"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Anoniem: 236948
Tnx man, want ik snap idd niets van die instellingenJerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:54:
[...]
Het is niet makkelijk uit te leggen om ze zo in te stellen, want er zitten zoveel opties in die ik veranderd heb. Maar ik kan hem wel een keer uploaden en dan moet je alleen wat namen van directories aanpassen.
De truuk is om de eerste 2 beacons even te marken en heel snel (voor ze humanoid worden) neer te nuken, en vervolgens alle dps op de boss en die dan neernuken. De adds gewoon negerenJerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:46:
[...]
Gisteren trouwens ook nog even een heroic Mana Tombs gedaan. Hij is goed te doen totdat je bij de laatste baas komt. Damn, die beacons zijn echt binnen 5 sec gespawned in ventjes. We kregen ze helaas niet snel genoeg neer
.
Bnet pindle#2913
Gedaan, niets gevondenAnoniem: 85443 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:04:
Ad Aware zal het vast kunnen opsporen Snuffel
Overigens een tweede opmerkelijk ding:
Ik zit regelmatig op Thottbott, en ik krijg geregeld popups met antivurus troep, systeem is niet up to date bla bla verhalen.
Dat is van de een op de andere dag gebeurd. Verband met dubieuze software is snel gelegd, echter doet dit probleem zich uitsluitend voor bij de thottbott site. Alle andere sites hebben hier geen last van.
Raar?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 240336
Nou had ik een green healing mace, (geen slechte) nou ik kijke THE FOCUS ESSENSER (ofzo iets) stond der weer op nou ik kijke 120g, ik denk NO WAY, nou ik verder kijken staat die er op voor 50g
Ik denk YES YES healing bijna zonder buffs op 1k bonus
Anoniem: 71754
Ik heb hetzelfde met thottbot, daarom ga ik daar ook niet meer naartoe. gelukkig is wowhead een zeer goed alternatief!Snuffel schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:11:
[...]
Gedaan, niets gevonden
Ik zit regelmatig op Thottbott, en ik krijg geregeld popups met antivurus troep, systeem is niet up to date bla bla verhalen.
Dat is van de een op de andere dag gebeurd. Verband met dubieuze software is snel gelegd, echter doet dit probleem zich uitsluitend voor bij de thottbott site. Alle andere sites hebben hier geen last van.
Raar?
Waarschijnlijk zijn het gewoon sponsors van thottbot, maar blijft idd enorm storendAnoniem: 71754 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:22:
[...]
Ik heb hetzelfde met thottbot, daarom ga ik daar ook niet meer naartoe. gelukkig is wowhead een zeer goed alternatief!
laat ik het nou juist hebben met Wowhead...Anoniem: 71754 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:22:
[...]
Ik heb hetzelfde met thottbot, daarom ga ik daar ook niet meer naartoe. gelukkig is wowhead een zeer goed alternatief!
Grappig, ik heb het juist bij wowhead en niet bij thottbot. (neem aan dat jullie het over dat fijne ‘’Errorsave’’ hebben ?)Anoniem: 71754 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:22:
[...]
Draai meestal in het weekend ff Hitman Pro en het is weer verdwenen voor even.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ej, ik speel ook op Emerald Dream alliance side. In welke guild zit jij en wat is je naam?Anoniem: 240106 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:03:
------- Snap nog niet alles, want do nu Kara en Maulgar op farm met mijn guild op Emerald Dream realm Ally side. ..........
Anoniem: 63072
volgens mij krijg je die popup/ andere pagina alleen als je met je muis over die banner heen gaat (helaas is dat meestal de snelste weg naar de zoekbox links). Ik heb het zowel met wowhead, thottbot, als allakhazam gehad, maar de laatste weken niet meer eigenlijk.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:33:
Idd ik heb het op WoWhead, erg irritant omdat het ook nog eens in plaats van de pagina die je bekijkt komt. Maar ja wat wil je ook. Beide zijn in handen van een (voormalig?) goldseller. Ik heb het toch al niet zo op met die lui. Begrijp best dat de oprichters van wowhead dachten cashen als het kan, maar goed zie hier het resultaat.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Firefox + AdBlock Plus doet wonderen, hostfile edit van Spybot S&D erbij, welke banners / adsHanH schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:38:
[...]
volgens mij krijg je die popup/ andere pagina alleen als je met je muis over die banner heen gaat (helaas is dat meestal de snelste weg naar de zoekbox links). Ik heb het zowel met wowhead, thottbot, als allakhazam gehad, maar de laatste weken niet meer eigenlijk.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Inderdaad, ik draai al 3 jaar lang op al m'n PC's deze combo en ik heb al 3 jaar lang geen popups of virussen / spyware meer gezien.
Gisteren Kael'Thas voor 't eerst gezien, lache fight is dat zeg. Tot op heden steeds wipes in phase 3 maar daar komen we iig nu elke keer stable
Bnet pindle#2913
Ben ik met je eens.Anoniem: 236948 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:45:
Is er trouwens geen forum gemaakt voor de add-ons voor World of Warcraft????? Zou denk ik wel heel handig kunnen zijn of zijn er tips voor andere sites waar je veel info kunt vinden voor het instellen van die dingen
Ik zie ook wel eens screenshots voorbij komen van mooie interfaces en dan wil ik wel eens weten Hoe en Wat.
(ik denk dat iedereen zo'n beetje wel bekend is met www.wowinterface.com, maar een topic hier is altijd fijn
Anoniem: 85443
Het 1e wat mij te binnenschiet: Check je hostfile eens om te kijken of die schoon is.Snuffel schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:11:
[...]
Gedaan, niets gevonden
Raar?
Aah zo te lezen "hoort" dit.
Doe het volgende:
Flikker IE eruit -> Firefox icm adblock en flashblock
Installeer spywareblaster; is een programma wat veel dingen, zoals tracking cookies, onveilige pagina's en je hostfile blokkeert
Laat Ad Aware "On Demand" scannen.
Eventueel een firewall, maar vaak heb je al een firewall in je router zitten. Dit is afdoende.
Ik gebruik deze setup, en ik heb NOOIT ellende (spyware, popups, toolbars) op mijn pc.
Ik scan 1x in de maand ongeveer, maar het enige wat hij altijd vind is een MRU list, mja daar doe je zo weinig tegen.
het voordeel van de plugins als Adblock en Flashblock zijn dat je met Adblock alle reclame uit pagina's kan slopen. Zelfs sites als simplemp3s.com (lekker oldskool, kent iedereen wel vast), kan je volledig reclamevrij maken. Flashblock doet precies hetzelfde, maar dan voor flash
Overigens kan ik voor het schoonhouden van je systeem (schoonhouden, geen spyware, virussen verwijderen) Crap Cleaner (CCleaner) en JV 16 Powertools aanraden.
Degene die zegt dat XP na verloop dichtslibt, kent mijn pc nog niet. Deze heb ik nu met een installatie van een half jaar draaien die nog supersnel is.
Vorige PC had ik een 3 jaar oude installatie.
Bijhouden is het sleutelwoord hier
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 21-11-2007 11:13 ]
Anoniem: 232786
Wat zijn die 2 Unain dingen onderin? Ik snap dat jouw char unain heet, maar wat doen die 2 windows met 0/100?Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:40:
Eindelijk gisteren tijd gehad om een screenshot van mijn interface te uploaden.
[afbeelding]
* Klikbaar *
Voor 95% Ace2.
bij mij is hij wel gedropt!Skillz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:18:
Gisteravond weer SL gerunned met een pug (2e avond achter elkaar met een pug) en weer niet de Sonic Spear gedroppedBegint nu lichtelijk irritant te worden
Tijdens de run eerst de healer die net voor de 3e boss moest gaan, jonge gast, moest naar bed en daarna ook nog een shammy die ook moest gaan vlak NA de 3e boss. Ik balen omdat ik voor de Sonic Spear ga die van de 4e boss dropped. Maar gelukkig toch nog de 2 vrije plaatsen weten op te vullen met andere mensen.
Vanavond maar weer eens een poging...

Eerste run dropt Murmur die 2 robes

Daarna rerun met dezelfde PuG (Mage, Prot Warrior, Ele/resto shammy, full resto shammy en BM hunter (ik zónder über macro

Inderdaad wat doet het en welke mod is het?Anoniem: 232786 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:13:
[...]
Wat zijn die 2 Unain dingen onderin? Ik snap dat jouw char unain heet, maar wat doen die 2 windows met 0/100?
En met welke mod heb jeje combat en chat-log gesplits onder in de hoeken?
Ziet er strak uit
43% of all statistics are worthless.

oh en kijk waar ik sta...
[ Voor 16% gewijzigd door Bezulba op 21-11-2007 11:18 ]
blup
je combat log kun je gewoon achter je chatlog wegslepen, en op een willekeurige plaats neergooien.Nowa schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:17:
[...]
Inderdaad wat doet het en welke mod is het?
Ziet er strak uit
Inderdaad, alle Chat Tabs die je aanmaakt (niks geen addons voor nodig) kun je op klikken en wegslepen. Zo heb ik zelf m'n tabs zo staan: Chat - Combat - Guild - Party - Whispersbatsma schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:19:
[...]
je combat log kun je gewoon achter je chatlog wegslepen, en op een willekeurige plaats neergooien.
Als er dan ergens een chat word volgespamt kun je nog wel simpel bijlezen als je zelf ook ergens aan het chatten was.
[ Voor 22% gewijzigd door UTwizard op 21-11-2007 11:24 ]
Zoals je op het plaatjes ziet, heb ik mezelf geselecteerd (glow op linker unit frame).Anoniem: 232786 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:13:
[...]
Wat zijn die 2 Unain dingen onderin? Ik snap dat jouw char unain heet, maar wat doen die 2 windows met 0/100?
Midden is target of target (handig om te kijken of je aggro hebt).
Rechts is target (wat je aan het killen bent
Als je jezelf selecteert dan heb je als target jezelf, maar ook je target of target ben je dan zelf
Boven mijn eigen unitframe staat nog een pet frame (water elemental) en boven mijn target frame staat een focus frame (sheep) voor mijn mage
Zie hierboven voor wat het doet. De mod voor de unitframes is: Pitbull.Nowa schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:17:
[...]
Inderdaad wat doet het en welke mod is het?
Ziet er strak uit
De combat en chatlog kan je standaard al splitsen door de combat tab weg te slepen, maar om ze helemaal in te stellen heb ik: Prat. Voor het mooi afbeelden van combat messages heb ik SimpleCombatLog gebruikt
U Bastard!Evil_Kroki schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:15:
[...]
bij mij is hij wel gedropt!![]()
Eerste run dropt Murmur die 2 robes![]()
Daarna rerun met dezelfde PuG (Mage, Prot Warrior, Ele/resto shammy, full resto shammy en BM hunter (ik zónder über macro)) en daarvan heb ik de cloak van Blackheart, de blaffer van Vorpil én de Sonic Spear mogen looten! driewerf
!
Die gun heb ik ook al voorbij zien komen, maar ben nou eenmaal geen gunner
Trouwens de group waarmee we nar binnen gingen bestond uit een Warrior, 2 Shammies (1 heal, 1 dps), een lock en een hunter. Was wel interessant en ging nog vrij aardig ook. Alleen braken mijn traps af en toe iets te snel
[ Voor 17% gewijzigd door bitpixl op 21-11-2007 11:33 ]
Anoniem: 121555
Hij heeft zichzelf getarget en heeft 0 rage van maximum 100: 0/100Anoniem: 232786 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:13:
[...]
Grats! Bij Solarian merk je gelijk wie er vroeger nooit MC heeft gedaaneendje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:17:
whee solarian down.. het koste ons gewoon 3 triesna 2 tries en 2x de raid opgeblazen zien worden kwam er een10 minute break met de enige mededeling: "get solarian alarm NOW!" natuurlijk vonden sommige dat ze dat niet nodig hadden, maar gelukkig de rest wel. Dus ging het opeens harstikke goed
Dat mensen zoiets nodig hebben is beyond me, maar het is frustrerend want er komen fights aan die een heel stuk meer oplettendheid vereisen
[afbeelding]
oh en kijk waar ik sta...ik was net bezig in bear form te gaan om de tree lekker te humpen
Retestrakke UI!Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:26:
[...]
Zoals je op het plaatjes ziet, heb ik mezelf geselecteerd (glow op linker unit frame).
Midden is target of target (handig om te kijken of je aggro hebt).
Rechts is target (wat je aan het killen bent).
Als je jezelf selecteert dan heb je als target jezelf, maar ook je target of target ben je dan zelf. Dit is gewoon om te laten zien waar de frames staan.
Boven mijn eigen unitframe staat nog een pet frame (water elemental) en boven mijn target frame staat een focus frame (sheep) voor mijn mage. Deze zijn nu alleen niet te zien.
[...]
Zie hierboven voor wat het doet. De mod voor de unitframes is: Pitbull.
De combat en chatlog kan je standaard al splitsen door de combat tab weg te slepen, maar om ze helemaal in te stellen heb ik: Prat. Voor het mooi afbeelden van combat messages heb ik SimpleCombatLog gebruikt.
Jij wil vast wel al je mods posten die je hiervoor gebruikt hebt?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik ben nog nooit bij Solarian geweest, maar is het "YOU ARE THE BOMB!"?QuarK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:33:
[...]
Grats! Bij Solarian merk je gelijk wie er vroeger nooit MC heeft gedaan
Welke boss was dat oko alweer in MC, Die grote fire elemantal toch, die na gharr (stone elemental)Anoniem: 121555 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:37:
[...]
Ik ben nog nooit bij Solarian geweest, maar is het "YOU ARE THE BOMB!"?
Shazzrah (als ik het me herrinner) vond ik wel altijd een vet gevecht met al die groepjes en de mt zich maar kapot rennen
Meh, Kah (Veive) is er in uiterlijk niet op vooruitgegaan zeg. Geef die undead eens niet te veel eten...eendje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:17:
whee solarian down.. het koste ons gewoon 3 triesna 2 tries en 2x de raid opgeblazen zien worden kwam er een10 minute break met de enige mededeling: "get solarian alarm NOW!" natuurlijk vonden sommige dat ze dat niet nodig hadden, maar gelukkig de rest wel. Dus ging het opeens harstikke goed
Dat mensen zoiets nodig hebben is beyond me, maar het is frustrerend want er komen fights aan die een heel stuk meer oplettendheid vereisen
[afbeelding]
oh en kijk waar ik sta...ik was net bezig in bear form te gaan om de tree lekker te humpen
En wel leuk met die Z'A loot van jullie.
Loots:
- [Badge of Justice] - Everyone
Ja duh.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Die gasten die NIET naar de raidleader/guildmaster rennen?QuarK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:33:
[...]
Grats! Bij Solarian merk je gelijk wie er vroeger nooit MC heeft gedaan
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke addon je boven je combat log hebt staan. (Mail, Bags etc)Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:40:
[afbeelding]
* Klikbaar *
Voor 95% Ace2.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik heb vroeger vaak zat richting jarnotjuh gerent met de bedoeling om hem op te blazenImdaMned schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:51:
Die gasten die NIET naar de raidleader/guildmaster rennen?
Tot de guild het doorkreeg en zij mij elke keer voor waren
Hier zijn degene die je kan zien:Snuffel schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:36:
[...]
Retestrakke UI!
Jij wil vast wel al je mods posten die je hiervoor gebruikt hebt?
- Pitbull (unitframes)
- eePanels (panels opleuken: randjes en gradients)
- ArkInventory (Bags opdelen in quest-items, mounts, gear, consumables, etc)
- Prat (tekst instellen)
- Fubar (bar bovenin)
- ElkBuffBars (Buffs en Debuffs, rechtsbovenin)
- Bartender3 (spell bars)
- Squeenix (minimap aanpassen)
- SLTimeX (Performance/tijd/bags/mail, links van minimap)
- SimpleCombatLog (simpelere combat logs)
en dan heb ik nog tig addons die je niet ziet. Ik zal vanavond wel even een screenshot van mijn addon folder uploaden.
Zei Immie die als hij de bomb was met opzet naar de MT blinkte als het aan hem lagImdaMned schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:51:
[...]
Die gasten die NIET naar de raidleader/guildmaster rennen?
baron geddonAnoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:42:
[...]
Welke boss was dat oko alweer in MC, Die grote fire elemantal toch, die na gharr (stone elemental)
Shazzrah (als ik het me herrinner) vond ik wel altijd een vet gevecht met al die groepjes en de mt zich maar kapot rennenof die nuke boss, met die 2 core hounds als adds ook een vet gevecht of die 2de bosss AAAARRRRGGGG Gief mc back
![]()
- rode gloed niet te zien
- minstens 2 whispers niet te lezen
- raidwarning niet zien
- niet naar ventrilo luisteren
- claimen dat ze bugged waren, dat ze het niet zagen
Of na het opblazen en terugrennen de kortste route naar de groep terug namen, en vervolgens door de volgende bom opgeblazen werden... Beetje gebrek aan inzicht.
[ Voor 25% gewijzigd door QuarK op 21-11-2007 11:57 ]
HERETIC!Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:42:
[...]
Welke boss was dat oko alweer in MC, Die grote fire elemantal toch, die na gharr (stone elemental)
Da's Geddon, dat je dat niet meer wist zeg.
Jammer dat ze dat gefixed hebben...
Net als dat Blood of Hakkar verhaal. Schitterend..
Klassiek filmpje. Hebben niet veel mensen kunnen doen, was vrij snel gehotfixed (of verboden, op straf van een ban, weet t niet zeker meer)..deadsy33 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:58:
Ach vroegah kon je pet ook de bom zijn, dismissen om vervolgens de halve AH op te blazen.
Jammer dat ze dat gefixed hebben...![]()
Net als dat Blood of Hakkar verhaal. Schitterend..
Het aids gebeuren heeft wat langer geduurd dacht ik. In ieder geval voelde het langer.
[ Voor 6% gewijzigd door QuarK op 21-11-2007 12:00 ]
Klein verslag over de 2 games die we gespeelt hebben
1ste BG duurde 19 min
2de BG duurde 47 min
Beide BG's waren in WG
1ste BG :
Vol goede moed begonnen wij aan de battle ground tegen de horde, duidelijk afspraken gemaakt wie er defense gaat en wie gaat attacken. Over deze poging kunnen we relatief kort zijn we werden afgeslacht. ( Hoezo defense ? Ik stond bij onze flag in defense en de rest stond bij de horde in het camp te wachten waarop de horde vrolijk binnen kwam iedereen afslachte en capte )
3 tegen 0 binnen 19 mins.
2de BG :
Dit ging een stuk beter en het teams waren meer uitgebalanceerd met rolverdeling ( totaal andere spelers ook ) we gingen constant gelijk op tot de laatste cap na ongeveer 30 minuten waren en 2 Undead Rogue's die bij onze respawn stonden te wachten ( beide met 2 Dagger en Fiery enchant derop
Game over.
Leuk zo'n avondje BG-en, niet dus vooral de laatste BG deed mij zoiets hebben ik ga maffen succes. Kortom vanavond maar weer verder om eens wat badges te verdienen en wat honor.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:52:
[...]
Hier zijn degene die je kan zien:
- Pitbull (unitframes)
- eePanels (panels opleuken: randjes en gradients)
- ArkInventory (Bags opdelen in quest-items, mounts, gear, consumables, etc)
- Prat (tekst instellen)
- Fubar (bar bovenin)
- ElkBuffBars (Buffs en Debuffs, rechtsbovenin)
- Bartender3 (spell bars)
- Squeenix (minimap aanpassen)
- SLTimeX (Performance/tijd/bags/mail, links van minimap)
- SimpleCombatLog (simpelere combat logs)
en dan heb ik nog tig addons die je niet ziet. Ik zal vanavond wel even een screenshot van mijn addon folder uploaden.
Ga er mooi gebruik van maken!
Ben benieuwd naar de rest
Blijkbaar een ex-guildie van m'n alts.
Exitium schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:03:
[...]
Blijkbaar een ex-guildie van m'n alts.Realmforums aan het lezen geweest? ^^

Ouwe relnicht.
Per binnenkort zit ik met m'n roze tankje weer in Docet Umbra, fijn. Lekker beetje kletsen tijdens het levellen.
Female gnoem warrior gerolled trouwens? Givf naam.
Net de Diplomate quest afgerond zie ik staan: your reputation with stormwind has been reversed..
WTF ? Iemand dit al vaker meegemaakt?
Mijn shammy heeft nu alle totems, maar ben wel behoorlijk blut. Iemand tips om snel weer rijk te worden ?
Ja, dat is heel bekend dit verschijnsel.Net de Diplomate quest afgerond zie ik staan: your reputation with stormwind has been reversed..
Het houdt gewoon in dat je langzaam transformeert in een Horde.
Je reputatie met Ogrimar zal ook stijgen naarmate je reputatie met Stormwind daalt.
En op een gegeven moment sta je Allies te ganken....
Van het weekend was het gebruikelijk dat als ik zo'n 4k HP's estimated had de volgende dag dit resulteerde in zo'n 3,2k HP's werkelijk. Voorheen was kreeg ik zo'n 3,8k als ik estimated 4k had. Lag iig vele malen dichter bij elkaar.
Gisteren moest ik nog wat arena's doen en heb weinig BG kunnen doen. Estimated had ik ruim 1,7k (inclusief de daily quest) en vanmorgen dus net aan 1,2k gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 21-11-2007 12:34 ]
Zoals Vexx al zegt, waarschijnlijk heb je verkeerd gekeken en stond er Revered ipv Reversed. Het nederlands moeten ze gewoon afschaffen, alles en iedereen moet Engels gaan praten, dan heb je dit soort problemen niet.Security schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:11:
Gisteren iets vaags meegemaakt.
Net de Diplomate quest afgerond zie ik staan: your reputation with stormwind has been reversed..
WTF ? Iemand dit al vaker meegemaakt?
Mijn shammy heeft nu alle totems, maar ben wel behoorlijk blut. Iemand tips om snel weer rijk te worden ?
(Afgezien van het feit dat Nederlands op zichzelf al een rottaal is)
Wat is de link tussen Nederlands/Engels en Reversed/Revered?
Als hij nu Reversed leest, zal dat als hij Engelstalig zou zijn, niet anders zijn.
Ik lees in het Nederlands soms ook wel iets wat er niet staat. Heeft te maken met een verwachtingspatroon, al dan niet onbewust.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 21-11-2007 12:37 ]
Exitium schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:10:
Lol, die gozer is zo retarded, hij verdient het gewoon.
Then i think there was another druid, couldnt find the banish button whatsoever and i got sick and tired, all they did was whine i wasnt holding agro and not doing my job, well i can tell you that i have been a protection tank since lvl 10 and ive done tons of riads and i DO know what im doing.

OlithiaFemale gnoem warrior gerolled trouwens? Givf naam.
Agreed! Engels FTW!UTwizard schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:33:
(Afgezien van het feit dat Nederlands op zichzelf al een rottaal is)
Ben druk met het Netherwing rep grinden de laatste paar avonden (en hier en daar een heroic instance voor de badges). Ben nu Honored (zat aan het begin van de dag op 1.9k/12k en aan het eind van de avond zat ik op 10k/12k. Dat gaat dus erg lekker. Als mijn berekeningen kloppen en ik niet hoef te raiden dan zit ik dus aankomende zondag op een Netherdrake.
Verder maar alvast Hemo gerespecced en wat arena´s gedaan met m´n 3v3 team. We hebben een rating van maar 1500, mede doordat eigenlijk 2 van de 4 members niet gespecced en gegeared zijn voor pvp (de hunter weigert zijn pvp gear te dragen omdat Resilience volgens hem waardeloos is voor hunters en die gear zijn dps te veel nerfed). Heb nu een 11/26/24 spec, en ik ben er helemaal gek op: pure pwnage in pvp, en ook dikke damage in PvE.
Mooi ding. Lijkt een beetje op die van mij. Twee vraagjes.Jerry schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:40:
[afbeelding]
* Klikbaar *
Voor 95% Ace2.
Combatlog is ECL? (Easy Combat Log)
Hoe heet die addon die je laat zien hoeveel damage je abilities doen bij de desbetreffende knopjes?
Voor de rest flex dingetje
Surfin' paradise!
Ja, Combatlog is ECL (heeft-ie al eerder aangegeven).Snappie88 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:40:
[...]
Mooi ding. Lijkt een beetje op die van mij. Twee vraagjes.
Hoe heet die addon die je laat zien hoeveel damage je abilities doen bij de desbetreffende knopjes?
Die andere Addon is waarschijnlijk Theorycraft (die deed dat vroeger in ieder geval altijd, maar ik dacht dat-ie niet meer geupdate werd)
Ik gok op DrDamage.Snappie88 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:40:
Love Warrior Simple Bars....Snappie88 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:40:
[...]
Mooi ding. Lijkt een beetje op die van mij. Twee vraagjes.
Mages = Pots Spells Decursing Spelstal , Macro's Fireballs rank 1 rank 6 rank 13 , Portals Water Trinkets Baggs ...
Grrrr !!!
ja het verandert zo snel en er zijn zoveel bosses erbij gekomen, maar namen zoals ragnaros, neffie, ony ct'hun vergeet je niet zo snelExitium schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:57:
[...]
HERETIC!
Da's Geddon, dat je dat niet meer wist zeg.
Er is een bug momenteel. Het is heel makkelijk te controleren.Hooli-gan schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:24:
Is het andere mensen ook al opgevallen dat sinds de daily BG quest, estimated honer vele malen hoger is dan je werkelijk krijgt. Ik heb het iedee dat je die honor voor die quest helemaal niet krijgt.
Van het weekend was het gebruikelijk dat als ik zo'n 4k HP's estimated had de volgende dag dit resulteerde in zo'n 3,2k HP's werkelijk. Voorheen was kreeg ik zo'n 3,8k als ik estimated 4k had. Lag iig vele malen dichter bij elkaar.
Gisteren moest ik nog wat arena's doen en heb weinig BG kunnen doen. Estimated had ik ruim 1,7k (inclusief de daily quest) en vanmorgen dus net aan 1,2k gekregen.
Je krijgt de honor van de daily quests 2 keer. Wat je moet doen is het volgende.
- Doe de daily.
- Check je honor voordat je hem inlevert.
- Lever daily in (zal +419 of zo zijn)
- Log uit.
- Log in
- Check honor (nog een keer 419 honor hoger dan voordat je uitlogde)
Daar zit dus de bug
Guns zijn inderdaad veel te luid en deze is ook veel te snel om goed te zijn (2.0)Skillz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:29:
[...]
Die gun heb ik ook al voorbij zien komen, maar ben nou eenmaal geen gunner
Maar hij ziet er zo kewl uit
die elem/resto shammy (Bruce @ Auchindoun) deed onnoemelijk veel dmg, echt niet normaal.Trouwens de group waarmee we nar binnen gingen bestond uit een Warrior, 2 Shammies (1 heal, 1 dps), een lock en een hunter. Was wel interessant en ging nog vrij aardig ook. Alleen braken mijn traps af en toe iets te snelLater kwam er een Mage i.p.v. de dps Shammy en dat maakt het toch wel een STUK makkelijker.
We rushten zo hard door alles heen. Vorpil, bijvoorbeeld, lag neer 2 sec na z'n eerste teleport.
Op die manier is puggen dan weer wel fun
1,5 avond gewhiped op Illidan, vanavond weer opnieuw beginnen in BT full focus op de BT deze week.
Hopelijk eind van deze week de FK Trollbane Alliance. Iemand nog tips voor een restodruid?
http://www.youtube.com/watch?v=LLlCfC0bu6Q
Altijd Amerika/ Asia met de leuke reclamesKaap schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:10:
Geen idee of het al voorbij gekomen is maar de nieuwe WoW reclame in Amerika:
Ik begrijp dat het "verwachte" honor is. Maar deze valt sinde 2.3 zoveel lager uit dan voor 2.3. Vroeg me gewoon af of meer mensen dit was opgevallen en waar dit aan zou zou liggen. Naar mijn idee krijg je je die honor points voor de daily quest niet.Anoniem: 85443 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:30:
Ik heb er zelf niet op gelet, maar wat ik wel weet is dat het estimated, oftewel verwacht is. Aan verwachtingen kan je helaas geen rechten ontlenen. Met andere woorden (tis bot, niet zo bedoeld), wees blij dat je tenminste een indicatie krijgt
Tbh gebruik ik voor m'n (prot) warrior vrijwel evenveel als m'n priest (ook 3 bags gear, 1.5 bag pots buffs reagents), dus da's 5 balken, gaat dus niet helemaal opMektheb schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:51:
[...]
Love Warrior Simple Bars....
Mages = Pots Spells Decursing Spelstal , Macro's Fireballs rank 1 rank 6 rank 13 , Portals Water Trinkets Baggs ...
Grrrr !!!
Simpelste UI is nog wel die van m'n rogue
Bnet pindle#2913
GE-WEL-DIG! Echt leukMektheb schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:11:
[...]
Altijd Amerika/ Asia met de leuke reclames
Surfin' paradise!
Klopt
Anoniem: 63072
We waren met een groepje naar binnen: Protection Warrior, Holy priest, Resto Druid, Subtlety Rogue en Affliction Warlock (me).
Enige CC: Sap en fear en op de latere groepjes een sleep. Moeiteloos er doorheen. Dit ga ik vaker doen 3 gratis badges. Vorige keer op mijn druid Heroic Botanica getanked, ook al zo makkelijk.
Hopelijk is Heroic Ramparts (die kon ik tot de laatste patch nog niet doen) ook zo makkelijk, ik wil daar met mn druid nog een riempje halen.
Mja zit wel wat in maja tis ookal heb je 100% CRIT is het bij Blizzard nogaltijd Kanshebben VanHooli-gan schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:13:
[...]
Ik begrijp dat het "verwachte" honor is. Maar deze valt sinde 2.3 zoveel lager uit dan voor 2.3. Vroeg me gewoon af of meer mensen dit was opgevallen en waar dit aan zou zou liggen. Naar mijn idee krijg je je die honor points voor de daily quest niet.
Ookal heb je dan 100% Crit en je schiet Fireball's heb je zo kans hij alsnog van de 4x maar 2x Crit
Das nu eenmaal Blizzard
Ik heb zelf ook een mage, en ik heb daar dezelfde interface als op mijn warriorMektheb schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:51:
[...]
Love Warrior Simple Bars....
Grrrr !!!
Ik heb op mijn mage alleen de spells op mijn zichtbare bar staan waar een cooldown op zit. Er is nog een hidden bar waarop mijn instant/non-cooldown spells zitten
[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 21-11-2007 13:31 ]
misschien rond ie het getal wel af, en heb je dus 995/1000 crit kans. Dan kan ie dus best 2x niet critten, en de volgende 995 wel.Mektheb schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:22:
[...]
Mja zit wel wat in maja tis ookal heb je 100% CRIT is het bij Blizzard nogaltijd Kanshebben Van
Ookal heb je dan 100% Crit en je schiet Fireball's heb je zo kans hij alsnog van de 4x maar 2x Crit
Das nu eenmaal Blizzard
Omdat ik vaker merk dat mensen 'te Nederlands' denken en een Engels woord lezen als een Nederlands woord die daar op lijkt. Zelfde met uitspraak, als je jezelf het verkeerde aanleert ga je dat ook merken aan het lezen van teksten en dergelijke.Anoniem: 85443 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:35:
Wat is de link tussen Nederlands/Engels en Reversed/Revered?
Als hij nu Reversed leest, zal dat als hij Engelstalig zou zijn, niet anders zijn.
Ik lees in het Nederlands soms ook wel iets wat er niet staat. Heeft te maken met een verwachtingspatroon, al dan niet onbewust.
Je kent zelf de momenten van school vast ook nog wel, iemand moet een stuk Engelse tekst oplezen en leest op sommige punten compleet andere woorden op dan dat er staan. Mijn gok is dat hier hetzelfde is gebeurt.
vergeet die van Shatner niet ^^Kaap schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:10:
Geen idee of het al voorbij gekomen is maar de nieuwe WoW reclame in Amerika:
http://video.google.com/v...o=0&type=search&plindex=0
Dit ga ik zeker proberen. Vertrouw Blizzard voor geen meter. Heb echt het idee dat ik momenteel dagelijks voor 419 HP genaaid wordt en slechts 12g over houd van di daily BG quest.ActualFantasy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:58:
[...]
Er is een bug momenteel. Het is heel makkelijk te controleren.
Je krijgt de honor van de daily quests 2 keer. Wat je moet doen is het volgende.
- Doe de daily.
- Check je honor voordat je hem inlevert.
- Lever daily in (zal +419 of zo zijn)
- Log uit.
- Log in
- Check honor (nog een keer 419 honor hoger dan voordat je uitlogde)
Daar zit dus de bug
Heb trouwens al 4 dagen achtereen EoS moeten doen voor die daily, daarvoor 2 keer AB en 1 keer WSG.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 21-11-2007 13:38 ]
haha ik ben nog redelijk nieuw speel net 3 wekenVexx schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:15:
Weet je zeker dat het niet is:
¨You are now Revered with Stormwind City.¨
Revered is een bepaalde reputatie, als je dat nog niet wist.
Neutral > Friendly > Honored > Revered > Exalted.
Denk je dan Revered bent geworden GZ !Security schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:43:
[...]
haha ik ben nog redelijk nieuw speel net 3 weken
Als je verstandig bent stop je er vandaag mee, anders zou het wel hard achteruit kunnen gaan met je sociale leven... dan blijven de gordijnen steeds vaker dicht, de nachten worden steeds langer, dat soort dingenSecurity schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:43:
[...]
haha ik ben nog redelijk nieuw speel net 3 weken
You say that like thats a bad thingUTwizard schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:45:
[...]
Als je verstandig bent stop je er vandaag mee, anders zou het wel hard achteruit kunnen gaan met je sociale leven... dan blijven de gordijnen steeds vaker dicht, de nachten worden steeds langer, dat soort dingen
Of we gaan Staan Jumpen in het stadscafe op Donderdag / Vrijdag / Zaterdag / Zondag Avond !!!!!

Had verwacht toch wat langer in BT bezig te wezen, we waren op zich best lang met ssc bezig geweest met ongeveer toch 2 weken per baas gemiddeld, en nou zon beetje elke week weer een nieuwe baas neer, we zijn pas 1 a 1,5 maandje bezig in BT/MH en nou de enige baas die we nog moeten killen is illidan. Dat is ongeveer even lang als dat we met Kaelthas waren bezig geweest
TY
Ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb..
Inderdaad errug verslavend.. Maare sociale leven de andere helft dan zit ook in wow
1x wsg 2x ab 1x EotS en dan vandaag WEER ABHooli-gan schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:36:
[...]
Dit ga ik zeker proberen. Vertrouw Blizzard voor geen meter. Heb echt het idee dat ik momenteel dagelijks voor 419 HP genaaid wordt en slechts 12g over houd van di daily BG quest.
Heb trouwens al 4 dagen achtereen EoS moeten doen voor die daily, daarvoor 2 keer AB en 1 keer WSG.
Illidan is wel wat moeilijker dan mother/council. Maar mother / council zijn inderdaad erg gemakkelijk. Als je RoS eenmaal neer hebt (en consistent neerkijgt) wordt Teron de moeilijkste boss in de hele BT (de enige waar wij wel eens vaker dan 1 keer op wipen, samen met Archimonde).JeanLucPicard schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:48:
Damn echt een goede raidweek achter de rug, vorige week dinsdag 1e kill Reliquary of souls, afgelopen maandag 1e kill mother shahraz en gister 1e kill illidari council.
Had verwacht toch wat langer in BT bezig te wezen, we waren op zich best lang met ssc bezig geweest met ongeveer toch 2 weken per baas gemiddeld, en nou zon beetje elke week weer een nieuwe baas neer, we zijn pas 1 a 1,5 maandje bezig in BT/MH en nou de enige baas die we nog moeten killen is illidan. Dat is ongeveer even lang als dat we met Kaelthas waren bezig geweest.
Council is gewoon veel uit AoE wegrennen, Mother is de tank healen (kan oplopen tot 30k in 3 secs). Illidan p1 is makkelijk, p2 is het gedeelte waar mensen in het begin op wipen, p3 is makkelijk, en p4 (sub-30%) is klote met bugs en traps die in de muur spawnen. Laatste illidan kill hadden we 4 traps in een pillaar, waarbij illidan 2 vd 4 keer de trap niet wist te vinden.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zo hadden we Gistere in WSG , de naked WSG RUN !!!!
hahaha ja ja perv we dont care ^^
Dresscode : Weird hat + Cloak
Uiteraard 3-0 Verloren , en potje daarna Serieus gedaan en 3-0 Gewonnen
http://forums.wow-europe....?topicId=1640595018&sid=1
--
Bonus honour from the daily battleground quest not being added correctly to the character window
There is a known issue where re-logging after completing the daily battleground quest will result in your honour estimation displaying incorrectly. Please note that this is just a display issue, and any honour you are owed should be applied as normal the next day.
--
jaah, kunnen ze wel zeggen maar prove het maar eens!!!! dat het dan wel klopt voor ut zelfde geld heb je 2x zoveel gekregenActualFantasy schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:05:
Onderste puntje.
http://forums.wow-europe....?topicId=1640595018&sid=1
--
Bonus honour from the daily battleground quest not being added correctly to the character window
There is a known issue where re-logging after completing the daily battleground quest will result in your honour estimation displaying incorrectly. Please note that this is just a display issue, and any honour you are owed should be applied as normal the next day.
--
Anoniem: 232926
Effe doorbijten tot level 20.Anoniem: 232926 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:09:
Iemand nog tips voor het lvlen van een druid, ben nu lvl 16 maar gaat behoorlijk langzaam met die stomme bear form.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 21-11-2007 14:14 ]
Moet ik hem kennen?Pheace schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:35:
[...]
vergeet die van Shatner niet ^^
http://video.google.com/v...o=0&type=search&plindex=0
Surfin' paradise!
Dit topic is gesloten.