Finacieel geeft het zeker een BF2 gevoel ? ik vind m namelijk compleet ruk ! enkel de graphics zijn fijn maar het lijkt absoluut niet op BF2
er komt een battlefield online, dat is een remake van battlefield 2 op de engine van battlefield 2142
wikipedia: Wikipedia: Battlefield Online
official website (waarschuwing: enige kennis van het Koreaans is gewenst
:
http://bfo.pmang.com/bfo_home.nwz
wikipedia: Wikipedia: Battlefield Online
official website (waarschuwing: enige kennis van het Koreaans is gewenst
http://bfo.pmang.com/bfo_home.nwz
Dat is PRECIES dezelfde engine... snap dus niet waarom dit nodig zou zijn...
There is no replacement for displacement!
Misschien moet je het spel eerst eens spelenVerwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:52:
Echt niet. Controls en feeling daarvan zijn compleet anders en dat weet je zelf ook. Riekt naar marketingpraatjes.

Maar dat wist je zelf zeker ook wel
Ik ben al een tijdje bezig met de beta van BC2 (PC uiteraard) maar ondanks dat het er grafisch beter uitziet vind ik de gameplay bij lange na niet in de buurt van BF2 komen. Het lijkt gewoon veel meer op een MW2-kloon en heeft (naar mijn idee) vrijwel niks meer met Battlefield te maken.
Ontopic graag: Battlefield 3. Bad Company 2 bashen KAN je hierrrrrr doen -> [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5
Het feit dat BF3 pc-only wordt vind ik geweldig, maar het staat nog niet garant voor een goede game natuurlijk. Integendeel, misschien verwachten ze er wel weinig van wat betreft sales en doen ze precies genoeg om een game af te leveren maar niet meer dan dat. Maar ik hoop dat ze inzien hoeveel mensen uitkijken naar een geweldige BF2 sequal
Maar het gegeven dat ze BC2 zelf neerzetten als een tussenstap naar BF3 belooft voor mij veel goeds.
Het feit dat BF3 pc-only wordt vind ik geweldig, maar het staat nog niet garant voor een goede game natuurlijk. Integendeel, misschien verwachten ze er wel weinig van wat betreft sales en doen ze precies genoeg om een game af te leveren maar niet meer dan dat. Maar ik hoop dat ze inzien hoeveel mensen uitkijken naar een geweldige BF2 sequal
[ Voor 4% gewijzigd door Murk op 04-03-2010 18:41 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Heb je daar ook bronnen van? dit is een instinker hoorSteephh schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:30:
[...]
wtf praat je voor onzin. DirectX 10 is gewoon backwards compatible en daarnaast komt er een patch uit voor XP voor de ondersteuning voor DX10.
/edit
Lol hoe kom ik nu weer bij zo'n oude post

[ Voor 17% gewijzigd door _eXistenZ_ op 04-03-2010 22:55 ]
There is no replacement for displacement!
Verwijderd
Er komen altijd nieuwelingen natuurlijk, maar ook die verdienen een waarschuwing. Maar lees je eens in over de geschiedenis van bf1942 + uitbreidingen, bf2 + uitbreidingen en dat EA voor bf3 ook weer de uitgever zal zijn. En trek je conclusies.
Het zal een net niet game worden die alleen aantrekkelijk wordt gemaakt voor de massa. Tenslotte wordt het d.m.v. patches aangepast voor de n00bs die het hardste kunnen schreeuwen. Trailers en screenshots die opgepoetst worden zodat je een vertekend beeld krijgt met allerlei andere marketing eromheen zoals unlocks, exclusieve items en wat al niet meer om je over te halen om de zooi te kopen.
Hier hoort ook bij dat de game (of eigenlijk zou je spelletjes moeten zeggen) voornamelijk zich zal focussen op de graphics. De gameplay zal EA een worst zijn. Ow ja. Op moment van release speel je een alpha versie. Gaandeweg zal het 1 tot 2 jaar duren dat het omgetoverd d.m.v. patches wordt naar een beta door de public testing. En als je mazzel hebt er ondertussen geen 3 nieuwe uitbreidingen of opvolgers zijn gekomen komt er een patch die het spelletje naar een speelbaar iets brengt wat je een final zou kunnen noemen.
In een notendop is dat wat men ongeveer kan verwachten.
In mijn ogen kan EA/DICE zoveel meer met de Battlefield franchise, niet uitsluitend 1 soort publiek aanspreken of voor aanpassen als er éénmaal een final build is. Maar goed om tot zover te kunnen komen met denken moet de basis wel goed zijn (de engine en gameplay vooral) en dat is helaas nog steeds waardeloos uitgewerkt als het om de details gaat.
Het zal een net niet game worden die alleen aantrekkelijk wordt gemaakt voor de massa. Tenslotte wordt het d.m.v. patches aangepast voor de n00bs die het hardste kunnen schreeuwen. Trailers en screenshots die opgepoetst worden zodat je een vertekend beeld krijgt met allerlei andere marketing eromheen zoals unlocks, exclusieve items en wat al niet meer om je over te halen om de zooi te kopen.
Hier hoort ook bij dat de game (of eigenlijk zou je spelletjes moeten zeggen) voornamelijk zich zal focussen op de graphics. De gameplay zal EA een worst zijn. Ow ja. Op moment van release speel je een alpha versie. Gaandeweg zal het 1 tot 2 jaar duren dat het omgetoverd d.m.v. patches wordt naar een beta door de public testing. En als je mazzel hebt er ondertussen geen 3 nieuwe uitbreidingen of opvolgers zijn gekomen komt er een patch die het spelletje naar een speelbaar iets brengt wat je een final zou kunnen noemen.
In een notendop is dat wat men ongeveer kan verwachten.
In mijn ogen kan EA/DICE zoveel meer met de Battlefield franchise, niet uitsluitend 1 soort publiek aanspreken of voor aanpassen als er éénmaal een final build is. Maar goed om tot zover te kunnen komen met denken moet de basis wel goed zijn (de engine en gameplay vooral) en dat is helaas nog steeds waardeloos uitgewerkt als het om de details gaat.
Sja BF2 gevoel .. hiiihh begrijp wel wat je bedoelt. oorlog ..kills ... tanks.. teamplay.
Maar voor de rest kwa gameplay ... smooth gameplay .. precisie,,, ver ..maar dan ook ver te zoeken en totaal niet te vergelijken met de grandaddy's bf1942/bf2.
Maar !!! net als bad company is dan deel 2 een CONSOLE game ..die wij als echte PC gamers bij godsgratie en de portemonee van EA ''mogen'' spelen.
Weten jullie nog dat bad company werd gemaakt voor de console's omdat BF2 totaal niet mogelijk was op de PS3 of Xbox360
Battlefield 3 ..dat moet het dan worden he
Ik geloof er niet zo in .. maar bij gebrek aan beter slinger ik de DVD van bad company 2 er in en speel een potje mee... en kijk toch nog even naar mijn specs van de pc 4.2ghz 5870 6gb 2x ssd raid 0 en kijk vol verbazing naar de beelden en slik.

Tot zover .. en tot Battlefield 3
De optimalisatie is echt om van de huilen ja. Een xbox was nota bene 5 jaar ouder is kan het spel soepeler draaien dan een high end PC
BF1942
BF1942 Road to Rome expansion
BF1942 The Secret Weapons of WWII expansion
BF Vietnam
BF2
BF2 Special Forces
BF Modern Combat Console
BF2 Booster Packs: Euro Force, Armored Fury
BF 2142
BF Bad Company I
BF Heroes
BF 1943 console
BF Bad Company II
BF 1943 PC
BF3
Heel wat post hierboven.. Maar dit is toch echt het rijtje,
BF Vietnam
BF2
BF2 Special Forces
BF Modern Combat Console
BF 2142
BF Bad Company I
BF Heroes
BF 1943 console
BF Bad Company II
BF 1943 PC
BF3
yup
[ Voor 98% gewijzigd door Omnyakom1 op 25-03-2010 18:29 ]
En zo is het en niet anders =]
Als je naar de allereerste beschrijvingen van "Battlefield 3" kijkt zie je heel veel overeenkomsten met Bad Company: (waarschijnlijk) moderne oorlogsvoering zoals BF2, destructable terrain, en dergelijke.
Enige verschil is dat BF3 voor de PC zou verschijnen, iets waaraan BFBC2 voldoet. Mocht BF3 dus nog steeds dezelfde doelstellingen hebben, lijkt het me waarschijnlijk dat het een soort "Bad Company 3" wordt, waarmee ik bedoel dat het veel van de features van BC zal bevatten maar gewoon wat verder 'geupgraded' is.
Enige verschil is dat BF3 voor de PC zou verschijnen, iets waaraan BFBC2 voldoet. Mocht BF3 dus nog steeds dezelfde doelstellingen hebben, lijkt het me waarschijnlijk dat het een soort "Bad Company 3" wordt, waarmee ik bedoel dat het veel van de features van BC zal bevatten maar gewoon wat verder 'geupgraded' is.
Lijkt me voor de hand liggend, gezien BF3 in principe een PC-only game *zou* worden. Maar uiteindelijk is dat nog steeds hetzelfde idee, maar dan meer/groter/meer
En de mogelijkheid om de prone functie te kunnen gebruiken én het kunnen aanpassen van de firing-mode...
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Single shot G3 FTW!!!!!!Indy91 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:28:
En de mogelijkheid om de prone functie te kunnen gebruiken én het kunnen aanpassen van de firing-mode...
Wat zou het gaaf zijn als er een BF3 zou komen of mijn part een BF2242 (?)
Ben een grote fan BF2 en zeker van 2142 dus zou graag zien dat ze daar op voort borduren.
BC2 vind ik ook cool maar het is een stapje terug tov BF2/2142. Alle dingen die veranderd zijn in BC2 zijn leuk maar maken de gameplay er niet beter op. Vooral het communiceren met je teammaten mis ik in BC2 en hoe de squads werken vind ik ook niet echt relax, je mist nu een beetje het element van de echte squad leader. Verder vind ik de maps niet relax met al dat jungle gedoe.... ik houd meer van maps als karkland etc.
Wat zou ik verwachten van BF3?
- Meer en diepere mogelijkheden mbt teamplay/squads
- Meer/nieuwe voertuigen
- Nieuwe elementen/dimenties binnen de spelwereld. Het 'ruimteschip' in 2142 vind ik erg relax. We spelen nu al jaren hetzelde spelletje. ETQW vind ik erg leuk bv, daar zitten ook wel een aantal 'andere' elementen in de spelwereld... dus tsja, lastig uit te leggen maar denk dat m'n idee wel redelijk duidelijk is
Ben een grote fan BF2 en zeker van 2142 dus zou graag zien dat ze daar op voort borduren.
BC2 vind ik ook cool maar het is een stapje terug tov BF2/2142. Alle dingen die veranderd zijn in BC2 zijn leuk maar maken de gameplay er niet beter op. Vooral het communiceren met je teammaten mis ik in BC2 en hoe de squads werken vind ik ook niet echt relax, je mist nu een beetje het element van de echte squad leader. Verder vind ik de maps niet relax met al dat jungle gedoe.... ik houd meer van maps als karkland etc.
Wat zou ik verwachten van BF3?
- Meer en diepere mogelijkheden mbt teamplay/squads
- Meer/nieuwe voertuigen
- Nieuwe elementen/dimenties binnen de spelwereld. Het 'ruimteschip' in 2142 vind ik erg relax. We spelen nu al jaren hetzelde spelletje. ETQW vind ik erg leuk bv, daar zitten ook wel een aantal 'andere' elementen in de spelwereld... dus tsja, lastig uit te leggen maar denk dat m'n idee wel redelijk duidelijk is
[ Voor 4% gewijzigd door ocdaan op 29-03-2010 23:59 ]
Dit gevoel heb ik ook bij BC2.ocdaan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:56:
Ik vond BF2 veel beter en ik hoop dat BF3 er snel aan komt.
BF2 is de beeste battlefield. Gameplay gaat voor graphics waardoor ik dus nog af en toen BF2 speel
Angelo NL / Global Cargo VTC
Oe daar zeg je wat, that brings back memories. Speel nu in Bad Company ook alleen nog met de G3 (wil mn platinum halen), zit inmiddels over de helft met mn 651 kills
je vergeet BF 2142 Northern StrikeStronkie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:21:toon volledige bericht
BF1942
BF Vietnam
BF2
BF2 Special Forces
BF Modern Combat Console
BF 2142
BF Bad Company I
BF Heroes
BF 1943 console
BF Bad Company II
BF 1943 PC
BF3
http://enterbf3.com/
hmm, photoshop of niet? in ander artikel staat ook dat release datum 15juni is.. echt weinig nog bekend over dit spel! (is wellicht alleen art bedenk ik me nu)
ben wel benieuwd
"edit"
ik lees net dat E3 op 15juni is en dat er dan wellicht een stand van bf3 staat, dan zullen we wel meer informatie krijgen dus zal wel niet 15juni release date zijn
hmm, photoshop of niet? in ander artikel staat ook dat release datum 15juni is.. echt weinig nog bekend over dit spel! (is wellicht alleen art bedenk ik me nu)
ben wel benieuwd
"edit"
ik lees net dat E3 op 15juni is en dat er dan wellicht een stand van bf3 staat, dan zullen we wel meer informatie krijgen dus zal wel niet 15juni release date zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Minaaj op 02-06-2010 16:01 ]
Goh het word tijd voor wat echt BF3 nieuws (na al die jaren) laten we hopen dat je het aan het juiste eind hebt en dat er daad werkelijk wat nieuws uitkomt over BF3 op 15 juni
Tijd wordt het inderdaad! Ik herinner me nog dat ik ergens in 2007 een topic aanmaakte op het forum van een BF2clan, dat BF3 er mogelijk aan zou komen... It's been long enough now
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Nu BC2 al even uit is, is het inderdaad tijd voor meer BF3 nieuws! 
Mooie franchise!
Mooie franchise!
Lopen ze nu niet het risico dat bad company en BF3 erg dicht bij elkaar komen te liggen? Op het gebied van spelmodussen.
Verder hoop ik dat je sneller dood gaat dan in bad company, hierin moet je echt 8 schoten op de borst lossen voordat iemand plat gaat
Verder hoop ik dat je sneller dood gaat dan in bad company, hierin moet je echt 8 schoten op de borst lossen voordat iemand plat gaat
Dat ze maar eerst zorgen voor een goede patch waar door bfbc2 niet meer crashedbrilsmurfffje schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:06:
Lopen ze nu niet het risico dat bad company en BF3 erg dicht bij elkaar komen te liggen? Op het gebied van spelmodussen.
Waar ze 4,5 jaar geleden mee begonnen zijn ,en wat nu al uit had moeten komen is in de vuilnis bak gegaan.
Er wordt hard gewerkt aan een versie voor de consoles, oh en voor de pc natuurlijk ;-)
Bron ? kijk eens om je heen ! consoles rule !!
Er wordt hard gewerkt aan een versie voor de consoles, oh en voor de pc natuurlijk ;-)
Bron ? kijk eens om je heen ! consoles rule !!
Wat een subtiele hint. Nu blijf ik echt op vanavond.Stewie! schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:18:
Nu BC2 al even uit is, is het inderdaad tijd voor meer BF3 nieuws!
Mooie franchise!
16 juni en nog geen nieuws jammer wederom ach ik vermaak me best met BC2 ook al is alles al unlocked ...
MP van Medal of Honor is gewoon BC2 maar dan met andere modellen/animatiesbrilsmurfffje schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:06:
www.avpnews.com
en goede controls voor de pc, niet van die beperkte mogelijkheden door de consoles.
Betere implementatie voor teamspeak in het spel zelf, betere server browser, meer stats aan het einde van het spel
Betere implementatie voor teamspeak in het spel zelf, betere server browser, meer stats aan het einde van het spel
Stats vind ik zeer uitgebreid en prima te noemen, serverbrowser werkt ook gewoon naar behoren.
Alleen de speelstijl is me teveel richting CoD verschoven, al speelt BC2 nog steeds vele malen lekkerder dan CoD, wat meer quake met andere wapens is.
Alleen de speelstijl is me teveel richting CoD verschoven, al speelt BC2 nog steeds vele malen lekkerder dan CoD, wat meer quake met andere wapens is.
www.avpnews.com
en ik vindt voertuigen echt iets toevoegen aan tactiek en manier van spelen
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo veel mensen verwachten dat we iets van BF3 te zien zullen krijgen?
DICE zou toch alleen maar in het vaarwater van BFBC2 komen daarmee? Ok, we weten allemaal dat de doelgroepen niet volledig hetzelfde zijn maar niemand kan ontkennen dat er ongetwijfeld velen BFBC2 zullen laten voor wat het is en BF3 gaan kopen.
En @ Stewie: zoals reeds eerder gezegd: is dit dan een subtiele hint of niet?
DICE zou toch alleen maar in het vaarwater van BFBC2 komen daarmee? Ok, we weten allemaal dat de doelgroepen niet volledig hetzelfde zijn maar niemand kan ontkennen dat er ongetwijfeld velen BFBC2 zullen laten voor wat het is en BF3 gaan kopen.
En @ Stewie: zoals reeds eerder gezegd: is dit dan een subtiele hint of niet?
Deels, al moet ik bekennen dat ik zelf de AT waardeloos vind, net als in BF2 overigens.brilsmurfffje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:23:
en ik vindt voertuigen echt iets toevoegen aan tactiek en manier van spelen
www.avpnews.com
Ik ben ook groot fan van BF2. en BF2142 heeft mij nooit kunnen boeien.Maar ik ben over gegaan naar BC2.
BC2 speel ik nu regelmatig en ik moet zeggen dat ik het een super spel vindt.
En bijna alles kan kapot, they call me demolition man:P Teamwork is ook verbeterd.
Ranking is better! BF2 5 jr spelen en dan nog maar 50.000 punten, zonder stats padden.
niet meer 400h in een tank en 100h dit etc en dat soort ongein.
BF3
maar ik mis wel iets. grotere maps, vliegtuigen en heli's. Vooral de besturing van de heli's in BC2 spreekt mij niet aan, voelt statisch aan. Terwijl in BF2 je eerst een paar week moest oefenen voordat je de heli een beetje in de lucht kon houden. maanden wil je echt goed zijn. vliegen dito. seperate the noobs from the pro's.
Nadeel wel zijn die flyboys, mensen die zo pro zijn, dat elke meter wat je liep weer een bom op je hoofd.
dogfight impossible to win.
ALs BF3 nou een combo wordt van BF2 en BC2 zelfde engine, dan zou dat mooi zijn!
maar dat duurt nog wel even, ze willen BC2 niet in de weg zitten en er komt ook nog eerst een BC2 Vietnam edition, zie video:
YouTube: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam - E3 Announcement Trailer
heeft iemand bronnen kunnen vinden over BF3? Waar ik steeds op uitkom is dat BC2 eigenlijk BF3 is en dat er voorlopig geen vervolg komt. ik hoop dat ik het mis heb.
groet,
BC2 speel ik nu regelmatig en ik moet zeggen dat ik het een super spel vindt.
En bijna alles kan kapot, they call me demolition man:P Teamwork is ook verbeterd.
Ranking is better! BF2 5 jr spelen en dan nog maar 50.000 punten, zonder stats padden.
niet meer 400h in een tank en 100h dit etc en dat soort ongein.
BF3
maar ik mis wel iets. grotere maps, vliegtuigen en heli's. Vooral de besturing van de heli's in BC2 spreekt mij niet aan, voelt statisch aan. Terwijl in BF2 je eerst een paar week moest oefenen voordat je de heli een beetje in de lucht kon houden. maanden wil je echt goed zijn. vliegen dito. seperate the noobs from the pro's.
Nadeel wel zijn die flyboys, mensen die zo pro zijn, dat elke meter wat je liep weer een bom op je hoofd.
dogfight impossible to win.
ALs BF3 nou een combo wordt van BF2 en BC2 zelfde engine, dan zou dat mooi zijn!
maar dat duurt nog wel even, ze willen BC2 niet in de weg zitten en er komt ook nog eerst een BC2 Vietnam edition, zie video:
YouTube: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam - E3 Announcement Trailer
heeft iemand bronnen kunnen vinden over BF3? Waar ik steeds op uitkom is dat BC2 eigenlijk BF3 is en dat er voorlopig geen vervolg komt. ik hoop dat ik het mis heb.
groet,
@brilsmurfffje: Niet als je met een gustav of tube schiet:), trouwens kun je ook Hardcore gaan spelen
one shot 1 kill
one shot 1 kill
[ Voor 3% gewijzigd door Nexusonline_NL op 22-07-2010 14:15 ]
De Tijd van Kijk wat mijn pc kan ... is met het online gaan van de console voorgoed voorbij.
BF3 komt wel .. alleen komt de pc op de laatste plaats .. kijk maar naar crysis 2 totaal console spelletje geworden.
Door de oppervlakkige toepassing [dus niet de game van de grond af bouwen voor de pc] van DX11 lopen de huidige console ports op onze dure pc's met veel pijn en moeite.
Het meeste geld valt nu eenmaal te halen bij de consoles.. DAT is de enige reden waarom we nu console ports door onze strot geduwd krijgen. BFBC2 crysis 2 mafia 2 whatever..... en straks ook BF3.
Wat zou er nu mogelijk zijn als er een BIG name Title dus een BF3 volledig van de grond af zou worden gebouwd.... 4ghz 5970x2 6gb ssd ... hhmmmm. think about it
Kunnen hier gamers zich de eerste beelden herinneren van Battlefield 2 waar de raket door de deur van chopper heen ging....totally wet myself.
BF3 komt wel .. alleen komt de pc op de laatste plaats .. kijk maar naar crysis 2 totaal console spelletje geworden.
Door de oppervlakkige toepassing [dus niet de game van de grond af bouwen voor de pc] van DX11 lopen de huidige console ports op onze dure pc's met veel pijn en moeite.
Het meeste geld valt nu eenmaal te halen bij de consoles.. DAT is de enige reden waarom we nu console ports door onze strot geduwd krijgen. BFBC2 crysis 2 mafia 2 whatever..... en straks ook BF3.
Wat zou er nu mogelijk zijn als er een BIG name Title dus een BF3 volledig van de grond af zou worden gebouwd.... 4ghz 5970x2 6gb ssd ... hhmmmm. think about it
Kunnen hier gamers zich de eerste beelden herinneren van Battlefield 2 waar de raket door de deur van chopper heen ging....totally wet myself.
[ Voor 8% gewijzigd door MaXeRs op 22-07-2010 15:07 ]
Crysis 2 is nog niet uitgekomen. Kan ik nog niet over oordelen. En ik heb in het verleden ook wel eens goede multi-platform releases gezien.maxers1973 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:04:
De Tijd van Kijk wat mijn pc kan ... is met het online gaan van de console voorgoed voorbij.
Meer DirectX 11 toepassen maakt spellen niet soepeler of beter. Dat doen optimalisaties. Ik heb liever een DirectX 9 spel dat goed geoptimaliseerd is dan een DirectX 11 spel.Door de oppervlakkige toepassing [dus niet de game van de grond af bouwen voor de pc] van DX11 lopen de huidige console ports op onze dure pc's met veel pijn en moeite.
Crysis 2 is nog niet uit, Mafia 2 is nog niet uit en BF3 is al helemaal niet uit.Het meeste geld valt nu eenmaal te halen bij de consoles.. DAT is de enige reden waarom we nu console ports door onze strot geduwd krijgen. BFBC2 crysis 2 mafia 2 whatever..... en straks ook BF3.
Dat zou pas slecht verkopen, gekeken naar de gemiddelde specificaties van game-PC's. In het begin slechter verkopen -> spel blijft onpopulair -> multiplayer en community komt nooit lekker van de grond -> game over. Kijk maar naar UT3.Wat zou er nu mogelijk zijn als er een BIG name Title dus een BF3 volledig van de grond af zou worden gebouwd.... 4ghz 5970x2 6gb ssd ... hhmmmm. think about it
Jij pist in je broek van een raket die dwars door het passagiersdeel van een helicopter heen vliegt? OK...Kunnen hier gamers zich de eerste beelden herinneren van Battlefield 2 waar de raket door de deur van chopper heen ging....totally wet myself.
BC2 vind ik een verademing in verhouding met de populairste voorganger, BF2. BF2 is wel goed, maar zelfs als ik het nu nog speel (ook BF2142, trouwens) irriteer ik mij mateloos aan de physics (nooit het gevoel dat je op harde grond staat), hit detectie, ultra-pro vliegers die het spel voor 80% van de spelers verknallen en Commanders die hun eigen team laten stikken.
BC2 op de PC neemt ook wat eigenaardigheden over van de console, zoals dat je bijvoorbeeld niet kan liggen. Maar als ik begin met spelen, erger ik mij daar eigenlijk niet aan. De gameplay gaat daar te snel voor en dat is goed. Campers zijn er veel minder en het neerhalen of omzeilen van snipers is ook een stuk gemakkelijker. Ondanks de snelheid wordt er toch nog ruimte opengelaten voor tactiek.
En het allerbelangrijkste? Geen grenade spam meer. Niet meer je broodtrommel met munitie neersmijten om daar met het gehele team granaat na granaat uit te halen en te gooien.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Je speelt te veel strike at karkand hotel[b][message=34387845,noline]
En het allerbelangrijkste? Geen grenade spam meer. Niet meer je broodtrommel met munitie neersmijten om daar met het gehele team granaat na granaat uit te halen en te gooien.

Ben erg benieuwd of er ooit nog iets van een echte BF3 uit gaat komen, ik denk het zelf helaas niet. De complete game markt is in de laatste 5 jaar totaal veranderd. Door de consoles...
Pc begint echt een nichemarkt te worden, op game gebied er blijven natuurlijk wel studios die voor de pc gaan. Maar het grootste gedeelte poept uit in console land en port het dan op een blauwe maandag naar de pc. Jammer.
Pc begint echt een nichemarkt te worden, op game gebied er blijven natuurlijk wel studios die voor de pc gaan. Maar het grootste gedeelte poept uit in console land en port het dan op een blauwe maandag naar de pc. Jammer.
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Jij speelt te weinig Battlefield 2142.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:52:
[...]
Je speelt te veel strike at karkand hotel
Bovendien, wat is er mis met een potje (mostly) infrantry only? Bad Company 2 laat zien dat het werkt.
[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 22-07-2010 21:53 ]
Verwijderd
Heb ik gezegd dat er iets mis was met infantry only?The Zep Man schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:52:
[...]
Jij speelt te weinig Battlefield 2142.
Bovendien, wat is er mis met een potje (mostly) infrantry only? Bad Company 2 laat zien dat het werkt.
Ik denk van wel. Waarom? Omdat:DrumandBass schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:20:
Ben erg benieuwd of er ooit nog iets van een echte BF3 uit gaat komen, ik denk het zelf helaas niet.
- Gordon van Dyke (inmiddels ex-medwerker van EA?) ooit in een interview zei dat EA de PC gamers niet zou vergeten.
- BF2 volgens mij een groot succes was/is. Dus wat let EA om BF3 uit te brengen? Volgens mij zijn er genoeg PC gamers in de wereld die met gemak € 50,00 willen uitgeven voor een game die langer houdbaar is dan 1 jaar.
Je zegt het zelf, er zal in de toekomst altijd wel een nichemark voor PC gaming zijn. Groot nadeel kan natuurlijk zijn dat er fors aantal titels ge-port zijn van de console-games. Mijn inziens heb je aan de andere kant wel het voordeel dat je minder last hebt van kinderachtig gedrag op de servers.Pc begint echt een nichemarkt te worden, op game gebied er blijven natuurlijk wel studios die voor de pc gaan. Maar het grootste gedeelte poept uit in console land en port het dan op een blauwe maandag naar de pc. Jammer.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Volgens mij wordt Battlefield 3 gewoon een Bad Company 2.5 als je het mij vraagt
BF3 in de vorm van BFBC2.5 mag van mij, mits:
- Er veel grotere mappen zijn;
- Er meer spelers mogelijk op de grote mappen kunnen; (64 tot 128 players zou mij leuk lijken)
- Planes minder overpowered zijn dan in BF2; (in BF2 durf je haast niet in een tank/APC/AAA-vehicle rond te rijden)
- Prone en Firing mode worden geïmplementeerd.
- Het limiteren van bepaalde klassen (per Squad of leger). Bijvoorbeeld maximaal 1 sniper of medic per squad.
- Meer klassen invoeren (dezelfde aantal als in BF2, evt aangevuld met recon (als spotter) of marksman klasse)
- Voip functie naar het niveau van BF2 aanpassen
- De lelijke BFBC2 arcade tenue/camo pakken aanpassen naar realistischere modellen.
[ Voor 37% gewijzigd door Indy91 op 23-07-2010 16:24 ]
Eens met alle punten. Planes zouden de handicap kunnen krijgen dat ze alleen kunnen locken op 'tagged' voertuigen (met een laser binnen een bepaalde radius van het voertuig of met een tracer zoals in BC2). Dit dwingt tot meer teamwork.Indy91 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:10:
BF3 in de vorm van BFBC2.5 mag van mij, mits:
- Er veel grotere mappen zijn;
- Er meer spelers mogelijk op de grote mappen kunnen; (64 tot 128 players zou mij leuk lijken)
- Planes minder overpowered zijn dan in BF2; (in BF2 durf je haast niet in een tank/APC/AAA-vehicle rond te rijden)
- Prone en Firing mode worden geïmplementeerd.
Tricky. Ik zou het dan per leger doen. Anders speelt iedereen sniper en gaat niemand in squads spelen. En dan nog, misschien optioneel...?Owjah...nog vergeten:
• Het limiteren van bepaalde klassen (per Squad of leger). Bijvoorbeeld maximaal 1 sniper of medic per squad.
Nee. Teveel classes zorgt ervoor dat het spel balanceren veel moeilijker wordt (=maar enkele klassen zijn populair, de rest wordt niet gespeeld). Gebruik liever het systeem uit Battlefield 2142: classes die elk meerdere functies uit kunnen voeren, naargelang de meegenomen uitrusting.• Meer klassen invoeren (dezelfde aantal als in BF2, evt aangevuld met recon (als spotter) of marksman klasse)
Liefst verbeteren.• Voip functie naar het niveau van BF2 aanpassen
Voor de rest: Commander-functie weer toevoegen zou wel aardig zijn, maar verbeter dit. Maak bijvoorbeeld het communiceren naar squads (ook via VoIP) makkelijker en de interface soepeler dan bij BF2/2142.
Wel wat ouder nieuws (26 mei 2010), maar nog niet eerder hier geplaatst:
Bron: http://www.battlefield3.biz/Battlefield 3 is coming 2011. An Electronic Arts executive has teased BF3`s existence last year and DICE actually has not been shy about the notion of another traditional installment in the series. Former DICE executive Fredrik Liliegren recently told Gaming Union the upcoming Battlefield 3 will blow people away when it’s eventually released.
Liligren was the CEO of DICE from 1988 to 2000 before becoming studio manager of DICE Canada from 2001 to 2006. DICE Canada was folded after EA fully acquired the company.
“What the PC version is going to be, Battlefield 3, I think it’s going to absolutely blow everyone away,” said Liligren. “But I can’t tell you what it is, but it will blow people away.”
Verwijderd
Laat EA hun budget voor bf3 maar flink groot maken , dat is de enige manier om een game te maken die iedereen weg blaast
De balans in BF2 vond ik juist goed. In BC2 kon je met elke class iedereen dood maken.The Zep Man schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:31:
[...]
Nee. Teveel classes zorgt ervoor dat het spel balanceren veel moeilijker wordt (=maar enkele klassen zijn populair, de rest wordt niet gespeeld). Gebruik liever het systeem uit Battlefield 2142: classes die elk meerdere functies uit kunnen voeren, naargelang de meegenomen uitrusting.
In BF2 kon je als engineer bijna geen reet uithalen.
Klinkt als geweldig nieuws. Ik vind BF BC 2 zeer interessant en leuk. De toevoegingen van vernietigbare omgevingen waren het enige grote gemis in BF2 eigelijk.Indy91 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:28:
Wel wat ouder nieuws (26 mei 2010), maar nog niet eerder hier geplaatst:
[...]
Bron: http://www.battlefield3.biz/
Deze BF3 gaat echt ownen, kan niet anders. De ervaringen van alle dingen die bij BF2 fout gingen zouden ook moeten helpen om BF3 een nog veel groter succes te laten worden.
Je vindt de balans goed, maar toch zeg je dat de engineer 'bijna geen reet kan uithalen'?Niellie41 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:21:
[...]
De balans in BF2 vond ik juist goed. In BC2 kon je met elke class iedereen dood maken.
In BF2 kon je als engineer bijna geen reet uithalen.
De balans is juist beter met minder classes. Zo kan iedereen tenminste 'credit to team' zijn, terwijl een ieder toch zijn eigen specialisaties heeft.
BC2 != BF2
subtiel verschil 
Ik heb BF2 helemaal gemist maar sinds ik BC2 heb ga ik er toch zeker naar uitkijken ook.
Ik heb BF2 helemaal gemist maar sinds ik BC2 heb ga ik er toch zeker naar uitkijken ook.
Is er eigenlijk al iets officieel aangekondigd over BF3?
OK
http://uk.xbox360.ign.com...ml#comments_top?p=3&s=ASC
BF3 is officieel aangekondigd. En het wordt ook op de consoles gereleased. Topic kan dus dicht want het wordt toch een kutport vanaf nu.
BF3 is officieel aangekondigd. En het wordt ook op de consoles gereleased. Topic kan dus dicht want het wordt toch een kutport vanaf nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 30-07-2010 23:01 ]
Kelere ... sorry voor mijn taalgebruik.Omnyakom1 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:01:
OK
Maar meer valt er eigenlijk niet over te zeggen als pc eigenaar.
Console eigenaren zullen dit prachtig nieuws vinden.. maar zien dan niet in dat je een 13 in een dozijn game krijgt. crysis 2 , medal of honor ,BFBC2 allemaal op 1 hoop. Fun voor even maar het had zoveel meer kunnen zijn...... Money makes the world go around. DLC.
[ Voor 11% gewijzigd door MaXeRs op 31-07-2010 15:20 ]
niet alles is per definitie een kutport... Bad company 2 ziet er niet als een port uit.Omnyakom1 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:01:
OK
Jazeker .. maar jij hebt nie door wat wij als dag 1 pc gamers bedoelen met een kutport.M2M schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:58:
[...]
niet alles is per definitie een kutport... Bad company 2 ziet er niet als een port uit.
Dedicated servers,custom maps,geen lan,fatsoenlijke controls mapping [dus daadwerkelijk de key uitzoeken die jij wil],niet kunnen liggen ? WTF ?? ...Point of view en ga zo maar door,pc specs game dus geen..... kijk ! de zonne stralen eens door die boom heen schijnen en in crysis 2 .. er zitten meer lijnen in zijn gezicht.Wat ? ik kan aim assist niet uitzetten[idiot mode on] en ga zo maar even door.
[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 31-07-2010 12:01 ]
Als engineer hoor je ook niet echt te vechten. Maar dan moet je support geven aan de tanks.The Zep Man schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:26:
[...]
Je vindt de balans goed, maar toch zeg je dat de engineer 'bijna geen reet kan uithalen'?
De balans is juist beter met minder classes. Zo kan iedereen tenminste 'credit to team' zijn, terwijl een ieder toch zijn eigen specialisaties heeft.
Bij BC2 deed niemand support geven. Dat vond ik jammer.
duzzz medal of honor kopen om binnen 12 mnd de beta te kunnen spelen.
BC2 is niets mis mee, beste online shooter van dit moment. Het is ook nooit een echt vervolg geweest van BF2. Alles kan bijna stuk. Soms staat er geen gebouw of boom meer overeind. Wat wel vervelend is dat DICE naar die jankerds luisteren en steeds de wapens qua sterkte veranderen. Met een M60 kun je een sniper outsniperen. de tube hebben ze zwakker gemaakt, terwijl dit toch echt wel een wapen is waar je skills voor moet hebben, missen is je dood.
Ik verwacht nog steeds veel van BF3, een echte opvolger van BF2 zal grotere maps hebben, 64 spelers, vliegen, weer kunnen liggen. BF3 in een BC2 jasje.
Maar je hebt wel gelijk als het dezelfde release word op de consule en dezelfde game, dan is de kans wel groot dat het bagger wordt. consule kan een game als dit niet aan.
BC2 is niets mis mee, beste online shooter van dit moment. Het is ook nooit een echt vervolg geweest van BF2. Alles kan bijna stuk. Soms staat er geen gebouw of boom meer overeind. Wat wel vervelend is dat DICE naar die jankerds luisteren en steeds de wapens qua sterkte veranderen. Met een M60 kun je een sniper outsniperen. de tube hebben ze zwakker gemaakt, terwijl dit toch echt wel een wapen is waar je skills voor moet hebben, missen is je dood.
Ik verwacht nog steeds veel van BF3, een echte opvolger van BF2 zal grotere maps hebben, 64 spelers, vliegen, weer kunnen liggen. BF3 in een BC2 jasje.
Maar je hebt wel gelijk als het dezelfde release word op de consule en dezelfde game, dan is de kans wel groot dat het bagger wordt. consule kan een game als dit niet aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Nexusonline_NL op 31-07-2010 14:21 ]
Vliegen moet dan wel even goed zijn als in BF2.. anders ga ik HEEL hard janken!
Hij komt dus toch
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Het zou zeker vet zijn als BF3 in een BC2 jasje werd gestopt met de door jou aangegeven extra's.Nexusonline_NL schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:20:
Wat voor mij persoonlijk leuk zou zijn, is dat men ook een Mac versie ervan maakt. Dit niet alleen omdat ik het zelf fijn zou vinden, maar ook wegens de stijgende populatie van Macintosh computers.
Ben een groot liefhebber van Battlefield games, maar geen fan van de Windows OS.
ik vindt het wel matig dat er veel mensen hier zijn die zich bij voorbaat al zorgen maken..
Ik weet zeker dat DICE zal zorgen voor een dijk van een game. Ik hoop dat ze eerst de pc versie maken en die dan porten.
En dan die custom maps, tja zo als de maps in counterstrike zo wordt het natuurlijk nooit meer, alles wordt steeds complexer, dus user maps zijn ook moeilijker te maken..
Wel moeten ze een optie toevoegen om te kunnen voten voor een playerkick, maar dan moet wel 90% van de spelers ermee eens zijn, dus niet dat iedereen die goed scoort gekicked wordt, maar dat de hackers gekicked kunnen worden als er geen admin is.
En van mij mogen er nog wel meer verschillende voertuigen komen. Transport jeeps, verschillende soorten tanks. En een goeie voice ingebouwd zodat je alles teamspeak, ventrilo en mumble van je pc kan halen
Ik weet zeker dat DICE zal zorgen voor een dijk van een game. Ik hoop dat ze eerst de pc versie maken en die dan porten.
En dan die custom maps, tja zo als de maps in counterstrike zo wordt het natuurlijk nooit meer, alles wordt steeds complexer, dus user maps zijn ook moeilijker te maken..
Wel moeten ze een optie toevoegen om te kunnen voten voor een playerkick, maar dan moet wel 90% van de spelers ermee eens zijn, dus niet dat iedereen die goed scoort gekicked wordt, maar dat de hackers gekicked kunnen worden als er geen admin is.
En van mij mogen er nog wel meer verschillende voertuigen komen. Transport jeeps, verschillende soorten tanks. En een goeie voice ingebouwd zodat je alles teamspeak, ventrilo en mumble van je pc kan halen
Op het EA forum (co.uk) is vanaf vandaag een BF3 Thread geopend:
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/
Veel lees plezier!
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/
Veel lees plezier!
Rechtstreeks uit het EA co.uk forum geknipt:
Het aantal unlocks van 22 verdeelt over 5 klassen, zou volgens mij betekenen dat iedere klasse 3 tot 4 unlocks krijgt. Ik hoop met betrekking tot de wapens:
Ik kan me in de meeste bovenvermelde punten wel vinden. Vooral het aantal van 40 vs 40 spelers spreekt me erg aan!The initial BF3 rumors:toon volledige berichtAmong the leaked features are some impressively large numbers: 56 total weapons, 48 total vehicles, and most stupefying of all, 40 vs. 40 battles. With teams that big, it's no wonder they're also reportedly adding a new tier to the squad mechanics introduced in Battlefield 2. Squads and the commander role return, but now three or four squads will form a battalion.
- Set in modern day (just like BF2)
- 40 players PER team. 40 vs 40 battles.
- Squads and Commanders are present, introduced are “Battalions” which consist of three to four squads.
- Two playable factions, NATO and MEC (Middle Eastern Coalition)
- Same “ticket-based” [conquest] gameplay style as before
- BF3 Maps are mostly urban, based in Middle East
- Five playable classes; Sniper, Assault, Engineer, Medic and Support
- Will feature 48 different BF3 vehicles (24 for each faction)
- Will feature 34 different BF3 weapons (17 for each faction) and another 22 unlocks (for both factions), in total 56 different weapons.
- Other unlocks include different types of ammunition, body armor, helmets, camouflage and accessories.
- Battlefield 3 Online stats tracking, awards and “real world ranks”
- “Soldier” feature, looks like MMO-styled characters and avatars
- Battlefield 3 Ranked servers will be available for resellers weeks before the game ships (for testing, apparently, ed.)
- In-game replay and recording feature
- VoIP, friends list, in-game IM-client and “extensive clan support”
- Built in auto software updater (no more patches!, ed.)
- Widows Vista and OS X
- A map is mentioned by name, called “Baghdad Burning”, and appears to be a massive urban map, similar to BF2’s very popular “Strike at Karkand”.
Het aantal unlocks van 22 verdeelt over 5 klassen, zou volgens mij betekenen dat iedere klasse 3 tot 4 unlocks krijgt. Ik hoop met betrekking tot de wapens:
- De kogels meer damage doen (al dan niet verkrijgbaar via speciale munitie bijv. Magnum rounds), waardoor minder kans op Rambo gedrag.
- De engineer klasse naast de gebruikelijke AT wapens, ook de mogelijkheid heeft om een Anti Air launcher (via unlock) te selecteren .
Ik denk dat bovenstaande een lijstje is van dingen die men graag wilt zien in plaats van informatie vanuit de devs
Verwijderd
ik hoop dat de maps nu wel groot genoeg zijn om degelijk in te vliegen, zoals in BF1942 (nog steeds de beste Battlefield game tot op heden). in BF2 kon je in 2 seconden aan de andere kant van de map zijn, dat zuigt flink...
Geen hardcore mode in doen. Gewoon de kogels meer damage geven en gewoon een AT class er bij doen.
Betere server browser? Dat mag wel. Eerst verwacht ik wel een crappy server browser vol met bugs net zoals het geval was bij BF2 en BC2. Eerst weer op 3 patches kunnen wachten totdat het een beetje goed werkt.brilsmurfffje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:49:
en goede controls voor de pc, niet van die beperkte mogelijkheden door de consoles.
Verder zit er in BC2 bijvoorbeeld een goede VoIP functie alleen wordt dit jammer genoeg zelden gebruikt.
Verwijderd
Mja weer een Battlefield titel. Alle fouten die ze gemaakt hebben met 1942 hebben ze bij Battlefield 2 dunnetjes over gedaan, dus niks van willen leren. Ik betwijfel ten zeerste dat de support hier wel beter gaat worden. Bovendien is het ook een console titel dus waardelozer kan het complete plaatje niet zijn.
Ik ben er 80% van overtuigd dat we géén grote maps zoals in BF2 kunnen verwachten. De consoles zouden dit, veronderstel ik, simpelweg niet aankunnen online door hun beperkte geheugens.
Tenzij dat er een apart development team is voor PC en consoleversies, en er dus drastische verschillen tussen de PC en consoleversies zijn. Maar aangezien een deel van DICE momenteel ook bezig is met de MP van MOH, denk ik dat ze niet nóg een afsplitsing van het team kunnen veroorloven.
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de game-engine (Frostbite 2.0) goed/beter gaan optimaliseren voor PC's. Alleen vraag ik mij af in hoeverre je dit gaat zien in BF3 zelf: enkel in de grafische aspecten, of toch ook grotere maps t.o.v. de consoleversies?
Ik gok dat enkel dat eerste zal plaatsvinden...
(Desalniettemin blijf ik het nieuws rond BF3 aandacht volgen. DICE zou zomaar eens de "negatieve spiraal mbt FPS-gaming op PC" onverwacht kunnen doorbreken
)
Tenzij dat er een apart development team is voor PC en consoleversies, en er dus drastische verschillen tussen de PC en consoleversies zijn. Maar aangezien een deel van DICE momenteel ook bezig is met de MP van MOH, denk ik dat ze niet nóg een afsplitsing van het team kunnen veroorloven.
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de game-engine (Frostbite 2.0) goed/beter gaan optimaliseren voor PC's. Alleen vraag ik mij af in hoeverre je dit gaat zien in BF3 zelf: enkel in de grafische aspecten, of toch ook grotere maps t.o.v. de consoleversies?
Ik gok dat enkel dat eerste zal plaatsvinden...
(Desalniettemin blijf ik het nieuws rond BF3 aandacht volgen. DICE zou zomaar eens de "negatieve spiraal mbt FPS-gaming op PC" onverwacht kunnen doorbreken
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 04-08-2010 10:13 ]
Asgaro, consoles kunnen zeker grote maps aan, echter moet de ontwikkelaar dan bepaalde trucs uithalen om het speelbaar te houden. Dit kost veel tijd, veel werk, veel optimalisatie, wordt dus meestal niet gedaan.
Ik heb 2 jaar terug al tests uitgevoerd met bestaande games op 100 speler multiplayer mappen. FPS. Met helicopters, tanks, jeeps, noem het maar op. De enige reden waarom dat niet gebeurd is omdat er nog altijd spelers zijn met een beperkte internet aansluiting. Hun spelervaring wordt dan stotterig.
Ik heb 2 jaar terug al tests uitgevoerd met bestaande games op 100 speler multiplayer mappen. FPS. Met helicopters, tanks, jeeps, noem het maar op. De enige reden waarom dat niet gebeurd is omdat er nog altijd spelers zijn met een beperkte internet aansluiting. Hun spelervaring wordt dan stotterig.
Idd kan me er grotendeels bij aansluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:49:
Mja weer een Battlefield titel. Alle fouten die ze gemaakt hebben met 1942 hebben ze bij Battlefield 2 dunnetjes over gedaan, dus niks van willen leren. Ik betwijfel ten zeerste dat de support hier wel beter gaat worden. Bovendien is het ook een console titel dus waardelozer kan het complete plaatje niet zijn.
En er zullen idd wel weer geen grote mappen met veel players komen vanwege de consoles.
Zou tof zijn als er weer een BF komt met de feel van 1942 en BF2 maar dan met alle zwakke punten getuned...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De Battlefield 3 beta is speelbaar als je Medal of Honor limited edition koopt..
bron: http://www.ea.com/nl/nieu...g-bij-moh-limited-edition
bron: http://www.ea.com/nl/nieu...g-bij-moh-limited-edition
Verwijderd
Nee want in een game als MAG zitten ook geen grote levelsHelp!!!! schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:35:
[...]
Idd kan me er grotendeels bij aansluiten.
En er zullen idd wel weer geen grote mappen met veel players komen vanwege de consoles.
Zou tof zijn als er weer een BF komt met de feel van 1942 en BF2 maar dan met alle zwakke punten getuned...
PC-fanboy gehalte is weer hoog in dit topic

Maar wel iets wat men minimaal mag verwachten van BF3. Ik blijf het jammer vinden dat de Battlefield games bijna allemaal geweldige games zijn maar dat de support gewoon super slecht is.Stewie! schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:11:
Ik denk dat bovenstaande een lijstje is van dingen die men graag wilt zien in plaats van informatie vanuit de devs
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik hoor al van verschillende mensen dat ze willen dat het vliegen met jets en heli's net zo wordt als in bf2. M.a.w. je hebt echt uren training nodig voordat je er goed in bent. Persoonlijk wil ik dat ook. Echter, de kans dat dit effectief zo wordt is imho quasi nihil. Games worden steeds meer toegankelijk voor ook de casual gamer, die heeft geen zin om uren te vliegen totdat hij het uiteindelijk kan, hij wil in die jet stappen en gewoon van minuut 1 het toestel onder controle hebben. Ik vrees dus dat het vliegen redelijk eenvoudig gaat worden. Dit zag je trouwens ook al in bf2142, het vliegen met een heli daar vs het vliegen met een heli in bf2 is een wereld van verschil, in bf2142 was het gewoon instappen en gaan, in bf2 was er veel meer training nodig.
Ik voorspel dan ook dat het vliegen met jets en heli's eerder wordt zoals in bf bc2 (daar heb je wel geen jets)
Ik voorspel dan ook dat het vliegen met jets en heli's eerder wordt zoals in bf bc2 (daar heb je wel geen jets)
Mag het? BF is begonnen op de PC, de consoles waren er toen niet, als je bf1942 destijds op de pc hebt gespeeld dan besef je dat bf echt wel een pc game zou moeten zijn die zou moeten worden aangepast naar de console en niet omgekeerd. Voor mij mogen ze bij bf3 hetzelfde doen als ze gedaan hebben bij bf2 en modern combat.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:52:
[...]
PC-fanboy gehalte is weer hoog in dit topic
Verwijderd
Ik weet niet wanneer jij geboren bent...knul...maar consoles waren er nog altijd eerder als PC'sMag het? BF is begonnen op de PC, de consoles waren er toen niet, als je bf1942 destijds op de pc hebt gespeeld dan besef je dat bf echt wel een pc game zou moeten zijn die zou moeten worden aangepast naar de console en niet omgekeerd. Voor mij mogen ze bij bf3 hetzelfde doen als ze gedaan hebben bij bf2 en modern combat.
EN of deze game gaat slagen ligt aan de ontwikkelaar..en niet aan het platform!
Je bent wel weer lekker aan het flamen hè.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:16:
[...]
Ik weet niet wanneer jij geboren bent...knul...maar consoles waren er nog altijd eerder als PC's![]()

Toen BF1942 uitkwam waren er nog geen consoles die fatsoenlijk mulitplayer aankonden, laat staan een spel als 1942. Verder ligt de roots van deze spellen op de PC. Dat is waar het om gaat.
Verder worden de mogelijkheden van een spel gewoon voor een belangrijk deel bepaald door de hardware. Die is op PC's momenteel duidelijk verder dan op de huidige consoles en wordt helaas minder benut omdat er momenteel vaak eerst voor een console ontwikkeld wordt en daarna wordt het vaak halfslachtig geport naar PC.
Er zijn dus mensen die dat jammer vinden en denken dat zo'n spel, ontwikkeld op de PC beter zou kunnen zijn. Maar goed, daar hoef jij het uiteraard niet mee eens te zijn.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
ik zou ook graag dan een soort flight acadamy willen zien, een plek waar je rustig kan oefenen, dat voorkomt ook ergenisen voor andere mensen.
Dit hoeft niet een bestaande map te zijn. Anders zou je het weer kunnen gebruiken om de map te verkennen
Dit hoeft niet een bestaande map te zijn. Anders zou je het weer kunnen gebruiken om de map te verkennen
Eens met smurfje. Ik waagde me in BF2 maar weinig aan het vliegen omdat ik verrot gescholden werd elke keer als ik die heli of straaljager weer op een briljante wijze liet crashen. (vaak nog steeds in de buurt van de landingsbaan)
Wat betreft het PC/Console verhaal; maakt me geen flikker uit waarvoor ze het ontwikkelen, als het maar lekker speelt. Met een goede port zal ik ook tevreden zijn.
Wat betreft het PC/Console verhaal; maakt me geen flikker uit waarvoor ze het ontwikkelen, als het maar lekker speelt. Met een goede port zal ik ook tevreden zijn.
Je zal het niet zo bedoelen, maar dit is juist een argument om voor consoles te ontwikkelen, immers, dan ben je er als ontwikkelaar zeker van dat als het bij 1 werkt, het bij allen werkt.Help!!!! schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:20:
[...]
Verder worden de mogelijkheden van een spel gewoon voor een belangrijk deel bepaald door de hardware.
Hetgeen wederom logisch is, aangezien je eerst ontwikkeld voor de zwakste schakel, waarna je er zeker van kan zijn dat je niet alsnog dingen moet veranderen in je basis ontwerp omdat ze op een ander platform technisch niet te realiseren zijn.Die is op PC's momenteel duidelijk verder dan op de huidige consoles en wordt helaas minder benut omdat er momenteel vaak eerst voor een console ontwikkeld wordt
Da's jouw mening. Misschien zijn die spellen wel op die manier bedoelt door de ontwikkelaar.en daarna wordt het vaak halfslachtig geport naar PC.
Dan zouden die mensen die dat vinden wellicht een mod moeten maken, want een spel is zo gemaakt zoals het in de winkel ligt. En bij die spellen mag je er vanuit gaan dat het is zoals de ontwikkelaar het heeft gewild, immers, anders had hij het spel niet al uitgegeven.Er zijn dus mensen die dat jammer vinden en denken dat zo'n spel, ontwikkeld op de PC beter zou kunnen zijn.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Graag had ik van jou geweten met welke console je in de tijd van bf1942 online kon. Met 64 mensen. Dank u.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:16:
[...]
Ik weet niet wanneer jij geboren bent...knul...maar consoles waren er nog altijd eerder als PC's![]()
EDIT:
flight school zou mooi zijn, maar denk dat het vliegen juist veel eenvoudiger wordt waardoor het niet nodig zal zijn.Murk schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:50:
Eens met smurfje. Ik waagde me in BF2 maar weinig aan het vliegen omdat ik verrot gescholden werd elke keer als ik die heli of straaljager weer op een briljante wijze liet crashen. (vaak nog steeds in de buurt van de landingsbaan)
Het kan mij ook niet schelen of een pc versie een port is, zolang het idd maar goed werkt zoals bc2.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 18:08 ]
Battlefield 3: Zonder XP en DirectX9 ondersteuning
Der US-amerikanische Publisher und Entwickler Electronic Arts hat kürzlich die Entwicklung von Battlefield 3 bestätigt, in dem man Käufern von Medal of Honor einen Beta-Zugang zu dem dritten Teil der Reihe von DICE versprach. Jedoch werden Spieler, die noch auf Windows XP und DirectX 9 setzen, nicht in der Lage sein den Shooter zu spielen.
Johan Andersson, Rendering Architect bei DICE, kommunizierte über sein Twitter-Konto folgendes: „Frostbite 2 [die Grafik- und Physik-Engine von Battlefield 3] wird hauptsächlich für DirectX 11 entwickelt. XP und DirectX 9 werden nicht unterstützt; ein 64-Bit Betriebssystem ist zu empfehlen."
voor de mensen die ook niet zo'n ster in het duits zijn 
gelukkig een ontwikkelaar die vooruit kijkt. Hopelijk gaan de ontwikkelingen van PC games nu verder. Ook 64-bit is mooi, want met windows 7 kost dat niks extra's en er zitten toch wel een aantal voordelen aan zoals meer geheugen.translate.google.nl
De Amerikaanse uitgever en ontwikkelaar van Electronic Arts heeft onlangs de ontwikkeling van Battlefield 3 bevestigd, waar u beloofd aan de kopers van Medal of Honor een Beta toegang tot het derde deel van de serie van DICE. Echter, spelers die nog steeds rekenen op Windows XP en DirectX 9, niet te spelen in een positie om de schutter te zijn.
Johan Andersson, Rendering Architect bij DICE gecommuniceerd over zijn Twitter-account als volgt: "Frostbite 2 [de graphics engine en natuurkunde Battlefield 3] is voornamelijk ontworpen voor DirectX 11 XP en DirectX 9 worden niet ondersteund; een 64 bit OS is aanbevolen
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. BF2 had 4 factions. Weet niet of ik 2 factions heel de tijd wel leuk blijft. Spelen met 2 factions betekent ook dat de maps gecentreerd zijn rondom die factions en gezien het hier om de NATO en MEC gaat zal het grotendeels de midden oosten zijn. De variatie in maps vond ik juist leuk in BF2.
Man, er is nog geen detail bekend gemaakt over de game, behalve dan dat klaarblijkelijk DX9 niet ondersteund wordt.. Wacht nou eerst eens op wat ze bekend maken in plaats van je mening te baseren op geruchten..HollovVpo1nt schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 02:17:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. BF2 had 4 factions. Weet niet of ik 2 factions heel de tijd wel leuk blijft. Spelen met 2 factions betekent ook dat de maps gecentreerd zijn rondom die factions en gezien het hier om de NATO en MEC gaat zal het grotendeels de midden oosten zijn. De variatie in maps vond ik juist leuk in BF2.
En nee, een gelekte PDF van een paar jaar oud vind ik geen bron. Dikke kans dat het heule feature-pakket van het spel in de tussentijd is omgegooid.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
dat is een quote die in dit topic al in 2007 gemaakt isIndy91 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:51:
Rechtstreeks uit het EA co.uk forum geknipt:
[...]
Ik kan me in de meeste bovenvermelde punten wel vinden. Vooral het aantal van 40 vs 40 spelers spreekt me erg aan!
Het aantal unlocks van 22 verdeelt over 5 klassen, zou volgens mij betekenen dat iedere klasse 3 tot 4 unlocks krijgt. Ik hoop met betrekking tot de wapens:Hoe kijken jullie aan tegen de bovenvermelde opsomming ? (weliswaar gebaseerd op geruchten)
- De kogels meer damage doen (al dan niet verkrijgbaar via speciale munitie bijv. Magnum rounds), waardoor minder kans op Rambo gedrag.
- De engineer klasse naast de gebruikelijke AT wapens, ook de mogelijkheid heeft om een Anti Air launcher (via unlock) te selecteren .
[ Voor 3% gewijzigd door Hakker op 11-08-2010 12:29 ]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Verwijderd
Vraag me af of er zonder de modbouwers wel een bf2 zou zijn geweest , die is gebaseert op de desert combat mod van bf1942AllSeeyinEye schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:59:
Dan zouden die mensen die dat vinden wellicht een mod moeten maken, want een spel is zo gemaakt zoals het in de winkel ligt. En bij die spellen mag je er vanuit gaan dat het is zoals de ontwikkelaar het heeft gewild, immers, anders had hij het spel niet al uitgegeven.
Dat waren nog eens tijden ja...Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:40:
[...]
Vraag me af of er zonder de modbouwers wel een bf2 zou zijn geweest , die is gebaseert op de desert combat mod van bf1942![]()
YouTube: Battlefield 1942 Desert Combat trailer
Maar wat ik jammer vond aan BF2 is dat het wel te modden is, zie Project Reality. Maar door het ranked gebeuren je nooit het grote publiek naar je mods krijgt omdat er geen ranks te winnen zijn.
Het mooie aan BF1942 waren ook de server-side mods, andere voertuigen op een standaard maps maken het spel al heel anders zonder zelf (client) maar iets te hoeven downloaden. Waarmee je het spel gevarieerder maakt naar mijn idee. Dit heb ik amper in BF2 gezien omdat bijna niemand op niet ranked servers speelt waar dit mogelijk was.
BF3 zal hier geen verandering in brengen denk ik, aangezien ranks er tegenwoordig gewoon bij horen.
Trouwens over het aantal players, BF1942, BF Vietnam en BF2 waren 64 players, dan mag je wel verwachten dat BF3 hier niet onder gaat zitten ookal komt het ook op consoles uit.
[ Voor 9% gewijzigd door Basti504 op 11-08-2010 20:53 ]
...
Dit topic is gesloten.