Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook de orange box op mn xbox, hl2 en epsisode 1 had ik al op mn pc gespeeld, dus ben ik maar begonnen met episode 2. Nu zit ik vast en misschien kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)
spoiler:
Ik zit op een brug die kapot is aan beide kanten en nu denk ik naar de andere kant te moeten, maar het gat is te groot om te springen. Nu heb ik al ontdekt dat je de auto's met het zwaartekracht geweer kan verplaatsen om zo een soort "wip wap" te maken. Alleen blijft het gat te groot om naar de overkant te komen :( Iemand een idee hoe dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Ehm, ja, wat probeer je te zeggen met je plaatje?

Als je GLaDOS verslaat, dan flitsen er allemaal beelden voorbij op die monitor. Daarvan heeft er eentje als datum 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoeld "The cake is a lie" :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Voor degenen die de Orange Box hebben gekocht en al HL 2 en EP 1 hadden: is het de moeite waard om toch nog de Orange Box te kopen? Wat hebben jullie met jullie exemplaren van HL 2 en EP 1 gedaan die jullie al hadden?

Ik vraag dit aangezien ik toch echt zit te twijfelen om de Orange Box aan te schaffen. Ik heb immers destijds aardig wat geld neergelegd voor HL 2 en EP 1. Dat je EP 2, Portal en TF 2 ook via Steam kan downloaden weet ik wel maar dan zit je weer aan de betalingsmethodes Paypal of Creditcard die ik beide niet heb. Tot nu toe heb ik namelijk van de Half-LIfe reeks altijd alles legaal gekocht. Maar als Valve zo te werk gaat.......

Uiteindelijk is het mijn eigen keuze maar ik wou dit toch even kwijt........

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DPhoenix schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:18:
Voor degenen die de Orange Box hebben gekocht en al HL 2 en EP 1 hadden: is het de moeite waard om toch nog de Orange Box te kopen? Wat hebben jullie met jullie exemplaren van HL 2 en EP 1 gedaan die jullie al hadden?

Ik vraag dit aangezien ik toch echt zit te twijfelen om de Orange Box aan te schaffen. Ik heb immers destijds aardig wat geld neergelegd voor HL 2 en EP 1. Dat je EP 2, Portal en TF 2 ook via Steam kan downloaden weet ik wel maar dan zit je weer aan de betalingsmethodes Paypal of Creditcard die ik beide niet heb. Tot nu toe heb ik namelijk van de Half-LIfe reeks altijd alles legaal gekocht. Maar als Valve zo te werk gaat.......

Ik had HL2 en EP1 al, en voor mij was het zeker de moeite waard. TF2 interesseerd me niet zo, maar Portal + HL2-ep2 zijn geweldig. HL2 en ep1 heb ik als gift aan mijn broertje gegeven.
Ik zie de orange box meer als: je betaald voor Ep2, portal en TF2, en je krijgt er HL2 en ep1 als gift bij.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:12:
Heb sinds gisteren ook de orange box op mn xbox, hl2 en epsisode 1 had ik al op mn pc gespeeld, dus ben ik maar begonnen met episode 2. Nu zit ik vast en misschien kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)
spoiler:
Ik zit op een brug die kapot is aan beide kanten en nu denk ik naar de andere kant te moeten, maar het gat is te groot om te springen. Nu heb ik al ontdekt dat je de auto's met het zwaartekracht geweer kan verplaatsen om zo een soort "wip wap" te maken. Alleen blijft het gat te groot om naar de overkant te komen :( Iemand een idee hoe dit te doen?
spoiler:
Als je alle wrakken van de brug af gooid, dan komt ie in een positie te staan dat je er over heen kan scheuren. Met shift heb je trouwens een turbo, mischien helpt dat nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
Chester schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

Ik had HL2 en EP1 al, en voor mij was het zeker de moeite waard. TF2 interesseerd me niet zo, maar Portal + HL2-ep2 zijn geweldig. HL2 en ep1 heb ik als gift aan mijn broertje gegeven.
Ik zie de orange box meer als: je betaald voor Ep2, portal en TF2, en je krijgt er HL2 en ep1 als gift bij.
same here maar ik ze ze aan een collega gegeven. Sowieso krijg je waar voor je geld als je via steam koopt.

Hier nog éénmaal de feiten op een rij

A: de dollar koers is super via steamaankopen.
B: Paypal accounts zijn gratis dus aanmaken is ook geen probleem.
C: Portal en Episode 2 los kost je meer bij elkaar dan samen in een orange box +HL 2 en ep1
D: Ook al speel je het toch niet je mist Team fortress 2 dan nog steeds die je wel met de orange box erbij krijgt.
E:Je kan vast n zeker iemand wel blij maken met HL 2 en ep1 zoniet dan is er niks aan de hand je houd die gifts voor altijd dus het kan altijd later misschien nog van pas komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Kan je het spel ook op breedbeeld resoluties weergeven in mijn geval 1680x1050. Ik zie wel een 16:9 en 16:10 optie maar de resoluties gaan niet verder dan 1280x1024.

Iemand hier al een oplossing voor? En dan natuurlijk zonder vervorming.

Edit:
Ik start net Portal op en zat nog effe bij de resoluties te kijken. Voor de mensen die het niet weten verander eerst de beeldverhouding en kijk dan nog is bij resoluties O-) .

[ Voor 27% gewijzigd door Debtor op 18-10-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Debtor schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:51:
Kan je het spel ook op breedbeeld resoluties weergeven in mijn geval 1680x1050. Ik zie wel een 16:9 en 16:10 optie maar de resoluties gaan niet verder dan 1280x1024.

Iemand hier al een oplossing voor? En dan natuurlijk zonder vervorming.
Ik kan gewoon tot de maximaal ondersteunde resolutie kiezen in 16:10.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:26:
[...]

spoiler:
Als je alle wrakken van de brug af gooid, dan komt ie in een positie te staan dat je er over heen kan scheuren. Met shift heb je trouwens een turbo, mischien helpt dat nog wel ;)
scheuren?? ik zie helemaal geen auto waar ik in kan:P

edit: laat maar ik heb hem al gevonden :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:07:
[...]

scheuren?? ik zie helemaal geen auto waar ik in kan:P

edit: laat maar ik heb hem al gevonden :P
dude, volg je wel de verhaallijn? :P Alex zegt het en je kan zelfs plaatje van auto zien op scherm haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 14:24
Kaasje123 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:10:
[...]

Wat wil je met de portalgun? Daar kunnen nog hele vette dingen mee gedaan worden :D
Ja man, een portal onder een combine schieten en hem zo laten Crateren! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimmieVelthuis schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:15:
[...]

dude, volg je wel de verhaallijn? :P Alex zegt het en je kan zelfs plaatje van auto zien op scherm haha!
ja toen ze dat zij zag ik die dude in dat pak op die brug lopen dus was ik afgeleid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe, ik had het zelfde. Toen ze over de auto aan het praten waren zag ik hem niet eens :S. Gelukkig had ik de trailers van EP2 gezien dus wist ik hoe ie er uit zou moeten zien :P.

(Damn ik kan die portal song niet uit me hoofd krijgen. De eind song van portal bedoel ik natuurlijk :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

}:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O

Afbeeldingslocatie: http://img138.imagevenue.com/loc532/th_30138_G-Man_122_532lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Portal is echt een gaaf spel, super origineel, super vermakend en ook nog is aardig wat humor.
Weet iemand trouwens of er ooit is beta's hiervan zijn uitgelekt, want ik zou deze ook wel is willen spelen :P .
http://www.youtube.com/watch?v=Wb7aDZeO_MQ

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06

M2M

medicijnman

ik moet wel zeggen, DAMN wat een cliffhanger... er zijn maar weinig games waar ik met zoveel smacht uitkijk naar de volgende "aflevering" :)

wel hier en daar last van wat grafische glitches maargoed, EP2 was net zoals EP1 veel te kort :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
Heb Ep2 binnen, maar nog niet opgestart :) Ik ben eerst nog Minerva 3 aan het spelen...OMG wat is dat insane gaaf gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

In 1 woord:

VET
SUPER
KICKE
ACTIE
TE GEK

ooops ..dat was iets meer dan 1 woord ;)

Maar hij is echt weer _/-\o_ ... jeetje wat een heerlijke game !!! Absoluut weer het wachten waard geweest ... Vanmiddag mun orange box binnen gekregen, en gelijk installed en tot nu toe gespeeld ... Kap er nu meer, want wil er langer van genieten. Maar echt supervet gewoon !! Ik verklap helemaal nix, beleef het zelf maar ! ...

pffff ... effe bijkomen .. Ook maar eens gaan eten ... 8)7 ...beetje bij ingeschoten ...hehehehe ..

en die Chinees van gister smaakt nu erg goed !! Als er maar geen headcrab uitkomt !

[ Voor 8% gewijzigd door JediUberknaft op 18-10-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik vorige week in dit topic las dat de systeemeisen van Ep2 een stuk hoger zouden zijn dan die van HL2 en Ep1 begon ik toch lichtjes bang te worden. Ik ben een groot Half-Life fan maar mijn pc is echt niet meer geschikt om hedendaagse games mee te spelen. Tot mijn grote opluchting bleek vandaag dat Ep2 helemaal niet zwaarder is dan zijn voorgangers. Op mijn AMD64 3000+ met Radeon 9800 Pro en 1Gb RAM (oke, ook weer niet zó antiek, maar nieuwe generatie games zoals Bioshock en Crysis kun je er echt niet mee spelen) loopt ie als een trein, minstens zo goed als de eerdere delen en het saven gaat zelfs stukken sneller.

En damn, hij is ruig! Ik heb het te druk om echt door te spelen, maar tot nu toe vind ik 'm al een stuk beter dan Ep1, het niveau ligt echt weer op dat van HL2. Team Fortress 2 is ook erg geslaagd kwa stijl en presentatie, 't zou misschien net iets overzichtelijker mogen. Portal is ook erg leuk maar jammer genoeg vrij simpel en kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:36:
maar tot nu toe vind ik 'm al een stuk beter dan Ep1, het niveau ligt echt weer op dat van HL2.
Grappig, ik vond Ep1 beter dan HL2 :) Ik heb Ep2 nog niet gespeeld... word waarschijnlijk pas over 3weken ofzo maar dan zal ik wel zeggen wat ik van Ep2 vind.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

In de Portal trailer heeft de portal gun zo'n mooie blur die ik nog niet in het spel zelf heb gezien.. hoort dit zo of is het alsnog zo te krijgen? Die blur maakt het een stuk mooier vind ik.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net ep2 uitgespeeld, wat een geweldig spel was het zeg :D Imo is hij weer net wat beter dan HL2 en ep1.

Op naar episode 3 :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:18:

Ja, het is zeker de moeite waard! Niet alleen Ep2 is fantastisch, maar ook Portal. Orange box is echt waar voor je geld. Ik heb het wel via steam gehaald, een stuk goedkoper. Paypal kan je wel regelen, daar hoef je geen credit card voor te hebben, duurt wel een tijdje dan. Maar voor 50 euro had ik het nog steeds gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:50:
Heb Ep2 binnen, maar nog niet opgestart :) Ik ben eerst nog Minerva 3 aan het spelen...OMG wat is dat insane gaaf gemaakt :)
Ik von in tegenstelling tot 1 en gedeelte van 2,
deel 3 erg tegenvallen tot het moment dat je die portal aanzet, dan is het weer een heerlijk spel. Deel 4 is dus ook mijn favo.

Ben btw net begonnen met de bonus maps van portal en die zijn echt pittig, duurde toch best lang voordat ik de "least portals" ofzo op gold had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

staat er ergens een korte samenvatting vand e verhaallijn van HL2 en EP1, ik ben zo vergeetachtig als de pest... wil dit weekend beginnen met EP2....maar ben de verhaaallijn een beetje kwijt :P

kheb er echt zin in! weet nog niet of ik de orange box of EP2 los ga kopen (sowiezo via steam denk ik)....TF2 interesseert me namelijk niets.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je een mooi overzicht wat er allemaal ongeveer gebeurt is. :)

http://members.shaw.ca/halflifestory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:42:
staat er ergens een korte samenvatting vand e verhaallijn van HL2 en EP1, ik ben zo vergeetachtig als de pest... wil dit weekend beginnen met EP2....maar ben de verhaaallijn een beetje kwijt :P

kheb er echt zin in! weet nog niet of ik de orange box of EP2 los ga kopen (sowiezo via steam denk ik)....TF2 interesseert me namelijk niets.
Ik zou Portal ook kopen, 1 van de leukste games van dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:39

rimpeldinky

nani?

hmm, gisterenavond om 17:50 begonnen aan ep2 en om 23:15 was ik al bezig aan portal.. een grote intense en interactieve film dus dat ep2 :D ik kan niet wachten op ep3 :p intussen maar wachten tot er een multiplayer portal komt of een portalgun in hl2:dm :D

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:55

Wildfire

Joy to the world!

Gisteravond Episode 2 uitgespeeld. Damn... ik heb toch liever dat ze drie jaar de tijd nemen en een full game maken met minimaal twintig uur speelplezier ofzo. Ik vind het zo ontzettend jammer dat ik Episode 2 na amper vijf uur al compleet heb uitgespeeld... :'(

Over het einde:

spoiler:
Aha, hier is dus de befaamde referentie naar Aperture Science. Het wetenschappelijk schip de Borealis is dus opeens verdwenen, zal wel een mislukte Portal-test van Aperture Science zijn. Goed dat onze Black Mesa vrienden 'm hebben gevonden, ik denk dat we in Episode 3 ook wel wat portals kunnen gaan schieten.

Mooi trouwens dat de Superportal van de Combine nu vernietigd is :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah HL2 was ook niet veel meer dan in 15 uren uit te spelen...

nu krijg je 3x5 uren dus zelfde speeltijd voor ongeveer hetzelfde aankoopbedrag.... maargoed het is wel irritant dat nu weer dik een jaar duurt voordat EP3 uitkomt....

ga misschien toch voor de orange box... Portal lijkt me ook wel een gaaf spelletje en dan kan het wel uit..... jammer dat ik nog tot 5 uur moet werken... kwil naar huis :D (las vandaag pas dat EP2 uit is...) en die shizzle downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Komt bij dat ik "vroeger" nog 200 gulden moest betalen voor een sega spel. Waar 3 uur spel plezier aan zat... 8)7
Dus.... valt wel mee vind ik

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:45

Pinjataaa

Hit me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

lijkt er wel op, alleen jammer dat ik gebombardeert wordt met spysherrif als ik de link open!.. iemand die dit snel kan bevestigen door met de kruisboog in te zoomen of even te noclippen? (anders kijk ik vannacht even, wil toch nog een achievmentsrun doen)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Dat dacht ik wel ja, ik zag hem idd ook weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik lees hier van alles over achievements........Volgens mij niet goed opgelet tijdens het spelen. Kan iemand mij uitleg geven wat deze inhouden?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

DPhoenix schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
Ik lees hier van alles over achievements........Volgens mij niet goed opgelet tijdens het spelen. Kan iemand mij uitleg geven wat deze inhouden?
voorbeeldjes:
-stridermissie overleven zonder materiele schade
-30 soldiers killem met objecten
-3 hunters killen met hun eigen flachettes
etc :) deze krijg je rechtsonder in beeld te zien op het moment dat je ze behaald

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
DPhoenix schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
Kan ook gewoon in het hoofd menu kijken van HL2:EP2. Daar staat eigenlijk precies in wat het is volgens mij.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Graham schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:42:
[...]

Kan ook gewoon in het hoofd menu kijken van HL2:EP2. Daar staat eigenlijk precies in wat het is volgens mij.
mja ik twijfelde of je dat meteen al zag of pas al je het spel uitgespeeld had :p ik ben in een ruk doorgedenderd van chapter 1 naar einde O+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hoe zet ik cheats aan voor de STEAM versie van ep 2 ?? :?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
VonFoX schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:05:
Ik denk dat het nog steeds impulse 101 is in console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
VonFoX schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:05:
Eerst sv_cheats 1 invullen in de console. Daarna kan je met god en impulse 101 aan de gang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Is episode 1 eigenlijk nog ergens los te kopen? Heb bij de mediamarkt gezocht maar niets gevonden...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
ik las vandaag dit bericht Portal Gun dankzij hack in het Half-Life universum
Heeft iemand dit al uit geprobeerd lijkt me echt stoer om de Portal Guninhalflife te gebruiken
oja nog even dit
"De hack is op dit moment enkel nog voor de PC versie beschikbaar en werkt met Half-Life 2, Episode One, Episode Two en Half-Life 2 DeathMatch. Het installeren van deze hack vereist wel enige kennis van Steam dus wij adviseren gamers in ieder geval een backup te maken. Heb je het eindelijk aan de praat dan zul je merken dat alle functies van de Portal gun beschikbaar zijn. "

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1192720233.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door pixon op 19-10-2007 17:35 ]

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Oud nieuws, zoals insidegamer altijd heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
MOAW schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:37:
Oud nieuws, zoals insidegamer altijd heeft ;)
o jammer sorry voor de post dan ;)

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Net de Orange Box gekocht, maar alles is in het Nederlands :P Is er een manier om het weer Engels te maken, want het zijn echt vreselijk slechte vertalingen ('Meerdere spelers' voor Multiplayer bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Switch schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:21:
Net de Orange Box gekocht, maar alles is in het Nederlands :P Is er een manier om het weer Engels te maken, want het zijn echt vreselijk slechte vertalingen ('Meerdere spelers' voor Multiplayer bijvoorbeeld).
Je Steam op Engels zetten in plaats van Nederlands. Dat werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok orange box ook gekocht en EP2 heb ik inmiddels gedownload,

-ten eerste heb ik een vraagje over de grafische instellingen. heb de reso op 1680x1050 alles op het hoogst en de HDR of full, daarnaast kan ik nog aanvinken "use bloom effect" voor het beste resultaat moet ik die wel/niet aanvinken.

-dan nog iets wat het geluid betreft... khad hem ingesteld op 5.1 (want dat heb ik) vervolgens apply + ok spel gestart maar geen surround geluid (alleen 2 front speakers) dus ik terug naar de audio opties stondtie weer terug op 2 speakers... alles geprobeerd 4 speakers, 5.1 en 7.1 als ik op apply klik blijft het staan maar zodra ik het menu sluit met ok (pc blijft ff hangen) zet hij hme terug op 2 speakers! :(

hebben meer mensen last van dit geluids probleem? heb overigens onboard geluid op een asus mobo onder vista 32, andere games geen probleem. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@ Chaoss. Probeer eens 'snd_digital_surround 1' in de console tijdens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Razor.Timo schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:26:
Is episode 1 eigenlijk nog ergens los te kopen? Heb bij de mediamarkt gezocht maar niets gevonden...
Op steam kan je em wel los kopen dacht ik, maar in de winkel niet. Nu nog niet iig, misschien dat het later nog komt maar daar is nog niks over vrijgegeven.

edit:
Nvm. Ik let weer goed op :X :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 19-10-2007 20:12 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:44
Chaoss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:29:
ok orange box ook gekocht en EP2 heb ik inmiddels gedownload,

-ten eerste heb ik een vraagje over de grafische instellingen. heb de reso op 1680x1050 alles op het hoogst en de HDR of full, daarnaast kan ik nog aanvinken "use bloom effect" voor het beste resultaat moet ik die wel/niet aanvinken.

-dan nog iets wat het geluid betreft... khad hem ingesteld op 5.1 (want dat heb ik) vervolgens apply + ok spel gestart maar geen surround geluid (alleen 2 front speakers) dus ik terug naar de audio opties stondtie weer terug op 2 speakers... alles geprobeerd 4 speakers, 5.1 en 7.1 als ik op apply klik blijft het staan maar zodra ik het menu sluit met ok (pc blijft ff hangen) zet hij hme terug op 2 speakers! :(

hebben meer mensen last van dit geluids probleem? heb overigens onboard geluid op een asus mobo onder vista 32, andere games geen probleem. :/
is spijtig genoeg niks aan te doen :/
kwam het zelfde probleem tegen en stuite bij het zoeken naar een oplossing op deze post ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

harrald schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:26:
[...]

is spijtig genoeg niks aan te doen :/
kwam het zelfde probleem tegen en stuite bij het zoeken naar een oplossing op deze post ;(
knap lullig, zijn toch andere games waarbij surround prima werkt onder vista, bioshock en COD4 bv die houden blijkbaar rekening met de aangepaste hardware aansturing in Vista. jammer dat ze bij EP2 niet de moeite hebben genomen om het geluidssyteem aan te passen :(

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 19-10-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Chaoss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:34:
[...]

knap lullig, zijn toch andere games waarbij surround prima werkt onder vista, bioshock en COD4 bv die houden blijkbaar rekening met de aangepaste hardware aansturing in Vista. jammer dat ze bij EP2 niet de moeite hebben genomen om het geluidssyteem aan te passen :(
ik heb dat ook gehad, bij mij hielp het om mijn windows geluid ook op 5.1 te zetten

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

3 avondjes spelen en ik ben klaar :/ Maar ja, wel 3 speciale avonden! Wat een spel, wat een verhaal, wat een gfx, wat een geluid, die Striders op het einde _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 10:15
Wordt tijd dat Black Mesa uit komt, kan ik de hele story line achter elkaar spelen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

rimpeldinky schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:49:
[...]

ik heb dat ook gehad, bij mij hielp het om mijn windows geluid ook op 5.1 te zetten
die staat op 5.1... nahja eingelijk op 7.1..... bij 5.1 schakeld vista side speakers in ipv rear en dat werkt niet... bij 7.1 heeftei side + rear waarbij ik de side speakers uitschakel... als ik de sepakers dan test in vista heb ik overal geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Iemand ooit opgevallen dat op de stukken kartonnendoos die rondslingeren door HL2 Nederlandse postzegels zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Badger schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:43:
Iemand ooit opgevallen dat op de stukken kartonnendoos die rondslingeren door HL2 Nederlandse postzegels zitten?
is al een hele tijd bekend idd :)

net bezig met een achievement run en toen kwam ik achter een leuke bug,
spoiler:
je kunt (met behoud van 2 hp :P) springen van de "val" met het treinwagonnetje met supplykistjes naar het laatste stuk van het level in de tunnel, alleen kun je dan niet verder omdat je vortigon maatje niet mee komt :(

[ Voor 37% gewijzigd door rimpeldinky op 20-10-2007 13:05 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Badger schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:43:
Klopt. :P

PTT pakketje in HL²?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Even wat over steam,
Als je een account hebt, dat het niet meer doet, maar je hebt wel de officiéle key naast je liggen,
Dan kan je toch die key blocken en een nieuwe krijgen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ben ook maar begonnen met het halen van alle achievements. Wel leuk zo'n kabouter die je mee moet nemen en handig voor blunt force trauma uit te delen :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
T!m0n schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:02:
Even wat over steam,
Als je een account hebt, dat het niet meer doet, maar je hebt wel de officiéle key naast je liggen,
Dan kan je toch die key blocken en een nieuwe krijgen?
Als je een scan of foto maakt van de key, kun je de foto/scan opsturen naar Valve. Dan krijg je een nieuwe code. (Ik heb dit zes jaar geleden ook moeten doen met HL1.)
Zoek even op steampowered.com, en dan de fora.

[ Voor 4% gewijzigd door PD2JK op 20-10-2007 15:19 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 17:40
yeah denet uitgespeeld. Nu is het wachten op nummer 3 :)

spoiler:
man al die striders aan het eind, schiet je eens een keer raak, wordt die bom kapot geschoten door zo'n hunter ;(
Mijn tactiek was: gewoon keihard op de strider afrijden, onderweg de hunters doodrijden, en dan vanaf de achterkant die bom erop schieten, werkte meestal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Om eerlijk te zijn vond ik dit deel wat tegen vallen.
Mischien omdat het weer meer van het zelfde is en er weinig nieuws te zien valt.
Maar dit deel kon mij een stuk minder boeien dan de vorige delen.

Daar in tegen vond ik portal waanzinnig :):)...na het spelen van portal betrapte ik me er ook steeds op dat ik in HL2 opties zocht om het met de portals op te lossen :)
Las wat post's terug over die portal hack in hl2...eerdaags maar eens proberen...lijkt mij erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig met episode 2, en ondertussen neem ik die kabouter mee voor de achievement.
Elke keer dat ik tegen de kabouter aan liep werd ik door de ruimte heen geslingerd.
Op een gegeven moment ben ik buiten, de kabouter heb ik op de grond liggen, en vanwege een vijand sprong ik op de kabouter, met een vrij apart resultaat.
Ik denk dat die kabouter een of andere rare instellingen heeft meegekregen waardoor een beetje rubber achtig is.
Iig, de kabouter op de grond heeft ongeveer het zelfde effect als de trampoline alien dingen in half life 1, alleen ietsjes sterker.

http://www.youtube.com/watch?v=ma6FqHZJISE
Toen die aan het uploaden was kwam ik meer van zulk soort filmpjes tegen.
Het filmpje is opgenomen met godmode aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:41:
http://www.youtube.com/watch?v=ma6FqHZJISE
Toen die aan het uploaden was kwam ik meer van zulk soort filmpjes tegen.
Het filmpje is opgenomen met godmode aan
Als je cheats gebruikt hebt dan geldt de achievement niet meer, let daar ff op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:59:
[...]

Als je cheats gebruikt hebt dan geldt de achievement niet meer, let daar ff op. ;)
Ik hou mijn cheat en achievement saves apart, maar ik kan je vertellen dat je gewoon achievements krijgt als je cheat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Krijg je eigenlijk nog wat als je al die achievements haalt? Of is dat enkel om mee te pimpen? :') :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 21:43
Is €49 de normale prijs voor de orange box, de goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat is volgens mij de winkelprijs ja. Ik heb 'm zelf gekocht voor 40 euro, maar dingen als play.com zullen de game vast nog goedkoper hebben, alleen duurt de levering dan ook wel wat langer.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:24:
[...]

Ik hou mijn cheat en achievement saves apart, maar ik kan je vertellen dat je gewoon achievements krijgt als je cheat.. :)
Ja, maar de kabouterachievement niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 13:46
Heb gisteravond alle voorgaande Half-Life games uitgespeeld en vanochtend begonnen met Episode Two. Ik kreeg haast een adrenaline spuit toegediend toen het muziek aan kwam waaien bij dat gedeelte waar je met behulp van stoplichten ant-lions moest tegenhouden. Toen je in een karretje zat, zombies schepte en in het water viel, ging je via de ladder omhoog en aan het einde schrok ik me dood man. En die tunnels met geluiden van die larven... ik moest aldoor aan de Efteling denken. :D

Maar het is opnieuw een avontuur die je enkel van Valve kunt krijgen en hun kennende zal het alleen maar gaver worden. :)

[ Voor 12% gewijzigd door D. Ninjai op 21-10-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 21:43
Bleet schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:19:
Dat is volgens mij de winkelprijs ja. Ik heb 'm zelf gekocht voor 40 euro, maar dingen als play.com zullen de game vast nog goedkoper hebben, alleen duurt de levering dan ook wel wat langer.
waar heb je hem dan voor 40 gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook net klaar met Episode Two, en man, wat een goeie game zeg. Tegenwoordig kom altijd maar meer en meer shooters tegen die me gewoon niet trekken, of die ik beu ben na een half uurtje spelen, mede omdat je het gewoon ook allemaal al gezien hebt.

Nou, dat is in EP2 niet het geval. Het is zo'n danige mix van actie, rustige momenten, momenten waarbij je hulp krijgt en momenten waarbij je denkt van 'Oh shit, I'm as good as dead', dat je het spel gewoon in een ruk door kunt uitspelen.

Dat brengt me wel tot het enige nadeel van het hele spel (imo dan) en dat is dat het zo allemachtig kort is. Ik heb er 3,5 uur over gespeeld ongeveer, en toen ik de credits plots op het scherm zag voorbijrollen was ik echt teleurgesteld, ik had gehoopt dat er nog meer ging komen.
Daar zullen we dan maar op moeten wachten tot Episode Three, jammergenoeg.

Al bij al een super game, maar te kort.

Ik heb trouwens de orange box gekocht via steam, en ben nu TF2 en Portal aan het downloaden. Ben wel benieuwd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ben ik nou de enige die er 8,7 uur over heeft gedaan?

Ik krijg de indruk dat de meeste mensen er even snel doorheen vliegen en dan lopen te mopperen dat het spel zo kort is.

Nu neem ik wel de tijd om alle gebouwen te doorzoeken, maar echt heel veel lopen treuzelen heb ik nou ook weer niet.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik onderzoek ook altijd alle ruimtes en ga pas door naar de meest logische weg voor het verder gaan als ik tevreden ben dat ik alles gezien heb maar na zo'n 5 uur was het wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb er in totaal iets van 10 uur over gedaan. Want het is gewoon zonde om er doorheen te raggen... Ook al is de verleiding erg groot aangezien het zo spannend is :P . Maar ik heb echt heel veel rondgekeken en genoten van de supergraphics. Want ik vind de Source Engine absoluut 1 van de mooiste die er bestaat. En vooral omdat hij gewoon op superveel verschillende configuraties goed loopt. Goed over nagedacht en iedereen speelplezier kunnen garanderen. Daarbij komt dat de gameplay echt te gek is. Veel actie, humor, en spanning om te snijden. Oh, en de geluiden vind ik ook echt fantastisch in het spel.

En inderdaad, het deed echt pijn toen ik de eindecredits zag .... :'(
Gewoon een top game ik kan niet wachten op EP3 .. Al zullen we daar nog effe op moeten wachten ...

Komt nog bij dat ik, nu ik eenmaal echt gewend ben aan steam (en steam vet verbeterd is) ik dat ook een wereld-uitvinding vind. Install de game, krijg effe alle updates binnen .. En gamen maar (ok, je moet effetjes geduld hebben, maar dan heb je wel een goedlopend spel die je zonder DVD kan spelen).
Absoluut _/-\o_ voor Valve. Ze maken het voor mij tot nu toe gewoon helemaal waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

iets om in de startpost erbij te zetten: antlions kunnen niet zwemmen B)

errug grappig om de met een stoot van de gravitygun in het water te smijten en ze dan met hun poten zien rondzwaaien en verzuipen O-)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

flippy.nl schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:37:

errug grappig om de met een stoot van de gravitygun in het water te smijten en ze dan met hun poten zien rondzwaaien en verzuipen O-)
Wat ik soms doe is dat ik in het water spring, en dan net ver genoeg dat die beesten verzuipen als ze je achterna gaan. >:)

Je moet ook niet té ver, want als je aan de kust bent dan zwemmen er van die beestjes die je opeten.

[ Voor 10% gewijzigd door mace op 21-10-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

flippy.nl schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:37:

Verdrinkende antlions zijn leuk >:) Heb m vanmiddag trouwens ook uitgespeeld.
spoiler:
Striderfight aan het einde is gaaf. Alleen zo irritant dat de Hunters die Magnusson Devices kapot maken :X Daar heb ik een halfuur tegen gevochten zonder veel succes. Toen maar Tower410 z'n strategie opgevolgd, lekker roadkillen, en toen viel het ineens heel er mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
JediUberknaft schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:25:
Ik heb er in totaal iets van 10 uur over gedaan. Want het is gewoon zonde om er doorheen te raggen... Ook al is de verleiding erg groot aangezien het zo spannend is :P . Maar ik heb echt heel veel rondgekeken en genoten van de supergraphics. Want ik vind de Source Engine absoluut 1 van de mooiste die er bestaat. En vooral omdat hij gewoon op superveel verschillende configuraties goed loopt. Goed over nagedacht en iedereen speelplezier kunnen garanderen. Daarbij komt dat de gameplay echt te gek is. Veel actie, humor, en spanning om te snijden. Oh, en de geluiden vind ik ook echt fantastisch in het spel.
Perfecte videogames bestaan niet maar naar mijn mening is het de Half-Life reeks die het er dichtst bij in de buurt komt. d:)b

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Audio is inderdaad zeer sterk, de details gaan vrij ver (en kan er eindeloos over door gaan). Wanneer een combine van een afstand met bijv. een O.S.I.P.R. op je schiet dan hoor je de kogels gedempt. Maar ik blijf onder de indruk van de gezichtsanimaties, de spraak en het acteerwerk. Het is allemaal zo realistisch. Een conversatie in Half-Life zit meer leven in dan op een verjaardagsvisite bij mijn neefjes. ;)

Dan inderdaad de sfeer van een omgeving waar je rebellen in armen ziet om elkaar te steunen en een verlaten fabriek. Allemaal top. De actie is soms voorspelbaar wanneer je bijv. weet dat er een groot gevecht gaat komen maar hoe de actie verloopt en eindigt is vaak voor mij een verrassing. Die spanning altijd maar hè. Ik kan zo lang over deze games praten maar wat is Valve goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Wat is een OSIPR?

Ik ken veel termen qua wapens, en ook die van HL, maar die kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
MaCe1337 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:33:
Wat is een OSIPR?

Ik ken veel termen qua wapens, en ook die van HL, maar die kende ik nog niet.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/03e0f7bb92c48e25056f573f342d2291/full.jpg
Overwatch Standard Issue Pulse Rifle. Ken ik ook niet uit mijn hoofd maar heb het uit de startpost gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets over geweren enzo..

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Laatst online: 11:57
Ook uitgespeeld in 6 uurtjes.

Heb rustig overal een beetje rondgekeken. Vond het echt een leuk spel, alleen jammer dat het zo kort duurde.

spoiler:
Heb die Hunters op het eind gewoon bestookt met boomstammen e.d. >:) Vond het eindgevecht niet eens zo heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

D. Ninjai schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:36:
[...]

[afbeelding]
Overwatch Standard Issue Pulse Rifle. Ken ik ook niet uit mijn hoofd maar heb het uit de startpost gehaald. :P
Oww, de pulserifle!

Zeg dat dan man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 17:40
D. Ninjai schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:59:
[...]

De actie is soms voorspelbaar wanneer je bijv. weet dat er een groot gevecht gaat komen maar hoe de actie verloopt en eindigt is vaak voor mij een verrassing.
Ja inderdaad, kom je in zo'n huis vol met resources, dan weet je wel dat je moet gaan opletten :)

spoiler:
Zat trouwens eerst vast in dat huis vlak voor White Forest (met dat grote gevecht en die hunters die naar binnen komen)
Ik daar een uur rondlopen om te kijken hoe ik verder moest, niks kunnen vinden. Zet ik even noclip aan om buiten te kijken of er iets mis is, staan er 2 van die combines vast. Ik knal ze neer, en hoppa, de deur wordt al opengeramd en je kunt weer verder. Kleine bug, maar zal wel door mijn speelgedrag komen, aangezien toen ik het opnieuw probeerde het wel goed ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Zonet uitgespeeld (denk iets van ongeveer 7 uur bezig), man wat een einde. Het laaste gevecht vond ik wel uitdagend maar kreeg het niet voor mekaar om elk huis staande te houden. Eén ging ten onder.

spoiler:
Zonde van Eli. Misschien dat er een Vortigaunt truukje van pas komt maar hij kon zoveel vertellen over G-man... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net ook EP2 uitgespeeld... wat een game :D vonnem geloof ik vermakelijker dan EP1! kheb er op normal skill iets van 8 uren over gedaan... einde is wel een iets minder grote cliffhanger dan EP1... maar toch kan ik niet wachten op EP3!!! echt benieuwd hoe het gaat aflopen :9 wel jammer dat er geen trailer van EP3 na de aftiteling kwam :'(

btw die achievments... kun je daar nog iets mee "unlocken?"

btw die kabouter waar jullie het over hebben waar zit die? kheb em helemala niet gezien??

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Chaoss schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:30:
Net ook EP2 uitgespeeld... wat een game :D vonnem geloof ik vermakelijker dan EP2! kheb er op normal skill iets van 8 uren over gedaan... einde is wel een iets minder grote cliffhanger dan EP2... maar toch kan ik niet wachten op EP3!!! echt benieuwd hoe het gaat aflopen :9 wel jammer dat er geen trailer van EP3 na de aftiteling kwam :'(
Vermakelijker dan Episode 2? En een minder grote cliffhanger dan Episode 2? Moet dat niet Episode 1 zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Chaoss schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:30:
btw die achievments... kun je daar nog iets mee "unlocken?"

btw die kabouter waar jullie het over hebben waar zit die? kheb em helemala niet gezien??
Nee, en in het eerste huis waar je komt in het spel, waar Alyx contact opneemt met White Forest, daar ligt ie ergens.

[ Voor 31% gewijzigd door FlashBang op 21-10-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Deismyna schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:10:
.
spoiler:
Heb die Hunters op het eind gewoon bestookt met boomstammen e.d. >:) Vond het eindgevecht niet eens zo heel moeilijk.
Ik vind het jammer dat
spoiler:
er na die striders niet nog een aanval met gewone combine kwam, zoals ik het gameplay filmpje te zien is (nummer 5 geloof ik). Dat zag er ook wel spectaculair uit. Hoewel ik het eindgevect ook wel redelijk intensief vond met dat heen en weer rijden achter die striders aan, had ik er toch iets meer van verwacht.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk beetje rond kijken op die boot van ep3:

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/9638/koudhiermh4.th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

trouwens die boot.... is die al eerder in het verhaal voor gekomen? kwam me namelijk totaal neit bekend voor, maar het schijnt nogal een belangrijk schip te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:11:
trouwens die boot.... is die al eerder in het verhaal voor gekomen? kwam me namelijk totaal neit bekend voor, maar het schijnt nogal een belangrijk schip te zijn :P
De boot was een van de geknipte levels uit HL2 zelf. Maar het is nooit speelbaar geweest, en in HL2 is er ook nooit over gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Het beloofd weer wat voor HL2EP3. Wie weet rekken ze het dan nog eens tot een 4de episode :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:55:
Ik ben ook net klaar met Episode Two, en man, wat een goeie game zeg. Tegenwoordig kom altijd maar meer en meer shooters tegen die me gewoon niet trekken, of die ik beu ben na een half uurtje spelen, mede omdat je het gewoon ook allemaal al gezien hebt.

Nou, dat is in EP2 niet het geval. Het is zo'n danige mix van actie, rustige momenten, momenten waarbij je hulp krijgt en momenten waarbij je denkt van 'Oh shit, I'm as good as dead', dat je het spel gewoon in een ruk door kunt uitspelen.

Dat brengt me wel tot het enige nadeel van het hele spel (imo dan) en dat is dat het zo allemachtig kort is. Ik heb er 3,5 uur over gespeeld ongeveer, en toen ik de credits plots op het scherm zag voorbijrollen was ik echt teleurgesteld, ik had gehoopt dat er nog meer ging komen.
Daar zullen we dan maar op moeten wachten tot Episode Three, jammergenoeg.

Al bij al een super game, maar te kort.

Ik heb trouwens de orange box gekocht via steam, en ben nu TF2 en Portal aan het downloaden. Ben wel benieuwd :)
Dit gevoel ken ik maar al te goed. Afgelopen week tevens demo van de nieuwe uitbreiding van FEAR gespeeld, super.. wat een game! De demo van call of duty4, daar vond ik dan weer helemaal niets aan!
Overigens heb ik inmiddels de orange box ook mogen ontvangen van gcshop! Super betaald en de dag erna lag ik op mijn deurmat. Helaas kan ik em komende weken niet nog een keer gaan spelen omdat ik mn linkerelleboog afgelopen vrijdag gebroken heb :( En dan wordt een shooter spelen nogal lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Snake schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:54:
Het beloofd weer wat voor HL2EP3. Wie weet rekken ze het dan nog eens tot een 4de episode :+
Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.
dan vraag ik me wel af hoe het met de verhaallijn gaat. je zou verwachten dat in EP3 de combine en de kwaadaardige aliens op aarde verslagen gaan worden... na al die open eindes van HL1, HL2, EP1 EP2 hoop ik toch op een ietwat gesloten einde in EP3.

maargoed hoe meer HL games hoe beter natuurlijk... maar dan liever met een nieuw verhaal.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.