Het eerste wat er bij me op kwam bij het lezen van de titel was Pinky and the Brain op een hoog balkon neer kijkend op een grote menigte 
Maare zeer strakke ontwerpen hoor jongens!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Had een mooi onderwerp geweest..Face_-_LeSS schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:46:
Het eerste wat er bij me op kwam bij het lezen van de titel was Pinky and the Brain op een hoog balkon neer kijkend op een grote menigte
Ik bouw rare dingen.
Ik zou even je AA fixen, het relief is niet goed te zien in de deurAnoniem: 177141 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:18:
Hier mijn eerst picture voor deze contest:
[afbeelding]
nog niet veel maar dat komt wel.
Ik bouw rare dingen.
Aw crap, da's jammer, jouw render zag er erg goed uit!Anoniem: 240132 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:10:
ok, ik moet mezelf uitschrijven, egt 0,0 tijd..
aan de rest; SUCCES!
Ik bouw rare dingen.
Als je nog een leuke camera-angle wilt, kijk dan eens naar de cover van Evanescence - The Open Door.Anoniem: 177141 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:18:
Hier mijn eerst picture voor deze contest:
[afbeelding]
nog niet veel maar dat komt wel.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Of je post hem gewoonDark Blue schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:25:
[...]
Als je nog een leuke camera-angle wilt, kijk dan eens naar de cover van Evanescence - The Open Door.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 13-12-2007 19:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Anoniem: 177141
Mental ray zijn best veel tuts voor! en het is een hele goeie renderer.. IMHO ben je beter af met mental ray -als je er alles vanaf weet- dan Vray.. want MR heeft veel (VEEL) meer optiesAnoniem: 177141 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:33:
ja leuk maar niet wat ik in gedachte heb.
AA is inderdaad slecht maar het is ook nog maar een proef render. Ik render met Mental Ray maar daar zijn helaas niet zoveel tutorials over of info voor.
Ik dacht dat MR beter was dan de standaard scanline renderer.
Of heb ik het verkeerd? Ik heb geen Vray zoals velen helaas.
Ik bouw rare dingen.
Anoniem: 243552
Jij hebt zeker MIB gezien gisterenAnoniem: 243552 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:
ik hoop dat ik ook nog mee mag doen
hier is me WIP, ff snel gedaan. stoel had ik wel ff moeite mee maar met de hulp van een internetmodel kom je heel ver (mijn stoel is er op gebasseerd, niet gekopieërd)
[afbeelding]
Kamer is gebasserd op de kamer van Men in Black, misschien kunnen jullie dan iets makkelijker de link leggen![]()
things to do:
-wandpanelen maken
-idem voor plafon
-kleur in de kamer goed wit krijgen zonder detail te verliezen
en nog wat kleine dingen, misschien de kijkhoek veranderen en wat spullen op tafel leggen
Ik bouw rare dingen.
Dat is wel heel toevalligAnoniem: 243552 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:26:
neej, niet echt, we hebben hem op video, we hebben alleen al 3 a 4 jaar geen videospeler meer, kun je nagaan hoe spontaan het idee ineens opgekomen is
Ik bouw rare dingen.
Leuke stoelen!!!!Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:
ik hoop dat ik ook nog mee mag doen
hier is me WIP, ff snel gedaan. stoel had ik wel ff moeite mee maar met de hulp van een internetmodel kom je heel ver (mijn stoel is er op gebasseerd, niet gekopieërd)
[afbeelding]
Kamer is gebasserd op de kamer van Men in Black, misschien kunnen jullie dan iets makkelijker de link leggen![]()
things to do:
-wandpanelen maken
-idem voor plafon
-kleur in de kamer goed wit krijgen zonder detail te verliezen
en nog wat kleine dingen, misschien de kijkhoek veranderen en wat spullen op tafel leggen
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 15-12-2007 01:04 ]
Anoniem: 123349
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 15-12-2007 15:04 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 16-12-2007 01:41 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 16-12-2007 12:46 ]
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoorAnoniem: 243552 schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:35:
dit is ook pas de 3e dag (als ik het goed heb) dat ik met V-ray werk, ik vind dat ik het niet slecht doe.
Dat zit wel Schnorr.
die stoelen zag ik zelf idd ook al maar bij sketchup lukt het me gewoon niet om da soort dingen nog aan te passen zodra ik (in dit geval een stoel) een object klaar heb.MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:29:
Mocht je met Indirect illumination (GI) werken bij Vray, dan raad ik je aan wat met de First en Second bounce te spelen, hierdoor kan je toch lichtjes schaduw creëren.
En trouwens, de stoelen konden iets smoother. Ookal is dit maar een kleinigheidje.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 16-12-2007 18:38 ]
Staat je distance niet te klein ingesteld? Probeer gewoon wat waardes uit, en zodra hij teveel meepakt van de voorwerpen voorin vergroot je het.Anoniem: 123349 schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:36:
Wha ik kom ergens niet uit!
Ik heb dus een platform in de zee .. Maar nou wil ik dat de zee (plane) mooi overblurt met de background. Zit nou de hele middag al met de dof te spelen maar ik krijg het maar niet voor elkaarIk krijg de voorste objecten nooit mooi scherp als het einde van de zee dat niet is..
Zijn hier mischien andere truukjes voor of zal ik echt met dof moeten werken?
Ik werk met Lightwave 9.0
Hier overgens nog instellingen die ik kan veranderen.. Mischien iemand de gouden tip..
- Focal distance
- Lens f-stop
- diaphragm sides
- Diahragm Rotation
@ Wathever. Jammer dat er van de schaduwen niks over gebleven is. Verder ziet hij er leuk uit!
Bedank! Maar radius kan ik zelfs zien in de viewports maar bij de uiteindelijke ziet het er gewoon niet uit grr...EVIL!! Dat wordt dus Photoshoppen.Rogier.V schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:54:
[...]
Staat je distance niet te klein ingesteld? Probeer gewoon wat waardes uit, en zodra hij teveel meepakt van de voorwerpen voorin vergroot je het.
En ik weet niet of je de beschikking hebt over programma's als Photoshop, maar je kunt het ook altijd nog daar in doen (doe ik meestal, voor meer controle).
Ik hoop trouwens mijn final morgen te posten.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Nice, ziet er erg donker en doods uitDe Hupie schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:25:
Heb helaas geen tijd meer vrijgemaakt laatste tijd voor me scene, voornamelijk vanwege wat succes in pokeren. Nu even tijdens college me scene met skylight gerenderd en wat kleurcorrectie en bloom effect in PS. Vind het toch wel een nette plaat geworden aangezien ik er niet zo heel veel tijd heb ingestoken. Was eerst van plan om een robot in me scene te stoppen voor een dubbele laag ( in de gevangenis ~ onzekere toekomst en misschien stoppen we in de toekomst ook wel criminele robots in de gevangenis, is ook niet zeker
). Misschien werkje voor in de vakantie om af te maken.
Hierbij dus mijn FINAL
[afbeelding]
Render 1600x1200
Ik bouw rare dingen.
Anoniem: 105511
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 105511 op 17-12-2007 13:32 ]
Ziet er tof uit! Enigste puntje van mij is dat de helicopter aan de zeikant een beetje raar uitziet door dat vlak/raam.Anoniem: 105511 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:22:
Ja mensen, bij deze ook mijn FINAL
[afbeelding]
Klikbaar voor grote versie (1280x1024)
Modelling in Cinema4D, gerenderd met Vray, logotjes toegevoegd in Photoshop.
Hopelijk zullen de cameraploegen van SBS6 nooit werkelijk hier in de straat drijven.
My guess: Particle flowAnoniem: 123349 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:57:
[...]
Ziet er tof uit! Enigste puntje van mij is dat de helicopter aan de zeikant een beetje raar uitziet door dat vlak/raam.
Wel vraagje! Hoe heb je die blaadjes van de boom gedaan?
Ik bouw rare dingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Rogier.V op 17-12-2007 17:13 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik weet niet welk 3D programma je gebruikt? Als het heel misschien Cinema 4D is kun je misschien even je bestand uploaden. Kun je wat beter zien wat er precies mis gaat.Anoniem: 123349 schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:12:
[...]
Bedank! Maar radius kan ik zelfs zien in de viewports maar bij de uiteindelijke ziet het er gewoon niet uit grr...EVIL!! Dat wordt dus Photoshoppen.
Mijne lever ik ook morgen in. Vandaag weer veel te veel gezien waardoor ik geen idee meer heb wat goed is en wat niet. Morgen is er weer een dag
Anoniem: 199803
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 18-12-2007 00:18 ]
enikdanenikdan??Anoniem: 199803 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:08:
Net iets te laat.
Final:
[afbeelding]
Grote versie : (1280x1024)
Erg mooie plaatjes dit keer.
Die vissen van Jupjup zijn cool bedacht. Het beetje licht wat er bij DeHupie schijnt ziet er goed uit. De watersnoodramp van Thyson is mooi gemaakt.
Ik bouw rare dingen.
Ja maar nu is het geforceerd ..Anoniem: 199803 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:40:
[...]
HahaNou oke dan. En die van 4g0ny is natuurlijk ook erg netjes gedaan.
Ik bouw rare dingen.
Hier, een zakdoekje.
Sargonaut schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:35:
Verder ziet het er goed uit, een stuk minder overbelicht.
DankjeAnoniem: 199803 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:22:
[...]
Hier, een zakdoekje.
[afbeelding]
[...]
Ik bouw rare dingen.
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Er zijn een paar dingen zeker in het leven. Dit is er één van.verbraakje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:13:
komt er nog een V59 ??
Als ik de final lijst opmaak, ga ik dan weer winnen? ;PAnoniem: 105511 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:38:
[...]
Er zijn een paar dingen zeker in het leven. Dit is er één van.
Even zonder dollen, laten we de final lijst maar opmaken en gaan stemmen
[ Voor 7% gewijzigd door StackMySwitchUp op 19-12-2007 10:59 ]
Ik bouw rare dingen.
[ Voor 100% gewijzigd door StackMySwitchUp op 20-12-2007 11:03 ]
Ik bouw rare dingen.
DoneDe Hupie schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:47:
Heb hier mijn kleine plaatje even opnieuw geupload:
http://img444.imageshack....6/thecellfinal600pkk0.jpg
Ik bouw rare dingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 20-12-2007 12:05 ]
Mijn idee..Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:29:
Bedankt voor het bij elkaar sprokkelen van de finals 4g0ny, maar waar moeten nou de scores naartoe?
Volgens mij is het handig om in de startpost een klein stukje toe te voegen over wat de bedoeling is als je wint. Dat is niet alleen; het opstarten van de volgende topic, maar ook aan het eind van de contest de finals verzamelen, scores verzamelen en de eindscore berekenen (mbv het exceltabelletje van Marquis).
Mocht je dat laatste niet willen of kunnen, even melden tijdens de contest. ipv wachten totdat er een vrijwilliger opstaat, om het over te nemen.
Ik bouw rare dingen.
Zoiets had ik een paar contests geleden al aan de do's en dont's toegevoegd:Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:29:
Volgens mij is het handig om in de startpost een klein stukje toe te voegen over wat de bedoeling is als je wint. Dat is niet alleen; het opstarten van de volgende topic, maar ook aan het eind van de contest de finals verzamelen, scores verzamelen en de eindscore berekenen (mbv het exceltabelletje van Marquis).
Mocht je dat laatste niet willen of kunnen, even melden tijdens de contest. ipv wachten totdat er een vrijwilliger opstaat, om het over te nemen.
niet duidelijk genoeg? "verzorgen" houdt volgens mij toch meer in dan alleen een nieuw topic openen.Over het algemeen verzorgt de winnaar van de contest de volgende contest.
Anoniem: 30579
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 14:28 ]
Eh.. dus we moeten iets in 3d maken?Anoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:16:
mischien een leuk idee voor de volgende 3D Contest V59: "Diorama"
"The current, popular understanding of the term “Diorama” denotes a partially three-dimensional, full-size replica or scale model of a landscape typically showing historical events, nature scenes, cityscapes, etc., for purposes of education or entertainment. "
Ik bouw rare dingen.
mwa dat was aleen wat uitleg aangezien sommige mischien niet weten wat een diorama is..StackMySwitchUp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:19:
[...]
Eh.. dus we moeten iets in 3d maken?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 14:27 ]
Wat mij wel interessant lijkt is om 1 voorwerp te modelen, en dan zo goed mogelijk.. of misschien een duidelijke replica van iets maken (dan bedoel ik een 3d object van iets dat een replica ergens van is) Zoals een schaalmodel of plastic speelgoed dingAnoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:23:
[...]
mwa dat was aleen wat uitleg aangezien sommige mischien niet weten wat een diorama is..
wat voorbeelden staan nu in mn vorige post.
het is dus een vrij open contest dan, vrijwel zelf qua content in te vullen.
met als enige regels dus dat je miniscene zich aan de volgende doelen moet binden om een "diorama" te zijn
"landscape typically showing historical events, nature scenes, cityscapes*""
Ik bouw rare dingen.
mja aleen dat onderwerp is al ik denk iets van 20x Verworpen, probleem is dat er altijd iemand is die een "ik doe makkelijk een cola blikje" en render hem realistisch isStackMySwitchUp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:34:
[...]
Wat mij wel interessant lijkt is om 1 voorwerp te modelen, en dan zo goed mogelijk.. of misschien een duidelijke replica van iets maken (dan bedoel ik een 3d object van iets dat een replica ergens van is) Zoals een schaalmodel of plastic speelgoed ding
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 14:41 ]
True, dat eeuwige cola-blikje is inderdaad veel voorgekomen..Anoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:38:
[...]
mja aleen dat onderwerp is al ik denk iets van 20x Verworpen, probleem is dat er altijd iemand is die een "ik doe makkelijk een cola blikje" en render hem realistisch is
overigens is een diorama al een kopie van een situatie/object, dus zou het tussen die twee niet zoveel uitmaken, behalve dan dat een diorama gebonden is aan een paar basis principen
Ik bouw rare dingen.
http://www.ldraw.org/StackMySwitchUp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:43:
[...]
True, dat eeuwige cola-blikje is inderdaad veel voorgekomen..
Misschien is het wel een interessant project als we lego o.i.d. modelen, kun je heel mooie dingen mee maken
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 15:11 ]
Als iemand lame wil doen en prefab blokjes te gebruiken is dat zijn probleem, het gaat hier om contests voor de funAnoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:09:
[...]
http://www.ldraw.org/
volgende probleem bij lego is dat er een aantal stukjes software bestaan waarbij je prefab legoblokjes in 3d kan gebruiken.. daarbij word het natuurlijk erg lastig om aan te tonen dat het daadwerkelijk gemodeled is etc.
een contest idee bedenken is nog altijd niet zo makkelijk zoals het duidelijk word door de discussies in de voorgaande 57 topics te lezen
Ik bouw rare dingen.
Ik denk dat het toch beter is om daar een apart stukje over te maken, zoiets als:Duesenberg J schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:52:
niet duidelijk genoeg? "verzorgen" houdt volgens mij toch meer in dan alleen een nieuw topic openen.
![]() ![]() |
Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp (voorplaatje, inleiding, inleverdatum en je emailadres voor de scorelijstjes). Maar er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzameld en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan nogmaals je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen. Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere rede niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan, als mogelijk, even in dit topic. Dan kan een vrijwilliger het overnemen. Dat zorgt ervoor dat de contest niet 'onnodig lang' stil komt te liggen. Bij het bekend maken van de winnaar, is het gebruikelijk om van de exceltabel met scores een 'printscreen' te maken, en die mee te posten. Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : http://www.micromar.nl/3dcontest/ ![]() ![]() |
Nice! die moet er zeker inAnoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:43:
[...]
Ik denk dat het toch beter is om daar een apart stukje over te maken, zoiets als:
Contest gewonnen?
![]()
Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp (voorplaatje, inleiding, inleverdatum en je emailadres voor de scorelijstjes). Maar er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzameld en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan nogmaals je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen. Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere rede niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan, als mogelijk, even in dit topic. Dan kan een vrijwilliger het overnemen. Dat zorgt ervoor dat de contest niet 'onnodig lang' stil komt te liggen.
Bij het bekend maken van de winnaar, is het gebruikelijk om van de exceltabel met scores een 'printscreen' te maken, en die mee te posten. Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : http://www.micromar.nl/3dcontest/
Gefeliciteerd!
Voor mensen die nog niet zo lang meekijken of meedoen kan het heel verwarrend zijn om effe een hele contest te "verzorgen". Dan is zo'n overdreven uitgebreide beschrijving misschien wel handig.
Ik bouw rare dingen.
Je hoeft niks met die sheet.. je kunt mij gewoon de scores mailen zoals gewoonlijk, die sheet is voor degene die de scores verwerktAnoniem: 243552 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:54:
ehmmm, ok, hoe moet dat sheet dinges ingevuld worden?
je eigen dinge er niet bij denk he. en punten gevan van 1-10 of aantal deelnemers (1-6 bijv)
Ik bouw rare dingen.
Mooi! Degene die de volgende contest start, mag die er wmb ingooien. Vergeet dan niet bij de do's en dont's dat zinnetje van mij weg te halen. (over het algemeen verzorgt de winnaar de volgende contest)Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:43:
[...]
Ik denk dat het toch beter is om daar een apart stukje over te maken, zoiets als:
Contest gewonnen?
![]()
Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp (voorplaatje, inleiding, inleverdatum en je emailadres voor de scorelijstjes). Maar er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzameld en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan nogmaals je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen. Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere rede niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan, als mogelijk, even in dit topic. Dan kan een vrijwilliger het overnemen. Dat zorgt ervoor dat de contest niet 'onnodig lang' stil komt te liggen.
Bij het bekend maken van de winnaar, is het gebruikelijk om van de exceltabel met scores een 'printscreen' te maken, en die mee te posten. Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : http://www.micromar.nl/3dcontest/
Gefeliciteerd!
Voor mensen die nog niet zo lang meekijken of meedoen kan het heel verwarrend zijn om effe een hele contest te "verzorgen". Dan is zo'n overdreven uitgebreide beschrijving misschien wel handig.
De sheet kun je invullen met Excel (bestandje staat onderaan de pagina), maar is zoals 4g0ny al zei is die sheet bedoeld voor degene die alle scorelijstjes binnenkrijgt en de totale eindscore moet berekenen.Anoniem: 243552 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:54:
ehmmm, ok, hoe moet dat sheet dinges ingevuld worden?
je eigen dinge er niet bij denk he. en punten gevan van 1-10 of aantal deelnemers (1-6 bijv)
Ja, lijkt mij ook wel handig. Die vraag komt echt iedere contest weer terug. Iedereen die nieuw is móet het een keer vragen, om het iig zeker te weten.Duesenberg J schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:43:
Misschien is het idd handig om ook nog wat aan te passen over deelname en insturen scores. Een simpel zinnetje bij "puntentelling" moet voldoende zijn. Iets in de trant van:
"je mag niet op jezelf stemmen" Dat staat namelijk nog niet duidelijk in de startpost. De rest over het insturen van de scores staat er wel.
Ik bouw rare dingen.
Lol, leuk gehad?Dark Blue schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:59:
Fijn dat niemand op mijn inzending gewacht heeft, en dat meen ik serieus
Ik had me echt voorgenomen om dit keer weer wat in te zenden, maar de tijd vloog voorbij vorige week.
Veel succes met alle inzendingen
[ Voor 8% gewijzigd door StackMySwitchUp op 22-12-2007 15:51 ]
Ik bouw rare dingen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Inderdaad, alleen als je meedeedMsG schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:30:
Mag je alleen stemmen als je zelf ook meedeed of niet?
Ik bouw rare dingen.
Thats me. sorry vergeten mijn nick name erbij te zetten.StackMySwitchUp schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:50:
[...]
Lol, leuk gehad?
Jammer dat je geen inzending deed, ben toch benieuwd naar wat je hebt gemaakt!
Even tussendoor, wie is Marky?
Moet weten wat je nickname is...
Ik bouw rare dingen.
Ik bouw rare dingen.
Ben ook benieuwd, heb de sheet nog niet gebruikt ivm dode pcAnoniem: 199803 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:37:
Ben ondertussen wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft.![]()
Wat ideeen voor de volgende contest: Winter, Geschiedenis, 'Ontwerp een woning/tuin'.
En de startpost/inleiding kan nog meer verbetering gebruiken;
- Het stukje over de puntentelling mag wel wat duidelijker geschreven. Zo staat er bv niet in dat er verwacht wordt, dat je aan het eind van een contest 'stemt' op wie er de beste /mooiste final gemaakt heeft (ok... er staat dat je mag stemmen als je meegedaan hebt). En een voorbeeld erbij van hoe het stemlijstje eruit moet zien (voor de duidelijkheid).
-De lijst met winnaars is inmiddels zo lang, dat je een hele pagina naar beneden moet scrollen voor de rest van de inleiding. Die kan, wat mij betreft, beter onderaan staan.
[ Voor 6% gewijzigd door StackMySwitchUp op 27-12-2007 17:19 ]
Ik bouw rare dingen.
Anoniem: 217617
Ik bouw rare dingen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq