Ik speel nu sinds +/- 1,5 maand WoW. Ben via een vriend er mee in aanraking gekomen. Op de zelfde dag zowel Halo 3 al WoW gekocht. Halo heb ik 30 mins gespeeld (pas een week later) en ligt nu op de plank. Sindsdien alleen nog maar WoW! Het is ongelofelijk verslavend.
Ik ben begonnen met een human warrior, deze heeft het gered tot level 16 en is nu mijn bank. Ik vind het levellen met een warrior lastig en niet leuk. Gewoon wachte tot de ander dood gaat en geen CC...
Toen heb ik mijn vriendin overgehaald om ook te gaan spelen (dit gaat makkelijker omdat je dan beide veel tijd kwijt bent en toch wat samen doet

). We zijn beide begonnen als draenei. Ik als Shaman en zij als Paladin. Samen netjes alle quest op het uitgestorven Bloodmyst Isle uitgespeelt en toen door naar Lakeshire. (ik vind dat gebied leuker

). Daar ook alles klaar en verder naar Duskwood.
Daar hangt een erg lekker sfeertje. Tegen die tijd gaan spelen met lightheaded, doublewide en tomtom. En inderdaad vliegen naar Westfall en teruglopen. We zijn nu ook klaar in duskwood. Zij is level 27 en ik 34. (Ik heb aardig wat gefarmd).
Als professions heb ik Skinning en Leatherworking. Zij heeft Minig en Jewel Crafting. (<- waar we dus steeds terug naar the Exodar voor moeten). Mijn leatherworking is al redelijk ver (bijna 180 ofzo, kan niet op de armory hier).
Begin vorige week zag ik dat mijn mount bijna aan de beurt is om te kopen voor zo een 90 goud. Had op dat moment 10g. Dus van het weekend farmen en AH. Door de weeks leer inkopen voor +/- 1g en in het weekend door verkopen voor 2g. Achter darkshire zitten een hoop Worgens die zijn skinnable, leveren XP op, en droppen veel greens. Dus door levellen, leer verkopen (of gebruiken) en greens op de AH. Al met al heb ik dit weekend 80g verdiend, plus mijn 10 die ik al had maakt 90g! Nog 6 levels tot de 40, dus de mount kan ik gelijk kopen! Het wordt een purple Elek. Die zijn echt cool!
Gisteren in 1,5 uur mijn vriendin 2 levels omhoog... Gewoon even mee lopen, heal heal heal en zij veel XP. Allebij onze axe skill geleerd (lang leve 2.3, voor de axe skill en het sneller levellen)
Ik ben een paar keer in Stranglethorn Vale geweest, daar lopen echter heel veel level ?? horde rond die lopen te ganken... Ik zat er daarom over te denken in Dustwallow Marsh te gaan questen, zeker met de extra quests die daar zijn. Was er van het weekend al even geweest voor the missing diplomat (die op dat moment bugde zei de GM) en het was er erg rustig.
Verder als instance wisselende ervaringen 1 pug met redelijke hoog levelige gasten en wipe wipe wipe in de stockades (tank die geen aggro hield en een rogue die als het ene gevecht nog niet over was de volgende al ging pullen). Dag later met gasten van 5 lvls lager, met een druid in bear vorm als tank in 30 minuten helemaal gecleared.
Heb nu al een aardig groepje op me friendslist staan. Allemaal mensen die iig volwassen communiceren en niet achter elke zin LOL, DUDE ofzo typen.
Heb op mijn shaman al 5 dagen played ofzo, plus nog een paar op mijn warrior en dat in 1,5 maand. Echt super verslavend!
Tot nu toe vind ik PVE het leukst. Heb al aardig wat BG's gedaan op lvl 29, maar daar lopen heel veel twinks rond. Allemaal in blue's + weapon enchants en nog belangrijke zeer skilled. Vooral het laatste scheelt volgens mij in PvP. Ik heb op de BG's het meeste mooite met rogues. Wat ik op advies van een vriend (rogue) probeer te doen is DoT, Slow en dan melee. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Dus rogue's vs shaman?
Ik kan hier even niet op de armory maar mijn naam is Yadox op Tarren Mill.
/end wall of text