Persoonlijk denk ik dat hij ook nog wel met de iphone kan concurreren.
Wel een probleem dat hij volgens mij geen 3G heeft.. Dat komt wel in een latere versie volgens mij. Trouwens, de UI ziet er nu wel echt goed uit, alles lijkt erg goed te werken!xminator schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:38:
Persoonlijk denk ik dat hij ook nog wel met de iphone kan concurreren.
Inderdaad, een lage prijs zou er voor kunnen zorgen dat mensen die weinig verwachten van een telefoon (het ding heeft namelijk geen 3G) en vooral een goede mediaspeler zoeken, toch het ding kopen.marcieking schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:39:
Het enige bijzondere zou een lekker lage prijs zijn. Dit is een concurrent voor de Touch HD, die nog ongeveer €550 kost. De M8 is voor veel minder aangekondigd.
Ik ben aan het zoeken naar (wachten op) een nieuwe mp3speler, en toen kreeg ik het bericht dat me abonnement van me telefoon bijna afloopt. Dus toen kwam ik erop dat een iPhone of zoiets als dit wel een goeie oplossing zou zijn.
Ik ben echter qua mp3speler aan het wachten op de S9 (Cowon). Hoe verhoudt deze Meizu zich tot een echte mp3speler als de S9 (qua features en kwaliteit)? Ik neem aan dat ie op muziekgebied wel wint van een iPhone en overige soortgelijke modellen van HTC/LG/Samsung, of niet? Of is daar nog niks over te zeggen omdat ie nog niet uit is?
En waarbij ze bij de iPhone over klagen is de batterijduur. Hoe zit dat hier? (heb gezocht, maar kon het niet vinden behalve dat ie uitwisselbaar is)
Ik ben echter qua mp3speler aan het wachten op de S9 (Cowon). Hoe verhoudt deze Meizu zich tot een echte mp3speler als de S9 (qua features en kwaliteit)? Ik neem aan dat ie op muziekgebied wel wint van een iPhone en overige soortgelijke modellen van HTC/LG/Samsung, of niet? Of is daar nog niks over te zeggen omdat ie nog niet uit is?
En waarbij ze bij de iPhone over klagen is de batterijduur. Hoe zit dat hier? (heb gezocht, maar kon het niet vinden behalve dat ie uitwisselbaar is)
Telefoon ziet er heel goed uit.
Vraag me af of deze telefoon hier in Nederland ooit in combinatie met een abonnement aangeboden gaat worden. Op zich zelf lijkt deze telefoon een goede koop, maar als je naast de 400 euro voor de telefoon ook nog 25 per maand gaat neerleggen voor je belminuten en internet loopt dat toch hoog op...
Het ding is er nog niet, dus hoe kan hier nu al iets over gezegd worden? Laten we eerst de eerste reviews maar eens afwachteneswa schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:01:
Ik ben aan het zoeken naar (wachten op) een nieuwe mp3speler, en toen kreeg ik het bericht dat me abonnement van me telefoon bijna afloopt. Dus toen kwam ik erop dat een iPhone of zoiets als dit wel een goeie oplossing zou zijn.
Ok, nee ik dacht dat er misschien al wat meer over bekend zou zijn. Maar ik blijf hem in de gaten houden. Ik las dat ie uit zou zijn in China? Wanneer is het idee dat ie naar NL komt? (komt ie zeker?)
Laten we het maar niet over de release hebben. Die is nu al *zo* vaak uitgesteld dat geen zinnig mens er meer iets over kan gaan zeggen. Er zijn ontelbare beloftes geweest dat ie nu toch echt zou komen. Ik geloof het pas zodra hij in de winkel ligt en de eerste mensen hem daadwerkelijk in handen hebben. Van Meizu kun je in ieder geval niet op aan. Ik dacht in ieder geval dat er gemeld werd dat ie in december uitkwam. Maargoed, dat zeiden ze ook van november, oktober, september, etc.
Afwachten dus. En vooral niet ergens vanuitgaan
Afwachten dus. En vooral niet ergens vanuitgaan
Nu toch officieel:
Meizu lanceert iPhone-kloon M8 volgende week
Even wachten op reviews. Ben benieuwd wat de eerste indrukken zijn.
Meizu lanceert iPhone-kloon M8 volgende week
Even wachten op reviews. Ben benieuwd wat de eerste indrukken zijn.
Verwijderd
Ben eigenlijk best wel benieuwd of dat ding een beetje kont schopt, zou leuk zijn als ie voor een fractie van de prijs meer kan dan de iPhone. Lijkt me een mooie fluim in het gezicht van meneertje Apple in zijn ivoren toren.
iemand de review al gelezen?
http://64.233.183.113/tra...0MKuH8l_QhP0ku6AbpiCpuRfQ
foto's zijn verbazingwekkend goed.
http://64.233.183.113/tra...0MKuH8l_QhP0ku6AbpiCpuRfQ
foto's zijn verbazingwekkend goed.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb de review ook gelezen. Foto's zijn inderdaad behoorlijk goed. Daarnaast lijkt de overall performance van het ding ook erg goed. Alles lijkt behoorlijk goed te werken als ik die review moet geloven, en ze zijn ook bijzonder lovend in hun conclusie. Wel lijkt het erop dat niet alle programma's even goed werken door de hoge resolutie van de M8. Als het ding hier uitkomt met een aantrekkelijke prijs zie ik het nog wel wat worden, ondanks het feit dat de features niet meer zo revolutionair zijn.
Hij trekt me ook wel. Ik vind hem mooier dan de iphone iig. En je hoeft vast geen rare software te gebruiken zoals itunes. Gewoon een iphone zonder al die rare restricties. Lijkt me wel wat.
Ook zonder 3G. Helaas loopt de M8 op sommige gebieden nog wat achter. Anders had het de iPhone naar mijn mening zonder enige moeite verslagen.
Dat wordt dan weer een jaar wachten op de opvolger, kijken of die wel 3g krijgt.
[ Voor 25% gewijzigd door kronk op 03-12-2008 17:17 ]
Dat resolutieprobleem heb je natuurlijk ook met oude programma's die op je nieuwe telefoon werken.RoD schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:50:
Ik heb de review ook gelezen. Foto's zijn inderdaad behoorlijk goed. Daarnaast lijkt de overall performance van het ding ook erg goed. Alles lijkt behoorlijk goed te werken als ik die review moet geloven, en ze zijn ook bijzonder lovend in hun conclusie. Wel lijkt het erop dat niet alle programma's even goed werken door de hoge resolutie van de M8. Als het ding hier uitkomt met een aantrekkelijke prijs zie ik het nog wel wat worden, ondanks het feit dat de features niet meer zo revolutionair zijn.
Ik mis helaas nog wel een GPS en G3. Maar we zullen zien volgend jaar. Kans is natuurlijk wel groot dat er dan een nieuwe iphone is en de m8 dan achter de feiten aanloopt/
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Inmiddels ook al uit elkaar geschroefd.
Lijkt op degelijke bouwkwaliteit
http://translate.google.c...%2Fthread-719230-1-1.html
Lijkt op degelijke bouwkwaliteit
http://translate.google.c...%2Fthread-719230-1-1.html
Michel
Dat had ik wel verwacht, Meizu is zeker geen B-merk
Maar mooi dat het in ieder geval bevestigd wordt dan.
Is het al bekend hoe je de meizu m8 kan importeren naar nederland? Ik kan er zelf eigenlijk nergens iets over vinden. Of heeft het gewoon geen nut door de hardware ofzo?
Logisch dat je er niets over kan vinden. Het ding is nog altijd niet uit. Ondanks geruchten dat hij deze week uit zou komen.
Verwijderd
zoals ik op meizume.com lees zijn er nog altijd onduidelijkheden of en wanneer die gereleased wordt.
Ik lees uitgesteld tot de zomer 2009. En dan nog altijd geen GPS tv out denk ik
Een persoon heeft em al getest en heel veel software kan je niet op installeren...nou daar heb je lekker veel aan. Nee als meizu zo omgaat, kan je ook lang wachten op firmwares.
Persoonlijk denk ik dat ze teveel hooi op hun vork hebben genomen. Ze zijn niet zo groot.
Ze hadden beter op hun telefoon Android moeten installeren. Scheelt een hoop ontw kn
Ik lees uitgesteld tot de zomer 2009. En dan nog altijd geen GPS tv out denk ik
Een persoon heeft em al getest en heel veel software kan je niet op installeren...nou daar heb je lekker veel aan. Nee als meizu zo omgaat, kan je ook lang wachten op firmwares.
Persoonlijk denk ik dat ze teveel hooi op hun vork hebben genomen. Ze zijn niet zo groot.
Ze hadden beter op hun telefoon Android moeten installeren. Scheelt een hoop ontw kn
Geen idee of je de winkel kunt vertrouwen, maar: linkarieman007 schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:05:
Is het al bekend hoe je de meizu m8 kan importeren naar nederland? Ik kan er zelf eigenlijk nergens iets over vinden. Of heeft het gewoon geen nut door de hardware ofzo?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Nog een video review met 'schamele' Engelse ondertiteling.
http://www.meizume.com/me...na-english-subtitles.html
http://www.meizume.com/me...na-english-subtitles.html
Shopsurvey's mogen in de pricewatch
[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 19-12-2008 12:51 ]
hoe bedoel je dat, dat we niet mogen praten of hij er al is?wishmasterUT2k4 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 00:16:
[mbr]Shopsurvey's mogen in de pricewatch :)[/]
offtopic:
Shopsurvey's zijn ervaringen met webshops, die kun je dus op de Frontpage plaatsen. Hier kun je dus wel over de M8 praten
Shopsurvey's zijn ervaringen met webshops, die kun je dus op de Frontpage plaatsen. Hier kun je dus wel over de M8 praten
Veel nieuwe pics van iemand die de M8 heeft, overigens.
[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 20-12-2008 22:31 ]
Lang geleden dat ik keek hoe het met de M8 stond.. maar zo te zien is het niet bij vaporware gebleven. Echter, tegen de tijd dat de Europese release een feit is (of dat-ie hier uberhaupt goed verkrijgbaar is, danwel via betrouwbare import) zijn we ongetwijfeld weer een paar maand verder en erg interessant vind ik het niet meer. Toen hij (lang geleden) werd aangekondigd waren de specificaties onvoorstelbaar: gigantische resolutie, GPS, WiFi en 3G, strak design, lage prijs, etc. Maar inmiddels zie je die dingen veel vaker voor een goede prijs, dusja, ze zijn gewoon te laat imo.
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Verwijderd
1e generatie heeft geen 3G, GPS en tv out.
De Meizu M8 bestaat en is mondjesmaat te koop. Het duurt allemaal erg lang.
Maar omdat de volgende generatie windows mobiel pas eind 2009 komt en Android in mijn ogen nog niet echt volwassen is kan ik nog wel wachten.
De Meizu M8 bestaat en is mondjesmaat te koop. Het duurt allemaal erg lang.
Maar omdat de volgende generatie windows mobiel pas eind 2009 komt en Android in mijn ogen nog niet echt volwassen is kan ik nog wel wachten.
Het duurt té lang. De M8 heeft zijn uniekheid verloren en is nu een beetje een tweederangs product geworden imo. Ondanks dat het misschien allemaal wel goed zal werken. Het is gewoon niet genoeg meer vandaag de dag.
Verwijderd
Ik lees op meizume.com dat er nog vele fouten zitten. Zoals slecht bereikbaarheid, slecht ontvangst bellen
spontane uitval, camera die uitvalt etc etc........
Eer het allemaal opgelost is ben je maanden verder en kan je lang wachten op een 2e generatie met 3G GPS etc.
En niet alle software kan je erop installeren ondanks dat het op windows gebaseerd is
Niet handig.
Maar laten we niet vergeten dat Meizu niet een groot bedrijf is en dit hun eerste telefoon en grote software is die ze ontwikkelen.
HTC maakt al jaren telefoons en Apple al jaren software.
spontane uitval, camera die uitvalt etc etc........
Eer het allemaal opgelost is ben je maanden verder en kan je lang wachten op een 2e generatie met 3G GPS etc.
En niet alle software kan je erop installeren ondanks dat het op windows gebaseerd is
Niet handig.
Maar laten we niet vergeten dat Meizu niet een groot bedrijf is en dit hun eerste telefoon en grote software is die ze ontwikkelen.
HTC maakt al jaren telefoons en Apple al jaren software.
Ik heb zonet de Meizu M8 in mijn handen gehad van een mede-eigenaar van *spam*
Echt een geweldig toestel!! De telefoon ziet er veel mooier uit dat je op internet ziet!
En het ligt ook perfect in je handen.
Het touchscreen is zelfs even gevoelig als die van een Iphone!
Hij vertelde mij dat er nu al 4-updates zijn geweest voor deze telefoon. Het bereik zoals ik hier heb gelezen is nu denk ik opgelost.
Ook is mij verteld dat dit nog maar een 'beta-versie' is. Maar alles werkt gewoon perfect zonder enige fouten.
De icoontje's kan je veranderen in het register en ook alle text is via het register makkelijk aan te passen!
Echt een geweldig toestel!! De telefoon ziet er veel mooier uit dat je op internet ziet!
En het ligt ook perfect in je handen.
Het touchscreen is zelfs even gevoelig als die van een Iphone!
Hij vertelde mij dat er nu al 4-updates zijn geweest voor deze telefoon. Het bereik zoals ik hier heb gelezen is nu denk ik opgelost.
Ook is mij verteld dat dit nog maar een 'beta-versie' is. Maar alles werkt gewoon perfect zonder enige fouten.
De icoontje's kan je veranderen in het register en ook alle text is via het register makkelijk aan te passen!
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 21-01-2009 20:02 ]
Meizu heeft ook een SDK gereleased. En de M8 heeft inderdaad nogal wat updates gekregen.
Changelog:
Changelog:
0.8.0.3
1. Support for contact export and import
2. Call History: Last number called is now in a distinctive color
3. Fixed some SIM management bugs
4. Changed the way volume is adjusted
5. Adjusted the number of words per page e-book. To use the new version of the e-book feature, please delete the old versions of Ebook.ini and Ebook.dat
6. More SMS settings
7. New GPRS settings: proxy server, proxy port
8. Changed the way desktop icons can be moved
9. Fixed a bug where e-mails were sent without a subject
10. Fixed the problem where the screen would sometimes brighten automatically
11. Music player now supports CUE file
12. Optimization of wallpaper feature
Ziet er goed uit. Veel verbeteringen0.9.0.0
1. Calendar now syncs with Outlook
2. USB charging option added in Settings
3. Backup now supports calendar, SMS, call records, alarms as opposed to only contacts
4. Fade-out option added to music player
5. Automatic stop option added to music player (might be auto detection of headphone jack removal??)
6. Playlists can be launched from the Music tab
7. CUE files can now be opened from the browser
8. Copy & paste function added
9. Screenshot function added
10. Added vibration when line is connected
11. Fixed a bug with the alarm clock and snooze mode
12. Video player now supports switching between files
13. Camera digital zoom function added
14. Adjustment of bundled ringtones (??)
15. E-book App now supports page flipping
16. SIM card battery leak issue fixed
16. 15 second restriction for ringtones in locked mode removed
Volgens mij heeft de M8 uberhaubt geen GPS.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:55:
voor 250 euro mogen de concurrenten zich zorgen maken
Alleen welke nav software kan erop
Verwijderd
Dat klopt, je kan wel verbinding maken met een gps muis
Eigenlijk heel jammer, volgens mij is dat toch niet zo moeilijk te implementeren. Wie weet als ze buiten China gaan verkopen dat GPS en 3G erbij komen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 16:07 ]
Neem aan van wel... Bluetooth en GPS zijn volgens mij verboden in China.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:05:
[...]
Dat klopt, je kan wel verbinding maken met een gps muis
Eigenlijk heel jammer, volgens mij is dat toch niet zo moeilijk te implementeren. Wie weet als ze buiten China gaan verkopen dat GPS en 3G erbij komen.
Ik bedoel Wifi... Bluetooth moest gekraakt worden op de Meizu M8.
Verwijderd
Wifi is op de M8 ook te krakenwishmasterUT2k4 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:20:
Ik bedoel Wifi... Bluetooth moest gekraakt worden op de Meizu M8.
*te spammerig* daarbij horen levertijden niet in dit topic
[ Voor 137% gewijzigd door pven op 26-01-2009 10:36 ]
I got a problem-solver and its name is revolver
Ze hebben hier op GOT al op een paar medionachtige devices tomtom kunnen installeren. Die draaiden WinCE 5, dus ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om hier tomtom op te zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:55:
voor 250 euro mogen de concurrenten zich zorgen maken
Alleen welke nav software kan erop
Moet zeggen dat ik voor 200-250 nog wel geinteresseerd ben, maar de huidige prijs van 399 is wel heel veel voor een 2g telefoon.
Verwijderd
Klopt, als je die Nokia 5800 bekijkt met huidige prijs rond de 300 incl abo. Ook niet misarjandijk162 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:45:
[...]
Ze hebben hier op GOT al op een paar medionachtige devices tomtom kunnen installeren. Die draaiden WinCE 5, dus ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om hier tomtom op te zetten.
Moet zeggen dat ik voor 200-250 nog wel geinteresseerd ben, maar de huidige prijs van 399 is wel heel veel voor een 2g telefoon.
Vandaag wordt de M8 officieel gereleased in China.Het 8GB model gaat 2,380 Yuan (277 euro). Voor de 16GB versie ben je daar 2,880 Yuan (335 euro) kwijt. Dan heb je wel een M8 zonder WiFi. De versie die er al eerder was was een beta versie, en die vandaag uitkomt is de echte.
[ Voor 15% gewijzigd door Vihaio op 18-02-2009 15:29 ]
Damn, 335 euro vind ik hier al veel geld, laat staan dat ze hier nog wel duurder zullen worden.Vihaio schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:27:
Vandaag wordt de M8 officieel gereleased in China.Het 8GB model gaat 2,380 Yuan (277 euro). Voor de 16GB versie ben je daar 2,880 Yuan (335 euro) kwijt. Dan heb je wel een M8 zonder WiFi. De versie die er al eerder was was een beta versie, en die vandaag uitkomt is de echte.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Niet goedkoop inderdaad. Dat was imo het enige wat de M8 nog kon "redden"... de prijs. Nu deze ook niet bijzonder gunstig uitvalt denk ik niet dat de M8 met de concurrentie mee kan.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20665
Met wifi, zonder is ook te koop, voor zelfde prijs...
Vind 400 dollar nou niet de prijs die ik er voor gehoopt had, of er voor wil neertellen.
Met wifi, zonder is ook te koop, voor zelfde prijs...
Vind 400 dollar nou niet de prijs die ik er voor gehoopt had, of er voor wil neertellen.
hoi
0.9.0.1
In ieder geval lijken de firmware updates best aardig.
0.9.0.31. modify some function interface
2. Fix sound level less than 4 went pause music player will cause system "hang"
3. Fix LCD reflash rate un-consistence after end the call
4. Improve sound quality during conversation for some bluetooth headset
5. Fix some software "hang" cause task manager malfunction.
6. Improve screen shot image quality
7. Fix focus after digital zoom
Bron: Meizume.1. Theme/skinning support added
2. Music player now supports the MIDI format
3. SRT subtitles now supported for video
4. Increase the stroke input method
5. New timezones added (YES!!!)
6. Amended the lunar cycle error
7. Adjusted settings option order
8. Task Manager changed, can now be accessed from desktop
9. Improve the speed of GPRS
10. Improve browser toolbar functionality
11. MMS now supports MID and GIF formats
12. Improved accuracy of GPRS traffic statistics
13. During call, it's now possible to swap to bluetooth headset (thanks waja2000!)
14. Fixed a problem with Outlook contact syncing
15. Video player now remembers where each video lefts off
16. Support for Activesync connection via Bluetooth
In ieder geval lijken de firmware updates best aardig.
Verwijderd
Per toeval struikel ik dit forum in opzoek naar een leuk tijdelijk alternatief ( half jaar ong.)voor een nieuwe telefoon.
Maar of dit nu een vereidelde mp3 speler is of juist een multifunctionele telefoon ben ik nog niet echt uit.
De prijs vind ik iig wel erg heftig voor dit toestel, hoop dat tegen de tijd hij in europa en hopelijk ook nederland zefl uitkomt, de prijs iig rond de 2 a 300 zal zijn.
iemand enig idee wanneer hij in europa uitkomt of dat er misschien een goedkope import deal is?
Maar of dit nu een vereidelde mp3 speler is of juist een multifunctionele telefoon ben ik nog niet echt uit.
De prijs vind ik iig wel erg heftig voor dit toestel, hoop dat tegen de tijd hij in europa en hopelijk ook nederland zefl uitkomt, de prijs iig rond de 2 a 300 zal zijn.
iemand enig idee wanneer hij in europa uitkomt of dat er misschien een goedkope import deal is?
Of dit een multifunctionele telefoon is hangt af van je eigen eisen. Het ding kan best wel wat. Grootste gemis zal waarschijnlijk voor de meeste mensen 3G-ondersteuning zijn. Verder kun je dit ding óók een veredelde mp3speler noemen, of liever gezegd, een veredelde PMD. Meizu focust zich namelijk behoorlijk op het afspelen van media. Veel ondersteunde codecs, een goede geluidschip, 3,5mm-aansluiting (dat het zo lang heeft moeten duren bij andere telefoons vind ik echt beschamend) en nu zelfs met een firmware update ondersteuning voor ondertitelingen. Als je een PMD zoekt, en daarbij een telefoon met een bepaalde, niet echt veeleisende, functionaliteit, dan kan de M8 best wel wat voor jou zijn. Alhoewel ik de reviews nog niet echt gezien heb denk ik wel dat de M8 uitblinkt in het afspelen van media. Ook al heeft Meizu B-framessupport geschrapt. Misschien vinden we die overigens ook wel weer terug met een firmware update.
Is de telefoon ook al in NL verkrijgbaar?
nee, nog niet in Nederland verkrijgbaar.
Waarschijnlijk komt hij hier ook niet uit. Wat wel misschien kan, is dat de Aziatische telefoonshops het zelf importeren.
Waarschijnlijk komt hij hier ook niet uit. Wat wel misschien kan, is dat de Aziatische telefoonshops het zelf importeren.
Huub Huub Barbatruc!
Je kan hem ook zelf importeren. Dealextreme stuurt hem gratis naar Nederland, alleen de Duane zal nog wat belastingen er overheen gooien.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
HouseOfDep verkoop hem ook, nog goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze winkel? De website is maanden weggeweest...
Ken deze website niet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:50:
HouseOfDep verkoop hem ook, nog goedkoper. Heeft iemand ervaring met deze winkel? De website is maanden weggeweest...
Zie wel grote prijsverschillen tussen de ''Refurbished'' versie en de overige versies.
De Refurbished versie (zwart, WiFi, 8 GB) kost $ 289. (circa € 210 !)
De ''gewone'' versie (wit, Wifi, 8 GB) kost $ 339
Wat houdt dat precies in: Refurbished?
Michel
Refurbished is 2e hands, en opgeknaptMichel 023 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:48:
[...]
Ken deze website niet.
Zie wel grote prijsverschillen tussen de ''Refurbished'' versie en de overige versies.
De Refurbished versie (zwart, WiFi, 8 GB) kost $ 289. (circa € 210 !)
De ''gewone'' versie (wit, Wifi, 8 GB) kost $ 339
Wat houdt dat precies in: Refurbished?
Gewoon gebruikte toestellen dus, vaak met een nieuw frontje of id. zodat deze er gewoon goed uitziet. En werkt dan ook nog goed hoor.
heeft iemand al een M8 in huis ? werkt deze op het nederlandse netwerk ?
Verwijderd
Ja, staat ook op de website;vandevorst schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:11:
[...]
Refurbished is 2e hands, en opgeknapt
Gewoon gebruikte toestellen dus, vaak met een nieuw frontje of id. zodat deze er gewoon goed uitziet. En werkt dan ook nog goed hoor.
Meizu M8 RE (Refurbished) are official units containing used in-house components. It comes with new outer shell and accessories and packing. When purchasing this unit from our store it is covered by Meizu
after-sales service.
Op de Duitse Ebay bieden ze de M8 voor 280 Euro aan.hendrik99 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:52:
heeft iemand al een M8 in huis ? werkt deze op het nederlandse netwerk ?
Ik neem aan dat hij wel kan inloggen op de Nederlandse GSM netwerken.
a backup is a man's best friend
Verwijderd
Jep dat kan. Zie printscreen hieronder. 
Ik heb de M8 nu sinds een week van Dealextreme met Wifi, en hij bevalt me prima. 239 euro.
Ik heb de M8 nu sinds een week van Dealextreme met Wifi, en hij bevalt me prima. 239 euro.

dat ziet er erg goed uit, kan je wat extra gegevens doen ? welke is dit de 8Gb, wat zit er nu precies op ? bluetooth, wifi, wat is het formaat, hoelang de accu meegaat etc ?Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:01:
wil er zelf toch wel 1 laten komen. Alvast bedankt !
Volgens mij ben je zo'n beetje de enige in Nederland. Oftewel, geef eens wat meer informatie, of wellicht zelfs een (mini)reviewVerwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:01:
[afbeelding]
heb even op de site zitten kijken, daar komt die op $338 heb je hem dan incl belasting thuis voor 239 ?
er zit geen GPS in volgens mij, heb je hier dan een BT GPS muis voor nodig ?
er zit geen GPS in volgens mij, heb je hier dan een BT GPS muis voor nodig ?
Meizu M8 interface getting completely redone.
Weer gedesigned door Eico. Volgens mij zie ik widgets, dus dat is goed
Wel wat weinig kleur, maar volgens mij wordt het nog wat meer "ingekleurd", en is het alleen maar het "skelet" waar Eico z'n design overheen kan bouwen.
Wellicht dat ze van het "iPhone-kloon"-imago af willen. In ieder geval zetten ze zo een stap in de goede richting.
Weer gedesigned door Eico. Volgens mij zie ik widgets, dus dat is goed
Wellicht dat ze van het "iPhone-kloon"-imago af willen. In ieder geval zetten ze zo een stap in de goede richting.
Ik zit er zelf ook aan te denken om deze telefoon te kopen, aangezien mijn E900 nu wel heel erg oud wordt.
Is deze telefoon behalve Amerika ook nog ergens anders in Europa verkrijgbaar aangezien ik het qua garantie enzo wel heel eng vind om hem in Amerika te kopen.
Is deze telefoon behalve Amerika ook nog ergens anders in Europa verkrijgbaar aangezien ik het qua garantie enzo wel heel eng vind om hem in Amerika te kopen.
Ik heb er 1 besteld, volgens de pakket tracking is hij naar me onderweg. Zodra hij binnen is zal ik even mijn bevindingen plaatsen
Sinds gisteren de M8 binnen, heb er nog maar kort naar kunnen kijken, maar de eerste indrukken zijn goed. Mijn vorige toestel was een LG Arena, dit toestel is een afknapper. V.w.b. de M8, ideaal dat het windows is, makkelijk apps installeren. De camera reageert aardig snel heb ik de indruk. Dus niet de foto nog eens schieten als de actie al voorbij is. Het touchscreen reageert heel goed. Audio, video zien er goed uit en klinken prima
Heb je de tel al binnen (ik moet even verder lezen dan mijn neus lang is)? En waar heb je die gekocht?hendrik99 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:14:
Ik heb er 1 besteld, volgens de pakket tracking is hij naar me onderweg. Zodra hij binnen is zal ik even mijn bevindingen plaatsen
Ik heb er vandaag 1 besteld bij Deal Extreme
[ Voor 13% gewijzigd door Appel-Banaan op 24-07-2009 11:01 ]
Terwijl je andere plannen maakt
Verwijderd
ik heb hem van een duitse e-bay'er met de naam 'immer-super-angebote' was binnen 1 week binnen zonder extra tax
Ik heb de telefoon gister binnen gekregen. Goed verpakt, zonder tax
.
Ga er vandaag mee kloten
Ga er vandaag mee kloten
De tax krijg je over twee wekenAppel-Banaan schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:19:
Ik heb de telefoon gister binnen gekregen. Goed verpakt, zonder tax.
Ga er vandaag mee kloten
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik zit sterk te twijfelen tussen de Meizu M8 en de Nokia 5800 Xpress Music. Ik weet het, twee totaal verschillende telefoons maar ongeveer even duur.
Hoewel ik erg into chinese MP4 spelers en gadgets ben, zit veel op fora, en persoonlijk winkels uit China heb gesproken over de M8, heb ik toch nog steeds m'n twijfels. In het verleden heb ik eerder gehad dat er een nieuwe speler uit was en ik was meteen geobsedeerd, plaatjes en specs zagen er perfect uit, tot ik hem in m'n handen kreeg, nou ik kwam van een koude kermis thuis.
Ik weet dat Meizu een van de betere fabrikanten is, het is geen kloon troep (heb ik ook gehad) maar toch is het nog steeds een flinke smak geld en hier en daar lees ik toch nog dat ie buggy is.
Aangezien ik m'n MP4/MP3 speler veel gebruik, zat ik te denken aan de 5800 die speciaal voor muziek is gemaakt, helemaal met de laatste firmware update schijnt ie enorm verbeterd te zijn, plus je weet dat je een Nokia hebt wat garant staat voor kwaliteit.
Om weer ontopic te gaan, iemand al de laatste firmware geprobeerd? Ik lees op het forum dat veel dingen verbeterd zijn maar nog lang niet alles werkt, WIFI wel bijv. maar GPRS weer niet.
http://forum.meizu.com/vi...p?tid=3147&extra=page%3D1
Firmware > http://www.meizume.com/m8...-1-10-leak-31-7-09-a.html
Uit ervaring weet ik dat het bij chinese producten altijd schort aan de software kant en daar zit het euvel meteen want je betaalt wel een flinke prijs, helemaal voor de 16GB variant. En bij een Nokia heb je toch meer het gevoel (sowieso door naam, reputatie en kwaliteit) dat het af is en gelikter is, misschien een minder mooie telefoon maar alles werkt iig.
Sorry voor de rant maar ik wil niet dezeflde fout maken als hiervoor, door meteen in het diepe te duiken als ik iets nieuws zie waarvan ik denk "Wauw, wat een specs!" en verwachtingen te scheppen die later leiden tot teleurstellingen. Dan maar geen exclusieve telefoon maar een merktelefoon met zekerheid en kwaliteit.
Hoewel ik erg into chinese MP4 spelers en gadgets ben, zit veel op fora, en persoonlijk winkels uit China heb gesproken over de M8, heb ik toch nog steeds m'n twijfels. In het verleden heb ik eerder gehad dat er een nieuwe speler uit was en ik was meteen geobsedeerd, plaatjes en specs zagen er perfect uit, tot ik hem in m'n handen kreeg, nou ik kwam van een koude kermis thuis.
Ik weet dat Meizu een van de betere fabrikanten is, het is geen kloon troep (heb ik ook gehad) maar toch is het nog steeds een flinke smak geld en hier en daar lees ik toch nog dat ie buggy is.
Aangezien ik m'n MP4/MP3 speler veel gebruik, zat ik te denken aan de 5800 die speciaal voor muziek is gemaakt, helemaal met de laatste firmware update schijnt ie enorm verbeterd te zijn, plus je weet dat je een Nokia hebt wat garant staat voor kwaliteit.
Om weer ontopic te gaan, iemand al de laatste firmware geprobeerd? Ik lees op het forum dat veel dingen verbeterd zijn maar nog lang niet alles werkt, WIFI wel bijv. maar GPRS weer niet.
http://forum.meizu.com/vi...p?tid=3147&extra=page%3D1
Firmware > http://www.meizume.com/m8...-1-10-leak-31-7-09-a.html
Uit ervaring weet ik dat het bij chinese producten altijd schort aan de software kant en daar zit het euvel meteen want je betaalt wel een flinke prijs, helemaal voor de 16GB variant. En bij een Nokia heb je toch meer het gevoel (sowieso door naam, reputatie en kwaliteit) dat het af is en gelikter is, misschien een minder mooie telefoon maar alles werkt iig.
Sorry voor de rant maar ik wil niet dezeflde fout maken als hiervoor, door meteen in het diepe te duiken als ik iets nieuws zie waarvan ik denk "Wauw, wat een specs!" en verwachtingen te scheppen die later leiden tot teleurstellingen. Dan maar geen exclusieve telefoon maar een merktelefoon met zekerheid en kwaliteit.
Heb je hem al, aangezien we een al bijna een maand verder zijn?hendrik99 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:14:
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 08-08-2009 00:10 ]
Verwijderd
Ik (hendrik99) heb hem zeker in huis ja, zie mijn posting op 14 juli. Ben erg tevreden, ben overigens niet zo'n freak dus misschien dat anderen kritischer zijn. Zit geen GPS ontvanger in maar ik werk met Igo8 met een externe sleutelhanger gps en dat werkt uit de kunst. Geluid dat erin zit is super, had hiervoor een Arena maar dat was een afknapper, die zou ook 3d geluid enzo hebben, maarja amper hoorbaar, dit is prima geluid (waar Meizu ook bekent om staat) Video draait als een zonnetje. Touchscreen werkt prima. Ik herstart de telefoon wel eens per dag om hem snel te houden, maar dat is geen probleem (en ook niet altijd even hard nodig). Er is vanalles te downloaden voor dit toestel, van firmware tot games en handige apps. besturing is WinCE.
Opladen via de USB aansluiting, maar de batterij is hier nog niet half leeg geweest moet ik zeggen omdat ik hem toch wel vaak direct even laat syncen met de pc. camera is prima, al was een flitser handig geweest. SMS en mail loopt als een zonnetje, toetsenbord werkt prima. De maat en het gewicht vind ik ook prettig, hij is iets kleiner dan de i-phone. Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker.
Opladen via de USB aansluiting, maar de batterij is hier nog niet half leeg geweest moet ik zeggen omdat ik hem toch wel vaak direct even laat syncen met de pc. camera is prima, al was een flitser handig geweest. SMS en mail loopt als een zonnetje, toetsenbord werkt prima. De maat en het gewicht vind ik ook prettig, hij is iets kleiner dan de i-phone. Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker.
Verwijderd
Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in dit toestel, maar ik vraag me een paar dingen af. Heb je bijvoorbeeld een engels toetsenbord erop zitten standaard? Dus ook als ik heb van bijvoorbeeld dealextreme.com haal?
En ik las daar in een review dat het nogal wat gedoe is met nieuwe firmware enzo? Is deze moeilijk te vinden en te installeren, of gaat dat allemaal vrij makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet en waar het staat. Want die site Eico ofzo is in het chinees..
Ik hoor het graag.
En ik las daar in een review dat het nogal wat gedoe is met nieuwe firmware enzo? Is deze moeilijk te vinden en te installeren, of gaat dat allemaal vrij makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet en waar het staat. Want die site Eico ofzo is in het chinees..
Ik hoor het graag.
Verwijderd
toetsenbord is een qwerty maar dat is softwarematig dus als je liever een chinees of duits hebt kan dat ook. Firmware is op de pagina www.meizume.com te downloaden, daar staat ook andere software en ook een forum waar veel info vandaan te halen is. Firmware installeren stelt niet veel voor, maar de M8 draait ook zonder dat je een update doet, dus als je het te moeilijk vindt laat je het gewoon achterwege
Bedankt voor de beknopte review! Ik zit alleen met het "een paar keer per dag opnieuw opstarten", dit zou helemaal niet moeten bij een mobiele telefoon. Nou heb ik geen ervaring met Windows CE maar het is een besturingsysteem en dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het geheugen volloopt ofzo en dat je dan moet rebooten.
Verder een vraagje over WIFI, werkt het? Kun je gewoon verbinden met je router thuis en muziek/video bestanden browsen op je PC?
Verwijderd
........Ik herstart de telefoon wel eens per dag om hem snel te houden......
eens per dag (dus 1x) en dat is niet echt nodig, maar soms merk ik dat die trager wordt dus doe ik dit preventief. Wifi werkt, kan gewoon contact maken met mijn router. muziek en video browsen op mijn pc doe ik met active sync, of via windows verkenner
eens per dag (dus 1x) en dat is niet echt nodig, maar soms merk ik dat die trager wordt dus doe ik dit preventief. Wifi werkt, kan gewoon contact maken met mijn router. muziek en video browsen op mijn pc doe ik met active sync, of via windows verkenner
Verwijderd
Het zou mooi zijn als de M8 3G de Tegra chip zou krijgen. Want die is ook gebaseerd op windows CE.
Maar dat zal denk ik wel niet zo zijn.
Geen HDMI, laag energieverbruik, goedkoper (tegra schijnt goedkoop te zijn). ondersteuning 12 MP camera, 720P/1080P films afspelen, spectaculaire grapics. Zou de Iphone dan tot nu toe voorbij streven.
De release van de 2e generatie zou maart 2010 moeten zijn. Gezien hun uitspraken over release datums gok ik op eind 2010
Samung zal eind dit jaar een telefoon met de Tegra chip komen, maar ik vind de UI van Meizu veel mooier.
Maar dat zal denk ik wel niet zo zijn.
Geen HDMI, laag energieverbruik, goedkoper (tegra schijnt goedkoop te zijn). ondersteuning 12 MP camera, 720P/1080P films afspelen, spectaculaire grapics. Zou de Iphone dan tot nu toe voorbij streven.
De release van de 2e generatie zou maart 2010 moeten zijn. Gezien hun uitspraken over release datums gok ik op eind 2010
Samung zal eind dit jaar een telefoon met de Tegra chip komen, maar ik vind de UI van Meizu veel mooier.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 12:07 ]
Waarschijnlijk ga ik deze telefoon volgende maand of voor me verjaardag in Oktober krijgen.
Is deze eigenlijk al verkrijgbaar in Nederland, ik vind het qua garantie enzo niet erg prettig om in Duitsland/Amerika te kopen.
Is deze eigenlijk al verkrijgbaar in Nederland, ik vind het qua garantie enzo niet erg prettig om in Duitsland/Amerika te kopen.
Verwijderd
@hendrik6073, heb jij ook dat als je naar mobiele website (zoals. m.nu.nl) surft in Opera, de website vaak veel te klein wordt weergegeven? Misschien komt het door de resolutie, maar moet toch elke keer weer zoomen. In UCweb heb ik dit probleem niet, maar die surft automatisch naar Chinese versies van sites...
Verwijderd
Dat is bij mij ook zo, maar ik gebruik internet zelden dus heb niet echt een probleem mee. volgens mij staat op meizume.com ook een vraag hierover incl mogelijk oplossingenVerwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:30:
@hendrik6073, heb jij ook dat als je naar mobiele website (zoals. m.nu.nl) surft in Opera, de website vaak veel te klein wordt weergegeven? Misschien komt het door de resolutie, maar moet toch elke keer weer zoomen. In UCweb heb ik dit probleem niet, maar die surft automatisch naar Chinese versies van sites...
@Dorest0rm, waar ga jij hem kopen dan ? in nederland ?
let ook op dat volgens mij op de nieuwe versies geen wifi chip meer zit !
Dat was de vraag dus, waar ik hem in Nederland zou kunen kopen:pVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:02:
[...]
Dat is bij mij ook zo, maar ik gebruik internet zelden dus heb niet echt een probleem mee. volgens mij staat op meizume.com ook een vraag hierover incl mogelijk oplossingen
@Dorest0rm, waar ga jij hem kopen dan ? in nederland ?
let ook op dat volgens mij op de nieuwe versies geen wifi chip meer zit !
Waarom zit er geen wifi chip in dan?
Verwijderd
volgens mij kan je hem in Nederland niet kopen (via de officiele kanalen)
dat er geen wifi meer op kan zitten lees je op het forum
http://www.meizume.com/me...-comes-without-wi-fi.html
dat er geen wifi meer op kan zitten lees je op het forum
http://www.meizume.com/me...-comes-without-wi-fi.html
Zeer leuk:
Meizu M8 met Android
.
http://www.engadget.com/2...definitely-sets-expectat/
http://translate.google.n...uto&tl=en&history_state0=
Dat zou ik iig niet erg vinden.
Meizu M8 met Android
http://www.engadget.com/2...definitely-sets-expectat/
http://translate.google.n...uto&tl=en&history_state0=
Dat zou ik iig niet erg vinden.
Ik ook niet. Dan kunnen ze wat meer tijd steken in het toevoegen van features, in plaats van blijven kloten met hun UI. Maargoed, Meizu kennende moeten we weer een jaar of wat wachten...
Ik denk dat het niets word. Ze blijven achter de feiten aanlopen. Het initiële idee met de M8 was goed, maar we zijn nu jaren verder en ze blijven maar aankloten.
Ik denk dat het niets word. Ze blijven achter de feiten aanlopen. Het initiële idee met de M8 was goed, maar we zijn nu jaren verder en ze blijven maar aankloten.
Verwijderd
@RoD, toegegegeven dat ik niet zo-n freak ben die altijd de laatste gadgets in huis heeft of moet hebben, maar.... tot nu toe heb ik er wel een hele prima telefoon aan. Welke features mis jij zoal ? Hij is simlock vrij dus niet gebonden aan een torenhoog abonnementgeld. Hij doet precies wat hij moet doen, en er wordt idd redelijk op doorontwikkeld.
Het is wel fijn om te zien dat er bij bugs in bijvoorbeeld nieuwe firmware direct wordt ingegrepen en daarmee een oplossing geboden. Okay, hij loopt qua technologie niet voorop, maarja als ik mag kiezen tussen een 'goedkoop' toestel die iets achterloopt en een dure die voorop loopt is mijn keus toch snel gemaakt. Wat zeker gezegd moet zijn is dat de i-phone niet meekomt het geluid van de M8, heb ze laatst naast elkaar gehoord maar dat wint de m8 met '2 vingers in de neus'.
Het is wel fijn om te zien dat er bij bugs in bijvoorbeeld nieuwe firmware direct wordt ingegrepen en daarmee een oplossing geboden. Okay, hij loopt qua technologie niet voorop, maarja als ik mag kiezen tussen een 'goedkoop' toestel die iets achterloopt en een dure die voorop loopt is mijn keus toch snel gemaakt. Wat zeker gezegd moet zijn is dat de i-phone niet meekomt het geluid van de M8, heb ze laatst naast elkaar gehoord maar dat wint de m8 met '2 vingers in de neus'.
Qua multimedia is het waarschijnlijk de beste telefoon. Daarom was ik ook zeer geïnteresseerd in de M8. Maar het feit dat ie hier nog steeds niet fatsoenlijk te krijgen, en er nóg geen 3G-versie is.. is een gigantische afknapper. Verder kun je in dit topic een aantal features terugvinden die na verloop van tijd geschrapt zijn. Erg jammer gewoon. Maar het feit dat je hem hier nog steeds niet met 3G kunt krijgen, maakt het imo geen concurrent voor de andere smartphones. Tegenwoordig wordt er erg veel gebruikgemaakt van internet op mobiele telefoons. Imo is het niet meer weg te denken.
Het kan nog steeds best wat worden.. maar Meizu belooft altijd veel.. waarna we er weinig van terugzien. Vandaar dat mijn verwachting mbt Meizu inmiddels tot het nulpunt gedaald is. Maar ik hoop echt dat ze het ding doorontwikkelen en hier uitbrengen...
Het kan nog steeds best wat worden.. maar Meizu belooft altijd veel.. waarna we er weinig van terugzien. Vandaar dat mijn verwachting mbt Meizu inmiddels tot het nulpunt gedaald is. Maar ik hoop echt dat ze het ding doorontwikkelen en hier uitbrengen...
http://www.houseofdap.com...phone-wifi-8gb-black.htmlMeizu M8SE Second Edition was released today (Septmeber 22th), this model have some nice internal updates from the original model.
1.New antenna for improved signal strength.
2.Modified circuit board layout improving the signal to noise ratio wiht 7 shelded areas compared to 3 on previous model.
3.Reduced circuit board connectors and changed layout for reducing the failure rate.
4.Fixed SIM-slot for easier use.
5.—
6.DAC upgraded to latest Wolfson WM8993 for better prefornace. From Wolfson websie: The WM8993 is a highly integrated ultra-low power hi-fi CODEC designed for portable devices such as multimedia phones.
7.Improved performace of gravity sensors.
Die shop is te vertrouwen, ik heb er eerder besteld.
Is de Meizu M8 (second edition) nou quad band? Werkt deze ook in de US?
heeft nou niemand een idee ... aan alle eigenaars van de meizu?
Zijn die er dan?henkleerssen schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:07:
heeft nou niemand een idee ... aan alle eigenaars van de meizu?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Blijkbaar niet...
Zag net deze prijs staan, dacht laat ik hem hier eens plaatsen.
http://www.specialphones....gb-met-wifi-iphone-killer
Hier nog eentje met free shipment @ DealExtreme, omgerekend +/- 220 euro. Mooie deal op zich..Dennis t schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:38:
Zag net deze prijs staan, dacht laat ik hem hier eens plaatsen.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20665
[ Voor 6% gewijzigd door Cyclonist op 08-12-2009 22:03 . Reden: url.. ]
Voor de geinteresseerden, Meizu heeft haar prijzen verlaagd:

M8 SE 8GB oud: 207,-
M8 SE 8GB nieuw: 194,-
M8 SE 16GB oud: 258,-
M8 SE 16GB nieuw: 246,-
M8 RE 8GB oud: 155,-
M8 RE 8GB nieuw: 153,-
(RE = Refurbished)
Houseofdap heeft ze al doorgevoerd:
M8 SE 8GB oud: 239,-
M8 SE 8GB nieuw: 225,-
M8 SE 16GB oud: 275,-
M8 SE 16GB nieuw: 265,-
M8 RE 8GB oud: 190,-
M8 RE 8GB nieuw: 180,-
LET OP!
- Prijzen zijn in EURO en bij benadering.
- De Meizu prijzen gelden binnen China, HOD prijzen zijn gewoon online prijzen. Uiteraard zijn er ook andere shops maar HOD is betrouwbaar (eigen ervaring).

M8 SE 8GB oud: 207,-
M8 SE 8GB nieuw: 194,-
M8 SE 16GB oud: 258,-
M8 SE 16GB nieuw: 246,-
M8 RE 8GB oud: 155,-
M8 RE 8GB nieuw: 153,-
(RE = Refurbished)
Houseofdap heeft ze al doorgevoerd:
M8 SE 8GB oud: 239,-
M8 SE 8GB nieuw: 225,-
M8 SE 16GB oud: 275,-
M8 SE 16GB nieuw: 265,-
M8 RE 8GB oud: 190,-
M8 RE 8GB nieuw: 180,-
LET OP!
- Prijzen zijn in EURO en bij benadering.
- De Meizu prijzen gelden binnen China, HOD prijzen zijn gewoon online prijzen. Uiteraard zijn er ook andere shops maar HOD is betrouwbaar (eigen ervaring).
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 25-01-2010 17:34 ]
Verwijderd
ik zit er ook over te denken om een m8 te importeren, mede om het feit dat ik de m6 (mp3-speler) van meizu heb, waarover ik zeer tevreden ben. echter heb ik nog wel wat vragen waarvan ik hoop dat enkele eigenaren deze zouden kunnen beantwoorden:
hoe vinden jullie de music player van de m8? voor degenen die ervaring hebben met de m6: zijn ze vergelijkbaar?
in sommige reviews (filmpjes) zie je af en toe nog chinese tekens verschijnen, is dit bij jullie ook het geval? of is dit met de second edition al aangepakt?
hoelang doen jullie op een accu? (met gemiddeld gebruik)
bij voorbaat dank!
hoe vinden jullie de music player van de m8? voor degenen die ervaring hebben met de m6: zijn ze vergelijkbaar?
in sommige reviews (filmpjes) zie je af en toe nog chinese tekens verschijnen, is dit bij jullie ook het geval? of is dit met de second edition al aangepakt?
hoelang doen jullie op een accu? (met gemiddeld gebruik)
bij voorbaat dank!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 12:30 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8B3ZzeFTyc4]
Nog een erg uitgebreide (interactieve) review over firmware 0.9.6.9.
Nog een erg uitgebreide (interactieve) review over firmware 0.9.6.9.
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchman140 op 07-02-2010 23:01 ]
Let op:
Probeer overbodige reacties achterwege te laten. Mocht je dit toestel een rip-off vinden van de iPhone, voel je vrij om je mening te uiten in de poll (zie topicstart). Zo blijven flamewars zonder inhoud mooi achterwege.
Probeer overbodige reacties achterwege te laten. Mocht je dit toestel een rip-off vinden van de iPhone, voel je vrij om je mening te uiten in de poll (zie topicstart). Zo blijven flamewars zonder inhoud mooi achterwege.