Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
500? Je koopt al een HD ready scherm voor 250, mijn Samsung 20" slaapkamer lcd was 299 (of 349, weet het niet meer precies).FeaR1986 schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:53:
[...]
Ik zou, net als velen, zeggen dat je beter een HD Ready tv erbij kan kopen. 720p is zeer goed te doen en zulke schermen zijn er al vanaf een euro of 500. Want om nu maar half voor next-gen te gaan is ook zo wat. Ikzelf heb een maand of twee met mijn PS3 op een 28" Philips breedbeeld tv (100 hz) gespeeld en het ziet er wel vele malen beter uit dan wat de PS2 deed. Maar de overgang naar 720p is echt huge. Ik zou niet kunnen zeggen of het 4,5 of weet ik veel hoeveel keer scherper is. Maar veel scherper is het zowieso. Ik had wel een scherm wat geen 1080i ondersteunde wat sommige SD tv's wel doen btw.
[...]
Dat deed ik volgens mij (en toen stond mijn bericht er 2 keer).Murcielago schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:58:
[...]
doe es [afbeelding] gebruiken
Ik speel zelf op een 32" Samsung. Prima scherm, en het kost nu nog maar 600 euro. Is het zeker waard in vergelijking met de oude 28" JVC CRT.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat je al veel goedkoper een scherm kan kopen.Shiver23 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:51:
[...]
Dus je hebt liever een 20" LCDtje dan een 28/32" CRT? Dat snap ik dus echt niet. Misschien als je er op een halve meter/meter vanaf gaat zitten, maar anders..?
En 20" is groot genoeg aan mijn bed einde (is een slaapkamer tv/ps3/x360 bak).
Als ik groter wil gamen sluit ik hem wel aan op de 37" full hd van mijn ouders, soms is het wel jammer om niet meer thuis te wonen.
Gaat nu wel erg offtopic, maar zegt een slaapkamer tv jou iets?FeaR1986 schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:41:
[...]
Alles onder de 28" reken ik niet onder tv's, alles daarboven wel.
Het is maar net welke standaarden voor jouw normaal zijn en voor mij is dat groter dan voor jou.
En ik zou geen €250 neerleggen voor een tv, want qua prijs lijkt me dat dan niet echt een goed product...
[ Voor 47% gewijzigd door MeNTaL_TO op 19-11-2007 20:21 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dus je hebt liever een 20" LCDtje dan een 28/32" CRT? Dat snap ik dus echt niet. Misschien als je er op een halve meter/meter vanaf gaat zitten, maar anders..?MeNTaL_TO schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:49:
[...]
500? Je koopt al een HD ready scherm voor 250, mijn Samsung 20" slaapkamer lcd was 299 (of 349, weet het niet meer precies).
PSN: Shiver23
doe esMeNTaL_TO schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:48:
[daar ging iets fout]

Ik speel zelf op een 32" Samsung. Prima scherm, en het kost nu nog maar 600 euro. Is het zeker waard in vergelijking met de oude 28" JVC CRT.
[ Voor 42% gewijzigd door Murcielago op 19-11-2007 17:58 ]
PSN: djmurcielago
Anoniem: 169763
dit vindt ik wel weer een op-pepperShiver23 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:32:
[...]
Ik speel op een SD-tvtje van 55cm (4:3) en op een CRT HDTV 1080i en af en toe ook nog op mijn LCD monitor (16:10). Natuurlijk zijn de games mooier in HD, maar uiteindelijk blijven de spellen hetzelfde en beleef ik niet significant minder plezier op de SD-tv.
Anoniem: 232234
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 232234 op 19-11-2007 18:12 ]
Anoniem: 172277
Komt denk ik nieteens in de buurt van de G25.Capo schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:24:
Lekker stuurtje
Schijnbaar nogal draadloos ding
http://www.fanatec.de/web...aefeb4cc12adf0447cc236e73
G25, kwaliteit, grote stalen flippers, up/down shift mode, veel buttons.
Ik heb hem gekocht. was eerst ook wat huiverig maar ik vermaak me er nu heel erg meeAnoniem: 235458 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:26:
Heeft iemand de nieuwe Ratchet & Clank al gekocht voor de PS3? Ik heb wat recensies gelezen, maar ik weet niet of ik er 75 eurootjes voor op tafel wil leggen...
Ik kwam trouwens een grappig filmpje tegen: Groovitron!
PhD i.o.
Het lijkt me echt een heel leuk spel, maar als reviewers beweren dat het erg makkelijk en kort is dan zal ik er ook geen 50 euro of meer voor betalen. Meer een game om te lenen of 2e hands aan te schaffen denk ik.Anoniem: 235458 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:26:
Heeft iemand de nieuwe Ratchet & Clank al gekocht voor de PS3? Ik heb wat recensies gelezen, maar ik weet niet of ik er 75 eurootjes voor op tafel wil leggen...
Reagerend op andere posts: Persoonlijk speel ik veel liever in 720p op een 42" dan in 1080P op een 22" scherm. Ideaal is natuurlijk 1080p op een 50" * harlekein droom lekker verder
Sja ik welAnoniem: 232234 schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:10:
Ik snap ook niet dat je 40" lcdtv`s hebt met een resolutie van 1024x768, maar wel 24" LCDs hebt met een reso van 1900x1200.
TV resolutie en game/tv resolutie zijn twee totaal verschillende dingen. Bij een tv/game heb je een zelfde soort shot qua afstand en wat er in beeld staat alleen met meer pixels. Een scherm pc worden de applicaties (Photoshop) ook qua oppervlakte groter, dus een foto past er dan helemaal op of meerdere word pagina's naast elkaar, meer bureaublad oppervlakte e.d.
Download de demo ffAnoniem: 235458 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:26:
Mijn vriendin vond hem onwijs leuk. Ik ook wel maar pas als ik er eenmaal mee bezig ben
Wat betreft stuurtje : Kwestie van review afwachten ipv direkt maar weer 1 product te verheiligen en al het andere "te plastic" te vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Capo op 19-11-2007 18:54 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Je kunt hem ook voor 62 euro bij play.com krijgen. Of voor 55 euro bij videogamesplus.ca. Of zelfs 46 euro bij eBay-handelaren.Anoniem: 235458 schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:26:
Fantastisch spel overigens! Mijn favoriete PS3-game tot nu toe.
R&C kort? Toch wel 12-14 uur wat vrij lang is voor een singleplayer game. Het lijkt wel of tegenwoordig alles als 'kort' bestempeld wordt, terwijl de games 'vroeger' niet langer waren.harlekein schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:50:
[...]
Het lijkt me echt een heel leuk spel, maar als reviewers beweren dat het erg makkelijk en kort is dan zal ik er ook geen 50 euro of meer voor betalen. Meer een game om te lenen of 2e hands aan te schaffen denk ik.
Alles onder de 28" reken ik niet onder tv's, alles daarboven welMeNTaL_TO schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:49:
[...]
500? Je koopt al een HD ready scherm voor 250, mijn Samsung 20" slaapkamer lcd was 299 (of 349, weet het niet meer precies).
Het is maar net welke standaarden voor jouw normaal zijn en voor mij is dat groter dan voor jou.
En ik zou geen €250 neerleggen voor een tv, want qua prijs lijkt me dat dan niet echt een goed product...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Vroeger was je slechter, daardoor leken ze langer!Anoniem: 86399 schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:22:
Vroeger waren games moeilijker, daardoor leken ze langer!
Serieus, Mario 1 heeft mij weken bezig gehouden, en opeens, ik had hem uit. Nu ren je er in 2 uur doorheen.
Een vriend van me speelde nooit echt, maar heeft nu een 360. Als ik zie hoeveel tijd hij bezig is met een level, op normal, dan is dat wel een Eye-Opener. Ik denk dat hij zeker een uur of 20 met CoD4 bezig zal zijn, terwijl de geoefende gamer er in 6 uur doorheen rent
Je ziet het trouwens wel vaker aan mensen (veelal downloaders): Mensen rushen door een game heen. Een game als GTA kan je best snel uitspelen, als je achterelkaar de missies speelt. Als je echter de SideQuests speelt, en gewoon geniet, is het toch wel anders. Niet rushen, elke uitdaging aanpakken.
Het begint bij de juiste moeilijkheidsgraad uitzoeken. Als je CoD4 als geoefende gamer op Normal speelt, ben je snel klaar. Speel je op Veteran, dan is het toch echt een heel ander verhaal. Mensen willen snel klaar zijn lijkt het wel.
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 19-11-2007 19:55 ]
Tegenwoordig hoor ik van bijna iedere game wel dattie kort is ?
aan de ene kant denk ik dat sommige games best makkelijk "langer" gemaakt kunnen worden aan de andere kant moet een game niet al te lang duren want dan koop je een halfjaar lang geen andere games en das niet goed voor de gameindustrie. vroeger kocht je een gama nadat je er een verjaardag en een half jaar zakgeld voor gespaard had. Nu pik je hem ff op tijdens de dagelijkse boodschappen.
Voor mij persoonlijk hoeven ze niet superlang te zijn als het maar vermakelijk is. Daarnaast verzamel ik consoles en heb een redelijk rijtje staan incl genoeg games. Toch speel ik er vrij weinig op en heb maar weinig games echt helemaal uitgespeeld.
Ik merk dat ik nu op de PS3 er echt op wil spelen om toch voldoening van mijn geld te hebben en ik heb er ook geen spijt van als ik eenmaal aan het gamen ben. Maar ik game niet zo snel omdat ik het toch een of andere vorm van tijdverspilling vindt. Ik ben liever aan het klooien in html of lekker aan het sleuten aan 1 vd motors.
R&C vind ik een erg leuke game en ook heavenly sword vermaak ik me goed mee.
AC staat nog in backorder bij de wehkamp. (en is nu nog eens 5 euro goedkoper want ik kreeg NOG een 5 euro sintwaardebon heb ff gemaild en die wordt ook gewoon verekend
Verder heb ik ook nog een Wii welke ik vandeweek weer eens opgehaald heb bij mijn broer. Was van plan om eens lekker voor Metroid prime te gaan zitten. Had verwacht dat het supertof zou zijn met de wiimote. De graphics vielen me alleen zo ontzettend tegen dat ik er na 10 minuten al helemaal op uitgekeken was. Dit terwijl ik nooit zo'n graphics hoer ben geweest. Mario galaxy speelt een beetje vreemd (al die kleine kutplaneetjes) maar wel lekker en je blijft er wel mee spelen toch ga ik straks weer lekker op de ps3 R&C spelen want dat ziet er zoveel mooier uit en is imo net zo leuk. Aangezien ik kan kiezen wordt het lekker de PS3 en mag de wii weer uitgeleend worden. Pas als ik Heavenly sword en R&C heb uitgespeeld ga ik wel verder met Mario Galaxy
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
[ Voor 80% gewijzigd door blaataaps op 19-11-2007 20:09 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De eerste console game die ik speelde sinds die tijd was Zelda: Twilight Princess op de Gamecube (geleend) en hoewel ik dat weer een echt leuk en vermakelijk Zelda spel vond was ik teleurgesteld bij elke boss fight. Ik stond echt met verbazing naar mijn scherm te kijken; "Is die boss nu al dood!?"

Dan denk ik aan games als Contra, Viewtiful Joe, Burnout 3 (de laatste 10% van de 100%), God of War, Devil May Cry. Ik vergeet er nu zeker een hoop. Nou ja, ik ga binnenkort eens Ninja Gaiden Sigma halen. Kijken of die zijn reputatie waarmaakt
Ik vond dat ook het mooie aan WoW. Altijd een nieuwe uitdaging. Avonden lang alleen maar wipen om dan toch eindelijk dat gevoel van overwinning te hebben.
Dit is ook een reden waarom ik zo uitkijk naar Soul Calibur IV. Een gebalanceerde fighter. Nu met online mode! Er zal helaas best wel wat lag zijn nu en dan, maar toch. Een onuitputtelijke bron van (goede) tegenstanders. Dat is toch de ultieme game uitdaging.
Het is inderdaad een verslavend spel.. Heel leuk gedaan.. Zelfs in het Nederlands.ymmv schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:00:
[...]
Je kunt hem ook voor 62 euro bij play.com krijgen. Of voor 55 euro bij videogamesplus.ca. Of zelfs 46 euro bij eBay-handelaren.
Fantastisch spel overigens! Mijn favoriete PS3-game tot nu toe.
En besteld via Estarland voor €44,20.
PS5 User ;-) ...
Ik zou het eigenlijk toch leuker vinden als veteran de standaard moeilijkheids graad is. Soms is een beetje meer uitdaging best wenselijk. Ik ben alleen bang dat CoD4 niet echt het geschikte spel hiervoor is gewoon omdat er zo veel nade's gegooid worden en je 90% van de tijd daaraan dood gaat.PWM schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:48:
[...]
Het begint bij de juiste moeilijkheidsgraad uitzoeken. Als je CoD4 als geoefende gamer op Normal speelt, ben je snel klaar. Speel je op Veteran, dan is het toch echt een heel ander verhaal. Mensen willen snel klaar zijn lijkt het wel.
Verder zou het wel leuk zijn als er weer meer puzzle elementen in spellen komen. In spellen als Zelda OoT en Shadow of the Colossus moest je echt uitzoeken waar de zwakheid van je tegenstander vind en dat zijn nou net van die dingen die je tegenwoordig weinig meer ziet.
Ik vind de kritiek een beetje vaag, geen online, geen replay-value dat terwijl andere reviews juist heel enthousiast zijn over de replay-value
Ben benieuwd of er nog een apart Unchrted topic gaat komen als iedereen zijn import exemplaar binnen heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door politrix op 19-11-2007 22:30 ]
Untappd: politrix
We gaan de goede kant op
Nu eens kijken of tweakers dit wilt updaten, van 2.01 zijn ze zelfs te lui geweest een update te doen toen Sony de aankondiging van de software deed. 2.0 problemen tweakers front page Ja lui ja tweakers, ik heb het in het topic gezet en een nieuws submit gedaan toen, nu ook.
[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-11-2007 06:32 ]
Anoniem: 128025
Volgens de compatibiliteits-site van sony zelf, is GT4 NIET compatibel met PS3. Heb zo even geen linkje voor je (wellicht in ts?)jappie911 schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:47:
Hallo,
Grand Turismo 4 zou goed speelbaar moeten zijn op een PS3, maar ik krijg toch behoorlijk wat "blurry" gras en omgeving te zien ? Het loopt verder wel soepel.
Heb laatste update (2.0) en een HD tv i.c.m. hdmi, etc.
Ik las ergens dat je het spel op 1080P kunt zetten of iets dergelijks, nu staat er 578 ofzo??
Maar ik vindt hier nergens een optie voor in het spel, iemand enig idee ? Bedankt !
Hoi..
Anoniem: 86399
Aha, dus toch niet mijn schuld dat hij soms zomaar aanging.• [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on.
http://blog.us.playstatio.../19/firmware-update-v201/
Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved.
• Stability of System Software including Internet Browser and Information Board has been improved.
• Stability of the upscaler for PlayStation 2 format software has been improved. (Playability of PlayStation 2 depends on model)
• [Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on.
[ Voor 67% gewijzigd door BP_LOZ op 20-11-2007 09:08 ]
Het is niet dat 'veteran' de moeilijkheidsgraad moet worden, want er zijn nu eenmaal mensen die dan totaal de game niet meer kunnen spelen. Als ik zelf terugdenk aan de frustrerende ervaring die DMC3 heet (niet de SE versie, maar de originele DMC3) dan kan ik me goed voorstellen dat games gewoon niet te moeilijk moeten zijn, want dan is het niet leuk meer.zerokill schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:36:
[...]
Ik zou het eigenlijk toch leuker vinden als veteran de standaard moeilijkheids graad is. Soms is een beetje meer uitdaging best wenselijk. Ik ben alleen bang dat CoD4 niet echt het geschikte spel hiervoor is gewoon omdat er zo veel nade's gegooid worden en je 90% van de tijd daaraan dood gaat.
Verder zou het wel leuk zijn als er weer meer puzzle elementen in spellen komen. In spellen als Zelda OoT en Shadow of the Colossus moest je echt uitzoeken waar de zwakheid van je tegenstander vind en dat zijn nou net van die dingen die je tegenwoordig weinig meer ziet.
Nee, wat gedaan moet worden is dat de game zichzelf aanpast aan je kunnen. Dus: stel we nemen CoD4. Ze doen er een tutorial voor van 2 maps. Die moet je halen. Op zich is deze niet moeilijk, en de beginner heeft wat moeite, de gevorderde loopt er zo doorheen, knalt iedereen af zonder veel pijn. Die gegevens worden dan gebruikt om de game te tunen voor die speler. Dus als je er zo doorheen rende, dan is de game daarna (dus de feitelijke game) INMENS moeilijk t.o.v. de game die de beginner gaat spelen. Maar het boeit niet, want het is singleplayer!
Beide personen hebben een geweldige tijd: iedere gamer heeft de uitdaging die past bij de speler.
Ik vind dat daar echt te weinig mee gedaan wordt. Nu is een game OF heel moeilijk, OF heel makkelijk, en dat heeft dan weer invloed op de speelervaring. Het beste is dat de speler er NET tegenaan hikt, dus dat hij / zij NET niet goed genoeg is, maar wel zodanig goed dat het mogelijk LIJKT.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
En er zijn wel meer spellen die de moeilijkheidsgraad aanpassen terwijl je speelt. Of ze vragen om over te schakelen op een makkelijkere setting als het niet lukt (bijv. bij God of War).
Ik vind het trouwens belachelijk dat je sinds 2.00 je PSP niet meer rechtstreeks met je PS3 kan connecten. Moet beslist via netwerk of internet. Vond het ideaal om gewoon zonder tussenkomst van een netwerk je PS3 te connecten met je PSP. Of zie ik het verkeerd want het is me eerlijk gezegd niet meer gelukt ook sinds 2.00. (bovendien had ik per ongeluk me flash0 van mn PSP gewist dus was alle instellingen kwijt.)Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:47:
[...]
Aha, dus toch niet mijn schuld dat hij soms zomaar aanging.
PSN id: PENo1
Anoniem: 198824
Geen problemen mee hoor remote play werkt nog steeds goed... Maar als je flash0 hebt gewist maakt je gebruik van een cfwP.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:38:
[...]
Ik vind het trouwens belachelijk dat je sinds 2.00 je PSP niet meer rechtstreeks met je PS3 kan connecten. Moet beslist via netwerk of internet. Vond het ideaal om gewoon zonder tussenkomst van een netwerk je PS3 te connecten met je PSP. Of zie ik het verkeerd want het is me eerlijk gezegd niet meer gelukt ook sinds 2.00. (bovendien had ik per ongeluk me flash0 van mn PSP gewist dus was alle instellingen kwijt.)
Direct kan nog steeds, dat doe je via netwerk en dan kies je de PS3.P.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:38:
[...]
Ik vind het trouwens belachelijk dat je sinds 2.00 je PSP niet meer rechtstreeks met je PS3 kan connecten. Moet beslist via netwerk of internet. Vond het ideaal om gewoon zonder tussenkomst van een netwerk je PS3 te connecten met je PSP. Of zie ik het verkeerd want het is me eerlijk gezegd niet meer gelukt ook sinds 2.00. (bovendien had ik per ongeluk me flash0 van mn PSP gewist dus was alle instellingen kwijt.)
Remote Play werkt nog prima met de laatste CFW, voor Remote Start moet je wat extra handelingen uitvoeren inderdaad.Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:53:
[...]
Geen problemen mee hoor remote play werkt nog steeds goed... Maar als je flash0 hebt gewist maakt je gebruik van een cfwEn dat moet je wat andere dingen doen om het werkend te krijgen (google)
Inderdaad, na dat trainingslevel adviseert hij een bepaalde moeilijkheidsgraad.Shiver23 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:36:
COD4 bepaald toch aan het begin je skills?
En er zijn wel meer spellen die de moeilijkheidsgraad aanpassen terwijl je speelt. Of ze vragen om over te schakelen op een makkelijkere setting als het niet lukt (bijv. bij God of War).
Sorry jongens, dat was een onbedoelde dubbelpost.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 20-11-2007 10:01 ]
Heb idd CFWAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:53:
[...]
Geen problemen mee hoor remote play werkt nog steeds goed... Maar als je flash0 hebt gewist maakt je gebruik van een cfwEn dat moet je wat andere dingen doen om het werkend te krijgen (google)
Als het goed is staat je PS3 tussen dat rijtje privénetwerken, zo niet moet je even de PSP opnieuw syncen via USB.P.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:10:
[...]
Heb idd CFWDus je kan nog wel gewoon rechtstreeks zonder tussenkomst van een netwerk remote play doen met je PS3? Maar je moet wel eerst uit een van die opties (internet en netwerk) kiezen vandaar dat ik het misschien verkeerd begrepen heb?
Anoniem: 50825
Ligt er aan of je 12-14 uur nodig hebt om 'm uit te spelen met de walkthrough ernaast, of dat je 'm in 14 uur uitspeelt als je voor de allereerste keer het spel speelt.Shiver23 schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:11:
[...]
R&C kort? Toch wel 12-14 uur wat vrij lang is voor een singleplayer game. Het lijkt wel of tegenwoordig alles als 'kort' bestempeld wordt, terwijl de games 'vroeger' niet langer waren.
Ik heb trouwens geen idee wat de speeltijd is van bijvoorbeeld Super Mario World op de SNES.
Zo ziek wordt je van dat meeloop kudde gedrag "oh op ign zeiden ze dit, op gamespot dit, op eurogamer dat". Wat boeit het? Als je een spel wat lijkt, je koopt hem en je vind het alsnog niks, dan verkoop je'm toch snel weer (zoals ik met AC)?
En over het geklaag over het ontbreken van multiplayer in een game krijg ik ook helemaal de schurft van. In single player games zoals Uncharted, R&C of bijv. God of War zit je toch helemaal niet te wachten op multiplayer?
Als je een multiplayer game wil, koop je toch lekker iets uit het multiplayer genre?
[ Voor 5% gewijzigd door Vince22 op 20-11-2007 10:45 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
dvdboxoffice.com lijkt hij me goedkoop, maar staat hij op Pre-order
eStarland is ie 8 Euro duurder, maar gaat hij binnen 24uur op de post volgens de site
Iemand andere suggesties?
P.S. Ja, ik weet dat mijn voordeeltje weg kan zijn op het moment dat de douane net dit ene pakje onder de loep neemt.
Inderdaad, bovendien zit je dicht op je pc monitor, een tv kijk je van afstand.Frank J. schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:51:
[...]
Sja ik wel
TV resolutie en game/tv resolutie zijn twee totaal verschillende dingen. Bij een tv/game heb je een zelfde soort shot qua afstand en wat er in beeld staat alleen met meer pixels. Een scherm pc worden de applicaties (Photoshop) ook qua oppervlakte groter, dus een foto past er dan helemaal op of meerdere word pagina's naast elkaar, meer bureaublad oppervlakte e.d.Bij games op consoles heb je dit niet.
Toevallig heb ik een 24" 1920x1280 en een 42" plasma 1024x768 en toch is het beeld ook erg goed op die grote, je moet gewoon hdready plasma's checken in de winkel met hdcontent erop, dan zie je dat het gewoon goed beeld geeft.
En nou weer even ontopic: Ik heb nog steeds geen problemen gehad met AC, eerste avond een vastegelopen laadtsessie maar verder niks.
Wel backup ik na elke sessie mn savegame
Ik heb wel problemen met het ingelogd blijven op het PSN, nou was m'n internet een poosje instabiel, maar dat zou inmiddels gefixt moeten zijn, toch knalde die er weer uit gister.
Ik ben denk ik niet de enige met dit probleem.
Ik koop mijn games via 3busymen via ebay. Hij verzendt altijd meteen als er betaald is (via paypal) en meestal binnen 4-5 dagen binnen. Hij markeert pakketjes altijd als "gift" en zet er altijd op dat de waarde $5 is van het pakketje, dus nooit gezeik met douane. Qua prijs kosten de games bijna altijd $51 + $15 verzendkosten... wat neerkomt op (ligt natuurlijk aan de koers) 66 : 1.45 = 45,50€sysiwan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:02:
Waar is Uncharted nu verkrijgbaar en het goedkoopste? Aan die vergelijkingsites heb ik ook niks, want die nemen niet de Internetshops van abroad mee.
dvdboxoffice.com lijkt hij me goedkoop, maar staat hij op Pre-order
eStarland is ie 8 Euro duurder, maar gaat hij binnen 24uur op de post volgens de site
Iemand andere suggesties?
P.S. Ja, ik weet dat mijn voordeeltje weg kan zijn op het moment dat de douane net dit ene pakje onder de loep neemt.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. <-- Klik
Met Vince. Tegenwoordig stoppen ze sowieso in heel veel games een multiplayer, om maar een multiplayer te hebben. (Zal wel een punt schelen in de reviews...) Ik heb juist liever dat ze uit dat soort games de multiplayer weglaten. Waarom? Omdat je zo heel veel kleine clubjes krijgt en niet zoals 'vroeger' dat er een paar multiplayer games waren, waar altijd veel mensen online waren.Vince22 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:43:
En over het geklaag over het ontbreken van multiplayer in een game krijg ik ook helemaal de schurft van. In single player games zoals Uncharted, R&C of bijv. God of War zit je toch helemaal niet te wachten op multiplayer?
Als je een multiplayer game wil, koop je toch lekker iets uit het multiplayer genre?
Daarbij kun je toch maar een paar spellen online spelen en er een beetje goed in zijn.
Maar dat het er niet in zit, who cares.. 1001 andere games waarin het wel in zit (alleen vind vriendin die weer niet leuk

Ow Rub-a-dub is humor
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Inderdaad moest ik ff mn PSP opnieuw syncen en toen stond ie er wel bij (PS3). Alleen moest ik mn PSP firmware updaten. Dus ik moet ff wachtenAnoniem: 86399 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:15:
[...]
Als het goed is staat je PS3 tussen dat rijtje privénetwerken, zo niet moet je even de PSP opnieuw syncen via USB.
thnx mate, zo'n uitleg/tip had ik nodig. Die eBay winkels had al eens bekeken, maar nu heb ik het uit de eerste hand van iemand en daar hecht ik waarde aan.Vince22 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:13:
[...]
Ik koop mijn games via 3busymen via ebay. Hij verzendt altijd meteen als er betaald is (via paypal) en meestal binnen 4-5 dagen binnen. Hij markeert pakketjes altijd als "gift" en zet er altijd op dat de waarde $5 is van het pakketje, dus nooit gezeik met douane. Qua prijs kosten de games bijna altijd $51 + $15 verzendkosten... wat neerkomt op (ligt natuurlijk aan de koers) 66 : 1.45 = 45,50€
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. <-- Klik
Ik wil er een gaan halen maar moet ik dan wachten of niet?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Denk niet dat je gauw een actie zult aantreffen. deze vraag wordt hier heel vaak gesteld. Als er al een actie is vermeldt de gene die deze aantreft dit meestal wel hier. Check www.budgetgaming.nl bijv ( onder kopje hardware) en houd zelf sites als bol.com, bartsmit etc in de gaten.hesr schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:11:
Weet iemand of er nog acties/zijn komen zodat je de PS3 goedkoper kan krijgen?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Wil graag weten of de US versie ook in het NL speelbaar is....
En ja ik weet dat de demo ook in NL speelbaar is maar ik wil even checken of de vol versie dit ook ondersteund.
Zo ja dan ga ik h'm ook via die drukke man bestellen.
Hier ben ik het zooooooo mee eens he. Ik zie een multiplayer als een leuke bijkomstigheid, maar nooit meer dan dat.Shiver23 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:25:
[...]
Met Vince. Tegenwoordig stoppen ze sowieso in heel veel games een multiplayer, om maar een multiplayer te hebben. (Zal wel een punt schelen in de reviews...) Ik heb juist liever dat ze uit dat soort games de multiplayer weglaten. Waarom? Omdat je zo heel veel kleine clubjes krijgt en niet zoals 'vroeger' dat er een paar multiplayer games waren, waar altijd veel mensen online waren.
Daarbij kun je toch maar een paar spellen online spelen en er een beetje goed in zijn.
Het is ook veel moeilijker een goede interessante single player te ontwikkelen dan een multiplayer game. De multiplayer wordt door de gamers zelf gemaakt. Pong is multiplayer en kan heel erg leuk zijn. Singleplayer is Pong gewoon niet leuk. (*vervang Pong door een andere naam als je dat meer aanspreekt*).

@MarcoM: Laat ze liever wat meer tijd steken in de singleplayer dan een multiplayer inbouwen inderdaad.
AC is trouwens best verkochte game in Engeland. De PS3 versie heeft 1/3de van de verkopen gegenereerd. Gezien de userbase is dit denk ik erg netjes, of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 20-11-2007 12:32 ]
Ik zit op precies hetzelfde te wachtenCrawl NL schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:27:
Wil diegene die een US import Uncharted binnen krijgt zich even melden.....![]()
Wil graag weten of de US versie ook in het NL speelbaar is....
En ja ik weet dat de demo ook in NL speelbaar is maar ik wil even checken of de vol versie dit ook ondersteund.
Zo ja dan ga ik h'm ook via die drukke man bestellen.
Het is bijna zeker dat ie gaat werken, maar toch wil ik ook even afwachten om te kijken of ie echt regiovrij is.
PSN id: NL_SToRM
Meldt!Crawl NL schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:27:
Wil diegene die een US import Uncharted binnen krijgt zich even melden.....

Gebruik de volgende keer de DM functie of een e-mail of IM. Op die manier vervuil je dit topic niet
[ Voor 57% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 15:41 ]
Anoniem: 239951
Ik heb hem gemaild en hij zei dat Uncharted het doet op euro Ps3's
Vince 22: Doet hij het? ja en is ie goed, mooi? [Nog niet binnen dus.]
Heeft iemand al de nieuwe firmware onder handen genomen/getest?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 20-11-2007 13:17 ]
Haha

Zodra ik hem heb, zijn jullie de eersten die het horen! (of tweede, of derde, naja, in ieder geval snel!
[ Voor 19% gewijzigd door Vince22 op 20-11-2007 13:13 ]
Career mode minimaal met z'n tweeën. Dat wordt de vriendin even voorbereiden op het feit dat ze mee moet doen
Anoniem: 198824
Tot eind november "GRATIS" PS3 bij de Sony HD TV actiehesr schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:11:
Weet iemand of er nog acties/zijn komen zodat je de PS3 goedkoper kan krijgen?

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-11-2007 14:37 ]
Ik kreeg vorige week overigens een mailtje onder mn neus op t werk dat de actie verlengd is tot eind december ofzoAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:25:
[...]
Tot eind november "GRATIS" PS3 bij de Sony HD TV actie
Want als ik mijn PS3 aan zet en zoek krijg ik de melding dat ik de laatste er al op heb staan: 2.0
[ Voor 87% gewijzigd door FeaR op 20-11-2007 14:20 ]
Anoniem: 196953
Ja misschien staat het hier niet omdat dit het PS3 topic isFeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:19:
Is het nieuws hier al aangekomen dat de mensen die nu Xbox Live Silver hebben de dagen 23, 24 en 25 november gratis worden upgedate naar Xbox Live Gold.
Dit als actie met het event GamePlay dat op die data gehouden wordt in de Jaarbeurs te Utrecht.
Had er nog niets over zien staan in dit topic, dus dacht dat het wel het melden waard zou zijn.
Het is toch drie dagen gratis Gold en je blijft toch een Nederlander
Anoniem: 240228
Hesr bedoeld mss een PS3 actie en niet in combinatie met een Sony HDTV?Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:25:
[...]
Tot eind november "GRATIS" PS3 bij de Sony HD TV actie
Ik had m al ge-edit, want was in twee fora tegelijk aan het postenAnoniem: 196953 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:20:
[...]
Ja misschien staat het hier niet omdat dit het PS3 topic is
Kwam door een ongelukkige samenloop van omstandigheden:
FireFox was een beetje over de zeik en mijn tabbladen liepen vast dus op die manier wist ik niet meer welk topic ik nu precies in zat.
En als tweede zit ik nu weer met een G5-muis en toenstraks met een MX500. Dus die forward-knop die ik dacht te gebruiken bleek mijn backwards-knop te zijn...

Maar dan staat nog steeds wel dat mijn PS3 blijft zeggen dat ik de nieuwste firmware al heb terwijl ik toch zeker "maar" 2.0 erop heb staan. Want dat wilde ik hier eigenlijk posten in plaats van dat Microsoft gedoe.
Zie je maar weer dat twee consoles ook nadelen heeft
Doe ff een handmatige update via de System Update optie (eerste optie onder het Settings kopje).FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:25:
[...]
Maar dan staat nog steeds wel dat mijn PS3 blijft zeggen dat ik de nieuwste firmware al heb terwijl ik toch zeker "maar" 2.0 erop heb staan.
Probeerde ik net ook al, maar bleef de melding krijgen dat de meest recente software er al op stond. Maar na 5x achter elkaar aandringen om nog eens te zoeken is nu toch 2.01 aan het downloaden. Maar zo te zien is er niet echt veel veranderd (maar ook logisch als de minor met 01 omhoog gaat...).tex5 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:29:
[...]
Doe ff een handmatige update via de System Update optie (eerste optie onder het Settings kopje).
Klopt dat GT4 niet compatible is. Ik heb GT4 samen met mijn PS2 verkocht omdat de PS3 er niet mee overweg kon. Leek me toen wel mooi om te zien wat een PS3 zou kunnen (met upscale) van toen één van de mooiste PS2-games. Heb trouwens al mijn PS2-spellen verkocht, want na HD gaming wilde ik toch niets anders meer...plieshout schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:04:
[...]
Volgens de compatibiliteits-site van sony zelf, is GT4 NIET compatibel met PS3. Heb zo even geen linkje voor je (wellicht in ts?)

Om te huilen zo lelijk die kleur
Gooi er dan wat zwart doorheen, dan lijkt het tenminste nog wat.
Daar wil je toch niet mee dood gevonden worden

Weet iemand een goede site voor EU PS3 release dates?
Ik ken alleen http://ps3.gamespy.com/index/release.html voor USA releases.
[ Voor 13% gewijzigd door Gman op 20-11-2007 15:42 ]
Het eerste wat ik zou doen: zwart spuiten, dat maakt het alweer iets dragelijker.
In Japan is ie zwart! Je kan hem daar ook soon los kopen, dus de game + gun en de gun apart. Wel jammer dat ie via een USB kabel moetGman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:43:
[afbeelding]
Gooi en dan wat zwart doorheen, dan lijkt het tenminste nog wat.
Hier doet GT4 het anders prima op de PS3, upgescaled en wel. Het is natuurlijk niet zo mooi als GT5 maarja.. vond het nog best meevallen. G25 stuurtje werkt er ook gewoon mee (wel zonder H shifter maar ala!).FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:35:
Klopt dat GT4 niet compatible is. Ik heb GT4 samen met mijn PS2 verkocht omdat de PS3 er niet mee overweg kon.
[ Voor 34% gewijzigd door tex5 op 20-11-2007 14:48 ]
Is er geen manier om de gun van Time Crisis van de PS1 (de G-CON 45 ofzo) erop aan te sluiten.Gman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:43:
[afbeelding]
Daar wil je toch niet mee dood gevonden worden![]()
Weet iemand een goede site voor EU PS3 release dates?
Ik ken alleen http://ps3.gamespy.com/index/release.html voor USA releases.
Want die heb ik nog ergens liggen als het goed is: een mooie zilvergrijze met zwarte accenten EN met terugslag
[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 20-11-2007 14:53 ]
Wellicht omdat de mijne uit België kwamP.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:51:
Logisch dat ie hier geen zwart of zo wordt omdat nederland gewoon moeilijk doet over neppistolen oid die echt lijken en als dat ding zwart wordt lijkt ie meer op een echte blijkbaar. Mijn eerste GunCon van Timecrisis 1 was trouwens hlemaal grijs en had geen terugslag....

Heb er destijds omgerekend ƒ174,95 voor neergeteld...
Maar voor dat geld had ik wel een gun en het spel...tegenwoordig heb je voor dat geld net een spel. Of geen spel als het om Uncharted gaat...
Anoniem: 172277
Draait hier prima op een 60 gb hoor....FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:35:
[...]
Probeerde ik net ook al, maar bleef de melding krijgen dat de meest recente software er al op stond. Maar na 5x achter elkaar aandringen om nog eens te zoeken is nu toch 2.01 aan het downloaden. Maar zo te zien is er niet echt veel veranderd (maar ook logisch als de minor met 01 omhoog gaat...).
[...]
Klopt dat GT4 niet compatible is. Ik heb GT4 samen met mijn PS2 verkocht omdat de PS3 er niet mee overweg kon. Leek me toen wel mooi om te zien wat een PS3 zou kunnen (met upscale) van toen één van de mooiste PS2-games. Heb trouwens al mijn PS2-spellen verkocht, want na HD gaming wilde ik toch niets anders meer...
Anoniem: 232234
Sorry, ik vroeg mij af hoe het beeld van je PS3 op die 24" 1900x1200 zijn werk doet? Staat je pixelmapping 1:1 erop? Of strechted de ps3 het 1080p signaal helemaal uit?Gman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:08:
[...]
Inderdaad, bovendien zit je dicht op je pc monitor, een tv kijk je van afstand.
Toevallig heb ik een 24" 1920x1280 en een 42" plasma 1024x768 en toch is het beeld ook erg goed op die grote, je moet gewoon hdready plasma's checken in de winkel met hdcontent erop, dan zie je dat het gewoon goed beeld geeft.
En nou weer even ontopic: Ik heb nog steeds geen problemen gehad met AC, eerste avond een vastegelopen laadtsessie maar verder niks.
Wel backup ik na elke sessie mn savegame
Ik heb wel problemen met het ingelogd blijven op het PSN, nou was m'n internet een poosje instabiel, maar dat zou inmiddels gefixt moeten zijn, toch knalde die er weer uit gister.
Ik ben denk ik niet de enige met dit probleem.
Ben zeer benieuwd, aangezien ik er binnenkort ook eentje wil gaan kopen.
Ze gaan vandaag of morgen op de post.
Wilde hem annuleren maar kon niet meer omdat ze elk moment in het magazijn konden arriveren.
Dus met de klantenservice gebeld en dat te horen gekregen dus.
tex5 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."Anoniem: 232234 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:15:
[...]
Sorry, ik vroeg mij af hoe het beeld van je PS3 op die 24" 1900x1200 zijn werk doet? Staat je pixelmapping 1:1 erop? Of strechted de ps3 het 1080p signaal helemaal uit?
En de PS3 stretched nooit, die stuurt altijd 1080p door en de monitor doet er dan mee wat ie wil, sommige 1:1 en sommige stretched.
Grace Chen | November 15th, 2007 at 8:18 pm
Hi everyone. Just to let you know, we’ll be updating the PS Store next Tuesday, instead of Thanksgiving Thursday.
Handig te weten, wel vreemd dat Wehkamp hem vorige week donderdag bij mij al aan huis had geleverd. Heb ik ook eens mazzelPieler schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:
voor de mensen die assasins creed bij wehkamp hadden besteld.
Wilde hem annuleren maar kon niet meer omdat ze elk moment in het magazijn konden arriveren.
Jezus, krijg je daar ook een zonnebril bij? zal wel moeten met die kleurGman schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:43:
[afbeelding]
PSN & XBL: Denkoyugo
Gaat prima, mijn 2405 staat op 1:1 mapping.Anoniem: 232234 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:15:
[...]
Sorry, ik vroeg mij af hoe het beeld van je PS3 op die 24" 1900x1200 zijn werk doet? Staat je pixelmapping 1:1 erop? Of strechted de ps3 het 1080p signaal helemaal uit?
Die kan overigens alleen 1080i over component aan.
2407 kan wel hdmi-dvi aan omdat die wel HDCP ondersteunt.
Beste 24" nu zijn de Samsung 245T en de Hyundai W241D denk ik. Allebij hebben ze keuzes in 1:1 of niet plus alle connectie mogelijkheden die je maar zou willen (PC-DVI+PS3+S-Video+Xbox allemaal tegelijk). En allebij een S-PVA panel.Anoniem: 232234 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:30:
Oke perfect, ik jouw post nog gezien ja! superbedankt!
http://www.samsung.com/nl...ors/professional/245t.asp
http://www.hyundaiq.com/E...eCode=M102&SmallCode=S136
sorry voor het beetje offtopic monitor gelul!
[ Voor 5% gewijzigd door tex5 op 20-11-2007 16:10 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Internet bestellingen kun je ten alle tijde annuleren. (is een wettelijk recht)Pieler schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:
voor de mensen die assasins creed bij wehkamp hadden besteld.
maar wel mooi dan kan ik hem van het weekend spelen. Als je slim bent verzilver je ook nog je sint waardecheque die je als het goed is nog het gekregen. Heb ik ook gedaan en ben dus straks maar 30 euro + verzendkosten kwijt
zet vanavond de update (2.01) er wel ff op.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
GT4 doet het anders prima op mijn PS3 ?FeaR1986 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:35:
Klopt dat GT4 niet compatible is. Ik heb GT4 samen met mijn PS2 verkocht omdat de PS3 er niet mee overweg kon. Leek me toen wel mooi om te zien wat een PS3 zou kunnen (met upscale) van toen één van de mooiste PS2-games. Heb trouwens al mijn PS2-spellen verkocht, want na HD gaming wilde ik toch niets anders meer...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Je mag hem ook wel terugsturen hoor, maar als die al in het uitleverproces zit gaan ze hem er echt niet meer uit halen.harley schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:16:
[...]
Internet bestellingen kun je ten alle tijde annuleren. (is een wettelijk recht)
GT4 heeft "minor issues"maar is behoorlijk speelbaar. Het begin filmpje bijvoorbeeld stottert een beetje maar in de game zelf gaat alles gewoon top. Dus ja GT4 doet het gewoon.
Het is jammer dat sommige hun GT4 verkocht hebben maar een geluk voor diegenen die het gekocht hebben aangezien het een top spel is. Wat ook werkt op de PS3 is Final Fantasy X, X-2 en XII, alle PS2 GTA versies en voor wat ik gehorod heb GOW II.
"minor issues" moet geen reden zijn om een game af te branden.
There is no place like ::1
Lekker dat Thanksgiving
Anoniem: 140340
Donderdag is toch de shop update dag. Of hebben ze dinsdag nu ook ingeruimt voor shop update dag! Oh well ik mag hopen op een Haze Demo of zoiets. Met de games die nu uitkomen en uitgekomen zijn zijn een paar nieuwe demo's ook well lekker. Vindt het jammer dat er geen AC demo was maar ja!zAo schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:00:
Iemand al een idee wat we vanavond voor update krijgen? Ik hoop Haze maar ik ben bang voor wat PS1 titels. (en nu die kaarten nog)
Lekker dat Thanksgiving
There is no place like ::1
Anoniem: 239951
Belangrijk:Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:01:
Ik heb hem ook besteld bij 3busymen, heb hem nog niet binnen!
Ik heb hem gemaild en hij zei dat Uncharted het doet op euro Ps3's
Vince 22: Doet hij het? ja en is ie goed, mooi? [Nog niet binnen dus.
Op het forum van XBW.nl is er iemand met Uncharted uit Canada en hij doet het gewoon!
Toppie dat is 44,20 via 3busyman, mijn paypal wil maar niet opwaarderen...hmm

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 20-11-2007 18:01 ]
Dit topic is gesloten.