[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.197 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:04:
[...]

Damn khad beter ook zoiets gekocht een maand geleden, de front is nog ok, maar de achterkant... JEETJE

[afbeelding]

[afbeelding]
*klikbaar
Je zou dit eens moetenproberen... http://todd.dailey.info/a...n-with-a-4-can-of-brasso/

Veel kan je niet verkeerd doen aan die achterkant.

Ik heb nu dit hoesje:

Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/184/hoesje1jm6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/4346/hoesje2wf8.jpg

Hij klemt aan de bovenkant. Hij zit er stevig in vast, eruit vallen zal niet gebeuren.

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/4222/hoesje3fp7.jpg binnenkant is ook goed bedekt. Dit is geen plastic btw :) Zit ook nog een clip bij om hem aan je broek te hangen, ipv in je broekzak. Broekzak is kwestbaarder, kan vuil makkelijk in blijven zitten en als je fietst ofzo zit er beweging in wat weer krassen kan veroorzaken :P

check hier: http://www.mp3shop.nl/pro...ase-apple-ipod-touch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldererik schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:49:
[...]

Je zou dit eens moetenproberen... http://todd.dailey.info/a...n-with-a-4-can-of-brasso/

Veel kan je niet verkeerd doen aan die achterkant.

Ik heb nu dit hoesje:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij klemt aan de bovenkant. Hij zit er stevig in vast, eruit vallen zal niet gebeuren.

[afbeelding] binnenkant is ook goed bedekt. Dit is geen plastic btw :) Zit ook nog een clip bij om hem aan je broek te hangen, ipv in je broekzak. Broekzak is kwestbaarder, kan vuil makkelijk in blijven zitten en als je fietst ofzo zit er beweging in wat weer krassen kan veroorzaken :P

check hier: http://www.mp3shop.nl/pro...ase-apple-ipod-touch.html
Erg net hoesje, alleen vind ik hem voor mij persoonlijk er iets te zakelijk uit zien.
richard-5 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:32:
[...]

msr911NL, ik heb zelf ook een Samsung i600 met WM6 en ik heb de handleiding gevolgd maar krijg het niet voor elkaar. Kun je me een PM sturen om ervaringen uit te wisselen anders gaan we hier te ver off-topic... ;-) Lijkt me super om te kunnen doen dan hoef niet overal op zoek te gaan naar een open WiFi netwerkje.
Ik had voor Richard een korte tutorial gemaakt en het is hem ook gelukt om internet op zijn iPod touch te krijgen.

Nu heb ik mijn tutorial herschreven en uitgebreid dus bij deze voor de mensen die het nog eens willen proberen.

iPod touch + 3G WM phone tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om een backup te maken van je mp3s die op de touch staan als je deze handmatig beheerd? (liefst inclusief coverart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Heey, ik heb de laatste tijd een best vaag probleem met mijn iPod touch.
Na versie 1.1.1 en later 1.1.2 (beiden gejailbreaked) erop te hebben gehad, begeeft mijn iPod het soms zomaar en wil hij niet meer op de normale manier aan.
Ik krijg hem alleen nog maar aan de praat op de RESET-manier (power + home button aantal seconden). Of hem aan te sluiten aan mijn pc en iTunes op te starten. (Ik krijg dan een melding in iTunes dat de iPod persé hersteld moet worden). Hierna doet hij het weer gewoon goed tot max. 1 dag lang.

Nu draai ik 1.1.2 gewoon (niet gejailbreaked) en had dit probleem net weer gewoon. Ik dacht eerst dat het misschien aan het jailbreaken zou hebben kunnen liggen, maar tevergeefs.

Ik ben nu dus van plan ermee terug te gaan naar de Dixons en hem op te laten sturen. Het is echter jammer dat dit probleem maar af en toe voorkomt (zo eenmaal per dag), dus is het denk ik moeilijk die lui bij Apple te overtuigen dat hij niet goed werkt.

Nu is mijn vraag of er op de iPod zelf nog eventuele "jailbreak-bestanden" over zijn gebleven in de ROOT. Zelfs na het herstellen in iTunes? Ik had van die verhalen gelezen dat er daarna toch nog resten overblijven van het jailbreaken.

Zou ik dus eerst via een FTP-programma alles wat in de ROOT staat alllemaal verwijderen en daarna weer herstellen in iTunes, of mol ik mijn iPod hiermee?

(ow en ik krijg ineens het VAGE idee of het misschien aan mijn hoesje kan liggen? ik gebruik de Griffin Elan Convertible voor deze iPod en er zitten 2 magneetjes in dat hoesje (2 naast de HOME-button) voor dat flapgeval wat voor het schermpje gaat. Zouden deze magneetjes er misschien iets mee te maken kunnen hebben of is dit lulkoek?

Alvast hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
armano schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:52:
[...]

Zal zo even kijken over de nadelen aangezien er 1 in mijn hoofd rondspookt en dat is dat het onstabiel en kortere batterijduur kan veroorzaken..
Ah.. da zijn 2 dingen.. :/

Uit OP:
Zitten er ook nadelen aan verbonden ?
Jazeker, je iPod wordt er een stuk trager van en is veel minder stabiel. Crashes komen een stuk vaker voor op een gejailbreakte iPod dan op een 'gewone'. Daarnaast kan het zijn dat, omdat je gaat rotzooien in het filesystem van de iPod, je iPod nergens meer op reageert en je hem zal moeten herstellen. Er zijn zelfs enkele gevallen bekend waarbij de iPod 'bricked' was: hij reageert nergens meer op en ook herstellen werkt niet. Terugbrengen naar Apple heeft geen zin: aangezien het jailbreaken verboden is, is op het moment dat je toch jailbreakt je garantie verlopen.

OF! dat ik wacht tot, waarschijnlijk, februari op die kit die Apple uitbrengt.
Is er een jailbreak ervaringen topic? :P
Ik moet zeggen dat dat een beetje overtrokken is. Ik heb het stuk geschreven toen het allemaal net bestond en jailbreaken heel ingewikkeld was. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, echt bricken komt niet door alleen jailbreaken. Ik zal nog kijken of ik een jailbreak-guide kan maken, en als tijd te koop was, was ik blut geweest, maar zo werkt het helaas niet. Hoogstwaarschijnlijk zal hij volgend jaar pas ergens af zijn.
marcohenken schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:45:Nu is mijn vraag of er op de iPod zelf nog eventuele "jailbreak-bestanden" over zijn gebleven in de ROOT. Zelfs na het herstellen in iTunes? Ik had van die verhalen gelezen dat er daarna toch nog resten overblijven van het jailbreaken.
Dit heb ik wel vaker gehoord inderdaad, maar nooit een bevestiging van gezien.
(ow en ik krijg ineens het VAGE idee of het misschien aan mijn hoesje kan liggen? ik gebruik de Griffin Elan Convertible voor deze iPod en er zitten 2 magneetjes in dat hoesje (2 naast de HOME-button) voor dat flapgeval wat voor het schermpje gaat. Zouden deze magneetjes er misschien iets mee te maken kunnen hebben of is dit lulkoek?

Alvast hartelijk dank!
Bij een iPod Classic bijvoorbeeld zou dit zeker weten uitmaken, maar ik dénk bij een iPod touch niet omdat die flashgeheugen heeft en geen harde schijf. Daarnaast lijkt het met ontzettend stom van de fabrikant als hij een hoesje maakt wat vervolgens dat wat het hoesje moet beschermen vernaggelt.

[ Voor 27% gewijzigd door Scott op 31-12-2007 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Hier ook een foto's gemaakt met mobiel van mijn iPod Touch:

Gejailbreakte iPod op eigengemaakte dock:
Afbeeldingslocatie: http://bay01.imagebay.com/thumbs/26225/DSC00102-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bay01.imagebay.com/thumbs/26226/DSC00103.jpg

iPod Touch incl hoesje van Fabrix:
Afbeeldingslocatie: http://bay01.imagebay.com/thumbs/26227/DSC00106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bay01.imagebay.com/thumbs/26228/DSC00104.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door SFRtje op 31-12-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

ScottB schreef op maandag 31 december 2007 @ 02:00:
[............]

Ik moet zeggen dat dat een beetje overtrokken is. Ik heb het stuk geschreven toen het allemaal net bestond en jailbreaken heel ingewikkeld was. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee, echt bricken komt niet door alleen jailbreaken. Ik zal nog kijken of ik een jailbreak-guide kan maken, en als tijd te koop was, was ik blut geweest, maar zo werkt het helaas niet. Hoogstwaarschijnlijk zal hij volgend jaar pas ergens af zijn.
_/-\o_

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:04
ScottB schreef op maandag 31 december 2007 @ 02:00:
[...]
Ik denk dat 't meer dan 'een beetje' overtrokken is, persoonlijk heb ik nog totaal geen 'vertraging' gemerkt op m'n iPod Touch, dus - ik denk - dat zolang je voorzichtig bent met wat je installeert, je iPod gewoon net zo snel zal blijven als ervoor, maar dan met een hoop meer opties _/-\o_

@ Hierboven, er was een Jailbreak topic, maar dat is gesloten vanwegen de mindere 'legaliteit' geloof ik, op Google is er nog zat te vinden overigens (zelfs een blog erover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:20:
[...]

Ik denk dat 't meer dan 'een beetje' overtrokken is, persoonlijk heb ik nog totaal geen 'vertraging' gemerkt op m'n iPod Touch, dus - ik denk - dat zolang je voorzichtig bent met wat je installeert, je iPod gewoon net zo snel zal blijven als ervoor, maar dan met een hoop meer opties _/-\o_

@ Hierboven, er was een Jailbreak topic, maar dat is gesloten vanwegen de mindere 'legaliteit' geloof ik, op Google is er nog zat te vinden overigens (zelfs een blog erover).
ipodtouchfans.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje over het jailbreaken van mijn iPod touch. Ik ben namelijk erg bang dat het fout gaat. Maar goed, in de start topic stond een link naar een how to van het jailbreaken van de iPod touch. Alleen hier hebben ze het over het jailbreaken van firmware 1.1.1 naar 1.1.2 maar bij mijn iTunes staat dat er al firmware 1.1.2 op staat dus heeft dit jailbreaken nog wel nut? Verder nog een vraagje: kan er nog veel fout gaan bij het installeren van andere apps zoals summerboard of is dit vrijwel geen probleem meer? Kan je trouwens ook weer terug jailbreaken ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 01-01-2008 11:32 . Reden: Stijn, je hoeft niet de groeten te doen in elke post :) Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid#reageren. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is superveel op internet over te vinden. Allereerst moet je jouw versie downgraden naar 1.1.1, en hoe dat moet, kan je vinden via google. Het jailbreaken zelf is ook een eitje. Je bezoekt een bepaalde site, via Wi-fi, met je iPod, en installeert de Installer. Terug 'jailbreaken' is vrijwel identeik aan het downgraden. Je hersteld simpelweg de oude software, via iTunes, en je iPod is weer zo goed als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Doom geinstalleerd op mijn touch, het ziet er leuk uit maar het is nog geen spel meer een tech demo.

Maar wie weet over een maandje is het misschien volledig speelbaar, je kunt nu ook via VoIP bellen met je touch dus waarom niet doom spelen.

Filmpje
Doom site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een aantal keer de naam InvisibleSHIELD in dit topic tegengekomen, wat mij persoonlijk erg aanstaat (bescherming, maar toch doorzichtig).
Maar ik vind alleen maar adresjes in Amerika waar ze deze protectors verkopen en van de verzendkosten word ik niet zo vrolijk (meer dan de protector zelf :S).
Weet iemand een webshop in Nederland waar ze deze protectors op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:58:
Ik ben al een aantal keer de naam InvisibleSHIELD in dit topic tegengekomen, wat mij persoonlijk erg aanstaat (bescherming, maar toch doorzichtig).
Maar ik vind alleen maar adresjes in Amerika waar ze deze protectors verkopen en van de verzendkosten word ik niet zo vrolijk (meer dan de protector zelf :S).
Weet iemand een webshop in Nederland waar ze deze protectors op voorraad hebben?
Google clicky

Trouwens mij even bezig gehouden met dat JailBreaken, en dat is behoorlijk makkelijk imo.
Alles dankzij http://www.ipodtouchblog.nl/ :D

Ben nu ontzettend aan het knutselen etc uitzoeken, even zien hoe je die applicaties erop krijgt, noem maar op.

_EclipX: Jou theme wil ik heel graag gebruiken, alleen is je SpeedyShare link down waarschijnlijk. (die van onemorething forum o.i.d)
En dan moet ik nog even uitvogelen hoe ik die er dan weer op krijg blala,
Drukte zo.. op nieuwjaarsdag.. :+
HAPPY NIEUWJAAR *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armano schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:16:
[...]

Google clicky

Trouwens mij even bezig gehouden met dat JailBreaken, en dat is behoorlijk makkelijk imo.
Alles dankzij http://www.ipodtouchblog.nl/ :D

Ben nu ontzettend aan het knutselen etc uitzoeken, even zien hoe je die applicaties erop krijgt, noem maar op.

_EclipX: Jou theme wil ik heel graag gebruiken, alleen is je SpeedyShare link down waarschijnlijk. (die van onemorething forum o.i.d)
En dan moet ik nog even uitvogelen hoe ik die er dan weer op krijg blala,
Drukte zo.. op nieuwjaarsdag.. :+
HAPPY NIEUWJAAR *O*
Ik zoek ook al een tijdje naar nederlandse verkoopadressen en had de meeste van je google link al bekeken, tevergeefs.

Over dat jailbreaken, ik heb het via een site gedaan, en dat installeert "installer". Daar haal ik gewoon simpel alles vandaan.

Gelukkig nieuwjaar nog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 22:03

dbzfan

Nee.

Als je hem jailbraket, blijft je muziek er dan gewoon opstaan?

En nog iets.. de klok van mijn touch springt vaak naar een tijd die niet klopt, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

dbzfan schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:59:
Als je hem jailbraket, blijft je muziek er dan gewoon opstaan?
Bij het JailBreaken word je iPod in principe terug gehaald naar de fabrieksinstellingen.
Dus helemaal leeg.
Kleine kwestie van wat geduld en iTunes zet al je meuk er weer op :)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:58:
[...]

Ik zoek ook al een tijdje naar nederlandse verkoopadressen en had de meeste van je google link al bekeken, tevergeefs. Sorry, volgens mij is er in dit topic wel iemand die het via NL site heeft besteld.

Over dat jailbreaken, ik heb het via een site gedaan, en dat installeert "installer". Daar haal ik gewoon simpel alles vandaan. Klopt, dit doe ik ook. Maar bijv. het thema van _EclipX staat daar niet bij. En die moet ik dan via WinSCP op de Touch zetten. Waar ik nog niet zoveel vanaf weet ;)

Gelukkig nieuwjaar nog :*)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 18:00
Ik zag dat MediaMarkt weer een Ipod actie heeft, €40 korting op de 8gb Touch. Weet iemand wat de uiteindelijk prijs dan zal worden? Gaat deze v/d adviesprijs of van de MMprijs af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Heb hem nu ook toch maar gejailbraikt... maar kvind de opties beetje tegenvallen die je er nu kunt opzetten... wat zijn aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
RTS911 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:37:
Ik zag dat MediaMarkt weer een Ipod actie heeft, €40 korting op de 8gb Touch. Weet iemand wat de uiteindelijk prijs dan zal worden? Gaat deze v/d adviesprijs of van de MMprijs af?
Zag ik ook ja! 50 euro op de 16GB versie. Toch nog veel te veel geld. Maar toch!

Ben sinds mijn iPod Nano avontuur een beetje huiverig voor de MediaMarkt. Al lag het eigenlijk niet aan hun.

Koop hem denk ik toch liever bij "mijn" APR. Dan kan ik daar ook goed terecht voor service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

dbzfan schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:32:
Heb hem nu ook toch maar gejailbraikt... maar kvind de opties beetje tegenvallen die je er nu kunt opzetten... wat zijn aanraders?
jailbraiken zal je niet vinden op Google,
Jailbreak(en) wel.. :Y Dus apps ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armano schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:41:
[...]

jailbraiken zal je niet vinden op Google,
Jailbreak(en) wel.. :Y Dus apps ook..
typefoutje. Maar je snapt heus wat ik bedoel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Laatst online: 11-05 01:08
Er zijn al beelden van firmware 1.1.3 op de iphone, zou er ook een 1.1.3 voor de touch aan komen? :)

De mail app en google maps zouden ze makkelijk ook aan de touch gebruikers kunnen geven vind ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:10:
[...]

typefoutje. Maar je snapt heus wat ik bedoel 8)7
Alleen hij wist niet dat het een typfoutje was, dus hij wist ook niet dat je dat bedoelde ;)

Mocht ik aan die jailbreakguide toekomen, hoe uitgebreid willen we wat er in hebben ? Zelf heb ik zoiets van: to-do's en dergelijken zijn er genoeg op internet te vinden, dus die hoef ik niet weer opnieuw te maken. Het wordt dan meer een verzameling linkjes en handige applications en wat voor verdere mogelijkheden het biedt, en niet echt een guide van hoe te jailbreaken, hoe het installeren van applicaties verder werkt (hoewel dat wel heel duidelijk is) en dergelijken. Maar misschien willen jullie er wel iets heel anders in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:04:
[...]

Damn khad beter ook zoiets gekocht een maand geleden, de front is nog ok, maar de achterkant... JEETJE

[afbeelding]

[afbeelding]
*klikbaar
Nou ik ga mijn iPod touch zo even omruilen het scherm reageert soms niet meer aan de linker kant(1cm breed in de hoogte van de iPod). Heel irritant als een een 1 of a moet type of terug wil gaan in een menu. Kan het wel fixen door hem in standby te doen en dan weer aan maar soms is het binnen een minuut weer terug.

Als enige voordeel is het dat ik dan weer een krasvrije achterkant heb, misschien een idee voor jouw _EclipX, gewoon zeggen dat je scherm het niet goed doet en een nieuwe eisen :) of is dat nou oplichting?

Zal wel even laten weten hoe het af is gelopen en of ze moeilijk hebben gedaan met het omruilen, had hem trouwens bij Dixons gehaald.

Update: Ze hebben hem met niet al te veel moeite omgeruild, nadat ik de de fout met het touch screen liet zien. Naja maar weer even de Jailbreak toepassen :)

Ik moet zeggen dat deze iPod touch een stuk sneller en precieser reageert als mijn oude, blijkbaar is die vanaf het begin al niet echt goed geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano

armano

ANTROPOMORF

ScottB schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 01:16:
[...]

Alleen hij wist niet dat het een typfoutje was, dus hij wist ook niet dat je dat bedoelde ;)

Mocht ik aan die jailbreakguide toekomen, hoe uitgebreid willen we wat er in hebben ? Zelf heb ik zoiets van: to-do's en dergelijken zijn er genoeg op internet te vinden, dus die hoef ik niet weer opnieuw te maken. Het wordt dan meer een verzameling linkjes en handige applications en wat voor verdere mogelijkheden het biedt, en niet echt een guide van hoe te jailbreaken, hoe het installeren van applicaties verder werkt (hoewel dat wel heel duidelijk is) en dergelijken. Maar misschien willen jullie er wel iets heel anders in ?
Een mooie traktatie opzich is al dat het word geschreven in lekker lezende nederlandsche taal ;)
Misschien qua How-To volledige uitleg en extra's o.i.d. Ik noem een WinSCP.
Er word namelijk genoeg gezegd over installeren etc, maar vrij weinig over het deinstalleren.
Kan je dat gewoon deleten via WinSCP of, nouja, noem maar op.
Hoe laad je Thema's naar de Touch via WinSCP (of zijn er makkelijkere programma's? bijv.)
Zoiets ?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een ervaringen en discussie topic, voor problemen mag je een nieuw topic openen :). Vermeld dan wel wat precies het probleem is en wat je zelf al hebt geprobeerd. Lees ook eerst Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en Het algemeen beleid goed door.

[ Voor 69% gewijzigd door Daedalus op 02-01-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Aangezien mijn 3G iPod uit begin 2003 toch wat kuren begon te tonen (vooral mindere batterijduur) heb ik vandaag maar een touch opgehaald bij de Media Markt. Mooi 50 euro korting op de 16 GB..

Toch blijft de 3g de mooiste iPod als je kijkt naar industrieel design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:06:
Aangezien mijn 3G iPod uit begin 2003 toch wat kuren begon te tonen (vooral mindere batterijduur) heb ik vandaag maar een touch opgehaald bij de Media Markt. Mooi 50 euro korting op de 16 GB..

Toch blijft de 3g de mooiste iPod als je kijkt naar industrieel design...
Volgensmij was alleen de geluidskwaliteit niet bepaald goed te noemen. Pas vanaf de mini ging het omhoog dacht ik. Nooit een gehad dus misschien heb ik het fout.

Wat raden de meeste hier aan? Een invisible shield of een fabrixcase? Geen van beide kan natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Volgensmij was alleen de geluidskwaliteit niet bepaald goed te noemen. Pas vanaf de mini ging het omhoog dacht ik. Nooit een gehad dus misschien heb ik het fout.

Wat raden de meeste hier aan? Een invisible shield of een fabrixcase? Geen van beide kan natuurlijk ook ;)
Zou voor een fabrixcase gaan want de voorkant is kras bestendig en om nou op de achterkant een invisble shield te gaan plakken, het wordt er dan niet mooier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

armano schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:28:
[...]

Bij het JailBreaken word je iPod in principe terug gehaald naar de fabrieksinstellingen.
Correct me if I'm wrong....maar wat jij schrijft is virginizen.

Een jailbreak is het openen van het bestandssysteem van de iPhone/iTouch. Hierdoor krijgen ook andere programma's dan iTunes toegang tot de iPhone/iTouch

Het Virginizen is het weer 'maagdelijk' maken van je iPhone/iTouch. Specifieker: je repareert je aangepaste locktabellen in de seczone en brengt dan de baseband terug naar z'n oorspronkelijke staat.
Als het goed is, is dit alleen van invloed op APN voor GPRS en niet voor andere data. Je moet het dus niet zien als formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Ik heb ze alle twee; ik leg namelijk wel eens mn iPod neer zonder de fabrix er om heen te doen. Maar als ik op 'reis' voel ik me zekerder als de fabrixcase erom heen doe (ja, ookal is de iPod volledig beschermt door de invisible shield).

Zie voor foto's hier ergens boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:32:
[...]

Zou voor een fabrixcase gaan want de voorkant is kras bestendig en om nou op de achterkant een invisble shield te gaan plakken, het wordt er dan niet mooier op.
Dankje, je gaf de doorslag.

Ook is het met zo'n fabrixcase een beetje stootbestendig. Als je bijvoorbeeld rustig tegen de rand van de tafel kwam. Ik had dit één keer, en als je heel goed kijkt zie je een klein plekje.

Ik ga m'n ipod binnenkort omruilen (ruisprobleem), en wacht daarmee dus eerst op een hoesje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
weet iemand of de 50- euro korting bij de mediamarkt nog steeds geld? En bij welke fillialen? Graag snel antwoord, ik ga over een half uurtje hem kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
op www.mediamarkt.nl staat de advertentie gewoon nog dus lijkt me wel, is overigens 40 euro voor de 8gb en 50 voor de 16gb

zat te denken aan een ipod touch en dit maakt het voor mij toch ook wel aantrekkelijker, maar eens goed over nadenken aangezien ik morgen toch mn salaris krijg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Actie is tot en met zaterdag bij alle filialen. Ik haal er denk ik ook één..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Ik heb net de 16g versie bij de mediamarkt gehaald, ben er zwaar tevreden over! Is het aanbevolen om hem "te jailbreaken" of zitten er teveel risico's aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:04
Jorrittirroj schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:26:
Ik heb net de 16g versie bij de mediamarkt gehaald, ben er zwaar tevreden over! Is het aanbevolen om hem "te jailbreaken" of zitten er teveel risico's aan?
Grofweg gezegd; geen risico's, véél profijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Chill, ook maar even doen dan. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Kan het kwaad alles uit de ROOT te verwijderen van de iPod touch?
Dus zeg maar een soort van formatteren.
En kan je hem dan nog weer gewoon herstellen in iTunes of brick ik mijn iPod dan?

Dit wil ik even zeker weten. Ik wil niet dat er toch nog jailbreak-restjes achterblijven op mijn iPod (ook al is hij hersteld met iTunes) wanneer ik m terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik denk het niet, maar volgens mij is er nog niemand zo gek geweest het te proberen, dus zeker weten doe ik het niet ;)

Overigens heb ik net gebeld met mn iPod via VOIP! Naar mn huistelefoon werkte het (k geloof niet dat ze het leuk vinden hier trouwens :+), alleen m'n mobiele nummer nog niet, daar zit ik nog mee te klooien. Binnenkort komen er microfoontjes op de markt voor de touch, dus dan gaat het nog een dimensie verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Ey Scott,

hoe heb je dat gedaan? Heb t ook al geprobeerd. Eerst aangemeld bij freecall.com (zoals beschreven op touchmods.net), daarna login + ww + SIP ingevoerd in app. Daarna 0031... ingevoerd maar er gebeurde niks. Nou weet ik niet in welk formaat je het nummer moet draaien, iets in de trant van 00310201234567 of 0031201234567. Oftewel een 0 of niet voor het netnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Bij internationale nummers altijd de 0 voor het netnummer weglaten. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
Ja, had ik al geprobeerd, maar ook dan lukt het verbinding met de (vaste) telefoon maken niet. Dus het moet em ergens anders inzitten. Ben benieuwd bij wie Scott zit qua SIP provider en de instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Enfin, ik ben sinds gisteren ook blije bezitter van de iPod Touch 16gb.
Ik zit nu echter met 1 probleem:
Ik heb er 50 fotos opgezet die ik terug wil zetten naar een andere pc:
Wat ik al weet is:
- Formaat kan iets kleiner zijn (doordat iTunes deze geconverteerd heeft naar een kleiner formaat, vind ik prima)
- Er zijn tools voor de Mac om je complete data over te pompen

Mijn vraag: Is er een handig windows programma waarbij ik kan zeggen: die en die files wil ik terug zien op een door mij aan te geven map in windows?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Voor hoeveel € ligt de 8gb en de 16gb nu in de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTS911 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:53:
Voor hoeveel € ligt de 8gb en de 16gb nu in de Mediamarkt?
Media Markt iPod actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Ik zie alleen de kortingsbonnen staan die je erbij krijgt, niet de huidig prijs. €289 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
RTS911 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:33:
[...]

Ik zie alleen de kortingsbonnen staan die je erbij krijgt, niet de huidig prijs. €289 oid?
Voor de 16GB betaal je 349,- (dus de korting er al vanaf), voor de 8GB betaal je 259,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Is er al een alternatief voor iTunes om muziek op de touch te zetten?
Er bestaan er al wel een hoop voor de oudere generatie iPod's, maar ik heb er nog geen voor de touch kunnen vinden... (noch de fat nano en de nieuwe iPod classic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
theatman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:49:
Ey Scott,

hoe heb je dat gedaan? Heb t ook al geprobeerd. Eerst aangemeld bij freecall.com (zoals beschreven op touchmods.net), daarna login + ww + SIP ingevoerd in app. Daarna 0031... ingevoerd maar er gebeurde niks. Nou weet ik niet in welk formaat je het nummer moet draaien, iets in de trant van 00310201234567 of 0031201234567. Oftewel een 0 of niet voor het netnummer?
Ik gebruik ook freecall. Heb mn accountgegevens ingevoerd en als SIP sip.voiparound.com. Let erop dat alles case sensitive is en dat hij standaard van de eerste letter een hoofdletter maakt. Daarna heb ik mn nummer zo ingevuld: 0031201234567. Ik had er zelf niet veel vertrouwen in, werd dan ook behoorlijk verrast toen de telefoon wel ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:57:
Er bestaan er al wel een hoop voor de oudere generatie iPod's, maar ik heb er nog geen voor de touch kunnen vinden... (noch de fat nano en de nieuwe iPod classic.)
Als je een mac hebt moet je hier is naar kijken, iTunesFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
@Scott: ah ok, dat gaan we vanavond es ff op die manier proberen dan. VET :) Nu nog even wachten op de mic... heb je ook gepreordered bij touchmod of ga je zelf knutselen :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Geen van beiden. Geen zin om daar heel veel geld aan uit te geven, er komen vast nog goedkopere oplossingen op de markt :) Zelf knutselen ga ik maar niet doen, ik ben nog in staat mn iPod dan te slopen :Y) Is geloof niet echt de Tweaker-mentaliteit, maarja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de search hiero en google gebruikt, maar ik kom er niet uit.

Heb sinds een aantal dagen ook de iPod touch. Erg gaaf dingetje en het werkt ook prima allemaal. Echter als ik 'm aansluit op de USB poort van mijn PC dan knalt mijn draadloze i-net verbinding eruit. Mijn speedtouch 122g zit namelijk ook in een USB poort en op de 1 of andere manier werken die 2 niet goed samen. Dit probleem heb ik ook met mijn andere iPod.
Wanneer ik dan probeer te scannen naar draadloze verbindingen zegt ie dat ie niets vind. Maar als ik de iPod dan loskoppel en de 122g er uithaal en weer instop dan is mijn i-net verbinding weer terug.

Dit is natuurlijk erg onhandig aangezien ik niet kan updaten enzo zonder i-net verbinding.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:32:
Heb de search hiero en google gebruikt, maar ik kom er niet uit.

Heb sinds een aantal dagen ook de iPod touch. Erg gaaf dingetje en het werkt ook prima allemaal. Echter als ik 'm aansluit op de USB poort van mijn PC dan knalt mijn draadloze i-net verbinding eruit. Mijn speedtouch 122g zit namelijk ook in een USB poort en op de 1 of andere manier werken die 2 niet goed samen. Dit probleem heb ik ook met mijn andere iPod.
Wanneer ik dan probeer te scannen naar draadloze verbindingen zegt ie dat ie niets vind. Maar als ik de iPod dan loskoppel en de 122g er uithaal en weer instop dan is mijn i-net verbinding weer terug.

Dit is natuurlijk erg onhandig aangezien ik niet kan updaten enzo zonder i-net verbinding.

Heeft iemand een oplossing?
Waarschijnlijk kunnen je USB porten niet genoeg stroom geven aan beide apparaten tegelijk, denk dat de enige optie is een usb hub te nemen die je op het stroomnet moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik heb mijn touch gejailbreaked, maar het is een beetje een rommeltje nu op m'n home screen. Is er een manier om (eventueel met Customize) programma's naar de tweede Summerboard pagina te verbannen, zonder de eerste vol te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:56

RnB

Sijmen schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:09:
Ik heb mijn touch gejailbreaked, maar het is een beetje een rommeltje nu op m'n home screen. Is er een manier om (eventueel met Customize) programma's naar de tweede Summerboard pagina te verbannen, zonder de eerste vol te hebben?
Dat kan via summerboard, volgns my heet het ignore last row oid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:26:
[...]

Dat kan via summerboard, volgns my heet het ignore last row oid. ;)
Hij bedoeld ik denk ik meer van bijvoorbeeld standaard apps op de 1e pagina, zoals standaard ipod touch. En de tweede bijvoorbeeld voller. Maar zoals jij zegt kan je alleen last row skippen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de Ipod Touch 8gb gehaald bij MM Rotterdam (259 eurie's). Ziet er goed uit :). Alleen heb ik nu veel liedjes, maar ze hebben geen foto'tje erbij. Coverflow werkt dus niets,omdat er geen afbeeldingen bij me muziek zijn. Is er een mogelijkheid om de betreffende afbeeldingen op me ipod te krijgen. Kan dit gratis met een iTunesaccount O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan gewoon via iTunes. Je download de albumcover, en sleept hem naar het stuk links onderaan. Als je hem vervolgens sync't, dan staat die erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:33
- Download de betreffende afbeelding van internet
- Rechtermuisknop op het nummer in Itunes
- Info tonen
- Tabblad illustratie
- Toevoegen

Voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Hoe er is de batterij duur als je hem gewoon ''standby'' zet dus niet helemaal uit? gaat die dan veel sneller leeg? als dan dat ie gewoon uit staat of scheelt het niets. Want ben altijd op plekken met netwerk dus als die instandby netzoveel batt gebruikt dan is die dus snel leeg ;)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:59:
Hoe er is de batterij duur als je hem gewoon ''standby'' zet dus niet helemaal uit? gaat die dan veel sneller leeg? als dan dat ie gewoon uit staat of scheelt het niets. Want ben altijd op plekken met netwerk dus als die instandby netzoveel batt gebruikt dan is die dus snel leeg ;)
Hij gaat minimaal 22+ uur mee in standby mode want zolang kan die muziek afspelen als het scherm uit is. Dus zonder muziek af te spelen gaat die nog is een aantal uur langer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:57:
Het kan sinds kort met winamp+ml_ipod, maar ik vond het nog niet echt lekker werken, vooral de support voor coverart vind ik niet goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
Yes! Het bellen naar een vast nr vanaf m'n Touch is zojuist gelukt!!! Nu wachten op m'n bestelde mic... Nu is het helemaal een iPhone (afgezien van sms en visual voicemail...)! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand radio aan de praat gekregen met de Touch? Ik zat het net te proberen en het lukt niet, omdat hij geen plugins e.d. kan downloaden. Zou toch graag bv. radio 538 willen luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

'n Fantastisch apparaatje! Begin van deze avond een iPod Touch 8GB aangeschaft bij de Media*Markt in Groningen. Was €279,- maar tijdens de iPod Mania nu "slechts" €239,-! Da's zestig hele eurootjes goedkoper dan in de Apple-store!

Morgen of in het weekend maar eens gaan jailbreaken middels deze howto:
How to Install Third-Party Apps on Your New iPhone or iPod Touch
http://lifehacker.com/337...-new-iphone-or-ipod-touch

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een site die een overzicht geeft van alle handige programmaatjes die er bestaan voor de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:52:
Is er een site die een overzicht geeft van alle handige programmaatjes die er bestaan voor de touch?
Kijk is op iPod touch fans, daar is veel info te vinden van over de apps en games die er zijn voor de touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:52:
[...]

Hij bedoeld ik denk ik meer van bijvoorbeeld standaard apps op de 1e pagina, zoals standaard ipod touch. En de tweede bijvoorbeeld voller. Maar zoals jij zegt kan je alleen last row skippen zover ik weet.
Je kunt ook je icoontjes verplaatsen enzo met Customize en ook onzichtbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:47:
Heeft iemand radio aan de praat gekregen met de Touch? Ik zat het net te proberen en het lukt niet, omdat hij geen plugins e.d. kan downloaden. Zou toch graag bv. radio 538 willen luisteren :)
kan hier gewoon webradio luisteren ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:27:
[...]

kan hier gewoon webradio luisteren ja
Via welke site/site's dan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iRadio geinstalleerd via Installer en dan krijg je echt een hele waslijst aan zenders, teveel om op te noemen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
hbokh schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:34:
'n Fantastisch apparaatje! Begin van deze avond een iPod Touch 8GB aangeschaft bij de Media*Markt in Groningen. Was €279,- maar tijdens de iPod Mania nu "slechts" €239,-! Da's zestig hele eurootjes goedkoper dan in de Apple-store!

Morgen of in het weekend maar eens gaan jailbreaken middels deze howto:
How to Install Third-Party Apps on Your New iPhone or iPod Touch
http://lifehacker.com/337...-new-iphone-or-ipod-touch
€239 zelfs :9 ! Ik ga morgen ook even naar MM Groningen en dan neem ik hem denk ik ook mee! Grappig dat ze bij de andere Mediamarkten voor €259 incl korting liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
armano schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:43:
[...]

Een mooie traktatie opzich is al dat het word geschreven in lekker lezende nederlandsche taal ;)
Misschien qua How-To volledige uitleg en extra's o.i.d. Ik noem een WinSCP.
Er word namelijk genoeg gezegd over installeren etc, maar vrij weinig over het deinstalleren.
Kan je dat gewoon deleten via WinSCP of, nouja, noem maar op.
Hoe laad je Thema's naar de Touch via WinSCP (of zijn er makkelijkere programma's? bijv.)
Zoiets ?! ;)
Je vindt dat ik niet lekker lezend Nederlands gebruik of was het een algemene opmerking ?

Ik denk trouwens juist dat de dingen die jij noemt wel op internet te vinden zijn. Ik zei to-do's, maar bedoelde how-to's. Hoe je moet jailbreaken, applicaties installeren, en dergelijken staat al zo vaak uitgelegd overal dat ik er de meerwaarde niet van inzie om er daar nog meer van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
NL radio luisteren doe je het beste via MNPLight. Hiermee kun je zogenaamde .pls bestanden op je Touch zetten. In die pls-bestanden staan de adressen van de (Nederlandse) streaming radio stations. 3FM, 538, XFM enz enz.
Hier meer info over dit programmaatje: http://movenplay.gforge.inria.fr/
Deze source even toevoegen aan je installer: http://movenplay.gforge.inria.fr/iphone
MNPLight installeren, en daarna de pls-bestanden kopieren naar: /var/root/Library/MNPlight/radios/

Links voor Nederlandse stations vind je hier:
http://www.iphoneclub.nl/...ren-iradio.html#post13922

Overigens kun je nog veel meer met MNPLight, waaronder je touch calendar syncen met je google calendar, en bestanden op je touch editen / deleten / moven etc

G'luck!

Edit
Aanvulling:

een PLS-bestand moet je even zelf maken. Fire up notepad en paste:

[playlist]
numberofentries=1
File1=http://adres van streaming radiostation
Title1=Your station name
Length1=-1

waarbij je "adres..." vervangt door een link uit de post met NL-webstations, saven als whatever.pls en die uploaden naar de juiste directory op je Touch.

[ Voor 18% gewijzigd door theatman op 04-01-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds 1 uur me ipod gejailbreaked. werkt prima ik heb alleen 1 vraag.
hoe kan ik de achtergrond van mijn summerboard verranderen en heeft iemand nog programmatjes/spelletjes ofzo die je me aanraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:54:
Hallo, ik heb sinds 1 uur me ipod gejailbreaked. werkt prima ik heb alleen 1 vraag.
hoe kan ik de achtergrond van mijn summerboard verranderen en heeft iemand nog programmatjes/spelletjes ofzo die je me aanraad
Kijk eens op ipodtochfans.com want dit soort vragen zieik hier bijna elke dag. Gewoon zoeken via google gaat ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:16
ik ben sinds kort ook eigenaar geworden van een ipod touch (meegenomen uit NY). Nu zit ik met win vista ultimate x64. iemand die al iets gehoord heeft van een oplossing voor het gebruik met Itunes?

en nog een vraagje.

Ik zit hier met een Hotspot van telenet. Is er een mogelijkheid dat hij zodra ik safari open automatisch inlogt? Of moet ik telkens manueel de gebruikersnaam en paswoord gaan ingeven? Indien ik het moet ingeven, is er dan geen optie dat deze opgeslagen worden. Zoals bvb in firefox?

Voor de rest werkt 'm wel fijn.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

IceBlue schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:07:
ik ben sinds kort ook eigenaar geworden van een ipod touch (meegenomen uit NY). Nu zit ik met win vista ultimate x64. iemand die al iets gehoord heeft van een oplossing voor het gebruik met Itunes?

en nog een vraagje.

Ik zit hier met een Hotspot van telenet. Is er een mogelijkheid dat hij zodra ik safari open automatisch inlogt? Of moet ik telkens manueel de gebruikersnaam en paswoord gaan ingeven? Indien ik het moet ingeven, is er dan geen optie dat deze opgeslagen worden. Zoals bvb in firefox?

Voor de rest werkt 'm wel fijn.

greetz
Hier slaat ie draadloze netwerken automatisch op..de wachtwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:56:
[...]

Hier slaat ie draadloze netwerken automatisch op..de wachtwoorden.
Waarschijnlijk bedoeld die dat de hotspot open is maar dat je een account bij telenet moet hebben om er gebruik van te kunnen maken. Die je in telenet pagina moet intype als je voor de eerste keer safari opend.

En helaas het is geloof nog niet mogelijk om het op te slaan zodat die automatisch inlogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Dat zijn de passphrases van de WiFi-verbinding. Waar hij het over heeft is het onthouden van de logincombinatie van een hotspot waarop je in moet loggen voor een verbinding. En dat kan helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Klopt het volgende:
Vanaf Februari kan ik op mijn niet gejailbrakte Ipod touch third-party application draaien.
Want heb eigenlijk geen zin om mn touch te jailbraken en alles weer opnieuw erop te zetten(14 gig)
Als dit kan is er toch geen reden meer om te jailbraiken of zie ik iets over het hoofd

alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Touch 8gb binnen voor €239 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePupD schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:07:
Klopt het volgende:
Vanaf Februari kan ik op mijn niet gejailbrakte Ipod touch third-party application draaien.
Want heb eigenlijk geen zin om mn touch te jailbraken en alles weer opnieuw erop te zetten(14 gig)
Als dit kan is er toch geen reden meer om te jailbraiken of zie ik iets over het hoofd

alvast bedankt voor de moeite
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar er is nog niets bekend hoe Apple de third-party apps gaat implementeren en daarmee bedoel ik of iedereen zomaar apps kan gaan maken of dat ze eerst door Apple moeten worden gechecked. En wat zou de restricties waar de apps zich aan moeten houden, met een jailbreak kan een programmeur alles doen zonder dat Apple zegt he dat is gelocked.
Mooie prijs :) nog goedkoper als een iPod Classic.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nog gekker maken, ik krijg hem morgen binnen voor €222. :D
Gelijk deze case gekocht, die komt hopelijk morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Aargh die zwarte leren hoes (folio) van Belkin lijkt overal wel uitverkocht, iemand nog een webshop die ze nog wel heeft?

Overigens lukt WiFi ook nog niet, ik zou niet weten wat voor wachtwoord ik in moet vullen..van de router oid?

[ Voor 31% gewijzigd door RTS911 op 04-01-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTS911 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:18:

Overigens lukt WiFi ook nog niet, ik zou niet weten wat voor wachtwoord ik in moet vullen..van de router oid?
settings > WiFi Connection |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Sorry wil nog niet vlotten...ook bij instellingen werkt het niet. kan je wat meer uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Settings -> Wifi op je wifi router drukken en als die beveiligd is komt er vanzelf een pop-up die vraagt om je wachtwoord in te voeren. Dus je moet je WEP of WPA wachtwoord invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Is het met een ipod Touch ook mogelijk om via wifi muziek van m'n netwerkshares te beluisteren?

Dit is al zo lang iets dat ik zoek. Heb op m'n netwerk ik weet niet hoeveel muziek staan en zou daar graag doorheen willen browsen via wifi. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:16
ScottB schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:30:
Dat zijn de passphrases van de WiFi-verbinding. Waar hij het over heeft is het onthouden van de logincombinatie van een hotspot waarop je in moet loggen voor een verbinding. En dat kan helaas niet...
idd en is is wel héél jammer dat dit niet gaat! Zeker het paswoord. Dat is dan met letters en cijfers en daar wordt je niet goed van als je dat dan 15x per dag moet ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
Prachtig WiFi doet het! Heerlijk internetten op de Touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 03:10:
Is het met een ipod Touch ook mogelijk om via wifi muziek van m'n netwerkshares te beluisteren?

Dit is al zo lang iets dat ik zoek. Heb op m'n netwerk ik weet niet hoeveel muziek staan en zou daar graag doorheen willen browsen via wifi. Ben benieuwd!
google even op dot-tunes, volgens mij is dat hiermee mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Nee dat is niet precies wat ik zoek helaas. Bedoel echt het benaderen van shares op mijn pc (voor de muziek) dus bijv \\server\MP3\mp3bestand.mp3

Daar staan ze immers (op een windows server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eergister ook een iPod Touch gekocht, en direct met JailBreak de iPhone apps er op gezet _/-\o_
Wat een apparaat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
keldererik schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:58:
De mail app en google maps zouden ze makkelijk ook aan de touch gebruikers kunnen geven vind ik. :(
Heb die twee hier werkend staan, op mn iPod touch 16gb.

woops, zie dat dat niet mag |:(

[ Voor 12% gewijzigd door mat.hi.as op 05-01-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
keldererik bedoelt zonder te jailbreaken ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!