3D Contest V58: "Uncertain future" Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Het eerste wat er bij me op kwam bij het lezen van de titel was Pinky and the Brain op een hoog balkon neer kijkend op een grote menigte :)

Maare zeer strakke ontwerpen hoor jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 20:28

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Face_-_LeSS schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:46:
Het eerste wat er bij me op kwam bij het lezen van de titel was Pinky and the Brain op een hoog balkon neer kijkend op een grote menigte :)

Maare zeer strakke ontwerpen hoor jongens!
Had een mooi onderwerp geweest.. :D

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

Hier mijn eerst picture voor deze contest:

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/uncertainfuture.jpg

nog niet veel maar dat komt wel.

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 177141 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:18:

[afbeelding]

Ik zou even je AA fixen, het relief is niet goed te zien in de deur :P

Ziet er veelbelovend uit

Ik bouw rare dingen.

Anoniem: 240132

ok, ik moet mezelf uitschrijven, egt 0,0 tijd..
aan de rest; SUCCES!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 240132 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:10:
ok, ik moet mezelf uitschrijven, egt 0,0 tijd..
aan de rest; SUCCES!
Aw crap, da's jammer, jouw render zag er erg goed uit!

Ik bouw rare dingen.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 00:32

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 177141 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:18:

[afbeelding]

Als je nog een leuke camera-angle wilt, kijk dan eens naar de cover van Evanescence - The Open Door. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Dark Blue schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:25:
[...]

Als je nog een leuke camera-angle wilt, kijk dan eens naar de cover van Evanescence - The Open Door. :)
Of je post hem gewoon :)

Afbeeldingslocatie: http://991.com/newGallery/Evanescence-The-Open-Door-372626.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 13-12-2007 19:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

:9 helemaal mijn smaak he :D

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

ja leuk maar niet wat ik in gedachte heb.

AA is inderdaad slecht maar het is ook nog maar een proef render. Ik render met Mental Ray maar daar zijn helaas niet zoveel tutorials over of info voor.

Ik dacht dat MR beter was dan de standaard scanline renderer.
Of heb ik het verkeerd? Ik heb geen Vray zoals velen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 177141 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:33:
ja leuk maar niet wat ik in gedachte heb.

AA is inderdaad slecht maar het is ook nog maar een proef render. Ik render met Mental Ray maar daar zijn helaas niet zoveel tutorials over of info voor.

Ik dacht dat MR beter was dan de standaard scanline renderer.
Of heb ik het verkeerd? Ik heb geen Vray zoals velen helaas.
Mental ray zijn best veel tuts voor! en het is een hele goeie renderer.. IMHO ben je beter af met mental ray -als je er alles vanaf weet- dan Vray.. want MR heeft veel (VEEL) meer opties

Anyway, probeer eens www.tutorialized.com
Daar staan een aantal MR tuts

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

ik hoop dat ik ook nog mee mag doen :)

hier is me WIP, ff snel gedaan. stoel had ik wel ff moeite mee maar met de hulp van een internetmodel kom je heel ver (mijn stoel is er op gebasseerd, niet gekopieërd)

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/8335/cleanroomhj7.jpg

Kamer is gebasserd op de kamer van Men in Black, misschien kunnen jullie dan iets makkelijker de link leggen :+

things to do:
-wandpanelen maken
-idem voor plafon
-kleur in de kamer goed wit krijgen zonder detail te verliezen
en nog wat kleine dingen, misschien de kijkhoek veranderen en wat spullen op tafel leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:

hier is me WIP, ff snel gedaan. stoel had ik wel ff moeite mee maar met de hulp van een internetmodel kom je heel ver (mijn stoel is er op gebasseerd, niet gekopieërd)

[afbeelding]

Kamer is gebasserd op de kamer van Men in Black, misschien kunnen jullie dan iets makkelijker de link leggen :+

things to do:
-wandpanelen maken
-idem voor plafon
en nog wat kleine dingen, misschien de kijkhoek veranderen en wat spullen op tafel leggen
Jij hebt zeker MIB gezien gisteren :P

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neej, niet echt, we hebben hem op video, we hebben alleen al 3 a 4 jaar geen videospeler meer, kun je nagaan hoe spontaan het idee ineens opgekomen is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:26:
neej, niet echt, we hebben hem op video, we hebben alleen al 3 a 4 jaar geen videospeler meer, kun je nagaan hoe spontaan het idee ineens opgekomen is :p
Dat is wel heel toevallig :D hij was gisteren op TV!

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:

[afbeelding]

things to do:
-wandpanelen maken
-idem voor plafon
Leuke stoelen!!!!

Ik zie nog wat ruwe kantjes. een beetje chamfer/ mesh smooth kan denk ik geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet nog eens kijken hoe ik dat moet oplossen, mischien een nieuwe tafel maken die ik over een beter cirkel draai.

vergeet niet dat google sketchup niet zo uitgebreid is he (of het duurt veel langer :X )

edit:

aaarrrgghhhhh |:( :(

ben blijkbaar vergeten alles op te slaan :+

edit:
niet echt alles gelukkig, mijn stoel waar ik toch wel ff mee bezig ben geweest heb ik nog (was alleen in mijn map van me muziek opgeslagen, just like wtf?)

dat word morgen flink doorwerken xD

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 15-12-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

How nog 2 dagen en ik heb me vanalles al weer in mn kop gehaald om in de scene te gooien 8)7

Hier iig weer een wipje!

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/8fxms81.jpg

De boot even snel erin gemietert.. En dit wordt niet de enigste bedrijging dus hoop het af te krijgen voor de deadline..

@ Sonnybond - Ziet er misteryeus (wat een rotwoord..) uit! Moest alleen wel de reacties door lezen om dr achter te komen wat het was.. Benieuwt naar je final!

Edit,

Hele boot idee laten varen.. }:O

@ whatever: Ziet er stukken beter uit. Wist niet dat je zulke modellen-belichting enz met sketchup voor elkaar kon krijgen :o

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 15-12-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb vrijwel alles hersteld en verbeterd :)

nu lichtbak aan de rand ipv twee in het midden, misschien onder ook een lichtbak

vloer en plafon moeten ook nog wit, ik weet alleen niet hoe dat zal uitpakken, of ik daar ook nog tegels moet maken ofzo
Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/8449/cleanroom2ie8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet al een stuk beter uit.

vooral de TL verlichting is erg goed!!! en dat met sketchup!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier een updatje: Hoop dat ik hem optijd af krijg.

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/uncertainfuture2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het liefste zou ik de kamer nog witter willen hebben, heb alleen geen idee hoe ik dat kan bereiken zonder het licht flink op te voeren (multiplier staat nu op 1 :X )

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/1584/cleanroomfisheyegv8.png

camera hoek is veranderd en spiegel is toegevoegd

owja, en fish eye lens gebruikt, lijkt nu alsof een camera alles filmt, nadeel is wel dat de voorste stoel ver weg lijkt te staan van de tafel (heb de afstand tot tafel gehalveerd omdat het er anders niet uit zag) maar ze staan allemaal even ver weg.

oh, en ik zie dat ik in PS ff zwart moet toevoegen, zo ziet het er niet mooi uit

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 16-12-2007 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
volgens mij stonden er in de originele MiB kamer meer van die stoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebaseerd op die kamer he O-)

anders krijg ik ook problemen dat ik echt eistoelen moet maken (dat lukte me niet :+ )

en daar was bijv de tafel ook veel kleiner, willie schoof hem zo naar zich toe dat hij makkelijk kon schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
@WhateveR:

Wil je licht? Dat kan, maar stel je voor dat je zelf in die kamer zou staan; zou jij in het echt ook zien dat er geen enkele schaduw wordt geworpen?

Licht is niet alleen een multiplier op 100 pleuren. Licht is ook schaduw. Licht is reflectie. Licht is glimmertjes op materialen. Licht is de definitie van objecten. Licht is nog veel en veel meer!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schaduw heb ik nodig ja, maar ik denk dat dat een fout in me instellingen is atm. nog ff verder prullen

edit:

ik heb buiten die kamer een model gemaakt en met dezelfde instellingen beschenen en daar kreeg ik wel degelijk schaduw, ik krijg in deze kamer geen schaduw omdat het licht te veel weerkaatst word door de witte objecten erin denk.

ik vind het eigenlijk wel bij het sfeertje passen :)

ik laat het zo, ik ga volgende keer wel leuk spelen met licht :9

dit is ook pas de 3e dag (als ik het goed heb) dat ik met V-ray werk, ik vind dat ik het niet slecht doe.

edit:

mijn final :)
Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7654/cleanroomfisheyesmallwj4.png
klik voor 1600x1200

ik ben er tevreden mee :)

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 16-12-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Anoniem: 243552 schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:35:
dit is ook pas de 3e dag (als ik het goed heb) dat ik met V-ray werk, ik vind dat ik het niet slecht doe.
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor :) maar wat je nu hebt gedaan is het licht helemaal weghalen (alles is plat, niet 3d), vandaar de opmerking :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:26

Knaak

It's me, Mario!

Mocht je met Indirect illumination (GI) werken bij Vray, dan raad ik je aan wat met de First en Second bounce te spelen, hierdoor kan je toch lichtjes schaduw creëren. ;)

En trouwens, de stoelen konden iets smoother. Ookal is dit maar een kleinigheidje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

je kunt toch ook de muren met een ander licht beschijnen dan het interieur door bij het licht objecten te includen en te excluden... dan kun je mooie muren krijgen en de stoelen wat meer 3d... zo is het inderdaad wel heel plat allemaal en er zit ook weinig contrast in...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:29:
Mocht je met Indirect illumination (GI) werken bij Vray, dan raad ik je aan wat met de First en Second bounce te spelen, hierdoor kan je toch lichtjes schaduw creëren. ;)

En trouwens, de stoelen konden iets smoother. Ookal is dit maar een kleinigheidje. :)
die stoelen zag ik zelf idd ook al maar bij sketchup lukt het me gewoon niet om da soort dingen nog aan te passen zodra ik (in dit geval een stoel) een object klaar heb.

tafel is nog wel gelukt omdat ik die opnieuw maakte

en over het licht, ik heb bij opties>enviroment GI (skylight) en Background uit staan.
de enige lichtbronnen zijn die lichtbakken aan de randen die gemaakt zijn door rectangle light onder de vloer en boven het plafon te plaatsen. ik heb geen idee waar ik die first, second bounce moet instellen

en @^ zelfde probleem, geen idee hoe dat moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wha ik kom ergens niet uit!

Ik heb dus een platform in de zee .. Maar nou wil ik dat de zee (plane) mooi overblurt met de background. Zit nou de hele middag al met de dof te spelen maar ik krijg het maar niet voor elkaar :'( Ik krijg de voorste objecten nooit mooi scherp als het einde van de zee dat niet is..

Zijn hier mischien andere truukjes voor of zal ik echt met dof moeten werken?
Ik werk met Lightwave 9.0

Hier overgens nog instellingen die ik kan veranderen.. Mischien iemand de gouden tip..

- Focal distance
- Lens f-stop
- diaphragm sides :S
- Diahragm Rotation

@ Wathever. Jammer dat er van de schaduwen niks over gebleven is. Verder ziet hij er leuk uit!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 16-12-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Laatst online: 28-05 23:33
Anoniem: 123349 schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:36:
Wha ik kom ergens niet uit!

Ik heb dus een platform in de zee .. Maar nou wil ik dat de zee (plane) mooi overblurt met de background. Zit nou de hele middag al met de dof te spelen maar ik krijg het maar niet voor elkaar :'( Ik krijg de voorste objecten nooit mooi scherp als het einde van de zee dat niet is..

Zijn hier mischien andere truukjes voor of zal ik echt met dof moeten werken?
Ik werk met Lightwave 9.0

Hier overgens nog instellingen die ik kan veranderen.. Mischien iemand de gouden tip..

- Focal distance
- Lens f-stop
- diaphragm sides :S
- Diahragm Rotation

@ Wathever. Jammer dat er van de schaduwen niks over gebleven is. Verder ziet hij er leuk uit!
Staat je distance niet te klein ingesteld? Probeer gewoon wat waardes uit, en zodra hij teveel meepakt van de voorwerpen voorin vergroot je het.
En ik weet niet of je de beschikking hebt over programma's als Photoshop, maar je kunt het ook altijd nog daar in doen (doe ik meestal, voor meer controle).
Ik hoop trouwens mijn final morgen te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogier.V schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:54:
[...]

Staat je distance niet te klein ingesteld? Probeer gewoon wat waardes uit, en zodra hij teveel meepakt van de voorwerpen voorin vergroot je het.
En ik weet niet of je de beschikking hebt over programma's als Photoshop, maar je kunt het ook altijd nog daar in doen (doe ik meestal, voor meer controle).
Ik hoop trouwens mijn final morgen te posten.
Bedank! Maar radius kan ik zelfs zien in de viewports maar bij de uiteindelijke ziet het er gewoon niet uit grr...EVIL!! Dat wordt dus Photoshoppen.

Mijne lever ik ook morgen in. Vandaag weer veel te veel gezien waardoor ik geen idee meer heb wat goed is en wat niet. Morgen is er weer een dag }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

final

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/uncertainfuture3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer dat je (net als mij eingelijk) weinig tijd had, had zo veel meer kunnen worden.

vloer vind ik echt prachtig gedaan maar dan kom je bij de muren en dan is het gevoel gelijk over.

ik weet niet hoe lang je al aan 3D doet maar vloertjes kan je iig wel maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muren inderdaad jammer! Rest mooie setting.

Hierbij ook mijn:
Final onder voorbehoud Als ik morgen toch nog iets in mn hoofd haal 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/6yplcnr.jpg

Comments nog zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:26

Knaak

It's me, Mario!

Ohh die is echt goud.. meesterlijk die visjes. Echt leuk die stijl.

Ookal zou ik maar 1 visje laten springen, dan krijg je meer de indruk van een groep Pirahna's die het eindlandje omsingeld. :P En trouwens, misschien zijn wat kleine waterdruppels ook wel leuk.

Volgende keer ga ik denk ik ook maar eens meedoen met een contest, lijkt me leuk. (als het onderwerp me ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Moehoe, ik heb gisteren nog ff aan mijn uncertain future gewerkt. Heb nu een vlinder en een landschap, maar nog niet getextured want ik had geen internet. Boom lukte niet zo erg. Bomen zijn rotdingen. :P

Maar misschien kan ik er nog iets leuks van maken, ik heb toch vandaag maar bar weinig te doen op stage. :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Laatst online: 01-06 17:10
Heb helaas geen tijd meer vrijgemaakt laatste tijd voor me scene, voornamelijk vanwege wat succes in pokeren :7 . Nu even tijdens college me scene met skylight gerenderd en wat kleurcorrectie en bloom effect in PS. Vind het toch wel een nette plaat geworden aangezien ik er niet zo heel veel tijd heb ingestoken. Was eerst van plan om een robot in me scene te stoppen voor een dubbele laag ( in de gevangenis ~ onzekere toekomst en misschien stoppen we in de toekomst ook wel criminele robots in de gevangenis, is ook niet zeker ;) ). Misschien werkje voor in de vakantie om af te maken.

Hierbij dus mijn FINAL

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/7895/thecellfinal600plg4.jpg

Render 1600x1200

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

De Hupie schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:25:
Heb helaas geen tijd meer vrijgemaakt laatste tijd voor me scene, voornamelijk vanwege wat succes in pokeren :7 . Nu even tijdens college me scene met skylight gerenderd en wat kleurcorrectie en bloom effect in PS. Vind het toch wel een nette plaat geworden aangezien ik er niet zo heel veel tijd heb ingestoken. Was eerst van plan om een robot in me scene te stoppen voor een dubbele laag ( in de gevangenis ~ onzekere toekomst en misschien stoppen we in de toekomst ook wel criminele robots in de gevangenis, is ook niet zeker ;) ). Misschien werkje voor in de vakantie om af te maken.

Hierbij dus mijn FINAL

[afbeelding]

Render 1600x1200
Nice, ziet er erg donker en doods uit :D

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105511

Ja mensen, bij deze ook mijn FINAL

Afbeeldingslocatie: http://www.movage.nl/jan/vloed_final_small.jpg

Klikbaar voor grote versie (1280x1024)

Modelling in Cinema4D, gerenderd met Vray, logotjes toegevoegd in Photoshop.

Hopelijk zullen de cameraploegen van SBS6 nooit werkelijk hier in de straat drijven.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 105511 op 17-12-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Angeren joa? 't Liekt mien Angerloooooo wul! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105511 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:22:
Ja mensen, bij deze ook mijn FINAL

[afbeelding]

Klikbaar voor grote versie (1280x1024)

Modelling in Cinema4D, gerenderd met Vray, logotjes toegevoegd in Photoshop.

Hopelijk zullen de cameraploegen van SBS6 nooit werkelijk hier in de straat drijven.
Ziet er tof uit! Enigste puntje van mij is dat de helicopter aan de zeikant een beetje raar uitziet door dat vlak/raam.

Wel vraagje! Hoe heb je die blaadjes van de boom gedaan? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 123349 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:57:
[...]

Ziet er tof uit! Enigste puntje van mij is dat de helicopter aan de zeikant een beetje raar uitziet door dat vlak/raam.

Wel vraagje! Hoe heb je die blaadjes van de boom gedaan? 8)
My guess: Particle flow ;)

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
FINAL

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd283/rogiervogels/ZeeflesFINALklein.jpg

Groter iets beter te zien wat het precies is.

Niet veel veranderd sinds de vorige WIP, alleen de fles toegevoegd.
Ben er zelf niet 100% blij mee, maar hoop dat ik volgende keer ietsje meer tijd heb voor een uitgebreidere scene (al duurde het toch ook wel even voordat ik het zeewater precies zo kreeg.. ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Rogier.V op 17-12-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi water joh :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Prachtig!! Wauw

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

mooi,'t lijkt nu iets minder de rand van de aarde! Erg nette final!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Anoniem: 123349 schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:12:
[...]

Bedank! Maar radius kan ik zelfs zien in de viewports maar bij de uiteindelijke ziet het er gewoon niet uit grr...EVIL!! Dat wordt dus Photoshoppen.

Mijne lever ik ook morgen in. Vandaag weer veel te veel gezien waardoor ik geen idee meer heb wat goed is en wat niet. Morgen is er weer een dag }:O
Ik weet niet welk 3D programma je gebruikt? Als het heel misschien Cinema 4D is kun je misschien even je bestand uploaden. Kun je wat beter zien wat er precies mis gaat.
Super leuke final trouwens!
Jammer dat de renders van Milky en Stukfruit uiteindelijk niet af geraakt zijn. Beloofden mooie platen te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803

:9 Net iets te laat.
Final:
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/8343/finalsmlgy0.jpg
Grote versie : (1280x1024)

Erg mooie plaatjes dit keer :).
Die vissen van Jupjup zijn cool bedacht. Het beetje licht wat er bij DeHupie schijnt ziet er goed uit. De watersnoodramp van Thyson is mooi gemaakt. _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 18-12-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 199803 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:08:
:9 Net iets te laat.
Final:
[afbeelding]
Grote versie : (1280x1024)

Erg mooie plaatjes dit keer :).
Die vissen van Jupjup zijn cool bedacht. Het beetje licht wat er bij DeHupie schijnt ziet er goed uit. De watersnoodramp van Thyson is mooi gemaakt. _/-\o_
enikdanenikdan?? :P

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha :) Nou oke dan. En die van 4g0ny is natuurlijk ook erg netjes gedaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 199803 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:40:
[...]

Haha :) Nou oke dan. En die van 4g0ny is natuurlijk ook erg netjes gedaan. _/-\o_
Ja maar nu is het geforceerd .. :'(

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier, een zakdoekje. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.toetie-froetie.com/kaarsvetroosjes4.JPG
Sargonaut schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:35:
Verder ziet het er goed uit, een stuk minder overbelicht. _/-\o_
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Dankje :z

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-05 00:47

verbraakje

🚦

komt er nog een V59 ?? daar zou ik graag aan mee willen doen... dus ik hoop het:)

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn een paar dingen zeker in het leven. Dit is er één van.

Even zonder dollen, laten we de final lijst maar opmaken en gaan stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 105511 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:38:
[...]

Er zijn een paar dingen zeker in het leven. Dit is er één van.

Even zonder dollen, laten we de final lijst maar opmaken en gaan stemmen :)
Als ik de final lijst opmaak, ga ik dan weer winnen? ;P

Oh en vergeet de final niet op pagina 2 of 3! :)

[ Voor 7% gewijzigd door StackMySwitchUp op 19-12-2007 10:59 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Wel een beetje snel graag. Ik ga vrijdag ochtend vroeg een weekje naar de Ardennen :+ .

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Ik offer me wel weer op.. :'(

Dan bij deze, De FINALS:

jcboutkan

Afbeeldingslocatie: http://i162.photobucket.com/albums/t253/jcboutkan/gotcontest58final02plustekst.jpg

groot

4g0ny

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/5268/roomf550pxcopywz0.jpg

groot

WatheveR

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/7654/cleanroomfisheyesmallwj4.png

groot

SonnyBonds

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/uncertainfuture3.jpg

groot

jupjup

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/6yplcnr.jpg

groot

De Hupie

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/3316/thecellfinal600pkk0.jpg

groot

Thyson

Afbeeldingslocatie: http://www.movage.nl/jan/vloed_final_small.jpg

groot

Rogier.V

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd283/rogiervogels/ZeeflesFINALklein.jpg

groot

Sargonaut

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/8343/finalsmlgy0.jpg

groot

Als de TS er niet is, wil ik de scores wel ontvangen ook.. heb er nu toch een sheet voor :P

Als ik iemand heb gemist, zeg het even, dan voeg ik em meteen toe! :)

[ Voor 100% gewijzigd door StackMySwitchUp op 20-12-2007 11:03 ]

Ik bouw rare dingen.

• De Hupie
Heb hier mijn kleine plaatje even opnieuw geupload:

http://img444.imageshack....6/thecellfinal600pkk0.jpg

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Ik bouw rare dingen.

Bedankt voor het bij elkaar sprokkelen van de finals 4g0ny, maar waar moeten nou de scores naartoe?

Volgens mij is het handig om in de startpost een klein stukje toe te voegen over wat de bedoeling is als je wint. Dat is niet alleen; het opstarten van de volgende topic, maar ook aan het eind van de contest de finals verzamelen, scores verzamelen en de eindscore berekenen (mbv het exceltabelletje van Marquis).
Mocht je dat laatste niet willen of kunnen, even melden tijdens de contest. ipv Wachten totdat er een vrijwilliger opstaat, om het over te nemen. ;)

@4g0ny : scores zijn verstuurd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 20-12-2007 12:05 ]

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:29:
Bedankt voor het bij elkaar sprokkelen van de finals 4g0ny, maar waar moeten nou de scores naartoe?

Volgens mij is het handig om in de startpost een klein stukje toe te voegen over wat de bedoeling is als je wint. Dat is niet alleen; het opstarten van de volgende topic, maar ook aan het eind van de contest de finals verzamelen, scores verzamelen en de eindscore berekenen (mbv het exceltabelletje van Marquis).
Mocht je dat laatste niet willen of kunnen, even melden tijdens de contest. ipv wachten totdat er een vrijwilliger opstaat, om het over te nemen. ;)
Mijn idee..

Ik wilde niet meteen mijn mailadres hier neergooien, maar als niemand naar voren stapt:

Mail je scores naar

BL44T0R op gmail punt com

Ik bouw rare dingen.

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 14:24
Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:29:
Mocht je dat laatste niet willen of kunnen, even melden tijdens de contest. ipv wachten totdat er een vrijwilliger opstaat, om het over te nemen. ;)
Zoiets had ik een paar contests geleden al aan de do's en dont's toegevoegd:
Over het algemeen verzorgt de winnaar van de contest de volgende contest.
niet duidelijk genoeg? "verzorgen" houdt volgens mij toch meer in dan alleen een nieuw topic openen.

Anoniem: 30579

mischien een leuk idee voor de volgende 3D Contest V59: "Diorama"

"The current, popular understanding of the term “Diorama” denotes a partially three-dimensional, full-size replica or scale model of a landscape typically showing historical events, nature scenes, cityscapes, etc., for purposes of education or entertainment. "

bron : wikipedia

wat voorbeelden
http://www.artis.nl/paginas/t/zoologisch/img/diorama.jpg
http://www.iestarradell.o...s/-1/103/Diorama-Full.jpg
http://www.daddyscollecta...STATION%20DIORAMA%201.jpg

en een paar onwijs mooie via cgtalk
http://www.loadedbrush.co...dImages/GreyhoundDoc5.jpg
http://img236.imageshack.us/img236/4186/beauty01smmt3.jpg
http://billmelvinart.com/client3/kudu/finalsm.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 14:28 ]

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:16:
mischien een leuk idee voor de volgende 3D Contest V59: "Diorama"

"The current, popular understanding of the term “Diorama” denotes a partially three-dimensional, full-size replica or scale model of a landscape typically showing historical events, nature scenes, cityscapes, etc., for purposes of education or entertainment. "
Eh.. dus we moeten iets in 3d maken? :P

Ik bouw rare dingen.

StackMySwitchUp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:19:
[...]

Eh.. dus we moeten iets in 3d maken? :P
mwa dat was aleen wat uitleg aangezien sommige mischien niet weten wat een diorama is.. :P

wat voorbeelden staan nu in mn vorige post.
het is dus een vrij open contest dan, vrijwel zelf qua content in te vullen.

met als enige regels dus dat je miniscene zich aan de volgende doelen moet binden om een "diorama" te zijn
"landscape typically showing historical events, nature scenes, cityscapes*""

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 14:27 ]

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:23:
[...]

mwa dat was aleen wat uitleg aangezien sommige mischien niet weten wat een diorama is.. :P

wat voorbeelden staan nu in mn vorige post.
het is dus een vrij open contest dan, vrijwel zelf qua content in te vullen.

met als enige regels dus dat je miniscene zich aan de volgende doelen moet binden om een "diorama" te zijn
"landscape typically showing historical events, nature scenes, cityscapes*""
Wat mij wel interessant lijkt is om 1 voorwerp te modelen, en dan zo goed mogelijk.. of misschien een duidelijke replica van iets maken (dan bedoel ik een 3d object van iets dat een replica ergens van is) Zoals een schaalmodel of plastic speelgoed ding

Ik bouw rare dingen.

StackMySwitchUp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:34:
[...]

Wat mij wel interessant lijkt is om 1 voorwerp te modelen, en dan zo goed mogelijk.. of misschien een duidelijke replica van iets maken (dan bedoel ik een 3d object van iets dat een replica ergens van is) Zoals een schaalmodel of plastic speelgoed ding
mja aleen dat onderwerp is al ik denk iets van 20x Verworpen, probleem is dat er altijd iemand is die een "ik doe makkelijk een cola blikje" en render hem realistisch is

overigens is een diorama al een kopie van een situatie/object, dus zou het tussen die twee niet zoveel uitmaken, behalve dan dat een diorama gebonden is aan een paar basis principen

anyway ik wil niet weten hoeveel mensen er met het "realisme idee" wel niet met een parfum flesje oid komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 14:41 ]

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:38:
[...]

mja aleen dat onderwerp is al ik denk iets van 20x Verworpen, probleem is dat er altijd iemand is die een "ik doe makkelijk een cola blikje" en render hem realistisch is

overigens is een diorama al een kopie van een situatie/object, dus zou het tussen die twee niet zoveel uitmaken, behalve dan dat een diorama gebonden is aan een paar basis principen
True, dat eeuwige cola-blikje is inderdaad veel voorgekomen..

Misschien is het wel een interessant project als we lego o.i.d. modelen, kun je heel mooie dingen mee maken

Ik bouw rare dingen.

StackMySwitchUp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:43:
[...]

True, dat eeuwige cola-blikje is inderdaad veel voorgekomen..

Misschien is het wel een interessant project als we lego o.i.d. modelen, kun je heel mooie dingen mee maken
http://www.ldraw.org/
volgende probleem bij lego is dat er een aantal stukjes software bestaan waarbij je prefab legoblokjes in 3d kan gebruiken.. daarbij word het natuurlijk erg lastig om aan te tonen dat het daadwerkelijk gemodeled is etc.

een contest idee bedenken is nog altijd niet zo makkelijk zoals het duidelijk word door de discussies in de voorgaande 57 topics te lezen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 20-12-2007 15:11 ]

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 30579 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:09:
[...]

http://www.ldraw.org/
volgende probleem bij lego is dat er een aantal stukjes software bestaan waarbij je prefab legoblokjes in 3d kan gebruiken.. daarbij word het natuurlijk erg lastig om aan te tonen dat het daadwerkelijk gemodeled is etc.

een contest idee bedenken is nog altijd niet zo makkelijk zoals het duidelijk word door de discussies in de voorgaande 57 topics te lezen ;)
Als iemand lame wil doen en prefab blokjes te gebruiken is dat zijn probleem, het gaat hier om contests voor de fun :P
Als ze dan winnen omdat ze prefab gebruiken dan hebben ze ook hun 5 minutes of fame :/

Je ziet het trouwens ook wel aan de snelheid van de WIPs, in dat opzicht maakt het niet echt uit..

Ik bouw rare dingen.

Duesenberg J schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:52:
niet duidelijk genoeg? "verzorgen" houdt volgens mij toch meer in dan alleen een nieuw topic openen.
Ik denk dat het toch beter is om daar een apart stukje over te maken, zoiets als:

*O* Contest gewonnen? *O*

Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp (voorplaatje, inleiding, inleverdatum en je emailadres voor de scorelijstjes). Maar er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzameld en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan nogmaals je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen. Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere rede niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan, als mogelijk, even in dit topic. Dan kan een vrijwilliger het overnemen. Dat zorgt ervoor dat de contest niet 'onnodig lang' stil komt te liggen.
Bij het bekend maken van de winnaar, is het gebruikelijk om van de exceltabel met scores een 'printscreen' te maken, en die mee te posten. Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : http://www.micromar.nl/3dcontest/
*O* Gefeliciteerd! *O*

Voor mensen die nog niet zo lang meekijken of meedoen kan het heel verwarrend zijn om effe een hele contest te "verzorgen". Dan is zo'n overdreven uitgebreide beschrijving misschien wel handig. :9

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:43:
[...]

Ik denk dat het toch beter is om daar een apart stukje over te maken, zoiets als:

Dan is het aan jou om, eventueel in overleg met de andere deelnemers, het onderwerp van de volgende contest te bepalen. Vervolgens mag je de nieuwe contest opstarten. Dat houdt in, de ouwe startpost kopieren en aanpassen voor het nieuwe onderwerp (voorplaatje, inleiding, inleverdatum en je emailadres voor de scorelijstjes). Maar er wordt ook verwacht dat je aan het einde van de contest, alle finals bijelkaar verzameld en die voor de overzichtelijkheid in één bericht zet. Hierbij vermeld je dan nogmaals je emailadres waar de deelnemers de scorelijstjes naartoe kunnen sturen. Wanneer je de lijstjes van alle deelnemers binnen hebt, kan je mbv de excelsheet, de eindscores berekenen. Als je om een of andere rede niet kan of geen tijd hebt. Meld dat dan, als mogelijk, even in dit topic. Dan kan een vrijwilliger het overnemen. Dat zorgt ervoor dat de contest niet 'onnodig lang' stil komt te liggen.
Bij het bekend maken van de winnaar, is het gebruikelijk om van de exceltabel met scores een 'printscreen' te maken, en die mee te posten. Kijk op deze pagina voor uitleg over de excelsheet en hoe de eindscores te berekenen : http://www.micromar.nl/3dcontest/
*O* Gefeliciteerd! *O*

Voor mensen die nog niet zo lang meekijken of meedoen kan het heel verwarrend zijn om effe een hele contest te "verzorgen". Dan is zo'n overdreven uitgebreide beschrijving misschien wel handig. :9
Nice! die moet er zeker in :P

Ik bouw rare dingen.

ehmmm, ok, hoe moet dat sheet dinges ingevuld worden?

je eigen dinge er niet bij denk he. en punten gevan van 1-10 of aantal deelnemers (1-6 bijv)

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 243552 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:54:

je eigen dinge er niet bij denk he. en punten gevan van 1-10 of aantal deelnemers (1-6 bijv)
Je hoeft niks met die sheet.. je kunt mij gewoon de scores mailen zoals gewoonlijk, die sheet is voor degene die de scores verwerkt :)

Ik bouw rare dingen.

• Duesenberg J
Anoniem: 199803 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:43:
[...]

*O* Gefeliciteerd! *O*

Mooi! Degene die de volgende contest start, mag die er wmb ingooien. Vergeet dan niet bij de do's en dont's dat zinnetje van mij weg te halen. (over het algemeen verzorgt de winnaar de volgende contest)

Misschien is het idd handig om ook nog wat aan te passen over deelname en insturen scores. Een simpel zinnetje bij "puntentelling" moet voldoende zijn. Iets in de trant van:
"je mag niet op jezelf stemmen" Dat staat namelijk nog niet duidelijk in de startpost. De rest over het insturen van de scores staat er wel.

• De Hupie
scores verzonden. :)

Btw Rogier V. , hoe heb jij die zee gemaakt? Ben wel benieuwd want hij ziet er mooi uit.

• Rogier.V
Ik ga morgen ochtend nog even proberen de score's te versturen, vanaf nu tot vannavond laat ben ik weg, en morgen vroeg ga ik op vakantie. Hopelijk lukt het toch nog, en wacht vooral niet als het niet meer lukt ;)
@ De Hupie: Ik zal over een weekje even proberen een mini-guide te posten.

Anoniem: 243552 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:54:

De sheet kun je invullen met Excel (bestandje staat onderaan de pagina), maar is zoals 4g0ny al zei is die sheet bedoeld voor degene die alle scorelijstjes binnenkrijgt en de totale eindscore moet berekenen.

Het lijstje wat je verstuurd moet er ongeveer zo uitzien :

Uitwerking:
...
...
...etc

Originaliteit:
...
...
...etc

Zonder jezelf mee te tellen, en punten hoef je er niet bij te zetten. ;)
Duesenberg J schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:43:
Misschien is het idd handig om ook nog wat aan te passen over deelname en insturen scores. Een simpel zinnetje bij "puntentelling" moet voldoende zijn. Iets in de trant van:
"je mag niet op jezelf stemmen" Dat staat namelijk nog niet duidelijk in de startpost. De rest over het insturen van de scores staat er wel.
Ja, lijkt mij ook wel handig. Die vraag komt echt iedere contest weer terug. Iedereen die nieuw is móet het een keer vragen, om het iig zeker te weten. :9 En een kort voorbeeldlijstje (zoals hierboven) bij het stukje over de puntentelling zou ook niet verkeerd zijn. ;)

ok, dus alleen namen, en zelf geen scores

ok. ik snap het :)

ik stuur het morgen op

Mijn scores ook verstuurd.

Diorama lijkt me btw wel een supervet onderwerp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

3 scorelijsten binnen, waar is de rest? :)

Score deadline kunnen we het beste ook op de TS zetten, ik vind een week na de finals op rij genoeg tijd!

Ik wacht nog tot +/- 2e kerstdag

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Fijn dat niemand op mijn inzending gewacht heeft, en dat meen ik serieus :D
Ik had me echt voorgenomen om dit keer weer wat in te zenden, maar de tijd vloog voorbij vorige week.
Veel succes met alle inzendingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Dark Blue schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:59:
Fijn dat niemand op mijn inzending gewacht heeft, en dat meen ik serieus :D
Ik had me echt voorgenomen om dit keer weer wat in te zenden, maar de tijd vloog voorbij vorige week.
Veel succes met alle inzendingen :)
Lol, leuk gehad? :D

Jammer dat je geen inzending deed, ben toch benieuwd naar wat je hebt gemaakt!

Even tussendoor, wie is Marky?

Moet weten wat je nickname is... :)

[ Voor 8% gewijzigd door StackMySwitchUp op 22-12-2007 15:51 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:02

MsG

Forumzwerver

Mag je alleen stemmen als je zelf ook meedeed of niet?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

MsG schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:30:
Mag je alleen stemmen als je zelf ook meedeed of niet?
Inderdaad, alleen als je meedeed :)

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Is ook een soort motivatie voor sommigen om mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StackMySwitchUp schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:50:
[...]

Lol, leuk gehad? :D

Jammer dat je geen inzending deed, ben toch benieuwd naar wat je hebt gemaakt!

Even tussendoor, wie is Marky?

Moet weten wat je nickname is... :)
Thats me. sorry vergeten mijn nick name erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een rust hier!

Maar over het volgende onderwerp..

Zijn er nog leuke ideeen voor? Vind zelf "Diorama" in iedergeval een leuke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Ik heb nu de score mogen ontvangen van Sonnybonds, Rogier V. , jupjup, Sargonaut en de Hupie

Meaning:

Ik moet de scores nog ontvangen van Thyson, WatheveR en jcboutkan

Ik stuur Thyson een mail (heb zijn adres nog van de vorige contest) de rest moet opschieten!
Ik wacht tot zondag, ivm kerst enzo
Als ik ze zondagmiddag niet heb, dan zijn de mensen die geen scores hebben ingeleverd, gedisqualificeerd en schuiven de scores een plekje op.

Verder wens ik iedereen heule prettige kerstdagen!!

*O* <+:) 7(8)7 :r

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scores verzonden...(veels te laat, maar 4 dagen nonstop bezig geweest met de organisatie van een feest) excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

jcboutkan is de laatste persoon wie de scores nog moet inzenden, graag voor het weekend nog, dan kan ik de scores berekenen, anders telt zijn final niet

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ondertussen wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft. :9

Wat ideeen voor de volgende contest: Winter, Geschiedenis, 'Ontwerp een woning/tuin'.

En de startpost/inleiding kan nog meer verbetering gebruiken;
- Het stukje over de puntentelling mag wel wat duidelijker geschreven. Zo staat er bv niet in dat er verwacht wordt, dat je aan het eind van een contest 'stemt' op wie er de beste /mooiste final gemaakt heeft (ok... er staat dat je mag stemmen als je meegedaan hebt). En een voorbeeld erbij van hoe het stemlijstje eruit moet zien (voor de duidelijkheid).
-De lijst met winnaars is inmiddels zo lang, dat je een hele pagina naar beneden moet scrollen voor de rest van de inleiding. Die kan, wat mij betreft, beter onderaan staan.

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Anoniem: 199803 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:37:
Ben ondertussen wel benieuwd wie er nou gewonnen heeft. :9

Wat ideeen voor de volgende contest: Winter, Geschiedenis, 'Ontwerp een woning/tuin'.

En de startpost/inleiding kan nog meer verbetering gebruiken;
- Het stukje over de puntentelling mag wel wat duidelijker geschreven. Zo staat er bv niet in dat er verwacht wordt, dat je aan het eind van een contest 'stemt' op wie er de beste /mooiste final gemaakt heeft (ok... er staat dat je mag stemmen als je meegedaan hebt). En een voorbeeld erbij van hoe het stemlijstje eruit moet zien (voor de duidelijkheid).
-De lijst met winnaars is inmiddels zo lang, dat je een hele pagina naar beneden moet scrollen voor de rest van de inleiding. Die kan, wat mij betreft, beter onderaan staan.
Ben ook benieuwd, heb de sheet nog niet gebruikt ivm dode pc :)

mocht ik de winnaar zijn, ga ik dit aanpassen.

Alle scores zijn ingevuld behalve jcboutkan, heb ook een sheet gemaakt zonder JCboutkan, zodat de scores eerlijk opgeschoven zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door StackMySwitchUp op 27-12-2007 17:19 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217617

Sorry, sorry...
Ik was op vakantie, dus heb mijn scores niet in kunnen vullen.
Ik heb ze net ingestuurd, dus hopelijk was ik nog op tijd.

Een idee voor de volgende topic:
Hoist the colours! (Piraten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

De winnaar:

http://img263.imageshack....595/contestwinnaarjq2.jpg

Gefeliciteerd JupJup!!