Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:19
Het is alweer ruim een week geleden dat hier gepost is, ik kan wel zeggen dat de M8 waarschijnlijk in oktober gaat uitkomen, op zijn laatst in november. Meizu moet nog een licentie regelen voor de M8 voor ze hem kunnen uitbrengen. Ook komt er later een witte versie op de markt en waarschijnlijk halve wegen 2009 de 3G versie.

Bron: Meizu M8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Als we al in dat stadium zitten zouden er binnenkort ook reviewexemplaren naar reviewers gestuurd moeten worden denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ik ben momenteel in hong kong en op zoek naar een vervanger van m'n meizu m6 (die ik ook in HK had gekocht)
Helaas merk ik nu dat meizu niet al te populair meer is hier (flinke understatement). De grote ketens die meizu in hun collectie had, hebben het merk laten vallen. De kleine zaakjes ook.

Ik denk dat de chinese merken een slechte imago krijgen door de extreem goedkope chinese PMPs, MP3-spelers, telefoons etc.
Als meizu M8 uit komt, dan moet het wel opboksen tegen de iphone marketing moloch... meizu m8 moet het echt hebben van de fanbase hier...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
De UI is (wederom) gewijzigd...vind het de mooiste tot nu toe :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.meizume.com/img/u/8557d039fecde96f1c8deb18fbcd6bfdjpg Afbeeldingslocatie: http://www.meizume.com/img/u/02af546524bc6382de210f3e1b4241b5jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.meizume.com/img/u/007c95ffc2451842d35b3c168398d42ajpg Afbeeldingslocatie: http://www.meizume.com/img/u/541aef8d3900ebd863e6a5add9345f68jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.meizume.com/img/u/f1b02357ff5094d788944ecb4e4fef05jpg

Bron: meizume

edit: rechtsbovenin staat toch niet voor 29 augustus heh :P Zou een beetje ongeloofwaardig overkomen...misschien iets met aantal e-mail/sms-berichten?!?

edit2: oud nieuws, toch mooie pics

[ Voor 14% gewijzigd door Gusev op 26-08-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is allang bekend, en ja, het is mooi :) En het laat zien dat Meizu ook in staat is om zelf wat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
sorry :P had het hier niet zien langskomen volgens mij...maar hebben ze die UI zelf ontworpen las namelijk iets over een samenwerkingsverband?

edit: staat notabene in de SP... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Gusev op 26-08-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneia
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:58
Volgens mij staat het niet in de startpost, maar ze werken wel samen met een ander bedrijf.
Eicodesign volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:36
Er is eindelijk een video van de interface

http://www.meizume.com/minione-m8/6853-m8s-video.html

Het ziet er goed uit, vooral voor een versie die nog niet helemaal af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
djceebee schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:36:
Volgens mij staat het niet in de startpost, maar ze werken wel samen met een ander bedrijf.
Eicodesign volgens mij.
Dat klopt, die hebben de interface ontworpen, staat ook ergens in dit topic :)

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Regul schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:52:
Er is eindelijk een video van de interface

http://www.meizume.com/minione-m8/6853-m8s-video.html

Het ziet er goed uit, vooral voor een versie die nog niet helemaal af is.
Lol, met de grafische demo tonen ze wel heel duidelijk aan voor welk publiek het bestemd is.
Om even een vrouw onvriendelijke opmerking te maken: Mjam!!! :9

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:42

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ganymedus schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:28:
[...]

Lol, met de grafische demo tonen ze wel heel duidelijk aan voor welk publiek het bestemd is.
Ach vrouwen zijn mooie wezens ;). En de telefoon mag er ook zijn. Ik heb zelf een HTC Touch cruise gekozen, maar deze tel. blijft interessant!! Ik kijk uit naar de reviews van deze mooie phone

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
ik wilde deze phone erg graag, maar helaas duurt het me allemaal te lang en heb ik de diamond gekocht. Ook leuk speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39
Dat is al best een tijd bekend ;)

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Laatst online: 15-08-2023
Ganymedus schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:28:
[...]

Bij de meeste demonstraties van producten van Meizu door J.Wong worden vrouwen gebruikt. Ook bij presentaties van de M6. En kijk maar op de foto's van het "nieuwe" UI. Daar zijn ook vrouwen op te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat is niet alleen bij Meizu zo hoor. Volgens mij is dat heel gebruikelijk. Met een stel aantrekkelijk dames ernaast is je product (hopelijk) ook een stuk aantrekkelijker.

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Met alle respect, maar ik volg dit topic al een tijdje. De M8 leek me een interessant apparaat. Maar ondertussen is het toch al een vreselijk verouderd apparaat dat een aantal essentiele functionaliteiten mist? Geen G3, geen GPS om es wat te noemen. Wat maakt dit toestel nou nog aantrekkelijk t.o.v. de concurrenten? Daarnaast draait het op een besturingsysteem dat 'slechts' een afgeleide is van Windows Mobile. Hoe groot is de kans dat bestaande applicaties hierop kunnen draaien, of dat er zelfs iets voor wordt gemaakt indien WM apps niet compatibel zijn? Ik snap even niet meer wat dit toestel nog interessant maakt. Nogmaals, ik bedoel het absoluut niet negatief. Het komt meer voort uit verbazing dat (ook internationaal) dit toestel nog zoveel aandacht krijgt. Dat begrijp ik niet, zker niet als je bedenkt dat het toestel nog niet eens op de markt is.

[ Voor 4% gewijzigd door roma0803 op 25-09-2008 17:04 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, hoe langer het duurt, hoe minder interessant dit apparaatje wordt. En ik moet eerlijk zeggen dat de interesse bij mij ook rap minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hij is wel onderweg: http://www.electronista.c...meizu.m8.due.in.december/
Niet alleen de vertraging is jammer, ook het schrappen van belangrijke zaken als de uitgebreide codec-support. Ik denk dat ze dat nog wel hadden kunnen gebruiken om hun marketing op te baseren en zich zo toch nog te onderscheiden van andere grote touchscreen devices. Ondanks dat ben ik toch wel benieuwd hoe de interface eruit gaat zien.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Eh, december? Laatste berichten gaven aan dat ie in september/oktober uitkwam. Nog weer meer vertraging dus. Ik kan me nu eigenlijk niet meer voorstellen dat het nog een succes gaat worden. Niet als je kijkt wat er de afgelopen tijd allemaal voor telefoons uitgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:48
Kdenk dat hij nu erg achter loopt.
Had eerst wel interesse maar sinds HTC ook met een leuke toestel kwam is het eigenlijk wel weggezakt
HTC Touch HD ziet er echt veel beter uit.
Al zal dit ding het dan vooral van de prijs moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:22:
Eh, december? Laatste berichten gaven aan dat ie in september/oktober uitkwam. Nog weer meer vertraging dus. Ik kan me nu eigenlijk niet meer voorstellen dat het nog een succes gaat worden. Niet als je kijkt wat er de afgelopen tijd allemaal voor telefoons uitgekomen zijn.
Nog steeds wel de phone met de hoogste resolutie denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Joepie.. net of dat bepaald of een telefoon goed is ja/nee :)

Tis niet te hopen dat meizu al hun geld hierin heeft gestoken anders kan het nog wel eens verkeerd uitpakken voor hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
J. Wong heeft weer eens wat vraagjes beantwoord. In het kort: het toestel is weer meer gecrippled.

Ik ben er nu min of meer van overtuigt dat dit toestel behoorlijk gaat floppen. Wat een deceptie is dit geworden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

duderuud

Sliden is koel

Pff...niet eens interne GPS. Damn...al die tijd 'voor niks' zitten uitkijken naar dit apparaat ;(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-08 14:41
Hmmm ziet er wel erg leuk uit!!
Hebben jullie al enig idee wat de prijs zou worden van die toestel?
heb hier en daar gelezen 250euro voor 8gb en 16gb voor 300euro
over levering hier kan ik weinig vinden.

Zou deze telefoon al beschikbaar zijn in Zuid Korea? Ga namelijk over 8 weken
naar Seoul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Lees het linkje hierboven eens door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Hij zit er nu echt aan te komen http://www.11musix.com/
Uitlevering vanaf 22 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik geloof het pas zodra hij echt in de winkels ligt :) Ben opzich wel benieuwd naar ervaringen, maar ik verwacht na zo'n lange tijd eigenlijk niets spannends meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
In de categorie "hij komt nu toch echt bijna", weer iets nieuws. Meizu heeft z'n homepage vernieuwd alwaar de M8 nu op de voorpagina staat.

Ook is er nu een Chinese productpage te vinden voor de M8. Edit: er is ook een 3D-demo

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 23-11-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51

HaTe

haat niet

Is het geheugen ook uitbreidbaar?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik geloof het (helaas) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In 2007 was dit een geweldige telefoon, maar zo bijzonder is hij tegenwoordig toch niet meer? Ik zou dan eerder voor een HTC Touch (pro) gaan die je gewoon in Nederland kunt kopen ipv dit ding importeren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij is inderdaad niet zo bijzonder meer tegenwoordig. En daarbij komt nog eens kijken dat er een boel features geschrapt zijn. Desondanks blijft het wel aardig om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Het enige bijzondere zou een lekker lage prijs zijn. Dit is een concurrent voor de Touch HD, die nog ongeveer €550 kost. De M8 is voor veel minder aangekondigd.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Persoonlijk denk ik dat hij ook nog wel met de iphone kan concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
xminator schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:38:
Persoonlijk denk ik dat hij ook nog wel met de iphone kan concurreren.
Wel een probleem dat hij volgens mij geen 3G heeft.. Dat komt wel in een latere versie volgens mij. Trouwens, de UI ziet er nu wel echt goed uit, alles lijkt erg goed te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
marcieking schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:39:
Het enige bijzondere zou een lekker lage prijs zijn. Dit is een concurrent voor de Touch HD, die nog ongeveer €550 kost. De M8 is voor veel minder aangekondigd.
Inderdaad, een lage prijs zou er voor kunnen zorgen dat mensen die weinig verwachten van een telefoon (het ding heeft namelijk geen 3G) en vooral een goede mediaspeler zoeken, toch het ding kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ik ben aan het zoeken naar (wachten op) een nieuwe mp3speler, en toen kreeg ik het bericht dat me abonnement van me telefoon bijna afloopt. Dus toen kwam ik erop dat een iPhone of zoiets als dit wel een goeie oplossing zou zijn.
Ik ben echter qua mp3speler aan het wachten op de S9 (Cowon). Hoe verhoudt deze Meizu zich tot een echte mp3speler als de S9 (qua features en kwaliteit)? Ik neem aan dat ie op muziekgebied wel wint van een iPhone en overige soortgelijke modellen van HTC/LG/Samsung, of niet? Of is daar nog niks over te zeggen omdat ie nog niet uit is?
En waarbij ze bij de iPhone over klagen is de batterijduur. Hoe zit dat hier? (heb gezocht, maar kon het niet vinden behalve dat ie uitwisselbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-05 17:15

Av-

Telefoon ziet er heel goed uit. :9~ Vraag me af of deze telefoon hier in Nederland ooit in combinatie met een abonnement aangeboden gaat worden. Op zich zelf lijkt deze telefoon een goede koop, maar als je naast de 400 euro voor de telefoon ook nog 25 per maand gaat neerleggen voor je belminuten en internet loopt dat toch hoog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
eswa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:01:
Ik ben aan het zoeken naar (wachten op) een nieuwe mp3speler, en toen kreeg ik het bericht dat me abonnement van me telefoon bijna afloopt. Dus toen kwam ik erop dat een iPhone of zoiets als dit wel een goeie oplossing zou zijn.
Ik ben echter qua mp3speler aan het wachten op de S9 (Cowon). Hoe verhoudt deze Meizu zich tot een echte mp3speler als de S9 (qua features en kwaliteit)? Ik neem aan dat ie op muziekgebied wel wint van een iPhone en overige soortgelijke modellen van HTC/LG/Samsung, of niet? Of is daar nog niks over te zeggen omdat ie nog niet uit is?
En waarbij ze bij de iPhone over klagen is de batterijduur. Hoe zit dat hier? (heb gezocht, maar kon het niet vinden behalve dat ie uitwisselbaar is)
Het ding is er nog niet, dus hoe kan hier nu al iets over gezegd worden? Laten we eerst de eerste reviews maar eens afwachten ;) Wel *zou* er een betere geluidschip in komen dan in de Meizu M6, en die had toch al best behoorlijke kwaliteit qua geluid.

• eswa
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ok, nee ik dacht dat er misschien al wat meer over bekend zou zijn. Maar ik blijf hem in de gaten houden. Ik las dat ie uit zou zijn in China? Wanneer is het idee dat ie naar NL komt? (komt ie zeker?)

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Laten we het maar niet over de release hebben. Die is nu al *zo* vaak uitgesteld dat geen zinnig mens er meer iets over kan gaan zeggen. Er zijn ontelbare beloftes geweest dat ie nu toch echt zou komen. Ik geloof het pas zodra hij in de winkel ligt en de eerste mensen hem daadwerkelijk in handen hebben. Van Meizu kun je in ieder geval niet op aan. Ik dacht in ieder geval dat er gemeld werd dat ie in december uitkwam. Maargoed, dat zeiden ze ook van november, oktober, september, etc.

Afwachten dus. En vooral niet ergens vanuitgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nu toch officieel:

Meizu lanceert iPhone-kloon M8 volgende week

Even wachten op reviews. Ben benieuwd wat de eerste indrukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk best wel benieuwd of dat ding een beetje kont schopt, zou leuk zijn als ie voor een fractie van de prijs meer kan dan de iPhone. Lijkt me een mooie fluim in het gezicht van meneertje Apple in zijn ivoren toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

iemand de review al gelezen?
http://64.233.183.113/tra...0MKuH8l_QhP0ku6AbpiCpuRfQ

foto's zijn verbazingwekkend goed.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb de review ook gelezen. Foto's zijn inderdaad behoorlijk goed. Daarnaast lijkt de overall performance van het ding ook erg goed. Alles lijkt behoorlijk goed te werken als ik die review moet geloven, en ze zijn ook bijzonder lovend in hun conclusie. Wel lijkt het erop dat niet alle programma's even goed werken door de hoge resolutie van de M8. Als het ding hier uitkomt met een aantrekkelijke prijs zie ik het nog wel wat worden, ondanks het feit dat de features niet meer zo revolutionair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hij trekt me ook wel. Ik vind hem mooier dan de iphone iig. En je hoeft vast geen rare software te gebruiken zoals itunes. Gewoon een iphone zonder al die rare restricties. Lijkt me wel wat.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ook zonder 3G. Helaas loopt de M8 op sommige gebieden nog wat achter. Anders had het de iPhone naar mijn mening zonder enige moeite verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat wordt dan weer een jaar wachten op de opvolger, kijken of die wel 3g krijgt.

[ Voor 25% gewijzigd door kronk op 03-12-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

RoD schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:50:
Ik heb de review ook gelezen. Foto's zijn inderdaad behoorlijk goed. Daarnaast lijkt de overall performance van het ding ook erg goed. Alles lijkt behoorlijk goed te werken als ik die review moet geloven, en ze zijn ook bijzonder lovend in hun conclusie. Wel lijkt het erop dat niet alle programma's even goed werken door de hoge resolutie van de M8. Als het ding hier uitkomt met een aantrekkelijke prijs zie ik het nog wel wat worden, ondanks het feit dat de features niet meer zo revolutionair zijn.
Dat resolutieprobleem heb je natuurlijk ook met oude programma's die op je nieuwe telefoon werken.

Ik mis helaas nog wel een GPS en G3. Maar we zullen zien volgend jaar. Kans is natuurlijk wel groot dat er dan een nieuwe iphone is en de m8 dan achter de feiten aanloopt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel 023
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-03 10:49
Inmiddels ook al uit elkaar geschroefd.
Lijkt op degelijke bouwkwaliteit

http://translate.google.c...%2Fthread-719230-1-1.html

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat had ik wel verwacht, Meizu is zeker geen B-merk :) Maar mooi dat het in ieder geval bevestigd wordt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Is het al bekend hoe je de meizu m8 kan importeren naar nederland? Ik kan er zelf eigenlijk nergens iets over vinden. Of heeft het gewoon geen nut door de hardware ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Logisch dat je er niets over kan vinden. Het ding is nog altijd niet uit. Ondanks geruchten dat hij deze week uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik op meizume.com lees zijn er nog altijd onduidelijkheden of en wanneer die gereleased wordt.
Ik lees uitgesteld tot de zomer 2009. En dan nog altijd geen GPS tv out denk ik
Een persoon heeft em al getest en heel veel software kan je niet op installeren...nou daar heb je lekker veel aan. Nee als meizu zo omgaat, kan je ook lang wachten op firmwares.

Persoonlijk denk ik dat ze teveel hooi op hun vork hebben genomen. Ze zijn niet zo groot.
Ze hadden beter op hun telefoon Android moeten installeren. Scheelt een hoop ontw kn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
arieman007 schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:05:
Is het al bekend hoe je de meizu m8 kan importeren naar nederland? Ik kan er zelf eigenlijk nergens iets over vinden. Of heeft het gewoon geen nut door de hardware ofzo?
Geen idee of je de winkel kunt vertrouwen, maar: link

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Iemand op Meizume lijkt hem te hebben: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:19
Nog een video review met 'schamele' Engelse ondertiteling.
http://www.meizume.com/me...na-english-subtitles.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
Shopsurvey's mogen in de pricewatch :)

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 00:16:
[mbr]Shopsurvey's mogen in de pricewatch :)[/]
hoe bedoel je dat, dat we niet mogen praten of hij er al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
offtopic:
Shopsurvey's zijn ervaringen met webshops, die kun je dus op de Frontpage plaatsen. Hier kun je dus wel over de M8 praten :)

Veel nieuwe pics van iemand die de M8 heeft, overigens.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 20-12-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Lang geleden dat ik keek hoe het met de M8 stond.. maar zo te zien is het niet bij vaporware gebleven. Echter, tegen de tijd dat de Europese release een feit is (of dat-ie hier uberhaupt goed verkrijgbaar is, danwel via betrouwbare import) zijn we ongetwijfeld weer een paar maand verder en erg interessant vind ik het niet meer. Toen hij (lang geleden) werd aangekondigd waren de specificaties onvoorstelbaar: gigantische resolutie, GPS, WiFi en 3G, strak design, lage prijs, etc. Maar inmiddels zie je die dingen veel vaker voor een goede prijs, dusja, ze zijn gewoon te laat imo.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Verwijderd

1e generatie heeft geen 3G, GPS en tv out.
De Meizu M8 bestaat en is mondjesmaat te koop. Het duurt allemaal erg lang.
Maar omdat de volgende generatie windows mobiel pas eind 2009 komt en Android in mijn ogen nog niet echt volwassen is kan ik nog wel wachten.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het duurt té lang. De M8 heeft zijn uniekheid verloren en is nu een beetje een tweederangs product geworden imo. Ondanks dat het misschien allemaal wel goed zal werken. Het is gewoon niet genoeg meer vandaag de dag.

Verwijderd

Ik lees op meizume.com dat er nog vele fouten zitten. Zoals slecht bereikbaarheid, slecht ontvangst bellen
spontane uitval, camera die uitvalt etc etc........

Eer het allemaal opgelost is ben je maanden verder en kan je lang wachten op een 2e generatie met 3G GPS etc.

En niet alle software kan je erop installeren ondanks dat het op windows gebaseerd is
Niet handig.

Maar laten we niet vergeten dat Meizu niet een groot bedrijf is en dit hun eerste telefoon en grote software is die ze ontwikkelen.

HTC maakt al jaren telefoons en Apple al jaren software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Ik heb zonet de Meizu M8 in mijn handen gehad van een mede-eigenaar van *spam*
Echt een geweldig toestel!! De telefoon ziet er veel mooier uit dat je op internet ziet!
En het ligt ook perfect in je handen.
Het touchscreen is zelfs even gevoelig als die van een Iphone!

Hij vertelde mij dat er nu al 4-updates zijn geweest voor deze telefoon. Het bereik zoals ik hier heb gelezen is nu denk ik opgelost.
Ook is mij verteld dat dit nog maar een 'beta-versie' is. Maar alles werkt gewoon perfect zonder enige fouten.

De icoontje's kan je veranderen in het register en ook alle text is via het register makkelijk aan te passen!

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 21-01-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Meizu heeft ook een SDK gereleased. En de M8 heeft inderdaad nogal wat updates gekregen.

Changelog:
0.8.0.3
1. Support for contact export and import
2. Call History: Last number called is now in a distinctive color
3. Fixed some SIM management bugs
4. Changed the way volume is adjusted
5. Adjusted the number of words per page e-book. To use the new version of the e-book feature, please delete the old versions of Ebook.ini and Ebook.dat
6. More SMS settings
7. New GPRS settings: proxy server, proxy port
8. Changed the way desktop icons can be moved
9. Fixed a bug where e-mails were sent without a subject
10. Fixed the problem where the screen would sometimes brighten automatically
11. Music player now supports CUE file
12. Optimization of wallpaper feature
0.9.0.0
1. Calendar now syncs with Outlook
2. USB charging option added in Settings
3. Backup now supports calendar, SMS, call records, alarms as opposed to only contacts
4. Fade-out option added to music player
5. Automatic stop option added to music player (might be auto detection of headphone jack removal??)
6. Playlists can be launched from the Music tab
7. CUE files can now be opened from the browser
8. Copy & paste function added
9. Screenshot function added
10. Added vibration when line is connected
11. Fixed a bug with the alarm clock and snooze mode
12. Video player now supports switching between files
13. Camera digital zoom function added
14. Adjustment of bundled ringtones (??)
15. E-book App now supports page flipping
16. SIM card battery leak issue fixed
16. 15 second restriction for ringtones in locked mode removed
Ziet er goed uit. Veel verbeteringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 250 euro mogen de concurrenten zich zorgen maken ;)
Alleen welke nav software kan erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:55:
Volgens mij heeft de M8 uberhaubt geen GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:02:
[...]

Volgens mij heeft de M8 uberhaubt geen GPS.
Dat klopt, je kan wel verbinding maken met een gps muis

Eigenlijk heel jammer, volgens mij is dat toch niet zo moeilijk te implementeren. Wie weet als ze buiten China gaan verkopen dat GPS en 3G erbij komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:05:
[...]

Dat klopt, je kan wel verbinding maken met een gps muis

Eigenlijk heel jammer, volgens mij is dat toch niet zo moeilijk te implementeren. Wie weet als ze buiten China gaan verkopen dat GPS en 3G erbij komen.
Neem aan van wel... Bluetooth en GPS zijn volgens mij verboden in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Echt waar? 8)7 Heb je daar een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Ik bedoel Wifi... Bluetooth moest gekraakt worden op de Meizu M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wishmasterUT2k4 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:20:
Ik bedoel Wifi... Bluetooth moest gekraakt worden op de Meizu M8.
Wifi is op de M8 ook te kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

*te spammerig* daarbij horen levertijden niet in dit topic

[ Voor 137% gewijzigd door pven op 26-01-2009 10:36 ]

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 11:51
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:55:
Ze hebben hier op GOT al op een paar medionachtige devices tomtom kunnen installeren. Die draaiden WinCE 5, dus ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om hier tomtom op te zetten.

Moet zeggen dat ik voor 200-250 nog wel geinteresseerd ben, maar de huidige prijs van 399 is wel heel veel voor een 2g telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjandijk162 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:45:
[...]

Ze hebben hier op GOT al op een paar medionachtige devices tomtom kunnen installeren. Die draaiden WinCE 5, dus ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om hier tomtom op te zetten.

Moet zeggen dat ik voor 200-250 nog wel geinteresseerd ben, maar de huidige prijs van 399 is wel heel veel voor een 2g telefoon.
Klopt, als je die Nokia 5800 bekijkt met huidige prijs rond de 300 incl abo. Ook niet mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Vandaag wordt de M8 officieel gereleased in China.Het 8GB model gaat 2,380 Yuan (277 euro). Voor de 16GB versie ben je daar 2,880 Yuan (335 euro) kwijt. Dan heb je wel een M8 zonder WiFi. De versie die er al eerder was was een beta versie, en die vandaag uitkomt is de echte.

[ Voor 15% gewijzigd door Vihaio op 18-02-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Vihaio schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:27:
Vandaag wordt de M8 officieel gereleased in China.Het 8GB model gaat 2,380 Yuan (277 euro). Voor de 16GB versie ben je daar 2,880 Yuan (335 euro) kwijt. Dan heb je wel een M8 zonder WiFi. De versie die er al eerder was was een beta versie, en die vandaag uitkomt is de echte.
Damn, 335 euro vind ik hier al veel geld, laat staan dat ze hier nog wel duurder zullen worden.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Niet goedkoop inderdaad. Dat was imo het enige wat de M8 nog kon "redden"... de prijs. Nu deze ook niet bijzonder gunstig uitvalt denk ik niet dat de M8 met de concurrentie mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20665

Met wifi, zonder is ook te koop, voor zelfde prijs...

Vind 400 dollar nou niet de prijs die ik er voor gehoopt had, of er voor wil neertellen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
0.9.0.1
1. modify some function interface
2. Fix sound level less than 4 went pause music player will cause system "hang"
3. Fix LCD reflash rate un-consistence after end the call
4. Improve sound quality during conversation for some bluetooth headset
5. Fix some software "hang" cause task manager malfunction.
6. Improve screen shot image quality
7. Fix focus after digital zoom
0.9.0.3
1. Theme/skinning support added
2. Music player now supports the MIDI format
3. SRT subtitles now supported for video
4. Increase the stroke input method
5. New timezones added (YES!!!)
6. Amended the lunar cycle error
7. Adjusted settings option order
8. Task Manager changed, can now be accessed from desktop
9. Improve the speed of GPRS
10. Improve browser toolbar functionality
11. MMS now supports MID and GIF formats
12. Improved accuracy of GPRS traffic statistics
13. During call, it's now possible to swap to bluetooth headset (thanks waja2000!)
14. Fixed a problem with Outlook contact syncing
15. Video player now remembers where each video lefts off
16. Support for Activesync connection via Bluetooth
Bron: Meizume.

In ieder geval lijken de firmware updates best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per toeval struikel ik dit forum in opzoek naar een leuk tijdelijk alternatief ( half jaar ong.)voor een nieuwe telefoon.
Maar of dit nu een vereidelde mp3 speler is of juist een multifunctionele telefoon ben ik nog niet echt uit.
De prijs vind ik iig wel erg heftig voor dit toestel, hoop dat tegen de tijd hij in europa en hopelijk ook nederland zefl uitkomt, de prijs iig rond de 2 a 300 zal zijn.
iemand enig idee wanneer hij in europa uitkomt of dat er misschien een goedkope import deal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Of dit een multifunctionele telefoon is hangt af van je eigen eisen. Het ding kan best wel wat. Grootste gemis zal waarschijnlijk voor de meeste mensen 3G-ondersteuning zijn. Verder kun je dit ding óók een veredelde mp3speler noemen, of liever gezegd, een veredelde PMD. Meizu focust zich namelijk behoorlijk op het afspelen van media. Veel ondersteunde codecs, een goede geluidschip, 3,5mm-aansluiting (dat het zo lang heeft moeten duren bij andere telefoons vind ik echt beschamend) en nu zelfs met een firmware update ondersteuning voor ondertitelingen. Als je een PMD zoekt, en daarbij een telefoon met een bepaalde, niet echt veeleisende, functionaliteit, dan kan de M8 best wel wat voor jou zijn. Alhoewel ik de reviews nog niet echt gezien heb denk ik wel dat de M8 uitblinkt in het afspelen van media. Ook al heeft Meizu B-framessupport geschrapt. Misschien vinden we die overigens ook wel weer terug met een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Is de telefoon ook al in NL verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

nee, nog niet in Nederland verkrijgbaar.
Waarschijnlijk komt hij hier ook niet uit. Wat wel misschien kan, is dat de Aziatische telefoonshops het zelf importeren.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan hem ook zelf importeren. Dealextreme stuurt hem gratis naar Nederland, alleen de Duane zal nog wat belastingen er overheen gooien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HouseOfDep verkoop hem ook, nog goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze winkel? De website is maanden weggeweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel 023
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-03 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:50:
HouseOfDep verkoop hem ook, nog goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze winkel? De website is maanden weggeweest...
Ken deze website niet.
Zie wel grote prijsverschillen tussen de ''Refurbished'' versie en de overige versies.
De Refurbished versie (zwart, WiFi, 8 GB) kost $ 289. (circa € 210 !)
De ''gewone'' versie (wit, Wifi, 8 GB) kost $ 339

Wat houdt dat precies in: Refurbished?

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Laatst online: 15:39
Michel 023 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:48:
[...]

Ken deze website niet.
Zie wel grote prijsverschillen tussen de ''Refurbished'' versie en de overige versies.
De Refurbished versie (zwart, WiFi, 8 GB) kost $ 289. (circa € 210 !)
De ''gewone'' versie (wit, Wifi, 8 GB) kost $ 339

Wat houdt dat precies in: Refurbished?
Refurbished is 2e hands, en opgeknapt ;)
Gewoon gebruikte toestellen dus, vaak met een nieuw frontje of id. zodat deze er gewoon goed uitziet. En werkt dan ook nog goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05-2021
heeft iemand al een M8 in huis ? werkt deze op het nederlandse netwerk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:11:
[...]

Refurbished is 2e hands, en opgeknapt ;)
Gewoon gebruikte toestellen dus, vaak met een nieuw frontje of id. zodat deze er gewoon goed uitziet. En werkt dan ook nog goed hoor.
Ja, staat ook op de website;
Meizu M8 RE (Refurbished) are official units containing used in-house components. It comes with new outer shell and accessories and packing. When purchasing this unit from our store it is covered by Meizu
after-sales service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 13:15
hendrik99 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:52:
heeft iemand al een M8 in huis ? werkt deze op het nederlandse netwerk ?
Op de Duitse Ebay bieden ze de M8 voor 280 Euro aan.
Ik neem aan dat hij wel kan inloggen op de Nederlandse GSM netwerken.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep dat kan. Zie printscreen hieronder. :D

Ik heb de M8 nu sinds een week van Dealextreme met Wifi, en hij bevalt me prima. 239 euro.

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/2508/prtscn20090629194508.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:01:

Ik heb de M8 nu sinds een week van Dealextreme met Wifi, en hij bevalt me prima. 239 euro.
dat ziet er erg goed uit, kan je wat extra gegevens doen ? welke is dit de 8Gb, wat zit er nu precies op ? bluetooth, wifi, wat is het formaat, hoelang de accu meegaat etc ?
wil er zelf toch wel 1 laten komen. Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:01:

[afbeelding]
Volgens mij ben je zo'n beetje de enige in Nederland. Oftewel, geef eens wat meer informatie, of wellicht zelfs een (mini)review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik99
heb even op de site zitten kijken, daar komt die op $338 heb je hem dan incl belasting thuis voor 239 ?
er zit geen GPS in volgens mij, heb je hier dan een BT GPS muis voor nodig ?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Probeer overbodige reacties achterwege te laten. Mocht je dit toestel een rip-off vinden van de iPhone, voel je vrij om je mening te uiten in de poll (zie topicstart). Zo blijven flamewars zonder inhoud mooi achterwege.