Yup ! Net wat meer controle en een rustiger geluidsbeeld..Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:34:
[...]
en heeft het zin gehad, ook wel leuk om te weten natuurlijk
Wat betreft afstand: als ik echt voor de beleving ga schuif ik m'n stoel een meter naar voren, zit ik redelijk op de aangeraden afstand/positie.. Dipool zou een optie zijn maar die is er (bij mijn weten) helaas niet in de 8 serie..Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:55:
[...]
Leuke setup, maar de rears staan wel erg dicht op de luisterstoel, dichterbij dan normaal wordt aangeraden voor een voldoende diffuus geluid. Had je niet beter kunnen gaan voor wat hoger aan de muur opgehangen dipolen?
Classe DeltaVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:39:
[...]
Pleuris he, dat ziet er goed uit. Waarneer komt de Classé Delta serie de woonkamer in
?
zo'n stapeltje past er namelijk wel bij![]()
[afbeelding]
Had een (relatief eenvoudige) sub maar heb het idee dat de sub wel van een bepaald kwaliteitsniveau moet zijn om mee te kunnen spelen met deze speakers.. Naast het prijskaartje dat daar aan hangt zit je ook nog met plaatsing etc.. N802 heeft erg goed laag en aangezien ik toch voornamelijk naar muziek luister (80/20 ?) kan ik nog wel even zonder sub..Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:34:
[...]
.. subwoofers .. absorptie- of diffusiepanelen.. fullrange surroundset in een niet-ideale kamer met veel reflecties (met andere woorden: het gemiddelde moderne 'kale' interieur) ..
Qua ruimte: deze is qua akoestiek vrij moeilijk idd.. Heb geexperimenteerd met absoprtiepanelen achter de speakers maar gaf niet voldoende verbetering om de aanslag op m'n interieur te rechtvaardigen.. Heb inmiddels wel een canvas doek achter m'n luisterpositie en er komen er waarschijnlijk meer ipv de ingelijste foto's. En natuurlijk een vloerkleed..