Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik denk in BF3 wel meteen, de community wil dit!
maar daar kan je niet op filteren toch ? bij bc2brilsmurfffje schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:41:
in Bad company 2 heb je ook servers zonder voertuigen, dus grote kans dat het er direct in zit
ach ik vermaak me nog prima om af en toe even een battlefield game te starten.
ik heb eerst veel battlefield vietnam gespeeld. damn wat een heerlijke game was dat.
Nope, kun je niet op filteren. Bij BF2 kwam dat ook pas bij de een na laatste patch ofzo.Pykow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:46:
[...]
maar daar kan je niet op filteren toch ? bij bc2
ach ik vermaak me nog prima om af en toe even een battlefield game te starten.
ik heb eerst veel battlefield vietnam gespeeld. damn wat een heerlijke game was dat.
www.avpnews.com
volgens mij zat ik toen op 1.3
Daarna nog 1 keer de game gestart op een windows vista systeem, maar dat werkte niet 100%
patch 1.5 heb ik nooit getest.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
master account koppelen en dan kan je ook je ps3 account eraan hangen dus jaDylanE schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:52:
Als ik BF3 op de pc zou gaan spelen terwijl ik BFBC1 en BFBC2 altijd op de PS3 speelde, zou ik dan ook veteran points krijgen?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
very nice! dank u voor de infoSouLLeSSportal schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:00:
[...]
master account koppelen en dan kan je ook je ps3 account eraan hangen dus ja
Zou wel aardig zijn voor de diehard battelfieldspelers dat er wat meer unlocks/extra's zijn voor je veteran points, dan hebben ze in ieder geval nog nut. Dat zou inderdaad betekenen dat nieuwe spelers bepaalde dingen onthouden worden; ja zo is dat nou eenmaal als je nieuw bent
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Dat heb je ookMurk schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:58:
Veteran Points, extra boeiend![]()
Zou wel aardig zijn voor de diehard battelfieldspelers dat er wat meer unlocks/extra's zijn voor je veteran points, dan hebben ze in ieder geval nog nut. Dat zou inderdaad betekenen dat nieuwe spelers bepaalde dingen onthouden worden; ja zo is dat nou eenmaal als je nieuw bent
Mocht het trouwens niet lukken, mailtje naar EA werkte bij mij erg snel
Hopelijk en waarschijnlijk gebeurd dat ook wel in bf3. De voordelen vallen op zich ook wel mee, m1 garand is niet slecht maar echt geen gamebreaker
Verwijderd
Geen unlocks ,gewoon simpel bewapend is veel eerlijker .Waarvoor moet een diehard speler beter bewapend zijn als een niet diehard spelerMurk schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:58:
Veteran Points, extra boeiend![]()
Idd niet direct beter maar gewoon meer keuze of wat speciale wapens zoals de m1 garand in bc2Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:34:
[...]
Geen unlocks ,gewoon simpel bewapend is veel eerlijker .Waarvoor moet een diehard speler beter bewapend zijn als een niet diehard speler
The biggest noob with the biggest weapon, the most veteran player with only a knife... ohh yeah!
ja, wat is beter bewapend, iedereen gaat er vanuit dat de wapens die je later vrij speelt, beter zijn dan andere, IMHO is dat niet zo..Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:34:
[...]
Geen unlocks ,gewoon simpel bewapend is veel eerlijker .Waarvoor moet een diehard speler beter bewapend zijn als een niet diehard speler
Zo krijg je de M1 Garand in BC2 en tegenwoordig dankzij Gun Club ook unlocks voor andere games, de M24 sniper meteen vanaf het begin in MOHAA.
Ik vind persoonlijk de M1 een erg fijn wapen en het is leuk om mensen mee te pwnen, helemaal als er van die gasten zijn die hun magazijn op je leegschieten waar jij met je zielige wapen van 70 jaar oud ze in no-time omlegt.
Voor de rest, laat BF3 maar komen, begin maart is de Game Developers Conference en daar wordt BF3 gepresenteerd door de heren van DICE en dan met name de engine, dus physics, destruction, lighting, ik denk dat we daar heel veel nieuwe screenshots kunnen verwachten aangezien ze vorig jaar al wat beelden van FrostBite 2.0 hebben laten zien.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Waaronder deze:

Artikel: http://www.battlefield-inside.de/?p=2622
Er is vandaag nog meer nieuws te verwachten
http://twitter.com/zh1nt0
Ben benieuwd of we vandaag dan bijvoorbeeld een stukje gameplay in een filmpje krijgen te zien...
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Eerst prentje is al een aantal dagen geleden gepost in battlefield3 sectie van het EA co.uk forum.priemt schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:13:
Duitse blad Gamestar heeft nieuwe screens:
Waaronder deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Artikel: http://www.battlefield-inside.de/?p=2622
Ik zit inderdaad met smacht te wachten op de GameStar uitgave 4/11 die vandaag zou uit moeten komen. Ben benieuwd of ik deze kan bemachten bij de plaatselijke tijdschriftenhandel. Anders bestel ik deze week een online PDF uitgaven bij GameStar.de.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Opgepoetste screens zien er altijd epic uit.d_star schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:33:
My god @ laatste screenshot, dat ziet er echt epic uit!
Ben benieuwd of we vandaag dan bijvoorbeeld een stukje gameplay in een filmpje krijgen te zien...
gloeiende gloeiende waarom moeten idd nog zo lang wachtend_star schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:33:
My god @ laatste screenshot, dat ziet er echt epic uit!
Die game wordt zo keihard goed als ze doen wat ze zeggen...
Vooral de shadows zijn echt HEEL mooi gedaan, pfff ben ik ff blij dat ik een dikke pc heb gehaald net
Kennelijk lopen we hier achter dan?Indy91 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:21:
Eerst prentje is al een aantal dagen geleden gepost in battlefield3 sectie van het EA co.uk forum.
Het heeft wel zo zn waarde om te plaatsen denk ik...
Ontopic:
BF-Games.net:
* 32 Players For Consoles - Not what was revealed in GameInformer
* On a screen there was four classes and five slots for equipment - Maybe melee, secondary, primary, grenades/explosives, binoculars/special
* F-16 and SU-27 seen.
* "Replay Function Which Was Also included in Battlefield 2" - Probably something similar to Battlerecorder. No details given as to whether or not this system will be on consoles as well.
* Advanced surround sound, players can hear where something is coming from. 80 sound channels - Probably EAX certified
* Single Player: There Will Be Quick time events where you have to push the mouse buttons to win a fight. The example here: an enemy tries to stab you with a knife and you have to defend you (knock him down / kill him).
Wordt alleen enthusiast van ingame footage. Rest is toch allemaal overhypte photoshop rommel.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Je hebt gelijk als ik zo de diverse Twitter accounts bekijk van de DICE devs!priemt schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:13:
En zo te zien heeft het niet met dat Gamestar magazine te maken.
edit: some tweets:
Random BFBC1 Fact: We prototyped a version of Conquest with constructables. Destruction 1.0 proved more popular than Construction 1.0.
Random #BFBC1 Fact: The final hill assault on Welcome To Bad Company was the first Single Player Battlefield objective ever made.
Random BFBC2 Fact: Squad Death Match was born in a 1 on 1 Recon duel between me and @locust9 on Port Valdez. We added a few more players.
Random #BFBC1 Fact: The MP maps were made in pairs, each with a Day 1 and Day 2 version on different parts of the layout.
Random BFBC1 Fact: Haggard originally would shoot his RPG at vehicles the player tagged with a Tracer Dart. Players liked RPGs better.
Demize is doing it so Ill add mine. In BC2 we had a rock that exploded and killed you if you walked over it. Hilarity. Took a month to fix.
[ Voor 55% gewijzigd door Asgaro op 23-02-2011 10:53 ]
Ik weet, daarom zei ik ook "meer" unlocks. Daarnaast is die M1 inderdaad niet om over naar huis te schrijven.SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Dat heb je ookbij bc2 krijg je de m1 garand, in bc 1 kreeg je de f2000 geloof ik.
Mocht het trouwens niet lukken, mailtje naar EA werkte bij mij erg snel
Hopelijk en waarschijnlijk gebeurd dat ook wel in bf3. De voordelen vallen op zich ook wel mee, m1 garand is niet slecht maar echt geen gamebreaker
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Verwijderd
Edit:
Het is trouwens geen Super Hornet, maar een F/A 18C.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 15:18 ]
Hoe bedoel je precies?Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:16:
Ouch, dat vasthouden van de wapens ziet er weer console-achtig uit...
YouTube: Battlefield 3 Premiere Gameplay Trailer
mijn mening: COD met z'n 1997 graphics kan inpakken.
[ Voor 16% gewijzigd door neliz op 23-02-2011 15:34 ]
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:16:
Sorry,hoor...
Ziet er erg mooi uit. Als je goed kijkt zie je dat ze de framerate nog erg laag ligt maar dat gaat natuurlijk makkelijk goed komen in de komende zeg 10-15 maanden, als de hardware weer zo'n 30 procent sneller is, en over 24 maanden is ze verdubbeld dus dan kun je hem op mid-end spelen. (Sorry beetje overbodig, ben nog steeds helemaal vol van dit artikel http://www.kurzweilai.net/the-law-of-accelerating-returns)
God morks in wysterious ways.
YouTube: Battlefield 1942 Gameplay Trailer
Maar stiekum denk ik toch aan een BFBC ver2.0 DLC NR.64
Pfoei, dat wordt een nieuwe PC ... ik ga maar vast sparen.neliz schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:34:
mijn mening: COD met z'n 1997 graphics kan inpakken.
Mag ik vragen wat je daarmee bedoelt? Ik heb nog geen game gezien waarbij je op de PC je wapens anders vasthoudt.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:16:
Filmpje ziet er indrukwekkend uit.
Verwijderd
Je houdt je wapen op schouderhoogte zodat je snel aim down sight kan doen. In plaats van dat je je wapen op middelhoogte houdt, waardoor hij meer onderin de hoek van je scherm zit (wat ik persoonlijk lelijker vind, want je wapen zit helemaal schuin vanuit de hoek naar het midden, maar als je hipfire schiet schiet je wapen wel recht vooruit).
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Klopt, maar dit is bij BF3 weer minder dan bij BC2 heb ik het idee. Op het officiele forum hadden hier ook al mensen over geklaagd en het ziet er naar uit dat de wapens nu veel minder ruimte in beslag nemen op je scherm als je de twee vergelijkt.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:56:
Vergelijk BF2 maar eens met BC2, het ziet er net wat anders uit, net of het wapen meer van het scherm in beslag neemt.
Weet niet of het een verbetering is ten opzichte van BF2, maar toch zeker wel vergeleken met BC2.
Wat dit met consoles te maken heeft snap ik ook even niet
[ Voor 19% gewijzigd door Wizz15 op 23-02-2011 17:09 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Verwijderd
Ik bedoel dat FOV dus voornamelijk ja, net of je zichtsveld sinds BC2/consoles kleiner is. Dit heb ik altijd ervaren met console FPS games. Vandaar dat ik al bang was dat het niet zoals in BF2 zou zijnWizz15 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:07:
[...]
Klopt, maar dit is bij BF3 weer minder dan bij BC2 heb ik het idee. Op het officiele forum hadden hier ook al mensen over geklaagd en het ziet er naar uit dat de wapens nu veel minder ruimte in beslag nemen op je scherm als je de twee vergelijkt.
Weet niet of het een verbetering is ten opzichte van BF2, maar toch zeker wel vergeleken met BC2.
Wat dit met consoles te maken heeft snap ik ook even nietHet enige wat ik kan bedenken is dat je op consoles je FOV niet kan aanpassen en daar dus altijd een groot stuk kwijt bent aan wapen. Op PC moet je FOV dan weer wel kunnen tweaken waardoor je weer wat overzicht terug krijgt.
Verwijderd
YouTube: Battlefield 3: Gameplay Analysis + New Screenshots

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 17:59 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Mooie graphics en niet te zwaar. klinkt als een contradictio in terminis. Maar idd ik hoop ook dat de specs niet te hoog worden...Compizfox schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:34:
Die ga ik dus echt wel kopen! Kijk alleen al naar die graphics. Hoop wel dat het niet al te zwaar wordt, want anders mag ik weer gaan sparen voor een upgrade...
Mijn Pc, X6 5850 en 4GB RAM, moet het toch wel kunnen draaien?
Oftewel, dat de nieuwe Frostbite 2.0 engine een beetje efficiënt omgaat met je resources.
Ik heb op het moment een E5300 @ 3.9Ghz, HD4870 en 2 GB RAM, maar ik ben bang dat ik BF3 daarmee niet op high ga kunnen draaien ...
Waarschijnlijk wordt dat dan een processorupgrade, want de Frostbite-engine is nogal gesteld op je CPU. Tenminste, Frostbite 1.5. Ik neem aan dat Frostbite 2.0 dat ook houd.
Bij de vorige BF's was het altijd zo dat zelfs de meeste High-Ends PC's bij release nog moeite hadden om op native res alles op high te hebben. Ben benieuwd hoe dat nu is...Compizfox schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:42:
Ja, ik bedoel natuurlijk relatief niet te zwaar
Oftewel, dat de nieuwe Frostbite 2.0 engine een beetje efficiënt omgaat met je resources.
Ik heb op het moment een E5300 @ 3.9Ghz, HD4870 en 2 GB RAM, maar ik ben bang dat ik BF3 daarmee niet op high ga kunnen draaien ...
Waarschijnlijk wordt dat dan een processorupgrade, want de Frostbite-engine is nogal gesteld op je CPU. Tenminste, Frostbite 1.5. Ik neem aan dat Frostbite 2.0 dat ook houd.
Met dat systeem kun je er natuurlijk wel vanuitgaan dat het niet lekker ga lopen. Is wel een gedateerd systeem he. Minimaal 2 jaar ofzo. Zou ook niet goed zijn als t daar nog op draaide, we moeten wel verder natuurlijk.Compizfox schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:42:
Ja, ik bedoel natuurlijk relatief niet te zwaar

Een 4870 is inprincipe gewoon prima, net als zijn processor..
Ja met een quadcore krijg je een FPS verdubbeling, maar ook niet iedereen heeft hier geld voor of heeft het er voor over.
En aan jouw avatar te zien heb je een Pleestation...
Dus als we het over gedateerde hardware gaan hebben

Het klopt trouwens dat ik een PS3 heb, maar ik heb daarnaast ook gewoon een game pc, waarop ik FPS games speel.
Verwijderd
Die pc van hem is sneller dan een PS3, waar ook BF3 op uitkomt. Neem aan dat het dus schaalbaar is.Lizardz schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:12:
[...]
Met dat systeem kun je er natuurlijk wel vanuitgaan dat het niet lekker ga lopen. Is wel een gedateerd systeem he. Minimaal 2 jaar ofzo. Zou ook niet goed zijn als t daar nog op draaide, we moeten wel verder natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 23-02-2011 20:31 ]
Maar zoals ik al zei verwacht ik dat ik voor BF3 toch wel een upgrade moet gaan doen.
Verwijderd
Denk wel dat dat meevalt, als je niet de hoogste settings etc wil zou je het spel wel goed kunnen draaien met dat systeem. Je kunt het altijd proberen, mocht het niet gaan kan je altijd upgraden, en tegen die tijd is er heel wat sneller verkrijgbaar (X68?).Compizfox schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:31:
Met mijn systeem kan ik BFBC2 op high draaien met een acceptabele FPS (>40fps gemiddeld gok ik) dus het valt best nog wel mee
Maar zoals ik al zei verwacht ik dat ik voor BF3 toch wel een upgrade moet gaan doen.
En hier een goede analysis...Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:56:
Battlefield 3: Gameplay Analysis + New Screenshots
YouTube: Battlefield 3: Gameplay Analysis + New Screenshots
[afbeelding]
Hartelijk dank voor deze leuke reactie.ChickMagneet schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:05:
OMG DIE ANALYSIS IS ECHT MASTER!! ECHT DÚÚÚÚ BOM!!
[ Voor 157% gewijzigd door Floxcie op 24-02-2011 00:09 ]
Gulf Of Oman komt ook terug!Lukosje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:21:
Gruwels, Karkand terug in BF3 :DDD
[ Voor 10% gewijzigd door ChickMagneet op 24-02-2011 00:22 ]
De nieuwtjes uit GameStar!
Ik heb ff rond zitten kijken, en nou zie ik dat play.com BF3 Limited Edition aanbiedt voor €37,49. Volgens de website is bezorgen in NL zelfs gratis, dus dan zou dit de prijs zijn die je ervoor betaalt. Zeer schappelijk, imho. Mocht je ook willen pre-orderen, dan is dit misschien wel een aantrekkelijk aanbod (tenzij iemand 'm ergens goedkoper heeft gezien).
Is het misschien handig om een soort prijstabelletje in de OP op te nemen, zodat iedereen gemakkelijk terug kan vinden waar je BF3 het meest voordelig kan kopen? Mocht dit te vroeg dag zijn, of op andere wijze de regels van het topic schenden: mijn welgemeende excuses!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Dat was op zich al bekend hoor maar blijft tof iddLukosje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:21:
Gruwels, Karkand terug in BF3 :DDD
Ik heb het ook even gezien en het blijft er heerlijk uitzien, ik kan niet wachten, helaas moeten we wel nog even...
Alhoewel ik de graphics uit het filmpje er erg vet uit vind zien mis ik helaas zowel bij BF3 als BFBC2 de oude BF2 look & feel.d_star schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:08:
Ik weet niet wat jullie betreft, maar ik ga 'm pre-orderen. Ik ben hyped, en ik wil die limited edition niet mislopen!
Ik heb ff rond zitten kijken, en nou zie ik dat play.com BF3 Limited Edition aanbiedt voor €37,49. Volgens de website is bezorgen in NL zelfs gratis, dus dan zou dit de prijs zijn die je ervoor betaalt. Zeer schappelijk, imho. Mocht je ook willen pre-orderen, dan is dit misschien wel een aantrekkelijk aanbod (tenzij iemand 'm ergens goedkoper heeft gezien).
Is het misschien handig om een soort prijstabelletje in de OP op te nemen, zodat iedereen gemakkelijk terug kan vinden waar je BF3 het meest voordelig kan kopen? Mocht dit te vroeg dag zijn, of op andere wijze de regels van het topic schenden: mijn welgemeende excuses!
Ook ingame bij bijv. BFBC2 krijg ik niet het oude BF2 en BF1942 gevoel. Hopelijk komt dat bij BF3 terug.
Dessalniettemin ga ik hem zeker wel bestellen. Play lijkt me een mooie aanbieding!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
BF,COD,MOH (L)
tikfouten? tjah..m..
De eerste geruchten waren er al eerder, en als Dice aangeeft dat ze echt een stap verder wilden komen dan wat ze met BF2 gelukt was dan geloof ik ze meteen. Daar wil ik ook 6 jaar op wachten.fatihbatur schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:24:
LOL, TS begon in 2007 en 4 jaar later istie er nog niet. Ik hoop dat het een groot succes word zodat we weer fatsoenlijke shooters op de markt hebben.
BF,COD,MOH (L)
www.avpnews.com
zelfde prijs als ik in TAiwan betaald heb voor m'n bf3 pre-order. erg netjes dus.Help!!!! schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:21:
Play lijkt me een mooie aanbieding!
Ik heb 30% korting bij EA, dus betaal dan 36,- maar moet dan wel EA download manager gebruiken...
Heb m dan meteen bij de release denk ik...
Ga Play nog even bestuderen maar ik heb het liefst gewooon een ouderwetse DVD.priemt schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:13:
Maar hoe lang moet je wachten totdat je game in de bus ligt (Bij Play is dit toch meer dan 5 dagen en uit Taiwan?)?
Ik heb 30% korting bij EA, dus betaal dan 36,- maar moet dan wel EA download manager gebruiken...
Heb m dan meteen bij de release denk ik...
PC Specs
Daarvoor waren ze ook al met Battlefield 3 bezig, ze hebben gewacht totdat hun engine en technologie goed genoeg (in hun ogen) was voor een waardige opvolger.fatihbatur schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:24:
LOL, TS begon in 2007 en 4 jaar later istie er nog niet. Ik hoop dat het een groot succes word zodat we weer fatsoenlijke shooters op de markt hebben.
BF,COD,MOH (L)
1 maart komt er meer informatie.
[ Voor 3% gewijzigd door steffeh op 24-02-2011 11:58 ]
Komt er 1 maart zo'n soort reveal event zoals dat bij Black Ops was? Dat alle modes etc uitgelegd worden? Of wat moet ik me er bij voorstellen?steffeh schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:58:
[...]
Daarvoor waren ze ook al met Battlefield 3 bezig, ze hebben gewacht totdat hun engine en technologie goed genoeg (in hun ogen) was voor een waardige opvolger.
1 maart komt er meer informatie.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Nobody knows... het zal iig anders zijn dan Black Ops (= Activision)Lizardz schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:01:
[...]
Komt er 1 maart zo'n soort reveal event zoals dat bij Black Ops was? Dat alle modes etc uitgelegd worden? Of wat moet ik me er bij voorstellen?
Wellicht komt er nog een leak voor die tijd, maar anders is t wachten tot dinsdag.
Verwacht toch dat BF3 beter zal worden dan BC2 dat ik nu af en toe speel. Filmpjes bevestigen dit vermoeden wel
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
1 Maart wordt de engine voorgesteld, dus krijgen we te zien wat de engine kan, nog geen uitgebreide info over de game.Lizardz schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:01:
[...]
Komt er 1 maart zo'n soort reveal event zoals dat bij Black Ops was? Dat alle modes etc uitgelegd worden? Of wat moet ik me er bij voorstellen?
zeer waarschijlijk dat het geleakt zal zijn vòòr de officiele release....priemt schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:15:
[...]
Nobody knows... het zal iig anders zijn dan Black Ops (= Activision)
Wellicht komt er nog een leak voor die tijd, maar anders is t wachten tot dinsdag.
zullen we eens een schatting doen, en dan kijken wie er het dichtstbij zit?
een schattige in dagen dan, in uren is wel heel veel gevraagd....
ik denk zelf aan "Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything"
[ Voor 16% gewijzigd door mrc4nl op 24-02-2011 12:38 ]
ora et labora
Heb net ge-pre-ordered maar weet de specs niet eens
- BF1942 heeft een shitton patches gehad voor het écht af was
- BF:V is nooit afgeraakt, en was WAANZINNIG unbalanced bij launch
- BF2 (persoonlijk dan) heeft mij drie maanden gekost vooraleer hij stopte met crashen naar desktop als ik hem startte.
Prachtige spellen allemaal, maar ik behandel het een beetje zoals ik windows een tijd behandeld heb: wait and see for the initial reaction/SP1
Hoewel, dat filmpje ziet er toch weer
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Die verrekte CTD's waren in het begin inderdaad zeer frustrerend in BF2.DexterBelgium schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:11:
maar heb mezelf beloofd nooooit meer een BF te kopen voor de eerste serie patches. Een paar keer teveel "geburned" geweest:
...
- BF2 (persoonlijk dan) heeft mij drie maanden gekost vooraleer hij stopte met crashen naar desktop als ik hem startte.
Ik vermoed echter dat het qua bugs bij BF3 heel erg kan gaan meevallen. Ik heb vooralsnog geen CTD's meegemaakt bij BFBC2 (Vista en Windows7).
[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 24-02-2011 15:37 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Jij hebt niet meegedaan aan de Beta zo te zienIndy91 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:35:
Ik vermoed echter dat het qua bugs bij BF3 heel erg kan gaan meevallen. Ik heb vooralsnog geen CTD's meegemaakt bij BFBC2 (Vista en Windows7).
+1 Wat mij betreft : BF1942 heb ik geskipped omdat MoH:AA gewoon veel leuker was toen, maar BF2 is tot op de dag van vandaag niet 100% gefixed en dat is echt zondeDexterBelgium schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:11:
heb mezelf beloofd nooooit meer een BF te kopen voor de eerste serie patches. Een paar keer teveel "geburned" geweest:
- BF1942 heeft een shitton patches gehad voor het écht af was
- BF:V is nooit afgeraakt, en was WAANZINNIG unbalanced bij launch

Ik krijg dan ook elke keer een redelijke WTF reactie als ik zie dat mensen games gaan pre-orderen, terwijl zoo duidelijk en bekend is dat het vorige deel van de game zwaar slecht gesupport is

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
laatste patch voor 2142 is van de week uitgekomen (inclusief gratis content) en BC2 was in principe probleems na de launch.
[ Voor 74% gewijzigd door neliz op 24-02-2011 16:10 ]
Euh...toch wel.neliz schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:45:
[...]
Jij hebt niet meegedaan aan de Beta zo te zien
Echter de Beta van BFBC2 was voor mij nauwelijks speelbaar omdat ik toendertijd met instabiele hardware speelde (processor te zwaar voor mobo), dus de eventuele bugs werden door mij toegewezen aan de falende
hardware.
Zelfs een niet-100% gefixte BF2 speelt leuker dan CoD:BO.nero355 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:47:
[...]
maar BF2 is tot op de dag van vandaag niet 100% gefixed en dat is echt zonde
De beta was zo instabiel dat zelfs typen tijdens het einde van een ronde een CTD veroorzaakte. BC2 beta is de enige game die ik bleef spelen ondanks al die crashes. tevens was er grafisch enorm veel mis, SLI/CFX werkte niet of zorgde alleen maar voor corruptie, alles is heel netjes aangepakt.Indy91 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:54:
[...]
Euh...toch wel.
Echter de Beta van BFBC2 was voor mij nauwelijks speelbaar omdat ik toendertijd met instabiele hardware speelde (processor te zwaar voor mobo), dus de eventuele bugs werden door mij toegewezen aan de falende
hardware.
Praat je over BF2 of BC2?neliz schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:30:
[...]
De beta was zo instabiel dat zelfs typen tijdens het einde van een ronde een CTD veroorzaakte. BC2 beta is de enige game die ik bleef spelen ondanks al die crashes. tevens was er grafisch enorm veel mis, SLI/CFX werkte niet of zorgde alleen maar voor corruptie, alles is heel netjes aangepakt.
Ik heb de BC2 voor de release gespeeld vanaf het moment dat je nog met 2 man een ronde speelde en dat heeft altijd acceptabel gelopen. Met BF2 kan ik mij inderdaad nog de problemen herinneren.
Een positief aspect dat na BF2142 is veranderd: ze zijn hun eigen backend en network middleware gaan gebruiken ipv die van GameSpy. GameSpy heeft zo ontzettend veel storingen op het netwerk (disconnects) en zo'n brakke beveiliging dat die middleware op een gegeven moment de bron van hacks werd.
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 24-02-2011 23:51 ]
BC2Stewie! schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:50:
[...]
Praat je over BF2 of BC2?
Ik heb de BC2 voor de release gespeeld vanaf het moment dat je nog met 2 man een ronde speelde en dat heeft altijd acceptabel gelopen. Met BF2 kan ik mij inderdaad nog de problemen herinneren.
Enige probleem wat wel eens voorkomt is als je van monitor wisselt. Maar goed, daarvoor is de oplossing simple.
Bij bfbc2 heb ik ook nooit problemen gehad. Behalve dan de ping bug in de browser en de trage derrie voor en na de ronde. Vond ik bf2 toch prettiger / duidelijker. Old school laadbalkje. DAt mag van mij wel weer terug in bf3.
Overigens zijn de maps van bf3 "back to karkand" bevestigd door z1nht0:
http://forums.electronica...ssion-2.html#post19094653
Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman and Sharqi Peninsula.
Wake Island

Sharqi Peninsula erbij…top! Een heerlijke urban map. Hopelijk zijn de attack heli’s niet TE dominant in BF3.lredev schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 03:20:
Overigens zijn de maps van bf3 "back to karkand" bevestigd door z1nht0:
Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman and Sharqi Peninsula.
Wake Island erbij…denk dus dat we kunnen stellen dat de PLA fractie erbij zou moeten zitten.
Dit topic is gesloten.