Ik heb een heel gek probleem met mijn Epi2. Ik kom niet verder, omdat de game crashed, kom weer op de desktop uit. GCFs gechecked, alles was OK. Het spel op een andere computer geinstalleerd, hele andere hardware + drivers, zelfde savegame, crashed op PRECIES hetzelfde punt!
Ik speel nu op WinXPsp2 op een MacBook Pro 2.2, en TF2 en Portal (en Epi1) spelen perfect, zonder hikken. Epi2 tot op het moment van de crash ook.
Ik vind het zo raar, misschien kan iemand met Epi2 kijken of mijn savegame bij hem/haar ook crashed. Het is aan het begin ergens, ik loop net door die gangen met de Guardian Antlion met dat gele spul op z'n rug, wordt dan in een hok geduwd waar je door een vloer valt in een mijngang. Daar is maar 1 uitweg, namelijk door een web en dan in een... Whatever, want zo ver kom ik niet. Er ligt een dode rebel op de grond maar voordat ik daar ben, hangt het spel en ploep, de desktop.
Als iemand het even zou willen proberen, heel graag. Als de boel bij jou ook hangt, speel ik het spel gewoon opnieuw in de hoop er nu wel door te komen. Elke quicksave/autosave komt uit in die gang, is toevallig er vlak voor. Val door de vloer, loop de mijnschacht uit naar het web, en vertel me wat er gebeurt!
http://remmelt.com/media/SAVE.zip
Hoort in steamapps/jenaam/half-life 2 episode two/ep2
Vergeet natuurlijk niet je eigen savegames even te bewaren ergens!
[
Voor 0% gewijzigd door
remmelt op 24-11-2007 14:51
. Reden: foutje ]