Ja precies, en belangrijker nog; op het moment dat je je zo ergert is het misschien handig om je af te vragen of je wel goed bezig bent. Ik neem aan dat je het voor je plezier doet. Ik word soms zo ziek van zulke mensen (niet aan users hier gericht, maar over het algemeen).
Een collega van mij ook: Jaa rogues dit, rogues dat, we hebben buffs nodig. Dit kan toch niet?
Hij blijft ALTIJD doorzeiken, terwijl mijn antwoord ALTIJD is: Hou alsjeblieft je mond dicht. Vind je het leuk? Niet zeiken en spelen. Erger je je? Kap er dan mee. Beter voor jouw bloeddruk en ik ben van dat gezeik af.
Over dat healingverhaal. Als healer zijnde support je natuurlijk. Je kan niet verwachten dat je een one man army bent. Een healer alleen kan niks. Dat vind ik ook vrij logisch, want je bent een healer. Dps kan weer goed dpsen, maar weer niet healen. Conclusie: Ga samen spelen en have fun
Dit is echt geen spel wat je alleen doet, je moet samen resultaten bereiken, sommige schijnen dat te vergeten.
Ohja, ik vroeg me nog wat af he.
Ik had net wat gelezen over een tank die het erg gaaf vond als er 30 man aan het nuken waren en hij aggro hield. Ik neem aan dat andere tanks dit herkennen? Ik neem dan ook gemakshalve maar aan, dat tanken dus echt niks voor mij is aangezien ik er niet warm of koud van word?
Ik heb zoiets weer met dps

Toppen is gewoon erg fijn. Je hebt zoiets van: Nou, dat doe ik toch best goed
Damage doen is toch zeker meer mijn ding, dan mensen in leven houden of mensen beschermen. Ik wil vlijmscherpe messen hebben
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 15-11-2007 16:06
]