Gefeliciteerd jupjup! Zeker verdiend.
Zie dat ik gedeelde 2e ben geworden.. bedankt voor de stemmen. Jammer dat niet alleen de uitwerking telt..

.
-----------------
Nog even die mini-guide voor het water (werd om gevraagd door De Hupie):
Misschien is het wat te technisch allemaal, ik weet niet wat je allemaal weet. Anders kun je het even vragen
.
Ik heb geen idee hoe alles heet in andere programmas dan Cinema 4D, dus ik heb het redelijk algemeen gehouden zonder de namen van de noises die ik gebruik enzo.
Color: Een Layer, met daarin een bitmap van een schuimende zee op 100%, en een wave-achtige noise op 40%.
Diffusion: Een wave-achtige noise (je zou het een beetje kunnen zien als de clouds in Photoshop, weet niet of je dat kent) op 100%.
Transperancy: Een licht-grijs groene tint, 100%, Refraction op 1.33, fresnel aangevinkt, en de fresnel reflectivity op 80%.
Reflection: licht-blauwe tint op 20%.
Bump: Een grote bump, sterkte op -100%. Ik heb een layer gebruikt, met daarin: een zand-achtige structuur noise (korte golfjes, zoals van dat stuifzand in de woestijn), een redelijk scherpe noise met een steen-achtige structuur (een berg van boven gezien op een satteliet foto), en een gradient van zwart naar wit (op de modus: 3D-Linear) Al deze dingen op 100% sterkte.
Specular: Hoog en dun
Displacement: Ongeveer hetzelfde als de Bump, alleen nu met de bitmap van een schuimende zee erbij.
Verder is belichting enorm belangrijk om het water er mooi uit te laten zien. Goede HDR map, en dingen als Global Illumination + iets als één main light voor de zon.
Om het verder wat tastbaarder te maken heb ik in Photoshop het zogenaamde 'bloom-effect' gebruikt. Dit bestaat uit de layer kopieëren, vervolgens een gaussian blur toepassen, en de blend mode op 'Overlay' zetten. Verder misschien wat klooien met de opacity/fill waarden.
En nog iets: klooi wat met de camera standpunten. Dit maakt een heel groot verschil. Ik zit nu bijna óp de plane waar ik de texture op gegooit heb.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.