Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41
Voor zover ik weet is de combine nooit op Zen geweest. (helaas geen concrete gegevens.)

Ik heb een vraag over het half life 1 anthology pakket, is dat aan te raden om half life te spelen?

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
Luuk1983 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:26:
[...]

Ik heb voor Episode 2 helaas nog geen updates gezien via Steam :(
Er is een draadje (helaas heb ik hem niet paraat) in de mijn moest ik niet naar bepaalde dingen kijken anders crashde het spel. (vermoedlijk iets met de beta nvidia te maken ik had toen 169.09 draaien) work around was naar beneden en de muur naast de rechterrails blijven kijken, over de silo stond ook iets, als ik de link naar het draadje tegenkom zal ik hem toevoegen aan deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

Mcdeath schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:15:
Voor zover ik weet is de combine nooit op Zen geweest. (helaas geen concrete gegevens.)

Ik heb een vraag over het half life 1 anthology pakket, is dat aan te raden om half life te spelen?
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik weet dat hij hier eigenlijk niet thuis hoort maar ik heb een vraagje over Half-Life 1, of eigenlijk de nieuwe versie daarvan: Half-Life: Source (met de nieuwe engine)

Ik heb pas geleden half-life 1 geïnstalleerd omdat ik deze nooit heb uitgespeeld en ik toch wel het hele verhaal wil kennen (half-life 2 en episode 1 tot nu toe wel uitgespeeld, EP2 moet ik nog aan beginnen) maar als ik nu half-life één start vind ik hem zoo lelijk (sorry, sorry) dat ik hem maar weer afsluit, ik weet het, dit spel moet je in dit tijdperk gewoon spelen om de gameplay maar goed.

Nu weet ik dat er ook een Half-Life: Source is, half-life 1 met de source engine, heeft iemand dit spel eens bekeken en is de gameplay hetzelde als de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb m gespeeld, kreeg m bij de HL2 Holiday pack. Vind het op zich een spel wat errug lijkt op de originele versie, gameplay en graphics zijn ongeveer gelijk aan de oude versie, op wat fixes na, heb HL1 gespeeld waarbij de guards een gigantische helm droegen 8)7 Geluiden zijn ook niets veranderd. Je hebt ook een nieuw introscherm in de stijl van de nieuwe HL's, dus een bewegende scene met wat mennekes enzo.
Valt prima te speler als 'vervanger' van de oude HL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Oke, hij is alleen volgens mij (helaas) alleen te koop via Steam? ik heb geen creditcard dus maar even uitvogelen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:09:
Oke, hij is alleen volgens mij (helaas) alleen te koop via Steam? ik heb geen creditcard dus maar even uitvogelen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen...
Niet om het een of het ander, maar jou vraag is al behandeld, als je het topic had gelezen had je al antwoord op je vraag. :)

Mijn tip is iig om HL:Source NIET te kopen, want het biedt veel te weinig meerwaarde. Het enige is dat het water er wat beter uitziet en de physics zijn geupdate. Het spel is nog bijna net zo lelijk als de originele.

Gewoon verstand op 0 en de originele spelen, want de gameplay staat gewoon als een huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

edit: ik haal de boel door elkaar.

[ Voor 95% gewijzigd door job op 07-12-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
gise schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:09:
Gebruik Paypal, heb je met Steam geen credit card voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 08:06
Luuk1983 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:24:
Ik speel Episode 2 ook met veel plezier :) Alleen kom ik niet verder, het spel crasht altijd op hetzelfde punt :(

spoiler:
Nadat ik de deur van de silo gesloten heb komen Alex en zo'n vortigon naar binnen lopen. Op het moment dat ik naar ze toe loop wordt er blijkbaar nieuwe content geladen.

Ik ga dan terug naar Windows met de mededeling 'hl2.exe' werkt niet meer. Dit heb ik ook gehad met Team Fortress 2. Ik kan dus niet verder spelen! Ik hebv oor de zekerheid ook alle grafische meuk eens een keer op low gezet, maar dat maakte ook niet uit. Iemand een idee?
Nou ik ben in ieder geval verder gekomen met episode 2 :) Ik ben gewoon zo snel mogelijk het stukje waar ik bleef hangen voorbij gelopen met mijn ogen naar de grond gericht.
spoiler:
Alex en de vortigon zijn dan nog bezig met de resterende troepen in de silo te slopen

Toen werden de dialogen gewoon normaal opgestart en kon ik verder :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De schrijver van de HL serie Marc Laidlaw heeft gezegd dat ze nooit op Xen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De combine heeft toch die aliens van xen ontvoerd of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Nee de combine komen weer uit een andere dimensie, en zijn de 'aliens' pas op aarde tegengekomen.

Alhoewel er wel een ongebruik model van een machine met de buidel van zo'n headcrab moeder geval die je in HL1 op Xen afmaakt. Maar goed die is niet gebruikt en het kan natuurlijk zijn dat die ook op aarde zijn terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

wow die laatste paar scenes zijn echt wel vet!
mangus bombs! :P e.d. echt super gaaf gedaan, ook erg gaaf als je de "Hunters" niet plat rijd, schieten ze telkens die bomb aan gort.

ik heb mij denk beter vermaakt met EP2 dan met 1. opzich de lengte was ook wel acceptabel. en dan de cliffhanger, :(

iemand een idee wanneer EP3 uitkomt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:32

The Zep Man

🏴‍☠️

MaCe1337 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:13:
[...]

Niet om het een of het ander, maar jou vraag is al behandeld, als je het topic had gelezen had je al antwoord op je vraag. :)
Lees jij even 21 pagina's door als je op zoek bent naar een antwoord op een kleine vraag. Ik zou de zoek-functie gebruiken. ;)

Half-Life: Source heeft als enig voordeel dat het op de Source engine draait, waardoor het spel zowieso met dezelfde configuratie werkt als Half-Life 2. De originele Half-Life engine kan bijvoorbeeld niet elke (breedbeeld) resolutie aan. De Half-Life 2 engine wel.

En, als je een hele lange adem hebt, kan je wachten op Black Mesa, een third-party mod voor Half-Life 2 die het originele verhaal volgt van Half-Life 1. Het is een remake van Half-Life 1 (geen port zoals Half-Life: Source) met vernieuwde graphics.

Wanneer die mod nou eens uitkomt... |:( :'(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
The Zep Man schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:09:
[...]
Lees jij even 21 pagina's door als je op zoek bent naar een antwoord op een kleine vraag. Ik zou de zoek-functie gebruiken. ;)

Half-Life: Source heeft als enig voordeel dat het op de Source engine draait, waardoor het spel zowieso met dezelfde configuratie werkt als Half-Life 2. De originele Half-Life engine kan bijvoorbeeld niet elke (breedbeeld) resolutie aan. De Half-Life 2 engine wel.

En, als je een hele lange adem hebt, kan je wachten op Black Mesa, een third-party mod voor Half-Life 2 die het originele verhaal volgt van Half-Life 1. Het is een remake van Half-Life 1 (geen port zoals Half-Life: Source) met vernieuwde graphics.

Wanneer die mod nou eens uitkomt... |:( :'(
Duurt echt lang ja, laatst gemailt. Kreeg als antwoord dat ze er nogsteeds hard mee bezig zijn en dat ze naar mijn idee bij Xen zijn want daar is een community project aan de gang over het maken van concept art voor Xen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ted56 schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:17:
[...]

Duurt echt lang ja, laatst gemailt. Kreeg als antwoord dat ze er nogsteeds hard mee bezig zijn en dat ze naar mijn idee bij Xen zijn want daar is een community project aan de gang over het maken van concept art voor Xen
Als ze nog met concept art bezig zijn voor Xen dan kan het nog wel dik een jaar duren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Dat community projectje stamt uit mei, evenals de laatste media update. Maar ik wil die mod hebbuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
The Zep Man schreef op maandag 10 december 2007 @ 07:44:
[...]
Als ze nog met concept art bezig zijn voor Xen dan kan het nog wel dik een jaar duren. :/
Geduld hé, ;) het blijft allemaal vrijwillegers werk en Xen is denk ik wel een van de lastigste dingen omdat je op aarde in principe een deel van de graphics uit Half Life 2 kunt gebruiken (lade blokken, kantoren etc).

Verwijderd

hl 3 in de maak :)

Verwijderd

Bron bitte! >:) :9~ _/-\o_

Verwijderd

Ik gok 2013 btw :9

http://digg.com/pc_games/...ys_it_s_being_developed_2

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 23:28 ]

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

"This Account Has Exceeded Its CPU Quota"

maar goed, episode 3 is dus geschrapt ofzo :?

Edit: Dooie mus dus, er is niets bekend gemaakt wat niet al bekend was. Het was allang bekend dat Episode 3 niet het eind zou zijn van de Half-Life franchise.

[ Voor 20% gewijzigd door babbaloerie op 13-12-2007 23:29 ]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Tuurlijk niet, episode 3 wordt het deel waar veel duidelijk wordt en veel gaat gebeuren. Half-Life 3 gaat gewoon daar weer het vervolg op worden op een ander deel in de tijdlijn van het HL universum.

Zie het als Epic die het doet met z'n engines. De Unreal Engine 3 was nog niet eens klaar en ze waren al bezig met de 4e.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aangezien het een shit site is, quote ik het dan maar even:
As a world exclusive we at StuffWeLike.com have had official confirmation that there will be a Half Life 3.We are not talking about Half Life 2: Episode 3 but a Half Life title after that one.
Our confirmation comes after taking with Doug Lombardi the guy responsible for all those PR pieces you have seen and read recently about Half Life 2: Episode 2. While discussing the game mechanics that run the Orange Box Portal game the topics of future games came up. These interview pieces are below and we do have permission from Valve to release it to you guys. Even though its not much in terms of details even getting a confirmation that there will be a game is a first!
Afbeeldingslocatie: http://www.stuffwelike.com/stuffwelike/wp-content/uploads/2007/12/doug-lombardi.jpg
TS-SWL: With the ending of Episode 2 going directly to help the feeling of “must play Episode 3 now” could you give the current estimated date for Episode 3’s release?
DL: We haven’t announced a date for Ep Three just yet.
TS-SWL: Are there any current plans after Episode 3 to have a Half Life 3?
DL: We haven’t announced anything specific, but Half-Life won’t end at Episode Three – hang on to your crowbars!

TS-SWL: For Portal, can you explain in layman’s terms how the engine allows the mechanics to make it so you can go from one point to another? Does it duplicate the room after a portal location is selected or is it something else?
DL: A portal is two planar rectangles in 3D space. When both portals are placed we build a mathematical formula that converts position and angle values from one portal to the other. Rendering the portal is done in a separate pass where we use that formula to covert the player’s view position and angles to the view they see through the portal.
We also generate special collision data to represent the portal hole by grabbing collision data near each portal, combining them, and carving a rectangular whole through the center. When the player is near the portal they use this collision data instead of the standard data, allowing them to pass through the wall. We then use the conversion formula to teleport the player to the proper position after they’ve gone more than halfway through the portal.
It’s of course a lot more complex than that, but that’s the basic idea.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag over de comentary mode:
spoiler:
Als je die 2 gasten hebt geholpen die je in de antlion pit helpt loop je met een vortagon mee om opnieuw de antlion tunnels in te gaan. de comentary nodes 10 (voordat hij de gate opent) en 11 (vlak achter de gate) zijn daar. Echter staat hier 10/13 en 11/13 in beeld, waar zijn 12 en 13?

Later als je met de hele hoge lift bent gegaan en door de mijn bent gewandeld mis ik er weer 1...

Ik heb me rot gezocht, maar ik kan deze echt nergens vinden, iemand enig idee?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 14:45
Hebben die commentarys dan nummertjes? Weet wel dat ze soms wat rommelig gemaakt zijn (er staat soms nog commentaar als text in de dialoogjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van vreemde dingen bij de comentaries verders, speel je met ondertiteling ofzo?

Als een node afspeeld dan zie je boven het afspeelbalkje (wat laat zien hoe ver de node is) staat de naam van de gene die je hoort links en rechts welke node je afspeelt.

1/13 bijv is de node die je "most likely" als eerste ziet en afspeeld. Je kan ze ook later in de volgorde spelen, zoals hij bedoeld is.

Daardoor weet je ook of je een node gemist hebt, zoals in het stukje hierboven omschreven. Het kan zijn dat ze op een secret stukje zitten, maar die heb ik dan nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb hem al gevonden:
spoiler:
Als je later terug komt en met de vortagounts Alex healt, zijn er 2 nodes bijgekomen 12 en 13 (totaal is 14) later in de lift krijg je nr 14.

De telling gaat dus voor een ruimte en niet voor de weg die je volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=15CFDXJs9x8&feature=related]
Hier kwam ik net achter. Hoe stoer. Deze ga ik zeker zo even uitproberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 08:06
Jejking schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:17:
What the hell is dat :P Een schep? Gaaaf!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is dat!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

smod ofzo denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

ja is smod.

Wel grappig maar je snapt er geen k*t van want de readme is in het japans.

Gewoon impulse 101 doen en al die wapens gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

haha kick gedaan!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Luuk1983 schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:35:
[...]

What the hell is dat :P Een schep? Gaaaf!
Combine: "Prepare for judgement.''
KAVLENG >:)

Dat is SMOD inderdaad, zie hier SMOD Tactical :)

Overigens:

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=bTQyUVNJ7mg]
Nóg zo'n giller _O-

En de laatste gouden tip: klik 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 25-12-2007 01:47 ]

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

VALVe heeft tot 1 januari een actie met flinke kortingen :) The Orange Box kost $37,45 (komt nog BTW bij).

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:17:
If all else fail, whack em with a shovel.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Er is een nieuwe update van Black Mesa Source! Bijna alle screens zijn geupdate en het ziet er echt geniaal uit. Ik denk dat deze MOD beter wordt dan HL2 zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 18:48
MaCe1337 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:13:
[...]

Mijn tip is iig om HL:Source NIET te kopen, want het biedt veel te weinig meerwaarde. Het enige is dat het water er wat beter uitziet en de physics zijn geupdate. Het spel is nog bijna net zo lelijk als de originele.

Gewoon verstand op 0 en de originele spelen, want de gameplay staat gewoon als een huis!
HL1 wordt dan ook nog eens hermaakt door een mod team. Of ie gratis wordt weet ik niet...

*edit: iets met spuit 11 en zo 8)7 *

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Kapoen schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:44:
[...]

HL1 wordt dan ook nog eens hermaakt door een mod team. Of ie gratis wordt weet ik niet...

*edit: iets met spuit 11 en zo 8)7 *
Euuh, thanks, weet ik al. ;)

Ik wacht met spanning af want het ziet er zoooooooo gaaf uit, en de muziek is ook super mooi en sfeervol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezig met alle drie de HL2 delen uit de Orange box uit te spelen met de comentary mode aan..
Nooit verwacht dat er zoveel komt kijken bij het maken van een spel, en da er ook erg veel is weg gelaten of aangepast om het speel plezier te verhogen..

Ook maar even alle ''geheime'' plekjes uit de filmpjes aan het bekijken.

Advisor
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/282c3f317451b383b4080907742b36bd/full.png

Ergens koud
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/282c3f317451b383b4080907742b36bd/full.png

De Borealis

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Weet iemand trouwens of je met de gewone smod al die verschillende versies (39a t/m i) achter elkaar moet uitpakken of dat je alleen 39 en de laatste variant moet hebben? Ik heb namelijk altijd het eerste gedaan, maar aangezien ik geen japans kan kan ik het niet lezen op de site. En google translate helpt ook niet echt.

[ Voor 30% gewijzigd door mace op 02-01-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:34:
Bezig met alle drie de HL2 delen uit de Orange box uit te spelen met de comentary mode aan..
Nooit verwacht dat er zoveel komt kijken bij het maken van een spel, en da er ook erg veel is weg gelaten of aangepast om het speel plezier te verhogen..

Advisor
[afbeelding]

Ergens koud
[afbeelding]

De Borealis
[afbeelding]
Zijn de plaatjes geen spoilers? Vooral de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Jejking schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:30:
[...]

Combine: "Prepare for judgement.''
KAVLENG >:)

Dat is SMOD inderdaad, zie hier SMOD Tactical :)

Overigens:

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=bTQyUVNJ7mg]
Nóg zo'n giller _O-

En de laatste gouden tip: klik 8)
Nee, dit is SMOD Tactical niet. Dit is gewoon SMOD ;) SMOD Tactical is weer een mod voor SMOD.

Zie; http://64.233.179.104/tra...c4e8a92775bf4241163ce974a

Laatste versie is momenteel smod39 ( http://kh0rn3.googlepages.com/home5 )

[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 04-01-2008 00:10 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:32:
[...]

Zijn de plaatjes geen spoilers? Vooral de laatste?
Zou kunnen, maar de mensen die hem nog niet hebben (uit)gespeeld moeten zich wel een beetje schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:19:
[...]

Zou kunnen, maar de mensen die hem nog niet hebben (uit)gespeeld moeten zich wel een beetje schamen.
Klopt, dat is net zoiets als spoilertags plaatsen voor stukken uit Godfather I ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

MaCe1337 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:21:
[...]

Klopt, dat is net zoiets als spoilertags plaatsen voor stukken uit Godfather I ofzo. :+
Die heb ik nog nooit gezien hoor, en dat wil ik graag zo houden :p

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Collaborator schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:24:
[...]

Die heb ik nog nooit gezien hoor, en dat wil ik graag zo houden :p
Heb je daar nog een fatsoenlijke reden voor of ben je gewoon een cultuurbarbaar? :+

Afgezien daarvan: Als je hem niet wilt zien, dan zou het je ook niets moeten schelen dat ik je alvast vertel dat Sonny doodgeschoten wordt. :+ Immers wil je de film nooit zien dus dan moeten spoilers je ook niks schelen toch?

Kortom: Óf je hebt hem gezien óf spoilers kunnen je niks schelen. :P
Een derde optie is dat je een vogelbuurt-geit bent die alleen maar naar het journaal kijkt en geen films. Gelukkig komen die niet op GOT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 09:45

Minkie

Groazers Unite.

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:34:
blabla.

blabla
Hoe bedoel je die zin?
Zijn er geheime plekken waar je kan komen ofzo?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Minkie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:46:
[...]

Hoe bedoel je die zin?
Zijn er geheime plekken waar je kan komen ofzo?
Nou, alle filmpjes in het spel zijn gewoon gescripte dingen met echte maps en NPC's.
Dus dat betekent dat er ergens in de gcf bestanden een map is waar een soort van virtuele camera opnames maakt. Deze worden dan "doorgestuurd" naar de monitors in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:39
Ik heb hem ook niet gezien hoor :P.
Maar ja klopt, meeste hebben wel HL2 Episode 2 al uitgespeeld, anders zijn het cultuurbarbaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

GoTCoast schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:59:
Maar ja klopt, meeste hebben wel HL2 Episode 2 al uitgespeeld, anders zijn het cultuurbarbaren.
Niet iedereen koopt HL2 ep2 op hetzelfde moment hoor.
(Ik hoop in iedergeval voor Valve dat er nog steeds nieuwe ep2 kopers zijn die beginnen met spelen)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Daarom lees ik deze threads ook niet totdat ik het spel heb gespeeld of op z'n minst aan het spelen ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik mis een ''refresh your games-list'' in Steam, of ik ben gewoon ontzettend blind natuurlijk.

Anyway, ik heb geprobeerd om SMOD 3.5 in de Sourcemods-folder te gooien, maar Steam houdt zijn kaken stijf op elkaar. Kan iemand me toevoegen om online even te kijken waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Jejking schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:18:
Ik mis een ''refresh your games-list'' in Steam, of ik ben gewoon ontzettend blind natuurlijk.

Anyway, ik heb geprobeerd om SMOD 3.5 in de Sourcemods-folder te gooien, maar Steam houdt zijn kaken stijf op elkaar. Kan iemand me toevoegen om online even te kijken waar het aan ligt?
Misschien stomme vraag, maar je moet steam wel afsluiten en weer opstarten, heb je dat wel gedaan?
Dus rechtermuisknop op het steam icoontje en exit doen.

[ Voor 5% gewijzigd door mace op 05-01-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Boh heb net Episode 2 uitgespeeld op me 360 nadat ik eerder al Half Life 2 en Episode 1 heb uitgespeeld. En jonge jonge jonge wat een moddervette game is dit zeg! Dat laatste gedeelte van Episode 2 is echt supervet! De hele game is gewoon supervet!!

Nu zie ik alleen dat Episode Three pas eind dit jaar uitkomt en met een beetje pech wordt t, zoals zovaak bij games gebeurd, doorgeschoven naar een volgend kwartaal. Kan echt niet zo lang wachten hoor. En met Portal zit ik ook al vast bij lvl 14. Aarrrgh!!! :o

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
CaptainM schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:32:
Boh heb net Episode 2 uitgespeeld op me 360 nadat ik eerder al Half Life 2 en Episode 1 heb uitgespeeld. En jonge jonge jonge wat een moddervette game is dit zeg! Dat laatste gedeelte van Episode 2 is echt supervet! De hele game is gewoon supervet!!

Nu zie ik alleen dat Episode Three pas eind dit jaar uitkomt en met een beetje pech wordt t, zoals zovaak bij games gebeurd, doorgeschoven naar een volgend kwartaal. Kan echt niet zo lang wachten hoor. En met Portal zit ik ook al vast bij lvl 14. Aarrrgh!!! :o
Ach, Half-Life kennende zal het wel eind 2009 worden :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Is er iemand die mij een save game van episode 1 kan mailen? Ik was ergens gebleven in een parkeergarage waar allemaal van die beetsej uit het zand kwamen. Een volledige Ep1 save mag ook.

Ben me savegames kwijt... :'(

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RappieRappie schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:33:
Is er iemand die mij een save game van episode 1 kan mailen? Ik was ergens gebleven in een parkeergarage waar allemaal van die beetsej uit het zand kwamen. Een volledige Ep1 save mag ook.

Ben me savegames kwijt... :'(
Gewoon sv_unlockedchapters 20 in de console rammen. Je kan dan een nieuwe game starten waar je gebleven bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51

bonzz.netninja

Niente baffi

CU2morO schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:50:

Kleine update moest ie binnenhalen en sindsdien krijg ik en HL2:Ep 2 constant een probleem wanneer ik crouch. Het lijkt wanneer ik crouch + loop, ik constant aan het 'huppelen' ben. Het gebeurd nagenoeg altijd, onafhankelijk van terrein, helling of snelheid.

Slechts één topic gevonden op steampowered die hiermee gerelateerd was:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=625812

Het voelde als eerste aan alsof er een toets 'hing'. Dat gebeurd wel vaker met toetsenbordjes die de nodige glazen cola van dichtbij hebben gezien ;) Echter na een reboot en zelfs ander keyboard blijf het probleem zich voordoen.
Helaas is dit het enige bericht wat ik over dit probleem heb kunnen vinden. Ik heb ook sinds gisteren episode 2 en heb het zelfde probleem, alleen dan tijdens het lopen

Het lijkt alsof hij constant struikelt / huppelt / spring (maar dan niet hoog)...kortom. Hij loopt alsof ie een afwijking heeft :)

Zoeken naar het probleem blijkt nog een hele opgave. Struikelen/springen als zoekterm levert alleen dit op. Hopping 1 ander bericht...waar ik ook niks aan heb. Iemand suggesties?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

bonzz.netninja schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Helaas is dit het enige bericht wat ik over dit probleem heb kunnen vinden. Ik heb ook sinds gisteren episode 2 en heb het zelfde probleem, alleen dan tijdens het lopen

Het lijkt alsof hij constant struikelt / huppelt / spring (maar dan niet hoog)...kortom. Hij loopt alsof ie een afwijking heeft :)

Zoeken naar het probleem blijkt nog een hele opgave. Struikelen/springen als zoekterm levert alleen dit op. Hopping 1 ander bericht...waar ik ook niks aan heb. Iemand suggesties?
Ik heb hier mss iets voor je gevonden. Onder de titel Source++ staat iets over het al dan niet uitschakelen van Motion Blur en dat de bewegingen van Gordon blijkbaar niet natuurgetrouw overkomen als Motion Blur uitstaat.

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Elvis schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:40:
[...]

Ik heb hier mss iets voor je gevonden. Onder de titel Source++ staat iets over het al dan niet uitschakelen van Motion Blur en dat de bewegingen van Gordon blijkbaar niet natuurgetrouw overkomen als Motion Blur uitstaat.
heb er even naar gekeken en geloof niet dat dat het is helaas. Het is echt heel bijzonder gedrag. Alsof gordon constant ergens opstapt en er weer van af lazert

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vanitas schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:13:
[...]

Ach, Half-Life kennende zal het wel eind 2009 worden :+
Ik ben nu een heel stuk verder met Portal. Op een gegeven moment zat ik 'achter' het level. Ik ben benieuwd waar deze plotwending eindigt!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

GoTCoast schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:59:
Beetje onzin. Er zijn genoeg mensen die wachten op Episode 3 en dan vervolgens het gehele pakket kopen. Wat ook logisch is aangezien er nog niks bekent is over hoe Episode 3 zal worden uitgebracht. Daarnaast gaan mensen die HL2 en misschien ook Episode 1 al hebben niet allemaal de Orange Box kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dracul schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:13:
[...]

Beetje onzin. Er zijn genoeg mensen die wachten op Episode 3 en dan vervolgens het gehele pakket kopen. Wat ook logisch is aangezien er nog niks bekent is over hoe Episode 3 zal worden uitgebracht.
Los op Steam en in een doos (eventueel met andere spellen) in de winkel.
Daarnaast gaan mensen die HL2 en misschien ook Episode 1 al hebben niet allemaal de Orange Box kopen.
Oh, da's geen probleem. Zet Half-Life 2 en Episode 1 op Marktplaats. Zodra je het geld hebt ontvangen, schrijf je als Gift via Steam je extra exemplaar over naar iemand anders zijn/haar account. Dat moet zowieso minstens een tientje opleveren. :>

Of het niet mag volgens een EULA? Er mogen wel meer dingen niet en toch kan het volgens de wet. Die EULA zag ik pas toen ik Steam installeerde, ver nadat ik het spel in de winkel had gekocht. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

The Zep Man schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 07:27:
[...]
Los op Steam en in een doos (eventueel met andere spellen) in de winkel.

[...]
Oh, da's geen probleem. Zet Half-Life 2 en Episode 1 op Marktplaats. Zodra je het geld hebt ontvangen, schrijf je als Gift via Steam je extra exemplaar over naar iemand anders zijn/haar account. Dat moet zowieso minstens een tientje opleveren. :>

Of het niet mag volgens een EULA? Er mogen wel meer dingen niet en toch kan het volgens de wet. Die EULA zag ik pas toen ik Steam installeerde, ver nadat ik het spel in de winkel had gekocht. O-)
Als je hem niet op Steam wil kopen is het dus wel belangrijk om te weten hoe die in de winkel wordt geleverd. Los of weer in een complete box. Voor mensen die eerdere delen al hebben maar ook voor de mensen met de Orange Box lijkt me dat wel belangrijk nieuws. Verder vind ik het een beetje vaag dat Episode 2 in sommige landen dus wel los in de winkel ligt.

Grappig dat er zoveel mensen meedoen met dat PR praatje van Valve. Ben benieuwd of ze de Orange Box zo ook weg gaan geven aan vrienden. Er wordt er maar 1 beter van en dat is Valve en wat mij betreft zijn ze daar al dik genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Dracul op 22-01-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lotgenoten ,

Ik ben met HL-2 episode 2 bezig maar nou ben ik een zeer vreemde gewaarwording tegen gekomen , nl ik ben aangekomen in het level " our mutual friend" , en als ik met de lift naar beneden , richting de raketsilo ga , ( samen met Alyx en haar vader en g-man ) , verdwijn ( terwijl we in de lift staan ) Alyx in 1 keer , ??????, de overige personage lopen richting de raket , de dokter loopt de trap af richting ons , en dan blijft ieder stokstijf staan en kan alleen de g-man zich nog bewegen ????????, ik speel het spel zonder cheats of trainer , in de console staat niks geks geschreven .
Wie heeft dit fenomeen ook meegemaakt en heeft er een oplossing voor .
Bij voorbaat hartelijk dank

Cyrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ik kwam dit fragment tegen, vraag me af of het echt is, maar het is sowieso wel lachen!

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:00:
Beste lotgenoten ,

Ik ben met HL-2 episode 2 bezig maar nou ben ik een zeer vreemde gewaarwording tegen gekomen , nl ik ben aangekomen in het level " our mutual friend" , en als ik met de lift naar beneden , richting de raketsilo ga , ( samen met Alyx en haar vader en g-man ) , verdwijn ( terwijl we in de lift staan ) Alyx in 1 keer , ??????, de overige personage lopen richting de raket , de dokter loopt de trap af richting ons , en dan blijft ieder stokstijf staan en kan alleen de g-man zich nog bewegen ????????, ik speel het spel zonder cheats of trainer , in de console staat niks geks geschreven .

Cyrus
Ik heb dat ook gehad maar dan in een van de eerste gedeeltes van Half Life 2. Toen bleven de aliens verstokt stijf staan en bewoog niets meer. Alleen Gordon kon nog bewegen. Moet er wel bijzeggen dat het toen een illigale gedownloade versie betrof die ik op een pc van een vriend speelde. }:O

Ik speel m op de 360 en nogmaals... waarom zo lang wachten met Episode 3! Ik ben zuchtig. Dalijk moet ik weer helemaal opnieuw inleven. Eind dit jaar ben ik alweer bijna alles vergeten wat er allemaal gebeurd is... 8)7

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

HertogJanNL schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:10:
Ik kwam dit fragment tegen, vraag me af of het echt is, maar het is sowieso wel lachen!

Klik
Ah lol! Die radio-kerel is er écht lekker hard ingetrapt! :D :D
_/-\o_ _/-\o_

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:13:
[...]

Ik heb dat ook gehad maar dan in een van de eerste gedeeltes van Half Life 2. Toen bleven de aliens verstokt stijf staan en bewoog niets meer. Alleen Gordon kon nog bewegen. Moet er wel bijzeggen dat het toen een illigale gedownloade versie betrof die ik op een pc van een vriend speelde. }:O

Ik speel m op de 360 en nogmaals... waarom zo lang wachten met Episode 3! Ik ben zuchtig. Dalijk moet ik weer helemaal opnieuw inleven. Eind dit jaar ben ik alweer bijna alles vergeten wat er allemaal gebeurd is... 8)7
vreemd he , het betreft bij mij echter wel de officieele orangebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:53:
[...]

vreemd he , het betreft bij mij echter wel de officieele orangebox
Misschien helpt t om even je savegames op te slaan en dan opnieuw de game te installeren. Na deze shit in die raketsilo ga je echt vette shit mee maken. Trust me! :*)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:00:
Beste lotgenoten ,

Cyrus
Ik heb nog niet zo lang geleden een filmpje op youtube gezien waar dit ook gebeurde, dus het blijkt wel een meer voorkomend probleem. Ik kan me echter niet herinneren of er een oplossing bij stond...

Filmpje SPOILER ALERT bekijk niets na second 20!

edit:
filmje bijgevoegd
bonzz.netninja schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Is dit jou probleem? => filmpje
Dan weten we toch al naar wat we aan het zoeken zijn :)

edit:
filmpje 2 toegevoegd

[ Voor 30% gewijzigd door Elvis op 24-01-2008 21:36 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 08:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Borgoth schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:09:
Ik irriteer me er ook mateloos aan. Het is bij mij dus op geen enkele mogelijkheid in te stellen op engels... wat ik ook probeer, hij blijft terug gaan naar nederlands. Het gekke is dat ik een engelse windows heb. :?

Hoe de f*ck komt hij op het woord hulptroepen? Het is m'n aux power! :X
Ik had dit probleem dus ook. En hoewel je na bijna 2 maanden wellicht het antwoord wel hebt gevonden, toch even wat voor mij heeft geholpen zodat lotgenoten daar misschien wat aan hebben.
Als ik Steam op Engels zette, dan wilde het graag restarten en dan kwam gewoon weer de nederlandstalige Steam op. Uiteindelijk maar geprobeerd om Steam op engels te zetten, het herstarten annuleren en dan de complete PC rebooten. En tadaaaa, engelstalige Steam. En engelstalige Portal. Lache game trouwens met die droge computer-damesstem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Dutchmega schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:39:
[...]

Gewoon sv_unlockedchapters 20 in de console rammen. Je kan dan een nieuwe game starten waar je gebleven bent :)
Bedankt! _/-\o_

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elvis schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:10:
[...]

Ik heb nog niet zo lang geleden een filmpje op youtube gezien waar dit ook gebeurde, dus het blijkt wel een meer voorkomend probleem. Ik kan me echter niet herinneren of er een oplossing bij stond...

Filmpje SPOILER ALERT bekijk niets na second 20!

edit:
filmje bijgevoegd

[...]

Is dit jou probleem? => filmpje
Dan weten we toch al naar wat we aan het zoeken zijn :)

edit:
filmpje 2 toegevoegd
Ja dit lijkt er zeer zeker op , ik ben blij dat ik niet de enigste en die dit meemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje sorry

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote:
Dutchmega schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:39:
[...]

Gewoon sv_unlockedchapters 20 in de console rammen. Je kan dan een nieuwe game starten waar je gebleven bent
Bedankt!

Heb ik gedaan, maar er gebeurt helemaal niks , wat zou er volgens jou dan moeten gebeuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:18:
[...]

Ja dit lijkt er zeer zeker op , ik ben blij dat ik niet de enigste en die dit meemaakt
idem hiero, tamelijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:39:
Heb ik gedaan, maar er gebeurt helemaal niks , wat zou er volgens jou dan moeten gebeuren ?
Zoals ik zei, je kan dan een nieuwe game starten. Je klikt op "New game" en je kan daarna een chapter kiezen. Gewoon de chapter kiezen waar je gebleven bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:07:
[...]

Zoals ik zei, je kan dan een nieuwe game starten. Je klikt op "New game" en je kan daarna een chapter kiezen. Gewoon de chapter kiezen waar je gebleven bent
Het werkt , fantastisch , bedankt voor deze super tip _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

@ bonzz.netninja
Volgens een post op de steampowered forums (hier) wordt jouw probleem verholpen door EP2 te updaten. En dat die bug überhaupt niet aanwezig mag zijn als EP2 up-to-date is...
Dus: Checken of Update Automatically voor EP2 aanstaat en je firewall zeggen dat 'ie Steam moet doorlaten :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat ik mij af zit te vragen... waarom worden er door Steam geen standaard huge-ass mappacks aangeboden? Dat zou (samen met de tweak voor geen overbodige frutselgeluidjes downloaden in de console) een héle vooruitgang betekenen kwa laadtijden.

Of zie ik iets over het hoofd, correct me if I am wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Het was de bedoeling dat ook mods aangeboden zouden worden via Steam. Ook waren er aanwijzingen dat er een soort P2P systeem in Steam zou komen...

Verlopig is er niets van terecht gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19
Zijn er mensen die de Cinematic Mod hebben geprobeerd? Dit is een mod die HL2, Ep1 en Ep2 oppimpt met hoge resolutie textures, nieuwe geluiden enzo. En een nieuwe Alyx (je kan kiezen uit een aantal modellen).
Afbeeldingslocatie: http://screenshots.filesnetwork.com/32/files2/85128_14.jpg
Het installatiebestand bestaat uit 4 delen van 1GB per stuk (!). Hier te downloaden:
http://halflife2.filefron...6_Christmas_Present;85125
http://halflife2.filefron...6_Christmas_Present;85126
http://halflife2.filefron...6_Christmas_Present;85127
http://halflife2.filefron...6_Christmas_Present;85128
Het zijn .7z.00x bestanden, uit te pakken met 7Zip.
Let op! Enorme systeemeisen!
minimaal 2,5GB RAM (4GB aanbevolen)
64bit Windows (!)
Grafische kaart met minimaal 256MB RAm (512 aanbevolen) (minimaal DirectX 9)

Ik vind 'm vet iig! Ik heb alleen Ep2 nog niet aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ik vind de originele Alyx leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Er zit een Alyx Creator bij, of tenminste in versie 4.0 was dat zo. Je kan kiezen voor een highres oldschool Alyx, met nieuwe textures enzo, maar ook wat andere meuk is er in te zetten. Heb m gedraaid voor HL2 en Ep. 1, ging prima, zag er erg mooi uit. Ik was ook zeer tevreden over de nieuwe geluiden erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19
Fl4pp13 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:55:
Er zit een Alyx Creator bij, of tenminste in versie 4.0 was dat zo. Je kan kiezen voor een highres oldschool Alyx, met nieuwe textures enzo, maar ook wat andere meuk is er in te zetten. Heb m gedraaid voor HL2 en Ep. 1, ging prima, zag er erg mooi uit. Ik was ook zeer tevreden over de nieuwe geluiden erin.
In deze versie zit ook een Alyx Creator (Character Pimper) met een paar verschillende Alyxen.
De nieuwe geluiden zijn idd beter! Pistool klinkt eindelijk als een pistool ipv een proppenschieter. Vuursnelheid van de SMG is ook verhoogd. De magnum klinkt ook een stuk machtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Is er trouwens iemand die een oplossing heeft gevonden voor de Nederlandstalige Huds?

Ik vind het ontzetten irritant dat het spel zelf in het Engels is, maar de ondertiteling en de teksten in de huds nederlandstalig.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
F_demon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:40:
Is er trouwens iemand die een oplossing heeft gevonden voor de Nederlandstalige Huds?

Ik vind het ontzetten irritant dat het spel zelf in het Engels is, maar de ondertiteling en de teksten in de huds nederlandstalig.
Als je de taal van Steam op engels zet dan moet de HUD ook engels worden, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verhip, het werkt! :D

Eerst klapte steam telkens terug naar Nederlands.
Veel beter zo. :)

[ Voor 54% gewijzigd door JaccoW op 04-02-2008 01:44 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik kwam dit net tegen: (spoilers)

Half-life story in a nutshell:

Eli: Gordon please put this chunk of alien rock in the reactor because the wierd man in a suit told me to.
Scientist: DAMMIT GORDON EVERTHING IS EXPLODING FOR SOME REASON
Barnacle: All of us teleported randomly into your universe without missing the ceiling once.
Headcrab: I prey on creatures that dont exist in my universe and my life cycle makes no sense.
Marine: Hello I am here to cover up what happened at Black Mesa, even though the entire Earth has been ripped apart by portal storms and the people at Black Mesa are our only hope of survival.
Scientist: Gordon I need you to launch a satellite that will have absolutely no effect on anything.
Another Scientist: OK I need you to go to Xen and kill the Nihilanth, whatever the fuck that is.
Gman: Hello I am an interesting character because I talk funny. I will now lock you in a tramcar for several decades.
Gman: These random scenes and words will help you understand your mission. I am now going to teleport you into the middle of a Combine stronghold without any weapons, also, I'm taking away your HEV suit.
Barney: Instead of helping you I just want you to jump out a window.
Alyx: Hi! I'll be your sidekick later on, but for right now, I'm just going to act as a Deus Ex Machina to save you from some combine!
Kleiner: Hello I kept your HEV suit in mint condition for several years because I thought you would someday teleport into the middle of the city. Also the teleporter is broken and you have to walk to Black Mesa East without a gun.
Random Rebel: Hey! Have this boat with a gun on it that never runs out of ammo and you hardly have to aim!
Alyx: Welcome to Black Mesa East! Here, have this gravity gun!
Eli: OH SHIT! WE'RE BEING ATTACKED FOR SOME REASON! Whatever you do, don't go to Ra--*crumble crack rumble and shit"
Alyx: GEE, I WONDER WHAT THAT WAS ABOUT. OKAY GO THROUGH RAVENHOLM, GORDON!
Father Gregory: I set up all the traps in the city to showcase the physics engine, also, I'm fucking crazy!
Alyx: Hey Gordon! Use this dune buggie to go across the beach and go to New Odessa, but watch out for Ant Lions.
Ant Lion: I live in the sand, I attack you if you touch the sand, but if you throw boxes or rocks on the sand, I know it's nothing.
Vortigaunt: GET THE PHEROPODS FREEMAN! Now that you have them, you get to control ant lions for the next half hour, but after that they're worthless!
Barney: Hey again, Gordon. We're now going to take out Striders!
Alyx: We must sneak into the Citadel!
Breen: Look at all you've destroyed, can you name even one thing that you've created? I thought not, etc. Now chase me for the thrilling conclusion!
Breen: How did you ever figure out that destroying the core would ruin my plans!?
G-Man: Alright, I'm saving you now.
Vortigaunts: No! We're going to use our magic and keep him away from you G-Man!
Alyx: That was weird! Alright, I'm going to be your sidekick from now on, lets go back into the Citadel that we just blew up!
Dog: I'm going to throw you a few dozen meters into the citadel in an old minivan.
Alyx: We must stop the reactor from exploding too soon!
Stalker: Rawr! I look like a holocaust survivor with a laser eye!
Alyx: Oh no! The lights are out! Use your flashlight so I can see and shoot things since you still don't have a weapon yet!
Gordon: ...
Barney: Hey guys! Help me get these random NPCs across the road a few at a time so that way the combine has plenty of time to catch up and attack us!
Alyx: Whew! We got those guys to safety! Now lets get on a train ourselves. OH SHI-STRIDER!
Alyx: Good job killing the strider, now lets get going! OH MY GOD THE CITADEL IS EXPLODING!
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik heb ook een probleempje met HL2-EP2. (Orange Box)
Nu moet ik zeggen, draai hem op mijn laptop. (Dell D820)
Half Life 2 / HL2 EP1 etc. draait prima hierop.

Maar bij het opstarten van EP2 krijg ik een error:
"De instructie op 0x14128f3f verwijst naar geheugen op 0x0e56f3c0. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt."

Word ik dus niet echt wijzer van.. Iemand bekend met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01
hey robbert000, heb je dit bij meer applicatie's/games? Controleer de instellingen van je geheugen even (timings/etc) en draai dan een geheugentest Memtest86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:26

lordsnow

I know nothing

Mijn vader reist veel, en heeft in Singapore de Orange Box gekocht (voor ongeveer 35 euro). Hij heeft deze geprobeerd te installeren op z'n PC thuis maar krijgt na het invoeren van de code een melding dat hij deze software niet mag of kan draaien. (Ik heb het spel zelf nog niet geprobeerd te installeren, dus de precieze melding weet ik niet)

Ik heb zelf even gezocht, en volgens mij is het dit probleem:
"Game not available in your territory"
http://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=461

Ik las ergens (een oud nieuwsbericht op tweakers?) dat dit gedaan is om goedkope (grijze) import te voorkomen.

Zo veel goedkoper vindt ik 35 euro niet, dus mijn vraag is - is er een manier om deze Orange Box toch werkend te krijgen? Werkt het als ik een proxy instel, dan een nieuw Steam account aanmaak "in Singapore" en daarna deze OB installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Laatst online: 05-09 13:50
Ik heb ook dat spring/buk probleem!
iemand al een oplossing ervoor gevonden misschien ?
want zo ga ik t spel niet spelen , veels te onrustig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Ik wil graag m'n FPS checken ingame, maar ik heb een probleem met de console. Ik heb -console toegevoegd in de snelkoppeling, kan de console ook openen in het spel, maar zodra ik wat begin te typen schiet hij weer weg... Enkel de eerste letter van wat ik wou typen blijft staan, erg vreemd. Heb de optie console gebruiken ook aangevinkt in de opties.

Iemand enig idee hoe dit kan?? :?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:32
JunkO schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:03:
Ik wil graag m'n FPS checken ingame, maar ik heb een probleem met de console. Ik heb -console toegevoegd in de snelkoppeling, kan de console ook openen in het spel, maar zodra ik wat begin te typen schiet hij weer weg... Enkel de eerste letter van wat ik wou typen blijft staan, erg vreemd. Heb de optie console gebruiken ook aangevinkt in de opties.

Iemand enig idee hoe dit kan?? :?
Typ "e" en dan kan je volledig typen.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.