Bedankt voor je commentaar, de tv moet er inderdaad iedere keer af als ik via de beamer kijk, maar zoals ik al schreef in mijn post komt daar een 46" sony lcd, het scherm hangt 20cm van de muur af, hierdoor heb ik ruimte voor een muurbeugel van 3cm (de platste die er is) en de sony tv van zo'n 14cm diep. Er is genoeg koeling in de tv kast, omdat alle compartimenten van binnen met elkaar verbonden zijn en bijna de HELE achterkant van het kastje is weggezaagd, dit was ook nodig om alles aan te sluiten, alles steekt ongeveer 2 cm uit aan de achterkant van het kastje.
M'n vriendin was ook wel blij dat ik de kabels en apparatuur achter deurtjes wilde, een andere reden is dat ik geen licht wil tijdens films, geen standby lampjes, geen displays, niks. Jammer van de dvd speler die er nu nog ligt dus maar die is binnenkort niet meer nodig als ik alles via de htpc doe.
Ik kijk nooit film op het bruine vlak, maar ik heb een keer het scherm omhoog laten gaan terwijl de beamer nog aan stond, effect was raar genoeg minimaal

Alsof ik de projector in een super eco stand had staan, maar alle kleuren waren aanwezig, ik had dat niet verwacht.
De case van de htpc was 180 euro, silverstone is gelukkig niet het duurste merk. Ik vind het belangrijk dat alles netjes weggewerkt is maar ik wil wel kunnen showen met de deurtjes open
Het scherm is inderdaad weggewerkt achter een koof, een balkje tegen het plafond, daarna een gipsplaat op maat gesneden en ertegenaan geschroefd, vervolgens met wat muurvuller helemaal glad gemaakt. Nog een laagje structuurverf en vervolgens dezelfde bruine verf als op de muur.
Op sommige foto's komt het inderdaad heel donker over, nu het buiten donker is en alleen m'n scherm en de staande lamp aan staan lijkt die hoek zelfs bijna zwart. Als alle avondverlichting aan staat is het een hele mooie warme kleur.
Over die kleur, ik heb exact dezelfde als deze kerel, ik heb hem toen het kleurnummer gevraagd
S2801 in "Post hier foto's en specs van je home ci..."
Daar ziet het er weer totaal anders uit, gewoon het effect van lichtinval en 2 verschillende camera's.
[
Voor 20% gewijzigd door
Pixal op 06-01-2008 18:36
. Reden: minder tekst ]