Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:43:
[...]

Belangrijk:
Op het forum van XBW.nl is er iemand met Uncharted uit Canada en hij doet het!
Waarom zou hij het niet doen? Alle PS3-games zijn zonder uitzondering regio-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Hell froze over! The PS3 outsells Wii in Japan!

Misschien een artikel voor de frontpage?

bron

:D

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:01:
[...]

Waarom zou hij het niet doen? Alle PS3-games zijn zonder uitzondering regio-vrij.
Er was sprake van dat Uncharted één van de games zou zijn die wel een regiolock krijgen...
Geen idee waarom ze het dan niet hebben gedaan, maar mooi voor de importeurs onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
harley schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:16:
[...]
Als je slim bent verzilver je ook nog je sint waardecheque die je als het goed is nog het gekregen. Heb ik ook gedaan en ben dus straks maar 30 euro + verzendkosten kwijt :P
zet vanavond de update (2.01) er wel ff op.
misschien stomme vraag maar hoe kan je die cheque verzilveren? Moet je daarvoor bellen want ik kan die optie niet toepassen bij mn huidige bestellingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
m4yall schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:44:
Wat een dinky Toy zeg!!

Het eerste wat ik zou doen: zwart spuiten, dat maakt het alweer iets dragelijker.
Ik denk dat hier bewust voor gekozen is.... aangezien het verkopen van "echt" uitziende geweer verboden is in europa iig in nederland... Wit zou naar mijn inziens de tweede beste keuze zijn aangezien orange kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:39:
[...]

Er was sprake van dat Uncharted één van de games zou zijn die wel een regiolock krijgen...
Geen idee waarom ze het dan niet hebben gedaan, maar mooi voor de importeurs onder ons.
Zover ik weet is daar nooit sprake van geweest. Sterker nog, dat zou tegen de Sony-policy zijn om de games zonder regio-locks te verkopen.

Misschien dat er wat mensen onnodig bezorgd werden omdat de demo in eerste instantie regio gelockt leek te zijn, maar dat was een foutje omdat de Amerikaanse demo alleen op Amerikaanse PS3s getest was. Die demo bleek uiteindelijk zelfs meerdere talen te bevatten (inclusief Nederlands). Dat lijkt me het ultieme bewijs dat de bedoeling was dat de demo het op alle PS3s zou moeten doen.

Overigens heeft Sony al in maart 2006 bekend gemaakt dat alle PS3 games regio-vrij zouden zijn. De PSP is ook vanaf het begin regio-vrij geweest. In de afgelopen drie jaar is daarop geen enkele uitzondering geweest. Ik snap daarom ook niet hoe het gerucht dat Uncharted opeens wel regio-locked zou zijn in de wereld had kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Totaal off-topic

[ Voor 92% gewijzigd door Fuelke op 21-11-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Baseer je dat nou op die demo? Dat was een misverstand tussen de developers en Sony en was ook binnen enkele dagen verholpen met een nieuwe demo die ook op niet-US consoles draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 06:26
[...]

ik vraag me echt af waar je dit vandaan hebt, er is naar mijn weten nooit een officieel bericht de deur uit gegaan dat deze een lock zou krijgen. De demo had een bug waardoor deze op non US console dus niet werkte, ook snel (1-2 dagen) opgelost, misschien dat men hier uit opmaakte dat deze regio locked was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops, dubbelpost

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ymmv; als je iets bij wehkamp hebt besteld de afgelopen maand kreeg je geloof ik een cheque voor sinterklaas.

Christus wat reactie's :)
Ik hoorde op een aantal fora berichten over regiolocks. Het was inderdaad geen officieel bericht.
Ook omdat de prijs voor Uncharted hier zo belachelijk hoog wordt, dacht ik dat ze er misschien wel een lock op zetten. Anders gaat 'iedereen' in de VS kopen...gelukkig is dit dus niet zo en kan ik binnenkort mijn Uncharted spelen! :P

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:12
P-Nut schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:43:
[...]

misschien stomme vraag maar hoe kan je die cheque verzilveren? Moet je daarvoor bellen want ik kan die optie niet toepassen bij mn huidige bestellingen :(
Je moet je klantennummer en het waardecoupon nummer doormailen naar de klantenservice met de vraag of ze hem alsnog voor je willenverzilveren op je lopende bestelling.
Ik heb uncharted nu voor 44,95 in de lijst staan en voor 15 euro aan saldo tegoed. Oftewel maar 3 tientjes op de acceptgiro als hij vandeweek binnenkomt :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:59:
@ ymmv; als je iets bij wehkamp hebt besteld de afgelopen maand kreeg je geloof ik een cheque voor sinterklaas.
Ik heb niks ontvangen. Misschien dat die meegestuurd wordt als ik de rekening krijg? Ik had verwacht dat ik online zou kunnen betalen of anders dat er een acceptgiro zou worden gestuurd, maar op de bon staat dat ik moet wachten met betalen tot ik een rekeningoverzicht krijg. Beetje vreemde gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Hmmz, Haze delayed? Booohooooo!

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=30830

"Haze, originally scheduled for a Q3 release, has been moved to Q4 which ends March 31, 2008."

In Ubisofts laatste sales release staat dit:

"2007-08 games release schedule updated
... In addition, Tom Clancy's Splinter Cell Conviction™, previously scheduled for release in the fourth quarter of fiscal 2007-08, will now form part of a stronger line-up for fiscal 2008-09. Lastly, Haze™ – which was due for release during the third quarter of fiscal 2007-08 – will now be launched in the fourth fiscal quarter. The targets previously announced by Ubisoft remain unchanged as they already took into account the possible impact of these delays as a preventive measure."

Wat die laatste zin nou zegt?!

[ Voor 65% gewijzigd door tex5 op 20-11-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Vaag er was laatst toch bevestigd dat Haze begin december zou komen?
Als deze uitstel echt klopt dan komt er vanavond zeker geen Haze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:59:
Vreemd, ik heb niks gehad, ook die enquete kan ik niet invullen want ik kan nergens mijn klantnummer vinden :?

De oude Guncon gaat overigens niet werken met de nieuwe Time Crisis, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want ze willen juist dat je weer een nieuwe koopt natuurlijk... zo werkt dat nou eenmaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Nee want de nieuwe werkt anders, deze reageert net als de WII op infrarood licht, tenminste je moet links en rechts van je tv iets zetten en vrijwel zeker dat dat met IR werkt.
Hierdoor werkt het op alle tv's en niet alleen op CRT.

IGN geeft een 8, al zeggen ze dat de guncon calibratie niet super werkt, als je teveel van de calibratie plek staat werkt ie niet tof meer.
En dan nog die kleur, en dan nog die draad eraan, hmmmmmmmmmmmm.
Ik ben benieuwd wat de rest er van vind.

[ Voor 35% gewijzigd door Gman op 20-11-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ongepast in dit topic, indien het geval, mijn excuses. Maar ik had de volgende vragen:

Ik wil binnenkort een PS3 kopen, het liefst de Starterspack omdat deze het voordeligst is als je kijkt naar wat je ervoor terugkrijgt. Ik heb gelezen dat deze bijna nergens meer te verkrijgen zijn en dat ze ook niet meer gaan komen omdat Sony deze uit de schappen wilt. Nu zijn mijn vragen:

-Is er hier iemand aanwezig die toevallig weet of de Starterspack ergens in Amsterdam verkrijgbaar is?
-Is het nu een goed moment een PS3 aan te schaffen zo voor kerst? Kan ik in de kerst een starterspack met de 40GB model verwachten of iets in die trant?
-Komt de witte versie van de PS3 hier ook uit? Met kerst misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand enig idee waarom Singstar zo vertraagd is op de ps3, stond geplanned voor 15 september en op play staat ie nu voor 7 december (en hopelijk komt ie dan wel uit).

[ Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-11-2007 20:19 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:19:
Iemand enig idee waarom Singstar zo vertraagd is op de ps3, stond geplanned voor 15 september en op play staat ie nu voor 7 december (en hopelijk komt ie dan wel uit).
Ja. Dit komt door licentie problemen met de muziekfabrikanten. Voor Europa is dit nu opgelost! :)

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164043

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu al hoor van problemen met de guncon, als je je een beetje verplaatst, weet ik niet of ik ervoor ga. Zo'n gun moet gewoon goed werken, anders is het spelplezier er snel vanaf. En daar is de boel te duur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
tex5 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:30:
Hmmz, Haze delayed? Booohooooo!

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=30830

"Haze, originally scheduled for a Q3 release, has been moved to Q4 which ends March 31, 2008."

In Ubisofts laatste sales release staat dit:

"2007-08 games release schedule updated
... In addition, Tom Clancy's Splinter Cell Conviction™, previously scheduled for release in the fourth quarter of fiscal 2007-08, will now form part of a stronger line-up for fiscal 2008-09. Lastly, Haze™ – which was due for release during the third quarter of fiscal 2007-08 – will now be launched in the fourth fiscal quarter. The targets previously announced by Ubisoft remain unchanged as they already took into account the possible impact of these delays as a preventive measure."

Wat die laatste zin nou zegt?!
Mss wel beter dat Haze vertraagd is want ik heb het idee dat deze titel nooit had kunnen opboksen tegen alle andere top games die op alle platformen uitkomen.

Sowieso beter als ze nog een paar maanden de tijd hebben om alles recht te trekken. Beter dat ze het een paar maanden vertragen ipv een incompleet product op de markt zoals we het afgelopen jaar teveel hebben gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Maar, was Haze al niet allang gold?
(misschien wel gedelayed zodat ze wat dingen kunnen fixen die ze er anders in hadden laten zitten ala AC ;))

[ Voor 61% gewijzigd door EfBe op 20-11-2007 20:30 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
zerokill schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:27:
[...]

Mss wel beter dat Haze vertraagd is want ik heb het idee dat deze titel nooit had kunnen opboksen tegen alle andere top games die op alle platformen uitkomen.
En dan rond Maart als KZ2, MSG4, LBP, GT5, etc uitkomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaringen met toetsenbord + muis sets en de PS3?
Ik wil er 1 zodat ik in de huiskamer kan relaxed browsen, Nu zag ik een usb setje bij de MM liggen van Labtec (Wireless Media Desktop) voor 15€! Detecteert de PS3 een Usb set?
Bij de lokale kijkshop zag ik de Logitech PS3 set voor 44€ maar die heeft geen muis.
De goedkoopste bluetooth set die ik vond was 40$ op ebay. Dell PH316.

Heeft iemand tips ervaring? (Het moet wel draadloos ivm kijkafstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's idd wel interessant, zeker als je zo'n setje ook kunt gebruiken om al het FPS geweld mee te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:27:
da's idd wel interessant, zeker als je zo'n setje ook kunt gebruiken om al het FPS geweld mee te kunnen spelen.
En dat kan dus niet. Is ook beter, dat zou muis-gebruikers alleen maar een oneerlijk voordeel geven tov Sixaxis-gebruikers.

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 20-11-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
ymmv schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:33:
[...]

En dat kan dus niet. Is ook beter, dat zou muis-gebruikers alleen maar een oneerlijk voordeel geven tov Sixaxis-gebruikers.
Wel in UT3! Weet niet hoe ze het gaan oplossen met voordeel, maybe gesplitte servers. 1 groep voor k+m en andere voor de ps3 controllers en een mixed ofzo. En zo zou het altijd met elke FPS op de PS3 moeten zijn imo!

[ Voor 9% gewijzigd door tex5 op 20-11-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:27:
Als ik nu al hoor van problemen met de guncon, als je je een beetje verplaatst, weet ik niet of ik ervoor ga. Zo'n gun moet gewoon goed werken, anders is het spelplezier er snel vanaf. En daar is de boel te duur voor.
Ik denk dat het wel meevalt hoor, maar het is een puntje van kritiek.
Dat WII ding doet het ook prima.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:09:
Ik wil er 1 zodat ik in de huiskamer kan relaxed browsen, Nu zag ik een usb setje bij de MM liggen van Labtec (Wireless Media Desktop) voor 15€! Detecteert de PS3 een Usb set?
Bij de lokale kijkshop zag ik de Logitech PS3 set voor 44€ maar die heeft geen muis.

Ik kon alleen een Labtec met draad vinden bij MM, 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:06:
[...]

knip#
[...]

Ik kon alleen een Labtec met draad vinden bij MM, 100% zeker.
Hoe kan jij nou weten in welke MM ik ben geweest? :? :*)
In Leeuwarden hadden ze hem wél liggen.

Trouwens dat Logitech PS3 mediaboard is gewoon een PC-board wat is getweaked voor ps3.
Zodat ie zonder problemen draait. Ik zoek eigelijk een keyboard waar de ''start en select'' ook op zitten.
Die heb je nodig bij browsen.
[Psst Sony ik heb een gat in de markt gevonden! krijg ik nu ook een percentage?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
De PS store is nu ook gewoon online te zien: http://store.playstation.com/

Incl updates in van de US store (select dan united states in land keuze).

Hmmz, lijkt alleen voor de PSP te zijn?!

Iig enige interesante in de US store (via de ps3) is de MX vs ATV: Untamed demo.

Edit: Nou die MX vs ATV: Untamed demo lijkt echt helemaal nergens op! GT4 upscaled is nog veel mooier.. het speelt ook voor geen meter. Waarom ze dit als demo uitgeven snap ik echt niet, het lijkt wel een alpha build ofzo.

[ Voor 58% gewijzigd door tex5 op 20-11-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:25
Ik kan sinds de nieuwe firmware ineens geen divx of xvidjes meer naar de ps3 streamen terwijl dat voorheen wel kon. Ik stream met Nero Mediahome. Ik krijg nu bij alle bestanden 'de data is beschadigd'. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
tex5 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:29:
[...]

En dan rond Maart als KZ2, MSG4, LBP, GT5, etc uitkomen? :)
gelukkig is het zo dat GT5 waarschijnlijk pas rond mei komt, MGS4 waarschijnlijk april en van LBP en KZ2 hebben we ook al een tijdje niks gehoord dus ik zou best verbaast zijn als die hun releases halen.

Maargoed. MS en Nintendo releasen rond die tijd dacht ik niks groots dus dan haze kan dan wel opvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

rimave schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:37:
Ik kan sinds de nieuwe firmware ineens geen divx of xvidjes meer naar de ps3 streamen terwijl dat voorheen wel kon. Ik stream met Nero Mediahome. Ik krijg nu bij alle bestanden 'de data is beschadigd'. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Zojuist nog gedaan met TVersity. Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Updates in de Amerikaanse PSN winkel:

Games/Demos:
-MX vs. ATV: Unlimited demo
-Aquatopia (PS Eye required) - $1.99
-Operation: Creature Feature (PS Eye required) - $4.99

DLC:
-flOw - Expansion Pack - $2.99 (All new campaign and playable creature. Also "Camera Tool" to take pictures in-game.)
-NFS Pro Street Collector's Upgrade - $9.99 (Includes '01 Acura Integra LS, , '05 Acura NSX, '06 Lexus IS350, '06 Audi RS4, '06 Pontiac Solstice GXP)

Rock Band:
Song Packs - $5.49 each:
-Metallica Pack 1
-Queens of the Stone Age Pack 1
-The Police Pack 1

Individual Songs - $1.99 each:
Metallica:
-"... And Justice For All"
-"Blackened"
-"Ride the Lightning"

Queens of the Stone Age:
-"3's & 7's"
-"Little Sister"
-"Sick, Sick, Sick"

The Police:
-"Can't Stand Losing You"
-"Roxanne"
-"Synchronicty II"

-T. Rex: "Bang a Gong"
-The Runaways: "Cherry Bomb"
-Credence Clearwater Revival: "Fortunate Son"
-Wolfmother: "Joker and the Thief"
-Foreigner: "Juke Box Hero"
-The Knack: "My Sharona"

Trailers:
-Battlefield: Bad Company - "Trailer 2"
-Ratchet and Clank Future - "BTS - Story"
-Ratchet and Clank Future - "BTS - Design"
-Snakeball

Other:
-Devil May Cry 4 wallpapers

Verder zijn een aantal PSN-games in prijs verlaagd. Everyday Shooter zou nu $5 kosten. Koopje van de week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Heeft iemand Everyday Shooter al gespeeld? Ik zit te twijfelen om die te kopen. Ik heb Stardust al en hoewel best vermakelijk, achteraf gezien geen 10 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noize79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:09:

Onlangs een Logitech USB Toetsenbord aan de PS3 van mijn zwager gekoppeld. Het was een AZERTY weliswaar (mijn vriendin is Vlaamse). Hij deed het wel gewoon, alleen kon alleen maar in QWERTY typen. Niet dat ik het erg vond, maar het viel wel op.

In de gamestore zag ik echter wel zo´n Logitech Wireless Toetsenbord en Touchpad combo. Voor mij is dat handiger als ik op de bank zit....na kerst ga ik zelf de PS3 halen, dat Logitech setje haal ik dan ook gelijk.

Maar het blijft wel een gok natuurlijk...je kan geluk hebben. Anders vraag je toch bij MM of je het mag uit proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt Haze niet deze week uit?
En met die nieuwe firmware is AC met twee uur spelen nog niet vastgelopen,ik ben dus wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:28:
En met die nieuwe firmware is AC met twee uur spelen nog niet vastgelopen,ik ben dus wel positief.
Haze is vandaag uitgesteld !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ach we zien het allemaal wel, als je naar AC kijkt snap ik ook wel dat Haze verschoven wordt. Ze moeten eens goede games maken ipv half afgemaakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:19:
[...]

Hoe kan jij nou weten in welke MM ik ben geweest? :? :*)
In Leeuwarden hadden ze hem wél liggen.

Trouwens dat Logitech PS3 mediaboard is gewoon een PC-board wat is getweaked voor ps3.
Zodat ie zonder problemen draait. Ik zoek eigelijk een keyboard waar de ''start en select'' ook op zitten.
[Psst Sony ik heb een gat in de markt gevonden! krijg ik nu ook een percentage?]
Nouwja ik bedoelde eigenlijk dat ik wel een labtec bordje gevonden heb maar dat ie 100% zeker bedraad was :)
Dus ik ben benieuwd naar de draadloze variant.
Ik ga zelf naar MM Arnhem.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:28:
Ik heb voor 2.01 al amper vastlopers gehad met AC :)
Wel heb ik het idee, net als anderen, dat ie iets soepeler loopt. De information bar had ik al uitgezet, daar kwam zowiezo echt loze tekst op.

* Gman wordt trouwens een beetje uitstel moe
Ook al is er atm gewoon nog veel te veel te gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

*shakes head at the ProStreet PSN "buyout"*

Oh well voor diegene die de game hebben is het misschien 10! dollar waard om 5 auto's te unlocked. Yipee Ka Yee!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
heb de review gezien van gametrailers, vaag cijfer. Een 8,9. Je ziet eigenlijk alleen maar mega positieve dingen en ik wil de game zo graag spelen, maar ze geven hem een 8,9. Opzich heel mooi cijfer, maar ik heb het gevoel dat het wel een klassieke score mocht hebben.

Anyway, dit wordt de game waarvoor ik de ps3 ga halen, dwz na mijn wintersport, ik heb geen rooie cent tot die tijd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:47:
heb de review gezien van gametrailers, vaag cijfer. Een 8,9. Je ziet eigenlijk alleen maar mega positieve dingen en ik wil de game zo graag spelen, maar ze geven hem een 8,9. Opzich heel mooi cijfer, maar ik heb het gevoel dat het wel een klassieke score mocht hebben.

Anyway, dit wordt de game waarvoor ik de ps3 ga halen, dwz na mijn wintersport, ik heb geen rooie cent tot die tijd ;(
Just for the record, welke game heb je het over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Haze staat op 29/11... edit: lees net dat het misschien 14/12 wordt, maar kan zelfs tot 31 maart 2008 worden uitgesteld. Er is op dit moment geen harde datum meer.

De demo is ook uitgesteld tot nader order

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2007 10:19 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:49:
[...]

Ik denk Uncharted
http://www.gametrailers.com/game/2654.html

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:49:
[...]

Hopelijk niet NFS Prostreet ;) ! Ik zou je in dat geval aanraden eerst de demo maar eens te bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Haze is uitgesteld naar 2008. Dit las ik gisteren op vele PS3 sites.

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Laatst online: 27-08 00:03

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:19:
[...]
Ik zoek eigelijk een keyboard waar de ''start en select'' ook op zitten.
Vanuit wat 'inside information'.. binnenkort komt Logitech met een nieuw KB speciaal voor o.a. de PS3, even wachten is mijn advies dan ook.

and again... Cheers mates!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:03:
Misschien ongepast in dit topic, indien het geval, mijn excuses. Maar ik had de volgende vragen:
Nu zijn mijn vragen:

-Is er hier iemand aanwezig die toevallig weet of de Starterspack ergens in Amsterdam verkrijgbaar is?
Starterpack bij een Dixons, Intertoys of BartSmit in A'dam? ff bellen.

Of cross naar Hilversum:
http://www.next-level.nl/...ment&Main=10&sub=Hardware
Maar als ik daar kijk lijkt het erop dat StartersPack een beetje schaars aan het worden is (OP=OP principe), want zo staat de 60giger daar niet meer te boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
WizzieJP schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:34:
[...]

Vanuit wat 'inside information'.. binnenkort komt Logitech met een nieuw KB speciaal voor o.a. de PS3, even wachten is mijn advies dan ook.

and again... Cheers mates!
Hopelijk ook een nieuw prijskaartje want 70 euro is me te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Nou zoals ik gemeld had bleek het ook te zijn ik ben teruggekomen uit het buitenland en nadat mijn vriending 2.00 had geinstalleerd werden schijfjes neit meer herkend :( Goed balen natuurlijk meteen ff een update naar 2.01 en tadaaaa alles werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

8,9 is een gigantisch hoog cijfer. Ik vind dat ze bij de reviews juist wat conservatiever moeten zijn met het uitdelen van cijfers. Er wordt met 8, 9 en soms ook 10 gegooid alsof het niets is. Aan het cijfer kun je niet veel meer afleiden tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:07:
Updates in de Amerikaanse PSN winkel:

Blabla...

Rock Band:
Song Packs - $5.49 each:
-Metallica Pack 1
"...And Justice For All"
"Blackened"
"Ride the Lightning"

...blabla
Ik heb t gister ook gezien, deze moet ik hebben \0/ Maar nog wel ff geduld hebben tot Q1 2008 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
Heeft iemand Kane and Lynch al ergens zien liggen toevallig? Release is 23 november dus dat zou zomaar kunnen. Ik heb trouwens net een teleurstellende review gelezen in de EGM. Ze gaven hem een 5.8 en vinden het een van de meest teleurstellende games van dit jaar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
zwembroek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:07:
Heeft iemand Kane and Lynch al ergens zien liggen toevallig? Release is 23 november dus dat zou zomaar kunnen. Ik heb trouwens net een teleurstellende review gelezen in de EGM. Ze gaven hem een 5.8 en vinden het een van de meest teleurstellende games van dit jaar.
heb hem gespeeld, het ziet er wel redelijk uit maar de besturing is echt niks en ook het schieten werkt niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Donnie Darko schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:09:
[...]

heb hem gespeeld, het ziet er wel redelijk uit maar de besturing is echt niks en ook het schieten werkt niet lekker.
Dat klinkt een beetje verontrustend. Ik zit namelijk best naar deze game uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 09:30
"GT4 heeft "minor issues"maar is behoorlijk speelbaar. Het begin filmpje bijvoorbeeld stottert een beetje maar in de game zelf gaat alles gewoon top. Dus ja GT4 doet het gewoon""

Nog maar eens vragen;
Weet iemand waar ik instellingen kan veranderen? Mijne draait op resolutie 578, en het gras enzo "in-game" ziet er "blury" uit. ??

Kan nergens vinden om instellingen te verbeteren ?

(heb wel HD-tv via hdmi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
heb je ps2 game upscaling aanstaan? dit kan je configureren in het dashboard van de ps3
jappie911 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:30:
"GT4 heeft "minor issues"maar is behoorlijk speelbaar. Het begin filmpje bijvoorbeeld stottert een beetje maar in de game zelf gaat alles gewoon top. Dus ja GT4 doet het gewoon""

Nog maar eens vragen;
Weet iemand waar ik instellingen kan veranderen? Mijne draait op resolutie 578, en het gras enzo "in-game" ziet er "blury" uit. ??

(heb wel HD-tv via hdmi)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jappie911 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:30:

Nog maar eens vragen;

(heb wel HD-tv via hdmi)
Onder het tabje game Instelling zou je de upscaler settings tegen moeten komen. En blurring is helaas een effect dat niet te verkomen is met upscalen. Upscalen maakt dingen SPEELBAAR niet BETER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Phusebox schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:56:
[...]

Haze staat op 29/11... edit: lees net dat het misschien 14/12 wordt, maar kan zelfs tot 31 maart 2008 worden uitgesteld. Er is op dit moment geen harde datum meer.

De demo is ook uitgesteld tot nader order
djwaxi schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:19:
[...]

Haze is uitgesteld naar 2008. Dit las ik gisteren op vele PS3 sites.
Dan neem ik aan dat ze het precies zo plannen om Haze tegelijkertijd met GTA 4 uit te laten komen. Want dan heb ik weer twee games in zeer korte tijd die ik moet hebben... :X

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

harlekein schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:04:
8,9 is een gigantisch hoog cijfer. Ik vind dat ze bij de reviews juist wat conservatiever moeten zijn met het uitdelen van cijfers. Er wordt met 8, 9 en soms ook 10 gegooid alsof het niets is. Aan het cijfer kun je niet veel meer afleiden tegenwoordig.
NFS Prostreet dertegen scoort weer behoorlijk lager dan 8'ten. Oh ja een paar review sites geven het een 8 of een 9 maar sommige zijn meer nuchter en hebben het 6-en gegeven.

6 is vaak nog best speelbaar maar "done that, seen that, been there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

swampy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:13:
[...]
NFS Prostreet dertegen scoort weer behoorlijk lager dan 8'ten. Oh ja een paar review sites geven het een 8 of een 9 maar sommige zijn meer nuchter en hebben het 6-en gegeven.

6 is vaak nog best speelbaar maar "done that, seen that, been there"
Dat is de hele NFS serie de laatste paar jaar toch?

Ik heb deze week Assassins Creed nog uit denk ik, daarna ga ik eens shoppen voor Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NFS pro street verdient geen cijfer boven de 6. De demo is zo intens triest, dat je niet kunt spreken over een spel van kwaliteit die 65 euro rechtvaardigt. Het wordt tijd dat oplichters als Ubisoft en EA de deksel eens ferm op de neus krijgen mbt bepaalde titels waar ze veel geld op inzetten maar die ze met erbarmelijke kwaliteit de markt op gooien: wanneer de consument (veelal onwetend) de game koopt en bij thuiskomst de game toch niet helemaal top vindt door de brakke kwaliteit, hebben EA en het tuig van Ubisoft de centen al in hun zak.

Ik moet het bv nog zien dat ubisoft uberhaupt een patch uitbrengt voor AC. Ze patchten in het verleden nauwelijks hun games en waarom zouden ze dat nu wel doen?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

zAo schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:19:
[...]

Dat is de hele NFS serie de laatste paar jaar toch?

Ik heb deze week Assassins Creed nog uit denk ik, daarna ga ik eens shoppen voor Uncharted.
Misschien een beetje oftopic maar:
Yeah de markt is verandert en NFS is als een boot tussen verschillende eilanden. Als ze nou in de haven van 1 eiland zaten zouden ze misschien nog wel "goed" zijn maar voor nu zijn te teveel "twijfelaars" en...het is een nietszeggende titel. Het is van een arcade racer gegaan naar..een halfbakken semirealistiche serie. Die verre van realistisch is!

Wil je een Arcade badboy racer: Juiced 2
Wil je een Arcade Racer: Burnout
Wil je realistisch: Gran Tourismo
Wil je Rally Racing: Dirt
Wil je een modderige Arcade racer: Sega Rally

NFS heeft niet alleen te vechten tegen ik weet niet hoeveel voor hun soort goede titels! Maar ook is NFS niet echt te labelen als iets, het is geen rally, geen realistische, geen arcade racer..geen badboy racer meer! Wat is het?

En ja EA melkt het mooi uit door voor 10 dollar een unlocker te kopen voor een paar top auto's waarmee je in het begin van het spel elke race kan winnen! Leuk..right.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het ergste vind ik nog dat EA er financieel nog slecht voor staat ook. Dus ondanks de gigantische verkoopcijfers zijn ze niet competent genoeg om goede games te ontwikkelen. Ik snap nog altijd niet hoe ze het doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shiver23 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:40:
Het ergste vind ik nog dat EA er financieel nog slecht voor staat ook. Dus ondanks de gigantische verkoopcijfers zijn ze niet competent genoeg om goede games te ontwikkelen. Ik snap nog altijd niet hoe ze het doen.
Wel ze kopen de studio op, laatst nog Bioware! En geven het een onmogelijke deadline waarop ze dan het halfbakken product uitbrengen. Er is geen tijd voor patches want het volgende project (dat zal falen) ligt er al.

EA is...een ramp voor gaming! Ik ken gamestudios die jaren niets uitbrengen, zoals de gasten achter Gran Tourismo, Square Enix...maar als ze iets uitbrengen is het een volledige, goed geteste, goed draaiende game!

En wat krijgen we van EA, oh ja de patch die 200x+1 genaamd is. Hell het begon al met SimCity, tot Simcity 3000 een toptitel maar since EA het bezit een grote ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation Store is nu beschikbaar op de pc:

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

EA is wat dat betreft een beetje een Microsoft: als ze maar een enorm marktaandeel hebben, dan is het goed.
Om die reden koop ik vrijwel geen EA games en als ik er een koop, dan moet het een erg goede zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Je ziet het ook aan Burnout. Deel 3 was door Criterion zelf ontwikkeld, uitgegeven met EA. De eerstvolgende Burnout was echt een dumbed down versie van 3. Veel te makkelijk, veel van hetzelfde. Echt zonde.

Ik kijk ook met gemengde gevoelens naar Burnout Paradise. Ik hoop dat het een topgame wordt, maar ik vrees voor wat EA er mee doet. Waarschijnlijk ook weer voor 360 ontwikkeld en naar PS3 geport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

harlekein schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:08:
Je ziet het ook aan Burnout. Deel 3 was door Criterion zelf ontwikkeld, uitgegeven met EA. De eerstvolgende Burnout was echt een dumbed down versie van 3. Veel te makkelijk, veel van hetzelfde. Echt zonde.

Ik kijk ook met gemengde gevoelens naar Burnout Paradise. Ik hoop dat het een topgame wordt, maar ik vrees voor wat EA er mee doet. Waarschijnlijk ook weer voor 360 ontwikkeld en naar PS3 geport.
Ik houd ook mijn hart vast. Sowieso het free-roaming principe spreekt me totaal niet aan. En in de filmpjes zijn de gfx erg tegenvallend, terwijl Criterion altijd opgevallen is door vette gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Iemand al de online versie van de extended AC review bekeken bij gamekings.tv? Ik kon hem niet vinden terwijl ze dat gister wel pretendeerde. Gisteren op TMF is hij evengoed uitgebreid aan bod gekomen en liep er helemaal warm voor! Ik dacht, eerst moet ik UnCharted (http://www.gamekings.tv/index.php?p=3173), R&C (http://www.gamekings.tv/index.php?p=3275) en CoD4 hebben, en dan pas AC (http://www.gamekings.tv/index.php?p=2612). Maar nu ga ik voor AC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:45

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:56:
Playstation Store is nu beschikbaar op de pc:

link
Volgens mij is dit voor de PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:23:
[...]

Dat klinkt een beetje verontrustend. Ik zit namelijk best naar deze game uit te kijken.
Ahhh :( dat is idd heel jammer.;
Ik zit ook al tijden naar deze game uit te kijken.
Ik had al een preview gezien en die viel eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Maar ik verwachtte al die issues wel verholpen (fletse graphics, lege omgeving, slechte AI enz.).

Jammer als het niet zo blijkt. Ik heb hem overigens nog niet zien liggen, zit er wel naar te zoeken.
Ik zag trouwens net bij FRS wel Beowolf the game liggen voor PS3.
Nog geen (p)reviews van gelezen of gezien. Weet iemand of dit spel wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Heb zonet ff een witte dualshock 3 gekocht via japan-export.

Creditcard/betaalpas:
€61,09 EUR van MasterCard XXXX-XXXX-XXXX-
De wisselkoers van PayPal op 21 nov 2007:
1 euro = 1,44073 Amerikaanse dollars

Dit is inclusief super snelle verzending!

Lang leve de US Dollar! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 21-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
zwembroek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:

Creditcard/betaalpas:

link naar de website zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik heb hetzelfde gedaan via eBay, daarna mn oude sixaxis voor 30eur verkocht :D Persoon die hem van mij kocht had net z'n ps3 dus ik van euh: heb je nog wat goedkope spellen nodig? :D

Uurtje later was ik 100eur rijker en nba 2k7 en rainbow six vegas "armer" (en de sixaxis natuurlijk:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Mijn broer is momenteel in Hong Kong en gaat daarna door naar Tokyo. Hij zou een witte Dual Shock voor mij meebrengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:57:
[...]
Ik zag trouwens net bij FRS wel Beowolf the game liggen voor PS3.
Nog geen (p)reviews van gelezen of gezien. Weet iemand of dit spel wat is?
IGN had al een 'niet echt lovende' review geschreven, even heel in het kort samen gevat:
'What a waste of time.'
(4.0)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
harlekein schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:08:
Het is toch al vrij lang bekend dat de PS3 het hoofdplatform is voor deze game :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:36
zwembroek schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:01:

Creditcard/betaalpas:

Is dit de normale prijs voor de DS3 of de 'I'm an early adopter with too much cash' prijs?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swampy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:44:
[...]

EA is...een ramp voor gaming! Ik ken gamestudios die jaren niets uitbrengen, zoals de gasten achter Gran Tourismo, Square Enix...maar als ze iets uitbrengen is het een volledige, goed geteste, goed draaiende game!
Square Enix niks uitbrengen? Als er één studio bezig is met het totaal uitmelken van de hun franchises in het wel S-E. De één na de andere remake komt eraan, en er komen zo'n 8 delen van deel 13 of zo? Ik ben enorme fan van FF geweest altijd, maar de magie is er nu wel af de laatste tijd.
Bij Gran Tourismo heb je gelijk, maar daar gebeurt er iets wat ik nog veel en veel triester vind dan de jaarlijkse EA sport-updates: Het uitgeven van een demo (die noemen we dan Prologue) waar je dik voor moet betalen. En dan een jaar later nog een keer het volle pond betalen voor dezelfde (overigens grafisch indrukwekkende) game, maar dan met meer tracks en auto's.

Laten we niet overdrijven alsof alle EA en Ubisoft games klote zijn. Ik kom echt zelden tot nooit bugs of instabiele framerate tegen in de games die ik speel (toegegeven, ik speel op de 360). Alleen moet ik af en toe mijn apparaat 2 weken op vakantie naar duitsland sturen, maar daar kan ik geen EA of Ubisoft de schuld van geven. ;)

PS Ik heb ook kritiek op de EA-way hoor, en het is zeker mijn minst favoriete uitgever. Maar om het nu allemaal maar als bagger af te serveren gaat me veel te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dr. Strangelove schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:33:
[...]

Is dit de normale prijs voor de DS3 of de 'I'm an early adopter with too much cash' prijs?
Valt reuze mee, de gewone Sixaxis is ROND de 50/55 euro hier.
Ik verkoop m'n oude niet, er komen wel multiplayer games voor +2 man die ik wil spelen.

Maar Paypal brengt ook 5% van het bedrag in rekening voor gebruik van hun diensten.
Tenminste dat was altijd wel zo.
Daarom betaal ik nooit wat via Paypal omdat ik het zware afzetterij vind.

[ Voor 33% gewijzigd door Gman op 21-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

SToRM666 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:27:
[...]
Het is toch al vrij lang bekend dat de PS3 het hoofdplatform is voor deze game :)
Dat had ik nog niet vernomen! Goed om te horen. Dat geeft weer een stukje vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
Gman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:42:
[...]

Maar Paypal brengt ook 5% van het bedrag in rekening voor gebruik van hun diensten.
Tenminste dat was altijd wel zo.
Daarom betaal ik nooit wat via Paypal omdat ik het zware afzetterij vind.
off topic:
Ik zie dat nergens meer staan. Laad je PayPal gewoon op met USD dollars en koop via eBay shops:
https://www.paypal.com/nl...cmd=_display-fees-outside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:36
Dit is en was onzin. Dat heeft Paypal nooit gedaan, ik gebruik het al jaren.
Valt reuze mee, de gewone Sixaxis is ROND de 50/55 euro hier.
Dan kan je beter wachten tot hij in de VS uit is en er 50 dollar / 1,44 = 35 euro voor betalen. Dan is het is opeens echt een absurd bedrag, die 61 euro voor een controller.
Bij Gran Tourismo heb je gelijk, maar daar gebeurt er iets wat ik nog veel en veel triester vind dan de jaarlijkse EA sport-updates: Het uitgeven van een demo (die noemen we dan Prologue) waar je dik voor moet betalen. En dan een jaar later nog een keer het volle pond betalen voor dezelfde (overigens grafisch indrukwekkende) game, maar dan met meer tracks en auto's.
Mwoah. Niemand verplicht je tot de koop van die demo, en achter die demo komt wel een übervette game aan die de vloer aanveegt met alles wat EA heeft uitgebracht de afgelopen jaren.

Daar komt bij dat ik met GT4 Prologue meer lol heb gehad dan veel andere, 'full price' games.

[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-11-2007 16:25 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mein fuhrer, I can walk !! :D

ontopic: helemaal met je eens over gt4prolologue. als gt5 ook maar de helft meegaat als gt4, dan nog is het een van de beste games die komen gaan. en daarnaast online mode, ik heb het nooit gemist omdat gt zelf zoveel diepgang had, maar ik kijk er echt naar uit.
het is geheel je eigen keus. ik vind de xbox de grootste troep van de afgelopen jaren, gelet op failure en lawaai. niemand verplicht mij echter om er een te kopen, dus ik ga er niet over zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik ben altijd jaloers geweest op WRC ps2. Weet iemand of deze ooit op ps3 gaat uitkomen?
Want ik mis echt wel een goed rally game. Dirt is leuk maar wil wat meer sim. :)
Sega Rally is euh beetje te veel arcade, om maar over Motorstorm te zwijgen.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Frank J. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:20:
[...]

als het recent is dan had je voor 499 1 extra controller en 2 games bij moeten krijgen.
Misschien dat sommige mensen het zich nog herinneren. Ik heb pas een PS3 gekocht bij Dixons en geen actiepakket gekregen. Volgens hun waren ze op, ze werden niet meer geleverd en ze zouden vrijwel nergens meer te krijgen zijn (de actiepakketten dus). Daar sta je dan met je PS3 60 gig zonder accesoires.

Ik heb inmiddels een mailtje gekregen van de klantenservice. Ze kunnen geen apart actiepakket meer geven omdat ze overal op zijn. Ze bieden me €100 aan waardebonnen aan zodat ik zelf "de accessoires aan kan schaffen welk in het actiepakket zitten".

Ik ben allang blij dat ik iets heb, maar een snelle rekensom leert:
code:
1
2
3
4
Motorstorm         €65
Resistance: FOM    €65
extra controller:  €50
Totaal             €180.

Dus uiteindelijk ben ik nog voor €80 aan accesoires misgelopen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Strangelove schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:19:

Mwoah. Niemand verplicht je tot de koop van die demo, en achter die demo komt wel een übervette game aan die de vloer aanveegt met alles wat EA heeft uitgebracht de afgelopen jaren.

Daar komt bij dat ik met GT4 Prologue meer lol heb gehad dan veel andere, 'full price' games.
GT5:P zit al 320.000 manuren in en is al drie jaar in ontwikkeling. Natuurlijk kunnen ze deze versie ook doorzetten naar GT5, maar even voor het idee. Daarbij is het natuurlijk een proloog en geen demo :D

En de WRC game op de PS2 is van dezelfde makers als Motorstorm. Ik verwacht dan ook eerder Motorstorm 2 dan dat ze snel met een WRC game komen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Ik bekijk het hele GT principe met z'n prologue edities eigenlijk van 2 kanten... als consument zou je zeggen... damn je wordt echt genaaid, je moet betalen voor zo'n demo :(
Maar aan de andere kant moet je ook als developer kijken... Het spel is af, maar mist alleen wat inhoud (aantal tracks en auto's zijn nog niet af, de features wel). Dan kun je zeggen, nou we wachten wel met uitgeven van deze game, tot alle tracks en auto's af zijn, maar dan ben je alsnog een jaar verder. Je kunt het ook tegen iets lagere prijs alvast verkopen, zodat de consumenten nu al van dit moois kunnen genieten, want in dit jaar gaat er niet meer verder gewerkt worden aan de (grafische) engine, dus dat is eigenlijk gewoon een jaar lang geen voortgang die je maakt. En om dan na zo'n lange tijd zo'n "oude" engine nog op de markt te zetten terwijl er eigenlijk wat mooiers had kunnen staan (PS3 kracht kon beter benut worden, of weet ik veel wat), is ook not done.

Bottom line: Polyphony Digital kan al jaren niet plannen zodanig dat de engine tegelijk klaar is met de models en tracks enzo, en dat proberen ze op te lossen door het spel tegen gereduceerde prijs alvast op de markt te brengen. In mijn visie is dat nog altijd beter dan een tijd lang niks aan de engine te doen, en het hele spel later uitbrengen.

Zou wat zijn trouwens, als PD tegen het einde van de PS3 z'n bestaan nog met GT6 komt ofzo, kan me niet voorstellen hoe dat er dan uit gaat zien :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

_Christiaan_ schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:37:
Dus uiteindelijk ben ik nog voor €80 aan accesoires misgelopen.
Ach. Wacht gewoon op de Dual Shock, dan koop je die. En als je die 100 euro aan waardebonnen hebt uitgegeven nooit meer iets bij Dixons kopen. Dat was mijn mening altijd al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
De PS3 verkoopt nu al 2 weken beter dan de Wii in Japan! Nieuwe data van de laatste week:

DSLite: 81000
PSP: 66000
PS3: 53000
Wii: 36000
PS2: 8800
Xbox360: 5700

http://www.ripten.com/200...-japan-for-a-second-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok, dat had ik nooit verwacht. Goed zo! Nu nog even alle devs. van 360 als basis naar de PS3 overstappen. Mussou5 is echt een system seller zeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 21-11-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf ik krijg net een Promo versie van AC binnen terwijl ik het spel al had gekocht bij wehkamp 8)7

hebben er meer dit? of is het gewoon een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go PS3! :D

Jammer dat de DS3 nog niet in de states te koop is. Anders had ik er over een paar weken eentje gehaald. Weet iemand al een specifieke datum waarop de DS3 wordt verwacht in Noord-Amerika en/of Europa? Ik vind over het algemeen niet veel duidelijks, maar het zou iig ergens in 'voorjaar '08' zijn geloof ik.
Anders neem ik er in maart misschien wel eentje mee.. Al wilde ik dan ook Time Crisis 4 al gaan halen (met de nieuwe GunCon!) en (hopelijk) GTA4... dilemma's dilemma's :P

Ow ja, net Guitar Hero III toch ook maar alvast besteld bij GCshop, mooi prijsje van 81,50 incl bezorging. Ong. net zo duur als dat ik 'm met kerst mee zou nemen vanuit Toronto :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg ik een gratis Promo use only Assassins Creed :S
geen afzender of wat dan ook, zit hem nu gewoon te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:05:
Waarom krijg ik een gratis Promo use only Assassins Creed :S
geen afzender of wat dan ook, zit hem nu gewoon te spelen
Lol? Lijkt me dat dat een versie is die wordt gebruikt om bv. mensen in de winkel kennis te laten maken met het spel. Zal maar gebeuren dat die per abuis bij je in de brievenbus belandt! :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.