Hey bedankt, dat scheelt weer wat quote werk
Ik weet dus niet of ik het goed kan
healen, maar dat denk ik wel. Solo zoog echt omdat ik rogue gewend ben. Kan me nog herinneren dat ik een verhaaltje had verteld over hoe beroerd het ging op me priest (zelfspot, bescheidenheid hydra?

)
Maar een party healen lijkt mij heel erg leuk. Kijken naar wat "ze" doen (ipv zelf in het middelpunt staan), en mana efficient proberen te healen. Renewtje hier, renewtje daar. Lijkt me erg gaaf
Dat was alles dus. Sorry hoor als je denkt dat ik wou zeggen dat ik een imba healer ben
Ik zat trouwens net met een collega te praten, en hij had het over Auch crypts chest farming. Moet goed te doen zijn en levert volgens hem goed geld op. Aanegzien ik nu alles doe voor goud (behalve hoereren of gold buyen) wil ik dat best proberen.
Iemand daar ervaring mee?
Nav dat ene verhaal (high lvl help low lvl). Doe ik ook wel graag. Ik weet hoe lastig sommige q's zijn op die lvlrange en et is gewoon errug chill als je geholpen wordt.
Gisteren zat ik ook op mijn wolf rondjes te rijden in Nagrand (don't ask

) toen ik door een wat lager lvl gewhispered werd of ik aub wilde helpen om een elite te killen, want het lukte maar niet.
Sure np denk ik dan. Ik er dus heen rijden en die mensen zaten echt zo van: WTF jouw gear, die daggers
Ik zei toen ook maar dat het opzich niet bijzonder is. Als hun 70 zijn en raiden komt het vanzelf ook.
Elite gesloopt en daarna nog gevraagd of ze verder nog hulp nodig hadden, maar dat hoefde niet. Ze waren al erg blij dat iemand wilde helpen.
Toen ging ik maar verder rondjes rijden
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 09-11-2007 13:29
]