[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.196 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:26
Ow, haha. Ik heb nu wel door dat een online maildienst stuk fijner is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

wessel99 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 12:17:
Nee dat is niet precies wat ik zoek helaas. Bedoel echt het benaderen van shares op mijn pc (voor de muziek) dus bijv \\server\MP3\mp3bestand.mp3

Daar staan ze immers (op een windows server)
Even flink gezocht, niet veel (bijna niks) gevonden, maar probeer DOT.TUNES eens zou ik zeggen --> http://www.dottunes.net/

Update: hier ook al genoemd in het forum: Verwijderd in "[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - De..."

[ Voor 23% gewijzigd door hbokh op 05-01-2008 16:55 . Reden: Aanvulling ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de 8GB versie werkt super!!

Maar ik zit met een probleem, stel dat ik bij muziek 1 liedje telkens wil afspelen herhalen dus, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:12:
Ik heb sinds gisteren de 8GB versie werkt super!!

Maar ik zit met een probleem, stel dat ik bij muziek 1 liedje telkens wil afspelen herhalen dus, hoe doe ik dat?
Als je 1x tikt komen de onscreen controls met de timeline naar voren, aan iedere kant van de timeline zit een icoontje, Repeat en Shuffle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel post

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:22:
[...]

Als je 1x tikt komen de onscreen controls met de timeline naar voren, aan iedere kant van de timeline zit een icoontje, Repeat en Shuffle.
Bedankt ey...zie t nu pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 18:00
Heeft iemand nog een tip voor een hoesje van +/- 20 euro? Belkin Leather Folio zwart? Is wel bij veel winkels uitverkocht helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://aqualemon.net/box/Screenshots/ipodtouch/050108/screenshot.png

* jmxd is verliefd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Ja er zijn er meer! :Y UPDATE: Dit is die van mij:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2351/2167554398_1cb0f6623a_o.png

Maareh, is dat "gewoon" SummerBoard? En zo ja: de nieuwe of de oude?
Zo nee: waarmee heb je bijv. "Mail" en "iTunes" kunnen verwisselen? 't Is mij met SMB niet gelukt en "Customize" draait om de een of andere reden niet...

[ Voor 12% gewijzigd door hbokh op 06-01-2008 01:22 . Reden: Screamshot toegevoegd ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gewoon de huidige SummerBoard, de iconen heb ik verplaatst met Customize.
De eerste keer duurt het heel lang tot die laad, en staat er dat plaatje van thecpicychicken o.i.d. maar zodra die 1 keer volledig geladen is laad die de volgende keren gewoon snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

TwyLight schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:04:
Gewoon de huidige SummerBoard, de iconen heb ik verplaatst met Customize.
Oke, die kip zag ik al maar dat duurde inderdaad erg lang...
Zodra ik de iTouch weer terug krijg van de vrouw (zit al 2 uur iSolitaire te spelen :O ) zal ik het nog eens proberen!

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad heel strak uit. Ik heb ook iTunes weggehaald uit de "onderste 4", en er vervolgens 5 van gemaakt, met de Installer en Settings erbij. iTunes vervolgens op de 3 pagina gedumpt, want daar doe ik toch niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:26
Hmm, ik zit nu ook te kijken bij Customize en summerboard. Dit vond ik wel n tof idee, heb alleen geen idee hoe ik dat op mn iPod krijg. Ik krijg geen mapje met iPod op mn bureaublad en geen optie in iTunes met 'enable disk mode'. En hoe kan ik andere plaatjes bij customize toevoegen?

Alvast bedankt!

Edit:

en volgende keer ook even op GoT zoeken... Hiero

[ Voor 16% gewijzigd door mat.hi.as op 05-01-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:35:
Hmm, ik zit nu ook te kijken bij Customize en summerboard. Dit vond ik wel n tof idee, heb alleen geen idee hoe ik dat op mn iPod krijg. Ik krijg geen mapje met iPod op mn bureaublad en geen optie in iTunes met 'enable disk mode'. En hoe kan ik andere plaatjes bij customize toevoegen?

Alvast bedankt!

Edit:

en volgende keer ook even op GoT zoeken... Hiero
Ik hoop wel dat je weet dat je de iPod touch moet Jailbreaken. Google het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het converteren van videos voor op je touch. Stel dat ik een divx film van 700 mb heb en die wil converteren naar een goed formaat voor op je touch, neemt de geconverteerde versie dan ook 700 mb in beslag? Want dan zit je 8gb touch wel vrij snel vol... Of hoe doen jullie dat?

Of anders gesteld, hoeveel films passen er op je ipod touch?
En gaat het converteren makkelijk of is dat ook nog een heel gedoe?

alvast bedankt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:07:
Ik heb een vraagje over het converteren van videos voor op je touch. Stel dat ik een divx film van 700 mb heb en die wil converteren naar een goed formaat voor op je touch, neemt de geconverteerde versie dan ook 700 mb in beslag? Want dan zit je 8gb touch wel vrij snel vol... Of hoe doen jullie dat?

Of anders gesteld, hoeveel films passen er op je ipod touch?
En gaat het converteren makkelijk of is dat ook nog een heel gedoe?

alvast bedankt?
Ik heb gister mijn iPod Touch gekocht en een gratis programma gedownload om video's om te zetten, het heet Jodix Free iPod Video Converter. Ik weet de internet site niet meer. In dat programma kan je kiezen welke bitrate je wilt en dus de kwaliteit die je wilt inleveren. Ik vind dat het programma tot nu toe prettig werkt.

Zelf ben ik hier naartoe gekomen omdat ik een vraag heb over de WiFi. Ik kan inloggen op mijn router. Dat gaat allemaal goed, maar als ik met safari probeer te internetten krijg ik de fout: "Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is" Ik heb wel het wireless icoontje links bovenin staan. Ik vraag me af of ik nog instellingen moet aanpassen. En zo ja welke. Ik heb als instelling staan DHCP. Ik krijg een IP-adres door die anders is dan ik gewent ben op mijn LAN. het is ook niet mijn hoofd IP-adres.

b.v.d.

Tiando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nick

Probeer is naar het netwerk te gaan, klik op het pijltje en kies forget network. Daarna opnieuw inloggen op het netwerk. Dat deed het hem bij mij:) router rebooten mag ook wel eens helpen. Hoor t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
Weet iemand of je afbeeldingen kan opslaan van internet doormiddel van de safari browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Julien bedankt voor de snelle reactie. Dat was niet het probleem, ik had een software programma op een andere computer staan "network magic" die ervoor zorgde dat er geen nieuwe apparaten aan het netwerk toegevoegd konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 17:51
Afbeeldingen opslaan gaat niet, ik heb er ook wel eens naar gekeken, en de apple handleiding erbij gepakt, maar heb daar ook niks in kunnen vinden.

Of het met een jailbreak wel gaat weet ik niet, maar ik ga er van uit dat het dan nog niet lukt omdat ze volgens mij geen extra features aan bestaande programmas hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:36:
[...]

Ik heb gister mijn iPod Touch gekocht en een gratis programma gedownload om video's om te zetten, het heet Jodix Free iPod Video Converter. Ik weet de internet site niet meer. In dat programma kan je kiezen welke bitrate je wilt en dus de kwaliteit die je wilt inleveren. Ik vind dat het programma tot nu toe prettig werkt.
Even die Jodix converter geprobeerd, maar die converteert naar het "oude" iPod-formaat: 320x240
Handmatig overrulen naar 480x320 geeft geen resultaat.
Dan maar met Videora iPod Converter (http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/) - gratis, een beroerde GUI (IE-based), maar het resultaat is wel voor de iTouch uiteindelijk.

Op mijn iBook G4 zou ik iSquint (http://www.isquint.org/) proberen, maar mijn Wintel-doos heeft nou eenmaal meer CPU-power onder de motorkap...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben ook even aan het kijken naar de iPod Touch. Weet iemand of het nou wel of niet mogelijk is om streaming video te bekijken op de touch? En dan bedoel ik niet streamen vanaf een pc via het netwerk maar bijvoorbeeld .asx bestanden (ik weet dat het van Microsoft maar goed, wie weet...) Of zou dit gemaakt kunnen worden als met een maand de SDK uitkomt voor de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:36:
[...]

Oke, maar stel, ik wil gewoon de beste kwaliteit voor mijn touch, hoeveel films kan ik er dan op kwijt. Wat is dan de verhouding in grootte van het bestand voor en na het converteren? is een 700mb film dan ook 700 mb op je touch? Ik wil namelijk gewoon graag weten of ik naast mijn muziekselectie van 4 gb (waarschijnlijk iets meer) ook nog een zooi films kwijt kan op de 8gb touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dollar is nogal gunstig nu dus ik vraag me af of iemand misschien een winkel kent waar je de touch naar nederland kan versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbokh schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:57:
[...]

Even die Jodix converter geprobeerd, maar die converteert naar het "oude" iPod-formaat: 320x240
Handmatig overrulen naar 480x320 geeft geen resultaat.
Dan maar met Videora iPod Converter (http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/) - gratis, een beroerde GUI (IE-based), maar het resultaat is wel voor de iTouch uiteindelijk.
Ik wilde em downloaden, maar het is een exe file. Gaat dus niet werken op mijn Macbook ;( . Iemand een goed alternatief voor een andere video converter die draait onder MAC OS X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:37:
[...]

Ik wilde em downloaden, maar het is een exe file. Gaat dus niet werken op mijn Macbook ;( . Iemand een goed alternatief voor een andere video converter die draait onder MAC OS X :)
En wat had ik daar nou onder gezet? iSquint ...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03

dbzfan

Nee.

Is het bij jullie ook zo, dat als je je touch opstart, de achtergrond zwart is, en pas nadat ik iets geopend heb, de mooie summerboard achtergrond komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je Ipod gejailbreakt zijn om de 8ergrond te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Kan summerboard onderhand gewoon via de installer zonder problemen worden geupdate? (Heb nog steeds de eerste ipod versie, die handmatig moest worden geinstalleerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:08:
Moet je Ipod gejailbreakt zijn om de 8ergrond te veranderen?
Nee, als ik het me goed herinner kan je zo een foto schalen en zo als achtergrond gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:17:
[...]

Nee, als ik het me goed herinner kan je zo een foto schalen en zo als achtergrond gebruiken.
Ik heb het niet over de schermbeveiliding die na 1 minuut komt maar het zwarte beeld 8er de applicaties:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:06

RnB

jaa, daarvoor moet je m jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:25:
jaa, daarvoor moet je m jailbreaken.
Is het wel mogelijk als apple dat sdk pakket gaat uitbrengen? Hierover kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:22:
[...]

Ik heb het niet over de schermbeveiliding die na 1 minuut komt maar het zwarte beeld 8er de applicaties:)
Probeer ook maar wat, heb zelf niet zo'n ding :+ Had ik volgens mij gehoord in een filmpje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens nog een vraagje. Kan je de ipod touch ook gebruiken met de nike+ sportkit? Kan je dus die hardloop sensor aansluiten je touch? En is de touch wel schokbestendig als je aan het hardlopen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:37:
ik heb trouwens nog een vraagje. Kan je de ipod touch ook gebruiken met de nike+ sportkit? Kan je dus die hardloop sensor aansluiten je touch? En is de touch wel schokbestendig als je aan het hardlopen bent?
Nike+ sportkit werkt niet samen met je touch, en ja de touch is flashbased dus totaal geen problemen met hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een touch gekocht van 16gb, nu blijkt dat het volume niet direct reageerd, ik ben ermee naar de winkel geweest en kreeg een nieuwe zonder probleem, op die nieuwe is het net hetzefde dat het volume niet direct reageerd.
Is er iemand die daar ook problemen mee heeft.
thxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee daar heb ik geen problemen mee. Hoe erg is de vertraging dan?

Ik ga als mn paypal bedrag is gestort, wat waarschijnlijk maandag is, gelijk een fabrixcase nemen. Hoop dat het een beetje snel gaat de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:12:

Ik ga als mn paypal bedrag is gestort, wat waarschijnlijk maandag is, gelijk een fabrixcase nemen. Hoop dat het een beetje snel gaat de levering.
Ik had mijn hoesje in 10 dagen binnen en daar zat kerst nog tussen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:06

RnB

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:28:
[...]

Is het wel mogelijk als apple dat sdk pakket gaat uitbrengen? Hierover kan ik niks vinden.
Hmm, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet. Maar ik denk wel dat als Apple hun sdk pakket uitbrengen, er wel een applicatie als summerboard komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:12:

Oh, je moet er eerst een paar keer op tikken vooalleer het werk, alsook als ik een podcast wil afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

hbokh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:50:
[...]

Ja er zijn er meer! :Y UPDATE: Dit is die van mij:

[afbeelding]

Maareh, is dat "gewoon" SummerBoard? En zo ja: de nieuwe of de oude?
Zo nee: waarmee heb je bijv. "Mail" en "iTunes" kunnen verwisselen? 't Is mij met SMB niet gelukt en "Customize" draait om de een of andere reden niet...
Synct jou ipod nu met last.fm? Hoe gaat dat in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Oh, je moet er eerst een paar keer op tikken vooalleer het werk, alsook als ik een podcast wil afspelen
Heel raar. Ik zal dan toch echt nog een keer terug gaan en het nog een keer proberen. Zonde dat hij eerst aan een pc moet worden gekoppeld. Misschien kan je vragen of ze een ipod uit de nieuwste week kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Cache schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:15:
Kan summerboard onderhand gewoon via de installer zonder problemen worden geupdate? (Heb nog steeds de eerste ipod versie, die handmatig moest worden geinstalleerd.)
Niemand? Lijkt me een simpel vraagje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 16-09 16:12
Cache schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:29:
[...]

Niemand? Lijkt me een simpel vraagje. :)
Wat houd je tegen om 't gewoon te proberen? ;) Maar, volgensmij kan dat gewoon ja, ik heb 'em via de Installer ook geupdrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:53:
[...]

Heel raar. Ik zal dan toch echt nog een keer terug gaan en het nog een keer proberen. Zonde dat hij eerst aan een pc moet worden gekoppeld. Misschien kan je vragen of ze een ipod uit de nieuwste week kunnen geven.
Hmm, het was de laatste dat ze hadden bij vdb, ik wacht nog even af tot er nieuwe update is.
Als dat helpt.

Btw, zijn er hier mensen van rond Zelzate om mijn touch te jailbreaken want ik ben een echte leek (sad)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

dbzfan schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:46:
[...]

Synct jou ipod nu met last.fm? Hoe gaat dat in z'n werk?
Ja, bij alle muziek die afgespeeld wordt.
Dat gaat middels MobileScrobbler (URL: http://dev.c99.org/MobileScrobbler/) en via de WiFi-verbinding.
Moet je je iPod Touch wel ge-jailbreakt hebben en een last.fm-account hebben natuurlijk...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Leftblank schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:36:
[...]

Wat houd je tegen om 't gewoon te proberen? ;) Maar, volgensmij kan dat gewoon ja, ik heb 'em via de Installer ook geupdrade.
Nou, rond oktober waren er mensen die hem gewoon via de installer hadden gedownload. De ipod versie stond er ook nog niet op, dus wat ze hadden gedownload was de iphone versie, waardoor de minidock bovenin het scherm kwam te staan. Alleen een restore herstelde het probleem. Dat houdt mij tegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik had besloten om min of meer binnenkort een ipod touch te gaan halen maar nu ik er even over na heb gedacht twijvel ik toch weer. Ik heb de touch in mijn handen gehad en er even mee gespeeld en het is echt een stoere gadget. Alleen vroeg ik me nu af of ik al die extra functies wel gebruik. Ik zit nu te twijvelen tussen een nano en een touch.

wat ik aan jullie wil vragen is of je eigenlijk wel al die extra functies gebruikt..
Wat ik zo cool vond aan de touch is vooral de wifi en video mogelijkheid maar wanneer gebruik je deze nou? Als ik wil internetten ga ik thuis gewoon achter mijn laptop zitten en op de universiteit ga ik gewoon in de computerzaal zitten. En het converteren van films voor op de touch duurt net zolang als de film zelf, dus het is niet even 1-2-3 film er op knallen en met het ov gaan en lekker filmpje kijken. En zoveel films passen er ook weer niet op je touch dat je je film collectie meeneemt op vakantie. Je kan er een paar films op kijken en dan ben je er ook weer doorheen.

Was is jullie visie hierop? Welke functies gebruiken jullie echt en wat vinden jullie het voordeel van de toch boven andere ipods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Type fit vanaf touch, wel lachen Maar duurt wel lang haha;) heb m nu 2 weken en bevalt gooeeeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
theatman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:20:
Aanvulling:

een PLS-bestand moet je even zelf maken. Fire up notepad en paste:

[playlist]
numberofentries=1
File1=http://adres van streaming radiostation
Title1=Your station name
Length1=-1

waarbij je "adres..." vervangt door een link uit de post met NL-webstations, saven als whatever.pls en die uploaden naar de juiste directory op je Touch.
Hmm, ik krijg alleen Radio 538 aan de praat op die manier, niet Veronica of Sky, die blijven maar laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:20:
Oke, ik had besloten om min of meer binnenkort een ipod touch te gaan halen maar nu ik er even over na heb gedacht twijvel ik toch weer. Ik heb de touch in mijn handen gehad en er even mee gespeeld en het is echt een stoere gadget. Alleen vroeg ik me nu af of ik al die extra functies wel gebruik. Ik zit nu te twijvelen tussen een nano en een touch.

wat ik aan jullie wil vragen is of je eigenlijk wel al die extra functies gebruikt..
Wat ik zo cool vond aan de touch is vooral de wifi en video mogelijkheid maar wanneer gebruik je deze nou? Als ik wil internetten ga ik thuis gewoon achter mijn laptop zitten en op de universiteit ga ik gewoon in de computerzaal zitten. En het converteren van films voor op de touch duurt net zolang als de film zelf, dus het is niet even 1-2-3 film er op knallen en met het ov gaan en lekker filmpje kijken. En zoveel films passen er ook weer niet op je touch dat je je film collectie meeneemt op vakantie. Je kan er een paar films op kijken en dan ben je er ook weer doorheen.

Was is jullie visie hierop? Welke functies gebruiken jullie echt en wat vinden jullie het voordeel van de toch boven andere ipods?
Als je een laptop hebt is het in huis niet iets wat je vaak zal gebruiken, dat klopt
Ik kijk vaak series en deze worden nog wel eens kant en klaar converted aangeboden, en ik denk dat het aanbod daarin alleen maar zal groeien. Ik zelf heb de 8gig en kan er vrij veel opzetten. Als je er 3 films op zet heb je nog meer dan genoeg ruimte, en na het kijken delete je het toch weer. Apps als Weather vind ik zeer handig en af en toe een spelletje als iBlackjack is natuurlijk ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
ScottB schreef op maandag 07 januari 2008 @ 01:06:
[...]

Hmm, ik krijg alleen Radio 538 aan de praat op die manier, niet Veronica of Sky, die blijven maar laden...
Ja, had ik eerst ook, je moet zorgen dat je het ip-adres invult i.p.v. bijv. shoutcast.omroep.nl o.i.d.
Doe gewoon even een ping naar de betreffende server en dan zie je het ip-adres.
(Start...Run...CMD..."ping server.nl")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26

Heb zelfs geen laptop en dan is zo'n Touch echt een uitkomst. Effe snel wat typen terwijl je op de bank ligt in de woonkamer = heerlijk.
Verder is 't videokijken ook erg fijn. Zit elke dag 2 uur in de trein en zo kan ik tenminste m'n series een beetje bijhouden. En tja, converteren duurt niet echt lang met mijn bak :9

Bovendien is de gadget factor niet te onderschatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theatman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 08:33:
[...]

Ja, had ik eerst ook, je moet zorgen dat je het ip-adres invult i.p.v. bijv. shoutcast.omroep.nl o.i.d.
Doe gewoon even een ping naar de betreffende server en dan zie je het ip-adres.
(Start...Run...CMD..."ping server.nl")
Of je klikt gewoon op listen, dan krijg je een pls bestandje die je kan afspelen/opslaan. Die wijzig je dan ff een beetje dat het duidelijk word weergegeven op je ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er de mogelijkheid om te msn op een touch, want blijkbaar ondersteunt safari da niet?
En kan er een radio op aangesloten worden van een ipod classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:35:
Bestaat er de mogelijkheid om te msn op een touch, want blijkbaar ondersteunt safari da niet?
Ja: jailbreaken en Apollo IM installeren via Installer.app.
't Werkt alleen niet erg fijn en snel dat typen met één vinger... ik heb het er weer afgegooid. 't Neemt ook erg veel plaats in op de Tocuh.

[ Voor 18% gewijzigd door hbokh op 07-01-2008 12:59 . Reden: Aanvulling ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 16-09 16:12
[..]
Het is en blijft ook vooral een 'gadget', als je puur muziek luistert en misschien heel soms een videootje, dan is een Nano zeker aan te raden; die is kleiner, goedkoper en 'blind' te bedienen (in je broekzak bijv.), maar zelf vind ik 't wel een geniaal ding om tijdens pauzes/aula-uren op school lekker te browsen of 'n serie te kijken, ook lekker in je luie stoel zitten browsen heeft z'n voordelen, of je dat denkt te gaan doen is vooral een persoonlijke keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 18:00
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:35:
En kan er een radio op aangesloten worden van een ipod classic?
Ik doe het via www.meebo.com, dat ondersteunt safari wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:07:
[...]

Het is en blijft ook vooral een 'gadget', als je puur muziek luistert en misschien heel soms een videootje, dan is een Nano zeker aan te raden; die is kleiner, goedkoper en 'blind' te bedienen (in je broekzak bijv.), maar zelf vind ik 't wel een geniaal ding om tijdens pauzes/aula-uren op school lekker te browsen of 'n serie te kijken, ook lekker in je luie stoel zitten browsen heeft z'n voordelen, of je dat denkt te gaan doen is vooral een persoonlijke keuze natuurlijk.
Zoals Leftblank al zei gebruik ik mijn touch ook voor een video(podcast) te kijken in de trein, maar mijn nummer 1 app is toch wel books. Overal je boek bij de hand en lezen maar.

Ook is een spelletje af en toe leuk, ben nu bezig met Block Puzzle erg verslavend en best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

hbokh schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:18:
[...]

Ja, bij alle muziek die afgespeeld wordt.
Dat gaat middels MobileScrobbler (URL: http://dev.c99.org/MobileScrobbler/) en via de WiFi-verbinding.
Moet je je iPod Touch wel ge-jailbreakt hebben en een last.fm-account hebben natuurlijk...
Dus WIFI moet dan aanstaan als je luisterd? Zou wel fijn zijn als je gewoon kon luisteren.. en als je thuis bent ff syncen :)

Ow ik lees dat dat kan... ff installeren :)

[ Voor 4% gewijzigd door dbzfan op 07-01-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-08 16:38
Voor de mensen die m nog niet hadden gezien, ik heb een review over mn Touch (hier : http://tweakers.net/productreview/5929 ) gesubmit. Iemand die nog iets mist? En misschien kan ie ook in de startpost please :> O-) Commentaar is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:16:
[...]

[...]

Zoals Leftblank al zei gebruik ik mijn touch ook voor een video(podcast) te kijken in de trein, maar mijn nummer 1 app is toch wel books. Overal je boek bij de hand en lezen maar.

Ook is een spelletje af en toe leuk, ben nu bezig met Block Puzzle erg verslavend en best lastig.
Zowaar haal je die books vandaan dan? Het aanbod is via installer nogal mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds zaterdag ook een 16 gb touch en moet zeggen ding is top.
zat eerst te twijvelen aan een iphone maar heb al een goed toestel en vond dat gewoon zonde.
na jailbreak op 1.1.2 en de iphone apps erop heb ik van mijn beslissing zeker geen spijt.
email werkt super op wifi. en coverflow is gewoon briljant.
tevens ook lachuh met de gba emu erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:10:
[...]

Zowaar haal je die books vandaan dan? Het aanbod is via installer nogal mager.
Ik heb er zelf wat geconvert en hier is nog een source, http://chriss.brandonsgames.com/index.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:46:
[...]

Ik heb er zelf wat geconvert en hier is nog een source, http://chriss.brandonsgames.com/index.xml
Thanks, zal hem toevoegen.

Zelf converten doe je door een pdf te formateren naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremes schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:32:
Voor de mensen die m nog niet hadden gezien, ik heb een review over mn Touch (hier : http://tweakers.net/productreview/5929 ) gesubmit. Iemand die nog iets mist? En misschien kan ie ook in de startpost please :> O-) Commentaar is welkom!
Mooie review hoor, ga er denk ik toch 1 aanschaffen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremes schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:32:
Zeker een goeie review.
2 puntjes
- Mijn ipod is niet slomer of instabieler door jailbreak. Ook is updaten geen probleem.
- Het knopje bovenop voelt bij mij vrij stevig aan en wiebelt niet echt.

Voor de rest top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:51:
[...]

Thanks, zal hem toevoegen.

Zelf converten doe je door een pdf te formateren naar?
Ik convert van PDF naar html 3.2 met Adobe acrobat 8 pro en dan handmatig de overbodige <p>'tjes weghalen en css style deleten. En daarna alles in chapters hakken, duurt ongeveer 45min per boek dus het kost wel even moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 kleine vraagjes:

1) Is er voor de iPod Touch al een remote beschikbaar waarmee je ook radio kunt luisteren? En natuurlijk zonder de ipod uit je broekzak te halen, naar het volgende nummer kunt gaan etc. Want nu moet je de ipod uit je broekzak halen als je em zelfs zachter/harder wilt doen ;(.

2) is het niet mogelijk om met coverflow op de iPod door al je nummers te bladeren ipv alleen albums? Dat zou wel vet zijn :).

3) Een iPod zonder jailbreak, daar kan je geen flash filmpjes mee afspelen, of is er toch een mogelijkheid om filmpjes (behalve youtube) c.q. radiozender mee af te spelen ;).

Verder een mooi apparaat, werkt ook handig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:46:
[...]

Ik convert van PDF naar html 3.2 met Adobe acrobat 8 pro en dan handmatig de overbodige <p>'tjes weghalen en css style deleten. En daarna alles in chapters hakken, duurt ongeveer 45min per boek dus het kost wel even moeite.
Wow, dat is niet niks nee. het zal wel tof zijn als je de boeken zal willen delen. Hoewel ik ook snap dat je dat liever niet doet. En je leesintresse weet ik ook niet, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:04:
Ik heb 3 kleine vraagjes:

1) Is er voor de iPod Touch al een remote beschikbaar waarmee je ook radio kunt luisteren? En natuurlijk zonder de ipod uit je broekzak te halen, naar het volgende nummer kunt gaan etc. Want nu moet je de ipod uit je broekzak halen als je em zelfs zachter/harder wilt doen ;(.

2) is het niet mogelijk om met coverflow op de iPod door al je nummers te bladeren ipv alleen albums? Dat zou wel vet zijn :).

3) Een iPod zonder jailbreak, daar kan je geen flash filmpjes mee afspelen, of is er toch een mogelijkheid om filmpjes (behalve youtube) c.q. radiozender mee af te spelen ;).

Verder een mooi apparaat, werkt ook handig _/-\o_
1. Geen idee
2. Nee dit is niet mogelijk.
3. Volgensmij kan je met een jailbroken ipod ook geen flash filmpjes bekijken. Er zijn wel een aantal sites speciaal voor ipod touch. www.apple.com/trailers bijvoorbeeld. Op de ipod ga je dan vanzelf naar een iphone/touch versie waardoor je de trailers kunt bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mogelijkheid om het toetsenbord qwerty om te zetten naar azerty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:16:
[...]

Wow, dat is niet niks nee. het zal wel tof zijn als je de boeken zal willen delen. Hoewel ik ook snap dat je dat liever niet doet. En je leesintresse weet ik ook niet, dus ben benieuwd :)
offtopic:
PM me even je mail, dan stuur ik wat ik heb naar je toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:09:
Ja, moet je even bij instellingen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:12
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:04:
Je kunt de BluEye van Gear4 proberen. Die voldoet aan alle eisen die je hierboven stelt, enige minpuntje is wel dat het scherm v/d Touch op het moment nog niet ondersteund wordt. Je ziet dus geen info over het radiostation dat je luistert ofzo, maar voor de rest werkt ie wel helemaal perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:09:
1. Instellingen
2. Algemeen
3. Toetsenbord

Die had je zelf ook wel kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:15:
[...]

Ja, moet je even bij instellingen kijken
Net even gekeken en niks gevonden Belgie staat er zelfs niet op, Frankrijk werkt ook met Azerty maar als ik dat aanklikt bijft het qwerty. Doe ik nu iets verkeerd of ben ik scheef?

Srry, gevonden 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoe PM ik een gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GoT? Helemaal bovenaan de pagina MyReact en dan Direct Messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hoop dat er iemand is die een oplossing voor mijn probleem weet:
Op mijn school is er een netwerk genaamd "publiek" en zodra je daarmee connect met een eigen laptop en je gaat op internet krijg je eerst een pagina te zien waar je je school code+wachtwoord in moet voeren en dan kan je internet gebruiken.

Als ik met mijn Touch connect heeft die wel verbinding met het netwerk, maar kan ik niet op internet en hij geeft die pagina dus ook niet weer. krijg alleen een melding dat de server niet gevonden is. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 12-09 17:51
Misschien de volledige URL van waar je terechtkomt van een laptop overtypen en gelijk bookmarken. Dat zou het eerste zijn waar ik aan zou denken. Bij mij op school (Hogeschool Rotterdam) werkt het gewoon en bij KPN hotspots ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

TwyLight schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:03:
Hoop dat er iemand is die een oplossing voor mijn probleem weet:
Op mijn school is er een netwerk genaamd "publiek" en zodra je daarmee connect met een eigen laptop en je gaat op internet krijg je eerst een pagina te zien waar je je school code+wachtwoord in moet voeren en dan kan je internet gebruiken.

Als ik met mijn Touch connect heeft die wel verbinding met het netwerk, maar kan ik niet op internet en hij geeft die pagina dus ook niet weer. krijg alleen een melding dat de server niet gevonden is. ;(
Probeer eens (als je iTouch gejailbreakt is) om via Installer.app --> Network --> Devicescape Connect te installeren.
Deze app betreft "Automated Hotspot Access". Zie ook http://www.devicescape.com/pub/download.do

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Misschien wel het mooiste theme voor een gehackte iTouch: Shelves iPhone Theme.
Dit is mijn iTouch momenteel:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2293/2176523614_2f89b00815_o.png

Check het MacThemes-forum voor de download.

Overigens, om de (het?) Dock gelijk als hierboven te krijgen moet je wel met EricaUtilities het bestand "com.apple.springboard.plist" in /var/root/Library/Preferences/ als volgt aanpassen:

code:
1
plutil -v NO -s SBUseNewDock com.apple.springboard.plist

[ Voor 0% gewijzigd door hbokh op 07-01-2008 23:38 . Reden: Typo... ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijne:

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/9844/snap001703or0.jpg

Vond het wel wat hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heb me speciaal hiervoor maar aangemeld. :)
Maar ik heb een vraag.
Ik heb gelezen dat jailbreaken voor en nadelen heeft...
Nou ben ik nog niet helemaal overtuigd, en zou ik graag jullie meningen willen horen?

Klopt het ook dat je spelletjes op je ipod kan zetten als ie gejailbreaked is?

Alvast bedankt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:42:
Hallo allemaal,

Heb me speciaal hiervoor maar aangemeld. :)
Maar ik heb een vraag.
Ik heb gelezen dat jailbreaken voor en nadelen heeft...
Nou ben ik nog niet helemaal overtuigd, en zou ik graag jullie meningen willen horen?

Klopt het ook dat je spelletjes op je ipod kan zetten als ie gejailbreaked is?

Alvast bedankt. :D
Ik zie aan Jailbreaken maar 1 nadeel en dat is als Apple met een update komt dat je eerst moet wachten tot die weer jailgebroken is.

Voor de rest krijg je meer apps en games als je hem jailbreakt, en als er iets mis gaat restore je je iPod gewoon en is die weer standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 16:27

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:21:
Dit is mijne:

[afbeelding]

Vond het wel wat hebben:)
Erg strak! Is deze ergens te downloaden?

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:31:
[...]

Ik had mijn hoesje in 10 dagen binnen en daar zat kerst nog tussen ook.
ik heb gisteren een hoesje bij fabrix besteld met credit card. dus lijkt mij dat dat ook wel goed komt :) heb een blue crush sleeve besteld. en 13 euri vind ik echt meevallen dan de andere 30 euri hoesjes die je hier in NL kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 06:32:
[...]

Ik zie aan Jailbreaken maar 1 nadeel en dat is als Apple met een update komt dat je eerst moet wachten tot die weer jailgebroken is.

Voor de rest krijg je meer apps en games als je hem jailbreakt, en als er iets mis gaat restore je je iPod gewoon en is die weer standaard.
Ok hier heb ik al wat aan...
Maar klopt het ook dat je iPod langzamer word?
Volgens mij mag het niet besproken worden, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik m'n iPod kan jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:09:
[...]

Ok hier heb ik al wat aan...
Maar klopt het ook dat je iPod langzamer word?
Volgens mij mag het niet besproken worden, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik m'n iPod kan jailbreaken?
Heb je de startpost al eens doorgekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb dat al eens gedaan, toen stond er dat het bespreken van jailbreaken niet was toegestaan.
Maar ik zie nu dat het is aangepast... ik ga m nu eerst maar ff downgraden en dan jailbreaken.
Heeft iemand een goeie site voor applicaties voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:05:
Ja heb dat al eens gedaan, toen stond er dat het bespreken van jailbreaken niet was toegestaan.
Maar ik zie nu dat het is aangepast... ik ga m nu eerst maar ff downgraden en dan jailbreaken.
Heeft iemand een goeie site voor applicaties voor me?
Nadat je hem gejailbreaked hebt krijg je een applicatie genaamd Installer in je menu te staan, van daaruit kun je al een heleboel mooie applicaties vinden.
Nu nog iets anders: Ik probeer het 1.1.1. te downloaden, maar kan hem alleen openen, als ik m wil opslaan als gebeurt er niks. :?
Ik kan hem hier gewoon opslaan, zowel in IE als Firefox.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt...
Nu nog iets anders: Ik probeer het 1.1.1. bestand te downloaden, maar kan hem alleen openen, als ik m wil opslaan als gebeurt er niks. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor moet je niet de vraag stellen in het iPod Touch topic. Dat heeft er namelijk vrijwel, zeg maar gerust helemaal, niks mee te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Martino schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:18:
[...]

Erg strak! Is deze ergens te downloaden?
Via de installer.app kan je hem bij summerboard themes downloaden. Hij heet "SimpleSky"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K weet nog niet of ik deze theme houd(gewoon een van de standaards met eigen achtergrond), maar zo ziet de mijne er nu uit:
Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/6172/snap152949au9.jpg
Ben er zo wel tevreden mee :).

Dan gooi ik er meteen maar een vraagje tegenaan, vanaf vanavond zal ik een iMac hebben als hoofdcomputer, en wil ik daar dus ook mijn ipod mee synchen. Moet ik hem dan resetten? (en dus opnieuw jailbreaken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 16:27

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Via de installer.app kan je hem bij summerboard themes downloaden. Hij heet "SimpleSky"
Thanks! Maar jammer dat die themes niet goed werken als je Nederlands als taal hebt ingesteld...

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Martino schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:02:
[...]

Thanks! Maar jammer dat die themes niet goed werken als je Nederlands als taal hebt ingesteld...
Dat is inderdaad jammer. Maar volgensmij is het vrij simpel om het voor nederlands aan te passen. Ik zelf vind engels wel lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:36:
K weet nog niet of ik deze theme houd(gewoon een van de standaards met eigen achtergrond), maar zo ziet de mijne er nu uit:
[afbeelding]
Ben er zo wel tevreden mee :).

Dan gooi ik er meteen maar een vraagje tegenaan, vanaf vanavond zal ik een iMac hebben als hoofdcomputer, en wil ik daar dus ook mijn ipod mee synchen. Moet ik hem dan resetten? (en dus opnieuw jailbreaken?)
Om te syncen met een andere iTunes library hoef je je iPod niet te resetten.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!