Slamdance schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:13:
[...]
Cooking quest geeft zo'n 9g dacht ik + een krat vlees of een ton vis afhankelijk van wat je kiest en daarin kunnen dan een van de nieuwe cooking recipies zitten. Wat handig is, is dat het vlees en de vis die je als reward voor de quest krijgt soms weer gebruikt kunnen worden om de quest van de volgende dag te doen. zo heb ik op de ptr de eerste dag clefthoof meat moeten farmen en daarna niet meer, omdat de questrewards steeds meer meat hadden dan wat er nodig was voor de quest zelf
Fishing node skill zit in kistjes die je opvist. steampump floatsam in zangermarsh geeft voor mijn gevoel de meeste kans op die kistjes. De droprate voor de skill is iig redelijk hoog.
De mats voor de epic flying mount:
- 1x Flying Machine
- 8x Khorium Powercore (2 khorium bars + 1 primal fire)
- 8x Felsteel stabalizer (iig 2 felsteel bars om er 1 te maken)
- 1x Hula doll (zonder lower city rep discount 100g bij griftah)
voor de gewone flying machine:
- 5 adamantite bars (eikels bij blizzard ik had de fel iron toolbox al klaar liggen veranderen ze het hierin >_<)
- x aantal fel iron bolts (dacht

- 8x starwood (enchanting supplies vendor)
- 2x adamantite frames
- 30x fel iron bars
- 4x elemental seaforium charge (revered ? consortium rep schematic en momenteel een leuke moneymaker op de ah, 4 stuks gaan op trollbane voor zo'n 65g nu
)
mats zijn onder voorbehoud want ik doe het uit mijn hoofd

dus iemand die wel bij een van de welbekende sites kan moet me maar even corrigeren.
Bedankt voor de toelichting
Ik kan dalijk thuis meteen aan de slag. 9g vind ik erg fijn, kans op recepies ook. Ik heb er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk dingen te kunnen koken. Heb heel veel van de AH gekocht en van vendors.
Het idee van de mats voor de flying mount vind ik wel grappig. Je maakt eerst een normale mount, en daar ga je aan sleutelen zodat hij een stuk sneller wordt
Ik moet alleen wel engineering lvlen. Ben wel blij dat ik hem achteraf niet unlearned heb voor enchanting/jewelcrafting.
Zo een vliegtuigje is echt badass.
Nadat ik geld heb voor mijn Artisian ridingskill ga ik gelijk aan het "lvl je engineering naar 375" project beginnen.
Het scheelt denk ik wel dat ik nog een stuk of 20 schematics op de bank heb liggen. Ik vind het wel apart dat ik engineering als sinds lvl 15 heb, maar bij 145 gestopt ben.
Vaak heb ik het geprobeerd om op te pakken, en keek ik naar iets wat ik kon maken dat oranje is.
Ik bekijk de mats en zie dat ik voor de mats, mats nodig heb om die te maken. Ik word daar altijd zo moe van dat ik het telkens maar uitstel
Lijkt me echt een rotklus om te lvlen. Het begin was lekker dat je verschillende soorten powder kon maken, maar nu vind ik het al irritant
[
Voor 10% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 15-11-2007 12:36
]