[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 51.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:24
Je iPod kan ook ad-hoc connecten met een PC ja, maar nee, daar heb je geen speciale stick voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:41

dbzfan

Nee.

Ja maar ik kom dus niet in het menu "account" , er staat daar alleen maar "account toevoegen"... maar het account krijg ik niet toegevoegd omdat hij niet connect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Civic519 schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:36:
Dacht ik net even mn saldo te checken op mijn.postbank.nl kapt de browser er gewoon mee nadat je bent ingelogt :/ beetje jammer...
Ben er eindelijk achter hoe je mijn.postbank blijvend krijgt op je Touch / iPhone: 2x achter elkaar op de knop Inloggen drukken! Et voila, geen grap probeer maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Las Vegas schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:40:
Ok, vandaag ook maar de iPod touch aangeschaft. Gelijk druk aan de slag gegaan, erg leuk apparaatje.

Probleem ligt 'm bij het hoesje. Ik heb dus een hoesje van 30 euro erbij gekocht. Zo'n plastic geval, erg klote dus. Gelijk uitgehaald. Maar bij dat plastic hoesje zaten ook beschermfolies. Die heb ik dus op de achterkant van m'n Touch geplakt. Allemaal leuk en aardig, geen krassen maar de hoeken van dat folie laten nu dus constant los. Errug irritant om steeds weer vast te moeten drukken. Zijn er geen fatsoenlijke hoesjes waarbij je steeds iets vast moet drukken oid? En die er ook nog fatsoenlijk uit zien..

Verder kan ik nog niet WiFi doen, aangezien wij geen draadloos netwerk hebben. Nu had ik bij mijn inmiddels verkochte DS een WiFi usb stick. Zijn die ook te krijgen voor de Touch, of voor de pc in het algemeen?
Grffin ;) kost 17 eur in Zaandam (opsturen ook mogelijk) en werkt met 2 kleine magneetjes, flip cover, bescherm folie voor je scherm. Erg geod.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Is er trouwens geen homepage in stelbaar :( heel irri als ik naar de gmail wil, steeds op geschiedenis of naar bladwijzer te moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Naast je adresbalk staat een '+' waarmee je de webpagina toevoegd aan je favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242479

keldererik schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:44:
Naast je adresbalk staat een '+' waarmee je de webpagina toevoegd aan je favorieten.
Hij zegt ook dat hij het irritant vind om bookmark te klikken. Maar ik snap t probleem van twee tikjes niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:10

mjl

Ugh

--Christiaan-- schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:05:
Ik heb een vraagje, mijn iPod staat in de dock aan de computer. Nu heb ik daar een hele leuke afstandsbediening bij, maar hoe kan ik de iPod via USB laten spelen, en dat ik dan ook kan bedienen via de afstandsbediening?
Audio uit van de dock op de audio in van je PC. USB is alleen voor data (sync) en opladen geschikt.

USB+Audio kan alleen met een "audio enabled-USB" dan zitten er gewoonweg extra draadjes en pinnetjes in de USB-kabel en stekker voor geluid. De USB accessoire (hier dus je PC) moet dan wel een audio-enabled-USB aansluiting hebben, en dat heeft een PC niet.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Anoniem: 242479 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Hij zegt ook dat hij het irritant vind om bookmark te klikken. Maar ik snap t probleem van twee tikjes niet echt.
Mijn fout, verkeerd gelezen, een homepage instellen is nog niet mogelijk inderdaad :) Maar je kan hem toch gewoon op sluimerstand laten staan en gmail of een andere website altijd open hebben? Accu houdt het ook lang genoeg vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireburn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:30
Volgens de keynote die Steve Jobs op dit moment houdt komen er 5 iPhone apps naar de iPod touch.

Namelijk: Maps, Mail, Stocks, Notes, and Weather
Dit gaat wel 20 dollar kosten, geen idee wat de euro prijs wordt.
(Bron: http://www.macrumorslive.com/)

Zie er al naar uit :) Ik heb het er zelf wel voor over, het zijn 5 coole apps waar je wat aan hebt.
Ben benieuwd waarneer ze uitkomen, de iPhone update komt vandaag, dus de touch update zal ook wel binnenkort komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 06:52

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik mag toch hopen dat de nieuwe features die de iPhone krijgt, ook beschikbaar wordt op de iPod touch... Lyrics, chapters, subtitles, dat vind ik veel meer iPod-dingen dan iPhone-dingen. We zullen zien :)

Overigens denk ik dat het ook gewoon €20 wordt. De vraag is of dit per app of voor alle 5 is, vind ik er niet duidelijk staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
]iPod touch is getting native Mail, Maps, Stocks, Notes and Weather. If you already have an iTouch get the upgrade for $20

Afbeeldingslocatie: http://www.jlindenbaum.de/wp-content/uploads/2008/01/macworld08150.jpg

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het wel typisch apple om er wat geld mee te maken. Maar je krijgt er zeker veel voor!! Toch denk ik dat ik het maar op jailbreak hou.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 242479 op 15-01-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248048

Heb momenteel nog geen touch, enig idee of die nieuwe apps ook geintegreerd zullen worden in de nieuw geproduceerde Ipods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireburn
Het zou best mogellijk zijn dat als je even wacht, dat ze er dan al op zitten, op http://www.macrumorslive.com/ stond dat het erom ging dat "existing users" 20$ ervoor moeten betalen. Dus ik denk dat ze binnenkort standaard wel op de iPod komen te zitten.
ScottB schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:44:
Ik mag toch hopen dat de nieuwe features die de iPhone krijgt, ook beschikbaar wordt op de iPod touch... Lyrics, chapters, subtitles, dat vind ik veel meer iPod-dingen dan iPhone-dingen. We zullen zien :)

Overigens denk ik dat het ook gewoon €20 wordt. De vraag is of dit per app of voor alle 5 is, vind ik er niet duidelijk staan
Ik denk zelf dat het niet €20 per app wordt, dit lijkt me veel te duur, €20 heb ik er wel voor over, maar €100 voor die dingen? Dan jailbreak ik toch liever.

Overigens, die nieuwe features voor de iPhone, denk dat de touch de meeste daarvan ook krijgt, kijk maar eens naar dit plaatje: http://s3.media.macrumorslive.com/p/f1200418535.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Fireburn op 15-01-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 11:07

dawuss

gadgeteer

Zullen we anders nog maar even wachten met dat hier bespreken tot de definitieve details on-line staan? Eén speculatietopic is wel genoeg namelijk :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ik vind €20,- veel geld voor 5 applicaties. Dit is toch hoop ik niet een voorproefje voor de SDK's, dat we later voor de 3rd party software ook nog eens geld moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186156

Na redelijk wat posts gelezen te hebben (en natuurlijk wat achtergrond info) heb ik besloten dat de touch (8 of 16GB ben ik nog niet uit) mijn nieuwe MP3 speler wordt.. (ik weet dat hij meer kan, maar ik heb een nieuwe nodig dus..)

Alleen zit ik nog met een aantal vraagjes
- Hier komen ze dan;
Ik zit nog met een grote collectie mp3 muziek, die kun je ook allemaal overzetten en afspelen met de iPod neem ik aan. Alleen werkt dan de coverflow nog wel, en zo ja hoe bepaal je de afbeelding die hij laat zien (die zit er meestal niet standaard bij, tenminste niet als ik een cd rip, of download)..

Welk hoesje kan ik het best nemen, ik wil het liefst dat de orginele vom van de iPod zo veel mogelijk behouden blijft (vindt hem wel mooi zo..) maar het touch panel moet er niet op achteruit gaan natuurlijk..

Dat was het voorlopig :> Alvast bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

belachelijk dat mensen die al een touch hebben 20e moeten uitgeven terwijl mensen die het nieuw kopen het gratis krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Je kunt bij ieder liedje, mits je de titel, artiest en album invult, de hoes bij itunes op halen. Mocht dat niet lukken kun je altijd nog handmatig een hoes toevoegen. Ik gebruik hiervoor Amazon want daar staan keurige afbeeldingen van CD's die je met copy zo handmatig kunt toevoegen. Wat betreft de diverse hoesjes voor de ipod touch kun je eens hier kijken:

http://appleipodtouch.blogspot.com/ ( kijk aan de linkerkant bij ipod touch cases voor ideen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireburn
Anoniem: 186156 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:12:
...

Ik zit nog met een grote collectie mp3 muziek, die kun je ook allemaal overzetten en afspelen met de iPod neem ik aan. Alleen werkt dan de coverflow nog wel, en zo ja hoe bepaal je de afbeelding die hij laat zien (die zit er meestal niet standaard bij, tenminste niet als ik een cd rip, of download)..

Welk hoesje kan ik het best nemen, ik wil het liefst dat de orginele vom van de iPod zo veel mogelijk behouden blijft (vindt hem wel mooi zo..) maar het touch panel moet er niet op achteruit gaan natuurlijk..

Dat was het voorlopig :> Alvast bedankt :9
De beste manier om te zorgen dat je songs van coverart voorzien worden is om gewoon een albumart te googlen, deze te downloaden, en dan in de eigenschappen van een liedje (in iTunes) dit plaatje in te stellen onder het kopje Illustratie. Er zijn verschillende programmatje's om dit proces te automatiseren, ik gebruik zelf iTunes Art Importer, alleen de site van dit programmatje is down.

Na even googlen hier nog een link gevonden: http://fileforum.betanews...Art_Importer/1087716890/1
Bij dit programma klik je in iTunes op een nummer, vervolgens klik je in het programma op Search, en dan krijg je een paar albumarts die je kan importeren naar iTunes.

Over je bescherming, als je wil dat je iPod er hetzelfde uit blijft zien kan je het beste een invisibleShield gebruiken, dit is gewoon een heel dun laagje wat je er omheen doet, en dit beschermt je iPod tegen krassen, zonder dat je iPod er anders uit gaat zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Fireburn op 15-01-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Kijk op pagina 29 van dit topic, daar vind je een heel mooi stijlvol hoesje voor je iPod Touch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Kijk. Eindelijk. ik ben benieuwd, Jobs over de iPhone:
9:35 am $20 upgrade for existing users
9:35 am Maps
9:34 am Mail, Stocks, Notes, and Weather
9:34 am For iPod Touch: 5 new apps
Apple kennende 20 euro dus.

http://www.apple.com/ipodtouch/

En hij staat online :D

Man wat is die mac mooi :D

[ Voor 16% gewijzigd door musiqman op 15-01-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

SambalBij

We're all MAD here

musiqman schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:42:
Kijk. Eindelijk. ik ben benieuwd, Jobs over de iPhone:

[...]

Apple kennende 20 euro dus.
€17,99 volgens mijn iTunes :)
Staat bij de requirements overigens dat je een touch met softwareversie 1.1.3 moet hebben, en die is er nog niet zo te zien?...

Nu deze apps erin zitten misschien hem toch maar weer un-jailbreaken. De extra apps waarvoor ik dat gedaan heb zijn voornamelijk mail en notes, en die zitten dan in de 'nette' versie

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Itunes 7.6 ondersteund nu ook vista 64bit, na mijn rant gisteren ben ik nu dus een zéér gelukkige ipod touch 16gb gebruiker sinds gisteren _/-\o_

edit:
de updater in itunes zegt trouwens dat 7.5 nog de nieuwste is, kan ik gewoon 7.6 van de site downloaden en installeren alsof het een update was zonder dat ik iets kwijt raak?

domme ik, ik moet natuurlijk itunes opnieuw installeren om over te gaan op 64bit, overigens net de 7.6 installer geprobeerd maar deze geeft aan dat ik de 64bit installer moet downloaden maar die is natuurlijk weer nergens te vinden :|

[ Voor 65% gewijzigd door DJMurtz op 15-01-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ok, gister dus de Touch gekocht en nú al een dode pixel. Of iig iets wat er op lijkt. Het is een lichtgevend minuscuul puntje wat je amper ziet. Enkel als je er dicht bovenop kijkt, en het op een zwarte achtergrond is. Anders zie je het dus niet. Maarja, dit valt niet onder de garantie lijkt me?

En ik zie het ook niet echt als een reden om een nieuwe te claimen. Maar het kan ook een luie pixel oid zijn toch? Want ik heb er al wat dingetjes over gelezen namelijk. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen nu :( Erg jammer dat een product van 400 euro niet 100% functioneert.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:17
Zo te zien zal de 1.1.3 firmware los verkrijgbaar zijn. Ik neem aan dat we dan dezelfde features als de iPhone mogen verwachten. Het zelf indelen van je springboard en het plaatsen van bookmarks daarop is al erg mooi. Maar ik ben vooral erg blij met de lyrics functie. Ik ben benieuwd hoe ze dat uitgewerkt hebben :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ben nu 1.1.3 voor de iPod aan het downloaden.. nog niks van betaling gezien o.i.d. ben wel ingelogt, maar neem aan dat ze het niet zomaar afschrijven. ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:34
Las Vegas schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:02:
Ok, gister dus de Touch gekocht en nú al een dode pixel.
Naar mijn weten "ontstaan" dode pixels niet na verloop van tijd. Bovendien heb je bij ieder product met een lcdscherm kans op dode of luie (pixel geeft soms een ander kleurtje aan) pixels, hier valt niet aan te ontkomen. Het valt bij een kleiner schermpje natuurlijk wel sneller op (denk aan de problemen bij de PSP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120767

Dit kan toch niet! De iPod Touch is 20 euro gezakt in prijs en ze vragen 20 euro extra aan de bestaande gebruikers voor die 5 applicaties. Dat is een verschil van 40 euro. Dat de iPod zakt in prijs, of de capaciteit toeneemt is helemaal normaal natuurlijk, maar dan nog eens je bestaande klanten afstraffen en 20 euro vragen om de software te updaten gaat te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 120767 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:13:
Dit kan toch niet! De iPod Touch is 20 euro gezakt in prijs en ze vragen 20 euro extra aan de bestaande gebruikers voor die 5 applicaties. Dat is een verschil van 40 euro. Dat de iPod zakt in prijs, of de capaciteit toeneemt is helemaal normaal natuurlijk, maar dan nog eens je bestaande klanten afstraffen en 20 euro vragen om de software te updaten gaat te ver...
Risico van een 'Early Adopter' willen zijn. Ik vind die €20,- ook een beetje raar voor bestaande applicaties, is wel makkelijk geld verdienen.
Maar dat dit soort dingen kunnen gebeuren... niet geheel raar.

Grrr. iTunes liep vast op de 1.1.3 update :( Hopen dat er niks beschadigd is.

Edit: Jawel dus... kan alles opnieuw erop zetten en weer achter me gekochte nummers aan... :/

[ Voor 10% gewijzigd door ReCreator op 15-01-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Laatst online: 21-05 13:30
Anoniem: 109288 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:16:
belachelijk dat mensen die al een touch hebben 20e moeten uitgeven terwijl mensen die het nieuw kopen het gratis krijgen
Ik zal het nog eens voor je nazoeken en je hoort het wel als ik het weer kan vinden maar ik heb ooit eens gehoord dat er in Amerika een wet geldt die fabrikanten verbiedt om naderhand gratis extra functionaliteit toe te voegen aan hun product.
bij de macbooks en macbook pro's hebben ze dat ook gedaan omdat het product er toen al was alleen werkte de 802.11N nog niet omdat het nog niet uitontwikkeld was. toen ze het uitontwikkeld hadden moest je het activeren op je macbook (pro) met behulp van een activatie tooltje. dat tooltje moest betaalt worden en het kostte 1,5 euro. Dat komt dus door die wet en dat is nu waarschijnlijk ook weer het geval.
het enige wat ik dan niet begrijp is dat ze het zonodig 20 euro moeten maken i.p.v. 5 of 10 euro.
maargoed, het is tenslotte een commercieel bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:24
Apart dat de klachten in dit topic nog redelijk meevallen, de Apple Discussion boards stonden net nog vol met flames, ondertussen grotendeels deleted... Ik kan me overigens ook niet echt voorstellen hoe Apple tot dit idee is gekomen, 'Oke jongens, jullie hebben de eerste iPods gekocht, tof van jullie, maar voor de nieuwe firmware moet je tóch nog even 18€ betalen' - het klinkt nou eenmaal niet echt 'fair' als je 't mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Leftblank schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:20:
Apart dat de klachten in dit topic nog redelijk meevallen, de Apple Discussion boards stonden net nog vol met flames, ondertussen grotendeels deleted... Ik kan me overigens ook niet echt voorstellen hoe Apple tot dit idee is gekomen, 'Oke jongens, jullie hebben de eerste iPods gekocht, tof van jullie, maar voor de nieuwe firmware moet je tóch nog even 18€ betalen' - het klinkt nou eenmaal niet echt 'fair' als je 't mij vraagt...
Je betaalt voor de extra applicaties 18 euro. De nieuwe firmware kan iedereen gratis downloaden ;). Maar het is wel een beetje vreemd, dat de iPod touch goedkoper is geworden en dat je mag betalen voor de applicaties. Dat is toch even 50 euro down-the-drain, als je je iPod touch een paar weekjes geleden hebt gekocht. Maar ja, dat is het risico bij Apple.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Oke heb nu 1.1.3 op de iPod staan. Het eerste wat me opvalt is dat de dock onderin een andere achtergrond heeft gekregen. Er zijn geen applicaties bijgekomen. En al mijn muziek is er af, dat is wel balen, maar dat komt dus door iTunes die bleef hangen.

Krijg nu de optie om voor €17,99 de applicaties te kopen. Ga ik wel even doen dan.

Edit:
Applicaties gekocht. Het lijkt er op dat ze al in de nieuwe firmware update zaten. Ik hoefde praktisch niet te wachten, en de iconen verschenen op me scherm.
Nu maar even spelen weer en muziek syncen ;)

Edit2 (blijf bezig):
Als je nu je vinger op een icoon houdt, gaan na verloop van tijd de icoontjes 'wobbelen' en kun je je iconen verplaatsen, en zo je dock mooi maken _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door ReCreator op 15-01-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244414

Erg flauw van apple hoor die 1.1.3 update, het is in vergelijking met de iPhone update eigenlijk maar een halve update.

Voor het aanpasbare homescreen, de links naar websites op je home screen etc erc moet je het paket kopen waar ook de 5 "nieuwe" programma's in zitten.

Nou was ik dat al wel van plan, maar toch, beetje jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Laatst online: 23-11-2024
Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:33:
[...]

Je betaalt voor de extra applicaties 18 euro. De nieuwe firmware kan iedereen gratis downloaden ;). Maar het is wel een beetje vreemd, dat de iPod touch goedkoper is geworden en dat je mag betalen voor de applicaties. Dat is toch even 50 euro down-the-drain, als je je iPod touch een paar weekjes geleden hebt gekocht. Maar ja, dat is het risico bij Apple.
Ik zal het nog gekker maken: Ik heb mijn touch gisteren in de MM gekocht :+ Wist niet eens dat er een apple expo was deze week :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

DJMurtz schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:35:
[...]

Ik zal het nog gekker maken: Ik heb mijn touch gisteren in de MM gekocht :+ Wist niet eens dat er een apple expo was deze week :O
². Gister gekocht bij een Apple Reseller Point. I feel buttfucked...

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Ik heb net de hele update gedaan en het ziet er mooi uit. Je kunt bij weer je eigen postcode ingeven, in mijn geval 7091, en hij laat het weer 5 dagen vooruit in Dinxperlo zien! ( ziet er fraai uit) Notitieblok lijkt handig want ik vergeet mezelf vaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:01
Meer specs voor de verse firmware.
Voor hen die twijfelden tussen een PDA en een Touch en toch een Touch hebben genomen, lijkt het goed nieuws: In mail zit een ingebakken PDF, Word en Excel viewer functionaliteit. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet en of het beter is dan de safari danwel diverse jailbreak oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:33:
[...]

Het is natuurlijk altijd balen als je net een touch hebt gekocht. Maar ik vind het niet echt een "risico" wat je enkel bij Apple loopt. Elk bedrijf update zijn hardware, of het verlaagt de prijs. Als je het dan net slecht timed met je aankoop dan is het gewoon jouw "fout". Ookal kan je er soms niks aan doen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 18:58

scorpie

Supra Addict

Waarom brengen de mensen die hem gisteren hebben gekocht niet terug dan? Dat kan toch gewoon?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225449

Fireburn schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:20:
[...]

Er zijn verschillende programmatje's om dit proces te automatiseren, ik gebruik zelf iTunes Art Importer, alleen de site van dit programmatje is down.

Na even googlen hier nog een link gevonden: http://fileforum.betanews...Art_Importer/1087716890/1
Bij dit programma klik je in iTunes op een nummer, vervolgens klik je in het programma op Search, en dan krijg je een paar albumarts die je kan importeren naar iTunes.
Kent er iemand toevallig ook een dergelijk programma voor de Mac :)? Zou vet handig zijn, want 1 voor 1 plaatje google, word je ook niet echt vrolijk van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wat is er naast de mogelijkheid om de iPhone apps te kopen verbeterd aan deze versie (1.1.3)?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Anoniem: 186156 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:12:
Ik zou echt voor de invisible skin gaan, toevallig loopt er voor invisible skin klonen een inkoopactie op samenkopen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 225449 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:45:
[...]

Kent er iemand toevallig ook een dergelijk programma voor de Mac :)? Zou vet handig zijn, want 1 voor 1 plaatje google, word je ook niet echt vrolijk van :X
Of gebruik de functionaliteit van iTunes zelf, heb je alleen een creditcard nodig om te registreren, maar kost verder niks. Of koop Tag&Rename, die kan het via Amazon.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34298

Ik vind 18 euro voor 5 reeds bestaande applicaties erg veel Twee ervan zijn zelfs veredelde dashboard widgets! Kennlijk is Apple overtuigd dat software versie 1.1.3 niet makkelijk te hacken is en mensen dit dus wel willen kopen?

Als in de VS dan toch geen nieuwe functionaliteit mag worden aangeboden na aankoop van software, doe dan een symbolisch bedrag van 1 euro oid...Dit is behoorlijk ruk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-05 15:53
Ik ben van plan de 8GB Touch over een kleine 2 weken te kopen, hoe kan ik dan weten of ik de "nieuwe" met de 5 apps heb? Nu wil ik natuurlijk wel die als ik hem voor dezelfde prijs kan krijgen, alleen weet ik niet hoe ik dan 100% zeker kan zijn dat ik die krijg. CreditCard heb ik niet dus apple store is geen optie.

Of de MediaMarkt hem zal hebben binnen 2 weken weet ik dus ook niet, ook is er een officiele apple reseller hier maar nog nooit wat gekocht daar dus tevens ook geen idee. Iemand die een surefire way weet om deze nieuwe te bemachtigen?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Via de apple store kopen, dan weet je dat je een nieuwe krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
marcellux schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:15:
Via de apple store kopen, dan weet je dat je een nieuwe krijgt!
Daar heb je dus een creditcard voor nodig, laat ik die nou net niet hebben 8)7

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Zijn er meer mensen die nu niet kunnen updaten omdat de update servers plat liggen? Kan zowel van iTunes als voor de iPod geen update doen, krijg dan een foutmelding.
(Krijg die melding overigens zowel op mijn PC als mijn MacBook... maar de melding komt wel erg snel.. lijkt niet op een timeout ofzo)

[ Voor 28% gewijzigd door SambalBij op 15-01-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Vanitas schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Het is natuurlijk altijd balen als je net een touch hebt gekocht. Maar ik vind het niet echt een "risico" wat je enkel bij Apple loopt. Elk bedrijf update zijn hardware, of het verlaagt de prijs. Als je het dan net slecht timed met je aankoop dan is het gewoon jouw "fout". Ookal kan je er soms niks aan doen.
Dat is helemaal waar :). Maar het is zo natuurlijk een beetje dubbelop. Je mag als early-adaptor en meer betalen en ook nog eens voor de applicaties betalen. Je zou zeggen dat Apple geleerd had van de storm van kritiek die los kwam na de prijsverlaging van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 22:31
SambalBij schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:22:
Zijn er meer mensen die nu niet kunnen updaten omdat de update servers plat liggen? Kan zowel van iTunes als voor de iPod geen update doen, krijg dan een foutmelding.
(Krijg die melding overigens zowel op mijn PC als mijn MacBook... maar de melding komt wel erg snel.. lijkt niet op een timeout ofzo)
Yup -- ik zit me hier ook al blauw te ergeren.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Tiduz schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:16:
[...]

Daar heb je dus een creditcard voor nodig, laat ik die nou net niet hebben 8)7
Ik heb ook geen credit card! Gewoon via ideal ( itunes) of een bank overschrijving voor de apple store

http://promo.euro.apple.c...payment_wiretransfer.html

[ Voor 21% gewijzigd door marcellux op 15-01-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Laatst online: 18-06-2024
dot.K schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:26:
[...]

M2... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
marcellux schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:30:
[...]

Ik heb ook geen credit card! Gewoon via ideal ( itunes) of een bank overschrijving voor de apple store

http://promo.euro.apple.c...payment_wiretransfer.html
wow, al me vrienden zeiden dat er een CC nodig was, awesome news, Thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb even gespeeld met de nieuwe firmware en applicaties.
Mijn eerste indruk... gaaf! De applicaties werken allemaal prima, en google maps/routeplanner werken zoals je ze verwacht.
Ook mijn 'home-screen' is inmiddels, na wat sleepwerk van de iconen, als gewenst.
Zometeen even PDF/Doc/Xls testen :)

Ik ben er in ieder geval blij mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door ReCreator op 15-01-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL JNS
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04 10:47
ReCreator schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:33:
Edit2 (blijf bezig):
Als je nu je vinger op een icoon houdt, gaan na verloop van tijd de icoontjes 'wobbelen' en kun je je iconen verplaatsen, en zo je dock mooi maken _/-\o_
Huh, dat heb ik niet? Vind de update zoiezo erg gaar, achtergrond is verkloot en zie je alleen als me ipod is gelocked. En heel lame dat je moet betalen voor updates....vooral als het gratis voor de iPhone komt en de modellen die nu in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Laatst online: 16:34
ReCreator schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:42:
Mijn eerste indruk... gaaf! De applicaties werken allemaal prima, en google maps/routeplanner werken zoals je ze verwacht.
Ook mijn 'home-screen' is inmiddels, na wat sleepwerk van de iconen, als gewenst.
Zometeen even PDF/Doc/Xls testen :)

Ik ben er in ieder geval blij mee :)
Ik neem aan dat je de kaarten ook kunt opslaan zodat je ze onderweg ook kunt raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231944

ja mijn google maps mail en stocks op m'n touch werken al een maand perfect en heb er geen rotte euro voor betaald (en dat ben ik ook niet van plan), what a ripoff, reden te meer om te jailbreaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:23:
[...]

Dat is helemaal waar :). Maar het is zo natuurlijk een beetje dubbelop. Je mag als early-adaptor en meer betalen en ook nog eens voor de applicaties betalen. Je zou zeggen dat Apple geleerd had van de storm van kritiek die los kwam na de prijsverlaging van de iPhone.
Worden de prijzen lager, is t weer niet goed... lang leve NL...

het is altijd (zeker met electronica) zo dat na een korte tijd, de prijzen verlaagd worden. Kan je over zeiken, maar zo is t nou eenmaal.

Helemaal als je ''éarly adaptor'' bent, dan weet je dat gewoon.

Ik heb de mijne gekocht voor 175. net een maand oud, overgenomen van een echte early adaptor. Als je dat niet erg vind dat dingen kort zijn gebruikt kan je dat dus zo 125 euro besparen.

T is maar waar je je prioriteiten legt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 19-05 20:09
Anoniem: 34298 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:59:
Ik vind 18 euro voor 5 reeds bestaande applicaties erg veel Twee ervan zijn zelfs veredelde dashboard widgets! Kennlijk is Apple overtuigd dat software versie 1.1.3 niet makkelijk te hacken is en mensen dit dus wel willen kopen?

Als in de VS dan toch geen nieuwe functionaliteit mag worden aangeboden na aankoop van software, doe dan een symbolisch bedrag van 1 euro oid...Dit is behoorlijk ruk :(
Die wet dat je geen nieuwe functionaliteit mag aanbieden na de aankoop das ook behoorlijk ruk, waar slaat dat nou op?
De apps : 18 euro gvd voor die paar k*tapps. Ik wil alleen maar dat notitieblokje en ik hoef echt niet te weten wat voor weer het is en hoe de koersen staan en dergelijke kul. En maps op een device dat alleen maar wifi heeft? Ja het zal best kunnen maar dan moet je wel overal maar toegang hebben en een account voor het netwerk dat ie vindt :S.
ReCreator schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:42:
Totdat je er mee gaat reizen, weg verbinding.

[ Voor 15% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-01-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34298

Dancing_Animal schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:50:
[...]
Die wet dat je geen nieuwe functionaliteit mag aanbieden na de aankoop das ook behoorlijk ruk, waar slaat dat nou op?
De apps : 18 euro gvd voor die paar k*tapps. Ik wil alleen maar dat notitieblokje en ik hoef echt niet te weten wat voor weer het is en hoe de koersen staan en dergelijke kul. En maps op een device dat alleen maar wifi heeft? Ja het zal best kunnen maar dan moet je wel overal maar toegang hebben en een account voor het netwerk dat ie vindt :S.

[...]
ik weet niet OF die wet bestaat in de VS, maar ALS ie bestaat is ie vast te omzeilen...Dat zou naar de early adaptors wel zo correct zijn.

Ik vind de apps verder best handig, Google Maps heeft mij al een paar keer zelfs zonder wifi op de juiste plek gekregen. Notes en Weather zijn ook leuk, Mail is fantastisch. Het voor mij dan ook zeker handige apps maar 20 euro is te veel. Ik heb ze dus ook op een andere manier draaien >:)

Als Apple hetzelfde truukje uithaalt als bij de prijsverlaging van de iPhone (toen een 100 dollar kortingsbon voor de Apple store, dat zou nu dan 20 euro worden) is het wel heel doorzichtig. Netjes, maar doorzichtig.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 34298 op 15-01-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dancing_Animal schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:50:
[...]
Je kan een route plannen, en dan meenemen op reis. De lijst met omschrijving blijft gewoon bestaan.
Volgens mij moet dat niet al te lastig zijn ;)

Ik heb het zelfs even getest. Ik vind het erg mooi gedaan voor een 'offline' routeplanner.
Je kunt bijvoorbeeld op start drukken (zonder wifi), en de route volgen. Je kunt in een aantal bepaalde stappen de route nalopen. Hij slaat de kaart op bij elke afslag, en de omschrijving staat erbij.

[ Voor 31% gewijzigd door ReCreator op 15-01-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59809

Moet je nu dat ding kopen om lyrics op de iPod te kunnen bekijken of zit dat gedeelte gewoon in de firmware update? Vind het inderdaad belachelijk om voor zulke suffe dingetjes 18 euro te vragen, bijzonder onvriendelijk naar klanten toe, wat een Mickey Mouse bedrijf af en toe.

PS. Volgens mij is dat van die wet onzin, bijv. in software-updates van Leopard of Windows XP zitten toch ook aanvullingen in functionaliteit voor een product dat je al gekocht hebt?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 59809 op 15-01-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

dot.K schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:26:
[...]

Dan maar een harde restore :)
Dat werkt gelukkig wel; iPod in DFU mode gestart (iTunes icoontje - wil hem ook even goed leeg hebben wegens eerdere jailbreak)
Vervolgens met shift ingedrukt de restoreknop geklikt. Hij gaat dan niet naar de update server zoeken, maar je kunt dan naar een firmware bestand op de schijf browsen. Ik had gelukkig vóór het down gaan van die server de nieuwe firmware al binnen, dus kon daar C:\Documents and Settings\username\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates\iPod1,1_1.1.3_4A93_Restore.ipsw kiezen...
Dan gaat ie een volledige restore doen en is daarna weer helemaal leeg met de nieuwe versie. De january update doet het dan ook netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Hier loopt ie intussen binnen -- 165 MB. Ben eens benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Ik houd het voorlopig even bij mijn gejailbreakte 1.1.2 versie. Ik ga niet twee weken na aanschaf al weer geld neerleggen voor apps die ik al heb plus nog een schat aan 3rd party apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Ik heb de update aangeschaft. Alles mooi en wel. Ik sync mijn iPod Touch. Start opnieuw op. Niets. Ik zag ook niets gedownload worden. Vaag. Opeens begint ie over 1.1.3. Hmm. Die maar downloaden. Die gedownload en geinstalleerd. Nog steeds geen 5 extra apps. Ik kreeg ook geen e-mail van de aankoop. Dus nog maar een keer naar de iTunes Store. Weer dezelfde stappen. Weer niets. De achtergrond van de onderste icoontjes is wel veranderd naar een soort carbonachtige texture. Maar geen 5 apps. In de tussen tijd krijg ik dus een mailtje met een factuur van 2x 17,95 euro. WTF?! Dubbel betalen maar nog steeds geen extra apps. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59809

Nu ook de update gedraaid, enige verandering is zo te zien een carbon colored dock. Leuk, maar betekent denk ik dat ik voor de lyrics-functie moet gaan betalen(!!)? Zou toch de wereld op zijn kop zijn dat op een telefoon deze functie gratis bijgevoegd wordt maar dat op een iPod je er voor moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De iPod Touch is ook nog maar 369 + vijf gratis apps. Wij moeten 399 + 17,95 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Anoniem: 74288 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:25:
In de tussen tijd krijg ik dus een mailtje met een factuur van 2x 17,95 euro. WTF?! Dubbel betalen maar nog steeds geen extra apps. :(
Apple Discussions staat er ook al vol mee met dubbel betalende slachtoffers.
Apple schoffeert zijn klanten wederom - net als met de iPhone destijds. Een refund op termijn lijkt me onontkoombaar. Of massaal jailbreaken. Zoals ik en de rest...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:41

dbzfan

Nee.

Mij lukt het nog steeds niet om @home toe te voegen bij mail... In dit topic word gezegd dat je naar eigenschappen van het account moet toegaan... maar ik kan het account niet toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:53

Chiron

Moderator Discord
Hier ook een dikke vinger voor die update.. is toch van de zotte dat je 399 euro betaalt voor een product, nog maar een paar maandjes geleden, en als je nu een nieuwe koopt voor 369 je die extra dingetjes er gratis bij krijgt :(

Helemaal met die dubbel betaal spookverhalen blijf ik nog lekker op 1.1.2, en misschien toch eens jailbreaken voor de gein, want het enige wat me echt handig lijkt is Mail.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Jailbreaken werkt zeker niet met 1.1.3... Weet nog niet helemaal zeker of ik dan wel wíl upgraden, hoewel de nieuwe features wel tof zijn. Keuzes, keuzes :)

edit:

Zijn de DVD-features die de iPhone heeft gekregen ook beschikbaar voor de iPod touch, kan iemand die hem geupdatet heeft dat voor me nakijken ? Kon het op de specs-pagina van Apple niet vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Scott op 15-01-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Op Apple - Support - Discussions stond zojuist nog een post met als titel: Petition to make Apple release apps for free.
Ik denk: "Eerst even deze (vorige) GOT-post aftypen en posten." - kom ik terug: thread verwijderd... :N

Het is vanavond een zure Apple voor velen in de groentezaak...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees het inderdaad. Het is me inmiddels gelukt de update werkend te krijgen. Maar goed. Mijn hele iPod Touch is nu leeg en ik heb dubbel betaald. Daar baal ik behoorlijk van. Ik hou acties in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 08:13
Het is echt geen stijl wat Apple flikt, geld vragen voor apps die zo regelrecht van de iPhone worden gekopiëerd :( En als je nu een iPod koopt dan zitten de apps er gewoon "gratis" bij. Krommer kan het in mijn optiek niet. 8)7
Het argument dat in Amerika geen software mag worden uitgegeven voor een reeds aangeschaft product of iets dergelijks vind ik ook krom. We zitten hier nog steeds in Nederland, in Europa dacht ik? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Wat is nou het verschil tussen die 1.1.1 (1.1.2) jailbreake en 1.1.3 met de nieuwe apps?

Ik kom dr niet helemaal uit :/

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Ik vertik het voor software te betalen die al op de iPod Touch 1st edition had moeten zitten. Hoe jaag je je klanten weg, Steve.....

* Anoniem: 87302 gaat naar www.1337h4x0rz.com en koopt voor staf geen MacBook Air :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 15-01-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MexxT schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:35:
Wat is nou het verschil tussen die 1.1.1 (1.1.2) jailbreake en 1.1.3 met de nieuwe apps?

Ik kom dr niet helemaal uit :/
T.o.v. de 1.1.2 biedt 1.1.3 alleen een ander dock en een verschoven Youtube icoon.

Als je daarnaast de extra apps koopt, dan krijg je dus Mail, Google Maps, Stocks en Weather. Daarnaast krijg je dan lyrics in de iPod applicatie (?), mogelijkheid tot safari bookmarks op je springboard, het herschikken van icons en maken van extra springboards (tot totaal 9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Bestaande gebruikers moeten 20 dollar betalen voor een upgrade van de software op de iPod Touch. Dat nieuws kwam de anders zo populaire Jobs op gejoel uit de zaal te staan.

Bron: nu.nl

Maar dan in de keynote-stream rond 00:21:32 - het lijkt wel weggefilterd. Of word ik paranoide? :?

[ Voor 6% gewijzigd door hbokh op 16-01-2008 00:00 . Reden: Typo ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Iemand enig idee hoe je dat mooie iPhone-dock via 1.1.2 (gehackt) op je iPod touch krijgt?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hbokh schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:59:
Bestaande gebruikers moeten 20 dollar betalen voor een upgrade van de software op de iPod Touch. Dat nieuws kwam de anders zo populaire Jobs op gejoel uit de zaal te staan.

Bron: nu.nl

Maar dan in de keynote-stream rond 00:21:32 - het lijkt wel weggefilterd. Of word ik paranoide? :?
Volgensmij ligt het meer aan de bron. Maar het zal wat zijn 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 242479 op 16-01-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hoedje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:50:
[...]

T.o.v. de 1.1.2 biedt 1.1.3 alleen een ander dock en een verschoven Youtube icoon.

Als je daarnaast de extra apps koopt, dan krijg je dus Mail, Google Maps, Stocks en Weather. Daarnaast krijg je dan lyrics in de iPod applicatie, mogelijkheid tot safari bookmarks op je springboard, het herschikken van icons en maken van extra springboards (tot totaal 9).
Ik heb de apps maar gekocht. I know ;). Lyrics support werkt erg mooi. Door te tikken op de albumcover krijg je een overlay met de lyrics. Maar aangezien ik het eerst probeerde bij een nummer wat geen lyrics had, weet ik niet zeker of het ook bij de 1.1.3. werkt als je niet de apps koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelceau
  • Laatst online: 26-04-2024
Anoniem: 74288 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:02:
Ik lees het inderdaad. Het is me inmiddels gelukt de update werkend te krijgen. Maar goed. Mijn hele iPod Touch is nu leeg en ik heb dubbel betaald. Daar baal ik behoorlijk van. Ik hou acties in de gaten.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag?

Want ik zit nu ook met hetzelfde probleem als wat jij had, naar mijn weten heeft ie ook niks gedownload. Kreeg alleen instructies en die leveren niks op. |:(

Update

Ok heb hem ook aan de praat gekregen. Dankzij een post hierboven _/-\o_

Als mensen problemen hebben met het updaten van hun ipod touch. Restore de ipod (het liefst zoals is beschreven zoals in de post van SambalBij in "[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - De...") en kopieer niet de backup van de oude instellingen terug op je ipod, maar begin een nieuw profiel op je ipod. Dan moet de ipod de update herkennen.

[ Voor 30% gewijzigd door Eelceau op 16-01-2008 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

musiqman schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:01:
Is er trouwens geen homepage in stelbaar :( heel irri als ik naar de gmail wil, steeds op geschiedenis of naar bladwijzer te moeten gaan.
Gmail heeft toch IMAPI, dus kun je het via je mail app autm binnen halen . als je mail icon op dock hebt staan kun je meteen zien of er mail is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247556

dus als je de update doet van apple, dan ben je al je muziek kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Anoniem: 247556 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:19:
dus als je de update doet van apple, dan ben je al je muziek kwijt?
Nop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Werkt het positie bepalen met Google Maps ook hier of alleen in de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 15:27
CAFC1905 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:23:
Werkt het positie bepalen met Google Maps ook hier of alleen in de USA?
Het werkt op basis van je locatie via GSM...
En die functie heeft de touch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247556

Zou Apple er niet tussenbeide komen om gratis de update te geven, want het kan toch niet dat iemand en ipod van 2 weken moet betalen voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
RiCk schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:25:
[...]

Het werkt op basis van je locatie via GSM...
En die functie heeft de touch niet :)
en het werkt op basis van Wifi. Die functie heeft je iPod touch wel. Het probleem is alleen, dat ze vooralsnog alleen een database met hotspots in Noord-Amerika gebruiken, dus daar heb je in Nederland niet zoveel aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Maar thuisnetwerken worden niet geregistreerd neem ik aan ? Ik zit nu thuis, dat zou dan niet werken toch ?

Ik ben overigens bezig de TS te updaten, komt vandaag of morgen online dus nog even geduld :) Ben alleen bang dat de jailbreakguide er niet inzit binnen aanzienlijke tijd, dus misschien dat iemand anders zich daarom kan bekommeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 15:27
Hoedje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:39:
[...]

en het werkt op basis van Wifi. Die functie heeft je iPod touch wel. Het probleem is alleen, dat ze vooralsnog alleen een database met hotspots in Noord-Amerika gebruiken, dus daar heb je in Nederland niet zoveel aan :).
My bad!

"Even find yourself, wherever you are. Using some local Wi-Fi networks (if Wi-Fi is turned on) "

Nu zou het mooi zijn dat je je eigen locatie ook in die database zou kunnen opslaan. Of van die Fon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:10

mjl

Ugh

ScottB schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:56:
Maar thuisnetwerken worden niet geregistreerd neem ik aan ? Ik zit nu thuis, dat zou dan niet werken toch ?

Ik ben overigens bezig de TS te updaten, komt vandaag of morgen online dus nog even geduld :) Ben alleen bang dat de jailbreakguide er niet inzit binnen aanzienlijke tijd, dus misschien dat iemand anders zich daarom kan bekommeren ?
Hmm is er al bekend of je de nieuwe apps na downloaded op meerdere ipods kunt installeren binnend dezelfde itunes of zit hier een serienummer gekoppelde DRM ofzo op? Ik heb nl. geen zin om voor de beide ipod Touch's 17,95 te moeten betalen! (Uberhaupt niet eigenlijk). Of maar hopen dat de ipod kapot gaat en ik een nieuwe (met de apps) kan krijgen ....

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Lijkt mij niet, ben bang dat je twee keer mag gaan lappen (al zou ik het in jouw geval wel geweten hebben en gejailbreakt hebben). Klein vraagje die misschien in het Video converten voor iPod-topic moet, maar omdat het eigenlijk wel heel touch-gerelateerd is: hoe converteer ik een video met verschillende chapters en subtitles ? Lijkt mij een heel handige functie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Mijn springboardje:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poehej86/Pics/iPod/snap_152231.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poehej86/Pics/iPod/snap_152226.jpg

Ik ga echt geen 18€ betalen voor die update.. ik laat em mooi zoals ie nu is, draait perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Anoniem: 124910 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:30:
[...]

Gmail heeft toch IMAPI, dus kun je het via je mail app autm binnen halen . als je mail icon op dock hebt staan kun je meteen zien of er mail is
Ik heb geen mail icon, en daar heb je wifi voor nodig, en ook in amsterdam hier zijn er niet zoveel open netwerken als je zou willen ;)

Ik wil m dus gewoon als homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!