Battlefield 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.602 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok maar meer engine based is het hetzelfde.. Maar qua opbouw en andere structuur kun je toch zeggen dat BF1942 naar BF2 de enige grote verandering isgeweest qua de manier waarop de engine gebruikt word...

BF Vietnam is duidelijk 1942 in een nieuw jasje

en BF2142 is duidelijk BF2 in een nieuw jasje

Dus ik hoop idd dat alles omgegooid word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word waarschijnlijk ook gedaan, in het artikel gaan ze er van uit dat battlefield 3 de nieuwe frostbite engine zal gebruiken (dezelfde als bij bf:badcompany)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:50

Eagle Creek

Breathing security

BF heroes moet meer een soort BF2 worden begreep ik.

Wat betreft de bugs: tja.. :-).
Het belangrijkste vind ik een goede balans zoeken.. Ik kan een aardig staaltje vliegwerk vertonen met helicopters (al zeg ik het zelf) maar als ik een MIG achter mn blackhawk staart heb moet ik me toch in hele rare bochten wringen om hem te ontwijken. Het hele "jet achter heli aan"-concept wil wel eens iets van de gameplay bederven.

Aan de andere kant: heli's zijn langzamere objecten. Je moet het dus juist van je skills hebben (scherp sturen, laag vliegen, juiste moment flaren) om de SAM's te ontwijken.

(heel af en toe heb ik wel een flare bug trouwens.. blijft 'ie continu flaren.. of beter gezegd: in alle voertuigen blijft 'ie continu verdedigen, ook in tanks enzo)[

[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 04-02-2008 04:15 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BF3 mag van mij erg op BF2 lijken. Het hoeft van mij niet helemaal omgegooid. Het belangrijkste is dat zoveel mogelijk bugs eruit gehaald worden en de gameplay zo goed mogelijk gebalanced wordt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu eigenlijk gewoon wel eens weten of de geruchten waar zijn want ik zou best een site ervoor willen maken... En dan wil ik het toch wel op tijd weten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wet eigenlijk ook nog niets zeker , maar lijkt me een logische zet om bf etc. uit te brengen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt met smart te wachten op meer nieuws omtrend BF3...
Is er ergens een bevestiging van de geruchten geweest?

(en excuus voor deze ondinaire bump)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Neen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 03-09 13:28
NOG geen nieuws? :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:43
Maar hoe zit het nou?

- Battlefield Heroes
- Battlefield Bad Company
- Battlefield 3

3 nieuwe Battlefields die parallel ontwikkeld worden? :| Ok, heroes wordt cartoony en bad company een console-game, maar zou BF3 misschien de PC versie van Bad Company worden net zoals je BF2 en BF2 Modern Combat had voor de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl....volgens mij gaat dat nog wel eens een paar jaartjes duren horen BF3. We hebben er echt 0,0 niks over gehoord van EA. Dus blijven het geruchten. Die Battlefield Heroes is misschien leuk maar ik zit er niet echt op te wachten. Ik zit echt op een nieuwe BF te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou best kunnen dat BF3 gewoon een hoax is. althans die "uitegelekte informatie" erover.
Zou me niks verbazen als EA op dit moment vooral de pijlen richting console richt en dat die hele BF3 voor de PC wishfull thinking is. (hoop het niet overigens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het ook een beetje vreemd dat er nog zo weinig of meer informatie over is , als het nog nooit werkelijk door EA bevestigd is maar de geruchten al zolang de ronde doen dan vind ik erg lang duren op officieel nieuws , kan wel weer een soort tactiek zijn maar daar zit ik niet op te wachten . Mijn twijfels zijn er ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:13:
Vind het ook een beetje vreemd dat er nog zo weinig of meer informatie over is , als het nog nooit werkelijk door EA bevestigd is maar de geruchten al zolang de ronde doen dan vind ik erg lang duren op officieel nieuws , kan wel weer een soort tactiek zijn maar daar zit ik niet op te wachten . Mijn twijfels zijn er ...
Zou erg jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:07:
Het zou best kunnen dat BF3 gewoon een hoax is. althans die "uitegelekte informatie" erover.
Zou me niks verbazen als EA op dit moment vooral de pijlen richting console richt en dat die hele BF3 voor de PC wishfull thinking is. (hoop het niet overigens...)
Idd...BF3 is een geweldig idee. Ik snap niet waarom EA daar geen werk van maakt. Wat bereiken ze met hun Battlefield Heroes??? Ze hebben toch allang naam gemaakt met BF 1 en 2...
Nu doorzetten met BF3 en de kassa's gaan rinkelen. Ik snap hun gewoon niet. Ook hun lak aan support bij BF2 zet ik grote vraagtekens bij. Het is toch je grootste naam? Battlefield. Welk ander EA spel wordt zoveel gespeeld op de PC???
Anyways ik geloof niet dat er een BF3 aan zit te komen, althans niet dit jaar. Waarschijnlijk wel ergens in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 01:00:
[...]

Idd...BF3 is een geweldig idee. Ik snap niet waarom EA daar geen werk van maakt. Wat bereiken ze met hun Battlefield Heroes??? Ze hebben toch allang naam gemaakt met BF 1 en 2...
Nu doorzetten met BF3 en de kassa's gaan rinkelen. Ik snap hun gewoon niet. Ook hun lak aan support bij BF2 zet ik grote vraagtekens bij. Het is toch je grootste naam? Battlefield. Welk ander EA spel wordt zoveel gespeeld op de PC???
Anyways ik geloof niet dat er een BF3 aan zit te komen, althans niet dit jaar. Waarschijnlijk wel ergens in de toekomst
The Sims ;) en ik vermoed ook een games als NBA, Madden etc :p

Met battlefield heroes gaan ze kijken of ze kunnen verdienen met reclame / micro payments. Dat zal je veel meer gaan zien, wordt gewoon de toekomst.

Als er een BF3 komt, laat het dan weer een WWII zijn, groot, veel spelers, zegmaar een MMOFPS :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Heroes gaat voor veel inkomsten zorgen en piracy zal er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:43
[...]

Ook hun lak aan support bij BF2 zet ik grote vraagtekens bij. Het is toch je grootste naam? Battlefield. Welk ander EA spel wordt zoveel gespeeld op de PC???
Ik vind een vergelijking tussen Creative en EA Games wel erg passend als het om support gaat :/ Ongelovelijk dat er bedrijven zijn die zó'n ongelooflijk wanbeleid hebben maar toch nog blijven leven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik denk eerder dat BF3 iets is als BF bad company maar dan zonder Single player omdat dat juist allerlei piracy omhoog brengt. Dus brengen ze alleen een Multiplayer only BF Bad company naar de pc..
Iig zal het weer zo'n casual gamer spel zijn..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Single player mag wat mij betreft altijd uit de games worden geschrapt. Wist je dat games als Battlefield tussen de 20 en 40 miljoen dollar kosten en dat tot 60% daarvan aan de single player opgaat? Ook al is de speeltijd een uur of twee, de kosten zijn bizar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een uur of twee speeltijd singleplayer maken is dan ook het stomste wat je kunt doen. Als je game zoals CoD er een beetje een naam van heeft moet je singleplayer maken, maar dan wel lang. Want als je 4 uur singleplayer maakt ipv 2 uur zullen de kosten van 60% naar 70% stijgen, die AI en alle andere stuurkracht voor offline functionaliteiten zijn er toch al, net zoals maps en andere objecten.

Als je BF heet en on-line een grote naam hebt kun je inderdaad beter geen singleplayer maken, dat zal reuze schelen (al lijkt 60% me een beetje overdreven, maar ik heb geen cijfers liggen...). Qua piraterij zal het ook zeker schelen, weinig mensen in ieder geval die BF enkel en alleen om de singleplayer kopen. Al vraag ik me af of het op dat vlak een groot verschil maakt, zowel qua hoeveelheden piraterij als qua hoeveelheden verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een interview met één van de multiplayer producers van B:BC, aldus hier.
http://www.bit-tech.net/g...ny-interview-jamie-keen/1

Over gamers gesproken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
leonpwner1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:34:
Maar hoe zit het nou?

- Battlefield Heroes
- Battlefield Bad Company
- Battlefield 3

3 nieuwe Battlefields die parallel ontwikkeld worden? :| Ok, heroes wordt cartoony en bad company een console-game, maar zou BF3 misschien de PC versie van Bad Company worden net zoals je BF2 en BF2 Modern Combat had voor de consoles?
Ik denk dat BF3 voor PC en Consoles wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Tankbuster op 25-05-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:10:
Een interview met één van de multiplayer producers van B:BC, aldus hier.
http://www.bit-tech.net/g...ny-interview-jamie-keen/1

Over gamers gesproken :>
Heb ik er over heen gekeken want ik lees in dat interview geen 1 vraag of iets wat BF3 betreft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:17:
[...]

Heb ik er over heen gekeken want ik lees in dat interview geen 1 vraag of iets wat BF3 betreft ?
lol er wordt alleen iets gezegd over Battlefield Heroes...En verder dat ze in de toekomst ook op de PC blijven richten. Dus dat hele BF3 verhaal klopt volgens mij voor geen meter, er is nog niet eens mee begonnen. Ze zullen wel eerst BF Bad Company helemaal uit willen melken en dan kondigen ze misschien iets nieuws aan. Misschien is 't ook wel te vroeg voor BF3, ook ivm DirectX 10 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:48:
[...]

lol er wordt alleen iets gezegd over Battlefield Heroes...En verder dat ze in de toekomst ook op de PC blijven richten. Dus dat hele BF3 verhaal klopt volgens mij voor geen meter, er is nog niet eens mee begonnen. Ze zullen wel eerst BF Bad Company helemaal uit willen melken en dan kondigen ze misschien iets nieuws aan. Misschien is 't ook wel te vroeg voor BF3, ook ivm DirectX 10 etc.
Precies , maar

-1'.Waarom geen vraag van de interviewer dan over BF3 geruchten ?(van tevoren afgesproken ?)-is mij toch wel een normale vraag ,Toch?

-2 als deze geruchten rond gaan , waarom dan niet tegenspreken als het niet zo is? (put een beetje hoop uit -verslaafd :+ ) dat het dat als zo niet dan spreek je dat tegen lijkt mij ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:02

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:27:
-2 als deze geruchten rond gaan , waarom dan niet tegenspreken als het niet zo is? (put een beetje hoop uit -verslaafd :+ ) dat het dat als zo niet dan spreek je dat tegen lijkt mij ?
Tsja, het is wel gratis reclame. Als je weet dat er iets dergelijks niet aan de hand is, maar mensen praten er toch over? Dan is dat vrij handig.

Hoewel ik me afvraag of er mensen zijn die wel gamen maar nog nooit van Battlefield hebben gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, Battlefield 2142 was wel leuk opzich maar Battlefield 2 was velen malen beter! Ik ben niet echt een Battlefield-speler (meer een fastpaced-speler) maar ik vond Battlefield 2 wel heel erg vet, nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja discussie over welke BF je wel leuk vond/of vindt is ook een leuke , ik wil alleen ook BF3 met alles der op en der aan , 2142 moet dan 2142 deel 2 heten ! BF3 op PC is nog steeds niet echt bevestigd , ik denk nu steeds meer dat het een verzinsels is geworden en dat deze topic een hoop en niet meer dan dat is ,

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:27:
[...]

Precies , maar

-1'.Waarom geen vraag van de interviewer dan over BF3 geruchten ?(van tevoren afgesproken ?)-is mij toch wel een normale vraag ,Toch?

Ze zeggen dat ze games blijven maken voor de PC dus zal daar o.a. wel een BF3 mee bedoeld worden. Alleen is de vraag wanneer, kan nog jaren duren misschien. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
ik snap niet dat er vanuit de E3 geen nieuws komt over deze game..... :(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crypter schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:45:
ik snap niet dat er vanuit de E3 geen nieuws komt over deze game..... :(
Omdat eerst 2 andere BF delen uitkomen en nog een andere game van dezelfde studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk wel dat er iets aan zit te komen,omdat de laatste weken stat padding over al lijkt te zijn toegestaan ben al van meerdere servers gekickt omdat ik aan het random killing was en niet aan het stat padden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:31:
ik denk wel dat er iets aan zit te komen,omdat de laatste weken stat padding over al lijkt te zijn toegestaan ben al van meerdere servers gekickt omdat ik aan het random killing was en niet aan het stat padden!!!!!
dat zou patch 1.5 weleens kunnen zijn van BF2

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Patriot schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:36:
[...]

Tsja, het is wel gratis reclame. Als je weet dat er iets dergelijks niet aan de hand is, maar mensen praten er toch over? Dan is dat vrij handig.

Hoewel ik me afvraag of er mensen zijn die wel gamen maar nog nooit van Battlefield hebben gehoord :P
Battlefield 1942 was mijn eerste game met waarde (daarvoor van die goedkope spelletjes).
Dat spel heeft mij toch echt overgehaald om helemaal gek te zijn op shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Crypter schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:37:
[...]

dat zou patch 1.5 weleens kunnen zijn van BF2
Mensen die kicken zijn geen EA medewerkers maar de huurders van die gameservers :)
1.5 zal in dat opzicht weinig uitmaken. Wat EA wel doet is de statspadder accounts een reset geven :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen loopt al helemaal te geilen op BF3. Terwijl de kans meer dan 50% is dat alles fake is.

Meer woorden verspil ik er ook niet aan, maar dit topic word steeds groter. En steeds meer mensen krijgen valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als je logisch nadenkt is de kans zeer groot dat ze er wel mee bezig zijn, alleen komen er nog meerdere andere games van dezelfde studio eerst uit, en die gaan voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het is nog pure speculatie, nieuw leven ingeblazen door IGN.
Tuurlijk dat ze eraan werken, maar datums en feature lists is veels te voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hier de IGN link met het verhaal dat de boel lekker aanwakkerde: http://pc.ign.com/articles/946/946441p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
DaMorpheus schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:15:
Hier de IGN link met het verhaal dat de boel lekker aanwakkerde: http://pc.ign.com/articles/946/946441p1.html
Blijft niets meer dan wat geruchten, en meer de wensen van de communities dan dat er ook echt iets duidelijk is wat BF3 betreft. Ik meen me nog te herinneren in de laatste interviews werd aangegeven dat er nog niet aan een BF3 gewerkt werd en dat er misschien zelfs geen BF3 komt. Maar misschien iets met een andere naam...
Ik hoop alsnog dat ze niet zo idioot zijn om BF2 geen nog succesvoller gevolg proberen te geven. Voor BF3 zou ik een nieuwe PC kopen :*) Maar dat is nog ver weg als je het mij vraagt, eerst moet die patch nog eens komen, ik begin me nou wel weer af te vragen hoe het daarmee zit...Eerst zeiden ze "Christmas 2008" en nu zijn we 1,5 maand verder bijna en nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 15:50
EA baas kondigt zelf nieuwe game aan
Ik zou het niet weten of het deze keer wel voor de pc komt :o

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 04-02-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Jammer, de Battlefield waar ze aan werken is dus Bad Company 2.

Geen Battlefield 3 dus. En ookal komt Bad Company 2 naar de PC dan zou ik hem nog niet kopen omdat ik Bad Company nooit heb kunnen spelen en ik dus niks van het verhaal snap die in de single player zit.

Als er een PC versie komt hoop ik op een Bad Company 1 & 2 in one release. Maarja, dream on.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

H3llSiNG schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:49:
Jammer, de Battlefield waar ze aan werken is dus Bad Company 2.

Geen Battlefield 3 dus. En ookal komt Bad Company 2 naar de PC dan zou ik hem nog niet kopen omdat ik Bad Company nooit heb kunnen spelen en ik dus niks van het verhaal snap die in de single player zit.

Als er een PC versie komt hoop ik op een Bad Company 1 & 2 in one release. Maarja, dream on.
Beetje flauwekul om een game niet te kopen als je het eerste deel niet hebt gespeeld :o dan kan je heel veel games niet meer spelen, omdat het bijna allemaal opvolgers zijn van elkaar.

Ik heb volgens mij nog nooit missies gespeeld in Battlefield, meteen Multiplayer en online/lannen :9 Dat is wat battlefield moet doen. Graag zo houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Als er maar een atack heli inzit met plaats voor 2 personen en bewapent met tv guided dan ben ik blij :P
Volgens mij heb ik en mijn buddy meer dan 40.000 kills gemaakt in dat ding in Bf2 :D

Bf2 blijft voor mij het beste online schiet spel ooit. Laat deel 3 dus maar komen

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 04-02-2009 10:17 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
evilpin0 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:11:
Als er maar een atack heli inzit met plaats voor 2 personen en bewapent met tv guided dan ben ik blij :P
Volgens mij heb ik en mijn buddy meer dan 40.000 kills gemaakt in dat ding in Bf2 :D

Bf2 blijft voor mij het beste online schiet spel ooit. Laat deel 3 dus maar komen
Ben jij er zo één... vervelende mensen zijn dat altijd }:O

Doe mij maar infantry-only :)

Heb trouwens vorige week SpecOps voor BF2 zowaar aangeschaft en geinstalleerd, aangezien BF3 of aanverwante toch alleen maar op zich laten wachten :(

[ Voor 13% gewijzigd door DFKT op 04-02-2009 10:23 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vuurie_
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-12-2023
nogal stil rondom deze game. of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De game is niet eens aangekondigd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er is Battlefield nieuws!

"Het oorspronkelijke bericht verscheen op Kotaku, vergezeld door verschillende bronnen met bewijs. Zo werd er op de website van Comic Con door EA officieel melding gemaakt dat er op 6 februari om twee uur 's middags ansichtkaarten worden uitgedeeld met daarop de tekst Battlefield 1943: Pacific."

stukje van Gamer.nl

http://www.gamer.nl/doc/4...mt-ie-wel-of-komt-ie-niet

Het is geen Battlefield 3, maar toch goed nieuws als het ook echt waar is. :)
Wat denken jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix0030
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-08 11:22
Er is nu sprake van Battlefield 1943 Pacific .
http://ownage.nl/news/27961/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Bah pls geen WO2 shooter, ben dat echt zat. Moderne shooters zijn een stuk verfrissende. Vond CoD4 en Bf2 echt een verademing toen ze uit kwamen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies , als dit echt weer een ww2 shooter wordt dan hang ik de game op :+

we hebben er wel genoeg nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Leuk nieuws! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

PS gerucht is dat de officiele announcement vanavond op www.battlefield.com is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ik lees op deze site http://battlefield.totalgamingnetwork.com/

"Hostilities begin this summer on X360 and PS3."

Geen PC?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Heb het wel een beetje gehad met die uitgevers; veel goede games die groot zijn geworden op/door de PC worden nu eerst gelaunched op een tijd gebonden console en pas later in bagger versie geportalt naar de PC als hij al uitkomt op de PC...(ik zeg: GTA IV ???, CoD4?)

Echt zonde.....de meeste FPS zijn gewoon Muis+KB spellen en BF3 gaat uiteraard door de melker EA even weer uitgebreid uitgemolken worden op de PS3 en Xbox....en wij, wij hebben helemaal niets :(. Zonde...maar as long as it is from EA....vraag ik me af of ik het ooit in huis wil hebben na het BF2 fiasco

ik weet het, tis even zeuren, maar ik er zit zeker wel een kern van waarheid in. Echt zonde, want een goede opvolger zou ik zeker zin in hebben!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Seesar schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:30:
Heb het wel een beetje gehad met die uitgevers; veel goede games die groot zijn geworden op/door de PC worden nu eerst gelaunched op een tijd gebonden console en pas later in bagger versie geportalt naar de PC als hij al uitkomt op de PC...(ik zeg: GTA IV ???, CoD4?)

Echt zonde.....de meeste FPS zijn gewoon Muis+KB spellen en BF3 gaat uiteraard door de melker EA even weer uitgebreid uitgemolken worden op de PS3 en Xbox....en wij, wij hebben helemaal niets :(. Zonde...maar as long as it is from EA....vraag ik me af of ik het ooit in huis wil hebben na het BF2 fiasco

ik weet het, tis even zeuren, maar ik er zit zeker wel een kern van waarheid in. Echt zonde, want een goede opvolger zou ik zeker zin in hebben!
Je weet tendiepste wel waar dit aan ligt he ;) (nee, ga aub niet weer zo'n discussie starten want er zijn er al genoeg topics van). Een ontwikkelaar en uitgever willen nu eenmaal geld verdienen, en het simpele feit is dat ze meer verdien bij de consoles dan de pc. Dus ja :)

Ben benieuwd of er vanavond wat officieel nieuws komt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Seesar schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:30:
Vrees niet! In meerdere fora heeft onlangs nog een interview gestaan met iemand van DICE, met de vermelding dat DICE de hardcore PC gamer niet "vergeet". Men heeft ook aangegeven dat er meerdere Battlefield games zouden worden gereleased in 2009, ook voor de PC.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mensen die creatief zijn kunnen de trailer al zien op www.battlefield.com ;)
EA just posted the trailer for Battlefield 1943 Pacific online. The trailer shows epic battles in the Pacific, bridge heads being bombed and gunned, aircraft carriers and massive destruction of the ingame environment.

The game will have a 24 person multiplayer and will be available through Xbox live Arcade and the Playstation 3 store this year. The PC version of Battlefield 1943 Pacific will be similar in design and also uses the Frostbite engine created by Dice.

View the trailer at the official website: http://www.battlefield.com/1943/
Source: http://www.battlefieldheroes.net/

[ Voor 94% gewijzigd door Stewie! op 05-02-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Voor de nog minder creatieve mensen: klik. Moeten ze het nog maar niet online zetten ;).

Battlefield 1943 komt uit voor de Xbox360, pc en PS3. Overigens zal Bad Company 2 vandaag ook worden aangekondigd. Tsjah, wat moet je ervan zeggen... ik had liever ook iets moderners gezien, maar als de gameplay goed is, hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar de trailer kijk dan denk ik "oh, Battlefield 2." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
BATTLEFIED 1943!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
EINDEILJK !! NAAR AL DIE JAREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D O+ O+ O+ :9~ :D :D

BF1942 was de beste battlefied ooit en had altijd gehoopt voor de remake!! Ik had zelf ergens belooft op naakt schreeuwend op straat te gaan lopen als er een remake kwam :o!!! ik sta echt op het punt om het te doen!!

YES YES

sorry hoor maar die geluk... :D :D :D

[ Voor 5% gewijzigd door FireBladeX op 05-02-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerG
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-04 15:07
wake island is gewoon "The map", en al weer een remake.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ding doet bij mij niks :p
anton121 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:39:
Voor de nog minder creatieve mensen: klik. Moeten ze het nog maar niet online zetten ;).
Idem.

Dit is um: http://www.battlefield.com/1943/ (welke DaMorpHeus ook zegt :p)

Als ik de Trailer zo zie, lijkt het wel een mix van Battlefield Heroes en Bad Company.

Edit: Klik je op newsletter, staat er mooi bad company nog bij :+

Edit: Het is dus gewoon een halve Battlefield Heroes ofzo. 24player online, 3 maps, beschikbaar via xbox live arcade... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 05-02-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ja je kan de game alleen online kopen met de reden dat de game dan makkelijker updatebaar is.

Vaag verhaal. Ik heb liever een complete game en ik betaal 50 euro dan een halve game met 3 maps waar ik veel sneller op ben uitgekeken.

Het filmpje is wel kick trouwens, ik vraag me alleen af of dit echt gaat werken.

Is er al een est. release date?

Hier : http://www.battlefield.com/badcompany2/ staat trouwens dat Bad Company 2 ook voor de PC komt. Voor iedereen die op de PC een toch wat meer BF2 setting wil.

[ Voor 20% gewijzigd door H3llSiNG op 05-02-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jep, Bad Company 2 wordt erg cool. Misschien dit topic maar even sluiten en 2 nieuwe aanmaken voor de zojuist geannouncde Battlefield games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nou ja, er is best weinig informatie daarover.. Dus lijkt me verstandiger om ietwat langer te wachten daarmee? Nou ja, ik bedoel dan de BC2.. Aangezien van de andere al een topic is :P

[ Voor 25% gewijzigd door FikkieHo op 05-02-2009 19:14 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmm.. Battlefield 1943

Opzich niets mis met weer eens een WWII deel in de reeks, maar weer Wake Island, Guadalcanal & Iwo Jima. :/
Bovendien maar 24 spelers online. Grafisch doet het me trouwens sterk denken aan BF2 (Wake Island) op de omvallende bomen na dan. Had toch wel iets meer verwacht van een nieuwe titel in de reeks.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow erg goed nieuws, battlefield 1943 :) :) veel beter dan al dat moderne shit dat fungeert als proppeschieters ingame.

Maar goed. Marketing van EA weet het altijd leuk te brengen bij met name de Battlefield series. Dus maar eerst even de kat uit de boom kijken.

Hum, maar 24 spelers... dat is wel erg matig. Zeker als we ook weer boten gaan krijgen, is er straks geen flikker meer te doen op een map.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:51:
Wow erg goed nieuws, battlefield 1943 :) :) veel beter dan al dat moderne shit dat fungeert als proppeschieters ingame.

Maar goed. Marketing van EA weet het altijd leuk te brengen bij met name de Battlefield series. Dus maar eerst even de kat uit de boom kijken.

Hum, maar 24 spelers... dat is wel erg matig. Zeker als we ook weer boten gaan krijgen, is er straks geen flikker meer te doen op een map.
Precies!! Zeker op de maps zoals ik hierboven noem. Dit waren toch maps die pas leuk werden met minimaal 32 spelers en dan nog moest je soms minuten lopen / zwemmen / varen om iemand tegen te komen.

Had liever een WWII game gezien als opvolger van BF2, met wat meer close combat achtige maps, dikke vette Tiger tanks, Panzers en Stuka's :9~ Daarnaast liever de focus op het Europese theater ipv de Pacific en zeker niet weer die maps die we al gezien hebben. Maar goed, blijkbaar wil de community dit... Destijds zeurde men ook om Wake voor BF2 en zelfs ook voor BF: Vietnam (correct me if I am wrong). Denk dat EA het gezeur nu voor wil zijn :P

Misschien zeur ik nu wel, want er zijn pas 3 maps bekend ;)

Frostbite engine is daarentegen wel leuk, zeker als ie nog wat meer opgepoetst wordt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Need I to say more

http://www.gamereactor.eu...attlefield+Bad+Company+2/
@edit

oke 2:45 mensen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik zag in de TS een foutje, over welke BF er eerst kwam.
Ik zal ze allemaal even op een rijtje zetten van chronologische volgorde.

Codename Eagle :D
BF1942
BF1942 Road to Rome expansion
BF1942 The Secret Weapons of WWII expansion
BF Vietnam
BF2
BF2 Special Forces
BF2 Booster Packs: Euro Force, Armored Fury
BF 2142

Officieel zijn BFV en 2142 geen echte opvolgers.

Van mij part mogen ze nog een 2e poging gooien op een nieuwe Battlefield Vietnam. Vooral met een engine zoals Farcry 2 :)

En eigenlijk vind ik dat unlock systeem niet echt leuk, iedereen zit met unlocks te schieten en je hebt geen distinct geluid meer zodat je weet dat het een vijand is die schiet. Ook zijn de meeste wapens vergelijkbaar met proppenschieters in BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Om maar weer even een topic te bumpen van een paar maanden geleden. Daar is echter een reden voor. Electronic Arts heeft vandaag bevestigd dat Battelfield 3 in ontwikkeling is.

"I've had the luxury of looking at Battlefield 3 over at DICE in Sweden and was highly impressed by the way the team is working on that product," he said. "Of course, that's not [coming out] in the fiscal year, but that is a product that is looking very good."

http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=163604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Dat BF3 zou uitkomen was te denken.

Hopelijk is het weer een dijk van een game zoals BF1942 of BF2. De andere battlefield games konden mij minder bekoren (BF:V viel dan wel weer mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

BF2 heb ik met veel plezier gespeeld de afgelopen 4 jaar, met wel maandenlange pauzes ertussen. Jammer dat ik in de begindagen niet veel mee heb kunnen spelen, veel mensen hebben toen hun grootste winsten gehaald qua statistieken.

Sinds de 1.5 patch echter niet meer gespeeld, en denk dat ik vanmiddag maar weer terugga naar 1.4

BF3, ik kan het enkel toejuichen, al moeten ze kappen met die onzinnige mappacks etc.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
skullsplitter schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:32:
BF2 heb ik met veel plezier gespeeld de afgelopen 4 jaar, met wel maandenlange pauzes ertussen. Jammer dat ik in de begindagen niet veel mee heb kunnen spelen, veel mensen hebben toen hun grootste winsten gehaald qua statistieken.

Sinds de 1.5 patch echter niet meer gespeeld, en denk dat ik vanmiddag maar weer terugga naar 1.4

BF3, ik kan het enkel toejuichen, al moeten ze kappen met die onzinnige mappacks etc.

Daarom zijn de mappacks bij Bad Company gratis geworden. Maar ze kunnen het best weer invoegen als ze bijv. naar Treyarch kijken.... hoeveel die eerste map pack wel niet verkocht werd. Toch een hoop geld voor 4 levels :o Als het maar niet als BF2 wordt... zoveel boosterpacks waren echt niet nodig geweest...

[ Voor 5% gewijzigd door FireBladeX op 14-06-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Engineer Stewie schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:10:
Dat BF3 zou uitkomen was te denken.

Hopelijk is het weer een dijk van een game zoals BF1942 of BF2. De andere battlefield games konden mij minder bekoren (BF:V viel dan wel weer mee).
Ik vond 1942 erg goed, vooral toen invasion of the philipines map uit kwam. (toen ook voor het eerst ADSL dus was het dubbel feest) Maar ik heb me nog meer vermaakt met BFV, die was echt goed. Heli lekker simpel te vliegen en met een beetje skill kon je de raarste capriolen uithalen, vooral met de MI8 moest je skill hebben om die een beetje gallant rond te baggeren.

Later keek ik echt uit naar BF2 maar was snel teleur gesteld in de dmg die de guns deden (en de plane like heli besturing) En zo te zien gaan ze gewoon door op de arcade like dmg model van de wapens, gezien 2142, BC en BC2 (beta) Sinds wanneer zijn we een vol magazijn pointblank nodig om iemand neer te leggen?

Met BFV was het aanleggen en pat-pat en dood. Meestal was het 2e shot al overbodig. Dit is veel tactischer om te spelen op deze manier, maar nu kom je gewoon weg als je 5x geraakt bent.

Ik speel op het moment aardig wat MW2 maar dan wel hardcore mode, puur om de dmg die je doet (of hp die je niet hebt) al dat proppenschieter gedoe moet maar eens afgelopen zijn...

Ik houd ook niet van unlocks en perks al helemaal niet. Al die ongeloofwaardige dingen die je voordeel geven op een of andere manier. Gewoon faction based weapons, en classes met kits, en dat is genoeg, maar EA is fan van ranking en unlocks en accounts :r

Ik geef BC2 misschien wel een kans maar ze zijn goed opweg om BF franchise omzeep te helpen met deze kiddy friendly noob arcade shooters.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 14-02-2010 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:51
Tis allemaal over voor de pc gamer!
Alles wat nu ontwikkeld wordt is met de gedachte DOLLARS !!! en waar ligt nu het grote geld

Juist bij de console´s ... dus wat wij zullen krijgen zijn slappe aftreksels van CONSOLE games.

Maar zolang je daar genoegen mee neemt is er geen vuiltje aan de lucht,alleen moet je genoegen nemen met een game engine die niet is getuned voor een degelijke PC setup,maar op oude hardware die gemiddeld 4 jaar meegaat.

Goed voorbeeld is Bad company 2 en straks ook Battlefield 1943 die wij bij godsgratie MOGEN spelen.

Goedemorgen allemaal. wakker worden.

[ Voor 37% gewijzigd door MaXeRs op 14-02-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BF3 wordt wel PC only dacht ik, maar eigenlijk vind ik het jammer dat het wederom modern warfare moet gaan worden. Wie heeft bepaald dat een sequal altijd verder in de tijd moet gaan? Ik had vernomen dat de neuwe COD wel een stap terug gaat naar vietnam, maar dat valt nog te bezien.

Verder dan modern warfare hoeft het van mij ook niet te komen, al dat futuristische onzin met unreal tournament achtige wapens.

Ik zou eigenlijk grager zien dat ze nu gewoon met de technologie van nu gewoon een verbeterde Battlefield 1942 maken (en geen 3 maps modje) Of nog beter een Nieuwe Battlefield Vietnam, wel met Squad systeem en de Command-Rose, maar geen unlocks en perk troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat loossie zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:50:
Tis allemaal over voor de pc gamer!
Alles wat nu ontwikkeld wordt is met de gedachte DOLLARS !!! en waar ligt nu het grote geld

Juist bij de console´s ... dus wat wij zullen krijgen zijn slappe aftreksels van CONSOLE games.

Maar zolang je daar genoegen mee neemt is er geen vuiltje aan de lucht,alleen moet je genoegen nemen met een game engine die niet is getuned voor een degelijke PC setup,maar op oude hardware die gemiddeld 4 jaar meegaat.

Goed voorbeeld is Bad company 2 en straks ook Battlefield 1943 die wij bij godsgratie MOGEN spelen.

Goedemorgen allemaal. wakker worden.
Meewarig meeknikt. De marketing- en salesafdelingen hebben het gewonnen van de creatievelingen, met als klinkend voorbeeld EA.
Het was natuurlijk ook wel ergens te verwachten; de game-industrie is inmiddels een miljardenindustrie geworden. En dan is het vanuit kosten oogpunt goedkoper om voor drie platforms (Xbox/PS3/WII) te ontwikkelen.
Wellicht dat er voor de PC als gaming platform meer een rol is weggelegd voor indy-developers (soort van parallel met de filmindustrie, pc gaming = arthouse films / console gaming = blockbusters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Het is al eerder genoemd, maar ik kan de BF2 MOD Forgotten hope (fhmod.org) gigantisch aanbevelen. Het maakt van BF2 naar mijn mening de beste multiplayer shooter van nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnGalt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:09:
Het is al eerder genoemd, maar ik kan de BF2 MOD Forgotten hope (fhmod.org) gigantisch aanbevelen. Het maakt van BF2 naar mijn mening de beste multiplayer shooter van nu!
Veel gespeeld. Zijn er nog genoeg bevolkte servers van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God wat kijk ik uit naar een BF3....

BF2 word Standaard uit het stof getrokken als we samen met wat vrienden wat lannen.

HEERLIJK om met elkaar te dogfighten in vliegtuigen en de meest rare stunts uithalen met voertuigen etc.
Het schietwerk is dan wel wat minder dan andere shooters maar de fun factor is 1000% hoger dan andere shooters.

Verwijderd

Wat gaat het worden? BF3 of iets anders net als bf2142?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 17:54 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:17
In de topicstart: Ze gingen van BF1942 naar BF2, volgens mij zat daar nog _/-\o_ BF:V _/-\o_ tussen...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
Het duurt teleurstellend lang voor BF3 uitkomt vind ik !!

Maar gelukkig voor ons PC gamers hebben we nu eindelijk wel een nieuwe BF titel (BC2) als voorproefje op wat komen gaat in BF3 die alleen maar beter kan worden.

BFVietnam, BF2 + uitbreidingen en BF2142 + northern strike kapot gespeeld en nu binnenkort BC2 en daarna gegarandeerd BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik snap eerlijk gezegd niet waar iedereen zich zo druk over maakt met dat hele 'omg allez wordenzz consolezz shooterzz' bij wijze van spreken.

Het hele perks systeem en alle maakt MW2 erg arcade... Maar... Maakt dat het ook een minder goed spel? Naar mijn mening niet, helaas kom je alleen meer eikels en kiddies tegen omdat 't ook voor hun aantrekkelijker is.

BF2 vond ik gaaf, demo van BfBc2 was leuk, alleen sneeuwlevel mwamwah, en met Mw2 vermaak ik me redelijk wat uurtjes (weliswaar op de Ps3, minder gezeur, wel rot besturing vergeleken met pc).

Waar blijft nou gewoon DE ultieme game... Wolfenstein: Enemy Territory 2 ='(

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17

kronolith

[EDIT]

Ahh.... Battlefield 3... Wat heb ik daar zin in zeg... Tenminste weer een goede pc-only shooter. Hoop dat het echt heel vet wordt en dat al die console-freaks nu een keer kunnen janken omdat ze een game niet kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:29:
God wat kijk ik uit naar een BF3....

BF2 word Standaard uit het stof getrokken als we samen met wat vrienden wat lannen.

HEERLIJK om met elkaar te dogfighten in vliegtuigen en de meest rare stunts uithalen met voertuigen etc.
Het schietwerk is dan wel wat minder dan andere shooters maar de fun factor is 1000% hoger dan andere shooters.
Meestal wel 3 goed bevolkte servers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je je filters eens goed nakijken. Er zijn nog meer dan genoeg goed bevolkte servers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

* Releasedatum: einde 2008
:+

BF2 vind ik persoonlijk een goede mix tussen arcade, lol en "serieuze game". Modern Warefare is welliswaar serieuzer, maar het hele spel voelt (is) ook moderner.

Ik denk dat ze met BF3 een erg mooie game neer kunnen zetten, gebruikmakend van de hardwaretechnieken die voorhanden zijn.
Wat vooral belangrijk is denk is, is de fairness en beheersbaarheid. Zoals al aangegeven werd gingen in de begindagen de punten enorm hard, en zijn op sommige maps bepaalde partijen in het voordeel. Dat komt het "ik wil nog een keer"-gehalte niet ten goede.
Het ticketsysteem van capture the flag is wel tijdsloos natuurlijk, en het regelmatig heen en weer moeten racen omdat je maatjes verzaakt hebben hun ogen op de vlag te houden zorgt voor leuke uren gameplay.
Het feit dat je af en toe een compleet magazijn nodig hebt om iemand, die dan ook nog eens vrolijk bunnyhoppend wegkomt is niet prettig, en komt ook het realisme niet ten goede.

BF2142 vond ik persoonlijk erg tegenvallen. De gehele gameplay, maar ook de landschappen zijn leuk om de tijd te doden, maar hebben niet echt het "we want more"-gehalte (dat BF2 voor mij wel heeft). Het té moderne karakter haalt ook plezier weg: het spreekt niet echt tot de verbeelding, zoals een MW dat wel doet.

De volledige game + alle booster packs zijn nu voor minder dan twee tientjes te koop, maar telkens de uitbreidingen voor een aanzienlijke prijs neerzetten is ook niet iets dat iedereen kan waarderen. Combineer dan meer maps in één voor een échte booster, of maak een zachter prijsje (commercieel gezien (opslag, distributie, etc.) zal de 1e optie de voorkeur hebben).

Ik ben echt benieuwd wat BF3 ons zal gaan brengen. Je merkt dat BF2 aan het verjaren is. Net als BF1942 blijft het een leuke game om te spelen, maar de tanden destijds beginnen te knagen so to speak ;).

Ik vraaf me af of Bad Company 2 stijlen terug gaan zien in BF3 (http://www.youtube.com/watch?v=KnQc9PjpZsk) (wat een video!;)). Het is een strakke game wat mij betreft, en een combinatie daarvan kan erg goed uitpakken voor BF3. Mooie strakke gameplay, met toch dat tikje arcade. En dan spreek ik dus niet over Battlefield Heroes, die natuurlijk totaal belachelijk is ;).

Het is overigens niet voor niets dat men voor BF2 Project Reality heeft uitgebracht. Een soort tweesplitsing voor de game zou ook een optie zijn. Het echt als een team opereren (met vrienden, teamspeak, etc.), sluipen, en tactisch door het veld, gebruikmakend van realistische wapens en voertuigen) is echt top voor de gamer. Aan de andere kant heeft het in het wildeweg rondscheuren met een tank, vijf vijanden overrijden en onderweg de granaatimpacten laten fixen door een monteur in de auto naast jou ook zo zijn charmes. Voor beide stijlen is duidelijk een publiek.

Kortom: ik ben benieuwd en hoop er het beste van!

(PS:
Review BC2:
http://www.youtube.com/watch?v=abLAEhGB5BQ
"Dit is Battlefield zoals we het kennen en willen, maar dan nog beter")

[ Voor 13% gewijzigd door Eagle Creek op 27-02-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
^^ Je hebt het mooi verwoord :)

Ik verlang weer erg naar het BF2 gevoel.
CoD:MW2 is wel leuk om de tijd te doden, maar is toch iets te arcade achtig en ik bovendien mis ik de teamplay erg. Eens kijken of B:BC2 straks beter mijn BF2 gevoel kan evenaren.

Wanneer is de verwachting dat BF3 gereleased wordt: medio 2010 of toch eind 2010?

[ Voor 10% gewijzigd door Indy91 op 28-02-2010 14:16 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

BC2 geeft veel BF2 gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt niet. Controls en feeling daarvan zijn compleet anders en dat weet je zelf ook. Riekt naar marketingpraatjes.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.