Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik hing m'n touch vandaag aan een wintel van een maat van me, toen is ie wel gaan opladen..Crackman schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:48:
Kunnen jullie je touch ook niet opladen via usb wanneer er geen itunes geinstalleerd is?
Ik had namelijk m'n computer geformateerd en wou m'n touch opladen. Nog geen itunes geinstalleerd dus en m'n touch laadde niet op!
Verwijderd
Verwijderd
Je kan toch in Itunes zelf het volume naar beneden brengen van alle nummers.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:39:
Ik heb een probleem met mijn iPod Touch, hij gaat namelijk te hard. Of beter gezegd, de combinatie van mijn oortjes met de Touch is qua volume niet zo succesvol. Het gaat hier om van die soort van boxjes die je om je oren hangt, voor mij ideaal aangezien die in-ear oortjes altijd uit mijn oren vallen. Probleem is dat zelfs op het laagste volume van de iPod ik het volume dat uit de oortjes komt nogal aan de hoge kant vindt, verder naar links schuiven resulteert in stilte. Ik neem aan dat dit ermee heeft te maken dat de weerstand van de Philips oortjes veel lager is dan bij die van Apple. Is dit op te lossen zonder nieuwe oortjes te kopen?
Ik ben benieuwd wat februari brengt
Misschien een raar verhaal, of zelfs wel bullshit, maar een vriend van mij had een ipod video icm oortjes die er niet bijhoorden, en die ipod was vrij snel naar de klote...Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:39:
Ik heb een probleem met mijn iPod Touch, hij gaat namelijk te hard. Of beter gezegd, de combinatie van mijn oortjes met de Touch is qua volume niet zo succesvol. Het gaat hier om van die soort van boxjes die je om je oren hangt, voor mij ideaal aangezien die in-ear oortjes altijd uit mijn oren vallen. Probleem is dat zelfs op het laagste volume van de iPod ik het volume dat uit de oortjes komt nogal aan de hoge kant vindt, verder naar links schuiven resulteert in stilte. Ik neem aan dat dit ermee heeft te maken dat de weerstand van de Philips oortjes veel lager is dan bij die van Apple. Is dit op te lossen zonder nieuwe oortjes te kopen?
Wow, ik zou willen dat ik dat had! Of jij hebt gewoon een 10x beter gehoor dan ik.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:39:
Ik heb hem altijd op maximaal met mijn standaard dopjes en bijna op maximaal met mijn cx300.
En vind het niet superhard ofzo..
Als je het onderstaande hoesje bedoelt, dan jep. Afgelopen week gekocht bij de MM, en ondanks dat ik in eerste instantie zoiets had van ''Sefaex schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:34:
Heeft iemand ervaring met die leather hoesje van Belkin van 35 euro bij mediamarkt ? (ze verkopen hem ook op de apple site)... op het eerste gezicht vind ik het maar een lelijk kut ding. Maar heb toch een hoesje nodig, die touch krast namelijk erg snel..

Verwijderd
Dan heb je vast en zeker gehoorbeschadiging, heb ook cx300 doppen en met het geluid net voorbij het midden is het perfect en mijn gehoor is maar 90%. En als je ze harder zet wordt het ook gewoon niet leuk voor je omgeving.Reef_91 schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:10:
[...]
Wow, ik zou willen dat ik dat had! Of jij hebt gewoon een 10x beter gehoor dan ik.
Ik heb hem altijd op maximaal met mijn standaard dopjes en bijna op maximaal met mijn cx300.
En vind het niet superhard ofzo..
Dat kan wel hoor, je moet er alleen voor zorgen dat die usb port genoeg stroom levert. Probeer het op de achterkant van je pc of op een poort van je laptop die genoeg voeding geeft. Ff proberen dus.Crackman schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:48:
Kunnen jullie je touch ook niet opladen via usb wanneer er geen itunes geinstalleerd is?
Ik had namelijk m'n computer geformateerd en wou m'n touch opladen. Nog geen itunes geinstalleerd dus en m'n touch laadde niet op!
Ik laad m'n iPhone ook elke dag op aan m'n Dell notebook op het werk. Zit geen iTunes op...kwestie van de juiste usb poort vinden.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb hem meetal op ongeveer 8/10 staan qua volume op de fiets... in de trein op 5/10.. anders beginnen de mensen in de coupé te zeikenScottB schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:26:
Het gaat er natuurlijk ook om hoe lang je achter elkaar luistert. 10 minuten op vol volume moet kunnen, 3 uur niet. Zelf zet ik hem meestal op iets voor het midden (ik wel de Europese bescherming ervan afgehaald) als ik naar school (15 minuten fietsen) ga. Zit ik een uur in de trein, dan zet ik hem vaak wat zachter.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem....Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:26:
Hoe zit het met fotos overbrengen bij jullie? Dit werkt zo slecht, altijd maar maximaal 10 / 15 fotos dan stopt hij er ineens mee en de fotos zelf zien er heel lelijk uit. Allemaal rare kleuren erop enzo, moet ik ze soms eerst converteren? Nu zijn ze gewoon .jpg
Ik heb de foto`s die ik wil hebben in een aparte map gezet.
In I-tunes geef ik dan aan uit welke map hij moet synchroniseren.
Iemand een oplossing?
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Netjes, heb net zelf een Sleeve bij fabrixcases.com besteld.CAFC1905 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:05:
Ik heb gisteren mijn Sena case binnengekregen. Bevalt erg goed, ziet er chique uit!
Verwijderd
Er staan zeker mooie hoesjes bij. Ik vraag me alleen af hoe lang zo'n hoesje mee gaat. Ik zit namelijk te twijfelen tussen zo'n sleeve en een rubber hoesje. Ik denk alleen dat het mooier is in een sleeve. Natuurlijk is hij dan niet bestendig tegen vallen en de achterkant is niet altijd beschermd.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:50:
[...]
Netjes, heb net zelf een Sleeve bij fabrixcases.com besteld.
Maar om hem nou nog dikker te maken en ook nog is minder mooi.
Ben dus benieuwd hoe lang zo'n fabrixcase mee gaat
Verwijderd
Balen, ik weiger om europese prijzen te betalen. Dat er prijsverschil is vanwege invoerrechten etc etc, dat begrijp ik, maar het gaat er bij mij niet in dat vanwege dat het verschil in prijs 100,- moet zijn.
dat ding is zeker mooi is die al ergens in een normale winkel gespot ofzo?marcellux schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:32:
vind het hoesje van INCASE wel mooi, is nu ook verkrijgbaar via de Apple shop !
http://www.goincase.com/p.../protective-cover-cl56136
mijne krast niet doe er voorzichtig mee maar hier word die niet lelijker door en amper dikker. gewoon een veilig rubbertje
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Volgensmij heb ik dit hoesje ook bij de mediamarkt gezien... voor 20 euro !!!fingerhead schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:17:
[...]
dat ding is zeker mooi is die al ergens in een normale winkel gespot ofzo?
mijne krast niet doe er voorzichtig mee maar hier word die niet lelijker door en amper dikker. gewoon een veilig rubbertje
Waar heb jij je hoesje gekocht en welk merk is het hoesjes, wil namelijk zelfde hoesje gaan kopen
Verwijderd
Dat hoesje is volgens mij van www.fabrixcases.com. Of die ook op een andere manier te koop is weet ik niet....SpeedfreakR schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:38:
[...]
Waar heb jij je hoesje gekocht en welk merk is het hoesjes, wil namelijk zelfde hoesje gaan kopen, btw nice laptop
Yup daar besteldVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:58:
[...]
Dat hoesje is volgens mij van www.fabrixcases.com. Of die ook op een andere manier te koop is weet ik niet....
Verwijderd
Klopt, maar daar zijn ze van hard doorzichtig plasticSefaex schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:21:
[...]
Volgensmij heb ik dit hoesje ook bij de mediamarkt gezien... voor 20 euro !!!
Verwijderd
Heb het nu een uurtje getest in de trein en het bevalt me wel, kan zelfs trailers trailers kijken van Apple.com
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Dit gaat gewoon via een programmatje die je bluetooth internet sharing op je WM5/6 omzet naar wifi.
Verder moet je nog even een static ip instellen op beide apparaten. En op mijn touch even een dns invoeren.(opendns bijv.)
Hier een link naar hoe je het moet doen.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 13:53 ]
Zo.. Dat zou wel heel erg verschikkelijk relaxed zijnVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:00:
Ik heb mijn Samsung i600 wm6 gehackt zodat die de 3.5G internet connect via wifi uizend.
Dit gaat gewoon via een programmatje die je bluetooth internet sharing op je WM5/6 omzet naar wifi.
Verder moet je nog even een static ip instellen op beide apparaten. En op mijn touch even een dns invoeren.(opendns bijv.)
Hier een link naar hoe je het moet doen.
Alleen als ik er zo ff snel overheen lees is het alleen nog voor telefoon's die draaien op WM5/6 ?!
Niet voor bijv. mijn N95 Symbian toestel.
:O
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 15:29 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb daar ook last van, vind het echter niet echt storend want het valt alleen maar op als ik geen muziek afspeel, en daarvoor gebruik ik hemVerwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:59:
ik heb ook een ipod touch en wat een geweldig ding. Zit alleen met 1 probleem. Hij heeft namelijk constante lichte ruis. Las dat meer mensen er last van hadden. Ik wil hem alleen geen weken kwijt zijn. Zal dus mooi zijn als ik hem kon inruilen. Voor de rest werkt t fantastisch.
Verwijderd
Het valt ook op bij stiltes in muziek. En als ik aan het browsen ben zonder muziek, of een serie aan t kijken ben stoort het me ook. Het is geen ramp, maar ga hem toch proberen te ruilen. Ik las namelijk dat niet elke ipod het heeft. Als ik hem 2 weken kwijt ben hoeft het niet. Toch blijft het een geweldig dingMaksvr schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:53:
[...]
Ik heb daar ook last van, vind het echter niet echt storend want het valt alleen maar op als ik geen muziek afspeel, en daarvoor gebruik ik hem

Dus toen maar een iPhone besteld

Speaker was toch wel gewenst, vooral bij de Youtube app.
Ik hoop dat er binnenkort touches worden gesloopt en in parts worden verkocht...
Mocht er iemand zijn die z'n Touch ook aan stront heeft, en nog wel een heel glasplaatje heeft, dan zou ik graag met deze persoon in contact willen komen (ik denk trouwens niet dat dat er veel zijn, maar toch).
Verwijderd
Dat gaat denkelijk kostig worden, zo duur zelfs dat je beter gewoon een nieuwe kunt kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:22:
Damn zonde, kan je hem niet gewoon bij Apple ter reparatie brengen?
Ben zeer tevreden verder, scherm brightness op 100% ziet er echt wel mooi en helder uit. Veel feller dan mijn samsung 226BW tft. toetsenbordje werkt perfect btw, was eerst bang dat het lastig zou zijn om te typen maar dit valt heel erg mee
Edit: en ik ben er nog niet uit wat dat witte dingetje is en dat doorzichtige ding wat in de verpakking zit, moet ik dit in elkaar steken op een of andere manier zodat die kan staan?

[ Voor 14% gewijzigd door keldererik op 22-12-2007 16:51 ]
Verwijderd
Dat doorzichtige ding is een standaardje waarin je de iPod Toch in kan zetten.armano schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:58:
Ehm, volgens mij is het witte ding de 'dock-connector' en dat doorzichtige ding.. is dat niet voor de oordopjes o.i.d?
Verwijderd
Zijn trouwens alle 802.11b/g routers goed, of zijn er echt een paar merken/types waar ik voor moet uitkijken?
Je bedoelt dat die netwerkkaart dan als accespoint is ingesteld?ScottB schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:18:
Met een draadloze netwerkkaart schijnt het ook te kunnen, dus als je die hebt spaar je nog wat kosten uit ook
Verwijderd
Hoewel veel goedkoper, is dat niet echt een optie voor mij. Er is hier namelijk op mijn kamer geen pc te vinden, en ik kan niet tot erg laat de pc in mijn ouders' kamer aan laten staan. Als ik er nog eentje had liggen had ik hem wel gebruikt, maar dat is helaas niet het geval.ScottB schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:18:
Met een draadloze netwerkkaart schijnt het ook te kunnen, dus als je die hebt spaar je nog wat kosten uit ook
Het hoeft in principe ook niet snel te zijn, want ik heb al een bedraad netwerk in dit huis liggen, dus daar doe ik het niet voorkeldererik schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:17:
Ja linksys is een goed merk. Maar dat is meer configuratie comfort dan dat het sneller oid zou zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 17:34 ]
\agree geniaal ding alhoewel ik de WRT54GL heb maar ze werken beide perfect heb hem op mijn zolder staan en beneden gewoonweg topkwaliteit lekker snel geen problemen met muren of iets en werkt gewoon goed.
heb me touch nu al een tijdje ben er echt super blij mee
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Tesla M3LR '21
Bij Apple zelf niet.. en verder misschien dat er net ergens een aanbieding is, maar ik zou er niet op rekenen. Apple verlaagt de prijzen niet..Las Vegas schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:54:
Zou de Touch goedkoper worden na de feestdagen? Offuh?
Dat dachten ze met de iPhone ookEswip schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:22:
Apple verlaagt de prijzen niet..
Haters everywhere but I don’t really care

Tesla M3LR '21
Verwijderd
Je hebt hem gewoon op een apple id staan dus ja.CrashOne schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:23:
Heh ook last van lichte ruis, vooral bij zachtere muziek. Probleem is dat het een kerst cadeau was van het werk. Geen bon dus. Kan ik er zo bij apple mee terecht?
Ga naar de site en dan staat er ergens reperatie. Apple id invoeren en hij kijkt of je nog garantie hebt(1 jaar sowieso garantie). Dan sturen ze je een retour verpakking. Was bij mij de volgende dag in de ochtend al binnen, super service dus. En dan bel je een bepaald nummer om een afspraak van ophalen te maken. Heel simpel dus. Zelf heb ik het nog niet gebruikt, probeer t eerst in de winkel uiteraard.
Verwijderd
CrashOne schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:23:
Heh ook last van lichte ruis, vooral bij zachtere muziek. Probleem is dat het een kerst cadeau was van het werk. Geen bon dus. Kan ik er zo bij apple mee terecht?
Leuk kerstcadeau van het werk
Ik heb sinds gister een Ipod Touch, en wil nu de garantie activeren... maar er wordt mij nergens gevrgt dit te doen... waar kan dit:)
Bedankt
Ik heb nog even gezocht, en ik kan via apple wel een product laten registreren, maar dan zeggen ze we sturen je een bevestigingsmail en die krijg ik niet.
Weet wel dat ik het geode adres heb gestuurd want krijg wel een bevesitigingsmail toen ik mijn account moest activeren.,
Heeft iemand zijn Ipod Touch geregistreerd en waar werd dit gedaan...
[ Voor 43% gewijzigd door ThePupD op 23-12-2007 18:29 ]
Edit: bij instellingen heb ik alles gewist (wis iPod) en nu lijkt het weer te werken

[ Voor 10% gewijzigd door keldererik op 23-12-2007 17:38 ]
msr911NL, ik heb zelf ook een Samsung i600 met WM6 en ik heb de handleiding gevolgd maar krijg het niet voor elkaar. Kun je me een PM sturen om ervaringen uit te wisselen anders gaan we hier te ver off-topic... ;-) Lijkt me super om te kunnen doen dan hoef niet overal op zoek te gaan naar een open WiFi netwerkje.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:00:
Ik heb mijn Samsung i600 wm6 gehackt zodat die de 3.5G internet connect via wifi uizend.
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Daedalus op 23-12-2007 21:18 ]
En moest je kijken hoeveel mensen boos werden, zo'n geintje halen ze denk ik niet snel meer uit (hoewel ze het deels goed hebben gemaakt).
Verwijderd
Media Markt Den Haag heeft hem voor €279, maar dat is een aanbieding. Prijsverlaging zit er voorlopig nog niet in nee.Las Vegas schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:54:
Zou de Touch goedkoper worden na de feestdagen? Offuh?
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik heb een HTC Touch met WM6, maar ook mij is het (nog) niet gelukt...richard-5 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:32:
[...]
msr911NL, ik heb zelf ook een Samsung i600 met WM6 en ik heb de handleiding gevolgd maar krijg het niet voor elkaar. Kun je me een PM sturen om ervaringen uit te wisselen anders gaan we hier te ver off-topic... ;-) Lijkt me super om te kunnen doen dan hoef niet overal op zoek te gaan naar een open WiFi netwerkje.
En weer ontopic: Ik
Verwijderd
Had een tut gemaakt voor Richard die ik je ook wel kan sturen maar je hebt direct messages uit staan, stuur me even een PM met je email.Moejo schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:05:
[...]
Ik heb een HTC Touch met WM6, maar ook mij is het (nog) niet gelukt...Dus als jullie wat gevonden hebben, zouden jullie het dan met mij kunnen delen?
En weer ontopic: Ikmijn hoesje, zo'n fijn ding!
Oeps.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:39:
[...]
Had een tut gemaakt voor Richard die ik je ook wel kan sturen maar je hebt direct messages uit staan, stuur me even een PM met je email.
Alvast bedankt!
Heb het mailtje al ontvangen dus maar ff m'n mailadres verwijderd.
[ Voor 34% gewijzigd door Moejo op 24-12-2007 21:28 ]
Verwijderd
Ik zou je mail anders neerzetten, i.v.m. spambots en dergelijke: [naam] [at] [provider] [punt] [com]Moejo schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:57:
[...]
Oeps.Maar als ik jou een PM wil sturen zegt ie dat jij je direct messages uit hebt staan!
Anyway, hier is m'n mail: [snip]
Alvast bedankt!
Handigkeldererik schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:43:
http://www.itouchmap.com
zo heb je google maps op je touch zonder hem te hoeven jailbreaken![]()

Nu maar afwachten.

Verwijderd
1.1.2. En dat je geen verschil merkt is toch prima?Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:30:
Welke firmware hebben jullie op jullie touch staan? Ik heb er nu 1.1.1 opstaan, en merk eigenlijk niet echt een verschil... okja, buiten dat je kan toevoegen in je agenda..
Overigens dat je dingen kan toevoegen in je agenda vond ik nou wel een grote update, ondanks dat het een foutje van apple was om dat niet al bij release toe te voegen.
Verwijderd
Ik heb zo'n gevoel dat het geen foutje was, maar nadat mensen gingen zeuren zeiden ze maar van het is een foutje:P Iniedergeval, ik wist niet dat 1.1.2 het mogelijk maakten.Kiphaas7 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:52:
[...]
1.1.2. En dat je geen verschil merkt is toch prima?![]()
Overigens dat je dingen kan toevoegen in je agenda vond ik nou wel een grote update, ondanks dat het een foutje van apple was om dat niet al bij release toe te voegen.
Heb het met een of andere fix voor elkaar gekregen. Ik las trouwens op een forum dat als je je ipod restored vanaf jailbreak, dat er dan rotzooi in de mappen achter blijft. Is er een makkelijke manier dit op te schonen? Stel ik stuur m'n ipod een keer terug, wil ik toch zeker weten dat hij 100% clean is uiteraard.
Tevens vraag ik me af of ze een nieuwe ipod geven bij problemen als ruis. Als dat zo is, koop ik van te voren wel die invisible shield om hem gelijk erop te plakken. De achterkant krast namelijk razendsnel.
Verwijderd
Het blijft een gebruiksvoorwerp en als je gewoon voorzichtig doet komen er alleen hele lichte krasjes op die je toch bijna niet ziet als de achterkant vol met vingerafdrukken zit.keldererik schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:10:
de achterkant krast inderdaad snel... heb hem nog niet in mn broekzak gehad, alleen op dat bijgeleverde doekje gelegen en af en toe in mn handen gehad en toch zitten er 2 krasjes op de achterkant. Nu laat ik hem liggen totdat ik mn hoesje heb. Als ze die achterkant gewoon brushen komen er ook niet zo snel krassen op, net zo gebrushed als bij de iphone bijvoorbeeld (maar die heeft het weer aan de randen). Voorkant is scratch proef, achterkant niet
Tip, laat de vingerafdrukken op de achterkant zitten. Als je ze weg veegd met het doekje loop je risico om krasjes te maken

Voor mensen die hem heel zwaar bekrast hebben: http://todd.dailey.info/a...n-with-a-4-can-of-brasso/
Lijkt perfect te werken, bij mij is het niet nodig gelukkig maar goed. Misschien heeft iemand er wat aan
edit: vandaag mn noreve hoesje binnen, echt een goed ding! http://www.mp3shop.nl/pro...ase-apple-ipod-touch.html
hij klemt ipod vast aan de rand en de achterkant is dus compleet beschermd, doe je de voorkant dicht is hij helemaal beschermd. Top hoesje.
[ Voor 50% gewijzigd door keldererik op 28-12-2007 15:47 ]
Verwijderd
Hij past perfect en je merkt zowat niet dat die in je broekzak zit

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 16:52 ]
Verwijderd
Ik wil ook dat hoesje halen of een invisible shield. Ik vind t alleen niks dat paypal. Moet even uitzoeken hoe t werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:50:
Heb ook mijn hoesje binnen gekregen van Fabrixcases, en ik moet zeggen de kwaliteit is top.
[afbeelding]
kreeg mijn Fabrix hoesje vandaag binnenVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:50:
Heb ook mijn hoesje binnen gekregen van Fabrixcases, en ik moet zeggen de kwaliteit is top.
[afbeelding]

Dat is echt aaappeltje-eeitje!Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:25:
[...]
Ik wil ook dat hoesje halen of een invisible shield. Ik vind t alleen niks dat paypal. Moet even uitzoeken hoe t werkt.
Ff aanmelden, rekening nummer opgeven etc.
Dan krijg je 2 bedragen op je rekening gestort van Pay-Pal, bij mij was dat 0,10 en 0,17 cent en die moet je invoeren en dan kan je maar raak kopen.
Verwijderd
Ja dat heb ik nu gedaan. Op m'n rekening stond alleen J.R als naam maar ook JR. punten konden niet dus hoop dat die tweede goed was. Er staat dat het 4 dagen kan duren, even wachten dus.armano schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:25:
[...]
Dat is echt aaappeltje-eeitje!
Ff aanmelden, rekening nummer opgeven etc.
Dan krijg je 2 bedragen op je rekening gestort van Pay-Pal, bij mij was dat 0,10 en 0,17 cent en die moet je invoeren en dan kan je maar raak kopen.
Verwijderd
Ik heb via de Installer, een nieuwe source toegevoegd die het mogelijk maakt om de Apple iPhone Apps zo te downloaden en installeren via de installer. Allemaal goed en wel, maar het icoontje van de Weather applicatie blijft standaard. Ik heb Weather.png, Weer.png allemaal in de icon map gezet, Springboard ge-reboot, ipod ge-reboot, maar helaas, krijg altijd dat standaard icoontje te zien voor die Weer applicatie
Verwijderd
Damn khad beter ook zoiets gekocht een maand geleden, de front is nog ok, maar de achterkant... JEETJEVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:50:
[afbeelding]

*klikbaar
Ik ben dus serieus op zoek naar zo'n hoesje voor de iPhone. Ik zie dat dit geen probleem is bij Fabrixcases, alleen ik heb zit met de volgende vraag:Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:50:
[afbeelding]
Is dit hoesje krap genoeg om je iTouch 'beet-te-houden'? Ik bedoel zit 'ie goed klem in het hoesje?
Want ik zie nog gebeuren dat ik straks m'n iPhone uit m'n zak wilt halen en dat ik dan alleen maar het hoesje in mijn hand heb....gevolgd door een duur klinkend gekletter op de straat van de iPhone.

Verwijderd
Hij zit goed klemOemfoefoe schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:13:
[...]
Ik ben dus serieus op zoek naar zo'n hoesje voor de iPhone. Ik zie dat dit geen probleem is bij Fabrixcases, alleen ik heb zit met de volgende vraag:
Is dit hoesje krap genoeg om je iTouch 'beet-te-houden'? Ik bedoel zit 'ie goed klem in het hoesje?
Want ik zie nog gebeuren dat ik straks m'n iPhone uit m'n zak wilt halen en dat ik dan alleen maar het hoesje in mijn hand heb....gevolgd door een duur klinkend gekletter op de straat van de iPhone.
Verwijderd
Die achterkant ziet er wel heel erg uit, na een klein maandje zonder hoesje zitten er bij mij gelukkig alleen hele oppervlakkige krasje op en nu ik me hoesje heb zal dat wel zo blijven.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:04:
[...]
Damn khad beter ook zoiets gekocht een maand geleden, de front is nog ok, maar de achterkant... JEETJE
[afbeelding]
[afbeelding]
*klikbaar
Misschien even googlen hoe je je iPod achterkant weer een beetje kan polishen. En dan alsnog een hoesje nemen want het blijft een duur dingetje.
Verwijderd
waar haal je dat logotje van IloveTechno?Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:04:
[...]
Damn khad beter ook zoiets gekocht een maand geleden, de front is nog ok, maar de achterkant... JEETJE
[afbeelding]
[afbeelding]
*klikbaar
Verwijderd
Die achterkant ziet er inderdaag uit of hij keihard op steen is gevallen. Hoe heet trouwens die theme, ziet er nice uit.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:04:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
*klikbaar
Verwijderd
Als je in de buurt van Heemskerk of Delft woont kun je wel even komen kijken
Verwijderd
Verwijderd
Naast het feit dat je inderdaad flinke krassen erop heb zitten, en ik je dus sterk een hoesje aanraad, vraag ik me eigenlijk vooral af, welke theme dat is. Hij ziet er namelijk verschrikkelijk strak uit
mee eens, maar moet je hiervoor de Touch 'ge-jailbreaked' hebben?Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:35:
[...]
Naast het feit dat je inderdaad flinke krassen erop heb zitten, en ik je dus sterk een hoesje aanraad, vraag ik me eigenlijk vooral af, welke theme dat is. Hij ziet er namelijk verschrikkelijk strak uit
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:47:
[...]
offtopic:
Als je in de buurt van Heemskerk of Delft woont kun je wel even komen kijkenHet zijn prima hoesjes!
Ik kan in je profiel geen e-mailadres oid vinden. Contact mij even via mail welke is te vinden in mijn profiel (tevens mijn msn-account), dan houden we GoT verder schoon van dit soort offtopic geneuzel.
Voor thema's moet je de Touch inderdaad jailbreaken. Het meeste gebruikte programma daarvoor is Summerboardarmano schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:51:
[...]
mee eens, maar moet je hiervoor de Touch 'ge-jailbreaked' hebben?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ja dat moet. Als je dan vervolgens Summerboard hebt geïnstalleerd via de Installer.app, dan kan je er verschillende themes voor downloaden. Ik zit echter op dit moment niet in de buurt van een bruikbaar wifi netwerk, dus ik kan ze ook niet allemaal even uitproberenarmano schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:51:
[...]
mee eens, maar moet je hiervoor de Touch 'ge-jailbreaked' hebben?
Zal zo even kijken over de nadelen aangezien er 1 in mijn hoofd rondspookt en dat is dat het onstabiel en kortere batterijduur kan veroorzaken..Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:23:
[...]
Ja dat moet. Als je dan vervolgens Summerboard hebt geïnstalleerd via de Installer.app, dan kan je er verschillende themes voor downloaden. Ik zit echter op dit moment niet in de buurt van een bruikbaar wifi netwerk, dus ik kan ze ook niet allemaal even uitproberen
Ah.. da zijn 2 dingen..

Uit OP:
Zitten er ook nadelen aan verbonden ?
Jazeker, je iPod wordt er een stuk trager van en is veel minder stabiel. Crashes komen een stuk vaker voor op een gejailbreakte iPod dan op een 'gewone'. Daarnaast kan het zijn dat, omdat je gaat rotzooien in het filesystem van de iPod, je iPod nergens meer op reageert en je hem zal moeten herstellen. Er zijn zelfs enkele gevallen bekend waarbij de iPod 'bricked' was: hij reageert nergens meer op en ook herstellen werkt niet. Terugbrengen naar Apple heeft geen zin: aangezien het jailbreaken verboden is, is op het moment dat je toch jailbreakt je garantie verlopen.
OF! dat ik wacht tot, waarschijnlijk, februari op die kit die Apple uitbrengt.
Is er een jailbreak ervaringen topic?
[ Voor 40% gewijzigd door armano op 30-12-2007 22:09 ]
Verwijderd
Nochtans heb ik de ipod nooit laten vallen, die zit bijna constant in mijn zakken, waar ook ook munten, en sleutels inzitten... de voorkant is perfect, niks van krasjesVerwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:35:
[...]
En het is leuk om die positieve comment te lezen over dat theme, want ik heb het namelijk zelf gemaakt

Download & info kan je hier lezen: http://forum.onemorething...pic.php?t=110261&start=75
(wallpaper kan je uitschakelen)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 18:09 ]
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!