Battlefield 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heerlijk om een quote te quoten:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

http://www.webhallen.com/...lefield_3_limited_edition

En zie de titel op het BF Blog:
Battlefield 3 ships Fall 2011 -- includes jets, prone, and 64 player multiplayer!

WOW!!! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door priemt op 04-02-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kijk! Prone is een zeer gewenste toevoeging voor mij. Hopelijk ook een andere besturing in plaats van dat gewiebel, en ik ben helemaal geïnteresseerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:25:
Kijk! Prone is een zeer gewenste toevoeging voor mij. Hopelijk ook een andere besturing in plaats van dat gewiebel, en ik ben helemaal geïnteresseerd. :)
dat gewiebel is juist de charme van Battlefield in mijn ogen.. niet dat achterlijk neppe vliegende gevoel als in de COD series

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, ik vind het er persoonlijk debiel en lachwekkend uitzien. Ik heb daarnaast ook geen "vliegend gevoel" in CoD hoor, aangezien je wapen daar ook gewoon heen en weer gaat, maar dan op een manier zoals het er in het echt ook uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

and mount your weapon on almost any part of the terrain
DIT is samen met prone heel erg fijn, ik mis die functie bijna altijd in de games. een sniper en zeker een mg is zo gemaakt dat je die bi/tripods kan gebruiken om op lange afstanden de boel stabiel te houden. Dat ze in praktisch elke game zitten maar niet gebruikt kan worden is eigenlijk belachelijk. Je moet dan natuurlijk in prone wel beperkte bewegingsvrijheid hebben zodat je niet 180 graden kan draaien maar in principe blijft liggen en alleen een graad of 10-20 naar links rechts en boven onder kan doen. als je staat in bijv. een raamopening dan wel weer meer natuurlijk.
Ik hoop dat dit nou echt eens de game word die het gevoel en de gameplay van de originele OFP arma en battlefield 1 en 2 kan combineren in een realistische tactische oorlogsgame waarbij er wel zodanige balans is dat er geen enorm voordeel zit aan een bepaalde speelstijl. ( niet dat dat het geval is bij de genoemde games)

Hoewel ik een enorme heli/airplane noob ben qua vliegen, vind ik het wel echt enorm vet als je zo'n straaljager of chopper ziet overkomen en die verrekte tank uit ziet schakelen die in je weg staat :D battlefield 2 heb ik ook heel erg vaak in de gunner seat gezeten van de vliegtuigen of heli's, ook in BC2 aardig wat gedaan al. Sommige spelers kunnen erg goed vliegen maar geen donder met de guns, ik juist andersom. Goede combi zeg ik. Gister ook recon, ik spot een tank, snel even bericht naar speler in de hind: kill tank at center, ik zie 10 sec later de raketten inslaan, cap het punt en snipe onderwijl nog even een engineer die met een at4 stond te zwaaien achter de chopper aan. heerlijk ;)

64 spelers word ook echt een complete chaos, maar dat is oorlog vaak ook, zolang het maar geen sniper spawnkilling fest word... _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-02-2011 12:00 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://enterbf3.com/images/bf3-logo-sm.png

Battlefield 3: Teaser Analysis => YouTube: Battlefield 3: Teaser Analysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
Er komen wel vliegtuigen, wordt weer ouderwets genieten : )

battlefield Battlefield
Battlefield 3 ships Fall 2011 -- includes jets, prone, and 64 player multiplayer! http://bit.ly/hbNs3q #BF3

http://twitter.com/#!/battlefield/status/33473314445852672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:46:
Tja, ik vind het er persoonlijk debiel en lachwekkend uitzien. Ik heb daarnaast ook geen "vliegend gevoel" in CoD hoor, aangezien je wapen daar ook gewoon heen en weer gaat, maar dan op een manier zoals het er in het echt ook uitziet.
Veel realistischer dan bc2 gaat het niet niet snel worden anders, CoD is ook absoluut niet heilig hierin.

Ik heb er wel zin in, maar hoop dat ze na het pc naaien met het betaald maken van specact, het cancelen van bf1943 na een jaar wachten, het cancelen van onslaught eindelijk weer eens wat pc liefde tonen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:03:
[...]

Veel realistischer dan bc2 gaat het niet niet snel worden anders, CoD is ook absoluut niet heilig hierin.
BC2 is als game ook absoluut realistischer dan CoD. Ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Echter vind ik persoonlijk dat wiebelen en de daarbij behorende besturing niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:58:
64 spelers word ook echt een complete chaos,
Op een map als Heavy Metal lijkt me dat echt waanzinnig.
De terugkeer van 'prone' vind ik nog wel het mooist! Dat hoort er gewoon in ... Ok, de wookies kunnen dan gaan liggen en zijn nog moeilijker te vinden, maar je moet gewoon in het stof kunnen duiken voor dekking en met je LMG echt te kunnen schieten zoals het hoort en niet alleen Rambo-style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:08:
[...]

BC2 is als game ook absoluut realistischer dan CoD. Ik zal de eerste zijn die dat toegeeft. Echter vind ik persoonlijk dat wiebelen en de daarbij behorende besturing niet prettig.
kwa 'view' ben ik het met je eens, maar probeer zelf maar eens te rennen als je iets met 2 handen voor je vast hebt.. als je dat met een cam zou opnemen= bfbc2 :)

Ik vraag me trouwens of hoe groot het verschil in graphics zal zijn PC vs console.. Ik houd erg van realistische omgevingen en dat zou voor mij een reden zijn om maar weer op de PC te spelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door BiLo op 04-02-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:14:
[...]
Op een map als Heavy Metal lijkt me dat echt waanzinnig.
De terugkeer van 'prone' vind ik nog wel het mooist! Dat hoort er gewoon in ... Ok, de wookies kunnen dan gaan liggen en zijn nog moeilijker te vinden, maar je moet gewoon in het stof kunnen duiken voor dekking en met je LMG echt te kunnen schieten zoals het hoort en niet alleen Rambo-style.
die lmg's in BC 2 zijn me ook veel te accuraat staand, normaliter kan je alleen korte bursts met enige accuracy raakschieten of volauto sprayen maar de lmg in BC 2 is gewoon als sterkere AR te gebruiken. Beetje jammer imho maar gelukkig niet heel erg.

Dat rennen is juist goed, ik vind dat bij arma en OFP 2 ook erg sterk. :)

Ik ben alleen een beetje bang dat als je met 64 man rondhuppelt en een beetje chopperpiloot echt enorm veel kills kan maken, kan je niet vliegen dan ben je eigenlijk gewoon de sjaak en zal je een KD ratio van een beginner krijgen door al die kills, om maar niet te spreken van de spawnrape/ cap point whoring. Een wat gemakkelijkere anti air raket zou wel fijn zijn, beetje strela-3 idee van cod lijkt me wel prima. Als je het hetzelfde laat zoals het nu is, dan zou je de heli moeten nerfen als een malle en dat maakt het weer kneiterlame om mee te vliegen.

Wat denkt de rest hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Sowieso op PC ja, dit soort shooters speel je toch serieus niet op de console?
De enige voordelen zijn dat je met je reet op een bank zit en dat je hardware nooit een probleem is, maar dat weegt imo niet op tegen de nadelen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:30:
De enige voordelen zijn dat je met je reet op een bank zit en dat je hardware nooit een probleem is, maar dat weegt imo niet op tegen de nadelen.
Ik kom van PC gaming af en heb nu een PS3, en ik kan voor de PC een langere lijst nadelen bedenken dan de console. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
Zie net in een officiële product informatie dat de console multiplayer gaat beschikken over maximaal 24 spelers. De pc versie bevat wel 64 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:30:
welke nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:35:
[...]

Ik kom van PC gaming af en heb nu een PS3, en ik kan voor de PC een langere lijst nadelen bedenken dan de console. :+
Zoals? Ik heb namelijk een paar jaar geleden hetzelfde gedaan, maar ben weer met hangende pootjes teruggegaan naar PC gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vele malen mindere controle (en nee, dat went NIET, je neemt er alleen genoegen mee), minder overzicht, lagere resolutie, 32 spelers ipv volle bak, beroerdere updates, drawdistance, aa, beperkte controller en instellingen? Ik heb bij een fps op de console meer irritaties dan voordelen.

Ik heb ook een console staan, maar daar speel ik alleen third person en racers op. Een beetje pc kost geen kont meer en de installatie van dingen is nog nooit zo eenvoudig geweest.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Nadelen? Breek me de bek niet open:

Slome controls
Niet fatsoenlijk typen
Matchmaking all the way
Geen of nauwelijks aangepaste controls instelling
De graphics dat de developer heeft bepaald of wat de hardware mogelijk maakt, en nog erger dat ze de graphics te hoog instellen dan wat de hardware toelaat.
Als het kapot is kun je er zelf niets aan doen
Geen vsync
Spellen zijn te duur
Altijd op de TV bezig
voor shooters kun je nooit voluit gaan je zit altijd met de limitaties van het analoge pookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:01:
[...]

Slome controls
Niet fatsoenlijk typen
Matchmaking all the way
Geen of nauwelijks aangepaste controls instelling
De graphics dat de developer heeft bepaald of wat de hardware mogelijk maakt, en nog erger dat ze de graphics te hoog instellen dan wat de hardware toelaat.
Als het kapot is kun je er zelf niets aan doen
Geen vsync
Spellen zijn te duur
Altijd op de TV bezig
voor shooters kun je nooit voluit gaan je zit altijd met de limitaties van het analoge pookje.
+1 ...
maar de hevige battle van console vs pc blijft toch ;)

ik heb BF:BC2 op sowel pc als PS3 en sorry maar PC > alles voor shooters nuff said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

steffeh schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:37:
Zie net in een officiële product informatie dat de console multiplayer gaat beschikken over maximaal 24 spelers. De pc versie bevat wel 64 spelers.
goed nieuws, dan zullen er ook wel pc only maps komen. Of hele uitgebreide mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:58:
[...]

Vele malen mindere controle (en nee, dat went NIET, je neemt er alleen genoegen mee), minder overzicht, lagere resolutie, 32 -> 24 spelers ipv volle bak, beroerdere updates, drawdistance, aa, beperkte controller en instellingen? Ik heb bij een fps op de console meer irritaties dan voordelen.

Ik heb ook een console staan, maar daar speel ik alleen third person en racers op. Een beetje pc kost geen kont meer en de installatie van dingen is nog nooit zo eenvoudig geweest.
A-MEN to that!

Ik heb ook 2 jaar een 360 en PS3 gehad voor Bad Company en BF1943, simpelweg omdat deze niet op de pc was. Het is niet slecht spelen, maar de game op de pc is gewoon totaal anders.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken, is een grote TV en dat je op de bank zit. Maar de lijst met nadelen is voor mij persoonlijk ook veel langer.

Ontopic:
Trailer ziet er leuk uit, maar zoals altijd -> te kort!

64 man is leuk, zolang de mappen ervoor gemaakt zijn. 32 man op de BFBC2 mappen is vaak al overkill.

Maar dit zal voor een groot deel vast persoonlijk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-02-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bulls schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:01:
'T is stil aan de oooverkant ...

Dediening alleen al ; heb eens geprobeerd met neefjes Halo op XBox te spelen. dacht, zo ander kan het toch niet zijn.
Ja dus ... veel te 'grof' zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik wordt alleen een beetje moe van alle overduidelijke console invloeden op ports, en het blind volgen van consoles, het verdedigen van console op basis van van de eenmalige investering, terwijl de games minstens 10 euro per stuk duurder zijn. De controls die alleen goed werken als de hele beleving erop is afgestemd.

Fps blijft gewoon een pc ding

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
-Mike- schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:44:
[...]

Zoals? Ik heb namelijk een paar jaar geleden hetzelfde gedaan, maar ben weer met hangende pootjes teruggegaan naar PC gaming
Ik speel heel casual zo en nu en dan eens Black Ops, en als ik dat topic er zo eens op na lees, is de meest gelezen PC klacht ironisch genoeg het gebruik van dedi's waardoor mensen die goed spelen gekicked worden. Ik wil gewoon snel in een potje TDM terecht komen, en dat is nu dan ook het geval.

Daarnaast stikt het er doorgaans vroeg of laat van de cheaters.

Controls heb ik geen problemen mee, aangezien ik met een volledig costumizable muis speel op mijn PS3 (ik heb overigens geen last van de klachten op de PS3 die ik her en der lees). Lekker op de bank met een puike surround set. Graphics heb ik ook geen moeite mee. Als je 2,5 meter van je scherm af zit heb je dat mede door de snelheid ook gelukkig allemaal minder door dan dat je aan een bureau 30 cm van je monitor af zit.

Meer spelers (MAG anyone?) kan ik me ook echt niet druk om maken, en vind ik dan ook niet direct een voordeel.

@Bulls
'Altijd op TV bezig'?

En het nadeel daarvan is precies? Moet ik een 19 inch monitor naast m'n TV zetten dan ofzo? Is dat "nadeel" dan weg? :+

Ik heb overigens geen enkele aversie richting PC of Xbox of welk ander platform dan ook, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het zelfs jammer dat er zoveel piraterij op de PC voor komt. Indirect heeft dit als gevolg dat ontwikkelaars de console als hoofdplatform nemen, met als resultaat een gedowngrade port voor de PC. Dit resulteert uiteindelijk weer in een langere levensduur van de consoles, waardoor we nog 3 jaar moeten wachten op de nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

En die muis kun je ook online gebruiken?
Zo ja, dan ben je in geen positie om over cheaters te klagen. Zo nee, dan is het meteen 1-0 voor de PC

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:18:
En die muis kun je ook online gebruiken?
Zo ja, dan ben je in geen positie om over cheaters te klagen. Zo nee, dan is het meteen 1-0 voor de PC
U leeft nog in het Nintendo 8-bit tijdperk? Welkom in 2010. :+

edit: Wat je volgende reactie hierop ook zal worden: deze discussie is al miljoenen keren op internet gevoerd, en ook op Tweakers. Dat je hiervan niet op de hoogte bent laat wel zien dat je blijkbaar niet goed genoeg op de hoogte bent van de ontwikkelingen in consoleland. Ik laat het hier dan ook verder bij, aangezien dit het BF3 topic is.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de game. Wel vreemd dat er nog zo weinig over deze game bekend is, als deze dit jaar nog uitkomt. Is dit altijd het geval bij DICE?

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 04-02-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Daarnaast stikt het er doorgaans vroeg of laat van de cheaters.
Het verhaal over cheaters snap ik wel, maar ik heb BF2 600 uur gespeeld en BFBC2 nu zo'n 350 uur ofzo. Ik moet eerlijk zeggen (en dat lieg ik niet om nu mijn gelijk te halen) dat ik nog geen enkele keer iemand heb verdacht van cheaten.

De mensen die dit wel roepen zijn vaak;

- gefrustreerd omdat ze niet zo goed zijn
- gefrustreerd omdat ze niet snappen waarom ze worden neergeschoten
- gefrustreerd omdat ze niet weten waar vandaan ze worden neergeschoten
- gefrustreerd omdat ze de mogelijkheden in het spel nog niet goed genoeg kennen
- gefrustreerd omdat ze dingen verwachten van bepaalde wapens/voertuigen die totaal niet reeel zijn
- gefrustreerd omdat ze totaal geen idee hebben wat er gebeurd

Maar om het samen te vatten, ze zijn vooral gefrustreerd door hun eigen onkunde. Natuurlijk lopen er cheaters rond, maar ten opzichte van het aantal te kiezen servers, is dat echt nihil.

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-02-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:30:
[...]

U leeft nog in het Nintendo 8-bit tijdperk? Welkom in 2010. :+

edit: Wat je volgende reactie hierop ook zal worden: deze discussie is al miljoenen keren op internet gevoerd, en ook op Tweakers. Dat je hiervan niet op de hoogte bent laat wel zien dat je blijkbaar niet goed genoeg op de hoogte bent van de ontwikkelingen in consoleland. Ik laat het hier dan ook verder bij, aangezien dit het BF3 topic is.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de game. Wel vreemd dat er nog zo weinig over deze game bekend is, als deze dit jaar nog uitkomt. Is dit altijd het geval bij DICE?
Ik weet dat je een muis aan een PS3 kunt hangen, maar ik dacht dat dat online dus niet te gebruiken was ivm het voordeel van het hebben van muis en tobo. Voor mij staat dat gewoon gelijk aan cheaten. En dat betreft mag je dus ook niet janken over cheaters op de PC. Een Xbox360 laat dit bijvoorbeeld niet toe online. Maar dat maakt het nog niet perfect. Overigens zie ik mezelf ook niet op de bank zitten met muis en toetsenbord...

Maar enige uitleg zou beter zijn dan gewoon janken dat ik niet goed genoeg op de hoogte zou zijn. Fuck, trap ik op je leuter ofzo?
StealthyPeanut schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:32:
[...]

Het verhaal over cheaters snap ik wel, maar ik heb BF2 600 uur gespeeld en BFBC2 nu zo'n 350 uur ofzo. Ik moet eerlijk zeggen (en dat lieg ik niet om nu mijn gelijk te halen) dat ik nog geen enkele keer iemand heb verdacht van cheaten.

De mensen die dit wel roepen zijn vaak;

- gefrustreerd omdat ze niet zo goed zijn
- gefrustreerd omdat ze niet snappen waarom ze worden neergeschoten
- gefrustreerd omdat ze niet weten waar vandaan ze worden neergeschoten
- gefrustreerd omdat ze de mogelijkheden in het spel nog niet goed genoeg kennen
- gefrustreerd omdat ze dingen verwachten van bepaalde wapens/voertuigen die totaal niet reeel zijn
- gefrustreerd omdat ze totaal geen idee hebben wat er gebeurd

Maar om het samen te vatten, ze zijn vooral gefrustreerd door hun eigen onkunde. Natuurlijk lopen er cheaters rond, maar ten opzichte van het aantal te kiezen servers, is dat echt nihil.
In BC2 heb je nadeel als je een lagere ping dan gemiddeld hebt en een hogere ping dan gemiddeld hebt. Als iedereen 150-200 heeft en jij 95, dan ben je de schaak, en als je een ping van 300 hebt ben je ook de pisang omdat je gewoon een clip kunt legen voor de eerste ook maar geregistreerd is.

Plus polen/russen/andere oostblokkers die het vaak toch niet kunnen laten om een aimbot of andere hulpmiddelen te gebruiken. Maar die worden meestal wel op tijd gekickt...

[ Voor 37% gewijzigd door skullsplitter op 04-02-2011 13:43 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:41:
[...]

Ik weet dat je een muis aan een PS3 kunt hangen, maar ik dacht dat dat online dus niet te gebruiken was ivm het voordeel van het hebben van muis en tobo. Voor mij staat dat gewoon gelijk aan cheaten. En dat betreft mag je dus ook niet janken over cheaters op de PC. Een Xbox360 laat dit bijvoorbeeld niet toe online. Maar dat maakt het nog niet perfect. Overigens zie ik mezelf ook niet op de bank zitten met muis en toetsenbord...

Maar enige uitleg zou beter zijn dan gewoon janken dat ik niet goed genoeg op de hoogte zou zijn. Fuck, trap ik op je leuter ofzo?
'Muis en toetsenbord' *zucht* :F

Diezelfde muis is er ook voor de 360, en die werkt prima online. Verdiep je anders eerst even in de materie, alvorens onzin uit te kramen. Ik zit namelijk ook niet met een toetsenbord op de bank.

Enfin, voor verder commentaar (wel nadat je enige kennis van zaken hebt opgedaan alsjeblieft) verwijs ik je graag door naar de topics over deze controllers in de Hardware sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:41:
In BC2 heb je nadeel als je een lagere ping dan gemiddeld hebt en een hogere ping dan gemiddeld hebt. Als iedereen 150-200 heeft en jij 95, dan ben je de schaak, en als je een ping van 300 hebt ben je ook de pisang omdat je gewoon een clip kunt legen voor de eerste ook maar geregistreerd is.

Plus polen/russen/andere oostblokkers die het vaak toch niet kunnen laten om een aimbot of andere hulpmiddelen te gebruiken. Maar die worden meestal wel op tijd gekickt...
Op onze server heb ik eigenlijk altijd 75-90 ping. De rest rond de 150-200.

Mij hoor je echt niet klagen over de ping. Op onze ventrilo hoor ik ook altijd mensen hierover en lopen ze te vloeken. Natuurlijk zal het soms wel zo zijn, maar in 95% van de gevallen ligt het gewoon aan jezelf.

Er lopen nou eenmaal mensen rond die beter zijn dan de rest.

Daarnaast hebben alle ranked servers gewoon Punkbuster, dus ik snap het hele gezeik op cheaters nooit zo. Zal wel schelen dat ik bijna altijd in de hogere regione sta 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:51:
[...]

'Muis en toetsenbord' *zucht* :F

Diezelfde muis is er ook voor de 360, en die werkt prima online. Verdiep je anders eerst even in de materie, alvorens onzin uit te kramen. Ik zit namelijk ook niet met een toetsenbord op de bank.

Enfin, voor verder commentaar (wel nadat je enige kennis van zaken hebt opgedaan alsjeblieft) verwijs ik je graag door naar de topics over deze controllers in de Hardware sectie.
hey ! Wat ben jij toch een slimmerd !...
hij heeft het over het principe :) muis & tobo op console => cheaten tegenover mensen die alleen met een controllertje spelen ;)
Doe is effe rustig aan joh.
En de kwestie van meer cheaters op pc tegenover consoles is echt zo al achterhaalt. op pc spelen ze al meer in competitie verband en is er ook meer te winnen + de mentaliteit van console gamers ligt anders ;) je console kan gebanned worden => nieuwe console => 500 euro's ?
PC gebanned ? Ow dan haal ik effe snel andere game => 50 euro.
+ waarom klagen mensen over dedi's ? ik zie meer mensen klagen als er een game is die GEEN dedi's heeft.
(remember MW2 ?)
Lees zelf eerst eens ;) en speel zelf is meer dan 2uur online per dag op een pc online ipv heel de pc community over dezelfde kam te scheren. ( Heel veel mensen zijn blij met dedi's en als je gekicked wordt van een server door een jaloerse admin... dan ga je toch gwn naar een andere server ? )
:edit:
en nu WEER OVER BF3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:51:
[...]

Diezelfde muis is er ook voor de 360, en die werkt prima online. Verdiep je anders eerst even in de materie,

Je mist duidelijk het punt... En toont meteen het failliet van de console als MP platform aan.
StealthyPeanut schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:57:
[...]

Op onze server heb ik eigenlijk altijd 75-90 ping. De rest rond de 150-200.

Mij hoor je echt niet klagen over de ping. Op onze ventrilo hoor ik ook altijd mensen hierover en lopen ze te vloeken. Natuurlijk zal het soms wel zo zijn, maar in 95% van de gevallen ligt het gewoon aan jezelf.

Er lopen nou eenmaal mensen rond die beter zijn dan de rest.

Daarnaast hebben alle ranked servers gewoon Punkbuster, dus ik snap het hele gezeik op cheaters nooit zo. Zal wel schelen dat ik bijna altijd in de hogere regione sta 8)7
Ik heb meestal een ping van rond de 90, maar mijn ervaring is dat je met een lage of juist een hoge ping vaak voor jouw beleving om een hoekje neergeschoten kan worden. En dat is best frustrerend.

[ Voor 45% gewijzigd door skullsplitter op 04-02-2011 14:20 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topic doorgebladerd/gelezen en toen ik deze 2 posts zag :
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:49:
Mja weer een Battlefield titel. Alle fouten die ze gemaakt hebben met 1942 hebben ze bij Battlefield 2 dunnetjes over gedaan, dus niks van willen leren. Ik betwijfel ten zeerste dat de support hier wel beter gaat worden. Bovendien is het ook een console titel dus waardelozer kan het complete plaatje niet zijn.
+
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:00:
Support voor mods en met name custom maps is er alleen maar op achteruit gegaan met bf2 en later. Het ranking system gooide nog meer zout in de wonden. Maar EA/DICE had een goed excuus geen goede support meer te hoeven leveren voor mods/custom maps. En dat dat ranked servers huren :r walgelijk. En hier en daar wordt de community "blij" gemaakt met een nieuwe map. En dat wordt zo gepresenteerd alsof EA/DICE het allerbeste met de community voor heeft.

En nu gaat ze weer een stapje verder de Battlefield franchise de grond in te trappen: console ports :X
Kreeg ik er een "HALLELUJA" gevoel van _O_ Gewoon 100% mee eens d:)b

Hoop in ieder geval dat DICE ondertussen hitboxes begrepen heeft op zijn minst ... duimen maar hé :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:05:
[...]

hey ! Wat ben jij toch een slimmerd !...
hij heeft het over het principe :) muis & tobo op console => cheaten tegenover mensen die alleen met een controllertje spelen ;)
Doe is effe rustig aan joh.
En de kwestie van meer cheaters op pc tegenover consoles is echt zo al achterhaalt. op pc spelen ze al meer in competitie verband en is er ook meer te winnen + de mentaliteit van console gamers ligt anders ;) je console kan gebanned worden => nieuwe console => 500 euro's ?
PC gebanned ? Ow dan haal ik effe snel andere game => 50 euro.
+ waarom klagen mensen over dedi's ? ik zie meer mensen klagen als er een game is die GEEN dedi's heeft.
(remember MW2 ?)
Lees zelf eerst eens ;) en speel zelf is meer dan 2uur online per dag op een pc online ipv heel de pc community over dezelfde kam te scheren. ( Heel veel mensen zijn blij met dedi's en als je gekicked wordt van een server door een jaloerse admin... dan ga je toch gwn naar een andere server ? )
:edit:
en nu WEER OVER BF3 !
Ik ben de rust zelve hoor. :)

Daarnaast moet je mijn posts blijkbaar nog eens lezen, want dat heb je duidelijk niet gedaan.

En inderdaad: over weer op BF3 (waar ik al 2 keer eerder naartoe probeer te sturen).
skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:18:
[...]

Je mist duidelijk het punt... En toont meteen het failliet van de console als MP platform aan.

[...]
Ik zie maar een punt, en dat is dat jij totaal niet snapt waar je over praat. En als je dan ook nog dingen als "cheater" gaat roepen (race wieltjes/joystick/Move discussie anyone?), dan heeft het voor mij geen enkele zin om serieus op jouw standpunten in te gaan.

Nogmaals: dit soort dingen mogen in een ander topic, dus voel je vrij er naar te zoeken. :)
DylanE schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:23:
[...]

kwa 'view' ben ik het met je eens, maar probeer zelf maar eens te rennen als je iets met 2 handen voor je vast hebt.. als je dat met een cam zou opnemen= bfbc2 :)
Ik zou zeggen: probeer het zelf eens, want bij mij ziet het er niet zo uit hoor. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 04-02-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
bram1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:35:
[...]

Ik heb BFBC2 voor PC en voor PS3. En ik vind ook dat de PC ervaring gewoonweg een grotere meerwaarde biedt tov op de PS3.
Op PS3 is inderdaad wel chiller want je kan rustig wegzakken in de zetel en met je armen moet je niet uitgestrekt zitten.

Maar buiten dat biedt de PC versie gewoonweg meer amusement voor mij!
- Veel beter graphics, je zit enemies haarscherp op verre afstand.
- Meer teamplay, ik merk ook van mijzelf dat ik meer ammo kits drop op PC dan op PS3.
- Het supersnel kunnen draaien en wegvluchten, bv als je engineer bent kan je op PC wel nog wegkomen. Bij PS3 zit ik wat te stuntelen om snel over elk hindernis, dan links rechts, etc te lopen.

edit:

Ik snap dat er mensen zijn die bij het lezen van deze voordelen alsnog voor een console versie gaan. Dat is hun goed recht. Daarom dat ik nu niet verder in discussie ga.

Maar OT:
Zie echt uit naar BF3! PC versie wordt een instant buy voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 04-02-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Lijkt meer een shooters op PC versus shooters op console topic dit |:(
Het beste lijkt me als ze (zoals ook bij BF2) ze gewoon universele (grote) mappen maken, en dan een bepaald gebied afzetten voor consoles. Dus dat de PC versie de beschikking heeft over alle versies (dus ook voor kleinere servers) en de consoles in een kleine versie van elke map spelen.
Voorbeeld zoals bij BF2 (BFwiki):
Dalian Plant 16 players:
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20101002145749/battlefield/images/1/1e/Dalian_Plant_16.jpg
Dalian Plant 64 players:
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090227231827/battlefield/images/8/82/Dalian64.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eigenlijk is het overbodig, maar toch maar even:

Kan de PC vs console discussie, en het gepraat rond het standpunt 'met een muis en toetsenbord op de console gamen is cheaten' gestaakt worden? Dit heeft mijns inziens maar weinig met BF3 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mee eens, die mapsize gelinked aan max aantal spelers is beste idee ooit geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:06:
Mee eens, die mapsize gelinked aan max aantal spelers is beste idee ooit geweest. :)
Jammer dat de meeste servers dat niet aan hebben staan, en loop je alsnog te flagrunnen op een mega map met weinig man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Juist wel.

Aan het einde van de BF2 periode niet echt, toen speelde bijna alle servers op 64 man mappen.

In het begin was het echt 16 - 16 map / 32 - 32 map / 64 - 64 map. Beste idee ooit idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bulls schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:37:
Jammer dat de meeste servers dat niet aan hebben staan, en loop je alsnog te flagrunnen op een mega map met weinig man.
Dat kan dan ook niet "on-the-fly" maar stelt de eigenaar/admin in tijdens het opzetten van de server ;)
En dat soort servers zijn om lekker veel punten te scoren meestal en niet om snelle korte rondes met veel actie te spelen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op een 32 man server begin je vaak met een 16 mans map omdat er nog niet genoeg spelers zijn, en dan sta je met 32 man op 16 mansgebied te hakken tot de volgende ronde, waarna je weer vrolijk gewoon 32/32 maps speelt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Dit wordt de reden waarom ik een nieuwe pc ga kopen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
priemt schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:52:
In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York
OMG...ik gruwel bij het idee dat het strijdtoneel onder andere in de steden Parijs en New York zouden plaatsvinden.

Realistisch gezien kan er in de nabije toekomst geen uitgebreid strijdtoneel plaatsvinden in deze steden. Ik bedoel, welk regulier leger moet dan Parijs binnentrekken of zelfs nog onwaarschijnlijker: New York?

Weg realisme! 8)7

Ik had liever gezien dat de meeste mappen in Afghanistan en Irak zouden plaatsvinden, zoals de maps van Project Reality: Helmand Provence, Muttrah City, Fellujah Region, Basra enzovoorts.
StealthyPeanut schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:07:
[...]
64 man is leuk, zolang de mappen ervoor gemaakt zijn. 32 man op de BFBC2 mappen is vaak al overkill.

Maar dit zal voor een groot deel vast persoonlijk zijn.
Da's inderdaad persoonlijk.

64-player vind ik eigenlijk nog te weinig voor somnmige BF2 maps.

Vooral mappen van het caliber "Zatar Wetlands" kunnen gemakkelijk 128 spelers op, zonder elkaar in de weg te lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Indy91 op 04-02-2011 19:25 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

yannickmerckx schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:58:
Dit wordt de reden waarom ik een nieuwe pc ga kopen :D .
Kijk, dat horen we graag.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
kan niet wachten tot ie uit is!!! hoop wel dat er vliegtuigen zijn

[ Voor 129% gewijzigd door joshje op 04-02-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Zal wel een typische console sproei game worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Indy91 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:18:
[...]

[...]

Da's inderdaad persoonlijk.

64-player vind ik eigenlijk nog te weinig voor somnmige BF2 maps.

Vooral mappen van het caliber "Zatar Wetlands" kunnen gemakkelijk 128 spelers op, zonder elkaar in de weg te lopen.
Sommige mappen wel idd. Net als Kubra Dam, Operation Clean Sweep, Fushe Pass, Daqing Oilfields. Deze mappen op de 64 man sterkte zal erg vet zijn. Vanuit de verte een dikke veldslag met jets, choppers, tanks, apc's, jeeps, bootjes etc. etc...

Daarnaast was ik ook erg onder de indruk van Road Rage. Ook een geweldige map met dikke bombers _/-\o_

Damn, ik krijg er spontaan weer zin in!

Ik denk dat ik morgen eens gek doe en BF2 weer eens installeer. Kijken of het nog een beetje leeft :)

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-02-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Ik mis eigenlijk die goeie ouwe BF2 :( Dus kijk ik uit naar BF3 :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Laatst online: 12-07-2024
Hebben jullie de teaser trailer al gezien :P
Ik heb er al zin in!

http://www.gameinformer.c...eld-3-details-teaser.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
StealthyPeanut schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:06:
[...]

Sommige mappen wel idd. Net als Kubra Dam, Operation Clean Sweep, Fushe Pass, Daqing Oilfields. Deze mappen op de 64 man sterkte zal erg vet zijn. Vanuit de verte een dikke veldslag met jets, choppers, tanks, apc's, jeeps, bootjes etc. etc...
Heerlijke chaos was dat op deze maps....behalve op de map Operation Clean Sweap had je als USMC het soms behoorlijk moeilijk om het eerste eiland vast te houden. Vooral als je te weinig ondersteuning kreeg van je eigen choppers/planes.
Daarnaast was ik ook erg onder de indruk van Road Rage. Ook een geweldige map met dikke bombers _/-\o_
Ik kreeg vooral een kick als een bomber neerhaalde met de AAA vehicle. Ik hoop trouwens wel dat de Anti Air in BF3 wat beter werkt dan in BF2.
sain onez schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:52:
Volgens mij speelde jij ook al mee ten tijde van BF Vietnam, daar had je ook volgens mij al 64 max, en dat was ook altijd feest... Zolang je maar teamplay hebt indd.
@Sain Onez
Nope, helaas pas ingestapt vanaf BF2.
Ik ben jou nog wel eens tegengekomen in Point of Existence 2 (oa Spies Like Us) ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

BF3 mag van mij gewoon een BF1942 remake worden, maar dan beter en met andere maps uiteraard. Gewoon WWII. Het modern warfare gebeuren ben ik nu wel weer een beetje zat. Gewoon weer de Stuka's etc..

Edit: Kut.. teaser nu gezien, maar het wordt dus niet wat ik hoop. Niettemin, het zal vast weer vet worden. :)

[ Voor 22% gewijzigd door jagermeister op 04-02-2011 22:14 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

jagermeister schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:04:
BF3 mag van mij gewoon een BF1942 remake worden, maar dan beter en met andere maps uiteraard. Gewoon WWII. Het modern warfare gebeuren ben ik nu wel weer een beetje zat. Gewoon weer de Stuka's etc..

Edit: Kut.. teaser nu gezien, maar het wordt dus niet wat ik hoop. Niettemin, het zal vast weer vet worden. :)
Wachten op een soort Forgotten Hope voor jou dan?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

skullsplitter schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:37:
[...]

Wachten op een soort Forgotten Hope voor jou dan?
Ghehe..... lekker dubbelzinnig :D

Denk maar niet dat ze de modding community nog te gemoed gaan komen. Het grote geld zit in de consoles en wat vroeger mogelijk was, is nu ondenkbaar.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dingen als UDK tonen wel aan dat er wel aandacht voor mods is, zowel bf1942 als bf2 werden door velen gekocht voor de mods.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sak3d schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:42:
Zal wel een typische console sproei game worden :/
lol dit is een grapje toch?
Tegen de tijd dat de p67 mobo's weer goed zijn heb ik er ook een :D
nero355 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:00:
[...]

Dat kan dan ook niet "on-the-fly" maar stelt de eigenaar/admin in tijdens het opzetten van de server ;)
En dat soort servers zijn om lekker veel punten te scoren meestal en niet om snelle korte rondes met veel actie te spelen.
Dat dus :) ik doelde meer op dat de consoles de wat kleinere maps krijgen omdat die grote maps waarschijnlijk te zwaar zijn om te laden op een ps3 of 360. (no offence) de pc kan dit (mits sterk genoeg) wel prima en dat zorgt weer voor een blije mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Een beetje zoals dit:
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014

Amen to that.
Kan niet wachten wanneer die moderne oorlogsvoeringsspellen weer een beetje gaan minderen. BC2 Vietnam was ook weer ff oldschool schieten, heerlijk. Hopelijk staan ze mods toe op de X360 of PS3 want dan kunnen klussers weer even aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een vaste datum voor bf3? Ik kan namelijk niet wachten op
deze game. Het liefst zat ik nu een demo te spelen in een map met 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:06:
Is er al een vaste datum voor bf3? Ik kan namelijk niet wachten op
deze game. Het liefst zat ik nu een demo te spelen in een map met 64 man.
nope alleen een indicatie van herfst 2011, gok tegen de maand voor kerst ongeveer. (pure gok natuurlijk geen glazen bol grappen aub :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:20
BFBC2 is voor mij de eerste Battlefield.. Ik ga eerst zorgen dat ik level 50(ben nu 47) word in BC2 en Vietnam, daarna ga ik de Play4free spelen, want man o man, wat ben ik benieuwd naar deze game..! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Limited edition info!!
This themed expansion pack features four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with Frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new achievements/trophies, and more. For those who don't pre-order to secure the limited edition, Battlfield 3: Back To Karkand expansion content will be available for purchase approximately one month after the game's release.
Afbeeldingslocatie: http://drh.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Site/eaemea/pb/images/battlefield_3/container_bgr_EN.jpg

Via http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=420873

edit:
en hier slick wallpaper van de cover: http://forums.electronica...field-3-hd-wallpaper.html

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 05-02-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Heel tof nieuws over de Limited Edition. 4 maps uit BF2, klinkt een beetje ala BF1943, ook 4 maps. Ik ga dus nog steeds hopen dat uiteindelijk BF1943 als DLC komt voor BF3...

Overigens zal waarschijnlijk de hele eerste shipment van BF3 'Limited Edition' zijn, zoals Medal of Honor en BC2 ook waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik kan het niet helpen, maar ik hoop echt dat ze gewoon een optie toevoegen dat je in een potje kan zitten waarin geen snipers mogelijk zijn. Het is niet altijd heel erg geweest bij Battlefield, maar ik zou het het toch wel fijn vinden als ik is een potje zonder snipers kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
Iemand die denkt dat we ook maar iets terug krijgen kwa speelbaarheid van bf2 heeft een plaat voor zijn hoofd.
Consoles are paying the Bills these days. Fast,small,action anders vallen de kinderen in slaap of worden te snel afgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
maxers1973 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 00:54:
Iemand die denkt dat we ook maar iets terug krijgen kwa speelbaarheid van bf2 heeft een plaat voor zijn hoofd.
Consoles are paying the Bills these days. Fast,small,action anders vallen de kinderen in slaap of worden te snel afgeleid.
Kleine mapsizes voor 24 spelers (consoles dus) ala de dynamische mapsizes van BF2 waar je in principe 'fast small action' had en voor grote maps moet je op de pc zijn. Perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

maxers1973 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 00:54:
Dan zou een titel als "Battlefield 3" natuurlijk (ook) niet rechtvaardig zijn voor deze game, denk je wel? ;) En nogmaals, de PC-versie van BF3 krijgt speciale aandacht, is op diverse sites (inclusief t.net) terug te vinden.
Hidde schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:05:
Heel tof nieuws over de Limited Edition. 4 maps uit BF2, klinkt een beetje ala BF1943, ook 4 maps. Ik ga dus nog steeds hopen dat uiteindelijk BF1943 als DLC komt voor BF3...
Sorry, maar kun je vergeten, ook dit is al bevestigd dat BF1943 niet meer voor de PC komt, zo ook Onslaught voor BC2 niet (mis het ook niet). Zie ook de eerder gegeven link.
Overigens zal waarschijnlijk de hele eerste shipment van BF3 'Limited Edition' zijn, zoals Medal of Honor en BC2 ook waren.
Is dat een probleem dan? Als je dat liever niet wil, dan wacht je toch gewoon met kopen?

[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

En toch zijn die gare DLC trucs hondsirritant aangezien het een community in tweeën splitst. DLC überhaupt stinkt de pot uit als het niet zozeer content is, maar gewoon game bepalende maps, wapens en voertuigen. What's next, per unlock een toeslag van vijftig cent betalen als je ze werkelijk wil gebruiken?

Extra wrang is de huidige trend om een game uit te brengen en na een dag de DLC aan te kondigen. Dat had dus gewoon retail moeten zijn, eventueel te unlocken door registratie, heb je meteen piracy aangepakt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Hidde schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:06:
[...]

Kleine mapsizes voor 24 spelers (consoles dus) ala de dynamische mapsizes van BF2 waar je in principe 'fast small action' had en voor grote maps moet je op de pc zijn. Perfect.
Sowieso is er uberhaupt nog niets bekend over de spelersaantallen op consoles. Voor PC weten we dat 64 players er in zit, consoles nog niets. En voor PC gaan er ook geruchten dat 64 niet de max zou zijn, maar dat is ook nog afwachten natuurlijk.

Ik weet dat BC2 prima 40+ spelers aan kon op de consoles (dat is intern bij Dice getest en een dev heeft daar over gepost op de forums), maar het feit dat Microsoft bandwidth limieten heeft voor Xbox Live (behalve voor exclusives) maakte het dat consoles minder spelers kregen. Het is hopen dat ze de engine hebben weten te tweaken waardoor er minder bandbreedte verbruikt wordt, waardoor wij (consoles) ook meer dan 24 spelers krijgen. Voor PS3 zou het sowieso geen probleem moeten zijn, aangezien daar geen bandbreedte limiet van kracht is.

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 06-02-2011 14:38 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Wizz15 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:30:
[...]

Sowieso is er uberhaupt nog niets bekend over de spelersaantallen op consoles.
Jawel, namelijk net als nu in BC2 24 players.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

@cyclosarin_ I'm afraid you might be a little disappointed there... :\ We're focused on the game right now, external tools steal focus.
8)7

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1389243-not-looking-good-mod-tools.html

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aLM1J.png

[ Voor 47% gewijzigd door Sak3d op 06-02-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Dat zou ik heel matig vinden, ik denk dat ik meer tijd in diverse mods voor BF2 heb gestoken dan in BF2 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
[...]
Het is hopen dat ze de engine hebben weten te tweaken waardoor er minder bandbreedte verbruikt wordt, waardoor wij (consoles) ook meer dan 24 spelers krijgen. Voor PS3 zou het sowieso geen probleem moeten zijn, aangezien daar geen bandbreedte limiet van kracht is.
Ik vind het in BC2 geen probleem dat het max. 24 spelers is. Met de huidige maps is het al hectisch genoeg met 24 spelers. Maar aangezien de maps van BF3 waarschijnlijk groter zullen zijn (daar ga ik tenminste van uit), dan zouden meer spelers idd gewenst zijn.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik hoopte dat deze terug zou komen:

Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/oldsite/wespe.gif
First used by the Germans at Kursk, the SdKfz.124 Wespe (which translates as “Wasp”) was essentially a high-powered gun mounted on the undercarriage of an outdated tank. By fitting a howitzer on the tracks of an otherwise obsolete Panzer II tank, the Germans built a powerful support vehicle for their Panzer tank divisions.

Ontzettend veel plezier mee gehad.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat de beta snel beschikbaar komt, daarvoor heb ik de limited edition van medal of honor gekocht

ik snap trouwens ook niet echt dat mensen wo2 terug willen, dat is volgens mij veel meer uitgemelkt dan moderne gevechten (wat inderdaad ook wel wat saai begint te worden). maarja waar moet je anders naar toe. ik vind trouwens wel dat de gameplay gaat boven de tijd waar het zich afspeelt.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

[...]

Sowieso is er uberhaupt nog niets bekend over de spelersaantallen op consoles. Voor PC weten we dat 64 players er in zit, consoles nog niets. En voor PC gaan er ook geruchten dat 64 niet de max zou zijn, maar dat is ook nog afwachten natuurlijk.

Ik weet dat BC2 prima 40+ spelers aan kon op de consoles (dat is intern bij Dice getest en een dev heeft daar over gepost op de forums), maar het feit dat Microsoft bandwidth limieten heeft voor Xbox Live (behalve voor exclusives) maakte het dat consoles minder spelers kregen. Het is hopen dat ze de engine hebben weten te tweaken waardoor er minder bandbreedte verbruikt wordt, waardoor wij (consoles) ook meer dan 24 spelers krijgen. Voor PS3 zou het sowieso geen probleem moeten zijn, aangezien daar geen bandbreedte limiet van kracht is.
Stewie! in "Battlefield 3" moet gewoon lukken op de huidige xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De Senior Gameplay Designer bij DICE, Alan Kertz, meldt best wel interessante dingen op Twitter. Zoals dat het nog helemaal niet vaststaat dat de limiet 24 wordt voor consoles. Het kan nog alle kanten op.

Maar 3 bevestigde mappen zijn dus Teheran, New York en Parijs en het meeslepen van een gewonde soldaat (niet de vijand). Verder is het zwaartekracht systeem voor kogels uitgebreider in BF3 dan in BF: BC2 (in BC2 is dat voor alle wapens hetzelfde, in BF3 wordt er gebruik gemaakt van een 'dieper systeem'). Friendly fire is een optie. En geen tracer darts, gelukkig.

Laatste onbevestigde gerucht is dat de PS3 en PC 3D ondersteuning krijgen, en mogelijk de Xbox ook.

[ Voor 35% gewijzigd door Uniciteit op 06-02-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof je het zelf :z
hardware limieten 8)7 5 jaar oude console.. heeft al framedrops bij sommige acties in MP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:42:
[...]

hardware limieten 8)7 5 jaar oude console.. heeft al framedrops bij sommige acties in MP..
Waar doel je hier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:42:
[...]

ach dont bite the hand that feeds you,of zo iets ,hihi maarja allemaal nie waar joh..ooit een test gezien xdoos blabla maar een beetje lag enz.. ;) ;w

Crysis 2 ,Battlefield 3 ,medal of honor ,Call of duty en nog een paar vroegere pc only titels allemaal terug naar af en het had zo waanzinnig kunnen zijn met de huidige pc hardware.
Maarja centjes rule dus consoles rule.

[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 06-02-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:16:
[...]

ach dont bite the hand that feeds you,of zo iets ,hihi maarja allemaal nie waar joh..ooit een test gezien xdoos blabla maar een beetje lag enz.. ;) ;w

Crysis 2 ,Battlefield 3 ,medal of honor ,Call of duty en nog een paar vroegere pc only titels allemaal terug naar af en het had zo waanzinnig kunnen zijn met de huidige pc hardware.
Wat zeg je nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat games al veel verder hadden kunnen zijn als de console niet bestond. Een pc kan veel meer dan je op het eerste gezicht zou denken. De meeste game engines hebben hele slechte optimalisaties voor de pc omdat ze meer bedoeld zijn voor de console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
brilsmurfffje schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:02:
dat games al veel verder hadden kunnen zijn als de console niet bestond. Een pc kan veel meer dan je op het eerste gezicht zou denken. De meeste game engines hebben hele slechte optimalisaties voor de pc omdat ze meer bedoeld zijn voor de console
Ja en elk halfjaar een systeem upgrade nodig zijn, want er zijn weer nieuwe shader technieken.
PC games zijn moeilijk te optimaliseren omdat er zoveel verschillende hardware is, en alles moet ondersteund worden.

Maar ik geef je wel gelijk, die consoles met hun limieten houden de boel gewoon per 5 jaar tegen. En als er een nieuwe console komt dan is die zogenaamd veel beter dan de PC, terwijl het gebaseerd is op bestaande PC hardware en geoptimaliseerd om samen te werken. Maar kort daarna is het al weer outdated als je het vergelijkt met de PC en dan zitten ze weer 5 jaar vast aan die hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
Tsja die consoles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Wat probeer jij duidelijk te maken? Waarom zou Stewie over dat soort zaken "liegen"...

Als zij het uitbundig getest hebben en het werkte, dan zal het wel zo zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door -Mike- op 06-02-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dus hopelijk wordt het geen game op consoleniveau, maar een game zoals we die gewend waren.
Dagenlang achter die pc, omdat het gewoon niet verveelde.
Met Bad Company 2 of Black Ops ben ik het na een uurtje wel weer zat.
Oh, en ook een hoger spelerlimiet. In BF2 kon je met 64 mensen spelen bijv.
En de mods waren ook zo geweldig, dus hopelijk luisteren ze een beetje naar hun trouwe pc community :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
CptChaos schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:14:
[...]
Dan zou een titel als "Battlefield 3" natuurlijk (ook) niet rechtvaardig zijn voor deze game, denk je wel? ;) En nogmaals, de PC-versie van BF3 krijgt speciale aandacht, is op diverse sites (inclusief t.net) terug te vinden.
[...]
Sorry, maar kun je vergeten, ook dit is al bevestigd dat BF1943 niet meer voor de PC komt, zo ook Onslaught voor BC2 niet (mis het ook niet). Zie ook de eerder gegeven link.
[...]
Is dat een probleem dan? Als je dat liever niet wil, dan wacht je toch gewoon met kopen?
BF1943 niet als standalone game lijkt me, ze hebben die maps nog liggen, dus waarom in de toekomst niet in Frostbite 2.0 gooien en uitgeven als DLC voor 15 euro? Ik kan altijd hopen, blijf BF1942 het tofst vinden, ookal zal het grotendeels nostalgie zijn.

En nee, die Limited Edition is juist integendeel geen probleem!

Over de modtools, goede opmerking van EA forum:
They released mod-tools for BF2 like 4 months after the BF2 release. It's obvious they gonna do the same again. I mean, they imply in these tweets that it is possible, while in Frostbite 1 and 1.5 they explicity said it wasn't possible.
En hier een filmpje van de Frostbite 2 engine:

YouTube: A Real-time Radiosity Architecture - SIGGRAPH 2010

Vooral bij 3:40 wordt het interessant, waar we duidelijk een Franse/Parijse straathoek zien...

[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 07-02-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mike- schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:35:
[...]

Wat probeer jij duidelijk te maken? Waarom zou Stewie over dat soort zaken "liegen"...

Als zij het uitbundig getest hebben en het werkte, dan zal het wel zo zijn.
Jah even voor de duidelijkheid.
BFBC2 kan ik ook 100 runnen op me PC
Is alleen niet leuk voor de FPS.

Of denk je dat console na 5 nog steeds high tech zijn.

wees beetje realistische. Console lopen al minstens 1 generatie achter.

.. Om het even nog duidelijker te maken.

Originally Posted by Honk-DICE
My name is Henrik and I'm one of the programmers on Frostbite,

First of all you are of course right when it comes to games being made on a first generation engine. There are allways things that you don't manage to fix before launch (or even notice until after launch even though you've had hundreds of testers playing the game for months)

These are the reasons why we only have 24 players in BC/1943
* Performance - making a game with so much destruction, vehicles and with that scale and still trying to keep it good looking is hard. 33ms/frame is disappearing pretty fast... if we removed the destruction and instead precalculated stuff I'm sure we could have squeezed in many more players performance-wise. We are of course always working on performance :-)

* Network bandwidth restrictions - There are pretty tough restrictions on how much data that is allowed to be sent to the client on 360/ps3, the destruction and the vehicles steal _lots_ of bandwidth, a vehicle is much more expensive than a soldier. Every object that is moved by simulation and is gameplay affecting need to be at the same place on all clients at the same time and therefore need to be networked, the destructable state also need to be networked. And as you know we have vehicles and lots of destruction in bc/1943.

We are actually running about ~12 game servers on each physical server, meaning that each physical server can handle about ~300 players. We could easily switch so we had less game servers running 32 or more players but then every client would need to receive much more data over the network which might break the rules microsoft and sony have put up. The reason why they've put up these rules is to ensure the quality of the game for all players, maybe we could someday implement matchmaking (or server browsing) that would let the player join servers with more players if his/her internet connection bandwidth allows it.

There will of course also be lots of optimizations on the network protocol which will make it easier to squeeze in more players on a server without violating bandwidth recommendations.

* Design - I can't remember how we ended up with the limit of 24 players but I guess it was a compromise in order to get the destruction and visual quality that we wanted. It is also harder to balance gameplay on levels with more players, since we're doing lots of play testing to make the levels fun you can imagine how hard it would be to tweak if the level supported 200 players (even though it would be really cool )

There is nothing (that I know of) that limits the number of players in frostbite, and if there is, it is probably a bug. I've tested running over 80 players locally (client-server) on the consoles when measuring performance and it works just fine (except framerate).

I hope I covered most of it

|:( Tegenwoordig kan een 400$ PC BFBC2 op high spelen met 50/80FPS..
Moet je na gaan hoever de console achter loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Ik heb de laatste paar posts doorgelezen, maar ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat nu eigenlijk je punt is.

Ja, de hardware die in consoles zit is achterhaald vergeleken met de huidige PC's, maar wat heeft dat te maken met hetgeen wat Stewie! zegt? Hij zegt namelijk dat er geen enkel probleem is, dus waarom dan verouderde hardware erbij halen?

Je zegt 'logica', maar ik zie het niet als ik eerlijk ben :o
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:53:
Ja, dus hopelijk wordt het geen game op consoleniveau, maar een game zoals we die gewend waren.
Dagenlang achter die pc, omdat het gewoon niet verveelde.
Met Bad Company 2 of Black Ops ben ik het na een uurtje wel weer zat.
Oh, en ook een hoger spelerlimiet. In BF2 kon je met 64 mensen spelen bijv.
En de mods waren ook zo geweldig, dus hopelijk luisteren ze een beetje naar hun trouwe pc community :D
Bad Company is sowieso altijd een console titel geweest en moet je ook eigenlijk als spin-off van de normale Battlefield serie zien (het feit dat Conquest later werd toegevoegd bij BC1 zegt al genoeg). Bad Company was voornamelijk bedoelt om de Frostbite engine te ontwikkelen en testen voor BF3, niet als een volwaardige opvolger voor BF2.

Ik heb er vertrouwen in dat de focus van Dice voor BF3 bij PC ligt, aangezien ze weten waarom BF2 zo'n succes was. De frostbite engine voor consoles hebben ze al redelijk geoptimaliseerd na twee delen BC.

[ Voor 59% gewijzigd door Wizz15 op 07-02-2011 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizz15 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 00:58:
[...]

Ik heb de laatste paar posts doorgelezen, maar ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat nu eigenlijk je punt is.

Ja, de hardware die in consoles zit is achterhaald vergeleken met de huidige PC's, maar wat heeft dat te maken met hetgeen wat Stewie! zegt? Hij zegt namelijk dat er geen enkel probleem is, dus waarom dan verouderde hardware erbij halen?

Je zegt 'logica', maar ik zie het niet als ik eerlijk ben :o

[...]
Verhouderde hardware is limiet.. of denk je dat ze op de gameboy van 4 graycolor naar 64 color konden gaan.. Je kan maar zoveel eruit halen uit 5 jaar OUDE hardware.

Heb je wel de DICE Developer post gelezen over het stukje performence... :?

Als DICE de speler limieten wil verhogen zonder acceptable performence drop. moet er iets anders worden terug worden geschroeft... (grafisch) of iets anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:48:
Verhouderde hardware is limiet.. of denk je dat ze op de gameboy van 4 graycolor naar 64 color konden gaan.. Je kan maar zoveel eruit halen uit 5 jaar OUDE hardware.

Heb je wel de DICE Developer post gelezen over het stukje performence... :?

Als DICE de speler limieten wil verhogen zonder acceptable performence drop. moet er iets anders worden terug worden geschroeft... (grafisch) of iets anders..
Ik heb die post al vaker gelezen, ik lees niets over terugschroeven, maar wel over optimaliseren. Hij bevestigt verder mijn verhaal over de bandbreedte en het verhaal van Stewie! dat Frostbite meer aan kan dan 24 spelers...
We could easily switch so we had less game servers running 32 or more players but then every client would need to receive much more data over the network which might break the rules microsoft and sony have put up. The reason why they've put up these rules is to ensure the quality of the game for all players, maybe we could someday implement matchmaking (or server browsing) that would let the player join servers with more players if his/her internet connection bandwidth allows it.
Het is dus niet de hardware die het limiteert, het was puur het feit dat de engine teveel bandbreedte zou verbruiken bij al die destruction en voertuigen. De framedrops die zouden optreden zijn ook altijd nog te optimaliseren in de engine (wat ze bij Frostbite 2 vast gedaan zullen hebben).

Snap nog steeds niet echt waarom je je zo druk maakt om de consoles ;)

Edit: of denk je dat consoles na BC2 aan hun 'max' zitten? Sowieso is de performance van multiplatform games op consoles altijd minder, exclusives hebben meer tijd en resources om alles te kunnen optimizen voor het platform in kwestie. Er is in ieder geval zeker nog ruimte voor verbetering na BC2 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 07-02-2011 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
BF1943 niet als standalone game lijkt me, ze hebben die maps nog liggen, dus waarom in de toekomst niet in Frostbite 2.0 gooien en uitgeven als DLC voor 15 euro? Ik kan altijd hopen, blijf BF1942 het tofst vinden, ookal zal het grotendeels nostalgie zijn.

En nee, die Limited Edition is juist integendeel geen probleem!

Over de modtools, goede opmerking van EA forum:

[...]

En hier een filmpje van de Frostbite 2 engine:

YouTube: A Real-time Radiosity Architecture - SIGGRAPH 2010

Vooral bij 3:40 wordt het interessant, waar we duidelijk een Franse/Parijse straathoek zien...
Waarom een Modtool uitbrengen ?
Dan kan de klant gratis gaan uitbreiden ... DLC moeten we voor betalen.
Effe kijken waar een uitgever voor kiest :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Als je naar de volgende screenshots kijkt, die gepost waren tijdens een Frostbite 2.0 presentatie waar het vooral om de destruction ging, kan je van Battlefield 3 grafisch veel verwachten..

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/966/600x4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img691.imageshack.us/img691/159/600xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/3783/6002x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/2142/6003x.jpg

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
H3llSiNG schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:19:
Als je naar de volgende screenshots kijkt, die gepost waren tijdens een Frostbite 2.0 presentatie waar het vooral om de destruction ging, kan je van Battlefield 3 grafisch veel verwachten..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat het nu nog mooier is gedaan met de Destruction 2.0. Zo hoop ik dat het nu wat echter is, door ook de steunmuren die je dan weg kan schieten en hij direct instort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizz15 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 03:28:
[...]

Ik heb die post al vaker gelezen, ik lees niets over terugschroeven, maar wel over optimaliseren. Hij bevestigt verder mijn verhaal over de bandbreedte en het verhaal van Stewie! dat Frostbite meer aan kan dan 24 spelers...

[...]

Het is dus niet de hardware die het limiteert, het was puur het feit dat de engine teveel bandbreedte zou verbruiken bij al die destruction en voertuigen. De framedrops die zouden optreden zijn ook altijd nog te optimaliseren in de engine (wat ze bij Frostbite 2 vast gedaan zullen hebben).

Snap nog steeds niet echt waarom je je zo druk maakt om de consoles ;)

Edit: of denk je dat consoles na BC2 aan hun 'max' zitten? Sowieso is de performance van multiplatform games op consoles altijd minder, exclusives hebben meer tijd en resources om alles te kunnen optimizen voor het platform in kwestie. Er is in ieder geval zeker nog ruimte voor verbetering na BC2 :)
serieus, selectief lezen...
* Performance - making a game with so much destruction, vehicles and with that scale and still trying to keep it good looking is hard. 33ms/frame is disappearing pretty fast... if we removed the destruction and instead precalculated stuff I'm sure we could have squeezed in many more players performance-wise. We are of course always working on performance :-)

dus wil je meer spelers moet je daar voor inleveren..
bijv crysis2 lopen ze ook tegen de limieten aan.. of denk je dat ze zomaar even 32 players er op kunnen zetten.. maar we zullen zien over 6 maanden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik speel liever gewoon 32-speler met een total kick-ass destruction dan 64-speler en ik moet op andere dingen gaan inleveren.

Dacht eerst dat 32 in BFBC2 te weinig zou zijn, maar dat valt erg mee.

Wel zullen de maps in BF3 waarschijnlijk groter zijn dan BFBC2 vanwege de jets, dus in dat geval kan 64 spelers wel van voordeel zijn.

Hier nog een demo-video van de Frostbite 2 engine. Als je dat op het einde ziet lijkt het erop dat je een map in dag en nacht zou kunnen spelen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y%5D]

Ik vind de prijs op Amazon trouwens aan de hoge kant. (60€) Klik

[ Voor 38% gewijzigd door H3llSiNG op 07-02-2011 11:43 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Die prijs heb ik er gemakkelijk voor over mits het qua gameplay BF2 kan benaderen.
Hell...ik heb er zelfs € 100,00 voor over als ik kijk naar hoeveel uur ik BF2 (en mods) heb gestoken. Zeker in vergelijking met CoD reeks. Ieder deeltje ben ik na 6-8 maanden alweer beu.
-Mike- schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:02:
Dat zou ik heel matig vinden, ik denk dat ik meer tijd in diverse mods voor BF2 heb gestoken dan in BF2 zelf.
Ik denk ook dat velen met jou, erg veel tijd in BF2 mods hebben gestoken. Een aantal mods waren dan ook gewoonweg geniaal in elkaar gezet.
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:32:
..
ik snap trouwens ook niet echt dat mensen wo2 terug willen, dat is volgens mij veel meer uitgemelkt dan moderne gevechten (wat inderdaad ook wel wat saai begint te worden). maarja waar moet je anders naar toe. ik vind trouwens wel dat de gameplay gaat boven de tijd waar het zich afspeelt.
Wat mij betreft wordt de Modern Warfare setting nooit saai, mits de gameplay goed genoeg is, de mapdesign goed is en de beschikbare maps groot genoeg zijn.

In de Call of Duty serie heb ik vanaf CoD2 heb ik sterk het gevoel dat ik constant rondjes moet rennen (anders wordt je hier al gauw een camper genoemd), wat de speelbaarheid van de maps zeker niet ten goede komt. Bij BF2 heb ik dit nimmer gehad en ik ga er gevoeglijk van uit dat BF3 minstens een zo goed mapdesign heeft als in BF2.
maxers1973 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 05:23:
[...]
Waarom een Modtool uitbrengen ?
Dan kan de klant gratis gaan uitbreiden ... DLC moeten we voor betalen.
Effe kijken waar een uitgever voor kiest :z
Ik zou het vrij logisch vinden dat EA/DICE weer een Modtool beschikbaar maakt .

Het lijkt me in ieder geval sterk als ze het feit negeren dat de Battlefield2 mods (PR: 2x, PoE2: 1x) in 3 opeenvolgende jaren tot de beste mod ter wereld is uitgeroepen bij de Mod of the Year verkiezing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

H3llSiNG schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:03:
Hier nog een demo-video van de Frostbite 2 engine. Als je dat op het einde ziet lijkt het erop dat je een map in dag en nacht zou kunnen spelen
Dat lijkt me echt waanzinnig!! Of in de regen!!
Er is een mod voor CoD (WaW dacht ik) waar je in de regen in een stadje speelt, sfeer is echt prachtig.
Dag/nacht en goed/slecht weer geven STALKER ook zo'n lekkere "sfeer".
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.