Nog even, dan heb ik de magische grens van 20 bereikt. Mijn vriendin een jaartje ouder.
We vermaken ons prima met de Wii, alleen is er nog een tekort aan echt goede spellen die wij met zijn 2en kunnen doen. We vinden beide shooters erg leuk, we spelen dan ook CounterStrike 1.6, en TeamFortress 2.
Helaas zijn er nog geen echte (goede) co-op shooters voor op de wii. Onrail zoals Resident Evil, Ghost Squad(?) zou ik ook niet zo snel kopen, aangezien het zo lineair is. Zelf wacht ik meer op Medal of Honor: Heroes 2, maar dat word de reviews afwachten.
Voor mezelf zijn er teveel games voor de Wii die ik wil hebben. Nu speel ik eerst Metroid Prime 2: Echoes even uit, voordat ik Metroid Prime 3 ga halen. Maar als het zover is, zal Super Mario Galaxy alweer uit zijn. En als die weer uit is, dan komt Dewy's Adventure ook uit. Tja, dan moet je eerst weer geld hebben, en als je het geld hebt, dan moet je weer een keuze maken... Het zijn zware tijden als gamer...
Gister kwam mijn broer even langs, en gingen we even Scarface spelen. Hij vond de Wii remote ook super werken, terwijl ook hij CounterStrike e.d. gewend is.
Was erg grappig, aangezien hij obsessief drugs aan het verkopen was, omdat hij persee die boot wilde kopen van 1 miljoen, zodat hij die gangsters op het water kon neerschieten.
Ook mijn ouders hebben er op gespeeld, ze waren helemaal hooked aan Wii Sports: Bowling. Heel leuk om te zien, omdat ze voorheen nooit naar games omkeken.
Maar inmiddels woon je op jezelf, betaal je je scheel aan huur, en aan school, en je vriendin

En waar blijft dan het geld voor de games ?
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Wii, en ik raad dan ook iedereen aan, om er een keer op te spelen. Zoals de rest van de berichten hierboven al aangeven, speelt leeftijd geen rol bij gamen op de Wii. De Wii is veel toegankelijker dan de 360 en PS3. Maar dat wisten we natuurlijk al.
Ik sluit hierbij mijn levensverhaal weer af, en ga weer verder gamen... uhh, ik bedoel: leren !