Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 138 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:08:
[...]

jaah, kunnen ze wel zeggen maar prove het maar eens!!!! dat het dan wel klopt voor ut zelfde geld heb je 2x zoveel gekregen
Bewijs is erg makkelijk te verkrijgen.
1. Noteer exacte honor op begin van de dag.
2. Doe 1 pvp daily en win die.
3. Noteer je honor die je kreeg van het winnen.
4. Kijk volgende dag hoeveel honor je exact hebt.
5. Voer een simpel rekensommetje uit.

Als Blizzard zegt dat het klopt en met de hele userbase heeft niemand dit onderuit kunnen halen, nou dan geloof ik ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 09:38
Captain Kirk? Come on! :P (Of rescue 911 wat je wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Anoniem: 240336 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:14:
[...]

druid = leuk voor even maar op de lange duur is die mij gaan vervelen
Bij met is het net andersom, druid houd me juist bezig :D En is niet zo easy-mode als bijv. de meeste andere classes (lees: warlock). Toch level ik er nu zelf eentje, haha! :+

Tips voor levelen druid: Hmmm lekker rammen, en healen als je bijna dood bent? :P Zeker wel als feral levelen en even doorzetten. Want wat me bij druid opviel is hoe hoger level je bent je merkbaar sterker word door talents. Had ik minder bij andere classes waarmee ik ooit levelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 15:28
yodax schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:25:
[...]

Captain Kirk? Come on! :P (Of rescue 911 wat je wilt)
ietwat recenter... boston legal.. brilliant daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
Hahaha :D

Ja :) Jonkie :D
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:28:
Tips voor levelen druid: Hmmm lekker rammen, en healen als je bijna dood bent? :P Zeker wel als feral levelen en even doorzetten. Want wat me bij druid opviel is hoe hoger level je bent je merkbaar sterker word door talents. Had ik minder bij andere classes waarmee ik ooit levelde..
Is bij de meeste classes zo hoor, maar je merkt het wel sterk bij druids als je bijvoorbeeld Leader of the Pack krijgt, die extra 5% critrate is erg fijn. Maar bij een shadowpriest krijg je er op level 40 ook 15% damage bij hoor.

En wat dat 'rammen' betreft: dat is dus niet zo. Er zijn altijd dingen die je 'beter' kunt doen, welke skills je wanneer gebruikt. Druids hebben ook het nadeel dat je in catform een beperkte hoeveelheid energy hebt, dus welke skills je in welke sequence gebruikt nogal uitmaken.

Zelf gebruik ik pounce > shred (backstab) > claw > claw > ferocious bite over 't algemeen. Nog een paar leveltjes en dan kan ik claw voor mangle vervangen.

[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 21-11-2007 14:40 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 14:23
Daar gaan we weer. Deel 139.

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236948

Maar dan mag ik toch echt hopen dat iedereen ook engels kan schrijven en spreken, want oh oh oh wat hebben wij Nederlanders daar vaak toch veel moeite mee.... dus voordat je onze eigen taal afschrijft besef wel of je kennis van het Engels goed genoeg is !!!! Voor de meesten onder ons helaas niet!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240106

deadsy33 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:33:

[...]

ej, ik speel ook op Emerald Dream alliance side. In welke guild zit jij en wat is je naam?
Doomcraft alliance is de guild, char is Maxtorr
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.