[iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.203 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik heb bij meerdere mp3's dat ze af en toe een fractie van een seconde zijn vervormd op de ipod, alsof ze "onderwater" zitten of dat ze heel even overslaan. Dit is niet zo als ik ze op een andere ipod of pc afspeel, dit moet dus gebeurd zijn tijdens het overzetten van pc naar ipod

hoe kan dit en hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

-Daniël- schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:34:
Om wat voor reden dan ook kan ik geen access krijgen tot de root van mijn iPod touch; zoals hier beschreven staat. Ik heb jailbreak uitgevoerd, WinSCP geinstaleerd, correct IP adres en root/alpine ingevoerd maar ik krijg connection timed out. Overal gezocht; niemand lijkt hetzelfde probleem te hebben.

Iemand?
Ik had hetzelfde. Ondanks dat SSH geinstalleerd werd tijdens het ontsnappen, moet je toch nog eerst "BSD subsystem" erop gooien. Even aan en uit moet dan het truukje doen.

Maar volgens mij beginnen we langzaam richting de verboden lijn te discussieren, dus :X

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een heel ander probleem en omdat het wel in de lijn van de ipod touch ligt stel ik mijn vraag maar gewoon hier. Ik heb videora nu ook gedownload en het converteren werkt prima. Alleen als ik materiaal van youtube wil downloaden kan ik het in de eerste plaats niet afspelen (flashplayer niet geïnstalleerd volgens videora, terwijl ik toch echt de laatste versie heb). En bij 99 van de 100 filmpjes krijg ik de melding "file not found (404)", als ik op download heb gedrukt. Het is me tot nu toe nog maar met 1 filmpje om die binnen te halen. Iemand dezelfde problemen hiermee gehad of oplossingen hiervoor'?

@ krayz: ik heb wel een soortgelijk probleem gehad deze week. Tijdens het beluisteren van een liveset begon die track (van ongeveer 120 minuten) opeens heel erg te haperen/stotteren. Waarom dat zo was weet ik niet. Even uitzetten en opnieuw aanzetten verhielp het probleem, maar toch zou zoiets niet moeten gebeuren. Ook heb ik al wel eens gehad dat de ipod halverwege een nummer zo oversprong naar het volgende nummer. Beetje vreemd allemaal.....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:21

mjl

Ugh

Klein "probleempje":

Bij somige files (video en MP3) wordt in de music player een verkeerde tijd (played/remaining) aangegeven en "scrollen" binnen het nummmer resulteerd in het opnieuw vanaf het begin afspelen van de track ?? (FW 1.1.2)
D3ft0n3 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 01:10:
[...]

Programma wat tot nu toe altijd (goed) heeft gewerkt bij mij:

Videora iPod touch converter

Gratis en werkt prima, succes!
Ik gebruik voor windows Super (c) erg handig, even wennen aan de interface. Ook de 480x320 resolutie is een optie dus ideaal voor de Touch. Hellaas nog geen funcite om subs (idx/sub of srt) er bij in te bakken maar het staat wel op de wishlist van de maker...

Wat is overigens een handige video bitrate? ik heb nu 384 gekozen maar vind het een beetje matig, maar de files blijven zo lekker klein ;) (45 min ~ 165Mb) ?
ricost schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:11:
Had het inderdaad al nagelezen in de manual maar bij mij veranderde het icoontje maar telkens niet.
Toen ik de iPod aan de lader had en muziek aan het luisteren was viel me zelfs op dat mn accu leeg ging! Conclusie : stroomadapter defect. Heb inmiddels een andere aangesloten en nu snap ik ook wat ze bedoelde in de manual :p

EDIT: Ben tot de conclusie gekomen dat mijn USB lader (origineel Apple) na enige tijd wachten wel weer laad maar dat maar 5 minuten volhoud. Dan stop het laden ineens, de iPod is dan nog niet vol.

Wanneer ik de FireWire lader (origineel Apple) van een collega aansluit blijft deze wel laden en merk ik ook dat mn iPod bijlaad. Heb natuurlijk ook mijn USB lader op de Nano van de collega getest en daar laad ie wel gewoon op 8)7.

Mijn lader komt uit het connection kit die ik toendertijd bij mn iPod 5G gekocht heb. Die zou toch normal moeten functioneren ?
- 1 effect: FireWire heeft 12V en kan meer vermogen leveren en laad daarom beter/sneller
- USB is 5V en 500mA, maar somige laders zitten daar iets onder (verdreven veiligheids overwegingen. Ook als je meerdere apparaten aan een (unpowered) USB hub knoopt zal de stroom verdeeeld worden over de diverse apparaten.
- Wellicht dat de iPod toch meer vermogen verbruikt dan de 5G, of je contactjes van de USB kant van de lader/laadsnoer zijn vuil en hebben daardoor een hogere weerstand en "snoepen" wat van je voltage weg.

[ Voor 69% gewijzigd door mjl op 16-11-2007 11:39 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:11:

@ krayz: ik heb wel een soortgelijk probleem gehad deze week. Tijdens het beluisteren van een liveset begon die track (van ongeveer 120 minuten) opeens heel erg te haperen/stotteren. Waarom dat zo was weet ik niet. Even uitzetten en opnieuw aanzetten verhielp het probleem, maar toch zou zoiets niet moeten gebeuren. Ook heb ik al wel eens gehad dat de ipod halverwege een nummer zo oversprong naar het volgende nummer. Beetje vreemd allemaal.....
dat werkt hier dus duidelijk niet. Heb nu zelfs een nummer ontdekt dat zo stottert en hapert dat het nummer " vastloopt" en de ipod automatisch naar het volgende nummer doorskipt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:08

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik weet niet of jullie het al wisten, maar wat mij net opviel: als je je iPod aansluit en er in iTunes op klikt, krijg je bij het tabblad 'Info' de mogelijkheid om bookmarks te synchroniseren. Ik gebruik Firefox, maar daarmee is het helaas niet mogelijk, bij mij staat alleen IE in het rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:52:
[...]

dat werkt hier dus duidelijk niet. Heb nu zelfs een nummer ontdekt dat zo stottert en hapert dat het nummer " vastloopt" en de ipod automatisch naar het volgende nummer doorskipt
bij mij precies hetzelfde.
hij stottert met erg veel nummers maar bij het nummer holding out for a hero van joss stone is het zelfs zo erg dat hij hem gewoon skipt :? . terwijl aan het nummer niets lijkt te mankeren want in itunes speelt hij gewoon goed af. erg vreemd en ik hoop dat het verholpen wordt binnenkort want als je een 299-399 apparaat koopt want eigenlijk met name als mp3 speler bedoeld is maar als hij zelfs dat niet goed kan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom om te updaten naar 1.1.2. Nu is mijn gejailbreakte stuf eraf en moet ik wachten op een nieuwe hack. Downgraden kan zeker niet? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Vraagje: in de iTunes store, op tabblad "Aanbevolen" (of hoe het eerste tabblad heet). Staat daar op de Touch ook:
"New Albums", "Wat is er gloednieuw" en "Genres" in de titel?
Waarbij de teksten dus door elkaar lopen?

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 17-11-2007 00:51 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
nog een vraag van mij: bij hoeveel dode pixels kan je een nieuwe touch krijgen? Ik heb er nu 1 op het midden van mijn scherm en daar baal ik flink van.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:09:
Stom om te updaten naar 1.1.2. Nu is mijn gejailbreakte stuf eraf en moet ik wachten op een nieuwe hack. Downgraden kan zeker niet? ;P
Mijn 1.1.2 is wel gejailbreaked anders.

Ik heb af en toe wat problemen met het converteren van videos. Er zijn bepaalde afleveringen van 24 bijvoorbeeld die volgens mij in een verkeerde framerate zijn, waardoor de geconverteerde versie slechts 1 keer in de halve seconde een nieuw beeldje laat zien. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Heeft iemand ervaringen met aankopen via macdiscount.nl ?
Ze hebben op dit moment de iPod touch 16GB in de aanbieding (hoe meer mensen er een kopen, hoe groter de korting), maar ik kan slechts weinig informatie over hen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor4 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 06:59:
nog een vraag van mij: bij hoeveel dode pixels kan je een nieuwe touch krijgen? Ik heb er nu 1 op het midden van mijn scherm en daar baal ik flink van.
alvast bedankt.
Ik had bij de mijne 1 dode pixel, en 2 dode subs. Terug laten sturen naar Apple, maar volgens hen was er niets aan de hand. Na 1.5 uur overleg in de MM, heb ik van hen een nieuwe gekregen.

Niet geschoten is altijd mis, zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:25:
[...]

Ik had bij de mijne 1 dode pixel, en 2 dode subs. Terug laten sturen naar Apple, maar volgens hen was er niets aan de hand. Na 1.5 uur overleg in de MM, heb ik van hen een nieuwe gekregen.

Niet geschoten is altijd mis, zal ik maar zeggen.
Bedankt voor de reactie, ik ga volgende week wel even bellen en proberen een nieuw exemplaar te krijgen, want de pixel stoort me erg.
Maar wat bedoel je met dode subs? Bedoel je luie pixels?
bedankt, Igor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lui waren ze niet, ik kreeg ze namelijk niet weg na intensief gebruik van oa Jscreen.

Gewoon duidelijk maken dat de pixel je idd erg stoort tijdens het bekijken van video's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er soms iemand een spam-fighter voor de iPod Touch ?
Ik krijg dagelijks rond de 90 spam-mails, plezant is anders als je ze elke keer moet gaan verwijderen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Leon O. schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:45:
Heeft iemand ervaringen met aankopen via macdiscount.nl ?
Ze hebben op dit moment de iPod touch 16GB in de aanbieding (hoe meer mensen er een kopen, hoe groter de korting), maar ik kan slechts weinig informatie over hen vinden.
Persoonlijk geen ervaring maar je zou op macfreak.nl kunnen kijken. De mensen die een iMac hebben besteld via macdiscount hebben deze binnen. Ik hoor alleen positieve berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 13:45
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:43:
Kent er soms iemand een spam-fighter voor de iPod Touch ?
Ik krijg dagelijks rond de 90 spam-mails, plezant is anders als je ze elke keer moet gaan verwijderen... :(
Dat is meer iets voor je mailserver dan voor je ipod touch.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de touch binnen!
maar weet iemand een goede site voor hoesjes voor de touch?

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 23:39
[google=hoesje voor de touch]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:55:
Ik heb net de touch binnen!
maar weet iemand een goede site voor hoesjes voor de touch?

bedankt.
Is al eerder gevraagd, maar dit is toch wel mijn favoriet..bestel hem binnenkort.

http://www.xtrememac.com/cases/touch/microshield_plus/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
matthijst schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:50:
Vraagje: in de iTunes store, op tabblad "Aanbevolen" (of hoe het eerste tabblad heet). Staat daar op de Touch ook:
"New Albums", "Wat is er gloednieuw" en "Genres" in de titel?
Waarbij de teksten dus door elkaar lopen?
Kan iemand dat ff checken? Kwestie van paar seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag wat hulp willen hebben met de volgende vragen.
Voordat ik een hoop geld uit geef wil ik het volgende graag weten.

Kan je muziek blijven afspelen terwijl je naar fotos kijkt.(Slideshow?)
Kan je de ipod touch gebruiken als memory stick.
Zijn er andere programmas dan itunes, die muziek etc op de touch kunnen zetten.
Zjin webmail en internet banking zonder problemen te gebruiken.
Kun je automatisch RSS feeds op de touch downloaden en bekijken?
Kan je direct podcasts downloaden op de touch.
Is het mogelijk om pdf bestanden te bekijken of "office' bestanden.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Veel van de antwoorden op je vragen zijn te vinden door dit topic door te lezen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:06:
Kan je muziek blijven afspelen terwijl je naar fotos kijkt.(Slideshow?)
Zeker.
Kan je de ipod touch gebruiken als memory stick.
Nee.
Zijn er andere programmas dan itunes, die muziek etc op de touch kunnen zetten.
Nee.
Zjin webmail en internet banking zonder problemen te gebruiken.
Ja.
Kun je automatisch RSS feeds op de touch downloaden en bekijken?
Met Google Reader werkt dit uitstekend, Mail heeft hier geen support voor.
Kan je direct podcasts downloaden op de touch.
Schijnt wel een 3rd party app voor gemaakt,
verder is het wel syncable.
Is het mogelijk om pdf bestanden te bekijken of "office' bestanden.
Ja, kan gewoon in de browser !
NP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Bedankt, de topic is nog al groot om even door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:44:
:) Bedankt, de topic is nog al groot om even door te lezen.
offtopic:
Daarom bestaat er zoiets als een quicksearch, bovenaan het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Vinden jullie ook niet dat de batterij tijdens het internettten/YouTube bekijken wel héél erg snel opgaat?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week zo een hoesje via fabrixcases besteld en helemaal niets gehoord. Betaald via paypal maar geen bevestigingsmail whatsoever. Zijn er andere mensen die al zo een iPod Touch hoesje hebben besteld, hoe verliep die bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:16
Heb één bevestigingsmail gekregen (ook betaald via Paypal) en na precies een week had ik 'm in huis.

[ Voor 13% gewijzigd door emiel74 op 19-11-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emiel74 schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:16:
Heb één bevestigingsmail gekregen (ook betaald via Paypal) en na precies een week had ik 'm in huis.
Wel een mail gehad via Paypal maar niet rechtstreeks van Fabrix, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:28:
[...]

Maak je niet druk, hij komt wel :) Ze communiceren niet optimaal, maar je hoesje komt echt wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:44:
[...]

Maak je niet druk, hij komt wel :) Ze communiceren niet optimaal, maar je hoesje komt echt wel aan :)
Ok, vond het alleen raar dat ik niks hoefde in te vullen. Een click en meteen naar paypal zonder te registreren etc. Komt wel aan, ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
.Arne schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:52:
Vinden jullie ook niet dat de batterij tijdens het internettten/YouTube bekijken wel héél erg snel opgaat?
Ja, maar bij youtube nog sneller als bij het surfen heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46

dbzfan

Nee.

Heb een touch 16 gb besteld! Nu wachten totdat de post hem afleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:16
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:28:
[...]

Dat klopt helemaal (tenminste, bij mij ging het ook zo). Nog even wachten dus (duurt ong een week voordat je 'm binnen hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Kaspers schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:39:
[...]

Zeker.

[...]

Nee.

[...]

Nee.

[...]

Ja.

[...]

Met Google Reader werkt dit uitstekend, Mail heeft hier geen support voor.

[...]

Schijnt wel een 3rd party app voor gemaakt,
verder is het wel syncable.

[...]

Ja, kan gewoon in de browser !

[...]

NP.
Hoewel, mijnpostbank.nl crasht steeds. Zijn er nog anderen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

.Arne schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:52:
Niet zo raar, streamen via WiFi .... en video/geluid + wifi op max, dat kost je sap. Als Wifi niet gebruikt wordt staat die vast uit, dat zal wellicht de helft (of meer) van je verbruik schelen!

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Laatst online: 01-01 19:51
ik heb inderdaad ook dat mijnpostbank.nl crashed en soms kan ik me hotmail niet in. Nog andere met hetzelfde probleem misschien?
Verder ben ik er wel tevreden over. Heb een nou anderhalve maand denk ik. Opzich leuk enzo dat WI-FI maar ik zal ehm hoofdzaklijk toch voor muziek gebruiken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 22:17
matthijst schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:42:
[...]

Kan iemand dat ff checken? Kwestie van paar seconden...
Teksten op het eerste tabblad lopen door elkaar heen bij mij.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Heeft hier eigenlijk al iemand eens de klok volledig uitgeprobeerd, ik heb er namelijk een probleempje mee. Als ik naar bed ga, sluit ik mn iPod aan op een stel speakertjes, zet muziek aan en stel de klok in op 15 minuten, waarna hij de iPod moet sluimeren. Maar dit lijkt hij niet altijd even goed te doen: ik heb een aantal keer gehad dat ik 's ochtends de muziek nog hoorde afspelen van de hele avond. Vervolgens is de accu bijna leeg en heb ik geen iPod :{ De eerste keer dacht ik dat ik was vergeten de klok aan te zetten, maar als het dan een tweede, derde en vierde keer gebeurt denk ik dat het toch ligt aan de iPod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
driedees schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:50:
Teksten op het eerste tabblad lopen door elkaar heen bij mij.
Thanks.

mijnpostbank.nl crasht ook bij mij trouwens... Ging op 1.0.2 wel goed, 1.1.1 weet ik niet zeker, maar nu op 1.1.2 crasht hij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Laatst online: 01-01 19:51
Ik heb soms trouwens het probleem dat me ipod bepaalde muziek niet wilde afspelen.
Van de week had ik een nieuw album erop gezet wat ie gewoon in ze totaal niet wilde afspelen.
na het opnieuw synce van het desbetreffende album wilde hij het wel allemaal afspelen.

Zijn er meer mensen die dit zijn tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
ik heb nu sinds kort ook de touch 16g <3 dixons 20% korting ^^

maar ik vroeg me af of de touch kon communiceren via de USB WiFi stick van Datel voor de Nintendo DS en Wii?? weet niet of iemand dat al heeft geprobeerd of zijn huidige verbinding zo is. of iemand al gewoon weet of het wel of niet werkt zou fijn zijn.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:21
Iemand hier die weet of vpn support ergens verstopt zit in een ipod touch?

Iphone heeft het wel volgens mij, en ik heb het nogal nodig om wifi te gebruiken op de TU Delft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiphaas7 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:29:

Iphone heeft het wel volgens mij, en ik heb het nogal nodig om wifi te gebruiken op de TU Delft. :)
instellingen -> algemeen -> netwerk -> vpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:31:
[...]

instellingen -> algemeen -> netwerk -> vpn
Volgens mij heb jij dan toch een andere ipod dan ik. ;)

Instellingen -> algemeen heeft de volgende items bij mij (ipod touch 1.1.2 16GB)
  • Info
  • Achtergrond
  • Datum en Tijd
  • Landinstellingen
  • Automatisch slot
  • Cijferslot
  • Geluidseffecten
  • Toetsenbord
  • Stel opnieuw in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kiphaas7 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:29:

Al zou er VPN support in zitten, dan nog heb je er op de TU Delft niets aan, aangezien die alleen werkt met de Cisco VPN client. Alle andere clients werken niet. Aangezien de iPod touch ook geen 802.1x ondersteunt, is het enige wat eventueel zou werken TUDelft-weblogin, maar daarvoor heb je een gastaccount nodig (wat anders is dan je NetID).

[ Voor 29% gewijzigd door Daedalus op 21-11-2007 11:36 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
Daedalus schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:35:
[...]
Al zou er VPN support in zitten, dan nog heb je er op de TU Delft niets aan, aangezien die alleen werkt met de Cisco VPN client. Alle andere clients werken niet. Aangezien de iPod touch ook geen 802.1x ondersteunt, is het enige wat eventueel zou werken TUDelft-weblogin, maar daarvoor heb je een gastaccount nodig (wat anders is dan je NetID).
Gedverdemme, achja het was te proberen. Nu maar hopen dat de TU ooit overgaat naar een vriendelijkere wifi authenticatie.

Het was ook te mooi om waar te zijn, achja, dan toch maar weer achter een van de overvolle werkplekken kruipen en naar IE6 kijken. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Kiphaas7 op 21-11-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Kiphaas7 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:35:
[...]

Volgens mij heb jij dan toch een andere ipod dan ik. ;)

Instellingen -> algemeen heeft de volgende items bij mij (ipod touch 1.1.2 16GB)
  • Info
  • Achtergrond
  • Datum en Tijd
  • Landinstellingen
  • Automatisch slot
  • Cijferslot
  • Geluidseffecten
  • Toetsenbord
  • Stel opnieuw in
Dit heeft te maken met of je hem gejailbreakt hebt of niet, na het jailbreaken krijg je die optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op woensdag 21 november 2007 @ 01:01:
Heeft hier eigenlijk al iemand eens de klok volledig uitgeprobeerd, ik heb er namelijk een probleempje mee. Als ik naar bed ga, sluit ik mn iPod aan op een stel speakertjes, zet muziek aan en stel de klok in op 15 minuten, waarna hij de iPod moet sluimeren. Maar dit lijkt hij niet altijd even goed te doen: ik heb een aantal keer gehad dat ik 's ochtends de muziek nog hoorde afspelen van de hele avond. Vervolgens is de accu bijna leeg en heb ik geen iPod :{ De eerste keer dacht ik dat ik was vergeten de klok aan te zetten, maar als het dan een tweede, derde en vierde keer gebeurt denk ik dat het toch ligt aan de iPod..
met sluimer blijft je muziek spelen, is altijd zo, ook als je handmatig op sluimer zet (scherm uit enzo). muziek stopt pas als ipod leeg is/ uit is / pauze gedrukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Maar soms doet hij het ook wel. Dan zet ik hem op een kwartier, maar dan lig ik dan nog wakker en hoor ik hem uit gaan. Dus dat geldt ook weer niet altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je beter een playlist maken met maar een paar nummers, die dan aanzetten, en dan stopt het daarna gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:40:
Maar soms doet hij het ook wel. Dan zet ik hem op een kwartier, maar dan lig ik dan nog wakker en hoor ik hem uit gaan. Dus dat geldt ook weer niet altijd..
Heb dit ook eens getest en de Touch stopt inderdaad met afspelen na het verstrijken van de ingestelde tijd. Je moet alleen wel elke keer dat je de Timer weer gaat gebruiken de optie 'Als timer eindigt' opnieuw op 'Sluimer iPod' instellen en uiteraard niet vergeten om op 'Bewaar' te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moumentai
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-07 09:54
Weet iemand hoe je kan downgraden naar versie 1.1.1 van de iTouch? Kom er niet helemaal uit ook betreft jailbreaken via Windows PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
Moumentai schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:24:
Weet iemand hoe je kan downgraden naar versie 1.1.1 van de iTouch? Kom er niet helemaal uit ook betreft jailbreaken via Windows PC.
Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST! ;) Denk niet dat je veel hulp mag verwachten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
Moumentai schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:24:
Check m'n blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:57:
Misschien kan je beter een playlist maken met maar een paar nummers, die dan aanzetten, en dan stopt het daarna gewoon.
Of zorg ervoor dat het draad van je oordopjes ergens achter blijft haken, zodat wanneer je ligt te woelen in je slaap de plug eruit schiet en de muziek stopt. :P

Verwijderd

Civic519 schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:16:
[...]

Als je het nodig hebt om bijvoorbeeld je muziek te skippen kun je dit ook doen door twee keer op de home knop (toch?) te drukken. Ben ik gister ook per toeval achter gekomen :) werkt ook als je aan het browsen bent best handig.
Hej, dit is inderdaad een goede tip! thnx.

• fingerhead
Cache schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:27:
[...]

Of zorg ervoor dat het draad van je oordopjes ergens achter blijft haken, zodat wanneer je ligt te woelen in je slaap de plug eruit schiet en de muziek stopt. :P
ruben weer met zen denderende opmerkingen :P

echt heerlijk is dit ding lekker series kijken waar ik thuis geen tijd voor hebt in de bus (A)

btw als je de touch aansluit via de usb op je pc of mac heb je dan internet automatisch of? moet het echt via wifi?

[ Voor 24% gewijzigd door fingerhead op 22-11-2007 09:41 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Igor4
het moet helaas echt via wifi, mischien kan dit ooit verbeterd worden met een update. :P

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mijn pa zit nu in Hong kong en ik wil hem een ipod touch mee laten brengen, dit omdat de ipod touch prijs technisch gezien daar 'iets' voordeliger is :P Nu is alleen mijn vraag welke nadelen kleven hier aan ? Zoals bijvoorbeeld de taal kan deze naar NL worden gezet? (niet perse nodig maar toch) Werkt wifi ook gewoon hier in NL met zo'n geïmporteerd apparaatje?

Al met al waar moet ik op letten, en werken alle functies van het apparaatje hier in NL ook?

Verwijderd

Als er geen nederlandstalige software op staat (wat me logisch lijkt) moet dat via itunes toch wel te veranderen zijn lijkt mij.

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:48:
Als er geen nederlandstalige software op staat (wat me logisch lijkt) moet dat via itunes toch wel te veranderen zijn lijkt mij.
Okj :) , ben met engels ook tevreden maar vroeg me af of het kon. Maar wat betreft de andere functionaliteiten? Niet dat ik dalijk met de touch hier zit en dat ik er dan achter kom dat hij niet volledig functioneert door verschillende landen standaarden of dergelijke.

Iemand ervaring met een geïmporteerde touch uit het land der spleetogen?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

HammerNL schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:56:
[...]

Okj :) , ben met engels ook tevreden maar vroeg me af of het kon. Maar wat betreft de andere functionaliteiten? Niet dat ik dalijk met de touch hier zit en dat ik er dan achter kom dat hij niet volledig functioneert door verschillende landen standaarden of dergelijke.

Iemand ervaring met een geïmporteerde touch uit het land der spleetogen?? :+
Volgens mij zit in de touch alle talen! want als ik namelijk mijn taal wil instellen met mijn Ipod touch (16gb) :D dan zie ik vrij wel alle talen er in staan. maar als het 50 euro verschil heeft of minder zou ik hem toch in nederland aanschaffen! omdat het om garantie redenen beter uitkomt.

p.s. nog een vraagje ik zag dat er in itunes firmware versie 1.1.2. beschikbaar is. maar mijn vraag is nu als ik de firmware update toepas in een lege itunes (ivm. met nieuwe mac computer) blijven dan wel alle bestanden (muziek films en foto's) op m'n ipod staan??

alvast bedankt!

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Orry schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:35:
[...]

Volgens mij zit in de touch alle talen! want als ik namelijk mijn taal wil instellen met mijn Ipod touch (16gb) :D dan zie ik vrij wel alle talen er in staan. maar als het 50 euro verschil heeft of minder zou ik hem toch in nederland aanschaffen! omdat het om garantie redenen beter uitkomt.
Heb ff gekeke het verschil is €100,- dus vind het toch wel verleidelijk,zeker als ik weet dat het allemaal werkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Op apple producten zit internationale garantie. Bovendien zit overal minimaal engels op, wat mij toch wel voldoende lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
lowfi schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:49:
Op apple producten zit internationale garantie. Bovendien zit overal minimaal engels op, wat mij toch wel voldoende lijkt.
Ja klopt van die garantie had ik ergens gelezen jah, maar wifi bijvoorbeeld zou dat werken of gebruiken ze daar een andere standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 17-09 15:49
HammerNL schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:59:
[...]

Ja klopt van die garantie had ik ergens gelezen jah, maar wifi bijvoorbeeld zou dat werken of gebruiken ze daar een andere standaard?
802.11a/b/g zijn wereldwijde standaarden !
Dus ja je wifi werkt hier ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
Orry schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:35:
[...]

p.s. nog een vraagje ik zag dat er in itunes firmware versie 1.1.2. beschikbaar is. maar mijn vraag is nu als ik de firmware update toepas in een lege itunes (ivm. met nieuwe mac computer) blijven dan wel alle bestanden (muziek films en foto's) op m'n ipod staan??
Nee.

[ Voor 12% gewijzigd door Chiron op 23-11-2007 13:37 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Hmm lekker kort....

Nee, want de firmware overschrijft het hele geheugen. Je moet dus na de upgrade opnieuw je bestanden er op syncen. Het kost even tijd maar aan de andeere kant voorkomt apple hiermee "defecte database problemen".
HammerNL schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:35:
[...]

Heb ff gekeke het verschil is €100,- dus vind het toch wel verleidelijk,zeker als ik weet dat het allemaal werkt :9
100 euro, koop 'm lekker in hongkong! Laat je vader even testen of ie het doet (USB ladertje mee of aan z'n laptop met itunes erop) voor hij terug vliegt, verder kun je er weinig een buil aan vallen....

[ Voor 38% gewijzigd door mjl op 23-11-2007 14:32 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Heb gisteren een iPod Touch gehaald omdat mijn oude apparaat kapot was gegaan. Fantastisch apparaat! Enige nadeel tot nu toe is dat hij geen 802.1x ondersteunt, waardoor ik geen gebruik kan maken van draadloos internet op de universiteit etc.

Ik verheug me nu al op het moment dat de SDK uitkomt. :)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik heb m'n 16 gb touch net binnen... nog niks mee kunnen doen, nu aan het synchroniseren...

Maar hij is dunner dan ik had gedacht :D En super mooi beeldscherm.

Ik heb hem trouwens via MP.. voor 280 euro.. zal natuurlijk wel niet helemaal pluis zijn, maar 400 euro is me te veel van het goede.

Hmm is er al een oplossing voor het probleem met de "25 meest gespeelde nummers"
Deze geeft hij niet goed weer... ik heb 1.1.2..

[ Voor 47% gewijzigd door dbzfan op 23-11-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of er in de nabije toekomst nog een keer ondersteuning komt voor 64bit platforms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers, HELP!

Ik heb een serieus probleem met mijn ipod touch! Nadat ik gisteren eindelijk mijn allereerste mac in mijn handen kreeg, nl. een macbook, besloot ik daarnet om ook mn ipod touch te gaan syncen op mn mac! itunes gaf eerst de melding of ik de firmware wou upgraden naar 1.1.2, vervolgens drukte ik op ok. En dat had ik beter niet gedaan want nadat mn ipod terug heropstartte werkte de touch controls niet meer! en dat ging anders vanzelf. alleen de sleep en de home buttons werken nog. ik kan em dus ook niet volledig afzetten! Dan heb ik maar op restore gedrukt en werd ie dus helemaal gereset maar de touchcontrols werken nog altijd niet! ik heb er nooit hacks op geinstalleerd dus ik snap er niks van! help me aub.
Als kersverse switcher valt me dit toch wel tegen, maar voor de rest bevalt mac me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Remote Buddy voor de iPod Touch geprobeerd?

http://www.iospirit.com/i...=4596309G24aa296fb18bec66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaring met een houder voor in de auto?? Ben namelijk op zoek naar een passende voor mn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:39:
Heeft er iemand al ervaring met een houder voor in de auto?? Ben namelijk op zoek naar een passende voor mn iPhone.
Gewoon zo'n uneiverseel ding, paar euro bij de gamma, ff kijken of ie breed genoeg is en of er onderaan voldoende uitsparing is voor je dock connector!

Mocht je autoradio een audio/aux in hebben kan ik je dit aanraden: Lader en audio uitgang via de dock connector:

Afbeeldingslocatie: http://www.sendstation.com/us/images/minibanner-smartcharge.jpg

Overigens een aantal andere accesoires die erg interessant zijn van dat merk.

[ Voor 29% gewijzigd door mjl op 24-11-2007 12:27 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Ik heb deze niet geprobeerd want ik heb geen mac, maar iets vergelijkbaars genaamd signals om itunes met je touch te bedienen heb ik wel en ik ben er niet zo heel tevreden over want je moet net als met dit programma alles bedienen in safari en daarom heeft het een flinke vertraging. maar je kan natuurlijk altijd eens een 30 day trial proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

@djozz: Even deze stappen doornemen, je muziek en films e.d. worden wel van je iPod verwijderd, maar die kan je erna natuurlijk makkelijk weer opzetten.

1) Hang je iPod aan je MacBook
2) Hou de slaap en home button ingedrukt, ook als de slider om je iPod volledig uit te schakelen in beeld komt, blijf je beide knoppen ingedrukt houden. Wanneer het Apple logo in beeld komt, laat je de slaap button los, maar blijf je de home-button ingedrukt houden.
3) Wanneer het symbool om de iPod aan iTunes te hangen in beeld komt, laat je de home-button los.
4) Open iTunes, wanneer je iPod niet herkend wordt, haal je hem even van je MacBook en plug je hem daarna weer in.
5) Klik nu in iTunes op 'Herstel'. (Misschien best de muziek nog niet laten synchroniseren, als het truukje namelijk niet gewerkt heeft, mag je helemaal opnieuw beginnen.)

Controleer dan of je iPod werkt, is dit niet het geval, moet je gewoon teruggaan naar de winkel.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjl schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:22:
Gewoon zo'n uneiverseel ding, paar euro bij de gamma, ff kijken of ie breed genoeg is en of er onderaan voldoende uitsparing is voor je dock connector!
...
Ik heb liever niet zon universele, maar eentje die er specifiek voor gemaakt is..

Toevallig heb ik vandaag een jackadapter aan mijn autoradio aangesloten. Moest wel een beetje snijden in de plug anders paste deze niet in de iphone.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Arne: bedankt voor je reply!

Nadat ik de home en sleep buttons voor een tijdje ingedrukt hield, werd ie gereset en toen werkte het weer perfect! Een zeer raar voorval, maar nu hoef mn ipod toch niet terug te sturen naar apple! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Geen probleem. :)

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Wat vinden jullie van de levensduur van de Ipod Touch (accu) ?
En zal Apple met firmware updates nog leuke elementen toevoegen aan de Ipod Touch (nieuwe functies etc)?
En als laatste vraag: Op school hebben we een draadloze verbinding van 10 MB/ps. En ik moet inloggen via VPN, kan dit met de Ipod Touch?

[ Voor 29% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 25-11-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat apple nog een keer met updates komt zodat ook oa weer en beursfuncties op de touch komen, net als de de iphone. En die vraag over het VPN netwerk is al vaker gesteld en als ik het me nog goed herinner is dat niet mogelijk omdat de touch dat type wifi niet ondersteund (daar kwam het op neer dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
fuzzyeyebrows1 schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:43:
Wat vinden jullie van de levensduur van de Ipod Touch (accu) ?
En zal Apple met firmware updates nog leuke elementen toevoegen aan de Ipod Touch (nieuwe functies etc)?
En als laatste vraag: Op school hebben we een draadloze verbinding van 10 MB/ps. En ik moet inloggen via VPN, kan dit met de Ipod Touch?
Begin volgend jaar komt een SDK dan kan je het lekker zelf maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
iemand hier die thuis een bedraadde adsl lijn heeft en die speciaal voor de touch. phone een accespoint apparaat heeft gekocht voor weinig geld?

of wat zou ik het beste kunnen gebruiken hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik had een album gekocht via iTunes op de iPod. Werkte allemaal geweldig!
Nu heb ik later de firmware geupgrade, en is het album verdwenen :(
Kan ik deze nog terug krijgen?

De iTunes store op mijn iPod lijkt ineens ook de amerikaanse iTunes te zijn. De taalinstellingen van de iPod zijn overigens wel gewoon Nederlands.

Wat zou dit kunnen zijn?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

fingerhead schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:57:
iemand hier die thuis een bedraadde adsl lijn heeft en die speciaal voor de touch. phone een accespoint apparaat heeft gekocht voor weinig geld?

of wat zou ik het beste kunnen gebruiken hiervoor ?
In princiepe elke AP of router die b of b/g ondersteuning heeft, WPA beveiliging en MAC adress filter is ook wel handig. Een router die je als AP gebruikt heeft als voordeel dat er vaak nog een paar extra ethernet poortjes op zitten, een AP heeft dat over het algemeen niet.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:00
Heb al een sinds het begin iPod touch, en altijd standaard geupdate. Nadat de hype een beetje over ging, ben ik ook minder op forums en newssites gaan kijken om te kijken wat voor problemen of toevoegingen er bij zijn gekomen. Kom ik er net vandaag achter dat inmiddels de calendar functie is toegevoegd, en dat je ook afspraken in kunt voegen en dergelijke.
Nu gebruik ik voornamelijk google calendar als agenda, en dat wil ik dus eigenlijk synchen met mn touch, en dan ook terug synchen als ik wat toevoeg op mn touch. Weet iemand of dit mogelijk is? Zou je dat bijvoorbeeld met outlook kunnen doen, of kan dat alleen als je iCal en een Mac hebt? Of zijn hier andere prog's voor? Ik gebruik zelf windows XP op dit moment. Is er iemand die weet hoe dit werkt, en hoe ik dit kan doen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ff een quote uit vorige topic:
Zit ook heel sterk te twijfelen of ik een Touch ga kopen. Bezit nu een iPod Classic 60 gigabyte van 2 jaar oud. Die zit inmiddels vol met krassen, en onder het beeldschermpje zitten waterdruppels waardoor je dus de films minder goed kan bekijken.

Tevens is het mij nooit en te nimmer gelukt om m'n ipod vol te krijgen, dus het feit dat ik van 60 naar 16 gig ga is geen probleem. Gewoon de beste muziek/foto's/films uitzoeken.

En het introductie filmpje van de Touch heeft mij toch wel een harde plasser bezorgd.

Oftewel, als ik 2 December jarig ben moet ik mijn ouders (en Sinterklaas) maar is lief aankijken..
Is het het waard? :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het moet zeggen is het het zeker waard. Ik was eigenlijk nooit zo'n grote fan van de ipod totdat de touch op de markt kwam. En nu ik 'm eenmaal heb ben ik er ook erg blij mee. Ik vind gewoon de hele touchscreen interface geweldig (krijg je als je op je werk met 5 x 21" touchscreens mag werken :P). Het enige wat ik tot nu toe nog jammer vind aan de touch is dat je songteksten niet terug kunt kijken (zou wel handig zijn, zodat ik de tracklists van livesets kan bekijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Hmm zeer moeilijk... de ipod heb ik nu 4 dagen, en ik zie al wat krasjes op de achterkant. Ik heb een hoesje besteld op fabrixcases, maar dat kan nog wel 2 weken duren hoor ik hier... Nu twijfel ik of ik hem gewoon 2 weken thuis moet laten liggen, of hem gewoon moet gebruiken, maar dan zit ie al onder de krassen voordat ik hem in het hoesje kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Volgens mij gebruik je hem om muziek mee te luisteren, je hebt hem niet omdat hij zo mooi glimt (tip : spiegel) :+ Die paar krasjes kun je geestelijk wel hebben vermoed ik zo.

[ Voor 33% gewijzigd door Jungian op 26-11-2007 23:38 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 11:38

L01

Dan kan je tenminste zien dat tie gebruikt wordt ;)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

L01 schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:38:
Dan kan je tenminste zien dat tie gebruikt wordt ;)
Inderdaad dat vind ik ook. Ik heb er ook weer een paar krasjes op zitten, maar ik kan er mee leven.
Mijn oude 1st gen Nano is aan de voor en achterkant echt helemaal bekrast. Terwijl ik er toch normaal mee om ben gegaan. Maar ik gebruikte hem dagelijks! En dat is te zien ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:23

SambalBij

We're all MAD here

Woei, heb er ook eentje :):):)
Errug mooi apparaat hoor, en dat voor maar €260,- :P
(Volgens mij een foutje van de winkel. Afgelopen week had ik een nano gekocht met een actie van €20 korting bij inlevering van 2000 Airmiles. Vandaag hem geruild voor een Touch. Hebben ze die nano voor de normale €149,-- gecrediteerd, maar nóg een keer die €20,- korting toegepast. Dus totaal €40,- korting! (en misschien wel 2000 Airmiles in de min :P))

Hoewel ik het ergens niet had verwacht blijkt ook de Gear4 BluEye redelijk te werken. Weergave van teksten doet hij niet (telefoonnummer als je gebeld wordt of de frequentie van de radio - hij geeft alleen maar een scherm over een externe accessoire) maar hij werkt voor de rest wel. Mooi alternatief voor remote zolang er nog geen officiele remote is van Apple die werkt.

[ Voor 29% gewijzigd door SambalBij op 27-11-2007 00:18 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
ReCreator schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:59:
Ik had een album gekocht via iTunes op de iPod. Werkte allemaal geweldig!
Nu heb ik later de firmware geupgrade, en is het album verdwenen :(
Kan ik deze nog terug krijgen?
Ik heb hetzelfde, opeens is het album van Rooney verdwenen :(
Ik zal eens gaan zoeken op de Apple fora wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
Jup, hierzo. Heb het afgelopen vrijdag geprobeerd en het is echt g-e-w-el-d-i-g!
Ik kan het alleen maar aanraden. iTunes op je PC bedienen terwijl je met draadloze koptelefoon drie kamers verderop zit = een gave ervaring. Zeker omdat het een geweldige interface heeft. Ook ontzettend leuk dat je gewoon je desktop kan zien en gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
SambalBij schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:16:
Woei, heb er ook eentje :):):)
Errug mooi apparaat hoor, en dat voor maar €260,- :P
(Volgens mij een foutje van de winkel. Afgelopen week had ik een nano gekocht met een actie van €20 korting bij inlevering van 2000 Airmiles. Vandaag hem geruild voor een Touch. Hebben ze die nano voor de normale €149,-- gecrediteerd, maar nóg een keer die €20,- korting toegepast. Dus totaal €40,- korting! (en misschien wel 2000 Airmiles in de min :P))
hehe <3 Dixons
ik had eerst de nano gekocht had er toch spijt van dus maand later verkocht voor 100 en dan maar verlies maja moest een touch hebben dus ik naar de dixons.
ik zeg wil graag de ipod touch 8g. zij kijken maar ze dacht dat hem niet hadden alleen de 16g. ik zo dat vind ik me toch net iets te duur voor die paar gig meer. zij zo wacht heel even. pakt een kraskaart zij krassen. 20% korting. zegt ze zo even rekenen hoor 319 euro. vind je het zo goed zegt ze ik zo ^^ :P. 80 euro korting whoopie. dus uiteindelijk geen verslies gedraait op me iPods hehe en ben er nu heel tevreden mee muahah :P

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263841">De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen</a>!