Battlefield 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.609 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desert Combat voor bf1942 is uiteindelijk dan ook een testcase geweest voor bf2. Persoonlijk vond ik DC geen zak aan, met name de moderne setting trekt mij niet. Naast de enorm slechte support van EA/Dice (met name het mod gebeuren en ook clanbase/competities was (of nog is?) slecht supported). Heeft veel strijd gekost vanuit de community voordat bf1942 met patch 1.6x eindelijk speelbaar werd.

Support voor mods en met name custom maps is er alleen maar op achteruit gegaan met bf2 en later. Het ranking system gooide nog meer zout in de wonden. Maar EA/DICE had een goed excuus geen goede support meer te hoeven leveren voor mods/custom maps. En dat dat ranked servers huren :r walgelijk. En hier en daar wordt de community "blij" gemaakt met een nieuwe map. En dat wordt zo gepresenteerd alsof EA/DICE het allerbeste met de community voor heeft.

En nu gaat ze weer een stapje verder de Battlefield franchise de grond in te trappen: console ports :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

"Vroegah" was alles beter. ;w

Dit mag als een persoonlijk haat betuiging jegens de "console" worden gezien.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:00:
Desert Combat voor bf1942 is uiteindelijk dan ook een testcase geweest voor bf2. Persoonlijk vond ik DC geen zak aan, met name de moderne setting trekt mij niet. Naast de enorm slechte support van EA/Dice (met name het mod gebeuren en ook clanbase/competities was (of nog is?) slecht supported). Heeft veel strijd gekost vanuit de community voordat bf1942 met patch 1.6x eindelijk speelbaar werd.

Support voor mods en met name custom maps is er alleen maar op achteruit gegaan met bf2 en later. Het ranking system gooide nog meer zout in de wonden. Maar EA/DICE had een goed excuus geen goede support meer te hoeven leveren voor mods/custom maps. En dat dat ranked servers huren :r walgelijk. En hier en daar wordt de community "blij" gemaakt met een nieuwe map. En dat wordt zo gepresenteerd alsof EA/DICE het allerbeste met de community voor heeft.

En nu gaat ze weer een stapje verder de Battlefield franchise de grond in te trappen: console ports :X
Kom lekker Forgotten Hope 2 spelen :) Tweede Wereld oorlog setting, geen ranks, alhoewel ze er wel over na zitten te denken, bettere kwaliteit textures, geluiden , etc.

Schaamteloze FH2 plug

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Er is nog een update beschikbaar over De beta van Battlefield 3:

Uit de mail van EA:
Als je Medal of Honor Limited Edition of Medal of Honor Tier 1 Editions hebt, ontvang je een uitnodiging voor de bèta van een andere langverwachte EA shooter: Battlefield 3™. De Battlefield 3-bèta zal twaalf maanden na de release van Medal of Honor van start gaan. Battlefield 3 is het nieuwste deel in de bekroonde Battlefield-reeks van DICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexusonline_NL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 18:20
dus beta release sept 2011

Duzzz release zal in 2012 plaatsvinden !

Duurt nog even dus, tot die tijd nog even vermaken met BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

daar komt binnenkort ook een uitbereiding van :D
BC2 vietnam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik kan niet wachten iig, BC2 is een aardige opmaat, maar de sfeer en mogelijkheden van BF2 vond ik net wat lekkerder. Het ziet er alleen niet echt lekker meer uit.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

even een mega kick voor dit topic.
Er is namelijk goed nieuws bekend gemaakt voor pc gamers:

bron: http://www.vg247.com/2010...-special-attention-on-pc/
PC and Console Battlefield players want similar gameplay: Epic sprawling Battlefields, and also tight infantry fights. Balanced weapons and land/sea/air vehicles with a rock-paper-scissors emphasis. Squad and teamplay, where no one player can be a do-it-all super soldier, and communications systems to support teamplay. And a deep and rewarding system of progression with deep and varied gameplay that keeps you wanting to go 1 more round. Everyone also wants it to be easy to play with their friends.
Consoles generally are less tolerant of overly complex interfaces. They have less buttons, you need more elegant interfaces. Deep systems work well though if they have a straight forward interface. The fun is not in figuring out how to use the system, it’s in figuring out how to best use the system.

PC players have their own set of requirements. They tend to play only on PC, and they know their PCs have capabilities beyond that of a console. The gap is narrowing, but PCs still have a clear advantage in memory. PC players also demand a PC interface, a server browser, and anything that feels like it might have been “ported” from a console is going to get flamed hard. They are more forgiving of complex systems and will tear any design down into its parts to really figure out how it works. It’s a damn sight harder to please a PC player, they have higher expectations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
brilsmurfffje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:51:
even een mega kick voor dit topic.
Er is namelijk goed nieuws bekend gemaakt voor pc gamers:

bron: http://www.vg247.com/2010...-special-attention-on-pc/

[...]
Ik vind dat geen goed nieuws. Zowel console als PC spelers dienen beide special attention te krijgen. Het moet gewoon goed zijn, niet 1 variant minder kwa features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

and anything that feels like it might have been “ported” from a console is going to get flamed hard
Hieruit kan je dus concluderen dat BF3 gebouwd wordt voor Consoles (is immers het 'minste' systeem en aangepast wordt voor de PC, oftewel: een port. Voor de PC gamers hoop ik dan maar dat het een goede port wordt...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

Hieruit kan je dus concluderen dat BF3 gebouwd wordt voor Consoles (is immers het 'minste' systeem en aangepast wordt voor de PC, oftewel: een port. Voor de PC gamers hoop ik dan maar dat het een goede port wordt...
Hoeft natuurlijk niet. Heb een klein hoopje dat ze gewoon 2 versies van het spel maken. 1 voor de pc en 1 voor de consoles, zodat er niks geport hoeft te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als er twee versies gemaakt zouden worden, hetgeen grotendeels dubbele ontwikkelkosten met zich meebrengt en alleen al daarom onwaarschijnlijk is, waarom zou er dan mogelijk sprake kunnen zijn van signalen die duiden op een port? Als er echt twee versies ontwikkeld zouden worden is er simpelweg geen sprake van een port-gevoel

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
kronolith schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:38:
[...]

Hoeft natuurlijk niet. Heb een klein hoopje dat ze gewoon 2 versies van het spel maken. 1 voor de pc en 1 voor de consoles, zodat er niks geport hoeft te worden :)
Denk je nou echt dat ze een volledige aparte versie voor de PC gaan maken? Uit dit platform genereren devs tegenwoordig de minste omzet. Lijkt me een utopie tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

kronolith schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:38:
[...]

Dat was wel wat ik eruit haalde.
bram1984 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:41:
[...]

Denk je nou echt dat ze een volledige aparte versie voor de PC gaan maken? Uit dit platform genereren devs tegenwoordig de minste omzet. Lijkt me een utopie tegenwoordig.
Gebruikersinterface staat los van het spel zelf, en zou dus door twee teams apart ontwikkeld kunnen worden terwijl assets en gamerules hetzelfde blijven.

[ Voor 41% gewijzigd door skullsplitter op 22-10-2010 10:23 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Zullen wel zien, ik koop em sowieso. Als het een port is en dat is duidelijk merkbaar, is het het laatste spel dat ik van dice koop. Maar dat is mijn insteek maar ;)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden, om eerlijk te zijn weinig mp shooters gespeeld die me zo wisten te pakken als BF2. Jammer dat het nog zo lang moet duren.....

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Murk schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:56:
Zullen wel zien, ik koop em sowieso. Als het een port is en dat is duidelijk merkbaar, is het het laatste spel dat ik van dice koop. Maar dat is mijn insteek maar ;)
Same here. Heb elk spel uit de BF reeks, (behalve BC1) en BF3 komt daar zeker tussen te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het enige wat we kunnen hopen is dat BF3 haar PC roots eer aan doet.
Speel nu regelmatig BFBC2 wat best leuk is, maar het is simpelweg niet hetzelfde als wat BF1942, en BF2 waren..... :'(

Console bediening is nu eenmaal ECHT anders dan PC bediening.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Battlefield 3 niet exclusief voor pc

Is niet echt nieuw nieuws natuurlijk.

Verwachte release Q3/Q4 2011. Is nou al een aantal jaren geleden dat ik voor het eerst over een BF3 hoorde, duurt voor mij relatief gezien niet lang meer :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik wil wel weer zo'n Q quickmenu om targets en strategieen aan squadmembers door te geven, dat mis ik echt enorm in BC2.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Eigelijk wel jah, ik vind het ook wel een gemis..Net als vliegtuigen:) Was altijd zo gaaf, met de jsf bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

bram1984 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:41:
Denk je nou echt dat ze een volledige aparte versie voor de PC gaan maken?
Ze gaan er in ieder geval iets 'speciaals' van maken ; http://www.fudzilla.com/h...-battlefield-3-is-special
Dat geeft hoop. Het feit dat ze XP support laten vallen doet ook wel vermoeden dat het iets hogere eisen/specs heeft dan een console ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik hoop vooral dat het echte BF2 gevoel terugkomt, en dan doel ik op straaljagers! Dat was zo leuk ... lekker vliegen :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:34:
[...]
Ze gaan er in ieder geval iets 'speciaals' van maken ; http://www.fudzilla.com/h...-battlefield-3-is-special
Dat geeft hoop. Het feit dat ze XP support laten vallen doet ook wel vermoeden dat het iets hogere eisen/specs heeft dan een console ...
Hogere specs duid er bij EA op dat het een slechte console port is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Airdack schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:39:
Ik hoop vooral dat het echte BF2 gevoel terugkomt, en dan doel ik op straaljagers!
Voor mij is het BF2 gevoel:
  • Grote uitgestrekte maps
  • Veel spelersklassen (minimaal 6)
  • Groter squads (minimaal 6 personen), waardoor meer teamplay
  • 64 player maps
  • Groot aantal en gevarieerde voertuigen
  • Realistischer wapentuig die door huidige strijdmachten worden gebruikt. Dus géén prototypes zoals XM8 etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Indy91 op 06-01-2011 12:14 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Indy91 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Voor mij is het BF2 gevoel:
  • Grote uitgestrekte maps
  • Veel spelersklassen (minimaal 6)
  • Groter squads (minimaal 6 personen), waardoor meer teamplay
  • 64 player maps
  • Groot aantal en gevarieerde voertuigen
  • Realistischer wapentuig die door huidige strijdmachten worden gebruikt. Dus géén prototypes zoals XM8 etc.
Alles behalve dat laatste. Dat interesseert me echt geen zak (behalve dat dat project inmiddels al een tijdje gecanceld is geloof ik). Prototypes en wapens die anno nu ineens populair worden (USAS-12, MG36) mogen er van mijn best in.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Wat mij opvalt is dat er zeker op de consoles een boel gamers van een jongere generatie lijken te zijn die veel lagere eisen stellen aan spellen, simpelweg omdat ze geen ervaring hebben met oudere titels als (volgens velen die het gespeeld hebben) het superieure battlefield 1942.
Dat is natuurlijk een enorme luxe positie voor DICE. Als het ze lukt een spelervaring te creeren die zich kan meten met hun eerste telg, zetten ze een nieuwe standaard op de consoles. Laten we het hopen want dan wordt die grote groep gamers eens wat kritischer.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hoewel Ik ook een console heb staan, eigenlijk alleen voor third person, sta ik ervan versteld hoe fucking lui de gemiddelde gamer erop Is. "Als het maar werkt, en op een console werkt het altijd."

Ga een beetje PC spel van inmiddels alweer 5 jaar terug spelen, en je staat versteld van de diepgang en complexiteit. Nu ren je in een ruime middag door de meeste spellen heen, maar dat zat er toen niet in...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:23

John

🚀

Hopelijk is het waar dat BF3 ook voor de mac komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 21:51

Eagle Creek

Breathing security

# Groter squads (minimaal 6 personen), waardoor meer teamplay
Is dat zo?

Toen ik BC2 ging spelen moest ik hier even aan wennen. Maar in BF2 ging je vaak gewoon met een hele ploeg in een squad zitten en nou echt te spreken van teamwork? Als je echt met elkaar op een TS speelt of iets dergelijks misschien wel, maar dan zie ik twee squads ook niet als nadeel.
Plus: je hebt nu maximaal 3 spawnpoints. Krijg je er dan straks weer 1 (squadleader), of opeens 15 ofzo?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Ik vind van wel.

Ik vind het namelijk fijner als ik 5 maten om me heen heb dan 3.
De kans van overleven van een squad is dan wat groter, met dien verstande dat de SquadLeader wat achteruit hangt (of op een veilige plek zit) om zo als spawningpoint te fungeren.
Bovendien kan je met een 6 team squad beter een punt controleren en vasthouden.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

Ik mis in BF2 maps zoals ElAllamein uit BF1942, grote tank battles zeg maar. Hoop dat BF3 iets van dit terug brengt

[ Voor 20% gewijzigd door Erw op 08-01-2011 21:49 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Eagle Creek schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:46:
[...]

Is dat zo?

Toen ik BC2 ging spelen moest ik hier even aan wennen. Maar in BF2 ging je vaak gewoon met een hele ploeg in een squad zitten en nou echt te spreken van teamwork? Als je echt met elkaar op een TS speelt of iets dergelijks misschien wel, maar dan zie ik twee squads ook niet als nadeel.
Plus: je hebt nu maximaal 3 spawnpoints. Krijg je er dan straks weer 1 (squadleader), of opeens 15 ofzo?
Een beetje voice-com is sowieso een grote sfeervergroter. Als ik samen met mijn broertje samen op skype speel dan spelen we met zijn tweeen de rest van de kaart.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Als er maar geen squad spawn in voor komt. Een man achter je linies en hoppa, opeens een heel team achter je base...

In het echt kom je ook niet opeens achter de basis van je tegenstander terecht, omdat daar toevallig een friendly rondloopt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:30
In het echt kan je ook maar 1 keer doodgaan ;)

Wat ik nu nog mis bij BF en hoop dat dat straks bij BF3 verandert is het gebruik van teamspeak of iets degelijks in een squad op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
TheJason schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:13:
In het echt kan je ook maar 1 keer doodgaan ;)

Wat ik nu nog mis bij BF en hoop dat dat straks bij BF3 verandert is het gebruik van teamspeak of iets degelijks in een squad op de PC.
Een open kanaal per squad ingame zou idd mooi zijn. Ik zou het erg jammer vinden als we weer voicechat middels een push-to-talk button zouden krijgen. Kun je tenminste beide handen blijven gebruiken tijdens de voicechat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Indy91 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:07:
[...]

Een open kanaal per squad ingame zou idd mooi zijn. Ik zou het erg jammer vinden als we weer voicechat middels een push-to-talk button zouden krijgen. Kun je tenminste beide handen blijven gebruiken tijdens de voicechat.
Dat nooit! Als je merkt hoeveel gamers een brakke geluidskaart/headset gebruiken of het leuk vinden om te schreeuwen in een losse microfoon die voor hun speakers staan, weet je waarom dit niet gedaan moet worden.

Als het argument is dat meer mensen dan VoIP gaan gebruiken om beter in teams te spelen: er zijn zeer veel spelers die hier niets om geven of die geen interesse hebben om naar de (on)zin van andere spelers te luisteren. Gevolg is dat ze dan hun voice volume op 0 zetten en dat ze vervolgens nooit meer iets horen.

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 09-01-2011 21:41 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ach, ze moeten gewoon de functie hebben om een keuze te kunnen maken tussen push-to-talk of activate on treshold ala xfire. Ieder die wat fijn vind. Schreeuwd iemand als een malle, dan de mogelijkheid om te muten. Dan is iedereen blij :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:30
Misschien is dat een idee bij hier bij servers onderscheid in te maken. Sommige servers waarbij verplicht met zoiets wordt gewerkt. Toen ik tijden geleden nog Project Reality mod speelde hadden ze hiervoor mumble ontwikkeld. Op sommige servers werd je dan ook gekicked als je het niet had. Door het gebruik hiervan kon de squadleader ook veel duidelijker opdrachten geven. Maar waren de spelers daarvan toen ook meer van de serieuze teamplay ipv arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
YEEEAHH BABYY YEAAAAAAAAA
Electronic Arts will unveil Battlefield 3 this March.

The publisher confirmed to the media it will host an unveil event for the game on Mar. 1, 2011, taking place during the week of the Game Developers Conference in San Francisco. Additionally, EA says it will also have new game announcements as well as hands-on time with many upcoming titles, including: Shadows of the Damned, Alice Madness Returns, Kingdom of Amalur: Reckoning, and Crysis 2.

Those who purchased the Limited Edition of Medal of Honor this past fall received an invitation to the Battlefield 3 beta. Details about the beta's release date have not been announced.

Battlefield 3 is expected to ship in 2011.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=418301

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je zou er bijna MoH voor gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Gaan we nog eens echt officiële informatie ontvangen of iets dergelijks, als een release in 2011 gaat plaatsvinden dan mag ik toch verwachten dat ze ons iets kunnen vertellen over fracties, wapens, voertuigen, maps, gameplay, system specs etc. etc.
En niet een of ander vaag zogenaamd "uitgelekt" kaartje waar een release in 2008 op staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Wordt nog even wachten voor meer informatie van battlefield 3.
1 maart wordt er in ieder geval meer bekent over gemaakt... duurt nog zo lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Ik verheug me in ieder geval al enorm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Stewie! schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:43:
Ik verheug me in ieder geval al enorm! :)
Maar ik veronderstel dat jij de inside details al kent die ze gaan bekend maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Als het spawn on squad er maar uitgehaald word. Niks aan als 1 man achter de linies is, voor je het weet staan er 7 man achter je.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Asgaro schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:08:
[...]

Maar ik veronderstel dat jij de inside details al kent die ze gaan bekend maken? ;)
Dat denk/hoop ik ook :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ben wel erg benieuwd naar BF3. Hoop dat ie beter wordt dan BC2 dat ik uiteindelijk toch niet super lekker vond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik hoop dat console versies ook meer players krijgen. Black Ops en BC2 zijn toch maar wat beperkt in het aantal spelers. Neem aan dat PC versie 64 of maybe meer zal gaan krijgen. Nou zal het voor consoles misschien technisch problemen geven maar de hoeveelheid players vond ik nou juist altijd zo vet aan BF2, dat massale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Kaap schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:16:
Ik hoop dat console versies ook meer players krijgen. Black Ops en BC2 zijn toch maar wat beperkt in het aantal spelers. Neem aan dat PC versie 64 of maybe meer zal gaan krijgen. Nou zal het voor consoles misschien technisch problemen geven maar de hoeveelheid players vond ik nou juist altijd zo vet aan BF2, dat massale!
Inderdaad, ik heb indertijd ook eens gelezen dat de consoles zoveel man niet aankunnen.
Maar weet iemand wat de exacte oorzaak daarvan is?

Ligt dit aan het serverpark van PSN en Xbox Live, of aan de servers die de games hosten, of aan de lagere capaciteit van de consoles zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XcelentTom
  • Laatst online: 29-05 13:16
Eindelijk Battlefield 3.
Hopelijk blijft het niet bij geruchten en komt hij daadwerkelijk ook uit.
Ik hoop wel dat ze niet weer GameSpy gebruiken, daar heb ik persoonlijk geen relaxte ervaringen mee. Ik hoop dat ze net zoals Call of Duty Black Ops besluiten om hem via Steam te laten opstarten. Maar wetende dat EA en Valve waarschijnlijk grote concurrentie voeren zal dat niet gauw gebeuren.\Ach ja, zeg nooit nooit. Ik hoop dat de grafics een beetje vooruit lopen worden. En ik hoop dat het niet te veel naar Call of Duty neigt. (Spring buk schiet) Persoonlijk houd ik meer van een teamwork spel omdat je dan veel effectiever bezig bent en er ook een beetje orde in het spel zit waardoor het overzichtelijk blijft.

Ik hoor graag wat van iemand terug...

Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
steam lijkt me dan toch niet uigesloten aangezien bc2 ook al via steam te verkrijgen is, evenals MoH een recentere shooter door dice mede ontwikkeld en uitgegeven door EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Inderdaad, ik heb indertijd ook eens gelezen dat de consoles zoveel man niet aankunnen.
Maar weet iemand wat de exacte oorzaak daarvan is?

Ligt dit aan het serverpark van PSN en Xbox Live, of aan de servers die de games hosten, of aan de lagere capaciteit van de consoles zelf?
Spellen als black ops, call of duty, worden peer2peer gehost. De maker en uitgever bezuinigen en kiezen bewust om je minder spelers op de server te geven.
DICE investeert wel hierin en daardoor speel je 24player matches online, op de console. Ook op de PC had je bij BC2 bijvoorbeeld slechts 32 spelers maximaal.

Ik heb in 2007 tests gedaan om 100 spelers op de XBox instances te draaien, grootste beperkende factir is de verbinding en de interface: stel je voor, Battlefield op de TV met 100 spelers op het scherm! De tests waren ontzettend leuk, maar laggy bij veel gebruik van voertuigen en drones. Ook het scorebord kon het niet goed aan ;)

De servers kunnen het in ieder geval makkelijk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk een eigen server laten hosten voor de consoles?
Omdat ik in je signature 'Xbox360 & PS3 Worldwide hosting' zie staan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De uitgevers betalen ons om dat te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

skullsplitter schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:25:
Ik wil wel weer zo'n Q quickmenu om targets en strategieen aan squadmembers door te geven, dat mis ik echt enorm in BC2.
Inderdaad. Ik heb gisteren m'n Audigy 2 vervangen door een een X-fi SB0770 (een oude van DELL) en dan moet je toch wel even EAX5 uit proberen. Waar kan dat beter dan in BF2 met z'n X-Fi Audio mode? Het geluid leek inderdaad wat beter. Maar man, ik zat zo weer in het spel en weet opeens weer wat ik allemaal mis bij BFBC2.

Ondanks de mindere graphics vind ik BF2 leuker spelen dan BFBC2. Ik mis die "Comma Rose". Hoop dat BF3 die gewoon wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Stewie! schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Spellen als black ops, call of duty, worden peer2peer gehost. De maker en uitgever bezuinigen en kiezen bewust om je minder spelers op de server te geven.
DICE investeert wel hierin en daardoor speel je 24player matches online, op de console. Ook op de PC had je bij BC2 bijvoorbeeld slechts 32 spelers maximaal.

Ik heb in 2007 tests gedaan om 100 spelers op de XBox instances te draaien, grootste beperkende factir is de verbinding en de interface: stel je voor, Battlefield op de TV met 100 spelers op het scherm! De tests waren ontzettend leuk, maar laggy bij veel gebruik van voertuigen en drones. Ook het scorebord kon het niet goed aan ;)

Ah mooi om te weten thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe deze game gaat worden. De combinatie tussen de grootschalige battlefield gevechten van vroeger met een nieuwe frosbite engine begin ik al wel te kwijlen! De squad spawn lijkt me wel inderdaad beetje TE als zoals in bad company bij elk willekeurig teammate kan spawnen.

Ik hoop dat de makers zich ieder geval meer tot de PC games richten. Tegenwoordig worden games klakkeloos gepoort. Bad company had in het begin veel bugs maar de game play onwijs vet! Al had ik wel altijd het idee toen ik er aan begon dat het een xbox kopie was maar dat is mijn persoonlijke mening.

Het enige nadeel vond ik in battlefield 2 dat je zo weinig wapens tot je beschikking had en hoe overpowerd sommige wapens waren in vergelijking met andere. Bad company 2 had dit gelukkig niet. Ruim voldoende snipers, assault, submachine en lmgs tot je beschikking. Maar bijvoorbeeld weinig enkelshot rifles en diegene die er waren vond ik eigenlijk niet zo krachtig.

De voertuigen ben ik ook benieuwd naar! waar in je in battlefield 2 nog terror met een blackhawk zaaide is in bad company 2 een blackhawk meer een vliegende doodskist. Snipers, tracerdarts bestuurbare raketen. Dat ding was nergens tegen bestand. Ik heb zelfs voor elkaar gekregen met een hand pistool een piloot om te leggen terwijl hij rond vloog.

Maargoed ik kan alleen maar verder dromen hoe het er uit zal zien de tijd zal het leren! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Er was een poos geweest, ala patch 1.41 waar de blackhawk toch echt een vrij nutteloos ding was. Hij kon weliswaar tegen een stootje, maar de miniguns waren meer sproeimachines. (Voor de patch waren het meer laserguns, maar goed).

Bij BC2 valt het soms best mee hoe slecht ze zijn hoor. Je kan er best leuk wat kills mee halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Kleine flashback, maar met Battlefield 1942 (Wat nog steeds een toffe game is!) kon je al met 64 players online. Heb daar destijds nog wel eens een 64-players server voor gedraaid, maar daar waren ook de clients het probleem, die konden het vaak niet renderen als het écht druk werd.

Bijvoorbeeld op El Alamein was het nogal zwaar soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

* Flllllashback*

Hoe vet was capture the flag niet in die woestijnmappen (Gazalla en El Elamein) met een 2seater airplane naar onder duiken, en met E (enter) inhouden pikte je zo de Flag Carrier op in de bijrijderszit....

Alle players in de map als een op hol geslagen kudde buffels achter de carrier aan

Iemand tipte me in 2002 over die game, nadat deze weinig publiciteit kreeg en wat het allemaal kon, sindsdien alle versies in de Franchise grijs gespeeld.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
BF1942 was ook masterlijk Masterlijk!! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik speelde eerder de mod Desert combat met bf1942. En capture the flag was altijd meesterlijk met buggy's en dergelijken :)

Vraag me eigenlijk af waarom ze CTF uit de reeks hebben gehaald..

[ Voor 21% gewijzigd door FikkieHo op 19-01-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

Stewie! schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Met MAG kan je zo 50 vs 50 spelen toch, volgens mij nog wel veel meer..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

sain onez schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:12:
* Flllllashback*

Hoe vet was capture the flag niet in die woestijnmappen (Gazalla en El Elamein) met een 2seater airplane naar onder duiken, en met E (enter) inhouden pikte je zo de Flag Carrier op in de bijrijderszit....

Alle players in de map als een op hol geslagen kudde buffels achter de carrier aan

Iemand tipte me in 2002 over die game, nadat deze weinig publiciteit kreeg en wat het allemaal kon, sindsdien alle versies in de Franchise grijs gespeeld.
Oh, stop it! Heb dat spel helemaal "grijs gedraaid" (Mag je dat zeggen bij een game? ;) ).

Gazalla (de naam was ik ff kwijt) was toch wel mijn favoriet, heerlijk met de Spitfire door die ravijnen jagen, dogfights en dat soort dingen, geweldig. Of carpet bombing met de B52 :D

Ook was Desert Combat cool, maar ook was EoD (Vietnam) was erg cool.

Maar waar ik dus op doelde, dat spel kon al met 64 spelers online, ik had eigenlijk gehoopt dat we dat ook bij nieuwere games zouden zien, 64 man is namelijk gewoon totale chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

DylanE schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Met MAG kan je zo 50 vs 50 spelen toch, volgens mij nog wel veel meer..
En dat werkt ook echt lekker in MAG...

64 spelers op een map is stiekem best genoeg.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
skullsplitter schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:50:
[...]

En dat werkt ook echt lekker in MAG...

64 spelers op een map is stiekem best genoeg.
128 VS 128 werkt prima in MAG ja, dus dat moet in andere games ook kunnen. Op de PS3 9vs9 in Black Ops is echt een lachertje. BF3 is toch een massalere game als BO of MoH, de maps zijn er ook naar. 24-24 moet het echt minimaal op de consoles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Kaap schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:52:
[...]

128 VS 128 werkt prima in MAG ja, dus dat moet in andere games ook kunnen. Op de PS3 9vs9 in Black Ops is echt een lachertje. BF3 is toch een massalere game als BO of MoH, de maps zijn er ook naar. 24-24 moet het echt minimaal op de consoles zijn.
Vandaar dat MAG zo'n impact heeft gehad op verkoopcijfers.

Ik was iig niet bijster onder de indruk van die titel.

16-16 zal wel de limiet worden van de consoles, speelt ook lekkerder vind ik, 32-32 vond ik in BF2 te onzinnig worden in 90% van de maps.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ben niet zo van de totale chaos, geef mij maar 16v16 max dan krijg je tenminste nog leuke samenwerking en wat bewegingsvrijheid. Met 64v64 lijkt het wel alsof je ook samenwerkt maar het is simpelweg vanwege het grote aantal spelers dat op elk deel van de map wel een teamgenoot te vinden is... Gaat nergens meer over dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kaap schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:52:
128 VS 128 werkt prima in MAG ja, dus dat moet in andere games ook kunnen.
Het verschil is dat MAG niet zomaar op een gehuurd servertje draait ... correct me if I'm wrong.

"Before we started working on the front-end client technology, we started building the servers. We wiped the slate clean and asked 'what do we need to do to scale to these numbers to make sure it's not laggy, and make sure people can't exploit,'" Van Slyke explained. What they decided was that peer-to-peer hosting was insufficient -- instead, the MAG team created their own networking solution which would host and authenticate game data from a (presumably beefy) central server.

Van Slyke couldn't reveal the specifics of the technology (the patent for which is still pending), but promised that it would reduce latency and completely eliminate connection griefing which has plagued other multiplayer shooters in the past. In addition, he said Zipper's not worried about having its servers crushed by a day-one rush of new recruits, explaining that "we've invested a lot in our server technology and our load test harnesses and the things we can do to replicate the scalability of it to ensure that it's stable and rock solid."

Moet je daarvoor betalen als MAG-speler trouwens ?? Abonnement ?

En spelen met dat soort aantallen kan wel, inderdaad, Maar het kost wat ... jaaaaren geleden vloog ik virtueel air-combat sims, oa AirWarrior en dan zaten we wel eens met 500 man on-line. Servers waren HP-9000's met UNIX. Je betaalde dan wel elke maand een tientje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goner schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:40:
[...]
Het verschil is dat MAG niet zomaar op een gehuurd servertje draait ... correct me if I'm wrong.

"Before we started working on the front-end client technology, we started building the servers. We wiped the slate clean and asked 'what do we need to do to scale to these numbers to make sure it's not laggy, and make sure people can't exploit,'" Van Slyke explained. What they decided was that peer-to-peer hosting was insufficient -- instead, the MAG team created their own networking solution which would host and authenticate game data from a (presumably beefy) central server.

Van Slyke couldn't reveal the specifics of the technology (the patent for which is still pending), but promised that it would reduce latency and completely eliminate connection griefing which has plagued other multiplayer shooters in the past. In addition, he said Zipper's not worried about having its servers crushed by a day-one rush of new recruits, explaining that "we've invested a lot in our server technology and our load test harnesses and the things we can do to replicate the scalability of it to ensure that it's stable and rock solid."

Moet je daarvoor betalen als MAG-speler trouwens ?? Abonnement ?
Consoles hebben geen gehuurde servers zoals je bij PC versies ziet... MAG is na aankoop van het orginele spel gratis en draait op dedicated servers die onderhouden worden door Zipper of Sony.

Dedicated servers is dus gewoon mogelijk. Moet dus ook voor console versies van andere shooters ook gedaan kunnen worden. Scheelt best wat frustraties dan het reguliere p2p, als we eventjes naar Black Ops op de PS3 kijken. En daar komt natuurlijk bij dat p2p gewoon een beperkt aantal spelers biedt.

Ik persoonlijk zou best bereid zijn om na aankoop van het spel per maand een klein bedrag te betalen als EA voor de console versie van BF3 dedicated servers beschikbaar stelt om zodoende een epic scale game te kunnen spelen i.p.v. 8 tegen 8 op een map die zo groot is dat er op de PC 64 man rondlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-01-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

m'n net een filmpje van MAG gezien, maar ik heb dan liever 64 players en dan zoals in BF2, keiharde actie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

sain onez schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:12:
* Flllllashback*

"Exit" je met E niet uit het vliegtuig?
Snow_King schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:23:
[...]
Oh, stop it! Heb dat spel helemaal "grijs gedraaid" (Mag je dat zeggen bij een game? ;) ).

Gazalla (de naam was ik ff kwijt) was toch wel mijn favoriet, heerlijk met de Spitfire door die ravijnen jagen, dogfights en dat soort dingen, geweldig. Of carpet bombing met de B52 :D

Ook was Desert Combat cool, maar ook was EoD (Vietnam) was erg cool.

Maar waar ik dus op doelde, dat spel kon al met 64 spelers online, ik had eigenlijk gehoopt dat we dat ook bij nieuwere games zouden zien, 64 man is namelijk gewoon totale chaos!
Eén van de betere mappen. Speel het nog vaak. alleen dan op BF2 met de MOD Forgotten Hope. Spitfires, Messerschmitt's en Stuka's, altijd een totale chaos boven het luchtruim van Gazala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
brilsmurfffje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:47:
m'n net een filmpje van MAG gezien, maar ik heb dan liever 64 players en dan zoals in BF2, keiharde actie dus :)
64 man ook prima, maar niet zoals het nu op de concoles gaat met hoogstens 9 vs 9 ofzo. Dat is wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

hoewel mogelijk was dat vragen om problemen. Ga lekker CoD spelen, heb je actie tot en met en geen geneuzel met tactische gameplay.

Want laat dat nou net een van de belangrijkste dingen zijn voor BF...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

skullsplitter schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:11:
[...]

hoewel mogelijk was dat vragen om problemen. Ga lekker CoD spelen, heb je actie tot en met en geen geneuzel met tactische gameplay.

Want laat dat nou net een van de belangrijkste dingen zijn voor BF...
waarom kunnen keiharde actie en teamplay niet samen ? Ik ervaar het namelijk heel anders in BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Volgens mij komt het door de stats die ingame bijgehouden worden sinds BF2, nu gaat het zelfs al een tikkeltje verder en heb je objectives om te halen...

Tel daar de egoistische maatschappij bij en op je vingers kun je uitrekenen waarom teamplay steeds verder zoek raakt.

Statspadding pointwhores, voor bf2 kon ik het begrip niet eens destijds werd je gebashed als je spawnrapete of campte...

Nu vraag je ingame om een admin omdat er weer paar van die zieligerds aan het baserapen zijn, blijkt het NO RULES te zijn, en vinden ze het nog leuk ook nog ;(

Ach, ik zal wel te oud worden voor die geintjes... (8>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

brilsmurfffje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:13:
[...]

waarom kunnen keiharde actie en teamplay niet samen ? Ik ervaar het namelijk heel anders in BC2
Als je op elke vierkante centimeter van een map spelers tegenkomt, dan maakt het geen flikker meer uit hoe je de omgeving gebruikt maar gaat het om wie het eerst de ander doodschiet. En volgens mij ben ik daar na Quake 3 en UT2k4 wel klaar mee buiten LAN om.
sain onez schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:26:
Nu vraag je ingame om een admin omdat er weer paar van die zieligerds aan het baserapen zijn, blijkt het NO RULES te zijn, en vinden ze het nog leuk ook nog ;(

Ach, ik zal wel te oud worden voor die geintjes... (8>
Ik kan me er ook mateloos aan irriteren, of laatst een server die goedbedoeld een no-sniper rule had ingebouwd, maar die M14 met 4x scope stond er niet op, dus elke kill die ik on the move maakte, ook zonder scoping, werd ik ook gekilled. Dan is de lol er voor mij snel af en schiet je je doel voorbij.

Overigens vind ik het wel kicken om te zien als er een team (meestal bij de tegenstander) wel goed samenwerkt, zodat je een groep mannetjes een gebouw ziet omsingelen, kamers ziet clearen en daarna de boel soepeltjes over ziet nemen. En dat ze tegenwoordig op elkaar kunnen spawnen heeft ook voordelen, gewoon 1 voor een pakken en dan bij de laatste een granaat gooien :')

[ Voor 51% gewijzigd door skullsplitter op 21-01-2011 12:14 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
skullsplitter schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:11:
[...]
Als je op elke vierkante centimeter van een map spelers tegenkomt, dan maakt het geen flikker meer uit hoe je de omgeving gebruikt maar gaat het om wie het eerst de ander doodschiet. En volgens mij ben ik daar na Quake 3 en UT2k4 wel klaar mee buiten LAN om.
Als de mapdesign net zo goed is als in BF2, hoef je je toch helemaal niet ongerust te maken dat je iedere vierkante centimeter van een map een speler zult tegenkomen.
Integendeel: In sommige BF2 64-player maps kan je gewoon honderden meters lopen/rijden zonder iemand tegen te hoeven komen. Dat is natuurlijk anders dan bijvoorbeeld in BC2 of de CoD-reeks (muv CoDUO).

Ik vond de uitgestrekte maps met 64-spelers juist een enorm pluspunt van BF2.
Als je puur wilt killen, ga je lekker in het front spelen.
Als je meer een tactische speler bent en teamwork wilt, dan is er ruimte genoeg om een omtrekkende beweging te maken om vijandige assets te vernietigen/vlaggen te cappen/vijanden te flanken of in de rug aan te vallen. :9

Dus laat mij die chaos maar komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Volgens mij speelde jij ook al mee ten tijde van BF Vietnam, daar had je ook volgens mij al 64 max, en dat was ook altijd feest... Zolang je maar teamplay hebt indd.

Persoonlijk vind ik ook dat een headset verplicht is, wil je echt teamplay gebruiken..

Wat is nu vetter dan je squadleden via voice doorgeven dat er wat aankomt en je ziet degene ook nog reageren erop, dat is nog een groter voordeel dan squad(spawnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Today we've gave a BF3 demo to my boss's boss - he was near speechless when it was over, mind blown, jaw dropped. Team aced it, kudos!
http://twitter.com/#!/L_Twin/status/27433944110596096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XcelentTom
  • Laatst online: 29-05 13:16
Kan niet wachten....

Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor iedereen die tijdens het wachten op Battlefield 3 de feel en gameplay van de battlefield serie vast wil houden:
http://battlefield.play4free.com/en/

Ik speel het zelf nu een maandje en het is echt net zo verslavend als BF2 :P

Op dit moment draaien ze alleen nog een gemoderniseerde versie van het BF2 Karkand level (ziet er naar mijn idee gelikt uit), maar op korte eind januari volgen meer levels en meer voertuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

binnenkort ook online te zien volgens mij...
bogaards schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:55:
Voor iedereen die tijdens het wachten op Battlefield 3 de feel en gameplay van de battlefield serie vast wil houden:
http://battlefield.play4free.com/en/

Ik speel het zelf nu een maandje en het is echt net zo verslavend als BF2 :P

Op dit moment draaien ze alleen nog een gemoderniseerde versie van het BF2 Karkand level (ziet er naar mijn idee gelikt uit), maar op korte eind januari volgen meer levels en meer voertuigen!
Ik wacht daarmee tot ie beta-af is.

[ Voor 61% gewijzigd door skullsplitter op 22-01-2011 22:49 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Bedoelt denk ik dit Asgaro in "Battlefield 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Wat ik vreemd vind is dat Battlefield 1943 nog steeds niet op de PC gekomen is. Hier keek ik aardig veel naar uit, een deel van Bf1942 in een nieuwe engine!

Na een jaar wachten, kwam er van de zomer het bericht dat mensen hun geld van de pre-order terug konden vragen. Oftewel, praktisch gecancelleld, nooit wat van gehoord.

Daarnaast, kwam iets later na dat bericht, het nieuws dat er een BF3 beta invite krijgt bij Medal of Honor. Vervolgens zeggen ze dat de PC versie van Bf3 extra's krijgt.

Oftewel, deze beslissingen zijn dichtbij elkaar genomen.. Mijn gok is:

Rond het begin van de zomer werd besloten dat Battlefield 3 definitief naar volgend jaar gezet en de focus op deze game kwam (BC2 was toen al maanden klaar). BF1943 wordt het 'extraatje' voor PC-spelers, in de Frostbite 2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Dat is wel een leuke theorie :p, hoop dat het waar is. Had eigenlijk ook wel zin in '43 maar het klinkt allemaal wel behoorlijk logisch zoals je dat zegt. Heb in ieder geval nog niet genoeg van BC2 dus wat mij betreft mogen ze er nog wel een paar maandjes over doen. Al zal EA daar iets anders over denken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
Battlefield 1943, de uitbreiding die de PS3 en Xbox360 kregen voor Bad Company 2 komen ook niet meer naar de PC.

DICE stort zich volledig op BF3, en morgen wordt er de aller eerste informatie over vrij gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Okay, de kogel is door de kerk. Gameinformer heeft de cover gegeven.

Wat eronder staat baart me wel zorgen. Ook weer hetzelfde kleurenpallet als BC2 en geen vliegtuigen.

Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/electronic-arts/battlefield/battlefield3/gami_215_front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ach, om nu al negatief te doen.. Ik ben wel hyped!

Vooral ook omdat we vandaag ook nog een teaser trailer gaan krijgen! Hopelijk meer dan alleen een roterend CGI-logo }:|

Man, hierdoor heb ik ZO veel zin om vandaag te BFBC2'en! Damn you, work!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Omnyakom1 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 02:38:
Gameinformer heeft de cover gegeven.
"Armed with a new engine" ... ?? Ik was best tevreden met Frostbite.

en "Dice sets it's sights on Call of Duty" !? Hoop niet dat dat betekent dat ze dezelfde koers gaan, maar dat ze ze uit het water willen blazen ! (wat ze imho al gedaan hebben).

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 04-02-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Eerste Teaser is gereleased:
Ik zie jets, choppers en tanks :D

http://enterbf3.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 3: Teaser Trailer
Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/bf3-logo-sm.png

YouTube: Battlefield 3: Teaser Trailer

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Hij zit erin verwerkt maar toch mis ik het bombastische BF deuntje op het eind.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Goner schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:10:
[...]

"Armed with a new engine" ... ?? Ik was best tevreden met Frostbite.

en "Dice sets it's sights on Call of Duty" !? Hoop niet dat dat betekent dat ze dezelfde koers gaan, maar dat ze ze uit het water willen blazen ! (wat ze imho al gedaan hebben).
Gebruiken ook Frostbite, alleen versie 2.0.

Teaser laat jets zien? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
De officiele site is ook online en je kan m pre orderen

http://www.ea.com/battlefield3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja als er geen vliegtuigen enzo in zouden zitten is het spel voor de oude fans natuurlijk al bij voorbaat mislukt....

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Help!!!! schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:26:
Tja als er geen vliegtuigen enzo in zouden zitten is het spel voor de oude fans natuurlijk al bij voorbaat mislukt....
Een BF zonder voertuigen is NOT DONE ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.