Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 138 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.741 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:45:
raiddps, stuns, poisen, interupts. dus nee dat is niet het enigste
dps yup
stuns volgens mij gebruikt geen 1 rogue kidneyshot in een raid tenminste een tanker zou dat niet leuk vinden want dan krijg hij weer minder rage .
poisen uhm dat is gewoon de dps ;)
interupts , elke class heeft interupts

Tuurlijk zien die dingen er imba uit , duh je krijgt ze ook niet zo maar door je mail .
Maar waarom moet de dps weer generfed worden :S

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Wat ik me trouwens altijd al heb afgevraagd...waarom werkt shapeshiften niet tegen Daze? Daze is toch ook een movement impairing effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

MysticSnake schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:26:
Wat ik me trouwens altijd al heb afgevraagd...waarom werkt shapeshiften niet tegen Daze? Daze is toch ook een movement impairing effect?
Pve Daze != Pvp Daze. Je shapeshifting werkt wel tegen warriors shield bash daze en rogues die erin gespecced zijn. Deze vallen namelijk onder de movement impairing categorie. Mob dazes zijn echter verschillend, deze vallen onder een aparte "dazed" categorie waar niets tegen werkt (buiten pally bubble)
FireAge schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:56:
[...]

Lol, dat hangt maar van je rol af.
Ik ben net gerespect van feral naar resto en kan je verzekeren dat ik nu een hoop meer moet doen.
Tanken is simple je drukt op je standaard threat generating knopjes (eventueel shield blokje etc erbij).
En dan zijn er een paar bosses waar je ook nog werkelijk eens wat moet doen.
Mjah, no offense hoor, maar feral tanking is inderdaad "je drukt op je standaard threat generating knopjes". Warriors tanking heeft gewoon net iets meer voeten in de aarde. Waar jullie Mangle, 3 Lacerate en eventueel maul doen hebben warriors procs (revenge) andere rage generation, shield block, demo shout, thunderclap en demo shout op te houden. En dan moet je ook nog eens opletten of je last stand dan wel shield wall nodig hebt. Niet dat ik zeg dat het opeens ongelofelijk ingewikkeld wordt, maar feral tanking is gewoon vrij simpel in vergelijking met prot warriors/paladins.

[ Voor 48% gewijzigd door Hmzaniac op 16-11-2007 05:00 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:41:
[...]

dps yup
stuns volgens mij gebruikt geen 1 rogue kidneyshot in een raid tenminste een tanker zou dat niet leuk vinden want dan krijg hij weer minder rage .

Tuurlijk zien die dingen er imba uit , duh je krijgt ze ook niet zo maar door je mail .
1. zrog eerst eens dat je ervaring op doet in endgame raids voordat je poep begint te praten
2. ze moesten generfed worden omdat ze op waren .

Echt de hoeveelheid stront en bullshit die af en toe uit je vingers komt lusten de honden geen brood van.sorry dat ik het zo zeg, maar sommige uitsrpaken van jouw halen nog niet eens het niveau van de wow forums.

Als je echt wat wil leren over verschillende rogue DPS en andere DPS classes, hoe ze werken en waarom sommige dingen gedaan worden door Bliz ga eens naar Elitistjerks forums en lees daar ALLE dps threads en sheets door van de classes ipv alleen maar af te gaan op OMGWTFPWN screenshots en filmpjes van BT geared mensen of testrealms. Zo voorkom dat je jezelf verder belachelijk maakt en zo gaan andere mensen mischien eens anders naar je posts kijken ipv van daar heb je 'die testrealmnub weer met zijn gezwets'.

Af en toe kloppen die dingen die je zegt wel en heb je een goed punt, maar 9 van de 10 keer haal je jezelf vervolgens weer keihard onderuit door te voldoen aan het stereotype wat ik reeds noemde.

Zul'Aman nog steeds niet ingeweest :P hopelijk van het weekend een keer als ik tijd heb. de nieuwe HC gear is nice maar hoe meer ik er naar kijk hoe lastiger ik het vind om keuzes te maken, ivm stats gain en loss op de gear

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
Dennism schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:23:
Vraagje: sinds de patch kan ik sommige grey items niet meer verkopen en sommige wel. Weet iemand misschien welke addon dit kan veroorzaken? Het lukt zelfs niet met een mod die alle grey items automatisch verkoopt, hij zegt dan wel dat de items verkocht zijn, .maar ze zitten nog steeds in mijn bag :(
ik denk dat Autoprofit dat doet. ik heb er zelf ook last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
waarom is er niet gewoon voor elke class een legendary wapen. btje gaar dat alleen rogues dat krijgen
en dan heb ik het niet over de legendarys van voor tbc zoals Atiesh

[ Voor 25% gewijzigd door thewizard2006 op 16-11-2007 07:56 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:34:
[...]

Hmmm ik zie tanken toch iets anders, tanken is voor mij een uitdaging omdat je bijna geen foutje kan maken. 1 foutje en je wipte de raid dat maakt het voor mij spannend en vaak is het zo tank dood raid dood.
Aah op zo een manier.

Persoonlijk denk ik dan dat healen uitdagender is, of heb ik het mis? Maargoed, alles is natuurlijk belangrijk, tank, dps, healer, maargoed het punt is vast wel duidelijk.
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:41:
[...]

dps yup

Klopt niet helemaal alpac.

Soms heb je stuns nodig om te interupten (priest add bij Maulgar bijvoorbeeld). Daarnaast kunnen stuns een wipe voorkomen. Beetje ver gezocht, maar het komt wel eens voor dat het wat minder gaat, tank geen heals krijgt, maar wel harde klappen. Een stun van 4 seconden kan net genoeg tijd zijn om er een heal uit te persen. Stuns zijn wel degelijk erg handig. Je hebt ze niet vaak nodig, maar het is maar al te chill.

Die wolkjes adds voor Aran geloof ik. Die een AOE doen als ze bijna dood zijn van 6k. Als je stunned, pakken 10 man geen 6k.

Poison gebruik je soms ook voor controll (wound bij Illhoof, mindnumbing bij de channelers van Mag, mindnumbing bij priest add bij Maulgar)
Interupts, je hebt gelijk dat wij niet de enige zijn, maar wat Bokkie bedoelde is dat het wel iets is wat je mee brengt.

Ik pingde trouwens Exalted gisteren met Shatari skyguard, en ik herinnerde me dat je een leuke trinket kon halen. Ik dus kijken en het is een trinket met 34crit en 50% chance op 140AP on killing blow.

Dit wilde ik wel hebben, ideaal voor grinden en pvp. Ik dus naar de quartermaster, en hij kostte maar 3.29g :') (er is ook een casters equivalent)

Aangezien ik de BG daily nog had (bij mij weer AB) kon ik hem meteen testen, maar hij procced zoals verwacht erg vaak. Lekkere trinket, aanrader ! :9

Ohja !!! :D Ik ging gister naar de stad om ff een mooi overhemdje te kopen voor morgen op Qlimax. Toevallig liep ik de mycom binnen en dacht ik van, hey :o , ik heb nog een mic nodig.

Ik heb een hele mooie zwarte mic gehaald met standaard. Moes, waar blijf je !! Arena moeten we doen :*)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:07:

Ohja !!! :D Ik ging gister naar de stad om ff een mooi overhemdje te kopen voor morgen op Qlimax. Toevallig liep ik de mycom binnen en dacht ik van, hey :o , ik heb nog een mic nodig.

Ik heb een hele mooie zwarte mic gehaald met standaard. Moes, waar blijf je !! Arena moeten we doen :*)
Dit weekend ben ik weer online :D, en eindelijk een mic gekocht .. netjes hoor :p
Trouwens doe m'n vriendin de groeten @ Qlimax .. mij daar niet gezien haha ik duik wel de kroeg in en spreek haar de dag erop wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
[...]

Dit wilde ik wel hebben, ideaal voor grinden en pvp. Ik dus naar de quartermaster, en hij kostte maar 3.29g :') (er is ook een casters equivalent)

Aangezien ik de BG daily nog had (bij mij weer AB) kon ik hem meteen testen, maar hij procced zoals verwacht erg vaak. Lekkere trinket, aanrader ! :9

Qlimax _/-\o_
Dit jaar ook weer aanwezig als VIP!

Gisteren maar eventjes gespeeld en ik moet zeggen dat ik het echt merk hoor, dat sneler lvlen. Ga bijna dagelijks minimaal één lvl ophoog. 8)

[ Voor 47% gewijzigd door Pedr0 op 16-11-2007 08:43 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
thewizard2006 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:55:
waarom is er niet gewoon voor elke class een legendary wapen. btje gaar dat alleen rogues dat krijgen
en dan heb ik het niet over de legendarys van voor tbc zoals Atiesh
Omdat legendaries voor casters toch niet echt boeien.

Check bijv Staff of Disintegration vs Tempest of Chaos + Chronicle of Dark Secrets

Stel dat die use van die staff omgezet word naar 100 spelldmg en die AP van de druids ook nog een 100 extra. Dan is dat een 300 a 400 dmg extra per fireball van 3 seconden? 200 dps increase ofzo dus.

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 16-11-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:45
Hmzaniac schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 04:48:
Mjah, no offense hoor, maar feral tanking is inderdaad "je drukt op je standaard threat generating knopjes". Warriors tanking heeft gewoon net iets meer voeten in de aarde. Waar jullie Mangle, 3 Lacerate en eventueel maul doen hebben warriors procs (revenge) andere rage generation, shield block, demo shout, thunderclap en demo shout op te houden. En dan moet je ook nog eens opletten of je last stand dan wel shield wall nodig hebt. Niet dat ik zeg dat het opeens ongelofelijk ingewikkeld wordt, maar feral tanking is gewoon vrij simpel in vergelijking met prot warriors/paladins.
Ik weet niet, maar warrior tanking is ook vrij simpel. Zekers, beertje is nog makkelijker, maar om nou te zeggen dat tanken als warrior moeilijk is.. Het enige waar ik het verschil tussen een goede en slechte war tank kan merken is bij het stance dancen. Voor de rest doorloop je ook gewoon je standaard cyclus.
Er zijn wel lastige fight, zoals hydross, maar als je bijvoorbeeld morogrim aan het tanken bent, kun je mij niet vertellen dat je daar skill voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:08:
Van lock naar DPS? :+

[...]

Was ik weer. Net thuis en maar even getest. Ik heb 932 holy spelldmg unbuffed (well, crusader aura ^^) en mijn hammers critten voor 2100-2300. Ben dus erg benieuwd onder welke omstandigheden jij in vredesnaam een 4000 hammer kan critten. :/
tis dat ik vannag nie thuis ben geweest maar volgende keer alsk un crit haal met het hamertje zal ik printscreen maken.

moek wel ff terug respeccen btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
net ff mn daily BG gedaan.. jezus, wat zijn die elemental shamans geboost..

ze persen er in 2 seconde ff 6K aan dmg uit. eerst een chain lightning van 3.6K en dan ff een shock van dik 2.4K.. zo gaat het hard.. doe je geen fuck tegen...
NREF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:53:
[...]

Check bijv Staff of Disintegration vs Tempest of Chaos + Chronicle of Dark Secrets
Tempest + chronicle plx je hoeft ze niet in te pakken :P
best irri trial zijn en niet genoeg dkp hebben :P gisteren dropte de chronicle en de lock T6 bracers ;(

maar een andere lock ging weer affliction en vroeg aan mij of ik dus weer destro wilde speccen en dat is wel weer fijn dan, ondanks dat ik net weer een beetje aan afflic begon te wennen, gelukkig had ik nog niet geregemmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:01:
[...]
wat zou je zeggen van pre tbc bv neffie,
Huntartank/Meleehunter kan me de keren nog herinneren waarbij ik na Nef met 2 gebroken bogen zat omdat ik niet merkte dat Deadly boss mods mijn boog niet unequipte bij class call :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:59:
net ff mn daily BG gedaan.. jezus, wat zijn die elemental shamans geboost..

ze persen er in 2 seconde ff 6K aan dmg uit. eerst een chain lightning van 3.6K en dan ff een shock van dik 2.4K.. zo gaat het hard.. doe je geen fuck tegen...
NREF
Zei de Warlock teder op het forum..
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:59:
tis dat ik vannag nie thuis ben geweest maar volgende keer alsk un crit haal met het hamertje zal ik printscreen maken.

moek wel ff terug respeccen btw :P
Let er toch een beetje op wil je?
Vannag, alsk, un, leest toch echt irritant!

[ Voor 31% gewijzigd door RaseriaN op 16-11-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:18:
[...]

Zei de Warlock teder op het forum..

[...]

Let er toch een beetje op wil je?
Vannag, alsk, un, leest toch echt irritant!
pfff ben niet op het werk, moet ik hier helemaal abn gaan typen?
is het ook verplicht om met hoofdletters te praten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Damnit... Patchnotes niet goed gelezen; ik was onder de indruk dat Remove Curse ook in Treeform gebruikt kon worden vanaf 2.3, net als Cure Potion, maar nee. ;(
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:22:
Als je wil dan mensen je berichten daadwerkelijk lezen, en serieus nemen, dan is het niet onverstandig om minder slordig te typen, en als het kan ook leestekens en hoofdletters te gebruiken, ja. :)

[ Voor 57% gewijzigd door OkkE op 16-11-2007 09:26 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
BootVluchteling schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:37:
[...]

ik denk dat Autoprofit dat doet. ik heb er zelf ook last van..
Autoprofit update zijn database niet vaak genoeg. Ik ben overgestapt op minimalist en heb er nog geen moment spijt van. Auto-sell grey, auto-repair, auto-res etc etc

Trouwens de hoofdreden imo waarom healing moeilijker is, is omdat het geen probleem is om met 2 personen hetzelfde target the nuken, maar als je met 2 personen hetzelfde target healed, heb je een goede kans dat 1 van de 2 zijn tijd staat te verdoen. Dit geldt niet zozeer voor tank healing, daar is overhealing goed imo, maar wel voor raid-healing.

[ Voor 33% gewijzigd door FireAge op 16-11-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:23:
Damnit... Patchnotes niet goed gelezen; ik was onder de indruk dat Remove Curse ook in Treeform gebruikt kon worden vanaf 2.3, net als Cure Potion, maar nee. ;(

[...]

Als je wil dan mensen je berichten daadwerkelijk lezen, en serieus nemen, dan is het niet onverstandig om minder slordig te typen, en als het kan ook leestekens en hoofdletters te gebruiken, ja. :)
nou, lees dan mijn posts maar eens, het gebruik van leestekens doe ik zowiezo, maar ik maak gebruik van afkortingen omdat als ik reply op een post er anders 2 uur over doe om te typen ivm de hoog tijden van me werk.

Dat was ff off nou ontopic,

Heb eergistere eindelijk me bracers gekregen pvp met 42+ healing HELL Yeah })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:26:
[...]

Autoprofit update zijn database niet vaak genoeg. Ik ben overgestapt op minimalist en heb er nog geen moment spijt van. Auto-sell grey, auto-repair, auto-res etc etc

Trouwens de hoofdreden imo waarom healing moeilijker is, is omdat het geen probleem is om met 2 personen hetzelfde target the nuken, maar als je met 2 personen hetzelfde target healed, heb je een goede kans dat 1 van de 2 zijn tijd staat te verdoen. Dit geldt niet zozeer voor tank healing, daar is overhealing goed imo, maar wel voor raid-healing.
als je dan een hunter rolled, hoef je helemaal niets meer te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:22:
Als je een beetje serieus genomen wilt worden is een nette schrijf/typestijl toch echt wel het minste wat je kan doen. Praat je ook zo in mailtjes aan je baas/collega's op je werk?

@Ontopic
Gisteren toch maar eens 2.3 geinstalleerd maar een hoop AddOns hebben toch wat problemen helaas.
Nu nog tijd maken dit weekend om mijn Leatherworking naar 375 stormen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:
[...]

Als je een beetje serieus genomen wilt worden is een nette schrijf/typestijl toch echt wel het minste wat je kan doen. Praat je ook zo in mailtjes aan je baas/collega's op je werk?

@Ontopic
Gisteren toch maar eens 2.3 geinstalleerd maar een hoop AddOns hebben toch wat problemen helaas.
Offtopic
Ooit call center werk gedaan, heb geen tijd om te mailen, en als ik iets moet weten dan is het even naar me baas toe lopen wel zo makkelijk :P

Ontopic,

Hoeveel honor kan je nou max. eigenlijk uit AV persen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Mja, ik lees overal dat mensen naar 375 leatherworking gaan stormen... ik zit nu op 363 en ik zie niet bepaald in hoe dat vlot moet gaan. Ja, de laatste 5 puntjes, maar tot 370 ben ik nog weken continue aan het grinden. En dat is dus precies wat ik aaaaaaaabsoluut niet ga doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:33:
[...]

Dit weekend ben ik weer online :D, en eindelijk een mic gekocht .. netjes hoor :p
Trouwens doe m'n vriendin de groeten @ Qlimax .. mij daar niet gezien haha ik duik wel de kroeg in en spreek haar de dag erop wel :p
Haha als ik haar zie :D

Vandaag kunnen we trouwens wel ff spelen als je er bent. Morgen misschien ook wel, maar ik weet niet hoe laat ik weg ga. Is lang reizen voor mij vanuit den haag :'(

Zondag ga ik niet raiden, maar slapen. Tenzij ik echt fit ben, maar mijn ervaring is dat ik zwaar verneukt thuis kom, ff een blowtje rook en dan ga slapen tot de volgende dag meestal :P

Moeten wel ff dalijk die Mic checken. Heb hem niet voor niets gekocht en hij was niet gratisch ! :o
Pedr0 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:42:
[...]

Qlimax _/-\o_
Dit jaar ook weer aanwezig als VIP!

Gisteren maar eventjes gespeeld en ik moet zeggen dat ik het echt merk hoor, dat sneler lvlen. Ga bijna dagelijks minimaal één lvl ophoog. 8)
Neophyte :*) Dat wordt echt een te dikke afsluiter *O* Geen VIP helaas, maar ik had al een zwaar overpriced kaartje gekocht. Wist niet zeker of ik naar Qlimax wou of ander feest (Thunderdome bijv). Uiteindelijk paar weken geleden toch het kaartje gekocht voor de prijs van 89 euro :( Vip zou me echt teveel worden ;(

Wel beter dat je het verschil echt merkt wat lvlen betreft. Wie weet kan ik die troll ook wel naar 70 krijgen. Zou leuk zijn :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:
[...]
@Ontopic
Beter spendeer je die tijd aan heroics en badges :P die gear is echt gruwlijk.
Vanavond voor het eerst mijn Hemo 11/26/24 in een 10 mans testen, ben benieuwd, solo grind het in ieder geval sneller dan combat swords voorheen heb ik gemerkt

Ook meteen lucky gisteren bij de daily fish quest, meteen de Talbuk +20 hitrating food gekregen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Bokkie schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:34:
[...]
Ook meteen lucky gisteren bij de daily fish quest, meteen de Talbuk +20 hitrating food gekregen :9
Ik kreeg die nieuwe hunter pet food :/
Wel een leuke nieuwe quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Vanavond voor het eerst mijn Hemo 11/26/24 in een 10 mans testen, ben benieuwd, solo grind het in ieder geval sneller dan combat swords voorheen heb ik gemerkt

Owja! Heroics kun je nu op Honored doen ipv. Revered, dat scheelt meteen een hoop!
Maargoed, heb nu een paar leuke recipes voor op LW 375 en die wil ik eigenlijk niet opgeven ;(
DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
Mja, ik lees overal dat mensen naar 375 leatherworking gaan stormen... ik zit nu op 363 en ik zie niet bepaald in hoe dat vlot moet gaan. Ja, de laatste 5 puntjes, maar tot 370 ben ik nog weken continue aan het grinden. En dat is dus precies wat ik aaaaaaaabsoluut niet ga doen :X
Zover als ik kan inschatten is het omdat de material kosts van de Drums erg naar beneden zijn gegaan.
Daardoor zijn ze veel interessanter om te maken en veel goedkoper dan de 'normale' items.
Zit gelukkig op 365, heb echt een berg Heavy Clefthoof meuk gemaakt :X

[ Voor 33% gewijzigd door RaseriaN op 16-11-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:42:
[...]

gister 1 of anderhalf level omhoog, en had niet echt het idee dat ik veel gedaan had , was wel een lange sessie :o

veel geklooi, heel veel nutteloos vliegen en heen , echt letterlijk zowat heel azeroth gezien*

o.a de laatste oox beacon quests gedaan - pet mechanical chicken ftw :D

heerlijk trouwens .. 8k xp krijgen voor de laatste oox quest en dan 10200 xp !! krijgen (an oox of your own) omdat ik alle 3 de oox quests gedaan had plus de mechanical chicken.. w00t

*incoming wall of text*

(* leuk verhaal .. ik had gisteravond eerst me hs op shattrath gezet - eindelijk een lieve high level mage gevonden - en later waren we in ferales met het vaste pug groepje van de laatste tijd en ik ontdekte een grijze quest in me lijst , stond op het punt om hem weg te gooien toen zag ik dat het de quest is waar ik een invisibility potion en en healing potion moest brengen en in ruil een recipe kreeg voor de +1000 armor potion (naam kwijt , iets met stoneskin dacht ik) dus ik aan een friend waarvan ik wist dat ie alchemy had of hij dat recipe ding wilde hebben - want dat is wel nuttig voor ons pug groepje- mits hij me 2 potions geeft zodat ik de quest kan completen.. dus trade window en ik hs daarna naar shatt -> uc -> badlands.. sta in badlands en zie hen het hebben over naar swamp of sorrows, kom er dus naast de quest gast staand achter dat me bags volzaten en dat de trade failede maar dat we allebei niet aan het opletten waren *zucht* ..lol .. dus ik vraag waar ze heen gaan .. swamp of sorrow en vlieg vanaf badlands daarheen , blijkt dat ze ondertussen naar het noorden liepen (redridge) .. dus ik zeg .. oh wacht even , dan laat ik jullie meteen een mooie route naar badlands zien. maar dat was iets te cryptisch. ik zag zag ze ondertussen in burning steppe lopen en denk .. tja .. ik kan ze toch never niet inhalen .. dus ik vlieg naar thorium toe .
blijkt dat ze een of ander dingetje in burning steppe aan het zoeken waren waar een fp staat wat ik dus niet had. goed .. ik in thorium , en zij ondertussen aan het vliegen naar grom' gol :') .. aargh . dus " wacht in grom" en ik naar grom vliegen .. items uitgewisseld en gevlogen naar badlands

nadat ik de drop in badlands (330xp , woot) had bleek dat zij toen pas naar s.o.s. waren om de fp te pakken :D
ok . dus naar s.o.s. gevlogen . vanaf daar met zijn allen portal naar orgri.
zij gingen naar azshara, en ik ben toen naar gadgetztan gevlogen om quest (6k) in te leveren , daarna naar camp m (8k), toen naar ratchet om iets in booty bay (6k uit het hoofd) te droppen. toen naar shatt hs, naar uc teleport , naar tarren mill quest inleveren (weet niet meer maar was niet teringveel, denk 6) . vanaf tarren mill naar sfk en met trucje naar shattrath teleporten >:) , naar orgrimar .. 2e keer bij elkaar gekomen . hem eindelijk die recipe gegeven :D

toen was het voor de alchemist bedtijd . voor mij eigenlijk ook wel en de 3e in party ook maar moest en zou me mechanical chicken krijgen . en de 3e wilde nog wat extra xp dus met zijn tweeen hs naar shattrath, portal naar uc , vliegen naar tarren mill (de ander had de fp in hinterlands nog niet) , lopen daarheen . chickie bevrijd , 'snel' vliegen naar booty bay ondertussen beetje klaarmaken voor bed en mechanical chicken gekregen ^^ (plus dus 8k voor de oox bevrijden en 10k voor het feit dat het de laatste oox quest was) ---pfff . veel te veel vliegen)

Wall of text crits 74552347 holy shit damage.
You died, your items suffer 10% durability loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:39:
[...]

Owja! Heroics kun je nu op Honored doen ipv. Revered, dat scheelt meteen een hoop!
Maargoed, heb nu een paar leuke recipes voor op LW 375 en die wil ik eigenlijk niet opgeven ;(
Nou er bestaat ook nog zoiets als guildies die misschien mee farmen.
Andere optie is natuurlijk nog AH.

En anders tja bestaat er nog farmen en tussendoor nog dan maar heroics doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel lekker die vendors in Zul'Aman. Gisteren 9 spicy crawdad gekocht voor een paar silver. Beter dan het saaie vissen (wat nog steeds moet voor aanvullen tot een normaal voorraad niveau, maar in ieder geval minder wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:32:
[...]

Offtopic
Ooit call center werk gedaan, heb geen tijd om te mailen, en als ik iets moet weten dan is het even naar me baas toe lopen wel zo makkelijk :P

Ontopic,

Hoeveel honor kan je nou max. eigenlijk uit AV persen ?
Gisteren half uurtje op m'n rogue gedaan, 2x AV loss 1.2k honor. Daarna net geen uurtje met m'n priest gespeeld, de daily honor + 2 wins en had 2k honor, om je een idee te geven.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:47:
[...]

Gisteren half uurtje op m'n rogue gedaan, 2x AV loss 1.2k honor. Daarna net geen uurtje met m'n priest gespeeld, de daily honor + 2 wins en had 2k honor, om je een idee te geven.
Met een kleine 3 uurtjes normaal in av, gaande uit minimaal 1 winst en 1 verlies haalde ik toch 2k honor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo hij heeft er 1 _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

RaseriaN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:39:
[...]

[...]

Zover als ik kan inschatten is het omdat de material kosts van de Drums erg naar beneden zijn gegaan.
Daardoor zijn ze veel interessanter om te maken en veel goedkoper dan de 'normale' items.
Zit gelukkig op 365, heb echt een berg Heavy Clefthoof meuk gemaakt :X
Ja! Maar Drums of Panic kan je pas maken vanaf 370! En heavy clefthoof meuk kost zo idioot veel tijd om te grinden :X Ik kan geen clefthoof en earth elemental meer zien joh. En ik heb alleen me eigen set nog maar gegrind, en wat thick clefthoof leather voor wat van die armor kits. Dus ik vraag me af hoe mensen tot die 370 komen zonder een idiote hoeveelheid gold uit te geven of uuuuuuren te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik vis meestal voor we een dungeon gaan doen, eventjes 10 min, om mijn skill naar de 375 te krijgen; ben er bijna.
Vissen is inderdaad vrij saai (al vind ik het soms ook wel ff lekker), maar ik vang regelmatig [Golden Darter]; levert toch mooi ongeveer 30g per stack op. Best leuk extra-tje. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:42:
[...]

Nou er bestaat ook nog zoiets als guildies die misschien mee farmen.
Andere optie is natuurlijk nog AH.

En anders tja bestaat er nog farmen en tussendoor nog dan maar heroics doen
Guildies farmen bij ons amper mee, die zijn veel te druk met hun eigen farm werk. Als ze mee farmen, kan ik daarna met hun mee farmen, per saldo win ik daar geen minuut op :P En ik heb een bloedhekel aan farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 08:53:
[...]

Stel dat die use van die staff omgezet word naar 100 spelldmg en die AP van de druids ook nog een 100 extra. Dan is dat een 300 a 400 dmg extra per fireball van 3 seconden? 200 dps increase ofzo dus.
Yep, want 400/3 = 200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, lvl'en gaat erg lekker, m'n paladin (op rested) van 46.5 naar 49.5 getrokken, gespeeld woensdagavond en donderdagavond, zo'n 8 uurtjes in totaal...
Niet slecht, zeker als je weet dat een paladin bijna, zoniet de, traagste class is om te lvl'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:52:
Ja! Maar Drums of Panic kan je pas maken vanaf 370! En heavy clefthoof meuk kost zo idioot veel tijd om te grinden :X Ik kan geen clefthoof en earth elemental meer zien joh. En ik heb alleen me eigen set nog maar gegrind, en wat thick clefthoof leather voor wat van die armor kits. Dus ik vraag me af hoe mensen tot die 370 komen zonder een idiote hoeveelheid gold uit te geven of uuuuuuren te grinden.
Drums of Battle :Y)
Begint op LW 365 (in jouw geval nog 2 leveltjes doorbijten met Heavy Clefthoof spullen :X) en gaat door tot LW 370, daarn kun je Drums of Panic maken tot 375 en ben je klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

_/-\o_

+20 hitratingfood :D Die moet ik hebben !!! :9
:*)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:52:
[...]

Volgens mij kun je sinds 2.3 370 bereiken met armor kits. Ze zijn wel groen, maar het is beter dan clefthoof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:54:
[...]

Guildies farmen bij ons amper mee, die zijn veel te druk met hun eigen farm werk. Als ze mee farmen, kan ik daarna met hun mee farmen, per saldo win ik daar geen minuut op :P En ik heb een bloedhekel aan farmen...
nou ik geef je een voorbeeld bij mij in de guild zitte 3 350jc'ers en ik dan 280 nou die farmen samen met mij mee als zij ore hebben, die ik kan gebruiken krijg ik ze, heb ik er over als ik het niet kan gebruiken prospect ik die ore, en dan gaat alles naar de guildbank voor gems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
[...]

Haha als ik haar zie :D

Vandaag kunnen we trouwens wel ff spelen als je er bent. Morgen misschien ook wel, maar ik weet niet hoe laat ik weg ga. Is lang reizen voor mij vanuit den haag :'(

Zondag ga ik niet raiden, maar slapen. Tenzij ik echt fit ben, maar mijn ervaring is dat ik zwaar verneukt thuis kom, ff een blowtje rook en dan ga slapen tot de volgende dag meestal :P

Moeten wel ff dalijk die Mic checken. Heb hem niet voor niets gekocht en hij was niet gratisch ! :o
Ik ben vanmiddag na 't werk wel ff online. Spreek mij maar aan op MSN en dan testen we je mic wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:57:
[...]

Volgens mij kun je sinds 2.3 370 bereiken met armor kits. Ze zijn wel groen, maar het is beter dan clefthoof.
Ja, kan. De Knothide Armor Kit. Gisteren 5 gemaakt voor 1 puntje... da's dan, even kijken... 7x5x3=105 Heavy Knothide Leather. 525 Knothide Leather. Godkolere :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:05:
[...]

Ja, kan. De Knothide Armor Kit. Gisteren 5 gemaakt voor 1 puntje... da's dan, even kijken... 7x5x3=105 Heavy Knothide Leather. 525 Knothide Leather. Godkolere :X
Gewoon ergens een hunter bot opzoeken en erachteraan lopen, taggen, skinnen ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Mooi jammer dat ze die recipes voor LW hebben toegevoegd ;)
Vondt het wel lekker, Blue Clefthoofspul opkopen voor 15g, dissen en shards verkopen voor 20-22g.

Prijzen van shards zullen dus ook wel gaan stijgen neem ik aan.

En dat net nu ik gister 5.2k kwijt was aan een nieuw vogeltje :*)

[ Voor 13% gewijzigd door cannibal op 16-11-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

porn* schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:11:
[...]

Gewoon ergens een hunter bot opzoeken en erachteraan lopen, taggen, skinnen ;)
Die zie je niet zo veel op een RP server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:26
BootVluchteling schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:
[...]

als je dan een hunter rolled, hoef je helemaal niets meer te doen :+
Ik weet niet of het als flame bedoeld is of niet maar hier ga ik toch even op happen.

Als Hunter die ook een beetje moeite doet om z'n class te begrijpen moet jij wel degelijk een hoop doen. Je was zelf Warlock dacht ik? Wat doe jij in instances / raids behalve je DoT's erop gooien en de nummertjes zien vliegen (met een enkele banish niet meegeteld in Karazhan / TK, dit gaat namelijk niet op in instances)? Je moet soms multi trappen? Kiten? Letten of de healers worden aangevallen en de mobs ervan af halen als het nodig is? Trap cooldowns in de gaten houden ondertussen om een chain trap uit te voeren.

Ja, er zijn Hunters die blijven staan, Auto-shot aantikken en vervolgens rustig aan de koffie gaan om het zo maar even bot te zeggen. Als ik meega in een instance probeer ik ook echt wat toe te voegen. ik voer LoS traps uit op Spellcasters als dat nodig is, ik zit constant op de healers te letten, zodra ze aggro hebben nuke ik voluit op die mob om hem van de healer af te krijgen. M'n pet gaat op de niet CC'ed mobs en ook die moet ik intussen nog in de gaten houden. Als er mensen die nieuw zijn in een instance neem ik de taak op mij om de tactics uit te leggen en Raid Warnings te geven tijdens bossfights.

Lijkt me heel stug dat jij al deze dingen doet / zoveel beweegt / zoveel typt als Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillguard ui :>
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/6122/wowscrnshot111607091406mr1.th.jpg

Crittage :>
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/5341/wowscrnshot111207123502xi1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/7183/wowscrnshot111207124049ma0.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gingen gister weer ff ZA doen, eerste 3 bosses gedaan tot onze GM/RL weg moest dus toen zijn wij ook gestopt.. :)
De eerste boss dropte weer niet mijn robe :( maar fury (gruwelijk fistweapon btw) maar we hadden wel mzzl op de lynx boss want hij dropte die ignore-armor-ben-de-naam-ff-kwijt enchant.. :).
Is dat wat voor mijn rogue? ik heb eigenijk geen idee... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
Ik had nog bergen leather in mijn bank liggen (heavy knothide leather) en gelukkig ook nog stacks met Clefthoof, waardoor het makkelijk (en goedkoop!) was om door te levelen naar 375 :)
Als je die mats niet hebt, mag je idd gaan grinden voor de mats. Of je moet een berg gold hebben en je gaan uitleven op AH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
Dames en heren, ik zit met wat vragen :)

Ik heb nu een lvl 43 Dwarf Warrior waarmee ik nog altijd plezier heb om te spelen. Echter wil ik ook wel eens de Horde kant van WoW gaan ontdekken. Alleen heb ik niet echt een idee welke klasse ik moet kiezen.

Ik wil spelen op een PvP server dus ik moet wel een beetje overweg kunnen met PvP. De Warrior is me altijd goed bevallen dus zou nog een Warrior kunnen maken maar iets nieuws kan ook leuk zijn. Een Hunter heb ik geprobeerd als mijn eerste char in WoW maar vond het toen niet zo fijn, misschien door wat meer ervaring nu wel.
Verder is het ook handig als ik goed mee kan doen in Instances.

Van de Horde vind ik vooral de Tauren en de Orcs leuke rassen, Blood Elf ook wel maar heb TBC nog niet.

En dan zit ik nog met het probleem welke server kies ik. Een recommended server is wellicht het handigste omdat er nog niet veel high lvl's rondlopen maar als iemand een andere leuke server weet sta ik er ook voor open :)

Laat de suggesties maar komen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ah, ik zie dat wowhead gisteren wat liep te kloten, toen ik zocht op "drums" gaf ie er maar 2 ;) Ik miste de Restoration en Battle drums. Die Drums of Battle kan ik wel mee naar 370 komen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Crit+ignite meneer de uil !

owja, je moet meer meeraiden, je bent te casual volgens caesartje. He needs more crit :Y

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 16-11-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
addictive schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:35:
Weet iemand of de oude 'hack' nog steeds mogelijk is. Je kon door je config.wtf file aan te passen de range waarmee je hostile mobs kon targeten aanzetten. Je kon dan al van een hele afstand mensen zo selectere, dat werkte echt perfect. Maar nu met patch 2.3 werkt het niet meer :(
*kuch* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:17:
Wij gingen gister weer ff ZA doen, eerste 3 bosses gedaan tot onze GM/RL weg moest dus toen zijn wij ook gestopt.. :)
De eerste boss dropte weer niet mijn robe :( maar fury (gruwelijk fistweapon btw) maar we hadden wel mzzl op de lynx boss want hij dropte die ignore-armor-ben-de-naam-ff-kwijt enchant.. :).
Is dat wat voor mijn rogue? ik heb eigenijk geen idee... :)
Executioner MH - Mongoose Offhand is de beste combinatie kwa Dps. Als je ook nog PvP ook een extra wapen met een Weapon-Chain bij de hand houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik hoop van harte dat het niet meer werkt... je noemt het zelf niet voor niets een hack :|

Edit: reactie op addictive, uiteraard.

[ Voor 18% gewijzigd door DizzyWeb op 16-11-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:43:
[...]

Executioner MH - Mongoose Offhand is de beste combinatie kwa Dps. Als je ook nog PvP ook een extra wapen met een Weapon-Chain bij de hand houden natuurlijk.
Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om binnenkort voor de fun is Balance te speccen. Nou heb ik wat tier4 resto pieces die ik sowieso al nooit gebruik. Denken jullie dat ik een GM zover kan krijgen om dat om te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, is bij 2.3 eruit gehaald. Mijn Frost Mage Arena partner kon het ook, en kon dus net voor de Arena 'tabben' en het andere team zien :P Was beetje oneerlijk hè, dus vandaar dat Blizz dat nu er uit gehaald heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Hey een mede boulderfister. Welke guild zit jij in? Zit zelf in Guardians Clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:28:
[...]

Crit+ignite meneer de uil !

owja, je moet meer meeraiden, je bent te casual volgens caesartje. He needs more crit :Y
Ik zou wel willen, maar ben (nog) niet attuned voor MH/BT.... Giev Kael kill ffs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:46:
Ik zit te denken om binnenkort voor de fun is Balance te speccen. Nou heb ik wat tier4 resto pieces die ik sowieso al nooit gebruik. Denken jullie dat ik een GM zover kan krijgen om dat om te wisselen?
Nee denk het niet, dan gaat hij denk ik zeggen dat je nog een keer mee moet om die pieces te looten en dan de balance set nemen...ze geven/ruilen alleen iets om als het bij de verkeerde persoon terecht is gekomen of als je gehacked bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:50:
[...]

Nee denk het niet, dan gaat hij denk ik zeggen dat je nog een keer mee moet om die pieces te looten en dan de balance set nemen...ze geven/ruilen alleen iets om als het bij de verkeerde persoon terecht is gekomen of als je gehacked bent. :)
Mjah, ik heb bijv t4 chest, nog geen gems erin. Kreeg rond diezelfde tijd een beter chest, dus heb niet meer gebothered met die gems.Als ik een verhaaltje op zou hangen dat ik de verkeerde gekozen heb, maar niet wist dat GM's omruilden bij foute keuze. Maar nu gehoord. Misschien met beetje geluk dat ie het wel doet.

Anders kan ik ook nog voor Disenchant gaan, en weer terug vragen, en misschien krijg je dan wel de token. :p

Het probleem is dat ik nog wel maanden kan wachten voordat ik dat spul voor offspec krijg. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

class is toch een beetje eigen keuze, heel lastig voor iemand iets voorstellen

wil je dps of tank? of beetje all round (druid)?
als je nu warrior hebt maar wil wel tanken zou ik paladin aanraden , maar dan moet je wel tbc hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:52:
[...]

Ik vis meestal voor we een dungeon gaan doen, eventjes 10 min, om mijn skill naar de 375 te krijgen; ben er bijna.
Vissen is inderdaad vrij saai (al vind ik het soms ook wel ff lekker), maar ik vang regelmatig [Golden Darter]; levert toch mooi ongeveer 30g per stack op. Best leuk extra-tje. :)
Tja, mijn probleem is, dat ik het voor eigen gebruik doe.
Voor mijn priest (Waverider): +healing (golden darter) en +mp5 (Blackened sporefish)
Voor mijn druid (Aybar): +20 stamina (Feltail delight) en +30 stamina (Spicy crawdad)
Voor mijn Warlock (Znaak): Ben ik al overgestapt op Basilisks grinden, omdat ik moe werd van al dat vissen.

Probleem is dat allemaal wel eens een raid doen. Mijn priest Kara, Gruul, SSC en nu Zul'aman. Met mijn druid tanken in Karazhan, voor post Karazhan is mijn gear nog niet goed genoeg. En met mijn warlock vooralsnog alleen karazhan, alhoewel ik met De FSW en Spellstrike set (heb de mats om het laatste item te laten maken) en een berg Veiled Noble Topazes klaar ben voor om met mn lock Gruul en verder in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:55:
[...]

Mjah, ik heb bijv t4 chest, nog geen gems erin. Kreeg rond diezelfde tijd een beter chest, dus heb niet meer gebothered met die gems.Als ik een verhaaltje op zou hangen dat ik de verkeerde gekozen heb, maar niet wist dat GM's omruilden bij foute keuze. Maar nu gehoord. Misschien met beetje geluk dat ie het wel doet.

Anders kan ik ook nog voor Disenchant gaan, en weer terug vragen, en misschien krijg je dan wel de token. :p

Het probleem is dat ik nog wel maanden kan wachten voordat ik dat spul voor offspec krijg. :(
Sterkte, je kan het 1x per account, en je krijgt zowiezo, zover ik het weet dan wel die token ja, maar dat kan ik je niet met 100% garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:47:
[...]

Hey een mede boulderfister. Welke guild zit jij in? Zit zelf in Guardians Clan.
Check Armory maar, guildless ;)
Heb wel is geinformeerd @ Guardians Clan maar Warlock class zat vol atm.. en CL deed een beetje kortaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:58:
[...]

class is toch een beetje eigen keuze, heel lastig voor iemand iets voorstellen

wil je dps of tank? of beetje all round (druid)?
als je nu warrior hebt maar wil wel tanken zou ik paladin aanraden , maar dan moet je wel tbc hebben
Ik snap dat het helemaal een eigen keuze is. Maar vroeg me gewoon af wat de meeste mensen leuk vinden om te spelen en vooral waarom eigenlijk. TBC schaf ik trouwens met de kerst aan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:03:
[...]

Ik snap dat het helemaal een eigen keuze is. Maar vroeg me gewoon af wat de meeste mensen leuk vinden om te spelen en vooral waarom eigenlijk. TBC schaf ik trouwens met de kerst aan :)
Nou ik O+ van mijn priest maar ben ook erg blij met mijn rogue..priest is meer voor raiden en rogue voor grinden/pvp :)
Rogue is en blijft wel leuk met het stealth en mensen lekker in de war brengen met sap, distract etc etc.. >:)
Maar ik ben blij met mijn dwergje..blijft een van de leukste races in WoW vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren vrij dus kon ik even aan een nieuwe interface werken voor op mijn mage. Geinspireerd door deze: Screenshot
Toch een stuk overzichtelijker geworden. Helaas vergeten een screenshot te uploaden dus die houden jullie nog tegoed ;).
Nadat ik mijn interface af had, ben ik even gaan questen in BEM (heerlijk die nieuwe icoontjes voor quests). Even 100g verdient met simpele quests te doen. Heerlijk dat extra geld dat je krijgt als je al 70 bent :P. En de rep voor CE is ook super. 250 rep per quest waardoor ik nu revered ben :).
's Avonds ook nog even Shattered Halls ingeweest met een PuG op mijn mage. We hadden een groep, maar toen we eenmaal bij de instance stonden moest de tank ineens weg :X. Erg fijn weer. Dan maar ondertussen iets anders doen terwijl de groupleader een nieuwe tank zocht. Uiteindelijk een nieuwe tank (warrior) gevonden. Blijkbaar vond deze tank het leuk om alles te tanken en ons geen CC te laten doen, behalve fear van de lock :X (hadden verder nog een hunter). Iedereen weet dat aoe-tanken het beste gaat met een warrior :X. Nouja dan maar een beetje random sheepen en hopen dat hij ze niet aanviel/thunderclapped. Uiteindelijk toch maar 1x gewiped en dat was op de laatste baas.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:07:
[...]

Nou ik O+ van mijn priest maar ben ook erg blij met mijn rogue..priest is meer voor raiden en rogue voor grinden/pvp :)
Rogue is en blijft wel leuk met het stealth en mensen lekker in de war brengen met sap, distract etc etc.. >:)
Maar ik ben blij met mijn dwergje..blijft een van de leukste races in WoW vind ik persoonlijk :)
Raiden heb ik nog nooit gedaan maar ben ik wel van plan in de toekomst te gaan doen natuurlijk. Echter is een Priest voor lvlen / pvp niet zo geschikt toch? Een Rogue was ik ook al een beetje van gecharmeerd, misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:03:
[...]

ik heb een warrior voornamelijk als tank, omdak tanken echt vet is,
en met een pally, om eens het heale te proberen, maar tevens ook om te tanken.

Mocht het healen mij niet bevallen heb ik niet zowiezo veel tijd verspilt in een char op lvl 70 te krijgen.

dus beetje van 2 walletjes eten ;) en als je het beste wilt weten wat je meer ligt begin dan een druid heb je healing,dps en tanking en aan de hand daarvan kan je het natuurlijk altijd bepalen

offtopic

is het nou wel fatsoenlijk te lezen voor jullie 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Fear in een instance? Vreselijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
DizzyWeb schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:44:
Ik hoop van harte dat het niet meer werkt... je noemt het zelf niet voor niets een hack :|

Edit: reactie op addictive, uiteraard.
wat is daar erger aan dan allerhande addons die je zeggen wanneer je wat moet doen?
Door de mogelijkheid die ik zocht kun je gewoon alles met het toetsenbord doen, zonder lastig met je muis te hoeven klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:11:
[...]

Echter is een Priest voor lvlen / pvp niet zo geschikt toch? Een Rogue was ik ook al een beetje van gecharmeerd, misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen.
Een priest niet geschikt voor pvp / lvlen?
Dat is hij zeker wel..lekker shadow gaan en je zal merken dat je voor lvlen en voor pvp echt goed gaat.. :) (shadow is echt imba)

Een rogue..tsja zoals ik al zei een rogue is echt leuk spelen en lvlen gaat ook super simpel (mits de verkeerde spec uiteraard) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Inderdaad! Ik had ook geen zin meer om er iets van te zeggen, want die gasten waarmee ik die instance deed waren meer aan het typen dan aan het vechten... Bij elke groep van mobs bijna 10 minuten ouwehoeren over hoe we het gingen aanpakken. Daarna de hunter leadership geven, zodat hij kon gaan marken en pullen :X. Het is dat ik 2 quests moest afmaken, maar anders was ik al weg geweest.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:00:
Tja, mijn probleem is, dat ik het voor eigen gebruik doe.
+healing (golden darter) en +mp5 (Blackened sporefish) en +20 stamina (Feltail delight)
Die 3 gebruik ik zelf ook. Alleen omdat ik fishing nog aan het levellen ben, vis ik eigenlijk meer dan ik (op dit moment) gebruik. Ik heb wel van al deze vissen een stack liggen in mijn bank, maar verder verkoop ik ze op dit moment. Kan het gold wel goed gebruiken atm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo moeilijk hoor..
Als warlock kite je jou mob gewoon een stukje naar achter, vervolgens CoE (wellicht Amplify als het een grote pack is), Fear en opletten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:11:
[...]

Raiden heb ik nog nooit gedaan maar ben ik wel van plan in de toekomst te gaan doen natuurlijk. Echter is een Priest voor lvlen / pvp niet zo geschikt toch? Een Rogue was ik ook al een beetje van gecharmeerd, misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen.
Ik zelf ben begonnen met een mage. Die heeft het niet erg lang vol gehouden. Cloths was niets voor mij, maar caster vond ik echt heel gaaf. Toen per ongeluk een druid gekozen (NE zien er gewoon kwel uit) maar dat is toch echt een van de mooiste classes die er bestaan. Shapeshiften is echt leuk (vooral cat form). Nu met TBC en vooral laatste patch is het denk ik een van de sterkste en veelzijdigste classes in wow.

Als druid heb ik ook geleerd dat ik caster en healer erg leuk vond om te spelen en dat melee niet mijn ding is.

Ik ben nu een happy levelende casual priest en geniet er elke dag volop van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:24:
Dames en heren, ik zit met wat vragen :)

Ik heb nu een lvl 43 Dwarf Warrior waarmee ik nog altijd plezier heb om te spelen. Echter wil ik ook wel eens de Horde kant van WoW gaan ontdekken. Alleen heb ik niet echt een idee welke klasse ik moet kiezen.

Ik wil spelen op een PvP server dus ik moet wel een beetje overweg kunnen met PvP. De Warrior is me altijd goed bevallen dus zou nog een Warrior kunnen maken maar iets nieuws kan ook leuk zijn. Een Hunter heb ik geprobeerd als mijn eerste char in WoW maar vond het toen niet zo fijn, misschien door wat meer ervaring nu wel.
Verder is het ook handig als ik goed mee kan doen in Instances.

Van de Horde vind ik vooral de Tauren en de Orcs leuke rassen, Blood Elf ook wel maar heb TBC nog niet.

En dan zit ik nog met het probleem welke server kies ik. Een recommended server is wellicht het handigste omdat er nog niet veel high lvl's rondlopen maar als iemand een andere leuke server weet sta ik er ook voor open :)

Laat de suggesties maar komen :)
Op een PVP server heb je niet noodzakelijk veel outdoor pvp voordat je in outland komt. Meestal zijn het gankers waar je toch geen schijn van kans tegen maakt die je omleggen. Maar als je wilt gaan pvpen, zijn zowel taurens (hp+warstomp) of orcs (stun resistance) een goede keuze. Als je wilt pvpen raad ik het volgende aan:

Rogue: Kan zich verstoppen van gankers en doen het aardig op alle aspecten in pvp.
Shaman: Is gewoon geweldig in my opinion, levellen ook heerlijk.
Warlock: Overal goed in. Fear is een geweldige pvp ability.
Warrior: Ga dan wel arms. Vind ik lastig levellen, maar is mischien beter nu ze death wish hebben gejat van fury. :'(
Hunter: niet goed in arena, wel leuk in BG's (vooral op het dak in WSG en torens in AV). levelt heeeeel simpel als beastmaster spec.
Mage: vind ik niet zo goed als de warlock in pvp.
priest: Shadow priest doet het best aardig, maar ik vind ze niet zo leuk spelen.
Druid: Feral druid levelt snel, is redelijk in outdoor pvp situaties, maar is wel moeilijk te masteren, omdat ze simpelweg zo veel kunnen. Eerste leveltjes voordat je cat form krijgt zijn wel doorbijten.

Verder is het gewoon persoonlijke smaak. Ik heb alles al eens geprobeerd en vind persoonlijk Shamans geweldig qua pve/pvp balans. Levellen goed, pvpen goed, raiden aardig. Maar mijn favoriet blijft de druid, ook al ben ik nu een eenzijdige resto spec raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:23:
[...]

Niet zo moeilijk hoor..
Als warlock kite je jou mob gewoon een stukje naar achter, vervolgens CoE (wellicht Amplify als het een grote pack is), Fear en opletten ;)
Ik ben toch gewend dat het iets te druk bevolkt is in instances, mob fearen en de kans is te groot dat je een extra groep mobs op je hebt en dus kan gaan corpserunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shamans vallen juist zo erg tegen, tegen zoveel classen hebben ze echt niets te zeggen.

En afijn, wat betreft Arena in season 3, rogue/priest is de nieuwe FoTM en zal ook vrijwel alles domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:25:
[...]

Op een PVP server heb je niet noodzakelijk veel outdoor pvp voordat je in outland komt. Meestal zijn het gankers waar je toch geen schijn van kans tegen maakt die je omleggen. Maar als je wilt gaan pvpen, zijn zowel taurens (hp+warstomp) of orcs (stun resistance) een goede keuze. Als je wilt pvpen raad ik het volgende aan:

Rogue: Kan zich verstoppen van gankers en doen het aardig op alle aspecten in pvp.
Shaman: Is gewoon geweldig in my opinion, levellen ook heerlijk.
Warlock: Overal goed in. Fear is een geweldige pvp ability.
Warrior: Ga dan wel arms. Vind ik lastig levellen, maar is mischien beter nu ze death wish hebben gejat van fury. :'(
Hunter: niet goed in arena, wel leuk in BG's (vooral op het dak in WSG en torens in AV). levelt heeeeel simpel als beastmaster spec.
Mage: vind ik niet zo goed als de warlock in pvp.
priest: Shadow priest doet het best aardig, maar ik vind ze niet zo leuk spelen.
Druid: Feral druid levelt snel, is redelijk in outdoor pvp situaties, maar is wel moeilijk te masteren, omdat ze simpelweg zo veel kunnen. Eerste leveltjes voordat je cat form krijgt zijn wel doorbijten.

Verder is het gewoon persoonlijke smaak. Ik heb alles al eens geprobeerd en vind persoonlijk Shamans geweldig qua pve/pvp balans. Levellen goed, pvpen goed, raiden aardig. Maar mijn favoriet blijft de druid, ook al ben ik nu een eenzijdige resto spec raider.
Mooie reply :)

Denk dat ik een keuze moet gaan maken tussen Rogue en Shaman. Ik ga hier vandaag eens wat meer informatie over zoeken wat mij het meeste ligt. Priest is wellicht ook nog een optie maar ben ook bang dat ik het spelen zelf niet zo leuk ga vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:32:
[...]

Mooie reply :)

Denk dat ik een keuze moet gaan maken tussen Rogue en Shaman. Ik ga hier vandaag eens wat meer informatie over zoeken wat mij het meeste ligt. Priest is wellicht ook nog een optie maar ben ook bang dat ik het spelen zelf niet zo leuk ga vinden.
Nawa zal je zonder moeite weten te overtuigen om een rogue te beginnen, tenslotte is hij een rogue in hart en nieren :)
Ik hou zelf ook wel van mijn rogue maar ik ben een (dorf) priest in hart en nieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:25:
[...]

? euhm, hoezo niet goed in arena ? mag jij vertellen waarom niet, en vooral nu de nieuwe patch uit is.
En ik weet dat het een persoonlijk mening is ;) Gewoon nieuwsgierig ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:31:
Shamans vallen juist zo erg tegen, tegen zoveel classen hebben ze echt niets te zeggen.

En afijn, wat betreft Arena in season 3, rogue/priest is de nieuwe FoTM en zal ook vrijwel alles domineren.
Niet? Vertel eens dan waarom ik op mijn 63 Resto Shaman level 67 Frost Mages heb verkracht in Battlegrounds? Grounding Totem + Earth Shock voor Spellcasters, Frost Shock + Earthbind Totem voor Hunters. Het enige waar je echt problemen mee kunt krijgen als Shaman zijn melee classes, Rogues, Warriors en Enh Shamans. De rest gaat prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook nergens op gebaseerd idd, aimed & arcane shot buffs en vooral de deadzone removal :)
Ben benieuwd hoe veel ik ze ga tegenkomen @ 2000+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om die keuze verder uit te lichten (heb beide classes tot 50/60 gespeeld).

Rogue: Button bashing madness. hoge dps, maar fragiel. Als je eenmaal goed weet te stunlocken zijn ze uitermate goed, maar hun speelstijl is extreem actief. (heel veel abilities die je in de gaten moet houden). Als je een licht adhd geval bent zijn deze lui geweldig. ;)
Shaman: Wat kalmer op je keyboard, kan zichzelf healen (verkort downtime) en is wat taaier in pve. iets lagere dps dan rogues, maar hebben minder downtime. Ik vind ze simpeler levellen dan rogues, maar dat is wederom personal preference.

Als je rogue gaat, raad ik van harte als tradeskills herbalism/alchemy aan. Heb ik ook gedaan en geen moment spijt van gehad omdat je altijd een lading healing pots mee kan slepen en jezelf kan buffen met agi pots. Tevens gaat herbs grinden heel simpel met stealth.

In het geval van Shammy, zou ik voor 2 gathering skills gaan. mining/skinning is populair nu jewelcrafting zoveel mining spul nodig heeft. Herb/skinning is altijd populair geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:40:
[...]

Niet? Vertel eens dan waarom ik op mijn 63 Resto Shaman level 67 Frost Mages heb verkracht in Battlegrounds? Grounding Totem + Earth Shock voor Spellcasters, Frost Shock + Earthbind Totem voor Hunters. Het enige waar je echt problemen mee kunt krijgen als Shaman zijn melee classes, Rogues, Warriors en Enh Shamans. De rest gaat prima hoor.
Op level 70 is dit heel anders, gezien het feit dat wanneer iedereen zn resilience/pvp gear heeft het allemaal omgedraaid is.
Als resto shaman (of welke healer dan ook) heal je bv niet door healing reduction + damage heen, tegenwoordig dus ook marksm. Hunters.

De grootste verhalen dat je wel is van een class hebt gewonnen zeggen niets.
Daarnaast moet ik toch echt een van de 20m elementals eruit trekken met mijn resto shaman wil ik winnen tegen een andere class dan een healer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:39:
[...]

? euhm, hoezo niet goed in arena ? mag jij vertellen waarom niet, en vooral nu de nieuwe patch uit is.
En ik weet dat het een persoonlijk mening is ;) Gewoon nieuwsgierig ;)
Ik geef toe dat ik ze nog niet in de nieuwe patch heb ervaren. De deadzone removal kan idd een groot verschil zijn, maar ik had altijd veel moeite tegen melee classes die beschermd/snel kunnen closen. (stealth&charge abilities). Ook dingen als slowing e.d. op de hunter waren in mijn geval al snel game over. De hunter heeft gewoon enkele grote zwakheden die in mijn ervaring simpel uitgebuit kunnen worden in pvp. Ik vind ze gewoon zelf te zwak terwijl ze zo afhankelijk zijn van hun pet.

Vind ze wel geweldig in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:42:
Om die keuze verder uit te lichten (heb beide classes tot 50/60 gespeeld).

Rogue: Button bashing madness. hoge dps, maar fragiel. Als je eenmaal goed weet te stunlocken zijn ze uitermate goed, maar hun speelstijl is extreem actief. (heel veel abilities die je in de gaten moet houden). Als je een licht adhd geval bent zijn deze lui geweldig. ;)
Shaman: Wat kalmer op je keyboard, kan zichzelf healen (verkort downtime) en is wat taaier in pve. iets lagere dps dan rogues, maar hebben minder downtime. Ik vind ze simpeler levellen dan rogues, maar dat is wederom personal preference.

Als je rogue gaat, raad ik van harte als tradeskills herbalism/alchemy aan. Heb ik ook gedaan en geen moment spijt van gehad omdat je altijd een lading healing pots mee kan slepen en jezelf kan buffen met agi pots. Tevens gaat herbs grinden heel simpel met stealth.

In het geval van Shammy, zou ik voor 2 gathering skills gaan. mining/skinning is populair nu jewelcrafting zoveel mining spul nodig heeft. Herb/skinning is altijd populair geweest.
Hmmm moeilijke keuze. Ik ben zelf denk ik een iets rustige speler ben maar hoe een Rogue beschreven wordt klinkt wel goed. Van een Shaman kan ik me op dit moment nog geen goede voorstelling maken hoe het is om zo een te spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:43:
[...]

Hmm, ik vroeg me dat al af, wat nu de beste enchant zo zijn. Is er ook een onderbouwing waarom deze setup het beste is?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:46:
[...]

Ik geef toe dat ik ze nog niet in de nieuwe patch heb ervaren. De deadzone removal kan idd een groot verschil zijn, maar ik had altijd veel moeite tegen melee classes die beschermd/snel kunnen closen. (stealth&charge abilities). Ook dingen als slowing e.d. op de hunter waren in mijn geval al snel game over. De hunter heeft gewoon enkele grote zwakheden die in mijn ervaring simpel uitgebuit kunnen worden in pvp. Ik vind ze gewoon zelf te zwak terwijl ze zo afhankelijk zijn van hun pet.

Vind ze wel geweldig in pve.
Ja dat is waar, ik had met die dingen ook problemen mee voor de patch. Maar de nieuwe patch maakt een hoop dingen goed voor de hunter. En surefooted is echt een aanrader als je wilt pvpen.

Hier trouwens nog een leuk filmpje van een hunter. Zelf is het m'n favoriet op de hunter class ;)
Yoens PVP movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:45:
[...]

Op level 70 is dit heel anders, gezien het feit dat wanneer iedereen zn resilience/pvp gear heeft het allemaal omgedraaid is.
Als resto shaman (of welke healer dan ook) heal je bv niet door healing reduction + damage heen, tegenwoordig dus ook marksm. Hunters.

De grootste verhalen dat je wel is van een class hebt gewonnen zeggen niets.
Daarnaast moet ik toch echt een van de 20m elementals eruit trekken met mijn resto shaman wil ik winnen tegen een andere class dan een healer.
Prima, dan nemen we een ander voorbeeld:

Arena's, ook hier zijn Shamans ongelooflijk sterk, zowel Enh als Resto (Elemental ben ik nog niet tegengekomen in Arena). Enh Shamans hebben een verschrikkelijk hoge burst dps output (waar bijvoorbeeld een Druid al niet tegenop kan healen), tel daarbij de Shocks op en je hebt een squishie binnen enkele seconden weg. Wat betreft healen, de heals mogen dan duur zijn, ze healen ook wel erg veel. Tel daarbij de 70% interuption resistance bij, het schild met block rating en de kans om health terug te krijgen als je onder de 30% komt en je hebt al snel een mobiele bunker staan met alle Totems erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
UTwizard schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:59:
[...]

Prima, dan nemen we een ander voorbeeld:

Arena's, ook hier zijn Shamans ongelooflijk sterk, zowel Enh als Resto (Elemental ben ik nog niet tegengekomen in Arena). Enh Shamans hebben een verschrikkelijk hoge burst dps output (waar bijvoorbeeld een Druid al niet tegenop kan healen), tel daarbij de Shocks op en je hebt een squishie binnen enkele seconden weg. Wat betreft healen, de heals mogen dan duur zijn, ze healen ook wel erg veel. Tel daarbij de 70% interuption resistance bij, het schild met block rating en de kans om health terug te krijgen als je onder de 30% komt en je hebt al snel een mobiele bunker staan met alle Totems erbij.
Enhancement shammies sterk in arena? when did that happen?

Ja, ze hebben goede (burst) dmg. Maar hun survivability is ronduit waardeloos. Geen armor, geen mogelijkheden om te ontsnappen. Zijn eigenlijk een sitting duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, een enhancement shaman sterk in arena?
Die "burst" damage is makkelijk te outhealen, enige wat ongelovelijk is aan hun is hoe snel die mana op gaat.

Daarnaast kan een resto shaman niet tippen aan andere healers in 2v2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
ImdaMned schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:25:
[...]

Enhancement shammies sterk in arena? when did that happen?

Ja, ze hebben goede (burst) dmg. Maar hun survivability is ronduit waardeloos. Geen armor, geen mogelijkheden om te ontsnappen. Zijn eigenlijk een sitting duck.
I Agree kom maar op met die shamans in arena ( spellsteal earthshield ) firebreat + scorch + fireblast+Blastwave = bijna dood al :)

Druids zijn moeilijk met hun hots maja die kan je stelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:02:
[...]

Check Armory maar, guildless ;)
Heb wel is geinformeerd @ Guardians Clan maar Warlock class zat vol atm.. en CL deed een beetje kortaf ;)
Hmm, ik kan je apply niet zo snel vinden, welke naam heb je gebruikt?
Maar we zitten inderdaad behoorlijk vol atm, wel allemaal nub warlocks, die standaard pas rond positie 10 in de dps lijsten te voorschijn komen :/. Tis een beetje een knuffel guild, mensen worden niet snel afgerekend op wanprestatie.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.