Toon posts:

Battlefield 3 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.861 views sinds 30-01-2008

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 22:00
Bron: http://www.digitalbattle....attlefield-3-leaked-info/

Er komt waarschijnlijk een battlefield 3.
Nu zouden ze wel gek zijn als er geen 3e versie kwam aangezien bf2 een groot succes
is waar maar weinig games aan kunnen tippen.
Althans op gebruikers aantal, over smaak valt niet te twisten.

Eerst werd bf2142 als een opvolger gezien, maar dat is het niet echt.

Ze gingen van bf2 1942 naar bf2 en toen kwam bf2142 maar dat hightech
is wat veel bf2 spelers juist niet zoeken.

Breaking News op de woensdagochtend. Afgelopen nacht heeft het Amerikaans Online Game Magazine DigitalBattle het startschot gegeven voor wat betreft de allereerste geruchten over een mogelijk vervolg in de Battlefield Serie. De website meldt te beschikken over een drie pagina's groot PDF Document waarin enkele details staan vermeld over een mogelijke Battlefield 3. Opvallend aan de lijst is dat het Thema 'Modern Warfare' wordt gemoderniseerd. De zijde Amerika verdwijnt en wordt opgevolgd door de NAVO die enkel ten strijde zal trekken tegen de Middle East Coalition. Het maximaal aantal spelers zal in een nieuw grootschalige role playing multiplayer game (MMO) worden verhoogd naar een totaal van maximaal 80 spelers op het slagveld.

Op de website van DigitalBattle wordt inmiddels volop gediscussieerd over het document dat bedoeld zou zijn voor investeerders. Die zo alvast inzicht krijgen in wat 'Battlefield 3' ongeveer voor moet stellen. Critici noemen het een Battlefield 2 kloon. Uit de 'feature list' kunnen we opmaken dat er een acht-tal, voornamelijk op city gebaseerde maps zullen verschijnen. Een genoemde naam is "Baghdad Burning", wat een zeer grote stedelijke map schijnt te zijn die veel doet denken aan het super populaire "Strike At Karkand". De game word aangedreven door de Frostbite DX engine, momenteel de motor voor Bad Company (PS3/360). "DX" verwijst waarschijnlijk naar Direct X wat al jaren wordt gebruikt voor het programmeren van games op de PC. Interesant is om te weten hoe de gameplay op deze vernietigbare omgeving gaat reageren.

Hieronder tref je een vertaling aan van de lijst die op DigitalBattle is verschenen. Een aantal punten zijn zeer herkenbaar uit Battlefield 2. Interesant is om te zien dat Amerika is geschrapt en de NAVO daarvoor in de plaats is gekomen. Ook het idee om een automatisch update systeem in Battlefield 3 te bouwen klinkt prachtig.

* Releasedatum: einde 2008
* Gemaakt met ‘Frostbite DX’ (engine)
* Speelt zich af in het heden (net als Battlefield 2)
* Komt met 8 maps, elk geschikt voor maximaal 80 spelers (40 per team dus)
* Twee speelbare partijen: NAVO en MEC (Middle Eastern Coalition)
* Zelfde speelstijl als voorheen (punten controleren voor aflopende ‘tickets’)
* Maps zijn voornamelijk in steden in het Midden-Oosten
* Ook weer met Squads en Commanders; Battalions zijn nieuw en bestaan uit 3 á 4 squads
* Vijf speelbare klassen: Sniper, Assault, Engineer, Medic, Support
* In totaal 48 verschillende voertuigen (24 per factie)
* 34 verschillende wapens (17 per factie), met 22 unlocks/upgrades (beide), zodoende 56 wapens
* Andere unlocks: andere munitie, body armor, helmen, camouflage en andere accessoires
* Mogelijk public beta in zomer 2008
* Online bijgehouden stats, awards en ‘real world ranks’
* ’Soldier feature’ – personages en avatars in MMO stijl (blijft vrij onduidelijk in het document)
* Ranked Servers zullen weken van tevoren beschikbaar worden gesteld aan verkopers/verhuurders voor tests en dergelijke
* In-game replay en recording feature
* VoIP (praten via je headset met de rest van de spelers), vriendenlijst, in-game instant messenger client en ‘uitgebreide ondersteuning voor clans’
* Ingebouwde auto-software updater
* Alleen Windows Vista en OS X worden genoemd (betekent niet automatisch dat het Windows XP niet ondersteunt)
* Aankondiging en teaser in januari 2008

Het grote gerucht
Laten we voorop stellen dat het absoluut nog om een gerucht gaat. In het verleden heeft DigitalBattle wel meerdere berichten naar buiten gebracht die voor een opleving binnen de Community heeft gezorgd. Immers kan elke gek een lijstje in elkaar zetten en op een beetje slimme manier verspreiden waardoor iedereen het gelooft. Aan de andere kant hebben we in het verleden echter ook al voorbeelden gezien van gelekte informatie die later wel gewoon bevestigd werd. DigitalBattle heeft Electronic Arts inmiddels om een reactie gevraagd naar aanleiding van dit document. Alleen weten de meeste mensen hier ondertussen wel dat Electronic Arts nooit commentaar wenst te geven op geruchten die rond circuleren.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 14:03

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vet!

En tot die tijd lekker Quake Wars spelen!

-- Altijd blijven prutsen --

Anoniem: 203716

Iets in de trant van Bad Company? Heb pas 1 trailer daarvan gezien, maar zag er best grappig uit. Sowieso blijft het 'nabije toekomst' ding leuker dan die futuristische omgevingen, als je erover nadenkt zijn er weinig grote shooters die zich in het hier en straks afspelen :)

*wacht op lijstje van andere poster dat het tegendeel bewijst*

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Battlefield 3 _/-\o_
Zou wel eens tijd worden ja.
Ik speel nog steeds BF2, echt een blijvertje. Al helemaal als ik zie dat de meeste spellen die vandaag de dag verkocht worden niet eens in de buurt komen qua gameplay bij BF2

Anoniem: 109640

God en nu zijn het ineens 8 maps..... daar gaan ze echt niet mee redden.
Het is de vraag of het grote hit wordt als Bf2 door dat BF2 nog steeds niet gefixd is, krijgen mensen rare na smaak van.

:D houd het wel bij Frontlines dan of BF3 moet zo mooie game worden :) zonder te veel bugs

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 20:37
Goed nieuws! Dit lijkt me toch wel weer een van de betere games worden in de BF reeks; al is het maar omdat hij deel 3 heet; en dus geen slappe mod for full price wordt zoals vietnam en 2142. Alhoewel Bad Company voor de 360 me ook amusant lijkt, maar dat is dan ook natuurlijk een epische singeplayer game ipv team based flag capturen. Laat maar komen die teaser :9

Creative Director - Connec2

• r.marijnissen
Ik denk dat als je bf2 neemt met nieuwe maps, mooier op grafisch gebied
en wat nieuwe dingen erin, dat je al een top hit hebt.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 23:26
Liever 8 top maps, dan 16 middelmatige.

Alleen mis ik EL ALLAMEIN nog steedts uit BF1942.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 16:57
speel maar 1 spel en dat is BF2 _/-\o_
ben benieuwd :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Anoniem: 109640

Erw schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:31:
Liever 8 top maps, dan 16 middelmatige.

Alleen mis ik EL ALLAMEIN nog steedts uit BF1942.
Kan ik ook. Beter 4 Superop maps dan dan 8 top maps.
beetje diversiteit mag er wel inzitten of anders komt dat het spel niet te goeden.

Anoniem: 171349

Ben ook wel in mijn hummetje dat er een derde telg komt maar gezien ik dit spel ook nog wel eens graag speel Maar dan alleen infanttry only, hoop ik eigenlijk dat deze mode er ook in zal zitten , maar betwijfel dat.
Hoewel het mij een verstandige keus is gezien er op dit moment zoveel servers telkens vol ervan zitten .

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 23-10-2007 23:02]

• SuX DeLuXe
Anoniem: 171349 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:
Ben ook wel in mijn hummetje dat er een derde telg komt maar gezien ik dit spel ook nog wel eens graag speel Maar dan alleen infanttry only, hoop ik eigenlijk dat deze mode er ook in zal zitten , maar betwijfel dat.
Hoewel het mij een verstandige keus is gezien er op dit moment zoveel servers telkens vol ervan zitten .
zal er zeker wel in komen denk ik, ik speel ook alleen maar infantry only tegenwoordig.
En zelfs met inf blijft de gameplay gewoon leuk en uitgebreid genoeg

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:15
Battlefield 3?

Gaat dat dan DX10 worden met volledig vernietigbare gebouwen enzo? Zo ja, count me in :Y)

}:O EA }:O

[Voor 87% gewijzigd door Avalaxy op 23-10-2007 23:49]

Anoniem: 26235

8 mapjes maar, het worden er ook steeds minder met de release :X
en weer de modern setting (saaie setting is dat): klinkt als een koe met melk enzo en krachtig ogende wapens die damage geven van een proppenschieter. En de accuracy van een gemiddelde kermis buks die verbogen is. Dit laatste zeg ik fout, met een verbogen kermis buks kun je nog skill aanleren om wel te kunnen richten, BF2 en later is puur random.

Ik gok er op dat er men ook gaat beloven dat er mod tools gaan komen mogelijk zelfs nog voor de release...
flinke grafische update van de engine die nu wel alle kleuren van de regenboog kan weergeven maar het zou me niets verbazen als ze dezelfde bugs, exploits en andere mankementen uit bf1942 zullen 'lenen' zoals bij bf2 :P

kom maar op...

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 23-10-2007 23:41]

• SuX DeLuXe
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:32:
8 mapjes maar, het worden er ook steeds minder met de release :X
en weer de modern setting (saaie setting is dat): klinkt als een koe met melk enzo en krachtig ogende wapens die damage geven van een proppenschieter. En de accuracy (random) van een gemiddelde kermis buks die verbogen is.

Ik gok er op dat er men ook gaat beloven dat er mod tools gaan komen mogelijk zelfs nog voor de release...
flinke grafische update van de engine die nu wel alle kleuren van de regenboog kan weergeven maar het zou me niets verbazen als ze dezelfde bugs, exploits en andere mankementen uit bf1942 zullen 'lenen' zoals bij bf2 :P

kom maar op...
Tja los van de bugs vind ik BF2 geniaal...en ik vind de modern setting helemaal niet saai. Vind het juist aantrekkelijk. Geweldig mooie wapens en alles. En veel realisme.
Nee dat BF2142 is geen succes geworden dus daar moeten ze het maar bij laten, misschien een keer een terugkeer naar WW2 is misschien wel leuk.

• Avalaxy
Misanthrope schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:40:
[...]

Tja los van de bugs vind ik BF2 geniaal...en ik vind de modern setting helemaal niet saai. Vind het juist aantrekkelijk. Geweldig mooie wapens en alles. En veel realisme.
Hmm, ik heb nog nooit een potje BF2 gespeeld zonder last te hebben van een (of meerdere) bugs, daarom ben ik er ook maar mee gestopt.

Realisme vind ik juist ver te zoeken in BF2, wapens waarmee je nog niet eens een olifant kan raken, bunnyhoppers, dolphin divers, de rest :'(

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 13:49
beetje jammer weer, een directX 10 engine gebruiken zodat je alleen vista ondersteund en aan de andere kant voor mac-osx gewoon een openGL versie maken.

Als je dan toch een openGl renderer hebt waarom dan niet ook netjes winXP en misschien zelfs linux support. ID en Epic hebben hier toch ook geen moeite mee?

Voor de rest, tjah , ik hoop dat het grafisch eindelijk eens echt eruit haal wat er in zit, want ik heb bij de bf reeks altijd een beetje het gevoel dat m'n hardware meer zou moeten kunnen dan het op het moment in BF laat zien.

Ook zin in een outdoor geek-fest? eth0.nl

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 06:34
Van mij mag de battlfield serie terug naar z'n root's: 1942. De Call of Duty serie is er nu "tijdelijk" vanaf gestapt dus ligt "ww2" weer een beetje open. Natuurlijk je Medal of Honor maar die is tochweer iets anders dan de battlefield serie (met name voertuigen / grotere maps e.d.)

Als ze niet terug gaan, maar zoals de geruchten het zeggen: _/-\o_ Ik hou wel van een potje Moderne oorlog voering. De wapens, voertuigen, settings allemaal mooi.

Eigenlijk wil ik gewoon weer 2 nieuwe battlefields :+ world war2 en modern warfare.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 11:01
Beetje nage-aapt van Cod4 misschien? Met dat midden-oosten.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen... dat wel.

Anoniem: 68893

@ aap

om het gat tussen BF2 en BF3 op te vullen heb je nu al een mooie mod: Project reality (www.realitymod.com); is net ff iets "echter". Ik speel het nu al een paar maanden en wil niet meer terug naar BF2 vanilla.

en om je WW2 kriebels tegemoet te komen: Forgotten hope 2 (als die tenminste nog uitkomt).

• SuX DeLuXe
leonpwner1 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:51:
[...]

Hmm, ik heb nog nooit een potje BF2 gespeeld zonder last te hebben van een (of meerdere) bugs, daarom ben ik er ook maar mee gestopt.

Realisme vind ik juist ver te zoeken in BF2, wapens waarmee je nog niet eens een olifant kan raken, bunnyhoppers, dolphin divers, de rest :'(
Mwah er zitten zeker veel bugs in BF2, maar zo vreselijk erg is het niet. Het spel is tenminste wat stabieler met 1.41. Dat was vroeger wel anders.
En dat bunnyhoppen etc. heb je in ieder spel wel? dus tja daar moet ook eens wat op worden gevonden, bijvoorbeeld dat je zwaar wordt afgeremd terwijl je springt

Anoniem: 22706

arieman007 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:04:
Alsof het midden-oosten vs usa net verzonnen is :+

• SuX DeLuXe
is dit nu serieus bedoeld? :+
Je kan beter zeggen dan dat Cod4 een slechte rip-off van BF2 is...maar dan beoordeel ik alleen de singleplayer demo van Cod4

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:18
killercow schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:02:
beetje jammer weer, een directX 10 engine gebruiken zodat je alleen vista ondersteund en aan de andere kant voor mac-osx gewoon een openGL versie maken.

Als je dan toch een openGl renderer hebt waarom dan niet ook netjes winXP en misschien zelfs linux support. ID en Epic hebben hier toch ook geen moeite mee?

Voor de rest, tjah , ik hoop dat het grafisch eindelijk eens echt eruit haal wat er in zit, want ik heb bij de bf reeks altijd een beetje het gevoel dat m'n hardware meer zou moeten kunnen dan het op het moment in BF laat zien.
wtf praat je voor onzin. DirectX 10 is gewoon backwards compatible en daarnaast komt er een patch uit voor XP voor de ondersteuning voor DX10.

_@/'

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 10:01
Steephh schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:30:
[...]

wtf praat je voor onzin. DirectX 10 is gewoon backwards compatible en daarnaast komt er een patch uit voor XP voor de ondersteuning voor DX10.
Dude :N

Van bovenstaande post is écht NIETS in orde. Dx10 is alleen backwards compatible in de zin dat een PC met DX 10 ook DX9 etc games kan draaien. Een (exclusief) DX 10 spel zal NIET op een PC met DX 9 draaien. Nooit.

Die patch (hoewel het mooi zou zijn als ie er zou komen) bestaat niet, en Microsoft heeft al vaak genoeg gezegd (en intelligentere mensen hier en op de FP hebben dat bevestigd) dat de manier waarop DX10 is opgebouwd en inhaakt op het nieuwe drivermodel van vista, het gewoon ONMOGELIJK is om te porten naar XP. Daarbij WIL microsoft helemaal niet dat dat naar XP geport wordt.

EDIT: heb mij proberen in te houden, maar je post beginnnen met "wtf praat je voor onzin", en dan zélf een post afleveren waar geen enkele letter van klopt? Dude, :N

[Voor 8% gewijzigd door DexterBelgium op 24-10-2007 07:20]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 20:31
r.marijnissen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:27:
Ze gingen van bf2 1942 naar bf2 en toen kwam bf2142 maar dat hightech
is wat veel bf2 spelers juist niet zoeken.
Van BF2 naar BF2142 is niet goed, terwijl van BF1942 naar BF2 eigenlijk dezelfde stap is? Even redenerend zou het dus de meest logische stap zijn om Verleden (BF1942) -> heden (BF2) -> toekomst (BF2142) te doen toch? Het hele here and now, en al helemaal WOII zijn op dit moment achterhaald in shooterland. Games die realisme met toekomstbeelden combineren zijn op dit moment hot-sellers. Zo ook CoD4, en ik denk dat BF2142 daar opzich ook best nog een graantje van meepikt. Ok, het is nog een behoorlijk stuk futuristischer dan CoD4 of BF2, maar het blijft toch nog aardig op de grens van realisme zitten als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld een Quake of UT(3).

• Steephh
DexterBelgium schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 07:19:
[...]

Dude :N

Van bovenstaande post is écht NIETS in orde. Dx10 is alleen backwards compatible in de zin dat een PC met DX 10 ook DX9 etc games kan draaien. Een (exclusief) DX 10 spel zal NIET op een PC met DX 9 draaien. Nooit.

Die patch (hoewel het mooi zou zijn als ie er zou komen) bestaat niet, en Microsoft heeft al vaak genoeg gezegd (en intelligentere mensen hier en op de FP hebben dat bevestigd) dat de manier waarop DX10 is opgebouwd en inhaakt op het nieuwe drivermodel van vista, het gewoon ONMOGELIJK is om te porten naar XP. Daarbij WIL microsoft helemaal niet dat dat naar XP geport wordt.

EDIT: heb mij proberen in te houden, maar je post beginnnen met "wtf praat je voor onzin", en dan zélf een post afleveren waar geen enkele letter van klopt? Dude, :N
Hmm. je hebt gelijk.. :P

_@/'

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 10:01
_/-\o_ Droog. Mooi!

Sorry voor mijn iets hardere post dan. ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
Doe mij maar weer een vietnam versie, zo Cool om met muziek in je heli rond te vliegen ;-)

BF-2 en 1942 speel ik ook nog trouwens maar BF-V heeft wel de beste sfeer vind ik

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Avalaxy
Sneezzer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:12:
Doe mij maar weer een vietnam versie, zo Cool om met muziek in je heli rond te vliegen ;-)

BF-2 en 1942 speel ik ook nog trouwens maar BF-V heeft wel de beste sfeer vind ik
Idd, maar dit keer met dichtere (en veel realistischere) bebossing (en betere camouflage), bomen die verwoest kunnen worden door napalm en ontploffingen... :9

Anoniem: 236881

Ik hoop toch dat ze eens een "remake" van 1942, maar dan met de hedendaagse grafische standaard. Mischien nostalgie, maar 1942 is en blijft een fantastische game:)

Wel eens met Sneezzer, vietnam heeft de beste sfeer. Het zijn maar een paar muziek nummers en klinkt als een simpel idee. Ik vond het in ieder geval geniaal ....... :)

Groet Manson

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
@TS: Heel mooi gekopierd van www.battlefieldcommunity.nl. Zet er dan ff een bronvermelding bij. :/

[Voor 26% gewijzigd door maxoss op 25-10-2007 14:31]

daar staat dat bf2 een heel andere engine dan bf1942/bf:v is. Maar daar is niks van waar :P bf2 is puur een grafische update met 'hacks' toegepast op de bf1942 engine met de ervaringen en hulp van de Desert Combat mod team voor bf1942 (DC werd ge/misbruikt om features/voor de normale gebruiker niet zichtbare code te testen voor bf2).

Ten tijde van release van bf2 zaten er exploits/bugs in die bij bf1942 al uitgepatched waren.

• TimK1990
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 06:53
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:56:
daar staat dat bf2 een heel andere engine dan bf1942/bf:v is. Maar daar is niks van waar :P bf2 is puur een grafische update met 'hacks' toegepast op de bf1942 engine met de ervaringen en hulp van de Desert Combat mod team voor bf1942 (DC werd ge/misbruikt om features/voor de normale gebruiker niet zichtbare code te testen voor bf2).

Ten tijde van release van bf2 zaten er exploits/bugs in die bij bf1942 al uitgepatched waren.
Niets van waar de Engine van BF2 is wel helemaal nieuw. Qoute uit een interview met de makers:
IGNPC: Tell us about the new game engine. What new features will it support? Will we finally get destructible environments? Can we expect a new physics system as well?

Scott Evans: Under the hood is a completely new and technologically advanced engine. The goal of the new engine is to bring the battlefield to life like never before. The new engine accomplishes that goal by delivering a far greater degree of ambient world physics, material penetration modeling, a vehicle / character parts system, dynamic lighting effects, multi-texturing detail processes, normal mapping of characters and vehicles, ragdoll physics, a new terrain system, and many other features. DICE is also building an entirely new audio engine designed for the purpose of delivering the most detailed and immersive battlefield experience ever and it is already delivering against that goal.

The team will also be innovating the experience by offering more many more players at once than Battlefield 1942 and Battlefield Vietnam. In conjunction with this we are designing a system which automatically expands and contracts the map size based on the number of players in the game. This system concentrates the heat for everyone.
Bron: IGN

En idd er mag wel even een linkje naar de bron in de TS

[Voor 0% gewijzigd door TimK1990 op 26-10-2007 13:00. Reden: Typo]

Reclame praat, is niks van waar. Alleen al dat "automatically expands and contracts the map size based on the number of players in the game" is onzin dat het een techniek oid zal zijn. Het zijn gewoon verschillende maps die handmatig qua grootte aangepast zijn en met een variabele wordt gekeken, bij wijze van spreken, hoeveel spelers de server is ingesteld en de juiste mapnaam wordt dan gepakt. Voor de eindgebruiker lijkt het misschien of alles automatisch aangepast is maar dat is maar schijn.

Bovendien is het een erg oud artikel in de tijd waar toen nog heel veel beloftes werden gedaan zoals 128 player support.
Niet van waar de Engine van BF2 is wel helemaal niet
ik niet snap?

• r.marijnissen
[...]

Download gratis eens: project reality mod voor bf2:
http://www.realitymod.com/

Er zijn veel maps en het maakt de boel heel realistisch.
B.v een bazooka maar 2 raketten inpv heel de tijd maar raak schieten alsof het een handgun is.
Maar een zwaar antitank gun is ook zo dag tank.

vervoersmiddelen komen niet snel terug zodat je niet krijgt: je schiet heli neer en 1 minuut later komt
de zelfde weer voorbij met een nieuwe heli.

• r.marijnissen
Sypheron schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 07:23:
[...]

Van BF2 naar BF2142 is niet goed, terwijl van BF1942 naar BF2 eigenlijk dezelfde stap is? Even redenerend zou het dus de meest logische stap zijn om Verleden (BF1942) -> heden (BF2) -> toekomst (BF2142) te doen toch? Het hele here and now, en al helemaal WOII zijn op dit moment achterhaald in shooterland. Games die realisme met toekomstbeelden combineren zijn op dit moment hot-sellers. Zo ook CoD4, en ik denk dat BF2142 daar opzich ook best nog een graantje van meepikt. Ok, het is nog een behoorlijk stuk futuristischer dan CoD4 of BF2, maar het blijft toch nog aardig op de grens van realisme zitten als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld een Quake of UT(3).
Een game als bf1942 = gebaseerd op wat echt is gebeurd, dus realistisch, zelfde wapens etc.
Game als bf2= heden, dus realistisch ,dus ook zelfde wapens.

Game als bf2142= verzonnen. en slaat de grootste doelgroep mis.
Het is dan ook geen echte opvolger. Meer gewoon een andere game.
____________________________________________________________-

Voor mij mag de bf reeks door gaan in bf3, bf4 etc etc maar wel heden blijven
want dat vind ik leuk aan die game.

Je kan toch ook beter de gene die van bf2 houden, een zelfde soort game geven.

En voor toekomst gamers een game uitbrengen als bf2142, crysis etc
Maar oke hopelijk maken ze het goed.

Bf3...........

[Voor 15% gewijzigd door r.marijnissen op 26-10-2007 21:30]

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01 15:18
r.marijnissen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:12:
[...]

Download gratis eens: project reality mod voor bf2:
http://www.realitymod.com/

Er zijn veel maps en het maakt de boel heel realistisch.
B.v een bazooka maar 2 raketten inpv heel de tijd maar raak schieten alsof het een handgun is.
Maar een zwaar antitank gun is ook zo dag tank.

vervoersmiddelen komen niet snel terug zodat je niet krijgt: je schiet heli neer en 1 minuut later komt
de zelfde weer voorbij met een nieuwe heli.
is het ook zo realistisch dat je dood gaat van 1 shot in je hoofd :P

• Seesar
  • Laatst online: 28-05 15:36

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

jammer dat EA er nog steeds achterstaat: deadline zullen ze zeker halen, maar een werkend spel niet...............om maar nog niet te spreken over de releases van Furious Armor en, Special Forces, Euro Force en BF 2142 met de kennis dat BF2 nog niet eens normaal leuk werkt.

De grootste bugs zijn eruit, maar de irritatie van missende kogels, hangende guided missiles en de vele andere dingen die een skilled player gebruikt, maken het tot een ergenis top 100.

Voordat ik het spel koop ga ik eerst 3 maanden lang afwachten wat de bugs zijn en hoe het anderen bevalt, want heb mezelf gezworen nooit meer iets van EA te kopen (en downloaden is voor online gaming geen optie).

De trailer is leuk, maar het heeft hoog EA gehalte: aardige humor, leuke grafics maar speelbaarheid zal niet veel anders zijn dan BF2.........I love BF2 (speel liefste met heli), heb Vietnam en 1942 veel gespeeld maar bij mij is de emmer aan bugs redelijk vol.

Het hele idee van squads, commander en commando's/instructies ben ik verslaafd aan. NIets is leuker om met 5 of 6 in server in squad tactisch te werk te gaan, en ik houd van realisme. Ik snapo niet hoe je zonder meer kunt overstappen op BF2142, dan kun je net zogoed unreal gaan spelen in mijn ogen. Vind er geen zak aan, doe mij maar Ar-15, Beretta of een M249 ipv laser wapens en rare spacy pakjes......

We zullen zien wat ze ervan brouwen.

Tot nu toe zet ik in op CoD 4 hoewel het ontbreken van voertuigen best jammer is.

[Voor 16% gewijzigd door Seesar op 26-10-2007 21:50]

T60P Widescreen

Anoniem: 232926

r.marijnissen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:27:

* Maps zijn voornamelijk in steden in het Midden-Oosten
Bah, nog meer zand.

Seesar schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:47:
jammer dat EA er nog steeds achterstaat: deadline zullen ze zeker halen, maar een werkend spel niet...............om maar nog niet te spreken over de releases van Furious Armor en, Special Forces, Euro Force en BF 2142 met de kennis dat BF2 nog niet eens normaal leuk werkt.

De grootste bugs zijn eruit, maar de irritatie van missende kogels, hangende guided missiles en de vele andere dingen die een skilled player gebruikt, maken het tot een ergenis top 100.

Voordat ik het spel koop ga ik eerst 3 maanden lang afwachten wat de bugs zijn en hoe het anderen bevalt, want heb mezelf gezworen nooit meer iets van EA te kopen (en downloaden is voor online gaming geen optie).

De trailer is leuk, maar het heeft hoog EA gehalte: aardige humor, leuke grafics maar speelbaarheid zal niet veel anders zijn dan BF2.........I love BF2 (speel liefste met heli), heb Vietnam en 1942 veel gespeeld maar bij mij is de emmer aan bugs redelijk vol.

Het hele idee van squads, commander en commando's/instructies ben ik verslaafd aan. NIets is leuker om met 5 of 6 in server in squad tactisch te werk te gaan, en ik houd van realisme. Ik snapo niet hoe je zonder meer kunt overstappen op BF2142, dan kun je net zogoed unreal gaan spelen in mijn ogen. Vind er geen zak aan, doe mij maar Ar-15, Beretta of een M249 ipv laser wapens en rare spacy pakjes......

We zullen zien wat ze ervan brouwen.

Tot nu toe zet ik in op CoD 4 hoewel het ontbreken van voertuigen best jammer is.
Laat ik nou denken dat de BF2 (dice) makers zich misschien verkeken hebben op de grootsheid kwa mappen met de daarbij komende voertuigen/schietwerktuig en de complexheid van gameplay opzuigende informatie wat een server aan kan ? denk ik . De gameplay staat als een rots maar er komt op een server wel heel veel info binnen en dat is net iets teveel van het goede om dit vlekkeloos te laten lopen . Ik vermaak me momenteel nog steeds met een potje BF2 maar eigenlijk de laatste tijd liefts alleen Infantry only , ook daar menig bugs aanwezig maar het spelletje is erg leuk als de tegenstander zich ook leuk gedraagt . Nu momenteel alleen maar niet beginnelingen op de servers en je kan dan meestal wel gauw een rode draad in het potje vinden en jezelf daar een draai aan te gaan geven hoe jij dit keer te werk gaat . De pacthses zijn er gennoeg geweest maar zo als vele gamers een bugvrije game willen is het ze niet gelukt dit te bereiken . Waarom ze dat niuet gelukt is is waarschijnlijk dat dit kjeer het ze niet kan lukken hoewel ze op hun blote knieen gewerkt hebben om wel dit te .. lukken .

-+ Maar goed dit alles is over een jaar verleden tijd en komt er een nieuwe opvolger .

IK WIL.
- geen namen boven de personen meer als ik aan het spelen ben , als er 2 of meer spelers zijn van je team wordt je lastig gevalen door die blauwe wirwar van medespelers namen op je scherm . KOST punten en verwarring .

- Liefts zie ik een Special Forces actige gameplay waarbij je met allerlei andere hulpmiddelen gebouwen kan bereiken zoals een touw of Boog plekken hoog kan bereiken waar je tactische voordelen mee kunt hebben . + dat je ten alle tijde alle plekken in de gate moet houden om niet verrast te worden door gemeneriken die niet jouw kant verkozen hebben .

-Oja als laatst vind ik dat ze de Minimum specs moeten weergeven voor de release om dit spel op maximale aantal spelers online te kunnen spelen .

thats it

• R-O-Y
  • Laatst online: 09-05 22:18

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

[...]

Het enige spel dat ik speel is ook BF2. De zogenaamde opvolger hiervan is echt een slecht spel. Futuristische dingen zijn aan mij echt niet besteedt. Daarom vond ik BF2 zo leuk. Om de 2142 te lanceren is ook een beetje raar. In ieder geval, van mij mogen ze dolphin diven enzo en lekker in laten zitten. Iedereen heeft immers dezelfde mogelijkheden en dus is het eerlijk. Als je met wapens niks kan raken raad ik je aan meer te spelen. De gasten die op hoog niveau clanmatches speelden kunnen wel raken met elk wapen. Beetje vreemd :P

Hoe realistisch het is maakt me niet zoveel uit, de jeepjes in bf2 gaan ook veel te hard. Ga er maar is boven vliegen :+ BF2 is gewoon zo geniaal bedacht, die paar bugs daar leef ik wel mee. Een goede opvolger is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen :)

[Voor 7% gewijzigd door R-O-Y op 27-10-2007 01:49]

Youtube Download ubersnel.nl

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Anoniem: 171349 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:25:
[...]
IK WIL.
- geen namen boven de personen meer als ik aan het spelen ben , als er 2 of meer spelers zijn van je team wordt je lastig gevalen door die blauwe wirwar van medespelers namen op je scherm . KOST punten en verwarring .

[...]
thats it
In BF1942 is dit een server setting, net getest, als je die op 0 zet, zie je nooit namen, ook niet als je op iemand aimed. Hoe dit in BF2 zit weet ik niet, ik speel al heel lang geen BF2 meer, omdat ik in BF1942/DC simpelweg meer plezier had dan BF2.

En aangezien BF2 ongeveer wel BF1942 is, zal het daar ook wel een server setting zijn. :P

Als we het toch over een opvolger hebben, ik vond IMHO het communicatie systeem van BF1942 veel handiger dan die van BF2, dat muis-klik ding duurde veel langer dan de F-toesten van BF1942. Als je die toesten een beetje kende, kon je blindelings de commands geven, en daar had je ook nog veel meer verschillende commands dan in BF2.

Maar ik ga het wel volgen, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)

...

Basti504 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:21:
[...]

In BF1942 is dit een server setting, net getest, als je die op 0 zet, zie je nooit namen, ook niet als je op iemand aimed. Hoe dit in BF2 zit weet ik niet, ik speel al heel lang geen BF2 meer, omdat ik in BF1942/DC simpelweg meer plezier had dan BF2.

En aangezien BF2 ongeveer wel BF1942 is, zal het daar ook wel een server setting zijn. :P

Als we het toch over een opvolger hebben, ik vond IMHO het communicatie systeem van BF1942 veel handiger dan die van BF2, dat muis-klik ding duurde veel langer dan de F-toesten van BF1942. Als je die toesten een beetje kende, kon je blindelings de commands geven, en daar had je ook nog veel meer verschillende commands dan in BF2.

Maar ik ga het wel volgen, ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)
Heb het in BF2 nog nooit meegemaakt dat die namen er niet boven stonden .

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:00
Schop! ;)

Ik hoop dat ze bij EA inzien dat Battlefield bij WWII hoort. Ik zou het liefst een stabiele engine zien (zoals die van 2142) en dan weer lekker met de "antieke" wapens en voertuigen erop los gaan.

Ik denk dat de meeste gamers dit wel zien zitten... er mogen alleen wel wat meer voertuigen, klasses en wapens in.

Een mod voor 2142 zou ook een optie zijn (voor zover deze er niet is, ik ben nog niets tegengekomen).

Je zou zelfs de Titan mode van 2142 kunnen gebruiken... alleen dan met zeppelins ofzo. :P

Maar waarschijnlijk kiezen ze weer voor modern combat units en settings. Best jammer... vind BF2 de slechste uit de reeks.

Welke enige/setting zouden jullie het liefst zien?

Anoniem: 62733

Een veldslag rond een haven lijkt me ook zeer intressant, inclusief schepen waarvanaf je kan vuren ! Een slag rondom een vliegveld , en de boel inderdaad nog meer moderniseren met bijvoorbeeld de barret m107 en de mogelijkheden om gebruik te maken van onbemande vliegtuigjes (zoals je nu hebt ) maar dan met wapens (ja ze bestaan al ) waarin je bijv een speciifiek doel moet raken en je dus tijdens een gevecht echt met dat ding alleen moet bezighouden ) lijkt me wel een leuk idee !

• Steephh
Nog leuker zouden verschillende voertuigen zijn die random in de map geplaatst worden. Dus dat je ook met een schip kan varen of bijvoorbeeld op een fiets kan gaan fietsen..

_@/'

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 09:00
Retaliator schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:15:
Schop! ;)

Ik hoop dat ze bij EA inzien dat Battlefield bij WWII hoort. Ik zou het liefst een stabiele engine zien (zoals die van 2142) en dan weer lekker met de "antieke" wapens en voertuigen erop los gaan.

Ik denk dat de meeste gamers dit wel zien zitten... er mogen alleen wel wat meer voertuigen, klasses en wapens in.

Een mod voor 2142 zou ook een optie zijn (voor zover deze er niet is, ik ben nog niets tegengekomen).

Je zou zelfs de Titan mode van 2142 kunnen gebruiken... alleen dan met zeppelins ofzo. :P

Maar waarschijnlijk kiezen ze weer voor modern combat units en settings. Best jammer... vind BF2 de slechste uit de reeks.

ik ben het zo niet met je eens :P

ik vind bf2 geweldig, en heb vaak lopen fantaseren hoe bf3 beter zou kunnen worden dan bf2.
en dat was gewoon hetzelfde maar dan beter!
en hoe word bf3? juist, hetzelfde maar dan beter :o

mooiere graphics, niet van dat vage futuristische gedoe, vette engine waarin dingen kapot kunnen. squads kunnen weer onderverdeelt worden in een batalion. het word het echt helemaal te gek en het duurt me allemaal veel te lang O+

• Retaliator
harrald schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:01:
[...]

ik ben het zo niet met je eens :P

ik vind bf2 geweldig, en heb vaak lopen fantaseren hoe bf3 beter zou kunnen worden dan bf2.
en dat was gewoon hetzelfde maar dan beter!
en hoe word bf3? juist, hetzelfde maar dan beter :o

mooiere graphics, niet van dat vage futuristische gedoe, vette engine waarin dingen kapot kunnen. squads kunnen weer onderverdeelt worden in een batalion. het word het echt helemaal te gek en het duurt me allemaal veel te lang O+
Futuristisch is wel grappig maar WWII wapens zijn toch veel beter dan die moderne wapens. Het gaat dan meer om skills en niet om rushen en dat soort grappen.

De voertuigen van BF2 zijn te sterk vergeleken met de soldaten. In BF1942 maakte je als soldaat nog een goede kans om het te winnen van een tank. (behalve in het open veld maar das logisch)

Maar ik ga BF3 hoe dan ook spelen. Ik hoop alleen dat het low tech units worden. De koude oorlog lijkt me ook wel leuk. Redelijk modern maar de wat oudere fighters en net iets minder high tech tanks. Geef de zandhazen ook eens een kans om levend uit een gevecht te komen.

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Retaliator schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:15:
Schop! ;)

Ik ben het ook niet met je eens. Ik heb echt uitgekeken naar een spel dat op realisme is gebaseerd (dus niet 100% realistisch is, zoals Project Reality mod).

Ik vind de wapens uit de WW2 echt geen bal aan. Geen affiniteit mee en zeker niet "cool". Lekker prusten met laser guided, accurate wapens en de voertuigen van deze tijd zijn de gouden dagen voor mij. er zijn dan ook niet veel spellen die echt goed zijn met hedendaagse wapens voor online gaming. Alleeen CoD4 nu, maar die hebben geen voertuigen.

Wat ik graag zou zien is dat een sniper ook een laserguide heeft voor heli's die dan een mark kunnen tracen die de sniper uitkiest. Iets meer samenwerking vereist tussen grond troepen en luchttropen waardoor de heli's en vliegtuigen minder zelf standig zijn en dus soms het hele potje regeren. (bijvoorbeeld dat de boxen alleen verschijnen op gelockte tanks o.i.d.)

Verder de troepen met iets meer apparatuur uitrusten zoals afstandsmeters, verrekijkers en nachtkijker. Ook moet er een bulletdrop in zijn om het snipers iets moelijker te maken.

Ik kijk ernaar uit, maar ik hoop ten zeerste dat de grote bugs eruit zijn (dus dingen die je telkens tegenkomt)

Dat tanks etc te sterk zijn vind ik niet waar, maar door het gebruik van een betere engine moet het mogelijk zijn om een tank gedeeltelijk makkelijker uit te schakelen: granaat in tank gooien door luik, rubsbandne met 1 granaat opblazen etc.

Ook moet het gewoon weer mogelijk zijn om C4 over een muur heen te gooien. BS dat dat niet kan, en het maakt wat makkelijker een tank uit te schakelen vanuit een veilige positie (achter muurjte ofzo).

Tank mag best wel wat armor hebben voordat het definitief kapot is, maar de tank onderdeel voor onderdeel slopen kan ook leuk zijn >:)

[Voor 12% gewijzigd door Seesar op 05-11-2007 14:41]

T60P Widescreen

• Retaliator
Een tank gedeeltelijk verwoesten lijkt me dan inderdaad de beste (realistische) oplossing. Maar ik denk niet dat we dat al zullen zien in BF3.

Wat de samenwerking betreft ben ik het helemaal met je eens. Een sniper die targets voor de jagers en/of heli's zoekt zou wel heel gaaf zijn.

Maar dit zijn echt weer van die dingen die EA waarschijnlijk niet meeneemt in de game. De meeste spelers willen rambostyle door de game heen en willen alles zelf kapot kunnen maken.

Als je niet kan winnen zonder samen te werken dan zou het perfect zijn. De rambo's van deze tijd zullen dan allemaal afhaken en de teamplayers kunnen eindelijk lekker spelen. Verschillende soorten speltypes zou misschien een idee zijn. De keuze tussen spelen á la BF2 of als een realistisch spe

BF2 en BF2142 zonder voertuigen zijn trouwens heel briljant. Dit zal 99% zeker ook in BF3 kunnen. :)

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Retaliator schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:58:
Een tank gedeeltelijk verwoesten lijkt me dan inderdaad de beste (realistische) oplossing. Maar ik denk niet dat we dat al zullen zien in BF3.

Wat de samenwerking betreft ben ik het helemaal met je eens. Een sniper die targets voor de jagers en/of heli's zoekt zou wel heel gaaf zijn.

Maar dit zijn echt weer van die dingen die EA waarschijnlijk niet meeneemt in de game. De meeste spelers willen rambostyle door de game heen en willen alles zelf kapot kunnen maken.

Als je niet kan winnen zonder samen te werken dan zou het perfect zijn. De rambo's van deze tijd zullen dan allemaal afhaken en de teamplayers kunnen eindelijk lekker spelen. Verschillende soorten speltypes zou misschien een idee zijn. De keuze tussen spelen á la BF2 of als een realistisch spe

BF2 en BF2142 zonder voertuigen zijn trouwens heel briljant. Dit zal 99% zeker ook in BF3 kunnen. :)
mwah zo rambo kun je niet meer zijn om echt iets uit te maken voor de gamestyle.......alleen bombers en heli kunnen echt het potje regeren...maar als je karkand ofzo hebt dan wordt het al veel moeilijker om echt rambo te zijn en het potje te winnen: er is echter verschil tussen het ptoje willen winnen en punten scoren door medic te zijn..........

Er is al veel samenwerking vereist wat je vaak ziet met repairs +tanks, supplier + chaos, medic + slagveld.......

Het lijkt me niet heel moeilijk om een tank gedeeltelijk uit te schakelen en dat gebruiken met nieuwe engine, ik heb altijd geprobeerd een granaat in het luik te gooien, maar wat niet werkt...een simpel scriptje maakt dan dat de drivers in de tank dood zouden zijn...........zodoende kun je iets doen maar blijft het moeilijk om in de buurt te komen (das in het echt ook zo, tis en blijft een tank en geen open buggy).

Aan de andere kant verwacht ik wel iets goeds, want tis tenslotte BF3 en geen addon on op BF2 dus nieuwe engine en dus nieuwe mogelijkheden..........daarnaast zullen ze wel gedeeltelijk gemotiveerd worden door PRoject Realitiy Mod die wel gebouwen kan opblazen, tanks de rubsbanden om zeep helpen en dat allemaal op BF2 zijn engine......de mogelijkheden zijn er, nu de wil :)

T60P Widescreen

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 09:00
Seesar schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:33:
[...]

Ik ben het ook niet met je eens. Ik heb echt uitgekeken naar een spel dat op realisme is gebaseerd (dus niet 100% realistisch is, zoals Project Reality mod).

Ik vind de wapens uit de WW2 echt geen bal aan. Geen affiniteit mee en zeker niet "cool". Lekker prusten met laser guided, accurate wapens en de voertuigen van deze tijd zijn de gouden dagen voor mij. er zijn dan ook niet veel spellen die echt goed zijn met hedendaagse wapens voor online gaming. Alleeen CoD4 nu, maar die hebben geen voertuigen.

Wat ik graag zou zien is dat een sniper ook een laserguide heeft voor heli's die dan een mark kunnen tracen die de sniper uitkiest. Iets meer samenwerking vereist tussen grond troepen en luchttropen waardoor de heli's en vliegtuigen minder zelf standig zijn en dus soms het hele potje regeren. (bijvoorbeeld dat de boxen alleen verschijnen op gelockte tanks o.i.d.)

Verder de troepen met iets meer apparatuur uitrusten zoals afstandsmeters, verrekijkers en nachtkijker. Ook moet er een bulletdrop in zijn om het snipers iets moelijker te maken.

Ik kijk ernaar uit, maar ik hoop ten zeerste dat de grote bugs eruit zijn (dus dingen die je telkens tegenkomt)

Dat tanks etc te sterk zijn vind ik niet waar, maar door het gebruik van een betere engine moet het mogelijk zijn om een tank gedeeltelijk makkelijker uit te schakelen: granaat in tank gooien door luik, rubsbandne met 1 granaat opblazen etc.

Ook moet het gewoon weer mogelijk zijn om C4 over een muur heen te gooien. BS dat dat niet kan, en het maakt wat makkelijker een tank uit te schakelen vanuit een veilige positie (achter muurjte ofzo).

Tank mag best wel wat armor hebben voordat het definitief kapot is, maar de tank onderdeel voor onderdeel slopen kan ook leuk zijn >:)
in de huidige bf2 zit ook een bulletdrop.

dat over die tank zou idd heel erg tof zijn!
al zijn tanks in karkand vrij snel uit te schakelen als het moet

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

harrald schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:22:
[...]

in de huidige bf2 zit ook een bulletdrop.
Naar mijn weten niet eigenlijk.........vaak met de gevechten tussen gatehouse en trainaccident kun je gewoon op het hoofd mikken en is ie dood.........ik denk altijd dat er bullet drop is maar zodra ik ga corrigeren mis ik. Als ik gewoon op zijn hoofd mik dan is ie altijd raak....redelijk gaar.

Vertraging in raken en flashfire zien is ook vet. Als er sniper is dat je eerst de flash ziet en dan na 1 sec de kogel je raakt.........

i.i.g. ik hoop dat ze hoop leuke truukjes gaan toevoegen zodat de veldslagen wat gevarieerder worden ipv altijd het gevecht op dezeflde plekken en altijd de gevechten om de zelfde wapens/tanks om iets te kunnen doen. Goede spelers in tanks zijn onoverwinnelijk en mogen best met fantasierijke ideeen uitgeschakeld worden.

T60P Widescreen

• Anoniem: 237950
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Retaliator schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:29:
[...]

Futuristisch is wel grappig maar WWII wapens zijn toch veel beter dan die moderne wapens. Het gaat dan meer om skills en niet om rushen en dat soort grappen.

De voertuigen van BF2 zijn te sterk vergeleken met de soldaten. In BF1942 maakte je als soldaat nog een goede kans om het te winnen van een tank. (behalve in het open veld maar das logisch)

Maar ik ga BF3 hoe dan ook spelen. Ik hoop alleen dat het low tech units worden. De koude oorlog lijkt me ook wel leuk. Redelijk modern maar de wat oudere fighters en net iets minder high tech tanks. Geef de zandhazen ook eens een kans om levend uit een gevecht te komen.
Sorry, maar zou niet weten waarom WW2 wapens beter zouden zijn dan moderne wapens...
het is juist andersom, moderne wapens zijn: mooier, beter, strakker, etc etc.
Ik snap niet waarom er zoveel van die WW2 fans zijn...net alsof wij de 2e Wereldoorlog nog zelf meegemaakt hebben ook 8)7
Maargoed, al wordt het een WW2 editie dan nog zal hij goed zijn. Ik hoop toch dat het gewoon hedendaagse oorlog wordt ipv van die waardeloze vliegtuigjes en dikke carriers ipv zo'n waardeloze vlotscheepjes :+ maarja ieder z'n ding.
Er is trouwens officieel nog niks bevestigd, toch? Stelletje lamzakken bij EA :(

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05 14:52
ea moet is wat nieuws geven kan niet wachten op bf3. speel bf2 nog steeds suf, crysis cod4 = troep geef mij bf2 maar, waar de bazooka bullets je oren voorbij vliegen naar de zielige tanks hehe

• X-Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 15:40
Ze zouden het gedeelte waar de te cappen vlag is moeten afschermen van tanks/air combat zodat je rond de vlag de infantry battles heb. Tussen de vlaggen is het dan transport + bescherming van tanks & air.

Z0di4k schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:33:
ea moet is wat nieuws geven kan niet wachten op bf3. speel bf2 nog steeds suf, crysis cod4 = troep geef mij bf2 maar, waar de bazooka bullets je oren voorbij vliegen naar de zielige tanks hehe
= GEEN TROEP,speel zelf het liefst BF2 inf.only , jij waarschijnlijk BF2 standaard , teamplay wordt niet zo belangrijk gemaakt in COD4 maar = net zo even belangrijk. Beide games zijn goed.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 19:19

greatgonzo

schit-te-rend!

BF2 was er ook niet eerder dan COD4 ofzo? }:O

En dat had dus al een midden oosten setting

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 17:06

Tjark

DON'T PANIC

Hetgeen ik zou willen zien is in vehicle VOIP. Dat je kunt praten met de mensen die in jouw voertuig zitten. Dus zoiets als praten met je squad of team, maar dan dus alleen met de personen in je vehicle. Dat heb ik zoooo vaak gemist.... :(

En nee, tegen je hele team praten of weer een aparte groep aanmaken in TS schiet gewoon niet op....

*insert signature here

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 16:34
greatgonzo schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Counterstrike (:CZ/Source) had ook al een midden oosten setting. En die kwam eerder uit :)
Mappen als de_dust enzo :) Wel in ander kaliber maar wat maakt het uit?

PSN: ChefRickert

Anoniem: 182156

Steephh schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:30:
[...]

Goh , ben je ff gezelli.

Waar berust jij je uitspraken op???
Gewoon dingen zeggen die je niet kan onderbouwen werkt hier niet ;)

Ik heb zelf vele plezierige uren aan BF2 beleefd (vooral Special Forces) , jammer dat de destructable buildings nooit doorgezet zijn ookal kon de engine dat wel....
Ik hoop dat het weer een topper wordt , en karkand mag gelijk terug keren. _/-\o_

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 15:41
Ik snap niet de kritiek op BF2142, imo is het zeker een vooruitgang(behalve qua stabiliteit) in vergelijking met BF2. BF2142 is zeker geen high-tech setting je schiet nog steeds met kogels en niet met lasers ofzo. De gameplay is zeker ook vooruitgegaan door het gebruik van squad beacons en pods bijvoorbeeld. Graphics zijn ook beter en de nieuwe game mode Assault lines is zeker een aanrader, dat is zegmaar een soort van urban combat(zoals karkand). Ik ben zelf ook meer een fan van de moderne setting maar dat beperkt de mogelijkheden weer wel. Verder zal ik zeker uitkijken naar BF3! :)

@ts BF2142 is toch echt de opvolger van BF2!!!

[Voor 4% gewijzigd door Bazvv op 11-01-2008 15:21]

Anoniem: 240541

Ok ik heb geweldig lang battlefield2 gespeeld vanaf de eerste dag tot nu, toen battlefield2 chrashde ben ik de baatlefield2demo maar weer gaan spelen. Het spel is zo verslavend zo goed. En ik ben het er niet mee eens dat een tank te moeilijk uit te schakelen is... Pak wat c4 sluip wat, spring wat, en dat was de tank. Ik vond de choppers altijd way overpowerd, flares reloaden te snel en dat ding daar kan je geen c4 aan plakken wat hij vliegt hoger dan dat je c4 kan gooien.
Ik hoop echt dat battlefield 3 nog beter word en mooier...

Anoniem: 240541 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:00:
Ok ik heb geweldig lang battlefield2 gespeeld vanaf de eerste dag tot nu, toen battlefield2 chrashde ben ik de baatlefield2demo maar weer gaan spelen. Het spel is zo verslavend zo goed. En ik ben het er niet mee eens dat een tank te moeilijk uit te schakelen is... Pak wat c4 sluip wat, spring wat, en dat was de tank. Ik vond de choppers altijd way overpowerd, flares reloaden te snel en dat ding daar kan je geen c4 aan plakken wat hij vliegt hoger dan dat je c4 kan gooien.
Ik hoop echt dat battlefield 3 nog beter word en mooier...
deze game heeft zoveel gameplay extra mogelijkheden dat de makers alle kanten op kunnen om deze BF3 een hit te maken , alleen hoop ik op niet al te zware systeem eisen met betrekking op het geheugen , BF2 heeft echt 2 gig nodig en dat blijft hopelijk zo . Oja , inf. only is voor mij het enige wat ik wil erbij .

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59

Stewie!

Keen must die!

greatgonzo schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Toch leuk hoe sommige mensen het proberen 8)

Anoniem: 171349 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:26:
[...]
Oja , inf. only is voor mij het enige wat ik wil erbij .
Dat had Battlefield2 toch al? Oh en ik hoop dat hij ook op XP gaat draaien, want ik zie vista nog altijd niet zitten.

Anoniem: 240541 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:49:
[...]

Dat had Battlefield2 toch al? Oh en ik hoop dat hij ook op XP gaat draaien, want ik zie vista nog altijd niet zitten.
Infantry only is er later bij de laatset patch officieel aan toegevoegd , omdat vele servers de vehicles heli's en vliegtuigen liever niet zagen en daarop inspeelden , dat heeft DICE opgemerkt en het alsnog toe te voegen via de patch , alleen heeft BF2 meer mappen die eigenlijk beter geschikt zijn om met voertuigen te spelen met als gevolg dat als je de opte inf.only aanklikt je alleen maar servers ziet met Strike on Karkand , leuke map hoor verveelt eigenlijk nog steeds niet maar meerdere leuke inf.only mappen zie ik toch wel graag in BF3 . Toch zullen ze waarschijnlijk de nieuwe opvolger van BF2 meer richten op gameplay met voertuyigen en ben dus in afwachting wat het gaat worden .

Anoniem: 171349 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:14:
[...]

Infantry only is er later bij de laatset patch officieel aan toegevoegd
Ja dat klopt, ik weet nog wel dat er geen inf only servers waren en dat er een aantal gemodde karkand servers zonder voertuigen waren...

Oh, hey en wat dachten jullie van een officiele GoT-elite BF3 clan? :P

Anoniem: 182156

Inf. Only @ karkand is wel super tof!! Daar heb ik echt te veel uren aan gespendeerd.:)

Meer Inf. Only mappen in bf3 zou zeker goed zijn. Alleen vind ik wel dat voertuigen absoluut in de battlefield reeks horen , daar is het ook groot mee geworden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zie ook voor meer reacties / info :
nieuws: 'Ontwikkelaar Dice werkt aan Battlefield 3'

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• Anoniem: 28373
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een aantal keer BF2 gespeelt bij een vriend.
Prachtig spel.

Zelf krijg ik het niet werkend omdat mijn videokaart niet ondersteunt wordt ofzo :(
Alle andere games ( wow , CS source , ect ) spelen wel gewoon perfect.

Erg jammer.
( iemand misschien wat tips om het wel werkend te krijgen ? )

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:14
:X

[Voor 179% gewijzigd door boaty op 14-01-2008 11:48. Reden: Dubbelpost]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• boaty
offtopic:
Welke videokaart heb je? Btw dit is wel offtopic en misschien kun je beter in het Battlefield 2 topic een vraag plaatsen, of zelf op zoek gaan waarom je videokaart het niet doet en of je het uberhaupt aan de praat gaat kunnen krijgen.

[Voor 4% gewijzigd door boaty op 14-01-2008 11:48]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Anoniem: 45950
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb 6 jaar met mijn oude 1800+ systeem gedaan, dus de hele BF reeks is aan mij voorbij gegaan. Tegenwoordig heb ik een ueberbak :P en van de week zat ik bij t broertje van een vriend van me mee te kijken die ook BF2 speelt. Toch wel een game die ik echt leuk zou hebben gevonden vanaf het begin denk ik. Misschien dat het nu iets te laat is om in te stromen in BF2.

Ik ben zeer benieuwd naar BF3. Tot nu toe vermaakt CoD4 me prima, alleen zou ik voertuigen e.d. wel heel erg leuk hebben gevonden.

• Anoniem: 28373
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
boaty schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:46:
offtopic:
Welke videokaart heb je? Btw dit is wel offtopic en misschien kun je beter in het Battlefield 2 topic een vraag plaatsen, of zelf op zoek gaan waarom je videokaart het niet doet en of je het uberhaupt aan de praat gaat kunnen krijgen.
Ik heb een geforce 128mb kaart vraag me niet welke..
Maar hij start simpelweg niet op

Anoniem: 45950 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:43:
Misschien dat het nu iets te laat is om in te stromen in BF2.
Ah come on, 1942 word ook nog gespeeld >:)

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Anoniem: 28373 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:21:
[...]

Kan dan gerust kloppen. Geforce 6+. 5 serie is zowiezo bagger ;)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:56
Anoniem: 240541 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:48:
[...]

Ah come on, 1942 word ook nog gespeeld >:)
Nou is dat wel zo? Laatst in een impulsieve bui BF2 weer geinstalleerd om weer eens ff te spelen, om vervolgens urenlang plezier te hebben in m'n eentje :D Ik wilde ff oefenen voordat ik online ging en beviel me weer prima!

Maarrrr... toen ik online wilde gaan vond ie maar iets van 10 - 15 games waar het er anders toch wel honderden waren, en die maps kwam ik amper in :?
Ik had de nieuwste patch gedownload, dus daar lag het ook niet aan, misschien heb ik toen iets over het hoofd gezien ofzo?

Vanavond misschien toch weer eens installeren om te proberen :>

Join het GoT Pulse-Team!

• bryceren
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
ik speel nog veel bf2; het aantal servers met mijn filterinstelling komt nog steeds boven de 1400 uit.

• boaty
Anoniem: 28373 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:21:
[...]

Dat is nu net relevant aangezien de Geforce 4 MX serie niet wordt ondersteund en de rest van de geforce 4 serie wel. Als jij dus een Geforce 4 MX huppeldepup hebt is het niet vreemd dat hij het niet doet :*)

• Avalaxy
boaty schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:11:
[...]

Dat is nu net relevant aangezien de Geforce 4 MX serie niet wordt ondersteund en de rest van de geforce 4 serie wel. Als jij dus een Geforce 4 MX huppeldepup hebt is het niet vreemd dat hij het niet doet :*)
Misschien heeft ie wel een 7600GT met 128MB ofzo :P

DenMan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:02:
[...]

Nou is dat wel zo? Laatst in een impulsieve bui BF2 weer geinstalleerd om weer eens ff te spelen, om vervolgens urenlang plezier te hebben in m'n eentje :D Ik wilde ff oefenen voordat ik online ging en beviel me weer prima!

Maarrrr... toen ik online wilde gaan vond ie maar iets van 10 - 15 games waar het er anders toch wel honderden waren, en die maps kwam ik amper in :?
Ik had de nieuwste patch gedownload, dus daar lag het ook niet aan, misschien heb ik toen iets over het hoofd gezien ofzo?

Vanavond misschien toch weer eens installeren om te proberen :>
Er zijn nog steeds een bunch server online, misschien mankeerde je filters of versie wat. Zelfs in de battlefield 2 demo zie je regelmatige spelers en volle servers, en geloof het of niet zelfs hele mod/custom map servers. Heel vee fanatieke japaners, amerikanen en duitsers zijn maps en mini-mods aan het maken. Ongelofelijk gewoon en dat op de demo zo'n 2 jaar na de release...

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:38

Shabbaman

Got love?

Zou Battlefield Heroes en Battlefield 3 hetzelfde zijn? Battlefield Heroes wordt gratis. Ik zet mijn geld in op mappacks en weapon unlocks om je geld aan op te maken. Op zich vind ik het idee wel grappig. Betalen voor software doen de meeste mensen toch al niet meer, en als er betaald wordt is het voor de CD key.

Wel jammer dat ze nu de unieke stijl van TF2 moeten jatten. _/-\o_ TF2 _/-\o_

"Gratis" is ook wel wat ik voor de nieuwe BF over heb, na al dat gezeik dat ik met BF2 gehad heb. Er zijn AF maps die ik zelfs nog nooit gespeeld heb...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Anoniem: 240541 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:42:
[...]

Er zijn nog steeds een bunch server online, misschien mankeerde je filters of versie wat. Zelfs in de battlefield 2 demo zie je regelmatige spelers en volle servers, en geloof het of niet zelfs hele mod/custom map servers. Heel vee fanatieke japaners, amerikanen en duitsers zijn maps en mini-mods aan het maken. Ongelofelijk gewoon en dat op de demo zo'n 2 jaar na de release...
Ik speel ook alleen de demo en dat bevalt mij zeer goed. Er zijn inderdaad een aantal mods. 64man op zo'n hele kleine map bv. Alle wapens unlocked, of spawnpoints ergens anders geplaatst. Of geen vliegtuigen en iets van 10 heli's op de map :P M'n favo server is iets van [AS] Ancient Spirit

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:07
Shabbaman schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:57:
Zou Battlefield Heroes en Battlefield 3 hetzelfde zijn? Battlefield Heroes wordt gratis. Ik zet mijn geld in op mappacks en weapon unlocks om je geld aan op te maken. Op zich vind ik het idee wel grappig. Betalen voor software doen de meeste mensen toch al niet meer, en als er betaald wordt is het voor de CD key.
Battlefield Heroes is geen Battlefield 3.

-tom-562 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:03:
[...]

Ik speel ook alleen de demo en dat bevalt mij zeer goed. Er zijn inderdaad een aantal mods. 64man op zo'n hele kleine map bv. Alle wapens unlocked, of spawnpoints ergens anders geplaatst. Of geen vliegtuigen en iets van 10 heli's op de map :P M'n favo server is iets van [AS] Ancient Spirit
probeer de naw server eens, het is niet een geweldige server maar bijna elke dag is er iets anders gemod...

Anoniem: 228921

r.marijnissen schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:30:
Ik denk dat als je bf2 neemt met nieuwe maps, mooier op grafisch gebied
en wat nieuwe dingen erin, dat je al een top hit hebt.
100%

Anoniem: 128025

Dan mag het qua bugs wel wat minder van mij, maar anders zou ik het zeker aanschaffen.

eerder 120%

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29

Eagle Creek

Breathing security

Ik hoop wel degelijk dat 'ie uitkomt!
Lijkt me erg leuk :). Ik speel nu BF2 Demo maar koop hem misschien niet vanwege BF3. Ligt eraan wanneer die utkomt.

Ik hoop overigens wel dat ie op XP uitkomt zeg! Ik ga er niet speciaal voor upgraden.
* Andere unlocks: andere munitie, body armor, helmen, camouflage en andere accessoires
Vraag me af of je hier ook sterker door wordt.

"vernietigbare omgeving" hoor je steeds vaker maar hoe dat in de praktijk gaat uitpakken vraag ik mij nog ten zeerste af.

NAVO ipv USA vind ik ook leuk trouwens.
80 spelers is wel veel :p.

Bugs vind ik persoonlijk nog wel meevallen. Ik hoop alleen dat het qua strengt gelijk is. In BF2 zaten vooral in de begin versies zaken waardoor bepaalde wapens/strategiën te veel dan leuk is de overhand hadden. Aan de andere kant zorgde patches weer voor teveel matigen (zo hoorde ik dat de AA nu zo'n beetje in 90% v/d gevallen raak schiet).
Ze zouden de balans goed in de gaten moeten houden.

[Voor 25% gewijzigd door Eagle Creek op 23-01-2008 20:15]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Eagle Creek schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:13:
Ik hoop wel degelijk dat 'ie uitkomt!
Lijkt me erg leuk :). Ik speel nu BF2 Demo maar koop hem misschien niet vanwege BF3. Ligt eraan wanneer die utkomt.

Ik hoop overigens wel dat ie op XP uitkomt zeg! Ik ga er niet speciaal voor upgraden.

[...]

Vraag me af of je hier ook sterker door wordt.

"vernietigbare omgeving" hoor je steeds vaker maar hoe dat in de praktijk gaat uitpakken vraag ik mij nog ten zeerste af.

NAVO ipv USA vind ik ook leuk trouwens.
80 spelers is wel veel :p.

Bugs vind ik persoonlijk nog wel meevallen. Ik hoop alleen dat het qua strengt gelijk is. In BF2 zaten vooral in de begin versies zaken waardoor bepaalde wapens/strategiën te veel dan leuk is de overhand hadden. Aan de andere kant zorgde patches weer voor teveel matigen (zo hoorde ik dat de AA nu zo'n beetje in 90% v/d gevallen raak schiet).
Ze zouden de balans goed in de gaten moeten houden.
bugs vallen wel mee?

J10 is bijna onoverwinnelijk, van de 6 raketten is er 1 misschien raak (en nee, na 120 uur vliegervaring weet ik wel waar ik mee bezig ben
Echter een J10 heeft raketten die 90 graden bochten kunnen maken en schiet altijd raak
Een AA = altijd raak
Een Hellfire vanuit de heli gaat dwars door de andere heli heen (tot soms wel 5 keer toe)
Lege posten zoals AA en lege tanks worden gemarkeerd als enemy vanuit vliegtuig
Lock door second pilot in bomber is bij druk op knop weg...en dus geen hit
Sommige raketten zijn raak, maar doen geen damage
Het eeuwige reload, maar er gebeurt niets bug
Tow missile schieten, maar er gebeurt niets
Sniper op stilstaand doelwit is gewoon mis
Schieten op je tegenstander, je zit hem geraakt worden (zo'n impact movement) maar damage wordt niet geregistreerd

Moet ik nog even doorgaan om het leuk te houden?

Als je veel speelt gaan deze bugs je mateloos ergeren omdat je gewoon niet weet of je schot raak gaat zijn en in tegenstelling wordt jij wel uit de lucht geknald. Skillz worden gewoon onzeker door dit soort (domme) bugs.

Echter geen crashes meer gehad sinds lange tijd, dat wel.

T60P Widescreen

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 22:43

Rayzman

+31 Rayzman

Met grote maps mogen er ook wel veel spelers in kunnen. Novalogics Joint operations had al servers met 150 man en er zijn zelfs test servers geweest voor 250 man. Dat spel is uit de BF Vietnam tijd.

Hopelijk wordt het wat en zitten er niet zoveel bugs in zoals hier oa hierboven genoemd zijn.

specs

Ach jah het is maar wat je bugs noemt, je moet wel bedenken dat heli's en vliegtuigen mits goedbestuurd oppermachtig zijn... En dan wil je ze nog beter hebben? sorry maar dan worden ze gewoon te goed, ik spreek uit ervaring...

• Avalaxy
@Seeser, precies. Schijt irritant al die bugs, en ze treden ook met grote frequentie op. Wat ik ook irritant vind is van die stomme bugs, dat je tegen een stilstaande auto aanloopt en je meteen dood bent ;(

• Stronkie
  • Laatst online: 28-05 14:05

Stronkie

Where wind is Trouble

Even uit de start post....

Eerst had je bf1942 Daarna hebben ze de engine een beetje aangepast en de looks wat resulteerde in BfVietnam.

Toen hebben ze een complete engine gemaakt aangepast en volledig omgegooid. wat resulteerde in BF2

Even later hebben ze de extra content en wapens en mappen unlocked (meeste onderdelen van SF zat er al in maar hadden ze niet geactiveerd ) en zo kwam BF2 Special Forces uit...

Daarna heel goedkoop n ieuwe mappen gemaakt en een legertje of twee ingegegven en zo kwamen de twee uitbreidingen uit......

Toen hebben ze de enigne weer aangepast en de setting een beetje veranderd.. en daar kwam BF2142... en met daarbij de uitbreidingen

Dus qua echte nieuwheid... 1942>BF2 en dat was het...

Dus qua engine

Engine a : BF1942 en Bf Vietnam
Engine b: BF2, BF2 SF, BF2 uitbreidingen, BF2142 + uitbreidingen

[Voor 9% gewijzigd door Stronkie op 26-01-2008 16:02]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Eens met Stronkie :) Is al bekend in wat voor soort setting BF3 zich zal afspelen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
1942 blijft de beste, ga het binnenkort weer eens spelen. En voor BF2 is het zeker niet te laat, wordt nog volop gespeeld. Zeker nu er de laatste tijd een zoot goede mods voor zijn uitgekomen. Zoals forgotten hope 2, pirates 2 en project reality (die was er weliswaar al een tijdje).

[Voor 6% gewijzigd door dikki dik op 26-01-2008 16:37]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Codename Eagle draaide op de Refractor 1 engine.
En BF1942 t/m BF2142 draaien allemaal op de Refractor 2 engine... alleen grafisch wat veranderd.

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:35:
Codename Eagle draaide op de Refractor 1 engine.
En BF1942 t/m BF2142 draaien allemaal op de Refractor 2 engine... alleen grafisch wat veranderd.
zou je niet zeggen tussen battlefield 1942 en vietnam ok, maar 1942 en battlefield 2 voelen en spelen toch heel anders.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee