Ik hoop het ik hoop het!-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]
Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.
Is er eigenlijk al een (voorlopige) datum voor EP3?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik hoop het ik hoop het!-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]
Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.
Er komt (voorlopig) geen HL3. De episodic uitbreiding was bedoeld als vervanging voor HL3.-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
je krijgt het ook voor elkaar om in 1 episode een portal te sluitenbabbaloerie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:24:
Toch denk ik niet dat Episode 3 het laatste Half-Life deel zal zijn, er is nog zoveel wat de speler wil weten, en die Combine word ook niet zomaar even verslagen in die 3-5 uur speeltijd van Episode 3.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Ik heb zelf nog niets gekocht via steam, zit nog te wachten op mijn pay-pal activering.Razor.Timo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:55:
Is het slim om de orangebox te kopen als je HL2 al wel gewoon hebt? En als je dan via steam koopt, betaal je dan de prijs in dollars? Dat is namelijk wel stukken goedkoper.
Owh dat wist ik niet. Dan kan ik hem net zo goed bij CD-Wow kopen voor 37 euro. Verzenden is toch gratis. Of komt daar ook nog belasting bij?Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:09:
Echt veel goedkoper ist ook niet, komt nl nog wel belasting bij... geloof dat ik voor de orange box in totaal 59 dollar kwijt was, omgerekend met de koers van vorige week (1,42) komt dat op ongeveer 42 euro.
Ik ken CD wow niet (heb er nog nooit wat besteld) maar als je iets in nederland/europa koopt is het incl belasting in amerika altijd Excl. belasting.Razor.Timo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:27:
[...]
Owh dat wist ik niet. Dan kan ik hem net zo goed bij CD-Wow kopen voor 37 euro. Verzenden is toch gratis. Of komt daar ook nog belasting bij?
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2007 16:41 ]
Dat is voor de X-Box 360. Kijk maar:
[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 22-10-2007 16:41 ]
Verwijderd
Ohja? Kun je een voorbeeld geven? Want ik heb op de xbox1 en op de PC gespeeld, en ik kan mij geen grote verschillen herrineren. Behalve dan de mindere graphics enzo?Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:59:
Ben trouwens met veel plezier Half Life 2 op de 360 opnieuw aan het spelen, had hem al grijs gespeeld op de xbox, maar op de 360 zijn er subtiele verschillen qua level opbouw wat op de xbox waarschijnlijk hardware technisch niet mogelijk was.
Verwijderd
Meer gebouwen, zoals het laatste gebouw voordat je onder de brug door moet om een force field uit te schakelen, op de 360 staat er een extra gebouw.MaCe1337 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:05:
[...]
Ohja? Kun je een voorbeeld geven? Want ik heb op de xbox1 en op de PC gespeeld, en ik kan mij geen grote verschillen herrineren. Behalve dan de mindere graphics enzo?
Ik ben wel benieuwd.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:16 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:21 ]
Half-Life Opposing Force wel ? Die is samen met Blue-Shift ook best goed. Alleen helaas wel erg kort.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20:
Tevens mis je enkele (komische) crossovers tussen HL 1 en 2.
Doet me trouwens denken, Ik heb Blue Shift nooit uitgespeeld![]()
Ga thuis maar eens kijken of ik dat cdtje ergens kan vinden.
Verwijderd
Hoort er niet bij, maar was zeker vermakelijk: gunman chroniclesPilatuS schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:23:
[...]
Half-Life Opposing Force wel ? Die is samen met Blue-Shift ook best goed. Alleen helaas wel erg kort.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door geez op 23-10-2007 15:42 ]
of je download hem gewoon ff aangezien je hem via steam heb geregistreed en daardoor downloadbaar is. rechtermuisklik. maar dat wist je denk ik al.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20:
Tevens mis je enkele (komische) crossovers tussen HL 1 en 2.
Doet me trouwens denken, Ik heb Blue Shift nooit uitgespeeld![]()
Ga thuis maar eens kijken of ik dat cdtje ergens kan vinden.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
Ik heb de GotY al een paar jaar liggen, heb pas steam sinds een paar maanden, denk dat ik hem niet kan registrenen zonder cdtje, waarvan ik trouwens ook geen cd keys meer heb (is wel legaal).darkphoenix schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:52:
[...]
of je download hem gewoon ff aangezien je hem via steam heb geregistreed en daardoor downloadbaar is. rechtermuisklik. maar dat wist je denk ik al.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Vrij weinig. Omdat die gast het echt zo snel mogelijk wil doen loopt ie overal zo snel mogelijk langs. Als iemand iets aan het vertellen is en hij kan weg lopen zal ie dat ook doen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:24:
Is het misschien verstandig om zo'n filmpje te kijken van gasten die HL1 in een uurtje uitspelen? Dit om het verhaal beter te begrijpen of zie je in zo'n filmpje te weinig van het verhaal?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Verwijderd
Door Spider-Waffle zeer mooie speed runJeroen O schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:52:
Een uurtje? Dat kan nog sneller
http://youtube.com/watch?v=YTUOn2EUFhk
36 minuten. Inclusief aftiteling.
waarom?Postius schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:04:
Het einde van HL 2 is gewoon echt BARslecht.
Verwijderd
Verwijderd
http://speeddemosarchive....on=display;num=1192739643Jeroen O schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:52:
36 minuten. Inclusief aftiteling.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 00:08 ]
Zonder serials? De serials staan bij Generations op de CD-hoesjes. Een voor HL, een voor OpFor en een voor CS.Razor.Timo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:52:
Ik heb half life generations hier nog liggen, alleen zonder serialsStaan die ook op de cd's oid? Of kan ik gewoon een foto ervan maken en dat ik dan nieuwe serials krijg van valve?
Cd hoesjes? Zitten gewoon 4 cd's in. Het is de blauwe generations pack.HertogJanNL schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:39:
[...]
Zonder serials? De serials staan bij Generations op de CD-hoesjes. Een voor HL, een voor OpFor en een voor CS.
Bij mij stonden de serials op het boekje. Ik kreeg er twee, die allebij de complete box toevoegde op steam.Razor.Timo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:52:
Ik heb half life generations hier nog liggen, alleen zonder serialsStaan die ook op de cd's oid? Of kan ik gewoon een foto ervan maken en dat ik dan nieuwe serials krijg van valve?
dot.blaat
Ja dat weet ikRostvertol-Mil schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:16:
[...]
Bij mij stonden de serials op het boekje. Ik kreeg er twee, die allebij de complete box toevoegde op steam.
Verwijderd
Dit geld alleen voor de Orange Box uit landen als Rusland of Thailand, waar de prijzen aanzienlijk lager liggen dan in West-Europa of de Verenigde StatenDjerique schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:20:
[...]
Pas op met games uit andere landen. Valve is daar momenteel erg streng in...
Ik heb zelf nooit HL1 gespeeld, maar als ik dat filmpje bekijk kon je daar veel sneller rennen?Jeroen O schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:52:
[ Voor 23% gewijzigd door Surgue op 25-10-2007 15:44 ]
Omdat het helemaal nergens opsloeg. Het was de grootste anti climax ever. Die boss fight in HL1 was teminste nog een echte boss fight. Dit was gewoon.....ja.....een domper en ik herinner me nog enorme plotholes maar goed. Het is een goed spel HL2 maar dat einde deed voor mij echt wel afbreuk als de ervaring als geheel. Maar ik speel het nu wel gewoon nog een keer uit omdat het wel leuk blijft ;-)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Heb ik ook, ssssssssstVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:53:
ik kan me herinneren dat ik alleen de orginele half life had en opeens ook blue shift en opposing forces gratis via steam kon downloaden. Hier ben ik nooit eerder naar gaan vragen omdat ik het neit echt een probleem vondt maar ik vroeg mij af of meer mensen dit hebben.
Je imiteert me mateloos.
Verwijderd
Ik vond juist die eindbaas van HL 1 minder leuk, net als de Zen levels..Postius schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:55:
[...]
Omdat het helemaal nergens opsloeg. Het was de grootste anti climax ever. Die boss fight in HL1 was teminste nog een echte boss fight. Dit was gewoon.....ja.....een domper en ik herinner me nog enorme plotholes maar goed. Het is een goed spel HL2 maar dat einde deed voor mij echt wel afbreuk als de ervaring als geheel. Maar ik speel het nu wel gewoon nog een keer uit omdat het wel leuk blijft ;-)
Waarom? De planning klopt toch nooit.TmZ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:54:
WOW, Ep 2 net uitgespeeld, GEWELDIG! Iemand enig idee voor wanneer ep 3 geplanned staat?
Reken maar op _minimaal_ 1 jaar.TmZ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:54:
WOW, Ep 2 net uitgespeeld, GEWELDIG! Iemand enig idee voor wanneer ep 3 geplanned staat?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Ja, ik had er ook last van. Wat ook helpt is gewoon quicksaven en dan weer quickloaden en dan is het weer normaal.Spike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:35:
Nog meer mensen die last hebben met fucked-up textures?![]()
De textures van alle statische objecten zijn paars, blauw, geen, groen... alle objecten die kunnen bewegen (dozen en kasten enzo) zijn prima. maar alle andere textures hebben soort van gekleurde vlekken, er is niet eens meer te zien wat het geweest zou moeten zijn.
Klooien met de video instellingen zorgt er voor dat de 'wazige patronen' en kleuren anders wordenMaar er is geen enkele compbinatie van instellingen die er voor zorgd dat ze weer normaal worden.
Iemand eerder mee gemaakt?
Bekend probleem idd, ik dacht eerst dat het aan mijn 3dkaart lag die overclocked was.Toen ff alles op stock gezet, niks veranderd, textures waren nog steeds paars.Spike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:35:
Nog meer mensen die last hebben met fucked-up textures?![]()
De textures van alle statische objecten zijn paars, blauw, geen, groen... alle objecten die kunnen bewegen (dozen en kasten enzo) zijn prima. maar alle andere textures hebben soort van gekleurde vlekken, er is niet eens meer te zien wat het geweest zou moeten zijn.
Klooien met de video instellingen zorgt er voor dat de 'wazige patronen' en kleuren anders wordenMaar er is geen enkele compbinatie van instellingen die er voor zorgd dat ze weer normaal worden.
Iemand eerder mee gemaakt?
Een paarse bijl door een zombie welHasib schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:32:
[...]
Bekend probleem idd, ik dacht eerst dat het aan mijn 3dkaart lag die overclocked was.Toen ff alles op stock gezet, niks veranderd, textures waren nog steeds paars.
Overigens niet echt storend omdat je het niet echt veel tegenkomt, en dat groene valt niet eens op.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mwoah, ik vind een dode zombie toch wel wat opvallender
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Dat had ik ook maar toen ik het nog een keer probeerde werkte het gewoon.....Chakotay schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:49:
Sinds wanneer kan je de Orange Box niet meer via steam kopen in NL? Ik krijg net de error "This subscription is not available for purchase in your country", terwijl hij niet in de lijst op de support website staat...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
[ Voor 88% gewijzigd door martijnve op 27-10-2007 18:19 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
[ Voor 61% gewijzigd door Dutchmega op 27-10-2007 20:42 ]
Verwijderd
2 dingen: Gravity gun en de bommen die de heli laat vallen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:42:
Help!
spoiler:Ik zit vast in Riding Shotgun. Het stuk waar je die heli kapot moet knallen. Hoe? Ik heb niet zo'n bazooka om hem neer te halen. Ik kan al m'n ammo erop schieten, maar hij gaat niet weg. Zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Oeh thxDutchmega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:43:
[...]
2 dingen: Gravity gun en de bommen die de heli laat vallen.
Je kunt vast wel iets verzinnen
ja klopt!! Die zag ik wel.. Stond daar zo heel rustig naar me te kijken!Dutchmega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:40:
Tomino, pas op voor een raar beest die je van achteren zit te begluren
spoiler:Ik vond dat wel een mooi moment. Jij kijkt naar buiten, je draait je daarna om en je ziet een Hunter naar je kijken door het glas, schrikken en wegrennen![]()
Ja, die HEV-suit is eng
[ Voor 33% gewijzigd door Tomino op 27-10-2007 21:20 ]
HL2 engine schaalt veel beter dan al die andere engines. Mensen met 9800's etc. kunnen nog genieten van HL2 ep 2, kan je van Crysis en al die huidendaagse rommel niet zeggenTomino schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:18:
[...]
ja klopt!! Die zag ik wel.. Stond daar zo heel rustig naar me te kijken!
Schrok niet, hij liep gewoon weg. Ik zat al te bedenken dat ik moest gaan posten op t.net omdat ik niet veder kwam
Btw, spel is echt mooi, staat ook alles op max behalve textures. Die staat op high.
Meer mijn spel kwa graphics, crysis is té en ook veel zwaarder! Dit draait gewoon heerlijk!
Is net als de Ut3 engine, Rsbegas. Graw 2 loopt allemaal niet echt lekker. Pas een tijd later als men de engine kent, bv Ut3 dan zie je pas dat ze er goed mee overweg kunnen. Dus net met de source engine!
Ik verwacht dan ook dat de cryengine2 waar crysis nu mee gemaakt wordt pas over 3/4 jaar goed uitgewerkt is, niet alleen kwa pracht en praal, maar met speelbaarheid en gameplay.
zomaar hersenspinseltje
Dat zeg ikrodie83 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:32:
[...]
HL2 engine schaalt veel beter dan al die andere engines. Mensen met 9800's etc. kunnen nog genieten van HL2 ep 2, kan je van Crysis en al die huidendaagse rommel niet zeggen
[ Voor 17% gewijzigd door mace op 28-10-2007 00:13 ]
Verwijderd
In het start menu al je codes/invoeren eenmaal intypen, ingame ze opzoeken met omhoog en omlaag toetsen.MaCe1337 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
Heeft iemand anders ook dat vage probleem dat als je wat in de console typt dat de console meteen weggaat? Dit kan ik fixen door elke keer de taal te switchen tussen NL en EN, maar ik speel nu voor de gein weer Opposing Force, en in de console van de HL1 engine kan je dus niet de taal veranderen.
Ik heb het probleem met al mijn spellen van steam, het zijn wel allemaal spellen gebaseerd op goldsource (HL1) of source.
Beter zet je het voortaan zo neer....Dutchmega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:43:
[...]
spoiler:2 dingen: Gravity gun en de bommen die de heli laat vallen.
Je kunt vast wel iets verzinnen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
WTF, anders is dat ff omslachtig.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:56:
[...]
In het start menu al je codes/invoeren eenmaal intypen, ingame ze opzoeken met omhoog en omlaag toetsen.
Dit werkt, thanks!Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:23:
Probeer is een e of zo te typen.
Je krijgt dan è maar je console blijft wel.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Ze zaten al in Half Life 2. Dus het is niet iets nieuws voor EP2 ofzo.defiant schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:47:
spoiler:Zoals eerder opgemerkt, hebben ze op het einde goed gekeken naar de brainbugs uit Starship Troopers
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Verwijderd
Ik heb dit ook altijd! Een klinker typen werkt inderdaad.MaCe1337 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
Heeft iemand anders ook dat vage probleem dat als je wat in de console typt dat de console meteen weggaat? Dit kan ik fixen door elke keer de taal te switchen tussen NL en EN, maar ik speel nu voor de gein weer Opposing Force, en in de console van de HL1 engine kan je dus niet de taal veranderen.
Ik heb het probleem met al mijn spellen van steam, het zijn wel allemaal spellen gebaseerd op goldsource (HL1) of source.
Bekend probleem met HL, eerst eventje een klinkertje typen (raar maarjah)MaCe1337 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
tjah het zijn episodes. 1/3 van een full game (daarom betaal je ook een stuk minder) dus de tijd die het kost om het uit te spelen is ook korter. Het is of 3-4 jaar wachten of elk jaar een nieuwe episode. Ik weet wel wat ik wil.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:40:
Ep2 was weer belachelijk kort..
Bij Ep1 irriteerde hier al vele mensen zich aan, dus ik had gehoopt dat ze daar wel rekening mee zouden houden, blijkbaar niet..
Verder een toffe ep weer, maar weegt bij mij niet op tegen de korte duur van de game..
Jammer..
blup
De bal van Dog in Half-life 2 was een stuk makkelijker. Die bleef aan je buggy kleven.eendje schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
tjah het zijn episodes. 1/3 van een full game (daarom betaal je ook een stuk minder) dus de tijd die het kost om het uit te spelen is ook korter. Het is of 3-4 jaar wachten of elk jaar een nieuwe episode. Ik weet wel wat ik wil.
die garden gnome objective is echt irritant. Opzich gaat het nog wel als je door de mijn gaat enzo maar met die auto flikkert ie er telkens uit
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Gewoon je Steam op Engels zetten, dan zijn je games ook Engels.Largamelion schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:07:
Klein vraagje, ik heb gezocht op GoT maar vond er niets over...
Is het mogelijk de Nederlandstalige versie in het Engels te installeren? Ik had gedacht dat dit wel mogelijk zou zijn, maar blijkbaar zit Engels niet in het keuzelijstje (Russisch wel wtf)... Heb hem nu in het Nederlands staan maar de tekst past niet eens in de vakjes en alles leest zo belachelijk. Ik vroeg me af of je nergens een language pack kan downloaden.
Kleine kans, maar ik heb geen zin om 15GB te downloaden voor 'm gewoon in het Engels te krijgen.
Damn, is het echt zo simpel?babbaloerie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:19:
[...]
Gewoon je Steam op Engels zetten, dan zijn je games ook Engels.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
blup
Verwijderd
Een stuk goedkoper? Zonder creditcard ben je gewoon gedwongen 40 euro te lappen voor de Orange Box hier in Europa. Daarnaast snap ik niet dat ze HIER een jaar voor nodig hadden. De engine hebben ze al..eendje schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
tjah het zijn episodes. 1/3 van een full game (daarom betaal je ook een stuk minder) dus de tijd die het kost om het uit te spelen is ook korter. Het is of 3-4 jaar wachten of elk jaar een nieuwe episode. Ik weet wel wat ik wil.
Dit idee had ik in eerste instantie ook wel een beetje. Hadden ze hier nou zoveel tijd voor nodig? het meeste hebben ze toch al gemaakt? Blijkbaar overschatten we het vertellen en uitwerken van een goed verhaal in combinatie met tekst en weet ik wat een beetje ofzo...Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:51:
[...]
Een stuk goedkoper? Zonder creditcard ben je gewoon gedwongen 40 euro te lappen voor de Orange Box hier in Europa. Daarnaast snap ik niet dat ze HIER een jaar voor nodig hadden. De engine hebben ze al..
Ik begrijp best dat het plot goed uitwerken, scripten, testen etc etc wat tijd kost..
Maar dit had naar mijn mening een stuk sneller gemogen..
teambitstorm.nl
Tip van het web:eendje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:59:
ik wens je veel succes dan.. ik heb het geprobeerd en tot aan rijden met de buggy gaat het goed. Daarna flikkert ie constant uit de auto, maar met een beetje voorzichtig rijden wil het ook nog wel (en 200x uitstappen) maar na de Inn moet je opeens gaan racen omdat je aan gort geschoten word.. nou dat is dus onmogelijk om je gnome in je auto te houdentoen ook maar opgegeven dus
Verwijderd
Fr!st! schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:43:
spoiler:wat me ook is opgevallen en nog niet gepost is denk ik. Als je met Eli Vance aan het praten bent terwijl alyx achter thee is,dan zie je ineens een persoon op de schermen (waar voorheen enkel ruis is), die waar je de borealis op ziet. Raar dat nog niemand dit opgemerkt heeft.volgensm ij is dit de G-man.
Dat zeker! Eigenlijk moet ik ze allemaal achter elkaar in 1 keer uitspelen, had ik daar de tijd maar voor..anyway zeker een zalige episode. ik ga ze waarschijnlijk nog wel een keertje uitspelen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:55 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq