Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:43

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:53:
Dat zeker! Eigenlijk moet ik ze allemaal achter elkaar in 1 keer uitspelen, had ik daar de tijd maar voor..
Als voorbereiding op EP2 had ik HL1, OP4, BS, HL2 en EP1 allemaal in 1 ruk uitgespeeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Fr!st! schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:01:
dat laaste zo je eigenlijk moeten doen, eerst HL1 dan HL2, EP1 en op laatste EP2 maar dan ben je een weekconstant aan het gamen zo
Vergeet niet de uitbreidingen, he? Corporal Adrian Shephard in Opposing Force en Barney Calhoun in Blue Shift horen ook bij het universum en het verhaal.

Je zou verwachten dat de G-Man nog een troef in handen heeft, namelijk Adrian Shephard. In Opposing Force eindigde hij ook in stasis.

spoiler:
Trouwens verdacht weinig van Barney gezien in Episode 2. Waarschijnlijk zit hij ergens op een zonnig strand samen met de rest van de survivors die in Episode 1 zijn ontsnapt... bofkont. ;)

Overigens, voor de Half-Life 1 fans die geen PS2 hebben om Decay (een andere uitbreiding met coop ondersteuning) te spelen: ze zijn bezig met een port naar de PC versie van Half-Life 1. :) De release date is: vrijdag 16 november.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 30-10-2007 12:24 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:19:

Overigens, voor de Half-Life 1 fans die geen PS2 hebben om Decay (een andere uitbreiding met coop ondersteuning) te spelen: ze zijn bezig met een port naar de PC versie van Half-Life 1. :) De release date is: vrijdag 16 november.
Ik baal er nog steeds van dat ik ooit mijn Ps2 met alle spellen heb verkocht, HL Decay was erg leuk, vooral omdat co-op shooters op de Ps2 schaars zijn.

Ben trouwens hard op weg Blueshift uit te spelen, en het valt mij nu pas echt op hoe goed Valve toen al was met elementen puzzels..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:57:
[...]

Ik baal er nog steeds van dat ik ooit mijn Ps2 met alle spellen heb verkocht, HL Decay was erg leuk, vooral omdat co-op shooters op de Ps2 schaars zijn.

Ben trouwens hard op weg Blueshift uit te spelen, en het valt mij nu pas echt op hoe goed Valve toen al was met elementen puzzels..
Umm, Gearbox heeft Blueshift gemaakt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

Umm, Gearbox heeft Blueshift gemaakt. :>
Ah, die zijn er ook nog..
Ik bedoel de makers van de HL 1 delen iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Hebben jullie wel eens Synergy geprobeerd? Dat is een mod waarmee je HL2 Coop kan spelen. Ben hem nu aan het downloaden, ben benieuwd of het wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:47:
[...]

Ah, die zijn er ook nog..
Ik bedoel de makers van de HL 1 delen iig..
Half-Life 1 is het werk van Valve zelf. Opposing Force en Blue Shift zijn gemaakt door Gearbox Software (bekend van de Brothers in Arms serie). Trouwens het is helemaal niet erg als je Opposing Force en Blue Shift niet hebt gespeeld, aangezien Marc Laidlaw (schrijver van het Half-Life verhaal) heeft gezegd dat die bij het schrijven van het Half-Life verhaal geen rekening met die uitbreidingen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

HertogJanNL schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:34:
Hebben jullie wel eens Synergy geprobeerd? Dat is een mod waarmee je HL2 Coop kan spelen. Ben hem nu aan het downloaden, ben benieuwd of het wat is!
Zat hier op te wachten eigenlijk .. goed dat je het zegt ... ga hem dit wknd ook wel effe uitproberen met maat van me :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je coop wilt, is er ook nog Fellow Freeman, ook erg uitgebreid.

http://www.mercilessdevelopment.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

babbaloerie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:11:
[...]

Half-Life 1 is het werk van Valve zelf. Opposing Force en Blue Shift zijn gemaakt door Gearbox Software (bekend van de Brothers in Arms serie). Trouwens het is helemaal niet erg als je Opposing Force en Blue Shift niet hebt gespeeld, aangezien Marc Laidlaw (schrijver van het Half-Life verhaal) heeft gezegd dat die bij het schrijven van het Half-Life verhaal geen rekening met die uitbreidingen houd.
Dan is het toch apart dat het verhaal nergens botst met wat er in de uitbreidingen verteld wordt. :>

Al wil je nog weten hoe je de gnome aan de auto kan laten plakken dan moet je dit filmpje bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
babbaloerie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:11:
[...]

Nou, het geeft toch wel een hele andere kijk op de zaken die zich tijdens HL1 afspelen. Daarbij is OF een heel goed spel (BS wat minder imo). Dus ik zou zeggen dat je ze zeker wel moet spelen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF is zeker goed, maar het is een visie van Gearbox op het verhaal, het hoort niet bij de officiele verhaallijn. Maar ik heb me er destijds zeker wel mee vermaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
JediUberknaft schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:57:
[...]

Zat hier op te wachten eigenlijk .. goed dat je het zegt ... ga hem dit wknd ook wel effe uitproberen met maat van me :*)
Heb het even geprobeerd en er zijn veel slechte maps. Ik wil gewoon de SP campaign doen, maar daar zijn weinig servers voor. Ik denk dat het het leukste is als je met zijn 2en speelt en dat degene met de snelste verbinding de server maakt met pass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben nu met Episode Two bezig, die me tot heden minder grijpt dan de voorgaande delen (HL1/HL2/Ep1). Het stuk in de mijnen in het begin vond ik vrij saai, maar daarna begint het al snel leuk te worden. Nu zit ik echter behoorlijk vast in het stuk

spoiler:
waar Striders m'n basis aanvallen. In alle voorgaande delen had ik nergens moeite mee, maar dit stuk is onevenredig moeilijk (of ik moet iets verkeerds doen). Die Hunters komen met z'n tientallen en ondertussen nog die Striders op een lastige manier doden. Die ballen ketsen de helft van de tijd nog af ook, of ze worden al kapot gemaakt door die Hunters voordat ik ze kan afschieten... En als je er nou gewoon nog rustig de tijd voor kreeg, maar er zit nog flinke tijdsdruk achter ook.

Bleuh. Ben ik de enige die moeite heeft met dit stuk?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm captain, jij weet toch wel hoe je een spoiler tag gebruikt? Anyway je doet iets verkeerd imo. Als er 10 hunters door de map lopen dan wordt het erg moeilijk.

Mijn tactiek was scheuren met die bak! Hunters dood rijden en dan je Magnus op de strider knallen en er op schieten. Simpel zat lijkt me.

Ik zou er iig niet aan beginnen om de hunters af te schieten, die gaan vrijwel niet dood, maar hun geschut doet toch bijna geen damage.

Ik vond het trouwens een erg leuk stukje :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hm... die auto gebruik ik vrijwel niet, en ze komen bij mij nu allemaal achter elkaar op hetzelfde punt, met elk een berg van die Hunters. Misschien dat ik maar even een paar save-files terug moet, want dit is zo niet te doen. :P

offtopic:
Spoiler even wat aangepast ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 31-10-2007 01:28 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Captain N schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 01:27:
Hm... die auto gebruik ik vrijwel niet, en ze komen bij mij nu allemaal achter elkaar op hetzelfde punt, met elk een berg van die Hunters. Misschien dat ik maar even een paar save-files terug moet, want dit is zo niet te doen. :P

offtopic:
Spoiler even wat aangepast ;)
spoiler:
Je gebruikt de auto niet? Dan wil het wel heel moeilijk worden! Je auto heeft namelijk een radar waar je de striders/hunters op kan zien. Je hoeft een hunter één keer goed te raken en die is dood en je kan achterop je auto een Magnus bom zetten.

Dus, haal een magnus bomb, leg die op je de achterkant van je auto, rijd de hunters dood. Parkeer je auto achter de strider dan kan je rustig mikken en poef :D. In je auto stappen asap naar een "reload station" waar je health/ammo etc (en een bomb ofc) kan pakken en dat herhalen :).

Gl hf!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

spoiler:
Het was dus niet in mij opgekomen dat je met die auto die Hunters dood kon rijden. Ik reed er dan wel naar toe, maar dan werd vaak mijn bom al kapot gemaakt door die Hunters tijdens het mikken op de Strider. En dan kan je weer helemaal terug naar zo'n oplaadpunt. Vandaar dat ik nu helemaal tot die basis teruggedrongen ben en ze daar met z'n 5-en tegelijk oid aankomen, inclusief de Hunters die daarbij horen. Daarvan krijg ik er nog een stuk of 3 kapot, maar dan is het afgelopen met het feest. Toch maar ff een oudere save-file laden dan maar. :P

edit:
spoiler:
Net even save-file geladen vlak voor het groepje Striders dat tegelijk aan komt zetten, en eerst even rondgescheurd in de auto om de Hunters te doden. De Striders heb ik vervolgens allemaal vlak bij de basis kapot gemaakt, omdat de andere punten waar ik die ballen kon krijgen allemaal al vernietigd waren. Moet zeggen dat die auto inderdaad wel cruciaal is. Nu had ik 'm de eerste keer proberen zonder al te veel moeite. :) Jammer alleen dat het laatste speelbare stuk was. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 31-10-2007 09:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Idd jammer, maar wel lekker adreline pompend imo! :D "Another strider at what used too be the sawmill!" , here we go again :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ah! Zo dus! Ik heb hem op dat stuk wel 20 keer gereload. Ik probeerde meteen voor de striders te gaan, lukte niet omdat die hunters die bommen wegschieten. En die hunters de hele tijd uitschakelen met de hand was ook lastig qua tijd want dan liepen die striders weer weg.

Ik vond het stukje al belachelijk moeilijk. Naja, ik vind eigenlijk dat je een achievement moet krijgen als je dat stuk uitspeelt zonder gebruik te maken van je auto (om hunters te slopen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

HertogJanNL schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:43:
[...]

Heb het even geprobeerd en er zijn veel slechte maps. Ik wil gewoon de SP campaign doen, maar daar zijn weinig servers voor. Ik denk dat het het leukste is als je met zijn 2en speelt en dat degene met de snelste verbinding de server maakt met pass...
Zijn beide mods dan niet voor de normale SP campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Nou de nieuwe versie van Synergy heeft ondersteuning voor de volledige HL2 SP campaign. Maar dat hadden eerdere versies niet.

Trouwens, ik heb net eens gekeken wat de 'activate a product on steam' knop deed. Heb daar mijn HL Generation key ingevuld (alleen die voor HL GOTY). Dit is een pack dat bestond uit HL, Opposing Force, Counter-Strike (de retail versie) en de gratis meuk als TFC enzo. Na het activeren van deze key is hij permanent aan mijn user gekoppeld en kan het dus niet meer gestolen worden. Maar wat denk je? Ineens staan Blue Shift en Day of Defeat in mijn lijstje, terwijl ik die nooit heb gekocht en ook niet bij Generation in zitten. Nouja mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

HertogJanNL schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:00:
Trouwens, ik heb net eens gekeken wat de 'activate a product on steam' knop deed. Heb daar mijn HL Generation key ingevuld (alleen die voor HL GOTY). Dit is een pack dat bestond uit HL, Opposing Force, Counter-Strike (de retail versie) en de gratis meuk als TFC enzo. Na het activeren van deze key is hij permanent aan mijn user gekoppeld en kan het dus niet meer gestolen worden. Maar wat denk je? Ineens staan Blue Shift en Day of Defeat in mijn lijstje, terwijl ik die nooit heb gekocht en ook niet bij Generation in zitten. Nouja mooi meegenomen!
Ik had zelfs alleen maar HL1, en toen ik die key invulde had een hele rits games erbij. OpFor Blue Shift, Day of Defeat alles zat erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

babbaloerie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:22:
[...]

Ik had zelfs alleen maar HL1, en toen ik die key invulde had een hele rits games erbij. OpFor Blue Shift, Day of Defeat alles zat erbij :P
Hmmm ... bij mij werkt mijn originele key niet meer als ik dat doe .... Van mijn oude HL cd-tje :'( ... Heb al op de steam site gekeken hierover ... Maar wordt een heel gedoe als ik die nog wil installen via steam .. Gaat me zelfs weer geld kosten (10$) .. En noway dat ik dat ga doen .... Wel vreemd hoor .. Steam zegt duplicate on steam account ofzo ... Hmmm . jammer dan .. wilde eigenlijk heel graag vanaf hl1 tot en met hl 2 ep 2 gaan spelen weer eens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

JediUberknaft schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:17:
[...]

Hmmm ... bij mij werkt mijn originele key niet meer als ik dat doe .... Van mijn oude HL cd-tje :'( ... Heb al op de steam site gekeken hierover ... Maar wordt een heel gedoe als ik die nog wil installen via steam .. Gaat me zelfs weer geld kosten (10$) .. En noway dat ik dat ga doen .... Wel vreemd hoor .. Steam zegt duplicate on steam account ofzo ... Hmmm . jammer dan .. wilde eigenlijk heel graag vanaf hl1 tot en met hl 2 ep 2 gaan spelen weer eens ...
Kun je net zo goed een nieuw exemplaar van Half-Life 1 kopen, kost ook maar een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Precies !! :+

Dat ga ik dus ook maar doen ja, geen zin in al dat gedoe .... Binnekort maar effe halen weer .. Ook al i hl verouders qua graphics (enomr uiteraard ,.,, lol ..) Deze game doet het gewoon absoluut nog steeds ... Wat een sfeer ! ... Lijkt me retevet om helemaal weer alles te spelen ...

Wat is nu beste volgorde ?? Ik bedoel met blue shift enzo ... Weet niet precies hoe ik hem moet spelen om het verhaal goed door te laten gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Opposing Force en Blueshift hebben weinig met de verhaallijn te maken.
Gewoon HL1, HL2, EP1 en als laatste EP2 spelen. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Prutz0r schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:39:
Ok, thanks ... ik dacht gehoord te hebben ergens in dit topic, dat je die 2 er ook bij moest spelen ...

Maar dan weet ik genoeg ... Binnenkort maar effe scoren dan HL 1 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opposing Force en Blueshift lopen gelijktijdig met Half Life 1, je hoeft ze idd niet te spelen voor he verhaal, maar ik kan je OF wel aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:07:
Opposing Force en Blueshift lopen gelijktijdig met Half Life 1, je hoeft ze idd niet te spelen voor he verhaal, maar ik kan je OF wel aanraden.
Blueshift is ook wel aan te raden hoor.
Vond et beiden mooie uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Tegen de tijd dat Black Mesa (source) uitkomt ga ik alle games ook nog weer een keer spelen. Het blijven geweldige games :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Black Mesa source ziet er echt geniaal uit. Alleen er is al lange tijd geen update meer geweest...
OF en BS zijn allebei wel leuke uitbreidingen, al zijn ze qua opbouw (zeker OF) vrijwel identiek aan HL, alleen dan een stuk korter. Vond het nadeel van OF dat ze er zoveel nieuwe wapens in hebben gestopt, dat het wat minder op HL lijkt.

[EDIT] Heb nu ook uitgevonden dat je het high-definition pack kan installeren via steam. Maakt de game toch iets meer up-to-date!

[ Voor 23% gewijzigd door HertogJanNL op 01-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 16-09 10:15
Prutz0r schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:39:
Nou ze hebben wel degelijk met de verhaallijn te maken ;) Je moet het eigenlijk als volgt zien:

HL1: Het verhaal vanuit het perspectief van Gordon Freeman (scientist van black mesa).
Opposing Force: Het verhaal van HL1 maar dan vanuit het perspectief van de soldiers.
Blue Shift : Het verhaal van HL1 maar dan vanuit het perspectief van Barny (security guy).

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

HertogJanNL schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:02:
Black Mesa source ziet er echt geniaal uit. Alleen er is al lange tijd geen update meer geweest...
OF en BS zijn allebei wel leuke uitbreidingen, al zijn ze qua opbouw (zeker OF) vrijwel identiek aan HL, alleen dan een stuk korter. Vond het nadeel van OF dat ze er zoveel nieuwe wapens in hebben gestopt, dat het wat minder op HL lijkt.

[EDIT] Heb nu ook uitgevonden dat je het high-definition pack kan installeren via steam. Maakt de game toch iets meer up-to-date!
Neem dan AUB wel de fixed versie, en installeer dan ook blue shift: unlocked.
Beiden hier te vinden (+exacte reden waarom die beter is, grootste probleem is mods)

http://planethalflife.gamespy.com/fullstory.php?id=105708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Had al in het topic gezocht, maar ik zit hier vast:

http://img217.imageshack.us/img217/5157/wf11025tmpji5.jpg

spoiler:
Je moet dus met die auto de brug over. Nu staan hier in het topic verschillende tips:
1: alle auto's eraf
2: de brug als wip gebruiken en de zwaarte naar 1x verplaatsen

Nou, dat werkt dus niet zoals je op de screenshot ziet. Ik kan verschuiven wat ik wil, maar er gebeurt niets, de brug wil niet omhoog. Voordat ik aan kwam lopen zag ik ook nog een groene auto op de brug staan, maar hoe dan ook, deze blijft er niet opstaan als de brug instort, is dit van belang? :P
Ook lukt het niet als ik eroverheen scheur VOORDAT de brug instort, omdat de wagens in de weg liggen.

Hoe dan ook, ik krijg het niet voor elkaar...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Wildfire

Joy to the world!

jarnotjuh schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:55:
Had al in het topic gezocht, maar ik zit hier vast:

http://img217.imageshack.us/img217/5157/wf11025tmpji5.jpg

spoiler:
Je moet dus met die auto de brug over. Nu staan hier in het topic verschillende tips:
1: alle auto's eraf
2: de brug als wip gebruiken en de zwaarte naar 1x verplaatsen

Nou, dat werkt dus niet zoals je op de screenshot ziet. Ik kan verschuiven wat ik wil, maar er gebeurt niets, de brug wil niet omhoog. Voordat ik aan kwam lopen zag ik ook nog een groene auto op de brug staan, maar hoe dan ook, deze blijft er niet opstaan als de brug instort, is dit van belang? :P
Ook lukt het niet als ik eroverheen scheur VOORDAT de brug instort, omdat de wagens in de weg liggen.

Hoe dan ook, ik krijg het niet voor elkaar...
spoiler:
Je moet juist alle auto's van de brug afschieten!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
http://img402.imageshack.us/img402/2419/fi28301tmpud9.jpg

spoiler:
Dat werkt dus niet. Om dat te doen moet je op dat 2e stuk komen, en wanneer je er ook maar 1 stap opzet dan stort ie in zoals op de screenshot.
Als je dan je auto aan het begint hebt staan dan kom je neit meer op het 2de stuk, omdat die kant hoger is. En als je je auto op het 2de stuk hebt staan dan gaat de brug niet meer terug, met of zonder autos erop...
Als je dan je auto op het 2de stuk hebt, dan kan je nog niet naar de overkant omdat dat stuk gewoon hoger is.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Zit CounterStrike nou ook bij de OrangeBox of niet

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:54

FlashBang

Hoi.

Erw schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:26:
Zit CounterStrike nou ook bij de OrangeBox of niet
http://orange.half-life2.com/

Eerste resultaat in Google. Leer zoeken + lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik heb een probleem dat mijn weapon models vaag zijn.

Mijn crossbow lijkt wel chroomkleurig en als ik dan naar een donker plekje stap dan verandert hij weer enigsinds maar zie de houtkleur niet, hetzelfde heb ik bij de nade en de machine gun. De handschoenen van gordon zijn ook chroomkleurig bij mij.

Iemand een idee?

Heb de recentste divers al geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die half life niet kennen, hier nog even half life 1 en 2 in 60 seconden.. :P
Linkje

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:27
Verdammt, EP2 ook uitgespeeld. IK WIL NU DEEL3!! :P. Alleen beetje jammer van het einde,
spoiler:
Ik had nog graag met die heli willen vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:12:
Voor de mensen die half life niet kennen, hier nog even half life 1 en 2 in 60 seconden.. :P
Linkje
lol

En het klopt nog ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Aangezien die hierboven D dubbel O D is.

Hehe,....Half Life in 60 seconden !!

[ Voor 19% gewijzigd door UgotHeinzzd op 05-11-2007 22:40 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

UgotHeinzzd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:39:
Aangezien die hierboven D dubbel O D is.

Hehe,....Half Life in 60 seconden !!
Tering zeg, daar zijn die bunnyhoppers met hun snelle gameplay niks bij :D

* Jejking veegt de melk van z'n scherm en gaat de youtubert nog maar eens opnieuw kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:37

Beugelfles

I love rusty spoons

Misschien een beetje vreemde vraag, maar ik kwam in Half-life 2 bij het level canals iemand tegen. Ik weet niet wie het was en als ik er naartoe liep dan was hij opeens weg. Misschien een eastereg oif? Ik heb het plaatje een beetje klein geüpload, maar als iemand het kent dan weet die wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/1882/d1canals130004as1.jpg

Link naar groter formaat
Haha, @hieronder. Het is idd de G-man

Water Hazard (map: d1_canals_06): He is seen standing on a pier in front of the headcrab infested Station 7. As Gordon approaches, he disappears inside.

[ Voor 48% gewijzigd door Beugelfles op 06-11-2007 13:09 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Beugelfles schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:03:
Misschien een beetje vreemde vraag, maar ik kwam in Half-life 2 bij het level canals iemand tegen. Ik weet niet wie het was en als ik er naartoe liep dan was hij opeens weg. Misschien een eastereg oif? Ik heb het plaatje een beetje klein geüpload, maar als iemand het kent dan weet die wat ik bedoel.

[afbeelding]
The G-man ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beugelfles schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:03:

[afbeelding]

Link naar groter formaat
Haha, @hieronder. Het is idd de G-man

Water Hazard (map: d1_canals_06): He is seen standing on a pier in front of the headcrab infested Station 7. As Gordon approaches, he disappears inside.
Die ga je nog veel vakker tegenkomen, als je een beetje goed kijkt en zoekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

jarnotjuh schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:16:
http://img402.imageshack.us/img402/2419/fi28301tmpud9.jpg

spoiler:
Dat werkt dus niet. Om dat te doen moet je op dat 2e stuk komen, en wanneer je er ook maar 1 stap opzet dan stort ie in zoals op de screenshot.
Als je dan je auto aan het begint hebt staan dan kom je neit meer op het 2de stuk, omdat die kant hoger is. En als je je auto op het 2de stuk hebt staan dan gaat de brug niet meer terug, met of zonder autos erop...
Als je dan je auto op het 2de stuk hebt, dan kan je nog niet naar de overkant omdat dat stuk gewoon hoger is.
spoiler:
Via die auto die op het vaste deel van de brug staat kun je op het wegdek van dat losse deel springen. Doe dat niet via de zijkant van de brug zeg maar, want dat deel stort idd in. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Captain N schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:24:
[...]

spoiler:
Via die auto die op het vaste deel van de brug staat kun je op het wegdek van dat losse deel springen. Doe dat niet via de zijkant van de brug zeg maar, want dat deel stort idd in. ;)
spoiler:
Inderdaad. Je kunt wèl gewoon op dat gedeelte komen, alleen niet op de manier die de vraagsteller zelf in gedachte had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Om nog even terug te komen op het verhaal icm portal: toen ik EP2 net herspeelde viel me iets op:
spoiler:
Dr Kleiner zegt: [Borealis] just vanished, along with part of the dry dock I heard

Dat klinkt wel verdacht veel alsof
spoiler:
Er een portal (als in: portal portal) is geopend waar het schip en de haven doorheen is gegaan. Ik denk/hoop toch dat we aan de slag kunnen met "portals" in HL2:ep3 of HL3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
misschien een domme vraag, maar kan ik ergens kiezen waar ik Orange Box wil installeren? Ik wil em namelijk niet op mn primaire disk hebben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:50:
misschien een domme vraag, maar kan ik ergens kiezen waar ik Orange Box wil installeren? Ik wil em namelijk niet op mn primaire disk hebben }:O
Niet, hij installeerd hem altijd op de schijf waar je Steam hebt geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

dtech schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:47:
Om nog even terug te komen op het verhaal icm portal: toen ik EP2 net herspeelde viel me iets op:
spoiler:
Dr Kleiner zegt: [Borealis] just vanished, along with part of the dry dock I heard

Dat klinkt wel verdacht veel alsof
spoiler:
Er een portal (als in: portal portal) is geopend waar het schip en de haven doorheen is gegaan. Ik denk/hoop toch dat we aan de slag kunnen met "portals" in HL2:ep3 of HL3 :)
Mja, die theorie is al veel vaker geopperd, maar volgens mij krijgen we niet zo'n mooi dingetje hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Is HL2E2 nog de moeite waard om aan te schaffen, of valt het toch tegen?

En heeft iemand ook ervaring met TFC2 is het net zo leuk als deel 1? Is er nog genoeg animo voor om online te spelen?

En heeft iemand ook ervaring met Portal? Wat is dat voor een game en is het een beetje leuk?

Ik zit er wel aan te denken de orange box te halen, maar ik heb HL2 +E1 al, nu kan je die weggeven of verkopen, maar goed het zou mij dan ook meer om E2 en TFC2 gaan, maar is het de moeite van het aanschaffen van de Orange box wel waard als je 40% al hebt vaag ik mij af...

Greetz, Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Laatst online: 15:37

Beugelfles

I love rusty spoons

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:18:
Is HL2E2 nog de moeite waard om aan te schaffen, of valt het toch tegen?
Ik zit er wel aan te denken de orange box te halen, maar ik heb HL2 +E1
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb alleen E1 nog niet. Maar nu zie ik overal (zelfs gisteren nog in de Spits) lovende recencies over de Orange box. En de prijs daalt volgens mij ook. Laats bij de Mediamarkt voor 39,95 meende ik.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Portal sowieso halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking heeft net Lost Coast nog een keertje uitgespeeld :)

Heerlijk leveltje, 1280x800 + 6xAA = mooi. Maar het kan beter hehe :D

Persoonlijk begin ik ook nieuwsgierig te worden naar EP1 en EP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Je kunt hem via steam voor +- $55 kopen ($50 + tax). Ongeveer €40 dus. Voor dat geld krijg je:
- Half life 2: 15-20 uur
- Half life 2:ep1: 6-8 uur
- Half life 2:ep2: 7-9 uur
- Portal: 3-4 uur
- Team fortress 2: helemaal van jezelf afhankelijk
Je kunt waarschijnlijk HL2 en ep1 ook nog voor een zacht prijsje verkopen.
Laten we zeggen dat je voor €35 15 uur (QBurton) of 20 uur (Beugelfles) krijgt, is dat de moeite waard (en dan is het door TF2 eigenlijk nog veel hoger)
Ikzelf vind TF2 erg leuk. Ik heb 1 nooit gespeeld, maar geniet toch erg van 2. Het is een beetje een mix van Half-life2:deathmath/Quake multiplayer, Unreal Tournament (2004, onslaught oid) en Battlefield
HL2:DM en quake vanwege de grootte van de mappen, hoe vaak je anderen tegenkomt en hoeveel je schiet.
Unreal tournament vanwege de grootte van de mappen (de wat kleinere dan, of de complete grootte: veel mappen zijn klein maar zijn aaneengeschakeld tot 1 grote map die je stapsgewijs doorloopt) en de snelheid van het spel (zowel in duur: 10-20 min per spel als in "gevoelssnelheid": hoe vaak je spant, hoeveel je wacht etc.)
Battlefield vanwege het klassensysteem, en de mogelijkheid daartussen te wisselen. Ook heeft één type wat weg van de BF mode "conquest" (waarin je plekken met vlaggen moet veroveren).
Nadelen vind ik zelf voornamelijk het beperkte aantal mappen, alhoewel ze wel groot zijn. Ook spreken sommige klassen mij meer aan dan anderen, terwijl anderen nuttiger zijn. Engineers zijn bijvoorbeeld enorm nuttig voor het verdedigen van je basis (door turrets), maar het is vrij saai om te wachten op een vijand, af te maken en te repareren. Dan vind ik spy veel leuker, maar daar moet je vrij goed mee zijn en er moeten er niet teveel van zijn om ze nuttig te maken. Bij medic geldt ongeveer hetzelfde als engenier: enorm nuttig maar niet echt leuk om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Waarom wordt er nog steeds gevraagd of je Orange Box moet kopen? Dit is echt de deal van de eeuw, meer waar voor je geld zul je nergens krijgen dunkt mij. Alleen TF2 al is het geld waard, maar als je HL2 en de episodes nog nooit hebt gespeeld dan kan je het pakket helemaal niet laten liggen. En portal is gewoon een geniaal spel, al is het wat kort. Dus koop nou maar gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
HertogJanNL schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:26:
Waarom wordt er nog steeds gevraagd of je Orange Box moet kopen? Dit is echt de deal van de eeuw, meer waar voor je geld zul je nergens krijgen dunkt mij. Alleen TF2 al is het geld waard, maar als je HL2 en de episodes nog nooit hebt gespeeld dan kan je het pakket helemaal niet laten liggen. En portal is gewoon een geniaal spel, al is het wat kort. Dus koop nou maar gewoon :)
Hehe, helemaal mee eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Via Steam kost het echt geen drol met die lage Dollar koers :). Ik heb zelf onlangs via Steam (PayPal) HL1, HL2, Lost Coast en Episode One gekocht, waarna ik dacht; hmm, misschien was de Orange Box dan een slimmere zet geweest :P. Maar goed, Episode Two en Portal koop ik er nog wel los bij.

Heb me dus weer kostelijk vermaakt met HL1 t/m Episode One, waarbij laatst genoemde nog best lang is zeg.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Misschien een beetje offtopic, maar ik heb me altijd afgevraagd waarom Half-Life: Source niet gewoon gratis is voor mensen die de orginele Half-Life hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

babbaloerie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:52:
Misschien een beetje offtopic, maar ik heb me altijd afgevraagd waarom Half-Life: Source niet gewoon gratis is voor mensen die de orginele Half-Life hebben :?
Je mist er niks aan hoor, geen nieuwe textures, geen nieuwe models, het enige wat je er bij krijgt is nieuwe physics, en soms werken sommige puzzels niet meer helemaal goed met die nieuwe physics 8)7

Ik wacht op Black Mesa
Dit is een mod in vergevorderd stadium die HL1 een waardige conversie naar de source engine geeft.

Hier wat screens:

http://www.blackmesasource.com/media/anomalous_tc_01.jpg
http://www.blackmesasource.com/media/blastpit_002.jpg
http://www.blackmesasourc...c2a4_mediarelease_004.jpg
http://www.blackmesasourc...c3a2_mediarelease_001.jpg
EDIT: ik heb dr ff links van gemaakt.

Deze mod gaat echt bruut worden! Ik kan haast niet wachten. :9~

[ Voor 3% gewijzigd door mace op 09-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Tja, je krijgt het bij sommige versies van Half-Life 2. Ik dacht niet eens bij elke versie. Het is best wel jammer, vooral al wil je Half-Life 1 opnieuw spelen.
MaCe1337 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:01:
[...]

Je mist er niks aan hoor, geen nieuwe textures, geen nieuwe models, het enige wat je er bij krijgt is nieuwe physics, en soms werken sommige puzzels niet meer helemaal goed met die nieuwe physics 8)7
Heel Half-Life: Source eens uitgespeeld en nergens problemen gehad met physics of puzzels. Het spel is praktisch een 1:1 port. Het is ook geen remake. Het is een conversie.

Er zitten wel een paar goede punten aan de conversie naar Source. Zo kan je met je videokaart nu een willekeurige resolutie nemen in een willekeurige aspect ratio. Probeer maar eens met de originele Half-Life een breedbeeldresolutie van 1360x768 te krijgen.
Ik wacht op Black Mesa

[...]

Hoewel ik moet toegeven dat het lijkt dat deze mod inderdaad een waardige remake van de eerste Half-Life wordt, ga ik me er niet echt op verheugen. Mod is al zolang in ontwikkeling dat ik mij gewoon op andere dingen concentreer totdat het eindelijk eens een keer uitkomt.

Voor de algemene fans van de Half-Life series en die van strips houden... ik adviseer jullie eens Concerned: The Half-Life and Death of Gordon Frohman te lezen. Je zou de strip bijna als canon kunnen zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

The Zep Man schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:09:
Heel Half-Life: Source eens uitgespeeld en nergens problemen gehad met physics of puzzels. Het spel is praktisch een 1:1 port. Het is ook geen remake. Het is een conversie.

Er zitten wel een paar goede punten aan de conversie naar Source. Zo kan je met je videokaart nu een willekeurige resolutie nemen in een willekeurige aspect ratio. Probeer maar eens met de originele Half-Life een breedbeeldresolutie van 1360x768 te krijgen.
Ik heb zelf wel eens vastgezeten in dozen etc...
BTW, de oude hl1 engine (goldsource) draait hier gewoon op 1680x1050
Hoewel ik moet toegeven dat het lijkt dat deze mod inderdaad een waardige remake van de eerste Half-Life wordt, ga ik me er niet echt op verheugen. Mod is al zolang in ontwikkeling dat ik mij gewoon op andere dingen concentreer totdat het eindelijk eens een keer uitkomt.
Klopt, ze zijn al 2 jaar bezig ofzo, maar de kwaliteit is er ook wel naar, ik zie wel. :P
Voor de algemene fans van de Half-Life series en die van strips houden... ik adviseer jullie eens Concerned: The Half-Life and Death of Gordon Frohman te lezen. Je zou de strip bijna als canon kunnen zien. ;)
Erg leuk stripje, jammer dat de maker er mee is opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

ben net begonnen aan HL2.
Op zich een erg cool spel, alleen kan ik niet tegen die schrik momenten.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

MaCe1337 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:13:
[...]

Ik heb zelf wel eens vastgezeten in dozen etc...
BTW, de oude hl1 engine (goldsource) draait hier gewoon op 1680x1050
Standaardresoluties werken wel. Niet-standaard resoluties, integendeel...
Erg leuk stripje, jammer dat de maker er mee is opgehouden.
Strip is gewoon afgelopen. Het heeft niet voor niets die subtitel. Alleen wat zou Frohman een lol kunnen hebben in Episode 2 al zou hij nog leven (grotendeels op zijn fiets, een bekeuring krijgen voor te snel rijden als hij tussen twee krachtvelden vast komt te zitten, degene die ervoor zorgt dat al die tunnels geblokkeerd zijn, degene die de locatie van White Forest verraad aan de Combine, degene die per ongeluk die dropship met strider neerhaalt... denk eens aan alle grapjes die je kan maken met Frohman en Magnusson!). Qua tijdlijn had hij Episode 2 kunnen doen in de tijd dat Gordon Freeman bezig is met ontsnappen uit City 17 (in Episode 1).
Borgoth schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:29:
ben net begonnen aan HL2.
Op zich een erg cool spel, alleen kan ik niet tegen die schrik momenten.
Schrikmomenten als in: er zit een headcrab achter die doos die ik net kapot sloeg? Of schrikmomenten als in: WTF wat veel zombies!? Ik vind de Half-Life series wel meevallen qua 'schrikken'.

Wat ik wel cool vond in Episode 2 waren de stukken waar je gewoon lekker kan rijden met je auto. Alyx naast je, kabouter achterin op de achterbank (helaas zonder veiligheidsgordel, maar blijft toch best wel goed zitten)... af en toe even stoppen om dit/dat te onderzoeken in de wildernis of om die klotekabouter weer eens terug de auto in te schoppen... heerlijk. :P Ze hadden de rit naar White Forest wel een stuk langer mogen maken naar mijn mening. Langer als in: langer rijden door de wildernis en wat meer optionele stopplaatsen (zoals een onschuldig lijkend vervallen benzinestationnetje) waarbij je de keuze hebt of je er stopt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

schrikmomenten van: he eindelijk alles dood, draai je je om staat er een zombie in je nek te hijgen.

jammer dat garry's mod niet gratis is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Borgoth schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:45:
jammer dat garry's mod niet gratis is :(
Garry's Mod 9 wel. En die werkt perfect in Half-Life 2 (de gehele Concerned strip is ermee gemaakt). Je kan hem nog steeds vinden op Fileplanet:
http://www.fileplanet.com...ife-2---Garry's-Mod-9.0.4

Als je op Google zoekt dan denk ik wel dat je ook voldoende mirrors kan vinden.

Garry's Mod 10... daarvoor moet je betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 08-11-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

:? raar, toen ik op de site keek stond er buy now: $9.95 Naja downloaden dan maar

edit:
zie: http://www.garrysmod.com/download.php

beter zoeken. 9.04 is gratis :)

[ Voor 37% gewijzigd door Borgoth op 08-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Wat? Sinds wanneer moet je betalen voor Gmod?
*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

kut, kan ik Gmod nog niet spelen. ik heb geen counterstrike :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Inderdaad Gmod 9 werkt niet zonder CS Source, FUCK, en m'n PayPal account is ook zo goed als leeg dus ik kan 10 niet kopen, arch gek wordt ik ervan.

[ Voor 49% gewijzigd door TommyGun op 08-11-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Cool :D

spoiler:
een soort tower defence, dat je die antlions moet afhouden :P En dan op en gegeven moment 3 lights, hell yeah.

ben blij dat ik toch even heb doorgezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 14:45
spoiler:
Total mayhem daarna :P - wel ff je resources goed neerleggen

Wat ik trouwens niet helemaal begrijp zijn de achievements. Ze doen het bij mij soms wel, soms niet. Iemand een idee hoe dat zit? Begin het wel een beetje vervelend te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

had ik ook bij portal, had ik 2 chambers uitgespeeld en gaf hij aan 2/2 maar er stond nog steeds locked. mischien een bug. Gewoon hopen dat het snel gefixt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

[...]

Ik wacht op Black Mesa
Dit is een mod in vergevorderd stadium die HL1 een waardige conversie naar de source engine geeft.

Hier wat screens:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik weet dat ik niet veel mis, het is slecht een kleine upgrade.

Maar aangezien Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source en Half-Life 2: Deathmatch een upgrade krijgen naar de Orange Box engine (en dat ook gratis is), lijkt het me niet meer dan logisch dat Half-Life: Source ook gewoon gratis is voor Half-Life eigenaren, toch ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

[...]

Ik wacht op Black Mesa

Hier wat screens:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wauw, ben ik nu de enige die onder de indruk is van de grafische kwaliteit? Het ziet er leuk uit :)

Enne... bedankt voor de tip van Garry's Mod 9.04 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ja Black Mesa Source ziet er heel professioneel uit, ga hem zeker spelen als hij ooit uitkomt. Vervelend altijd, dat lange wachten op die MODs :)
HL Source heb ik niet, heb HL2 nl. gewoon in de winkel gekocht. Maarja, dat nieuwe water + physics doe ik het niet voor. Speel gewoon lekker good old HL met HD pack en ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah mods... ik wacht al sinds de release van HL2 op Sven's Co-op maar in het begin vonden ze het beter om verder te gaan met versie 3.5, voor de HL engine dus. Ik ben er al jaren op uitgekeken en zo'n beetje iedereen wil ook graag een HL2 versie maar het komt er maar niet van. :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

HertogJanNL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:04:
HL Source heb ik niet, heb HL2 nl. gewoon in de winkel gekocht.
Ik ook en ik kreeg Half-Life: Source erbij. Ik had de Game Of The Year Edition gekocht. Deze bevat naast Half-Life 2 ook Half-Life: Source, Counter-Strike: Source en Half-Life 2: Deathmatch. Ik voerde mijn (extreem oude) Half-Life 1 serial ook in bij Steam toen ik Half-Life 2 kocht en kreeg er gratis Opposing Force, Blue Shift en Counter-Strike bij (en TFC, natuurlijk). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Laatst is er een nieuw betalingssysteem aan Steam toegevoegd genaamd ClickAndBuy, ik heb dat net even bekeken en het lijkt erop dat je nu gewoon via I-Deal kan betalen op Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

babbaloerie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:46:
Laatst is er een nieuw betalingssysteem aan Steam toegevoegd genaamd ClickAndBuy, ik heb dat net even bekeken en het lijkt erop dat je nu gewoon via I-Deal kan betalen op Steam :)
Geweldig inderdaad, vooral als je eerst een ClickAndBuy account moet aanmaken waarna je 3x opnieuw de verificatie code via SMS aanvraagt maar hem dan nog steeds niet ontvangt. Ik ga ze niet bellen hoor, bekijk 't, ze zorgen maar dat 't systeem werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 09-11-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik zit vast :(

spoiler:
Ik moest een auto aan de overkant van de brug halen. Ik ben nu bij de auto maar is de brug ingestort. Ik kan niet met de auto op de brug komen en als ik naar beneden spring ga ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbaloerie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:46:
Ik hou het voorlopig even ij PayPal, laatst 100€ erop gezet van mijn betaal rekening, het is nog steeds niet afgeschreven van mijn rekening, terwijl het wel al op mijn paypal staat.. :9
Borgoth schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:31:
ik zit vast :(

spoiler:
Ik moest een auto aan de overkant van de brug halen. Ik ben nu bij de auto maar is de brug ingestort. Ik kan niet met de auto op de brug komen en als ik naar beneden spring ga ik dood.
Savegame laden, wat ik gedaan is, is alle auto's van de brug schieten met de gravity gun, daarna kantelde de brug, zodoende kon ik het als een schans gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

hmm, nu geeft hij bij het laden een error. er is iets mis met mijn vstdlib.dll

ik heb verder niks veranderd. alleen mijn pc uitgezet wegens verbouwing

[ Voor 32% gewijzigd door Borgoth op 09-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Borgoth schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:11:
Cool :D

spoiler:
een soort tower defence, dat je die antlions moet afhouden :P En dan op en gegeven moment 3 lights, hell yeah.

ben blij dat ik toch even heb doorgezet :D
Is dit een reactie op een post?
Want ik snap het even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Nee, geen reactie :P Gewoon dat ik dat stuk erg cool vond :P

shit gek, kan echt geen enkel steam spel meer spelen omdat vstdlib.dll ineens niet meer werkt. Ik heb geen zin om heel steam opnieuw te instaleren.

NEEEEE, ik bedenk me iets te laat dat ik mijn savegames moest backuppen.
spoiler: savegame
heeft iemand een savegame waar ik bij de brug met die auto ben?(of iets verder maakt niet uit.)(met tuinkabouter zou helemaal geweldig zijn xD)

[ Voor 92% gewijzigd door Borgoth op 09-11-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19
zijn er nog mensen die episode 2 met commentaar van de makers spelen? Ik ben het nu aan het doen, en het is best interessant :) ook de stukjes van Merle Dandridge, de stem van Alyx, zijn leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Bramm schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:34:
zijn er nog mensen die episode 2 met commentaar van de makers spelen? Ik ben het nu aan het doen, en het is best interessant :) ook de stukjes van Merle Dandridge, de stem van Alyx, zijn leuk
Ja, dat is echt even gek om dat zo te horen.

Ze heeft echt een mooie stem vind ik. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Laatst online: 09-09 18:27
met EP2 zit ik in een grot waarmee ik met een lift naar boven moet , en daarnaast zit een apparaat met een hendel

zodra ik die hendel overhaal gaat ie naar 2 seconden weer terug en komt de lift dus niet naar beneden

dit is het stuk waar die grote antlion achter je aan zat in die tunnels

weet iemand hoe ik eruit kom?

[ Voor 95% gewijzigd door glangeveld op 13-11-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Misschien handig om eerst eens een spoiler balkje om je tekst te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

geitema schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:29:
met EP2 zit ik in een grot waarmee ik met een lift naar boven moet , en daarnaast zit een apparaat met een hendel

zodra ik die hendel overhaal gaat ie naar 2 seconden weer terug en komt de lift dus niet naar beneden

dit is het stuk waar die grote antlion achter je aan zat in die tunnels

weet iemand hoe ik eruit kom?
Dit is al eerder vermeld maar:
spoiler:
In die kamer is ergens een tandwiel te vinden, die moet je in het mechaniek van die lift plaatsen en dan blijft de hendel staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJanNL schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:26:
De reden dat ik het afvraag is dat je nl. betaald voor 5 artikellen terwijl er maar 3 nutig zijn waarvan TFC2 voorheen was TFC een gratis MP mod voor Half-Life was en Portal niet zon hele grote game lijkt, waardoor je wel eens 40,- zou kunnen betalen voor alleen E2 in plaats van 20,- zoals gebruikelijk voor de Episode uitbreidingen.

Met de halflife special Edition die hier verkrijgbaar was (metalen box) werdt je ook afgezet, de box in de winkel door Siera uitgebracht. Hier zit dus HL2 en CS-Source in. Op steam wordt voor dezelfde prijs HL2, CS-Source en DoD-Source verkocht, heet ook special Edition. In het begin kreeg je netjes DoD-Source op je account, maar die is later weer verweiderd, na een bericht naar steam zeggen ze " tja dat is wat op de verpakking staat meer krijg je niet" en je heb niet gekocht bij steam zelf.

Verders is er niemand die HL2 en E1 nog wil overkopen, bijna iedereen heeft die al en wie het nog niet heeft koopt de orange box, zodat ie gelijk alles heeft. Zoals al eerder gezecht als TFC2 een waardige opvolger is van TFC en er ook genoeg online spelers zijn, dan vind ik het wel de moeite, maar dan nog vind ik het best veel geld voor een Episode spel met een MP game. Bij E2 zat namelijk ook CS-Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is omdat je dan de source engine zou moeten hebben en die koop je niet als je HL1 hebt, maar als je een van de source producten.

Overgins zag ik ook reacties over oude HL keys. Deze worden door steam allen als GOTYE gezien zelf gunman (HL MOD) wordt als GOTYE deze was een tijdje geleden in de eurobak te vinden en unlocked op steam de volledige GOTYE van HL1 + Blue Shift die hier niet in zat, want ik heb de originele GOTYE. Affijn je kan dus elke key afzonderlijk proberen in te voeren krijg je na de eerste een melding dat je het product al hebt. Als je 1 van die keys op een ander account probeerd krijgt ie ook de GOTYE. Je kan ook beten in een spelwinkel een oude HL proberen te vinden ipv. de opnieuw uitgebrachte HL1 want dan betaal je teveel en heb je alleen HL1+CS ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een ander kort vraagje (EP2).

Als je in commentary mode speelt wordt er iets gezegd in de trant van dat je niet vulnerable bent voor damage.

Maar ik kan echter wel gewoon kapotgaan. Hoe kan dit? En is er ook ierts van een god mode waarmee je snel door de levels heen kan vliegen zodat je alle commentaren kan horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Je bent niet vulnerable tijdens de commentary, erna en ervoor wel ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Godmode is easy. Ga naar de console (~ knop) en tik dan in "sv_cheats 1" zonder de " dan, en tik daarna gewoon "god" in en dan ben je klaar. Maar ik zou de game gewoon eens overnieuw spelen in commentary mode. Zo moeilijk is het nu ook weer niet, doe het des noods op easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Gisteren Episode 2 via Steam gekocht en vandaag uitgespeeld. Ondanks de korte speelduur was het verhaal super. Heel mooi gedaan. Leveldesign is ook prachtig, elke kamer e.d. ziet er anders uit.

Nog enkele vraagjes. De g-man dook weer op. Zullen we in Episode 3 zijn rol eindelijk te weten komen? Of pas in Half-Life 3? Of nooit? En hoe zit dat met The Combine, vanwaar komen die alweer en wat is hun rol? (2004 is alweer te lang geleden)

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.