Hoi allemaal,
Ik zit er over te denken van mn huidige (UPC extreme - 20mbit) abbo over te gaan naar Telfort Internet.
Op het moment kan ik mn lijn vol open bursten naar ~2400 KB/s, wat zeer netjes is.. maar hier wordt dan wel weer 59 euro per maand voor betaald.
Waarschijnlijk zal ik dit niet halen met Telfort, maar dat is niet zo'n punt, het enige waar ik wel veel belang bij heb is stabiliteit, wat naar mijn mening bij *DSL meestal hoger is.
Daarom zit ik misschien eraan te denken om het UPC abbo te downgrade naar een langzamere, en een dual wan setup op te zetten. (of zou dit echt te overkill zijn?!)
Ik heb wel nog de vraag of het mogelijk is om te checken of deze centrale hier ADSL2+ aankan, ik heb hier erg mn twijfels over. Volgens de postcode check van XS4All kan ik 20Mbit aan, en volgens de indicatie meter van telfort kan ik ~19.5 Mbit aan.. dat betekend dus duidelijk dat ik eigenlijk ADSL2+ aankan (zit ook maar hemelsbreed 700 meter van centrale).
Maar toch heb ik mn twijfels omdat deze centrale totaal geen 1 ander netwerk (BBNed etc) ondersteunt, en we hier maar in een 'gat' wonen. Ik wil toch eigenlijk wel een snelheid van 15Mbit halen, is dit reeël of onmogelijk?
Tevens een must-have: Is het mogelijk een eigen webserver te draaien?, of blokkeren ze dit?
Gr,
Kenneth
[
Voor 3% gewijzigd door
KennieNL op 19-11-2007 23:49
]