Battlefield 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.358 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
maxers1973 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:24:
"This is not Battlefield 2, so people might not love all the choices that we've done," said Bach. "The world has moved on, so has DICE. We are changing stuff for the better, but you never know what the fans will say.

BF2 PC gameplay rest in peace.
Het hoeft natuurlijk niet per definitie slechter uit te pakken voor diegene die de BF2 gameplay hoog in het vaandel hadden staan.

Aantal pro's die reeds zijn bevestigd:
  • Prone
  • Selective fire
  • 64-player voor PC versie
  • Jets/Heli's/APC's/Tanks
  • Geluid beter dan in BFBC2
Cons:
  • Geen commander
  • Slechts 4 kits (echter indien geïmplementeerd zoals BF2142 heb ik er geen problemen mee)
Zal me alleen erg benieuwen of de hoeveelheid Fog of War (hoeveelheid rook en stof) wat minder wordt dan in BFBC2. Want hier wordt het zicht toch wel erg beperkt in sommige maps.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:52:
Het in multiplayer slepen van lichamen is dan ook pure onzin. Of je healt of revived iemand, of je laat m sterven. Als je er bij gaat staan of gaat slepen (= langzaam) ga je zelf ook een zekere dood tegemoet.
In ArmA II laat je iemand gewoon liggen, totdat je erbij kan en dat werkt prima en beter dan respawn delay :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Misschien al gevraagd maar niet kunnen vinden, ondersteund bf3 nou move van ps3 of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nero355 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:02:
[...]

In ArmA II laat je iemand gewoon liggen, totdat je erbij kan en dat werkt prima en beter dan respawn delay :)
Of je sleept iemand die net in het schootveld ligt snel even naar achter de muur zodat je niet meteen weer afgemaakt wordt? Ik zie zeer zeker wel voordelen hiervan...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Iemand ook opgevallen hoe onheilspellend dat geluid van de rpg klonk. Je hoort duidelijk de reflectie van de gebouwen in het geluid terugkomen.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:14:
[...]

Of je sleept iemand die net in het schootveld ligt snel even naar achter de muur zodat je niet meteen weer afgemaakt wordt? Ik zie zeer zeker wel voordelen hiervan...
En wat als er geen muur in de buurt is? Dan kan je hem dus niet reviven zonder gekilled te worden?

[ Voor 58% gewijzigd door Relief2009 op 02-03-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Indy91 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Het hoeft natuurlijk niet per definitie slechter uit te pakken voor diegene die de BF2 gameplay hoog in het vaandel hadden staan.

• Prone
  • Selective fire
Cons:
  • Geen commander
  • Slechts 4 kits (echter indien geïmplementeerd zoals BF2142 heb ik er geen problemen mee)
Zal me alleen erg benieuwen of de hoeveelheid Fog of War (hoeveelheid rook en stof) wat minder wordt dan in BFBC2. Want hier wordt het zicht toch wel erg beperkt in sommige maps.
Juist mooi dat die commandermode eruit is gesloopt. Stomme role, vooral in clanwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
[...]

Fijn, kan ik mijn stuurknuppel weer onder het stof vandaan halen.

Overigens ziet de nieuwe gameplay footage er toch echt strak uit.
Ik weet nu al dat ik tegen die tijd mijn systeem weer mag gaan upgraden, dit moet gewoon maxed out gespeeld worden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
Relief2009 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:30:
Iemand ook opgevallen hoe onheilspellend dat geluid van de rpg klonk. Je hoort duidelijk de reflectie van de gebouwen in het geluid terugkomen.

[...]

En wat als er geen muur in de buurt is? Dan kan je hem dus niet reviven zonder gekilled te worden?
Je MOET hem niet wegslepen. Je kan iemand ook gewoon direct reviven.

Maar als je squadmates even wat surpressing fire geven en jij krijgt de kans iemand naar een veilige plek te trekken, dan voegt dat zeker wel wat toe.

In die 600 uur dat ik BFBC2 en 600 uur dat ik BF2 heb gespeeld, ben ik al in veel situaties gekomen waar dit een leuke toevoeging zou zijn. Niet noodzakelijk, maar wel een leuke feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Laat alsjeblieft de Helo's weer lekker overpowerd zijn! Daboyz draaien alvast warm.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-04 15:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:14:
[...]

Nadeel... van die ventjes die denken grappig te zijn en je blijven slepen zodat je niet meer kunt spawnen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:54
ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

jagermeister schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:59:
[...]
Nadeel... van die ventjes die denken grappig te zijn en je blijven slepen zodat je niet meer kunt spawnen.
tja zo kan je overal wel een nadeel aan hangen, je kan ook elke keer gerevived worden en dan 3-4 x een death erbij krijgen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
jagermeister schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:59:
[...]
Huilie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-04 14:10
SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:20:
[...]

tja zo kan je overal wel een nadeel aan hangen, je kan ook elke keer gerevived worden en dan 3-4 x een death erbij krijgen -.-'
in bf2 krijg je geen death als je gerevived wordt. Sterker nog, je team verliest ook geen ticket. Een squadje medics kan daarom met 1 vlag nog een infantry-only clanmatch winnen. Wij spelen pas since kort I/O Karkand, maar bij de paar matches die we gedaan hebben is dit toch wel erg opgevallen.

Het reviven en steeds weer neegehaald worden is natuurlijk wel vervelend omdat je steeds weer opnieuw je spawntijd mag aftikken... Beter georganiseerde squads maken hier natuurlijk een inschatting in.. En ik roep ook nog vaak genoeg "no revice - "i'll spawn AT on Squadleader"... ahh ik hoop zo dat bf3 bf2 een beetje benaderd in gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

evilpin0 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:56:
Laat alsjeblieft de Helo's weer lekker overpowerd zijn! Daboyz draaien alvast warm.
Oemfoefoe, ze pesten me. Haal ze eens naar beneden! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 14:53

BiLo

PSN: toiletcleaner

[...]

en uiteindelijk 20 sec moet wachten voordat je kan spawnen... altijd jammer

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Dat vind ik in BC wel vervelend als medics je gaan reviven terwijl je onder vuur genomen wordt. Wordt je meteen weer afgeknald en gerevived en weer afgeknald. Vast wel herkenbaar.

Het voegt wellicht wel wat realisme toe als je weggesleept kunt worden, maar dat ze er voor gekozen hebben het niet in de MP te proppen, zal zijn redenen hebben.
Reageer dan gewoon niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

jagermeister schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:19:
[...]
Dat vind ik in BC wel vervelend als medics je gaan reviven terwijl je onder vuur genomen wordt. Wordt je meteen weer afgeknald en gerevived en weer afgeknald. Vast wel herkenbaar.

Het voegt wellicht wel wat realisme toe als je weggesleept kunt worden, maar dat ze er voor gekozen hebben het niet in de MP te proppen, zal zijn redenen hebben.
Daar doelde ik ook op, excuus als bf2 dat probleem niet heeft, dat weet ik zo snel niet meer. blijkbaar dus niet. Als je daardoor geen deaths krijgt is dat qua gameplay wel goed maar aan de andere kant, gewoon max 1 of 2 x reviven is ook niet erg imho. anders blijf je van die camper revivers houden die dan met een of twee medics blijven respawnen tot de rest van het squad er is. Die loophole is imho een beetje lame.

Dat ze het niet in bf3 doen is denk ik omdat het in feite niet heel veel toevoegd, wellicht in bf2 niet zo gewaardeerd werd en het best wel lastig in de game te bouwen valt voor de mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Steffeh die verkapte reclame die je maakt voor jouw site begint wel erg op te vallen...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:40

ronalddus

Buffalo77

Ziet er allemaal heel goed uit,

even een vraagje:

Weet iemand de levertijd als je dit spel bij amazon.co.uk of play.com koopt?
Daar is hij namelijk goedkoper.

Bedankt,

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 14:49
-Mike- schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:47:
Steffeh die verkapte reclame die je maakt voor jouw site begint wel erg op te vallen...
:/
Ik zie het probleem niet. Hij post degelijke artikels en in zijn artikels staan verwijzingen naar de major gaming websites. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 14:53

BiLo

PSN: toiletcleaner

ronalddus schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:52:
Ziet er allemaal heel goed uit,

even een vraagje:

Weet iemand de levertijd als je dit spel bij amazon.co.uk of play.com koopt?
Daar is hij namelijk goedkoper.

Bedankt,
dat zal tegen die tijd wel duidelijk worden... Q4

maar normaliter is het 1 a 2 dagen

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
[...]

• Prone
  • Selective fire
Cons:
  • Geen commander
Weer 4 classen? Ik hoop dat nu de medic bij de assault in zit? en de ammo bij de support zoals het hoort? Liefst nog een speciale medic class, maar er ging toch niets boven de vaste plekken met kistjes zoals in BF1942 en BFV. Dit gaat ook zeer de nade spam tegen, alleen vanaf die relaod points.

Ik zie toch weer teveel console invloed hier :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-05 22:55

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ga er maar vanuit dat de classes vrijwel identiek zullen zijn aan BFBC2

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:26:
Wookies die in huisjes campen met shotguns :/
medics met LMG's }:|
engineers met silenced wapens :F
enige die wel aardig goed zat was de assault maar waarom die die ammo pack kreeg is mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:26:
Weet jij hier meer van dan?

Het is immers heel goed mogelijk dat:
Assault klasse: Assault en Medic kits bevat
Recon klasse: Spec Ops en Sniper/Marksman kit (zoals de Recon unit in de USMC dat heeft IRL)
Support klasse: LMG kit
Engineer klasse: AT kit en Anti Air kit

Deze verdeling lijkt me meer logisch.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:34:
enige die wel aardig goed zat was de assault maar waarom die die ammo pack kreeg is mij onbekend.
Is logisch, doen ze om teamplay te forceren.

Een engi heeft (voor zijn RPG's enzo) nieuwe ammo nodig. Als de engi een ammo pack zou hebben zou die gaan lone-wolfen.
Medic had de med pack al, en de recon is niet voor niets 'recon' dus die een ammo pack geven is een beetje raar.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 93986 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Oemfoefoe, ze pesten me. Haal ze eens naar beneden! :+
Geweldig!! Krijg flashbangs, eh flashbacks naar de HuT server, Roodkapje, Tallman, Oempf..

BFBC2 vind ik erg panisch, en iets te CQC allemaal, in de vorige BF series kon je onopvallend rondlopen, zolang je je maar koest hield.. nu word je na spawnen een mark op de minimap en is er geen ontkomen meer aan, al zou je alle maps van bfbc2 aan elkaar vast leggen, dan was het nog de afstand naar de 1e vlag in El Alemein, waarin het grootste van BF1942 bij mij de indruk maakte.

Iets zegt me dat we naar BFBC2 gameplay schuiven, en het zo aktievol mogelijk moet in zo weinig mogelijk ruimte.. (kan de bonuspunten teller in beeld tenminste non stop gespamt worden lijkt me... ) Persoonlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg, maar ook hoe kleiner het luchtruim word en de in air battles ook weinig gaan voorstellen.. -O-

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

sain onez schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:16:
Geweldig!! Krijg flashbangs, eh flashbacks naar de HuT server, Roodkapje, Tallman, Oempf..
Schuif aan en richt je TS3 client richting hut-gaming.nl op een Vrijdag/Zaterdag/Zondag en geniet zou ik zeggen 8) Wel stoer dat jij mij hebt onthouden als die-hard zoals ik jou heb onthouden !!
Iets zegt me dat we naar BFBC2 gameplay schuiven, en het zo aktievol mogelijk moet in zo weinig mogelijk ruimte.. (kan de bonuspunten teller in beeld tenminste non stop gespamt worden lijkt me... ) Persoonlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg, maar ook hoe kleiner het luchtruim word en de in air battles ook weinig gaan voorstellen.. -O-
Ik hoop dat je ongelijk hebt... kan mij niet groot genoeg worden >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Haha, dat zou mss best wel eens leuk kunnen zijn weer...

Eerst een weekje oefenen, maar volgens mij hadden er paar al wat oren naar, nadat het bf3 nieuws aanwakkerde.

Ik baal ervan dat ik me bf1942 box met key niet meer kan vinden, ik zou graag nog eens Capture the Flag willen spelen in de woestijn O+

Iedereen hier een beta key, of zijn die niet zo makkelijk te verkrijgen, of nog altijd bij aanschaf van MOH?
wist niet dat deze ook van DICE was, dat is toch anders geweest in de MOH franchise, toch?
(heb ik niets eens gespeeld, mss toch maar eens doen..)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PC Gameplay beelden.

Volgens mij is dit de singleplayer, maar dit ziet er al goed uit. En er is duidelijk recoil, wat nog wel eens miste.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is er al bekend of je weer zoals vanouds suicide kan doen tegen revivers?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Larrs schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:05:
PC Gameplay beelden.

[video]

Volgens mij is dit de singleplayer, maar dit ziet er al goed uit. En er is duidelijk recoil, wat nog wel eens miste.
Ziet er absoluut EPIC uit. Zoals die gozer neervalt als ze dat gebouwtje uit komen, mijn maag draait om. Bijna te realistische kill. :o

Ik denk dat dit spel absoluut gaat roeleren en ik heb de PC editie gepreorderd bij Play.com, echter om eerlijk te zijn krijg ik hier vooralsnog helaas absoluut geen BF1942, BF Vietnam of BF2 gevoel bij. Het is eerder COD of Modern Warfare.

En dan kan DICE wel zeggen dat de wereld verandert maar verandering is zeker niet altijd verbetering.
Bij de BF serie tm BF2 hoort een bepaalde feel en wat mij betreft is die helaas losgelaten ten faveure van consoles, en de massa.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:56
Help!!!! schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:06:
[...]

Ziet er absoluut EPIC uit. Zoals die gozer neervalt als ze dat gebouwtje uit komen, mijn maag draait om. Bijna te realistische kill. :o

Ik denk dat dit spel absoluut gaat roeleren en ik heb de PC editie gepreorderd bij Play.com, echter om eerlijk te zijn krijg ik hier vooralsnog helaas absoluut geen BF1942, BF Vietnam of BF2 gevoel bij. Het is eerder COD of Modern Warfare.

En dan kan DICE wel zeggen dat de wereld verandert maar verandering is zeker niet altijd verbetering.
Bij de BF serie tm BF2 hoort een bepaalde feel en wat mij betreft is die helaas losgelaten ten faveure van consoles, en de massa.
Het gevoel dat ik erbij krijg is voor mij meer dat van Medal of Honor. Daar heeft Dice natuurlijk ook aan meegeholpen maar dingen zoals de HUD zijn onderhand precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22

The Zep Man

🏴‍☠️

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:34:
[...]

Wookies die in huisjes campen met shotguns :/
medics met LMG's }:|
engineers met silenced wapens :F
Op zich vind ik die verdeling niet slecht. Immers:
Medics zijn een ondersteuningsklasse. Een LMG is daarvoor het geschikte wapen.
Engineers combineren met spec ops: logisch. Er zijn veel maps waarin een 'pure' engineer nutteloos zou zijn en er zijn andere mappen waarin een 'pure' spec ops nutteloos zou zijn. Hierdoor wordt deze class tenminste vaak gebruikt.
Recon: in tegenstelling tot wat de meesten denken is de recon geen sniper. Ja, je kan hem gebruiken als bushwookie, maar echt effectief is het niet.
Assault krijgt een ammo pack omdat ze... assault zijn. Geen tijd om op zoek te gaan naar ammo. Zij zijn de ruggengraat van het team en moeten zich niet bekommeren om dat soort kleinigheden. ;)
Indy91 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:59:
[...]

Recon klasse: Spec Ops en Sniper/Marksman kit (zoals de Recon unit in de USMC dat heeft IRL)

Hey, de Battlefield 2142 verdeling. :)

Op zich vond ik die verdeling niet slecht, maar ik denk niet meer dat die terugkomt. In Battlefield 2142 was de Engineer wat ondergewaardeerd omdat hij eigenlijk alleen sterk was tegen voertuigen. De rest kon beter gedaan worden door andere rollen in het spel. Tenzij Battlefield 3 weer erg afhankelijk is van voertuigen, denk ik dat ze de layout van Bad Company 2 gaan overnemen.

[edit]
Af en toe mis ik nog wel mijn geliefde PK Rockets. Was heerlijk om snipers daarmee te treiteren. >:)

[ Voor 31% gewijzigd door The Zep Man op 02-03-2011 21:25 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 07-05 22:55

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Indy91 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:59:
[...]

Nee, ik weet hier niet meer van. Echter zie de laatste spellen in de reeks (BFBC2 en BFP4F) en je ziet dat ze de 4 klassen zoals in BC hanteren. Rekening houdend met de opmerkingen vanuit DICE dat ze een mix tussen BF2 en BFBC2 maken, waarbij veel mapdetails en voertuigen BF2-like zijn, kan je er al bijna vanuit gaan dat de classes a la BFBC2 zullen worden. Overigens vind ik zelf niets mis met die verdeling.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Laatst online: 11-02 17:59
Ik krijg echt zoveel zin om battlefield te spelen door de heisa rond bf3, welke bf vinden jullie de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Lizardz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:43:
[...]

Het gevoel dat ik erbij krijg is voor mij meer dat van Medal of Honor. Daar heeft Dice natuurlijk ook aan meegeholpen maar dingen zoals de HUD zijn onderhand precies hetzelfde.
Dat gevoel kreeg ik ook, ben daardoor gematigd enthousiast. Trailers van MoH zagen er ook prachtig uit. Maar ja, nog niks gezien van voertuigen/destruction en nog zo veel meer in de trailer, dus valt nog veel te verwachten :P.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 02-03-2011 21:51 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:02
thibaultvdb schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:30:
Ik krijg echt zoveel zin om battlefield te spelen door de heisa rond bf3, welke bf vinden jullie de beste?
Bad Company 2!

[ Voor 88% gewijzigd door Cornelison op 02-03-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
super idd ja , kan niet wachten weer eens flink wat bomb missies uit te voeren :)
hoop dat de multiplayer ook gewoon vet wordt qua graphics, grote mappen en game/team play
wat je ziet in de spoiler(singleplayer lijkt me) is leuk maar daar gaat het niet om op lange termijn.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lizardz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:43:
[...]

Uhh ja t zal wel vloeken zijn maar Cod Mohaa etc zijn voor mij beetje 1 pot nat. :X

We hebben nog weinig gezien dus we moeten voorzichtig zijn maar dat BF gevoel zie ik nog niet iig....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kreeg er ook MoH-gevoel bij en MoH vind ik top. Ik hoop dat het een flink opgepoetste MoH MP is met voertuigen en grote maps :9 Ik twijfel om al een pre-order te doen bij G2Play voor 30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Help!!!! schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:06:
[...]

Hier ben ik het volledig mee eens. Toen ik het filmpje van BF3 op de frontpage zag vond ik de graphics indrukwekkend, maar de Battlefield gameplay zoals we die kennen van BF/BF2 lijkt verloren gegaan. Op het moment speel ik actief BF2 en de gameplay voelt daar gewoon goed aan. En dan kun je nog wel zulke mooie graphics op het scherm toveren; als het niet lekker speelt dan gaat het na 3x spelen weer de kast in. Zouden ze mee willen liften op de hype van CoD en consorten?
Hopelijk wordt het een tof spel, maar voorlopig kijk ik met argusogen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Laatst online: 27-04 14:10
Ik moet ook zeggen dat die gerealeasde trailer me niet heel erg BF2 gevoel geeft, maar het is natuurlijk een singleplayer demo, waarbij een meer hectische omgeving wellicht beter past. Doorgaans gaan AI wat makkelijker neer dan de wat geoefende online speler. Daarbij wil je in single player wellicht ook wat snellere actie, om het een beetje enerverende te houden. De competitie in "kunde" zoals ik dat nu vaak in multiplayer BF2 ervaar ontbreekt natuurlijk in singleplayer en dat gebrek aan incentive moet dan opgevangen worden door meer kills.

Ik hoop dat als men bij DICE spreekt van een "echte opvolger voor BF2" dat ze het dan over gameplay. En dat ze met meegaan met de tijd doelen op de interactie met de omgeving en niet mee gaan in de trend waar CoD zo succesvol in is. Ik vind dat BFBC2 en MoH daarin al een leuk spoor zijn voor DICE. BF3 is nu de uitgelezen kans om zich te onderscheiden in een markt die veel te veel van elkaar kopieert en met oog op omzetveiligheid haar geld lijkt in te zetten op "bewezen" formules.

Wellicht heeft DICE met de productie van BFBC2 en MoH het vertrouwen en de ruimte van EA om een creatief product neer te zetten wat zich onderscheid op een manier waarin BF2 spelers zich in zullen herkennen. Laten we dan ook gelijk aannemen dat de ontwikkeling (PORT naar? O-) ) voor PS3 en XBOX de enige concessie is die DICE gedaan heeft naar EA. Het is fijn om te dromen :)
BF2 zonder twijfel :) - daarbij kost 'ie niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
Het spel lijkt op de een of andere manier steeds logger te worden..Steeds lomper... :N
Bf1942. Historie. :Y
http://www.gametracker.co...t=c_numplayers&order=DESC

Ik raad je aan om de Wake Demo te installeren.
Op deze server kan je die spelen. http://www.gametracker.com/server_info/82.73.84.95:14567/

[ Voor 97% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 02-03-2011 22:32 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Met kop en schouders: BF2! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tsss, zeker nooit een tank aan een lier met een Heuy bovenop een sniper gedropt, terwijl Jimi op de achtergrond jamte vanuit je radio :*)

Die irritante propaganda tekst van die Vietnamese loempia door die speakers zal ik ook me leven nooit vergeten ;)

nu zit die natuurlijk ook wel weer in de remake.. U not gonna live long, G.I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

edit: lama verkeerde link ff doorzoeken..

[ Voor 86% gewijzigd door Energy99 op 03-03-2011 00:42 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 22:34

DefLite

Why so serious?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ox_9jwcfHqs]
Onze analysis is af :)

[ Voor 17% gewijzigd door DefLite op 03-03-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kweenie maar dat filmpje is gewoon Bad Company 2?

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 03-03-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-04 23:08
heerlijke stem heeft die dude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

@Whyte klopt, die reacties zijn ook weer hilarisch :p
To Mr. Steve Petitt, The narrator, I would pay you to recite poetry next to my bed while i screw my woman. Is there a way I can contact you?

TheSeriousWhite 1 minute ago
This narrator's voice gives me a boner.

ControlWise 2 minutes ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Woeps foutje...

[ Voor 95% gewijzigd door DefLite op 03-03-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Thx voor de goede analysis. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ook voor mij met afstand: BF2. Het filmpje ziet er zeker strak uit, maar ik hou er helemaal niet van als ik "staff sergeant huppeldepup" moet voorstellen en van een of ander figuur in een filmpje wat opdrachten krijg. In BF2 ging je met je team aan de slag om de hele club tegenstanders naar 1 flag te duwen en de ronde te winnen. Die setting, die gameplay, dat wil ik weer terug. Dit ziet er inderdaad uit als de singleplayer, tenminste, dat hoop ik met grote hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

[/quote]

Nee lijkt mij niet. Oké, BC2 lijkt er wel wat op maar dan alleen de in game filmpjes
Maar als ik de game play zie van dit filmpje ziet de game play er meer uit zoals deBC2 in game filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19:24

d_star

Maharadja of the Year :-/

Zou er vandaag ook niet een multiplayer-trailer uitkomen?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:47
gyedema schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:50:
Ook voor mij met afstand: BF2. Het filmpje ziet er zeker strak uit, maar ik hou er helemaal niet van als ik "staff sergeant huppeldepup" moet voorstellen en van een of ander figuur in een filmpje wat opdrachten krijg. In BF2 ging je met je team aan de slag om de hele club tegenstanders naar 1 flag te duwen en de ronde te winnen. Die setting, die gameplay, dat wil ik weer terug. Dit ziet er inderdaad uit als de singleplayer, tenminste, dat hoop ik met grote hopen..
Dit is overduidelijk single player!!!
Sinds wanneer heeft BF cutscenes in de multiplayer. Afaik is Killzone 3 de enige shooter die gebruik maakt van cutscenes in de multiplayer (gelukkig niet storend).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Compizfox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:11:
[...]

Is logisch, doen ze om teamplay te forceren.

Een engi heeft (voor zijn RPG's enzo) nieuwe ammo nodig. Als de engi een ammo pack zou hebben zou die gaan lone-wolfen.
Medic had de med pack al, en de recon is niet voor niets 'recon' dus die een ammo pack geven is een beetje raar.
En hoe moeilijk was het nou om 5 classes te gebruiken, Zoals het altijd al geweest was? Bij BF2 had je zelfs 6 classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Commentaar bij onlangs vrijgegeven gameplay video (SP).

http://www.ign.com/videos...ttlefield-3-gameplay-demo

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 03-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

Jammer weer dat je nu al ziet in die filmpjes dat het herladen en bijladen van het wapen wat die vast heeft kompleet verkeerd is. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19:24

d_star

Maharadja of the Year :-/

Vlgens mij had ik ergens gelezen dat sowieso het hele wapenmodel, als ook de vijandelijke AI op dit moment in het filmpje placeholders zijn.

De echte wapenmodellen en AI worden nog ontwikkeld. Daarbij: het gaat om pre-alpha-footage, geef ze nog ff de tijd om e.e.a. te verbeteren man ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:04:
[/quote]

Nee lijkt mij niet. Oké, BC2 lijkt er wel wat op maar dan alleen de in game filmpjes
Maar als ik de game play zie van dit filmpje ziet de game play er meer uit zoals deBC2 in game filmpjes
Lijkt me wel. Nog de xbox versie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bulls schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:46:
[...]

En hoe moeilijk was het nou om 5 classes te gebruiken, Zoals het altijd al geweest was? Bij BF2 had je zelfs 6 classes.
7 zelfs _O_

Assault
Medic
Specops
Engineer
Anti-Tank
Recon
Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:46

Goner

What can I do you for ?

jagermeister schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:35:
Commentaar bij onlangs vrijgegeven gameplay video (SP).
Ik schrok me rot toen ze over die hond begonnen ... kreeg even CoD flashbacks met die stomme dog-packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

StealthyPeanut schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:31:
[...]

7 zelfs _O_

Assault
Medic
Specops
Engineer
Anti-Tank
Recon
Support
Recon?

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Goner schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:44:
[...]
Ik schrok me rot toen ze over die hond begonnen ... kreeg even CoD flashbacks met die stomme dog-packs.
Ja ik ook al. Ik vind het altijd zo zielig om honden dood te schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Anoniem: 360729 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:42:
Jammer weer dat je nu al ziet in die filmpjes dat het herladen en bijladen van het wapen wat die vast heeft kompleet verkeerd is. Zucht.
Oh mijn god, DE RELOAD SEQUENCE is niet realistisch, dat is me toch wat!.... :F
Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Anoniem: 360729 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:42:
Wat is er mis mee dan? (Serieuze vraag, geen retorische vraag :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Compizfox schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:17:
[...]

Wat is er mis mee dan? (Serieuze vraag, geen retorische vraag :))
In veel games word het "cocken" overgeslagen, ik ken het nederlandse woord niet eens ;)
Oftewel, magazine er uit, magazine er in zonder alles wat er bij hoort. Lekker boejend.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 03-03-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:22:
[...]

In veel games word het "cocken" overgeslagen, ik ken het nederlandse woord niet eens ;)
Oftewel, magazine er uit, magazine er in zonder alles wat er bij hoort. Lekker boejend.
Zover ik kan zien gebeurt het toch wel realistisch.

Indien je wapen leeg is (0 rechtsonder) en er wordt een nieuw magazijn geplaatst zie je het karakter het wapen doorladen. Nadien wisselt het karakter nog een keer van magazijn terwijl er nog 19 in het oude magazijn zitten (= er zit nog een patroon in de kamer) dan wordt het magazijn gewisseld zonder dat het wapen doorgeladen wordt (= realistisch anders zou je een patroon verspillen indien je het wapen doorlaad)

Tevens het patroon aantal lijkt te kloppen :) (30 indien het wapen leeg is en 31 indien je een nieuw magazijn plaatst als het wapen nog niet leeg is)

Klein detail is de selector stand. Die staat op semi auto (of 3rd burst) terwijl er full auto geschoten wordt :P

[ Voor 14% gewijzigd door o0SmOkE0o op 03-03-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:32
nog een leuke bug in de trailer.
wanneer je squad maatje word neergeschoten en je hem weg trekt dan gaat opeens zijn wapen zweven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm Wake Island weer? Die map is wel leuk en aardig voor WWII maar in modern setting is de grond oppervlakte veel te klein. Dikke air rape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Laatst online: 19:39
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze ook echt de 4 classes van bfbc2 aanhouden, ik zou me bijvoorbeeld de engie niet kunnen voorstellen zonder een degelijke smg.
Dan zou z'n use echt veel te situationeel zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Bulls schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:27:
[...]

Hmm Wake Island weer? Die map is wel leuk en aardig voor WWII maar in modern setting is de grond oppervlakte veel te klein. Dikke air rape.
In die aantal jaar tijd is het vast helemaal volgebouwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
De SMG's moeten echt mid to close range zijn, en niet alsnog als sniper kunnen fungeren. Mijpart geven ze de engineer alleen shotguns.

Ik hoop ook dat er niet teveel perks en troep komen, en alstublieft faction based weapons. En niet dezelfde kits voor beide (of alle) teams dat is toch zo goedkoop hè. Hoe moeilijk is het nou om verschillende kits te maken voor de teams. Gewoon US de M16 en M4 enzo terwijl de (noem ze maar MEC) de AK47, 74 en Galil etc.

Dat kan netzogoed met unlocks, maar houd het op zn minst realistisch want niet iedereen op de wereld heeft toegang tot dezelfde wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
fuck man

Fall (herfst) boven de evenaar, of onder de evenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

unfor schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:22:
[...]

Ik denk dat je doorladen bedoeld. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
vochtige schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:35:
fuck man

Fall (herfst) boven de evenaar, of onder de evenaar?
Boven denk ik he, want ze komen uit Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
Jorn1986 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:06:
[...]

Boven denk ik he, want ze komen uit Zweden.
Gaf ik mezelf valse hoop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

De echte wapenmodellen en AI worden nog ontwikkeld. Daarbij: het gaat om pre-alpha-footage, geef ze nog ff de tijd om e.e.a. te verbeteren man
View model animaties zoals deze gaan echt nog weinig tot geen verandering ondergaan voordat de game geshipped wordt.
Oh mijn god, DE RELOAD SEQUENCE is niet realistisch, dat is me toch wat!....
Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken.
Ik vind dat wel belangrijk bij een game die pretendeerd enigzins realistisch te zijn. Ik vind het net zo belangrijk als belichting en textures en al het andere. Plus het feit dat dit getrainde verkenners van de mariniers zijn en dat je dan toch mag verwachten dat er ook normaal met wapens omgegaan wordt.
Wat is er mis mee dan? (Serieuze vraag, geen retorische vraag )
Je ziet als het wapen leeg geschoten is dat het oude magazijn wordt verwijderd en een nieuwe wordt geplaatst. Daarna trekt hij aan de spangreep en lijkt het alsof hij deze gewoon loslaat.

Dit is gewoon nonsense. Als dit type wapen word leeg geschoten gaat na het schieten van de laatste patroon de afsluiter (het mechanisme die ervoor zorgt dat hulzen uit de loop worden getrokken en nieuwe patronen vanuit het magazijn de loop weer ingeduwd worden) in de achterste stand. Hij zit nu in feite deels in de kolf van het wapen. Als je dan het lege magazijn eruit haalt en vervolgens weer een volle erin, heeft het gewoon geen zin om aan de spangreep ( de bovenste greep waar die in het filmpje aan trekt ) naar achteren te halen want er is niks om naar achter te halen. Na het plaatsen van het nieuwe magazijn hoeft hij alleen de afsluiterstoppal ( een knopje aan de zijkant van het wapen ) in te drukken. Dan schiet de afsluiter weer naar voren en drukt dan een nieuwe patroon in de loop. Als die niet helemaal naar voren zit kan je nog de aandrukplunjer ( aan de andere kant van het wapen, gebruikt om de afsluiter verder te duwen als het wapen bijvoorbeeld vol zit met zand en niet goed uitzichzelf helemaal naar voren klikt) in drukken.

In het kort, de getrainde soldaat stopt er een nieuwe magazijn in en doet daarna een handeling die veel te omslachtig, onjuist en onlogisch is.

jet ziet ook het bijladen wanneer die nog 19 patronen heeft, dit gebeurt echter wel gewoon korrekt.
In veel games word het "cocken" overgeslagen, ik ken het nederlandse woord niet eens
Dat is ook in principe niet meer nodig zodra het wapen in gebruik is genomen.

Nogmaals ik weet dat het geen ramp is dat dit niet klopt maar ik vind het gewoon jammer. Het is net alsof ze naar slechte aktie films kijken en dan vervolgens aan het animeren gaan. Het is jammer dat daar niet gewoon een expert bij is gehaald, die gewoon duidelijk uitlegd hoe elk wapen werkt. En het klopt dat het alpha footage is placeholder view model animaties zoals deze vind je nergens, dit zijn gewoon de animaties die gebruikt gaan worden met hooguit wat minimale tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
edit: nvm :X

[ Voor 92% gewijzigd door Wizz15 op 04-03-2011 02:47 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

The Great HooD schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:08:
[...]

In die aantal jaar tijd is het vast helemaal volgebouwd :D
valt op zich wel mee, als is de runway ietsje langer dan in bf :+
http://maps.google.nl/map...pn=0.063673,0.077162&z=14

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Bulls schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:17:
De SMG's moeten echt mid to close range zijn, en niet alsnog als sniper kunnen fungeren. Mijpart geven ze de engineer alleen shotguns.
Gedeeltelijk mee eens.
Een AT-er en Vehicle Crew moet altijd miminaal een SMG (bijv. MP5) of anders een Carbine (bijv. M4/G36c) bij zich hebben en géén shotgun.

In het SP filmpje "Wrong part of Town part I" kun je volgens mij zien dat de AT-er een M4 bij zich heeft.

Ik vind dat de effectieve range mag variëren (meer/minder bulletdrop) per wapenklasse, bijvoorbeeld:
- SMG effectieve range: 100-200 meter
- Carbine effectieve range:: 300-400 meter
- Assault/Combat rifles: 500 meter
Ik hoop ook dat er niet teveel perks en troep komen, en alstublieft faction based weapons. En niet dezelfde kits voor beide (of alle) teams dat is toch zo goedkoop hè. Hoe moeilijk is het nou om verschillende kits te maken voor de teams. Gewoon US de M16 en M4 enzo terwijl de (noem ze maar MEC) de AK47, 74 en Galil etc.

Dat kan netzogoed met unlocks, maar houd het op zn minst realistisch want niet iedereen op de wereld heeft toegang tot dezelfde wapens.
Ben ik ook mee eens. Hoe meer realisme hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Wake Island is niet meer zoals daar afgebeeld : Doorzoek het topic maar ;)
Indy91 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:58:
Gedeeltelijk mee eens.
Een AT-er en Vehicle Crew moet altijd miminaal een SMG (bijv. MP5) of anders een Carabine (bijv. M4/G36c) bij zich hebben en géén shotgun.
MP7 hebben heli piloten altijd bij zich :)
Ik vind dat de effectieve range mag variëren (meer/minder bulletdrop) per wapenklasse, bijvoorbeeld:
- SMG effectieve range: 100-200 meter
- Carabine effectieve range:: 300-400 meter
- Assault/Combat guns: 500 meter

Ben ik ook mee eens. Hoe meer realisme hoe beter.
Daarnaast wat meer damage per schot a.u.b. want dat is echt om te huilen bij BF2 ... een steen doet nog meer pijn dan 1 kogel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
nero355 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:52:
[...]
MP7 hebben heli piloten altijd bij zich :)
Ik had destijds een Uzi bij me, maar dat was heel lang geleden ;)
Daarnaast wat meer damage per schot a.u.b. want dat is echt om te huilen bij BF2 ... een steen doet nog meer pijn dan 1 kogel :/
Ik hoop inderdaad dat de kogels meer damage doen dan in BF2, vooral de MP5 was hier maar een proppenschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Tijd voor weer wat nieuws:

Pictures van dag en nacht licht effecten in BF3
Zou leuk zijn als dit ook in de MP mappen voor gaat komen

http://www.videogameszone...1-814568/galerie/1498035/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 17:22

beany

Meeheheheheh

priemt schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:06:
Tijd voor weer wat nieuws:

Pictures van dag en nacht licht effecten in BF3
Zou leuk zijn als dit ook in de MP mappen voor gaat komen

http://www.videogameszone...1-814568/galerie/1498035/
Het heeft me verbaasd dat in grote titels een dag/nacht cyclus ontbreekt. De ervaring van het bij dag spelen op een map kan compleet anders zijn dan bij nacht spelen. Zelfde map, andere ervaring.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
Had een van de makers niet in een interview aangegeven (gepost in dit topic) dat s'nachts spelen bij het testen niet zo leuk bleek?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Het zou een leuke feature zijn als de tijd in de map overeenkomt met de tijd van de server. Zou op consoles vooral helpen bij het uitvogelen of je nu op een server in ander continent speelt of niet ;) (bij gebrek aan een serverbrowser)

Speel je overdag en is de map donker, dan weet je dat je wat latency kan ervaren :9

[ Voor 15% gewijzigd door Wizz15 op 04-03-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

powersmoker schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:14:
Had een van de makers niet in een interview aangegeven (gepost in dit topic) dat s'nachts spelen bij het testen niet zo leuk bleek?
Compleet donkere map die alleen verlicht wordt door geweervuur en explosies. Lijkt me geweldig!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Wizz15 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:30:
Het zou een leuke feature zijn als de tijd in de map overeenkomt met de tijd van de server. Zou op consoles vooral helpen bij het uitvogelen of je nu op een server in ander continent speelt of niet ;) (bij gebrek aan een serverbrowser)

Speel je overdag en is de map donker, dan weet je dat je wat latency kan ervaren :9
Dus op een Europese server zit ik altijd in het donker te spelen... ik speel alleen maar 's avonds laat.

Gewoon dag/nacht cyclus van 4 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
beany schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:48:
[...]

Dus op een Europese server zit ik altijd in het donker te spelen... ik speel alleen maar 's avonds laat.

Gewoon dag/nacht cyclus van 4 uur :)
Ja, het was ook maar een brainfart :9 Dacht er later ook aan dat niet iedereen overdag kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:46

Goner

What can I do you for ?

beany schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:25:
Het heeft me verbaasd dat in grote titels een dag/nacht cyclus ontbreekt.
Dat is wel zo gaaf ... ik heb een tijd Aces High (mmo flight combat sim) gespeeld en daar was een cyclus (geen 24 uur, maar om de 4 uur of zo), prachtig om van daglicht via schemering naar nacht te gaan.
In STALKER geeft het ook waanzinnig veel sfeer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
nero355 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:52:
[...]

Wake Island is niet meer zoals daar afgebeeld : Doorzoek het topic maar ;)
Gezocht maar ik kan niet vinden wat je hiermee bedoeld. Zou je het kunnen toelichten, ben namelijk erg benieuwd.

Overigens was ik altijd wel een fan van nachtgames in BF2, heerlijk lekker sneaken met een nachtkijker op je hoofd.

[ Voor 16% gewijzigd door -Mike- op 04-03-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dag/nacht cyclus van 4 uur zou mij echt geweldig lijken, je krijgt dan veel dynamischere games. Want je speelt anders als het donker is dan als het licht is. In de schemering heb je misschien ook weer bepaalde voordelen etc. (In het donker kun je bijvoorbeeld veel meer stealth spelen, met zweefvliegtuigen een basis in een keer overrompelen???:P)

Lichtkogels aan de kit toevoegen en je kan het toch nog op bepaalde punten licht maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

beany schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:48:
[...]

Compleet donkere map die alleen verlicht wordt door geweervuur en explosies. Lijkt me geweldig!
In vond het in die add on voor BF2 (Special Forces?) wel een beetje tegenvallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
De nachtmaps in BF2:Special Forces vond ik ook wat tegenvallen, maar dat lag naar mijn idee meer aan de maps zelf.

Een BF2 mod (ik dacht AIX2 mod) had een urban map, waar je als Allied Forces de stad moest binnenvallen bij nacht. Geweldige ervaring was dat.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.