In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ik kan echt niet meer wachten op Super Mario Galaxy, ik vond Sunshine wel een beetje tegenvallen en heb er dan ook lang over gedaan om het uit te spelen, dus hoop dat Galaxy een aangename verrassing zal zijn op dat front.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Dwing ik je om het te spelen dan? Ik leg alleen maar de voordelen uit van het spel maar dat mag kennelijk al niet meer.disjfa schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:57:
[...]
Niet iedereen hoeft elk spel leuk te vinden meneer
18 jaar hier en de Wii is op het moment mijn favoriete console, er komt echt zo een sloot aan van goede/geweldige games dat het nauwelijks bij te houden is.
Qua party games heb ik me eigenlijk prima vermaakt met WiiSports, WiiPlay en Mario Party. Rayman viel teveel in de herhaling maar is ook een hele leuke game.Dus, hulp gevraagd bij het kiezen!
Het is overigens wel jammer dat iedereen het prachtige Metroid Prime 3 topic negeert
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Wellicht is het wat vroeg om te concluderen maar ik vrees dat er te weinig animo is om van alles rondom MP3 te bespreken in een apart topic. Iedereen die met MP3 bezig is wil hier even melden dat het een geweldig spel is maar verder zijn er blijkbaar weinig problemen in het spel zelf. I.t.t. bv. Zelda, daar was een apart topic wel handig, heb er ook veel gebruik van gemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:28:
[...]
Het is overigens wel jammer dat iedereen het prachtige Metroid Prime 3 topic negeert
Mij lukt het wel aardig, kan nu beetje effect slaan, af en toe smashen en richten lukt ook wel aardig.Victorio schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:48:
Shit zeg, ik moet nog even wat skills krijgen voor Rockstar Table Tennis. Daar komt even wat meer bij kijken dan het getimed meppen dat ik uitoefende voor Wii Sports Tennis.Iemand hier die Table Tennis onder de knie heeft?
Veel 17-jarigen hier btw.
Ow, jij bent degene die ik op MSN heb
Verwijderd
Ga zo maar weer eens diep in de wereld duiken die MP3 heet
Wii post
maarre over Rockstar Table Tennis..
van wat ik er over gehoord heb, is het een matig spel.
klopt dat een beetje of is het juist een heel goed spel?
Volgens mij is het een goed spel. Alleen je moet wel even de discipline opbrengen om er serieus mee aan de slag te gaan. In een half uurtje even het spel beoordelen zal niet gaan lukken. Ik moet nog een hoop leren qua controls maar wat ik gezien heb tot nu toe ziet er goed uit. Tegenstanders waar je u tegen zegt... dus als je van een Tennis game houdt met wat diepgang is dit best een aanrader imo.ykz schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:26:
ik ben ook 17
maarre over Rockstar Table Tennis..
van wat ik er over gehoord heb, is het een matig spel.
klopt dat een beetje of is het juist een heel goed spel?
Vanitas schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:49:
[...]
spoiler:Als je die Metroids voor het eerst tegenkomt dan heb je de xray visor nog niet![]()
Je kan ze trouwens gewoon bevriezen met een raket, en daarna heb je ze binnen enkele (2~3) schoten kapot.
Hier nog iemand van 29. Heb de Wii eigenlijk alleen direct gekocht omdat Zelda uitkwam. Maar inmiddels 9 spellen rijker en heel wat uurtjes plezier (alleen of met vrienden)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 14:18 ]
Is het dan zeker of waarschijnlijk dat wij de ongecensureerde versie krijgen? Ik heb namelijk in mijn hoofd van niet, maar kan er ook naast zitten.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 06:32:
Zojuist Manhunt 2 Gekocht hier @ Wal Mart... Goed spel en controls zijn erg goed maar de Blur scenes in de US versie zijn echt kut... Jullie moeten blij zijn met de ongecensuurde versie . Wie oh wie wil mij 1 sturen
Dit valt ook niet onder 'nuttig'. Maak in vervolg een TR aan, dan kunnen we er nog iets aan doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 14:18 ]
24 hier ook btw.
Galaxiiiiii!
[ Voor 5% gewijzigd door xxxneoxxx op 04-11-2007 10:26 ]
Ik vind de Wii een vet dingetje, binnenkort leuke en goede games. ga me er nog wel mee vermaken
Ik denk zelf dat hier ook veel 'oudere' gamers zitten omdat er eigenlijk 2 opties zijn.
1. je vind nintendo games goed en je wilt ze blijven spelen.
2. Je vond nintendo games goed, maar dan is het niet koel lauw vet chill whatever meer om met mario te spelen als je 12 of ouder bent ofzo en dan 'moet' je gaan gta-en.
Als je dan weer ietsjes ouder bent (zie alle 17 jarigen hier) en je realiseert dat de games van nintendo toch ook (voordat ik gta fanaten op mijn dak krijg
my 2 cents.
10 second ninja DONE
De Wii heeft flink wat weken (maanden?) ongebruikt gestaan, maar nu zijn we er toch weer wat actiever mee:
- Mario Party 8 - veel beter dan Mario Party 4, alleen balen dat het geen breedbeeld ondersteunt
- Wii Play, maar de spelletjes zijn eigenlijk net te simpel
- Metroid Prime - had hem nog liggen van de cube en ooit eens 20 minuten gespeeld. Als je eenmaal wat langer bezig bent is het dus wel leuk
- Internetkanaal - had hem gratis gedownload in de proefperiode en blijkbaar heb je dan ook recht op de volledige versie (hulde Nintendo!) waardoor o.a. Youtube filmpjes ed. wel werken.
Ben benieuwd wat je hebt betaald, maar DealExtreme verkoopt ze sinds kort ook voor 45 euro inclusief verzendkosten (wiimote + nunchuck!) -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:17:
[...]
werkt gewoon. Ik heb mijn extra wiimotes en nunchuk ook via ebay binnengehaald. Van japan dan.
Hier in NL heb ik ze nog wel bij de Makro zien liggen overigens, als zijn ze daar duurder dan de adviesprijs
ps: lijkt er op dat ik de oudste hier ben
[ Voor 20% gewijzigd door Schweino op 04-11-2007 11:43 ]
Ik zal ook even meedoen met de coming-out party. Ik ben 23. Grappig dat de meeste mensen hier twintigers zijn, want ik herken toch nog een hoop namen uit de Gamecube tijd... GoT vergrijst
Het kan ook best leuk zijn om steeds na elkaar een stukje te spelen. Daarvoor zijn de meeste spellen uit de must-have lijst wel geschikt, omdat de ander ook kan meedenken over bepaalde puzzels e.d. Van veel naar weinig puzzels krijg je dan: SPM, MP3 en LZ:TP.Rukapul schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:48:
Wat we eigenlijk nog zoeken is een co-op multiplayer spel waar je samen verder kunt komen, dingen kunt unlocken, etc., zoals bv Mario Kart op de cube. Welk Wii (non-fps) spel heeft zoiets?
Een anders zeer geschikt spel is Excite Truck. Dat is echt heel leuk om na elkaar te spelen, vooral omdat er veel te unlocken is en het echt een spel is waar je steeds beter kan worden. Helaas is de multiplayer vrijwel niet aanwezig.
Tot slot, is het een inkoppertje. Super Mario Galaxy heeft namelijk een echte coop modus. Maar daar moet je je ook weer niet zoveel van voorstellen. Alhoewel het misschien leuker is, dan echt wachten op de ander, je kunt immers nu iig iets doen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Spoilers alleen lezen als je spel al uit hebt gespeeld!
Ritme van de game was echt heerlijk en de metroid opbouw van je skills kan ik altijd waarderen. Ben benieuwd wat Retro nu gaat doen. Metroid Prime is nu klaar. Maar ik wel dat er nog een 2e Metroid game komt voor de Wii met andere gameplay elementen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
* Cleetje zit bijna op het einde van het 2e kwartRukapul schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:48:
Bij ons thuis leven we in het 4e kwart van onze twintiger jaren en hebben een Wii
Wat we eigenlijk nog zoeken is een co-op multiplayer spel waar je samen verder kunt komen, dingen kunt unlocken, etc., zoals bv Mario Kart op de cube. Welk Wii (non-fps) spel heeft zoiets?
Wat betreft co-op games deel ik je smaak volgens mij. Tot nu toe ben ik dan ook bar weinig tegengekomen, maar voor mijn smaak geldt dat voor alle consoles. Co-op games voor de Wii die me zo even te binnen schieten:
- Metal Slug Anthology: sidescrolling shooter, geen unlockables
- Marvel Ultimate Alliance: fighting game ala X-men Legends, alleen nieuwe characters/costumes zijn unlockable
- Mario Strikers Charged: Mario soccer, geen unlockables
Kortom: we hebben nog geen goede co-op games als je het mij vraagt. Misschien dat er nog ergens Gamecube games rondzweven met goede co-op, maar dat tijdperk heb ik gemist.
Verder zijn er op de Cube ook wel aardig wat games die leuk zijn in co-op. Zelda Four Swords is erg vermakelijk in co-op.
En tenslotte nog eentje voor de Wii: Tanks in Wii Play.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Super Mario Galaxy zal echt wel gekocht worden wanneer hij hier uit is. Hopelijk is de multiplayer beter dan wat ik tot nu toe uit reviews heb gelezen
Mario Football was op de gamecube wel lachen, maar niet direct iets wat een vrouw aantrekt. Hetzelfde geldt voor Splintercell, etc.
Een paar van die andere spellen die hierboven genoemd zijn zal ik nog eens even bekijken
Een game is een gameCaptain N schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:29:
De Donkey Kong Country serie kan allemaal co-op gespeeld worden en is imo sowieso een van de beste game reeksen allertijden. Deze zijn verkrijgbaar op de VC. Waarschijnlijk niet echt wat je wilde horen als Wii bezitter, maar toch.
Onze huidige favorietEn tenslotte nog eentje voor de Wii: Tanks in Wii Play.
Ik vind tabletennis wel erg makkelijk eerlijk gezegdVictorio schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:48:
Shit zeg, ik moet nog even wat skills krijgen voor Rockstar Table Tennis. Daar komt even wat meer bij kijken dan het getimed meppen dat ik uitoefende voor Wii Sports Tennis.Iemand hier die Table Tennis onder de knie heeft?
[...]
Wellicht is het wat vroeg om te concluderen maar ik vrees dat er te weinig animo is om van alles rondom MP3 te bespreken in een apart topic. Iedereen die met MP3 bezig is wil hier even melden dat het een geweldig spel is maar verder zijn er blijkbaar weinig problemen in het spel zelf. I.t.t. bv. Zelda, daar was een apart topic wel handig, heb er ook veel gebruik van gemaakt.
Kennelijk ben ik met mijn 27 nog een jong vruchtjeSchweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:41:
ps: lijkt er op dat ik de oudste hier ben(30+)
De controls vind ik erg goed gedaan: maarliefst drie mogelijkheden om te spelen; met of zonder nunchuck en indien mét,dan kan je nunchuck gebruiken om óf de bal te plaatsen óf om de speler achter de tafel te positioneren.
Een nadeel vind ik dat de kabel van de nunchuck ietwat aan de korte kant is dan wel m'n armen zijn te lang. Weet iemand of er een verlengkabel voor de nunchuck is/komt ?
Hehe, als zelfs een veteraan als deze het een goed spel vind moet ik duidelijk nog even verder oefenen...remmh01 schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:58:
Ha, deze 46 jarige vindt rockstar tafeltennis helemaal geweldig. Het luie zweet gaat er vlug uit, doet me denken aan mijn jongere jaren toen ik nog lid was van een echte tafeltennisvereniging (3e klas NTTB).
Een willekeurige shop die tweedehands games verkoopt heeft altijd wel Gamecube spellen. Anders kun je ook nog even op de Nedgame site kijkenMr_gadget schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:22:
Weet iemand nog een goede shop voor gamecube spellen? Nu de wii er is wil ik nog een aantal games voor de cubus kopen en ze zouden nu veel goedkoper moeten zijn. Dat valt helaas een beetje tegen, ze hebben ze niet meer of er wordt nog steeds 50 euro gerekend..
Ik vind het echt een geniaal spel met heerlijke humor. De levels zijn mooi gemaakt en het ziet er uit als een levende tekenfim. Super leuk!
Alleen het springen zit soms een beetje tegen.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Simpsons is naar me onderweg! Ben groot fan en als ik jou zo hoor ga ik niet teleur gesteld worden! Ik zou bijna blij zijn dat ik al door MP3 heen bensupershoe schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:30:
Speelt iemand toevallig ook The Simpsons?
Ik vind het echt een geniaal spel met heerlijke humor. De levels zijn mooi gemaakt en het ziet er uit als een levende tekenfim. Super leuk!
Verwijderd
kijken jullie ook al uit naar die game!?
ik kan het me niet echt herinneren meer. Ik had het meer dan een maand geleden gekocht. zo lang houdt ebay de gegevens niet vast. Ik had wel uitgerekend dat het toen 5 euro goedkoper was dan hier (nunchuk+wiimote)Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:41:
[...]
Ben benieuwd wat je hebt betaald, maar DealExtreme verkoopt ze sinds kort ook voor 45 euro inclusief verzendkosten (wiimote + nunchuck!) -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883
Hier in NL heb ik ze nog wel bij de Makro zien liggen overigens, als zijn ze daar duurder dan de adviesprijs![]()
ps: lijkt er op dat ik de oudste hier ben(30+)
je bent niet de oudste btw
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Gameplay ... dik ... meer dan dik in orde. Maakt goed gebruik van de controls, en alles voelt echt super goed aan. Vond de eerste 2 boss encounters als strat, vooral onze gevleugelde vriend, toppertje!
Eigenlijk wilde ik een ps3, maar mijn vriendin heeft me overgehaald om de wii te kopen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en ben zwaar verslaafd aan wii sports.
Volgend jaar maar die ps3 als GTA 4 er is
I intend to live forever. So far, so good.
PS3 komt er bij ook nog wel, zodra MGS4 & GTA IV uit zijnIkWilbert schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:15:
27 meldt zich![]()
Eigenlijk wilde ik een ps3, maar mijn vriendin heeft me overgehaald om de wii te kopen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en ben zwaar verslaafd aan wii sports.
Volgend jaar maar die ps3 als GTA 4 er is
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Ik heb alleen de demo op de 360 gespeeld en die vond ik er wel goed uitzien, maar de controls vond ik niet helemaal fijn, kan misschien aan de level liggen (was een boss battle).supershoe schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:30:
Speelt iemand toevallig ook The Simpsons?
Zat net de review van eurogamer over Galaxy te lezen, was eigenlijk van plan voorlopig geen spellen te kopen totdat ik de dingen die ik nog heb liggen (veel te veel) uitgespeeld heb, maar deze gaat waarschijnlijk de regel breken (heb het kunnen weerstaan met Bioshock, Super Paper Mario)....moet die game echt hebben...
Verwijderd
We vermaken ons prima met de Wii, alleen is er nog een tekort aan echt goede spellen die wij met zijn 2en kunnen doen. We vinden beide shooters erg leuk, we spelen dan ook CounterStrike 1.6, en TeamFortress 2.
Helaas zijn er nog geen echte (goede) co-op shooters voor op de wii. Onrail zoals Resident Evil, Ghost Squad(?) zou ik ook niet zo snel kopen, aangezien het zo lineair is. Zelf wacht ik meer op Medal of Honor: Heroes 2, maar dat word de reviews afwachten.
Voor mezelf zijn er teveel games voor de Wii die ik wil hebben. Nu speel ik eerst Metroid Prime 2: Echoes even uit, voordat ik Metroid Prime 3 ga halen. Maar als het zover is, zal Super Mario Galaxy alweer uit zijn. En als die weer uit is, dan komt Dewy's Adventure ook uit. Tja, dan moet je eerst weer geld hebben, en als je het geld hebt, dan moet je weer een keuze maken... Het zijn zware tijden als gamer...
Gister kwam mijn broer even langs, en gingen we even Scarface spelen. Hij vond de Wii remote ook super werken, terwijl ook hij CounterStrike e.d. gewend is.
Was erg grappig, aangezien hij obsessief drugs aan het verkopen was, omdat hij persee die boot wilde kopen van 1 miljoen, zodat hij die gangsters op het water kon neerschieten.
Ook mijn ouders hebben er op gespeeld, ze waren helemaal hooked aan Wii Sports: Bowling. Heel leuk om te zien, omdat ze voorheen nooit naar games omkeken.
Maar inmiddels woon je op jezelf, betaal je je scheel aan huur, en aan school, en je vriendin
En waar blijft dan het geld voor de games ?
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Wii, en ik raad dan ook iedereen aan, om er een keer op te spelen. Zoals de rest van de berichten hierboven al aangeven, speelt leeftijd geen rol bij gamen op de Wii. De Wii is veel toegankelijker dan de 360 en PS3. Maar dat wisten we natuurlijk al.
Ik sluit hierbij mijn levensverhaal weer af, en ga weer verder gamen... uhh, ik bedoel: leren !
Ik was eigenlijk ook van plan af te wachten. Maar met dit soort reviews kan niemand het toch meer weerstaanWalkman schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:59:
[...]
Zat net de review van eurogamer over Galaxy te lezen, was eigenlijk van plan voorlopig geen spellen te kopen totdat ik de dingen die ik nog heb liggen (veel te veel) uitgespeeld heb, maar deze gaat waarschijnlijk de regel breken (heb het kunnen weerstaan met Bioshock, Super Paper Mario)....moet die game echt hebben...
Ohja, een linkje naar de review: http://www.eurogamer.net/...p?article_id=86873&page=1.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja, het is inderdaad de manier waarop die review geschreven is....dan kan je geen nee meer zeggen. Ik vond het er sowieso al fantastisch uit zien, maar zou nog wachten tot volgend jaar....dat gaat niet lukken!Hoedje schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:34:
[...]
Ik was eigenlijk ook van plan af te wachten. Maar met dit soort reviews kan niemand het toch meer weerstaan.
Ohja, een linkje naar de review: http://www.eurogamer.net/...p?article_id=86873&page=1.
Nu wil ik hem aansluiten op mijn draadloos netwerk, maar na tientallen pogingen is het me nog steeds niet gelukt.Tijd om anderen te raadplegen, want zoeken op internet heeft me niets opgeleverd.
Het volgende heb ik gedaan/geprobeerd:
- de broadcast id gevonden en toegevoegd
- WEP beveiliging toegevoegd (ASCII code)
- dynamisch ip geprobeerd (werkt niet terwijl mijn pc & laptop het wel pakken)
- statisch ip opgegeven, met ip binnen de range, subnetmask er bij en gateway ip als 'router ip'; vervolgens ook mijn @home DNS ingevoerd (primair en secundair)
ik krijg continu de foutmelding 52230. Firewall kwestie zou je zeggen. Mijn router (type:medion, nieuwste firmware erop (stamt uit 2004
Iemand een idee wat ik verder nog kan proberen?
You cannot not communicate
Nintendo site:
Als je deze foutmelding blijft ontvangen, neem dan contact op met de Nintendo Technische Dienst: 030-6097166 in Nederland en 03-224 7683 in België.
Afgezien van de bossfights (redelijk kleine ruimtes en veel actie) en wat rottige momentjes (zoals de 2nd generator in Thorn Jungle; damn daar werd ik bijna misselijk van...deltaquad_1979 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:45:
Gisteren weer even MP3 gespeeld, maar ik werd me na een half uurtje spelen toch misselijk!Ben gelijk gestopt. Ik kan me herinneren dat ik het met Halflife 2 ook (nog veel erger) had. Ik heb het niet elke keer als ik speel. Misschien moet ik rustiger spelen
Verwijderd
Eigenlijk verkeerde topic (dit is ook het enige wat ik er over zal zeggen) maar toch een korte poging.X-trace schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:37:
- Je router filtert niet op MAC adres?.
- Het is echt WEP en niet WPA?
- Verder kan het ook gewoon niet lekker samenwerken..
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 05-11-2007 15:09 ]
Wat houdt dit HUD lag precies in dan?Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:05:
Bij Metroid Prime 3 kun je HUD lag uitzetten. Dat is er sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om motion-sickness te voorkomen.
Verwijderd
Heb je al eens gekeken naar Wario Ware???_.-SuperstaR-._ schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:02:
27. Sinds gisteren
Ik was vandaag even aan het kijken voor een party game. Maar als ik zo de reviews lees zijn die niet super. Mario Party 8 krijgt over het algemeen niet echt goede reviews. Rayman doet het dan een stuk beter, maar aangezien deel 2 bijna uit komt kan ik misschien beter daar op wachten.
Carnival games. Tsjah, het principe trekt me gewoon niet. En verder blijft er niet echt veel over he. Boogie misschien.
Dus, hulp gevraagd bij het kiezen!
Ik lees kijk niks meer. Je kunt zo ongeveer de hele game al op internet zien volgens mij zoveel materiaal is er. Wil ook nog wel wat zelf ontdekkenWalkman schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:56:
[...]
Ja, het is inderdaad de manier waarop die review geschreven is....dan kan je geen nee meer zeggen. Ik vond het er sowieso al fantastisch uit zien, maar zou nog wachten tot volgend jaar....dat gaat niet lukken!
Ja, maar dat is turn-based. En ik heb wario ware touched op de DS. Daar was de lol ook snel vanaf.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:19:
[...]
Heb je al eens gekeken naar Wario Ware???
Verwijderd
De helm beweegt mee als je loopt en is iets trager met draaien o.i.d Zonder de HUD lag heb je dus de animaties van de helm niet meer. Dus stel je kijkt naar links dan draait je beeld en los daarvan nog is de helm. Sommige mensen krijgen daardoor motion sickness._.-SuperstaR-._ schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:15:
[...]
Wat houdt dit HUD lag precies in dan?
Het is al sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om Motion Sickness te voorkomen.I believe HUD lag is the movement differential between Samus's physical motion and the HUD. So when you turn for example, the HUD shifts slightly and takes a moment to 'catch up' to Samus's turn - this simulates Samus's head moving around slightly inside her helmet, which from her viewpoint, would make the HUD look like it shifts a bit, since it's always stationary relative to her visor. Turning HUD lag off would stop the HUD from moving independently of your viewpoint. Its such a minor effect i'm suprised there's an option to disable it.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 16:14 ]
Probeer het eens stap voor stap..X-trace schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:37:
Afgelopen weekend ben ik in het bezit gekomen van een Wii. Leuk speelgoed!
Nu wil ik hem aansluiten op mijn draadloos netwerk, maar na tientallen pogingen is het me nog steeds niet gelukt.Tijd om anderen te raadplegen, want zoeken op internet heeft me niets opgeleverd.
- statisch ip opgegeven, met ip binnen de range, subnetmask er bij en gateway ip als 'router ip'; vervolgens ook mijn @home DNS ingevoerd (primair en secundair)
ik krijg continu de foutmelding 52230. Firewall kwestie zou je zeggen. Mijn router (type:medion, nieuwste firmware erop (stamt uit 2004)) even in gedoken en de firewall uitgeschakeld. Maar helaas...met en zonder werkt niet.
gooi je wifi access point eens helemaal open en kijk of hij hem uberhaupt kan vinden..
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Grappig dat Nintendo hier al iets tegen heeft proberen te doen. Dalijk eens opzoeken waar ik die feature kan uit-/aanvinken. Heb nl. een collega die hier ook last van heeft.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:13:
[...]
De helm beweegt mee als je loopt en is iets trager met draaien o.i.d Zonder de HUD lag heb je dus de animaties van de helm niet meer. Dus stel je kijkt naar links dan draait je beeld en los daarvan nog is de helm. Sommige mensen krijgen daardoor motion sickness.
[...]
Het is al sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om Motion Sickness te voorkomen.
Het is nog erger, ik heb een wavebird maar ik speel geen cubegames omdat ik het zo lelijk vind dat die cube memorycard dan steeds uit de Wii steektdisjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:10:
[...]
Dat is idd het ergste. Als ik een wireless controller had voor mn cube spellen zou ik ze ook meer spelenWe zijn verwend
Ik lees dat je gebruik maakt van WEP en vervolgens in je Wii het sleutelwoord invoert. Probeer allereerst i.p.v. het sleutelwoord een specifieke key te gebruiken. Als het goed is geeft je router een 4-tal keys aan de hand van je sleutelwoord: probeer deze keys eens uit (uiteraard stoppen als het werktX-trace schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:37:
Afgelopen weekend ben ik in het bezit gekomen van een Wii. Leuk speelgoed!
ik krijg continu de foutmelding 52230. Firewall kwestie zou je zeggen. Mijn router (type:medion, nieuwste firmware erop (stamt uit 2004)) even in gedoken en de firewall uitgeschakeld. Maar helaas...met en zonder werkt niet.
Een mogelijke oorzaak is namelijk het verschil in 64-bits en 128-bits encryptie van je WEP sleutel. Zo heb ik zelf eens last gehad van een firmware bug waarbij de eerste 2 sleutels onjuist waren. Ik weet alleen niet of ik hier nu met de Wii, DS of PC achterkwam, maar het is het proberen waard.
Het zou kunnen dat je router niet werkt i.c.m. de Wii. Wat je zou kunnen proberen is zo veel mogelijk instellingen uitzetten/openzetten in je router:
- DHCP aan
- Broadcast aan
- Encryptie uit
- Mac filter uit
- Channel 11 of 1
- Wireless type G of B
En klopt het verder dat je perse een GC memory-card nodig hebt?
GC memory kaart is om spellen te saven. Wil je dat niet dan heb je die niet nodig
Ik heb beide neppers en nooit problemen mee gehad. Ik hoorde inderdaad dat het Nintendo spul beter is, maar ach als je 12,95 voor een controller neerlegd dan maakt het niet zoveel uit. Geheel anders voelt ie niet aan.monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:53:
....uitmaakt om zo'n 'nep' controller te kopen of de echte van Nintendo. (Ik denk niet dat ik er heel intensief mee zal spelen, af en toe is een spelletje uitspelen of iets met vrienden)![]()
En klopt het verder dat je perse een GC memory-card nodig hebt?
Een Logic3 kon ik na 2 dagen weggooien omdat het zachte kunststof van de linker analoge stick losliet.
Een BenQ ging na 3 weken de afvalbak in. Er zat een dode zone in de nul-positie, waardoor sommige games niet te spelen waren.
Een Piranha heb ik nog steeds en deze voelt wel degelijk aan. Wel is de controller groot, ligt slecht in de hand en de rapid-fire heeft geen indicatie-led.
De originele controller is zeer degelijk en ligt goed in de hand. Nadeel is wel het ontbreken van rapid-fire.
De wavebird is een aanrader. Jammer dat die geen rumble heeft, maar zeer degelijk en zuinig met batterijen. Wavebirds zijn ook nieuw nog te krijgen.
De originele controllers zijn duur, maar wel erg goed. Zeker een aanrader voor iemand die wat vaker cube games wil spelen.
Ik ben zelf wel tevreden over een 64MB Logic3 memory card. Nog nooit problemen mee gehad en niet duur.
Verwijderd
Zack en Wiki uitgesteld naar Januari 2008 -> http://www.wiigamer.nl/article/8165p1.html
Jammer voor diegene die erop zaten te wachten, maar gelukkig voor mij, omdat ik anders helemaal niet meer kan kiezen tussen alle topgames die nu uitkomen.
Vreemd, wat zou daar nou de reden voor zijn? In Amerika en Japan is hij namelijk al zo'n maandje uit.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:08:
Wat is rapid-fire ?
Zack en Wiki uitgesteld naar Januari 2008 -> http://www.wiigamer.nl/article/8165p1.html
Jammer voor diegene die erop zaten te wachten, maar gelukkig voor mij, omdat ik anders helemaal niet meer kan kiezen tussen alle topgames die nu uitkomen.
Tja, bijna alle Wii-releases komen in Europa maanden later uit, dus dit kan er ook wel bij. Het heeft in ieder geval niets met nasynchronisatie te doen, want het spel bestaat alleen maar uit tekstschermen met wat losse niet-taal specifieke kreetjes er tussendoor.monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:27:
[...]
Vreemd, wat zou daar nou de reden voor zijn? In Amerika en Japan is hij namelijk al zo'n maandje uit.
[ Voor 21% gewijzigd door ymmv op 05-11-2007 19:38 ]
Verwijderd
Ik gebruik ook een originele Gamecube-controller + memcard van Nintendo, kon ze gelukkig nog in nieuwstaat kopen (memcard is 1024 blocks)Flitzer schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:51:
Mij bevielen de niet-Nintendo controllers absoluut niet.
Een Logic3 kon ik na 2 dagen weggooien omdat het zachte kunststof van de linker analoge stick losliet.
Een BenQ ging na 3 weken de afvalbak in. Er zat een dode zone in de nul-positie, waardoor sommige games niet te spelen waren.
Een Piranha heb ik nog steeds en deze voelt wel degelijk aan. Wel is de controller groot, ligt slecht in de hand en de rapid-fire heeft geen indicatie-led.
De originele controller is zeer degelijk en ligt goed in de hand. Nadeel is wel het ontbreken van rapid-fire.
De wavebird is een aanrader. Jammer dat die geen rumble heeft, maar zeer degelijk en zuinig met batterijen. Wavebirds zijn ook nieuw nog te krijgen.
De originele controllers zijn duur, maar wel erg goed. Zeker een aanrader voor iemand die wat vaker cube games wil spelen.
Ik ben zelf wel tevreden over een 64MB Logic3 memory card. Nog nooit problemen mee gehad en niet duur.
Ook wel bekend onder de naam auto-fire, dus niet meer als een wilde de A-button hoeven te drukken. Meestal kan het aan iedere knop gekoppeld worden. De BenQ kon overigens zowel automatisch snel als langzaam vuren, hoewel het nut voor langzaam vuren me ontgaat.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:08:
Wat is rapid-fire ?
Is wel handig in bijvoorbeeld de vlieg-en-schiet gedeeltes van Starfox Adventures. Wordt een stuk makkelijker met deze functie en ook prettiger voor de duim.
Het vervangen systeem heb ik nu zo'n 10 maanden.
Vandaag wilde ik verder gaan met Metroid Prime 3 (Wii-bezitters: kopen die hap!).
Ik was een keer af gegaan en wilde het spel opnieuw opstarten. Het level was opnieuw ingeladen totdat de Wii in een keer uit viel en spontaan herstartte.
Het Wii menu werd ingeladen en ik kon de game gewoonweg opnieuw opstarten.
Ik vind dit toch wel erg vreemd. Zijn er meer mensen die een dergelijke reboot wel eens hebben meegemaakt? Is het een hardware-error of juist een softwareprobleem?
Thnx!
Same here, heb ik in Januari ook wat te doen. Een maandje red ik nog welVerwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:08:
Wat is rapid-fire ?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb em ook, games zijn simpelweg onspeelbaar ermee. Tenminste, ik het Smash Bros Melee en dat is echt bijna niet te doen. Wat een crapding.monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:48:
Ik denk dat ik gewoon voor de Piranha GC controller ga, slechts 10 euro op Bol.com, als hij snel stuk gaat: Who cares, dat ding kost toch maar 10 euro.
Verwijderd
haha, dat zal nog de dag zijn, dat men de moeite doet om audio opnieuw te syncen in europese releases, dan is het kermis in de helymmv schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:37:
[...]
Tja, bijna alle Wii-releases komen in Europa maanden later uit, dus dit kan er ook wel bij. Het heeft in ieder geval niets met nasynchronisatie te doen
Heel spijtig wel: het is het enige Wii game waarop ik zit te wachten (mario galaxy ziet er weeral zo zwak uit) en dan stellen ze het nog uit ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 21:19 ]
Nou, dan ga ik toch maar van deze afzien. Misschien maar even kijken naar een echte Nintendo GC controller, of zijn er third-party controllers die wel goed zijn?BarôZZa schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:39:
[...]
Ik heb em ook, games zijn simpelweg onspeelbaar ermee. Tenminste, ik het Smash Bros Melee en dat is echt bijna niet te doen. Wat een crapding.
Ik heb zelf ook deze Konig controller gehaald bij Consoleshop en tot zover no problems. Speelt best aardig. Speel er ook niet echt vaak mee, maar dat was jij ook niet van plan dus...monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:53:
... Waar raden jullie aan er eentje op de kop te tikken? Zelf vond ik de Konig Gamecube Controller maar deze is uiteraard niet van Nintendo zelf...
Bij die gameshop op de Hoogstraat in Rotterdam onderaan bij de V&D (ben de naam even kwijt) verkopen ze nog originele Gamecube controllers, dus als je het echte spul wilt zou je ze daar nog kunnen halen.
Die winkel heet Futurezone. Heeft ook een vestiging in (ik dacht) Zoetermeer en je kan ook online spullen bestellen.hostje schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:22:
[...]
Ik heb zelf ook deze Konig controller gehaald bij Consoleshop en tot zover no problems. Speelt best aardig. Speel er ook niet echt vaak mee, maar dat was jij ook niet van plan dus...
Bij die gameshop op de Hoogstraat in Rotterdam onderaan bij de V&D (ben de naam even kwijt) verkopen ze nog originele Gamecube controllers, dus als je het echte spul wilt zou je ze daar nog kunnen halen.
Bij DealExtreme verkopen ze er een die erg veel op een originele lijkt, misschien die eens proberen?monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:50:
[...]
Nou, dan ga ik toch maar van deze afzien. Misschien maar even kijken naar een echte Nintendo GC controller, of zijn er third-party controllers die wel goed zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 06-11-2007 10:36 ]
[edit] Het is me eindelijk gelukt. Lag waarschijnlijk aan de WEP key die ik had. Heb het nu geregeld met WPA en een MAC filter
[ Voor 23% gewijzigd door X-trace op 06-11-2007 13:10 ]
You cannot not communicate
Ik vind het jammer dat Nintendo hun officiele controllers niet tegen een lagere prijs blijft leveren.
[ Voor 19% gewijzigd door SD5k op 06-11-2007 11:28 ]
Misschien is jou controller dan gewoon stuk. Ik heb ook een prianha en werkt prima.BarôZZa schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:39:
[...]
Ik heb em ook, games zijn simpelweg onspeelbaar ermee. Tenminste, ik het Smash Bros Melee en dat is echt bijna niet te doen. Wat een crapding.
I agree, de mijne werkt uitermate goed, merk momenteel nog helemaal niets van slijtage.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:26:
Piranha is mij altijd erg goed bevallen en mijn huisgenoten prefereerden die ook boven de originele controllers, omdat ze wat groter waren. Ze slijten wel wat harder dan originele controllers, maar ik moet zeggen dat ze hun geld dubbel en dwars waard geweest zijn, aangezien ze minder dan 10,- hebben gekost. Voor het geld van één controller kon ik er dus 4 kopen.
[ Voor 45% gewijzigd door Cardinal op 06-11-2007 11:54 ]
Verwijderd
Daar heb ik hem tijd geleden ook gekocht!
PS: ze hebben ook nog een memcard van Nintendo (helaas 64MB maargoed het is origineel)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 12:27 ]
Heeft iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?
Heeft verder iedereen al z'n bescherm hoesjes van Nintendo ontvangen? Ze zouden half oktober verstuurd worden en ik heb nog steeds niets.
Verwijderd
Waarom is dat eigenlijk
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 14:52 ]
Verwijderd
Hmm niet per ongeluk de mic in gebruikt ipv de line in van de pc / versterker?gnik schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:32:
Ik heb laatst een component kabel voor de Wii gekocht. Daarmee heb ik hem aan mijn Dell 2405fpw gehangen. Audio heb ik via een adapter naar mijn pc speakers gelust. Het nadeel is alleen dat het geluid echt snoeihard is. Al staan mijn speakers op minimaal volume.
Heeft iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?
@monnick Ik heb er 4 gekregen verleden week. Nu nog proberen om voor de 2e wii (slaapkamer) er ook nog een paar te regelen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 15:00 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Vassie18 op 06-11-2007 15:09 ]
De andere twee games, in dezelfde categorie, die deze maand uitkomen spreken me toch minder aan. Asterix klinkt als een budgettitel. Maar misschien vergis ik me daarin. Er is wel heel weinig publiciteit rondom dat spel. Rayman: Raving Rabbits 2 spreekt me niet zo aan, voornamelijk vanwege deel 1, die ik persoonlijk erg vond tegenvallen. Het schijnt dat m'n grootste bezwaar van deel 1 opgepakt is. Er komen veel meer simultane multiplayer minigames in. Toch blijft de nare nasmaak van het eerste deel bij mij (voorlopig) hangen.
Wat vinden jullie?
Nee want ik heb direct mijn pc speakers op de Wii component kabel aangesloten. Er zit dus geen versterker of pc tussen. Ik vrees dat dat juist het probleem is. Dus dat ik iets van een (koptelefoon)versterker er tussen moet gooien.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:59:
[...]
Hmm niet per ongeluk de mic in gebruikt ipv de line in van de pc / versterker?
Verwijderd
Ik koop het alleen al omdat Mario en Sonic op de doos staanHoedje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:11:
Zijn er eigenlijk nog mensen geinteresseerd in Mario & Sonic at the Olympics? De release in Amerika is vandaag. Helaas zijn er nog geen reviews verschenen. Maar de laatste previews, van o.a. IGN en Gamespot, waren positief. Het lijkt me een leuke partygame worden. De game gaat niet diep, maar wel prima controls, graphics en gewoon fun. Daarbij lijkt het behoorlijk uitgebreid te zijn, veel verschillende minigames en natuurlijk het gebruik van Mii's.
De andere twee games, in dezelfde categorie, die deze maand uitkomen spreken me toch minder aan. Asterix klinkt als een budgettitel. Maar misschien vergis ik me daarin. Er is wel heel weinig publiciteit rondom dat spel. Rayman: Raving Rabbits 2 spreekt me niet zo aan, voornamelijk vanwege deel 1, die ik persoonlijk erg vond tegenvallen. Het schijnt dat m'n grootste bezwaar van deel 1 opgepakt is. Er komen veel meer simultane multiplayer minigames in. Toch blijft de nare nasmaak van het eerste deel bij mij (voorlopig) hangen.
Wat vinden jullie?
Mijn mede crewleden van WiiDS zijn naar SEGA geweest laatst en hadden het gespeeld(bagger school :'( )
En daarom komt Rayman Raving Rabbids 2 er ook sowieso! Dat spel is echt beter dan de meeste mensen denken... natuurlijk, het gaat vooral om de 4-player tegelijk spellen, maar die moeten er als het goed is nu veel meer zijn. Het zijn gewoon erg leuke, kleine korte grappige spelletjes, met high score! Dus wat wil je nog meer? Perfect voor feestjes!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
![]()
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!