Klein "probleempje":
Bij somige files (video en MP3) wordt in de music player een verkeerde tijd (played/remaining) aangegeven en "scrollen" binnen het nummmer resulteerd in het opnieuw vanaf het begin afspelen van de track ?? (FW 1.1.2)
Ik gebruik voor windows Super (c) erg handig, even wennen aan de interface. Ook de 480x320 resolutie is een optie dus ideaal voor de Touch. Hellaas nog geen funcite om subs (idx/sub of srt) er bij in te bakken maar het staat wel op de wishlist van de maker...
Wat is overigens een handige video bitrate? ik heb nu 384 gekozen maar vind het een beetje matig, maar de files blijven zo lekker klein

(45 min ~ 165Mb) ?
ricost schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:11:
Had het inderdaad al nagelezen in de manual maar bij mij veranderde het icoontje maar telkens niet.
Toen ik de iPod aan de lader had en muziek aan het luisteren was viel me zelfs op dat mn accu leeg ging!
Conclusie : stroomadapter defect. Heb inmiddels een andere aangesloten en nu snap ik ook wat ze bedoelde in de manual
EDIT: Ben tot de conclusie gekomen dat mijn USB lader (origineel Apple) na enige tijd wachten wel weer laad maar dat maar 5 minuten volhoud. Dan stop het laden ineens, de iPod is dan nog niet vol.
Wanneer ik de FireWire lader (origineel Apple) van een collega aansluit blijft deze wel laden en merk ik ook dat mn iPod bijlaad. Heb natuurlijk ook mijn USB lader op de Nano van de collega getest en daar laad ie wel gewoon op

.
Mijn lader komt uit het connection kit die ik toendertijd bij mn iPod 5G gekocht heb. Die zou toch normal moeten functioneren ?
- 1 effect: FireWire heeft 12V en kan meer vermogen leveren en laad daarom beter/sneller
- USB is 5V en 500mA, maar somige laders zitten daar iets onder (verdreven veiligheids overwegingen. Ook als je meerdere apparaten aan een (unpowered) USB hub knoopt zal de stroom verdeeeld worden over de diverse apparaten.
- Wellicht dat de iPod toch meer vermogen verbruikt dan de 5G, of je contactjes van de USB kant van de lader/laadsnoer zijn vuil en hebben daardoor een hogere weerstand en "snoepen" wat van je voltage weg.
[
Voor 69% gewijzigd door
mjl op 16-11-2007 11:39
]