Het Meizu M8 topic ![]() | |
Inhoudsopgave | |
Nadat we met Meizu kennismaakten doormiddel van de M3 en de M6 komen de Chinese PMD-makers met een nieuwe speler. Waar de vorige spelers nog helemaal gericht waren op het audio/video afspelen, moet deze M8 een echt multifunctioneel apparaat worden. De M8 heeft zelfs een telefoonfunctie. Door de grote gelijkenissen met de iPhone is dit apparaatje al snel bestempeld als ordinaire kloon van Apple. Maar als we naar de ervaringen met de vorige generatie Meizu-spelers kijken, ziet men al gauw dat Meizu geen doorsnee Chinese kopiëerfabriek is. Ook de specificaties liegen er niet om. | |
De precieze specs zijn nog niet bekend. Dit komt omdat er nog geen echte productaankondiging is geweest. De hieronder volgende specs zijn wat er op moment van schrijven bekend is.
Uiteraard is dit lijstje nog lang niet compleet, maar het ziet er veelbelovend uit. Over de prijzen van de M8 zijn verschillende berichten verschenen. De laatste info:
Vergelijking met de iPhone![]() | |
M8![]() NOTE: Dit is een iets ouder plaatjs. Meizu heeft het design ietsje veranderd, wat op de volgende pic geïllustreerd is: ![]() ![]() En dan is dit waarschijnlijk de final, mét knoppen: ![]() Video'sHands-on video prototype User interface De final versie in actie | |
De spelers zijn nog niet uit, dus dit is nog leeg | |
Over de UI van de M8 is al een hoop geschreven. Veel kritiek viel Meizu ten deel omdat de UI veel op die van de iPhone zou lijken. Meizu heeft geprobeerd om de UI te verbeteren wat dit als (voorlopige?) resultaat heeft:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Note: Deze plaatjes zijn nieuwer dan de video's die hierboven staan. De video's over de UI van het prototype zijn dus een beetje outdated, maar nog steeds de moeite van het bekijken waard. | |
• MeizuMe - Meizu fansite. • Meizu M8 GUI • Gallery met pics: M8 vs. iPhone. • Nog aan te vullen. | |
Overige | |
Poll: Meizu of Apple? • Apple. Dit zijn gewoon rip-offs • Doe mij maar Apple • Doe mij maar Meizu • Meizu. Goedkoper/beter dan Apple Ook een poll maken? Klik hier Ik heb deze poll gemaakt zodat Apple vs. Meizu flamewars achterwege kunnen blijven. Uit je eventuele frustraties of rants maar in de poll of post op Fok! Heb je op- of aanmerkingen, stuur dan even een mail naar Deze topicstart is gemaakt door RoD |
[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 02-10-2008 23:55 ]