"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
laat je vriendin snel stoppen! Jij bent lvl 30 al gepasseerd en bent dus al verdoemd maar voor haar is er nog hoop!!
Ik heb een WOS-post!
Ik was bijna exalted voordat ik de moonglade shoulders eindelijk zag droppen... BM shoulders al een aantal keren zien droppen, maar nu net niet als onze hunter erbij was.Yokidrink schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:33:
[...]
die moonglade dropt bijna elke sv run en dat terwijl ik de bm shoulders nodig heb ;s
Net alsof dat nog wat uitmaakt met FROSTSHAAAAAWK!!!11!oneeleven
* Exitium PvP't niet zo heel veel meer..
Ach het was Blackscall die de ring lootte terwijl hij niet in onze karagroup zit. Hij was iemand die het laatste gaatje vulde zodat we toch konden gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:19:
Ja gezellig. Ik zal er zijn. Moet wel eerst leren![]()
![]()
![]()
![]()
, maar daarna natuurlijk representing
![]()
Zuur van die ring idd. Wel vaag hoor van Shiv (neem aan dat hij weer leade?). Mainset > Offset, mja mss iets om aan te kaarten, want zoiets wil je in het vervolg niet hebben. Hopelijk heb je volgende keer meer geluk.
Anders moet je die ring van Mag ook maar overwegen. Ik ben er erg blij mee, en het kostte me minder tijd, moeite en frustratie
Ach ik heb geduld joh qua loot.
Heb je trouwens op het guildforum m'n dps stats gezien van heroics en raids die Crangelag had gepost? Ben benieuwd wat jij ervan vind
Luister naar Helox! Mijn vriendin speelt meer WoW dan ik nu! ...wacht ff... dus er wordt niet meer gezeurd dat ik teveel game omdat ze het zelf ook doet... carry onHelox-in-a-box schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:36:
[...]
laat je vriendin snel stoppen! Jij bent lvl 30 al gepasseerd en bent dus al verdoemd maar voor haar is er nog hoop!!
Tis pas een probleem als het ten koste gaat van de sexUTwizard schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:43:
[...]
Luister naar Helox! Mijn vriendin speelt meer WoW dan ik nu! ...wacht ff... dus er wordt niet meer gezeurd dat ik teveel game omdat ze het zelf ook doet... carry on
Dat nooitDizzyWeb schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:46:
[...]
Tis pas een probleem als het ten koste gaat van de sex
Sex kan sneller dan de gemiddelde BGDizzyWeb schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:46:
[...]
Tis pas een probleem als het ten koste gaat van de sex
Agreed!
Dat zou echt geweldig zijn. Het zal echter nooit geimplementeerd worden: Blizzard vind het financieel veel te leuk als iedereen zich een slag in de rondte grind in instances voor allerlei drops. Bovendien ga je dan ook weer krijgen dat mensen loot krijgen die ze eigenlijk niet meer nodig hadden, terwijl een ander daardoor een drop van diezelfde boss misloopt.
De enige manier om dit op te lossen is aan kunnen geven welke loot je wil hebben van iedere boss, maar dan gaan we aardig wat legendary weapons zien opeens.
[ Voor 4% gewijzigd door Vexx op 20-11-2007 14:51 ]
Is wel anders geweest, maar wel beter dat er geen dr is.Hmzaniac schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:38:
frostshock heeft geen DR. Zou wel heel suf zijn als dat zo was, dan zouden hamstring en crippling poison het ook moeten hebben nl.
Nu al enkele kz en za runs met hemo gedaan, maar tis erg nice.
Nu enkel wat haste en ignore armor dingen erbij halen en beter wapens en het is goed ^^
met 2set tier 4 bonus kan je gewoon een 2*s&d/5*rup cycle up houden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Played time ongeveer 20 uur en level 20 atm.
Hoop dat het vanaf level 30 sneller gaat.
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat nu het beste is qua talents.
Op dit moment nog steeds 11 punter vrij te besteden.
Daarnaast lees ik veel over het gebruik van swords boven daggers, swords zou het levellen versnellen, iemand ervaring hier mee?
Verwijderd
*Dejavu heeftFratti schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:42:
[...]
Ach het was Blackscall die de ring lootte terwijl hij niet in onze karagroup zit. Hij was iemand die het laatste gaatje vulde zodat we toch konden gaan.
Ach ik heb geduld joh qua loot.
Heb je trouwens op het guildforum m'n dps stats gezien van heroics en raids die Crangelag had gepost? Ben benieuwd wat jij ervan vind
Je zit nu officieel in hetzelfde schuitje als mij. Of je er blij mee moet zijn...
Ik zal es naar die stats kijken. Waarschijnlijk zullen ze naar verwachting zijn
edit:
Gaat de goede kant op
Als je hulp nodig hebt, het w kanaal staat altijd open.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:03 ]
*pakt stuk hout en slaat dood paard*Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:52:
Sinds afgelopen vrijdagavond ook maar een rogue begonnen.
Played time ongeveer 20 uur en level 20 atm.
Hoop dat het vanaf level 30 sneller gaat.
Ben er alleen nog niet helemaal uit wat nu het beste is qua talents.
Op dit moment nog steeds 11 punter vrij te besteden.
Daarnaast lees ik veel over het gebruik van swords boven daggers, swords zou het levellen versnellen, iemand ervaring hier mee?
swords = je hoeft niet steeds achter je target te komen, niet moeiljik doen gewoon rammen
Nooit geraid pre-TBC?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:36:
Weet je wat ook grappig zou zijn. Voordat je een instance/raid ingaat, aangeven met welke classes je gaat spelen. Zou een groot gedeelte van ge'de'de loot wegnemen.
Zo zuur als er alleen pala/shammy spul dropped, terwijl die helemaal niet aanwezig zijn
Loot is random, altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.
Tokens lossen al een groot gedeelte van het probleem op. Class sharing van T6 is een best goede verdeling.
Overige items is gewoon random.
[ Voor 19% gewijzigd door QuarK op 20-11-2007 15:00 ]
Dit hebben ze toch (voor de tier items) al grotendeels getackled, door met tokens te gaan werken. Om dit nog verder te gaan doorvoeren kan je net zo goed apply-en voor GM...Vexx schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:50:
@ Nawa´s post over loot in instances
Agreed!
Dat zou echt geweldig zijn. Het zal echter nooit geimplementeerd worden: Blizzard vind het financieel veel te leuk als iedereen zich een slag in de rondte grind in instances voor allerlei drops. Bovendien ga je dan ook weer krijgen dat mensen loot krijgen die ze eigenlijk niet meer nodig hadden, terwijl een ander daardoor een drop van diezelfde boss misloopt.
De enige manier om dit op te lossen is aan kunnen geven welke loot je wil hebben van iedere boss, maar dan gaan we aardig wat legendary weapons zien opeens.
Ik vind dat een beetje gezonde spanninh of een bruikbaar item zal droppen noodzakelijk is, ook al kan het soms frustrerend zijn
*Nivado hoopt dat vrijdag (na 5 maanden) eindelijk een keer de Kings Defender dropt
Idd, vooral toen na 2.0 er opeens pala loot ging droppen in horde MC runs (pre Belf pala's dus), in mijn laatste MC raid is 75% van de Tier 1 loot geshard om dat er vreemd genoeg geen pala's in de raid zatenQuarK schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:57:
[...]
Nooit geraid pre-TBC?
[ Voor 16% gewijzigd door Nivado op 20-11-2007 15:03 ]
Bovendien heb je met combat swords een aantal hele goede manieren om elites (niet zo nuttig meer tegenwoordig) en grote pulls te pakken. Zeker leuk als je sommige quests moet solo'en met drukke gebieden: evasion, blade flurry, ar, snd en nuken maar. Doe dat maar eens met daggers.
Ik heb een WOS-post!
Tokensysteem zou daarvoor werken, net als met heroics nu al is.Vexx schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:50:
Agreed!
Only way to go imoVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:47:
even een vraagje hiero.... wat denken jullie van een full frost mage spec... dus echt alleen in de frost... is dat wat om te doen of zijn er betere opties....
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
QuarK schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:57:
[...]
Nooit geraid pre-TBC?
Tokens lossen al een groot gedeelte van het probleem op. Class sharing van T6 is een best goede verdeling.
Overige items is gewoon random.
Zie jeVexx schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:50:
Agreed!
Maar om wel even te antwoorden. Nee, pre-tbc niet geraid (tel een enkele ZG/AQ raid als niet geraid) en ja, ik vind het token systeem ook goed. Sowieso heb je in 25mans altijd wel iemand, maar doelde meer op Kara/ZA en 5 mans
Das lekker. 2 quotes in 1 klap
Edit: Mijn idee was niet bedoeld om de "spanning" eraf te halen. Dat is veel te leuk, maar WEL de kans dat een item dropped wat niemand nodig heeft.
Ff een gek voorbeeld.
2 priests
1 rogue
1 shammy
2 druids
2 hunters
1 lock
1 mage
Loot: 1x dps plate leggings, 1x pala healing.
Zulke situaties voorkomen dus. Je bena- bevoordeeld er niemand mee. Het heeft gewoon geen nadelen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:11 ]
yup,UTwizard schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:34:
[...]
En was 1 van de 2.3 fixes niet dat Frost Shock niet langer onder Diminishing Returns viel?
FS is van dr afgehaald, spam (ok 5/6sec cd) all you like.
Ik heb gisteravond wel besloten dat ik alvast naar Hemo ga respeccen. M´n gear is er niet bepaald optimaal voor, maar ik heb nog wel wat Swords gear liggen die ik aan kan. De rest van de gear die komt de komende weken wel terwijl ik heroics farm voor badges (heb uitgerekend dat ik fokking 240 badges nodig heb, heb er nu ongeveer 25) en Zul´Aman doe voor wat leuke armor reduction items.
Wel jammer voor de Shamans dat veel rogues alsnog heel veel manieren hebben om dichtbij te komen: Improved Sprint, Cloak of Shadows (ok, pas vanaf lvl 66 beschikbaar), Vanish die ook alle movement impairing effects weghaalt.Routed schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:05:
[...]
yup,
FS is van dr afgehaald, spam (ok 5/6sec cd) all you like.
Shamans zijn voor mij als rogue best wel een easy kill (behalve Resto Shamans, die outhealen je gewoon als ze een beetje resilience/hp hebben).
Ik moet ook zeggen dat ik erg blij ben met de Blind changes: niet meer dispellable door druids en shamans is natuurlijk al uber. Dan ook nog geen reagent meer is helemaal da bomb. Vooral met mijn toekomstig spec (1.5 minuut cd reduction) gaat dat erg makkelijk worden in 1v1 battles.
Als druid had je toch moeten weten dat dat Nature's Swiftness is, shammies hebben die ook namelijk.
feral druid die ook wel eens resto is hier
.Quod me nutrit me destruit.
Verwijderd
Blinding Powder:
Once used by rogues to blind their enemies. Replaced for something more effective like dirt.
Zoiets was het. Vond ik wel cool
Nu is Blind echt iets rogisch.
Kan je niet winnen? Hop, strooien we je ff zand in de ogen. Geniaal echt
Ninja's deden dit ook
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:21 ]
Jup, dat soort humor is echt typisch Blizzard. Ik ben op zijn tijd (net als iedereen wel denk ik) ontevreden met Blizzard, maar dit soort dingen toveren toch altijd wel een glimlach op mijn gezicht. Wel weer een beetje zonde van het grinden dat ik nog 90 Blinding Powder had liggen toen 2.3 uitkwam: had verwacht dat-ie later zou komen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:
Zeker Vexx. Weet je wat ik ook leuk vind? Description die is aangepast.
Blinding Powder:
Once used by rogues to blind their enemies. Replaced for something more effective like dirt.
Zoiets was het. Vond ik wel cool
Nu is Blind echt iets rogisch.
Kan je niet winnen? Hop, strooien we je ff zand in de ogen. Geniaal echt
offtopic:
Ninja's deden dit ooktot zover de Ninja Fetish
Verwijderd
Ja inderdaad. De typische Bliz humor. Vraag me ook af of er NL Devvers zitten. De npc met de naam Farseer Regelkut (of regalkut) was naar mijn idee echt TE, om toeval te zijnVexx schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:23:
[...]
Jup, dat soort humor is echt typisch Blizzard. Ik ben op zijn tijd (net als iedereen wel denk ik) ontevreden met Blizzard, maar dit soort dingen toveren toch altijd wel een glimlach op mijn gezicht. Wel weer een beetje zonde van het grinden dat ik nog 90 Blinding Powder had liggen toen 2.3 uitkwam: had verwacht dat-ie later zou komen.
Blindingpowder kan je nog wel verkopen als het goed is. Misschien verzacht dat de pijn iets. Ik had ook een traveller bag vol met die zooi in me bank. Zat er aan te denken om 1 stack te bewaren voor de geniale description.
Ik heb ook dat boek nog met die Millitary ranks voor Horde/Alliance. Kan je ook niet meer kopen als het goed is
of een npc die in z'n chain van teksten die die yelled in shattrath ineens er tussen heeft staan: "GOEDEMOGGEL!!!"Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:29:
[...]
Ja inderdaad. De typische Bliz humor. Vraag me ook af of er NL Devvers zitten. De npc met de naam Farseer Regelkut (of regalkut) was naar mijn idee echt TE, om toeval te zijn
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Verwijderd
Nu het woord zich binnengedrongen heeft in mijn werksituatie, nu ook in de virtuele wereld waar ik van dat woord af was
Het blijft wel grappig trouwens
Wat ook leuk was, was zo een quest in Nagrand.
Je had 2 rivaliserende bende's. De ogre's en een ander ras. En nu zou je met 2 ogre's zo een set up doen.
Dus een ogre kampje in, en allemaal lijken neerleggen, en die ogre's die hielpen gingen helemaal los.
I R smarter than you
No det is not true !!
en dan later.
Aahh. You R smart
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:36 ]
Black Coffee
Requires Level 65
Use: Restores 7200 mana over 30 sec.
Must remain seated while drinking.
"A warning on the side reads: Contents
are HOT! Do not pour on self or others."
Edit:
De mensen bij de Fruit Vendor in Stratt; dat blijft ook geweldig! Die de hele tijd maar ruzie hebben met die vendor. Hehe.
[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 20-11-2007 15:37 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Was van 't weekend nog ontevreden.Vexx schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:23:
[...]
Jup, dat soort humor is echt typisch Blizzard. Ik ben op zijn tijd (net als iedereen wel denk ik) ontevreden met Blizzard, maar dit soort dingen toveren toch altijd wel een glimlach op mijn gezicht. Wel weer een beetje zonde van het grinden dat ik nog 90 Blinding Powder had liggen toen 2.3 uitkwam: had verwacht dat-ie later zou komen.
Verwijderd
Doet me denken aan iets wat ik gisteren kreeg voor de cooking daily.
Pet food wat strength en spirit van de desbetreffende pet met 20 verhoogd. (dat wordt cashen trouwens, kost alleen 1 buzzard meat
En daar stond met gele letters het volgende onder.
Pet tested - Hunter approved
Zoiets was het, vond ik ook wel leuk, deed me denken aan dit.

Nu zullen heel veel mensen zoiets hebben van: WTF !

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:41 ]
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
moet wel, er staat ergens een NPC "Regulkut"... "Coincidence? I think not!"Strikeman225 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:32:
[...]
of een npc die in z'n chain van teksten die die yelled in shattrath ineens er tussen heeft staan: "GOEDEMOGGEL!!!"
En natuurlijk "The Movable Object" niet te vergeten, ik heb bij beide lang dubbel gelegenbatsma schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:41:
heb je ook met de pre-TBC imba mace " the Unstoppable Force", waar ze nu ook een grey item " the Stoppable Force" voor hebben gemaakt. (gaat wel naar vendors voor 2g ofzo)
Verwijderd
Hey ! Nog iemand die die npc kent. Staat in HFP bij Thrallmar. Als je die "Battlecave" zeg maar uitkomt (waar de elite in staan) meteen rechts.Evil_Kroki schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:41:
[...]
moet wel, er staat ergens een NPC "Regulkut"... "Coincidence? I think not!"
@ Batsma, die is ook erg leuk. Ken ik ook
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:46:
Weet iemand welke font er op deze screenie gebruikt wordt voor (volgens mij) SCT?
In Shatt in de lower city in staat ook een (erg sletterige) Belf met de naam "Haris Pilton" van de faction "Socialite".
In Un'goro heb je Lario & Muigin (ene in een rode tuinbroek, andere in een groene), en de gorillas daar droppen tonnetjes
Wirt's third leg (blauwe low-mid lvl mace) kwam trouwens in warcraft III ook al voor als hero item. Nog een leuk WC-III / WC-II verwijzinkje: klik eens een boel keer achter elkaar op een npc
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Uhm wat doe je met je andere hand dan? lol sorry kon het niet latenHmzaniac schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:58:
het grootste voordeel van als swords levellen is dat je met je ene hand op je muis en de ander in je broek kan levellen.
Verwijderd
OMGdeadsy33 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:49:
Nawa:
[afbeelding]
Far Seer regulkut...mja..ik heb me altijd wel verbaasd over die naam..
[afbeelding]
Wel grappig dat ik niet de enige ben die die NPC heeft opgemerkt
Zeker. Je krijgt er iets van 8g voor en zeker kans op goeie recepies.OkkE schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:49:
Ik moet ook maar eens die Daily Cooking quests gaan doen, zie dat dat ook best snel gold verdienen is, met nog kans op wat leuks ook.
Ik heb er nu pas 2 gedaan, maar elke keer krijg ik een recipe. De 1e was niet boeiend (20sta/spi) waar ik er al ik weet niet hoeveel van heb, maar 20 petstrength/spi is wel relaxed
Aanleiding is die ene user (JIJ LUCKOR !) die +20hit food heeft. Die MOET MOET MOET ik hebben
NPC voor cooking daily vind je in het LC gedeelte van shat. Bovenste deel van de halve cirkel.
Overigens is de coolste NPC met afstand Millhouse. Who ordered a large can of whoopass !
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 16:02 ]
Verwijderd
Had jij die niet bij je dan? Ik heb standaard 20 Warp Burgers en 20 Ravager dog bij me.
Wirt = char uit Diablo 1Seraphin schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:54:
Wirt's third leg (blauwe low-mid lvl mace) kwam trouwens in warcraft III ook al voor als hero item. Nog een leuk WC-III / WC-II verwijzinkje: klik eens een boel keer achter elkaar op een npc
In Diablo 2 lag het lijk van Wirt in Tristram. als je erop klikte, kreeg je "wirt's leg" een stomme (al dan niet gesockete" mace.
In WC3 werd er een allusie op gemaakt met "Wirt's Other Leg"
Wat ook wel 'teh funies' is, is de ring verkrijgbaar via fishing "The 1 Ring" met als comment "Not quite as good as the 2 Ring"
Wirt's leg kwam natuurlijk ook voor in Diablo 2Seraphin schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:54:
edit: mja, te laat dus
[ Voor 3% gewijzigd door HanH op 20-11-2007 16:09 ]
Dat gold is inderdaad erg lekker.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:56:
Zeker. Je krijgt er iets van 8g voor en zeker kans op goeie recepies.
En die +20 hit is de Spicy Hot Talbuk. Zijn inderdaad erg lekker voor melee. Voor mij zit er eigenlijk niets tussen, maar ik ben al blij genoeg met Blackened Sporefish (+20sta & 8mp5) en Golden Fish Sticks (+44 healing & +20spi).
Ben trouwens wel benieuwd wat Delicious Chocolate Cake ("If you spend at least 5 seconds eating you will become Very Happy for 1 hour.") verder voor buff zal hebben, of dat het puur voor de fun is, zoals de Black Coffee.
Over het algemeen waardeer ik +20 hit meer dan +20 agi of +40 AP.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:04:
Wat vind jij dan van 20agi en 40AP food? Was ik ook altijd erg blij mee. 20 hit > 20agi/40AP, als je niet dicht, of aan de cap zit ofc, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Had jij die niet bij je dan? Ik heb standaard 20 Warp Burgers en 20 Ravager dog bij me.
Natuurlijk er vanuit gegaan dat je nog niet in de buurt van de hit cap zit, maar da's logisch. En ik heb idd ook altijd +20 agi food bij me, maar als ik het +20 hit recipe zou hebben....
Verwijderd
Of die nieuwe roguebelt uit ZA. Monkey's moneybelt oid.Evil_Kroki schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:06:
[...]
Wirt = char uit Diablo 1
In Diablo 2 lag het lijk van Wirt in Tristram. als je erop klikte, kreeg je "wirt's leg" een stomme (al dan niet gesockete" mace.
Wat ook wel 'teh funies' is, is de ring verkrijgbaar via fishing "The 1 Ring" met als comment "Not quite as good as the 2 Ring"
Gele tekst is ook:
Accepting Donations.
Interessant. Ik bepaal adv wat ik doe, wat ik meeneem.QuarK schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:15:
[...]
Over het algemeen waardeer ik +20 hit meer dan +20 agi of +40 AP.
Natuurlijk er vanuit gegaan dat je nog niet in de buurt van de hit cap zit, maar da's logisch. En ik heb idd ook altijd +20 agi food bij me, maar als ik het +20 hit recipe zou hebben....
Ik raid en speel solo en tegenwoordig een beetje pvp (bg's that is, arena doe ik nog steeds regelmatig).
Voor raids gebruik ik altijd de trinket met 22hit en 40 AP food icm bloodlust
Voor pvp weer skyguard exalted trinket icm Medallion of the horde (soms Violet badge (45arcane res en 36sta))
voor solo weer skyguard + bloodlust + agi food
Oftewel: Mijn hitfood zou ik alleen in raids gebruiken en agi voor solo. AP zou ik dan schrappen.
Mijn redenatie erachter is dat +20 hit solo niet zo nuttig is als in raids. Daar komt bijvoorbeeld +20agi weer beter van pas. 40 AP zou ook kunnen, maar dat is gewoon raw power. Solo ben jij toch het middelpunt van de aandacht, dus wat dodge, armor en crit is nice.
Enne, als ik 1 ding geleerd heb hier, is het jezelf volkomen indekken voordat je geflamed wordt. Ik snap dat jij ervan uit ging dat je niet aan de cap zat. Anders is dat +20hit niet imba natuurlijk. Maar als er stond 20hit > 20agi/40AP, was er zeker een wiseguy die zei. Dat geldt alleen als je niet rond de cap zit hoor
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 16:24 ]
ahhh nooit diablo gedaan dus die link ontging me even.Evil_Kroki schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:06:
[...]
Wirt = char uit Diablo 1
The 1 Ring was idd ook lachen, stats ook : +1 str, +1 agi, +1int, +1sta +1 spi
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
zie: Jerry in "Het World of Warcraft topic - Deel 131"Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:56:
[...]
OMG
Wel grappig dat ik niet de enige ben die die NPC heeft opgemerkt
Een beetje zoals deze npc: http://www.wowhead.com/?npc=16574
Regulkut
Alleen jammer dat er geen mp5/healing food is wat je kan farmen zonder high lvl fishing.OkkE schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:14:
En die +20 hit is de Spicy Hot Talbuk. Zijn inderdaad erg lekker voor melee. Voor mij zit er eigenlijk niets tussen, maar ik ben al blij genoeg met Blackened Sporefish (+20sta & 8mp5) en Golden Fish Sticks (+44 healing & +20spi).
Verwijderd
Ahh, deeltje 131 pas, toen was ik al 70
Ik had dus ooit eens tijdens het lvlen, dat ik die npc tegenkwam. Das iets langer geleden
@okke, idd nice food. Ff uit me hoofd.
Spicey crawdad - 30 sta/spi
Golden fishstick - 44healing + mp5
Blackend sporefish - 23spelldamage/spi
Warburger/Ravager dog - 20agi/40AP
Als je dit kan, heb je voor elke class wel iets (healing, dps, tank). Is niet lastig, kan je als het goed is allemaal leren van de npc. Ook een leuke bij de inn van LC is food wat 7200HP/mana restored.
Nu komt daar dus Spicey talbuk tussen. Lekker hoor +20hit
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 16:31 ]
Als je het eet begint er vuurwerk uit je te schieten, dat is zover ik weet het enige wat het doetOkkE schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:14:
[...]
Ben trouwens wel benieuwd wat Delicious Chocolate Cake ("If you spend at least 5 seconds eating you will become Very Happy for 1 hour.") verder voor buff zal hebben, of dat het puur voor de fun is, zoals de Black Coffee.
O.a. daarvoor heb ik mijn fishing gelevelt.Exitium schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:27:
Alleen jammer dat er geen mp5/healing food is wat je kan farmen zonder high lvl fishing.
Oeh, die kende ik nog niet. Als ik tijd heb eens kijken! Thanks.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:28:
Ook een leuke bij de inn van LC is food wat 7200HP/mana restored.
Haha. Niet echt iets nuttigs dus, maar zeker leuk om te hebben.Rudi schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:36:
Als je het eet begint er vuurwerk uit je te schieten, dat is zover ik weet het enige wat het doet
[ Voor 22% gewijzigd door OkkE op 20-11-2007 16:38 ]
Klopt:Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:28:
[...]
Ahh, deeltje 131 pas, toen was ik al 70![]()
Ik had dus ooit eens tijdens het lvlen, dat ik die npc tegenkwam. Das iets langer geleden
Verwijderd in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
Verwijderd
Al een tijdje volg ik dit forum, want het is (zoals voor zo velen) 1 van de weinige sites waar ik toegang heb. Leuk om allemaal te lezen. Snap nog niet alles, want do nu Kara en Maulgar op farm met mijn guild op Emerald Dream realm Ally side. Dus nog niet SSC en daar boven. ZA zijn we mee bezig, maar druk dus ik heb nog geen tijd gehad. Heb een nu epic huntertje en bezig met een fire mage die nu bijna 69 dingt. Kan niet bij armory dus kan niet posten wat ik heb aan gear, wie weet doe ik dat dadelijk thuis
Voor het meeste recente topic, in de tavern in lower City heb je ook een NPC Haris Pilton met jaja hondje tinkerbell
dr moet daar iemand in een flauwe bui zijn geweest bij blizz.
[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 20-11-2007 17:16 ]
Ik heb een WOS-post!
* Exitium is fishing 253
Lvlen van fishing duurt zo lang, je bent zo vijf minuten kwijt voor skillups en dan ben ik liever bezig op een alt ofzo. Doe het af en toe nog wel in Stormwind enzo. Gelukkig krijg ik van vrienden nog wel 'ns fish sticks en voor mp5 vis heb ik the next best, die vis die je in STV vangt. (gelukkig toch niet zo vaak nodig met 153 mp5 en bijna 22% holy crit unbuffed.
Zo tussendoor eens knokken is wel leuk, zelfs als de alts hun mains tevoorschijn halen, dan is het een feest der herkenning. Maar goed, ik kijk het wel aan, misschien ben ik er, misschien ook niet. Als ik kom dan krijg je wel een /kiss of een /lick van Furylicious.
De voorlopige schatting is dat er zo'n 300 spelers komen opdagen
Verwijderd

en ze heeft een pet die Tinkerbell heet
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 17:43 ]
Verwijderd
Hehe s6 ermee, kost niet zoveel. Max 3g geloof ikOkkE schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:37:
[...]
O.a. daarvoor heb ik mijn fishing gelevelt.
[...]
Oeh, die kende ik nog niet. Als ik tijd heb eens kijken! Thanks.
[...]
Haha. Niet echt iets nuttigs dus, maar zeker leuk om te hebben.
Hahah, hij heeft hem gevonden
Maar even iets anders.
Zoals jullie weten zat ik achter +20 hit food aan. Nu kwam ik net thuis, oventje aan, pizza (tono uiteraard) erin en besloot meteen de daily cooking q te doen.
Nu moest ik weer 2 mok'nathal shortribs hebben, 1 crunchy serpent en een demon om het op te koken.
Zoals jullie weten (of juist niet), kan je kiezen uit een barrel fish en een crate of meat. Waar ik normaal de barrel kies, besloot ik het dit keer anders te doen.
Vol verwachting opende ik het kratje en wat zag mijn oog...?
Juist ja, vanaf nu is mijn assortiment uitgebreid met spicey talkbak. Erg blij ben ik daarmee
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 17:53 ]
Heel erg bedankt!addictive schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 01:22:
[...]
Heb de post er even voor je bijgezocht: http://elitistjerks.com/545125-post1338.html
Ik zal binnenkort misschien wel eens even kijken of ik hem even opnieuw download en dan updateVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:16:
edit: Aaah UI'sDeze ss's zijn al wat ouder, maar er is niet veel veranderd (behalve de mount en dps
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo Xylon, die oude is nog eens een mooie UI. 1 van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Zonde dat je hem niet verder bijgewerkt hebt
Als je wilt kun je het trouwens ook zelf proberen, hier staat hij namelijk, versie 8.1
you're welcome!
Zojuist mijn vriendin AB laten zien... "die kleintjes zijn irri!" zei ze over gnomes =p
Zij speelt nu een lvl 28 rogue, en ik lvl mijn paladin samen met haar
Heb tijdens levelen van fishing best veel gold verdient en tevens cooking geleveld. Als je het zo nu en dan doet wordt het ook niet vervelend. Je moet niet verwachten dat je fishing ff naar 375 leveld in een avondje.Exitium schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:25:
[...]
* Exitium is fishing 253
Lvlen van fishing duurt zo lang, je bent zo vijf minuten kwijt voor skillups en dan ben ik liever bezig op een alt ofzo. Doe het af en toe nog wel in Stormwind enzo. Gelukkig krijg ik van vrienden nog wel 'ns fish sticks en voor mp5 vis heb ik the next best, die vis die je in STV vangt. (gelukkig toch niet zo vaak nodig met 153 mp5 en bijna 22% holy crit unbuffed.
Wat ik bijvoorbeeld deed, was heel veel Deviate Fish vissen in de barrens. Met een andere char kan ik daar Savory Deviate Delight van maken en mensen zijn nogsteeds bereid hier een aardig bedrag voor neer te leggen. Je kunt ze al op een lage skill vissen.
Tevens heb ik veel in SW gevist terwijl ik in queue stond voor BG en heb de laatste 3 skill points gedaan na 2.3 in IF, kun je nu ook weer vissen. Gewoon tussen BG queue's door.
Als je elke dag even tussendoor 1 puntje vist dan kom je er wel en voelt het niet zo nutteloos.
Ik PvP zelden meer, maar vis af en toe nog wel 'ns voor raids in SW. Gaat alleen zo traaaaaaag. WTB addon die automatisch je vis binnenhaalt en opnieuw cast lol.Hooli-gan schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:05:
Tevens heb ik veel in SW gevist terwijl ik in queue stond voor BG en heb de laatste 3 skill points gedaan na 2.3 in IF, kun je nu ook weer vissen. Gewoon tussen BG queue's door.
Groot gelijk heeft zeaddictive schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:00:
[...]
you're welcome!
Zojuist mijn vriendin AB laten zien... "die kleintjes zijn irri!" zei ze over gnomes =p
Zij speelt nu een lvl 28 rogue, en ik lvl mijn paladin samen met haar
Alvast sorry, maar ik heb nog een klein vraagje
Eerst haal ik m'n oude WTF, Interface en Fonts mappen weg, daarna kopieer ik de nieuwe naar de WoW map, dan pas ik de namen aan in de WTF map, maar toen ik daarmee bezig was leek er iets te ontbreken
Dus nu ziet ik me af te vragen wat ik over het hoofd heb gezien, aangezien hij er bij jou wel zo mooi uit ziet
Verwijderd
Tenzij iemand nog een idee heeft waar het aan kan liggen of het misshien ook zelf heeft...
PS: Hoe doe je kleine lettertjes maken?
met de [ offtopic] tag afaik..Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:26:
Nou, ik had dus die latency problemen en lagspikes. Heb alle addons eraf geknikkerd gehad + cache file verwijderd. Leverde toen niets op. Ook heb ik zo ingesteld dat mijn CPU calculaties maakt i.p.v. mijn netwerkkaart. Leverd tot zover nog niets op. Nu ben ik aan het scannnen met Antivir (aanbevolen door Blizzard om Trojans te zoeken), als dat wat opleverd ben ik blij. Mocht hiet niets opleveren, word het van het weekend totaal formateren helaas.
Tenzij iemand nog een idee heeft waar het aan kan liggen of het misshien ook zelf heeft...Suggesties nog steeds hartstikke welkom hoor.
PS: Hoe doe je kleine lettertjes maken?Wou ook is zo stoer doen om er tekst onder te zetten in het klein.
ik ga ook binnenkort mn pc formatteren.. puur omdat mn WoW bij het dismounten een seconde lagt, wat ZEER hinderlijk is.. kan mn pc wel goed gebruiken...
1
2
3
| #show /cancelform [stance,noflying] /cast [nomodifier] Cat Form; [modifier:ctrl] Travel Form; [modifier:alt] Bear Form |
Macro staat op m'n action bar en heeft keybinding '
Catform en travel form werken allebei zonder problemen. Als ik alt indruk verschijnt het icoon van bearform, maar als ik dan met ' wil switchen werkt het niet. Als ik alt ingedrukt hou en met de muis klik, werkt het wel.
Iemand enig idee waar dit probleem in zit?
Verwijderd
Wat doet het uberhaupt?Exitium schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:52:
Heb de volgende macro voor m'n druid.
code:
1 2 3 #show /cancelform [stance,noflying] /cast [nomodifier] Cat Form; [modifier:ctrl] Travel Form; [modifier:alt] Bear Form
Catform en travel form werken allebei zonder problemen. Als ik alt indruk verschijnt het icoon van bearform, maar als ik dan met ' wil switchen werkt het niet. Als ik alt ingedrukt hou en met de muis klik, werkt het wel.
Zo lastig is dat niet joh, lees ook eens wat er bij gepost is. Beetje domme vraag.
Ontopic: heb je toevallig international keyboard settings? Zoeen waarbij windows een tweede toets na de ' verwacht? Om bijvoorbeeld é te maken?
om è te maken, is de tilde-toets.QuarK schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:07:
[...]
Zo lastig is dat niet joh, lees ook eens wat er bij gepost is. Beetje domme vraag.
Ontopic: heb je toevallig international keyboard settings? Zoeen waarbij windows een tweede toets na de ' verwacht? Om bijvoorbeeld é te maken?

Verwijderd
Sorry hoor meneer, maar ik kan het nog niet vinden wat het doet. Maar het heeft vast niets te maken met een warlock.QuarK schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:07:
[...]
Zover ik kan zien heeft het te maken met een knop combo..Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:49:
[...]
Sorry hoor meneer, maar ik kan het nog niet vinden wat het doet. Maar het heeft vast niets te maken met een warlock.
1e command:
Vorm cancelen waar hij nu in zit (behalve wanneer hij vliegt ?)... "stance" kan ik niet echt plaatsen.
2e command:
knop indrukken = cat form
ctrl + knop indrukken = Travel form
alt + knop indrukken = bear form
Zoiets... maargoed ik ben geen held in macro's (nooit echt in verdiept nog)
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

http://files.filefront.co...v/;9086416;/fileinfo.html
Ruim 2 uur en 40 minuten rondjes rennen.
(filmpje is korter trouwens)
[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 20-11-2007 23:15 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Die /cancelform wordt dus alleen gebruiks wanneer hij 1. niet vliegt, 2. in een 'stance' is, in dit geval (druid) shapeshipted is... Lijkt me een beetje zinloos, aangezien /cancelform niet werkt als je niet in een bepaalde shape zit, maar er zal wel een reden voor zijnStupidMonkey schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:09:
[...]
Zover ik kan zien heeft het te maken met een knop combo..
1e command:
Vorm cancelen waar hij nu in zit (behalve wanneer hij vliegt ?)... "stance" kan ik niet echt plaatsen.
2e command:
knop indrukken = cat form
ctrl + knop indrukken = Travel form
alt + knop indrukken = bear form
Zoiets... maargoed ik ben geen held in macro's (nooit echt in verdiept nog)
Voor de rest klopt je uitleg prima
Omdat 'ie zo op WoWWiki stond lol, had die /cancelform er al eerder uitgesloopt maar macro nogmaals gekopieerd om te kijken of ik niet misschien iets had zitten wijzigen.Duroth schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:20:
[...]
Die /cancelform wordt dus alleen gebruiks wanneer hij 1. niet vliegt, 2. in een 'stance' is, in dit geval (druid) shapeshipted is... Lijkt me een beetje zinloos, aangezien /cancelform niet werkt als je niet in een bepaalde shape zit, maar er zal wel een reden voor zijn![]()
Voor de rest klopt je uitleg prima
Edit: En weet iemand die bekend is met Natur EnemyCastBar of er een optie in zit om je eigen HoT's te checken? Kom die optie niet tegen maar ben er niet zo bekend mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 20-11-2007 23:47 ]
Vandaag weer Zul'Aman in gedoken nadat we zondag de vier Avatars neer hadden gehaald en een snelle poging op de Hex Lord hadden gehad. Hex Lord lag na een half uurtje al op z'n achterste (problemen met de adds, maar de rest ging prima). Daarna dus een volle drie uur zitten wipen op Zul'Jin. De eerste twee phases zijn een eitje. De Eagle form gaan op zich ook nog wel (onze Druid ging continue dood), maar op die laatste twee phases slaan we de hele tijd dood. Lynx moord ons te snel uit, en de Dragonhawk ook. We blowen cooldowns op de Lynx met als resultaat dat er maar een of twee mensen dood zijn (de inkomende damage is gewoon te hoog voor ons om dat te healen), om vervolgens te weinig DPS te hebben op de Dragonhawk. Maar ja... Wat doe je eraan. Volgende week gaat ie eraan!
Surfin' paradise!
Hehe ik vind em prachtigheuveltje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:17:
Werd gepost in ons druid forum. best wel zuur eigenlijk
[afbeelding]
Bnet pindle#2913
daarna invite gekregen voor ZA, gezien veel mensen in de guild waar mijn rogue in zit nogal undergeared zijn op zich voor ZA welke best nog pittig is als kara guild werd een optimale groep geporbeerd qua gear etc.
Lynx op 30% met deze groep
Eagle boss down en voor mij een nieuwe offhand
Akil'zon's Talonblade
Binds when picked up
One-Hand Sword
100 - 187 Damage Speed 1.50
(95.7 damage per second)
+25 Stamina
Durability 105 / 105
Requires Level 70
Equip: Improves haste rating by 18 (1.7%).
Equip: Increases attack power by 52.
Item Level 132
\o/
lathro's de deur uit geschopt
Maar lynx is best naar

Je kunt met die macro dus ook inbakken dat je een heal pot gebruikt en meteen weer switched naar een stance.Exitium schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:52:
Heb de volgende macro voor m'n druid.
code:
1 2 3 #show /cancelform [stance,noflying] /cast [nomodifier] Cat Form; [modifier:ctrl] Travel Form; [modifier:alt] Bear Form
Best handig, denk alleen dat het beter is dit niet bij een bossfight te proberen als je aan het tanken bent
en de stomme "wirts leg" moest je bewaren voor als je naar een moeilijker level ging.Evil_Kroki schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:06:
[...]
Hiermee opende je een portal naar een hidden level. (tientallen "mad cows" afmaken met leuke drops )
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik zit ook nog maar op de 354 ofzo..
Ach, zoals al gepost, ik level het tussendoor, bijvoorbeeld als ik even 10min moet wachten tot een instance. Em het verdiend zeker niet slecht, als je in Terokk ofzo vist.
Grats! Ik had 'm gister ook.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:49:
Vol verwachting opende ik het kratje en wat zag mijn oog...?![]()
Juist ja, vanaf nu is mijn assortiment uitgebreid met spicey talkbak. Erg blij ben ik daarmee![]()
Gister maar even een respec gedaan naar een Off Tank spec:
http://www.worldofwarcraf...0000055511330020120501300
Met deze spec ben ik ook in staat redelijk wat damage te produceren in plaats van de volledige "Protection Spec". Moet zeggen dat het questen stukken sneller ook ging
Wil namelijk graag gaan questen voor mijn flying mount skill van 300. Zodat ik de Engineer mount met Mach 1 kan gaan maken.
Heeft iemand tips om snel aan goud te komen? Mijn professions zijn Mining en Engineering.
Tijdens de run eerst de healer die net voor de 3e boss moest gaan, jonge gast, moest naar bed en daarna ook nog een shammy die ook moest gaan vlak NA de 3e boss. Ik balen omdat ik voor de Sonic Spear ga die van de 4e boss dropped. Maar gelukkig toch nog de 2 vrije plaatsen weten op te vullen met andere mensen.
Vanavond maar weer eens een poging...

* Klikbaar *
Voor 95% Ace2.
Check rechtsonderin op mijn UI screenshotVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:49:
[...]
Juist ja, vanaf nu is mijn assortiment uitgebreid met spicey talkbak. Erg blij ben ik daarmee![]()
Gisteren ook weer even verder gewerkt aan mijn laatste puntjes voor tailoring en nu eindelijk 375

Helaas zag ik dat ik nog 10 Primal Waters nodig had voor mijn laatste item (Frozen shadoweave robe). Dat gaat niet echt snel als je frost specced bent. Kortom even respecced naar fire om mats te farmen voor een item die ik ga gebruiken met een frost spec

Primal water kun je gewoon vissen, gaat erg rap in Nagrand.Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:40:
Helaas zag ik dat ik nog 10 Primal Waters nodig had voor mijn laatste item (Frozen shadoweave robe). Dat gaat niet echt snel als je frost specced bent. Kortom even respecced naar fire om mats te farmen voor een item die ik ga gebruiken met een frost spec.
En anders kun je primal fire grinden en verkopen, en dan weer water kopen.
Verwijderd
Hey gefeli manOkkE schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:53:
[...]
Ik zit ook nog maar op de 354 ofzo..
Ach, zoals al gepost, ik level het tussendoor, bijvoorbeeld als ik even 10min moet wachten tot een instance. Em het verdiend zeker niet slecht, als je in Terokk ofzo vist.
[...]
Grats! Ik had 'm gister ook.
Wat betreft fishing. Ik heb het goed in de gaten gehouden, en als je een fishing lure equiped (+100fishing geloof ik) en constant beet hebt en geen "Your fish has got away" melding krijgt, doe je 2 a 3 minuten per skill up.
In het begin gaat het echt te snel, maar vanaf lvl 125 ergens werkt het zo.
Het maakt ook niet uit waar je vist. Fishen = levelen.
Ik heb fishing op 375, dus ik weet wel waar ik over praat
Trouwens nog een tip. Vanaf lvl 225 kan je met de fishing lure goed in outland vissen. Scheelt enorm dat je niet telkens terughoeft. Ook kan je in een shat een q doen (erg simpel) voor een groene hengel met +20 fishing. Hij geeft minder +fishing dan de blauwe van de fishingcontest (scheelt ook maar 5 puntjes), maar je krijgt er wel een zooi sta voor in de plaats + redelijke dps
Daar staat wel tegenover dat je die 1 voor de groene hengel binnen 5 min completed hebt
s6
Nee hoeft niet hoor. Aardig maar hoeft nietXylon schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:58:
[...]
Heel erg bedankt!![]()
[...]
Ik zal binnenkort misschien wel eens even kijken of ik hem even opnieuw download en dan updateAls hij dan af is dan post ik het hier wel even
Als je wilt kun je het trouwens ook zelf proberen, hier staat hij namelijk, versie 8.1(De compilation is trouwens niet door mij gemaakt).
Ben hartstikke tevreden met mijn UI. Heb hem zelf inelkaar gezet dus dat vind ik altijd een groot voordeel. Als er iets niet werkt, kan ik gericht zoeken naar een oplossing.
In het begin had ik een pack, maar dat vond ik niks. Geen flauw idee wat de samenhang tussen de addons is etc.
Maar ik vond de jouwe gewoon mooi
@Jerry: Was het gister de nationale spicy talbuk dag?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 10:03 ]
Vissen heb ik nog niet hoog genoeg geleveled. Maar fires grinden en dan weer water kopen had idd een goede optie geweest, stom dat ik daar niet aan gedacht hebFireAge schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:43:
[...]
Primal water kun je gewoon vissen, gaat erg rap in Nagrand.
En anders kun je primal fire grinden en verkopen, en dan weer water kopen.

Gisteren trouwens ook nog even een heroic Mana Tombs gedaan. Hij is goed te doen totdat je bij de laatste baas komt

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 21-11-2007 09:51 ]
Verwijderd
Kan iemand mij aangeven hoe je je add-ons zo kunt inrichten, want ik vind dit wel enorm mooi!!!!!!!!!!Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:40:
Eindelijk gisteren tijd gehad om een screenshot van mijn interface te uploaden.
[afbeelding]
* Klikbaar *
Voor 95% Ace2.
[...]
Mag me ook mailen of zo hoor
Het is niet makkelijk uit te leggen om ze zo in te stellen, want er zitten zoveel opties in die ik veranderd hebVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:49:
[...]
Kan iemand mij aangeven hoe je je add-ons zo kunt inrichten, want ik vind dit wel enorm mooi!!!!!!!!!!
Mag me ook mailen of zo hoor
Beacons kan je het beste negeren op heroic. Ze hebben meer hitpoints, en als je ze een keer niet om krijgt respawnen ze als caster met volle HP en heb je dus een heleboel dps verspild. De boss heeft niet zo veel hitpoints, dus als iedereen zn best doet gaat ie vrij snel neer, zeker als je tank een beetje op zn spellreflect let kan ie veel damage doen (mits warrior natuurlijk). De adds gewoon negeren, doorheen healen, indien mogelijk door je tank laten oppakken met swipe/thunderclap/concecration en dan zou ie vrij snel om moeten zijn.Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:46:
[...]
Gisteren trouwens ook nog even een heroic Mana Tombs gedaan. Hij is goed te doen totdat je bij de laatste baas komt. Damn, die beacons zijn echt binnen 5 sec gespawned in ventjes. We kregen ze helaas niet snel genoeg neer
.
Ik heb een WOS-post!
DING 70!!!!
Zo, da's mijn tweede 70-er, een mage
Wel even een raar probleem. Kreeg gisteren van twee kanten te horen dat ik online was met mijn mage. Raar, want ik was de hele dag op mijn werk.
Een van mijn guildies zat te praten met 'mij' en hij kwam erachter dat ik het niet was. Logisch als je Nederlands lult en Engels terugpraat.
Frappante is: ik vond mijzelf terug op exact dezelfde plek als waas ik was uitgelogd, nl. bovenop de fontein in SW.
Van al mijn characters is NIETS verdwenen. Geen geld, geen items, niets.
Wel heb ik gelijk mijn paswoord aangepast, maar ik ben bang dat ik een keylogger o.i.d. naar binnen heb gehaald.
Mijn virusscanner vindt niets, maar ik wil wel graag weten of ik kan achterhalen of ik een keylogger heb, en zo ja: hoe doe ik dat?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dit topic is gesloten.