Toon posts:

Battlefield 3 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 71.852 views sinds 30-01-2008

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Hier trouwens een ander gameplay filmpje, plus een stuk over het schakelen tussen dag en nacht in de engine:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hi257YTnXsM]

[Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 04-03-2011 19:01]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:42

beany

Meeheheheheh

Paar interessante dingen in die video:

- Flashlight op je wapen
- Kruipen door ventilatiesysteem
- Je ziet je benen!(heel vaak zie je dat niet, CoD bv)

En dat instortende gebouw is wel gaaf :D

[Voor 12% gewijzigd door beany op 04-03-2011 16:26]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:44
De animaties hebben ze heel goed voor elkaar, lekker soepel en vloeiend.

Anoniem: 274511

De omgevingen/stad kende we al, maar zeker vet om de nieuwe mogelijkheden te zien.
Ga het zeker nog eens tig keer bekijken, vooral het laatste shots. Die zien er bruut uit!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

-Mike- schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:32:
Gezocht maar ik kan niet vinden wat je hiermee bedoeld. Zou je het kunnen toelichten, ben namelijk erg benieuwd.
lredev in "Battlefield 3" <= Wake Island is tegenwoordig meer water dan land ;)
Overigens was ik altijd wel een fan van nachtgames in BF2, heerlijk lekker sneaken met een nachtkijker op je hoofd.
In BF2:SF was het wel redelijk leuk, maar had beter gekund inderdaad.

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• beany
  • Laatst online: 08:42

beany

Meeheheheheh

Filmpje is alweer pleite!

Ben benieuwd naar multiplayer beelden. Ik vind de SP vaak alleen maar een opwarmertje voor de MP.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Damn, zag het filmpje op de frontpage. Dit spel ziet er echt epic uit :D

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik kan ook neit wachten op de MP beelden, daarvoor koop je BF natuurlijk.
Iemand nog een ander linkje voor de beelden kan hem nergens meer vinden

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
YouTube: Battlefield 3 Off_Screen GamePlay GDC 2011

Dit is een video opgenomen met cam. Damn, BF3 ziet er zo goed uit! Vooral het schieten, belichting etc Ik zag ook paar dingen voorbijkomen zoals rijden in een tank en vliegen!

Ik neem aan dat deze video als deel 2 binnenkort word gereleased in HD?

[Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 04-03-2011 18:06]

• The Great HooD
Gruwelijk, echt gruwelijk, mensen weten die game wel te hypen, DAMN!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Dat vliegtuig vloog te hard volgens mij. Ze gaven al aan dat zo'n toestel met mach2 in 0.2 sec een van de maps over is en daarom minder hard vliegt. Zou kunnen dat ze voor het effect af en toe wat sjoemelen in die filmpjes. (De map in kwestie moet wel een kleine zijn geweest: 137,2 meter)

[Voor 21% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 04-03-2011 18:47]

God morks in wysterious ways.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-05 14:58
Jammer dat alle filmpjes gelijk verwijdert zijn en ik ze niet gezien heb :(

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-05 14:58
Ziet er goed uit!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik ga niet snel mee in hypes maar dit ziet er echt geweldig uit. Grafisch echt een stuk beter dan bijvoorbeeld bc2.

https://www.vrij-links.nl/

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 12:36
Erg gaaf,benieuwd of ze deze laten zien of een andere de 16e.

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 18:04
Heb het gevoel dat je als gamer de ENIGE bent die schiet :D

• Relief2009
icn schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:37:
Erg gaaf,benieuwd of ze deze laten zien of een andere de 16e.
Ik denk deze, omdat ze wel erg actief bezig zijn met verwijderen van video's.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Wauw, filmpjes zien er erg mooi uit. Eindelijk weer een beetje next-gen graphics :) Vooral de lichteffecten van een explosie op de omringende gebouwen ziet er erg realistisch uit!

Waar ik wel bang voor ben is dat het een soort call of duty wordt... Oftewel: veel close-quarter combat, kleine maps, veel scripted events (single player), weinig voertuigen, en erg arcade... Wat dat betreft vond ik BC en BC2 al véél minder leuk dan BF2, omdat die games nóg meer casual waren dan BF2 zelf.

• nero355

nero355

pingkiller schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:30:
Ik ga niet snel mee in hypes maar dit ziet er echt geweldig uit. Grafisch echt een stuk beter dan bijvoorbeeld bc2.
Graphics en alles zal wel, maar wat mij opvalt is dat die guns ongeveer hetzelfde als in BF2 schieten en nog steeds net zo veel of beter gezegd weinig raken/damage doen :/

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
Vind ik knap dat jij dat nu al kan zien...

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• nero355

nero355

Rynji schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:01:
Vind ik knap dat jij dat nu al kan zien...
NOFI maar ik vind het echt raar als je dat niet kan zien : Dan heb je of niet opgelet of moet je nog eens BF2 opstarten !!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
Er zijn nog maar 2 korte filmpjes (die ook nog eens singleplayer zijn) en op basis daarvan zeg jij dat ze weinig damage doen en hetzelfde schieten, vind ik toch een beetje te snel uitgesproken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• icn
  • Laatst online: 29-05 12:36
Dit is allemaal nog pre alpha footage,en er staan nog 8 maanden ontwikkeling voor de boeg,maar wat ze laten zien is wel gaaf,dit gaat wel de knaller worden van 2011/2012 _/-\o_

• vayana
  • Laatst online: 20-12-2021
ik vin alles best zolang:
a: een degelijke anti-hack engine achter zit
b: er eindelijk eens wat aan die belachelijke netcode gedaan is (lag-ellende in bf series is echt waardeloos)
Ik vind echt dat ze ZELF voor de servers moeten zorgen, en geen kansloze bedrijven games laten hosten waarvan de server overbelast word en alles en iedereen meters verschiet.
Ik betaal liever €10 per maand voor een uitstekend onderhouden server zonder hackers en regelmatige updates, dan €0 en je moet maar hopen dat alles weer goed komt.
c: de maps en teams voor de multiplayer een goede balance krijgen.
Een aantal maps van BFBC2-vietnam slaan echt kant nog wal. En ook teambalance is 9 van de 10 potjes heel ver te zoeken. Óf je zit in het winnende team en walst ronde na ronde over de vijand heen alsof het niks is, óf je team word ronde na ronde alleen maar gepowned.

• Relief2009
nero355 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:04:
[...]

NOFI maar ik vind het echt raar als je dat niet kan zien : Dan heb je of niet opgelet of moet je nog eens BF2 opstarten !!
De makers hadden al aangegeven dat vele zaken dummy's waren. Ze zijn daar puur gezet om de kracht van het spel te tonen. Er word nog hard gewerkt aan de AI, wapens etc.

• jagermeister
  • Laatst online: 31-03 22:45

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ook mooi om te zien dat je nu eindelijk eens op een realistische manier in een voertuig stapt. (moment in filmpje dat ie achter die mounted gun op die pick up stapt).

Hoop dat ze dat bij alle voertuigen een beetje realistischer hebben gemaakt. Dat voertuig in of uit teleporten mag weleens afgelopen zijn. Hoewel het misschien funest is voor de snelle acties.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind het er mooi en veelbelovend uitzien. Ben geen BF fan maar dit ziet er erg goed. Iig niet zo'n domper als Crysis 2.

E: nouja, dit kan natuurlijk ook nog falen, als er zulke connectieproblemen komen als in de demo van Crysis 2 is het een no-go.

[Voor 35% gewijzigd door Thomas op 05-03-2011 11:32]

• jagermeister
  • Laatst online: 31-03 22:45

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Thomasthomas schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:31:
Vind het er mooi en veelbelovend uitzien. Ben geen BF fan maar dit ziet er erg goed. Iig niet zo'n domper als Crysis 2.

E: nouja, dit kan natuurlijk ook nog falen, als er zulke connectieproblemen komen als in de demo van Crysis 2 is het een no-go.
Verwacht in den beginne in ieder geval een crappy serverbrowser ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05 19:07
nero355 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:57:
[...]

Graphics en alles zal wel, maar wat mij opvalt is dat die guns ongeveer hetzelfde als in BF2 schieten en nog steeds net zo veel of beter gezegd weinig raken/damage doen :/
Hilarisch _/-\o_

Dat je dit kan zien uit een SP filmpje met Alpha footage. Daar moet je iets mee gaan doen! :9~

Even serieus;
Hoe kan jij in hemelsnaam zien of de wapens veel damage doen? Ze gaan niet de hardcore kant op, het moet speelbaar blijven. Ze hebben een HC mode erin zitten voor de mensen die dat leuker vinden.

Wacht eerst even op wat meer beeldmateriaal. En beter, wacht tot je het zelf hebt gespeeld of tot er uitgebreidere reviews zijn O-)

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 23:00
Dit spel ziet er ZO goed uit, het realisme spat ervan af ik heb genoten van de gameplay trailers.. kan niet wachten.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 10:22
madderakker, dat scheurende asfalt en dat gebouw wat even naar beneden komt zetten :P

ik ben heel benieuwd wat deze game van onze pc's gaat verlangen :')

• Wizz15
Ben blij te horen dat Dice niet luistert naar 'voorspellingen' en suggesties van de grootste CoD spelers van Machinima...

Edit: Bekijk deze video's alleen als je een sterke maag hebt, het is vrij makkelijk om gefrustreerd te raken om de dingen die Wings of Redemption voorstelt ;)
zh1nt0: Wings of redemption.. you have no idea :)
Demize99: The only thing worse than being asked to do the impossible is being asked to do the retarded.
Beide tweets zijn reacties op deze video van Wings of Redemption:

Let vooral op de suggestie om geen vlaggen/basissen of squads in BF3 te stoppen.

Dan is er nog WoodysGamertag, die ook wat te zeggen heeft over BF3.

Ook hier: let op de aanbeveling om de maps kleiner te maken.

Beide heren hadden duidelijk hun Call of Duty bril nog op toen ze naar de BF3 gameplay keken :P Ben blij dat Dice laat merken dat ze niet open staan voor zulke suggesties ;)

[Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 05-03-2011 14:11]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

partyondude schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:41:
madderakker, dat scheurende asfalt en dat gebouw wat even naar beneden komt zetten :P

ik ben heel benieuwd wat deze game van onze pc's gaat verlangen :')
Frostbite 1.5 ziet er ook al heel goed uit, en is zeer goed geoptimaliseerd. Ik merk tussen MoH2010 maxed op 1080p geen verschil in FPS met CSS met de Source engine. Als Frostbite 2 ook zo goed geoptimaliseerd is denk ik dat je met een huidige mid-end game kaart of high end gamekaart van de vorige generatie, en een redelijke processor (ik denk dat je het best gewoon een i5 750 of iets vergelijkbaars of beter kan hebben, dan vormt je CPU in ieder geval geen bottleneck) het spel gewoon kan maxen.

Ziet er ongelofelijk goed uit, ik ben heel erg teleurgesteld in Crysis 2 (de demo, heb de "beta" niet gedownload), dit zou dat goed kunnen maken. Ik kijk tijden uit naar Crysis 2, en dan is het helemaal ver-CoD, de performance is bagger (Crysis 1, en zelfs Metro 2033, welke beiden superieur zijn aan de graphics van Crysis 2, en niet bekend staan om hun lage systeemeisen, draaien stukken beter), de servers slecht, etc. Het zou goed kunnen dat Crytek, één van de weinige developers die PC gaming nog recht aan doet/deed, onder druk van EA verandert in een slechts op winst gericht bedrijf.

Aangezien ik MoH2010 heb gekocht heb ik ook toegang tot de beta van BF3, vraag me af wanneer die komt (zal nog een tijdje duren, maar goed). Hoewel MoH verre van perfect is, is het wel een no-nonsene shooter, dat meen ik nu terug te zien in BF3. Realistische animaties, bewegingen, nu kan je zelfs je ook je lichaam zien, daar ben ik een groot voorstander van, en minimale HUD, net als bij MoH. Dat speelt fijn, ik hoef niet consant tips, mission objectives, een grote minimap e.d. in beeld zien zoals bij CoD en nu dus ook Crysis 2, dat verpest de hele experience.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05 19:07
Wizz15 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:51:
Ben blij te horen dat Dice niet luistert naar 'voorspellingen' en suggesties van de grootste CoD spelers van Machinima...

Edit: Bekijk deze video's alleen als je een sterke maag hebt, het is vrij makkelijk om gefrustreerd te raken om de dingen die Wings of Redemption voorstelt ;)

[...]

[...]

Beide heren hadden duidelijk hun Call of Duty bril nog op toen ze naar de BF3 gameplay keken :P Ben blij dat Dice laat merken dat ze niet open staan voor zulke suggesties ;)
Pfff, wat een commentaar;

I don't like gigantic maps, you have to walk all the way to the flags or the action.

Hebben zij BF uberhaupt weleens gespeeld? Jeeps, hallo?

• partyondude
Thomasthomas schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:00:
[...]

Frostbite 1.5 ziet er ook al heel goed uit, en is zeer goed geoptimaliseerd. Ik merk tussen MoH2010 maxed op 1080p geen verschil in FPS met CSS met de Source engine. Als Frostbite 2 ook zo goed geoptimaliseerd is denk ik dat je met een huidige mid-end game kaart of high end gamekaart van de vorige generatie, en een redelijke processor (ik denk dat je het best gewoon een i5 750 of iets vergelijkbaars of beter kan hebben, dan vormt je CPU in ieder geval geen bottleneck) het spel gewoon kan maxen.

Ziet er ongelofelijk goed uit, ik ben heel erg teleurgesteld in Crysis 2 (de demo, heb de "beta" niet gedownload), dit zou dat goed kunnen maken. Ik kijk tijden uit naar Crysis 2, en dan is het helemaal ver-CoD, de performance is bagger (Crysis 1, en zelfs Metro 2033, welke beiden superieur zijn aan de graphics van Crysis 2, en niet bekend staan om hun lage systeemeisen, draaien stukken beter), de servers slecht, etc. Het zou goed kunnen dat Crytek, één van de weinige developers die PC gaming nog recht aan doet/deed, onder druk van EA verandert in een slechts op winst gericht bedrijf.

Aangezien ik MoH2010 heb gekocht heb ik ook toegang tot de beta van BF3, vraag me af wanneer die komt (zal nog een tijdje duren, maar goed). Hoewel MoH verre van perfect is, is het wel een no-nonsene shooter, dat meen ik nu terug te zien in BF3. Realistische animaties, bewegingen, nu kan je zelfs je ook je lichaam zien, daar ben ik een groot voorstander van, en minimale HUD, net als bij MoH. Dat speelt fijn, ik hoef niet consant tips, mission objectives, een grote minimap e.d. in beeld zien zoals bij CoD en nu dus ook Crysis 2, dat verpest de hele experience.
Ik maak nu nog hier gebruik van en hoop daar toch een eind mee te komen, processor is overgeclockt tot 3.0:

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Syncmaster XL2370€ 149,-€ 149,-
1Asus P5E Deluxe€ 0,-€ 0,-
1Scythe Mugen€ 0,-€ 0,-
1Intel Core 2 Duo E8400€ 136,70€ 136,70
1Seasonic M12II 520W€ 69,-€ 69,-
1Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2C1 80GB€ 138,45€ 138,45
1Sapphire HD5870 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition)€ 283,90€ 283,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 777,05

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zet er een quad core in en je frames verdubbelen

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 18:04
brilsmurfffje schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:37:
zet er een quad core in en je frames verdubbelen
Bron?

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:33
partyondude schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:23:
[...]

Ik maak nu nog hier gebruik van en hoop daar toch een eind mee te komen, processor is overgeclockt tot 3.0:
De E8400 draait standaard al op 3 Ghz ?

• partyondude
Wat is een populaire 775 quad core waarmee ik nog even vooruit kan dan? De 9550 zeker?

Foutje, E8400 draait op 3.85 per core 8)7

[Voor 30% gewijzigd door partyondude op 05-03-2011 16:11]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Uit eigen ervaring met Bad Company 2: 1280x800 met alles op low:

E6600@3ghz (dual core) + HD3870 = ~30-90 fps
E6600@3ghz + HD6850 = ~50-90 fps
x4 955 @stock (quad core) +HD6850 = ~85-120fps

Als je de resolutie + setting verhoogt wordt het gat nog groter uiteraard. De Frostbite 1.5 engine maakt gretig gebruik van quad cores, denk dat de FB2 engine dat ook wel gaat doen :)
Thomasthomas schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:39:
Als ik Partyondude was zou ik het gewoon even aankijken. Als je alleen voor BF3 zou willen upgraden dan zou ik gewoon wachten tot het uit is.
Dat zeker als je ook nog rekening houdt met prijsdalingen en nieuwe hardware die dan uit is :)

[Voor 29% gewijzigd door Gundogan op 05-03-2011 16:53]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Gundogan schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:53:
[...]

Uit eigen ervaring met Bad Company 2: 1280x800 met alles op low:

E6600@3ghz (dual core) + HD3870 = ~30-90 fps
E6600@3ghz + HD6850 = ~50-90 fps
x4 955 @stock (quad core) +HD6850 = ~85-120fps

Als je de resolutie + setting verhoogt wordt het gat nog groter uiteraard. De Frostbite 1.5 engine maakt gretig gebruik van quad cores, denk dat de FB2 engine dat ook wel gaat doen :)
Als ik Partyondude was zou ik het gewoon even aankijken. Als je alleen voor BF3 zou willen upgraden dan zou ik gewoon wachten tot het uit is.

• Wizz15
StealthyPeanut schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:53:
[...]

Pfff, wat een commentaar;

I don't like gigantic maps, you have to walk all the way to the flags or the action.

Hebben zij BF uberhaupt weleens gespeeld? Jeeps, hallo?
Naar eigen zeggen is Wings of Redemption een Battlefield-veteraan. Hij zou blijkbaar een PC speler zijn geweest en onder andere BF2 hebben gespeeld.

Ik vrees dat hij Battlefield toch niet helemaal begrepen heeft en het wellicht wat langer had moeten spelen :+

Wil je je echt ergeren, dan raad ik je aan om ook zijn video 'XBOX vs PS3 vs PC' te kijken, waarin hij eigenhandig de hele PS3 en PC community tegen hem weet te keren :X

Ik weet niet of hij de beste trol is die internet ooit heeft gekend, of gewoon ontzettend onwetend in heel veel gebieden.

[Voor 20% gewijzigd door Wizz15 op 05-03-2011 17:19]

• partyondude
Thomasthomas schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:39:
[...]

Is inderdaad het beste voor nu. Ik zie dat de 9550 een erg populaire processor is, maar die kost ook gewoon nog ff €215,- 8)7

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 14:08

DrumandBass

Less is more!

[...]

[...]

Beide tweets zijn reacties op deze video van Wings of Redemption:
[video]

Let vooral op de suggestie om geen vlaggen/basissen of squads in BF3 te stoppen.

[video]

Suggesties!? Wat een figuren...

Het zijn gewoon totaal andere games, en ook de spelers zijn van een ander typen. Laat het gewoon zoals het is BF hoeft niet op CoD te lijken en anders om ook niet. :o
Je hebt gelijk de agressie vliegt hier de pan uit na het beluisteren van hun comments

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zit te denken om deze maar op PC te kopen aangezien ik geen zin heb in een 30 frames gekapte game op mijn XBOX360. Het enige probleem is dat ik voor geen meter mijn keyboard kan gebruiken voor FPS.

Heeft iemand nog tips om dit een beetje aan te leren want gewoon proberen werkt bij mij voor geen meter. (ik kan nauwelijks door een deur lopen op PC na twee weken CoD 2 op pc gespeeld te hebben) :F

PS: WoR is een idioot. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ben er wel sceptisch over.
EA geeft aan dat dit ECHT een PC shooter zal zijn, en niet een middenin mix ervan.
En sowieso geen port.
Als het puur PC is, dan is het op een console niet speelbaar meer.
Dus wordt het vliegen wel zo mooi als in BF 1942?
Daar was een joystick niet verkeerd.
En zijn de menu's niet ongelooflijk lomp nu?
Ik geloof niet dat ze voor de console een aparte interface ontwikkelen?
En krijgen we modtools, of krijgen we DLC?

...

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
DanielWW2 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:36:
Ik zit te denken om deze maar op PC te kopen aangezien ik geen zin heb in een 30 frames gekapte game op mijn XBOX360. Het enige probleem is dat ik voor geen meter mijn keyboard kan gebruiken voor FPS.

Heeft iemand nog tips om dit een beetje aan te leren want gewoon proberen werkt bij mij voor geen meter. (ik kan nauwelijks door een deur lopen op PC na twee weken CoD 2 op pc gespeeld te hebben) :F

PS: WoR is een idioot. :P
Gewoon A,S,D,W gebruiken en met de muis de rest.
Ik zou springen met scrollen naar onder.
En bukken met C, Z voor liggen.
R voor reload.
Dan heb je de meest voorkomende acties hands-on.

[Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 05-03-2011 18:32]

...

Anoniem: 230001

Lol, ik kan juist geen controller gebruiken bij shooters en speel daarom shooters op de PC. Zou sowieso ook niets anders willen.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26
DanielWW2 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:36:
Wat je ook kunt doen is een 8 of 10 knops muisje aanschaffen met 6 tot 8 programmeerbare knoppen.
Dan kun je de voor jou belangrijkste functies onder de muisknoppen zetten zoals bijvoorbeeld: sprint, reload, crouch, prone, grenade, knife, pistol, etcetera.

Met de toetsenbord gebruik je dan bijvoorbeeld enkel W,S,A,D en de spatiebalk en eventueel wat buttons die niet meer op je muis kwijt komt.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05 21:47

Compizfox

Bait for wenchmarks

Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:13:
Lol, ik kan juist geen controller gebruiken bij shooters en speel daarom shooters op de PC. Zou sowieso ook niets anders willen.
Heb ik ook.

Het is maar net wat je gewend bent. Heb wel eens (voor het eerst ;)) een controller van de PS3 in m'n hand gehad bij een shooter, en ik kon er serieus geen fuck van. Ik draaide een stukkie aan de stick en whooow, toen keek ik ineens helemaal naar boven :P

Met WASD ben ik juist wel goed. Is ook helemaal niet moeilijk lijkt mij, werkt precies hetzelfde als de left stick bij de consoles toch?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Indy91 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:19:
[...]

Wat je ook kunt doen is een 8 of 10 knops muisje aanschaffen met 6 tot 8 programmeerbare knoppen.
Dan kun je de voor jou belangrijkste functies onder de muisknoppen zetten zoals bijvoorbeeld: sprint, reload, crouch, prone, grenade, knife, pistol, etcetera.

Met de toetsenbord gebruik je dan bijvoorbeeld enkel W,S,A,D en de spatiebalk en eventueel wat buttons die niet meer op je muis kwijt komt.
Dat is wel een goede. Daar ga ik eens naar kijken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355

nero355

Compizfox schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:35:
Het is maar net wat je gewend bent. Heb wel eens (voor het eerst ;)) een controller van de PS3 in m'n hand gehad bij een shooter, en ik kon er serieus geen fuck van. Ik draaide een stukkie aan de stick en whooow, toen keek ik ineens helemaal naar boven :P
Grappig genoeg ging dat best goed na een half uurtje spelen of zo in CoD:MW2 (geloof ik... i.i.g. een CoD deel van de laatste 3 of zo) terwijl ik eigenlijk nooit voor een console zou kiezen als er ook een PC naast staat :+ :$
Er waren wel wat "LOL dit zou zooo easy zijn met een muis!" momenten, maar voor de rest viel het eigenlijk wel mee :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 28-04 17:23

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Edit: Bekijk deze video's alleen als je een sterke maag hebt, het is vrij makkelijk om gefrustreerd te raken om de dingen die Wings of Redemption

[video]

De mannen zijn gekken. "you're not gonna beat the top competitor by offering something different, you beat them by copying them and be better", vandaar dat al die copycats snel verlaten worden... Echt, juist frisse wind vangt spelers, het BF principe geeft spelers gewoon zoveel meer dan dom rondrennen in een arena...

Maar ik nam hem na zijn verhaal rond killtrain en healmechanisme niet meer serieus, als PC gaming sterft ligt het aan dit soort gamers...
nero355 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 03:22:
[...]

Grappig genoeg ging dat best goed na een half uurtje spelen of zo in CoD:MW2 (geloof ik... i.i.g. een CoD deel van de laatste 3 of zo) terwijl ik eigenlijk nooit voor een console zou kiezen als er ook een PC naast staat :+ :$
Er waren wel wat "LOL dit zou zooo easy zijn met een muis!" momenten, maar voor de rest viel het eigenlijk wel mee :o
Exact hierom vind ik console fps gamers zo ontzettend luie pc gamers: je neemt genoegen met een lage resolutie, beroerde controls die het ook na wennen (lees: accepteren) het domweg niet halen bij de PC. De enige shooters die ik erop speel drijven op verhaal, zodat iemand anders mee kan kijken/denken, maar het argument dat je TV zo groot is, het geluid zo goed en je bank zo lekker; het valt allemaal weg als je moet gamen terwijl je vriendin bezoek heeft of als je straks in het donker zit te gamen. Ik heb een console, maar met name 3rd person en racer wat ik erop speel, zijn meteen de genres die net wat lekkerder spelen met controller...

[Voor 29% gewijzigd door skullsplitter op 06-03-2011 07:41]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

Dat argument van dat de tv zo groot is, is voor mij geen argument. Ik heb voor €380,-- een HD TV van 82 cm gekocht om als momitor te gebruiken. Ik vind dat helemaal niet zo duur meer tegenwoordig en het is heerlijk om BF BC2 en WoW op te spelen.
Maar goed, ik werk en kan dus wat makkelijker geld uitgeven dan een student.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Plus dat een 32 inch op drie meter hetzelfde beleeft als een 22 inch op 70 cm...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Relief2009
Luxicon schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:29:
Ben er wel sceptisch over.
EA geeft aan dat dit ECHT een PC shooter zal zijn, en niet een middenin mix ervan.
En sowieso geen port.
Als het puur PC is, dan is het op een console niet speelbaar meer.
Dus wordt het vliegen wel zo mooi als in BF 1942?
Daar was een joystick niet verkeerd.
En zijn de menu's niet ongelooflijk lomp nu?
Ik geloof niet dat ze voor de console een aparte interface ontwikkelen?
En krijgen we modtools, of krijgen we DLC?
We hebben het altijd over Dice en niet EA. En Dice heeft altijd getoond goede games af te leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

DICE krijgt ook best wel veel vrijheid van EA-games denk ik. Het is toch wel een zeer belangrijke studio voor EA-games

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Wizz15 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:13:
[...]

Naar eigen zeggen is Wings of Redemption een Battlefield-veteraan. Hij zou blijkbaar een PC speler zijn geweest en onder andere BF2 hebben gespeeld.

Ik vrees dat hij Battlefield toch niet helemaal begrepen heeft en het wellicht wat langer had moeten spelen :+

Wil je je echt ergeren, dan raad ik je aan om ook zijn video 'XBOX vs PS3 vs PC' te kijken, waarin hij eigenhandig de hele PS3 en PC community tegen hem weet te keren :X

Ik weet niet of hij de beste trol is die internet ooit heeft gekend, of gewoon ontzettend onwetend in heel veel gebieden.
Dat lijkt hij niet echt blijken, want echt objectief kijkt hij niet naar de Battlefield spellen. Het is net of hij heel even het spel gezien heeft en daarvan zijn conclusies trekt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
skullsplitter schreef op zondag 06 maart 2011 @ 07:33:Exact hierom vind ik console fps gamers zo ontzettend luie pc gamers: je neemt genoegen met een lage resolutie, beroerde controls die het ook na wennen (lees: accepteren) het domweg niet halen bij de PC. De enige shooters die ik erop speel drijven op verhaal, zodat iemand anders mee kan kijken/denken, maar het argument dat je TV zo groot is, het geluid zo goed en je bank zo lekker; het valt allemaal weg als je moet gamen terwijl je vriendin bezoek heeft of als je straks in het donker zit te gamen. Ik heb een console, maar met name 3rd person en racer wat ik erop speel, zijn meteen de genres die net wat lekkerder spelen met controller...
Ik zie dat er met jou nog een aantal mensen onder hun steen vandaan zijn gekomen?

Ja daar heb je Bram de zeikerd weer die gaat zeggen dat hij lekker met een muisje Black Ops en Killzone 3 speelt. :+

Newsflash: gamen is ook een luie bezigheid en daarnaast heeft niet iedereen de zin en het geld om z'n PC iedere keer te moeten upgraden. Prima dat de resolutie lager is. Desondanks heb ik toch wel intens genoten van de graphics van games als Killzone en Uncharted. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 12:18
Ik krijg het de laatste tijd echt op mijn heupen van dat geflame tussen COD en BF gamers.
Ik zie het nut er niet van in om de andere groep te overtuigen om de andere game te willen spelen.
Als ze na het zien van wat gameplay van de BF franchise - wat ze ongetwijfeld wel eens zullen gedaan hebben - nog niet onmiddellijk warm lopen, zal hun mening wel niet op 1-2-3 veranderen.

In de wijk waar ik woon wonen redelijk wat jongeren en allemaal spelen ze COD. Ze kennen BF wel: sommigen kijken niet verder dan COD zelf natuurlijk; en anderen vinden de gameplay te traag.

Ik vind dat we die differentiatie tussen de COD en BF franchise moeten houden en zien voor wat het is: COD is nu eenmaal fast paced en de maps zijn naarmate men verder in de franchise gaat veel kleiner geworden om dat rush-loving publiek tevreden te houden.
Daar heb ik niets op tegen.
Tot COD4 vond ik de franchise aantrekkelijk. COD MW2 kon mij eerst ook bekoren maar toen kwam BFBC2 en kwam ik terecht in een wereld die veel meer diepgang biedt.
De laatste COD's brachten niet echt iets vernieuwends, enkel het "bigger is better" volgen ze. Meer killstreaks zal in de ogen van de ene groep als de holy grail zijn; en voor de andere groep zal dit lijken alsof het spel nog meer berust op geluk hebben om die ene killsteak te halen en dan ineens +10 kills te krijgen en in 10 sec in first place te staan.

Ik heb wel Battlefield 2 maar toen was ik nog een klein jochie en speelde ik voornamelijk die SP tegen AI bots. Ik zag nog niets in de diepgang van stuff zoals squads en Commander en durf zeggen dat ik er zelfs schrik van had. Was toen COD MW2 er al, ik had die waarschijnlijk zonder aarzelen durven online spelen. Iets wat ik bij BF2 niet veel deed omdat ik voelde dat de sfeer er meer pro-style was.

En that's the reason why COD door zeer veel kinderen wordt gespeeld (in America neemt dit ongetwijfeld grote vormen aan) en ik snap wel dat die gamertjes nog niets zien in Battlefield.
Ik zou graag eens een poll zien die de average age onder de BF gamers weergeeft; misschien een idee voor het volgende BF3 topic.

Gamers die toch van COD naar BF overgaan, zijn in mijn ogen meer mature. In die zin dat zij realiseren dat er nog iets anders bestaat dan lone-wolf spelen en elke 5 seconden iemand in het vizier te willen hebben.
BF is zoveel meer op tactics berustend en teamplay en stuff wat je pas tenvolle kan omarmen als je op een gepaste leeftijd komt.
Ik zou niet graag gamertjes in m'n squad hebben die COD-achtig spelen. Ok, it's just a game en waar maak ik me druk om, maar in het kader van enige competitive play moeten we hier toch de aandacht op vestigen.

On a side note: ik vraag mij ook wel eens af of er gamers zijn die puur naar BFBC2 overstappen omdat de afwerking zo subliem is. Voorbeelden: als je iemand killt, wordt dit subtiel in 1 zin getoond met een "tingel"-geluidje. In gebouwen hoor je alles weergalmen. De graphics zijn subliem. Destructibility. Bullet drop. etc.

Op de Youtube vids die hier recent werden gepost, zie je het geflame tussen pro-BF en pro-COD maar net zoals de console wars zal dat virtueel gediscussieer nooit stopppen.
So we should all give it a rest. :)

Waarom ik dit alles post? Dunno, ik wou het even uit men gedachten hebben lol. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 28-05 15:24
daarom vind ik cod dus niks, gaat alleen maar om kills & kill streaks

bf in een squadje op teamspeak zeer vermakelijk en het gaat mij dan ook echt niet om de K/D maar puur om de totale dominantie van onze squad, in alle opzichten niet alleen k/d

wat meer een team gevoel, en met goede communicatie en een team wat goed samenwerkt, is het bijna onverwinbaar voor t andere team. ook al zijn de K/D's niet zo dendert soms

dat betekend soms, om als recon als een gek te gaan rennen na een tank met c4 vervolgens jezelf erbij opblazen om zo je team te beschermen, of een object.

of als medic suicide runs maken , zodat je gestorven teamlid die bijvoorbeeld engineer is te redden zodat ie de o zo vervelende chopper kan neerhalen.

Kortom in mijn ogen
Cod = ikke ikke ikke
BF = teamplay, ( mits je echt wil heersen )

[Voor 32% gewijzigd door osmosis op 06-03-2011 13:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Heb zelf CoD MW2 gespeeld maar ben afgehaakt omdat het mij allemaal te snel gaat, zal ook wel met de leeftijd te maken hebben :)
Ben met BF1945 begonnen en heb nog steeds een voorkeur voor de BF reeks, het gaat wat langzamer maar met de voertuigen er bij en de grote maps vind ik het fijner spelen dan het rondrennen en schieten op een kleine oppervlakte zoals bij CoD het geval is.
Het is maar wat je wilt, collega's van mij hebben BC2 op de Xbox maar raken het nauwelijks aan omdat ze een voorkeur hebben voor CoD. Ieder zijn smaak en zolang BF3 een waardige opvolger van BF1945 en BF2 wordt ben ik heel tevreden en is mijn leven redelijk volmaakt _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion
  • Laatst online: 29-05 13:43

Phyxion

_/-\o_

Ik speel op dit moment BFBC2 en Black Ops. Met beide spellen kan ik mij zeer goed vermaken maar Battlefield blijft een stuk meer diepgang hebben. Ik heb zelf alle Battlefield games gespeeld (op BF2142 na, dat vond ik echt niks), zowel singleplayer als multiplayer en het teamwerk is gewoon vele malen beter dan bij Call of Duty. Ik heb CoD 1 en CoD 2 gespeeld, ook singleplayer en multiplayer, en ik vond ze beide ook leuk maar het heeft zeker niet het geweldige Battlefield gevoel. Call of Duty 4 heb ik de singleplayer alleen van geprobeerd wat mij wat tegenviel en omdat MW2 niet eens dedicated servers had :/ heb ik daar de moeite niet eens voor genomen. Gelukkig had Black Ops dit dan wel weer en na wat leuke modus te hebben gezien uiteindelijk besloten om weer eens een Call of Duty te proberen en het bevalt zeker :) Hoe verschillend beide games ook zijn, ze kunnen beide voor veel vermaak zorgen, echter blijft Battlefield echt een team spel en CoD echt een einzelgänger spel. Zo kom ik bij Call of Duty regelmatig tegen (Vooral bij TDM) dat het hele team slecht is maar dat er één speler gewoon zo goed is dat deze 40:2 staat en daarmee gewoon zoveel inpact heeft op de totale score dat je team uiteindelijk toch, onterecht, wint. Ik zal altijd veel meer een Battlefield speler blijven als ze niet teveel gaan rommelen met de gameplay maar dat beide spellen voor een glimlach en vermaak kunnen zorgen is voor mij een feit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wordt dit jaar 40 en ben het wel eens met het bovenstaande, weet niet of de leeftijd er echt mee te maken heeft maar toch.

Heb het ook wel gehad met de snelle gameplay, ook de reden om Homefront en Crysis 2 te laten liggen deze maand na het zien van beelden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Na CoD2 ben ik van de CoD reeks afgehaakt. CoD4 nog geprobeerd, maar snel weer terug gegaan naar BF2. BF2142 was voor mij een tegenvaller, maar da's hoofdzakelijk vanwege de futuristische setup. MW2 nog gekocht en in 3 dagen weer verkocht, BO gekregen en een dag later verkocht.
Killstreaks zijn niet mijn ding. BF is mijn ding.
Leeftijd: 30+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 160457

bram1984 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:16:
[...]

Ik zie dat er met jou nog een aantal mensen onder hun steen vandaan zijn gekomen?

Ja daar heb je Bram de zeikerd weer die gaat zeggen dat hij lekker met een muisje Black Ops en Killzone 3 speelt. :+

Newsflash: gamen is ook een luie bezigheid en daarnaast heeft niet iedereen de zin en het geld om z'n PC iedere keer te moeten upgraden. Prima dat de resolutie lager is. Desondanks heb ik toch wel intens genoten van de graphics van games als Killzone en Uncharted. :)
Dat is wat hij bedoelde met 'accepteren'. De consoles zijn nu eenmaal 5/6 jaar oud en lopen nogal ver achter met de technologie. De PS3 deed dat eigenlijk toen ie uitkwam, je kon toen al een 8800GTX in SLI hebben met een QX6700 en 8GB ram icm een Xfi/physix kaartjes...

Om nu zo'n systeem te kopen hoef je echt niet veel uit te geven, en iedere keer moeten upgraden? Zo'n pc is sneller dan een PS3 en dat blijft ie ook. Je zal misschien met de games die dan WEL gebruik maken van de nieuwe pc-tech misschien de instellingen een beetje terug moeten doen. Je hebt dan wel de keus, op een console zit je vast aan je 5/6 jaar oude hardware.

Tevens kun je met een pc gewoon met een controller spelen of met de kb/muis, terwijl de kb/muis niet bij alle games op de console gesupport is.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 06-03-2011 16:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AllSeeyinEye schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:27:
Na CoD2 ben ik van de CoD reeks afgehaakt. CoD4 nog geprobeerd, maar snel weer terug gegaan naar BF2. BF2142 was voor mij een tegenvaller, maar da's hoofdzakelijk vanwege de futuristische setup. MW2 nog gekocht en in 3 dagen weer verkocht, BO gekregen en een dag later verkocht.
Roger that.

BF 1942, BF Vietnam en BF2 hebben een unieke gameplay. Alhoewel COD, Mohaa, MWF en zelfs BFBC2 etc ook leuk zijn heb ik geen behoefte aan meer van hetzelfde.

Uiteindelijk zullen we het moeten afwachten vwb BF3 maar ik ben erg bang dat het qua feel teveel op bovengenoemde games zal gaan lijken omdat de makers teveel concessies gaan doen aan de consoles, de tendens dat je middenin de rollercoasteractie moet zitten en dat de game makkelijk op te pakken moet zijn.

Dus ja dan kun je niet teveel classes hebben of een commander enzo. En dan krijg je zo'n FOV en feel die niet bij BF past ben ik bang.... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
'Meer van hetzelfde' zal het iig niet worden als ik af ga op wat de makers zeggen. Ze gaan een hoop oude dingen los laten en een hoop nieuwe toevoegen. Niet teveel terugkijken, deze makers gaan voor vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen.

[Voor 14% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 06-03-2011 17:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 160457 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:27:
[...]

Tevens kun je met een pc gewoon met een controller spelen of met de kb/muis, terwijl de kb/muis niet bij alle games op de console gesupport is.
Niet bij alle games? Hoe kom je daar nu weer bij? De muis emuleert gewoon het pookje, en kan met iedere game gebruikt worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 160457 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:27:
[...]

Dat is wat hij bedoelde met 'accepteren'. De consoles zijn nu eenmaal 5/6 jaar oud en lopen nogal ver achter met de technologie. De PS3 deed dat eigenlijk toen ie uitkwam, je kon toen al een 8800GTX in SLI hebben met een QX6700 en 8GB ram icm een Xfi/physix kaartjes...

Om nu zo'n systeem te kopen hoef je echt niet veel uit te geven, en iedere keer moeten upgraden? Zo'n pc is sneller dan een PS3 en dat blijft ie ook. Je zal misschien met de games die dan WEL gebruik maken van de nieuwe pc-tech misschien de instellingen een beetje terug moeten doen. Je hebt dan wel de keus, op een console zit je vast aan je 5/6 jaar oude hardware.

Ben het volledig met je eens. Daarbij heb je nu de quad cores waar door BF volop gebruik gemaakt wordt wat bij een console dus niet kan. En als de berichten kloppen dat het nog zeker twee jaar duurt voor er nieuwe consoles uit gaan komen terwijl de ontwikkelingen bij de PC gewoon doorgaan wil ik er niet eens aan denken wat straks het verschil is tussen PC en console....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

powersmoker schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:07:
'Meer van hetzelfde' zal het iig niet worden als ik af ga op wat de makers zeggen. Ze gaan een hoop oude dingen los laten en een hoop nieuwe toevoegen. Niet teveel terugkijken, deze makers gaan voor vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen.
Het gaat niet om terugkijken; alsof ik een oude zak ben die geen vernieuwing aan kan. :)

Vernieuwing is niet perse verbetering. Als de vernieuwing is dat je van stratego ook monopoly maakt, dan ben je niet meer aan het strategoen... :+

[Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 06-03-2011 19:45]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
powersmoker schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:07:
Helaas beloven de makers dit soort dingen wel vaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bram1984 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:16:
[...]

Niet bij alle games? Hoe kom je daar nu weer bij? De muis emuleert gewoon het pookje, en kan met iedere game gebruikt worden.
Nu niet gaan doen alsof alle consolespelers zo'n cheat van een apparaat hebben om hun fps te spelen aub :'). Emuleren is 1 ding, als je dit soort dingen nodig hebt heb je het IMO echt niet begrepen tussen PC en console.

En idd, ik zeg dat je met minder controle en kwaliteit genoegen neemt als je claimt dat een console FPS games lekker speelt. Niets meer, niets minder. Tragere shooters die op sfeer drijven kunnen er imo nog net op, maar verder blief ik alleen third person en racers, daarbij zou mijn vriendin en de buurt gek worden als ik met vol volume en op het huiskamerscherm speel, terwijl ik op pc alleen met geluid kan pinpointen, geen consessies hoef te doen qua beeld en daarnaasr niemand in de weg zit.

Upgrades kosten ook geen miljoenen, mijn HD5750 kostte maar 140 euro en daar kan ik 2 jaar mee spelen voor ie echt traag is. Voor die prijs ga je nog geen 4 spellen op een console kopen, terwijl ik pc games voor pakweg 40 kan vinden (of nog minder). Het geld wat me dat op die 6 pc games op een jaar bespaart kan dus weer naar de volgende upgrade.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08-2021

neliz

GIGABYTE Man

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 14:00
AllSeeyinEye schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:27:
Het valt me op dat veel mensen afgeven op BF2142, alleen maar vanwege de setting. Ik vind dat soort mensen kortzichtig. Dat is hetzelfde soort mensen die een spel laat liggen, alleen maar omdat de graphics niet op het crysis niveau liggen. Tegenwoordig draait het steeds meer om graphics, en gameplay is de lelijke tweelingbroer. Mooi als het er is, maar geen vereiste.
Ik heb na mij urenlang te hebben vermaakt met 2142, BF2 opgepakt en ik vond het op bijna alle gebieden een achteruitgang. Bij 2142 had het slagveld een doel: als je je silo's niet verdedigde, was de vijand zo binnen jouw Titan om het ding aan gort te schieten. Was ie kapot? Dan was het game over.
Bij BF2 waren de vlaggenposten niets meer dan een systeem om te bepalen of je tickets verloor of vasthield. Tuurlijk, sommige plekken waren beter over te nemen/verdedigen dan anderen, maar de tactiek hield daar wel op.
De classes waren in 2142 simpel en goed gebalanceerd. De balans in BC2 is dan weer ver te zoeken. Serieus? Een medic met een machinegeweer? Dat is bijna een geschreven uitnodiging voor aimbotters.
Om over BF2 met z'n 7 classen maar te zwijgen...
Het enige waar de community recht tot boycotten had, was het verbieden van mods voor 2142: het gebied waar BF2 z'n levensjaren enorm mee heeft verlengd. Dit is dan ook het enige waar BF2 superieur in was tegenover 2142 en wat ik dan ook doodzonde vond.
Als er iemand zou zijn die een mod voor BF3 zou maken over 2142, dan zou ik er zelfs voor willen betalen om het te kunnen spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Ik zou zo ver durven te gaan dat de vlaggen in BF2 geen enkel nut hadden. Speelde je georganiseerd kreeg je 'wack a mole', daarbij moesten squads hele partijen bij een vlag blijven zonder dat die aangevallen werd.
Op public servers was het al helemaal een bende. Spelen in georgarniseerd verband was een tijdje erg leuk door de command structuur en VOIP, maar uiteindelijk viel het spel ook met de beste wil van de wereld niet te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
powersmoker schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:46:
Ik zou zo ver durven te gaan dat de vlaggen in BF2 geen enkel nut hadden. Speelde je georganiseerd kreeg je 'wach a mole', daarbij moesten squads hele partijen bij een vlag blijven zonder dat die aangevallen werd.
Op public servers was het al helemaal een bende. Spelen in georgarniseerd verband was een tijdje erg leuk door de command structuur en VOIP, maar uiteindelijk viel het spel ook met de beste wil van de wereld niet te spelen.
Wat :')? Zeker nooit een serieuze clanwar gespeeld dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

bram1984 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:16:
[...]

Emuleren, inderdaad. Net zoals een PC PS2 spellen kan emuleren. Console games zijn gemaakt voor de consoles, de snelheid van de muis op een pc game zoals CSS zul je met de console niet halen, ook niet met een muis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Laat ik voorop stellen dat ik niet afgeef op 2142. Het is simpelweg niet mijn ding vanwege het futuristische. Om diezelfde reden kan ik mij ook met Killzone niet echt vermaken, noch met Resistance. Laatstgenoemde spellen zijn voor mij leuk om de singleplayer eens door te rennen, maar echte fun heb ik er niet mee.

Ik hou van de setting in de hedendaagse tijd en van Vietnam/WOII. Wellicht dat de licht futuristische trekjes van het deze maand te verschijnen Homefront mij wel kunnen bekoren, we zullen zien. Ik verwacht echter van de MP van Homefront ook niet bijster veel, simpelweg omdat ik aan de BF-stijl verknocht ben :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:38:
[...]

Nu niet gaan doen alsof alle consolespelers zo'n cheat van een apparaat hebben om hun fps te spelen aub :'). Emuleren is 1 ding, als je dit soort dingen nodig hebt heb je het IMO echt niet begrepen tussen PC en console.

En idd, ik zeg dat je met minder controle en kwaliteit genoegen neemt als je claimt dat een console FPS games lekker speelt. Niets meer, niets minder. Tragere shooters die op sfeer drijven kunnen er imo nog net op, maar verder blief ik alleen third person en racers, daarbij zou mijn vriendin en de buurt gek worden als ik met vol volume en op het huiskamerscherm speel, terwijl ik op pc alleen met geluid kan pinpointen, geen consessies hoef te doen qua beeld en daarnaasr niemand in de weg zit.

Upgrades kosten ook geen miljoenen, mijn HD5750 kostte maar 140 euro en daar kan ik 2 jaar mee spelen voor ie echt traag is. Voor die prijs ga je nog geen 4 spellen op een console kopen, terwijl ik pc games voor pakweg 40 kan vinden (of nog minder). Het geld wat me dat op die 6 pc games op een jaar bespaart kan dus weer naar de volgende upgrade.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Alleen kom niet met die kul dat een muis een voordeel van de PC is, want ik gebruik dus ook gewoon een muis. Emuleren, niet emuleren, 3 cirkels en een achterwaartse salto maken, boeiend, daar gaat het helemaal niet om. Met wat tweaken kom je een heel eind, en ik vind het door de gewenning inmiddels lekkerder spelen dan CoD 4 met de muis op mijn laptop. Wat je er verder van vindt mag je lekker houden.

Upgrades zullen al dan niet veel kosten, maar je moet eerst die PC met scherm nog kopen hè? Een TV hebben de meeste mensen al, en vaak staat daar al een surroundsetje bij. Een optelsom is dan snel gemaakt. Prima als je het geld en de ruimte ervoor hebt, maar niet iedereen heeft z'n prio's daar liggen.
Anoniem: 160457 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:00:
[...]

Emuleren, inderdaad. Net zoals een PC PS2 spellen kan emuleren. Console games zijn gemaakt voor de consoles, de snelheid van de muis op een pc game zoals CSS zul je met de console niet halen, ook niet met een muis.
Emuleren ja. Dat betekent dus niet dat deze vorm van besturing niet aanwezig is, dat bedoel ik. Ik lig er niet bepaald wakker van dat ik een bepaalde "snelheid" niet kan halen, aangezien ik de sensitivity meer laag dan hoog heb staan. Op z'n hoogst wordt het voor mij namelijk net als op de PC onbestuurbaar. Dus aan dat punt heb ik niet zoveel.
Dat ziet er best cool uit. Ik dacht altijd dat BF (buiten BC om) enkel MP was, maar dit is dus SP footage. Het lijkt overigens wat minder, maar het gewiebel is er nog steeds. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Drogreden op drogreden, whatever man, ik kan me er in jouw geval niet eens meer druk om maken. Veel plezier met telebankieren, stukken opmaken voor school/werk en belasting aangifte doen op je PS3. Oh snap...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

bram1984 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:50:
[...]

Dat zeg ik ook helemaal niet. Alleen kom niet met die kul dat een muis een voordeel van de PC is, want ik gebruik dus ook gewoon een muis. Emuleren, niet emuleren, 3 cirkels en een achterwaartse salto maken, boeiend, daar gaat het helemaal niet om. Met wat tweaken kom je een heel eind, en ik vind het door de gewenning inmiddels lekkerder spelen dan CoD 4 met de muis op mijn laptop. Wat je er verder van vindt mag je lekker houden.

Upgrades zullen al dan niet veel kosten, maar je moet eerst die PC met scherm nog kopen hè? Een TV hebben de meeste mensen al, en vaak staat daar al een surroundsetje bij. Een optelsom is dan snel gemaakt. Prima als je het geld en de ruimte ervoor hebt, maar niet iedereen heeft z'n prio's daar liggen.

[...]

Emuleren ja. Dat betekent dus niet dat deze vorm van besturing niet aanwezig is, dat bedoel ik. Ik lig er niet bepaald wakker van dat ik een bepaalde "snelheid" niet kan halen, aangezien ik de sensitivity meer laag dan hoog heb staan. Op z'n hoogst wordt het voor mij namelijk net als op de PC onbestuurbaar. Dus aan dat punt heb ik niet zoveel.
Zeg dat maar eens tegen de hardcore competitie gamers dat snelheid niet uitmaakt en onbestuurbaar is. Niet zo heel lang geleden heeft Valve nog RAW speed ingevoerd voor de Source games, als dit onbruikbaar en niet nodig was hadden ze dit echt niet gedaan.

Voor een console zal je ook een TV moeten kopen, en een surround installatie.
Vergeet niet dat je met een PC juist wel in echt FULL HD kan gamen, op 1080p, of zelfs 2560x1600.
Dus jouw kiddyconsole maakt nog niet eens gebruik van de capaciteit die je Full HD tv heeft.
Wat dat betreft kan je dus beter je PC aan de TV hangen dan je console.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:10:
Drogreden op drogreden, whatever man, ik kan me er in jouw geval niet eens meer druk om maken. Veel plezier met telebankieren, stukken opmaken voor school/werk en belasting aangifte doen op je PS3. Oh snap...
Je maakt je in andere gevallen dus druk om mensen die een console prefereren boven een PC?

Als je ietsje beter had gelezen (valt niet mee soms), dan had je geweten dat ik een laptop heb. Lekker op de bank al die zaken doen.. :)

En bankieren doe ik meestal op mijn iPhone, dag hoor.
Anoniem: 160457 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:22:
[...]

Zeg dat maar eens tegen de hardcore competitie gamers dat snelheid niet uitmaakt en onbestuurbaar is. Niet zo heel lang geleden heeft Valve nog RAW speed ingevoerd voor de Source games, als dit onbruikbaar en niet nodig was hadden ze dit echt niet gedaan.

Voor een console zal je ook een TV moeten kopen, en een surround installatie.
Vergeet niet dat je met een PC juist wel in echt FULL HD kan gamen, op 1080p, of zelfs 2560x1600.
Dus jouw kiddyconsole maakt nog niet eens gebruik van de capaciteit die je Full HD tv heeft.
Wat dat betreft kan je dus beter je PC aan de TV hangen dan je console.
Goed voor hen, alleen niet iedereen is "hardcore". Als ik daarnaast de Deadzone, de sensitivity en de in-game sensitivity op max zet, dan durf ik te wedden dat niemand daarmee kan spelen hoor. :+

Zullen we de discussie overigens fatsoenlijk houden, en woordjes als kiddy eruit laten?

Een TV staat praktisch standaard in iedere huiskamer, dus die wordt nu niet bepaald speciaal voor de console gekocht in de meeste gevallen. Daarnaast ben ik prima op de hoogte van de resolutie van PC's en consoles. Gelukkig kijk ik ook veel Blu-rays en gaan die wel tot 1080p (ik vraag me verder af hoe we hier nu weer zijn beland, maar goed). :)

[Voor 89% gewijzigd door bram1984 op 06-03-2011 23:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-05 22:04
Wat is dit voor onzin? Weer een console vs pc discussie :? Dezelfde mensen ook altijd. :F Laat het toch met rust joh... Dat de verkoopcijfers op beide platforms hoog zijn zegt genoeg. Namelijk ieder heeft zijn eigen weloverwogen voorkeur. Zullen we het daarbij laten?

[Voor 37% gewijzigd door KngfCnns op 06-03-2011 23:48]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
BatmanHorizon schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:37:
Wat is dit voor onzin? Weer een console vs pc discussie :? Dezelfde mensen ook altijd. :F Laat het toch met rust joh...
Ja je hebt helemaal gelijk, mijn excuses daarvoor. Ik kan het aan de ene kant niet laten om sommige onwetenden te "corrigeren" en aan de andere kant zitten er een aantal mensen in dit topic echt enorm vermoeiend te janken over van alles en nog wat.

bram1984 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:23:
[...]

Je maakt je in andere gevallen dus druk om mensen die een console prefereren boven een PC?

Als je ietsje beter had gelezen (valt niet mee soms), dan had je geweten dat ik een laptop heb. Lekker op de bank al die zaken doen.. :)

En bankieren doe ik meestal op mijn iPhone, dag hoor.

[...]

Goed voor hen, alleen niet iedereen is "hardcore". Als ik daarnaast de Deadzone, de sensitivity en de in-game sensitivity op max zet, dan durf ik te wedden dat niemand daarmee kan spelen hoor. :+

Zullen we de discussie overigens fatsoenlijk houden, en woordjes als kiddy eruit laten?

Een TV staat praktisch standaard in iedere huiskamer, dus die wordt nu niet bepaald speciaal voor de console gekocht in de meeste gevallen. Daarnaast ben ik prima op de hoogte van de resolutie van PC's en consoles. Gelukkig kijk ik ook veel Blu-rays en gaan die wel tot 1080p (ik vraag me verder af hoe we hier nu weer zijn beland, maar goed). :)
Een TV kan ook voor een PC gebruikt worden, dus dat gaat nergens over.
Wat betreft je films zit je hier een beetje verkeerd, je zit nu namelijk in het shooters topic. Vergeet ook niet dat de modernere videokaarten hoger scoren in de HQV test dan de spelletjesomputers.

• Lt. Big Mack
AllSeeyinEye schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:01:
[...]

Laat ik voorop stellen dat ik niet afgeef op 2142. Het is simpelweg niet mijn ding vanwege het futuristische. Om diezelfde reden kan ik mij ook met Killzone niet echt vermaken, noch met Resistance. Laatstgenoemde spellen zijn voor mij leuk om de singleplayer eens door te rennen, maar echte fun heb ik er niet mee.

Ik hou van de setting in de hedendaagse tijd en van Vietnam/WOII. Wellicht dat de licht futuristische trekjes van het deze maand te verschijnen Homefront mij wel kunnen bekoren, we zullen zien. Ik verwacht echter van de MP van Homefront ook niet bijster veel, simpelweg omdat ik aan de BF-stijl verknocht ben :)
Check ;) , het was ook niet specifiek op 1 individu gericht, maar meer op de algemene gedachte rond 2142. Kijk maar naar de TS.
Hoe dan ook hoop ik dat ze met BF3 de moderne setting goed weten te benutten, maar dan wel met de eigenschappen die in mijn optiek zo goed waren geimplementeerd in 2142.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bram1984 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:40:Ik kan het aan de ene kant niet laten om sommige onwetenden te "corrigeren" en aan de andere kant zitten er een aantal mensen in dit topic echt enorm vermoeiend te janken over van alles en nog wat.
:')!

Dude, serieus, je legt de schuld veel te makkelijk bij anderen en kijkt niet inhoudelijk naar discussies maar gaat alleen van jouw persoonlijke ideaalsituatie uit, waarbij je het grootste argument voor PC gaming op je console toepast, terwijl je verdomd goed weet dat 95% van de gamers niet zo lame is om kunstmatig voordeel te behalen. Console = controller, PC = keyboard/mouse. Dat jij de boel vernaait voor eigen gemak doet in die discussie domweg niet ter zake. De enige steen die hier van toepassing is is de stenen muur voor je kop als je dat na de 4(!)x dat we erop kwamen nog niet kunt inzien. En dan anderen beschuldigen van het niet begrijpend kunnen lezen :')

www.avpnews.com

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26
Lt. Big Mack schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:27:
[...]
Het valt me op dat veel mensen afgeven op BF2142, alleen maar vanwege de setting. Ik vind dat soort mensen kortzichtig. Dat is hetzelfde soort mensen die een spel laat liggen, alleen maar omdat de graphics niet op het crysis niveau liggen.
Dan heb je toch een iets te lage dunk van je mede-tweakers. O+

Wellicht hebben sommige mensen het gewoonweg helemaal gehad met sci-fi setting (in mijn geval een beetje te lang UT gespeeld) of staat ze de setting gewoon niet aan. Daarnaast is het volgens mij ook zo dat voor de gemiddelde Battlefield gamer, de gameplay vóór eye-candy komt.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 26-04 20:38

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Laten we nou de console vs pc discussie laten liggen, speel waar je het fijnst op vind, laat anderen lekker op die van hun spelen. Dat de console tegenwoordig ook gewoon met muis en tobo te spelen is lijkt me wel duidelijk. Dat de pc (over het algemeen voor gamers) sterker is qua hardware lijkt me ook geen discussie meer waardig.
Laten we het nou gewoon weer over de game BATTLEFIELD 3 hebben 8)
Ook al duurt het nog zo lang en worden we weer veel te lekker gemaakt met die filmpjes en plaatjes. FFS ik wil SPELEN!!! :9~ :'(

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• drayer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03 18:25
het grappige is dat mensen vaak dus zeuren over grapics maar ipv zwaardere kaarten word er dus ook goed geinvesteerd op betere performance van de game zelf (bf bc2 alles hoogste loopt op 25-30 fps op mijn 275gtx maar crysis2 daarintegen 40-45) dus mid end kaarten blijven en zullen altijd genoeg zijn om een game op nagenoeg het hoogste te kunnen spelen. en appart van dat je zult altijd de console en pc gamer hebben en die echt geen keuze gaan maken vanwege de prijs maar meer wat ze het fijnst vinden en vaak ook samen met een vrienden communitie spelen. dus ben je geen hardcore mmo speler dan zal een console echt niet minder zijn dan een pc. (gameplay en grapics staan als preoriteiten bovenaan voor gamers ?? ik speel toch echt wel cod omdat ik het met mijn vrienden speel en niet mdat het alleen zo leuk is.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Nu online
Pfoe, ik zeg dit niet graag maar eventjes je post nakijken om wat punten en komma's etc. toe te voegen zou echt niet misstaan.

[Voor 63% gewijzigd door hmmmmmmmmmpffff op 07-03-2011 11:44]

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

SouLLeSSportal schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:18:
Laten we nou de console vs pc discussie laten liggen, speel waar je het fijnst op vind, laat anderen lekker op die van hun spelen. Dat de console tegenwoordig ook gewoon met muis en tobo te spelen is lijkt me wel duidelijk.
Hooguit 2% als geheel geldende standaard willen zien is kortzichtig, de meesten geven aan prima te kunnen spelen met pookjes, en DAT is de hele discussie. Hardware schwardware, ik geloof best dat je op de bank kunt gamen op een TV en dolby, mocht ik dat willen dan kan ik dat ook met mijn PC, dus daar gaat het gewoon niet om.

Als je muis en toetsenbord op een console wil gebruiken heb je IMO gewoon iets niet begrepen en dan noem ik je een luie PC-gamer.
Dat soort lui dat zit te janken dat de PC geen fatsoenlijke games meer krijgt, maar wel zelf het bijltje in de stam ramt.

www.avpnews.com

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 26-04 20:38

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nogmaals, ik vind het geen discussie waardig, dat er weinig mensen mee spelen of waarom zal me aan me derrière kunnen corroderen. Dat mensen over bepaalde dingen blijven miepen houd je toch overal.

Ontopic maar weer mensen!

[Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-03-2011 11:54]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Lt. Big Mack
Indy91 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 01:09:
[...]

Dan heb je toch een iets te lage dunk van je mede-tweakers. O+

Wellicht hebben sommige mensen het gewoonweg helemaal gehad met sci-fi setting (in mijn geval een beetje te lang UT gespeeld) of staat ze de setting gewoon niet aan. Daarnaast is het volgens mij ook zo dat voor de gemiddelde Battlefield gamer, de gameplay vóór eye-candy komt.
Nee, ik heb een lage dunk van mensen die de graphics vóór de gameplay laten komen. ;)
Dat jij moe bent geworden van alle sci-fi games die je door de tijd hebt gespeeld is jammer, maar je kunt ook voor de gamplay gaan. Dat er dan een futuristisch sausje overheen zit is alleen maar bijzaak.
Natuurlijk zal ik niet aan jouw mening gaan sjorren, want het is ten slotte jouw (en misschien wel meerdere mensen hun) mening. Maar als je een spel niet gespeeld hebt vind ik ook niet dat je er een mening over mag hebben, behalve dat de setting je niet aanstond en je hem dus niet gespeeld hebt. Zodra je verder dan dat gaat, ben je gewoon fout bezig.

Back on topic, iemand al iets gehoord van wanneer de BETA uit komt?

• drayer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03 18:25
@ hmmmmmmmmmpffff

srry voor puntenfaal :D

[Voor 123% gewijzigd door drayer op 07-03-2011 12:22]

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Lt. Big Mack schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:53:
[...]

Nee, ik heb een lage dunk van mensen die de graphics vóór de gameplay laten komen. ;)
Dat jij moe bent geworden van alle sci-fi games die je door de tijd hebt gespeeld is jammer, maar je kunt ook voor de gamplay gaan. Dat er dan een futuristisch sausje overheen zit is alleen maar bijzaak.
Natuurlijk zal ik niet aan jouw mening gaan sjorren, want het is ten slotte jouw (en misschien wel meerdere mensen hun) mening. Maar als je een spel niet gespeeld hebt vind ik ook niet dat je er een mening over mag hebben, behalve dat de setting je niet aanstond en je hem dus niet gespeeld hebt. Zodra je verder dan dat gaat, ben je gewoon fout bezig.

Back on topic, iemand al iets gehoord van wanneer de BETA uit komt?
Graphics maken echter wel een groot deel uit van de beleving van een spel. BF2142 maakte IMO de fout qua design niet voor 1 keuze te gaan, OF Sci Fi met lampjes, OF een geloofwaardige, rauwe look met licht futuristisch gehalte, maar prakte die allebei naast elkaar in de game.
Ik knapte daar in de demo destijds op af, de enige reden waarom ik zou willen spelen is omdat ik wil weten hoe goed die cloak is ingame, de rest stond me gewoon niet aan (al was het principe wel tof natuurlijk)

www.avpnews.com

• The Great HooD
skullsplitter schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:24:
[...]

Graphics maken echter wel een groot deel uit van de beleving van een spel. BF2142 maakte IMO de fout qua design niet voor 1 keuze te gaan, OF Sci Fi met lampjes, OF een geloofwaardige, rauwe look met licht futuristisch gehalte, maar prakte die allebei naast elkaar in de game.
Ik knapte daar in de demo destijds op af, de enige reden waarom ik zou willen spelen is omdat ik wil weten hoe goed die cloak is ingame, de rest stond me gewoon niet aan (al was het principe wel tof natuurlijk)
Die demo _/-\o_

Echt zooo lang gespeeld, echt geniaal was het. Iedereen die ik kende downloadde de demo ook, en we hadden zeker lang spelplezier. Het is dat ik nu geen goede pc meer heb anders was ik nog steeds aan het spelen. Afknappen op de setting vind ik een beetje not done, maar goed, ik stond er eerst ook sceptisch tegenover maar het was zeker goed uitgewerkt vooral die Titan mode. Geniaal.

Ik wacht ook met smart op de beta, is er al meer over bekend?
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee