Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 138 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:14
Ok, ongelooflijk sterk is overdreven, daar zit ik fout maar zijn Enh Shamans bedoeld om hoge survivability te hebben? Nee, ze zijn juist voor de burst dps en dat hebben ze wel degelijk. Om een voorbeeld te geven: Met Purge schakel je Holy Priests al zo ongeveer uit, Earth Shock zorgt dat spells uit de Holy Tree voor 6 seconden niet gecast kunnen worden. Wat heb je dan, een Cloth drager met 1.5k armor (denk ik?), die niet kan healen. Die 6 seconden is meer dan genoeg om de persoon in kwestie dood of zo goed als dood te krijgen.

Het klopt inderdaad dat een Enh Shaman na zijn eerste burst zo goed als waardeloos is, maar ik heb in 2v2 en 3v3 gemerkt dat ze soms toch best gevaarlijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47

DizzyWeb

Ondertiteld

Jerry schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:21:
[...]

Inderdaad! Ik had ook geen zin meer om er iets van te zeggen, want die gasten waarmee ik die instance deed waren meer aan het typen dan aan het vechten... Bij elke groep van mobs bijna 10 minuten ouwehoeren over hoe we het gingen aanpakken. Daarna de hunter leadership geven, zodat hij kon gaan marken en pullen :X. Het is dat ik 2 quests moest afmaken, maar anders was ik al weg geweest.
Precies. Ik ben zelf slecht in marken, ben niet helemaal thuis in welke CC waar gebruikt kan worden en ik mark gewoon zo verdomd traag, maar met een groepje die je kent is het gewoon marken, iedereen weet de mark volgorde... Wachten tot iedereen genoeg health/mana heeft, hooguit even een "r?" in party chat en gaan. En zeker geen gekloot met Fear, veel te onvoorspelbaar. Trappen, sheepen, banishen, seduce als het niet anders kan, klaar :P

[ Voor 7% gewijzigd door DizzyWeb op 16-11-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:38:
[...]

Hmm, ik kan je apply niet zo snel vinden, welke naam heb je gebruikt?
Maar we zitten inderdaad behoorlijk vol atm, wel allemaal nub warlocks, die standaard pas rond positie 10 in de dps lijsten te voorschijn komen :/. Tis een beetje een knuffel guild, mensen worden niet snel afgerekend op wanprestatie.
Heb via whisper gewoon nagevraagd, scheelt een hoop ;)
Vraag maar eens voor me als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:47:
Ok, ongelooflijk sterk is overdreven, daar zit ik fout maar zijn Enh Shamans bedoeld om hoge survivability te hebben? Nee, ze zijn juist voor de burst dps en dat hebben ze wel degelijk. Om een voorbeeld te geven: Met Purge schakel je Holy Priests al zo ongeveer uit, Earth Shock zorgt dat spells uit de Holy Tree voor 6 seconden niet gecast kunnen worden. Wat heb je dan, een Cloth drager met 1.5k armor (denk ik?), die niet kan healen. Die 6 seconden is meer dan genoeg om de persoon in kwestie dood of zo goed als dood te krijgen.

Het klopt inderdaad dat een Enh Shaman na zijn eerste burst zo goed als waardeloos is, maar ik heb in 2v2 en 3v3 gemerkt dat ze soms toch best gevaarlijk kunnen zijn.
Tja, een 5/5 Merc shaman zal op 1500 rating best wel wat winnen.

En nee, hoe schakel je die holy priest uit dan?
Ooit van prayer of mending gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

abn is leuk. nederlands is goed genoeg ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:52:
[...]

Tja, een 5/5 Merc shaman zal op 1500 rating best wel wat winnen.

En nee, hoe schakel je die holy priest uit dan?
Ooit van prayer of mending gehoord?
Ik zeg ook niet dat het een assured kill is, ik zeg dat ze gevaarlijk kunnen zijn in Arena en dat de meeste healers er toch ook wel voor op moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:49:
[...]

Heb via whisper gewoon nagevraagd, scheelt een hoop ;)
Vraag maar eens voor me als je wilt :)
Ah, dat verklaart een hoop. Op dit moment hebben we 7 locks, dus de kans dat je erbij is klein, maar zal het wel ff checken. Hoe kom je eigenlijk aan je MH ring? Ben je getransferred?

EDIT:
Weet je trouwens nog met wie je gesproken hebt?

EDIT2:
Ah cruise, ja das een oude studiegenoot van me, enfin, ik check ff, maar heb weinig hoop.
Heb je Over Exposure al geprobeerd? Zit vol met "yo mamma" retards, maar gamen kunnen ze wel :)

[ Voor 23% gewijzigd door FireAge op 16-11-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ah, dat verklaart een hoop. Op dit moment hebben we 7 locks, dus de kans dat je erbij is klein, maar zal het wel ff checken. Hoe kom je eigenlijk aan je MH ring? Ben je getransferred?
Yes.
Op mn oude realm was MT gecleared en t/m Shade in BT :)

En uhm ik weet de naam ff niet meer.. maar was een nederlands sprekende kerel met een paladin + warlock..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Even over de Enhancement pvp shamans.

Earthshock is maar 2 seconden silence in de desbetreffende school of magic ipv 6. Was dat maar 6 seconden..

PvP zijn E-shamans inderdaad een sitting duck tegenover classes met meer dan 1 braincell. Waarom? Ze kunnen je kiten. Een mage kan je bijvoorbeeld frostnova'en, en dan denk je slim te zijn om een groundingtotem te plaatsen, maar de slimmere mages vuren dan een rank1 frostbolt af zodat deze totem ook weer weg is. Je zit buiten shock range dus de eerst komende spell kan je niet interrupten. Purgen kan wel, maar je zit nog steeds niet in melee range. Dan hebben we nog frostshock, maar daar zullen ze wel weer uit blinken.
Het is een melee specc, dus je moet in meleerange zien te komen. En dat daar nou het probleem ligt. Het zou zo fijn zijn als we iets van een charge/stealth/watdanook ability hadden, zodat we niet 30yards hoeven te lopen om in melee range te komen en in de tussentijd 5k aan damage te ontvangen.

Ben je geslowed, gestunned, gefeared, wat dan ook...je kan niks. Je enige antiCCability is je trinket en eventueel je Tremor Totem.

Verder, de 41point talent uit de Enhancement tree is te dispellen door wel ZES classes...

Shared Glowbal Cooldown op je totems/spells. Plaats je 4 totems, dan ben je 6 seconden verder agv de globalcooldown. 6 seconden is lang zat om gewtfomgbbqed te worden door de meeste classes.

Pvp'en met een Enhancementshaman kan wel, maar het is zo verschrikkelijk frustrerend.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 08:21
Hey allemaal,

Ik ben na lange tijd weer eens begonnen met mijn paladin van 64 naar 70 te levelen.
Persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat protection daarvoor hert fijnste is.
Wat ik op 70 wil gaan doen is nog niet zeker, retri, prot of holy. Ik wil wel zo snel mogelijk honor grinden zodat ik in ieder geval de S1 set bij elkaar heb. Nu had ik gister samen met een vriend van mij een leuk idee (of het werkt moet nog blijken).
Iedereen weet wel wat een shockadin is. Hoe ver zou je kunnen komen met twee shockadins in 2 v 2 in arena ? We aimen niet voor 2000 rating, maar 1600/1700 is voldoende.
De strategie is een class van de tegenpartij zo snel mogelijk neer bursten. Dus met zijn tweeen gelijk alle burst geven op 1 char. Vervolgens hopen dat de persoon dood is en er nog 1 overblijft.

Het voordeel van deze strategie in mijn ogen is dat je iets doet wat niemand verwacht.

Ik zit nu alleen met een ander dilemma, sinds 2.3 is alle +healing 1/3 spelldmg. Is het nu voor mij verstandig om op 70 +healing gear te gaan verzamelen of toch voor +dmg gaan ? Wil mijn verhaal boven effect hebben moeten we volgens mij rond de 800 spelldmg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Succes met het zoeken naar +2400 heal dan..
Spell damage gear lijkt de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:32:
Persoonlijk denk ik dat het een combinatie zal worden tussen +healing en +dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:18
KraveN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:34:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het een combinatie zal worden tussen +healing en +dmg.
Ik kwam woensdag anders wel een priest tegen (doet MH en BT) met 800 spell damage in healing gear. Hij had zelfs meer spell damage in zijn healing gear dan in zijn dps gear nu.

Dan zal hij wel 2400 +healing gehad hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:55:
[...]

Hmm, ik vroeg me dat al af, wat nu de beste enchant zo zijn. Is er ook een onderbouwing waarom deze setup het beste is?
Mongoose en Executioner hebben er zoals het er nu uitziet dezelfde P.p.m, en aangezien Executioner een betere procc voor damage heeft is dit de beste combo. Er zijn allerlei theoriecrafters bezig, maar als de proc blijft zoals het nu blijft is dit dè combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal voor de twijfelde user even een beeld schetsen van hoe ik rogues zie. Let op lang verhaal incoming !! :o

Ik heb heel lang geleden, toen ik nog computerspelletjes bij de bibliotheek huurde (en vervolgens kopieerde :9 ) het spel Thief gezien.

Ik neem aan dat we Thief allemaal wel kunnen. De schooier, dief en huurmoordenaar die hij is. De bedoeling was om ongezien mensen uit te schakelen, en zo stilletjes mogelijk de objectives te completen. Mensen van achter besluipen, door in de shaduw te lopen, om vervolgens met je waterboltpijl een kaars uit te schieten, en de desbetreffende guard 1 harde knuppelslag op zijn hoofd te geven.

Het mannetje was niet dood, maar bewusteloos. Je kon hem op je rug leggen om hem ergens in een donker hoekje neer te gooien zodat niemand opmerkte dat er een indringer was.

Ik vond dit zelf een erg interessant spel, en heb nooit zo iets sneaky's gespeeld. Erg leuk.

Jaren en veel games later, heb ik nooit een game kunnen vinden die mij dat zelfde gevoel gaf. Het gevoel van macht en controle over jou tegenstander zonder dat hij, of anderen iets door hebben.

Op een gegeven moment ging ik langs bij een vriend die Warcraft speelt. Hij was aardig verslaafd en vond dat ik het spel moest zien. Ik had er niet zo een behoefte aan, maar heb me over laten halen.Het begon met een undead mage. Nu vond ik die undead erg cool. Wat ik er zo cool aan vind is het

volgende. Het zijn mensen geweest (ik vind mensen toch op de een of andere manier het beste om mee te spelen), maar niet zomaar mensen, nee mensen die gestorven zijn, helemaal verrot zijn en tot leven zijn gewekt, en eigenlijk maar 1 doel hebben, namelijk; Wraak.

Het tovergebeuren vind ik weer minder interessant, dus ik had het na 5 minuten al gezien.

Die vriend van mij daarentegen, kent mij aardig goed en zei: Wacht even.. ik laat je wat anders zien, dat vind je vast leuk.

Dit werd een Nightelf rogue.

Hij liep wat rond door de wereld, en ging in een soort van predatormode. Hij werd onzichtbaar. Ik kon dit niet geloven maar hij demonstreerde het door langs mannetjes te lopen die hem niet zagen.

Mijn interesse was gewekt. Hij liet mij zien, hoe hij zo een speler afleidde. Ik zag hem een steen gooien, en het mannetje keek om.

Nietsvermoedend keek hij om zich heen, terwijl mijn maat hem van achteren besloop. En opeens was het *Woosh !*. Ik zag een groot geel getal op het scherm, wat blijkbaar erg goed was, want het mannetje was bijna dood.

Hij deed nog iets waardoor het mannetje stil stond met een soort van afwezig ringetje boven zijn hoofd en ging achter hem staan. *Whoosh !!*

Ik zag het mannetje kreunend naar de grond gaan. Terwijl mijn maat door aan het lullen was, zat ik met verbazing te kijken :o

Dit zag er erg leuk uit, en ik besloot het spel ook te kopen.

Dit is nu anderhalf jaar geleden, en nu heb ik een undead rogue op lvl 70 die full epic is. Hoe kijk ik er tegen aan, en wat is een rogue?

Een rogue is een dief en een huurmoordenaar. Is erg op zichzelf gesteld en heeft geen behoefte aan anderen. Het is een pure solo speler.

Anderen hebben ook geen behoefte aan rogues omdat zij onbetrouwbaar zijn. Wij doen alles voor geld, hebben geen eigenwaarde. Wij leven om te moorden.

Wat kunnen rogues.

Een rogue kan je het best vergelijken met een ninja. Wij beheersen Marial Arts en hebben dit zo aangepast tot er een eigen vechtstijl is onstaan. Dit is een vechtstijl die gebruik maakt van wapens. Wij kunnen gebruik maken van Daggers, Swords en Maces. van deze 3 is daggers het meest rogish, omdat je de typische rogue aanvallen (Ambush, Backstab) kan doen. Ik speel dus ook Dagger

Daarnaast kunnen wij ook ranged wapens gebruiken zoals een Gun, Pijl en boog, en thrown. Van deze 3 zijn thrown weer het meest rogish. Het komt er op neer dat je met messen en shurikins kan gooien, afhankelijk van het type thrown. Van deze 3 is thrown ook het meest rogish, omdat je Deadly Throw kan doen. Hiermee verzwak je een tegenstander tijdelijk waardoor zijn movement slowed met 50%. Thrown gebruik ik dus ook

Verder heb je als rogue heel vrijheid. Je kan onzichtbaar rondlopen. Erg handig. Je kan sommige dingen "overslaan" doordat je overal tussen door sneaked.

In PvP houdt dit in dat JIJ degene bent die het gevecht bepaald. Wil je een gevecht aangaan, of ga je het liever uit de weg? Keuze is aan jou.

Eenmaal in gevecht heb je ook genoeg mogelijkheden om te ontsnappen. Je kan wegsprinten, je kan zand in de ogen van je tegenstander gooien zodat je weg kan vluchten, en het mooiste van allemaal, verdwijnen.

Rogues kunnen letterlijk in rook opgaan. Dit is precies zoals de ninja's kunnen. Je gooit een rookbommetje op de grond en weg ben je.

Als je tegen een melee vecht, kan je evasion aanzetten. Verhoogd dodge met 50%

Maar het allermooiste van rogues zijn de stuns. Je kan heel veel stunnen. Je kan openen vanuit stealth met een stun, en uit stealth heb je ook een stun, zogenaamde kidneyshot.

Los daarvan, kunnen rogues ook poison gebruiken. Hier doop je je wapens in om extra vervelend te zijn.

Je hebt:

Mindnumbing poison - Hiermee mindfuck je tegenstanders, waardoor het casten van een spell langer duurt.
Deadly Poison - Vergiftigt langzaam de tegenstander
Instant poison - Gif wat direct schade toedient
Crippling poison - Verlamd de tegenstander, waardoor hij langzamer is kwa movement
Wound Poison - Gif wat direct schade toe dient en wat er voor zorgt dat healing veel minder effectief wordt (10 tot 50% afhankelijk van hoeveel doses eropzitten)
Anesthetic Poison - Gif wat direct schade toedient, maar geen extra "threat" veroorzaakt. Dit is de enige poison die zinloos is om solo te gebruiken. Is bedoeld voor grouping (raids/instances)

Dit is het wel in het algemeen. Je hebt veel specifiekere truukjes, maar die hangen van je build af.

Kortom: Hou je van veel actie, close combat, smerig spelen en controle over je tegenstander, dan kan je niet missen met een rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-09 17:04
Nivado schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:38:
[...]

Ik kwam woensdag anders wel een priest tegen (doet MH en BT) met 800 spell damage in healing gear. Hij had zelfs meer spell damage in zijn healing gear dan in zijn dps gear nu.

Dan zal hij wel 2400 +healing gehad hebben :o
Nee, want als priest krijg je ook wat spelldmg van je Spirit (Spiritual Guidance). Dus het uiteindelijke resultaat is niet exact 1/3. Voorbeeld, ik heb unbuffed 1920 healing, en 737 spelldamage.
Ik kan me voorstellen dat andere healing-classes ook zoiets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:55:
Kortom: Hou je van veel actie, close combat, smerig spelen en controle over je tegenstander, dan kan je niet missen met een rogue.
Hehe, leuk verhaaltje.
Zelf heb ik al 2x een Rogue aangemaakt, maar ook al weer 2x gedelete. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
deadsy33 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:23:
Even over de Enhancement pvp shamans.

Earthshock is maar 2 seconden silence in de desbetreffende school of magic ipv 6. Was dat maar 6 seconden..

PvP zijn E-shamans inderdaad een sitting duck tegenover classes met meer dan 1 braincell. Waarom? Ze kunnen je kiten. Een mage kan je bijvoorbeeld frostnova'en, en dan denk je slim te zijn om een groundingtotem te plaatsen, maar de slimmere mages vuren dan een rank1 frostbolt af zodat deze totem ook weer weg is. Je zit buiten shock range dus de eerst komende spell kan je niet interrupten. Purgen kan wel, maar je zit nog steeds niet in melee range. Dan hebben we nog frostshock, maar daar zullen ze wel weer uit blinken.
Het is een melee specc, dus je moet in meleerange zien te komen. En dat daar nou het probleem ligt. Het zou zo fijn zijn als we iets van een charge/stealth/watdanook ability hadden, zodat we niet 30yards hoeven te lopen om in melee range te komen en in de tussentijd 5k aan damage te ontvangen.

Ben je geslowed, gestunned, gefeared, wat dan ook...je kan niks. Je enige antiCCability is je trinket en eventueel je Tremor Totem.

Verder, de 41point talent uit de Enhancement tree is te dispellen door wel ZES classes...

Shared Glowbal Cooldown op je totems/spells. Plaats je 4 totems, dan ben je 6 seconden verder agv de globalcooldown. 6 seconden is lang zat om gewtfomgbbqed te worden door de meeste classes.

Pvp'en met een Enhancementshaman kan wel, maar het is zo verschrikkelijk frustrerend.
Je vergeet earthshock in je mage battle mee te nemen. Als ik zie dat een mage frostnova begint te casten krijgt hij meteen earthshock op z'n donder. Ik cast meteen 4 totems mag hij kijken of hij mij kan ontwijken en tegelijk kan volgen wat welke totem is. Steekt hij tijd in het neer halen van mijn totems, geen punt ik instant cast zo weer nieuwe en tegelijk kan ik mijn instant casts op hem los laten. De chaos die mijn totems veroorzaken is ook een belangrijke factor in mijn overlevings kans. Alleen warriors, paladins en hunters zin voor mij een bittere pil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:23:
[...]

Niet zo moeilijk hoor..
Als warlock kite je jou mob gewoon een stukje naar achter, vervolgens CoE (wellicht Amplify als het een grote pack is), Fear en opletten ;)
CoE? Welnee. weg kiten van mogelijke adds. dotjes erop en chain fearen. CoR als hij toch de verkeerdekant op dreigt te gaan. Meteen CoA er weer op als hij dichtbij komt.

En voor degene die nu gruwelen. Kijk eens goed naar instance design. Een aantal BC instances zijn ideal voor fear. Andere zoals Ramparts en SV juist weer niet.

Vooral in SL en Shattered Halls is Fear gewoon een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudi schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:00:
[...]

Nee, want als priest krijg je ook wat spelldmg van je Spirit (Spiritual Guidance). Dus het uiteindelijke resultaat is niet exact 1/3. Voorbeeld, ik heb unbuffed 1920 healing, en 737 spelldamage.
Ik kan me voorstellen dat andere healing-classes ook zoiets hebben.
Net zoals voor pala's 35% van int healing/dmg is. Heb op t moment 2k healing en net geen 800dmg unbuffed, da's idd meer dmg dan ik ooit heb gehad in m'n dmg gear. (geloof dat ik 600-650 als max had) Gisteren ns in healing gear wat quests gedaan en idd, nu heb ik dus flink wat dmg, leuke holy crit (25%) en flinke mp5 nog ns (138mp5). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 06-10 22:15
Ik ben omstreeks het uitkomen van TBC gestopt met WoW, maar ik denk erover om binnenkort toch weer eens verder te gaan. Ik ben wel erg solo-minded, en ik vroeg me af of nog veel solo content is bijgekomen met TBC vanaf level 60, of hebben de patches in de tussentijd nog veel toegevoegd op dit vlak?

Wat ik ook erg jammer vond in WoW was het lage nut van de crafting professions; ik heb op mijn karakters blacksmithing en tailoring op 300 staan, maar ik vind het beiden nutteloze bezigheden die meer kosten dan ze opbrengen. Is daar nog verandering in gekomen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Goed geschreven Nawa, echt stom maar ik zat een beetje te slapen voor m'n beeldscherm en kon mij gewoon inleven in 't verhaal haha.

Rijke fantasie ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:02:
[...]

Je vergeet earthshock in je mage battle mee te nemen. Als ik zie dat een mage frostnova begint te casten krijgt hij meteen earthshock op z'n donder.
Frostnova is instant. Wil je dat wel eens zien interrupten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:53:
[...]

Mongoose en Executioner hebben er zoals het er nu uitziet dezelfde P.p.m, en aangezien Executioner een betere procc voor damage heeft is dit de beste combo. Er zijn allerlei theoriecrafters bezig, maar als de proc blijft zoals het nu blijft is dit dè combo.
I doubt that. Hangt van heel veel factoren af, en ook van spec en gear. Zou me niks verrbazen dat je als combat/hemo uiteindelijk bij Executioner uitkomt, terwijl je als 20/41 assa/combat bijv. wellicht meer aan Mongoose hebt omdat die ook haste geeft (=weer meer CP procs). Van de andere kant, als je combat/hemo bent en je hebt al MH/BT gear, en dus veel armor ignore base, zou ik hoe dan ook geen executioner gaan omdat je dan wellicht overkill aan armor penetration hebt (default boss tussen de 6600 en 8k armor zoiets?).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
6200 of 7700 base armor op bosses (according to EJ's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:55:

Heeeeeel lang verhaal over rogue's _/-\o_
*Text wall crits you for 2647485987 damage*
*You die*
You gotta love rogue's O+

Ik zei het toch, als dit geweldige verhaal je nog steeds niet overtuigd heb dan weet ik het ook niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Fratti schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:14:
Goed geschreven Nawa, echt stom maar ik zat een beetje te slapen voor m'n beeldscherm en kon mij gewoon inleven in 't verhaal haha.

prettig stukje leesvoer. Ik zou bijna een rogue maken.. :D

o, ik heb nog ergens een lv27 rogue..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:02:
[...]

Hehe, leuk verhaaltje.
Zelf heb ik al 2x een Rogue aangemaakt, maar ook al weer 2x gedelete. :)
Hehe dank je. Ja sommige mensen ligt een rogue gewoon niet. Die vinden er niks aan. Ik heb het gelukkig niet. Imho echt de mooiste class.
Fratti schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:14:

hehe dank je. Ik heb ook een erg rijke fantasie. Ik hou er ook van om verhaaltjes te vertellen :P
en dalijk arena he. Ik zal er zijn ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:20:
[...]

*Text wall crits you for 2647485987 damage*
*You die*
You gotta love rogue's O+

Ik zei het toch, als dit geweldige verhaal je nog steeds niet overtuigd heb dan weet ik het ook niet meer :)
Ook jij bedankt :*) Ik voel me net een Roguajova :P
deadsy33 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:22:
[...]

prettig stukje leesvoer. Ik zou bijna een rogue maken.. :D

o, ik heb nog ergens een lv27 rogue..
Waar wacht je op. Levelen ! :(

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik heb een vraagje voor de guilds die hier in SSC/TK rondhangen en dus nu ook met ZA bezig gaan. Ik neem aan dat jullie DKP gebruiken in 25 man raids, maar wat doen jullie met ZA. Gratis, dus geen DKP of wel DKP? Ik ben wel benieuwd naar de reacties, omdat er in onze guild momenteel een discussie hierover gaande is. Wel DKP omdat het T5 lvl loot is. Geen DKP omdat het bij ons een offday raid is en een 10 man instance. Geef je ZA loot voor free loop je wel het risico dat mensen geen items, of in ieder geval een stuk minder, meer kopen in SSC/TK.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
KillGhost schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:26:
[...]
Geef je ZA loot voor free loop je wel het risico dat mensen geen items, of in ieder geval een stuk minder, meer kopen in SSC/TK.
wat is daar erg aan? sharden FTW :) . Op die manier kunnen mensen misschien ook makkelijker alts uitrusten. (je eerste doel is toch niet gear, maar progress, of niet? Als je de gear makkelijker in ZA kan halen, prima toch? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:23:
[...]

Hehe dank je. Ja sommige mensen ligt een rogue gewoon niet. Die vinden er niks aan. Ik heb het gelukkig niet. Imho echt de mooiste class.
*sniffs the air around him*
*Smells a rogue in hart en nieren*

Ik moet toegeven dat een rogue idd erg leuk is om mee te spelen maar ik blijf toch lekker op mijn kleine dikkertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:08
Mijn rogue darkdrikkie nu al weer lvl40 en zwart paardje.
Nu met de snellere levels toch eens wat levelen ja ;)

Voor grinden, iig nu en farmen, werkt mijn combatspecje heel aardig.
2x of the tiger weapons met fiery der op en hakken maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 18:39
Ik heb een vraagje voor de guilds die hier in SSC/TK rondhangen en dus nu ook met ZA bezig gaan. Ik neem aan dat jullie DKP gebruiken in 25 man raids, maar wat doen jullie met ZA. Gratis, dus geen DKP of wel DKP? Ik ben wel benieuwd naar de reacties, omdat er in onze guild momenteel een discussie hierover gaande is. Wel DKP omdat het T5 lvl loot is. Geen DKP omdat het bij ons een offday raid is en een 10 man instance. Geef je ZA loot voor free loop je wel het risico dat mensen geen items, of in ieder geval een stuk minder, meer kopen in SSC/TK.
SSC / TK geen DKP
Kara/ ZA geen DKP

Als officers moet je in order van ranks durven zeggen ja rolen nee rollen , simpel :)
Als een Casterding dropt , moet je kunnen zeggen van een MAGE / LOCK heeft er meer aan dan een Ofspec Shadow priest dus jullie mogen niet rollen Easy, En kijken wat voor Gear die gene al heeft bedoel als bv 1 lock dagger prince heeft en een andere mage die sword van gruul mogen ze beide rollen op een Nieuwe ZA item , maar als 1 van de 2 de HH Exalted ding heeft heeft hij prioriteit is gewoon goed regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:32:
[...]
[...]
Omg, dat zal dan wel heel erg hard stinken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:33:
[...]

Hey hey vergeet niet dat ik ook een rogue op 70 heb.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wish it was true my friend :'(

Enige wat je als rogue kan is een lompe trap geven die er niet erg "martial" uit ziet ;/

btw was rogue, het is eigelijk mijn main maar ik heb de class verlaten...

Ben nu warrior in hart en nieren en natuurlijk een Orc, ik eet rogues als ontbijt nu !

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:32:
Och, mijn paladin heeft raidbuffed ~1100 spelldamage en bijna 2600 +healing (met totem of wrath).
Overigens krijg je ook zo 200 spelldamage van talents, en met een spelldmg mace zit je al op dik 450 spelldamage, 800 is heel erg makkelijk te krijgen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, wie nog even snel geld wilt verdienen, de mobs in Skald zijn nog steeds gebugd en respawnen vrijwel meteen, het gaat hier dus om de fire elementals die Motes of Fire droppen.
Ik heb sinds vanochtend 50 primal fire's gefarmed.. easy mode als SL/SL.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:32:
[...]

Ik moet toegeven dat een rogue idd erg leuk is om mee te spelen maar ik blijf toch lekker op mijn kleine dikkertje ;)
Hehe idd. Ik had het spel gekocht en wist er niks van. 2 dingen wist ik wel. Ik wilde een Undead, en een rogue.

Ik vond/vind Undead Rogue ook zwaar cool klinken. Zo eng 8)

Vanuit de Lore, zijn de Undead Rogues ook de meest gevreesde rogues, doordat zij geen behoefte aan eten, slapen hebben, maar altijd op pad zijn om te moorden.
Nivado schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:33:
[...]

Rouche ;)

Undead rogue he :P
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:40:
[...]

Wish it was true my friend :'(

Enige wat je als rogue kan is een lompe trap geven die er niet erg "martial" uit ziet ;/

btw was rogue, het is eigelijk mijn main maar ik heb de class verlaten...

Ben nu warrior in hart en nieren en natuurlijk een Orc, ik eet rogues als ontbijt nu !
Ingame niet inderdaad. In de Lore zijn rogues wel begonnen met Marial Arts. Die relatie tussen rogue <-> Ninja komt natuurlijk ook niet uit de lucht vallen :P

Wel jammer dat er niet meer mee hebben gedaan ingame, maarja. Want ik ben ook echt gefascineerd door ninja's. Ik vind dat altijd erg interessant.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Kees schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:43:
[...]
Och, mijn paladin heeft raidbuffed ~1100 spelldamage en bijna 2600 +healing (met totem of wrath).
Overigens krijg je ook zo 200 spelldamage van talents, en met een spelldmg mace zit je al op dik 450 spelldamage, 800 is heel erg makkelijk te krijgen.
Ok mooi, maar doe je dat dan met behulp van +healing en + spelldmg?
En wat betreft mijn idee van die twee shockadins, zou het kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 11:13
Mektheb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:32:
[...]

Als officers moet je in order van ranks durven zeggen ja rolen nee rollen , simpel :)
Als een Casterding dropt , moet je kunnen zeggen van een MAGE / LOCK heeft er meer aan dan een Ofspec Shadow priest dus jullie mogen niet rollen Easy,
Das zooo 2006, spriests worden allang als volwaardige DPSers gezien, roll gewoon op alles wat cloth dps is, boeiend als een andere mage/lock het ook nodig heeft. Iedereen evenveel kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

HanH schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:30:
[...]

wat is daar erg aan? sharden FTW :) . Op die manier kunnen mensen misschien ook makkelijker alts uitrusten. (je eerste doel is toch niet gear, maar progress, of niet? Als je de gear makkelijker in ZA kan halen, prima toch? )
Ikzelf ben ook van mening dat ZA DKP vrij moet zijn. Het probleem wat je nu kan krijgen is dat mensen de loot (gratis) halen uit ZA, en verder alleen dkp opsparen in TK/SSC en dus niks uitgeven.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

moet je kunnen zeggen van een MAGE / LOCK heeft er meer aan dan een Ofspec Shadow priest dus jullie mogen niet rollen Easy,
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:52:
[...]

Das zooo 2006, spriests worden allang als volwaardige DPSers gezien, roll gewoon op alles wat cloth dps is, boeiend als een andere mage/lock het ook nodig heeft. Iedereen evenveel kans.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
KillGhost schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:54:
[...]
Ikzelf ben ook van mening dat ZA DKP vrij moet zijn. Het probleem wat je nu kan krijgen is dat mensen de loot (gratis) halen uit ZA, en verder alleen dkp opsparen in TK/SSC en dus niks uitgeven.
Ik denk dat het wel mee zal vallen, als iets een verbetering voor een raider is, zal er dpk aan uitgegeven worden. en als het toch blijkt dat er teveel geshard gaat worden zal een beetje guild management dpk direct afschaffen, ik het zien gebeuren bij Kara, en vervolgens bij gruul. TK/SSC zal daar geen uitzondering op zijn imo.

btw, ik het met je eens wat betreft geen dkp in ZA.

[ Voor 4% gewijzigd door Nivado op 16-11-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
[...]
Als een Casterding dropt , moet je kunnen zeggen van een MAGE / LOCK heeft er meer aan dan een Ofspec Shadow priest dus jullie mogen niet rollen Easy
Wat bedoel je met Offspec? Een holy priest de dps gear verzameld, of dat jij vind dat SP geen viable raid spec is?
In het eerste geval heb je helemaal geleijk, echter in het laatste geval, welcome to TBC/2007.
Mektheb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:04:
[...]
Dat een Holy Priest DPS gear verzameld voor ze OFSPEC , dat die niet mag rollen op dat moment tenzij geen andere caster hem nodig heeft

en SP : is uber juist om mee te hebben in een Raid :)
Ah ok, dan zitten we op een lijn :P

offtopic:
sorry van de dubbel post, dat is normaal niet mijn stijl.

[ Voor 32% gewijzigd door Nivado op 16-11-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Danku :)
Nivado schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:04:
[...]

Wat bedoel je met Offspec? een holy priest de dps gear verzameld, of dat jij vind dat SP geen viable raid spec is?
In het eerste geval heb je helemaal geleijk, echter in het laatste geval welcome to TBC.
Dat een Holy Priest DPS gear verzameld voor ze OFSPEC , dat die niet mag rollen op dat moment tenzij geen andere caster hem nodig heeft

en SP : is uber juist om mee te hebben in een Raid :)

[ Voor 65% gewijzigd door Mektheb op 16-11-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
KraveN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:48:
[...]

Ok mooi, maar doe je dat dan met behulp van +healing en + spelldmg?
En wat betreft mijn idee van die twee shockadins, zou het kunnen werken?
twee shockadins zou zeker moeten werken, helemaal als de een 42/19/0 en de ander 40/0/21 is zodat je met concentration aura kan spelen en sancticity aura, verder nog BoL en BoK erbij en je hebt een redelijk mean team. maar je moet wel er op rekenen dat je matches lang duren.

Een beetje crit Holy Shock + JoR / JoC combinatie kan voor de twee paladins wel oplopen tot ruime 8-9000 damage, en met een hammer erbij zit je dan op 11-1200 damage dat je in een seconde of 2-3 kan unleashen in theorie. In de praktijk zal het vaak anders zijn. Ik denk dat als ik zo zou spelen ik eerst rustig met z'n tweenen naar iemand toeloop, zorgt dat hij rond de 80-90% komt door autoattack, en dan, terwijl je er dus allebij bijstaat hem stunned en afmaakt. Het nadeel is dat vrijwel elke class je gaat kiten :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:08
Iemand trouwens ook opgevallen dat de armory weer wat verbeterd is (iig de us-versie).
Volgens mij is de javascript/code voor de mouseovers een stuk verbeterd en komen popups voor een stuk gear niet pas nadat je al 3 stukken gear/stats verder bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Wij doen geen dkp voor 10 man raids.
Tevens zullen we er maar 1 of 2 weekjes georganiseerd heen gaan voordat we het vrijgeven voor pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Kees schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:43:
[...]

Mja, maar gezien hij nog niet level 70 is, kan het nog wel even duren voordat hij dat soort getallen gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Bedankt voor je uitgebreide uitleg nawintjuh :)

Ik heb nog 1 vraag, hoe is een Rogue in instances? Kan je er makkelijk party's mee vinden of is het echt alleen geschikt als solo class?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:47:

Ik heb nog 1 vraag, hoe is een Rogue in instances? Kan je er makkelijk party's mee vinden of is het echt alleen geschikt als solo class?
Je kan er prima instances mee vinden. Je hebt toch een vorm van CC (sap) en over het algemeen doen rogues goede dmg.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 21:04

TiMMieJ

PSN: Orixez

@Nawa

Grappig om alles zo te lezen ;)

Moet zeggen dat ik na 2 ranged chars Spriest en Hunter nu ook begonnen ben aan een rogue (Bleached). Bevalt me echt super goed maar is wel aanpassen geblazen. Ben inmiddels lvl 25 en hiermee de Horde wereld verkennen. Alles is nieuw en super! Zit nu hiermee op Auchindon (PvP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:47:

Graag gedaan hoor :)

Rogue in instance. Als ik eerlijk moet zijn, hebben mensen over het algemeen liever andere classes. Die doen dan wel wat minder damage, maar hebben andere (soms handigere) mogelijkheden als in CC, danwel buffs.

Rogues hebben op de een of andere manier ook een bepaalde reputatie. Niet positief helaas.

In raids is er beperkte plek voor rogues. 1 max 2 gaan er mee bij ons.

MAAR.. Als jij een goede rogue bent, heb je altijd wel een plekje.

Als ik kijk naar onze guild. Als de creme de la creme gaat groupen, word ik ook vaak gevraagd :)
TiMMieJ schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:55:
@Nawa

Moet zeggen dat ik na 2 ranged chars Spriest en Hunter nu ook begonnen ben aan een rogue (Bleached). Bevalt me echt super goed maar is wel aanpassen geblazen. Ben inmiddels lvl 25 en hiermee de Horde wereld verkennen. Alles is nieuw en super! Zit nu hiermee op Auchindon (PvP).
Dank je :)

Het leuke van rogue spelen vind ik onder andere dat je altijd heel intensief bezig bent. Misschien val je zelfs af van al die beweging :o

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:55:
In raids is er beperkte plek voor rogues. 1 max 2 gaan er mee bij ons.
Bij ons zijn er standaard 2 spots, en vaak een spot voor een 3e. Maar dat is dan ook voornamelijk omdat onze rogues gewoon hele goeie dps leveren in vergelijking met de rest :) En omdat ik CL ben van de rogues en dus onze spots wel verdedig ^^ Heeft hier iemand een link naar die build van combat/hemo? Ik wil het toch wel eens uitproberen.

[ Voor 18% gewijzigd door KillGhost op 16-11-2007 16:02 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik heb het meer voor ranged classes. Heb een hunter, lock en mage.
Ik heb graag een overzicht over het hele gevecht enzo
Maar net voor de patch toch net een pally tot 20 gelvld...
Nu nog zien hoever ik daarmee geraak :)

ANYWAY: screw you guys, I'm geuin' heuwm! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:01:
[...]

Bij ons zijn er standaard 2 spots, en vaak een spot voor een 3e. Maar dat is dan ook voornamelijk omdat onze rogues gewoon hele goeie dps leveren in vergelijking met de rest :) En omdat ik CL ben van de rogues en dus onze spots wel verdedig ^^ Heeft hier iemand een link naar die build van combat/hemo? Ik wil het toch wel eens uitproberen.
Wij hebben 1x 3 rogues gehad in de raid omdat er andere dps ontbraken :P
Maar dit verschilt idd erg per guild denk ik. Goed dat jij ons verdedigt :D

Het was zelfs zo erg dat onze guild liever helemaal geen rogues meenam. Ik ging zeuren, omdat ik juist deze guild gejoined was om te raiden.

Toen kreeg ik uit hun goedheid 1 kara run. Ik zat toen wel in blues en wat greens, dus echt superdamage deed ik niet, maar ze vonden rogues "wel ok".

Ik mocht wel eens vaker mee. Gelukkig lootte ik veel gear en mijn dps schoot echt omhoog, waardoor ze rogues de waardering gaven die we verdienen :)
Evil_Kroki schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:05:
:o .. You bastard !!

ach nog ffetjes en ik ga ook :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:13:
[...]

Wij hebben 1x 3 rogues gehad in de raid omdat er andere dps ontbraken :P
Maar dit verschilt idd erg per guild denk ik. Goed dat jij ons verdedigt :D

Het was zelfs zo erg dat onze guild liever helemaal geen rogues meenam. Ik ging zeuren, omdat ik juist deze guild gejoined was om te raiden.

Toen kreeg ik uit hun goedheid 1 kara run. Ik zat toen wel in blues en wat greens, dus echt superdamage deed ik niet, maar ze vonden rogues "wel ok".

Ik mocht wel eens vaker mee. Gelukkig lootte ik veel gear en mijn dps schoot echt omhoog, waardoor ze rogues de waardering gaven die we verdienen :)
Standaard hebben wij 1 Roque in onze Kara/ZA group , als we naar SSC / TK gaan standaard 3/4 Roques mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :D

Kara is wel standaard 1 rogue. Iig wel in "mijn group". Weet niet hoe het met de andere zit. Weet wel dat moes ook een plekje heeft in group4.

Andere 2 doen het volgens mij zonder rogues.

25mans ben ik 9/10 keer de enige rogue. Wel jammer. Zuigt zo om de enige class te zijn in de raid.
3/4 is wel nice. Zeker wel :9

Waarom roque trouwens? Doet me denken aan roquefort ;( ( vieze blauwe schimmelende kaas :r )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of rouge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mascarastrike !

Lipiscerate !

Deadly liner !

En naar huis. Wooohoo Weekend :D Pedr0 mss tot morgen op Qlimax 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:35

NoTimeRemains

I know

nawa jij bastard! ik wil ook weekend! :(
maar goed het begint leuk vanavond...eerst de rest van kara clearen. de RL wilde een speedrun... nou dat vind ik goed! en daarna ZA proberen!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht...en ik moet weer tot 21:00 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

/hug oaky

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop niet dat ik de enige ben anders verveel ik me weer de hele avond.. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Wie van jullie spelen er allemaal op de Stormrage realm?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:01:
[...]

Hoop niet dat ik de enige ben anders verveel ik me weer de hele avond.. ;)
tegen 2100 hoop ik kara gecleared te hebben dus dan zal ik mijn gal gaan spugen dat die kut dagger van prince weer niet gevallen is. of dat die verkeerde / klote mages uit mijn guild hem gekregen hebben.

vinden jullie trouwens ook niet dat er weinig main hand wapen zijn met spell dmg erop...

[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 16-11-2007 19:03 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:09:
[...]

tegen 2100 hoop ik kara gecleared te hebben dus dan zal ik mijn gal gaan spugen dat die kut dagger van prince weer niet gevallen is. of dat die kanker verkeerde / klote mages uit mijn guild hem gekregen hebben.
Dank u _/-\o_

vinden jullie trouwens ook niet dat er weinig main hand wapen zijn met spell dmg erop...
Ja ben ik met je eens.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat hebben jullie trouwens voor addon voor je durabillity te checken

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:18:
wat hebben jullie trouwens voor addon voor je durabillity te checken
DuraFu..van fubar, werkt erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 11:13
TiMMieJ schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:55:
@Nawa

Ah wij hebben ook een mage die zo heet, krijgt iedere vrijdag verwensingen naar zn hoofd geslingerd van mij als de Bleach aflevering nog niet online staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
Evil_Kroki schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:05:
Toch erg hoor, vrijdag en maandag vrij hebben. 8)

Druid op 30. Vanaf welk lvl kun je die quests in DWM een beetje normaal doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:34
[...]

tegen 2100 hoop ik kara gecleared te hebben dus dan zal ik mijn gal gaan spugen dat die kut dagger van prince weer niet gevallen is. of dat die kanker verkeerde / klote mages uit mijn guild hem gekregen hebben.

Dat ding dropte nooit voor ons, nu issie in de laaste 6 weken (double clears) 8x oid gedropped en loopt ineens bijna iedereen er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 15:48
voor de warlocks onder ons..

klopt het dat de "bug" bij immolate-incinerate (het consumen-gedeelte) nog steeds niet werkt..?

immolate tikt nog lekker door nadat ik er een incinerate overheen heb gegooid..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:55:
voor de warlocks onder ons..

klopt het dat de "bug" bij immolate-incinerate (het consumen-gedeelte) nog steeds niet werkt..?

immolate tikt nog lekker door nadat ik er een incinerate overheen heb gegooid..?
Conflagrate haalt de debuff weg toch, niet incinerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:02:
Wie van jullie spelen er allemaal op de Stormrage realm?
/me meldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:16:
[...]

Conflagrate haalt de debuff weg toch, niet incinerate?
Conflagrate: The Immolate debuff will now always be removed correctly when this spell is cast.
verdomd, je heb gelijk. verkeerd gekeken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een handige addon voor healing in arena als resto druid. Zodat je goed je swiftmend kan timen etc. Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He allemaal.

mezelf even voorstellen. Ik speel alreeds 1 1/2 jaar world of warcraft en ben druk bezig op alonsus. Op het werk, lees ik erg vaak hier. Moet zeggen dat het door de weeks erg snel gaat met de posts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:04:
He allemaal.

mezelf even voorstellen. Ik speel alreeds 1 1/2 jaar world of warcraft en ben druk bezig op alonsus. Op het werk, lees ik erg vaak hier. Moet zeggen dat het door de weeks erg snel gaat met de posts :D
Hey en welkom op dit forum, ik hoop dat je hier antwoorden vind op al je vragen. :)
En idd het kan erg hard gaan met de posts door de week, maar veel mensen zullen of heel weinig te doen hebben(zoals ik ;) ) of ze zijn gewoon verslaafd aan dit forum :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:15:
[...]

Hey en welkom op dit forum, ik hoop dat je hier antwoorden vind op al je vragen. :)
En idd het kan erg hard gaan met de posts door de week, maar veel mensen zullen of heel weinig te doen hebben(zoals ik ;) ) of ze zijn gewoon verslaafd aan dit forum :P
Hihihi Ik heb binnenkort nog een klusje in BRD met m'n rogue :P O-)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Heh gisteren weer eens Kara in met wat alts en mensen die nog wat gear nodig hadden, oa yours trully..

Moroes was lastig omdat hunter traps een beetje bugged zijn op het moment. Hadden 2 hunters en 1 priest bij ons, dus op een geven moment konden we de 1 laatste guest niet goed meer trappen en moest ik het bekopen met de dood.

Ok toen door naar Maiden... Was echt lache.. Hier is de death log.. Ik en de priest waren al dood toen.

Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/2291/maidendeathsdw5.jpg

Dankzij de dots ging maiden dus neer...hehe.

Rest van de bosses tot en met Curator gingen wel lekker niet. Heb alleen een dagger mogen looten...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54
junglebeast schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:57:
Heh gisteren weer eens Kara in met wat alts en mensen die nog wat gear nodig hadden, oa yours trully..

Moroes was lastig omdat hunter traps een beetje bugged zijn op het moment. Hadden 2 hunters en 1 priest bij ons, dus op een geven moment konden we de 1 laatste guest niet goed meer trappen en moest ik het bekopen met de dood.

Ok toen door naar Maiden... Was echt lache.. Hier is de death log.. Ik en de priest waren al dood toen.

[afbeelding]

Dankzij de dots ging maiden dus neer...hehe.

Rest van de bosses tot en met Curator gingen wel lekker niet. Heb alleen een dagger mogen looten...
Wipen op maiden :( Dat moet toch wel een dieptepunt in je WoW carriere zijn :P

Shade of akama is nu wel erg een lolletje, volgens mij is het bugged want je hoeft dus geen channelers te killen om em vrij te krijgen. Snelste bossfight ever :P 30 seconden en je hebt loot
Misschien al gehotfixed maar vond het toch wel erg belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:09:
Ik ben omstreeks het uitkomen van TBC gestopt met WoW, maar ik denk erover om binnenkort toch weer eens verder te gaan. Ik ben wel erg solo-minded, en ik vroeg me af of nog veel solo content is bijgekomen met TBC vanaf level 60, of hebben de patches in de tussentijd nog veel toegevoegd op dit vlak?
sja eh je hebt er 10 lvls bij. en afhankelijk van hoe snel je wilt lvlen kun je daar behoorlijk lang mee bezig zijn. en dan zijn er natuurlijl nog 1000´en nieuwe quests.

Maar als je het alleen daarom doet zou ik persoonlijk een andere rpg zoeken, blijft endgame toch voornamelijk om pvp en instances gaan.
Wat ik ook erg jammer vond in WoW was het lage nut van de crafting professions; ik heb op mijn karakters blacksmithing en tailoring op 300 staan, maar ik vind het beiden nutteloze bezigheden die meer kosten dan ze opbrengen. Is daar nog verandering in gekomen?
Het kost nog steeds klauwen met gold. maar vooral tailoring kan je betere items opleveren dan zelfs de 10 man raid !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:15:
[...]

Nou echt veel vragen zal ik niet hebben :9 Maar vond de peptalk chatty over de rogue erg leuk. Zeker gezien ik een alt aan het levelen ben alszijnde rogue en inderdaad de sneeky toon is erg leuk en zeker omdat het een gnome is. Ik speel nu al zolang mn lock, en een melee class ligt me wel. Lekker veel dps doen in zeer korte tijd. Heerlijk gewoon. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:08:
[...]

Hihihi Ik heb binnenkort nog een klusje in BRD met m'n rogue :P O-)
Lol..ok geef me maar een /w dan kom ik wel op me rogue of hunter...die is BM gespecced dus me pet kan wel tanken en hij doet ook insane damage, dus dat moeten we wel met z'n tweeen af kunnen ;)

edit: we kunnen anders vanavond wel ff gaan als ik geen raid heb dan tenminste...strak plan? :)
junglebeast schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:57:

Was moroes toen al neer? als hij dat wel was kun je de volgende keer ook zijn kamer uitrennen richting de trap waar je vandaan gekomen was.
Dan despawnen ze en kan je weer naar binnen lopen en looten ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:52:
[...]

zeker omdat het een gnome is.
Oohh nee niet een gnome.....RUN!!....the horror...the pain...
save us!! :')

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:21:
[...]

DuraFu..van fubar, werkt erg lekker :)
zelf gebruik ik een andere, titan bar vind ik ivm me ui beter uitzien dan fubar, heb die 1 keer gehad enigste verschil wat ik merkte met titan was hoe het eruit zag dat was alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=29103124,noline]Oaky schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:55
gnomes eet ik voor ontbijt, althans met me tauren :+ btw voor een holydin is de blauwe helm dat lijkt op je tier 2 helm (ff naam kwijt van sv) een van de beste healing helms ? en welke enchant zou ik der opzetten als healer zijnde, moet nou wel eens over de 1k healing bonus komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:24:
[...]

gnomes eet ik voor ontbijt, althans met me tauren :+ btw voor een holydin is de blauwe helm dat lijkt op je tier 2 helm (ff naam kwijt van sv) een van de beste healing helms ? en welke enchant zou ik der opzetten als healer zijnde, moet nou wel eens over de 1k healing bonus komen 8)7
Ja voor een healing plate helm is dat idd het beste wat je kan krijgen als je geen kara runt, :) denk ik...speel zelf geen pally dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:55:

hee, niet fucken met gnome rogues he!

beste racial ever: in een hoekje achter een muurtje je kunnen verstoppen tot je kan restealthen, en 90% van de horde rent gewoon langs je.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mn Affliction lock eet ook jou voor ontbijt O-) En inderdaad een gnome rogue is gewoon erg mooi om te zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:04:
[...]

Mn Affliction lock eet ook jou voor ontbijt O-) En inderdaad een gnome rogue is gewoon erg mooi om te zien :9~
Nah geef mij m'n NE female rogue maar..SM heeft toch ook wel een paar keer mijn leven gered als mijn stealth op global CD was :P
Ook op mijn NE male huntard toen ik een paar van die fel-orc kampjes aan het vergiftigen was >:) en er weer zo'n accendant aan kwam huppelen.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou ja lekker dan...
gisteren problemen met mn internetverbinding. alleen curator gedowned daarna was het over. hoor ik net van mijn guild dat die kut dagger van prince dropte...
ja joh jammer dat je er niet was anders had jij hem gekregen omdat je veel dkp hebt enz enz... bah! :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:17:
nou ja lekker dan...
gisteren problemen met mn internetverbinding. alleen curator gedowned daarna was het over. hoor ik net van mijn guild dat die kut dagger van prince dropte...
ja joh jammer dat je er niet was anders had jij hem gekregen omdat je veel dkp hebt enz enz... bah! :(
Dat sux big time man :(
Ik heb het ook gehad met mijn T2 DS belt van veal in BWL..eerste boss ging prima maar vlak nadat we hem neer hadden begaf me internet het ook, ze hebben toen veal gekild en toen dropte me belt!!
Echt ongeloofelijk na ik denk 50 runs dropte hij!! :| alleen was ik er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:16:
Ook op mijn NE male huntard toen ik een paar van die fel-orc kampjes aan het vergiftigen was >:) en er weer zo'n accendant aan kwam huppelen.. :)
Ugh, ja. Die dingen zijn gewoon een anti-bot maatregel net zoals die Fel Reavers, maar DAMN wat zijn die vervelend! Ben blij dat ik die grind achter de rug heb.

Ik ben nu m'n druid weer aan het levellen, damn wat is dat eigenlijk een leuke class! Gaat flink hard nu ook, ik zit toevallig net in de range voor de nieuwe quests in Dustwallow, en dat is echt een flinke boost. Super veel nieuwe quests daar, levellen gaat nu erg hard. Bijna 40! :)

Edit:

Er werd een melding gegeven dat de servers down zouden gaan, alleen niet wanneer (Sammia = ik):
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/3333/jinxmv2.th.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 17-11-2007 13:36 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 18:35

junglebeast

hier staat iets

Alexji schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:40:
[...]

Wipen op maiden :( Dat moet toch wel een dieptepunt in je WoW carriere zijn :P
Ach als ze dan toch neer gaat op deze speciale manier dan vind het ik het wel een uitzondering waard.

Gaat ook om de fun in Kara (bijna normale pug raid nu)...Andere encounters zijn we wat meer serieus..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
[...]

Mask of Penance is dat uit m'n hoofd, inderdaad je beste optie. Enchant is HH of Thrallmar revered. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:18:
[...]

Mask of Penance is dat uit m'n hoofd, inderdaad je beste optie. Enchant is HH of Thrallmar revered. :)
Mask of Penance
Binds when picked up
Head Plate
922 Armor
+27 Stamina
+30 Intellect
Durability 80 / 80
Requires Level 68
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 66.
Equip: Restores 10 mana per 5 sec.

Glyph of Renewal
Binds when picked up
Requires Honor Hold - Revered
Requires Level 70
Use: Permanently adds up to 35 healing, and 7 mana per 5 sec. to a head slot item. Does not stack with other enchantments for the selected equipment slot.

ik heb ff de info erbij gezocht. :)

gecombineerd heb je dan dus een HELE lekkere helm met +101 healing, 17 mp/5 en een beetje stats.

[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 17-11-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister steeds een hoge MS en het lagt als de tering. Mensen die dit ook hebben? Het is echt zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hoe vinden jullie deze..?
(22:36) ipssuppliers4@ho: hello
(22:50) ipssuppliers4@ho: hey friend you there ?
(22:50) Tom : who are you?
(22:51) ipssuppliers4@ho: i am marble .the staff of ips . nice to meet you
(22:51) ipssuppliers4@ho: we added you in the wow realm forum .so we guess you are a wow player
(22:51) Tom: i dont get it..?
(22:52) Tom: what do u need from me.?
(22:52) Tom: since im gonna sleep soon
(22:52) ipssuppliers4@ho: may i ask what's your char and lvl please ?
(22:53) ipssuppliers4@ho: our company offer the free lvling service from lvl 60 to 70char and we will pay 1000g per week for lvl 70 or lvl the lower char to higher lvl with using lvl 70
(22:53) Tom: no thanks. not interested.
(22:53) Tom: please remove my e-mail adress from your database.
(22:53) Tom: thank you
(22:54) ipssuppliers4@ho: ok i c and if that so sorry to disturb you
dit overkwam mij gisteren..
/edit
dit was op MSN..
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.