Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 138 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.564 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 208583

Hmzaniac schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:09:
[...]

Hij enraged na 10 minuten. Het vetgedrukte zou misschien een hint zijn?
hmm ik las in de tactics (meerdere die ik heb nagelezen) dat hij na 5 minuten enraged (wat ook bij ons gebeurt) en dat deze enrage nauwelijks zijn hits verhoogd. Er is dus nog een 2de "echte" enrage.

Dan moeten we dus toch maar meer hatchlings gaan pakken, 10 per keer zullen we dan moeten nemen een aantal keren (1+2+3+4).

Anoniem: 240336

nou omdat ik net pas un account heb aangemaakt zal ik me even voorstellen:

nou ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met WoW,server laughing skull, startend met een Tauren Warrior genaamd Moohbeast deze heb ik tot en met 60 gehad vol tier 1 blablabla (niet intressant) na tbc ben ik op dezelfde server begonnen met een Be Pally, deze is inmiddels lvl 70 full bleu bijna kara klaar.

Maar wat ik zou willen weten iemand hier die een fijne spec voor mij heeft qua holy?

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
5 min is 50% attackspeed en 50% dmg increase, 10 min is wipe.

Hoop dat we morgenavond ook naar ZA gaan, zitten wel wat leuke items in. WTB die 18 mp5 trinket <3

Anoniem: 142494

Mjah, de Dragonhawk boss heeft 2 'enrages'

Enrage 1: op 25% van z'n health of anders na 5 minuten. (Dit moet gewoon te doen zijn)
Enrage 2: na 10 minuten gaat ie frenzie, dit is de echte enrage, wat een wipe op zal leveren als je hem niet binnen enkele seconden weet te killen.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-05 14:10

Seraphin

Meep?

Yeej 375 LW.... dank u 2.3 dank u! :D

Zat al op 363 door veeeel Heavy Clefthoof Boots te maken (en vervolgens te dissen.... duurste large prismatics ever). Maar goed, gisteren met de nieuwe Heavy Knothide Armor kit naar 365 gegaan (waren groen op 363, kostte +/- 10 kits voor 2 points), en vanaf daarna eazy mode naar 370 met Drums of Battle en 375 met drums of panic!!!! :D :D Had wel een beetje mazzel met de skillups: de drums waren geel, maar heb ongeveer 6-7 drums van elk moeten maken voor 2 * 5 skillups.

Verder: de nieuwe shape shifting mechanics voor druids heerst. Gister paar potjes geduelled met wat guildies; kreeg meerdere keren "wtf how do you shift so fast??" naar mn hoofd geslingerd.
In catform stealthen, met pounce openen en 0.5 sec voor de stun vrijkomt in 1 klap van cat naar bear..... heerlijk. Ook leuk: om die laatste paar puntjes hp af te snoepen met moonfire, kan je nu gewoon op je moonfire button rammen i.p.v. eerst handmatig naar caster te gaan; zelfs geen GCD op het uit bearform gaan, maar gewoon instant cast :P (of vanuit welke form dan ook jezelf opeens volspammen met lifebloom.... )

En voor het grinden: vanuit cat naar flight form springen, op zoek naar de volgende mob en meteen terug naar cat om te slachten (al moet je daarvoor kennelijk wel "aan de grond" vliegen, midden in de lucht doet ie de form -> form shift niet).

Kortom: 2.3 = O+

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Anoniem: 85443

redfoxert schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:47:
[...]

Nog een keertje mijn reply lezen en je weet waar je die fishing node tracking kan leren. Dat vis je namelijk op uit fishing patches en soms zit het in een kratje ofzo. Cooling Daily quests kan je bij de vogels in Lower City krijgen. Vlak naast de Netherdrake "vendor". Die heb ik gister toevallig ook nog gekregen, samen met mijn epic engineering mount :P
Aah ok :$ , bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Ik ben geholpen :)

Ik vond het gisteren ook erg fijn toen ik zag dat ik mail had, dat ik met mijn muis over het icoontje hoverde en zag van wie het kwam.

Ik vond het altijd al vreemd dat een dergelijke feauture niet aanwezig was, maar altijd hoverde ik er overheen. Gisteren zag ik dus dat ik unread mail van de AH had.

Ik heb bijna al mijn 75 flasks verkocht. Ik heb er nu nog 25 op de AH staan :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-11-2007 11:20 ]

Anoniem: 208583

Exitium schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:17:
5 min is 50% attackspeed en 50% dmg increase, 10 min is wipe.

Hoop dat we morgenavond ook naar ZA gaan, zitten wel wat leuke items in. WTB die 18 mp5 trinket <3
mjah wij gaan zondag de hele dag, dan mikken we op een clear aangezien we de eerste 3 bosses first try neer hebben gekregen en we er zondag waarschijnlijk nog sneller doorheen fietsen.

• Exitium
Anoniem: 208583 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:19:
[...]

mjah wij gaan zondag de hele dag, dan mikken we op een clear aangezien we de eerste 3 bosses first try neer hebben gekregen en we er zondag waarschijnlijk nog sneller doorheen fietsen.
Wij willen voorlopig eerst alleen mains daar hebben we gisteren al gezegd. Gisteren en vanavond 25 man gebeuren tho, dus gaan we vrijdag voor full clear. Moet geen probleem zijn. Kan daar best leuke stuff vandaan halen. Geen mainspec op die trinket na, maar wel wat tank- en retri spulletjes. Voelt het aan als ZG v2? Vond ZG altijd erg leuk om te doen. :)

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Exitium schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:23:
[...]
Voelt het aan als ZG v2? Vond ZG altijd erg leuk om te doen. :)
Ja eigenlijk wel maar dan nog leuker als ZG :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 208583 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:15:
[...]

hmm ik las in de tactics (meerdere die ik heb nagelezen) dat hij na 5 minuten enraged (wat ook bij ons gebeurt) en dat deze enrage nauwelijks zijn hits verhoogd. Er is dus nog een 2de "echte" enrage.

Dan moeten we dus toch maar meer hatchlings gaan pakken, 10 per keer zullen we dan moeten nemen een aantal keren (1+2+3+4).
Hij heeft 1 enrage die die doet als ie op 25% zit of als je 5 minuten bezig bent, en na 10 minuten gaat ie berserk en oneshot ie je raid.

edit:
in soviet russia, 11 spuits you

[ Voor 3% gewijzigd door Hmzaniac op 15-11-2007 11:28 ]

Ik heb een WOS-post!

Anoniem: 236693

deadsy33 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:58:
op zich is die sound niet zo heel erg, maar als je rondloopt met een critrating van 27% of hoger en flurry procced, dan kunnen de crits rond je oren vliegen samen met het nieuwe geluid van SF.

Doet me denken dat je met een hamer op een aambeeld staat te rammen.

Voor de mensen die zich afvragen...WTF waar heb je het over? Zie het filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=sgeIkFCPZy4

@Phantasia: Sorry voor de respecc, kan er ook niks aan doen. En wat betreft de S1 vendor...die stond normaal in NS waar je nog steeds S1 items kon kopen voor Arenapoints. Ik doel dus niet op de Honorpoints vendor die pas 27 okt komt. Ik wilde alleen de items eventjes checken ;)
ja daar kan ik me dan wel iets van voorstellen. Heb zelf nog maar 20% crit unbuffed dus bij mij valt het allemaal wel mee :) Maar vind shaman tog een stuk lekkerder spelen ben erg blij met deze patch :)

Vanavond maar even op mn warrior kijken hoe hard het levelen nu gaat :)

Exitium schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:23:
[...]

Vond ZG altijd erg leuk om te doen. :)
ZG, was de instance waar ik als tank zijnde me altijd vermaakte, heerlijk die bosses daar, vind raptor boss (ff naam kwijt dag mandokir) altijd heerlijk om te tanken.

ZA, ziet er maar een beetje uit, vind het wel vet dat je met een x aantal man op die gong moet rammen om binnen te komen.

Maar hoe hard is het is het te vergelijken met ssc of kara ?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Anoniem: 240336 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:28:
[...]

ZG, was de instance waar ik als tank zijnde me altijd vermaakte, heerlijk die bosses daar, vind raptor boss (ff naam kwijt dag mandokir) altijd heerlijk om te tanken.

ZA, ziet er maar een beetje uit, vind het wel vet dat je met een x aantal man op die gong moet rammen om binnen te komen.

Kara

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 23:01

Wiebbe

<none />

[...]

Tja, vergelijkbaar met een 25man is het natuurlijk niet echt, de hele opmaak van fights/bosses is anders. Qua tactics zit het gewoon op het niveau van SSC. Iedereen moet opletten en zijn eigen ding doen, maar echt moeilijk is het niet.

Het is wel duidelijk een stukkie boven Kara. Als je net 1x de prince hebt gekilled lijkt het me erg moeilijk om de eerste baas te killen. Deze fight is gewoon duidelijk een tank gear check (ook beetje voor je healers) en je komt er dus niet langs met op ze minst heroic/kara kwaliteit tank gear.

Maar als je nightbane/prince al weken op farm hebt is ZA gewoon een vervolg imho.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Anoniem: 232504

[...]

Qua bosses zijn degene in ZA wel erg makkelijk maar qua loot hoorde ik wel dat het vergelijkbaar is met Ssc/TK of zelfs nog beter..kijk maar naar de healing robe van de eerste ZA boss, die is echt geweldig vergeleken bij wat ik nu heb (Ik heb nu de robe van opera, R&J). :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Waar ik toch wel aan moet wennen is de nieuwe shapeshift van m'n druid, maar opzich bevalt het me zeker wel. Verder nog niet veel gemerkt van de patch eigenlijk.

Gister ook nog een Botanica PUG run gedaan... Waarom probeer ik het nog? Echt, PUGs zijn zo'n drama. Leuk hoor, een party waarbij tank+dps op één mob gaan, en mij (healer) met de rest opschepen. Zelfs na 2x vragen of ze "please keep the mobs off my back, thanks". Nee hoor. Nou dan ben ik weg uit die verschrikkelijke party. Bleergh.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:37:
[...]

Qua bosses zijn degene in ZA wel erg makkelijk maar qua loot hoorde ik wel dat het vergelijkbaar is met Ssc/TK of zelfs nog beter..kijk maar naar de healing robe van de eerste ZA boss, die is echt geweldig vergeleken bij wat ik nu heb (Ik heb nu de robe van opera, R&J). :)
jah kijk ik heb zelf kara nog niet kunnen zien prob met arca quest, maargoed het raiden is sinds een half jaar ook weer un probleem aangezien het vrouwtje het niet op prijs stelt |:( |:( maar goed tis me eerste healer char, met tanking wask gewoon goed. dusjah maar atm heb ik die moonclooth robe op me pally, (jahjah cloth op een plate user) maar goed tis dat me healing omhoog gaat en mana beste wak tot nu toe had

Anoniem: 172249

Iemand toevallig in een BT / Hyjal guild die mij kan vertellen welke classes er meestal in de top-5 healing staan ?

Zit te denken of ik nou een priest moet gaan spelen of een shaman, voornamelijk voor PvE maar wil ook graag goed zijn in PvP.
Heb een 66 priest met full t3 ( pre-tbc ;p ) die dus maar 4 lvls moet, maar een shaman lijkt me tegenwoordig wat nuttiger en wat meer gewild :O

• Exitium
Anoniem: 172249 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:43:
Iemand toevallig in een BT / Hyjal guild die mij kan vertellen welke classes er meestal in de top-5 healing staan ?

Zit te denken of ik nou een priest moet gaan spelen of een shaman, voornamelijk voor PvE maar wil ook graag goed zijn in PvP.
Heb een 66 priest met full t3 ( pre-tbc ;p ) die dus maar 4 lvls moet, maar een shaman lijkt me tegenwoordig wat nuttiger en wat meer gewild :O
Bij ons normaal gesproken top 5 met drie pala's, een shaman en een druid. Soms weet een priest zich daar wel tussen te werken, maar over het algemeen niet.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:32

chromeeh

the Gnome

ZG heeft gewoon een heerlijk sfeer, die is in ZA ook terug te vinden...
Alleen ZG heeft een slechte rep bij me, door een guildleader die loot achterover wist te drukken, iedereen van Nordrassil weet wel wie ik bedoel als ik Invictus roep.

Gister avond wa shet weer Nordrassil op z'n best:
Elke guild met >10 lvl 70'ers zat in ZA, elke guild met <10 lvl 70'ers zaten in Heroic instances, gevolg:
Instance server meerde keren onderuit, chars die vast zaten in instances enz.
Dat zal nog wel een paar dagen zo blijven, aangezien er gister bij elke heroic key vendor zoveel char stonden dat het vinden van de NPC lastig werd :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 172249 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:43:

Wacht even... je bepaalt welke class je wil gaan spelen op basis van hoe hoog ze staan in zoiets kunstmatigs als een healing meter?

Hoeveel denk je dat healing meters zeggen, met overhealing, raid healing, resto druids die je tank aftoppen, en meer van dat soort dingen?

Ik heb een WOS-post!

• OkkE

OkkE

Denk dat het erg lastig te vergelijken is, tenzij iedereen met bijvoorbeeld full T5 loopt. Gear kan nog al een groot verschil maken, en daarnaast natuurlijk ook het soort gevecht. En als laatste niet te vergeten de extra's (buffs, etc) die per class verschillen.

Lijkt me dus vooral nuttig Qwaz, om te kijken naar a) wat vind je het leukst om te spelen en b) welke wil je guild er graag bij hebben (of welke zijn er het minst van). :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Anoniem: 142494

Hmzaniac schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:48:
[...]

Wacht even... je bepaalt welke class je wil gaan spelen op basis van hoe hoog ze staan in zoiets kunstmatigs als een healing meter?

Hoeveel denk je dat healing meters zeggen, met overhealing, raid healing, resto druids die je tank aftoppen, en meer van dat soort dingen?
Mjah precies, onzin.
Komt nog is bij dat Priest net een mooie buff heeft gekregen, en dat dingen altijd blijven veranderen.

Exitium schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:46:
[...]

Bij ons normaal gesproken top 5 met drie pala's, een shaman en een druid. Soms weet een priest zich daar wel tussen te werken, maar over het algemeen niet.
Bij ons meestal ook op deze manier (hoe hard ik ook mijn best doe om iig in de top 3 te komen maar meestal tevergeefs :( )

Wij hebben zelf alleen helemaal geen resto shammy kunnen vinden dus bij ons is de top 5 meestal pally's en druid's.
Soms vraag ik me wel eens af of een priest uberhaupt nog wel nut heeft aangezien de pally's en druid's zich prima redden (ok PoM is wel lekker, maar toch.. |:( )

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:50:
[...]

Buadbag..te downlooien op cursegaming waarmee je al je bags als 1 grote bag ziet en je kan het bag-frame onbeperkt verplaatsen waar heen je maar wil... :)
Ja, maar ik wil gewoon m'n 5 bags houden, daar heb ik een indeling namelijk ;)

SMulTiE schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:54:
[...]

Ja, maar ik wil gewoon m'n 5 bags houden, daar heb ik een indeling namelijk ;)
Dan zou ik het niet weten...sorry :S

Hmzaniac schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:48:
[...]

Zoals ik al zij, ik heb zelf al heel wat ervaring en dat lijkt me dus niet het geval ;)

Als ik over het algemeen zo iets vraag ( vooral in high-end instances ) zijn er altijd mensen die hun antwoord uitleggen en daar zocht ik dus meer naar, maar bedankt voor het antwoord hoor.

Anyways; wat vinden JULLIE de belangrijkste/handigste healer in zowel raids als in PvP ( 3on3 / 5on5 )

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar pala. Is wel fijn als tank dat je healer niet in 3 klappe dood is. Bij priests moet je zo goed uitkijken.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• OkkE

OkkE

Oke, als je het zo wil hebben:
Druid is natuurlijk het beste. Waarom? Omdat ik zelf een Resto Druid speel. 8)7

Anoniem: 172249 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:57:
[...]

Zoals ik al zij, ik heb zelf al heel wat ervaring en dat lijkt me dus niet het geval ;)

Als ik over het algemeen zo iets vraag ( vooral in high-end instances ) zijn er altijd mensen die hun antwoord uitleggen en daar zocht ik dus meer naar, maar bedankt voor het antwoord hoor.

Anyways; wat vinden JULLIE de belangrijkste/handigste healer in zowel raids als in PvP ( 3on3 / 5on5 )
Hangt compleet af van de situatie..in arena doet een resto drood het over het algemeen wel goed en in raid zijn het voornamelijk de pally's die het erg goed doen (heb zelf geen ervaring met een pally in arena dus vandaar mijn kritiek).

OkkE schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:48:
Denk dat het erg lastig te vergelijken is, tenzij iedereen met bijvoorbeeld full T5 loopt. Gear kan nog al een groot verschil maken, en daarnaast natuurlijk ook het soort gevecht. En als laatste niet te vergeten de extra's (buffs, etc) die per class verschillen.

Lijkt me dus vooral nuttig Qwaz, om te kijken naar a) wat vind je het leukst om te spelen en b) welke wil je guild er graag bij hebben (of welke zijn er het minst van). :)
Ja shaman lijkt me tegenwoordig het leukste om te spelen, een belangrijk feit vind ik echter ook hoe goed deze class is in de taak waar hij voor wordt "aangenomen".
Mijn guild is op het moment niet relevant, ben hevig op zoek en aangezien ik een Warlock nu heb is het meer een "side-project" totdat ik een fatsoenlijke guild heb.

Shaman brengt echter heel wat leuke dingen met zich mee voor zowel PvP, PvE en lvlen... een priest veel minder. Een priest kan dan weer HOT's doen die leuk ticken en heeft dat mooie schild en fear... lastige keuze :(

Terzijde; een Paladin zal ik trouwens never nooit niet gaan spelen, de class staat me echt gewoon niet aan en een vriend heeft er al een waar ik wel eens op heb gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 172249 op 15-11-2007 12:06 ]

• Exitium
Bij een gemiddelde bossfight toppen de druids en pala's bij ons. Pala's met spamheals en druids die HoT's goed gebruiken. Shamans kunnen daar afhankelijk van het gevecht bijkomen als ze chainheal kunnen gebruiken. En ja, priests lopen daar ook ergens bij. :P (well, priests hebben heerlijke tools met PWS, PoM, etc) Alles is toch afhankelijk van de rol die je je healers geeft. Pala 1 die op een tank staat die constante healing nodig heeft zal meer healen dan priest 1 die op tank 2 staat die een healer add tankt ofzo bijvoorbeeld. Gisteren SSC gedaan op Vashj na en in de totale run hadden we in de top 5 as usual drie pala's, een shaman en een boompje staan.

Edit: Als pala afvalt zou ik zelf denk ik voor een druid gaan. Priest heb ik op lvl 51 en staat stil, is niet m'n ding, maar da's persoonlijk natuurlijk. Shamans brengen totems mee, druids imba HoT's. Ipv een shaman als healer heb ik liever een pala (laat shamans maar DPS'en, zijn ze behoorlijk goed in) aangezien die qua support meer brengt met blessings/aura's. Druid ziet er wel interessant uit vind ik persoonlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Exitium op 15-11-2007 12:12 ]

Anoniem: 169853

Ligt er maar net aan wat jij leuker vind en wat de guilds op je realm tekort komen. combinatie van alle classes is meestal het beste, je kan nooit zeggen welke class opzich het beste is. Zeker niet dat als je opnieuw gaat lvlen, je in de tijd dat je met dat char serieus kan raiden er inmiddels alweer een expansion in de buurt komt waardoor het allemaal toch weer veranderd (als het al niet veranderd bij normaly patches).

Anoniem: 172249 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:03:
[...]

Terzijde; een Paladin zal ik trouwens never nooit niet gaan spelen, de class staat me echt gewoon niet aan en een vriend heeft er al een waar ik wel eens op heb gespeeld.
Ik zou best willen rerollen naar een pally als het om healen gaat |:( eigenlijk ook niet gemeend

edit: maar een pally is nattuurlijk meer geschikt voor een "single target" en een priest wel weer perfect om de raid op te houden met circle of healing, PoM, PoH...

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 15-11-2007 12:17 ]

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:44
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:12:
[...]

Aah leuk :D

Weet jij toevallig de mats uit je hoofd voor de snelle vliegmachine? Ik heb al 20 khorium, dus dat hoef ik niet te hebben.

Zo te horen heb ik ook veel te doen. Ik heb fishing/cooking op 375.

Krijg je ook geld voor de cooking dailies? En waar leer ik dat fishing node gebeuren?
Cooking quest geeft zo'n 9g dacht ik + een krat vlees of een ton vis afhankelijk van wat je kiest en daarin kunnen dan een van de nieuwe cooking recipies zitten. Wat handig is, is dat het vlees en de vis die je als reward voor de quest krijgt soms weer gebruikt kunnen worden om de quest van de volgende dag te doen. zo heb ik op de ptr de eerste dag clefthoof meat moeten farmen en daarna niet meer, omdat de questrewards steeds meer meat hadden dan wat er nodig was voor de quest zelf :p

Fishing node skill zit in kistjes die je opvist. steampump floatsam in zangermarsh geeft voor mijn gevoel de meeste kans op die kistjes. De droprate voor de skill is iig redelijk hoog.

De mats voor de epic flying mount:
  • 1x Flying Machine
  • 8x Khorium Powercore (2 khorium bars + 1 primal fire)
  • 8x Felsteel stabalizer (iig 2 felsteel bars om er 1 te maken)
  • 1x Hula doll (zonder lower city rep discount 100g bij griftah)
voor de gewone flying machine:
  • 5 adamantite bars (eikels bij blizzard ik had de fel iron toolbox al klaar liggen veranderen ze het hierin >_<)
  • x aantal fel iron bolts (dacht 8)
  • 8x starwood (enchanting supplies vendor)
  • 2x adamantite frames
  • 30x fel iron bars
  • 4x elemental seaforium charge (revered ? consortium rep schematic en momenteel een leuke moneymaker op de ah, 4 stuks gaan op trollbane voor zo'n 65g nu :P)
mats zijn onder voorbehoud want ik doe het uit mijn hoofd :) dus iemand die wel bij een van de welbekende sites kan moet me maar even corrigeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Slamdance op 15-11-2007 12:20 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 172249 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:03:
[...]

Hehe, paladins liggen niet iederee, maar het is wel een geweldige klasse om te spelen. Helaaaas wordt je opgelegd om holy te specced, want paladins doen geen damage, en tanken kunnen ze al helemaal niet :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Exitium
Atlas schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:17:
[...]

Hehe, paladins liggen niet iederee, maar het is wel een geweldige klasse om te spelen. Helaaaas wordt je opgelegd om holy te specced, want paladins doen geen damage, en tanken kunnen ze al helemaal niet :+
Niet kunnen tanken? Flamepoging ofzo? :P

Trouwens, 800 spelldmg raidbuffed in healing gear ftw! O+

• OkkE

OkkE

Zoals ik zei, je kan veel beter kijken naar wat je zelf wilt. Zeker aangezien dus de guild er niets mee te maken heeft. Aangezien elke class zijn voordelen heeft. Er is niet één class die beter is als de rest, als je over alle situaties praat.

Ik heb eigenlijk alleen Druid gespeeld (van al deze classes), dus ik weet van sommige niet veel voordelen, ben er dan ook vast veel vergeten, maar het gaat om het idee:

Druid
- Goede HoTs
- +healing aura
- MotW buff
- Shapeshift (loskomen in pvp)

Priest
- Healing na death
- Fear
- HoTs

Shammy
- Totems
- Kan tegen een stootje
- Chainheal

Pally
- Kan tegen stootje
- Flashheals
- Blessings

[...]

nou pally tanken kan goed maar dan moet het een melee boss zijn. retri is upgekrikt dus dps doen ze wel als je holy met retri combineerd heb je nl een hele sterke combi.

Ik weet het klinkt gek maar dan ben je een betere healer en voor farmen is het fijn, tevens voor lvl'ing als ik het me goed herriner.

en btw een pally moet je (zoals elke class) gewoon uitproberen, je weet nooit of het je ligt of niet, vaker heb je het met die classes die je niets aan vind, het betere van je skills maar goed dat kan aan mij liggen

[...]

en tanken kunnen ze al helemaal niet :+
Nou ik was nog ff voor de raid heroic ramparts ingegaan(op m'n rogue btw) met een pally tank (met 17k HP, erg netjes dus vergeleken met de HP van voor de patch :) ) en dat ging errug lekker, geen moment dat ik de trash/bosses van hem af kon halen en ik ging echt voluit...maar nee hoor. :P

We waren met een 50min klaar want ik had nog iets van 10min left op mijn poisons ( O+ de 1 uur poison buff) dus weer ff 25g en 2 badges erbij voor van de daily :)

edit: damn typo's

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 15-11-2007 12:27 ]

jah hoe zit dat nl nou met die pvp daily's kenk die maar 1x per dag of is der 1x per bg een daily, want gistere kon ik 1x daily doen van ab

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

omg mensen hap niet zo bij Atlas.. Als je al een beetje mee komt weet je dat hij een Paladin Tank heeft met volle Karazhan gear. Hij probeerde sarcastisch over te komen ;)

Slamdance schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:13:
[...]

Cooking quest geeft zo'n 9g dacht ik + een krat vlees of een ton vis afhankelijk van wat je kiest en daarin kunnen dan een van de nieuwe cooking recipies zitten. Wat handig is, is dat het vlees en de vis die je als reward voor de quest krijgt soms weer gebruikt kunnen worden om de quest van de volgende dag te doen. zo heb ik op de ptr de eerste dag clefthoof meat moeten farmen en daarna niet meer, omdat de questrewards steeds meer meat hadden dan wat er nodig was voor de quest zelf :p

Fishing node skill zit in kistjes die je opvist. steampump floatsam in zangermarsh geeft voor mijn gevoel de meeste kans op die kistjes. De droprate voor de skill is iig redelijk hoog.

De mats voor de epic flying mount:
  • 1x Flying Machine
  • 8x Khorium Powercore (2 khorium bars + 1 primal fire)
  • 8x Felsteel stabalizer (iig 2 felsteel bars om er 1 te maken)
  • 1x Hula doll (zonder lower city rep discount 100g bij griftah)
voor de gewone flying machine:
  • 5 adamantite bars (eikels bij blizzard ik had de fel iron toolbox al klaar liggen veranderen ze het hierin >_<)
  • x aantal fel iron bolts (dacht 8)
  • 8x starwood (enchanting supplies vendor)
  • 2x adamantite frames
  • 30x fel iron bars
  • 4x elemental seaforium charge (revered ? consortium rep schematic en momenteel een leuke moneymaker op de ah, 4 stuks gaan op trollbane voor zo'n 65g nu :P)
mats zijn onder voorbehoud want ik doe het uit mijn hoofd :) dus iemand die wel bij een van de welbekende sites kan moet me maar even corrigeren.
Bedankt voor de toelichting :)

Ik kan dalijk thuis meteen aan de slag. 9g vind ik erg fijn, kans op recepies ook. Ik heb er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk dingen te kunnen koken. Heb heel veel van de AH gekocht en van vendors.

Het idee van de mats voor de flying mount vind ik wel grappig. Je maakt eerst een normale mount, en daar ga je aan sleutelen zodat hij een stuk sneller wordt :D

Ik moet alleen wel engineering lvlen. Ben wel blij dat ik hem achteraf niet unlearned heb voor enchanting/jewelcrafting.

Zo een vliegtuigje is echt badass.

Nadat ik geld heb voor mijn Artisian ridingskill ga ik gelijk aan het "lvl je engineering naar 375" project beginnen.

Het scheelt denk ik wel dat ik nog een stuk of 20 schematics op de bank heb liggen. Ik vind het wel apart dat ik engineering als sinds lvl 15 heb, maar bij 145 gestopt ben.

Vaak heb ik het geprobeerd om op te pakken, en keek ik naar iets wat ik kon maken dat oranje is.
Ik bekijk de mats en zie dat ik voor de mats, mats nodig heb om die te maken. Ik word daar altijd zo moe van dat ik het telkens maar uitstel ;(

Lijkt me echt een rotklus om te lvlen. Het begin was lekker dat je verschillende soorten powder kon maken, maar nu vind ik het al irritant

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-11-2007 12:36 ]

Wiebbe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:30:
omg mensen hap niet zo bij Atlas.. Als je al een beetje mee komt weet je dat hij een Paladin Tank heeft met volle Karazhan gear. Hij probeerde sarcastisch over te komen ;)
zucht....ik had al zo'n donkerbruin vermoeden toen ik de reply typte.. 8)7

Wiebbe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:30:
.
ik heb nl een pally gekozen vanwegen ze healing wat ik wil proberen en anders ga ik weer prot beetje van beiden met pally, healing had ik nog nooit gedaan bevalt me wel, en na 2 jaar full time prot warrior vind ik het nog heerlijk als tank, niet free epixx whore, maar omdat ik tanking het vetste vind, zoals pre tbc stuk of 30 man op een target full dps en jij nog je agro houden, was heerlijk.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
[...]

Hehe onze 2e main tank is een Paladin :D , Paladin + gorehowl = (L)

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor de toelichting :)

Ik kan dalijk thuis meteen aan de slag. 9g vind ik erg fijn, kans op recepies ook. Ik heb er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk dingen te kunnen koken. Heb heel veel van de AH gekocht en van vendors.

Het idee van de mats voor de flying mount vind ik wel grappig. Je maakt eerst een normale mount, en daar ga je aan sleutelen zodat hij een stuk sneller wordt :D

Ik moet alleen wel engineering lvlen. Ben wel blij dat ik hem achteraf niet unlearned heb voor enchanting/jewelcrafting.

Zo een vliegtuigje is echt badass.

Nadat ik geld heb voor mijn Artisian ridingskill ga ik gelijk aan het "lvl je engineering naar 375" project beginnen.
Bewaar het maken van de "gewone" mount tot je 374 punten hebt. Met het maken van je eerste gyrocopter haal je namelijk 99% zeker de 375 punten. De punten ervoor zijn nog altijd een van de meest lastige in de game. Heb er zelf denk ik een stuk of 20 guns voor moeten maken om van 362 naar 372 te komen. Daarna nog 20 voor 372 naar 375 .... had toch nog mats over dus why not :P

https://discord.com/invite/tweakers

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Voor alle happers: kijk mijn gear eens http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje :+

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Euhm, had gewoon Khorium scopes gemaakt? Deze kan je makkelijk aan hunters verkopen voor 30/40g per stuk en ze leveren veeeeeeel vaker een puntje op dan de rifles :)

Ik ben rond 350 gaan farmen bij die Sunfury bowman, duurde 3/4 uurtjes en huppa, gaan met die khorium scopes :P

mja zoals ik al zei ik kreeg al een beetje het gevoel dat er iets niet klopte toen ik de reply aan he typen was 8)7 maar jammer genoeg kan ik geen armory bekijken hier.. :|

Bedankt voor de tip :)

Ik heb al me andere profs wel op 375, en daar waren de laatste puntjes vrij vervelend idd. Je moest echt tactisch te werk gaan (items helemaal uitzuigen totdat je geen skillups meer krijgt) voordat je aan een nieuwe begint.

Maargoed, mining, fishing, cooking en engineering. Denk dat de laatste wel het lastigste is. Ik kan gelukkig wel redelijk mooie blauwe dingen maken, dus ik hoop dat ik ze ook tegen een zacht prijsje kan verkopen, want volgens mij ga ik echt veel geld kwijtraken.

MAAR dan heb ik wel EN engineering op 375 EN een stoer pruttelend vliegtuigje :D
Ik vind het wel een grappig idee. Een master Assassin die ook nog eens goed kan knutselen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-11-2007 12:44 ]

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:42:
[...]

mja zoals ik al zei ik kreeg al een beetje het gevoel dat er iets niet klopte toen ik de reply aan he typen was 8)7 maar jammer genoeg kan ik geen armory bekijken hier.. :|
jah de proxy hier is ook geblokkeerd heb geluk dat GoT beschikbaar is, anders zat ik wel de hele dag op armory

Anoniem: 94605

Mektheb schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:33:[...]
Hehe onze 2e main tank is een Paladin :D , Paladin + gorehowl = (L)
Ik hoop dat hij niet tanked met zijn gorehowl. :)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Wat vinden jullie van het increased xp aspect na de patch? Goede of slechte zaak? Ik speelde gisteren met m'n lvl 21 alt en het ging opvallend snel, daar nog rested bij en je kan stevig grind lvl'len.

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

OMG @elemental shamans... vreselijk goed gebuffed :D onze elementalist heeft het illhoof trinket (lightning capacitator) en doet daar nu vreselijk veel DPS mee, zowel in PvE als PvP istie moeilijk te houden...

Gister tussen TK en de nacht door 4/6 ZA gecleared, kost wat tijd maar niet verschrikkelijk moeilijk. Leuke korte trash fights (scouts 8)7) en interresante bugvrije bossfights. De healers schrokken wel even van de burst damage van bijv. de lynx boss en bear, de rest is simpel en goed te doen (T4+ gear)

Tank boots, DPS chest geloot en bij VR eindelijk mijn shoulders...

HF in ZA peeps, maar vergis je niet in de moeilijkheidsgraad :)

http://img207.imageshack.us/img207/897/fracvszawx9.jpg voor onze killshots

Deze plek is te koop.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Heee Atlasje je leeft nog :) hoe gaat ie man?

Maranno schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:03:
Niet goed denk ik..ik hoorde ergens dat hij problemen heeft met tanken :P

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Maranno schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:03:
Ej dude, gooi je Direct Message eens aan :)

• Ashrah
Atlas schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:05:
[...]
Ej dude, gooi je Direct Message eens aan :)
Hoe ^^

• Nivado
  • Laatst online: 13:33
Over de healers. Ik als 1 van de 2 Main tanks vind het erg fijn als er een goede mix is van verschillende healers. Druid voor tree of life en dikke hots, Palas voor snelle flashes en zoveel mogelijk blessings, Priest voor prayer of mending, hot en wanneer nodig greater heals, shaman voor totems earth shield, dikke heals, Bloodlust + chain heals voor raid healing. Plus een aantal andere voordelen per class die ik vergeten ben.

Gister in ZA had ik een druid, priest en een shaman, en dat werkte als een trein.

Kortom, ik heb, bij raids, geen voorkeur voor een bepaalde healer, maar meer voor een goede mix.

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Zul'Aman is echt te makkelijk vind ik. Totaal geen uitdaging en zeker niet moeilijker dan Karazhan.
Gisteren eerste 3 bosses gedaan. Eerste boos eerste poging, die 2 daarna was een wipe om even te kijken wat hij deed enzo en bij de 2e poging hadden we hem al. Trash is ook veel te makkelijk.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
skill > gear > class

en over dat vliegtuig engineerding. Beetje jammer, vind het niet echt passen, dat je met een helikopter ff door de stad scheurt. Net zoals die flying broom. Het is wel ff leuk, maar het is gewoon geen wow style. Maarja op een gegeven moment heb je ook wel alles gehad natuurlijk :)
volgende patch kunnen we in auto's rijden, hebben hunters een semi automatisch geweer en kunnen deathknight gear krijgen van titanium > plate.... :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Hurtebise schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:49:
Wat vinden jullie van het increased xp aspect na de patch? Goede of slechte zaak? Ik speelde gisteren met m'n lvl 21 alt en het ging opvallend snel, daar nog rested bij en je kan stevig grind lvl'len.
Ik vind het goed, omdat het spel nu eigenlijk pas begint na level 60. Je hebt niets meer aan reputatie met Timbermaw, Argent Dawn, Cenarion Circle, etc...het gaat allemaal om reputatie met de factions die je toegang geven tot heroics nu. Het kost ook nog wat tijd om overal revered mee te worden.

Daar komt bij dat bijna niemand meer oude instances doet (zoals Maraudon, Sunken Temple, BRD, Scholo, Dire Maul, Strat, LBRS/UBRS, etc.) want je kan met level 58 al naar Outlands en de groene items die daar vallen zijn al beter dan die rare loot uit die instances.
Dit betekent dat je van die instances ook niet veel meer experience van kan grinden, het moet bijna allemaal van quests en sologrinden komen.

Het nadeel is wel dat iedereen nu NOG korter is op Azeroth en dat is jammer. Zo een groot deel van de 'World' wordt nu bijna niet meer gebruikt. Ik vind dat er ook high-level areas (60-70) moeten komen in Azeroth. Bijna niet meer gebruikte gebieden zoals Azshara, Hinterlands, Silithus, etc. kunnen daar best naar omgetoverd worden.

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:25
vliegtuigen bestonden zelfs al (ongeveer gelijke vorm / looks) in wow.
dus waarom zou dat niet passen? Zolang ze beetje de regels volgen van (gnomish) engineering.

Vindt het leuk om te zijn dat er wat verschil is.

Anoniem: 121555

thewizard2006 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:18:
skill > gear > class

en over dat vliegtuig engineerding. Beetje jammer, vind het niet echt passen,
Nog nooit op het vliegveld bij IF geweest? ;)

http://www.wowwiki.com/Ironforge_Airstrip

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 15-11-2007 13:29 ]

• Ashrah
Mee eens die nieuwe flying mounts zijn leuk alleen erg jammer dat die Hyppogryph (sp?) 1600g kost :S

• thewizard2006
dat je af en toe een vliegtuigje van een gnoam tegenkwam met een quest ok, maar dat je nu in heel outlands te pas en te onpas vliegtuigjes overal heen ziet scheuren.... nee bedankt.

over het minder in azeroth zijn. Ik ben bang dat dit nog wel zo zal blijven. Een aantal redenen: low level gebieden (anders krijg je gigantische gankfests als je dit combineerd) --> dit zou betekenen dat je de gehele level indeling moet veranderen.
Daarnaast het grafische probleem met flying mounts etc, gaat veeeeeel tijd kosten om dit toegankelijk te maken.

Wat ik nu wel merk met mijn shaman die ik aant levelen ben, is dat ik met mijn mage erg veel geluk had met portals die ik kon maken. Toch zwaar irritant als ik naar de AH wil met mijn shaman......

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
MysticSnake schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:22:
[...]
Het kost ook nog wat tijd om overal revered mee te worden.
Het is nu honered

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Nivado
thewizard2006 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:30:
[...]
Wat ik nu wel merk met mijn shaman die ik aant levelen ben, is dat ik met mijn mage erg veel geluk had met portals die ik kon maken. Toch zwaar irritant als ik naar de AH wil met mijn shaman......
Main in AH + mail ftw?

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:07
thewizard2006 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:30:
Toch zwaar irritant als ik naar de AH wil met mijn shaman......
HS in Shattrath, 5 Portals in het uur :)

• thewizard2006
main in AH staat die al, maar aangezien ik aant levelen ben met mijn shaman heb ik niet echt zicht op wat ik heb en of die gear op de AH beter is.... Verder moet ik ook nog omschakelen van Int/spelldmg/crit/hit naar str/agi/sta/attackpower/hit/crit.
sluit niet uit dat ik af en toe al wat haal op de AH met mijn mage voor mijn shaman, maar dat is allemaal via een omweg. Ook als ik al die drops die ik vind met mijn shaman elke keer moet gaan mailen naar mijn mage (deed ik nog niet maar is wel een goede tip :P). Aangezien het toch niet anders is, moet het maar op deze manier :)
@HS in shattrath, ik volg een guide en dan zit ik nog niet in Shattrath + het is niet altijd de plaats waar je je Home moet maken

[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 15-11-2007 13:40 ]

hs in shat, portal ogg, ben je klaar ga je ff in group loop je die instance in (die ander natuurlijk niet) leave je de group wag je 1 min klaar ben je weer in shat ;)

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Leg uit :D

Anoniem: 127642

Veel mensen zeggen ZA is te makkelijk blabla...maar

Za is bedoeld als de volgende stap na kara en ik denk dat de moeilijkheid daar goed op getuned is. Wij met onze guild farmen voidreaver/hydross qua progress en clearen kara makkelijk met 2 groepen in 1 dag en voor ons is ZA denk ik net goed.

Het voelt niet super moeilijk maar ook zeker niet te makkelijk. Gisteren in ieder geval 3 bazen gekilled (bear, eagle, lynx) en vanvond kijken of we weer verder kunnen komen :>

Voor mensen in full T5/T6 zal het wel simpel zijn maar goed...die hebben daar ook weinig te zoeken behalve nieuwe content exploren :>

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 15-11-2007 13:45 ]

• thewizard2006
@carnagy
je zet je main character in bijvoorbeeld stormwind, ironforge of een andere hoofdstad met auction house. Als je op je alt wat nodig heb koop je dit met je main en stuur je het via de mail naar je alt toe.

@poolio
ik hoor van veel guilds dat ze bij de 1e x zul aman de 3 of 4e baas plat kregen. Dat lijkt me toch vrij vlot. Als je dit soort progress hebt in SSC, TK, MH en BT doe je het erg goed dunkt mij....

en over dat vliegtuig engineerding. Beetje jammer, vind het niet echt passen, dat je met een helikopter ff door de stad scheurt. Net zoals die flying broom. Het is wel ff leuk, maar het is gewoon geen wow style. Maarja op een gegeven moment heb je ook wel alles gehad natuurlijk :)
Kijk maar in IF bij de batlleground queue up ventje's... worden om de minuut ook kleine vliegtuigjes gelanceerd :)
Anoniem: 127642 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:44:

Gisteren in ieder geval 3 bazen gekilled (bear, eagle, lynx) en vanvond kijken of we weer verder kunnen komen :>
Veel verder zal je niet komen aangezien het vandaag weer reset (de instance ZA bedoel ik dan) |:(

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
thewizard2006 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:48:
@carnagy
je zet je main character in bijvoorbeeld stormwind, ironforge of een andere hoofdstad met auction house. Als je op je alt wat nodig heb koop je dit met je main en stuur je het via de mail naar je alt toe.

@poolio
ik hoor van veel guilds dat ze bij de 1e x zul aman de 3 of 4e baas plat kregen. Dat lijkt me toch vrij vlot. Als je dit soort progress hebt in SSC, TK, MH en BT doe je het erg goed dunkt mij....
@Thewizard2006

Thx :)

Wij hebben gisteren de 1ste boss geprobeerd, maar kregen hek maar tot 50%. Nu clearen wij kara pas net helemaal, maar ZA is wel een stuk zwaarder dan Kara.

Wat ik me eigenlijk afvraag is of er een fire raid build is die PvP wise goed meekan. Of moet je dan per definitie frost gaan?

Is het verschil met fire en frost in raids na 2.3 minder geworden of niet?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

(jarig!)
skill > gear > class

volgende patch kunnen we in auto's rijden, hebben hunters een semi automatisch geweer en kunnen deathknight gear krijgen van titanium > plate.... :)
tjah vliegtuigen waren allang bekend in wow. zepelins zijn in weze niet anders. Ik vind het prima passen.

blup

eendje schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:55:
[...]

tjah vliegtuigen waren allang bekend in wow. zepelins zijn in weze niet anders. Ik vind het prima passen.
tja smaken verschillen vind het wel komisch uitzien maar meer ook niet O-)

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Nalorakk - Bear Avatar, 1st boss:
Brutal Swipe: An attack that deals 28,500-31,500 Physical damage evenly spread out between two targets within an 8 yard frontal cone. This ability will deal full, undivided damage to a single player if there is no second target in range.

Even een vraag over de damage-output : Is dit raw damage-output of moet hier nog rekening worden gehouden met armourrating etc.
Volledig gebuffed kom ik waarschijnlijk uit zo rond de 16k health (betekend dat ik bij elke brutal swipe) bijna ge-oneshot wordt, uitgaande dat ik off-tank wordt

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• thewizard2006
raid fire build voor een mage neem ik aan?
dan is het arcane/fire de meest voor de hand liggende met 3sec pom pyro gok ik
zal ff kijken wat ik kan in een talentbuilder, moment :)
je kan bijv http://www.wowhead.com/?talent=of0ErobzTIzroEMGzb gaan als je echt op je fire spells wilt (dus geen arcane). maarja dan mis je wel de echte dmg van fire en de aoe van fire

[ Voor 34% gewijzigd door thewizard2006 op 15-11-2007 14:14 ]

Anoniem: 179878

@Sabriel
Aangezien ie verdeeld wordt over jou en de MT, je als je buffed zo'n 16k hp hebt waarschijnlijk iets van 55% reduction van armor hebt zul je waarschijnlijk een klap van tussen de 7-8k krijgen.

sabriel schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:00:
Nalorakk - Bear Avatar, 1st boss:
Brutal Swipe: An attack that deals 28,500-31,500 Physical damage evenly spread out between two targets within an 8 yard frontal cone. This ability will deal full, undivided damage to a single player if there is no second target in range.

Even een vraag over de damage-output : Is dit raw damage-output of moet hier nog rekening worden gehouden met armourrating etc.
Volledig gebuffed kom ik waarschijnlijk uit zo rond de 16k health (betekend dat ik bij elke brutal swipe) bijna ge-oneshot wordt, uitgaande dat ik off-tank wordt
Als je zorgt dat jij in de buurt van de MT blijft als hij in bear vorm is wordt de damage van de swipe verdeeld over de 2 tanks..iig over all melee classes die in range zijn van de swipe.

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:12:
[...]

Als je zorgt dat jij in de buurt van de MT blijft als hij in bear vorm is wordt de damage van de swipe verdeeld over de 2 tanks..iig over all melee classes die in range zijn van de swipe.
2x druid misschien in bear form ? misschie dat dat zou helpen zit maar ff hard op te denken

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

(jarig!)
gewoon 2 mt's. werkt prima. 1tje tanked in troll form de andere in bear. tank n spank. dood

blup

Anoniem: 240336 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:14:
[...]

2x druid misschien in bear form ? misschie dat dat zou helpen zit maar ff hard op te denken
Ja dat is een mogelijkheid.
Wij hadden gister een warrior die hem tankte in "caster" form was en een druid (in bear uiteraard) die hem tankte als hij in bear form was...werkte prima :)

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

thewizard2006 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:10:
raid fire build voor een mage neem ik aan?
dan is het arcane/fire de meest voor de hand liggende met 3sec pom pyro gok ik
zal ff kijken wat ik kan in een talentbuilder, moment :)
je kan bijv http://www.wowhead.com/?talent=of0ErobzTIzroEMGzb gaan als je echt op je fire spells wilt (dus geen arcane). maarja dan mis je wel de echte dmg van fire en de aoe van fire
Ik zie nu dat ie zocht naar een pvp/pve build ;) die is er niet echt voor een mage imo

Mja voor raid zit je toch vast op de 10/48/3 build. PVE wise kut idd

Je zou full frost kunnen raiden, met je WE doe je dan nog wel goeie damage,

Full Arcane is ook nog een optie, op bossen is het dan AM en AB rotation, en pve moet ook wel lukken. Maar dan moet je manapool het wel toelaten :/ dat word chainpotten en een spriest in de group bij raids

[ Voor 58% gewijzigd door Rmg op 15-11-2007 14:29 ]

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Ok, mijn excuses. Klonk een beetje alsof je zoiets had van "ik wil de beste healer zijn lol welke healer is het beste in raids!!oneone!" :)
Raids: resto shamans. We hebben er atm maar 1 helaas, maar resto shamans zijn gewoon een ongelofelijke buff voor je raid. Zet ze in een healer groep en de hele groep krijgt mana spring/mana tide en nog eens extra +healing van totems. In een melee groep hebben ze (mits je geen enh shamans hebt) vrij goede totems om physical dmg te boosten. Zet ze in een caster groep en je hebt niet alleen de mana regen van tide/spring maar ook nog eens heroism voor enrage/burst dps/etc, en tranquil air mocht het een aggrogevoelige fight zijn. En dan heb je nog de tank groep voor de grace of air op echt hard slaande bosses waar de tank veel spikes krijgt.

En dan heb je ook nog eens de geweldige synergy met een shadow priest. Shaman + spriest in een caster dps/healing groep geeft geweldige mana regen. De spriest gaat minder snel oom door mana spring/tide en krijgt extra spell dmg (of minder threat als ie threat capped is) waardoor hij meer mana aan de complete groep kan leveren waardoor de shaman langer door kan healen.

Paladins wil je er eigenlijk zowiezo 3 van hebben (hoewel 1 van die 3 nog best een prot pala kan zijn) voor alle blessings.

PvP zou me niet zo heel erg boeien, ik pvp gewoon niet op hoog niveau en of de healer goed zn best doet boeit daar meer dan welke class ie is.

Ik heb een WOS-post!

• Nivado
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:19:
[...]

Wij hadden gister een warrior die hem tankte in "caster" form was en een druid (in bear uiteraard) die hem tankte als hij in bear form was...werkte prima :)
Wij deden het gister precies andersom, maar ik bedacht me later dat jouw manier misschien beter was, omdat in Baerform HP belangrijker is dan megitation. (Ik, warrior MT, heb betere gear maar minder HP dan de druid OT)

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-05 18:50
net ff zitten zoeke maar kan geen goed antwoord vinden.
ben bezig met een warrior, is nu lvl 20 en ga dual wield fury spec nemen om te levelen.
maar wat is nou het beste om te nemen? langzame main en snelle offhand of is dit niet belangrijk?

Steam: CatBearCow

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:31:
iemand anders ook ontdekt dat een tijger en een talbuk nu ook geluid maken als je stil staat en dan op je spatie ramt? werd wel tijd ffs ;)
nu nog de Elekks, trompetteren FTW! :)

• StupidMonkey
  • Laatst online: 11:26
Anoniem: 240336 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:16:
nou omdat ik net pas un account heb aangemaakt zal ik me even voorstellen:

nou ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met WoW,server laughing skull, startend met een Tauren Warrior genaamd Moohbeast deze heb ik tot en met 60 gehad vol tier 1 blablabla (niet intressant) na tbc ben ik op dezelfde server begonnen met een Be Pally, deze is inmiddels lvl 70 full bleu bijna kara klaar.

Maar wat ik zou willen weten iemand hier die een fijne spec voor mij heeft qua holy?
Zoek mij maar eens op:

Server: Emerald Dream
Playername: Burkley

Kijk maar ff of je mijn tree wat vindt :)

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

• thewizard2006
verhaal over fire mage:
ik dacht ff dat het over PVP ging, mijn fout :P:P

lees daarna weer dat hij een pvp/raid build wilde, deze is er idd niet echt. Tenminste neit als je het optimale voor beide er uit wilt halen.
Voor de optimale fire raid build moet je http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h gaan mijns inziens.

[ Voor 39% gewijzigd door thewizard2006 op 15-11-2007 14:33 ]

• redfoxert
  • Niet online
Wiebbe schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:37:
Euhm, had gewoon Khorium scopes gemaakt? Deze kan je makkelijk aan hunters verkopen voor 30/40g per stuk en ze leveren veeeeeeel vaker een puntje op dan de rifles :)

Ik ben rond 350 gaan farmen bij die Sunfury bowman, duurde 3/4 uurtjes en huppa, gaan met die khorium scopes :P
Daar had ik de tijd niet voor, ben 5 maanden uit de running geweest tot 3 weken geleden :)

https://discord.com/invite/tweakers

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Je zet je main of alt of ahchar in thunderbluff ( bank mail en ah naast elkaar ) en je rost daar met ingame email je items en shit naartoe, tussen eigen chars is dat instant ;) log je uit log je in ga je handelen en weer verder op je main

Anoniem: 94605

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:19:[...]
Ik heb em gisteren op mijn paladin getankt terwijl hij in bear form was. Geen enkel probleem.

HanH schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:25:
[...]

nu nog de Elekks, trompetteren FTW! :)
Mja ik heb zelf de baby elekk van de childeren week q and die maakt een lief trompetter geluidje als je op hem klikt, het zal me niks verbazen als elekk mounts dat al kunnen of dat het zal worden ingevoerd. ;)

De tijger maakt bij een "spatie-ros" het zelfde geluid als dat je hem summoned toch wel leuk. :)
Nivado schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:24:
[...]

Wij deden het gister precies andersom, maar ik bedacht me later dat jouw manier misschien beter was, omdat in Baerform HP belangrijker is dan megitation. (Ik, warrior MT, heb betere gear maar minder HP dan de druid OT)
Mja een druid kan over het algemeen wel wat hardere klappen opvangen.. :)
Anoniem: 94605 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:31:
[...]

Ik heb em gisteren op mijn paladin getankt terwijl hij in bear form was. Geen enkel probleem.
hehe dat wil ik wel geloven (aangezien ik ramparts heroic gedaan heb met een blue geared pally tank met 17k HP) na de pally HP buff... :)

Anoniem: 94605 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:31:
[...]

misschien voor jou jah, maar goed zoals bekend voor alle bosses zijn meerdere tacts beschikbaar ligt er maar net aan wat het makkelijkste bij jezelf ligt

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:07
Raz- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:22:
[...]

Ik zie nu dat ie zocht naar een pvp/pve build ;) die is er niet echt voor een mage imo

Mja voor raid zit je toch vast op de 10/48/3 build. PVE wise kut idd

Je zou full frost kunnen raiden, met je WE doe je dan nog wel goeie damage,

Full Arcane is ook nog een optie, op bossen is het dan AM en AB rotation, en pve moet ook wel lukken. Maar dan moet je manapool het wel toelaten :/ dat word chainpotten en een spriest in de group bij raids
48/13/0 WAS een viable build tot patch 2.3 Toen is de metagem generfd (hoi 45 sec internal cooldown) en is lightning capacitator voor arcane missile spam eigenlijk onbruikbaar geworden. Tis nu weer 10/48/3 en 18/0/43 er kort achter.

Anoniem: 234465

[...]
want paladins doen geen damage, en tanken kunnen ze al helemaal niet :+
Retri pala met gladiator gear + Lionheart Blade (upgraded), check maar is de gear van een maat van me: Nessiah op realm Karazhan
Die doet echt ziek veel dmg hoor (ja ook in pve)

En palas kunnen HEERLIJK aoe tanken, zal helaas in kara etc niet werken maargoed daar gaan we ook niet allemaal heen ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.