Toon posts:

Battlefield 3 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 71.858 views sinds 30-01-2008

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 17:23

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Setting is niet het probleem, maar DICE sneed zichzelf in de vinger door een eclectische stijl aan te hangen. En dan kan je game NOG zo goed spelen, als het geheel als appelmoes voelt dan is het voor mij gewoon klaar. Denk dat ik me er best mee kan vermaken, dat zeker, maar het sluit gewoon niet helemaal aan.

www.avpnews.com

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:51

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik ben uiteraard weer anders dan anders:
- BF2: helemaal 110% JA. Teamplay, look & feel: zelden beter gezien
- BF2142: net niet helemaal. Er ontbrak iets. Wat? Geen idee.
- UT2004: helemaal top. Dus aan de sci-fi elementen lag het niet bij mij.
- UTIII: net niet helemaal.

Kortom: zeg maar waar het aan ligt.Volgens mij toch grotendeels gameplay, en dat is iets intuïtiefs, en uiteraard iets heel persoonlijks. Wat het voor de één is, is voor de ander bagger en vice versa. Elkaar daarop af gaan zitten rekenen...??? Heb ik nooit begrepen. Net als de pc versus console discussie. Laat iedereen lekker zijn ding doen en doe vooral wat voor jou, jou ding is.
(overigens heb ik een hard-core pc -i72600, een ps3, een wii en een DS. En ow ja, ben 51. Speelt ook een rol... :+ )

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 20:38

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik denk dat met bf2142 gewoon de wapens een andere look en minder fijn gevoel kregen wat de meerwaarde eigenlijk nul maakte en de look als geheel gewoon niet echt top was. Als je een echte futuristische game wil maken dan moet die sfeer of setting iets toevoegen zodat je er ook een gevoel van krijgt dat het in de toekomst speelt. Dat had ik iig niet.

UT is gewoon verkloot met UT3, de wapens waren prut op de shock rifle na, enige wat leuk was was insta gib of die titan mod die er (veel te laat) via een patch erin kwam. Ook speelde de game in mijn ogen stukken minder fijn dan ut99 of ut 2k4... Jammer want die heb ik wel meerdere keren over helemaal kapot gespeeld...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

gyedema schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:28:
Ik ben uiteraard weer anders dan anders:
- BF2: helemaal 110% JA. Teamplay, look & feel: zelden beter gezien
- BF2142: net niet helemaal. Er ontbrak iets. Wat? Geen idee.
- UT2004: helemaal top. Dus aan de sci-fi elementen lag het niet bij mij.
- UTIII: net niet helemaal.
Zelfde hier, al vond ik UT3 prima te pruimen behalve dat er geen spelers waren.

www.avpnews.com

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

skullsplitter schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:38:
[...]

Zelfde hier, al vond ik UT3 prima te pruimen behalve dat er geen spelers waren.
O ik vond UT3 ook meer dan prima te pruimen, absoluut. Maar op de een of andere manier bracht het nét niet de speelervaring die ik bij UT2K4 had, heel gek. Ik had me er lang op verheugd en was ook erg blij dat ik em mocht reviewen (ben jaaaaaren lang gamereviewer geweest; voornamelijk shooters en sims; doe nu af en toe nog eens wat) maar het leek wel alsof er wat op gameplay was ingeleverd ten faveure van snelheid van de game. Dan zeg ik het ongeveer zoals het voor mijn gevoel het dichtst in de buurt komt.

Games als MoH en CoD vind ik ook erg leuk, maar halen het niet voor mijn (MIJN!!) gevoel bij BF2. Ik zag de trailer van BF3, en daar werd iemand neergeknald uit het team. Mijn eerste gedachte was: REVIVEN...

maar niemand die er op af rende..

En dan kun je uren zagen over het nut of onnut van flags die je bij BF2 in moet nemen, maar dzjiezus wat heb ik een jaren lang top gespeeld met een klasse team (HuT server..!!) dat aan 1 kant op wake aan land kwam en van flag naar flag rende, het andere team dat als een gek uit de Blackhawk sprong boven Wake Airfield en in 10 seconden die flag pakte en zo die hele china bende naar 1 kant van het eiland dwong terwijl de cobra en de f35's strike na strike maakte.. toch helemaal geweldig..??!! En een echt strak team met een goeie commander dat Karkand compleet roeleerde, dat gaf na afloop van de ronde toch echt een wow-gevoel..

[Voor 24% gewijzigd door GurbY{nl} op 07-03-2011 14:56]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gyedema schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:52:
[...]

En dan kun je uren zagen over het nut of onnut van flags die je bij BF2 in moet nemen, maar dzjiezus wat heb ik een jaren lang top gespeeld met een klasse team (HuT server..!!) dat aan 1 kant op wake aan land kwam en van flag naar flag rende, het andere team dat als een gek uit de Blackhawk sprong boven Wake Airfield en in 10 seconden die flag pakte en zo die hele china bende naar 1 kant van het eiland dwong terwijl de cobra en de f35's strike na strike maakte.. toch helemaal geweldig..??!! En een echt strak team met een goeie commander dat Karkand compleet roeleerde, dat gaf na afloop van de ronde toch echt een wow-gevoel..
Behalve in Mashtuur en op Karkand tegen Lotus Jungs >:)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:10

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:00:
Behalve in Mashtuur en op Karkand tegen Lotus Jungs >:)
Waren dat niet van die senioren in rolstoelen die er niks van bakten :+

@gyedema : http://forum.hut-gaming.nl <= A live and kicking ass >:)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 219246

Die gameplay video ziet er slik uit. Ik vrees wel dat men pc het niet kan draaien :s

• Anoniem: 390961
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik wou dat er al een demo was. Kan echt niet meer wachten op BF3.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

nero355 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:34:
[...]

oei..
Oops! Google Chrome could not connect to forum.hut-gaming.nl

Oops! Google Chrome could not connect to hut-gaming.nl

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 06:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nero355 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:34:
[...]

Senioren waren het idd, staat me bij dat er een lid 18 was, de rest was (toen) 28+ met een gemiddelde leeftijd van zo'n 38 a 40 jaar. Inf only was LJ vrij sterk. Zodra er choppers/vliegtuigen in de map kwamen was LJ weg :|
(ondanks dat ik toch vrij goed kan vliegen in de choppers, zonder goede gunner schiet dat nog niet op he)
Anoniem: 390961 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:48:
Ik wou dat er al een demo was. Kan echt niet meer wachten op BF3.
Je hebt weinig keus, staat gepland voor 4e kwart 2011, da's dus nog minimaal 6 maanden wachten en naar verwachting is dat tot medio november

[Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-03-2011 15:57]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Anoniem: 298553
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ben even benieuwd, is die editie met Karkand ALLEEN via de EA store te verkrijgen, of zit deze ook in de limited edition welke waarschijnlijk ook gewoon bij de Nederlandse (online) winkels te koop is? Heb een hekel aan games als download; ben nog van de oude generatie vrees ik.

• nero355

nero355

Ja kreng is effe stuk |:( Laatste tijd wat issues met het forum helaas, maar komt goed hoor !! Stay tuned ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31
Anoniem: 298553 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:44:
Ben even benieuwd, is die editie met Karkand ALLEEN via de EA store te verkrijgen, of zit deze ook in de limited edition welke waarschijnlijk ook gewoon bij de Nederlandse (online) winkels te koop is? Heb een hekel aan games als download; ben nog van de oude generatie vrees ik.
Alle pre-orders zouden shipped worden als LE. Of het nu download is of met DVD.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:16
Heeft iemand de LE al in de pre-order gezien in een Nederlandse webshop?

• Avalaxy
  • Laatst online: 02-06 20:09
Nu maar hopen dat er voor BF3 ook een Project Reality komt. Man man, wat was dat een waaaaaaaaaaaaanzinnige mod, nog nooit online zulke vette gevechten gehad :)

Als ik tijd heb en er komt eem PR voor BF3 zal ik mezelf zeker aanmelden als vrijwillig developer :)

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 14:53
De kans dat mod tools uitkomen voor bf3 is erg klein.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
AquaSheep schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:15:
De kans dat mod tools uitkomen voor bf3 is erg klein.
Ze hebben een heleboel geld en mankracht van EA gekregen om de engine te maken en die gaat na BF3 binnen EA blijven om andere games mee te maken.

God morks in wysterious ways.

• Tsurany
  • Niet online
Wat mij het meeste opvalt is dat ze niks snappen van belichting, je zou je echt afvragen of ze ooit wel buiten komen. Ik vind het echt zulke waardeloze belichting die enorm veel gebruik maakt van overbelichting. Zelfs in een sneeuw landschap met volle zon is het niet zo dat het lijkt alsof je op een gigantische bouwlamp loopt. En buiten in de zon is het ook niet zo dat muren gewoon licht geven en vloeren egaal wit zijn.
Ik vind dit echt een vreselijke trend.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 12:04
Tsurany schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:45:
Wat mij het meeste opvalt is dat ze niks snappen van belichting, je zou je echt afvragen of ze ooit wel buiten komen. Ik vind het echt zulke waardeloze belichting die enorm veel gebruik maakt van overbelichting. Zelfs in een sneeuw landschap met volle zon is het niet zo dat het lijkt alsof je op een gigantische bouwlamp loopt. En buiten in de zon is het ook niet zo dat muren gewoon licht geven en vloeren egaal wit zijn.
Ik vind dit echt een vreselijke trend.
Ik heb zelf de brightness lager gezet. werkt daar erg goed tegen vind ik zelf :P

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 23:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je refereert aan BFBC2, gewoon in de settings.ini de bloom op FALSE zetten, en HBOA, dat kan in de settings zelf ook op OFF.. Krijg je ook niet dat vreemde effect, als je van een binnenruimte naar buiten kijkt je zo een gefakete overbelichting krijgt.. (en de bijbehorende 20fps drop)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• nero355

nero355

Bloom ?! Dus niet eens echte HDR ?! Sleeeecht :D

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Bloom is niets meer dan light bleed en dat heeft dan weer geen fuck met HDR te maken.

www.avpnews.com

• nero355

nero355

Dan mag je mij uitleggen waarom Valve Bloom heeft gebruikt voor nVidia kaarten om hetzelfde effect te bereiken als ATI kaarten met HDR en dus "zoals het hoort" zeg maar :)

/EDIT : In combinatie met AA ... vergeten ... oops :$

[Voor 14% gewijzigd door nero355 op 08-03-2011 12:17]

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 00:58
nero355 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:02:
Dan mag je mij uitleggen waarom Valve Bloom heeft gebruikt voor nVidia kaarten om hetzelfde effect te bereiken als ATI kaarten met HDR en dus "zoals het hoort" zeg maar :)
Waarbij is dat zo dan? Ik kan bij games gewoon HDR aanzetten (en geen bloom) op mijn nVidia kaart. Bewijs?

Enige issue dat ik ken was dat HDR en AA niet tegelijk kon met sommige nVidia kaarten.

[Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 08-03-2011 11:14]

• Tsurany
  • Niet online
Er is wel wat aan te doen natuurlijk maar de trend dat dit mooi moet zijn vind ik vreemd, wie vind het nou mooi?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• nero355

nero355

EnigmaNL schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:11:
Waarbij is dat zo dan? Ik kan bij games gewoon HDR aanzetten (en geen bloom) op mijn nVidia kaart. Bewijs?

Enige issue dat ik ken was dat HDR en AA niet tegelijk kon met sommige nVidia kaarten.
Als je AA wou hebben dan was het een issue toen inderdaad. Ik geloof dat alles sinds de 8xxx serie er geen last meer van had. Daarom vind ik het ook zo raar dat een redelijk recente game nog wat doet met Bloom ... dat ziet er niet uit vergeleken met echte HDR :)

En het kan een bepaalde sfeer toevoegen aan bepaalde omgevingen dus is het wel een toevoeging.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Tsurany schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:45:
Er is wel wat aan te doen natuurlijk maar de trend dat dit mooi moet zijn vind ik vreemd, wie vind het nou mooi?
Het heeft meer te maken met dosering dan iets anders. Veel dingen worden in games te makkelijk overdreven, gevolg is dat je soms geen kont voor ogen kunt zien als er een stofwolkje langs komt (was het ergst in de sneeuw en woestijnlevels in het spel overigens)

www.avpnews.com

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Natuurlijk moet je wel rekening houden met het feit dat je anders de complete map kan overzien en dat dan bijvoorbeeld tanklamen en snipers te veel in de hand worden gewerkt. Ook zijn maps met van die stormen een beetje gericht om de close combat te bevorderen denk ik. Het geeft de dynamiek van flankeren en sneaky achter de frontlinie van de vijand komen meer impuls en engineers meer mogelijkheden tanks af te schieten.

Die overdreven meuk zoals in atacama desert waar heli's gewoon aan de defend kant in die zandstorm kunnen verschuilen of de nelson bay sneeuwglare door de manier waarop het geimplementeerd is is wel irritant en die overdreven glimmende oppervlaktes zijn ook niet echt realistisch, dat ben ik wel met Tsurany en skullsplitter eens.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

De enige map waar je ECHT ver kunt kijken en schieten is Heavy Metal en in veel mindere mate zijn broertje Harvest, daar haal ik als sniper headshots van 406 meter. Gelukkig speel ik die meestal op recon-locked servers.

www.avpnews.com

• Tsurany
  • Niet online
Je moet inderdaad daarmee rekening houden, zoals in BF2 op Karkand met de smog of wat er ook hing. Vraag is of dat wenselijk is maar in ieder geval een stuk fijner dan overbelichting en andere effecten enorm versterken om het voor elkaar te krijgen. Het moet enkel snipers hinderen, niet de rest van de spelers (als dat natuurlijk je doel is ermee).

En als snipers een plaag zijn dan is meestal het level design wat niet klopt, te weinig cover. Maar dat zie je op mappen zoals Port Valdez wel, daar kan je al die bomen slopen en als de verdediger dat goed doet dan kan de aanvaller door gebrek aan cover echt niks meer beginnen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

naja hopelijk maken ze het in battlefield 3 iets minder overdreven aanwezig en die minder zicht maps ook vooral in wat kleinere dichtbebouwde maps.
Ik hoop wel dat de maps wel lekker realistisch zijn en niet van die iets te voor de hand liggende gebouwen enz. worden. iets meer aankleding in de gebouwen lijkt me ook wel leuk, geeft toch net even wat meer gevoel dat je ook echt in een urban combatzone zit. Ook de bases in de maps in natuurlijke gebieden mogen wel wat meer inhoud krijgen of meer uitzien alsof er een groep soldaten zit.

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 03:37
Ik heb inderdaad ook veel last van die overbelichting in BC2. Na 2 of 3 uren gamen krijg ik prikkelende ogen :S

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Daarom moet je ook eens in het uur even naar de plee en wat drinken inschenken ;)

www.avpnews.com

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 10:37
Nog een andere oplossing is om http://stereopsis.com/flux/ te installeren.
Dit is een programma dat automatisch je scherm brightness aanpast door te controleren hoe laat het is.
Ik vind het handig and works perfect. :)
F.lux fixes this: it makes the color of your computer's display adapt to the time of day, warm at night and like sunlight during the day.

It's even possible that you're staying up too late because of your computer. You could use f.lux because it makes you sleep better, or you could just use it just because it makes your computer look better.
Mss wel een nadeel: als je vooral snachts speelt, en je maakt screenshots, zullen deze ook een donkere tint hebben omdat die brightness (die snachts dus redelijk wat daalt) ook gecaptured wordt.

[Voor 30% gewijzigd door Asgaro op 08-03-2011 20:33]

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03 03:37
Asgaro schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:30:
Nog een andere oplossing is om http://stereopsis.com/flux/ te installeren.
Dit is een programma dat automatisch je scherm brightness aanpast door te controleren hoe laat het is.
Ik vind het handig and works perfect. :)

[...]

Mss wel een nadeel: als je vooral snachts speelt, en je maakt screenshots, zullen deze ook een donkere tint hebben omdat die brightness (die snachts dus redelijk wat daalt) ook gecaptured wordt.
Thx!! werkt echt heel goed! moet ik wel vaker gebruiken. merk ook gelijk verschil :)

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Het idee van flux staat me wel aan, alleen heb ik mijn scherm gecalibreerd ivm fotobewerking.

Geinstalleerd en nauwelijks verschil vooralsnog, vanavond nog eens kijken.

[Voor 29% gewijzigd door skullsplitter op 09-03-2011 09:18]

www.avpnews.com

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

wat ook helpt is de dynamische contrast mogelijkheid van de monitor, als er dan felle stukken komen wordt het contrast verhoogt, en op donkere momenten verlaagd. Voor normaal gebruik selecteer ik op mijn monitor dan weer een ander profiel

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:56
misschien handig als iemand een nieuwe startpost maakt, aangezien er dusdanig veel nieuwe informatie is.

Floksor

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik gok dat dat gebeurd bij een nieuw topic :) zitten al op de 46 pagina's...

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 18:04
skullsplitter schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:52:
Daarom moet je ook eens in het uur even naar de plee en wat drinken inschenken ;)
Ernstig is dat soms hé? Vooral die momenten dat je een slok drinken neemt en er net een vijand om de hoek komt zetten haha..

Anoniem: 399055

Ziet er zwaarvet uit.

• Asgaro
skullsplitter schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:09:
Het idee van flux staat me wel aan, alleen heb ik mijn scherm gecalibreerd ivm fotobewerking.

Geinstalleerd en nauwelijks verschil vooralsnog, vanavond nog eens kijken.
Voor fotobewerking is het inderdaad aangeraden om de app even uit te schakelen.

Als je de software start, zie je een zon op een curve. Klik op dat oppervlak en je ziet pijlsnel de brightness fluctueren over een 24 uurs cyclus. Zo heb je een idee van wat er gebeurt.

Zet bij de instellingen Transition Speed wel op Slow, anders zie je de overgangen in brightness te snel gebeuren wat niet aangenaam is.

Maar nu terug OT zeker ;)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

http://www.gamez.nl/fps/3...maal-256-spelers-aan.html

Battlefield 3 kan theoretisch 256 man aan :D wellicht met een patch dus toch epische veldslagen in bf3 mits de maps groot genoeg zijn :P

• priemt
  • Niet online
Met een patch zal dit niet gebeuren, aangezien ze zelf al zeggen dat BF3 optimaal is te spelen met 32 tot 40 spelers.
Hopelijk is dit iets wat wel mogelijk zal zijn met custom server settings...

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 14:25
priemt schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:00:
Met een patch zal dit niet gebeuren, aangezien ze zelf al zeggen dat BF3 optimaal is te spelen met 32 tot 40 spelers.
Hopelijk is dit iets wat wel mogelijk zal zijn met custom server settings...
Dat zal waarschijnlijk gewoon zo zijn omdat het hele multiplayer concept is gebouwd rond dat aantal spelers, zou je (veel) meer spelers gaan gebruiken dan word het spel waarschijnlijk unbalanced oid.

• Tsurany
  • Niet online
Lijkt me sterk dat het unbalanced wordt als je meer spelers toe voegt, beide teams zullen alsnog evenveel spelers hebben. Ik denk dat het vooral is gedaan om te voorkomen dat je straks met 100 man op hetzelfde kleine stukje zit terwijl andere stukken enorm leeg zijn. Meer spelers kan leuk werken maar op veel mappen in BF2 zou het te chaotisch druk worden, dat zal in BF3 wel niet anders zijn.

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31
Toch zou het leuk zijn als ze in de toekomst een keer de mogelijkheid toevoegen.. gewoon 1 map geoptimaliseerd voor een ware veldslag met veel voertuigen..

een commander of 5 per team zou dan wel handig zijn :D

• priemt
  • Niet online
"Unbalanced" duidt niet altijd op oneven teams qua aantal spelers ;)

Het spel wordt gebouwd voor een aantal spelers, en als je daar ver overheen gaat, dan is het spel daar op sommige vlakken niet voor geoptimaliseerd. De ervaring die je dan krijgt is dan anders dan wat de game developers voor ogen hebben.

Kan natuurlijk wel leuk zijn op sommige levels... :D

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 15:54
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:42:
http://www.gamez.nl/fps/3...maal-256-spelers-aan.html

Battlefield 3 kan theoretisch 256 man aan :D wellicht met een patch dus toch epische veldslagen in bf3 mits de maps groot genoeg zijn :P
Hopelijk komen ze weer met dynamische mappen zoals in BF2. X aantal spelers erbij --> map wordt groter.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:56
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:19:
Ik gok dat dat gebeurd bij een nieuw topic :) zitten al op de 46 pagina's...
Moeten we daarom dit topic afmaken? Of begint er iemand gewoon een nieuwe

Floksor

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

meestal sluit de forum mod deze en dan copy paste de TS naar de volgende. Is dan wel mooi moment om de TS bij te werken. *voor zover ik weet tenminste*

[Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-03-2011 15:47]

• Asgaro
Tsurany schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:45:
Lijkt me sterk dat het unbalanced wordt als je meer spelers toe voegt, beide teams zullen alsnog evenveel spelers hebben. Ik denk dat het vooral is gedaan om te voorkomen dat je straks met 100 man op hetzelfde kleine stukje zit terwijl andere stukken enorm leeg zijn. Meer spelers kan leuk werken maar op veel mappen in BF2 zou het te chaotisch druk worden, dat zal in BF3 wel niet anders zijn.

>:)

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:47:
meestal sluit de forum mod deze en dan copy paste de TS naar de volgende. Is dan wel mooi moment om de TS bij te werken. *voor zover ik weet tenminste*
in principe opent de TS een nieuw topic en vraagt een mod deze te sluiten. Maar aangezien deze TS al heel oud is, zal er een nieuw iemand moeten opstaan om TS te worden

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-03 13:41
Kan me niet voorstellen dat iemand daar plezier aan beleeft.
Ik in ieder geval niet. Dit kun je zelfs niet hectisch noemen, eerder chaotisch.
brilsmurfffje schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:54:
[...]
in principe opent de TS een nieuw topic en vraagt een mod deze te sluiten. Maar aangezien deze TS al heel oud is, zal er een nieuw iemand moeten opstaan om TS te worden
In dit geval lijkt het me inderdaad dat, als iemand zich geroepen voelt, er een nieuwe topic aangemaakt wordt en dat deze wordt gesloten.
Er is inderdaad genoeg materiaal om een fraaie TS neer te zetten.

[Voor 42% gewijzigd door Jackal131 op 09-03-2011 16:06]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

brilsmurfffje schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:54:
[...]

ah op die fiets, ik ben zelf niet zo heel goed met dat gedoe maar mss kan ik een zondag kijken wat ik er van kan maken.

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 22:08

Realtec

Less is more

Als je dan met 250 man tegelijk c4 gaat plaatsen op alle gebouwen en dan tegelijk op gaat blazen :)
Dan zul je wel gigantische framedrop krijgen ^^ en daarnaast gelijk de hele map leeg

• Asgaro
Jackal131 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:00:
[...]

Kan me niet voorstellen dat iemand daar plezier aan beleeft.
Ik in ieder geval niet. Dit kun je zelfs niet hectisch noemen, eerder chaotisch.
Haha inderdaad, maar ik vind het totale idee wel grappig. Welke admins houden zich nu bezig met zoiets te hosten. :P

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-03 13:41
Realtec schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:04:
Als je dan met 250 man tegelijk c4 gaat plaatsen op alle gebouwen en dan tegelijk op gaat blazen :)
Dan zul je wel gigantische framedrop krijgen ^^ en daarnaast gelijk de hele map leeg
Of je trekt de hele server onderuit _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• nero355

nero355

Je moet je eerder afvragen of je 1 Mbps upload 256 man leuk vindt ... dan zou je alleen per zone of iets als sectoren of zo data binnen mogen krijgen van de server. Wordt pas echt leuk als iedereen met 10 Mbps upload zit in de toekomst :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het was technisch mogelijk, of het in de praktijk komt, ik gok van niet. 64 is ook al best Heul Veul....
Probleem is dat je dan weer meer voertuigen erin moet hebben of het word te veel als cod, rennen schieten op alles wat beweegt, doodgaan, overnieuw.
Of dat je een richel met 15 snipers hebt die alles wat door een chokepoint moet afschiet enz. De devver gaf het zelf ook al aan dat de gameplay er wel leuk bij moet blijven.

Om dan idd die framedrops door teveel destructie op een gegeven moment maar te zwijgen :X

[Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-03-2011 16:21]

• Tsurany
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:04:
[...]

ah op die fiets, ik ben zelf niet zo heel goed met dat gedoe maar mss kan ik een zondag kijken wat ik er van kan maken.
Wil jij het dan op je nemen? Anders wil ik ook wel kijken wat ik kan doen, heb vanavond wel tijd om een nieuwe TS neer te zetten met alle recente informatie erin. Eventueel wat mede auteurs toevoegen?

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
Krijg je als mede-auteur de mogelijkheid de startpost te bewerken? (Haalt zijn 'Jan Renkema Schrijfwijzer' uit de boekenkast 8) ). Lijkt me wel eens leuk, ik lees alles wat ik kan vinden over dit spel.

God morks in wysterious ways.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 16:35

Eagle Creek

Breathing security

Ja.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 16:35

Eagle Creek

Breathing security

Lt. Big Mack schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:27:
[...]

Het valt me op dat veel mensen afgeven op BF2142, alleen maar vanwege de setting. Ik vind dat soort mensen kortzichtig. Dat is hetzelfde soort mensen die een spel laat liggen, alleen maar omdat de graphics niet op het crysis niveau liggen.

(...) heel verhaal
De gameplay zelf (met de silo's en de titans) kon ik zeer waarderen. Je creëert effectief een verschuiving in het speelveld naar het einde toe, en moet dan met tactiek komen. Laat je alle silo's voor wat ze zijn? Gaat je titan er nog aan. Moet je jouw titan core verdedigen, wie gaat dan de titan van de buren slopen?
Wat ik dus niet kon waarderen, was de setting. En dat had voor mij niets met graphics te maken. Maar het spel trok me gewoon veel minder dan BF2.
Ik denk dat veel mensen zo'n gevoel hadden waar ze de vinger niet op konden leggen. Ik vond hem erg tegenvallen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Tsurany
  • Niet online
Ik heb alvast een nieuw topic gemaakt: Battlefield 3 - Deel 2
Wie mee wilt helpen is van harte welkom! Ik zal steeds meer informatie toevoegen deze week, nu is het wel bedtijd.

[Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 10-03-2011 00:52]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En we kunnen dus hier Battlefield 3 - Deel 2 verder
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee