WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Afgelopen maandag even met mijn priest STV ingereden: PAYBACK TIME!
Oftwel: hordes slopen, want ik werd altijd door hordes gesloopt.
Lekker rond wezen crossen door STV, en stom toevallig 4 x achter elkaar op verschillende locaties een hunter gesloopt.
Kwam hem weer tegen en hij had al zoiets: nee he, weer die l*l
Heb niets gedaan, even voor hem gaan zitten, en hem met een paar quests geholpen (Troll tablets).
Ging als eens peer voor hem, hij trok de aggro met zijn pet, en ik maakte vervolgens de handel achter elkaar af.
Uurtje later had hij in ieder geval een leveltje erbij, en een paar quests in de pocket.
Was leuk
...volgende keer weer hordes slopen....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Nee precies dat weet ik bedoel ik ging ook bijna niet dood als clothie zijnde , maar sommige jumpen in het water letten niet op en komen boven als de spout net op hun stuk is.....Grijze Vos schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:08:
[...]
Als je na 2x die Spout nog niet doorhebt dan ben je toch behoorlijk achterlijk hoor. Dat water doet ook maar een paar honderd dmg elke 2, 3 seconden. Niet alsof je eraan doodgaat om te vroeg het water in te springen en ietsie later eruit. Ranged kan zelfs gewoon doordpssen vanuit het water.
Of mensen springen helemaal niet in het water
en laatste x Ging alles goed , maar deed niemand de adds sheepe feare , dus ik stond in me eentje op mijn platform 2 adds te killen als mage zijnde .....
En we misde onze beste Healers 1 pala 1 priest , Maja Excuses Excuses gebeurd altijd wel wat bij een nieuwe boss , Disc / AFK / dat soort grapjes , en als Officers ja je moet wel strenger zijn en zo maar wij zijn geen Hardcore guild dus we drammen niet
Zoals de beste guild op onze server : , om er in te komen is T4 / Craft set MUST eerder hoef je niet eens een app te maken
je word verwacht de Hele week Elke avond er te zijn en zondags de heledag
Dat zijn dingen die voor ons niet opgaan omdat we zelfs Ouders met Kinderen hebben bedoel we hebben allemaal een RL en ik ben ook niet vanplan me "leven" opte geven voor een Raid
Dus de lijn trekken van dat kan wel dat kan niet , soms denk ik zelf we moeten SSC / TK maar vergeten want het word dan te serious voor mensen , maar andere kant denk ik organiseer het beter en het kan want Maggy doen we ook Easy en Maulgar en Gruul Nog makkelijker als Aran
Tis wel Mogelijk maar kweet niet hoe andere guilds het de 1e x in SSC hadden of die het bv in de 3 try meteen down hadden.....
Dus je raid al in SSC maar over Maiden doet je guild 4 minuten? Dat vind ik dan een beetje raar want de laatste keer dat ik Maiden deed in een Karazhan/Gruul guild deden we dat in 2 minuten en 36 seconden geloof ik. Was onze DPS dan zo idioot hoog of is die van jullie aan de lage kant?Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:54:Och ik weet nog dat wij int begin van Kara zatten te klooien met Maiden , en nu is ze binnen 4 min neer , zo snel dat het nog makkelijker is als chess , ik zelf wacht ook echt op Zul Aman die nieuwe bosses lekker wipe tryen lachen en daarna de overwinning heerlijk vind ik dat ,
Gistere ook weer Lurker gedaan 44% beste try en toch wipen...
Voor mijn shadowpriest vind ik de mount van Attumen anders ook erg vet hoor:Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:50:
Beste mount die er bestaat Riding , is de mount die kan droppen in ShettekHalls als je de Druid Flight Form Q doet![]()
[afbeelding]
http://files.pandemic.nl/...crnShot_062207_144333.jpg
(Maar even een linkje, want het is een fullscreen screenshot, kan hem niet verkleinen vanaf mn werk.)
Hoeveel SSC-raidende guilds hangen nog met een raid met 10 mains in Karazhan rond? Meestal tref je daar wel alts in aan.UTwizard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:14:
[...]
Dus je raid al in SSC maar over Maiden doet je guild 4 minuten? Dat vind ik dan een beetje raar want de laatste keer dat ik Maiden deed in een Karazhan/Gruul guild deden we dat in 2 minuten en 36 seconden geloof ik. Was onze DPS dan zo idioot hoog of is die van jullie aan de lage kant?
[ Voor 32% gewijzigd door Grijze Vos op 09-11-2007 13:16 ]
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Hey bedankt, dat scheelt weer wat quote werkVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:56:
[...]
[...]
Laten we ff lief blijven ofzo..![]()
Ik bedoel hij kan toch dat gevoel hebben en wat maakt het uit dat het lvl 11 is..als hij het gewoon lekker vind spelen op z'n priest laat hem lekker..
Ik weet dus niet of ik het goed kan healen, maar dat denk ik wel. Solo zoog echt omdat ik rogue gewend ben. Kan me nog herinneren dat ik een verhaaltje had verteld over hoe beroerd het ging op me priest (zelfspot, bescheidenheid hydra?
Maar een party healen lijkt mij heel erg leuk. Kijken naar wat "ze" doen (ipv zelf in het middelpunt staan), en mana efficient proberen te healen. Renewtje hier, renewtje daar. Lijkt me erg gaaf
Dat was alles dus. Sorry hoor als je denkt dat ik wou zeggen dat ik een imba healer ben

Ik zat trouwens net met een collega te praten, en hij had het over Auch crypts chest farming. Moet goed te doen zijn en levert volgens hem goed geld op. Aanegzien ik nu alles doe voor goud (behalve hoereren of gold buyen) wil ik dat best proberen.
Iemand daar ervaring mee?
Nav dat ene verhaal (high lvl help low lvl). Doe ik ook wel graag. Ik weet hoe lastig sommige q's zijn op die lvlrange en et is gewoon errug chill als je geholpen wordt.
Gisteren zat ik ook op mijn wolf rondjes te rijden in Nagrand (don't ask
Sure np denk ik dan. Ik er dus heen rijden en die mensen zaten echt zo van: WTF jouw gear, die daggers
Ik zei toen ook maar dat het opzich niet bijzonder is. Als hun 70 zijn en raiden komt het vanzelf ook.
Elite gesloopt en daarna nog gevraagd of ze verder nog hulp nodig hadden, maar dat hoefde niet. Ze waren al erg blij dat iemand wilde helpen.
Toen ging ik maar verder rondjes rijden
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 13:29 ]
Nou wij zijn dus zon Guild , die soms gebruikt word door Guild jumpers ken je dat ? ,UTwizard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:14:
[...]
Dus je raid al in SSC maar over Maiden doet je guild 4 minuten? Dat vind ik dan een beetje raar want de laatste keer dat ik Maiden deed in een Karazhan/Gruul guild deden we dat in 2 minuten en 36 seconden geloof ik. Was onze DPS dan zo idioot hoog of is die van jullie aan de lage kant?
Wij kijken naar hoe iemand sociaal is en willen mensen helpen dus wij zoeken een hunter ? , we recruite iemand die full zit met greenie's zorgen er voor hij Kara attuned is en dan omdat wij alle loot al hebben , laten we ze mee gaan zo had 1 hunter 9 epic's in 1 week
1 tank : Full t4 + Night bane shield enz
1 Pala : Full t4
Die zeggen Okai sorry guys im leaving the guild i want some more progress en poef joinen een guild die SSC / TK al op farm hebben
En zo zijn wij niet wij spelen voor de Fun , Lachen Social dingen en natuurlijk ook wel progress ofc maar niet met een MOET gevoel , en rede wij over maiden 4 min doen is omdat 90% van de guild niet meer gaat en er zoals ik samen met 2 3 andere die wel alles al hebben mee gaan om de " nieuwe " members ook alle bosses te doen en te laten zien
Ander voorbeeld 8/10 70's in mijn guild hebben nooit Strat / Nax /AQ / MC / ZG te gaan wij doen die dus ook nog steeds met Events 1x per week kiest een Officer waar gaan we heen , we willen gewoon Beetje progress maar verder dat mensen zich ook vermaken ik vind behoorlijk jmmr namelijk want ik vond MC echt te gek en ik zelf heb altijd iets nou dat heb ik nooit kunnen doen dus laten we dat is doen
En andere kant denk ik ja ik wil ook SSc / TK farm T5 BT enz , maar dan moet ik 50% gaan opofferen van me tijd / vriendin/ eigen winkel etc vind ik het niet waard tis maar spelletje
maar wel een heel leuk spelletje
Verwijderd
Tjah, mensen recruiten die volledig green zijn. Zou ik niet aan willen beginnen....Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:24:
[...]
Nou wij zijn dus zon Guild , die soms gebruikt word door Guild jumpers ken je dat ? ,
Wij kijken naar hoe iemand sociaal is en willen mensen helpen dus wij zoeken een hunter ? , we recruite iemand die full zit met greenie's zorgen er voor hij Kara attuned is en dan omdat wij alle loot al hebben , laten we ze mee gaan zo had 1 hunter 9 epic's in 1 week, daarna hopen we ze het leuk vinden bij ons om mee te gaan naar de Big things
, maar helaas zijn er ook mensen die komen zoals bij ons
1 tank : Full t4 + Night bane shield enz
1 Pala : Full t4
Die zeggen Okai sorry guys im leaving the guild i want some more progress en poef joinen een guild die SSC / TK al op farm hebbenzodat ze niet hoeven te wipen maar de Loot kunnen krijgen
En zo zijn wij niet wij spelen voor de Fun , Lachen Social dingen en natuurlijk ook wel progress ofc maar niet met een MOET gevoel , en rede wij over maiden 4 min doen is omdat 90% van de guild niet meer gaat en er zoals ik samen met 2 3 andere die wel alles al hebben mee gaan om de " nieuwe " members ook alle bosses te doen en te laten zien
Ander voorbeeld 8/10 70's in mijn guild hebben nooit Strat / Nax /AQ / MC / ZG te gaan wij doen die dus ook nog steeds met Events 1x per week kiest een Officer waar gaan we heen , we willen gewoon Beetje progress maar verder dat mensen zich ook vermaken ik vind behoorlijk jmmr namelijk want ik vond MC echt te gek en ik zelf heb altijd iets nou dat heb ik nooit kunnen doen dus laten we dat is doen
En andere kant denk ik ja ik wil ook SSc / TK farm T5 BT enz , maar dan moet ik 50% gaan opofferen van me tijd / vriendin/ eigen winkel etc vind ik het niet waard tis maar spelletje
maar wel een heel leuk spelletje![]()
![]()
![]()
't Hoeft bij ons echt niet full tier4 te zijn, maar je kan op z'n minst rep gefarmed hebben en dus rep rewards/heroic loot en enchants hebben.
Ja dat is ook wel zo dit was wel een Extreem voorbeeld , maar ja we eissen wel af en toe wat zoals nu hadden we extra lock nodig die Maggy kon helpen downen , naja dan komt er een Eis aan te pasVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:29:
[...]
Tjah, mensen recruiten die volledig green zijn. Zou ik niet aan willen beginnen....
't Hoeft bij ons echt niet full tier4 te zijn, maar je kan op z'n minst rep gefarmed hebben en dus rep rewards/heroic loot en enchants hebben.
tis gewoon best lastig ken bv 1 guild op mijn server EPIC ANGELS : die Raid Leader / GM is net een Hitler AFK = G Kick , Signup en je bent 5 min te laat G/KICK
Dat soort dingen dan denk ik van ja hallo... was bv iemand in zijn guild die had de t4 head gewonnen van prince dus die vroeg een portal om hem te halen , dus mage maakte een portal 5 min later 2 leden uit de guild juist ja die net t4 won en de mage omdat die een portal maakte das toch krankjorem
Dan noem ik het geen spelletje meer en zo zijn veel Top guilds volgens mij maar dat zal wel per server anders zijn ofc
tis nogal bull.. zelfde als ik zeg dat ik denk dat ik een ontzettende goede rouge ben met m'n lvl2.. waar baseer je dat dan dan op? die 30 minuten die je solo(!!!) gespeeld hebt.. terwijl healen juist een group iets is..Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:56:
[...]
[...]
Laten we ff lief blijven ofzo..![]()
Ik bedoel hij kan toch dat gevoel hebben en wat maakt het uit dat het lvl 11 is..als hij het gewoon lekker vind spelen op z'n priest laat hem lekker..
Dat is hetzelfde als zeggen dat je denkt zeer goed te zijn in een formule 1 auto omdat je net lekker met je trapautotje kan rondcrossen.
oh en mensen die te laat te vroeg het water in jumpen bij luker moeten echt een nekschot krijgen. Als de emote komt (en bij ons krijg je dan ook nog een raidwarning, een deadlybossmod warning, 2 mensen die yells spammen en een visuele cue) dan duik je het water in. Als hij weer terug is op z'n plek ga je er pas uit.. tis 500dmg elke 3 seconden. Meeste mensen hebben 8k. Dan moet je 50 seconden in het water blijven liggen voordat je dood bent..
blup
dat die guild nog niet uit elkaar gespat is zeg.. wat een ontzettende nazi ben je danMektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:32:
[...]
Ja dat is ook wel zo dit was wel een Extreem voorbeeld , maar ja we eissen wel af en toe wat zoals nu hadden we extra lock nodig die Maggy kon helpen downen , naja dan komt er een Eis aan te pas
tis gewoon best lastig ken bv 1 guild op mijn server EPIC ANGELS : die Raid Leader / GM is net een Hitler AFK = G Kick , Signup en je bent 5 min te laat G/KICK
Dat soort dingen dan denk ik van ja hallo... was bv iemand in zijn guild die had de t4 head gewonnen van prince dus die vroeg een portal om hem te halen , dus mage maakte een portal 5 min later 2 leden uit de guild juist ja die net t4 won en de mage omdat die een portal maakte das toch krankjorem
Dan noem ik het geen spelletje meer en zo zijn veel Top guilds volgens mij maar dat zal wel per server anders zijn ofc
blup
Verwijderd
Die bull... waar jij het over hebt, heb je waarschijnlijk in je ogen zitten. Ik zeg nergens dat ik het goed kan. Enkel dat ik een vermoeden heb. Maargoed, als je wilt flamen vind je altijd wel een reden. Succes ermee. Ik hoop dat het genoegen wat je er uit schept het waard iseendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:34:
[...]
tis nogal bull.. zelfde als ik zeg dat ik denk dat ik een ontzettende goede rouge ben met m'n lvl2.. waar baseer je dat dan dan op? die 30 minuten die je solo(!!!) gespeeld hebt.. terwijl healen juist een group iets is..
Dat is hetzelfde als zeggen dat je denkt zeer goed te zijn in een formule 1 auto omdat je net lekker met je trapautotje kan rondcrossen.
oh en mensen die te laat te vroeg het water in jumpen bij luker moeten echt een nekschot krijgen. Als de emote komt (en bij ons krijg je dan ook nog een raidwarning, een deadlybossmod warning, 2 mensen die yells spammen en een visuele cue) dan duik je het water in. Als hij weer terug is op z'n plek ga je er pas uit.. tis 500dmg elke 3 seconden. Meeste mensen hebben 8k. Dan moet je 50 seconden in het water blijven liggen voordat je dood bent..
Het is niet zo simpel als je nu stelt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:24:
Maar een party healen lijkt mij heel erg leuk. Kijken naar wat "ze" doen (ipv zelf in het middelpunt staan), en mana efficient proberen te healen. Renewtje hier, renewtje daar. Lijkt me erg gaaf
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
blup
Mja precies een nazi , ik denk het verschil in progress met mijn server en die van de meerderheid hier echt zo groot is , in mijn server zijn er 4 guilds die BT enz gaan rest is dus net pas met SSC / TK bezigeendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:36:
[...]
dat die guild nog niet uit elkaar gespat is zeg.. wat een ontzettende nazi ben je danIk zou echt never nooit bij zo'n soort guild willen. Ook hierboven ergens dat je 5 werkdagen EN zondag de hele dag aanwezig MOET zijn.. Wat voor kutguild ben je dan als je 5 avonden en 1 hele dag nodig hebt om (ik neem aan) BT en Hajaal te clearen..
Heel af en toe heb ik de neiging om te transferre maar omdan het zelfde gevoel te krijgen als ik nu met mijn guild heb zie ik niet gebeuren , we kennen mekaar al zo lang enz vaste mensen zelfs mense ndie mekaar op zoeken in vakantie's ookal komen ze uit andere landen
Moraal vant verhaal denk het beter is om de Leukheid + Sociaal te hebben en minder progress + Wipen dan in een Nazi Guild te zitten , en ongetwijfeld zijn er op andere servers die Sociaal Leuk + progress hebben maar dan verlaat ik toch me " homies " om maar zo te noemen en dat zou ik ook weer niet willen
dus jij denkt dat je een goede rouge benteendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:34:
[...]
tis nogal bull.. zelfde als ik zeg dat ik denk dat ik een ontzettende goede rouge ben met m'n lvl2.. waar baseer je dat dan dan op? die 30 minuten die je solo(!!!) gespeeld hebt.. terwijl healen juist een group iets is..
Echt, laat mensen toch lekker zeggen dat ze het gevoel hebben dat ze goed zijn, ook al is het pas na 11 levels... komt vast straks wel weer een verhaal voor als ie DM healt (oid
[ Voor 21% gewijzigd door HanH op 09-11-2007 13:41 ]
Verwijderd
Nee daar heb je wel gelijk in. Het is een beetje kort door de bocht, maar in principe is het op mijn rogue ook backstabben, slice en dicen en rupturen. Is ook kort door de bocht, is wel wat lastiger, maar daar komt het wel een beetje op neer. Dat bedoelde ik alleenOkkE schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:38:
[...]
Het is niet zo simpel als je nu stelt.Ik denk dat je met een dps class meer kunt "kijken wat ze doen" als met een tank of healer. Oke, de eerste tig levels kan dat. Maar op level 70 valt er weinig anders te doen, dan kijken naar healthbars - tenzij je party overgeared bent is voor de dungeon doe je doet.
Nou ok, dan niet. Nou tevreden?eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:39:
ik zeg gewoon dat je absoluut geen idee kan hebben van je eigen kwaliteiten op lvl11 zeker niet met een supporting class als een priest. Je doet alleen maar dmg in je eerste 30 lvls voordat je eens een instance induikt, dus ja ik vind het bull om te beweren dat je waarschijnlijk wel een goede healer bent!
Overigens heb je volgens mij rond lvl 14 al de 1e instance, dus wat jij zegt klopt ook al niet helemaal
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 13:47 ]
Verwijderd
gaat ie nog een keer dan maar zuchteendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:34:
[...]

Ben jij nou zo kortzichtig of ligt het aan mij...Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:38:
[...]
Hehe mijn priest is nog een noobje. Lvl 11 ofzoMaar healen lijkt mij wel grappig. Ik heb ook het vermoeden dat ik dat erg goed kan.

Nawa heeft een vermoeden net zoals jij wel eens vermoeden heb als het goed is..ik had ook een vermoeden dat ik mijn rogue zou gaan lvlen naar 70 en eureka... ze is 70!
en die DL comic is fantastisch
een vermoeden moet wel ergens op gebaseerd zijn anders is het gewoon gebakken lucht. en een vermoeden dat je 70 haalt (wat eerder een verwachting is maar toch) is nogal logisch.. zelfde dat je het vermoeden hebt op 40 een mount te halen. (no shit sherlock)
mektheb, 4 guilds totaal? of 4 guilds op horde/alliance? op onze server is er nl pas 1 guild die BT enzo ingaat... dus je doet het echt niet slecht als server hoor als er 4 guilds regelmatig daar heen gaan.
blup
en volgens mij had een klein orcje zoiets van die pakken we... dus die maat van me was aan het vechten komen er ineens 20 alliance 70s aan die /pvp doen... nog nooit een orc zo hard zien rennen
This is the Way.
Verwijderd
ok het ligt dus niet aan mijeendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:52:
een vermoeden moet wel ergens op gebaseerd zijn anders is het gewoon gebakken lucht. en een vermoeden dat je 70 haalt (wat eerder een verwachting is maar toch) is nogal logisch.. zelfde dat je het vermoeden hebt op 40 een mount te halen. (no shit sherlock)
Laten we nu weer ff ontopic blijven ok?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 13:56 ]
2 Horde's / 2 Allianceeendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:52:
rouge!
en die DL comic is fantastisch![]()
mektheb, 4 guilds totaal? of 4 guilds op horde/alliance? op onze server is er nl pas 1 guild die BT enzo ingaat... dus je doet het echt niet slecht als server hoor als er 4 guilds regelmatig daar heen gaan.
Rest is Kara/ Gruul
dan krijg je paar guilds zoals wij die Kara/Gruul/magtheridon/Doomwalker/Kazzak/SSC/TK doen,
En de rest is allemaal PVP guilds die leven van Ganken in de buurd van instances
Ok dan verbaast me dat best wel haha, dus zo slecht doen we het niet ok,
Het geen is Lichking is geintroduceerd , helft heeft Hiyal/Bt/SCC/TK enz nog niet gedaan en denk ik ook niet als Lichking uitkomt dat ik bv in BT geweest ben al , vind zo zonde zoals Pre-TBC was het ok MC enzo langetijd gedaan en toen kwam TBC ok leuk nieuwe content we kunnen , maar krijg nu het gevoel het weer Lichking word en ik heb 4 instances nooit gedaan , ok misschien overdreven om te denken je moet alle content gedaan hebben , maar tis toch zonde als je nu kijkt wie doet er nu nog MC ? of met een simpele instances SM enzo groepen daarvoor krijgen is echt niet leuk meer als ALT
Toen ik met mijn mage de 2 quests ging doen voor kara attunement was er net een alliance pally bezig met die quests. Ik zag dat hij moeite had om de eerste paar mobs neer te krijgen. Dus ik gooi wat bolts op die mobs en hoppa dood. Rest van de quest ook afgemaakt met z'n tweeën
Na het inleveren van de quests een /thank, /bow, /farewell. Altijd leuk zulk soort dingen
Ik zit eraan te denken om een wat andere spec te nemen voor m'n mage. Ik heb nu een raiding/instance spec (40/0/21) wat lekker veel damage doet in instances/raids, maar minder in solo pve/grinding. Ik moet nog aardig wat quests doen (in BEM, Netherstorm, SMV), maar ik wil ook weer niet teveel damage/mana efficiency inleveren. Dus ik heb weer even een nieuwe spec gebouwd: http://www.wowhead.com/?talent=of0E00fzxsZZVARzodxoco. Eventuele suggesties/opmerkingen zijn welkom
Misschien niet om het te clearen, maar wel om de fights te leren ?eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:36:
[...]
dat die guild nog niet uit elkaar gespat is zeg.. wat een ontzettende nazi ben je danIk zou echt never nooit bij zo'n soort guild willen. Ook hierboven ergens dat je 5 werkdagen EN zondag de hele dag aanwezig MOET zijn.. Wat voor kutguild ben je dan als je 5 avonden en 1 hele dag nodig hebt om (ik neem aan) BT en Hajaal te clearen..
Mijn guild raid van maandag t/m donderdag van 20:00 t/m 23:00 en een alt raid naar Mag, Gruul en Kara op vrijdag (optioneel dus). Dat is slechts 4 dagen van 3 uur en een verwacht raid attendance van 2 avonden, vrij casual dus. Guild zit ook vol met vrienden van de guild etc. Maar ze zitten wel al in Black Temple.eendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:36:
[...]
Casual en goede progress kan dus zeer zeker wel.
Verwijderd
Wij raiden ook 5 dagen per week van 20:00 tot 24:00 en soms wel later als de mensen willen blijven, maar als je niet kan, wil of whatever en je kan niet komen vinden wij dat helemaal niet erg..Kaap schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:58:
[...]
Mijn guild raid van maandag t/m donderdag van 20:00 t/m 23:00 en een alt raid naar Mag, Gruul en Kara op vrijdag (optioneel dus). Dat is slechts 4 dagen van 3 uur en een verwacht raid attendance van 2 avonden, vrij casual dus. Guild zit ook vol met vrienden van de guild etc. Maar ze zitten wel al in Black Temple.
Zo zijn er bij ons wel eens wat raids niet doorgegaan..en wij zitten nu op mororgrim / fathom in SSC en dan hebben we al'ar en VR ook al neer.
Ik vind dit soort guilds echt heerlijk...gewoon niet te hardcore maar ook weer niet te casual..
ooh en op de raid-free evenings gaan we meestal ook nog wel ff kara of gruul met alts / main's dus raiden we 7 dagen per week ongeveer
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:08 ]
Hehe zal die gast vast relaxed gevonden hebben, eerste wat ik bij een alt doe is 10g + 4 bags opsturen
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Hey wat grappig. Onze guild is ook zo. Wel iets minder ver, maar ook 5 dagen in de week. Maakt niet uit of je wel of niet komt (uiteraard wel als je signed)Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:06:
[...]
Wij raiden ook 5 dagen per week van 20:00 tot 24:00 en soms wel later als de mensen willen blijven, maar als je niet kan, wil of whatever en je kan niet komen vinden wij dat helemaal niet erg..![]()
Zo zijn er bij ons wel eens wat raids niet doogegaan..en wij zitten nu op mororgrim / fathom in SSC en dan hebben we al'ar en VR ook al neer.
Ik vind dit soort guilds echt heerlijk...gewoon niet te hardcore maar ook weer niet te casual..
Best of both worlds idd. Wel dat je wat content ziet, niet dat je gelijk je leven kwijt bent
Verwijderd
die blik van dat wolfje op plaatje 3 en 4 is fantastischHanH schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:41:
[...]
dus jij denkt dat je een goede rouge bent... http://www.darklegacycomics.com/41.html
heerlijk , hoe droog
Verwijderd
3 = huh wtf, heb ik dat gedaan
4 = okay...? wat nu?
5 = WHAT THE FUCK !!

Het hoestende minimannetje vind ik wel het grappigst. Ik hoor het zo gebeuren
Verwijderd
hehe ja als je signed en niet op komt dagen wordt je toch wel ff op je vingers getikt..net zoals ik een priest heb (ik ben healer leider dus vandaar de term "ik"Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:08:
[...]
Hey wat grappig. Onze guild is ook zo. Wel iets minder ver, maar ook 5 dagen in de week. Maakt niet uit of je wel of niet komt (uiteraard wel als je signed)
Best of both worlds idd. Wel dat je wat content ziet, niet dat je gelijk je leven kwijt bent

Zoals gister tijdens mororgrim...
* sorry but i have to go eat i'l be back in 10 min" (voor de 3de of 4de keer)

Verwijderd
Gaat het levellen hierdoor niet megaslow?
Nee hoor, valt allemaal reuze mee, als je ergens continu geganked word ga je gewoon ergens anders heen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:
Hey you guys, ff een vraagje, ik speel nu nog veel op PvE servers, maar gezien de aanpassingen in 2.3 wil ik eigenlijk een alt beginnen op een PvP. Wat zijn hier de pro's en con's van???? Hoe gaat het bijvoorbeeld met het levellen en wat als een plek onder vuur ligt en je moet er toevallig zijn. Vooral als ik zie dat er bijvoorbeeld dan veel high lvl's zijn (dat is nu al in PvE) en die rammen je binnen 2 tellen van de wereld.....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Hehe, das bij ons toch zeker uit de raid vervangen. Is ie in z'n trial, dan een gkick. Komop man.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:
[...]
hehe ja als je signed en niet op komt dagen wordt je toch wel ff op je vingers getikt..net zoals ik een priest heb (ik ben healer leider dus vandaar de term "ik") die uit, uit me hoofd uit groenland komt en dus wel een paar uur tijdsverschil heeft (of gewoon laat eet) die altijd tijdens raids "ff" 10min AFK gaat...
![]()
* sorry but i have to go eat i'l be back in 10 min" (voor de 3de of 4de keer)daar heb ik hem toch ook wel ff op aangesproken..
Verwijderd
nee geen trial meer..maar als hij het weer doet wordt hij geloof ik een week gebanned van raiden en bij herhaling helemaal niet meer raiden..Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:25:
[...]
Hehe, das bij ons toch zeker uit de raid vervangen. Is ie in z'n trial, dan een gkick. Komop man.
Maar gelijk een /gkick is wel erg direct

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:29 ]
Verwijderd
Nee, gebeurt bijna nooit in de praktijk.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:
Hey you guys, ff een vraagje, ik speel nu nog veel op PvE servers, maar gezien de aanpassingen in 2.3 wil ik eigenlijk een alt beginnen op een PvP. Wat zijn hier de pro's en con's van???? Hoe gaat het bijvoorbeeld met het levellen en wat als een plek onder vuur ligt en je moet er toevallig zijn. Vooral als ik zie dat er bijvoorbeeld dan veel high lvl's zijn (dat is nu al in PvE) en die rammen je binnen 2 tellen van de wereld.....
Verwijderd
Tjah, hij zal vast niet on the spot gekicked worden. Maar in trial periode is het toch wel de bedoeling om ons te overtuigen, dat wij hem in de guild willen. Dus tenzij zo iemand in de dagen daarna laat zien dat dat ie wel goed in de guild past, kan die blijven. Maar als iemand tijdens een raid meerdere keren afk gaat, dan weet je vaak al wel dat je daar in de toekomst niet veel aan gaat hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:27:
[...]
nee geen trial meer..maar als hij het weer doet wordt hij geloof ik een week gebanned van raiden en bij herhaling helemaal niet meer raiden..![]()
Maar gelijk een /gkick is wel erg direct
Verwijderd
Maar wat als iemand dat wel constant doet, kijk in PvE kun je zoiemand omzeilen als je PvP uitgaat, maar hier is die altijd aan ?? ben een noob op gebied van PvP hoor dus vandaar, graag inputVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:32:
[...]
Nee, gebeurt bijna nooit in de praktijk.
Verwijderd
Ja en terecht. Bij ons heb je ook van die mensen. vaak nieuwelingen. Heb je net een trashpack gehad bijv en dan is het "brb".Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:
[...]
hehe ja als je signed en niet op komt dagen wordt je toch wel ff op je vingers getikt..net zoals ik een priest heb (ik ben healer leider dus vandaar de term "ik") die uit, uit me hoofd uit groenland komt en dus wel een paar uur tijdsverschil heeft (of gewoon laat eet) die altijd tijdens raids "ff" 10min AFK gaat...
![]()
* sorry but i have to go eat i'l be back in 10 min" (voor de 3de of 4de keer)daar heb ik hem toch ook wel ff op aangesproken..
Er wordt dan verteld als hij terug is dat dit niet op prijs wordt gesteld, maargoed. Zulke dingen helpen blijkbaar niet dus pakken wij zulke mensen waar het pijn doet. DKP penalties doen het errug goed. Niemand gaat meer AFK
Uiteraard wel eerst een waarschuwing, maar bij Gruul toentertijd was het zelfs zo erg dat we soms 2x moesten buffen omdat die buffs verlopen waren

Dat is gewoon echt niet leuk. Ik wil spelen, en niet naar 25 stilstaande mannetjes kijken
Verwijderd
Verwijderd
Mja hij doet het iedere raid 1 keer en dan 10min per keer, en het is verder wel gewoon een goede healer en wil hem wel in mijn team blijven houden dus vandaar..Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:33:
[...]
Tjah, hij zal vast niet on the spot gekicked worden. Maar in trial periode is het toch wel de bedoeling om ons te overtuigen, dat wij hem in de guild willen. Dus tenzij zo iemand in de dagen daarna laat zien dat dat ie wel goed in de guild past, kan die blijven. Maar als iemand tijdens een raid meerdere keren afk gaat, dan weet je vaak al wel dat je daar in de toekomst niet veel aan gaat hebben.
Kun je weinig tegen doen, als iemand je dan wil pakken dan pakt ie je. Kwestie van ff rezzen en ergens anders gaan questen (of als je een main hebt, ff loggen en in de buurt zettenVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:34:
[...]
Maar wat als iemand dat wel constant doet, kijk in PvE kun je zoiemand omzeilen als je PvP uitgaat, maar hier is die altijd aan ?? ben een noob op gebied van PvP hoor dus vandaar, graag input
Geloof dat humans nu 1% crit extra krijgen ipv weapon skill, not sure about the restVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:37:
Iemand enig idee of die extra weaponskills die je als racials kan krijgen bij sommige classes nog gebufft worden? Dit had ik (dacht ik) ergens hier op het forum gelezen maar kon het in de 2.3 patchnotes niet terugvinden.
[ Voor 75% gewijzigd door porn* op 09-11-2007 14:43 ]
Bnet pindle#2913
Wij hebben een Portugees die ook iedere raid even moet eten, is vaak maar een paar minuten weg en dan is het ofwel als we aan het ressen zijn tijdens een raid, ofwel op trash. Wordt bij ons wel geaccepteerd, moeten na ressen hooguit een minuutje op 'm wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:38:
[...]
Mja hij doet het iedere raid 1 keer en dan 10min per keer, en het is verder wel gewoon een goede healer en wil hem wel in mijn team blijven houden dus vandaar..
Verwijderd
Ok, dus eerst maar zorgen dat ik ook wat vriendjes krijg daaroporn* schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:42:
[...]
Kun je weinig tegen doen, als iemand je dan wil pakken dan pakt ie je. Kwestie van ff rezzen en ergens anders gaan questen (of als je een main hebt, ff loggen en in de buurt zetten).
[...]
Geloof dat humans nu 1% crit extra krijgen ipv weapon skill, not sure about the rest
Op de site van Blizzard zelf staat wel een en ander over patch 2.3
Ik kreeg er gisteren nog een mail over en dat van de humans klopt, zo gebeurt er ook van alles bij de dwarfs en gnomes enzo.....
by the way, ik ga toch maar voor horde als ik op PvP ga hoor... toch meer mijn kant
Verwijderd
Wat voor de een casual is, is voor de andere hardcore.Kaap schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:58:[...]
Mijn guild raid van maandag t/m donderdag van 20:00 t/m 23:00 en een alt raid naar Mag, Gruul en Kara op vrijdag (optioneel dus). Dat is slechts 4 dagen van 3 uur en een verwacht raid attendance van 2 avonden, vrij casual dus. Guild zit ook vol met vrienden van de guild etc. Maar ze zitten wel al in Black Temple.
Wij hebben 2 raid dagen in de week van 20.00 t/m 24.00. Daarnaast hebben we vrije alt raids die members kunnen organiseren buiten de 2 raid dagen. We hebben geen verplichte attendance of specs.
Maar we zijn ook nog niet verder dan SSC/TK. SSC tot Morogrim en TK alleen VR plat. Laatste 3 raid dagen hadden we 3 first kills voor de raid, Magtheridon, Morogrim en Hydross.
Je bedoelt dat je meer dan een half uur moest wachten op iemand? No way dat dat in m'n oude raidcomm geaccepteerd zou worden. We deden om de zoveel tijd biobreaks van 5-10 minuten. Daarbuiten werd er gewoon geraid. Als je langere tijd wegmoest dan werd je gewoon vervangen. Eten doe je maar voor de raid, we startten om 20:00 en dan was je in de instance. We raidden tot 24:00 en als je eerder wegging kostte je dat DKP.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:34:
Uiteraard wel eerst een waarschuwing, maar bij Gruul toentertijd was het zelfs zo erg dat we soms 2x moesten buffen omdat die buffs verlopen waren![]()
Dat is gewoon echt niet leuk. Ik wil spelen, en niet naar 25 stilstaande mannetjes kijken
Mwoa. Volgens mij is het redelijk logisch dat 1-2 avonden per week casual is, en 4-5 per week redelijk hardcore. Volgens mij is hoe ver je komt trouwens vooral afhankelijk van hoe goed je spelers zijn. Of het teamspelers zijn in plaats van complete lootwhores die alleen op farm raids op komen dagen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
Wat voor de een casual is, is voor de andere hardcore..
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 09-11-2007 14:56 ]
https://niels.nu
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Of zoals we altijd bij Mag deden, binnen buffen, ready check, iemand afk dan heel de raid naar buiten, 1 iemand weer undress en pullen. Hoop lol mee gehad
Bnet pindle#2913
knap als je het met je 1-2k health al 2s volhoudtVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:17:
Hoe gaat het bijvoorbeeld met het levellen en wat als een plek onder vuur ligt en je moet er toevallig zijn. Vooral als ik zie dat er bijvoorbeeld dan veel high lvl's zijn (dat is nu al in PvE) en die rammen je binnen 2 tellen van de wereld.....
Ikzelf heb ook een priest op een pvp-server, echter nooit boven lvl30 gekomen vanwege het droefige niveau van de alliance op dat moment. Maar van het ganken niet veel meegemaakt (komt waarschijnlijk omdat ik nog te laag was voor SV)
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
gewoon aan je werk night.Pedr0 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:56:
Eigenlijk toch best wel ziek allemaal dat RAID gebeuren als ik dat zo lees. Nu snap ik waar de term WOW no-lifer vandaan komt!
Verwijderd
mjja hij doet het bij ons ook als we aan het ressen zijn maar hij blijft dan gewoon net te lang weg en aangezien we normaal echt het minimaal aantal healers mee hebben is het toch wel vervelend als wij met zijn allen staan te w8en.Exitium schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:43:
[...]
Wij hebben een Portugees die ook iedere raid even moet eten, is vaak maar een paar minuten weg en dan is het ofwel als we aan het ressen zijn tijdens een raid, ofwel op trash. Wordt bij ons wel geaccepteerd, moeten na ressen hooguit een minuutje op 'm wachten.
Tja, ik eet ook wel eens iets simpels tijdens een raid, maar dan is het iets wat ik ff snel in de magnetron kan flikkeren en aan m'n bureau op kan eten. Of tijdens de 10m bio break. Heb alleen een beetje een broertje dood aan die types die afk 2m roepen en dan na een kwartier terugkomen met "sorry, dinner was ready".Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:02:
mjja hij doet het bij ons ook als we aan het ressen zijn maar hij blijft dan gewoon net te lang weg en aangezien we normaal echt het minimaal aantal healers mee hebben is het toch wel vervelend als wij met zijn allen staan te w8en.
Sowieso, mensen die afhankelijk zijn van hun paps en mams kwa eten, bweugh.
Sja makes it more then just a gamePedr0 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:56:
Eigenlijk toch best wel ziek allemaal dat RAID gebeuren als ik dat zo lees. Nu snap ik waar de term WOW no-lifer vandaan komt!
Quote van iemand die ik ken zegt altijd :
u can just stay outside in the sun all day tossing a ball around, or u can sit at ur computer and do something that matters
hahaha
En mja ik speel liever Wow in een vrij uurtje , dan een "doom variant " of dat ik buiten tegen een balletje aantrap
Verwijderd
Klinkt heel bekend hydra..Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:
[...]
Tja, ik eet ook wel eens iets simpels tijdens een raid, maar dan is het iets wat ik ff snel in de magnetron kan flikkeren en aan m'n bureau op kan eten. Of tijdens de 10m bio break. Heb alleen een beetje een broertje dood aan die types die afk 2m roepen en dan na een kwartier terugkomen met "sorry, dinner was ready".
Nog wel 'ns meegemaakt in TK. We starten om 19:00 op zondag, invites beginnen rond 18:30. Was inmiddels 19:30 en we zaten nog steeds op een man of drie te wachten. Toen zelf maar 'ns uitgebreid te eten gemaakt voor mijn doen (normaal zet ik rond de eerste pull saté op die ik ergens tussen twee pulls even snel op een bord mieter met wat broodjes erbij) en bewust een minuut of twintig AFK geweest. Toen ik terugkwam zaten ze inmiddels op mij te wachten. Gezegd dat als die paar anderen op tijd geweest waren ik niet AFK gegaan zou zijn en dat ik het vertik een half uur doelloos naar een scherm te zitten staren voor drie man die het niet op kunnen brengen op tijd te komen. Heb toen m'n punt wel gemaakt.Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
Eten doe je maar voor de raid, we startten om 20:00 en dan was je in de instance. We raidden tot 24:00 en als je eerder wegging kostte je dat DKP.
Hele raid terug en misdirect op de AFK'er werkt ook erg goed.porn* schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:57:
Hehe ja bij ons ook. Alhoewel, IRL > WoW nog steeds. Als er een huisgenoot in paniek naar mij toe komt ben ik wel ff weg hoor, en als je dat in /g met een goede reden kan verklaren dan is er vaak niets aan de hand. Ook leuk om mensen die 't te vaak flikken af en toe te killen, hele raid stukje terug moven, 1 iemand uitkleden (liefst pally die zichzelf ff up kan houden) en een mob zoeken die leuke AoE of iets dergelijks doet zodat de afk-ers snel plat liggen.
Of zoals we altijd bij Mag deden, binnen buffen, ready check, iemand afk dan heel de raid naar buiten, 1 iemand weer undress en pullen. Hoop lol mee gehad
Verwijderd
Je kunt beter een goede teamspeler hebben in slechte gear dan een slechte speler in epics.Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:[...]
Mwoa. Volgens mij is het redelijk logisch dat 1-2 avonden per week casual is, en 4-5 per week redelijk hardcore. Volgens mij is hoe ver je komt trouwens vooral afhankelijk van hoe goed je spelers zijn. Of het teamspelers zijn in plaats van complete lootwhores die alleen op farm raids op komen dagen.
Paar weken geleden nog hadden we een trialist die liever naar een 10 man farm instance ging omdat hij daar nog loot van moest hebben, in plaats van een 25 man raid om een nieuwe boss te proberen (lees wipen tot we de taktiek kennen). Die kreeg dus een /gkick van een van de officers. Wij zijn dan wel casual, maar dat wil niet zeggen dat spelers alleen moeten komen opdagen voor farm instances.
Afgelopen zondag was er trouwens eentje die in raid typte "sorry i have to go afk, the kitchen is on fire". De raidleader zei toen droogjes op vent dat dat wel een van de redenen is waar je niet voor hoeft te melden dat je afk gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:27 ]
OMG afgelopen week lvl 9 geworden met mn warrior, damn ik kan goed tanken!1oneeendje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:39:
ik zeg gewoon dat je absoluut geen idee kan hebben van je eigen kwaliteiten op lvl11 zeker niet met een supporting class als een priest. Je doet alleen maar dmg in je eerste 30 lvls voordat je eens een instance induikt, dus ja ik vind het bull om te beweren dat je waarschijnlijk wel een goede healer bent!
krijg je te weinig aandacht thuis ofzo, die posts van nawa zijn tenminstens nog leuk om te lezen.
[ Voor 9% gewijzigd door Helox-in-a-box op 09-11-2007 15:28 ]
Verwijderd
LOLHelox-in-a-box schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:26:
[...]
OMG afgelopen week lvl 9 geworden met mn warrior, damn ik kan goed tanken!1one
krijg je te weinig aandacht thuis ofzo, die posts van nawa zijn tenminstens nog leuk om te lezen.

Verwijderd
Kwam wel eens voor ja. Dan moest persoon A weer weg, dan weer een deurbel, telefoon. Dit zijn natuurlijk wel extreme gevallen maar je weet hoe dat gaat. Die onthou je.Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:53:
[...]
Je bedoelt dat je meer dan een half uur moest wachten op iemand? No way dat dat in m'n oude raidcomm geaccepteerd zou worden. We deden om de zoveel tijd biobreaks van 5-10 minuten. Daarbuiten werd er gewoon geraid. Als je langere tijd wegmoest dan werd je gewoon vervangen. Eten doe je maar voor de raid, we startten om 20:00 en dan was je in de instance. We raidden tot 24:00 en als je eerder wegging kostte je dat DKP.
Wat ook leuk is zijn mensen die als trash respawned niet repairen. Na 2 wipes komen ze erachter dat ze 0% dura hebben. Kostbare trytijd die verloren gaat. Een mage bij ons werd hier zo gek van, dat hij actie heeft ondernomen (post op fora, dreigen niet meer te komen) en ja het gaat wel beter nu, maar nog niet ideaal. De enige run die altijd zowat rond 20:00 begint is Kara
Tegenwoordig doen we het ongeveer zoals jij omschrijft. Zondag (ik raid altijd zondag, dan kan ik goed opbrengen) starten we om 15:00. Althans dat is de bedoeling, kwam wel eens voor dat we 15:45 klaar waren met buffen. Dat is gewoon kostbare tijd die mensen verspillen.
Nu zijn we nog steeds laat. Maar 20 - 30 min na starttijd beginnen we wel.
Cartman alert !u can just stay outside in the sun all day tossing a ball around, or u can sit at ur computer and do something that matters
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:41 ]
Dus ik kan uit jouw opmerking concluderen datgeen mensen zijn die en WoW spelen en wel een vriendin hebben (of welke vorm van partner dan ook) ?Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:
[...]
Tja, ik eet ook wel eens iets simpels tijdens een raid, maar dan is het iets wat ik ff snel in de magnetron kan flikkeren en aan m'n bureau op kan eten. Of tijdens de 10m bio break. Heb alleen een beetje een broertje dood aan die types die afk 2m roepen en dan na een kwartier terugkomen met "sorry, dinner was ready".
Ik ben het er mee eens dat het storend is als je om de 3 kwartier van die afk lui hebt... Maar soms gebeurd het... vlak voordat je aan het eind van de instance bent het eten klaar is.
Meestal laat ik het zo'n 30 minuten van te voren weten dat het eten dan ongeveer klaar zal zijn. En vraag ik dan of men er problemen mee heeft als ik 10 minuten afwezig ben. De meeste hebben er niet zoveel problemen mee. Zeker niet omdat ik het netjes aangeef van te voren. Het is niet altijd strak in te schatten hoe lang je over een instance doet. Dus je komt kwa timing niet altijd lekker uit... Maar ach... om er een rel over te gaan schoppen
Life's a bitch (or female night elf)... and then you marry one and die....
Owh ik ken het probleem , met eten heel simpel toch als ik ga eten , Guys ...... Can replace me he wil come and you can summon him when is in the instance GL , vette pech voor mij geen loot of iets heb gehad maar ik hou hun ook niet opTriqster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:33:
[...]
Dus ik kan uit jouw opmerking concluderen datgeen mensen zijn die en WoW spelen en wel een vriendin hebben (of welke vorm van partner dan ook) ?
Ik ben het er mee eens dat het storend is als je om de 3 kwartier van die afk lui hebt... Maar soms gebeurd het... vlak voordat je aan het eind van de instance bent het eten klaar is.
Meestal laat ik het zo'n 30 minuten van te voren weten dat het eten dan ongeveer klaar zal zijn. En vraag ik dan of men er problemen mee heeft als ik 10 minuten afwezig ben. De meeste hebben er niet zoveel problemen mee. Zeker niet omdat ik het netjes aangeef van te voren. Het is niet altijd strak in te schatten hoe lang je over een instance doet. Dus je komt kwa timing niet altijd lekker uit... Maar ach... om er een rel over te gaan schoppen
Life's a bitch (or female night elf)... and then you marry one and die....
Dat is waar. Maar meestal als je het netjes en tijdig aangeeft zijn de meeste waar ik de instance in geweest ben niet echt onwillig om te wachten.Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:39:
[...]
Owh ik ken het probleem , met eten heel simpel toch als ik ga eten , Guys ...... Can replace me he wil come and you can summon him when is in the instance GL , vette pech voor mij geen loot of iets heb gehad maar ik hou hun ook niet op
Maar als ze me willen vervangen dan heb ik pech. Toch wordt vervangen wel jammer gevonden gezien we dan practies klaar zijn en ik wel de moeite genomen heb alles netjes te regelen en zover te komen.
Tuurlijk is het met een raid zo dat je duidelijk afspraken moet maken. Maar aan de andere kant...
We blijven allemaal mensen die een spelletje spelen voor onze lol. En 1 persoon maakt geen raid dus zal men het toch met z'n allen samen moeten doen.
Zolang het niet elke raid voor komt is er in het algemeen niet zoveel aan de hand. En lekker rustig een bio break en rustig wat te drinken is ook zo verkeerd nog niet niet op z'n tijd
*edit typo's
Tjah, het kan voorkomen dat je thuis woont en dan je hebt te luisteren naaar je ouders.. Maar gelukkig ben jij uit een schutting gezaagd, gelijk in een huis geplant en heb je het jong zijn overgeslagen.Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:
[...]
Hockey volk

normaal heb je wel een punt, maar deze opmerking sloeg nergens op, net zoals die van mij hierboven
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 09-11-2007 15:47 ]
Jij kent Cartman?Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:
u can just stay outside in the sun all day tossing a ball around, or u can sit at ur computer and do something that matters
hahaha
Verwijderd
Sir.... Please step out of the car..
Okay..
RESPECT MY AUTHORITAH *losgaat met gummyknuppel
Arghhh.. ik naar boven scrollen en maar niks zienImdaMned schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:46:
[...]
Tjah, het kan voorkomen dat je thuis woont en dan je hebt te luisteren naaar je ouders.. Maar gelukkig ben jij uit een schutting gezaagd, gelijk in een huis geplant en heb je het jong zijn overgeslagen.
Hockey volk
normaal heb je wel een punt, maar deze opmerking sloeg nergens op, net zoals die van mij hierboven
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:50 ]
LalVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:48:
[...]
Okay..

Ik wou dat ik nu kon zeggen:Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:48:
[...]
Okay..
"Screw you guys, I'm geuing heume'
Duurt alleen nog een uur
Verwijderd
Jaaa, dat geuing heume ook echtUTwizard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:51:
[...]
Ik wou dat ik nu kon zeggen:
"Screw you guys, I'm geuing heume'
Duurt alleen nog een uur
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:52 ]
Verwijderd
jij kent cartman uit southpark ?Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:
(tis een quote uit de make love, not warcraft episode)
edit: ik was niet too slow .. als ik de links er niet netjes bij had gezocht
hehe
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:54 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 15:54 ]
Verwijderd
AmenHelox-in-a-box schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:26:
[...]
OMG afgelopen week lvl 9 geworden met mn warrior, damn ik kan goed tanken!1one

Haha ja i know , tis orgineel van Cartman ofc , maar bedoelde een RL maatje zegt dat altijdVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:52:
Niet slim idd om in "Het Grote World Of Warcaft topic" nou net die quote te plaatsen en te zeggen dat hij van iemand is die je kent:P (ook al kan het wel ofc)
ik wil een vriend laten zien dat mijn pc het zou doen in wow instances, alleen ik speel het niet, en heb niet de tijd om de trail te spelen, of in een 40 man instance te komen.
dus ik vroeg me af of er ergens een stresstest/benchmark te downloaden is om te testen hoe hij dan zou presteren. kan iemand mij daarmee helpen?
groetjes, alex
Verwijderd
Dank daarvoor
Ja daarom editte ik ook met: Het kan wel ofc.Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:56:
[...]
Haha ja i know , tis orgineel van Cartman ofc , maar bedoelde een RL maatje zegt dat altijd, hahahahaha en ja had even moeten nadenken
maar origineel komt hij van Cartman af. Ik moest wel ff denken ja. Hij kwam bekend voor maar kon het ff niet plaatsen.
Voor zover ik weet kan dit niet. Maar waarom wil je laten zien dat hoe hij presteert als je toch niet speelt? Er zijn systeemeisen, en voor ervaringen kan je het altijd aan ons vragen.slayeer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:58:
hey,
ik wil een vriend laten zien dat mijn pc het zou doen in wow instances, alleen ik speel het niet, en heb niet de tijd om de trail te spelen, of in een 40 man instance te komen.
dus ik vroeg me af of er ergens een stresstest/benchmark te downloaden is om te testen hoe hij dan zou presteren. kan iemand mij daarmee helpen?
groetjes, alex
Zie mijn sig -> Helemaal maxed @ 1440*900 @ 60 fps
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:03 ]
zoals ik zei, ik wil mijn vriend(die wel speelt) gewoon laten dat ik het ook kan spelen. hij denk dat mijn computer zo slecht is dat ie wow niet eens aankan...Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:01:
Voor zover ik weet kan dit niet. Maar waarom wil je laten zien dat hoe hij presteert als je toch niet speelt? Er zijn systeemeisen, en voor ervaringen kan je het altijd aan ons vragen.
Zie mijn sig -> Helemaal maxed @ 1440*900 @ 60 fps
Ik had in de tijd dat ik nog fanatiek raidde een vriendin, en nu ook (wel een andereTriqster schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:33:
Dus ik kan uit jouw opmerking concluderen datgeen mensen zijn die en WoW spelen en wel een vriendin hebben (of welke vorm van partner dan ook) ?
En dan kan het niet een kwartiertje wachten?Ik ben het er mee eens dat het storend is als je om de 3 kwartier van die afk lui hebt... Maar soms gebeurd het... vlak voordat je aan het eind van de instance bent het eten klaar is.
Ik woon zelf niet samen maar ik heb m'n "ik" dagen en m'n "wij" dagen. En op die wij dagen ga ik ook niet raiden ofzo (want dan is er weinig 'wij' aan). Ik snap niet waarom ze zich niet een beetje aan kan passen, boeit het als je een half uurtje later eet.
Maargoed, waar het me vooral om ging zijn die typische pubers die gewoon midden in een instance weg of AFK gaan voor een half uur ofzo, omdat ze moeten eten en dan ook netjes moeten wachten tot iedereen klaar is enzo. Zulke types heb ik liever niet in m'n raidgroup.
Gaat leuk zijn op PvP realms, massa's nieuwe alts (dankzij 2.3) in Hillsbrad en STVVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:49:
[...]
by the way, ik ga toch maar voor horde als ik op PvP ga hoor... toch meer mijn kant
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Ach, ik zou zoiets hebben van: Laat het hem lekker denken. Jij schiet er toch niks mee op als hij weet dat jouw pc een spel kan draaien wat je niet eens speelt? Althans zo denk ik er dan over.slayeer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:05:
[...]
zoals ik zei, ik wil mijn vriend(die wel speelt) gewoon laten dat ik het ook kan spelen. hij denk dat mijn computer zo slecht is dat ie wow niet eens aankan...
Wow is op bijna elke pc wel te draaien. Collega's van mij hadden el cheapo laptops waarmee ze op werk aan het lvlen waren.
Bekijk anders de systeemeisen
Je hebt gelijk, maar besef wel dat het er in elk gezin anders aan toe gaat. Mijn ouders bijvoorbeeld, ik woon namelijk ook thuis, hechten veel waarde aan het "familliegebeuren" zoals gezamelijk eten.Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:06:
En dan kan het niet een kwartiertje wachten?
Ik woon zelf niet samen maar ik heb m'n "ik" dagen en m'n "wij" dagen. En op die wij dagen ga ik ook niet raiden ofzo (want dan is er weinig 'wij' aan). Ik snap niet waarom ze zich niet een beetje aan kan passen, boeit het als je een half uurtje later eet.
Maargoed, waar het me vooral om ging zijn die typische pubers die gewoon midden in een instance weg of AFK gaan voor een half uur ofzo, omdat ze moeten eten en dan ook netjes moeten wachten tot iedereen klaar is enzo. Zulke types heb ik liever niet in m'n raidgroup.
Ik werk fulltime, ik raid, ga uit, heb vrienden en vriendinnen die aandacht nodig hebben, maar mijn ouders zijn er ook. Ik vind het niet kunnen, dat jij de mensen die altijd voor je klaar staan, zo even opzij zet omdat je je spelletje wilt afmaken. Zeker als je nagaat dat ik mijn ouders het minste zie. Ik ben haast nooit thuis en als ik thuis ben slaap ik, raid ik of eet ik. Dat ene moment wat er is ga ik niet opofferen om te kunnen wowen (kan ook iets anders zijn). Thuis heb ik me aan te passen aan mijn ouders en niet andersom.
Op het moment dat je dit niet meer kan opbrengen, ben je groot genoeg om je eigen weg te gaan. En dat ben jij blijkbaar, maar hou ook rekening met de anderen die nog wel thuiswonen.
Maargoed, wij eten op "vaste tijden" en als dat moment er aan komt ga ik geen instance in. Ik kan het gewoon niet afmaken
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:17 ]
Dan laat je hem op jouw pc op zijn account spelenslayeer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:05:
[...]
zoals ik zei, ik wil mijn vriend(die wel speelt) gewoon laten dat ik het ook kan spelen. hij denk dat mijn computer zo slecht is dat ie wow niet eens aankan...
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Spel installeren met zijn CDs (/DVD) en inloggen met zijn account?slayeer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:05:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Tot nu toe geen enkel probleem geweest. Kreeg wel naar mijn hoofd toe geworpen dat ik te oud was om dan nog WoW te spelen. Toen was het geen evilpope meer, maar evilopa.
RL gaat bij altijd voor WoW bij mij. Als mensen daar last van hebben dan gaan ze niet mee of ze kicken me uit de groep, voor mij geen probleem.
Het gaat er gewoon om dat je het van te voren aangeeft. Dan kunnen ze alvast erop anticiperen.
Time spend gaming is time spend well
Verwijderd
by the way: weet iemand nog een goede server waar ik op kan beginnen, niet teveel high level etc en beetje ok verhoudingen????? of een goede guild????Kapoen schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:08:
[...]
Gaat leuk zijn op PvP realms, massa's nieuwe alts (dankzij 2.3) in Hillsbrad en STV
AuchindounVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:11:
[...]
by the way: weet iemand nog een goede server waar ik op kan beginnen, niet teveel high level etc en beetje ok verhoudingen????? of een goede guild????
Elke Server kan je goed terecht om te beginnen verhoudingen verschillen , en een goeie guild voor als je low lvl bent boeit ook niks want je doet toch niks serieus behalve instance PUG of Lvle , als je 70 bent kan je uitkijken naar een wat beter guild Bv , dus zoveel maakt het niet uitVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:11:
[...]
by the way: weet iemand nog een goede server waar ik op kan beginnen, niet teveel high level etc en beetje ok verhoudingen????? of een goede guild????
Maar kom naar Bladefist altijd gezellig en allot of fun in the Trade channels , en zoals altijd de horde wint alle PVP's
Als ik weet dat m'n vriendin langskomt voor een stevig robbertje quality time dan ga ik ook niet een instance in. Dus met wat je hier beschrijft heb ik geen problemen, jij managed je tijd goed en houdt er rekening mee dat je niet midden in een instance af kunt haken.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:10:
Maargoed, wij eten op "vaste tijden" en als dat moment er aan komt ga ik geen instance in. Ik kan het gewoon niet afmaken
Kijk, en dat je kind als een gek aan het janken is, okay, kan een keer gebeuren. Maar ik vind dat je er rekening mee moet houden dat je het niet kunt maken om halverwege een instance gewoon weg te gaan (en te blijven), je naait hier 4 anderen mee.
Verwijderd
quote]Pedr0 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:16:Mektheb schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:18:
[...]
Maar kom naar Bladefist altijd gezellig en allot of fun in the Trade channels , en zoals altijd de horde wint alle PVP's( blackout )
[...]
Auchindoun
[/quote]
Zijn er veel nederlander????
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:23 ]
Verwijderd
Maar die user had het er toch over dat het eten bijvoorbeeld eerder klaar was? Mijn ouders verwachten ook dat ik dan gewoon aanwezig ben. Ik weet dan niet wat "eerder" is. Is dat een kwartier, of een uur.Hydra schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:21:
[...]
Als ik weet dat m'n vriendin langskomt voor een stevig robbertje quality time dan ga ik ook niet een instance in. Dus met wat je hier beschrijft heb ik geen problemen, jij managed je tijd goed en houdt er rekening mee dat je niet midden in een instance af kunt haken.
Kijk, en dat je kind als een gek aan het janken is, okay, kan een keer gebeuren. Maar ik vind dat je er rekening mee moet houden dat je het niet kunt maken om halverwege een instance gewoon weg te gaan (en te blijven), je naait hier 4 anderen mee.
Als het een kwartier is, heb ik zoiets van: Tja, dit had je kunnen weten. Als het een uur is dan had je het misschien wel af kunnen maken.
Maar verder ben ik het wel met je eens.
Het beste zou zijn om dit van te voren aan te geven. Als ze je dan meewillen dan weten ze wat ze kunnen verwachten. Maar dit zei iemand anders ook al.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:26 ]
Als je weet dat je binnen een bepaald tijdsbestek moet eten en daardoor niet een instance af kan maken en/of minstens 4 mensen rustig een half uur moet laten wachten, dat je dan gewoon niet moet gaan.
Heb het zelf 2 keer meegemaakt dat iemand de groep lange tijd laat wachten doordat hij/zij moest eten. Tegenwoordig is het gewoon gelijk een kick uit de groep en replacement zoeken, bovendien kom je op /ignore en als ik helemaal pissig ben meld ik het gerust ook nog even aan de guildleader wat een onbeschoft persoon ie in de guild heeft.
Ik denk dat er op elke server wel nederlanders zitten.....entja, wat is veel??
31% Alliance 69%horde de laatste keer dat ik checkte

Gister nog zoiets gehad.Hooli-gan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:25:
Persoonlijk vind ik mensen die een groep aangaan voor een instance en dan na halfuur, 45 minuten, spelen afk gaan om te eten, of zelfs de groep verlaten om te eten, echt onbeschoft.
Als je weet dat je binnen een bepaald tijdsbestek moet eten en daardoor niet een instance af kan maken en/of minstens 4 mensen rustig een half uur moet laten wachten, dat je dan gewoon niet moet gaan.
Heb het zelf 2 keer meegemaakt dat iemand de groep lange tijd laat wachten doordat hij/zij moest eten. Tegenwoordig is het gewoon gelijk een kick uit de groep en replacement zoeken, bovendien kom je op /ignore en als ik helemaal pissig ben meld ik het gerust ook nog even aan de guildleader wat een onbeschoft persoon ie in de guild heeft.
Een groep naar Alcatraz, Druid als tank komen de eerste boss room in clearen de hele boel.
Ja kunnen we deze boss niet skippen, hij is irritant en niet leuk en en en en. Je kent het wel.
Niks we doen hem gewoon, oke 2min later lag die zo irritante boss al plat. Weer verder druid had nogal haast en ja hoor wat ik al verwachtte, meneer kilt de Karazhan key mob en 1 pull later, ja sorry jongens ik moet naar bed doei... en Hearthstone weg..
15min later zat ie in BM, ook maar gelijk op mijn ignore lijst gezet.
Wel grappig iets, ik was 2 uur eerder uit een guild gestapt omdat ze met 100man aan unieke leden, het niet voor elkaar kregen vaker dan 2x in de week 25man raids te vormen en ze alles en iedereen maar lieten joinen. 1x raiden bij welke guild die druid zat
Verwijderd
Post 's wat specs dan. WoW draait zo ongeveer op elke kolenbak nog wel. Wbt instances en performance; de pc van mn vriendin (amd2600+, fx5200) draait zelfs nog WoW. En in pre-raid instances gaat de performance alleen maar omhoog, omdat de viewing distance niet zo ver is. MC, BWL, Kara, het loopt allemaal speelbaar op die machine. Dus tenzij je nog met een GF3 (waarmee het ook nog speelbaar is btw, zij het qua gfx niet veel) zit, zal het vast wel lopen.slayeer schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:58:
hey,
groetjes, alex
I think im going to take the quit stick on this one
Dit topic is gesloten.