Niet dat mijn engels zo goed is, maar dat van hem slaat alles. Typet niet met hoofdletters en leestekens en gebruikt "i c" enzo. Hahahha, dan hoef je het al niet eens serieus te nemen.BootVluchteling schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:46:
hoe vinden jullie deze..?
[...]
dit overkwam mij gisteren..
/edit
dit was op MSN..
Het komt wel eens voor ja, stom als je erin trapt tbh.BootVluchteling schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:46:
[...]
/edit
dit was op MSN..
Signature
Verwijderd
Omg gaan ze nu op deze manier je ook al proberen op te lichten?...*zucht* waar moet het heen..BootVluchteling schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:46:
[...]
/edit
dit was op MSN..

Waarom post je je mailadres dan op een forum?BootVluchteling schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:46:
/edit
dit was op MSN..
https://niels.nu
ik weet niet welk forum dat is.. volgens mij heb ik em nooit op het WoW-forum van blizzard geplaatst... maar ik zou het mis kunnen hebben..Hydra schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:08:
[...]
Waarom post je je mailadres dan op een forum?
Misschien van GoT af?BootVluchteling schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:12:
[...]
ik weet niet welk forum dat is.. volgens mij heb ik em nooit op het WoW-forum van blizzard geplaatst... maar ik zou het mis kunnen hebben..
Je email staat wel op je React namelijk.
LAWL, vanochtend een gastje in /2 [Xitva] WTS 20 primal fire 16g a piece
/who xitva
Xitva lvl 15 hunter
ah, scammer alert
ik stond bij de mailbox van orgri in de buurt
/target xitva
hmm, niet getarget. Dus hij heeft ervoor gezorgd dat je hem niet direct kan traden dus wil hij het waarschijnlijk codden
/w xitva WTB !
xitva 320g for 20
/w xitva deal
xitva ok, I mail it to you
/w xitva ok, you just gonna mail 1 or all 20?
xitva I need the gold, I mail !
/w xitva right. I'll be waiting
xitva I need to go bye
ok, 2 uurtjes later weer inloggen op m'n AH alt, mail van xitva! en jawel, 1 primal fire ipv 20
/reply dingen over zo'n ouders gevraagd, of ze mischien familie van elkaar zijn of dat hij z'n best doet om zo retarded te zijn. ah well, even goed uitleven dus.
krijg ik net een mailtje terug met de tekst: Can I get back my primal fire. I need it to my other char !!!
nog maar even 3 dagen laten wachten : )
/who xitva
Xitva lvl 15 hunter
ah, scammer alert
ik stond bij de mailbox van orgri in de buurt
/target xitva
hmm, niet getarget. Dus hij heeft ervoor gezorgd dat je hem niet direct kan traden dus wil hij het waarschijnlijk codden
/w xitva WTB !
xitva 320g for 20
/w xitva deal
xitva ok, I mail it to you
/w xitva ok, you just gonna mail 1 or all 20?
xitva I need the gold, I mail !
/w xitva right. I'll be waiting
xitva I need to go bye
ok, 2 uurtjes later weer inloggen op m'n AH alt, mail van xitva! en jawel, 1 primal fire ipv 20
/reply dingen over zo'n ouders gevraagd, of ze mischien familie van elkaar zijn of dat hij z'n best doet om zo retarded te zijn. ah well, even goed uitleven dus.
krijg ik net een mailtje terug met de tekst: Can I get back my primal fire. I need it to my other char !!!
nog maar even 3 dagen laten wachten : )
Verwijderd
Hahhaah zou het alpac zijn?Capa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:48:
[...]
Misschien van GoT af?
Je email staat wel op je React namelijk.
Waar leid jij aan af dat dat een scammer is danImdaMned schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:36:
LAWL, vanochtend een gastje in /2 [Xitva] WTS 20 primal fire 16g a piece
/who xitva
Xitva lvl 15 hunter
ah, scammer alert
in /2 is het 9 van de 10 keer een alt die dingen verkoopt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
De prijs, die ligt 8 gold onder de AH prijs
en dan ga je niet ff 20 stuks verkopen.
nou ik koop anders al mijn primals zondag ochtend/middag - veel weekenders die even snel geld willen verdienen. en geen zin hebben om te wachten voor een hogere prijs. laatst 150 G voor 10 fire gekocht...
This is the Way.
ik heb er 30 na 3 uurtjes farmen. En met mij velen anderen. De prijs van primal fires is van 35g per stuk vorige week naar 20g per stuk deze week gegaan op onze server.ImdaMned schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:43:
De prijs, die ligt 8 gold onder de AH prijs
dus zo gek is een 8 gold drop niet
blup
als ik het spel koop, zit er dan ook een maand gratis bij?
60 dagenEl_Hefe schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 20:06:
als ik het spel koop, zit er dan ook een maand gratis bij?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
http://forums.wow-europe....ostId=16402270622&sid=1#0Just so everyone aware, there were 2 bug fixes that didn't make it into the release patch notes, but will be added into the bug fix listing on the Web version of the patch notes.
Here are the relevant notes:
* Fixed a bug in which Hunters were able to disengage from combat using Feign Death during boss encounters.
* Fixed a bug in which Hunters were able to use Readiness in conjunction with Freezing Trap on two different targets.
Note that the former should only apply for when you are engaged in a boss fight and shouldn't affect trash mobs.
For the latter, being able to double-trap was not intended to happen so the bug has been corrected. As always though, constructive feedback on changes is always welcome. What should happen if you trap another target, is that the first trap should release much like what happens when a priest shackles Undead or a mage polymorphs a target.
Blizzard heeft best wel gevoel voor humor. Een 'bug' die er al 2 jaar in zit...zover je mag spreken over een bug

GG Blizz...
Voor iedereen die nog een grote raid wilt zien, op dit moment is Orgrimmar de pineut op de Outland PVP Realm...
En ook hier World Server problemen
Edit:
Raid is voorbij, Thrall heeft het lootje gelegd:
http://img132.imageshack.us/img132/5386/thralldownio9.jpg
Edit:
[ Voor 28% gewijzigd door Capa op 17-11-2007 22:24 ]
NoTimeRemains schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:04:
nou ik koop anders al mijn primals zondag ochtend/middag - veel weekenders die even snel geld willen verdienen. en geen zin hebben om te wachten voor een hogere prijs. laatst 150 G voor 10 fire gekocht...
Toch raar dat mijn gevoel klopte en dat ik maar 1 primal kreeg toegestuurd...eendje schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:11:
[...]
ik heb er 30 na 3 uurtjes farmen. En met mij velen anderen. De prijs van primal fires is van 35g per stuk vorige week naar 20g per stuk deze week gegaan op onze server.
dus zo gek is een 8 gold drop niet
Verwijderd
Yay, ZA 1e serieuze full run en clear.
Shammy loot zonder shaman in de raid ftw.
Op zich best ok instance, vrij grote spikes in dmg soms maar meeste plekken n kwestie van basis taktiek kennen en toepassen en je bent er. Misschien op sommige plaatsen 1 of 2 wipes om iets door te krijgen of gezien te hebben maar verder niet echt lastig, voor onze gear dan dat wel. 5e boss, Hex Lord Malacrass, imo de lastigste door de intensieve healing ivm z'n spirit bolts maar wel lekker om te doen imo. 2 Pala's met conc aura ftw.

hm ik zit rond te kijken, ik zie dat er 1 maand bij zit en die krijg je zodra je een creditcard heb ik gevuld of gamecard hebt...
Ik zat in de Silvermoon raid, en daar kwamen we geen Horde tegen tot we de zep van undercity naar orgrimar pakten met ~80 man. Eerste poging iedereen dc'ed en terug in chillwind, tweede poging kwamen we er wel door en konden zo tot thrall lopen, toen loade de horde pas op, dat waren er toen best veelCapa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:07:
Voor iedereen die nog een grote raid wilt zien, op dit moment is Orgrimmar de pineut op de Outland PVP Realm...
Edit:
In totaal zijn dus alle city leaders op thrall na in ~5-10 minuten omgelegt
[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 18-11-2007 01:45 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
There's no place like 127.0.0.1
blackout realms lagen er als eerste uit en liggen op dit moment er ook nog uit.PEPPI schreef op zondag 18 november 2007 @ 02:18:
Het gaat lekker op WOW.
Op dit moment liggen alle Europese realms er uit.
Realm status klaag topic
Dan maar een filmpje kijken
Realm status is ook uitgestorven.

Serieuze problemen. Dan kies ik maar voor wat extra nachtrust. :-)

Serieuze problemen. Dan kies ik maar voor wat extra nachtrust. :-)
There's no place like 127.0.0.1
Hier geen problemen met realm status page.
Kan geen film uitkiezen dus even internetten kom ik dit tegen. Ik ben er wie nog meer?
Kan geen film uitkiezen dus even internetten kom ik dit tegen. Ik ben er wie nog meer?
Verwijderd
Die patch heeft mij weer is weinig goed gedaan. Gebieden loaden zeer langzaam, soms zijn hele gebieden wit, hoge ping en soms vries ik helemaal vast. Als meer mensen hier last van hebben en de oplossing hebben, vertel het aub. 
Net deed ik bommetjes-gooi-quest in Skettis. Op den duur werden de kapotte eieren er niet eens meer bij opgeteld..
Net deed ik bommetjes-gooi-quest in Skettis. Op den duur werden de kapotte eieren er niet eens meer bij opgeteld..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 11:04 ]
Het lijkt wel alsof er honderden random kleine bugs of beter nog glitches zijn ingeslopen. Maar een hoop kan door trage addons komen. Verder ook niet vergeten dat de graphics instellingen terug naar default zijn gegaan. Het heeft me een dag of 2 geduurd voordat ik weer knappe performance in de juite resolutie had.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:46:
Die patch heeft mij weer is weinig goed gedaan. Gebieden loaden zeer langzaam, soms zijn hele gebieden wit, hoge ping en soms vries ik helemaal vast. Als meer mensen hier last van hebben en de oplossing hebben, vertel het aub.
Wow, echt beter dat je nu honored moet zijn voor heroic key's ipv reverd. 
Mijn broertje allemaal instance runs doen zodat hij reverd werd, ik heb rustig gewacht tot de patch uit kwam
Mijn broertje allemaal instance runs doen zodat hij reverd werd, ik heb rustig gewacht tot de patch uit kwam
Kans bestaat echter dat JIJ nu nog niet de juiste gear hebt voor heroics... en je broertje waarschijnlijk wel door de "vele" instance runs voor Revered...Revocx schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:30:
Wow, echt beter dat je nu honored moet zijn voor heroic key's ipv reverd.
Elk voordeel heb zijn nadeel
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Vond Zul'Jin wel lach wekend. Vooral phase 3 waar je casters niks meer mogen doen tenzij zedood willen. Was wel grappig toen de warlock dat maar niet door kreeg 
Misschien toch maar eens een altje levelen, heb nu een lvl 17 warrior en rogue, eventueel dat 1 van deze ff door trap naar 70.
Misschien toch maar eens een altje levelen, heb nu een lvl 17 warrior en rogue, eventueel dat 1 van deze ff door trap naar 70.
Verwijderd
Instelling had ik gelijk al weer terug gezet naar hoe ze stonden. Misschien maar is wat addons proberen uit te schakelen 1 voor 1.barfieldmv schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:27:
[...]
Het lijkt wel alsof er honderden random kleine bugs of beter nog glitches zijn ingeslopen. Maar een hoop kan door trage addons komen. Verder ook niet vergeten dat de graphics instellingen terug naar default zijn gegaan. Het heeft me een dag of 2 geduurd voordat ik weer knappe performance in de juite resolutie had.
EDIT: Het word nu toch wel zwaar irritant dat ik wow niet op een "normale" manier kan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 14:07 ]
Verwijderd
nieuwe patch bevalt goed, maar werkt auctioneer niet meer ofzo? Ik kan geen auctions meer plaatsen..
oeh en het nieuwe FP in Rebel Camp in STV is ook erg fijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 15:07 ]
Normale manier = zonder addons. Jij speelt op een customized WoW.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:04:
[...]
Instelling had ik gelijk al weer terug gezet naar hoe ze stonden. Misschien maar is wat addons proberen uit te schakelen 1 voor 1.
EDIT: Het word nu toch wel zwaar irritant dat ik wow niet op een "normale" manier kan spelen.
De standaard actie bij problemen is alle addons uitschakelen en je cache dir verwijderen. Als je dat nog niet gedaan hebt, doe dat dan eerst. Als het dan gefixt is kun je rustig addons gaan toevoegen.
is het mogelijk om een macro te maken met right-mouseclick, dat hij bij melee range melee gaat, en bij te grote range, gaat wanden?
De overhaul van Dustwallow Marsh is echt leuk gedaan. Ik moet nog een paar quests afronden om het helemaal te clearen, maar ik ben al van lvl40 naar lvl43 gegaan met alleen maar questen in die zone. Het gaat lekker, zeker icm de increased exp gain van quests en de lagere exp limieten.
Signature
Verwijderd
De 2.3 vendor discounts, is dat inclusief training-betalingen? Dus van je class, professions, riding skills en andere...?
Nope on classVerwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:01:
De 2.3 vendor discounts, is dat inclusief training-betalingen? Dus van je class, professions, riding skills en andere...?
Verwijderd
maar riding skills enzo?barfieldmv schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:05:
[...]
Nope on classrespec is nog steeds even duur.
respec is ook weer een uitzondering he?
Verwijderd
Och, we doen ook es Zul'Aman, die timed run is wel lachen, alhoewel het wat bugged lijkt met tijd die niet opgeteld wordt en zo... Maar toch, free Badges, altijd mooi meegenomen en er dropt nog wel wat leuke filler items die we kunnen gebruiken.
Wat dropt er nog meer in ZA? Oh ja!

Potverdomme net de roll verloren (70, iedereen rollde lager, tot deze mage een 93 rollde
).
Verder is Kara nu DE plek om te doen, makkelijk en 20+ badges of justice die je lekker op kan sparen voor rommel voor op je alts of mains, geweldig! Gelijk gescored met die Plate bracers voor m'n Orc prot tankje, volgende week hopelijk genoeg voor de cloak.
Wat dropt er nog meer in ZA? Oh ja!

Potverdomme net de roll verloren (70, iedereen rollde lager, tot deze mage een 93 rollde
Verder is Kara nu DE plek om te doen, makkelijk en 20+ badges of justice die je lekker op kan sparen voor rommel voor op je alts of mains, geweldig! Gelijk gescored met die Plate bracers voor m'n Orc prot tankje, volgende week hopelijk genoeg voor de cloak.
Verwijderd
Nou, gisteravond een soort van speedrun kara gedaan. Kara doen we nog 1x per week en het is echt een sport om deze zo snel mogelijk te clearen. Makelijk niet echt
Om 19.00 uur begonnen en om 00.30 gestopt en toen hadden we t/m nightbane gecleared. En toen waren we echt moe
Maar heb mn drops die ik wilde gister.
Een mage en ik rollen en ik zit al vrij lang te wachten op een goede mainhand. Nou dit is voor een lock de ultieme dagger. Nog ff 40 spelldamage erop en ik kan vooruit tot black temple denk ik zo
Ook op de bracers ff 15+ spelldamage erop
Al met al erg leuk en begin nu toch echt wel serieus damage te doen. Schrik er ooit van... En maar soulshatter bij de hand houden mocht ik ff dicht bij een tank komen. phoei...
Item:
Nathrezim Mindblade
Binds when picked up
Unique
Main Hand Dagger
24 - 124 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
+18 Stamina
+18 Intellect
Durability 75 / 75
Requires Level 70
Equip: Improves spell critical strike rating by 23 (1.0%).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 203.
Harbinger Bands
Binds when picked up
Wrist Cloth
85 Armor
+21 Stamina
+21 Intellect
+14 Spirit
Durability 35 / 35
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26.

Om 19.00 uur begonnen en om 00.30 gestopt en toen hadden we t/m nightbane gecleared. En toen waren we echt moe

Een mage en ik rollen en ik zit al vrij lang te wachten op een goede mainhand. Nou dit is voor een lock de ultieme dagger. Nog ff 40 spelldamage erop en ik kan vooruit tot black temple denk ik zo
Ook op de bracers ff 15+ spelldamage erop
Item:
Nathrezim Mindblade
Binds when picked up
Unique
Main Hand Dagger
(41.4 damage per second)
+18 Stamina
+18 Intellect
Durability 75 / 75
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 203.
Harbinger Bands
Binds when picked up
Wrist Cloth
85 Armor
+21 Stamina
+21 Intellect
+14 Spirit
Durability 35 / 35
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26.
Leuk weekend, 46, 47, 48, 49 en 50 gedinged. Quest XP gaat echt nergens over. Ik had alle quests in Hinterlands gedaan, 16 stuks om in te leveren, ik was op dat moment exact 48.5, na alle quests ingeleverd te hebben was ik ook precies een level verder, 49.5 Effe door de simpele quests van Searing Gorge heen en toen 50.
Heb nu nog zoveel zones te doen, Blasted Lands, Burning Steppes, Unguro, Silithus, Felwood, Ashzara, Winterspring en beide Plaguelands. Felwood ga ik maar skippen en uit Silithus en Ashzara pak ik slechts de simpele quests. Denk dat ik een heel eind richting 60 moet kunnen komen met wat er nog te resteren valt, Door de hogere quest XP is het ook niet zo zeer meer nodig om op 58 meteen naar Outland te gaan.
Heb nu nog zoveel zones te doen, Blasted Lands, Burning Steppes, Unguro, Silithus, Felwood, Ashzara, Winterspring en beide Plaguelands. Felwood ga ik maar skippen en uit Silithus en Ashzara pak ik slechts de simpele quests. Denk dat ik een heel eind richting 60 moet kunnen komen met wat er nog te resteren valt, Door de hogere quest XP is het ook niet zo zeer meer nodig om op 58 meteen naar Outland te gaan.
Nou, zaterdag <Denial> guildmeeting! Was weer erg gezellig!
Blijkbaar was het ook goed voor de moraal, want gisteren first kills op Supremus en Shade of Akama!
Yay us!
Blijkbaar was het ook goed voor de moraal, want gisteren first kills op Supremus en Shade of Akama!
Yay us!
gratz met de drops, maar tipje, haal de pvp bracers en prop er een +9 spelldmg gem inVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 06:55:
[..]
Harbinger Bands
Binds when picked up
Wrist Cloth
85 Armor
+21 Stamina
+21 Intellect
+14 Spirit
Durability 35 / 35
Requires Level 70
Gisteren voor het eerst Illidan gedaan (ik dan, de guild had em al paar keer eerder gedaan) leuk gevecht, phase 2 is het meest irritante. Maar hijs leuker om te doen dan Kael'Thas bijvoorbeeld dat vind ik echt een bout gevecht (eerste 3 keer is leuk
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dragonkin Menace is leuk nu in Burning StepsKaap schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:07:
Leuk weekend, 46, 47, 48, 49 en 50 gedinged. Quest XP gaat echt nergens over. Ik had alle quests in Hinterlands gedaan, 16 stuks om in te leveren, ik was op dat moment exact 48.5, na alle quests ingeleverd te hebben was ik ook precies een level verder, 49.5 Effe door de simpele quests van Searing Gorge heen en toen 50.
Samen met the True Masters
Riep iemand quest xp? *fluit*
De elite dragonkins zijn nu non elite, maar...
Sommige hebben nog wel evenveel hp als de eerdere elites, sommige geven 'elite' xp, enz enz
M'n rogue is ondertussen lvl 52, 5000 ~ 8000 xp per quest is echt geen uitzondering
M'n fun-ter is lvl 16, maar dat is een farm char. Beetje banjo spelen op de boog terwijl beertje agro houd. (Geeft wel een chinees gevoel
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Quest xp is nu erg lekker idd. Was weer aan het spelen met mn 44 rogue in Tanaris. Vind op een gegeven een item wat een quest begint. Even terug lopen om in te leveren, bam 6300xp. Echt wtf

Vanavond voor de tweede keer, eerste keer echt serieus, naar Kara voor Moroes... Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Vorige keer zouden we alleen Attumen doen, maar hebben we toch even kennis gemaakt met Moroes; wat we niet hebben overleefd. 
Dus vanavond eerste serieuze try op 'm. Hoop echt dat het een beetje gaat, want het is toch wel leuk als afwisseling op de normale runs. Dit weekend een aantal keer Shattered Halls gedaan, damn wat is die easy.
Verder, ongeacht hoe Kara verder gaat, binnenkort ook maar eens beginnen met heroics.
Best leuke items te halen met die Badges.
Dus vanavond eerste serieuze try op 'm. Hoop echt dat het een beetje gaat, want het is toch wel leuk als afwisseling op de normale runs. Dit weekend een aantal keer Shattered Halls gedaan, damn wat is die easy.
Verder, ongeacht hoe Kara verder gaat, binnenkort ook maar eens beginnen met heroics.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gisteren op m'n 63 Resto Shaman Underbog gedaan, op m'n Hunter heb ik alle CFR instances overgeslagen dus UB was nieuw voor me. Tactics voor bosses werden niet uitgelegd, alles werd aan 1 stuk door ge-ninja-pulled. Geen wipes, alleen m'n vriendin is 2 keer doodgegaan. 1 keer omdat ze weer eens niet aan het opletten was en recht een patrol inrent. Tweede keer omdat ik bij The Black Stalker "Suspended" was (waarvan ik dus niet wist dat het gebeurde) en dan gaat het hard met de health
Gelukkig wel "Great healing" te horen gekregen, blijft toch leuk om te horen
Offtopic: Een van de Party leden liep als 64 Druid nog rond met 4 delen van de Wildheart Rainment (Dungeon Set 1 uit m'n hoofd?). Nou heb ik zelf 0,0 ervaring met Druids maar het lijkt me toch dat ook met de Set Bonuses erbij die gear toch niet opweegt tegen Outland 60+ gear?
Edit: @ Okke: In welke Guild zit jij als ik vragen mag? Ik ben zelf op m'n Hunter op het moment guild-loos. Ik zit voor de helft / driekwart in Karazhan Epics zo'n beetje maar vanwege HELE erge pech met drops loop ik ook nog steeds rond met een aantal blues, daarom word ik in de wat hogere guilds keihard afgewezen. Ik voel er op zich wel wat voor om een Karazhan guild te joinen. Ben een beetje aan het zoeken geweest naar guilds maar OF m'n gear is niet goed genoeg OF ze hebben de regel dat je per se 4 x per week moet joinen voor raids anders is het een guildkick. Daarom hoop ik op een beetje een casual guild die nog niet zo streng is wat betreft regels.

Offtopic: Een van de Party leden liep als 64 Druid nog rond met 4 delen van de Wildheart Rainment (Dungeon Set 1 uit m'n hoofd?). Nou heb ik zelf 0,0 ervaring met Druids maar het lijkt me toch dat ook met de Set Bonuses erbij die gear toch niet opweegt tegen Outland 60+ gear?
Edit: @ Okke: In welke Guild zit jij als ik vragen mag? Ik ben zelf op m'n Hunter op het moment guild-loos. Ik zit voor de helft / driekwart in Karazhan Epics zo'n beetje maar vanwege HELE erge pech met drops loop ik ook nog steeds rond met een aantal blues, daarom word ik in de wat hogere guilds keihard afgewezen. Ik voel er op zich wel wat voor om een Karazhan guild te joinen. Ben een beetje aan het zoeken geweest naar guilds maar OF m'n gear is niet goed genoeg OF ze hebben de regel dat je per se 4 x per week moet joinen voor raids anders is het een guildkick. Daarom hoop ik op een beetje een casual guild die nog niet zo streng is wat betreft regels.
[ Voor 28% gewijzigd door UTwizard op 19-11-2007 09:48 ]
Hmmz sinds 2.3 hebben ze een nieuwe anti scam policu
http://forums.wow-europe....?topicId=1634323419&sid=1
http://www.wow-europe.com/en/policy/scam.html
wat ze op US al hadden doen ze nu dus ook op eu
http://forums.wow-europe....?topicId=1634323419&sid=1
http://www.wow-europe.com/en/policy/scam.html
wat ze op US al hadden doen ze nu dus ook op eu
Daar heb je helemaal gelijk inUTwizard schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:42:
*schopje*BootVluchteling schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:46:
is het mogelijk om een macro te maken met right-mouseclick, dat hij bij melee range melee gaat, en bij te grote range, gaat wanden?
is dit haalbaar?
Denk het niet, het is namelijk vergelijkbaar met de Auto-Shoot optie van Hunters en voor zover ik weet zijn daar geen Macro commands voor. Je kunt natuurlijk wel een Left Click en Right Click Modifier aan een Macro opgeven. Klik je er met links op dan gaat ie melee, druk je er met rechts op dan gaat ie Wanden.
Vast wel... maar wat is het nut ervan?
wand dmg > meppen met een staff
wand dmg > meppen met een staff
nee
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
<Pirates of Azeroth>UTwizard schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:42:
Je kan me altijd eens aanspreken ingame. We hebben eigenlijk maar twee regels;
1. Eerste char moet 40+ zijn om te joinen,
2. Alts moeten 20+ zijn.
Al zijn we tegenwoordig wel meer aan het kijken welke classes joinen; dat je niet straks een guild hebt met 20 Hunters en geen healers bijvoorbeeld.
Zoals ik post, vanavond wordt de eerste serieuze Kara poging, dus we beginnen echt net. Maar spreek me anders een aan, dan kan ik het overleggen met de GM etc.
Of je kunt ook op onze site/forum kijken: www.pirates-of-azeroth.net
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Gister voor het eerst een heroic gedaan in SP, crap dat was lastig zeg die mob hit verrekte hard en vaak trap resisted. Flink kunnen oefenen met kiten op die defender mobs en we hebben er ahem... 2 uur over gedaan met 4 whipes of zo. Maar.... mn eerste 3 badges binnen 
Welke instance is nu het makkelijkst op heroics?
ow en wie zit er hier nog meer op Draenor?
Dat jullie net beginnen maakt me niet uit, ik vind het wel leuk om in guilds als zulke van jullie mee te doen in Karazhan. Ik heb bijvoorbeeld ook een tijdje in Brotherhood of the Hive gezeten met m'n Hunter, Brotherhood begon ook net met Karazhan en m'n vriendin en ik kwamen daar binnen als Karazhan / Gruul raiders. We stonden dan altijd op standby voor bosses want ze moesten het eerst zelf proberen natuurlijk. Als het dan niet wou gingen wij mee en dan was het altijd weer gejuichOkkE schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:05:
[...]
<Pirates of Azeroth>
Je kan me altijd eens aanspreken ingame. We hebben eigenlijk maar twee regels;
1. Eerste char moet 40+ zijn om te joinen,
2. Alts moeten 20+ zijn.
Al zijn we tegenwoordig wel meer aan het kijken welke classes joinen; dat je niet straks een guild hebt met 20 Hunters en geen healers bijvoorbeeld.![]()
Zoals ik post, vanavond wordt de eerste serieuze Kara poging, dus we beginnen echt net. Maar spreek me anders een aan, dan kan ik het overleggen met de GM etc.
Of je kunt ook op onze site/forum kijken: www.pirates-of-azeroth.net
Voor ieder wapen met meer dan 200+dmg zou ik voor soulfrost/sunfire gaan (als je teminste duidelijk shadow of fire spec bentVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 06:55:
Nou, gisteravond een soort van speedrun kara gedaan. Kara doen we nog 1x per week en het is echt een sport om deze zo snel mogelijk te clearen. Makelijk niet echt![]()
Om 19.00 uur begonnen en om 00.30 gestopt en toen hadden we t/m nightbane gecleared. En toen waren we echt moe![]()
![]()
Een mage en ik rollen en ik zit al vrij lang te wachten op een goede mainhand. Nou dit is voor een lock de ultieme dagger. Nog ff 40 spelldamage erop en ik kan vooruit tot black temple denk ik zo![]()
Ook op de bracers ff 15+ spelldamage eropAl met al erg leuk en begin nu toch echt wel serieus damage te doen. Schrik er ooit van... En maar soulshatter bij de hand houden mocht ik ff dicht bij een tank komen. phoei...
Item:
Nathrezim Mindblade
Binds when picked up
Unique
Main Hand Dagger
(41.4 damage per second)
+18 Stamina
+18 Intellect
Durability 75 / 75
Requires Level 70
Harbinger Bands
Binds when picked up
Wrist Cloth
85 Armor
+21 Stamina
+21 Intellect
+14 Spirit
Durability 35 / 35
Requires Level 70
Na een weekendje healend in ZA doorgebracht te hebben ben ik weer terug naar shadow
Zit nu unbuffed op 1147+ shadow, vandaag paar gems vervangen en dan kom ik op de 1160 unbuffed uit

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
slavepens en mechanarYokidrink schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:17:
Gister voor het eerst een heroic gedaan in SP, crap dat was lastig zeg die mob hit verrekte hard en vaak trap resisted. Flink kunnen oefenen met kiten op die defender mobs en we hebben er ahem... 2 uur over gedaan met 4 whipes of zo. Maar.... mn eerste 3 badges binnen
hoewel met de mechanar nerf op badges ik niet weet of ik die prefereer boven andere hc instances nu
op een farmdag in het weekend doe ik het liefst
Slavepens
Steamvaults
Mechanar
Maar beste is eigenlijk gewoon tegenwoordig KZ speedruns, echt ziek gewoon hoeveel badges je dan haalt

Verwijderd
Ik heb voor m'n vrije vrijdagavond een nieuwe char gerolled: een warrior. Hartstikke leuk en heel wat anders dan de clothies die ik tot nu toe gehad heb. 
Maar ik heb wat tips nodig. Ik ben bijna level 20: dual wielden. Neem ik dan een langzaam wapen in m'n mainhand en een snelle in offhand of ... ? Tijdens het levellen (of in ieder geval: tot nu toe) spec ik fury.
Tot nu toe spaar ik, qua gear, yaddayadda of the bear: +stamina en +strength. Nu vraag ik me af: hoe verhoudt +attack power zich tot +strength en hoe zit het met +agility? Zou ik niet ook wat meer agility moeten hebben voor verhoogde critkans en dodging?
Ik zag vanochtend iemand (ingame) spul yaddayadda of the bandit linken met stats +agi, +sta en +attack power, ga ik daar blij van worden?
Wat rondlezen op fora levert 126 verschillende threads met 284 verschillende meningen op, lang leve het internet.
Maar ik heb wat tips nodig. Ik ben bijna level 20: dual wielden. Neem ik dan een langzaam wapen in m'n mainhand en een snelle in offhand of ... ? Tijdens het levellen (of in ieder geval: tot nu toe) spec ik fury.
Tot nu toe spaar ik, qua gear, yaddayadda of the bear: +stamina en +strength. Nu vraag ik me af: hoe verhoudt +attack power zich tot +strength en hoe zit het met +agility? Zou ik niet ook wat meer agility moeten hebben voor verhoogde critkans en dodging?
Ik zag vanochtend iemand (ingame) spul yaddayadda of the bandit linken met stats +agi, +sta en +attack power, ga ik daar blij van worden?
Wat rondlezen op fora levert 126 verschillende threads met 284 verschillende meningen op, lang leve het internet.
Klopt Auctioneer will bij mij ook niet meer werken, en kan dan ook AH niet gebruiken, zal we kommen door de veranderingen aan de AH. Dus wachten op update van Auctioneer.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:25:
nieuwe patch bevalt goed, maar werkt auctioneer niet meer ofzo? Ik kan geen auctions meer plaatsen..
Ik kan trouwens de Guild bank niet gebruiken, heb op de 1e dag 5 dingen uit onze 2 tabs gehaald, en kan het sindsdien niet meer, omdat ik steeds het bericht krijg dat ik mijn Daglimiet heb bereikt.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
nieuwe auctioneer werkt wel, maar je moet wel even alle oude meuk eerst weggooien, zowel de folders als de lua files uit de saved variables etc
bij mij werkt auctioneer wel, maar het is versie 5, en flink revamped.Darkasantion schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:27:
[...]
Klopt Auctioneer will bij mij ook niet meer werken, en kan dan ook AH niet gebruiken, zal we kommen door de veranderingen aan de AH. Dus wachten op update van Auctioneer.
Ik kan trouwens de Guild bank niet gebruiken, heb op de 1e dag 5 dingen uit onze 2 tabs gehaald, en kan het sindsdien niet meer, omdat ik steeds het bericht krijg dat ik mijn Daglimiet heb bereikt.Erg irritant, maargoed heb al contact met Game Master gehad en ticket was gisteravond escalated dus zal er vandaag wel naar gekeken worden, hoop ik. Iemand hier enige ervaring mee?
betreft staff>wand is logisch, maar ik sta toch 99% van de tijd ranged, dus dan zou hij auto-wanden..
hoe zorg ik er dan anders voor, dat als ik rechtermuis op een target doe, ik ga wanden, en rechtermuis op "lucht", ik cancel selection doe?
Verwijderd
Heb je wel rechten gekregen van je guildmaster dan? Hij kan aan en uitzetten wie er spul af mag halen. Kan je er nog wel steeds dingen bijzetten?Darkasantion schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:27:
[...]
Klopt Auctioneer will bij mij ook niet meer werken, en kan dan ook AH niet gebruiken, zal we kommen door de veranderingen aan de AH. Dus wachten op update van Auctioneer.
Ik kan trouwens de Guild bank niet gebruiken, heb op de 1e dag 5 dingen uit onze 2 tabs gehaald, en kan het sindsdien niet meer, omdat ik steeds het bericht krijg dat ik mijn Daglimiet heb bereikt.Erg irritant, maargoed heb al contact met Game Master gehad en ticket was gisteravond escalated dus zal er vandaag wel naar gekeken worden, hoop ik. Iemand hier enige ervaring mee?
Idd langzaam in main en snel in offhand alhoewel dat op lvl 20 nog niet zoveel uitmaakt je zo in principe ook 2 x snel kunnen doen voor de unbridled wrath enige waar je dan wat dmg mist is op je overpowers (als je al in battlestance zit).Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:25:
Ik heb voor m'n vrije vrijdagavond een nieuwe char gerolled: een warrior. Hartstikke leuk en heel wat anders dan de clothies die ik tot nu toe gehad heb.
Strenght = 2 ap voor warriors niks meer niks minder (muv die flut blockwaarde) dus je kan makkelijk vergelijken. Agility = 1 ap en wat crit armor en dodge maar ik zou 1 agi niet gelijk zetten aan 1 str of 2 ap. Uiteraard kan je wel wat agility pakken voor de crit zeker als je zometeen bij de flurry talent bent maar dat duurt nog even.
De dag limiet reset niet op 1 of andere manier, onze guild heeft er weinig last van op het moment (alleen officers kunnen er af halen, 1000 itemsVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:36:
[...]
Heb je wel rechten gekregen van je guildmaster dan? Hij kan aan en uitzetten wie er spul af mag halen. Kan je er nog wel steeds dingen bijzetten?
Heb Full Access en andere Tabs kan ik ook (nog) gebruiken, maar alleen de eerste 2 niet. Kan er wel opzetten, maar niks afhalen.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:36:
[...]
Heb je wel rechten gekregen van je guildmaster dan? Hij kan aan en uitzetten wie er spul af mag halen. Kan je er nog wel steeds dingen bijzetten?
Bij ons mogen ook alleen officers spullen uit de Guild Bank halen.
Stoppen jullie trouwns ook gold in die bank? En zo ja, geeft iedere member wat? Is het van spullen dat verkocht wordt? Wij stoppen er vooralsnog alleen spullen (potions, buff-food, cloth, leather, items), maar vroeg me af hoe andere guilds dat doen.
Stoppen jullie trouwns ook gold in die bank? En zo ja, geeft iedere member wat? Is het van spullen dat verkocht wordt? Wij stoppen er vooralsnog alleen spullen (potions, buff-food, cloth, leather, items), maar vroeg me af hoe andere guilds dat doen.
Zo, eergister ZA in een keer leeggehaald... helaas de healing trinket niet gedropt 
Voor wie is die instance eigenlijk bedoeld want we hadden geen whipes... ?
Life-step Belt
Binds when picked up
WaistLeather
227 Armor
+20 Stamina
+23 Intellect
+22 Spirit
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +7 Healing
Durability 40 / 40
Requires Level 70
Equip: Increases healing done by up to 75 and damage done by up to 25 for all magical spells and effects.
Equip: Restores 6 mana per 5 sec.
Gaat naar timeddrop ipv heroic lewt
Heel jammer. Moest nog 4 badges.. ik heb namelijk geen idee of ik er nog een keer kom 
Verder gister FK op Mother Shahraz... bijna bij illidan.. heb er zin in
Life-step Belt
Binds when picked up
WaistLeather
227 Armor
+20 Stamina
+23 Intellect
+22 Spirit
Red Socket
Blue Socket
Durability 40 / 40
Requires Level 70
Equip: Increases healing done by up to 75 and damage done by up to 25 for all magical spells and effects.
Gaat naar timeddrop ipv heroic lewt
[ Voor 10% gewijzigd door henkowz op 19-11-2007 10:55 . Reden: add. ]
btw, hebben meer mensen last van een seconde lag bij het dis-mounten..? weet iemand wat dit kan zijn..?
Wij doneren allemaal spullen en als je wilt geld, ik geef meestal wel wat elke dag, je wilt toch meer tabs kopen. En we hebben ook Raiders rang en die mogen overal bij om hun Raid te ondersteunen. Werkt wel prettig
KZ ja, da's leuk, maar dat kan maar 1x per weekBokkie schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:24:
[...]
slavepens en mechanar
hoewel met de mechanar nerf op badges ik niet weet of ik die prefereer boven andere hc instances nu
op een farmdag in het weekend doe ik het liefst
Slavepens
Steamvaults
Mechanar
Maar beste is eigenlijk gewoon tegenwoordig KZ speedruns, echt ziek gewoon hoeveel badges je dan haalt
SP vind ik verre van makkelijk, maar heb er ook pas 1x staan wipen. Ook in no time opgegeven omdat de healer dc'de. Mechanar heeft misschien dan wel geen badges meer op die 2 minibosses, maar in de Cache of the Legion schijnt wel een badge te zitten. Dat zou maar 1 badge minder zijn, nogsteeds vrij makkelijk. Ik zelf vind Underbog vrij makkelijk, maar die heb ik ook al tig keer gedaan om CE rep te krijgen
In mijn guild (semi-hardcore, SSC/ZA atm), kunnen alleen officer spul uit bank halen en leden kunnen daar gewoon om vragen.OkkE schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:47:
Bij ons mogen ook alleen officers spullen uit de Guild Bank halen.
Er staat goud op de bank, voor respecs (voor raids gevraagd door de RL) voor speciale resistance gear is er ook een potje (en een shitload met primals op de bank).
Meeste goud komt van epic patterns maar ook leden storten er op (afgelopen dagen 250g bijgekomen).
Kunnen de rogues onder ons mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met hun Energy? Ik heb van het weekend mijn female rogue eens afgestoft, opgeblazen en er mee gaan spelen
Op zich bevalt het wel, alleen ik lees her en der verhalen dat je je ernergyticks goed moet timen zodat je je energy niet verspilt. (bijv tijdens het restealthen etc)
/poke Nawin
/poke Nawin
[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 19-11-2007 11:17 ]
Verwijderd
Ik heb hem al gehaald voor 60 badges. Gaat dit veranderen dan?henkowz schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:50:
Zo, eergister ZA in een keer leeggehaald... helaas de healing trinket niet gedropt
Life-step Belt
Binds when picked up
WaistLeather
227 Armor
+20 Stamina
+23 Intellect
+22 Spirit
Red Socket
Blue Socket
Durability 40 / 40
Requires Level 70
Gaat naar timeddrop ipv heroic lewtHeel jammer. Moest nog 4 badges.. ik heb namelijk geen idee of ik er nog een keer kom
Ok, ik zie dat de belt al weggehaald is bij de Badge vendor. Hoop maar niet dat ze de boel gaan terug draaien. Ik heb m'n belt van Voidreaver al gedisenchant.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 11:23 ]
Verwijderd
Duidelijk, doet attack power nog iets nuttigs of kan ik die vergeten?MantaMania schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:40:
[...]
Idd langzaam in main en snel in offhand alhoewel dat op lvl 20 nog niet zoveel uitmaakt
Je hebt natuurlijk gelijk dat het op level 20 nog niet heul belangrijk is, maar ik wil het graag weten voor het geval m'n gnoompje een grote meid wordt.
Ben dan geen Rogue, maar wel lang Kitty Druid geweest.deadsy33 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:08:
Kunnen de rogues onder ons mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met hun Energy? [...] ik lees her en der verhalen dat je je ernergyticks goed moet timen zodat je je energy niet verspilt. (bijv tijdens het restealthen etc)
Je krijgt elke X tijd een hoeveelheid energy, ook wanneer je full energy bent. Als je een addon installeerd (of kan het tegenwoordig met de Blizz UI?) kan je zien wanneer die tick precies is, en je er dus energy bij zou krijgen. Het is dan zaak om je attacks zo te timen, dat je dit doet vlak voor je er weer energy bij krijgt, zodat wanneer je attack je enemy raakt, je bijna direct weer energy krijgt.
Ik gebruik er niet een add-on voor, maar merk wel dat ik nu wel weet hoe snel ik een counter-attck als kick kan doen als ik 0 energy hebVerwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:19:
[...]
Duidelijk, doet attack power nog iets nuttigs of kan ik die vergeten?
Je hebt natuurlijk gelijk dat het op level 20 nog niet heul belangrijk is, maar ik wil het graag weten voor het geval m'n gnoompje een grote meid wordt.
Ik prefereer zelf om eerst eens zelf te leren timen, ipv alles door addons te laten doen.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij
Mwah da's meer endgame PvE en PvP denk ik. Het idee is vooral dat je je energy niet als een gek wegspamt maar mooie cycles maakt, zodat je SnD up houdt en daartussen zoveel mogelijk alternatieve finishers haalt. Of voor PvP genoeg overhoudt voor een gouge etc.deadsy33 schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:08:
Kunnen de rogues onder ons mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met hun Energy? Ik heb van het weekend mijn female rogue eens afgestoft, opgeblazen en er mee gaan spelenOp zich bevalt het wel, alleen ik lees her en der verhalen dat je je ernergyticks goed moet timen zodat je je energy niet verspilt. (bijv tijdens het restealthen etc)
/poke Nawin
Voor grinden hou je, vooral de eerste 30 levels ofzo, toch de standaard SS SS SS evisc oid aan
@Erwin: 1 str = 2 AP, maar str geeft bijv ook extra block en is daarom beter dan kale AP. Daarnaast scaled het bijv. met Kings itt AP.
[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 19-11-2007 11:38 ]
Bnet pindle#2913
Niet iedereen kan die link leggen denk ikHelox-in-a-box schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:24:
[...]
Ah wij hebben ook een mage die zo heet, krijgt iedere vrijdag verwensingen naar zn hoofd geslingerd van mij als de Bleach aflevering nog niet online staat
Maar ik vond het wel een leuke naam icm een UD rogue welke lijkbleek is.
je vraagt je af voor wie ZA is terwijl je ver in BT zit? ZA is Nightbane en hoger moeilijkheid.. vind je het gek dat je er dan doorheen schiet met T6henkowz schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:50:
Life-step Belt
Binds when picked up
WaistLeather
227 Armor
+20 Stamina
+23 Intellect
+22 Spirit
Red Socket
Blue Socket
Durability 40 / 40
Requires Level 70
Gaat naar timeddrop ipv heroic lewtHeel jammer. Moest nog 4 badges.. ik heb namelijk geen idee of ik er nog een keer kom

blup
Verwijderd
Leren timen én quoten.chromeeh schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:33:
[...]
Ik gebruik er niet een add-on voor, maar merk wel dat ik nu wel weet hoe snel ik een counter-attck als kick kan doen als ik 0 energy heb
Ik prefereer zelf om eerst eens zelf te leren timen, ipv alles door addons te laten doen.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij
Dit weekend eindelijk m'n T4 schoulders gekregen. Nadat wij Gruul hadden gedownt hebben we Maggy ook neergehaald.
S'avonds lekker Kara gedaan en de Curator dropte de mooie DPS ring. Helaas hadden wij een OT die deze ring wilde hebben voor z'n offset en de roll won.
Tja.. Nawa .. jij heb em nooit zien droppen en ik dus nu wel ... en helaas niet in m'n bezit gekregen
S'avonds lekker Kara gedaan en de Curator dropte de mooie DPS ring. Helaas hadden wij een OT die deze ring wilde hebben voor z'n offset en de roll won.
Tja.. Nawa .. jij heb em nooit zien droppen en ik dus nu wel ... en helaas niet in m'n bezit gekregen
bij ons gaan mainspec altijd voor offspec, stom dat jullie die regel niet hebben. tenzij het een feral druid OT was aangezien het dan z'n mainspec is.
blup
ap = attack power en attack power verhoogt je dmg output weet uit mn hoofd niet precies de verhouding. Maar 1 strenght staat dus gelijk aan 2 attack power, dus als je moet kiezen kan je gewoon de afweging maken. attack power is uit eindelijk het gene wat je dmg verhoogt.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:19:
[...]
Duidelijk, doet attack power nog iets nuttigs of kan ik die vergeten?
Als je later een grote meid bent kan je wel beter een trage mh nemen voor je hit die op weapon dmg gebaseerd zijn. Dingen als extra hit door sword spec, whirlwind, cleave (niet instant dan maar wel 2 targets) ik denk dat je in principe ook wel met 2 snelle wapens kan spelen zeker solo dan kan je gewoon non stop heroic strike spammen en dan is snel wel weer leuk omdat die next attack is. Voor raids kan je heroic strike niet spammen omdat dit een hoge agro ability is.
Voel me toch best naar en ik was zo blij met meFratti schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:46:
Dit weekend eindelijk m'n T4 schoulders gekregen. Nadat wij Gruul hadden gedownt hebben we Maggy ook neergehaald.
Lv28 Human Warrior
heb net de volgende items opgehaalt.
Scarlet Belt
Scarlet WristGuards
Ach ja vanavond maar verder in SC
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Meh
Tis maandag & vroeg

Bij de meesten is Kara FFA loot en kan iedereen dus rollen... neemt niet weg dat het wel netjes was geweest voor die warrior als ie gepassed had. Magoed ik kom er ook al veel te lang en hoef nog maar een paar items die of nooit droppen of ik al keer op keer gepassed heb dus op een gegeven moment houdt dat ook opeendje schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:48:
bij ons gaan mainspec altijd voor offspec, stom dat jullie die regel niet hebben. tenzij het een feral druid OT was aangezien het dan z'n mainspec is.
Bnet pindle#2913
Ja, als je rond hangt in BT is ZA nogal erg makkelijkhenkowz schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:50:
Life-step Belt
Binds when picked up
WaistLeather
227 Armor
+20 Stamina
+23 Intellect
+22 Spirit
Red Socket
Blue Socket
Durability 40 / 40
Requires Level 70
Het is eigelijk een vervolg op karazhan, en dan wel als je deze volledig op farm hebt en al een redelijk tijd.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Tof, dank je wel voor je uitleg.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 12:10 ]
Geloof me in vol kara gear ga je het verdomt zwaar krijgen in ZAWiebbe schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:00:
[...]
Ja, als je rond hangt in BT is ZA nogal erg makkelijk
Het is eigelijk een vervolg op karazhan, en dan wel als je deze volledig op farm hebt en al een redelijk tijd.
mwah denk dat het wel te doen is hoor. Tuurlijk de timer ga je niet halen. Maar de trash is nou niet echt super lastig en zeker de bearboss, eagleboss en tigerboss zijn niet moeilijk. Mischien dat je wat meer aoe'rs nodig hebt bij de dragonhawk boss maar dat is het enige.
blup
Gisteren voor het eerst van mijn WoW-leven een heroic instance gedaan. Een paar guildies vroegen voor een DPS voor Heroic Slavepens, dus ik met mijn trouwe NE Rogue erheen. Aangezien we geen tankguildie online hadden, hebben we in LFG een tank gezocht en in de vorm van een Druid gevonden. Voor de rest hadden we een priest, een hunter en 2 rogues.
Ik mocht de groep leiden. Dat werd meer lijden. Taggen lukte niet zo goed en ik wist niet zo goed welke mobs als eerste kapot moesten worden gemaakt. De beartank wist het klaar te spelen om iedere keer te pullen als er een patrol in de buurt was of te worden gefeard in de volgende groep mobs. Onze hunter was goed in 1shot crits en kreeg meer dan een paar keer de volledige groep op zich. We zijn een stuk of 4 keer gewiped en toen het eindelijk wat beter ging, verdween onze hunter ineens offline en kwam niet meer terug.
Geen prettige eerste keer. We zullen wat meer moeten oefenen dus
Iemand nog tips om de eerste heroics te overleven?
Ik mocht de groep leiden. Dat werd meer lijden. Taggen lukte niet zo goed en ik wist niet zo goed welke mobs als eerste kapot moesten worden gemaakt. De beartank wist het klaar te spelen om iedere keer te pullen als er een patrol in de buurt was of te worden gefeard in de volgende groep mobs. Onze hunter was goed in 1shot crits en kreeg meer dan een paar keer de volledige groep op zich. We zijn een stuk of 4 keer gewiped en toen het eindelijk wat beter ging, verdween onze hunter ineens offline en kwam niet meer terug.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik denk het niet hoor, mijn gear is kara kwaliteit met een enkele item uit TK. Ik was redelijk gestopt, maar als tank kom ik gewoon goed mee in ZA. Het is soms een beetje pittig qua healing maar het is nog steeds goed te doen hoor.osxy schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:13:
[...]
Geloof me in vol kara gear ga je het verdomt zwaar krijgen in ZA
Je zal inderdaad de tijds bonus niet doen, en je cleared waarschijnlijk ook niet heel ZA in een dag de eerste weken. Maar ja, had jij karazhan de eerste week al gecleared? Nope, je moest eerst upgearen voordat je de prince/nightbane kon killen! Zelfde geld uiteraard voor ZA.
Guilds moeten doorgaan met Kara runnen, ondertussen ook ZA doen, en upgearen met ZA/Badge items (23 badges uit kara gaat hard
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Die Lynxboss is echtwel lastig voor de hele groep als je in Karagear of minder rondloopt... Hij hitte onze tank met T6 aan nog snoeihard, als de tanks wat mindere gear hebben OF de healers zijn minder geared gaat dat echtwel problemen geven. Verder ook handig als de rest het overleeft als er wat incoming dmg is, die totem en z'n AOE als ie verandert. Wij hadden een mage altje van iemand met alleen de tailoring epics, nou die max 5.5-6k HP die je dan unbuffed hebt is echt binnen notime weg 
Ik zou beginnen een goeie tank te zoeken, dat scheelt al de helft. Goede pulls + wat mitigation en geen mobs die los rondlopen. Als 2e is het fijn als je ook een goede healer hebt. Ga geen heroic doen met mensen voor de eerste keer, ga dan voor ezmode (mage + rogue/lock voor cc). Lock zou de voorkeur hebben in SP natuurlijkRexomnium schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:40:
[ Voor 36% gewijzigd door porn* op 19-11-2007 12:54 ]
Bnet pindle#2913
Als je in SP begint, dan is het denk ik aan te raden een OT mee te nemen (feral druid ofzo; die kan ook nog aardig dps-en).Rexomnium schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:40:
Gisteren voor het eerst van mijn WoW-leven een heroic instance gedaan. Een paar guildies vroegen voor een DPS voor Heroic Slavepens, dus ik met mijn trouwe NE Rogue erheen. Aangezien we geen tankguildie online hadden, hebben we in LFG een tank gezocht en in de vorm van een Druid gevonden. Voor de rest hadden we een priest, een hunter en 2 rogues.
Af en toe lopen er 2 lvl 71 pupkes rond (die grote naga's, defenders o.i.d.?) die geloof ik niet / nauwelijks te cc-en zijn, en best hard meppen. Dan geeft het heel veel rust in de groep als je gewoon 1 tank per beestje hebt.
Verder; gewoon goed opletten met pats en fearende mobs een heel end terug pullen voordat je gaat hakken.
Je kan ook aardig wat mobs overslaan; probeer dit door te krijgen en maak er dan gebruik van.
(niet bij de laatste boss trouwens: dan moet je gewoon die Nelf in het hoekje bevrijden en de aanstormende mobs afmaken; daarna geeft die Nelf je namelijk een flinke nature-resist buff die heeeel nuttig is tijdens de bossfight).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Een tip voor heroic SP: Als je die nelf uit zn kooi haalt, zorg er dan voor dat iedereen bij de ingang van de kamer staat voordat iemand met hem praat. Als je de mobs niet naar je toe laat komen komt de nelf ook niet in combat en loop je niet het risico dat ie achter het behang wordt geplakt.
Ik heb een WOS-post!
Een keertje meegaan met een wat meer ervaren groep zodat je goed kan zien hoe zij het doen (pullen, mobs kiten, etc) is natuurlijk ook heel handig 
En verder nog bij wat Hmzz zegt: geef em een mark! Anders kan ie in mekaar gebeukt worden als de tank 1 mob niet goed tankt
En verder nog bij wat Hmzz zegt: geef em een mark! Anders kan ie in mekaar gebeukt worden als de tank 1 mob niet goed tankt
[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 19-11-2007 13:13 ]
Bnet pindle#2913
nonsense, waarom zou je niet met mensen gaan die heroic nog niet gedaan hebben? sorry hoor maar iedereen moet toch een keer beginnen en het is juist die instelling "ga voor ezmode* dat het zo moeilijk maakt om een party te vinden met een pug.porn* schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:52:
[...]
Ik zou beginnen een goeie tank te zoeken, dat scheelt al de helft. Goede pulls + wat mitigation en geen mobs die los rondlopen. Als 2e is het fijn als je ook een goede healer hebt. Ga geen heroic doen met mensen voor de eerste keer, ga dan voor ezmode (mage + rogue/lock voor cc). Lock zou de voorkeur hebben in SP natuurlijk
Granted, je checked natuurlijk wel ff of iemand niet half in greens rondloopt voor je ermee in zee gaat.
@seraphin OT is fijn idd maar wat wij gister deden met die defenders is dat ik als hunter een defender gekite heb tot de andere defender dood was (frosttrap, distracting, concussive shot ftw
Laat een Hunter of Rogue aan het begin van de kamer staan en laat die FD of Vanish gebruiken.Hmzaniac schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:08:
Een tip voor heroic SP: Als je die nelf uit zn kooi haalt, zorg er dan voor dat iedereen bij de ingang van de kamer staat voordat iemand met hem praat. Als je de mobs niet naar je toe laat komen komt de nelf ook niet in combat en loop je niet het risico dat ie achter het behang wordt geplakt.
Mobs buggen dan en kun je ze vrolijk afslachten zonder dat ze iets doen
Weet niet of het nog met 2.3 werkt, want ben nog niet naar Heroic SP geweest sinds woensdag
Hallo allemaal,
Ik speel nu al weer 2,5 jaar met m'n mage en ik heb aan 't begin van TBC m'n Spaulders of the Torn-heart te pakken gekregen, maar die begint me nu toch ook wel aardig te irriteren (Profile alhier).
Iemand nog tips? ik speel geen hardcore raiding meer (lang leve pre-tbc met aq40/naxx
), dus het moet van heroics/patterns e.d. komen...
Ik speel nu al weer 2,5 jaar met m'n mage en ik heb aan 't begin van TBC m'n Spaulders of the Torn-heart te pakken gekregen, maar die begint me nu toch ook wel aardig te irriteren (Profile alhier).
Iemand nog tips? ik speel geen hardcore raiding meer (lang leve pre-tbc met aq40/naxx
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Ik las dat iemand hier schreef dat 1 Agi = 1 AP. Dit geld toch voor rogues, zover ik weet niet voor warriors. Nu ben ik al ruim 2 jaar een warrior en het was mij iig nog nooit opgevallen. Ben ik nou noob?MantaMania schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:49:
[...]
ap = attack power en attack power verhoogt je dmg output weet uit mn hoofd niet precies de verhouding. Maar 1 strenght staat dus gelijk aan 2 attack power, dus als je moet kiezen kan je gewoon de afweging maken.
[...]
Ik laat (in SP) de Nelf altijd in zijn hok. Met een Kara-gear Healer en een Full T4 tank (ik) is het echt niet moeilijk zonder de buff. SP is volgens mij echt wel een van de makkelijkste heroics, ff snel (in 30-40 min) 3 badges farmen.RaseriaN schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:18:
[...]
Laat een Hunter of Rogue aan het begin van de kamer staan en laat die FD of Vanish gebruiken.
Mobs buggen dan en kun je ze vrolijk afslachten zonder dat ze iets doen
Weet niet of het nog met 2.3 werkt, want ben nog niet naar Heroic SP geweest sinds woensdag
Dit topic is gesloten.