[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Om te syncen met een andere iTunes library hoef je je iPod niet te resetten.
Oh ok, bedankt, scheelt weer een keer jailbreaken en al mn apps weer downloaden :P. Maareh, maakt het ook niet uit dat ik van een Windows bak naar een iMac ben gegaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Hmm een van mn oordopjes is stuk, klinkt heel zacht en zonder bass. Heb ze nog amper gebruikt omdat ik die apple oordopjes zo bagger vind, maar het moet wel werken als ik ervoor heb betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook van plan om me er 1tje aan te schaffen! Maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met msn messenger & Skype! Ik weet dat er een programma (IM+ Skype of zoiets) was ontwikkeld om te kunnen skypen met de touch, maar werkt dit nou wel of niet? En what about msn? Heb zelf hotmail-adres, wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:21:
Ben ook van plan om me er 1tje aan te schaffen! Maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met msn messenger & Skype! Ik weet dat er een programma (IM+ Skype of zoiets) was ontwikkeld om te kunnen skypen met de touch, maar werkt dit nou wel of niet? En what about msn? Heb zelf hotmail-adres, wat zijn jullie bevindingen?
Uit de startpost
Beejive
Een IM-client die je in Safari kunt bezoeken en waarmee je kunt inloggen op de netwerken van AIM, Google TAlk, ICQ, Jabber, MySpace, Windows Live (MSN) en Yahoo! Inloggen op meerdere netwerken tegelijk is mogelijk.
Deze werkt goed, hoewel ik niet veel msn op een ipod touch heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 17:51
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:41:
[...]
Oh ok, bedankt, scheelt weer een keer jailbreaken en al mn apps weer downloaden :P. Maareh, maakt het ook niet uit dat ik van een Windows bak naar een iMac ben gegaan??
Volgens mij staat er inderdaad in de handleiding dat als je van windows naar mac of andersom switched je alles er opnieuw op moet zetten. En aangezien een ipod niet meer jailbroken is als hij gerestored is zou ik ervan uitgaan dat je opnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
Stel dat je iPod kapot is om één of andere reden, en hij is "gejailbreakd" (bestaat hier een werkwoord voor? :+ ) kan je hem dan nog opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorrittirroj schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:42:
Stel dat je iPod kapot is om één of andere reden, en hij is "gejailbreakd" (bestaat hier een werkwoord voor? :+ ) kan je hem dan nog opsturen?
Je kan het altijd proberen. Je hebt een grote kans dat ze hem geeneens maken en je een nieuwe geven. Dus zo komen ze er ook niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 16:12
"gejailbreakd" (bestaat hier een werkwoord voor? :+ )
offtopic:
Jailbroken? Gewoon Engels? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik wist dat ik hem ging jailbreaken heb ik hem maar bij Dixons gehaald want daar weten ze het verschil toch niet, gelukkig maar want mijn touchscreen was kapot gegaan dus even een restore gedaan voordat ik hem om had laten wisselen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
Leftblank schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:14:
[...]

offtopic:
Jailbroken? Gewoon Engels? :o
Slim. :+
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:23:
[...]

Omdat ik wist dat ik hem ging jailbreaken heb ik hem maar bij Dixons gehaald want daar weten ze het verschil toch niet, gelukkig maar want mijn touchscreen was kapot gegaan dus even een restore gedaan voordat ik hem om had laten wisselen voor een nieuwe.
Zal het er morgen ook maar op wagen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sackie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:17:
[...]

Volgens mij staat er inderdaad in de handleiding dat als je van windows naar mac of andersom switched je alles er opnieuw op moet zetten. En aangezien een ipod niet meer jailbroken is als hij gerestored is zou ik ervan uitgaan dat je opnieuw moet beginnen.
Ah daar was ik niet van op de hoogte, ik switch hier zo nu en dan tussen enkele Windows PC's en dat gaat altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:58
Dit werkt ook erg snel, al vind ik het jammer dat jhe geen progje kan opslaan, nu me je eerst naar een webpage gaan, inloggen en opstarten (erg snel, maar toch)

Ik heb de 8gb versie gister opgehaald, en heb er meteen even meegespeeld. Heb ik toch een paar vraagjes.

Als je op het www zit (wat gaat dat snel met wifi, zelf het inlogen.. sneller dan mn macbook..) dan zijn de lettertypes heel klein. Erg klein. Kan dit niet groter worden.

Zijn er al cheatcodes/aanslagen die sneller bewerken mogelijk maken (of ''geheime'' instellingen tevoorschijn toveren) de instelingen die je zo kan maken zijn maar miniem.

Wel handig, de oplader met fw aansluiting van mn andere pod werkt perfect. Fijn uitwisselbare acsecoires dus :D (wel jamer dat de remote en de itrip niet passen :()

Weet iemand trouwens waar dat witte ding voor is:

Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/assets/apple-ipod-touch-2.jpg

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:17:
[...]

Dit werkt ook erg snel, al vind ik het jammer dat jhe geen progje kan opslaan, nu me je eerst naar een webpage gaan, inloggen en opstarten (erg snel, maar toch)
In firmware 1.1.3 (ik neem aan dat die ook voor de Touch komt) kan je snelkoppelingen naar websites direct op je springboard zetten.
Als je op het www zit (wat gaat dat snel met wifi, zelf het inlogen.. sneller dan mn macbook..) dan zijn de lettertypes heel klein. Erg klein. Kan dit niet groter worden.
Tap-tap, of stretchen met twee vingers? Dan zoom je in. Of bedoel je de letters van de adresbalk, die kan je volgens mij niet groter maken.
Weet iemand trouwens waar dat witte ding voor is:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe je dat in elkaar moet steken. Dat witte ding kan je je dock connector doorheen steken, maar het blijft niet staan. Dus dat wil ik ook wel weten. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb m al. Dat witte ding is voor de av kit/dock (idd ;) ) meen ik, die werkt met verwisselbare inzetstukjes per type pod.

Dat doorzichtige ding is het standaardje (al kan je dan beter een losse grotere kopen)

Ik bedoel geen snelkoppelingen maar echt een standalone progje met logo en button op je spring zoals Safari, Calculator etc..

Stretchen werkte niet, tappen heb ik nog niet gebprobeert.

Ff tjekke.

[ Voor 3% gewijzigd door musiqman op 09-01-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 20:58
Dat witte ding is het inzetstukje voor het univseral dock.
Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Lijkt me sterk... ik snap precies wat je bedoelt, maar door je duim en wijsvinger uit elkaar te bewegen, wordt de boel gewoon zo groot als je wenst.
Stretchen vereist bij sommigen enige oefening (niet lullig bedoeld).

[ Voor 9% gewijzigd door hbokh op 09-01-2008 10:54 ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Dat werkte ook wel (dubbeltappen trouwens ook nu) maar hij schiet weer terug naar zn mini letterformaat (in dit geval de letters van mn gmail en inhoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand als die iPhone 1.1.3 update, ook voor de Touch zal uitkomen? En dus de zelfde functies zal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om de touch als usb hdd in windows te gebruiken is?
op me appel lukt het wel maar windows niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:05:
Weet iemand als die iPhone 1.1.3 update, ook voor de Touch zal uitkomen? En dus de zelfde functies zal hebben?
Ik denk het wel.. zo ging het ook met 1.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er sowieso al een releasedate voor bekend?

Edit: Heb trouwens m'n ipod gejailbreaked, werkt perfect. :D
Maar ik kan de weer applicatie niet vinden?
Ik heb wel bij de installer Widgets gevonden, waarbij je dus de mac widgets kunt gebruiken, maar als ik die installeer heb ik nog geen widgets erin zitten.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:22:
Is er sowieso al een releasedate voor bekend?

Edit: Heb trouwens m'n ipod gejailbreaked, werkt perfect. :D
Maar ik kan de weer applicatie niet vinden?
Ik heb wel bij de installer Widgets gevonden, waarbij je dus de mac widgets kunt gebruiken, maar als ik die installeer heb ik nog geen widgets erin zitten.
Gewoon even googlen naar iPhone apps for touch en dan de juiste repo source toevoegen in installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, eindelijk dit topic gevonden. Ik maar zoeken in Portable Media Devices...geen Touch. Achteraf toch maar beter de search kunnen gebruiken :P

Ik heb een paar dagen (5 of 6) een Touch van de Dixons, en ik vind dat het scherm erg vaagjes is. Niet helemaal scherp zeg maar. Zijn daar meer mensen die dat hebben? Ik heb al een paar malen het schermpje mooi opgepoetst enzo, maar dat mocht niet baten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:29:
Ah, eindelijk dit topic gevonden. Ik maar zoeken in Portable Media Devices...geen Touch. Achteraf toch maar beter de search kunnen gebruiken :P

Ik heb een paar dagen (5 of 6) een Touch van de Dixons, en ik vind dat het scherm erg vaagjes is. Niet helemaal scherp zeg maar. Zijn daar meer mensen die dat hebben? Ik heb al een paar malen het schermpje mooi opgepoetst enzo, maar dat mocht niet baten. :(
Het scherm zou juist erg scherp en mooi moeten zijn. Het is alleen zo moeilijk te beoordelen. Kun je misschien een foto posten? Sowieso is de beste oplossing waarschijnlijk om even langs de Dixons te gaan om hem daar te vergelijken met een andere Touch, dan weet je zeker of het scherm goed is (tenzij ze daar een hele slechte batch hebben ;)).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:31:
[...]

Het scherm zou juist erg scherp en mooi moeten zijn. Het is alleen zo moeilijk te beoordelen. Kun je misschien een foto posten? Sowieso is de beste oplossing waarschijnlijk om even langs de Dixons te gaan om hem daar te vergelijken met een andere Touch, dan weet je zeker of het scherm goed is (tenzij ze daar een hele slechte batch hebben ;)).
Ik heb er ooit, toen ik me aan het oriënteren was op de Touch, wel eens wat over gelezen over slechte batches enzo. Als ik ermee terug ga, zit de kans er dan in dat ze me een nieuwe geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
De slechte schermen zaten in de eerste iPod touch batches die geproduceerd werden (t/m week 37). Die hadden een soort negatieve zwartwaarden. Uit m'n hoofd is het vierde en vijfde cijfer van het serienummer het weeknummer, waarin je Touch is geproduceerd. Zoek anders even in het vorige deel van dit topic, daar zal het zeker in staan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:37:
[...]

Ik heb er ooit, toen ik me aan het oriënteren was op de Touch, wel eens wat over gelezen over slechte batches enzo. Als ik ermee terug ga, zit de kans er dan in dat ze me een nieuwe geven? :)
Als het aan jou ipod ligt heb je gewoon het recht op een nieuwe. Het kan zijn dat ze hem opsturen, maar als je geluk hebt krijg je gelijk een nieuwe mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batchnummer (?) is 36, dat zou dus kunnen betekenen dat het daaraan ligt. Ik ga morgen wel even naar de Dixons in Leeuwarden waar ik 'm gekocht heb, en vragen of het opgelost kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik hoor iedereen hier praten over Dixons, betekend dit dat Mediamarkt de touch niet verkoopt? Ik wou morgen even de stad in gaan om eentje te halen maar de mediamarkt ligt korterbij dus ik hoopte eigenlijk dat ze hem daar verkochten :) Of zijn er andere voordelen waarom iedereen hem bij de Dixons koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
DJMurtz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:16:
Ik hoor iedereen hier praten over Dixons, betekend dit dat Mediamarkt de touch niet verkoopt? Ik wou morgen even de stad in gaan om eentje te halen maar de mediamarkt ligt korterbij dus ik hoopte eigenlijk dat ze hem daar verkochten :) Of zijn er andere voordelen waarom iedereen hem bij de Dixons koopt?
Ze hebben hem wel bij Media Markt hoor.. heb hem daar zelf ook gekocht.. Alleen dom dat je hem vorige week niet hebt gekocht, kreeg je 40 of 50 euro korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Is het mogelijk om met de Touch rechstreeks verbinding te maken met je digitale camera, en dan de foto´s over te zetten?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
wvexeltweakers schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:30:
Is het mogelijk om met de Touch rechstreeks verbinding te maken met je digitale camera, en dan de foto´s over te zetten?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPod Radio Remote van mijn ipod classic, zal die in de toekomst kunnen werken op mijn touch want momenteel ondersteund hij dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de openingpost zie ik een foto van de Touch met een foto van Macy Gray en Nelly Furtado (in de coverflow). Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik zie alleen 1 foto en kan niet naar de andere liedjes via coverflow. Wat doe ik fout? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dank voor je snelle reaktie.

Ik vind dat er dan wel erg veel moet worden betaald voor heel weinig opties.
Geen radio, geen eigen speaker, geen connectiviteit voor een digitale camera, geen tasje, geen dock, geen 220V/lader, geen slot voor mediacards.
Kortom± je betaalt voor design en vingerbediening.

Ik laat de Touch wel aan me voorbij gaan. :P

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 18:00
Ik ga hem binnekort ook maar eens jailbreaken, alleen is het me nu nog steeds niet 100% duidelijk of de garantie wel/niet vervalt. En de nieuwe applicaties (zoals Weather) werken allemaal over WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal (ben nieuw hier)

Ik wil mijn Touch gaan jailbreaken maar kan nergens een makkelijke manier vinden waarop dit kan (op een MAC) alles wat ik tegenkom heeft betrekking op Windows gebruikers. En ik gebruik dus MAC!

Kan iemand mij hier helpen, ik neem aan dat hier meer MAC gebruiken zitten ;)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:42:

Ik wil mijn Touch gaan jailbreaken maar kan nergens een makkelijke manier vinden waarop dit kan (op een MAC) alles wat ik tegenkom heeft betrekking op Windows gebruikers. En ik gebruik dus MAC!

Alvast bedankt
Ga naar google.com en search op deze keywords "touchdev jailbreak 1.1.2" dan moet je er wel uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een tevreden Ipod Touch bezitter,
afgelopen week gekocht bij Mediamarkt, prachtige actie!.

Ik wil eigenlijk wel TomTom software op mijn Ipod Touch hebben, alleen hoe doen we dat??......
D.m.v. jailbreaken???... of kan het ook anders, zodat ik voorlopig nog garantie behoud 8)...

Heb trouwens al versie 1.1.2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:51:

Ik wil eigenlijk wel TomTom software op mijn Ipod Touch hebben, alleen hoe doen we dat??......
D.m.v. jailbreaken???... of kan het ook anders, zodat ik voorlopig nog garantie behoud 8)...

Ten eerste heb je geen GPS, ten tweede is geen TomTom software voor de touch, ten derde als je googlemaps wil gebruiken heb je nog steeds geen internet onderweg.

Heb je enig idee wat een touch is? een iPod!! Geen PDA, en ja als je de iPod touch wil jailbreaken verlies je je garantie. (Al kan je een restore doen en hopen dat ze er niet achter komen dat je hem had gejailbroken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:51:

Tomtom op je ipod? Met een apparte GPS mouse erbij ofzo? Gaat niet werken lijkt me, aangezien er geen bluetooth ondersteuning is. Ik vraag me trouwens af of we bluetooth kunnen krijgen door een 3rd party ontwikkelaar die een bluetooth dongle ontwikkeld die we makkelijk aan de touch kunnen bevestigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:00:
Heb je enig idee wat een touch is?
Pfffff niet boos worden,
Ik zat zo te denken, auto, laptop, draadloos Internet op Laptop d.m.v. GPS, kabbelje van Ipod en de Ipod, maar ja dan kun je eigenlijk net zo goed naar je laptop kijken in je auto........

Je zal vast wel gelijk hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:08:
[...]

Pfffff niet boos worden,
Ik zat zo te denken, auto, laptop, draadloos Internet op Laptop d.m.v. GPS, kabbelje van Ipod en de Ipod, maar ja dan kun je eigenlijk net zo goed naar je laptop kijken in je auto........

Je zal vast wel gelijk hebben!!!
Misschien komt er nog wel een GPS attachment voor de touch als de third party dev kit uit is, het is dus nog even afwachten tot dat uit is en wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:42:

Ik heb deze instructies gebruikt:

How to Install Third-Party Apps on Your New iPhone or iPod Touch
http://lifehacker.com/337...-new-iphone-or-ipod-touch

Op mijn iBook G4 was dat circa een half uurtje werk. Ik had de 1.1.1-firmware en jailbreak-software overigens van te voren al wel gedownload.

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft even geduurd. Maar het is gelukt.
Echt fijner zo, een aanrader.

Iemand nog tips voor Must-Have App's ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:58:
Het heeft even geduurd. Maar het is gelukt.
Echt fijner zo, een aanrader.

Iemand nog tips voor Must-Have App's ???
Dit zijn er een aantal.

Books (als je van lezen houd.)
Labyrinth
Block Puzzle
gpSPhone (GBA emulator)
Lights Out
Summerboard
Customize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag:

Ik wil graag mijn chello mail ophalen.

Weet iemand hier welke instellingen ik dan moet gebruiken (het is POP3 --> is dit wel mogelijk??)

Incomming: ??
Outgoing: ??
Username: is dat incl je @chello.nl of zonder??

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Wie weet er waar ik Nederlandstalige boeken kan vinden voor de books applicatie op de Touch? Of heeft iemand er ergens wat voor me?

[ Voor 22% gewijzigd door theatman op 10-01-2008 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
wvexeltweakers schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:40:
[...]

Dank voor je snelle reaktie.

Ik vind dat er dan wel erg veel moet worden betaald voor heel weinig opties.
Geen radio, geen eigen speaker, geen connectiviteit voor een digitale camera, geen tasje, geen dock, geen 220V/lader, geen slot voor mediacards.
Kortom± je betaalt voor design en vingerbediening.

Ik laat de Touch wel aan me voorbij gaan. :P
Of je betaald <200 ;) dan is het ngo goed te doen. Ben nu wel beneiwud naar de phone, zo fijn werkt de touch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap echt niet wat iedereen zo moeilijk zit te doen over de functies van de Touch, akkoord ja, een netadapter had ik ook nog graag gehad, maar GPS EN bluetooth EN ingebouwde FM receiver EN dan nog is functionaliteit voor allerlei exotische digitale camera's? Komaan straks wil je nog even een teletijdsmachine in je IPod ook :p , de Touch is echt een fantastisch machientje, state of the art, 16GB in zo'n klein machientje waar dan ook nog eens een touchscreen, een geheel MACOSX based besturingssysteem en een WIFI chip in zit gebakken. Indien je de mogelijkheden zo beperkt vind dan moet je in ieder geval eens kijken naar alle applicaties die ontwikkeld worden/zijn voor de Touch, ik denk aan de VOIP support (die al werkt) en GPS support die begin volgend jaar normaal gezien zou werken.

Ik wil nog snel even de vergelijking trekken met de xbox (1e generatie), in het begin was dit "ook" een domme zwarte doos :-) maar nu is die een fantastisch platform voor multimedia, retro gaming, linux, whatever, voor de Touch geldt dus "the best is yet to come", zeker wanneer de API binnen een maandje gereleased zal worden. Er is volgens mij ook zelfs een grotere markt voor de touch als voor de iphone dus moeten we ook geen schrik krijgen dat er vanalles specifiek voor de iphone zal uitkomen...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Netstroom kan ook.

Gewoon de apple adapters gebruiken, daar je usb of firewire kabeltje inprikken en klaar is kees. Werkt bijde voor mij.
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3.sk/images/adapter.jpg

En als je geen europlug hebt aan je vierkante adapterdoosje, kan je zelfs zon standaard 220v stekker inprikken (die je ook bij de radios, en andere kleinere apparatuur ziet)

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/6055.jpg

of zo iets:

Afbeeldingslocatie: http://www.electrosky.nl/images/E4U-IA111.jpg

Of:

Afbeeldingslocatie: http://www.autruche.nl/images/shop/kabels/usb-charger.jpg
(usb kabel aanprikken en klaar is kees, kost iets van 3 euro)

[ Voor 35% gewijzigd door musiqman op 10-01-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup dat is zo, heb zelf zo iets ineengestoken aangezien die Apple aansluiten stukken van mensen kost (dacht 35 euro ofzo), maar dat betrouw ik niet echt dus zal ik wss iets zoals onderaan in jou post aanschaffen... iemand een adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:00:
[...]

Ten eerste heb je geen GPS, ten tweede is geen TomTom software voor de touch, ten derde als je googlemaps wil gebruiken heb je nog steeds geen internet onderweg.

Heb je enig idee wat een touch is? een iPod!! Geen PDA, en ja als je de iPod touch wil jailbreaken verlies je je garantie. (Al kan je een restore doen en hopen dat ze er niet achter komen dat je hem had gejailbroken.)
GPS met Google maps !!

http://www.partfoundry.com/iphonegps.html

http://www.navigadget.com...one-this-time-it-is-real/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apollo werkt erg goed, prog te starten vanaf je springboard. via intstaller te installeren.
moet dan dus wel gejaibr... zijn.

het is al mogelijk via een soort skype te bellen, maar mic is in ontwerpfase. schijnt er snel aan te komen

http://touchmods.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Heb vandaag ook mijn ipod touch gehaald bij de mediamarkt. Ik weet het, een week eerder had me 50 euros bespaart, gewoon jammer dat ik niet eerder van die actie had gehoord.

Maar nu loop ik tegen een wifi probleempje aan, als ik de touch laat scannen naar netwerken (als in Settings>WiFi) vindt hij niets. Ook bij handmatig toevoegen van een netwerk vindt hij het netwerk niet, met de melding "Could not find network <netwerknaam>".

Wat heb ik al geprobeerd?
Naast de router (wifi zender) gaan staan en zoeken, leverde ook niets op
Naar onbeveiligde netwerk van de buren connecten, vond hij ook niet
De touch handleiding nog eens bestudeerd, geen opvallende dingen die ik fout doe

Kan het zijn dat de wifi antenne in mijn ipod niet goed is?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:34:
In de openingpost zie ik een foto van de Touch met een foto van Macy Gray en Nelly Furtado (in de coverflow). Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik zie alleen 1 foto en kan niet naar de andere liedjes via coverflow. Wat doe ik fout? Iemand tips?
die van macy gray is de cover flow. dan moet je je touch 90 graden kantelen dus in landscape vorm houden als je door je album aan het heen zoeken bent. Die van nelly is dacht ik gewoon een video nummer dus haar clip word afgespeeld met het nummer.
maar kantel je touch in ieder geval maar even tijdens het zoeken van een nummer.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

FrostXL schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:35:
Heb vandaag ook mijn ipod touch gehaald bij de mediamarkt. Ik weet het, een week eerder had me 50 euros bespaart, gewoon jammer dat ik niet eerder van die actie had gehoord.

Maar nu loop ik tegen een wifi probleempje aan, als ik de touch laat scannen naar netwerken (als in Settings>WiFi) vindt hij niets. Ook bij handmatig toevoegen van een netwerk vindt hij het netwerk niet, met de melding "Could not find network <netwerknaam>".

Wat heb ik al geprobeerd?
Naast de router (wifi zender) gaan staan en zoeken, leverde ook niets op
Naar onbeveiligde netwerk van de buren connecten, vond hij ook niet
De touch handleiding nog eens bestudeerd, geen opvallende dingen die ik fout doe

Kan het zijn dat de wifi antenne in mijn ipod niet goed is?
Ja dat kan.
Ik had in het begin ook last hiervan. Ik vond bijna geen netwerken, en als ik eenmaal verbonden was (op 0,5m afstand ging dat wel) werd ik binnen 1 minuut weer er af gegooid.
Ook had ik last van luie pixels, en ging terug naar de apple store (op aaraden van de support). MIjn iPod was direct ingenomen en 2 weken later kreeg ik een nieuwe, met nu weer 1 luie pixel, maar daar stoor ik me niet aan.
Belangrijkste is dat mijn wifi nu perfect werkt! Hij vind erg veel netwerken en is heel snel.

Dus ook mijn wifi was kapot.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

ReCreator schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:15:
[...]

Ja dat kan.
Ik had in het begin ook last hiervan. Ik vond bijna geen netwerken, en als ik eenmaal verbonden was (op 0,5m afstand ging dat wel) werd ik binnen 1 minuut weer er af gegooid.
Ook had ik last van luie pixels, en ging terug naar de apple store (op aaraden van de support). MIjn iPod was direct ingenomen en 2 weken later kreeg ik een nieuwe, met nu weer 1 luie pixel, maar daar stoor ik me niet aan.
Belangrijkste is dat mijn wifi nu perfect werkt! Hij vind erg veel netwerken en is heel snel.

Ongelooflijk. Een veel te duur apparaat, veel te weinig opties, en dan ook nog eens van slechte kwaliteit. Suc6 ermee...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5% van de nederlanders zeuren structureel !!! wvexeltweakers ongelooflijk tegenwoordig leven we in een wereld van mega en massaal. En daar tussen zitten altijd wel rotte producten tussen, net zoals bij de mensen niet iedereen is perfect altijd wel weer rotte appels...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06

RnB

wvexeltweakers schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Ongelooflijk. Een veel te duur apparaat, veel te weinig opties, en dan ook nog eens van slechte kwaliteit. Suc6 ermee...
Die van mij werkt anders gewoon goed hoor. ;)
Ik snap ook niet waar je die uitspraken vandaan haalt, maargoed.. ieder zijn ding toch. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ReCreator schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:15:
[...]

Ja dat kan.

Dan ga ik morgen ook maar even terug.

Voor de rest ben ik ook erg tevreden over dit product, vooral de video vind ik echt spectaculair mooi. Muziek werkt goed/overzichtelijk idem voor de foto's. Echt een compleet apparaatje in mijn ogen, alleen jammer dat er straks dan misschien ook 2 weken op moet wachen ;( .

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij was de intresse de wifi en internet optie
doorslag was dat hij te jailbr was.
mijn eerst aple device ooit, ben zeer tevreden.
zeker als je meerendeel kunt aanpassen,zo heb je toch een apparaat na je eigen smaak.

er zijn nu al zoveel forums dat je uiteindelijk je probleem/vraag kunt oplossen

als bosstool eenmaal goed loopt dan kun je je app's ook op je 2de partitie kwijt
geloof zelf niet dat apple alles vrij geeft in de volgende upgrade, maar ze kijken zeker ook mee wat er zoal gaande is, en nemen dan wat opties mee.

hoedan ook, zeer tevreden. mischien dak ook aan de iphone ga.haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
IK zou hem dus niet jailbr. Ik heb geduld en wach top stabiele updates van Apple zelf. Er kan teveel misgaan.

MIjn 8gb werkt uitzonderlijk goed en snel. Helemaal het wifi gedeelte. en wat is die video mooi (wel jammer dat je die niet kan draaien) heb er nu de pixar Oneman Band op, wat een kwaliteit.

Ik hoop wel op meer apps en instel mogelijkheden.

Erg jammer dat de Iphone nog niet hier te koop is (en daar de jailbr helemaaaal slecht werkt/gevaarlijk is) en dat deze dan als dit het geval is, erg duur zal zijn :(

[ Voor 19% gewijzigd door musiqman op 10-01-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Van wat ik er van weet en wat ik zelf allemaal al heb gedaan met mijn touch kan er niet veel fout gaan als je de juiste manier van jailbreaken gebruikt. Heb er nu meerder gejailbreakt en hersteld, geen problemen. Alleen moet je niet handmatig zelf gaan klooien als je er geen verstand van hebt.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Edit; Nvm werkt al..

[ Voor 83% gewijzigd door RTS911 op 10-01-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nu echt goede in-ear kop telefoons ?

die van Bose 99euro of die van Sennheiser van 59 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jailbreaken is echt piece of cake, en je heb meteen zoveel meer functionaliteit. Wachten op de nieuwe firmware update om dit apparaat ten volle te gebruiken zie ik niet zitten, zeker wanneer je nu al 'het onderste uit de kan' kan halen door hem te jailbreaken (wat zo enorm makkelijk is en nog geen 10 seconden duurt, no kidding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Inderdaad geweldig jailbreaken! Hij is nu net jb'd en werkt prima! Ik pas wel op met de hoeveelheid applicaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke links als je een iPhone hebt maar met een touch heb je er niks aan.
Geen internet = Geen Googlemaps = Geen navigatie.

Het is nog steeds wachten op een app die de kaarten op je iPod touch opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:48:
5% van de nederlanders zeuren structureel !!! wvexeltweakers ongelooflijk tegenwoordig leven we in een wereld van mega en massaal. En daar tussen zitten altijd wel rotte producten tussen, net zoals bij de mensen niet iedereen is perfect altijd wel weer rotte appels...
Is niet als zeuren bedoeld, hoor. Mijn mening is alleen dat je van een apparaatje voor die prijs wel wat meer zou (mogen?) verwachten. Heb zelf een Archos, die biedt veel meer functionaliteit voor minder geld, en is wat minder design. Als de Touch dit zou overtreffen, had ik er wel trek in gehad. Wat ik nu lees, overtuigt me nou niet echt dat ik beter een overstap zou kunnen maken. Integendeel, zelfs.

Idd: ieder zijn ding.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb op 31 december ('07) in New York een touch gekocht voor 400 dollar. Omgerekend is dat 270 euro. Was er helemaal blij mee, tot ik er een andere koptelefoon in stopte. Het geluid kraakte als ik aan de plug zat, wat ik vreemd vond omdat de koptelefoon (een Sony Street Style MDR-G54LP) tot dan toe gewoon goed gewerkt had. Toen ik meer aan de plug voelde werd het gekraak steeds erger totdat je de muziek niet meer kon horen. Toen ik die van Apple er weer in deed was het gekraak er nog steeds, overal, op YouTube en in de iTunes Music Store. Nu heb ik hem naar Machouse in Woerden gebracht en krijg ik morgen een nieuwe. Iemand een idee wat dit geweest kan zijn?

akimbo1911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Zijn er misschien mensen hier die ervaring hebben met omruilen bij de Dixons? Net gebelt en ik zou dan een omruil exemplaar krijgen, helaas hebben ze die vorige week aan een andere klant gegeven en zou ik een week moeten wachten. Is zo'n omruil exemplaar een gerecycled product of echt een splinternieuwe?

Alleen mn oordopjes zijn namelijk kapot, als ik er dan een met krassen terug ga krijgen hou ik hem net zo lief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldererik schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:51:
Zijn er misschien mensen hier die ervaring hebben met omruilen bij de Dixons? Net gebelt en ik zou dan een omruil exemplaar krijgen, helaas hebben ze die vorige week aan een andere klant gegeven en zou ik een week moeten wachten. Is zo'n omruil exemplaar een gerecycled product of echt een splinternieuwe?

Alleen mn oordopjes zijn namelijk kapot, als ik er dan een met krassen terug ga krijgen hou ik hem net zo lief...
Heb een weekje geleden de mijne omgeruild bij Dixons en ik kreeg gewoon een gloed nieuwe mee. Dus gewoon langs gaan en een nieuwe eisen of nieuwe oordoppen, je hebt immers garantie.

En ze verkopen die Apple oordoppen toch ook los?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
keldererik schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:51:
Je oordopjes zijn kapot dus krijg je een tijdelijk exemplaar van de ipod geleverd? Heb je gezegd dat alleen je dopjes kapot waren? Sowieso zou ik anders gewoon gelijk wat duurdere oordopjes kopen en verder niet ermee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
DJMurtz schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:06:
[...]

Je oordopjes zijn kapot dus krijg je een tijdelijk exemplaar van de ipod geleverd? Heb je gezegd dat alleen je dopjes kapot waren? Sowieso zou ik anders gewoon gelijk wat duurdere oordopjes kopen en verder niet ermee terug gaan.
Mn oordopjes zijn kapot dus willen ze de hele iPod Touch terug hebben en krijg ik een 'inruil exemplaar'.

Ik heb voor het hele pakket betaald dus ik wil gewoon dat die oordopjes normaal werken. Ik heb meerdere oordopjes maar daar gaat het niet om, waar ik voor betaal dat moet naar behoren functioneren.

Ik heb uiteraard gezegd dat alleen de oordopjes kapot zijn.. maar die meneer bij de Dixons zei dat ik het hele pakket met verpakking moet inleveren.

Verder ben ik gewoon benieuwd of het een splinternieuwe is of dat als ik hem straks openmaak hij vol met krassen zit. 'Omruil exemplaar' klinkt namelijk niet erg belovend.
Heb een weekje geleden de mijne omgeruild bij Dixons en ik kreeg gewoon een gloed nieuwe mee. Dus gewoon langs gaan en een nieuwe eisen of nieuwe oordoppen, je hebt immers garantie.

En ze verkopen die Apple oordoppen toch ook los?
Oke dat is goed nieuws. Voor de zekerheid vraag ik het daar nog wel na. Helaas pas over een week of iets langer kan ik hem inruilen. Of ik kan hem nu inleveren en dan zit ik een week zonder. Ze hebben altijd maar 1 inruil exemplaar en die is toevallig al weg.

Ik vind wel dat er veel negatieve berichten op internet staan met betrekking tot de duurzaamheid. Snel krassen, touch screen dat gevoelloos is, backlight problemen etc. Hoe lang gaat die accu eigenlijk mee? Of kan je na een jaar een hele nieuwe kopen omdat die om de 5 minuten leeg is?

[ Voor 28% gewijzigd door keldererik op 10-01-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:34:
voor coverflow moet je de iPod horizontaal draaien dan krijg je coverflow

Nelly Furtado is een filmpje en die zul je in iTunes moeten importeren en dan kun je hem afspelen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
CrashOne schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:36:
Van wat ik er van weet en wat ik zelf allemaal al heb gedaan met mijn touch kan er niet veel fout gaan als je de juiste manier van jailbreaken gebruikt. Heb er nu meerder gejailbreakt en hersteld, geen problemen. Alleen moet je niet handmatig zelf gaan klooien als je er geen verstand van hebt.
Idd, maar zelfs met een goede kennis die ik in huis heb ga ik net kloten, als het mis gaat, ben je je garantie voor7-% kans kwijt (of je hebt geluk, maar daar gok ik nie top bj een toch prijzig apparaatje)

daarbij, wat levert het Jailbr nou ECHt op. Veel apps die voor een jailbr zijn gemaakt zijn zelf ook nog niet stabiel of up to date.

Ik ben iig nog niet overtuigd van het ut ervan extra mogelijkheden die echt wat toevoegen) zoals bijv. gps of bluetooth (ellen moet je toch echt eeniphone voor hebben :P)

Er zijn trouwens legio andere mogelijkheden dan het (toch vrij prijzige) Itunes. Om aan je bestanden te komen zowel le- als illegaal.

[ Voor 6% gewijzigd door musiqman op 10-01-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:51:
[...]

voor coverflow moet je de iPod horizontaal draaien dan krijg je coverflow

Nelly Furtado is een filmpje en die zul je in iTunes moeten importeren en dan kun je hem afspelen.
Hij bedoelt het album cover van Nelly Furtado dat rechts van Macy Gray staat.

@jackbauerr:
Je moet even in iTunes een afbeelding aan (de liedjes van) het album toevoegen. Hoe je dat doet zijn wel stappenplannen over te vinden met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
musiqman schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:22:
[...]
daarbij, wat levert het Jailbr nou ECHt op. Veel apps die voor een jailbr zijn gemaakt zijn zelf ook nog niet stabiel of up to date.
Het blijft persoonlijk, maar als je 't mij vraagt meer dan genoeg; MobileScrobbler is erg leuk, je muzieksmaken bijhouden, informatie over 't nummer on the fly lezen en nieuwe nummers ontdekken. Ook BlockPuzzle, TowersOfHanoi (beiden puzzels) en ApolloIM (IM) zijn zeker te moeite waard, ook 't kunnen toevoegen van dingen aan je calender en kunnen mailen zijn natuurlijk features die er al op hadden moeten zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Sinds de komst van software-versie 1.1.2 kun je ook dingen toevoegen aan je kalender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindanoot
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Dit is een ervaringen en discussie topic, geen problemen topic. Daarvoor mag je een nieuw topic openen, die aan de richtlijnen voldoet zoals die staan vermeld in Het algemeen beleid en Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007). Ik raad je ook sterk aan om De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen goed door te lezen.

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 11-01-2008 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:12
keldererik schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:18:
[...]

Ik heb uiteraard gezegd dat alleen de oordopjes kapot zijn.. maar die meneer bij de Dixons zei dat ik het hele pakket met verpakking moet inleveren.

Verder ben ik gewoon benieuwd of het een splinternieuwe is of dat als ik hem straks openmaak hij vol met krassen zit. 'Omruil exemplaar' klinkt namelijk niet erg belovend.
Wat een onzin... Ik werk zelf bij de Dixons (Uden) en heb nog nooit gehoord dat er met ''omruil exemplaren'' gewerkt werd of dat er zo moeilijk gedaan werd over kapotte oordopjes. Bij ons is het ook meerdere malen voorgekomen dat die oordopjes redelijk gauw kapot waren gegaan, en als de klant dan gewoon even de kassabon en de oordopjes meeneemt, dan krijgt ie zo nieuwe Apple-oordopjes mee; die verkopen we immers ook los.

Als ik jou was zou ik gewoon teruggaan (welk filiaal is het trouwens, als ik vragen mag) en eisen dat ze je nieuwe oordopjes geven. Je iPod is verder niets mis mee, dus waarom zou je die moeten inleveren? Het gaat alleen maar om de oortjes.. Succes ermee iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Leftblank schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:09:
[...]

Het blijft persoonlijk, maar als je 't mij vraagt meer dan genoeg; MobileScrobbler is erg leuk, je muzieksmaken bijhouden, informatie over 't nummer on the fly lezen en nieuwe nummers ontdekken. Ook BlockPuzzle, TowersOfHanoi (beiden puzzels) en ApolloIM (IM) zijn zeker te moeite waard, ook 't kunnen toevoegen van dingen aan je calender en kunnen mailen zijn natuurlijk features die er al op hadden moeten zitten...
Muzieksmaken ontwikkeln doe ik al op een andere manier, puzzelen lijkt me niks (als je nou zegt kaarten :P) ik gebruik al online im waarbij ik ook msn kan kiezen, kalender zit er al op en mn mail is gmail en controleer ik via de wifi en werkt sneller dan pushmail.

Nog niet overuigd ;)

Al geef ik graag toe dat ik gewoon bang ben een brick te krijgen en naar mn garantie te kunnen fluiten.

Als er 100% garantie is dat he goed gaat en dat de garantie er op blijft, doe ik t graag, want er zitten vast wel leuke feautures bij (zoals mario bijv.)

Een nadeel vind ik wel dat je geen homepage kan vastleggen in je browser, dat zou bij mij de gmail moeten zijn. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat als je je iPod jailbreaked, je er de apps Mail, Finder en Maps bij krijgt.
Maar die heb ik er niet op zitten.

Zou ze toch wel graag willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nee, die krijg je er niet bij en die zijn ook niet zomaar te downloaden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op andere sites gezien dat mensen hun ipod jailbreaken en dan die applicaties erop hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=1898

dit lijkt me dan erg handig :D zeker voor de verfende obby fotografen.

Zou die werken op de Touch?

Waaar haal je die apps trouwens wel vandaan dan als ie gejailbr is?

En voor maps heb je nog steeds gps nodig, zit ook niet in de touch en is er ook niet softwarematig op te zetten. Dan moet je dus hopen dat je onderweg een vrije wifi connectie vind. Dat moet toch anders kunnen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:20:
Ik heb op andere sites gezien dat mensen hun ipod jailbreaken en dan die applicaties erop hebben staan.
Die hebben ze overkopieerd van de iPhone, maar daar gaan we je hier niet mee helpen. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

FrostXL schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:01:
[...]

Dan ga ik morgen ook maar even terug.
Ben net terug naar de Mediamarkt geweest met mijn touch. Deze konden 'm niet terugnemen omdat er al gebruikerssporen op zaten (1 dag gebruik en echt voorzichtig mee omgegaan), had hem achteraf beter in het beschermplastic kunnen laten zitten.

Nu hebben ze hem dus opgestuurd naar Apple, daar zullen ze 'm nakijken en mij over 3 weken vertellen wat de einduitslag is, 3 opties:
1. ze zeggen dat ie wel werkt en ik krijg deze terug
2. ze zien wat er fout is en fixxen dat
3. ze geven een nieuwe.
Nou laten we maar niet hopen op #1, dat zou echt balen zijn. Andere twee opties zou wel gunstig zijn.

Mja, allemaal mooi en aardig, maar ik zit nu dus weer 3 weken zonder touch ;(

[ Voor 10% gewijzigd door FrostXL op 11-01-2008 13:44 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Moejo schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:39:
[...]

Wat een onzin... Ik werk zelf bij de Dixons (Uden) en heb nog nooit gehoord dat er met ''omruil exemplaren'' gewerkt werd of dat er zo moeilijk gedaan werd over kapotte oordopjes. Bij ons is het ook meerdere malen voorgekomen dat die oordopjes redelijk gauw kapot waren gegaan, en als de klant dan gewoon even de kassabon en de oordopjes meeneemt, dan krijgt ie zo nieuwe Apple-oordopjes mee; die verkopen we immers ook los.

Als ik jou was zou ik gewoon teruggaan (welk filiaal is het trouwens, als ik vragen mag) en eisen dat ze je nieuwe oordopjes geven. Je iPod is verder niets mis mee, dus waarom zou je die moeten inleveren? Het gaat alleen maar om de oortjes.. Succes ermee iig! :)
Filiaal in Gouda, Zuid-Holland. Heb speciaal gebelt voordat ik daar sta en ze me weer naar huis zouden sturen. Over dat omruil exemplaar, dat heb ik echt niet zelf verzonnen hoor ;) Als hun een hele ipod willen vervangen moeten ze dat zelf maar weten. Ik wil gewoon werkende oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen eigenlijk problemen met het werken met Cute FTP pro? Eerlijk gezegd denk ik dat het aan mijn router opzet ligt (bedraade router -> draadloze router -> iPod), maar misschien werkt die twee gewoon niet zo lekker met elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
musiqman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:40:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=1898

dit lijkt me dan erg handig :D zeker voor de verfende obby fotografen.

Zou die werken op de Touch?
Nee, ik heb hem en hij is niet compatible op de touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbokh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:11:
[...]

Even flink gezocht, niet veel (bijna niks) gevonden, maar probeer DOT.TUNES eens zou ik zeggen --> http://www.dottunes.net/

Update: hier ook al genoemd in het forum: Verwijderd in "[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - De..."
Je kunt ook even op simplify media googlen, werkt erg goed,, wel een gejailbreakte ipod nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ScottB schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:05:
[...]

Nee, ik heb hem en hij is niet compatible op de touch :)
Ahh das echt jammer. Waar zou dat aan liggen. Je kan ook video's en foto's afspelen op de touch :S

Net een Griffin Leather case gehaald, Erg fijn. met beltclip, flipcover en protectie folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
musiqman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:14:
[...]

Ahh das echt jammer. Waar zou dat aan liggen. Je kan ook video's en foto's afspelen op de touch :S

Net een Griffin Leather case gehaald, Erg fijn. met beltclip, flipcover en protectie folie.
Waarschijnlijk komt dat doordat de iPod een ander bestandssysteem heeft dan de modellen waar hij voor gemaakt is. Zelf hoop ik dat het wel gaat werken als het SDK uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om fotos manueel toe te voegen en wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:24:
is het mogelijk om fotos manueel toe te voegen en wissen?
Kun je 'manueel' een beetje toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:48:
[...]

Kun je 'manueel' een beetje toelichten?
handmatig bedoelde ik dus icm een gejailbreakte touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:12
keldererik schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:41:
[...]

Over dat omruil exemplaar, dat heb ik echt niet zelf verzonnen hoor ;)
Haha, zo bedoelde ik dat ook niet.. :P Ik had zelf nog nooit zoiets gehoord, vandaar. Maar goed, beetje idioot dat je alles zou moeten inleveren alleen maar omdat je oordopjes het niet meer doen. :X Succes ermee iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een moglijkheid om een code op je touch te plaatsen ingeval van diefstal, want op mijn touch staan er nogal wat persoonlijke gegevens.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!