Je hebt onze server gevondenjagermeister schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:29:
[...]
Ja man, die stats in die stink browser kloppen van geen kanten. Maar weer ff een ander servertje proberen te joinen, maar het schiet nu ff totaal niet op. Vanmiddag en gisteren lukte het zo nu en dan wel om er door te komen, maar nu is het even hopeloos.
Maar goed, morgen is weer een normale werkdag, dus ik verwacht dat ze dan wel wat meer gaan doen aan de problemen.
Oh.. server name is "Peak a Boo - PAB clan" die kan ik wel joinen. (Na 2 pogingen)
Yup, was lachen! Jammer dat ik hem nog niet heb kunnen toevoegen aan mijn favorieten, maar dat komt wel.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Draaide soepel of niet? Enige lagg of iets? Geen disconnects enzojagermeister schreef op maandag 08 maart 2010 @ 01:17:
[...]
Yup, was lachen! Jammer dat ik hem nog niet heb kunnen toevoegen aan mijn favorieten, maar dat komt wel.
Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 00:01:
Net iets grappigs mee gemaakt. Ik ren langs wat houden schuttingen, hoor opeens "Want some of this" en de schutting gaat stuk.
OMG JT888. Als je intelligent wilt overkomen zou ik je eigen posts nog maar eens nalopen... Hoofdletters, punten, komma's enz enz. Laat staan al je spel fouten, lol....JT888 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 00:23:
[...]
Je moet je post even checken op foutenhouden = houten neem ik aan vind het wel een erg lelijke Typo ??
[...]

[ Voor 23% gewijzigd door Kookie op 08-03-2010 01:56 ]
Heb net een leuke marksman headshot gehaald.
http://img412.imageshack.us/i/marksmanheadshot.jpg/
http://img412.imageshack.us/i/marksmanheadshot.jpg/
Ook leuk: Op een squadmember spawnen. is het een sniper die snel effe achter een rotsje gaat zitten. precies tegen een klif aan.
Ik spawn, glij van die squadmember weg (lang leve collision detection) glij nogmaals weg van een stukje rots, en zo hups, de zee in die natuurlijk buiten de map ligt.
Ik haat die "epic fail" berichten.
Ik spawn, glij van die squadmember weg (lang leve collision detection) glij nogmaals weg van een stukje rots, en zo hups, de zee in die natuurlijk buiten de map ligt.
Kookie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 01:43:
[...]
[...]
OMG JT888. Als je intelligent wilt overkomen zou ik je eigen posts nog maar eens nalopen... Hoofdletters, punten, komma's enz enz. Laat staan al je spel fouten, lol....
Ik heb dat nergens beweerd
Zo erg als een heel woord verkrachten

Ik ben het zo met je EENS de eerste keer was lachen maar het word irritant op een gegeven moment...ZenTex schreef op maandag 08 maart 2010 @ 02:59:
Ook leuk: Op een squadmember spawnen. is het een sniper die snel effe achter een rotsje gaat zitten. precies tegen een klif aan.
Maar je moet toegeven wat je beschrijft is toch echt wel EPIC FAIL lol
[ Voor 61% gewijzigd door JT888 op 08-03-2010 04:15 ]
Yeps, was met een rpg op een tank aan het schieten, op het moment dat ik een raket wegschiet, steekt een vijand zijn hoofd voor me op. Kost ie me gewoon 30 vehicle damageJerronimo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 00:22:
''Edit: Jeej twee keer suicide omdat parachuutje niet werkt. Blijft leuk. Grappig dat enorm veel problemen exact zo in bf2 zaten, lijkt wel alsof je enorme copy paste gedaan hebben.''
Op de spatiebalk drukken:)
Ook al erg veel plezier beleeft met dit spel, je lacht je af en toe scheef.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Gister de singleplayer uitgespeeld, ik moet zeggen dat ik die vele malen leuker vond dan modern warfare. Hoe ik bij modern warfare dacht "hehe eindelijk uitgespeeld", Had ik bij BC2 "WTF, waar is mijn einde, ik wil verder spelen".
Dat is ook meteen het nadeel, ik heb niet echt het gevoel gehad dat ik het einde gezien heb. er moet veel meer komen, het is ook erg kort.
Dat is ook meteen het nadeel, ik heb niet echt het gevoel gehad dat ik het einde gezien heb. er moet veel meer komen, het is ook erg kort.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Gisteren lekker gespeeld
ik vind het geweldig hoe de sniper echt lastig is gemaakt om mee te... snipen! op grote afstand. Zat op een woestijnlevel en ik moest in feite mijn scope ver boven iemand zijn hoofd houden om 'em neer te knallen. Degene die ik heb neergeschoten heb zal wel eventjes over zijn hoofd krabben en zich afvragen 'Hoe kan dat nou!!'
Anoniem: 153298
Bullet drop heet dat
Dat maakt sniper nog iets van moeilijk. Wees blij dat er geen wind in het spel zit, dán was het pas lastig geweest.
Nou, gisteravond geïnstalleerd en nog steeds 0,0 online time. Als ik op join server click gebeurt er niets, niet eens een foutmelding ofzo... Uit verveling gister maar een beetje single player gespeeld, maar die kan me niet echt boeien.
Edit: En nu kom ik net in een server en dan heb ik die mooie PB kick na een halve minuut.
Edit: En nu kom ik net in een server en dan heb ik die mooie PB kick na een halve minuut.
[ Voor 16% gewijzigd door Morgion op 08-03-2010 08:43 ]
DJI Mini 2
Is het iemand al gelukt om met 2 man van achter een router tegelijk online te spelen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Probeer de 'Play Now' knop. Die server browser werkt(e) bij mij ook niet, maar via Play Now werkt het wel. Je kunt daar gewoon het speltype en de map uitkiezen, alleen krijg ik meestal een vrij lege server. Maar dat is al leuker dat de SPMorgion schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:36:
Nou, gisteravond geïnstalleerd en nog steeds 0,0 online time. Als ik op join server click gebeurt er niets, niet eens een foutmelding ofzo... Uit verveling gister maar een beetje single player gespeeld, maar die kan me niet echt boeien.
Of meer iets van: nog zo'n lolol-sniper die ergens staat te campen terwijl z'n m-com station opgeblazen wordtZhalix schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:24:
Gisteren lekker gespeeldik vind het geweldig hoe de sniper echt lastig is gemaakt om mee te... snipen! op grote afstand. Zat op een woestijnlevel en ik moest in feite mijn scope ver boven iemand zijn hoofd houden om 'em neer te knallen. Degene die ik heb neergeschoten heb zal wel eventjes over zijn hoofd krabben en zich afvragen 'Hoe kan dat nou!!'
Nou, dat krijg ik allemaal netjes te zien, alleen als ik uiteindelijk op connect klik, gebeurt er meestal weinig en als t al lukt verpest PB het wel.Anoniem: 153298 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:42:
[...]
Probeer de 'Play Now' knop. Die server browser werkt(e) bij mij ook niet, maar via Play Now werkt het wel. Je kunt daar gewoon het speltype en de map uitkiezen, alleen krijg ik meestal een vrij lege server. Maar dat is al leuker dat de SP
DJI Mini 2
Geef het een maand of 2 en er zullen vrijwel geen snipers meer te vinden zijn, als de rest van de spelers de marksman specialization unlocked heeft.Furfoot schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:46:
[...]
Of meer iets van: nog zo'n lolol-sniper die ergens staat te campen terwijl z'n m-com station opgeblazen wordt
Snipers (kunnen dan op nog grotere afstand blijven) kunnen dan namelijk zonder te scopen niemand meer zien en met scope niet snel genoeg over het beeld bewegen om een vijand te vinden, tenzij met een juiste dosis geluk.
Daarnaast zullen er dan snipende sniperhunters zijn met de sniper-radar specialization, hetgeen de lol er voor de bulk van de snipers wel vanaf zal halen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja precies! En dan sta je zelf achter vijandelijke linies, de vijand neer te schieten, komt het niet bij hun op van 'he.. misschien zit er eentje nog ergens achter!'... ze lopen allemaal gezellig door en ik kom uiteindelijk zonder ammo te zitten.. pistooltje gepakt en een kit 'geleend'.Furfoot schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:46:
[...]
Of meer iets van: nog zo'n lolol-sniper die ergens staat te campen terwijl z'n m-com station opgeblazen wordt
Soms dan vraag je jezelf wel af hoe dit kan.
verklaar je nader?AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:01:
[...]
Geef het een maand of 2 en er zullen vrijwel geen snipers meer te vinden zijn, als de rest van de spelers de marksman specialization unlocked heeft.
Snipers (kunnen dan op nog grotere afstand blijven) kunnen dan namelijk zonder te scopen niemand meer zien en met scope niet snel genoeg over het beeld bewegen om een vijand te vinden, tenzij met een juiste dosis geluk.
Daarnaast zullen er dan snipende sniperhunters zijn met de sniper-radar specialization, hetgeen de lol er voor de bulk van de snipers wel vanaf zal halen.
Een goede sniper is zo slecht nog niet hoor 
Ik zat laatst in een server met weinig mensen (het was 2 vs 3 ofzo) en ik moest tegen een sniper die absoluut niet campte, maar je overal uit ieder huisje neerhaalde. Was erg leuk om daartegen te spelen, omdat je altijd op je hoede moest zijn. En als je hem dan op tijd zag snel een 40mm erop, voordat je zelf neerging.
Snipers zijn alleen vervelend als het er veel zijn en blijven campen (zoals in de beta het geval was op Sniper-hill).
EDIT: Als je als Recon kills maakt met de Saiga, krijg je dan gewoon Recon xp? Zo ja, dan ga ik maar eens even wat nieuwe snipers unlocken
Ik zat laatst in een server met weinig mensen (het was 2 vs 3 ofzo) en ik moest tegen een sniper die absoluut niet campte, maar je overal uit ieder huisje neerhaalde. Was erg leuk om daartegen te spelen, omdat je altijd op je hoede moest zijn. En als je hem dan op tijd zag snel een 40mm erop, voordat je zelf neerging.
Snipers zijn alleen vervelend als het er veel zijn en blijven campen (zoals in de beta het geval was op Sniper-hill).
EDIT: Als je als Recon kills maakt met de Saiga, krijg je dan gewoon Recon xp? Zo ja, dan ga ik maar eens even wat nieuwe snipers unlocken
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153298 op 08-03-2010 09:06 ]
Same here. Zaterdag gewoon nog kunnen spelen maar gister werd ik telkens na 30seconden uit het spel geflikkerd met de melding" pb init failure"Morgion schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:00:
[...]
Nou, dat krijg ik allemaal netjes te zien, alleen als ik uiteindelijk op connect klik, gebeurt er meestal weinig en als t al lukt verpest PB het wel.
Het spel is zo onstabiel als de pest. Vind ook dat EA het spel eigenlijk niet had mogen uitbrengen. Ik had liever gezien dat de release datum was uitgesteld maar dat ze wel met een stabiel spel kwamen.
Ik heb veel lopen vloeken op MW2 tijdens de release en hoopte dat Dice/EA het beter zou doen. Maar helaas.. Dice/EA heeft er een net zo'n groot zooitje van gemaakt....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Anoniem: 205774
Die Sniper hill is nu in de release versie niet zn probleem meer.
Je kunt als verdedigende partij nu ook op die berg
zonder out of boundries te zijn.
Dus je kunt ze nu allemaal lekker kniven
Je kunt als verdedigende partij nu ook op die berg
Dus je kunt ze nu allemaal lekker kniven
Dit is gewoon mogelijk, echter 1 persoon moet zijn poorten aanpassen.DenniZ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:39:
Is het iemand al gelukt om met 2 man van achter een router tegelijk online te spelen
Het makkelijkste is als 1 iemand steam gebruikt. Daar kan je namelijk iets in de settings veranderen.
Sorry dat ik zo snel geen link heb, ik heb het toevallig gelezen maar verder niets mee gedaan.
Alle niet sniper klassen hebben de specializations Red dot scope, 4x zoom en marksman training. Met 4x zoom zoom je dus verder in. Weg een groot deel van het voordeel van snipers.
Met Marksman Training verkleint je bullet spread aanzienlijk. Meestal zie je de sniper wel zitten, maar is hij te ver weg om zuiver te raken. Met marksman training raak je m dan wel
Snipers met 4x zoom kunnen verder weg gaan zitten van de actie, om zo de bovenstaande specializations van de andere klassen te counteren. Nadeel is dan wel dat ze zonder te scopen moeilijk de vijanden kunnen zien omdat die te ver weg zijn. En met scope kan je minder snel draaien / over het veld bewegen, dus moet je een dosis geluk hebben wil je iemand treffen.
[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-03-2010 09:11 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat pb init failure lag bij de server. Sommige servers hadden zichzelf nog niet geupdate en als jou pb dus was geupdate dan werd je uit de niet geupdate servers gekicked. Probleem ligt dus bij servers en een maand later uitbrengen had totaal geen verschil gemaakt. Volgens EA was het 400x zo druk als het maximum ooit en dus had dit probleem bij een latere release zich ook voorgedaan.ChojinZ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:08:
[...]
Same here. Zaterdag gewoon nog kunnen spelen maar gister werd ik telkens na 30seconden uit het spel geflikkerd met de melding" pb init failure"![]()
Het spel is zo onstabiel als de pest. Vind ook dat EA het spel eigenlijk niet had mogen uitbrengen. Ik had liever gezien dat de release datum was uitgesteld maar dat ze wel met een stabiel spel kwamen.
Ik heb veel lopen vloeken op MW2 tijdens de release en hoopte dat Dice/EA het beter zou doen. Maar helaas.. Dice/EA heeft er een net zo'n groot zooitje van gemaakt....
Of een muis hebben met een knop om je sens te verhogen
waardoor je weer wel redelijk snel kan draaien.
Ik speel op PS3ReQuiem83 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:15:
Of een muis hebben met een knop om je sens te verhogenwaardoor je weer wel redelijk snel kan draaien.
aaah! ach so!AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:09:
[...]
Alle niet sniper klassen hebben de specializations Red dot scope, 4x zoom en marksman training. Met 4x zoom zoom je dus verder in. Weg een groot deel van het voordeel van snipers.
Met Marksman Training verkleint je bullet spread aanzienlijk. Meestal zie je de sniper wel zitten, maar is hij te ver weg om zuiver te raken. Met marksman training raak je m dan wel![]()
Snipers met 4x zoom kunnen verder weg gaan zitten van de actie, om zo de bovenstaande specializations van de andere klassen te counteren. Nadeel is dan wel dat ze zonder te scopen moeilijk de vijanden kunnen zien omdat die te ver weg zijn. En met scope kan je minder snel draaien / over het veld bewegen, dus moet je een dosis geluk hebben wil je iemand treffen.
Dus als ik je goed begrijp moet ik gewoon net zo lang zoeken totdat ik een server heb gevonden waar ik niet word gekickt?Hogader schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:14:
[...]
Dat pb init failure lag bij de server. Sommige servers hadden zichzelf nog niet geupdate en als jou pb dus was geupdate dan werd je uit de niet geupdate servers gekicked. Probleem ligt dus bij servers en een maand later uitbrengen had totaal geen verschil gemaakt. Volgens EA was het 400x zo druk als het maximum ooit en dus had dit probleem bij een latere release zich ook voorgedaan.
DJI Mini 2
Volgens mij klopt dat niet. Kheb gister een aantal servers uit mijn favorite lijstje geprobeerd en kreeg meteen de melding. Vervolgens een pb update gedaan. Maar exact dezelfde melding verscheen weer. Ik heb dus met 2 verschillende pb versie's ingelogd op dezelfde servers. Toch bleef ik de foutmelding krijgen.Hogader schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:14:
[...]
Dat pb init failure lag bij de server. Sommige servers hadden zichzelf nog niet geupdate en als jou pb dus was geupdate dan werd je uit de niet geupdate servers gekicked. Probleem ligt dus bij servers en een maand later uitbrengen had totaal geen verschil gemaakt. Volgens EA was het 400x zo druk als het maximum ooit en dus had dit probleem bij een latere release zich ook voorgedaan.
En als jou verhaal wel klopt, dan nog hadden ze dit kunnen verkomen door de update uitvoerig te testen. Blijkbaar liep er al iets niet goed, anders kom je ook niet met een update. En als je dan met een update komt, test deze dan uitvoerig.
Als ze het spel hadden uitgesteld en de maand hadden gebruikt om nog het eea te testen had de update wellicht nooit hoeven komen en hadden deze problemen niet gespeeld.
Drukte op de server vind ik trouwens ook een non-argument. Daar houd je als ontwikkelaar zijnde rekening mee tijdens de release....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Anoniem: 333431
Ik heb ook last van de PB kick na 20 seconden. Ik heb het spel gister gekocht en pas 1 uur kunnen spelen. Het klopt inderdaad dat het niet aan jou ligt maar aan de server die nog niet geupdate is! Je moet daarom opzoek gaan naar een server met R4 of R5 in de naam, deze zijn namelijk wel goed!
Que? Je hoeft echt 0,0 met poorten aan te passen, dat hoort gewoon direct te werken.ErA schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:09:
[...]
Dit is gewoon mogelijk, echter 1 persoon moet zijn poorten aanpassen.
Het makkelijkste is als 1 iemand steam gebruikt. Daar kan je namelijk iets in de settings veranderen.
Sorry dat ik zo snel geen link heb, ik heb het toevallig gelezen maar verder niets mee gedaan.
Je hoeft voor een game überhaupt nooit iets met poorten te doen, enkel als je iets met een server doet waarbij je de inkomende connecties moet forwarden. Het port forwarden is puur zodat een router weet naar welk IP de connectie toe moet. Dat hoeft echter niet in dit geval omdat jij gewoon via een server een vaste verbinding op zet. Enkel wanneer je zelf host hoef je poorten te forwarden.
En wat betreft het aanpassen van de poorten waarover een spel verbinding maakt, dat is ook echt niet nodig. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je iets moest doen qua poorten aanpassen als je met meerdere hetzelfde spel wilt spelen en ik heb aardig wat battlefield 2 op lanparty's online gespeeld.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
oh?Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:41:
[...]
Que? Je hoeft echt 0,0 met poorten aan te passen, dat hoort gewoon direct te werken.
Je hoeft voor een game überhaupt nooit iets met poorten te doen, enkel als je iets met een server doet waarbij je de inkomende connecties moet forwarden. Het port forwarden is puur zodat een router weet naar welk IP de connectie toe moet. Dat hoeft echter niet in dit geval omdat jij gewoon via een server een vaste verbinding op zet. Enkel wanneer je zelf host hoef je poorten te forwarden.
En wat betreft het aanpassen van de poorten waarover een spel verbinding maakt, dat is ook echt niet nodig. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je iets moest doen qua poorten aanpassen als je met meerdere hetzelfde spel wilt spelen en ik heb aardig wat battlefield 2 op lanparty's online gespeeld.
ik heb eerder genoemde problemen gehad met WoW, WAR!, MW2 en wat andere games en bij de games waar port config available was kon het opgelost worden door een van de 2 verbindingen via een andere port te laten lopen, of het nou aan de game lag, de router of de crappy ISP (Alice) weet ik niet, maar eerder genoemd probleem bestaat wel degelijk!
lolwut?Zhalix schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:03:
[...]
Ja precies! En dan sta je zelf achter vijandelijke linies, de vijand neer te schieten, komt het niet bij hun op van 'he.. misschien zit er eentje nog ergens achter!'... ze lopen allemaal gezellig door en ik kom uiteindelijk zonder ammo te zitten.. pistooltje gepakt en een kit 'geleend'.![]()
Soms dan vraag je jezelf wel af hoe dit kan.

Schopje, iemand?DukeN schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:25:
Is het mogelijk om de key te registeren op steam zodat deze BFBC2 word gedownload via steam? Ik heb nogal een hekel aan CD's / DVD's en heb momenteel nog al mijn gekochte spellen via Steam kunnen activeren / kopen. Omdat de game via webshops te verkrijgen is voor een mooie 35 euro wil ik hem daarna wel nog op steam kunnen registeren.
Iemand al geprobeerd?
edit: Bij steam is hij 49,99... maar ik zie Operation Flashpoint: Dragon Rising voor €6,99... omg!
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Wat zijn de Light Machine guns?
Deze heb ik nodig voor de achiement: Campaign: 50 kills with light machine guns
M249, M60, T88 etc.RedCellNL schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:24:
Wat zijn de Light Machine guns?
Kun je geld terug krijgen als je een spel hebt aangeschaft in de EA store? Wet koop op afstand ofzo?
Anoniem: 218213
als je de key hebt gebruikt niet ,shoombak schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:32:
Kun je geld terug krijgen als je een spel hebt aangeschaft in de EA store? Wet koop op afstand ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 08-03-2010 10:39 ]
Anoniem: 275731
Zo zeg... ik heb BC2 zaterdag opgepikt, vette game! Maar man, wat wordt ik afgeslacht online!
Ik loop te eikelen met eigelijk alle klasses.. ik maak geen schijn van kans! Laten we het houden op gewenning.. hopelijk..
Nee, volgens mij kun je enkel je shortcut in steam hangen. Zodat je een mooi overzichtelijk lijstje hebt in Steam onder Games tab. Alleen als je ook via Steam gekocht hebt kun je de game via het Steam netwerk downloaden en up-to-date houden.
Nee
volgens mij is dit ook al honderd keer voorbij gekomen
typ anders eens op google retailkey bfbc2 steam
https://support.steampowe...le.php?ref=7480-wusf-3601
[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 08-03-2010 11:04 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Mmm, kreeg net een mailtje van EA store.
''Bedankt voor uw bestelling bij Electronic Arts Swiss Sàrl op 3 maart 2010. In de afgelopen 30 dagen hebben wij echter geen betaling ontvangen. Uw bestelling is nu geannuleerd.''
Raar aangezien ik gewoon via IDEAL heb betaald, en 30 dagen geleden lijkt me ook sterk...
Spel doet het trouwens nog gewoon prima, uitgezonderd van de problemen die iedereen heeft.
Trouwens met de assault klasse is het in het begin even doorbijten, maar als je wat meer wapens hebt vrijgespeeld en de red-dot hebt unlocked gaat het toch allemaal een stuk beter.
''Bedankt voor uw bestelling bij Electronic Arts Swiss Sàrl op 3 maart 2010. In de afgelopen 30 dagen hebben wij echter geen betaling ontvangen. Uw bestelling is nu geannuleerd.''
Raar aangezien ik gewoon via IDEAL heb betaald, en 30 dagen geleden lijkt me ook sterk...
Spel doet het trouwens nog gewoon prima, uitgezonderd van de problemen die iedereen heeft.
Trouwens met de assault klasse is het in het begin even doorbijten, maar als je wat meer wapens hebt vrijgespeeld en de red-dot hebt unlocked gaat het toch allemaal een stuk beter.
Dat is wel zoals het vaak gaat inderdaad, al lijkt het wel al minder te worden (PS3). Al blijft het frustrerend om te zien dat je een mcom station armed en niemand van je team doet ook maar enige moeite om hem te defenden... Ach, daar staan genoeg mooie potjes tegenover.
Gisteren bijvoorbeeld op Arica harbour; eerste twee objectives hadden de attackers heel snel, waarna de game langzaam richting de defenders kantelde. Lange pot, hoop actie; heerlijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zojuist m60 unlocked bij de medic kit, wat is die gun goed zeg. Het is er op een of andere manier makkelijk om headshots mee te maken.
Dat komt doordat de recoil groter is dan bij de meeste LMG's. Daardoor mik je gewoon op t lijf en de recoil stuurt m omhoog naar de kopSimmity schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:18:
Zojuist m60 unlocked bij de medic kit, wat is die gun goed zeg. Het is er op een of andere manier makkelijk om headshots mee te maken.
Combineer dat met short bursts en je zit helemaal goed.AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:20:
[...]
Dat komt doordat de recoil groter is dan bij de meeste LMG's. Daardoor mik je gewoon op t lijf en de recoil stuurt m omhoog naar de kop
Ik vind dat juist m60 minder recoil heeft, als je in burst schiet tenminste, dan de andere lmg's. Heb er vaak kills mee op een behoorlijk grote afstand (al zeg ik hetzelf).AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:20:
[...]
Dat komt doordat de recoil groter is dan bij de meeste LMG's. Daardoor mik je gewoon op t lijf en de recoil stuurt m omhoog naar de kop
editje: Valt me ook op dat je vrij snel gesniped wordt als je de piloot bent van blackhawk. Ongeacht je snelheid of koers.
[ Voor 12% gewijzigd door chiIIed op 08-03-2010 12:57 ]
En toen kon ik helemaal niks meer joinen. En daar betaal je dan 40 euro voor, het werkt botweg 50% van de tijd totaal niet!
Flink wat online gespeeld van het weekend tot de PB INIT BS om de hoek kwam. met nog 400 recon exp van me 4x scope verwijderd 
Enige jammer is dat er weer zo veel mensen zielig aan het praten zijn over snipers. Ja ik ben een sniper, vind zo'n gun heerlijk en speel er graag mee. Al vind ik de engineer een geweldige class. En ik speel hier meer de spotter dan de sniper. ik plant mezelf op een dak en spot alles wat de heuvel af komt, schiet er een aantal dood, gooi me motion sensor bij de bomb spots. Tuurlijk snipe ik mensen neer, maar ben in deze game meer aan het spotten. Ik denk dat een goede sniper/spotter waardevol is voor elk team en in games waar ik samen met max 1 andere van me team aant snipen/spotten ben ging het allemaal erg smooth en wonnen we makkelijk. Maja als er teveel recons zijn, dan verlies je hard. maja, dan pak ik een tank, schiet alles overhoop en repair de tank me me engineer. Enige jammer vind ik de 3rd person view van de tank. Dat maakt zo'n ding te sterk. Gelukkig zien veel servers dat en zetten het uit.
Verder is de game erg wennen na zo veel MW2, maar vind dit toch leuker, zeker met een team dat samenwerkt.
Oh en de eerste cheaters ook al gespot, een dude met een sniper die 35/5 stond en alleen maar headshots schoot uit onmogelijke hoeken en snelheden. Maja.
Enige jammer is dat er weer zo veel mensen zielig aan het praten zijn over snipers. Ja ik ben een sniper, vind zo'n gun heerlijk en speel er graag mee. Al vind ik de engineer een geweldige class. En ik speel hier meer de spotter dan de sniper. ik plant mezelf op een dak en spot alles wat de heuvel af komt, schiet er een aantal dood, gooi me motion sensor bij de bomb spots. Tuurlijk snipe ik mensen neer, maar ben in deze game meer aan het spotten. Ik denk dat een goede sniper/spotter waardevol is voor elk team en in games waar ik samen met max 1 andere van me team aant snipen/spotten ben ging het allemaal erg smooth en wonnen we makkelijk. Maja als er teveel recons zijn, dan verlies je hard. maja, dan pak ik een tank, schiet alles overhoop en repair de tank me me engineer. Enige jammer vind ik de 3rd person view van de tank. Dat maakt zo'n ding te sterk. Gelukkig zien veel servers dat en zetten het uit.
Verder is de game erg wennen na zo veel MW2, maar vind dit toch leuker, zeker met een team dat samenwerkt.
Oh en de eerste cheaters ook al gespot, een dude met een sniper die 35/5 stond en alleen maar headshots schoot uit onmogelijke hoeken en snelheden. Maja.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
vraagje zou het wat draaien op mij laptop ? ga liever vragen voordat ik de game daadwerkelijk aanschaf en er achterkom dat het gewoon niet te draaien valt
De specs
core i3 330m
# of Cores 2
# of Threads 4
Processor Base Frequency 2.13 GHz
4GB DDR3,
HD5470 Met z'n eigen 512 DDR5
ok ik wacht niet dat het draait op high settings , maar zou mid haalbaar zijn ?
De specs
core i3 330m
# of Cores 2
# of Threads 4
Processor Base Frequency 2.13 GHz
4GB DDR3,
HD5470 Met z'n eigen 512 DDR5
ok ik wacht niet dat het draait op high settings , maar zou mid haalbaar zijn ?
[ Voor 12% gewijzigd door osmosis op 08-03-2010 11:38 ]
Lees jij het beleid van tweakers nog maar eens door, Het algemeen beleid #verbodencopyright
[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 08-03-2010 12:44 ]
Anoniem: 218213
kun je ook spelers mute op de ps3? heb gister even gespeeld en kon zou snel niet vinden waar ik spelers kan mute
er was er eentje weer mateloos irritant bezig door die microfoon
Ja, in je squad select scherm met ik meen vierkantje op de blaterAnoniem: 218213 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:47:
kun je ook spelers mute op de ps3? heb gister even gespeeld en kon zou snel niet vinden waar ik spelers kan mute
Ben zelf aangenaam verrast door de singleplayer..
Echt heel vet, en de besturing vind ik ook vrij aardig werken.
Geluid open, en knallen!
Echt heel vet, en de besturing vind ik ook vrij aardig werken.
Geluid open, en knallen!
als je dan ook nog Improve accuracy unlocked heb je een sniper gun met 300bulletsSnowwie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:32:
[...]
Combineer dat met short bursts en je zit helemaal goed.
Anoniem: 135756
Op mijn 8800GT blijven in de lichtere maps (zand...) oppervlakken belachelijk fel en licht.
Bloom staat uit in mijn settings.ini iemand nog een suggestie?
BF2 PKM anyone?Tito129 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:54:
[...]
als je dan ook nog Improve accuracy unlocked heb je een sniper gun met 300bullets
Hoort dat niet zo?Anoniem: 135756 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:57:
Op mijn 8800GT blijven in de lichtere maps (zand...) oppervlakken belachelijk fel en licht.
Viel mij namelijk ook al op en speel op de 360.
Ok , de knoop is doorgehakt. Speciaal voor BC2 ga ik een SSD in huis halen.
Ik ga een filmpje schieten met WeGame om de laadtijden te vergelijken t.o.v. een reguliere harddisk.
Wel interessant voor mensen die er ook aan denken om een SSD te halen.
Ik ga een filmpje schieten met WeGame om de laadtijden te vergelijken t.o.v. een reguliere harddisk.
En denk je dat het veel helpt om er over te blijven zeuren in dit topic? Of je voegt wat servers toe aan je favorieten die het wel doen. Of je joined via je friendlist en EA lost deze problemen vanzelf wel op.Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:44:
[...]
Je zou denken van wel maar dan maak ik het nog vaak genoeg mee helaas.
[...]
Doe effe niet zo enorm zielig. Je kan onmogelijk goed praten dat de server browser gigantisch traag is door te zeggen dat ik maar een vaste server moet nemen om op te spelen. Als dat moet om de server browser te omzeilen dan is de server browser dus zwaar ruk.
Ik geef gewoon mijn irritaties weer. Dat is het doel van zo'n topic, de minpunten en de pluspunten bespreken. Lijkt echter dat zodra je de minpunten noemt iedereen pissig is en dat je enkel pluspunten mag bespreken.Tukker_T schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:09:
[...]
En denk je dat het veel helpt om er over te blijven zeuren in dit topic? Of je voegt wat servers toe aan je favorieten die het wel doen. Of je joined via je friendlist en EA lost deze problemen vanzelf wel op.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waar kun je je FoV veranderen? Ik kan het bestand settings.ini nergens vinden in mijn Battlefield map!
Anoniem: 88911
Zeuren is het enige wat je kan doen als het allemaal niet loopt zoals je wilt. Dus dat ga ik nu ook weer doen.
Gisteren de hele dag tentamens geleerd, dan wil je `s avonds even ontspannen, lekker knallen, lukt niet.
Ik ga dalijk weer tentamens leren, dan wil je van te voren nog even ontspannen, lukt niet. Het is gewoon zwaar frustrerend, en dan lucht klagen wel enigszins op, vind ik.
Ik heb ook nog iets inhoudelijks btw, als je via Play Now een server wil zoeken, dan blijft hij hier vaak hangen bij "Please Wait", en kan je het spel alleen maar via taakbeheer afsluiten. Toch al best vaak gehad. Dat mag er van mij ook wel uit bij een evt. update.
Gisteren de hele dag tentamens geleerd, dan wil je `s avonds even ontspannen, lekker knallen, lukt niet.
Ik ga dalijk weer tentamens leren, dan wil je van te voren nog even ontspannen, lukt niet. Het is gewoon zwaar frustrerend, en dan lucht klagen wel enigszins op, vind ik.
Ik heb ook nog iets inhoudelijks btw, als je via Play Now een server wil zoeken, dan blijft hij hier vaak hangen bij "Please Wait", en kan je het spel alleen maar via taakbeheer afsluiten. Toch al best vaak gehad. Dat mag er van mij ook wel uit bij een evt. update.
Documenten --> BFBC2 --> Settings.iniWaar kun je je FoV veranderen? Ik kan het bestand settings.ini nergens vinden in mijn Battlefield map!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 88911 op 08-03-2010 12:32 ]
Dat zijn idd de vette rondes. Arica Harbour vind ik wel een vette map btw.cheiron schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:12:
[...]
Dat is wel zoals het vaak gaat inderdaad, al lijkt het wel al minder te worden (PS3). Al blijft het frustrerend om te zien dat je een mcom station armed en niemand van je team doet ook maar enige moeite om hem te defenden... Ach, daar staan genoeg mooie potjes tegenover.
Gisteren bijvoorbeeld op Arica harbour; eerste twee objectives hadden de attackers heel snel, waarna de game langzaam richting de defenders kantelde. Lange pot, hoop actie; heerlijk.
Ik vind die jungle mappen met die blackhawks ook wel vet. Als daar wat skilled gasten daar inzitten wordt echt de hele map met de grond gelijk gemaakt.
Valt me trouwens op dat er nog bestwel aardig wordt samengewerkt over het algemeen.
PSN: Geengrenzuh
let op, BC2 FOV setting is de verticale FOV... gebruik anders deze calc ffSafaci schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:40:
@ Pascallio
Bedankt! ik keek bij de verkeerde map!watvoor fov hebben jullie?
http://rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php
Als ik het dus goed begrijp gebruik je in de settings.ini een fov van: 65 als je een schermresolutie hebt van: 1680X1050?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
zeg, moet jij niet opletten tijdens je cursus? ;-)Donnie schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:46:
Als ik het dus goed begrijp gebruik je in de settings.ini een fov van: 65 als je een schermresolutie hebt van: 1680X1050?
check ff officiele forum, daar staat een post met zeer goed uitleg! -> http://forums.electronica...v-comparison-screens.html
[ Voor 13% gewijzigd door roodbwoy op 08-03-2010 12:48 ]
nou voor mensen met een aardig gelijke specs van mij laptop goed nieuws,
werkt perfect @ 1024x768 op Mid
werkt perfect @ 1024x768 op Mid
Maar een hogere FOV zorgt er voor dat je target kleiner is op je scherm en maakt het mikken weer lastiger.
Dit is dus wat anders dan je eigen PB updaten zoals hij vermeld. Dat updaten moeten de beheerders van de servers namelijk doen.ChojinZ schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:29:
[...]
Volgens mij klopt dat niet. Kheb gister een aantal servers uit mijn favorite lijstje geprobeerd en kreeg meteen de melding. Vervolgens een pb update gedaan. Maar exact dezelfde melding verscheen weer. Ik heb dus met 2 verschillende pb versie's ingelogd op dezelfde servers. Toch bleef ik de foutmelding krijgen.
En als jou verhaal wel klopt, dan nog hadden ze dit kunnen verkomen door de update uitvoerig te testen. Blijkbaar liep er al iets niet goed, anders kom je ook niet met een update. En als je dan met een update komt, test deze dan uitvoerig.
Als ze het spel hadden uitgesteld en de maand hadden gebruikt om nog het eea te testen had de update wellicht nooit hoeven komen en hadden deze problemen niet gespeeld.
Drukte op de server vind ik trouwens ook een non-argument. Daar houd je als ontwikkelaar zijnde rekening mee tijdens de release....
Conclusie de servers in jouw Favorieten zijn nog niet geupdated zoals vermeld werd probeer eens een andere
Zit nu op 80% met de download (steam) moest genoodzaakt 7 uurtjes offline ik wil de final eindelijk draaien en RANKENNNN heb wat in te halen op jullie allemaal
[ Voor 4% gewijzigd door JT888 op 08-03-2010 13:18 ]
Is dat zo? Nog niet echt gemerkt, speel nu met een FOV van ik dacht 65 of 75. Wereld van verschil, werd namelijk erg claustrofobisch in de beta toen het nog niet kon, had het gevoel dat ik rond rende met oogkleppen (of een hoofddoek)Tsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:11:
Maar een hogere FOV zorgt er voor dat je target kleiner is op je scherm en maakt het mikken weer lastiger.
Interessante materie 
Heb mezelf eigenlijk nooit gestoord aan de default FOV in games, maar dat is misschien omdat ik niet wist dat het beter ingesteld kan worden.
Zelf draai ik op een resolutie van 1920x1200, dus ik ga vanavond eens wat experimenteren met die FOV settings.
Heb mezelf eigenlijk nooit gestoord aan de default FOV in games, maar dat is misschien omdat ik niet wist dat het beter ingesteld kan worden.
Zelf draai ik op een resolutie van 1920x1200, dus ik ga vanavond eens wat experimenteren met die FOV settings.
Als ik dit zo zie wel. Allemaal van dezelfde positie.

Is natuurlijk ook wel een logisch gevolg, maar maakt het wel lastiger.
Deze is ook wel leuk, zie je het verschil echt goed.

FOV van 55 binnen dat van 200.

Is natuurlijk ook wel een logisch gevolg, maar maakt het wel lastiger.
Deze is ook wel leuk, zie je het verschil echt goed.

FOV van 55 binnen dat van 200.
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 08-03-2010 13:19 ]
Off topic: Weet iemand nog hoe dat half gebogen ronde scherm heet van NEC was een proto type geloof ik.
Dat zou een hele vette monitor zijn voor deze game
dan heb je maar 1 scherm ipv 3 nodig.
Dat zou een hele vette monitor zijn voor deze game
[ Voor 44% gewijzigd door JT888 op 08-03-2010 13:27 ]
Ik heb nu ook maar 1 scherm nodig hoorJT888 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:21:
Off topic: Weet iemand nog hoe dat half gebogen ronde scherm heet van NEC was een proto type geloof ik.
Dat zou een hele vette monitor zijn voor deze gamedan heb je maar 1 scherm ipv 3 nodig.
Dat is de CRV43.
Quote:JT888 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:14:
[...]
[...]
Dit is dus wat anders dan je eigen PB updaten zoals hij vermeld. Dat updaten moeten de beheerders van de servers namelijk doen.
Conclusie de servers in jouw Favorieten zijn nog niet geupdated zoals vermeld werd probeer eens een andere
Zit nu op 80% met de download (steam) moest genoodzaakt 7 uurtjes offline ik wil de final eindelijk draaien en RANKENNNN heb wat in te halen op jullie allemaal
Sommige servers hadden zichzelf nog niet geupdate en als jou pb dus was geupdate dan werd je uit de niet geupdate servers gekicked
En dat was dus niet gebeurd. In eerste instantie was mijn pb helemaal niet ge-update! Die update heb ik pas later gedaan om het probleem te verhelpen.
Meerdere servers heb ik overigens ook geprobeerd. Zeker een stuk of 20 (want ja, buiten de instabiliteit is het wel een cool spel wat ik meteen wilde spelen
Maargoed, ik zal er straks nog eens naar kijken...
Zijn er ook al legale config files gemaakt waarin je fov en binds kan aanpassen zoals in MW2? Geen hacks dus.
Behalve dan deze: http://ohlawl.com/liseda.html
Maar dat is niet echt een echte CFG file.
Behalve dan deze: http://ohlawl.com/liseda.html
Maar dat is niet echt een echte CFG file.
Alle vragen hebben een antwoord
Kunnen al die
'ik heb mn resolutie op zo en zo met die cpu en gpu'
'punkbuster...'
'lag...'
probleem posts nu eindelijk naar het juiste forum? Zie ook de topic-waarschuwing....
'ik heb mn resolutie op zo en zo met die cpu en gpu'
'punkbuster...'
'lag...'
probleem posts nu eindelijk naar het juiste forum? Zie ook de topic-waarschuwing....
Mijn friends list werkt trouwens niet? Heb al een paar mensen geinvite en deze hebben mij al een invite gestuurt maar ik zie niets
Wel apart trouwens, hoe langer je speelt hoe sneller de levels lijken te gaan. Je hebt wel wat meer punten nodig maar op een gegeven moment stromen de gouden medailles binnen en heb je dus ziek veel punten steeds. Paar keer 5000 punten en whopla. Zelfde met die badges die 5000 punten opleveren.
volgens mij is het ook de bedoeling dat je er steeds beter in wordtTsurany schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:52:
Wel apart trouwens, hoe langer je speelt hoe sneller de levels lijken te gaan. Je hebt wel wat meer punten nodig maar op een gegeven moment stromen de gouden medailles binnen en heb je dus ziek veel punten steeds. Paar keer 5000 punten en whopla. Zelfde met die badges die 5000 punten opleveren.
Ik heb BC2 op een Intel Postville SSD staan en ik kan je vertellen dat zelfs met SSD hij belabberde laadtijden haalt. Ik hem hem helaas nog niet geprobeerd zonder SSD, misschien dat ik vanavond dat kan testen. Ik denk dat dit eerder aan BC2 ligt dan aan de SSD, MW2 start een map in een zucht op, maar BC2 heeft daarentegen toch wel wat grotere mappen. Ik hoop niet dat het voor normale HDD bezitters nog slechter isErA schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:04:
Ok , de knoop is doorgehakt. Speciaal voor BC2 ga ik een SSD in huis halen.
Raar, ik ben per map toch niet langer dan 7/8 seconden bezig voor het laden van een map. Ook op SSD overigens.siknu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:08:
[...]
Ik heb BC2 op een Intel Postville SSD staan en ik kan je vertellen dat zelfs met SSD hij belabberde laadtijden haalt. Ik hem hem helaas nog niet geprobeerd zonder SSD, misschien dat ik vanavond dat kan testen. Ik denk dat dit eerder aan BC2 ligt dan aan de SSD, MW2 start een map in een zucht op, maar BC2 heeft daarentegen toch wel wat grotere mappen. Ik hoop niet dat het voor normale HDD bezitters nog slechter is
ik moet zeggen dat er altijd al een helehoop mensen aan het spelen zijn voordat ik de map bereiksiknu schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:08:
[...]
Ik heb BC2 op een Intel Postville SSD staan en ik kan je vertellen dat zelfs met SSD hij belabberde laadtijden haalt. Ik hem hem helaas nog niet geprobeerd zonder SSD, misschien dat ik vanavond dat kan testen. Ik denk dat dit eerder aan BC2 ligt dan aan de SSD, MW2 start een map in een zucht op, maar BC2 heeft daarentegen toch wel wat grotere mappen. Ik hoop niet dat het voor normale HDD bezitters nog slechter is
intel quadcore q9450 @ 3.2 8GB ram ati crossfireX 4870 en intel postville
niet echt het nieuwste maar zeker niet slecht. snap het niet helemaal aangezien bij mw2 ik altijd waiting for connection krijg omdat de host nog niet klaar is met laden.
ag ja ik ben al tevreden als ik de map eenmaal aan het laden ben
EDIT:
ik bedenk me nu dat het laden van de map volgens mij niet het probleem is. maar er staat dan altijd nog steeds UPDATING.... en dat duurt lang
[ Voor 7% gewijzigd door Proxx op 08-03-2010 14:26 ]
**Zijn er ook nog servers waar ik wel kan spelen zonder gekicked te worden omdat ik een admin own**
Bah, heb 5 servers gehad vandaag, 5 keer gekickt...
Btw, iemand bij mij in het team heeft en die heeft binnen 10 seconden een map geladen. (Intel Postville, geen flauw idee wat overige specs zijn). Dus het kan wel...
Btw, iemand bij mij in het team heeft en die heeft binnen 10 seconden een map geladen. (Intel Postville, geen flauw idee wat overige specs zijn). Dus het kan wel...
Volgens mij ben ik, op de PS3, altijd in een seconde of 10 tot 15 een map binnen. Dat is gelijkertijd met vrijwel alle andere spelers
Er schijnt iets aan de hand te zijn met de ATI videokaarten wat het blijkbaar veroorzaakt:
seems it's a known ATi issue with DX 11 cards
I've been having the same problem with a 4870 1GB card, but I
have a solution!
Running the game in DirectX 9 removes the shaders and reduced my load
times by 66%.
In your documents folder there
is a file called "settings.ini", change the line that says
dxversion=auto to dxversion=9. It doesn't look as nice but it
should work till an ATI fix comes down the line.
Ongeveer net genoeg tijd om mn nieuwe badges, unlocks en stats te bewonderen!AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:23:
Volgens mij ben ik, op de PS3, altijd in een seconde of 10 tot 15 een map binnen. Dat is gelijkertijd met vrijwel alle andere spelers
PSN: Geengrenzuh
Dat vindt ik ook niet gek, toch allemaal (ongeveer) dezelfde hardware.AllSeeyinEye schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:23:
Ik heb trouwens geen last meer van disconnects en zo, en het lijkt wel of de server browser ook wat beter reageerd.
Heb net voor mijn assault klasse de AN-94 geunlocked, hier speelde ik in de singleplayer ook bijna alleen maar mee.
Echt fijn wapen is dat, klinkt lekker, heerlijk precies door de burst-mode en met 4x optisch leg je zonder problemen tegenstanders neer van een behoorlijke afstand.
Ik ga weer snel verder.
Anoniem: 135756
Ik denk overigens niet dat het laden van de map het enige is wat de vertragende factor is vanaf het moment dat je de map aanklikt tot het moment dat je kan spawnen. Er zullen ook zaken gesynced moeten worden tussen client en server waarop je mag wachten.Hathor schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:20:
[...]
Raar, ik ben per map toch niet langer dan 7/8 seconden bezig voor het laden van een map. Ook op SSD overigens.
Geen problemen mee, heb er al een stuk of vijf toegevoegd.asskicker2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:51:
Mijn friends list werkt trouwens niet? Heb al een paar mensen geinvite en deze hebben mij al een invite gestuurt maar ik zie niets
Maar hij werkt nog niet optimaal, ik zie niet iedereen als ingame staan(oranje cirkeltje) ook al zijn ze dat wel.
Vrienden van mij hebben hier ook last van, beetje lastig dat je niet kan zien in welke server ze zitten.
Je kan trouwens wel gewoon joinen ook al staan ze als offline in je friendslist.
We kunnen verder posten in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 6
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 08-03-2010 14:47 ]
Whehe.. ze hadden jou gisteren ook gekicked van de Peak A Boo clan server toch? Waarom eigenlijk? Ik zag dat je een hoge k/d ratio had, maar is dat een reden om je te kicken?Lukosje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:21:
**Zijn er ook nog servers waar ik wel kan spelen zonder gekicked te worden omdat ik een admin own**
Was je aan het bunnyhoppen?
Ik had een hoge KDR, ik ging gewoon lekker, ik ownde die pab.gran ofzo gewoon een aantal keer en daarna was het pats boem weg. Ik joinde opnieuw en werd meteen weer gekicked. Leuke server is het dan...jagermeister schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:59:
[...]
Whehe.. ze hadden jou gisteren ook gekicked van de Peak A Boo clan server toch? Waarom eigenlijk? Ik zag dat je een hoge k/d ratio had, maar is dat een reden om je te kicken?
Was je aan het bunnyhoppen?
Bunnyhoppen doe ik niet aan omdat het tog geen zin heeft in dit spel...
never mind

[ Voor 91% gewijzigd door duiveltje666 op 08-03-2010 17:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.