gister 1 of anderhalf level omhoog, en had niet echt het idee dat ik veel gedaan had , was wel een lange sessie
veel geklooi, heel veel nutteloos vliegen en heen , echt letterlijk zowat heel azeroth gezien*
o.a de laatste oox beacon quests gedaan - pet mechanical chicken ftw
heerlijk trouwens .. 8k xp krijgen voor de laatste oox quest en dan 10200 xp !! krijgen (an oox of your own) omdat ik alle 3 de oox quests gedaan had plus de mechanical chicken.. w00t
*incoming wall of text*
(* leuk verhaal .. ik had gisteravond eerst me hs op shattrath gezet - eindelijk een lieve high level mage gevonden - en later waren we in ferales met het vaste pug groepje van de laatste tijd en ik ontdekte een grijze quest in me lijst , stond op het punt om hem weg te gooien toen zag ik dat het de quest is waar ik een invisibility potion en en healing potion moest brengen en in ruil een recipe kreeg voor de +1000 armor potion (naam kwijt , iets met stoneskin dacht ik) dus ik aan een friend waarvan ik wist dat ie alchemy had of hij dat recipe ding wilde hebben - want dat is wel nuttig voor ons pug groepje- mits hij me 2 potions geeft zodat ik de quest kan completen.. dus trade window en ik hs daarna naar shatt -> uc -> badlands.. sta in badlands en zie hen het hebben over naar swamp of sorrows, kom er dus naast de quest gast staand achter dat me bags volzaten en dat de trade failede maar dat we allebei niet aan het opletten waren *zucht* ..lol .. dus ik vraag waar ze heen gaan .. swamp of sorrow en vlieg vanaf badlands daarheen , blijkt dat ze ondertussen naar het noorden liepen (redridge) .. dus ik zeg .. oh wacht even , dan laat ik jullie meteen een mooie route naar badlands zien. maar dat was iets te cryptisch. ik zag zag ze ondertussen in burning steppe lopen en denk .. tja .. ik kan ze toch never niet inhalen .. dus ik vlieg naar thorium toe .
blijkt dat ze een of ander dingetje in burning steppe aan het zoeken waren waar een fp staat wat ik dus niet had. goed .. ik in thorium , en zij ondertussen aan het vliegen naar grom' gol

.. aargh . dus " wacht in grom" en ik naar grom vliegen .. items uitgewisseld en gevlogen naar badlands
nadat ik de drop in badlands (330xp , woot) had bleek dat zij toen pas naar s.o.s. waren om de fp te pakken

ok . dus naar s.o.s. gevlogen . vanaf daar met zijn allen portal naar orgri.
zij gingen naar azshara, en ik ben toen naar gadgetztan gevlogen om quest (6k) in te leveren , daarna naar camp m (8k), toen naar ratchet om iets in booty bay (6k uit het hoofd) te droppen. toen naar shatt hs, naar uc teleport , naar tarren mill quest inleveren (weet niet meer maar was niet teringveel, denk 6) . vanaf tarren mill naar sfk en met trucje naar shattrath teleporten

, naar orgrimar .. 2e keer bij elkaar gekomen . hem eindelijk die recipe gegeven
toen was het voor de alchemist bedtijd . voor mij eigenlijk ook wel en de 3e in party ook maar moest en zou me mechanical chicken krijgen . en de 3e wilde nog wat extra xp dus met zijn tweeen hs naar shattrath, portal naar uc , vliegen naar tarren mill (de ander had de fp in hinterlands nog niet) , lopen daarheen . chickie bevrijd , 'snel' vliegen naar booty bay ondertussen beetje klaarmaken voor bed en mechanical chicken gekregen ^^ (plus dus 8k voor de oox bevrijden en 10k voor het feit dat het de laatste oox quest was) ---pfff . veel te veel vliegen)
Wall of text crits 74552347 holy shit damage.
You died, your items suffer 10% durability loss