Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen.
Ik heb sinds heb begin dat ik met Orange in zee ben gegaan al problemen met de lijn. De problemen houden in, wegvallen van complete verbinding, inclusief telefoon, zodra ik m'n livebox opnieuw opstart is het weer opgelost, en kan ik weer rustig verder.Dit houd zich al ongeveer 3 maanden aan. Ik heb ondertussen van orange al een miljoen lijnmetingen gehad ( via helpdesk, dus gewoon vanachter een computer ) maar op het moment dat ze dat doen en m'n verbinding werkt, is alles gewoon goed, niks op aan te merken, doet m'n verbinding het niet, dan kunnen zeggen hun dus ook van '' het werkt niet, maarja zover was ik ook al. Ook heb ik al een nieuwe livebox gehad, omdat hun spontaan tot de conclusie waren gekomen dat m'n livebox kapot was, ik vind het allemaal best, dus ik omwisselen, probleem blijft verder gewoon doorgaan.
Maarja, het probleem zelf is misschien iets voor een losse topic, maar het is wel relevant voor het verhaal.
Oftewel, een hele boel gezeik sinds het begin dat ik ook maar begon met Orange. Het gezeik begon al voordat ik ook maar een lijn van ze had... Aangezien het feit dat ik 20mbit besteld had en er uiteindelijk maar 4 kreeg omdat zogenaamd de centrale niet up to date ofzo was... ( oftewel, niet mijn probleem... )
Is het nu zo dat ik gewoon van ze afkan omdat hun geen goed werkende service kunnen leveren waar gewoon betaald voor word.
Ik vind persoonlijk tot wel, er is een redelijke tijd verstreken om voor Orange het probleem op te lossen, hier hebben ze ( vind ik ) veels te weinig moeite voor gedaan. ( geen monteur om het na te kijken zonder kosten voor mij natuurlijk, geen monteur die vanaf hier de lijn doormeet ofzo, helemaal niks ! )
Dus wordt het tijd om een advocaat in te schakelen / juridische kennis op te gaan doen, vervolgens betalingen stop te zetten zodat er misschien wat aandacht komt van die truttebollen van Orange. en dan tijdelijk eventjes op de kabel te gaan zitten ?
Wat vinden jullie hiervan ?
[
Voor 6% gewijzigd door
Fatal Mind op 26-11-2007 20:41
]