Battlefield 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 21:06
Indy91 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:43:
[...]

Sharqi Peninsula erbij…top! Een heerlijke urban map. Hopelijk zijn de attack heli’s niet TE dominant in BF3.
Wake Island erbij…denk dus dat we kunnen stellen dat de PLA fractie erbij zou moeten zitten.
Ik vond de choppers op Sharqi geweldig. Als je goed je best deed moest je echt moeite doen om neergehaald te worden maar aan de andere kant... als je echt wilde kon je de chopper ook wel aardig goed neerhalen. Tank of HMMV beetje verdekt opstellen. Goed luisteren waar ie vandaag komt en ratatatatatatata en de rook kwam er uit :) Ik hoop eerlijk gezegd dat het te vergelijken is met BF2 en dat de chopper wel net zo sterk wordt. Wat voelt er nou beter dan de chopper neerhalen nadat die gasten jou al 3x omgelegd hebben :) ..... met een stationary AT :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tuurlijk, een chopper neerhalen gaf me ook een geweldige kick. Het leukst vond ik het om met een tank een chopper neer te halen of nog leuker: met een aantal AT'ers een een laaghangende chopper neerhalen.

Alleen kwam het in Sharqi te vaak voor dat ik niet in een APC/tank durf te stappen omdat de tegenpartij een te sterke chopperpiloot had. Vooral als de MEC de TV toren had bezet en derhalve 2 choppers had, was je zwaar de pineut als USMC speler.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Indy91 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:49:
Alleen kwam het in Sharqi te vaak voor dat ik niet in een APC/tank durf te stappen omdat de tegenpartij een te sterke chopperpiloot had.
Je weet dat je toch wel respawnt hé ?? :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Sure...maar het is nogal frustrerend als je bij wijze van spreken iedere minuut uit je tank/apc wordt geschoten. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Indy91 op 25-02-2011 14:49 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zal het niet meer doen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

YouTube: Battlefield 3 Premiere Gameplay Trailer

ziet er bruut uit, jammer dat er nog niet heel veel te zien is maar toch :)

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Prima teaser inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:50

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad niet veel te zien, maar hetgene dàt je ziet ziet er netjes uit :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 21:44
Het ziet er uit als of het mij veel geld aan hardware gaat kosten om het met die graphics te spelen :9~ . De physiscs zullen ook wel niet al te zuinig zijn.

Qua gameplay, tja het is een shooter. Ik verwacht niet veel nieuws tenopzichte van BC2. De jets zouden terug zijn en prone maar dat vind ik dan niet echt nieuw want die zaten al in BF2. Het zal vooral op frostbite 2 aankomen denk ik, de graphics en de destruction!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

LOTG schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:17:
Het ziet er uit als of het mij veel geld aan hardware gaat kosten om het met die graphics te spelen :9~ . De physiscs zullen ook wel niet al te zuinig zijn.

Qua gameplay, tja het is een shooter. Ik verwacht niet veel nieuws tenopzichte van BC2. De jets zouden terug zijn en prone maar dat vind ik dan niet echt nieuw want die zaten al in BF2. Het zal vooral op frostbite 2 aankomen denk ik, de graphics en de destruction!
Quick Time Events, veel betere AI, een Gears of War achtige cover systeem.. volgens mij is er genoeg om naar uit te kijken en/of te verwachten.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
10K schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:23:
YouTube: Battlefield 3 Premiere Gameplay Trailer

ziet er bruut uit, jammer dat er nog niet heel veel te zien is maar toch :)
Is toch alweer een oud filmpje of is het een nieuwe?

Ziet er verder echt supergaaf uit. Natuurlijk is het eerst wachten op de echte gameplay beelden maar dan nog. Het is al wel veelbelovend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
neliz schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:40:
[...]
Quick Time Events, veel betere AI, een Gears of War achtige cover systeem
Vooral in deze nieuwe features ben ik geintreresseerd.
Quick Time Events zouden gebruikt kunnen worden bij het afweren van een knife attack en het coveren gebruik makend van een sliding. ;)

Enkel nog de selective fire door DICE bevestigd zien en ik ben helemaal happy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Indy91 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:51:
[...]

Enkel nog de selective fire door DICE bevestigd zien en ik ben helemaal happy. :)
is dat dat je kan kiezen tussen single burst en full auto? dat vond ik ook heel vet in bf2 :)

graphics zien er inderdaad veeleisend uit, iig voor mijn pctje dan. ik hoop niet dat ik een nieuwe pc nodig heb om bf3 te kunnen spelen, maarja als het moet dan moet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:25

icn

Had ook ergens gelezen dat je je wapen boven een muurtje of kozijn kunt zetten,dit om beter te kunnen richten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

icn schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:44:
Had ook ergens gelezen dat je je wapen boven een muurtje of kozijn kunt zetten,dit om beter te kunnen richten. :)
Jup je kan ze mounten op bruikbare plekken, eindelijk echt nut voor die bi en tri pods onder je LMG en sniper rifles :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

[...]

Quick Time Events zouden gebruikt kunnen worden bij het afweren van een knife attack en het coveren gebruik makend van een sliding. ;)
GOD NO!

Als er IETS de ziekte kan krijgen dan is het QTE's. Dat haalt je ZO ontzettend uit een spel... Zie AvP 2010 die ze ermee om zeep hebben geholpen, juist bij het afweren van melee... :r :r :r
En dat staat dan weer zo ontzettend haaks op je wens iets van QTE's te willen zien... :?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Ik heb wel een idee wat je met QTE en Selective Fire bedoeld, maar kan je het uitleggen?

Een gok;

Is QTE hetzelfde als in God of War bijvoorbeeld? Met die buttons?

En selective fire -> je wapen op single of auto shot zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
Quick time events zijn misschien voor sommigen leuk op de consoles, maar op de PC zie ik dat echt niet zitten. En dan is het iets voor een single player, maar BF3 draait bij mij toch echt 100% voor de multiplayer en daar zie ik het nut van QTE echt niet. Straks moet je nog op je spatiebalk rammen en je keyboard aan gort helpen om je main tank gun te reloaden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Wat ik begrepen had is dat DICE bij BF3 de mogelijkheid biedt om knife attacks te kunnen counteren middels Quick Time Event. Het lijkt me echter vrij logisch dat men de QTE enkel in de single player heeft ingebouwd.

Met selective fire bedoel ik inderdaad: single fire / burst / full auto

[ Voor 18% gewijzigd door Indy91 op 25-02-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:45:
Quick time events zijn misschien voor sommigen leuk op de consoles, maar op de PC zie ik dat echt niet zitten. En dan is het iets voor een single player, maar BF3 draait bij mij toch echt 100% voor de multiplayer en daar zie ik het nut van QTE echt niet. Straks moet je nog op je spatiebalk rammen en je keyboard aan gort helpen om je main tank gun te reloaden. 8)7
In AvP is het wel in de MP verwerkt, en dat werkt IMO de game meer tegen dan in zijn voordeel. Magoed, ook in SP heb ik een absolute grafhekel aan die dingen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
skullsplitter schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:56:
[...]

In AvP is het wel in de MP verwerkt, en dat werkt IMO de game meer tegen dan in zijn voordeel. Magoed, ook in SP heb ik een absolute grafhekel aan die dingen.
Shenmue niet gespeeld? quicktime in Shenmue2

(editted in reactie op onder)

[ Voor 95% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 26-02-2011 15:11 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

BF3 / Shenmue... Ik zie het verband niet?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
In Call of Duty is het tegenhouden van een aanvallende hond toch ook een quicktime event? Als ze het beperkt op bepaalde plekken / bij bepaalde acties inbouwen, dan is het prima.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04 11:50
Whoei, hier kijk ik heel erg naar uit!

Vond BC2 toch al zeer de moeite, maar ik heb toch heel erg veel meer uren in BF2 gestoken. Laat maar komen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Rynji schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:31:
In Call of Duty is het tegenhouden van een aanvallende hond toch ook een quicktime event? Als ze het beperkt op bepaalde plekken / bij bepaalde acties inbouwen, dan is het prima.
Ook waardeloos. Dan is je game niet intuitief genoeg. BC2 had zijn melee aanvallen prima voor elkaar.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meltdown1
  • Laatst online: 05-08-2017
skullsplitter schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:42:
[...]

Ook waardeloos. Dan is je game niet intuitief genoeg. BC2 had zijn melee aanvallen prima voor elkaar.
BC2 melee prima? Misschien die op de consoles, maar die van de pc zeer zeker niet. Dat auto-aim mechanisme is een duidelijk bewijs dat BC2 voor de consoles is ontworpen en op de pc het werkt nog steeds zwaar belabberd met dat slechte hitreg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Meltdown1 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:47:
[...]

BC2 melee prima? Misschien die op de consoles, maar die van de pc zeer zeker niet. Dat auto-aim mechanisme is een duidelijk bewijs dat BC2 voor de consoles is ontworpen en op de pc het werkt nog steeds zwaar belabberd met dat slechte hitreg.
Melee is op de consoles ook om te huilen, het is te hopen dat ze die lunge weglaten uit BF3. Knifen werkt vaker niet dan wel, terwijl je wel de lunge te zien krijgt. Melee is in BC2 gewoon broken, console of PC maakt niet uit ;)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Een ding dat volgens mij belangrijk is: de hoeveelheid maps. BF42 had er 17+4, BF2 had er 14. De meesten gaan er dan ook vanuit dat BF3 er een schamele 10-12 zal hebben. Het komt natuurlijk door de steeds hogere complexiteit. Wat ze zouden moeten doen om het een waardig deel te maken is met meer dan 20 maps zeer verschillende maps komen, en het liefst met meer dan 30. Nogmaals het is niet te verwachten en het is duidelijk waarom, maar dit is dus de rede dat het spel zo achteruitgaat in kwaliteit. Dat is ook wat in het interview hierboven werd toegegeven met: 'we zijn teveel DICE3000 geworden'. Het zal nu te laat voor ze zijn. Voor BF4 verwacht ik meer dan 35 maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Wat heb je in vredesnaam aan zoveel verschillende maps?

het systeem in BC2 is al leuk en dynamisch (Voor conquest) in één en dezelfde map, BF2 had de varianten afhankelijk van het aantal spelers en in de server browser is het wel duidelijk dat sommige maps gewoon veel meer gespeeld worden dan anderen. ik heb liever 10 goed uitegewerkte maps (dynamisch en gevarieerd) dan 35 die eigenlijk geen hond wil spelen.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Meltdown1 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:47:
[...]

Het werkt iig interessanter dan een statische animatie elke keer dat je iemand neer wil steken, die van CoD bijvoorbeeld slaat NERGENS op.

Het is een gulden middenweg tussen passieve actie en (camera)actieve interactie dmv qte's. Liever zo dan zoals in AvP, waar het idee dus ook was dat je als speler wat meer in-your-face bezig was.

Heeft weinig te maken met hitregistratie, maar als jij binnen bereik bent en je normaal gesproken iemand neer kunt steken, dan attacht de aanval gewoon aan de tegenstander. En dan nog KUN je misprikken.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

neliz schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:41:

het systeem in BC2 is al leuk en dynamisch (Voor conquest) in één en dezelfde map, BF2 had de varianten afhankelijk van het aantal spelers en in de server browser is het wel duidelijk dat sommige maps gewoon veel meer gespeeld worden dan anderen. ik heb liever 10 goed uitegewerkte maps (dynamisch en gevarieerd) dan 35 die eigenlijk geen hond wil spelen.
Variatie, variatie... En dan nog: meer dan 10 maps is een luxe die ik na 2004 nauwelijks meer heb gezien.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 10:02

Paniohitus

Paniohitus

neliz schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:41:

Ik ben het met je eens, van die 35 zullen de populairste 10 alleen worden gespeeld, en deze worden niet eens populair omdat ze enorm goed ontworpen zijn, maar omdat iedereen deze maps helemaal uit hun hoofd kent. Heb ik ook liever max 10 maps die mooi ontworpen zijn en waar goed over nagedacht is.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04 11:50
Is het niet een idee dat de start post een keer een update ondergaat? Of is de TS niet meer actief in dit topic? Dat ding is onderhand al 3.5 jaar oud 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

binnenkort moet er denk ik ook een nieuw deel komen omdat het spel nu steeds dichterbij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Preddie schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:36:
[...]

Ik ben het met je eens, van die 35 zullen de populairste 10 alleen worden gespeeld, en deze worden niet eens populair omdat ze enorm goed ontworpen zijn, maar omdat iedereen deze maps helemaal uit hun hoofd kent. Heb ik ook liever max 10 maps die mooi ontworpen zijn en waar goed over nagedacht is.
Toch ken ik de 21 BF42 maps uit mijn hoofd. Ik zie geen enkele rede waarom je naar minder zou gaan als je dat spel wil overtreffen.
Het eerste spel wat ik over een modem speelde was Doom2, multiplayer speelde je in de 32 singleplayer levels. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

partyondude schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:03:
Is het niet een idee dat de start post een keer een update ondergaat? Of is de TS niet meer actief in dit topic? Dat ding is onderhand al 3.5 jaar oud 8)7
Volgende topic lijkt me slimmer. Alsof iemand nu nog naar de TS kijkt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:45

Murk

Is this thing on?

skullsplitter schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:45:
[...]

Volgende topic lijkt me slimmer. Alsof iemand nu nog naar de TS kijkt.
Yep, tegen dat de beta er aan zit te komen zal er weer meer info zijn en het aantal posts weer exploderen.

Aan de ene kant hoop ik wel op een beta in de zomer alvast.. maar dan wil ik het wel binnen afzienbare tijd weten ivm vakantie plannen :D

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Natuurlijk wat ik me ook afvraag is of je terug een commander kan hebben per team? zoals in bf2 ?

Want dit was toch niet het geval in BC2 voor zover ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 22:37
yannickmerckx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:09:
Natuurlijk wat ik me ook afvraag is of je terug een commander kan hebben per team? zoals in bf2 ?

Nee dat was inderdaad niet in BC2. Betwijfel ook of dat het in BF3 wel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

yannickmerckx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:09:

ALS commander terugkomt (zoals het er nu naar uitziet is dat niet het geval) dan zal dat in een zwaar aangepaste vorm zijn. En terecht, want commander spelen was in de meeste gevallen een veilig heenkomen zoeken en de hele ronde daar doorbrengen, aangezien men begon te bokken als je meevocht.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:14
@skullsplitter, ook wel logisch, want een commander moest gewoon full time bezig zijn met het "commanden". Als hij mee gaat vechten kan hij meeste tijd niks doen, hij kan immers niet opletten en schieten en bevelen geven tegelijk.. En als hij dood is kan hij ook verder niks doen, geen UAV inzetten etc. Daarom moet een goede commander niet mee vechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
skullsplitter schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:29:
[...]

ALS commander terugkomt (zoals het er nu naar uitziet is dat niet het geval) dan zal dat in een zwaar aangepaste vorm zijn. En terecht, want commander spelen was in de meeste gevallen een veilig heenkomen zoeken en de hele ronde daar doorbrengen, aangezien men begon te bokken als je meevocht.
Een goede commander in BF2 kon een team laten winnen. Juiste supplies, op het goede moment de UAV, bij de juist vlaggen de Artillery, de juiste mensen spotten, de ideale vehicle drops....

Ik vond het een geweldig idee en een briljante toevoeging. Dat het door niet veel mensen op de juiste manier werd gebruikt? Dat is heel iets anders.

Eigenlijk zou iemand commander moeten kunnen zijn en dan in de toren op een vliegdekschip (zoals BF2) of in een basis gaan zitten. Op deze manier is het een echte commander en niet iemand die meevecht en zelf voordeel kan halen uit zijn commanderschap.

Het hele idee was juist dat de commander niet meevocht. Daarom kreeg je geen punten voor kills.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-02-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb behoorlijk veel Battlefield 2 gespeeld en ik zou het helemaal niet erg vinden als de commander mode niet meer terugkomt of in een enorm aangepaste vorm komt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 18:39
Wauw, die 'in-game' beelden zien er echt SUPER uit. Als het zo er echt gaat uit zien ben ik verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

O lekker dan, ze komen gelijk al met maps die in de Limited Edition zitten en je anders later erbij moet kopen. Echt triest.
http://eastore.ea.com/sto...l/pbPage.battlefield3_NL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:00

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ze doen net of het iets nieuws is in de mail, terwijl het al bijna een week op YouTube staat. (geupload door henzelf)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
probleem is dat een meevechtende commander vaak bezig was de commander assets in te zetten voor zichzelf ipv voor het team.... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 62011 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:59:
O lekker dan, ze komen gelijk al met maps die in de Limited Edition zitten en je anders later erbij moet kopen. Echt triest.
FFS dat is al weken bekend so stop crying.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

skullsplitter schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:46:
[...]

FFS dat is al weken bekend so stop crying.
:X Dat jij als consument niet huilt maar alles binnen slikt wat uitgevers doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Anoniem: 109640 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:47:
[...]

Dit is toch gewoon een voordeel van een Limited edition? Bijna elk spel heeft tegenwoordig een Limited/Special edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 13-05 12:38
Anoniem: 62011 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:59:
Deze Limited Edition kost maar €49.99.
Moest die nu 10 euro meer kosten dan de normale prijs voor een PC-game, dan kon ik je nog begrijpen...

Klaag beter bij Activision die COD BO nog voor €59.99 euro verkoopt (PC-versie Steam)
edit: BFBC2 kost maar €39.99 op Steam.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 02-03-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Asgaro schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:17:
[...]

Deze Limited Edition kost maar €49.99.
Moest die nu 10 euro meer kosten dan de normale prijs voor een PC-game, dan kon ik je nog begrijpen...

Klaag beter bij Activision die COD BO nog voor €59.99 euro verkoopt (PC-versie Steam)
Dit dus.

Altijd kansloos commentaar op LE. Elke game heeft een LE. Je kan alles in de loop van de tijd gewoon vrij spelen of het wordt downloadable beschikbaar.

Ben maar niet bang meneer! Stel je voor dat je echt 50 euro uit zou geven aan een pc-game waar je honderden uren plezier aan gaat beleven.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Als je bij EA koopt, klik dan nadat je het spel in je winkelmand hebt gestopt op een andere link in het scherm. (bijvoorbeeld 'Battlefield)
Je krijgt dan een pop up met 'Don't go away' en 10% korting...
45,- dus

[ Voor 9% gewijzigd door priemt op 01-03-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 15-05 16:03

beany

Meeheheheheh

Komt BF3 niet in Steam? Ik heb de stille hoop dat ik alles op 1 distributieplatform kan hebben........

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
hoogst wrschlk wel.

Ik denk dat beide partijen daar wel een win win situatie uit slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Steam is bij dit soort spellen tot twee keer zo duur als traditionele media. Wat ik liever zie gebeuren is dat je hem via steam moet activeren zodat het eigenlijk niet uitmaakt of je hem van schijf of via download binnenhaalt. Dat scheelt aanzienlijk als het op verhuizingen aankomt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 109640 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:47:
[...]

De game kost me 40 euro, en dan moet ik zeuren dat ik daarvoor ook gratis de DLC erbij krijg?

Ik ben het niet eens met DLC, maar the ship has sailed, boycots werken niet (COD MW2 anyone) en uiteindelijk koopt iedereen toch omdat het zo goedkoop is.

Hoewel goedkoop vind ik het vaak wel een behoorlijke wig tussen de
Community drijven.

Echter is de eerste lichting van deze game zo gigantisch dat je alle kans hebt de game voor dezelfde lage prijs te krijgen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

skullsplitter schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:23:
boycots werken niet (COD MW2 anyone)
Nou ... Black Ops had wel weer dedicated servers (OK, alleen bij GameServers.com, maar ze zijn terug) :+
priemt schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:41:
Als je bij EA koopt,
...
Je krijgt dan een pop up met 'Don't go away' en 10% korting...
45,- dus
Is zo te zien alleen Direct Download ?? Mmm, heb toch liever een doosje met DVD ...
Waarom is de digitale versie van EA bijna een tientje duurder dan de harde versie bij play.com (37.45) ??

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 01-03-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

skullsplitter schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:23:
[...]
Hoewel goedkoop vind ik het vaak wel een behoorlijke wig tussen de Community drijven.
Mwah, op zich lossen ze dat soort dingen sjieker op dan bij IW vind ik.

IW-methode (in het geval van MW2 op de pc):
DLC uitbrengen en aparte playlists creeren waar mensen de nieuwe DLC kunnen spelen. Maar na verloop van tijd voegen ze die maps toch bij de normale playlists waardoor je idd als non-DLC-koper geboot wordt bij het starten van een pot op een map die je niet hebt gekocht. Resultaat: wig in de community, want als non-DLC-koper kan ik niet een volledige avond in dezelfde lobby hangen als een DLC-koper.

DICE-methode (in het geval van BFBC2 Vietnam op de pc):
DLC uitbrengen en alleen kunnen spelen op dedicated servers die voor die bewuste DLC zijn opgezet. Non-DLC-kopers kunnen niet op die servers en dus split je de community niet. Resultaat: als non-DLC-koper kan ik een volledige avond op normale servers doorbrengen, eventueel vergezeld van mensen die de DLC wel hebben gekocht. Ik zal niet geboot worden van vanilla-servers omdat ik bepaalde DLC niet heb gekocht.

Maar correct me if I'm wrong :)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
d_star schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:34:
[...]

DLC uitbrengen en aparte playlists creeren waar mensen de nieuwe DLC kunnen spelen. Maar na verloop van tijd voegen ze die maps toch bij de normale playlists waardoor je idd als non-DLC-koper geboot wordt bij het starten van een pot op een map die je niet hebt gekocht. Resultaat: wig in de community, want als non-DLC-koper kan ik niet een volledige avond in dezelfde lobby hangen als een DLC-koper.

DLC uitbrengen en alleen kunnen spelen op dedicated servers die voor die bewuste DLC zijn opgezet. Non-DLC-kopers kunnen niet op die servers en dus split je de community niet. Resultaat: als non-DLC-koper kan ik een volledige avond op normale servers doorbrengen, eventueel vergezeld van mensen die de DLC wel hebben gekocht. Ik zal niet geboot worden van vanilla-servers omdat ik bepaalde DLC niet heb gekocht.

True, maar dan krijg je alsnog een wig in de community, zeker omdat ze die VIP pass gebruiken. Stel je hebt hem 2e hands gekocht zoals ik wordt ik bijna overal eruit gegooid als ik met een grouppa wil spelen. Dus het gaaat niet echt op...

Neemt niet weg dat ik alsnog een VIP pass heb anageschaft voor 5 dollar, was de moeite zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Goner schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:31:
[...]

Nou ... Black Ops had wel weer dedicated servers (OK, alleen bij GameServers.com, maar ze zijn terug) :+
Het klagen hielp, maar die boycot was een faal. Iedereen kocht namelijk toch.

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1258100278.jpg

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

d_star schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:34:
[...]

Correctie:
een dlc als een compleet nieuwe game als vietnam is niet te vergelijken met een paar maps voor dezelfde game... vietnam heeft compleet andere wapens, andere maps en setting/sfeer. Ja er zijn een aantal wapens in beide varianten te gebruiken maar zien er toch anders uit. M60 is zelfs qua specs wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

The Great HooD schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:04:
[...]
True, maar dan krijg je alsnog een wig in de community, zeker omdat ze die VIP pass gebruiken. Stel je hebt hem 2e hands gekocht zoals ik wordt ik bijna overal eruit gegooid als ik met een grouppa wil spelen. Dus het gaaat niet echt op...

Neemt niet weg dat ik alsnog een VIP pass heb anageschaft voor 5 dollar, was de moeite zeker waard!
Dat met die VIP-pass, is dat iets console-only? Met de PC heb je dat iig niet.
Zijn de map packs bij de consoles niet gratis dan of zo?

Bij de PC iig is Vietnam de enige DLC voor BFBC2.

[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 01-03-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

je vergeet de specact die eigenlijk gratis zou zijn, maar later toch ineens een paar euro moest kosten.

Overigens vind ik dat soort DLC wel OK, het verneukt de gameplay immers niet.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Hopelijk is het standaard voor de PC versie geen console-FOV.
Anders is dat wel aan te passen, maar net als bij BC2 krijg je dan een vissenkom-look:P

Blijf toch goede hoop hebben dat er ooit weer eens echte pc games komen, zonder de limieten van consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Dacht dat ze vanuit de GDC vandaag nog meer nieuws zouden uitbrengen over bf3,of heb ik het verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
icn schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:22:
Dacht dat ze vanuit de GDC vandaag nog meer nieuws zouden uitbrengen over bf3,of heb ik het verkeerd begrepen.
Dacht ook dat er een soort unveil kwam. Misschien vanavond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

skullsplitter schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:04:
je vergeet de specact die eigenlijk gratis zou zijn, maar later toch ineens een paar euro moest kosten.

Overigens vind ik dat soort DLC wel OK, het verneukt de gameplay immers niet.
Oja, die was ik vergeten. Maar daar heb je gelijk in: Die 'betere' textures hebben qua camouflage bijna geen voordeel. Het is in de praktijk juist meer "Kijk mij l33t zijn met m'n specact". Tenminste, dat is de houding die de meeste van mijn vrienden erover hebben.
Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:10:
Hopelijk is het standaard voor de PC versie geen console-FOV.
Anders is dat wel aan te passen, maar net als bij BC2 krijg je dan een vissenkom-look:P
Ik weet niet op wat voor scherm je dan speelt (grootte en aspectratio) maar op mijn 18,4" 4:3 scherm zijn FOV 75 er prima uit. Iets hoger dan de standaard (60 dacht ik) maar dat is meer een persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Compizfox schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:51:
[...]

Oja, die was ik vergeten. Maar daar heb je gelijk in: Die 'betere' textures hebben qua camouflage bijna geen voordeel. Het is in de praktijk juist meer "Kijk mij l33t zijn met m'n specact". Tenminste, dat is de houding die de meeste van mijn vrienden erover hebben.

[...]

Ik weet niet op wat voor scherm je dan speelt (grootte en aspectratio) maar op mijn 18,4" 4:3 scherm zijn FOV 75 er prima uit. Iets hoger dan de standaard (60 dacht ik) maar dat is meer een persoonlijke voorkeur.
Speel op 2560x1600 op een 30'', en FOV op 95 word je gewoon misselijk van. Zal eens 85 proberen, heb voorheen altijd 65 gehad, maar dan is het weer 'console'.

Zou best kunnen dat 75 ook voor mij het beste zal zijn, op 95 was de sniper shotgun gewoon niet te doen. Te ver af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Compizfox schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:51:
[...]

Een medic heeft overigens wel degelijk voordeel aangezien zijn muts dan eens niet knalrood is maar donker. Scheelt op afstand aanzienlijk.
Hier is ie op een 24" 16:10 scherm ook lekker op een wat hogere FOV hoor, kwestie van even wennen denk ik.

E

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
icn schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:22:
GDC vindt plaats in San Fransisco en gaat open om 10:00 AM plaatselijke tijd. Dus vanaf 19:00 (CET+1) onze tijd kun je pas de eerste berichten ontvangen. Waarschijnlijk wat later op de avond.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 01-03-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Morgenochtend dus.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 14:41
check ..knip.. voor frostbite 2.0 screenshots van Parijs...

Het is niet de bedoeling je site hier te promoten/spammen

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 02-03-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die eerste wel, die andere is volgens mij uit Crysis 2 ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 14:41
Je hebt gelijk : ) aangepast.
Hebben de post geupdate, http://www.battlefield3.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=95 jullie zullen vast meer verstand hebben van RSAA etc. : ) maar het klinkt wel erg cool en ziet er echt super uit!

[ Voor 77% gewijzigd door steffeh op 01-03-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

De eerste officiele, LANGE trailer is geupload en beschikbaar:

Klik!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

d_star schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:59:

Klik!
Potverdorie! wat ziet dit er goed en lekker uit :P
Ga BF3 echt zeeeeeeker kopen!!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Dit is duidelijk van GOTY niveau!

Overdonderend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 11:28
d_star schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:59:

Klik!
Hebbe, hebbe, hebbe...staan nu boven aan op mijn to-have-list.

Ziet er echt geweldig uit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Om 9 uur komt er ook footage van de multiplayer vrij!!

EDIT:
Eh... te optimistisch... Er komt deze week meer iig, maar of dat vandaag al is...

[ Voor 46% gewijzigd door priemt op 02-03-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 15-05 16:03

beany

Meeheheheheh

I'm fuck-up but i'm up
:D

Ziet er erg goed uit. Het is vooral de belichting die de sfeer maakt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
http://twitter.com/tSxWorld
quote:
TGN #Battlefield3 multiplayer was shown at GDC just a short time ago. Trailer tomorrow morning. #BF3 about 4 hours ago via TweetDeck

Morgen weer feest dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

What the fuck,dat ziet er even anders uit dan de meeste shooters die we al kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Zitten er wel vliegtuigen in? Tot nu toe alleen grondgevechten te zien :p
Ik vond dat een groot gemis in Bad company 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 36835 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:43:
Zitten er wel vliegtuigen in? Tot nu toe alleen grondgevechten te zien :p
Ik vond dat een groot gemis in Bad company 2
Niet lullig bedoeld maar allang bekend ;) Je speelt eigenlijk een verbeterde en realistischer uitziende bf2, logischerwijze :D
Maar damn dat is wel echt een hebbe hebbe must have...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Gelukkig maar :P Nu wil ik ze nog zien als in een gameplay video :)

Het ziet er echt geweldig uit, en dat zeg ik niet snel van een shooter, vooral in deze tijden waarbij shooters op de lopende band geproduceerd worden en vrijwel allemaal hetzelfde zijn ;) En dat van EA...er zal wel een addertje onder het gras zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395024

Fault Line Series - Episode 1: Bad Part of Town
YouTube: Battlefield 3: Gameplay Ep1 "Bad Part of Town"
amazing gewoon

+ afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110302084514/battlefield/images/thumb/1/13/PLuL6.jpg/761px-PLuL6.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 395024 op 02-03-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 13-05 12:38
Damn sweet trailer!
Pre-order Battlefield 3 to receive the digital expansion pack Battlefield 3: Back to Karkand at no extra charge! This themed multiplayer expansion pack includes four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite™ 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more. Players anxious to start the fight can pre-order the Battlefield 3 Limited Edition now. Pre-order while supplies last.
Heeft iemand ervaring met het pre-orderen van EA's games?
Ik vraag mij af hoelang deze aanbieding geldig zal zijn?
Zou deze tot en met de release nog open blijven?

Ik wacht namelijk tot de game op Steam te verkrijgen in; alleen weten we dus niet wanneer dit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

countdown multiplayer beelden???

http://findmakarov.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
YouTube: Battlefield 3 - Fault Line Episode 1 Gameplay Trailer [HD]

De "nieuwe" clip van de GDC (singleplayer), beelden van de PC versie. Het ziet er echt waaaanzinnig goed uit...

Als de MP net zo wordt, dan denk ik dat dit de beste shooter van dit jaar wordt... mits uiteraard de gameplay niet teveel wordt vernaggeld.

EDIT:

Eerst lezen, dan posten. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Jesh op 02-03-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:56
vind die steden er altijd maar leeg er uit zien
het si net of ze altijd in aanbouw zijn .. en niet bewoont dat vind ik wel jammer
maar voor de rest zie ik wel wat ik met deze doet de andere heb ik ook gekocht alleen deze eerst kijken hoe de single play hier van is

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Makarov is toch Call of Duty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:34

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

priemt schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:01:
[...]

Makarov is toch Call of Duty?
Makarov = Call of Duty!

Heeft overigens gewoon op de Frontpage gestaan

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
YES!
Selective Fire is bevestigd! Eindelijk weer eens keuze voor de medium/long range fights. _/-\o_

Stukjes tekst van: BF3 is beautiful
The UI will also let you know what's possible with any selected weapon. With the M16 you can switch between three firing modes – single shot, semi-auto, and full-auto – and can flip on a flashlight. At certain points there are also button prompts when, say, a teammate falls over and you have to drag him back to safety. According to Bach, dragging bodies will not be a feature in the multiplayer component.
...
DICE is also putting significant effort into tuning the artificial intelligence in Battlefield 3. There will be no respawning waves of enemies here. Every encounter has a finite amount of hostiles that react dynamically to the demands of battle. "I think the core to any AI is a good sensing system where you prioritize on vision but also sound. And then of course they need to exchange information between them. So when they scream and yell, that is actually stuff that is happening on the scene. We don't have random chatter. Some games do that quite a lot, but it doesn't reflect what's actually happening." In Battlefield 3 when enemies scream they're reloading or taking cover, that's exactly what they'll do.
...
DICE is using what Bach calls HDR audio. "It's not about volume anymore, it's about decibel. If you go from 10 decibel to 120 decibel in real life, you would not hear the whisper as the explosion went off. Our brains are adapting to the audio landscape at that moment."

"What we're doing is we give all sounds a decibel and then we have our sound engine move your digital ear through that spectrum in real time. That's why we don't have to mix audio manually because the game engine does that for us." Essentially that means while enemies fire their weapons, they'll be loud up until the point where you fire your weapon, which will dominate the audio and drown out other lower decibel sounds, such as footsteps. "It's not that we cut out the footsteps, they're still there, but your ear doesn't pick that up because there are so many loud sounds."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
"This is not Battlefield 2, so people might not love all the choices that we've done," said Bach. "The world has moved on, so has DICE. We are changing stuff for the better, but you never know what the fans will say.

BF2 PC gameplay rest in peace.

Maar uiteindelijk komt het allemaal goed ... echt wel ... niet dan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Toch nog een kleine tegenvaller;

"According to Bach, dragging bodies will not be a feature in the multiplayer component."

Maargoed, ik ben benieuwd naar de totale MP game.

"This is not Battlefield 2, so people might not love all the choices that we've done," said Bach. "The world has moved on, so has DICE. We are changing stuff for the better, but you never know what the fans will say.

Of we hier zo blij mee moeten zijn is ook maar de vraag.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oei das toch wel weer jammer idd, niet een gamebreaker maar het zou het realisme en mogelijkheden wel sterk vergroten als dat erin zou zitten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:34

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

StealthyPeanut schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:32:
Toch nog een kleine tegenvaller;

"According to Bach, dragging bodies will not be a feature in the multiplayer component."

Maargoed, ik ben benieuwd naar de totale MP game.

Of we hier zo blij mee moeten zijn is ook maar de vraag.......
Het in multiplayer slepen van lichamen is dan ook pure onzin. Of je healt of revived iemand, of je laat m sterven. Als je er bij gaat staan of gaat slepen (= langzaam) ga je zelf ook een zekere dood tegemoet.

Met de andere opmerking geven ze, zoals ik het lees, alleen maar aan dat het een mix wordt tussen BF2 en BFBC2.Beiden zijn verschrikkelijk goede spellen, dus als ze in BF3 best of both gebruiken, kan het bijna niet meer mis gaan.

Waar het bij de BF reeks (of bij DICE?) het meest op misgaat is de patch-snelheid en de communicatie met de community. Die zaken nemen veel te veel tijd in beslag.

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-03-2011 11:53 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.