Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:37:
Maar alleen de wii versie heeft een verwijderbare hals omdat de wii mote er in geklikt moet worden.
En die heeft dus als enige de knoppen storing.
Ik zal je een tip geven, je moet niet zoveel Wii Only lezen. Dat is één van de meest onbetrouwbare gaming sites die ik ooit ben tegengekomen. Er is gewoon geen Wii specifiek probleem, de dongle problemen zijn alleen bij de PS3 versie aanwezig en zowel de PS3, Xbox 360 als Wii hebben de problemen met de verwijderbare hals.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Cleetje schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:46:
[...]
De checkpoint methode is eigenlijk een tijdelijke save die hoofdzakelijk gebruikt wordt vlak voor een bossfight. Je merkt overigens ook niet dat deze saves bestaan tenzij je doodgaat :+ Het voordeel van deze methode is dus dat je zonder te veel gedoe de baas opnieuw kan proberen, nadeel is dat je deze kwijt bent na een reboot.
Dat is dus een auto-save? Merk je niks van? Want naast je schip kun je vaak ook nog ergens halverwege een level een kamer instappen waar je kan saven/power-up. Of bedoel je die?

Het zijn iig voldoende mogelijkheden. In Zelda liep ik soms frusti een uur lang in een dungeon rond zonder (m'n positie) te kunnen saven. Vandaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

gh3 vraagje.

Er zijn hier redelijk wat Wii60 mensen volgens mij. Welke versie van gh3 gaan jullie kopen?

Ikzelf ga denk ik toch voor de 360 omdat het 10tje minder mijnzins niet opgweegt tegenover de voordelen van online multiplayer en extra downloadbare songs, afaik zijn beide nog steeds niet definitief bevestigd voor de Wii toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wii only even een boze mail gestuurd dat ze eens een keer fatsoenlijk nieuws moeten posten of anders de site gewoon moeten sluiten :P

Over saven in Zelda.Dat kun je op elk gewenst moment doen in het menu........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:06:
gh3 vraagje.

Er zijn hier redelijk wat Wii60 mensen volgens mij. Welke versie van gh3 gaan jullie kopen?

Ikzelf ga denk ik toch voor de 360 omdat het 10tje minder mijnzins niet opgweegt tegenover de voordelen van online multiplayer en extra downloadbare songs, afaik zijn beide nog steeds niet definitief bevestigd voor de Wii toch?
ik zou zeggen lees het stuk nog even over want ik denk dat alleen debart een 360 versie gaat halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enigste voordeel is met GH3 is dat je gitaar nu rumble heeft en een speaker zodat je kan horen wie de fout maakt met multyplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Als je Wii60 zou zijn zou ik zeggen wacht tot rockband :) Als je de problemen nu leest over de gitaren is dat niet echt leuk. Verder word rockband ook veel toffer :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:11:
...
Over saven in Zelda.Dat kun je op elk gewenst moment doen in het menu........
........ klopt. :O Maar als je dat in een dungeon doet save je je positie in die dungeon niet, alleen de handelingen die je tot dan toe hebt verricht. Zodra je load start je weer aan het begin van de dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
Victorio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:24:
[...]

........ klopt. :O Maar als je dat in een dungeon doet save je je positie in die dungeon niet, alleen de handelingen die je tot dan toe hebt verricht. Zodra je load start je weer aan het begin van de dungeon.
Tip: gebruik voordat je saved Occoco om naar buiten te warpen en save dan het spel pas. Als je dan je spel laad kan je Occoco jr. weer gebruiken om terug te warpen naar de kamer waar je het laatst bent gebleven...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:11:
[...]

ik zou zeggen lees het stuk nog even over want ik denk dat alleen debart een 360 versie gaat halen :P
Nope, hier ook hoor :P
- De achievements (jaja, nutteloos, maar ik heb nou eenmaal een soort van 'wie heeft de grootste' competitie met een zooi vrienden lopen ;))
- Het feit dat ik met diezelfde vrienden online wil kunnen battlen zonder dat ze daar een Wii voor moeten kopen en tevens geen gedoe met friendcodes.
disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:21:
Als je Wii60 zou zijn zou ik zeggen wacht tot rockband :) Als je de problemen nu leest over de gitaren is dat niet echt leuk. Verder word rockband ook veel toffer :P
Hoezo of - of ? en - en ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:28:
[...]

Tip: gebruik voordat je saved Occoco om naar buiten te warpen en save dan het spel pas. Als je dan je spel laad kan je Occoco jr. weer gebruiken om terug te warpen naar de kamer waar je het laatst bent gebleven...
thnx dat is nou eens een handige tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Victorio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:02:
[...]

Dat is dus een auto-save? Merk je niks van? Want naast je schip kun je vaak ook nog ergens halverwege een level een kamer instappen waar je kan saven/power-up. Of bedoel je die?

Het zijn iig voldoende mogelijkheden. In Zelda liep ik soms frusti een uur lang in een dungeon rond zonder (m'n positie) te kunnen saven. Vandaar. :p
Ik vermijd het woord auto-save omdat die niet worden verwijderd zodra je de game/computer reboot. Checkpoints zijn echter tijdelijke auto-saves die je dus wel kwijt bent zodra je de game/computer reboot. Zie het checkpoint verhaal dus gewoon als tijdelijke saves vlak voor bossfights, zodat je in geval van een dood snel weer een poging kunt wagen (<10 seconden lopen).

De echte permanente saves doe je voor het overgrote deel in je schip en voor een klein deel ook nog in bepaalde kamers. Je zult in ieder geval genoeg save mogelijkheden hebben, dat mag je van mij aannemen. Zolang je maar saved elke keer dat je in je schip stapt zul je nooi hele uren overnieuw moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Hankey schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:28:
[...]
Klopt. Maar die werkt geloof ik niet in alle dungeons. (City in the Sky bv.) Was het niet "Ooccoo" trouwens? ;) En ook al gebruik je hem, dan begin je aan het begin van die kamer. Heeft geen zin om hem te gebruiken vlak voor een deur (einde van kamer)... en gezien sommige kamers nogal groot zijn... ;) Het gaat me erom dat MP3 om de zoveel tijd mooie duidelijke save momenten biedt.

[ Voor 22% gewijzigd door Victorio op 02-11-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

.KeN. schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:30:
[...]
Hoezo of - of ? en - en ! ;)
:D 5 gitaren in huis. Zoeken welke bij welke game kan. En nog eens 300 euro kwijt voor 2 spelletjes :+ Is een beetje overkill denk je niet.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:41:
[...]

:D 5 gitaren in huis. Zoeken welke bij welke game kan. En nog eens 300 euro kwijt voor 2 spelletjes :+ Is een beetje overkill denk je niet.
als ik het geld er voor had dan zou ik het zeker wel doen....
wat is er nou vetter omdat met een grote groep vrienden te doen.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja.Rockband komt toch niet op de wii...tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:23
Hehe mijn vriendin heeft een "nieuwe" gamecube gewonnen met mario football erbij. Jammer genoeg geen wii, maar toch leuk meegenomen. Ze gaat er niks mee doen dus ze zit er aan te denken om hem te verkopen... beetje zonde eigenlijk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
savale schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:56:
Hehe mijn vriendin heeft een "nieuwe" gamecube gewonnen met mario football erbij. Jammer genoeg geen wii, maar toch leuk meegenomen. Ze gaat er niks mee doen dus ze zit er aan te denken om hem te verkopen... beetje zonde eigenlijk!?
Verkoop hem en investeer in een Wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden...krijg je er een keer 40 euro voor:S
Laat je vriendin de cube houden en koop jezelf mooi een wii.
Kan jij daarop spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:56:
Koop nog een Gamecube en plak hem eraan vast met ducktape en tadaa een Wii :+

Verkopen heb je weinig aan denk, ik zou overigens gewoon een Wii halen. De cube is wel tof maar heeft geen toekomst meer. Alle winkels hier in de omgeving verkopen al geen cube spellen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:32:
[...]
Verkopen heb je weinig aan denk, ik zou overigens gewoon een Wii halen. De cube is wel tof maar heeft geen toekomst meer. Alle winkels hier in de omgeving verkopen al geen cube spellen meer.
Wat echt super zonde is. Er zijn zoveel leuke spellen voor. Maar nintendo wilt ze niet gespeelt hebben denk ik. Alleen maar de wii promoten zonder dat er veel games beschikbaar voor zijn :P

Exht zonde. Daarom gaat mijn GC backlog gewoon de prullenbak in en mist nintendo weel een leuke kans. Maarja, dat is nintendo hé.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:34:
[...]

Wat echt super zonde is. Er zijn zoveel leuke spellen voor. Maar nintendo wilt ze niet gespeelt hebben denk ik. Alleen maar de wii promoten zonder dat er veel games beschikbaar voor zijn :P

Exht zonde. Daarom gaat mijn GC backlog gewoon de prullenbak in en mist nintendo weel een leuke kans. Maarja, dat is nintendo hé.
Ze zijn gewoon oud. De meeste cube games kwamen tussen 2002 en 2004. Dat is nu al bijna 4 jaar geleden. Kijk naar DVD's o.i.d, de meeste films uit 2002 zijn ook haast niet meer te krijgen. It's time to move on enzo. Natuurlijk hebben speciaalzaken nog wel hier en daar wat liggen en is marktplaats ook een optie.

Alleen een aantal hele populaire games zijn vrij gemakkelijk te krijgen zoals Smash Bros. Melee bijvoorbeeld. Titels zoals F-Zero GX, Metroid Prime 2, Pikmin 2 en Metal Gear Solid zijn haast niet te vinden. Daarnaast zijn er ook nog games waarvan op de Wii een betere variant is verschenen. Mario Strikers Charged, Wario Ware, Resident Evil 4, Mario Party etc. het heeft gewoon geen nut om die nog voor de cube te gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Zoals ik al zei. Zonde. En je vergelijking met dvd`s is helemaal scheef. Topfilms uit elke tijd zijn nog steeds makkelijk te krijgen. Nintendo heeft gewoon geen hart voor de consument en denkt alleen maar aan hun eigen portomonee. En dat lukt ze ook nog perfect.

We zijn daar allemaal de dupe van :) maarja het gebeurt.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:47:
Zoals ik al zei. Zonde. En je vergelijking met dvd`s is helemaal scheef. Topfilms uit elke tijd zijn nog steeds makkelijk te krijgen. Nintendo heeft gewoon geen hart voor de consument en denkt alleen maar aan hun eigen portomonee. En dat lukt ze ook nog perfect.

We zijn daar allemaal de dupe van :) maarja het gebeurt.
8)7 |:( :X
Waar was iedereen in 2002 om de Gamecube te kopen en het systeem een hart onder de riem te steken, juist achter de PS2. Het heeft dus totaal geen nut om nu nog games te gaan verkopen die maar door een handjevol mensen gespeeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Dat is juist meer een argument om ze wel in de schappen te laten, gezien het grote aantal mensen dat nu een Wii heeft en destijds de Cube spellen nooit gedaan hebben omdat ze geen Cube hadden. ;) Niet dat ik het vreemd vind dat ze niet meer verkrijgbaar zijn overigens... Denk niet dat er nog veel mensen echt Cube spellen zouden kopen als die nog massaal in de winkel lagen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Mocht Nintendo ooit nog wakker worden en een oplossing gaan bieden voor het probleem van de beperkte opslagcapaciteit van de Wii, dan zouden de Gamecube spellen eventueel via de VC aangeboden kunnen worden. Sommige Gamecube spellen waren zelfs maar enkele tientallen megabytes, waardoor die nu al makkelijk opnieuw uitgebracht zouden kunnen worden op de VC. Animal Crossing was bijvoorbeeld minder dan 40 megabyte.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Captain N schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:54:
Dat is juist meer een argument om ze wel in de schappen te laten, gezien het grote aantal mensen dat nu een Wii heeft en destijds de Cube spellen nooit gedaan hebben omdat ze geen Cube hadden. ;)
Precies mijn punt. Ik heb laatst een film uit 1968 uitgeleend aan een vriend van me. Had ik moeten zeggen "had je hem toen maar moeten kijken" :+

Ze zouden vast niet veel verkocht worden. Maar het is wel zo sociaal om toffe games in de winkel te leggen. Kijk naar sony. Die heeft nu nog een leuke support voor hun klanten.

Ik zeg verder niet dat het erg is hoor. Ik zeg alleen dat het zonde is :) En nintendo daar mischien kleine kansen laten liggen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:54:
Dat is juist meer een argument om ze wel in de schappen te laten, gezien het grote aantal mensen dat nu een Wii heeft en destijds de Cube spellen nooit gedaan hebben omdat ze geen Cube hadden. ;) Niet dat ik het vreemd vind dat ze niet meer verkrijgbaar zijn overigens... Denk niet dat er nog veel mensen echt Cube spellen zouden kopen als die nog massaal in de winkel lagen.
Denk een grote groep mensen die een Wii kopen er de ballen verstand ervan hebben.
Laat staan weten dat er CubeGames gespeeld kunnen worden. Dus die zien in de winkel "Resident Evil 4" Cube en Wii en dat wekt misschien wel de suggestie dat Cube Game niet werken.

Zelf speel ik mijn Cube spellen ook niet echt meer.
Mede doordat ik geen WaveBird heb :P en met de Wiimote lekker draadloos kan gamen :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Derr_Hans schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:06:
[...]
Mede doordat ik geen WaveBird heb :P en met de Wiimote lekker draadloos kan gamen :P
Dat is idd het ergste. Als ik een wireless controller had voor mn cube spellen zou ik ze ook meer spelen :+ We zijn verwend :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:00:
[...]
Ze zouden vast niet veel verkocht worden. Maar het is wel zo sociaal om toffe games in de winkel te leggen. Kijk naar sony. Die heeft nu nog een leuke support voor hun klanten.
Sony heeft het beter voor elkaar dan Nintendo, maar het is ook niet perfect. Probeer is Capcom versus snk2 te vinden bijvoorbeeld, ik ben al een jaar bezig. (marktplaats doe ik liever niet voor krasgevoelige dingen als cd's)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Sagat schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:12:
[...]
Probeer is Capcom versus snk2 te vinden bijvoorbeeld, ik ben al een jaar bezig.
Dat zijn 3th party games. Die worden niet door sony gepublished. Zo vind je van de GC nog gemakkelijk een berg kut EA games. (fifa enzo). Maar first party games van nintendo zijn gewoon heel moeilijk te vinden. Zelfs toen de cube er nog wel was. Nintendo kapt gewoon met uitgeven en zegt zoek het maar uit.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:10:
[...]

Dat is idd het ergste. Als ik een wireless controller had voor mn cube spellen zou ik ze ook meer spelen :+ We zijn verwend :P
Vind/Vond die wavebird zo duur daarom destijds niet gehaald :)
Immitatie vind ik ook niks, die kraken onder het gamen :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:15:
[...]

Dat zijn 3th party games. Die worden niet door sony gepublished. Zo vind je van de GC nog gemakkelijk een berg kut EA games. (fifa enzo). Maar first party games van nintendo zijn gewoon heel moeilijk te vinden. Zelfs toen de cube er nog wel was. Nintendo kapt gewoon met uitgeven en zegt zoek het maar uit.
Logisch toch, als een product niet verkoopt haal je het uit de handel. Het is dat Nintendo de GBA had en later de DS want de Gamecube was bijna net zo geflopt als de SEGA Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Derr_Hans schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:15:
[...]

Vind/Vond die wavebird zo duur daarom destijds niet gehaald :)
Immitatie vind ik ook niks, die kraken onder het gamen :P
Gisteren voor het eerst SSB:Melee geprobeert in mn Wii met bedrade controller.. Spoiled of niet, draad is inderdaad niets meer :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 13:31

hilgo

Clear your mind of can't.

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:00:
[...]

En dan moet de winkelier er ook nog intrappen om zijn dure schapruimte te verspillen aan cube games die amper verkopen terwijl hij er ook iets anders kan neerleggen wat wel goed verkoopt...

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
hilgo schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:38:
[...]

En dan moet de winkelier er ook nog intrappen om zijn dure schapruimte te verspillen aan cube games die amper verkopen terwijl hij er ook iets anders kan neerleggen wat wel goed verkoopt...
True. Cube spellen zijn nog wel (in beperkte mate) te vinden bij de meeste webshops, zoals CD-Wow & Nedgame. Echter zijn ze op een gegeven moment gewoon op, omdat ze niet meer geproduceerd worden. De PS2 heeft wdb. een wat langere levenscyclus dan de Cube (en de Xbox). Daar komen nog steeds aardig wat spellen voor uit...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

hilgo schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:38:
[...]
Tsja. Dat hebben ze op dag 1 van de wii al gedaan. Dus dat begrijp ik niet. Als ik nu een winkel binnen stap en een ps2 rek zie krijg ik toch de kriebels. Goede dingen verkopen altijd. Stront blijft in de winkel liggen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:41:
[...]

Ik kijk nog even de kat uit de boom wat betreft Rock Band, maar GH III komt hier sowieso met twee wireless gitaartjes. Er liggen hier al twee bedrade van de PS2 (GH I + II) en daarnaast heb ik zelf nog drie echte gitaren. Dus dan zit ik al op 7.. Dan mogen die dingen van Rock Band er best nog wel bij hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kwam net ergens een filmpje tegen van iemand die een Wii uit elkaar haalt, voor de mensen die benieuwd zijn hoe de Wii er van binnen uitziet:

Wat een werk trouwens dat ding openmaken! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Schijnt dat de japanse verkoopcijfers van SMG na een dag al tegen de 130k aanlopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ik zei het toch.hackers zijn erin geslaagd om de psp versie terug te brengen naar de ongeknipte versie van manhunt 2.Wat betekend dat het me ook wel mogelijk lijkt om dit bij de wii versie te doen.

http://life.tweakers.net/...enes-manhunt-2-bloot.html

@monnick

Kun je meteen zien waar je de chips in kan drukken:P
persoonlijk hou ik meer van Lays en Croky

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*lichte spoilers*
http://www.wiids.nl/article.php?id=23427
Nieuw filmpje van Galaxy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:43:
Ha ik zei het toch.hackers zijn erin geslaagd om de psp versie terug te brengen naar de ongeknipte versie van manhunt 2.Wat betekend dat het me ook wel mogelijk lijkt om dit bij de wii versie te doen.
Nee, dat is bij de Wii niet mogelijk. De Wii draait, in tegenstelling tot de PSP en de PS2, alleen signed code. Nintendo berekend in een hash(een soort digitale over een compleet spel. Zodra ook maar 1 bit van het spel veranderd, zal de aanpassing een compleet andere hash krijgen. De Wii ziet dat de hash niet meer hetzelfde is en weigert het spel op te starten. Door middel van asymmetrische encryptie wordt er ook nog voor gezorgd dat alleen Nintendo een geldige hash aan een spel toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over MP3 en sky city

spoiler:
Ik zit een beetje vast. Ik moet naar het stuk waar ''a piece of chozo technology'' zit. Probleem is alleen dat ik alleen een stukje ophoog kan en daar niet veder kan omdat er grote ijzeren plaaten hangen die de grapplebeam blokken en terug gaat ook niet omdat die brug in elkaar gestort is. Nou zit er wel een stuk waar je met je morphball inkan maar die moet eerst aan met kinetic energy. Maar hoe doe je dat? ik kan er op schieten enzo wat ik wil maar er gebeurt niks

En waarom zitten er zo weinig savepoints in het spel? vaak kan/wil ik niet langer dan 30 of 60 minuten spelen maar vaak kom je in die tijd geeneens een savepoint tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:43:
Vraagje over MP3 en sky city

spoiler:
Ik zit een beetje vast. Ik moet naar het stuk waar ''a piece of chozo technology'' zit. Probleem is alleen dat ik alleen een stukje ophoog kan en daar niet veder kan omdat er grote ijzeren plaaten hangen die de grapplebeam blokken en terug gaat ook niet omdat die brug in elkaar gestort is. Nou zit er wel een stuk waar je met je morphball inkan maar die moet eerst aan met kinetic energy. Maar hoe doe je dat? ik kan er op schieten enzo wat ik wil maar er gebeurt niks

En waarom zitten er zo weinig savepoints in het spel? vaak kan/wil ik niet langer dan 30 of 60 minuten spelen maar vaak kom je in die tijd geeneens een savepoint tegen.
Dat stuk...
Hmm ik had door verwezen naar Gamefaqs maar toevallig weet ik nog precies hoe dat moet.

Ergens boven je hangt een platform waar je naartoe moet. Er zit een klem op de voorkant die zo een groen Wall jump blok blokkeert, schiet een raket tegen de soort van klem klim erop en dan moet het wel weer lukken lijkt me zo.

Tip: Het valt wel mee qua save points, je kunt je schip gebruiken als save en op diverse plekken landen, daarnaast zitten er checkpoints in het spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond deze shots toch mooier
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/n20071102_wiiski_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/n20071102_wiiski_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/n20071102_wiiski_30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie bij de Makro kan kopen. De nieuwe aanbiedingen vanaf 6 nov.:

Mario Galaxy (vanaf 16 nov), Super paper MArio en Marioparty 8 voor €39,27 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

k vond hem ook best tegenvallen, er zitten wat leuke ideen en werelden in maar je komt vaak dezelfde spelelementen tegen daarnaast zijn de nieuwe figuurtjes lang niet zo leuk als die van eerdere Paper Mario games.Ik heb de game een 7,5 gegeven en tja, een must-have.. ik weet niet aan de ene kant wel, het is zeker wel veel beter als het overgrote deel van de Wii Games, maar ik merkte gewoon dat dit een nogal low-budget project was van Nintendo. Men heeft alles simpel gehouden en veel gerecycled van eerdere Paper Mario spellen. Tegen het einde toe werden sommige werelden zelfs halverwege afgekapt. Na chapter 4 zakt de game echt in als een baksteen.
Hey Nintex, wil jij SPM niet voor een zacht prijsje kwijt? ;)

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video interview van EA over NFS Pro Street.
Met name de controls en graphics komen aan bod, het ziet er zeker goed uit voor een Wii game :)
http://www.wiids.nl/article.php?id=23435

@hierboven,
Eeermm, de boxart is wel tof en "zachte" prijsjes doe ik niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net weer een tijdje MP3:C gespeeld. Zet nu net na het stukje dat je voor het eerst Metroids tegenkomt. Man die beesten zijn weer ouderwets taai. Ik kreeg bijna een zere vinger van het blasten :P

Verder vind ik het spel er _super_ mooi uit zien. Er zit zoveel detail in de werelden. Geen kamer is hetzelfde, en dat is iets waar heel veel games nog wat van kunnen leren. De Wii mag dat niet geschikt zijn om HD resoluties, of super hoge texture resoluties, of fancy shader effecten te tonen. Maar MP3:C is imo toch echt een van allermooiste games die ik heb gespeeld.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

De werelden zien er niet allen mooi uit, het level design op zich zit gewoon erg goed in elkaar. Soms is er een stuk waar je ff vast zit en dan kom ik er iedere keer net op tijd weer achter hoe ik verder moet komen. Echt een lekker spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 november 15% korting op alle Wii spullen/spellen (en DS) bij de Bart Smit... (in Alphen aan den Rijn althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:04:
6 november 15% korting op alle Wii spullen/spellen (en DS) bij de Bart Smit... (in Alphen aan den Rijn althans).
Overal. En op alle spellen en consoles :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:04:
[...]

Overal. En op alle spellen en consoles :)
En volgens mij ook op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Review van Super Mario Galaxy door 1Up. Vond het wel een leuke review :) Spoilers vallen mee overigens.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:49:
Review van Super Mario Galaxy door 1Up. Vond het wel een leuke review :) Spoilers vallen mee overigens.
Een 9.5!

Tip: Vermijd Neogaf voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Degene die Metroid Prime zo goed vinden... komt dit omdat jullie de eerdere metroids hebben gespeeld? Ik heb een tijdje gespeeld maar vind het niet echt super eigenlijk.
Heen en weer rennen en rollen en een beetje schieten, deurtjes openen (waarom moet je in de schip waar je op bezoek bent de op de deuren schieten om ze te openen?)...

Zal wel zijn omdat ik FPS nooit echt super vond...

Mijn componentenkabel is wel binnengekomen though. Flink beter beeld :)

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 03-11-2007 00:08 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Hou het nuttig. Dit soort dingen zijn iets voor de HK

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 00:07 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:06:
Degene die Metroid Prime zo goed vinden... komt dit omdat jullie de eerdere metroids hebben gespeeld? Ik heb een tijdje gespeeld maar vind het niet echt super eigenlijk.
Heen en weer rennen en rollen en een beetje schieten, deurtjes openen (waarom moet je in de schip waar je op bezoek bent de op de deuren schieten om ze te openen?)...

De combinatie van de verlaten en eenzame sfeer, het steeds verder verkennen van de wereld, skills die je ervoor nodig hebt (het schieten, beetje platforming), de puzzels, en coole bossfights maken voor mij de Metroid serie een topper. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn componentenkabel is wel binnengekomen though. Flink beter beeld :)
Het is gewoon een verdomd goede game, maar als het je echt niet ligt kunnen wij er weinig aan veranderen. Vooral het tempo is heerlijk, net als je genoeg hebt van een bepaald element, bijvoorbeeld een puzzel, wordt je getrakteerd op een eindbaas. De game sleept je van A tot Z met fenemonale gameplay en de controls zijn ronduit geweldig. Het schieten op deurtjes, tja ze worden gebruikt om laadtijden tussen kamers af te schermen en je schiet erop omdat het een soort van energie deuren zijn.

Ik zou zeggen geef het iets meer tijd, de game is ook heel afwisselend dus als je dit onderdeel niet echt geweldig vind, er komt later een stuk wat best veel weg heeft van meer traditionele Metroid/Zelda gameplay. Als je echt een hersenloze shooter zocht dan kom je bedrogen uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Captain N schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:09:
[...]

De combinatie van de verlaten en eenzame sfeer, het steeds verder verkennen van de wereld, skills die je ervoor nodig hebt (het schieten, beetje platforming), de puzzels, en coole bossfights maken voor mij de Metroid serie een topper. :)
Ik raak eigenlijk confused van de onscreen radar. Weinig dimensie en geen idee of ik de juiste weg op rol. Zoals die ene keer dat je als balvorm tijdens de alien attack via de pijpleidingen moet ontsnappen... ik sprong de riool in, maar door het draaien was ik de richting kwijt en kwam weer terug in de kamer waarbij ik dacht "hmmm weer zo'n kamer... ok, dan maar paar keer ontploffen en 1000 kills maken..."

Ik vind het schieten van de aliens ook niks, ze zijn moeilijk te onderscheiden van de omgeving soms...
De controls vind ik ook wat tegenvallen... als je te dicht bij een deur zit gaat ie niet open. Moet je weer een stukje terug. En het scannen... eerst bewegen met wiimote tot de cursor de icon te selecteren en om dan weer met "z" te scannen....
Of de grappler dat alleen gebruikt kan worden als je een eindje verder op zit.

Maar ja, zal wel niet mijn soort spel zijn.... RE4 vind ik dan wat spannender.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:01:
[...]

Een 9.5!

Tip: Vermijd Neogaf voorlopig :P
Daar kom ik toch al nooit :+
Degene die Metroid Prime zo goed vinden... komt dit omdat jullie de eerdere metroids hebben gespeeld?
Euh nee hoor...

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/265148/MetroidCollection.jpg

:P
Ik heb een tijdje gespeeld maar vind het niet echt super eigenlijk.
Zo werken de deuren in de Metroid serie nou eenmaal :P Scan de deur maar eens.

* Vanitas vraagt zich enkel af hoe die wetenschapper dan door de deur komen.

Die hebben geen wapen :P
kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:19:
[...]

Ik vind het schieten van de aliens ook niks, ze zijn moeilijk te onderscheiden van de omgeving soms...
Persoonlijk geen last van gehad.
De controls vind ik ook wat tegenvallen... als je te dicht bij een deur zit gaat ie niet open. Moet je weer een stukje terug.
:? Gewoon op schieten en er door heen lopen. Soms moet de Wii ff laden dus dan duurt het wat langer.
En het scannen... eerst bewegen met wiimote tot de cursor de icon te selecteren en om dan weer met "z" te scannen...
In het begin vond ik het ook wat lastig. Nu dat ik het wat langer heb gespeeld doe je het automatisch, en gaat het heel goed.
Of de grappler dat alleen gebruikt kan worden als je een eindje verder op zit.
:?
Maar ja, zal wel niet mijn soort spel zijn.... RE4 vind ik dan wat spannender.
Gewoon ff doorspelen. Het gedeelte in het ruimteschip is niet al te best, als je op de planeet komt wordt het al stukken beter + mooier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Vanitas schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:35:
[...]

Daar kom ik toch al nooit :+

[...]

Euh nee hoor...

[afbeelding]

:P

[...]

Zo werken de deuren in de Metroid serie nou eenmaal :P Scan de deur maar eens.

* Vanitas vraagt zich enkel af hoe die wetenschapper dan door de deur komen.

Die hebben geen wapen :P

[...]

Persoonlijk geen last van gehad.

[...]

:? Gewoon op schieten en er door heen lopen. Soms moet de Wii ff laden dus dan duurt het wat langer.

[...]

In het begin vond ik het ook wat lastig. Nu dat ik het wat langer heb gespeeld doe je het automatisch, en gaat het heel goed.

[...]

:?

[...]

Gewoon ff doorspelen. Het gedeelte in het ruimteschip is niet al te best, als je op de planeet komt wordt het al stukken beter + mooier. :)
hmm... ok dan.. tis toch weekend, dan maar effe doorbijten tot planeet dan. Ik ben nu nog bij de eerste generator die ik moet aanzetten of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:39:
[...]
hmm... ok dan.. tis toch weekend, dan maar effe doorbijten tot planeet dan. Ik ben nu nog bij de eerste generator die ik moet aanzetten of zo.
Vergeet ook niet dat sommige mensen gewoon niet voor die game gemaakt zijn. Ik heb MP1 een keer gespeeld voor wel 10 minuten. Toen trok ik het ook niet meer. Het is gewoon geen game voor mij. Maar veel geluk met doorspelen.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:43:
[...]

Vergeet ook niet dat sommige mensen gewoon niet voor die game gemaakt zijn. Ik heb MP1 een keer gespeeld voor wel 10 minuten. Toen trok ik het ook niet meer. Het is gewoon geen game voor mij. Maar veel geluk met doorspelen.
Heb je Prime 3 al geprobeert?
De grootste verbetering vind ik de presentatie de besturing en het tempo. Je bent constant wat anders aan het doen en je voelt je meer betrokken bij wat er gaande is. Daarnaast krijg je veel meer hints en is scannen geen noodzaak meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:53:
[...]
Heb je Prime 3 al geprobeert?
De grootste verbetering vind ik de presentatie de besturing en het tempo. Je bent constant wat anders aan het doen en je voelt je meer betrokken bij wat er gaande is. Daarnaast krijg je veel meer hints en is scannen geen noodzaak meer. :)
Niet iedereen hoeft elk spel leuk te vinden meneer :) Laat ook andere mensen in hun waarde als ze een 9+ game niets vinden :) Nee ik heb het niet gespeeld. En nee ik ga er geen geld voor neerleggen om uit te proberen. Ik doe weer mee 16 november bij de volgende game :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToBe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik baal er flink van dat het haast onmogelijk is om aan extra Wii'motes te komen. Ik ga binnenkort op vakantie naar de VS en wil daar kijken voor de Wii'motes. Ik neem aan dat ik die gewoon op mijn Wii hier kan gebruiken? (Bv games uit de VS werken niet op de Europese Wii).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben onderhand bijna klaar met MP: Corruption en ik vind het een erg sterke game! Ik zat me gister op de pirate planet echt wel even te verbazen over de graphics zeg!

Maar soms zijn dingen niet goed uitgelegt of niet echt logisch, bijvoorbeeld dat je op die pirate planet naar de research facility moet maar daar kan je niet landen. Dan krijg je een radio bericht van een collega en dan kan je er opeens wel landen.

Ik ben nogal vaak de weg kwijt haha :p maar ik heb de map al beter door en dat helpt sukken!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:39:
[...]
Ermm, ik ben niet de persoon die dit behoort te zeggen want ook ik loop vaak te zeuren bij spellen die ik nog geen uur heb gespeeld. Maar vrij veel spellen worden pas boeiend na een uur of 2. Helemaal omdat ik zo naief en traag van begrip ben soms. :p
Godfather kon me het eerste uur ook niet boeien en vond alles in het spel maar onhandig... maar als je er eenmaal inzit zit je er ook echt in. Ik dacht dat MP3 niet echt wat voor mij zou zijn maar krijg steeds meer het gevoel dat ik ernaast zat... :*)
MrVegeta schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:51:
Ik ben nogal vaak de weg kwijt haha :p maar ik heb de map al beter door en dat helpt sukken!
Ohjee, wordt leuk voor me dan vrees ik... :/

[ Voor 14% gewijzigd door Victorio op 03-11-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:43:
[...]

10 minuten Metroid spelen :/ :'(

Metroid Prime 1 & 3 werden beide pas tof na 1 tot 1 1/2 uur tbh. Het begin vind ik altijd saai, daarna is het echt uber. Echter Metroid Prime 3 is heel wat toegankelijker dan Metroid Prime 1 en zal zeker meer mensen aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:19:
[...]
De controls vind ik ook wat tegenvallen... als je te dicht bij een deur zit gaat ie niet open. Moet je weer een stukje terug.
Gaat wel open hoor. Het vreemde deurmechanisme IS idd vervelend, maar is de methode die men uitgewerkt heeft om laadtijden te verbergen. Wanneer je je in een kamer bevindt wordt automatisch ook al de volgende kamer ingeladen waardoor het lijkt alsof het spel nooit laadtijden heeft. Wanneer je je echter te snel doorheen een kamer beweegt en je probeert een deur open te doen zal deze nog even dichtblijven: de volgende kamer is nog bezig met inladen. Best vervelend als je snel ergens naartoe wil met enkele pirates in je nek :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

ToBe schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:41:
Ik baal er flink van dat het haast onmogelijk is om aan extra Wii'motes te komen. Ik ga binnenkort op vakantie naar de VS en wil daar kijken voor de Wii'motes. Ik neem aan dat ik die gewoon op mijn Wii hier kan gebruiken? (Bv games uit de VS werken niet op de Europese Wii).
werkt gewoon. Ik heb mijn extra wiimotes en nunchuk ook via ebay binnengehaald. Van japan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

disjfa schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:57:
[...]
Niet iedereen hoeft elk spel leuk te vinden meneer :) Laat ook andere mensen in hun waarde als ze een 9+ game niets vinden :) Nee ik heb het niet gespeeld. En nee ik ga er geen geld voor neerleggen om uit te proberen. Ik doe weer mee 16 november bij de volgende game :)
Eens met het feit dan men je niet kan dwingen een game leuk te vinden, en voor mij geld hetzelfde ik kon ook niet echt inkomen in metroid (hoewel ik door alle metroid verhalen wel zin krijg om zowel mijn 2d metroid (fusion) als mijn 3d (prime 1) weer te proberen).

Het grote verschil is echter wel dat jij maar 10 minuten gespeeld hebt, das toch wel een beetje kort om een goede impressie te krijgen van een spel.

NFS pro
Verder vond ik het filmpje van nfs pro echt goed. Het natuurlijk nog even afwachten hoe het daadwerkelijk gaat spelen, maar kudos voor EA voor EN hard werken om het spel er redelijk tot goed te laten uitzien EN voor het implementeren van diverse besturings methoden. Nooit gedacht dat EA moeite ging doen voor het poorten van spellen. Damn...misschien word fifa ooit nog wel is beter dan pes ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3:C is echt té vet gwn :D Allmost completed :) Niets dan lof! In mijn ogen een absolute knaller van een Wii game! De graphics zijn tof, de sfeer is wreed, de framerate is meer dan goed, de besturing werkt als een tierelier, de boss-fights zijn vet en het wordt nooit saai vanwege de vele afwisselende elementen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind oerigens de map in MP3 wel minder lekker werken dan in 1 en 2. Maar voor de rest echt top.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Ik zit nu @ Super Paper Mario chapter 5.
Nu begin ik echt moe te worden van die eindeloze klote verhaaltjes.
booooorinnngggggggg.

Ben bang dat ik hierbij blijf steken. (terwijl het spel zo goed begon!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Sagat schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:38:
[...]
Het grote verschil is echter wel dat jij maar 10 minuten gespeeld hebt, das toch wel een beetje kort om een goede impressie te krijgen van een spel.
De tijd om een redelijke impressie te krijgen hangt natuurlijk van het spel af, maar als we het over MP3 hebben stelt de eerste 10 minuten niks voor natuurlijk. De eerste 10 minuten van Zelda vond ik ook geen drol aan... het hele eerste uur vond ik nogal kinderachtig... ;) Maar goed, als je langer dan een half uur echt tegen je zin verder probeert te komen kun je jezelf afvragen waar je het voor doet.
MetZyZteM schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:49:
Ben bang dat ik hierbij blijf steken. (terwijl het spel zo goed begon!?)
Zonde als je nu niet verder gaat. Als je alle text skipped is het spel nogsteeds erg leuk... met name de laatste paar chapters. Ik vond het ook teveel text... ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Victorio op 03-11-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToBe
  • Niet online
kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:17:
[...]

werkt gewoon. Ik heb mijn extra wiimotes en nunchuk ook via ebay binnengehaald. Van japan dan.
Top!
En gezien de lage dollarkoers mogelijk nog interessant ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik ben echt helemaal into MP3. Ritme van de game is idd super.
Wil wel even aan de andere mensen meegeven dat jullie toch echt wat meer met spoiler balken moeten werken. Er wordt nl. naar werelden verwezen die imo een spoiler zijn. En als er dan teveel balken komen dan moet de discussie duidelijk naar het MP3 topic (wederom imho).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Vanitas schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:38:
Net weer een tijdje MP3:C gespeeld. Zet nu net na het stukje dat je voor het eerst Metroids tegenkomt. Man die beesten zijn weer ouderwets taai. Ik kreeg bijna een zere vinger van het blasten :P
Zo heel lastig zijn die metroids niet

spoiler:
schakel over naar x-ray visor, als je ze dan lockt heb je ze met weinig (1??) schoten stuk. Werkt een beetje als in RE4 met die rare dingen die steeds weer levend worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Deddiekoel schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:58:
Ik ben echt helemaal into MP3. Ritme van de game is idd super.
Wil wel even aan de andere mensen meegeven dat jullie toch echt wat meer met spoiler balken moeten werken. Er wordt nl. naar werelden verwezen die imo een spoiler zijn. En als er dan teveel balken komen dan moet de discussie duidelijk naar het MP3 topic (wederom imho).
Kheb net ook weer even een uur gespeeld. Na 2 uur op 10% van het spel. Voel me nogsteeds een n00b maar begin het wel echt leuk te vinden...
Misschien dat het Metroid Prime 3 topic verwerkt kan worden in de ts (bij musthaves). Ik wist niet dat er "al" een apart topic voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Victorio schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:25:
Misschien dat het Metroid Prime 3 topic verwerkt kan worden in de ts (bij musthaves). Ik wist niet dat er "al" een apart topic voor was.
Misschien staat het spel er al een week tussen? ;)

Ik was kennelijk nog niet helemaal wakker.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 03-11-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het twijfelen om een Wii aan te schaffen, maar ik zou willen weten of die games wel tof genoeg zijn voor iemand ouder dan 20.

Hoe doen je dat als je van plan bent een game aan te schaffen? Probeer je dat game in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:40:
Ik ben ook aan het twijfelen om een Wii aan te schaffen, maar ik zou willen weten of die games wel tof genoeg zijn voor iemand ouder dan 20.

Hoe doen je dat als je van plan bent een game aan te schaffen? Probeer je dat game in de winkel?
Ik ben zelf 20+ en ik vind het geweldig!

- Brain Academy: bewijzen dat je slimmer bent dan je huisgenoten, erg verslavend!
- Mario Party 8: leuk tegen je vrienden battles spelen (en winnen!)
- Wii sports: regelmatig even een balletje slaan, of een je score met bowlen verbeteren
- Super Paper Mario: Leuke platform/"rpg" game, zeer vermakelijk
- Wario Moves: Grappige mini games

Ik lees op Internet veel over hoe een game is. Vaak kan je niet spelen in de winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
MetroidPrime schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:36:
[...]
Misschien staat het spel er al een week tussen? ;)
Misschien dat ik het over de link naar het bijbehorende topic heb? ;) (Net als bij Zelda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De gedachte dat Nintendo voor kids zou zijn, kan ik me niet echt in vinden. Het gaat er meer om wat voor soort spellen je leuk vindt, hou je van realistische shooters en spellen als Gran Turismo, dan zit je bij de Wii niet goed. Maar spreekt Wii Sports je aan of hou je van Mario Kart (en ik ken zat 20+ers, inclusief mijzelf, die dat soort spellen leuk vinden), dan moet je weer bij Nintendo zijn. De Wii is behoorlijk populair, dus het spellenaanbod zal denk ik steeds breder worden. Immers hoe groter de userbase hoe breder het aanbod. Het enige wat je alleen nooit van de Wii zult kunnen verwachten zijn haarscherpe realistische graphics. Spellen zullen er ongetwijfeld steeds beter uitkomen te zien en ons denk ik ook nog wel eens verbazen (kijk naar de DS, waar ze ook steeds mooiere dingen uithalen), maar het is gewoon geen PS3 of 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk zelfs dat de Wii beter geschikt is voor 20+ mensen. Voor die doelgroep is denk ik een stuk minder belangrijk hoe "cool" de console is. Maar telt meer hoeveel plezier je er uit haalt.
Dan kom je idd uit op de vraag wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Volgens mij is sowieso de meerderheid in dit topic 20+. Hier nog een iig. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

leeftijd: 24 and counting, en hier in huis nog oudere Nintendo spelers. dus dat zal niet het probleem zijn. Zoals altijd, kijk naar de games, vergelijk de console's op basis daarvan en maak een keuze. Ik heb ook een Xbox staan waar ik af en toe Project Gotham op speel maar Madden speel ik tegenwoordig bijvoorbeeld weer op de Wii. Het blijft kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:36
Ik ben ook 24. :) En speel ontzettend veel op de Wii... Vanavond weer een feestje. We gaan eerst tennissen (toernooitje, als je verliest, lig je er uit) met een man of 30! (Jaja, ik zorg wel voor genoeg drank, iedereen tevreden). Daarna denk ik dat ik Wario Ware Smooth Moves aanzet... of anders gaan we gewoon lekker konijntjes kunnen glijden spelen (Rayman Raving Rabbids). Echte party games waar ik me als 20+-er echt wel mee vermaak!

Zelf speel ik ook RE4 en de Paper Mario serie... daar zit zoveel humor in, die is ook echt wel voor onze leeftijd. :) (Ook al klink ik zo wel heel oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wie is er tegenwoordig nou nog jonger dan 20? :) Ik ben 25 en denk dat juist de diversiteit die de Wii biedt in alle opzichten het een console maakt voor letterlijk alle leeftijden. Dat een kind van 5 er veel lol mee kan beleven doet niet af aan het plezier dat jij als 20+ ermee hebt toch?

Wow... een Madden speler? Nog niet gezien hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:25:
[...]

Zo heel lastig zijn die metroids niet

spoiler:
schakel over naar x-ray visor, als je ze dan lockt heb je ze met weinig (1??) schoten stuk. Werkt een beetje als in RE4 met die rare dingen die steeds weer levend worden
spoiler:
Als je die Metroids voor het eerst tegenkomt dan heb je de xray visor nog niet :P

Je kan ze trouwens gewoon bevriezen met een raket, en daarna heb je ze binnen enkele (2~3) schoten kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
* monnick meldt zich: 17 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:44:
Wie is er tegenwoordig nou nog jonger dan 20? :)
17 pas :O

Overigens geniet wel heel erg van mijn Wii, al is het op dit moment eigenlijk alleen maar FIFA wat de klok slaat. Als SMG uitkomt zal dat natuurlijk wel anders zijn, maar op dit moment vermaak ik me nog wel genoeg ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na deze lovende commentaren gelezen te hebben, weet ik wat ik me voor Kerst en Nieuwjaar ga aanschafffen! Bedankt om ook een selectie van jullie favoriete games mee te geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:15:
Na deze lovende commentaren gelezen te hebben, weet ik wat ik me voor Kerst en Nieuwjaar ga aanschafffen! Bedankt om ook een selectie van jullie favoriete games mee te geven :-)
die gaat dus voor de xbox of ps3, na al die levenloze verhalen :+

spoiler:
grapje natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:59:
[...]

17 pas :O

Overigens geniet wel heel erg van mijn Wii, al is het op dit moment eigenlijk alleen maar FIFA wat de klok slaat. Als SMG uitkomt zal dat natuurlijk wel anders zijn, maar op dit moment vermaak ik me nog wel genoeg ermee :)
Hier ook 17 en ik vind de Wii ook erg leuk. Gewoon mijn type spellen, op een aantal na, maar dat heb je altijd :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 23:20

erhan12

PMD

Hou je posts nuttig. Aan alleen je leeftijd heeft niemand iets.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben 29 ;)
Heb een aantal collega's rond zelfde leeftijd die allemaal erg gecharmeerd zijn van de Wii!

Heb het idee dat ik snel het einde van MP3 aan het naderen ben. Heb dan ook vrij intensief gespeeld. Heerlijke game toch weer. Ruim op tijd voor SMG, maar tussen komt de Simpsons dan precies op tijd (is al onderweg)!

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 03-11-2007 20:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!