocht veel te luid, zat me op 3 à 4m afstand echt te ergeren aan het geluid van de koeling tijdens een film (en niet alleen tijdens stille scenes). Heb daarna omgeruild voor een 40GB model en die is echt veel stiller. Als ik nu wat hoor is het voornamelijk de drive tijdens gamen, de koeling blijft stil ook tijdens gamen/blu-ray kijken.hesr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:16:
...
De "starter-pack games" heb ik goedkoop op de kop getikt. Verder was alleen het gemis van SACD ondersteuning in de 40GB voor mij een overweging aangezien ik enkele SACDs in huis heb, maar mijn cd/sacd-speler blijft voorlopig toch staan.
Zoals je leest hebben anderen andere ervaringen, hoeveel "last" je van het geluid hebt is deels ook subjectief, maar misschien helpt mijn ervaring je een beslissing te nemen. Succes!
Das inderdaad een subjectief gegeven. Als je er een XBOX 360 naast staan hebt dan lijkt de PS3 wel een stille fluisteraar.Pi-xie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:36:
[...]
Voor mij waren Blu-ray en dvd-upscaling ook belangrijke factoren om de PS3 te kopen. Ik vond de 60GB versie die ik via BartSmit kocht veel te luid, zat me op 3 à 4m afstand echt te ergeren aan het geluid van de koeling tijdens een film (en niet alleen tijdens stille scenes). Heb daarna omgeruild voor een 40GB model en die is echt veel stiller. Als ik nu wat hoor is het voornamelijk de drive tijdens gamen, de koeling blijft stil ook tijdens gamen/blu-ray kijken.
De "starter-pack games" heb ik goedkoop op de kop getikt. Verder was alleen het gemis van SACD ondersteuning in de 40GB voor mij een overweging aangezien ik enkele SACDs in huis heb, maar mijn cd/sacd-speler blijft voorlopig toch staan.
Zoals je leest hebben anderen andere ervaringen, hoeveel "last" je van het geluid hebt is deels ook subjectief, maar misschien helpt mijn ervaring je een beslissing te nemen. Succes!
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3164539
Als de game in die staat de winkels bereikt, zijn Valve en friends gewoon oplichters. Unplayable games verkopen voor 65 euro is gewoon diefstal.
Daarnaast is het droevig om te zien dat die lamers van Valve geen moeite doen om de game naar de PS3 te porten en het kennelijk ook niet interesseert.

Helaas heb ik Motorstorm er toen zelf bijgekocht voor de volle prijs. Had ik maar eerder dit topic moeten lezen. Normaal orienteer ik me ook beter voordat ik iets koop, maar er zat toen wat haast achter. M'n pa had een nieuwe Full HD TV gekocht en daar _moest_ een PS3 bij (vanwege z'n blu-ray). Dus ik *hop* snel de PS3 gekocht, in de veronderstelling dat de 60 gig vrijwel nergens meer te krijgen was. Schrale troost voor mij is dus dat het eigenlijk niet mijn PS3 is want ik heb hem immers niet met m'n eigen geld gekochtamsterdammertje schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:55:
tja maar dat is een beetje een kromme berekening.
[...]
Dus in principe is er nu nog €35 over.
NOSIG
Waarom Valve en Friends?EfBe schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:49:
Nou, EA heeft zn prutserige vingertjes weer ten gelde gemaakt:
Als de game in die staat de winkels bereikt, zijn Valve en friends gewoon oplichters. Unplayable games verkopen voor 65 euro is gewoon diefstal.
Waarom niet Sony?
Het is nu wel duidelijk dat ze kost wat kost games voor de kerst op de markt willen hebben om toch maar een beetje toonbare gamescatalogus voor de klant te hebben. Kwantiteit boven kwaloteit is het bij Sony op dit moment schijnbaar.
Eerst Assains Creed die niet af was, vandaag out of the blue opeens het nieuws dat UT3 wel voor de kerst op de markt komt en nu is blijkbaar de Orangebox ook helemaal niet klaar voor release.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Omdat Sony niet beslist wanneer een totaal ander bedrijf hun games released.yzf1kr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:00:
[...]
Waarom Valve en Friends?
Waarom niet Sony?
Het is nu wel duidelijk dat ze kost wat kost games voor de kerst op de markt willen hebben om toch maar een beetje toonbare gamescatalogus voor de klant te hebben. Kwantiteit boven kwaloteit is het bij Sony op dit moment schijnbaar.
Eerst Assains Creed die niet af was, vandaag out of the blue opeens het nieuws dat UT3 wel voor de kerst op de markt komt en nu is blijkbaar de Orangebox ook helemaal niet klaar voor release.
Is er dan zo veel verschil tuseen de 60gig's onderling misschien? Want ik vind dat de mijne toch redelijk wat "blaast". Nu, tijdens een game stoort het niet, maar ik kan me voorstellen dat het tijdens een film kan storen. Ik heb nog geen films bekeken (RGB, groen beeld, je weet welMars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:18:
pff die 60 gig hoor je niet

Soms denk ik wel eens, had ik maar een stille 40 gig gekocht, maar ja....
Omdat Valve en Friends verantwoordelijk zijn voor hun eigen rotzooi en niet Sony.yzf1kr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:00:
[...]
Waarom Valve en Friends?
Waarom niet Sony?
En het is onzin om te stellen dat Sony dev's gaat pushen hun games voor kerst te releasen.
En laat me raden, jij hebt geen PS3 maar een Xbox?
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 22-11-2007 13:10 ]
Net mn DualShock3 binnen gekregen van Japan (zondag besteld, nu in huis!!)
Guitar Hero 3 net opgehaald (mn eerste GH en im lovin it)
en over een uurtje in de post Need for Speed Pro Street (25eur wehkamp
Typisch dat een xbox liefhebber 'kwaliteit' niet kan spellenyzf1kr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:00:
[...]
Waarom Valve en Friends?
Waarom niet Sony?
AC's brakheid is helemaal UBI's verantwoordelijkheid. UT3 is al een tijdje speelklaar op wat kleine dingetjes na en dat is nu dus opgelost kennelijk. Ik geef je gelijk in dat Sony beter moet opletten, maar het is niet hun verantwoordelijkheid dat uitgevers brakke troep releasen, plus ik en jij weten niet waar sony op let in hun QA en het kan idd best zijn dat sommige games geen delay mogen krijgen. Ik kan me bv best voorstellen dat bij AC de brakheid wel aan het licht kwam maar dat het alleen een delay voor de PS3 versie zou betekenen en dat bv Ubi heeft gezegd dat ze het wel zullen fixen.Eerst Assains Creed die niet af was, vandaag out of the blue opeens het nieuws dat UT3 wel voor de kerst op de markt komt en nu is blijkbaar de Orangebox ook helemaal niet klaar voor release.
Ik vind het bv verdacht dat een game die al een tijdje gold is, Haze, is uitgesteld.
[ Voor 8% gewijzigd door sysiwan op 22-11-2007 13:28 ]
Verwijderd
Heb net alsnog wat reviews bekeken van Kane&Lynch.
Echt zo jammer van die AI, die schijnt echt heel slecht te zijn.
Ik zat zo uit te kijken naar dit spel, misschien dat ik em als nog wel gewoon koop. Al is et alleen maar om em 1x uit te spelen en dan weer door te verkopen net zoals ik met Heavenly Sword deed.
Verhaal enzo spreekt me echt heel erg aan
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 14:14 ]
Heeft iemand ervaring hier met www.estarland.com? ik zit er namelijk aan te denken om eye of judgment te kopen via hun omdat hij, als ik hem daar bestel omgerekend 60,- euro kost met The eye erbij. dit scheelt met toch alweer 40 euro!
En hoe hoog zouden de import kosten zijn als het langs de douane komt?
Als het goed is, 3% invoerrechten + 19% btw...Taygeta schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:07:
Ik heb even een vraagje,
Heeft iemand ervaring hier met www.estarland.com? ik zit er namelijk aan te denken om eye of judgment te kopen via hun omdat hij, als ik hem daar bestel omgerekend 60,- euro kost met The eye erbij. dit scheelt met toch alweer 40 euro!
Heb er al 2 keer wat besteld en tot nu toe goed gegaan. Ze houden je netjes op de hoogte van de gang van zaken... Als ik mazzel heb ligt er vandaag RC te wachten op me..Taygeta schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:07:
Ik heb even een vraagje,
Meestal komt het binnen 3 a 4 dagen in de bus.
Edit: Oh ja geen probleem met de Douane gehad.. Estarland had er gewoon als prijs $35,- van gemaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door supernova op 22-11-2007 14:16 ]
PS5 User ;-) ...
Hoeveel verzendkosten rekenen ze per spel?supernova schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:13:
[...]
Heb er al 2 keer wat besteld en tot nu toe goed gegaan. Ze houden je netjes op de hoogte van de gang van zaken... Als ik mazzel heb ligt er vandaag RC te wachten op me..![]()
Meestal komt het binnen 3 a 4 dagen in de bus.
Edit: Oh ja geen probleem met de Douane gehad.. Estarland had er gewoon als prijs $35,- van gemaakt.
Volgens de bestelling melding krijg ik m morgen al binnen.... Dat moet ik nog maar zien!!
*Cojones hoopt vurig van wel aangezien vrijdag ook toevallig een vrije dag had!!!
Zo even uit me hoofd rond de $6,-botech schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:37:
[...]
Hoeveel verzendkosten rekenen ze per spel?
PS5 User ;-) ...
En trilt ie lekker?nudie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:19:
Net mn DualShock3 binnen gekregen van Japan (zondag besteld, nu in huis!!)
Vul je dan ook even de Welkoms Enquete in zodat je nog eens 10 Euro korting krijgt?cojones81 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:45:
Aan de mensen met de wehkamp tip van 10% korting: Bedankt, heeft me net over de streep om nog even snel die 60 gig versie te halen
http://www.wehkamp.nl/welkom/p_welkomenquete.asp
Applaus inderdaad, sigh...ik ga hier niet op in! EA heeft blijkbaar "het geld" waardoor games gemaakt kunnen worden maar..ports zijn weer de dupe van een slechte kwaliteit.EfBe schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:49:
Daarnaast is het droevig om te zien dat die lamers van Valve geen moeite doen om de game naar de PS3 te porten en het kennelijk ook niet interesseert.
EA pusht waarschijnlijk te veel waardoor ze te snel de games uitbregen en dus de game nog niet klaar is. En dit breekt op want de gemiddelde scores van de games gaan achteruit! Voorbeeld NFS, de website die hoger van een 8 geven in reviews zijn...juist in de minderheid.
De vele movie-tie ins zuigen al jaren. Maar ja die hele taartpunt van de markt zuigt al jaren! En dan nu dat EA ook niet de verkopen krijgt die het verwacht en waarschijnlijk dus iets moet gaan doen om te besparen..waarschijnlijk daarom dus ook de lage kwaliteit!
En daar moeten wij als gamer afhankelijk van zijn omdat ze..70% van de gamestudios bezitten!
Oh en over PS3 geluid, mijn 60Gb'tje maakt wel wat geluid maar minder dan mijn Pentium 3 systeem. Yup minder dan een Pentium 3 computer! En dus veel minder dan een superduper game systeem! Als je het alleen maar als blu-ray speler hebt gekocht wel de PS3 maakt wat geluid maar het laad wel de blu-ray films sneller dan bepaalde stand alone spelers, valt te upgraden en...wat valt er dan te zeiken?
[ Voor 44% gewijzigd door swampy op 22-11-2007 15:14 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
Wanneer heb je 'm besteld? Ik kreeg zaterdag van eStartland te horen dat ze Uncharted hadden verstuurd, dus ik hoop stiekum ook dat ik 'm de komende dagen binnenkrijg. Maar ik hou ook wel rekening dat 'ie pas volgende week op de mat valt (eerste keer dat ik daar heb besteld heb trouwens)Taygeta schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:07:
Als ik mazzel heb ligt er vandaag RC te wachten op me..
Heb m al besteld maar zal die enquete nog wel ff invullen.. Altijd handig!sysiwan schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:04:
[...]
Vul je dan ook even de Welkoms Enquete in zodat je nog eens 10 Euro korting krijgt?
http://www.wehkamp.nl/welkom/p_welkomenquete.asp
Heb hem zondagavond besteld... En hij is maandag verstuurd..Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:37:
[...]
Wanneer heb je 'm besteld? Ik kreeg zaterdag van eStartland te horen dat ze Uncharted hadden verstuurd, dus ik hoop stiekum ook dat ik 'm de komende dagen binnenkrijg. Maar ik hou ook wel rekening dat 'ie pas volgende week op de mat valt (eerste keer dat ik daar heb besteld heb trouwens)
Mijn vorige bestelling had ik na 3 dagen in huis... Dus
PS5 User ;-) ...
Maar had de Xbox 360 versie van de Orange Box ook niet last van frame-drops op sommige punten?EfBe schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:49:
De twijfel wordt bij mij nu toch wel groter voor welke console ik deze game moet gaan kopen. PS3 kan ik lekker gratis online knallen met TF2 en ook stiller
Geluid heeft ook te maken met de soort fan die in je PS3 zit.swampy schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:05:
[...]
Oh en over PS3 geluid, mijn 60Gb'tje maakt wel wat geluid maar minder dan mijn Pentium 3 systeem. Yup minder dan een Pentium 3 computer! En dus veel minder dan een superduper game systeem! Als je het alleen maar als blu-ray speler hebt gekocht wel de PS3 maakt wat geluid maar het laad wel de blu-ray films sneller dan bepaalde stand alone spelers, valt te upgraden en...wat valt er dan te zeiken?
15 bladige fan heeft geen temp-sensor en kan dus zodra er een lagere temperatuur is niet naar beneden worden bijgesteld in rpm. De 17 bladige kan dit wel, maar maakt weer iets meer geluid. Maar al met al is dit mierenneuken, want onder het gamen of dvd kijken staat het geluid van je tv toch aan en daar komt je PS3 echt niet boven. En idle mag je ook niet klagen in vergelijking met een normale pc of een stofzui... eh Xbox 360
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Ik had gisteren geen Uncharted in huis, dus jij vandaag geen R&C!supernova schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:47:
Heb hem zondagavond besteld... En hij is maandag verstuurd..

maarja, als het op deze manier moet...nee dank je, beetje betalen om een beta tester te zijn gaat mij iets te ver.
al lijkt dit wel de trend te worden, spel op 75% uitbrengen en dan patchen
PSN & XBL: Denkoyugo
Kan je ook aan t serienummer of iets zien wat voor fan in je PS3 zit? Lijkt me moeilijk tellen namelijk met die roosters ervoor.FeaR1986 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:54:
[...]
[...]
Geluid heeft ook te maken met de soort fan die in je PS3 zit.
15 bladige fan heeft geen temp-sensor en kan dus zodra er een lagere temperatuur is niet naar beneden worden bijgesteld in rpm. De 17 bladige kan dit wel, maar maakt weer iets meer geluid. Maar al met al is dit mierenneuken, want onder het gamen of dvd kijken staat het geluid van je tv toch aan en daar komt je PS3 echt niet boven. En idle mag je ook niet klagen in vergelijking met een normale pc of een stofzui... eh Xbox 360
Wil ik PES 2008 bij cd universe bestellen is ie gewoon nog niet uit in de VS.
Heb van beide de demo's gespeeld en PES speelt toch een stuk lekkerder, al is fifa08 in de VS wel lekker goedkoop.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Martine Hoogendoorn: De verwachte levertijd voor dit artikel is 1 week, vanaf vandaag.
Bezoeker: Jeetje... ik wacht al langer dan de aangegeven 5 dagen.
Martine Hoogendoorn: Dat kan kloppen, dit artikel wordt mondjesmaat verdeeld wanneer er weer voorraad is, over alle verkooppunten.
Bezoeker: zucht, ik wacht dan nog maar even..
Martine Hoogendoorn: Ik heb wel gehoord dat dit spel overal in de winkels zou liggen
[ Voor 14% gewijzigd door P-Nut op 22-11-2007 17:02 ]
Ik heb hem ook de 13e of 14e besteld. Was mij verteld dat AC de 19de of 20ste verstuurd naar mij zou worden, maar inmiddels is het 'binnenkort' bij de leveringstijd ook weg en verteld een medewerker mij ook dat het nog een week duurt. Maar met zo'n goede prijs was het te verwachten dat de voorraad meteen op zou zijn. En ik hoef maar 36.50 Euro te betalen, dus ik wacht nog wel even.P-Nut schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:59:
kheb de 13de AC besteld bij wehkamp en krijg nu te horen ik nog meer moet gaan wachten
Martine Hoogendoorn: De verwachte levertijd voor dit artikel is 1 week, vanaf vandaag.
Bezoeker: Jeetje... ik wacht al langer dan de aangegeven 5 dagen.
Martine Hoogendoorn: Dat kan kloppen, dit artikel wordt mondjesmaat verdeeld wanneer er weer voorraad is, over alle verkooppunten.
Bezoeker: zucht, ik wacht dan nog maar even..
Martine Hoogendoorn: Ik heb wel gehoord dat dit spel overal in de winkels zou liggen
Kan Ubisoft ondertussen nog even een patch uitbrengen. *wishfull thinking*
[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 22-11-2007 17:12 ]
Ik heb zelf 2 PS3's staan, een 60gb en een 40gb versie, om eerlijk te zijn is verschil in geluidsproductie me niet zo snel opgevallen en aangezien mijn pc op dit moment aanstaat en die sowieso de ps3's met gemak overstemd (geluidsniveau Xbox360 zo'n beetje) kan ik het nu even niet zo snel vergelijkenhesr schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:16:
60GB
+ BC
+ 20GB
+ card reader
+ extra controller
+ 2 USB
- 100 euro duurder
40GB
+ minder stroomverbruik
+ stiller
+ 100 euro goedkoper
- geen BC
- card reader
- 2 USB
- 20 GB minder
- geen extra controller
Als ik een van de 2 zou moeten kiezen, dan zou ik voor de 40gb versie gaan: minder warmte, minder stroom verbruik en BC heb ik maar 1 keer gebruikt op mijn 60gb en dat was om te checken of de beeld kwaliteit veel beter werd in vergelijking met de ps2
Daarnaast is 2 usb poorten meer dan genoeg lijkt mij, je hoeft niet om de paar uur 4 controllers op te laden oid, dus ik kan me niet voorstellen dat 2 poorten niet toereikend is.
Wat ik me nou afvraag is waarom ik niet mijn post kan volgen.. zeg maar met dat amerikaanse track en trace.... maar voor de rest ben ik tot nu toe zeer te spreken over estarland.com. maargoed zolang ik nog niets ontvangen heb blijf ik het volgen.supernova schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:47:
[...]
Heb hem zondagavond besteld... En hij is maandag verstuurd..
Weet iemand trouwens of ik gewoon The Eye kan bestellen uit amerika? volgens mij moet dit geen probleem zijn toch?
Na de uitlatingen van Gabe Newell zou ik het game niet aanraken met een 10 foot pole. Waarom ze uberhaupt nog de moeite hebben gedaan om dit game uit te brengen is mij een raadsel.EfBe schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:49:
Klopt, dat vind ik ook wel jammer. Maar blijkbaar doet UPS(nogwat) er niet aan om een track and trace naar het buitenland te doen.. Of Estarland doet er geen moeite voor om het te regelen.. Maar goed zolang ze binnen komen hoor je mij niet klagen.Taygeta schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:22:
[...]
Wat ik me nou afvraag is waarom ik niet mijn post kan volgen.. zeg maar met dat amerikaanse track en trace.... maar voor de rest ben ik tot nu toe zeer te spreken over estarland.com. maargoed zolang ik nog niets ontvangen heb blijf ik het volgen.
PS5 User ;-) ...
aaah ik heb het al gevonden.supernova schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:36:
[...]
Klopt, dat vind ik ook wel jammer. Maar blijkbaar doet UPS(nogwat) er niet aan om een track and trace naar het buitenland te doen.. Of Estarland doet er geen moeite voor om het te regelen.. Maar goed zolang ze binnen komen hoor je mij niet klagen.
Vandaar dat shipping maar $6 kost.. naja liefst zo goedkoop mogelijk.Most packages, particularly orders placed with Economy Shipping, are shipped out by USPS, which does not provide a tracking service.
....
Why doesn’t eStarland provide tracking number for all orders?
To save your money and to give you new, more economical shipping options, we ship out many orders by USPS which does not provide tracking numbers.
[ Voor 5% gewijzigd door Taygeta op 22-11-2007 18:03 ]
Verwijderd
[edit: net te laat!]
Volgens mij klopt die 6$ niet, 3Busymen gebruikt dezelfde verzender en is 13$ + 1,95$ verzekering.
Waarom hebben al die NL winkels GTA IV al in de pre-order, en Guitar Hero niet!?
GTA is nu trouwens (maar) 58,50 via wehkamp. 56$ uit de states= 48€ bezorgd en wel in je brievenbus.
Why bother going to f#cking Wehkamp?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 18:12 ]
Verwijderd

Ik heb trouwens $ 7 betaald voor shipping.
Aah wanneer had je hem besteld? aaah laat maar zaterdag op de post gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:17:
Ik stap net thuis en er ligt een pakketje van eStarland op de vloer......Uncharted is binnen!!
![]()
![]()
Ik heb trouwens $ 7 betaald voor shipping.
en geen invoer kosten moeten betalen?
[ Voor 11% gewijzigd door Taygeta op 22-11-2007 18:20 ]
Dit topic is gesloten.