Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 92 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 22:58
27. Sinds gisteren ;)

Ik was vandaag even aan het kijken voor een party game. Maar als ik zo de reviews lees zijn die niet super. Mario Party 8 krijgt over het algemeen niet echt goede reviews. Rayman doet het dan een stuk beter, maar aangezien deel 2 bijna uit komt kan ik misschien beter daar op wachten.
Carnival games. Tsjah, het principe trekt me gewoon niet. En verder blijft er niet echt veel over he. Boogie misschien.

Dus, hulp gevraagd bij het kiezen!

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Iemand van 21 meldt zich hier, verder speelt mijn vriendin van 23 ook, net als veel vrienden van me die ook boven de 20 zijn. :) Daarnaast heb ik nog een collega van 40 die ook een Wii heeft. (Vooral voor Zelda, maar dan nog. ;) )

Ik kan echt niet meer wachten op Super Mario Galaxy, ik vond Sunshine wel een beetje tegenvallen en heb er dan ook lang over gedaan om het uit te spelen, dus hoop dat Galaxy een aangename verrassing zal zijn op dat front. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:57:
[...]

Niet iedereen hoeft elk spel leuk te vinden meneer :)
Dwing ik je om het te spelen dan? Ik leg alleen maar de voordelen uit van het spel maar dat mag kennelijk al niet meer.

18 jaar hier en de Wii is op het moment mijn favoriete console, er komt echt zo een sloot aan van goede/geweldige games dat het nauwelijks bij te houden is.
Qua party games heb ik me eigenlijk prima vermaakt met WiiSports, WiiPlay en Mario Party. Rayman viel teveel in de herhaling maar is ook een hele leuke game.

Het is overigens wel jammer dat iedereen het prachtige Metroid Prime 3 topic negeert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

hier 17 jaar, en mp3 ben ik nu al aardig ver mee (denk ik tenminste dan :P) is echt een geweldig goed spel (alleen mp2 gespeeld, en laatst super metroid die beide ook erg goed zijn, super metroid alleen nog niet uit)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Shit zeg, ik moet nog even wat skills krijgen voor Rockstar Table Tennis. Daar komt even wat meer bij kijken dan het getimed meppen dat ik uitoefende voor Wii Sports Tennis. :/ Iemand hier die Table Tennis onder de knie heeft?
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:28:
[...]
Het is overigens wel jammer dat iedereen het prachtige Metroid Prime 3 topic negeert :'(
Wellicht is het wat vroeg om te concluderen maar ik vrees dat er te weinig animo is om van alles rondom MP3 te bespreken in een apart topic. Iedereen die met MP3 bezig is wil hier even melden dat het een geweldig spel is maar verder zijn er blijkbaar weinig problemen in het spel zelf. I.t.t. bv. Zelda, daar was een apart topic wel handig, heb er ook veel gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Victorio schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:48:
Shit zeg, ik moet nog even wat skills krijgen voor Rockstar Table Tennis. Daar komt even wat meer bij kijken dan het getimed meppen dat ik uitoefende voor Wii Sports Tennis. :/ Iemand hier die Table Tennis onder de knie heeft?
Mij lukt het wel aardig, kan nu beetje effect slaan, af en toe smashen en richten lukt ook wel aardig.
Veel 17-jarigen hier btw. ;)

Ow, jij bent degene die ik op MSN heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens 28 ;) (ff voor the record) :)

Ga zo maar weer eens diep in de wereld duiken die MP3 heet ;) :)

Wii post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 15:59

ykz

ik ben ook 17 :P

maarre over Rockstar Table Tennis..
van wat ik er over gehoord heb, is het een matig spel.
klopt dat een beetje of is het juist een heel goed spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
ykz schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:26:
ik ben ook 17 :P

maarre over Rockstar Table Tennis..
van wat ik er over gehoord heb, is het een matig spel.
klopt dat een beetje of is het juist een heel goed spel?
Volgens mij is het een goed spel. Alleen je moet wel even de discipline opbrengen om er serieus mee aan de slag te gaan. In een half uurtje even het spel beoordelen zal niet gaan lukken. Ik moet nog een hoop leren qua controls maar wat ik gezien heb tot nu toe ziet er goed uit. Tegenstanders waar je u tegen zegt... dus als je van een Tennis game houdt met wat diepgang is dit best een aanrader imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Vanitas schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:49:
[...]

spoiler:
Als je die Metroids voor het eerst tegenkomt dan heb je de xray visor nog niet :P

Je kan ze trouwens gewoon bevriezen met een raket, en daarna heb je ze binnen enkele (2~3) schoten kapot.
spoiler:
Arfff, da's ook waar ja ;) Was er op het einde helemaal aan gewend om ze met x-ray visor te pakken. Wel heel vet spel trouwens! Enige nadeel is dat het toch vrij kort is (minder dan 20 uur om uit te spelen). Hele spelopbouw is wel erg vet.

Hier nog iemand van 29. Heb de Wii eigenlijk alleen direct gekocht omdat Zelda uitkwam. Maar inmiddels 9 spellen rijker en heel wat uurtjes plezier (alleen of met vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Manhunt 2 Gekocht hier @ Wal Mart... Goed spel en controls zijn erg goed maar de Blur scenes in de US versie zijn echt kut... Jullie moeten blij zijn met de ongecensuurde versie . Wie oh wie wil mij 1 sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit (en vele andere posts) voegen niet veel toe aan het topic. Zie ook je PM.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 06:32:
Zojuist Manhunt 2 Gekocht hier @ Wal Mart... Goed spel en controls zijn erg goed maar de Blur scenes in de US versie zijn echt kut... Jullie moeten blij zijn met de ongecensuurde versie . Wie oh wie wil mij 1 sturen :P
Is het dan zeker of waarschijnlijk dat wij de ongecensureerde versie krijgen? Ik heb namelijk in mijn hoofd van niet, maar kan er ook naast zitten. :P

Dit valt ook niet onder 'nuttig'. Maak in vervolg een TR aan, dan kunnen we er nog iets aan doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Whehehehe.. In een pagina van een topic teniet gedaan dat Nintendo alleen maar kiddie games maakt. Gemiddelde leeftijd van de Wii gamers op tweakers zit dus tussen 17 en 26. :D
24 hier ook btw. :P
Galaxiiiiii! :+ O+

[ Voor 5% gewijzigd door xxxneoxxx op 04-11-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik ben 16.
Ik vind de Wii een vet dingetje, binnenkort leuke en goede games. ga me er nog wel mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Games kiddie noemen is kiddie :+

Ik denk zelf dat hier ook veel 'oudere' gamers zitten omdat er eigenlijk 2 opties zijn.

1. je vind nintendo games goed en je wilt ze blijven spelen.
2. Je vond nintendo games goed, maar dan is het niet koel lauw vet chill whatever meer om met mario te spelen als je 12 of ouder bent ofzo en dan 'moet' je gaan gta-en.
Als je dan weer ietsjes ouder bent (zie alle 17 jarigen hier) en je realiseert dat de games van nintendo toch ook (voordat ik gta fanaten op mijn dak krijg :P) wel goed zijn en dat het best dom (kiddie?) is om die niet te spelen vanwege peer pressure.

my 2 cents.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56
Bij ons thuis leven we in het 4e kwart van onze twintiger jaren en hebben een Wii :)

De Wii heeft flink wat weken (maanden?) ongebruikt gestaan, maar nu zijn we er toch weer wat actiever mee:
  • Mario Party 8 - veel beter dan Mario Party 4, alleen balen dat het geen breedbeeld ondersteunt
  • Wii Play, maar de spelletjes zijn eigenlijk net te simpel
  • Metroid Prime - had hem nog liggen van de cube en ooit eens 20 minuten gespeeld. Als je eenmaal wat langer bezig bent is het dus wel leuk :)
  • Internetkanaal - had hem gratis gedownload in de proefperiode en blijkbaar heb je dan ook recht op de volledige versie (hulde Nintendo!) waardoor o.a. Youtube filmpjes ed. wel werken.
Wat we eigenlijk nog zoeken is een co-op multiplayer spel waar je samen verder kunt komen, dingen kunt unlocken, etc., zoals bv Mario Kart op de cube. Welk Wii (non-fps) spel heeft zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
kmf schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:17:
[...]

werkt gewoon. Ik heb mijn extra wiimotes en nunchuk ook via ebay binnengehaald. Van japan dan.
Ben benieuwd wat je hebt betaald, maar DealExtreme verkoopt ze sinds kort ook voor 45 euro inclusief verzendkosten (wiimote + nunchuck!) -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883

Hier in NL heb ik ze nog wel bij de Makro zien liggen overigens, als zijn ze daar duurder dan de adviesprijs :?

ps: lijkt er op dat ik de oudste hier ben ;) (30+)

[ Voor 20% gewijzigd door Schweino op 04-11-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, wat is Metroid Prime 3 een verschrikkelijk goed spel. Het spel loopt heerlijk door. De sfeer is zo heerlijk. De muziek en de prachtige stijl is echt geweldig :9~ . Je wordt helemaal opgezogen.

Ik zal ook even meedoen met de coming-out party. Ik ben 23. Grappig dat de meeste mensen hier twintigers zijn, want ik herken toch nog een hoop namen uit de Gamecube tijd... GoT vergrijst :+
Rukapul schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:48:
Wat we eigenlijk nog zoeken is een co-op multiplayer spel waar je samen verder kunt komen, dingen kunt unlocken, etc., zoals bv Mario Kart op de cube. Welk Wii (non-fps) spel heeft zoiets?
Het kan ook best leuk zijn om steeds na elkaar een stukje te spelen. Daarvoor zijn de meeste spellen uit de must-have lijst wel geschikt, omdat de ander ook kan meedenken over bepaalde puzzels e.d. Van veel naar weinig puzzels krijg je dan: SPM, MP3 en LZ:TP.

Een anders zeer geschikt spel is Excite Truck. Dat is echt heel leuk om na elkaar te spelen, vooral omdat er veel te unlocken is en het echt een spel is waar je steeds beter kan worden. Helaas is de multiplayer vrijwel niet aanwezig.

Tot slot, is het een inkoppertje. Super Mario Galaxy heeft namelijk een echte coop modus. Maar daar moet je je ook weer niet zoveel van voorstellen. Alhoewel het misschien leuker is, dan echt wachten op de ander, je kunt immers nu iig iets doen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Heb MP3 vannacht uitgespeeld. Heeeerlijke game. Hij had wel wat langer mogen duren, maar wellicht had ik hem gewoon beter op Veteran moeten spelen. Ging er nu wel iets te makkelijk doorheen. Eindscore 1e run 83%, mis meen ik nog 2 energy containers en heb 195 missiles. Scannen ben ik niet zo'n ster in. Is full scan nodig voor een 100% score? En welke score krijg je welk einde?
Spoilers alleen lezen als je spel al uit hebt gespeeld!
spoiler:
Een hoop reviews hadden als min punt dat er op het einde een stomme zoektocht in zat. Ik neem aan dat ze hiermee de speurtocht naar de energy cells bedoelen. Deze heb ik echter steeds tussendoor gedaan (vond ik wel even een leuke afwisseling). Ben dus benieuwd of de PAL versie is aangepast om het Valhalla level eerder bereikbaar te maken...

Ritme van de game was echt heerlijk en de metroid opbouw van je skills kan ik altijd waarderen. Ben benieuwd wat Retro nu gaat doen. Metroid Prime is nu klaar. Maar ik wel dat er nog een 2e Metroid game komt voor de Wii met andere gameplay elementen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Rukapul schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:48:
Bij ons thuis leven we in het 4e kwart van onze twintiger jaren en hebben een Wii :)

* Cleetje zit bijna op het einde van het 2e kwart

Wat betreft co-op games deel ik je smaak volgens mij. Tot nu toe ben ik dan ook bar weinig tegengekomen, maar voor mijn smaak geldt dat voor alle consoles. Co-op games voor de Wii die me zo even te binnen schieten:
  • Metal Slug Anthology: sidescrolling shooter, geen unlockables
  • Marvel Ultimate Alliance: fighting game ala X-men Legends, alleen nieuwe characters/costumes zijn unlockable
  • Mario Strikers Charged: Mario soccer, geen unlockables
Ik heb de laatste twee games en speel ze nooit co-op. MUA is best leuk om een keer doorheen te beuken, maar hij is veel te makkelijk (dwz, blocking=godmode). Graphics zijn bovendien van een dusdanig slechte kwaliteit dat je veel detail mist (en dus niet duidelijk ziet wat je loopt te doen). MSC is op zich best leuk, vooral in een melige bui. Helaas is de gameplay net iets te eentonig waardoor ik er snel op uitgekeken was.

Kortom: we hebben nog geen goede co-op games als je het mij vraagt. Misschien dat er nog ergens Gamecube games rondzweven met goede co-op, maar dat tijdperk heb ik gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 07:59
zack and wiki is daar toch ook geschikt voor? Ik d8 namelijk dat alleen player 1 echt dingen kon doen, maar dat je met de andere controllers nog wel dingen kon aanwijzen. Hierdoor zou dat dus jou (rukapil) spel moeten zijn... Echter het is nog ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Splinter Cell: Double Agent kan je co-op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
De Donkey Kong Country serie kan allemaal co-op gespeeld worden en is imo sowieso een van de beste game reeksen allertijden. Deze zijn verkrijgbaar op de VC. Waarschijnlijk niet echt wat je wilde horen als Wii bezitter, maar toch. :)

Verder zijn er op de Cube ook wel aardig wat games die leuk zijn in co-op. Zelda Four Swords is erg vermakelijk in co-op.

En tenslotte nog eentje voor de Wii: Tanks in Wii Play. :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56
Thx voor alle suggesties!

Super Mario Galaxy zal echt wel gekocht worden wanneer hij hier uit is. Hopelijk is de multiplayer beter dan wat ik tot nu toe uit reviews heb gelezen :)

Mario Football was op de gamecube wel lachen, maar niet direct iets wat een vrouw aantrekt. Hetzelfde geldt voor Splintercell, etc. ;)

Een paar van die andere spellen die hierboven genoemd zijn zal ik nog eens even bekijken :)
Captain N schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:29:
De Donkey Kong Country serie kan allemaal co-op gespeeld worden en is imo sowieso een van de beste game reeksen allertijden. Deze zijn verkrijgbaar op de VC. Waarschijnlijk niet echt wat je wilde horen als Wii bezitter, maar toch. :)
Een game is een game :)
En tenslotte nog eentje voor de Wii: Tanks in Wii Play. :D
Onze huidige favoriet :P Helaas is dat spel net ff iets te simpel waardoor je het na een half uur echt wel gezien hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Victorio schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:48:

[...]

Wellicht is het wat vroeg om te concluderen maar ik vrees dat er te weinig animo is om van alles rondom MP3 te bespreken in een apart topic. Iedereen die met MP3 bezig is wil hier even melden dat het een geweldig spel is maar verder zijn er blijkbaar weinig problemen in het spel zelf. I.t.t. bv. Zelda, daar was een apart topic wel handig, heb er ook veel gebruik van gemaakt.
Ik vind tabletennis wel erg makkelijk eerlijk gezegd :S Zelfs op hard kan je makkelijk winnen als je ff goed oplet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:41:
Kennelijk ben ik met mijn 27 nog een jong vruchtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmh01
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
Ha, deze 46 jarige vindt rockstar tafeltennis helemaal geweldig. Het luie zweet gaat er vlug uit, doet me denken aan mijn jongere jaren toen ik nog lid was van een echte tafeltennisvereniging (3e klas NTTB).

De controls vind ik erg goed gedaan: maarliefst drie mogelijkheden om te spelen; met of zonder nunchuck en indien mét,dan kan je nunchuck gebruiken om óf de bal te plaatsen óf om de speler achter de tafel te positioneren.

Een nadeel vind ik dat de kabel van de nunchuck ietwat aan de korte kant is dan wel m'n armen zijn te lang. Weet iemand of er een verlengkabel voor de nunchuck is/komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
remmh01 schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:58:
Ha, deze 46 jarige vindt rockstar tafeltennis helemaal geweldig. Het luie zweet gaat er vlug uit, doet me denken aan mijn jongere jaren toen ik nog lid was van een echte tafeltennisvereniging (3e klas NTTB).
Hehe, als zelfs een veteraan als deze het een goed spel vind moet ik duidelijk nog even verder oefenen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 13:15

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Weet iemand nog een goede shop voor gamecube spellen? Nu de wii er is wil ik nog een aantal games voor de cubus kopen en ze zouden nu veel goedkoper moeten zijn. Dat valt helaas een beetje tegen, ze hebben ze niet meer of er wordt nog steeds 50 euro gerekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mr_gadget schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:22:
Weet iemand nog een goede shop voor gamecube spellen? Nu de wii er is wil ik nog een aantal games voor de cubus kopen en ze zouden nu veel goedkoper moeten zijn. Dat valt helaas een beetje tegen, ze hebben ze niet meer of er wordt nog steeds 50 euro gerekend..
Een willekeurige shop die tweedehands games verkoopt heeft altijd wel Gamecube spellen. Anders kun je ook nog even op de Nedgame site kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Speelt iemand toevallig ook The Simpsons?

Ik vind het echt een geniaal spel met heerlijke humor. De levels zijn mooi gemaakt en het ziet er uit als een levende tekenfim. Super leuk!

Alleen het springen zit soms een beetje tegen.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
supershoe schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:30:

Ik vind het echt een geniaal spel met heerlijke humor. De levels zijn mooi gemaakt en het ziet er uit als een levende tekenfim. Super leuk!

Simpsons is naar me onderweg! Ben groot fan en als ik jou zo hoor ga ik niet teleur gesteld worden! Ik zou bijna blij zijn dat ik al door MP3 heen ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn volgende game wat ik koop is medal of honour heroes 2. lijkt me wel leuk om op de wii met ze 32 te spelen. als paar vriende hem ook kopen is pas echt leuk natuurlijk!
kijken jullie ook al uit naar die game!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:41:
[...]

Ben benieuwd wat je hebt betaald, maar DealExtreme verkoopt ze sinds kort ook voor 45 euro inclusief verzendkosten (wiimote + nunchuck!) -> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3883

Hier in NL heb ik ze nog wel bij de Makro zien liggen overigens, als zijn ze daar duurder dan de adviesprijs :?

ik kan het me niet echt herinneren meer. Ik had het meer dan een maand geleden gekocht. zo lang houdt ebay de gegevens niet vast. Ik had wel uitgerekend dat het toen 5 euro goedkoper was dan hier (nunchuk+wiimote)

je bent niet de oudste btw

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu net een paar dagen Metroid Curruption, maar wat een beauty van een game is dat zeg. Ook grafisch, ziet er echt meer uit dat 2x de Cube graphics in ieder geval.

Gameplay ... dik ... meer dan dik in orde. Maakt goed gebruik van de controls, en alles voelt echt super goed aan. Vond de eerste 2 boss encounters als strat, vooral onze gevleugelde vriend, toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goddegoddeot
  • Niet online
kmf schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:35:
[...]

je bent niet de oudste btw
Wedstrijdje wie de oudste is? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 09:22

IkWilbert

Het is mij!

27 meldt zich ;)

Eigenlijk wilde ik een ps3, maar mijn vriendin heeft me overgehaald om de wii te kopen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en ben zwaar verslaafd aan wii sports.

Volgend jaar maar die ps3 als GTA 4 er is :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Ik verlies met 22 maar heb me vader van 47 wel zo ver gekregen dat die zo nu en dan meespeelt en dan vind die het nog leuk ook. Op de xbox 360 heb ik hem maar 1x zover gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:53

rg-mohwa

Phoe Hé

Me pa (47) had zelf aan me zusje voorgesteld om een wii te kopen maar me zusje wou dat niet die wou een PS2 8)7 dus nu heeft ze niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
IkWilbert schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:15:
27 meldt zich ;)

Eigenlijk wilde ik een ps3, maar mijn vriendin heeft me overgehaald om de wii te kopen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en ben zwaar verslaafd aan wii sports.

Volgend jaar maar die ps3 als GTA 4 er is :)
PS3 komt er bij ook nog wel, zodra MGS4 & GTA IV uit zijn :). Ondertussen vermaak ik me nog steeds met m'n Wii en komen daar nog steeds genoeg goede games voor uit. Moet ff zorgen dat ik MP3 uitgespeeld heb voordat SMG uit is :P...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
supershoe schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:30:

Ik heb alleen de demo op de 360 gespeeld en die vond ik er wel goed uitzien, maar de controls vond ik niet helemaal fijn, kan misschien aan de level liggen (was een boss battle).

Zat net de review van eurogamer over Galaxy te lezen, was eigenlijk van plan voorlopig geen spellen te kopen totdat ik de dingen die ik nog heb liggen (veel te veel) uitgespeeld heb, maar deze gaat waarschijnlijk de regel breken (heb het kunnen weerstaan met Bioshock, Super Paper Mario)....moet die game echt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even, dan heb ik de magische grens van 20 bereikt. Mijn vriendin een jaartje ouder.

We vermaken ons prima met de Wii, alleen is er nog een tekort aan echt goede spellen die wij met zijn 2en kunnen doen. We vinden beide shooters erg leuk, we spelen dan ook CounterStrike 1.6, en TeamFortress 2.
Helaas zijn er nog geen echte (goede) co-op shooters voor op de wii. Onrail zoals Resident Evil, Ghost Squad(?) zou ik ook niet zo snel kopen, aangezien het zo lineair is. Zelf wacht ik meer op Medal of Honor: Heroes 2, maar dat word de reviews afwachten.

Voor mezelf zijn er teveel games voor de Wii die ik wil hebben. Nu speel ik eerst Metroid Prime 2: Echoes even uit, voordat ik Metroid Prime 3 ga halen. Maar als het zover is, zal Super Mario Galaxy alweer uit zijn. En als die weer uit is, dan komt Dewy's Adventure ook uit. Tja, dan moet je eerst weer geld hebben, en als je het geld hebt, dan moet je weer een keuze maken... Het zijn zware tijden als gamer... :'(

Gister kwam mijn broer even langs, en gingen we even Scarface spelen. Hij vond de Wii remote ook super werken, terwijl ook hij CounterStrike e.d. gewend is.
Was erg grappig, aangezien hij obsessief drugs aan het verkopen was, omdat hij persee die boot wilde kopen van 1 miljoen, zodat hij die gangsters op het water kon neerschieten.

Ook mijn ouders hebben er op gespeeld, ze waren helemaal hooked aan Wii Sports: Bowling. Heel leuk om te zien, omdat ze voorheen nooit naar games omkeken. :)

Maar inmiddels woon je op jezelf, betaal je je scheel aan huur, en aan school, en je vriendin ;)
En waar blijft dan het geld voor de games ?

Ik ben nog steeds heel blij met mijn Wii, en ik raad dan ook iedereen aan, om er een keer op te spelen. Zoals de rest van de berichten hierboven al aangeven, speelt leeftijd geen rol bij gamen op de Wii. De Wii is veel toegankelijker dan de 360 en PS3. Maar dat wisten we natuurlijk al.

Ik sluit hierbij mijn levensverhaal weer af, en ga weer verder gamen... uhh, ik bedoel: leren ! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walkman schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:59:
[...]
Zat net de review van eurogamer over Galaxy te lezen, was eigenlijk van plan voorlopig geen spellen te kopen totdat ik de dingen die ik nog heb liggen (veel te veel) uitgespeeld heb, maar deze gaat waarschijnlijk de regel breken (heb het kunnen weerstaan met Bioshock, Super Paper Mario)....moet die game echt hebben...
Ik was eigenlijk ook van plan af te wachten. Maar met dit soort reviews kan niemand het toch meer weerstaan :P.

Ohja, een linkje naar de review: http://www.eurogamer.net/...p?article_id=86873&page=1.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 12:33
Gisteren weer even MP3 gespeeld, maar ik werd me na een half uurtje spelen toch misselijk! :/ Ben gelijk gestopt. Ik kan me herinneren dat ik het met Halflife 2 ook (nog veel erger) had. Ik heb het niet elke keer als ik speel. Misschien moet ik rustiger spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:34:
[...]

Ik was eigenlijk ook van plan af te wachten. Maar met dit soort reviews kan niemand het toch meer weerstaan :P.

Ohja, een linkje naar de review: http://www.eurogamer.net/...p?article_id=86873&page=1.
Ja, het is inderdaad de manier waarop die review geschreven is....dan kan je geen nee meer zeggen. Ik vond het er sowieso al fantastisch uit zien, maar zou nog wachten tot volgend jaar....dat gaat niet lukken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
  • Laatst online: 02-11-2024
Afgelopen weekend ben ik in het bezit gekomen van een Wii. Leuk speelgoed!
Nu wil ik hem aansluiten op mijn draadloos netwerk, maar na tientallen pogingen is het me nog steeds niet gelukt.Tijd om anderen te raadplegen, want zoeken op internet heeft me niets opgeleverd.

Het volgende heb ik gedaan/geprobeerd:
- de broadcast id gevonden en toegevoegd
- WEP beveiliging toegevoegd (ASCII code)
- dynamisch ip geprobeerd (werkt niet terwijl mijn pc & laptop het wel pakken)
- statisch ip opgegeven, met ip binnen de range, subnetmask er bij en gateway ip als 'router ip'; vervolgens ook mijn @home DNS ingevoerd (primair en secundair)

ik krijg continu de foutmelding 52230. Firewall kwestie zou je zeggen. Mijn router (type:medion, nieuwste firmware erop (stamt uit 2004 :? )) even in gedoken en de firewall uitgeschakeld. Maar helaas...met en zonder werkt niet.

Iemand een idee wat ik verder nog kan proberen?

You cannot not communicate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
Nintendo site:
Als je deze foutmelding blijft ontvangen, neem dan contact op met de Nintendo Technische Dienst: 030-6097166 in Nederland en 03-224 7683 in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
deltaquad_1979 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:45:
Gisteren weer even MP3 gespeeld, maar ik werd me na een half uurtje spelen toch misselijk! :/ Ben gelijk gestopt. Ik kan me herinneren dat ik het met Halflife 2 ook (nog veel erger) had. Ik heb het niet elke keer als ik speel. Misschien moet ik rustiger spelen :p
Afgezien van de bossfights (redelijk kleine ruimtes en veel actie) en wat rottige momentjes (zoals de 2nd generator in Thorn Jungle; damn daar werd ik bijna misselijk van... :r) kun je het hele spel toch lekker rustig aandoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Metroid Prime 3 kun je HUD lag uitzetten. Dat is er sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om motion-sickness te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

X-trace schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:37:
Eigenlijk verkeerde topic (dit is ook het enige wat ik er over zal zeggen) maar toch een korte poging.

- Je router filtert niet op MAC adres?.
- Het is echt WEP en niet WPA?
- Verder kan het ook gewoon niet lekker samenwerken..

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 05-11-2007 15:09 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:05:
Bij Metroid Prime 3 kun je HUD lag uitzetten. Dat is er sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om motion-sickness te voorkomen.
Wat houdt dit HUD lag precies in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_.-SuperstaR-._ schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:02:
27. Sinds gisteren ;)

Ik was vandaag even aan het kijken voor een party game. Maar als ik zo de reviews lees zijn die niet super. Mario Party 8 krijgt over het algemeen niet echt goede reviews. Rayman doet het dan een stuk beter, maar aangezien deel 2 bijna uit komt kan ik misschien beter daar op wachten.
Carnival games. Tsjah, het principe trekt me gewoon niet. En verder blijft er niet echt veel over he. Boogie misschien.

Heb je al eens gekeken naar Wario Ware???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Walkman schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:56:
[...]

Ja, het is inderdaad de manier waarop die review geschreven is....dan kan je geen nee meer zeggen. Ik vond het er sowieso al fantastisch uit zien, maar zou nog wachten tot volgend jaar....dat gaat niet lukken! :)
Ik lees kijk niks meer. Je kunt zo ongeveer de hele game al op internet zien volgens mij zoveel materiaal is er. Wil ook nog wel wat zelf ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:19:
[...]

Heb je al eens gekeken naar Wario Ware???
Ja, maar dat is turn-based. En ik heb wario ware touched op de DS. Daar was de lol ook snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_.-SuperstaR-._ schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:15:
[...]

Wat houdt dit HUD lag precies in dan?
De helm beweegt mee als je loopt en is iets trager met draaien o.i.d Zonder de HUD lag heb je dus de animaties van de helm niet meer. Dus stel je kijkt naar links dan draait je beeld en los daarvan nog is de helm. Sommige mensen krijgen daardoor motion sickness.
I believe HUD lag is the movement differential between Samus's physical motion and the HUD. So when you turn for example, the HUD shifts slightly and takes a moment to 'catch up' to Samus's turn - this simulates Samus's head moving around slightly inside her helmet, which from her viewpoint, would make the HUD look like it shifts a bit, since it's always stationary relative to her visor. Turning HUD lag off would stop the HUD from moving independently of your viewpoint. Its such a minor effect i'm suprised there's an option to disable it.
Het is al sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om Motion Sickness te voorkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Nu wil ik hem aansluiten op mijn draadloos netwerk, maar na tientallen pogingen is het me nog steeds niet gelukt.Tijd om anderen te raadplegen, want zoeken op internet heeft me niets opgeleverd.

- statisch ip opgegeven, met ip binnen de range, subnetmask er bij en gateway ip als 'router ip'; vervolgens ook mijn @home DNS ingevoerd (primair en secundair)

ik krijg continu de foutmelding 52230. Firewall kwestie zou je zeggen. Mijn router (type:medion, nieuwste firmware erop (stamt uit 2004 :? )) even in gedoken en de firewall uitgeschakeld. Maar helaas...met en zonder werkt niet.

Probeer het eens stap voor stap..

gooi je wifi access point eens helemaal open en kijk of hij hem uberhaupt kan vinden..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:13:
[...]

De helm beweegt mee als je loopt en is iets trager met draaien o.i.d Zonder de HUD lag heb je dus de animaties van de helm niet meer. Dus stel je kijkt naar links dan draait je beeld en los daarvan nog is de helm. Sommige mensen krijgen daardoor motion sickness.

[...]

Het is al sinds Metroid Prime 1 ingebouwd om Motion Sickness te voorkomen.
Grappig dat Nintendo hier al iets tegen heeft proberen te doen. Dalijk eens opzoeken waar ik die feature kan uit-/aanvinken. Heb nl. een collega die hier ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
disjfa schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:10:
[...]

Dat is idd het ergste. Als ik een wireless controller had voor mn cube spellen zou ik ze ook meer spelen :+ We zijn verwend :P
Het is nog erger, ik heb een wavebird maar ik speel geen cubegames omdat ik het zo lelijk vind dat die cube memorycard dan steeds uit de Wii steekt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik lees dat je gebruik maakt van WEP en vervolgens in je Wii het sleutelwoord invoert. Probeer allereerst i.p.v. het sleutelwoord een specifieke key te gebruiken. Als het goed is geeft je router een 4-tal keys aan de hand van je sleutelwoord: probeer deze keys eens uit (uiteraard stoppen als het werkt :+).

Een mogelijke oorzaak is namelijk het verschil in 64-bits en 128-bits encryptie van je WEP sleutel. Zo heb ik zelf eens last gehad van een firmware bug waarbij de eerste 2 sleutels onjuist waren. Ik weet alleen niet of ik hier nu met de Wii, DS of PC achterkwam, maar het is het proberen waard.

Het zou kunnen dat je router niet werkt i.c.m. de Wii. Wat je zou kunnen proberen is zo veel mogelijk instellingen uitzetten/openzetten in je router:
  • DHCP aan
  • Broadcast aan
  • Encryptie uit
  • Mac filter uit
  • Channel 11 of 1
  • Wireless type G of B
Mocht je Wii dan nog steeds problemen hebben, dan zou ik even bellen met de support. Googlen op je router, merk+type, i.c.m. Wii Wifi (o.i.d.) geeft je misschien ook nog een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik denk er over na om ook eens wat Gamecube games op de Wii te gaan spelen (SSB:M, Mario Kart, Sunshine en Paper Mario) maar daarvoor heb ik natuurlijk een GC controller nodig die ik nog niet heb. Waar raden jullie aan er eentje op de kop te tikken? Zelf vond ik de Konig Gamecube Controller maar deze is uiteraard niet van Nintendo zelf, nu vraag ik me af of het uitmaakt om zo'n 'nep' controller te kopen of de echte van Nintendo. (Ik denk niet dat ik er heel intensief mee zal spelen, af en toe is een spelletje uitspelen of iets met vrienden) :)

En klopt het verder dat je perse een GC memory-card nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Nintendo spul is altijd beter maar heel moeilijk te krijgen. Je zult wat in de richting van gameshops moeten gaan zoeken. Als je fanatiek gamecube wilt gaan spelen wel aan te raden. Ik zelf heb ook een third party controller omdat ik toch amper gc spelen speel.
GC memory kaart is om spellen te saven. Wil je dat niet dan heb je die niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 08:01
Heel af en toe kan je op eBay ook nog wel eens een (draadloze) Nintendo Gamecube controller vinden (van Nintendo dus)... Ik heb er een paar weken geleden één gekocht voor Paper Mario 2. Nu zit ik te denken om Mario Kart voor de Gamecube te kopen... maar om dan ook weer 3 dure controllers te kopen is wat overdreven, dus dan ga ik waarschijnlijk voor de wat goedkopere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 00:10
monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:53:
....uitmaakt om zo'n 'nep' controller te kopen of de echte van Nintendo. (Ik denk niet dat ik er heel intensief mee zal spelen, af en toe is een spelletje uitspelen of iets met vrienden) :)

En klopt het verder dat je perse een GC memory-card nodig hebt?
Ik heb beide neppers en nooit problemen mee gehad. Ik hoorde inderdaad dat het Nintendo spul beter is, maar ach als je 12,95 voor een controller neerlegd dan maakt het niet zoveel uit. Geheel anders voelt ie niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Mij bevielen de niet-Nintendo controllers absoluut niet.
Een Logic3 kon ik na 2 dagen weggooien omdat het zachte kunststof van de linker analoge stick losliet.
Een BenQ ging na 3 weken de afvalbak in. Er zat een dode zone in de nul-positie, waardoor sommige games niet te spelen waren.
Een Piranha heb ik nog steeds en deze voelt wel degelijk aan. Wel is de controller groot, ligt slecht in de hand en de rapid-fire heeft geen indicatie-led.

De originele controller is zeer degelijk en ligt goed in de hand. Nadeel is wel het ontbreken van rapid-fire.
De wavebird is een aanrader. Jammer dat die geen rumble heeft, maar zeer degelijk en zuinig met batterijen. Wavebirds zijn ook nieuw nog te krijgen.

De originele controllers zijn duur, maar wel erg goed. Zeker een aanrader voor iemand die wat vaker cube games wil spelen.

Ik ben zelf wel tevreden over een 64MB Logic3 memory card. Nog nooit problemen mee gehad en niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is rapid-fire ?

Zack en Wiki uitgesteld naar Januari 2008 -> http://www.wiigamer.nl/article/8165p1.html

Jammer voor diegene die erop zaten te wachten, maar gelukkig voor mij, omdat ik anders helemaal niet meer kan kiezen tussen alle topgames die nu uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:08:
Wat is rapid-fire ?

Zack en Wiki uitgesteld naar Januari 2008 -> http://www.wiigamer.nl/article/8165p1.html

Jammer voor diegene die erop zaten te wachten, maar gelukkig voor mij, omdat ik anders helemaal niet meer kan kiezen tussen alle topgames die nu uitkomen.
Vreemd, wat zou daar nou de reden voor zijn? In Amerika en Japan is hij namelijk al zo'n maandje uit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 21:33
monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:27:
[...]

Vreemd, wat zou daar nou de reden voor zijn? In Amerika en Japan is hij namelijk al zo'n maandje uit. :?
Tja, bijna alle Wii-releases komen in Europa maanden later uit, dus dit kan er ook wel bij. Het heeft in ieder geval niets met nasynchronisatie te doen, want het spel bestaat alleen maar uit tekstschermen met wat losse niet-taal specifieke kreetjes er tussendoor.

[ Voor 21% gewijzigd door ymmv op 05-11-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitzer schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:51:
Mij bevielen de niet-Nintendo controllers absoluut niet.
Een Logic3 kon ik na 2 dagen weggooien omdat het zachte kunststof van de linker analoge stick losliet.
Een BenQ ging na 3 weken de afvalbak in. Er zat een dode zone in de nul-positie, waardoor sommige games niet te spelen waren.
Een Piranha heb ik nog steeds en deze voelt wel degelijk aan. Wel is de controller groot, ligt slecht in de hand en de rapid-fire heeft geen indicatie-led.

De originele controller is zeer degelijk en ligt goed in de hand. Nadeel is wel het ontbreken van rapid-fire.
De wavebird is een aanrader. Jammer dat die geen rumble heeft, maar zeer degelijk en zuinig met batterijen. Wavebirds zijn ook nieuw nog te krijgen.

De originele controllers zijn duur, maar wel erg goed. Zeker een aanrader voor iemand die wat vaker cube games wil spelen.

Ik ben zelf wel tevreden over een 64MB Logic3 memory card. Nog nooit problemen mee gehad en niet duur.
Ik gebruik ook een originele Gamecube-controller + memcard van Nintendo, kon ze gelukkig nog in nieuwstaat kopen (memcard is 1024 blocks) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ook wel bekend onder de naam auto-fire, dus niet meer als een wilde de A-button hoeven te drukken. Meestal kan het aan iedere knop gekoppeld worden. De BenQ kon overigens zowel automatisch snel als langzaam vuren, hoewel het nut voor langzaam vuren me ontgaat.
Is wel handig in bijvoorbeeld de vlieg-en-schiet gedeeltes van Starfox Adventures. Wordt een stuk makkelijker met deze functie en ook prettiger voor de duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik denk dat ik gewoon voor de Piranha GC controller ga, slechts 10 euro op Bol.com, als hij snel stuk gaat: Who cares, dat ding kost toch maar 10 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Ik heb mijn Wii al sinds de dag voor de release. Deze is al een keer vervangen vanwege de hitte problematiek en de daarbij horende grafische glitches die dit met zich meebracht.

Het vervangen systeem heb ik nu zo'n 10 maanden.

Vandaag wilde ik verder gaan met Metroid Prime 3 (Wii-bezitters: kopen die hap!).
Ik was een keer af gegaan en wilde het spel opnieuw opstarten. Het level was opnieuw ingeladen totdat de Wii in een keer uit viel en spontaan herstartte.

Het Wii menu werd ingeladen en ik kon de game gewoonweg opnieuw opstarten.

Ik vind dit toch wel erg vreemd. Zijn er meer mensen die een dergelijke reboot wel eens hebben meegemaakt? Is het een hardware-error of juist een softwareprobleem?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:08:
Wat is rapid-fire ?

Same here, heb ik in Januari ook wat te doen. Een maandje red ik nog wel :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 06:47
(jarig!)
monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:48:
Ik denk dat ik gewoon voor de Piranha GC controller ga, slechts 10 euro op Bol.com, als hij snel stuk gaat: Who cares, dat ding kost toch maar 10 euro. :P
Ik heb em ook, games zijn simpelweg onspeelbaar ermee. Tenminste, ik het Smash Bros Melee en dat is echt bijna niet te doen. Wat een crapding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:37:
[...]
Tja, bijna alle Wii-releases komen in Europa maanden later uit, dus dit kan er ook wel bij. Het heeft in ieder geval niets met nasynchronisatie te doen
haha, dat zal nog de dag zijn, dat men de moeite doet om audio opnieuw te syncen in europese releases, dan is het kermis in de hel :p

Heel spijtig wel: het is het enige Wii game waarop ik zit te wachten (mario galaxy ziet er weeral zo zwak uit) en dan stellen ze het nog uit ook.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 05-11-2007 21:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BarôZZa schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:39:
[...]

Ik heb em ook, games zijn simpelweg onspeelbaar ermee. Tenminste, ik het Smash Bros Melee en dat is echt bijna niet te doen. Wat een crapding.
Nou, dan ga ik toch maar van deze afzien. Misschien maar even kijken naar een echte Nintendo GC controller, of zijn er third-party controllers die wel goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

De nyko airflow beviel me redelijk goed; wel enkel voor grotere handen. Voor de rest zweer ik bij 1st party spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 22-09 23:19
monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:53:
... Waar raden jullie aan er eentje op de kop te tikken? Zelf vond ik de Konig Gamecube Controller maar deze is uiteraard niet van Nintendo zelf...
Ik heb zelf ook deze Konig controller gehaald bij Consoleshop en tot zover no problems. Speelt best aardig. Speel er ook niet echt vaak mee, maar dat was jij ook niet van plan dus...
Bij die gameshop op de Hoogstraat in Rotterdam onderaan bij de V&D (ben de naam even kwijt) verkopen ze nog originele Gamecube controllers, dus als je het echte spul wilt zou je ze daar nog kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Laatst online: 12-01-2024
hostje schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:22:
[...]

Ik heb zelf ook deze Konig controller gehaald bij Consoleshop en tot zover no problems. Speelt best aardig. Speel er ook niet echt vaak mee, maar dat was jij ook niet van plan dus...
Bij die gameshop op de Hoogstraat in Rotterdam onderaan bij de V&D (ben de naam even kwijt) verkopen ze nog originele Gamecube controllers, dus als je het echte spul wilt zou je ze daar nog kunnen halen.
Die winkel heet Futurezone. Heeft ook een vestiging in (ik dacht) Zoetermeer en je kan ook online spullen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
monnick schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:50:
[...]

Nou, dan ga ik toch maar van deze afzien. Misschien maar even kijken naar een echte Nintendo GC controller, of zijn er third-party controllers die wel goed zijn?
Bij DealExtreme verkopen ze er een die erg veel op een originele lijkt, misschien die eens proberen?

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 06-11-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-trace
  • Laatst online: 02-11-2024
TNX voor de reacties. Ik ga het eens helemaal opnieuw proberen. Gister zo'n WiFiMAX wireless stick gekocht, maar dat is al helemaal een ramp! Als ik er achter komt wat het was, laat ik het wel even weten...

[edit] Het is me eindelijk gelukt. Lag waarschijnlijk aan de WEP key die ik had. Heb het nu geregeld met WPA en een MAC filter

[ Voor 23% gewijzigd door X-trace op 06-11-2007 13:10 ]

You cannot not communicate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 16-09 16:40
Nog een tip m.b.t. die controllers.. Overal wordt je doodgegooid met die witte Big Ben controllers - niet doen. heb er ook eentje gehaald, piept en kraakt als een ziekte.. Wil je echt niet mee gestraft worden. Hier in het dorp waar ik woon hebben ze trouwens bij de Intertoys "grote uitverkoop" (lees: 5 dingen belachelijk afgeprijst :P) van oudere Gamecube spullen.. Zo had ik gisteren voor 2 euro een 2 meter verleng kabel voor de klassieke Gamecube controller. Sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Piranha is mij altijd erg goed bevallen en mijn huisgenoten prefereerden die ook boven de originele controllers, omdat ze wat groter waren. Ze slijten wel wat harder dan originele controllers, maar ik moet zeggen dat ze hun geld dubbel en dwars waard geweest zijn, aangezien ze minder dan 10,- hebben gekost. Voor het geld van één controller kon ik er dus 4 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Het enige wat je hier in de stad nog aan Gamecube spul kan vinden zijn een paar games die niemand wil hebben en twee bongo's. Verder natuurlijk die lamme Big Ben controllers en een paar el cheapo memory cards.
Ik vind het jammer dat Nintendo hun officiele controllers niet tegen een lagere prijs blijft leveren.

[ Voor 19% gewijzigd door SD5k op 06-11-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind aan die bigben trouwens ook niks mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 00:10
BarôZZa schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:39:
[...]

Misschien is jou controller dan gewoon stuk. Ik heb ook een prianha en werkt prima.
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:26:
Piranha is mij altijd erg goed bevallen en mijn huisgenoten prefereerden die ook boven de originele controllers, omdat ze wat groter waren. Ze slijten wel wat harder dan originele controllers, maar ik moet zeggen dat ze hun geld dubbel en dwars waard geweest zijn, aangezien ze minder dan 10,- hebben gekost. Voor het geld van één controller kon ik er dus 4 kopen.
I agree, de mijne werkt uitermate goed, merk momenteel nog helemaal niets van slijtage.

[ Voor 45% gewijzigd door Cardinal op 06-11-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb Nintendo en 3th party GC controllers en wat ik doorgaans als grootste probleem heb met de 3th party controllers is de gevoeligheid van de gele (rechter) pook. Vooral als je een FPS wil spelen dan werkt dat niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een originele Nintendo GC controller in nieuwstaat zoeken: http://www.easyonnet.nl/website/index.php?Product=155732

Daar heb ik hem tijd geleden ook gekocht! :)

PS: ze hebben ook nog een memcard van Nintendo (helaas 64MB maargoed het is origineel) :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb laatst een component kabel voor de Wii gekocht. Daarmee heb ik hem aan mijn Dell 2405fpw gehangen. Audio heb ik via een adapter naar mijn pc speakers gelust. Het nadeel is alleen dat het geluid echt snoeihard is. Al staan mijn speakers op minimaal volume.

Heeft iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook een witte Big Ben-controller, en die heeft sinds april al vele uren Mario Kart doorstaan. Niets mis mee imo, alhoewel de originele controller net wat lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het is me duidelijk, ik koop gewoon zo'n cheap-ass ding. Zal ze toch nooit met de echte GC controller kunnen vergelijken aangezien ik amper op een echte gespeeld heb.
Heeft verder iedereen al z'n bescherm hoesjes van Nintendo ontvangen? Ze zouden half oktober verstuurd worden en ik heb nog steeds niets. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze al ontvangen ja :D

Waarom is dat eigenlijk :X? Het is toch super dat je ze gratis krijgt, boeiend dat je dan iets langer moet wachten..

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnik schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:32:
Ik heb laatst een component kabel voor de Wii gekocht. Daarmee heb ik hem aan mijn Dell 2405fpw gehangen. Audio heb ik via een adapter naar mijn pc speakers gelust. Het nadeel is alleen dat het geluid echt snoeihard is. Al staan mijn speakers op minimaal volume.

Heeft iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?
Hmm niet per ongeluk de mic in gebruikt ipv de line in van de pc / versterker?

@monnick Ik heb er 4 gekregen verleden week. Nu nog proberen om voor de 2e wii (slaapkamer) er ook nog een paar te regelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 20-08 19:29
Ik heb ze 2 weken geleden ontvangen :) 4 stuks

[ Voor 34% gewijzigd door Vassie18 op 06-11-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er eigenlijk nog mensen geinteresseerd in Mario & Sonic at the Olympics? De release in Amerika is vandaag. Helaas zijn er nog geen reviews verschenen. Maar de laatste previews, van o.a. IGN en Gamespot, waren positief. Het lijkt me een leuke partygame worden. De game gaat niet diep, maar wel prima controls, graphics en gewoon fun. Daarbij lijkt het behoorlijk uitgebreid te zijn, veel verschillende minigames en natuurlijk het gebruik van Mii's.

De andere twee games, in dezelfde categorie, die deze maand uitkomen spreken me toch minder aan. Asterix klinkt als een budgettitel. Maar misschien vergis ik me daarin. Er is wel heel weinig publiciteit rondom dat spel. Rayman: Raving Rabbits 2 spreekt me niet zo aan, voornamelijk vanwege deel 1, die ik persoonlijk erg vond tegenvallen. Het schijnt dat m'n grootste bezwaar van deel 1 opgepakt is. Er komen veel meer simultane multiplayer minigames in. Toch blijft de nare nasmaak van het eerste deel bij mij (voorlopig) hangen.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:59:
[...]

Hmm niet per ongeluk de mic in gebruikt ipv de line in van de pc / versterker?
Nee want ik heb direct mijn pc speakers op de Wii component kabel aangesloten. Er zit dus geen versterker of pc tussen. Ik vrees dat dat juist het probleem is. Dus dat ik iets van een (koptelefoon)versterker er tussen moet gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:11:
Zijn er eigenlijk nog mensen geinteresseerd in Mario & Sonic at the Olympics? De release in Amerika is vandaag. Helaas zijn er nog geen reviews verschenen. Maar de laatste previews, van o.a. IGN en Gamespot, waren positief. Het lijkt me een leuke partygame worden. De game gaat niet diep, maar wel prima controls, graphics en gewoon fun. Daarbij lijkt het behoorlijk uitgebreid te zijn, veel verschillende minigames en natuurlijk het gebruik van Mii's.

De andere twee games, in dezelfde categorie, die deze maand uitkomen spreken me toch minder aan. Asterix klinkt als een budgettitel. Maar misschien vergis ik me daarin. Er is wel heel weinig publiciteit rondom dat spel. Rayman: Raving Rabbits 2 spreekt me niet zo aan, voornamelijk vanwege deel 1, die ik persoonlijk erg vond tegenvallen. Het schijnt dat m'n grootste bezwaar van deel 1 opgepakt is. Er komen veel meer simultane multiplayer minigames in. Toch blijft de nare nasmaak van het eerste deel bij mij (voorlopig) hangen.

Wat vinden jullie?
Ik koop het alleen al omdat Mario en Sonic op de doos staan :P
Mijn mede crewleden van WiiDS zijn naar SEGA geweest laatst en hadden het gespeeld(bagger school :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 08:01
Ik ga sowieso voor Mario&Sonic at the Olympics! Het lijkt me wel een leuk spel worden en wij hebben altijd de atletiekspellen op de verschillende consoles helemaal kapot gespeeld. Dus nu ook weer! :) We spelen het ook vooral voor het party-gehalte...

En daarom komt Rayman Raving Rabbids 2 er ook sowieso! Dat spel is echt beter dan de meeste mensen denken... natuurlijk, het gaat vooral om de 4-player tegelijk spellen, maar die moeten er als het goed is nu veel meer zijn. Het zijn gewoon erg leuke, kleine korte grappige spelletjes, met high score! Dus wat wil je nog meer? Perfect voor feestjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 06:47
(jarig!)
Mijn Pinanha controller is niet kaduuk. De kwaliteit is simpelweg bagger. De sticks zijn klote om subtiel te bewegen, het d-pad is droevig en de buttons voelen goedkoop aan en maken lawaai als je ze gebruikt. Ik heb ook nooit een originele controller gehad, maar alle andere Nintendo controllers heb ik zo'n beetje wel gebruikt en nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Van de Piranha N64 controller die ik vroeg had was op een gegeven moment de joystick afgebroken. :P Terwijl ik er toch geen vreemde dingen mee had gedaan.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Modchips en aanverwanten worden niet in dit topic besproken!